Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Joprojām gaidām Karsuma atbildi"

Jānis Celmiņš

Sējējs: "Joprojām gaidām Karsuma atbildi"
Normunds Sējējs
Foto: Vilnis Kozlovskis, f64

"Mēs esam gatavi gaidīt vēl. Pagaidām Mārtiņš nav devis nekādu atbildi un to arī nevar izdarīt. Vispirms jāsagaida, ko teiks NHL klubā Tampabejas "Lightning"," situāciju, kas izveidojusies ap Mārtiņa Karsuma iespējamo pievienošanos Rīga "Dinamo" komandai, laikrakstam "Latvijas Avīze" komentē kluba ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs.

Rīga "Dinamo" kluba vadība esot ar mieru vēl kādu laiku gaidīt Mārtiņa Karsuma atbildi, lai brīvo uzbrucēja vietu aizpildītu vietējais spēlētājs. Vispirms jāsagaida, ko teiks NHL klubā Tampabejas "Lightning", kam jebkurā gadījumā piederēs pēdējais vārds. Ja mēs tagad noslēdzam līgumu, bet tur beigās paziņo, ka tomēr grib Karsumu, tad mūsu vienošanās būs kaķim zem astes," skaidro Normunds Sējējs.

Datumu līdz kuram tika gaidīta atbilde no Karsuma kluba ģenerālmenedžeris gan nenosauc. "Jo ilgāk gaidām, jo mazāk brīvu vietu paliek pārējās Kontinentālās hokeja līgas komandās, līdz ar to arī ārzemnieku cenas samazinās. Šobrīd tirgū nav daudz brīvo spēlētāju," skaidro Sējējs.

Ir gan arī otrs aspekts. "Jāņem vērā, ka augustā un septembrī parādīsies tie, kuri nebūs izturējuši konkurenci NHL klubu treniņnometnēs, taču negribēs spēlēt fārmklubos. Viņi meklēs darbu Eiropā. Šādā situācijā mēs nevaram būt zaudētāji," tā Sējējs.

Sējējs gan neslēpj, ka prioritāte esot Karsums un tikai pēc tam ārzemnieki.

Izmantotie resursi:
la.lv

Slēpts komentārs: 3 punkti

+120 [+] [-]

, 2009-08-03 10:21, pirms 15 gadiem
3 punkti rakstīja: es vairs nevaru gaidīt
es gan vēl varu pagaidīt bet esmu par to lai karsums paliek NHL!

 +27 [+] [-]

, 2009-08-03 10:24, pirms 15 gadiem
itkā gribas lai viņš paliek NHL , bet no otras puses gribas redzēt viņu dinamo

 +54 [+] [-]

, 2009-08-03 10:27, pirms 15 gadiem
Šaubos, ka Karsums nāks.
Labāk lai spēlē NHL, kur viņš beidzot ir ticis sastāvā.
Ja tagad viņš atnāks uz KHL, tad atpakaļ NHL viņam būs ļoti grūti tikt

Jāmeklē būs kāds cits labs uzbrucējs, kurš var gūt vārtus un izsmērēt pretinieku pret bortu

 +13 [+] [-]

, 2009-08-03 10:27, pirms 15 gadiem
nedomaju ka karsums butu ta pratigaka izvele, RD ir vajadziga vartu masina, tads snaiperis ka hossa. vismaz lidzsim izlase karsums vel nav pieradijis ka butu divus limenus augstaks par parejiem latviesiem. domaju ka ir jacensas noturet hossu. karsums tomer maksa baigo naudu un es pat teiktu ir kakis maisa. ja vins butu viens no rezultativakajiem, bet RD ir loti nepieicesams tads speletajs kurs nevis dotu piespeles pa labi un pa kreisi bet spetu iedzit izmisumu pretiniekos ar vartu gusanu

 +41 [+] [-]

, 2009-08-03 10:28, pirms 15 gadiem
NHL Karsumam ir iistaa vieta, bet noteikti ne AHL....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: elninjo2

  +7 [+] [-]

, 2009-08-03 10:33, pirms 15 gadiem
Lai pagaida labāk,varbūt kautko labu atradīs!Reniku Vai Šenehanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 10:35, pirms 15 gadiem
No raksta var noprast ka Karsums grib iekļaut līgumā punktu par līguma pārtraukšanu, ja viņam piedāvā vienvirziena līgumu NHL.

Katrā ziņā Sējējs varēja meklēt citus spēlētājus ,nevis tikai gaidīt Karsumu.

Karsums ,protams, ir labs spēlētājs, tomēr viņš nebūt nav pirmās maiņas snaiperis, kas mums vajadzīgs.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 10:37, pirms 15 gadiem
Valdmanu Gints rakstīja: Ceru ka sagaidis, un taja bus rakstiits sory! Man TL ir 5 gadu vienvirziena ligums
5 gadu divvirzienu līgums par 500k gadā ?

Sorry, bet pie savādākiem līguma punktiem vispār no Tampas puses šādu līgumu neizskatītu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rank 1

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 10:57, pirms 15 gadiem
tač karsums nespēlēs DR viņš gaidīs no nhl klubu kādu līgumu.

 +29 [+] [-]

, 2009-08-03 10:57, pirms 15 gadiem
Rank 1 rakstīja: Lai paliek NHL!!! Vinam ir potence liela!
Kā tu zini ?

 +13 [+] [-]

, 2009-08-03 11:00, pirms 15 gadiem
Rank 1 rakstīja: Lai paliek NHL!!! Vinam ir potence liela!
Potenciāls!

 +10 [+] [-]

, 2009-08-03 11:01, pirms 15 gadiem
Man skiet ka Karsumam nevajag veel nakt uz KHL, lai tik nem kaut 2virziena un meegina pedeejoreiz ieķerties sastaavaa un tad ja nee tad lai nak uz eiropu, baigi negribas vinu vel redzet maajaas

  +9 [+] [-]

, 2009-08-03 11:09, pirms 15 gadiem
Rank 1 rakstīja: Lai paliek NHL!!! Vinam ir potence liela!
tu gadijuma negribeji teikt potencials?
liela potence

  -4 [+] [-]

, 2009-08-03 11:12, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: No raksta var noprast ka Karsums grib iekļaut līgumā punktu par līguma pārtraukšanu, ja viņam piedāvā vienvirziena līgumu NHL.

Katrā ziņā Sējējs varēja meklēt citus spēlētājus ,nevis tikai gaidīt Karsumu.

Karsums ,protams, ir labs spēlētājs, tomēr viņš nebūt nav pirmās maiņas snaiperis, kas mums vajadzīgs.
un kaa vel ior

 +17 [+] [-]

, 2009-08-03 11:13, pirms 15 gadiem
1.Karsums nav bomardieris
2.vinjam tomer prioritate ir un buus NHL

     [+] [-]

, 2009-08-03 11:13, pirms 15 gadiem
ja nem reaali tad maartinjam labaakais variants ir KHL, ja speele aizies tad uz NHL vienmeer paspees, bet naudas zinjaa noteikti buus tikai ieguveejs, savukaart ja neaizies tad neko dariit, nhl arii neaizietu.

domaaju ka karsumu njem ar domu par areenu nevis lai buutu ptu mashiina, lai naak skatiitaaji, sastaavs jau tagad ir iespaidiigs, plus savaas maajaas arii liidzjuuteeji reaali paliidz, liidz ar to arii labaaku sniegumu videeji sezonaa maartinsh vareetu paraadiit nekaa aarzemees, tur gan ljoti daudz nianses ieskaitot draudzeni un vinjas veelmes, draugus, paradumus, laika apstaakljus, hobijus uc, kas ietekmee ljoti stipri sniegumu laukumaa, bet nu taapeec jau vinji deevee sevi par profesionaaliem sportistiem lai buutu ar raksturu nevis parasti, anabolikjus sarijushies viirinji

  +8 [+] [-]

, 2009-08-03 11:15, pirms 15 gadiem
Ja mees runaajam atklaati,tad tieshaam Karsums nav snaiperis,vinjsh ir ciiniitaajs,un sriezhot peec redzeetaa nemaz vinjsh taa nemet iekshaa un cik saprotu tad Tampa arii iipashi peec vinja nealkst,jo preteejaa gadiijumaa sen jau vinjsh buutu parakstiits.

  -4 [+] [-]

, 2009-08-03 11:17, pirms 15 gadiem
gaidi ar maisu!!!

  +8 [+] [-]

, 2009-08-03 11:17, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nedomaju ka karsums butu ta pratigaka izvele, RD ir vajadziga vartu masina, tads snaiperis ka hossa. vismaz lidzsim izlase karsums vel nav pieradijis ka butu divus limenus augstaks par parejiem latviesiem. domaju ka ir jacensas noturet hossu. karsums tomer maksa baigo naudu un es pat teiktu ir kakis maisa. ja vins butu viens no rezultativakajiem, bet RD ir loti nepieicesams tads speletajs kurs nevis dotu piespeles pa labi un pa kreisi bet spetu iedzit izmisumu pretiniekos ar vartu gusanu
Iepriekšpēdējā čempionātā nospēlējis stipri mazāk spēļu nekā pārējie spēja būt rezūltatīvākais (dalīta pirmā vieta).

Pie tam, kā var noturēt to (Par Hosu), kura Tev nav?

Ja jau Karsums ir kaķis maisā, tad visi pārējie potenciālie kandidāti ir stipri vien lielāki kaķi un maisi.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 11:26, pirms 15 gadiem
Jānogaida kamēr spēlētāji kuri netiks NHL sāks meklēt darbu Eiropā, sastāvu varam ļoti labi pastiprināt

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 11:31, pirms 15 gadiem
Ko var īdēt par to, ka Karsumam jāpaliek NHL?? Neesat ievērojuši kā Mārtiņam gājis iepriekšējās sezonās. Nav viņš stabils NHL vecis, protams, ja viņš noslēdz vienvirzienu gods un cieņa, neviens viņam neko nepārmetīs un būs visi tikai priecīgi, bet ja nu kāds te uzskata, ka ļurināšanās AHL ir labāka par KHL, tad atvainojiet.. khmm. neuzskatu, ka ir kaut vai vērts palikt AHL, ja tu tiec sezonā uz 5 spēlem NHL + ja tur vēl nospēlē minūtes 5-7.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +4 [+] [-]

, 2009-08-03 11:35, pirms 15 gadiem
Es pirms nedēļas viņu redzēju uz Čaka ielas.Es to saprotu,kā labu zīmi

 +16 [+] [-]

, 2009-08-03 11:46, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu publicē tikai sev izdevīgu informāciju. Tas čempis bija nožēlojams rezultativitātes ziņā, latvija turnīra laikā guva tikai 11 vārtus. Un rezultatīvākajiem spēlētājiem bija 3 punkti.

Un jā, visi Karsuma punkti nāca spēlēs pret lieliskajām Vācijas un Norvēģijas komandām.

Karsums ir pārvērtētākais spēlētājs atjaunotās Latvijas vēsturē ... viņa lieliskā junioru sezonā viņš spēlēja pret 3 gadus jaunākiem puišiem. AHL viņš ir normāls spēlētājs ,bet pat tur viņš vairāk ir playmeikers nevis snaiperis un nebūt nav rezultatīvākais.
es gan uzskatu, ka pārvērtētākais ir bijis Daugaviņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-08-03 11:47, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu publicē tikai sev izdevīgu informāciju. Tas čempis bija nožēlojams rezultativitātes ziņā, latvija turnīra laikā guva tikai 11 vārtus. Un rezultatīvākajiem spēlētājiem bija 3 punkti.

Un jā, visi Karsuma punkti nāca spēlēs pret lieliskajām Vācijas un Norvēģijas komandām.

Karsums ir pārvērtētākais spēlētājs atjaunotās Latvijas vēsturē ... viņa lieliskā junioru sezonā viņš spēlēja pret 3 gadus jaunākiem puišiem. AHL viņš ir normāls spēlētājs ,bet pat tur viņš vairāk ir playmeikers nevis snaiperis un nebūt nav rezultatīvākais.
Sāksim ar to, ka nekā izdevīga man tajā informācijā nav.

Tas pārvērtētākais spēlētājs ir viens no retajiem (bez Sprukta), kas vispār ticis līdz NHL. Līdz ar to par kādu pārvērtēšanu vispār var būt runa? Cik tad no jaunajiem mums ir tikuši uzspēlēt NHL?

Varbūt Tu gaidīji, ka Karsums būs Krosbijs, tad var būt arī sanāca vilšanās. Es tiešām nezinu, kas Tavā galvā darījās pirms kāda laika.

Pagājušajā sezonā AHL viņam spēlē bija vidēji punkts. Cik tad tādu spēlētāju ir AHL, kas vidēji punktu gūst katru spēli? 10 - 15 spēlētāji.

     [+] [-]

, 2009-08-03 11:47, pirms 15 gadiem
nu nē,lai paliek NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 11:49, pirms 15 gadiem
Labāk, lai paliek NHL. Ja neizdosies palikt, tad lai nāk uz ''Dinamo''!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 11:58, pirms 15 gadiem
moriss86 rakstīja: es gan uzskatu, ka pārvērtētākais ir bijis Daugaviņš
sim es piekritu... kad sakuma calis paradijas uz ledus, visi domaja ka nu sim hokejistam bus spoza nakotne... un sanaca ta ka calim sausmigi sakapa galva un beigas ari nekas nesanaca... bet ta jau biezi notiek...

Nu bet cerams ka Karsums attaisnos ceribas... ja var lai nemas pa nhl, ja nē, tad lai nak priecet mus ar savu speli... cerams ka labu speli...

     [+] [-]

, 2009-08-03 12:02, pirms 15 gadiem
Karsums buutu ideaals variants uzbrukumaa. gaidam tevi

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 12:02, pirms 15 gadiem
brauc mājās, sāc gatavoties ar komandu, būs tev te i nauda i spēles laiks i līdzjutēju uzmanība, es arī šogad ņemšu abonementu

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 12:05, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: sim es piekritu... kad sakuma calis paradijas uz ledus, visi domaja ka nu sim hokejistam bus spoza nakotne... un sanaca ta ka calim sausmigi sakapa galva un beigas ari nekas nesanaca... bet ta jau biezi notiek...

Nu bet cerams ka Karsums attaisnos ceribas... ja var lai nemas pa nhl, ja nē, tad lai nak priecet mus ar savu speli... cerams ka labu speli...
Man liekas, ka beigas vēl nav pienākušas, līdz ar to secinājumi - ka nekas nesanāca, ir stipri pāragri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-03 12:06, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu publicē tikai sev izdevīgu informāciju. Tas čempis bija nožēlojams rezultativitātes ziņā, latvija turnīra laikā guva tikai 11 vārtus. Un rezultatīvākajiem spēlētājiem bija 3 punkti.

Un jā, visi Karsuma punkti nāca spēlēs pret lieliskajām Vācijas un Norvēģijas komandām.

Karsums ir pārvērtētākais spēlētājs atjaunotās Latvijas vēsturē ... viņa lieliskā junioru sezonā viņš spēlēja pret 3 gadus jaunākiem puišiem. AHL viņš ir normāls spēlētājs ,bet pat tur viņš vairāk ir playmeikers nevis snaiperis un nebūt nav rezultatīvākais.
Karsums ir pārvērtētākais...ba bla bla. Laikam jau paarveerteetaakais tavaa gadiijumaa. Laikam tiešām pirms gadiem biji vinju iedomaajies Krosbija vai Ovečkina lomaa, tad jau vareetu buut ka esi viilies.
Slēpts komentārs: Fedorov91

  -3 [+] [-]

, 2009-08-03 12:09, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu publicē tikai sev izdevīgu informāciju. Tas čempis bija nožēlojams rezultativitātes ziņā, latvija turnīra laikā guva tikai 11 vārtus. Un rezultatīvākajiem spēlētājiem bija 3 punkti.

Un jā, visi Karsuma punkti nāca spēlēs pret lieliskajām Vācijas un Norvēģijas komandām.

Karsums ir pārvērtētākais spēlētājs atjaunotās Latvijas vēsturē ... viņa lieliskā junioru sezonā viņš spēlēja pret 3 gadus jaunākiem puišiem. AHL viņš ir normāls spēlētājs ,bet pat tur viņš vairāk ir playmeikers nevis snaiperis un nebūt nav rezultatīvākais.
Klauns tu esi.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 12:12, pirms 15 gadiem
tas būtu stulbi, pēc visiem šitiem gadiem un smagā darba aiziet no NHL kur teju jau bija nostabilizējies, lai spēlētu vidusmēra KHL klubā

  +9 [+] [-]

, 2009-08-03 12:13, pirms 15 gadiem
Tiem, kas te raksta, ka Karsums ir pārvērtēts un neatbilst "bombardiera"(Hossas līmeņa) statusam! Līgas vai turnīri, kuros abi šie spēlētāji ir spēlējuši:

1. Hossa: NHL (0.257 punkti spēlē), AHL (0.704 p/s), PČ (0.8 p/s)

2. Karsums: NHL (0.25 p/s), AHL (0.789 p/s), PČ(0.876 p/s) !!!

P.S. Hossam ir tikai nedaudz labāki rādītāji NHL, taču tam ir objektīvi iemesli- 2x lielāks spēles+ laiks Rangeros kopā ar Jāgru.
Nesaprotu, kāpēc KHL lai būtu izņēmums??? Un par 100% ir skaidrs, ka Karsums sezonas laikā pa koijotiem nevazātos un PO bortus nestutētu!!!

     [+] [-]

, 2009-08-03 12:15, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: sim es piekritu... kad sakuma calis paradijas uz ledus, visi domaja ka nu sim hokejistam bus spoza nakotne... un sanaca ta ka calim sausmigi sakapa galva un beigas ari nekas nesanaca... bet ta jau biezi notiek...

Nu bet cerams ka Karsums attaisnos ceribas... ja var lai nemas pa nhl, ja nē, tad lai nak priecet mus ar savu speli... cerams ka labu speli...
Par Daugavinju runaajot.
Vērojot jaunieshu chempi pirms paaris gadiem, kad shie zeltu savaa grupaa pakjeera, tad Daugaviņš tiešām uz ledus ar savām krāsotajām slidām rādīja brīnumus Likās ka top nākamais Balderis Tagad gan čoms kautkā noziedējis Laikam jau muusu jaunajiem nedaudz pietrūkst raksturinjsh, lai vienkaarhsi kaadaa punktaa vinju straujā augšupeja neapstātos. Diemžēl to var redzēt gandrīz visos mūsu jaunajos talantos.

