Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Jelgava" gūst trīs vārtus un atbīda čempionus no trijnieka

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Jelgava" gūst trīs vārtus un atbīda čempionus no trijnieka
FK "Jelgava" futbolisti
Foto:jelgavasvestnesis.lv

"Jelgavas" futbolisti "SynotTip" Virslīgas 24. kārtas pirmajā mačā viesos ar 3:1 pieveica "Liepāju", tā sperot platu soli pretī medaļām, bet pašreizējos čempionos pabīdot tālāk no pirmā trijnieka.

Pirms spēles
Mača likme bija vismaz bronzas medaļas, bet varbūt pat cerības uz titulu. Katrā ziņā “Spartaka” pēdējā laika klupieni šādu iespēju neizslēdz. “Liepājai” zaudējums faktiski pārvilktu svītru cerībām par medaļām, bet jelgavniekiem uzvara ļautu turpināt cīņu par jebkura kaluma godalgām. “Jelgavas” sastāva bija atgriezies gan savainojumu sadziedējušas Artis Lazdiņš, gan Gļebs Kļuškins un Boriss Bogdaškins, kuri iepriekšējo maču izlaida diskvalifikācijas dēļ. Ja iepriekšējā mačā savā laukumā jelgavnieki spēlēja ar trim centra aizsargiem, tad tagad tādi bija tikai divi, kas ļāva cerēt uz pārsvaru laukuma centrā.

Savākto brīdinājumu dēļ viena mača pauzi bija ieturējuši arī liepājnieki Oskars Kļava un Marko Brtans, un abi devās laukumā sākumsastāvā. Toties diskvalifikāciju bija nopelnījis Deniss Ivanovs, bet vieta sākumsastāvā aizsardzības flangā atradās Antonam Tumanovam. