Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Šodien Latvija:Francija

Šodien tiks aizvadits mačs pasaules čempionatā Latvija:Francija. Pēc Latvijas laika 17.00.

Rīt tiks aizvadits mačs pasaules čempionatā Latvija:Francija. Šis mačs Latvijas izlasei ri ļoti svarīgs ja uzvaresim tad 50% busim iekļuvuši 1/4. Ļoti nozimigs fakts ir tas ka Latvijas izlase ir atputusies 1 dienu bet Francija vakar aizvadija maču pret ASV kur piekapās 2:6
Atgadinam ka aizvakardienas mačs Latvija:Šveice nosledzas 2:1 pecpeles soda metienos.protams ka parasti brinumus vartos rādija Edgars Masaļskis.

Kā jūs domājat kads šodien būs mačs pret Franciju?

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:25, pirms 16 gadiem
psc, franchi saakushi amiishus graut! ja skaita no 30taas minuutes, tad 2:0 franchu labaa!

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Francūži zvērā dod! ja divus golus jeņķiem sameta! Tā vel izlīdzinās rezultātu!
Vo vo, mazliet novirzījos un jau 7 minūtēs 5 vārti samesti.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-01 22:26, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: nu bet Franciju Zviedri noteikti uzvilks. Tad vinjiem buus ja nekljuudos jau 7punkti. Mums peec Riitdienas domaajams buus jau arii 7. A Shveicei lai dabuutu kaut 5-6 buus pamatiigi jaanopuulas.
Piekrītu,ka zviedri droši vien frančus uzvilks!
Šveicei ir baigais dzinulis jeb to 6 laukuma spēlētājs-super līdzjutēji!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-01 22:26, pirms 16 gadiem
Spararats rakstīja: psc, franchi saakushi amiishus graut! ja skaita no 30taas minuutes, tad 2:0 franchu labaa!
Tas nekas, ka tagad 33. minūte iet.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-01 22:28, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ar tiem zviedriem šogad ir kā ar bitēm,jo neko īsti nevar saprast kā īsti ir ar viņiem+plus viņi atkal ar krieviem dabūja traumētos!
Nu es domāju ,ka zviedri plēsīsies kā zvēri pret Šveici ,jo viņu tikšana 1/4 arī ir apdraudēta tā kā domāju pret zviedriem Šveicei nav šances

  -2 [+] [-]

, 2009-05-01 22:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrītu,ka zviedri droši vien frančus uzvilks!
Šveicei ir baigais dzinulis jeb to 6 laukuma spēlētājs-super līdzjutēji!
nu es pat piekritiishu tam vienam rakstam, ka taadi liidzjuteeji kaa Shveicei ir daudz veertiigaaks sestais speeleetaajs nekaa mums. Ok, mums hokeju skataas lielaakaa dalja Latvijas, paveerojot ielaas tik daudz var redzeet mashiiinas ar Latvijas karogiem utt, bet tomeer taa liidzjushanas eetika nav tik augsta.

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:31, pirms 16 gadiem
Būs nejēgā grūti.
letiņiem mentāli grūtākā spēle, es teiktu, jo IR JĀUZVAR + VARAM uzvarēt - svarīgi, lai šie faktori nonostrādā spēlētāju galvās...
Bet, protams, nav citu variantu - JĀUZVAR!!!

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:31, pirms 16 gadiem
ne par teemu, bet Slovaaki tikko dabuuja otro reizi speelee Penalty par "Too many players on ice"

  +1 [+] [-]

, 2009-05-01 22:31, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: nu es pat piekritiishu tam vienam rakstam, ka taadi liidzjuteeji kaa Shveicei ir daudz veertiigaaks sestais speeleetaajs nekaa mums. Ok, mums hokeju skataas lielaakaa dalja Latvijas, paveerojot ielaas tik daudz var redzeet mashiiinas ar Latvijas karogiem utt, bet tomeer taa liidzjushanas eetika nav tik augsta.
Ne par velti Šveicei ir vislielākais hokeja apmeklētības koeficents Eiropā!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-01 22:32, pirms 16 gadiem
Ja kas Francijas vestnieciba ir Raina Bulvari turpat blakus Brivibas piemineklim

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:33, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ne par velti Šveicei ir vislielākais hokeja apmeklētības koeficents Eiropā!
taa gan. Kautgan, buutu mums Latvijaa taa maksaatspeeja kas Shveicee domaaju daudz neatpaliktu arii mees.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:35, pirms 16 gadiem
Nu objektīvi vērtējot jāņem rīt 3 punkti. Protams, jācer arī uz konkurentu neveiksmēm, bet 1/4 fināls ir tik tuvu kā vēl nekad pēdējo četru čempju laikā. Ja nemaldos, laikam 2004.g. pēdējo reizi spēlējām 1/4 finālā!