  +8 [+] [-]

, 2009-08-03 12:19, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tiem, kas te raksta, ka Karsums ir pārvērtēts un neatbilst "bombardiera"(Hossas līmeņa) statusam! Līgas vai turnīri, kuros abi šie spēlētāji ir spēlējuši:

1. Hossa: NHL (0.257 punkti spēlē), AHL (0.704 p/s), PČ (0.8 p/s)

2. Karsums: NHL (0.25 p/s), AHL (0.789 p/s), PČ(0.876 p/s) !!!

P.S. Hossam ir tikai nedaudz labāki rādītāji NHL, taču tam ir objektīvi iemesli- 2x lielāks spēles+ laiks Rangeros kopā ar Jāgru.
Nesaprotu, kāpēc KHL lai būtu izņēmums??? Un par 100% ir skaidrs, ka Karsums sezonas laikā pa koijotiem nevazātos un PO bortus nestutētu!!!
Karsumam visu laiku ir augšupejoša statistika. Tā tas bija junioru līgā, pēc tam - AHL un esmu pārliecināts, ka progress turpināsies un šajā sezonā NHL viņš varētu tikt pie 30 punktiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 12:22, pirms 15 gadiem
Viss jau atkarīgs no tā kādu līgumu piedāvās Tampa. Jo kā Karsums ir teicis savās intervijās, ka divvirziena līgumu vairs neslēgs. Ja nebūs Vienvirziena līgums viņš spēlēs KHL.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-03 12:24, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Es jau negaidu, ka Karsums būs Krosbija līmeņa, bet daudzi šeit nesaprot ka Karsums nav Krosbijs, vai Ovečkins. Atceros pat to stulbo video, kas šeit bija ielikts "Karsums apspēlē Ovečkinu !111!!11"
Karsums pat nav Marsels Hosa. Hossam ir daudz labāka tehnika, 8 vārti 11 NHL spēlēs to pierāda. Hossam neizdevās karjera NHL, viņš tika guva ļoti smagu ceļgala savainojumu un tika norakts 3, 4 maiņā. Karsums ,savukārt, pēc būtibas ir 3./4. maiņas spēlētājs, bez perspektīvām uz ko labāku. Karsums ir pārāk mazs priekš 3/4 maiņas NHL un pārāk lēns, priekš 2. Maiņas NHL.

Karsuma spēlēšana NHL? Viņš pateica Bostonai. Vai NHL vai es braukšu uz MVD.

Protams, viņu uz pāris spēlēm izsauca uz NHL, jo ja Karsums spēlēs Krievijā, Bostona viņu nevarēs iemainīt un viņa vērtība maiņas darijumos būtu 0.

Lūk, tad arī Karsums tika iemainīts uz Tampu, kura pagājušās sezonas beigās apzināti spēlēja ar vāju sastāvu, lai iegūtu pēc iespējas labāku drafta izvēli, ja netici apskaties pēdējo sezonas spēļu sastāvu... pilnīgs AHL klubs + 7 NHL spēlētāji.

Karsumam netiek garantēta vieta NHL kluba sastāvā nākamsezon, visticamāk pussezona būs jāpavada AHL.

Karsuma spēlēšana NHL drīzāk bija veiksmīga apstākļu sakritība nevis likumsakarība.

Esmu runājis, visiem jauku dienu
Es saku balts, Tu saki - melns, lai arī ir balts. Līdz ar to mums te nekas konstruktīvs pēc būtības nevar sanākt. Bet vismaz jautri lasīt, ka NHL spēlē klubs, kas sastāv no gandrīz visiem AHL spēlētājiem. Vēl, protams, var uztaisīt lielāku absurdu - piemēram, Pitsburgā spēlē Kvebekas junioru līgas spēlētāji, jo tik tiešām pirms ntajiem gadiem visi tur ir spēlējuši (abstrakts piemērs).
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 12:25, pirms 15 gadiem
Nu kāpēc jālaupa topošie NHL spēlētāji,kuri jau tā mums ir maz???

     [+] [-]

, 2009-08-03 12:26, pirms 15 gadiem
Labāk lai Hosam piesola nedaudz vairāk kā pagājušajā sezonā,nevis ņemt Karsumu kuram beigu beigās karjera būs saraustīta! Lai Hosa pamāca latviešu puikas kā šķelt pa vārtiem,arī mēs tad būsim pateicīgi Hosam par to!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-03 12:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu esi jocīgs..
Jo vairāk spēles tu nospēlē 4. maiņā, jo grūtāk noturēt vidējo statistiku. Hossam ir par 200 spēlēm vairāk... Brunstromam no Stars bija hattriks pirmajā spēlē. Tas ir vidēji 3 vārti spēlē, 3 punkti spēlē.

Brunnstroms ir labāks par Grecki ?
Vai tiešām tam zviedram pagājušogad bija 3 punkti spēlē?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 12:30, pirms 15 gadiem
jamison rakstīja: Nu kāpēc jālaupa topošie NHL spēlētāji,kuri jau tā mums ir maz???
lulz, labāk lai to izdara MVD, ne?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 12:31, pirms 15 gadiem
ko var te muldēt par "bombardieriem" un "vārtu gūšanas mašjinām"... tiklīdz "bombardieri" sāk buksēt, tā ir p*kaļā, kā pagāssezon beigu daļā ar Hossu bija. Tad jau labāk esmu par to, lai jebkura maiņa spēj gūt panākumus. Jo stiprākus vidēja līmeņa spēlētājus spēsim salasīt, jo labāk! Nevis zvaigzni un "kas nu sanāca par atlikušo naudiņu...

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 12:32, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Es saku balts, Tu saki - melns, lai arī ir balts. Līdz ar to mums te nekas konstruktīvs pēc būtības nevar sanākt. Bet vismaz jautri lasīt, ka NHL spēlē klubs, kas sastāv no gandrīz visiem AHL spēlētājiem. Vēl, protams, var uztaisīt lielāku absurdu - piemēram, Pitsburgā spēlē Kvebekas junioru līgas spēlētāji, jo tik tiešām pirms ntajiem gadiem visi tur ir spēlējuši (abstrakts piemērs).
Bet tu pasaki vai piemēram, Makenna (Tampas vārtusargs) spēlēs NHL pamatsastāvā ? Lašofs? Karsums ? Lundins? Mihaliks? Konopka?
Kevins Kviks ?Bočenskis?