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:38, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Francūži zvērā dod! ja divus golus jeņķiem sameta! Tā vel izlīdzinās rezultātu!
Pret krieviem franči arī labi nospēlēja, tikai taktika šķērsām gadījās- atklāto hokeju uzspēlēja Būtu labi, ja mūsējie arī šos uz to izvilinātu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-01 22:39, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: Ja kas Francijas vestnieciba ir Raina Bulvari turpat blakus Brivibas piemineklim

Skaties,ka hokeja lielvalstu līdzjutēji nepārņem šo tradīciju,jo tad piemēram Maskavā var gadīties ka LV vēstniecību aprok ziedos!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-01 22:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Skaties,ka hokeja lielvalstu līdzjutēji nepārņem šo tradīciju,jo tad piemēram Maskavā var gadīties ka LV vēstniecību aprok ziedos!
da po, buus ko sekretaarei vaaziitee ielikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ...Maskavā var gadīties ka LV vēstniecību aprok ziedos!

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ne par velti Šveicei ir vislielākais hokeja apmeklētības koeficents Eiropā!
pakomente LAT -SUI speli...ka masalskis,nizivijs un parejie..?
tev iznak...

     [+] [-]

, 2009-05-01 22:54, pirms 16 gadiem
protams ka uzvara.

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:06, pirms 16 gadiem
Francūžu goli bija ārkārtīgi skaisti, īpaši otrais. Pirmais vairākumā pēc piruetes vārtu priekšā, otrais - pēc zibenīga pretuzbrukuma, kas sākās ar vārtsarga piespēli pāri visam laukumam un beidzās ar metienu tukšos vārtos. Protams, amīši gulēja, bet fakts paliek fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-01 23:20, pirms 16 gadiem
man ir viens jautaajums,kapeec juus visi rakstat taa it kaa Latvija nebuutu spejiiga ieguut kaut vienu punktu pret Krieviju...

es ticu ka speej,un Francija ir jaauzvar!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-01 23:27, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: pakomente LAT -SUI speli...ka masalskis,nizivijs un parejie..?
tev iznak...
Masaļskis par šo spēli ir pelnijis ierakstu LV hokeja vēstures grāmatā ar zelta burtiem!To ko viņš vakar izdarija sauc vienā vārdā - fantastika!
Par pārējiem neko īpašu man nav ko teikt! Ja tāda spēlei ar Šveici nebija jau iepriekš treneru izstrādāta taktika , tad man jasaka,ka atkal mūsējos stipri pieviļ fiziskais! Ja tāda bija taktika,tad jasaka,ka tā bija itin veiksmīga pat neskatoties uz lielo risku, jo pirmā periodā viem šveicieši trīs reizes trāpija pa vārtu stabiņu! Nezinu vai šeit var pielietot teicienu,ka veiksme stāv klāt stiprākam,jo es joprojām neesmu pārliecināts,ka teiksim nākošās trīs spēlēs LV atkal uzveiktu Šveici!
Par tiesāšanu neko arī neteikšu,jo joprojām tik labi nepārvaldu hokeja noteikumus,lai mestos par tiesāšanu diskusijās! Man jau personiski liekas,ka kopš uz laukuma ir divi galvenie tiesneši tiesāšana ir kļuvusi daudz objektīvāka!

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:27, pirms 16 gadiem
amerikaanji pabeidza! Slovaaki ir ieguvushi vismaz 1 pts pret somiem, un belariem izredzes strauji ruuk, jo viniem tagad tikai 2 [ts paarsvars paar slovaakiem, bet slovaakiem veel ir speele ar norveegiem, kur 3 pts visticamaak garanteeti. Belariem cehi un somi priekshaa.

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:27, pirms 16 gadiem
Bosinjs rakstīja: man ir viens jautaajums,kapeec juus visi rakstat taa it kaa Latvija nebuutu spejiiga ieguut kaut vienu punktu pret Krieviju...