To pašu var teikt par Avalanche, pasaki vai sezonas sākumā tāds sastāvs ir iespējams ?
Slēpts komentārs: saldumsxx

  +5 [+] [-]

, 2009-08-03 12:33, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu esi jocīgs..
Jo vairāk spēles tu nospēlē 4. maiņā, jo grūtāk noturēt vidējo statistiku. Hossam ir par 200 spēlēm vairāk... Brunstromam no Stars bija hattriks pirmajā spēlē. Tas ir vidēji 3 vārti spēlē, 3 punkti spēlē.

Brunnstroms ir labāks par Grecki ?
Baidos, ka par jocīgu vairāk tiec uzskatīts tu. Tev ir jocīga tendence visā meklēt negatīvo! Tu domā, ka Mārtiņam tādu rezultativitāti noturēt būtu grūti, bet es uzskatu, ka tā vēl pieaugtu, reizē ar pieredzi!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-08-03 12:36, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Baidos, ka par jocīgu vairāk tiec uzskatīts tu. Tev ir jocīga tendence visā meklēt negatīvo! Tu domā, ka Mārtiņam tādu rezultativitāti noturēt būtu grūti, bet es uzskatu, ka tā vēl pieaugtu, reizē ar pieredzi!!!
Pie tam cilvēks domā, ka vidēji punktus spēlē sezonā aprēķina izvēloties labāko spēli un dalot to ar viens. Beigās brīnās, ka nonāk pie secinājuma, ka Fabians labāks par Grecki.
Slēpts komentārs: brg1

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 12:38, pirms 15 gadiem
Tikai nesāciet uzspiest kaut ko Karsumam!
Pirmajā vietā lai paliek viņam ir NHL, kur viņam ir īstā vieta, vajag lai tikai kāds viņu tur novērtē!
Mārtiņ turies un paliec NHL!

  -4 [+] [-]

, 2009-08-03 12:39, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Pie tam cilvēks domā, ka vidēji punktus spēlē sezonā aprēķina izvēloties labāko spēli un dalot to ar viens. Beigās brīnās, ka nonāk pie secinājuma, ka Fabians labāks par Grecki.
, bet Aigars076 jau tā dara 20 spēles = 260 spēles.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 12:42, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: es gan vēl varu pagaidīt bet esmu par to lai karsums paliek NHL!
piekritu, bet ja vinam jaspele farmkluba, tad labak lai nak uz Dianmo Riga, bet ta ja NHL nekad nebus par daudz latvju puisu

  +7 [+] [-]

, 2009-08-03 12:42, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Pie tam cilvēks domā, ka vidēji punktus spēlē sezonā aprēķina izvēloties labāko spēli un dalot to ar viens. Beigās brīnās, ka nonāk pie secinājuma, ka Fabians labāks par Grecki.
Vēl viens jautājums uz kuru man īstas atbildes nav- kāpēc, kad gatavošanās nākošajai sezonai iet pilnā sparā Marsels ir bez kluba???
Kāpēc viņš nebija interesants KHL grandiem??? Attieksme? Cīnītāja rakstura trūkums? Arguments par naudu atkrīt, jo ja krievi grib labu spēlētāju viņi to arī nopērk!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-03 12:46, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Vēl viens jautājums uz kuru man īstas atbildes nav- kāpēc, kad gatavošanās nākošajai sezonai iet pilnā sparā Marsels ir bez kluba???
Kāpēc viņš nebija interesants KHL grandiem??? Attieksme? Cīnītāja rakstura trūkums? Arguments par naudu atkrīt, jo ja krievi grib labu spēlētāju viņi to arī nopērk!
Jaa,tas tieshaam ir interesants jautaajums.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 12:47, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: , bet Aigars076 jau tā dara 20 spēles = 260 spēles.
Beidz palikt smieklīgs un maldināt cilvēkus!!! TU FEDOROV91 rakstīji, ka Hossas meistarības apliecinājums ir 8 vārti 11 NHL spēlēs!!! Es tikai izrēķināju viņa vidējo statistiku. Nesmīdini...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 12:48, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu publicē tikai sev izdevīgu informāciju. Tas čempis bija nožēlojams rezultativitātes ziņā, latvija turnīra laikā guva tikai 11 vārtus. Un rezultatīvākajiem spēlētājiem bija 3 punkti.

Un jā, visi Karsuma punkti nāca spēlēs pret lieliskajām Vācijas un Norvēģijas komandām.

Karsums ir pārvērtētākais spēlētājs atjaunotās Latvijas vēsturē ... viņa lieliskā junioru sezonā viņš spēlēja pret 3 gadus jaunākiem puišiem. AHL viņš ir normāls spēlētājs ,bet pat tur viņš vairāk ir playmeikers nevis snaiperis un nebūt nav rezultatīvākais.
kads vel playmakers?! esi vispar redzejis vinju spelejam neskaitot izlases speles? vistiiraakais wingeris - energisks, nav kautriigs, labs atrums, daudz uzbrukuma, bet pagad bija pielicis pie aizsardzibas ari - vismaz taa likaas, ir vel sis tas ko teikt par vinju - bet lielaakaa dalja ir labs!
playmakers ir sprukts - gribeetos jau lai vinjs to dariitu labaak - bet nu kaads ir taads ir - un tas ka karsumam ieks Tampas ir vairaak assisti, tas vel nenozime ka vinjs ir playmakers!
Slēpts komentārs: Fedorov91

  -1 [+] [-]

, 2009-08-03 12:55, pirms 15 gadiem
Nav jēgas tam Sējējam gaidīt atbildi. Karsums paliks ASV.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-03 12:56, pirms 15 gadiem
gaidiet, gaidiet! Cerams ka viņš nesabojās savu karjeru!

  +8 [+] [-]

, 2009-08-03 13:06, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: ...
Novelc sarkanbaltsarkanās fana brilles un uzraksti:
1)Kas ir Karsums, ko viņš ir sasniedzis profesionālā līmenī, ne junioros.
2)Ar ko viņš ir labāks par tiem citiem 100+ marginālajiem NHL/AHL spēlētājiem.?
3) Konkrētāk, ar ko viņš ir labāks par Jāni Spruktu?.
4) Kur tu viņu ievietotu visu laiku Latvijas hokeja uzbrucēju topā?
Pirmie divi jautājumi ir retorika un Mārtiņš šodien tiek apspriests RD kontekstā, tātad salīdzināt viņu ar AHL margināļiem nav jēgas.
3. Karsums 23 gadu vecumā sezonu beidza NHL, kamēr Sprukts ASK/Ogre sastāvā.
4. Ceru, ka viņa karjera attīstīsies tā, ka pēc 10 gadiem viņu varēs uzskatīt par visu laiku TOP3 LV uzbrucēju.