es ticu ka speej,un Francija ir jaauzvar!!!
Redz, Zviedrija spēja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-01 23:32, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Masaļskis par šo spēli ir pelnijis ierakstu LV hokeja vēstures grāmatā ar zelta burtiem!To ko viņš vakar izdarija sauc vienā vārdā - fantastika!
Par pārējiem neko īpašu man nav ko teikt! Ja tāda spēle nebija jau iepriekš treneru izstrādāta taktika spēlei ar Šveici, tad man jasaka,ka atkal mūsējos stipri pieviļ fiziskais! Jā tāda bija taktika,tad jasaka,ka tā bija itin veiksmīga pat neskatoties uz lielo risku, jo pirmā periodā viem šveicieši trīs reizes trāpija pa vārtu stabiņu! Nezinu vai šeit var pielietot teicienu,ka veiksme stāv klāt stiprākam,jo es joprojām neesmu pārliecināts,ka teiksim nākošās trīs spēlēs LV atkal uzveiktu Šveici!
Par tiesāšanu neko arī neteikšu,jo joprojām tik labi nepārvaldu hokeja noteikumus,lai mestos par tiesāšanu diskusijās! Man jau personiski liekas,ka kopš uz laukuma ir divi galvenie tiesneši tiesāšana ir kļuvusi daudz objektīvāka!
Jā, te nu jāpiekrīt. Īpaši par risku, kas šoreiz, pateicoties Laimes mātei, attaisnojās. Tā arī izskatījās, ka uzdevums bija 1. periodā ļaut izpūst šveiciešiem tvaiku un pēc tam izlīdzināt spēli. Šoreiz sanāca...

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:39, pirms 16 gadiem
es atziisos es esmu meitene-kas ir tikai ieintrigeeta sajaa cempionaata,bet es ar esmu par visiem 1000000% procentiem par muuseejiem...

es domaaju ka sii ir labaakaa muusu izlase kaa nekad,un ar taadu vaartsargu kaa Masalskis mees vell dariisim briinumus. Mees vareetu sagaadaat kaarteejo sensaaciju uzvaru paar Krieviju,kaut vai vienu punktu kas mums nodrosinaatu vietu taalaak...

Kaads ir Sveices speelee rezultaats?

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:48, pirms 16 gadiem
Bosinjs rakstīja: es atziisos es esmu meitene-kas ir tikai ieintrigeeta sajaa cempionaata,bet es ar esmu par visiem 1000000% procentiem par muuseejiem...

es domaaju ka sii ir labaakaa muusu izlase kaa nekad,un ar taadu vaartsargu kaa Masalskis mees vell dariisim briinumus. Mees vareetu sagaadaat kaarteejo sensaaciju uzvaru paar Krieviju,kaut vai vienu punktu kas mums nodrosinaatu vietu taalaak...

Kaads ir Sveices speelee rezultaats?
Var manīt, ka esi no hokeja neko nerubījoša dāma
Kādā Šveices spēlē?

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:49, pirms 16 gadiem
ŠVEICE NEDABŪS VAIRS NEVIENA PUNKTA,Latvija smagā cīņā uzvarēs FRANCIJU.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-01 23:50, pirms 16 gadiem
vienkaaarsi sajaucu,lasiiju komentus,domaaju par Franciju uzrakstiiju Sveice veel vakardienas speeles iespaidaa...

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:58, pirms 16 gadiem
Manis pec 1:0, 2:1 vai 3:2, ka tik pamatlaikā!!!

     [+] [-]

, 2009-05-01 23:58, pirms 16 gadiem
gengsta10 rakstīja: bet tad zviedriem bus tikpat punkti ka latvijai bet savstarpeja maca tak vineja zviedrija
Par šito komentāru tā pārrēcos!

     [+] [-]

, 2009-05-02 00:03, pirms 16 gadiem
Latvija ir spejiga iegut punktu pret Krieviju, tikai jautajums: vai vajaga spele pret krieviem ipashi censties, ja var spele ar franciju izdarit visu,lai nodroshinatu ieklushanu 1/4 finala un spele ar krieviju spelet nesaspringstot, nepiepuloties, bet atpushoties, ja ta var izteikties?? Neredzu jegu pret krieviem ipashi rauties, ja bus nodroshinats 1/4 finals! Labak morali gatavoties nakamai kartai, jo var gadities, ka somi bus musu pretinieki play-off pirmajaa raundaa un taa jau ir "nemama" komanda. tur var iznakt ari pusfinals!!!
Bosinjs rakstīja: man ir viens jautaajums,kapeec juus visi rakstat taa it kaa Latvija nebuutu spejiiga ieguut kaut vienu punktu pret Krieviju...

es ticu ka speej,un Francija ir jaauzvar!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-02 00:06, pirms 16 gadiem
es to domaaju taa,ka Francus vinnam,un te bija viedokli ka dazu sakritiibu deel varam taapat netikt taalaak ja nedabuujam kaadu punktu pret Krieviju. par to vienu punktu pret Krieviju domaaju taa kaa drosiibai,ja kas... nu bet tas tikai mans viedoklis...