     [+] [-]

, 2009-08-03 13:07, pirms 15 gadiem
saldumsxx rakstīja: KHL pat klat nestāv NHL līmenim

Ne visu spēles laiku vinji tur NHL, raada tādu līmeni, kāds redzams youtube videoatlasiitajos fragmentos vienkarshi pēc tava komenta var saprast, ka dizhi tālāk par tādu video skatīšanos nēesi ticis
liimenis protams vel nav tik labs, bet viss notiks. Liiga ir jauna ar plašām nākotnes perspektīvām. Eiropā ir daudz hokeja lielvalstis, daudz labu spēlētāju, plašas iespējas. Domāju ka ar laiku arvien vairāk labo spēlētāju izvēlēsies palikt te.
Slēpts komentārs: online

  -3 [+] [-]

, 2009-08-03 13:23, pirms 15 gadiem
online rakstīja: Es nesaprotu vienu lietu - katrs hokejists un katrs hokeja līdzjutējs taču apzinās, ka spēlēt NHL ir katra hokejista sapnis. Tad KĀPĒC domāt egoistiski un piedāvāt līgumu, ja viņš spēlē nhl? vai tad jau neziņoja, ka viņš paraksta līgumu uz gadu ar tampabeju? varbut ari esmu sajaucis, un tiesam tapec dinamo piedava,ka vinam nav liguma..protams,ja jau nhl nepiedava,tad jaa,uz dinamo!
Karsumam pagaidām nav līgums ar Tampabeju, viņam jau ir bijis mēnesis laika aizbraukt uz turieni un parakstīt divvirzienu līgumu.

Vienvirziena līguma nebūs, jo Tampabeja faktiski beigusi sastāva komplektāciju, tik vajadzīgs viens otrās maiņas snaiperis (Tangejs ir visticamākā kandidatūra)

  -4 [+] [-]

, 2009-08-03 13:26, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Karsik,nedzen velnu. Atbildi taču Norčam.
nu tu gan esi blatnojs džeks , domā ka kopējot Abraga "varotčiks" vai rakstot žargonā, kāds tevi esportā sāks ņemt par pilnu, man no šadiem taviem tekstiem puišel smiekli nāk .

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 13:30, pirms 15 gadiem
es jau tomēr domāju, ka vajadzētu vēlreiz pamēģināt ar Hosu vienoties. moš nodiņģēt cenu. labāk, lai vēlvienu sezonu parāda RD sastāvā, ka ir krutais vārtu metējs, tad varēs par lielākām naudiņām sevi tirgot ārā.
Nevar tač arī Karsumam ļaut sajusties kā kkādam kingam, kuram pakaļ skries vesela komanda. Ja nevar dot konkrētu atbildi, tad lai iet bekot.

     [+] [-]

, 2009-08-03 13:32, pirms 15 gadiem
didzissss rakstīja: Ne visu spēles laiku vinji tur NHL, raada tādu līmeni, kāds redzams youtube videoatlasiitajos fragmentos vienkarshi pēc tava komenta var saprast, ka dizhi tālāk par tādu video skatīšanos nēesi ticis
liimenis protams vel nav tik labs, bet viss notiks. Liiga ir jauna ar plašām nākotnes perspektīvām. Eiropā ir daudz hokeja lielvalstis, daudz labu spēlētāju, plašas iespējas. Domāju ka ar laiku arvien vairāk labo spēlētāju izvēlēsies palikt te.
NHL ir pavisam citi ātrumi,meistarība... varbūt 2-3 KHL komandas ir normālā limenī..

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 13:41, pirms 15 gadiem
var kāds argumentēti atbildēt kāpēc spēlējot KHL var sabojāt sev karjeru? nauda laikam tāda pati, spēles laiks lielāks, labi spēlēs varēs atgriezties uz labu līgumu, lielas bedres līmenī arī laikam jau nav, to starpību kas ir var kompensēt ar to pašu spēles laiku, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 14:02, pirms 15 gadiem
Karsumam neredzu citu variantu kaa NHL! Shobriid tak Karsumam NHL ir primaarais nevis kkads Rigas Dinamo! Tur vinjsh varees uzkapat ja kkas nesanaks NHL vai karjeras norietaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 14:10, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Karsums ir riktīgs NHL hokejists, viņš ir pieradis spēlēt spēka spēli ar spēcīdiem pretiniekiem, atceries kā PČ gribēja piespiest Zviedru pie borta , bet šim iekšas spēka nebij vot salauza žokli.
Kads sakars kkadam zhoklim vispar! taa bija parasta speles epizode kura aviedram nepaveicaas ! ne jau zhoklji lust ka iekshas nav kkads speks camooon....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 14:23, pirms 15 gadiem
es labprāt atcerētos cik viņš iemeta ripas nevis to zviedra žokli:/

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 14:24, pirms 15 gadiem
kaut nu spēlētu

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 14:24, pirms 15 gadiem
Gunar83 rakstīja: Karsumam neredzu citu variantu kaa NHL! Shobriid tak Karsumam NHL ir primaarais nevis kkads Rigas Dinamo! Tur vinjsh varees uzkapat ja kkas nesanaks NHL vai karjeras norietaa
pareiz..jebkura hokejista sapnis ir NHL
Slēpts komentārs: davix
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 14:53, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Nu nesaki gan tā, ja "Dinamo Rīga" daudzus hokejistus nenopirktu Krievijas klubi, mēs droši varētu cīnīties par iekļūšanu PlayOff. Paskaiti cik Krievijas komandas pagājušo sezonu palika daudz sliktākās vietās nekā "Dinamo Rīga" !
Tas bija tāpēc, ka mums nebija tādu limitu attiecībā par leģionāriem kādi tie bija pārējiem klubiem. un nevar noliegt, ka sezonas pirmo pusi jau nu toč vilka leģionāri un mūsu vārtsargi. tāpēc izveidojās izlūzija ka nu esam te vai TOP klubs gandrīz.

     [+] [-]

, 2009-08-03 14:55, pirms 15 gadiem
ceru, ka karstais dabūs labi NHL līgumu, negribu viņi redzēt nekur citur..
iespējams, šī Dinamo griba iegūt viņu liks padomāt vairāk par Karstuma nozīmi pašu sastāvā

     [+] [-]

, 2009-08-03 15:03, pirms 15 gadiem
manuprat Karsuma karjera bus lidziga Skrastiņa, ka nhl vietu izciiniis ar darbus savos labakajos gados, 26-27, jo Karsums ir speletajs kurs nepiekapsies, spelejot Bostonas sistema vins nepiekapas, manupratr ari tagad ta buus.

     [+] [-]

, 2009-08-03 15:40, pirms 15 gadiem
Nu no vienas puses buutu labi jo Dinamo pastiprinaatu savu komandu, tacu man piem. ir apnicis ka visus latviesus kas speelee NHL peerk Dinamo. Manupraat tomeer NHL vini var labaak atiistiities

  -3 [+] [-]

, 2009-08-03 15:54, pirms 15 gadiem
skumji, bet fakts- esports.lv tikai reproducē citos mēdijos raxtīto...

lai Mārtijam veicas NHL, bet ja nē tad tikai un vienīgi uz Rīgas Dinamo (ja vien šamiem piķa pietiks...)!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-03 16:01, pirms 15 gadiem
Priekss kam to karsumu vel vajag??traumet pretiniekus vienigi..neko citu nemak...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 16:15, pirms 15 gadiem
nebutu slikti ja karsu7ms speletu dinamo bet es par NHL

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 16:18, pirms 15 gadiem
Ja būtu jaizvēlās starp Karsumu un Hossu es protams ņemtu Hossu. Uzskatu viņu par labāku.

     [+] [-]

, 2009-08-03 16:21, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nedomaju ka karsums butu ta pratigaka izvele, RD ir vajadziga vartu masina, tads snaiperis ka hossa. vismaz lidzsim izlase karsums vel nav pieradijis ka butu divus limenus augstaks par parejiem latviesiem. domaju ka ir jacensas noturet hossu. karsums tomer maksa baigo naudu un es pat teiktu ir kakis maisa. ja vins butu viens no rezultativakajiem, bet RD ir loti nepieicesams tads speletajs kurs nevis dotu piespeles pa labi un pa kreisi bet spetu iedzit izmisumu pretiniekos ar vartu gusanu
Daļēji Tev piekrītu, bet ir vēl kāds aspekts... Tampā Karsums vienalga netika pie tām minūtēm ko gribētos un attiecīgi, ja nav lielāks spēles laiks tad ir pagrūti kļut par vārtu gūšanas mašīnu... un pāris spēles 2trā maiņā arī tomēr nav rādītājs...
Jebkurā gadījumā arī man gribētos, lai Karsums nostiprinās NHL vismaz pašam spēlētājam arī nebūtu jālauza galva par to kas ar viņu notiks. Līdz ar to varētu normāli darīt savu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-08-03 16:32, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: Karsums daunis arī nevar pateikt konkrēti atbildi
Izskatās, ka neesi lasījis rakstu čaiņik! Nākamreiz pievaldi savu mutīti !

  +7 [+] [-]

, 2009-08-03 16:37, pirms 15 gadiem
vitautas rakstīja: Karsums daunis arī nevar pateikt konkrēti atbildi
nu, vecīt, tu gan esi pilnīgs oligofrēns (paprasi mammai, ko tas nozīmē)...

     [+] [-]

, 2009-08-03 16:47, pirms 15 gadiem
Ir viens bet, RD jau iespējams nav vienīgais KHL klubs kurš izrāda interesi par Karsumu !

  -1 [+] [-]

, 2009-08-03 17:25, pirms 15 gadiem
A kam labaaka statistika Karsumam vai Hossam AHL?To arii janem!!!
Domaaju ka intresantaak skatiities buutu Hossas speeli!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 17:37, pirms 15 gadiem
es zinu ka sejejs gaida ari sakiku

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 17:59, pirms 15 gadiem
Protams, ka gribu Karsumu.
Vietējo atslēdzēju

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 18:09, pirms 15 gadiem
puramuk rakstīja: A kam labaaka statistika Karsumam vai Hossam AHL?To arii janem!!!
Domaaju ka intresantaak skatiities buutu Hossas speeli!!!
turpinot iepriesheejo komentaaru garaa,
domaaju, ka, speeleejot 1:1, Karsums "atsleegtu" Hossu veel pirms tas paraadiitu tev savu "interesanto" speeli.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 18:19, pirms 15 gadiem
Lai Karsums spēlē kaut vai MVD, Znaroka sistēmā viņš var arī uzspīdēt. Bet DR ir vajadzīga zvaigzne kāds ir Hossa KHL mērogam.Viņš ir tehniskāks par Karsumu un čujs uz vārtiem viņam labāks

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 18:26, pirms 15 gadiem
artinho rakstīja: Ja būtu jaizvēlās starp Karsumu un Hossu es protams ņemtu Hossu. Uzskatu viņu par labāku.
Nu nav Hossa labāks, tici man, tas ka daži ir viņā saskatījušo baigo st;aaru neko nenozīmē, varu saderēt ka Karsiks, RD sastāvā gūtu vēl vairāk rezultivitātes punktus, vienkārši es domāju, ka Karsumam vajadzētu vēl mēģināt nostabilizēties NHL, kaut vai ar divvirzienu līgumu, jo ar viņā potenciālu tas ir ļoti reāli

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 18:29, pirms 15 gadiem
munins rakstīja: Lai Karsums spēlē kaut vai MVD, Znaroka sistēmā viņš var arī uzspīdēt. Bet DR ir vajadzīga zvaigzne kāds ir Hossa KHL mērogam.Viņš ir tehniskāks par Karsumu un čujs uz vārtiem viņam labāks
Kurā vietā tev Hossa ir baigā zvaigzne????, Par tādu varbūt varētu nosaukt viņa brāli!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-03 18:30, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Kurā vietā tev Hossa ir baigā zvaigzne????, Par tādu varbūt varētu nosaukt viņa brāli!!!!
Zvaigzne, kuru nevajag TOP 10 KHL klubiem!!! KĀPĒC???

     [+] [-]

, 2009-08-03 18:50, pirms 15 gadiem
Draugi mīļie, pietiks Hossu celt debesīs, viņš protams ir labs hokejists, bet kā jau es vienreiz teicu , mūsu pašu S. Ozo savā sliktākajā sezonā NHL guva vairāk punktus nekā Hossa savā labākaja! Nu nav viņš nekāda vārtu mašīna! Karsums domāju tik daudz kā Hossa nemestu tikai tāpēc , ka viņam patīk dot piespēles, pēc punktiem domāju Karsums būtu labāks! Hosa ir egoistisks spēlētājs, viņš met pa kasti pie pirmās iespējas!
p.s. Mans subjektīvais viedoklis.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-03 19:30, pirms 15 gadiem
Salvis74 rakstīja: Draugi mīļie, pietiks Hossu celt debesīs, viņš protams ir labs hokejists, bet kā jau es vienreiz teicu , mūsu pašu S. Ozo savā sliktākajā sezonā NHL guva vairāk punktus nekā Hossa savā labākaja! Nu nav viņš nekāda vārtu mašīna! Karsums domāju tik daudz kā Hossa nemestu tikai tāpēc , ka viņam patīk dot piespēles, pēc punktiem domāju Karsums būtu labāks! Hosa ir egoistisks spēlētājs, viņš met pa kasti pie pirmās iespējas!
p.s. Mans subjektīvais viedoklis.
bet lai jau viņš ir egoistisks un met tās bankas. ja visi tikai dos piespēles, tad arī nekas labs nebūs. zinu, ka mūsējie arī var samest, bet Hosa deva tādu drošības sajūtu, ka ja nu neviens, tad gan jau ka Hosa iemetīs.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-03 20:06, pirms 15 gadiem
Kout ātrāk būtu atbilde! Un cerams laba

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 20:14, pirms 15 gadiem
Vinjam japaliek NHL tapeec ka ta ir ista vieta prieksh vinja...

  +3 [+] [-]

, 2009-08-03 20:29, pirms 15 gadiem
Sējējam vispār ir citas bildes?

     [+] [-]

, 2009-08-03 20:44, pirms 15 gadiem
Baidos, ka Karsuma karjera eiropā varētētu nebūt baigi spoža, tāpēc, ja viņam ir kaut kādas iespējas, tad, lai labāk paliek amerikā. Viņa spēles stils ir krietni piemērotāks mazajiem laukumiem un amerikas hokejam. Diemžēl, Karsums nav nekāds super tehniskais spēlētājs, spēka spēle te ir krietni mazākā cieņā, kā amerikā. Nedomāju, ka lielajā laukumā būs rezultatīvāks par to pažu Ņiživiju. Ja Spruktam jau sen bija jātaisas un eiropu, tad Mārtiņam amerikā japaliek pēc iespējas ilgāk.. protams, subjektīvs viedoklis..

     [+] [-]

, 2009-08-03 21:30, pirms 15 gadiem
agris_80 rakstīja: Baidos, ka Karsuma karjera eiropā varētētu nebūt baigi spoža, tāpēc, ja viņam ir kaut kādas iespējas, tad, lai labāk paliek amerikā. Viņa spēles stils ir krietni piemērotāks mazajiem laukumiem un amerikas hokejam. Diemžēl, Karsums nav nekāds super tehniskais spēlētājs, spēka spēle te ir krietni mazākā cieņā, kā amerikā. Nedomāju, ka lielajā laukumā būs rezultatīvāks par to pažu Ņiživiju. Ja Spruktam jau sen bija jātaisas un eiropu, tad Mārtiņam amerikā japaliek pēc iespējas ilgāk.. protams, subjektīvs viedoklis..
Daļā patiesibas tev ir, bet nepiekrītu ka Karsumam nav laba tehnika, plus viņš to vēl apvieno ar savu spēka spēli, un vārti ir briesmās

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 22:02, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Daļā patiesibas tev ir, bet nepiekrītu ka Karsumam nav laba tehnika, plus viņš to vēl apvieno ar savu spēka spēli, un vārti ir briesmās
Nav super tehnisks un nav laba tehnika- nav viens un tas pats!!

     [+] [-]

, 2009-08-03 22:47, pirms 15 gadiem
Nē!!!
Lai puisis cīnās , nevis samierinās....

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 22:59, pirms 15 gadiem
agris_80 rakstīja: Nav super tehnisks un nav laba tehnika- nav viens un tas pats!!
Piekrītu ...ja man ir švaks traktors(tehnika) , un esu _super technisks_... tad pūpols vien sanāk...

     [+] [-]

, 2009-08-03 23:06, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Piekrītu ...ja man ir švaks traktors(tehnika) , un esu _super technisks_... tad pūpols vien sanāk...
KU Ku KU: PAts vispār apjēdz ko runā????

  +1 [+] [-]

, 2009-08-03 23:47, pirms 15 gadiem
Nē...

     [+] [-]

, 2009-08-04 00:08, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: ko var te muldēt par "bombardieriem" un "vārtu gūšanas mašjinām"... tiklīdz "bombardieri" sāk buksēt, tā ir p*kaļā, kā pagāssezon beigu daļā ar Hossu bija. Tad jau labāk esmu par to, lai jebkura maiņa spēj gūt panākumus. Jo stiprākus vidēja līmeņa spēlētājus spēsim salasīt, jo labāk! Nevis zvaigzni un "kas nu sanāca par atlikušo naudiņu...
gribeetos redzeet, kaads tu buutu, ja tev buutu izskjiroshajaas speelees jaaspeelee 2aas mainjaas + veel slimam esot; hossa ieeedinaaja skatiitaajus ar daudziem un skaistiem vaartiem, visi un katru speeli no vinja gaidiija vaartus un, kad to vaartu vairs tik daudz nebija tad hossa nav vairs vajadziigs, vajag atkal naakamo, bet tas ir sports - neprognozeejams un nevar visu laiku laiku izdoties un veikties, ir arii melnaas sviitras, vienmeer un katram.

     [+] [-]

, 2009-08-04 01:30, pirms 15 gadiem
gribam redzeet karsumu mājās ,bet ,lai atbrauc kopā ar Tampabejas "Lightning"

  +1 [+] [-]

, 2009-08-04 09:36, pirms 15 gadiem
kāda iespēja
nu negribās ticēt, jāpaliek nhl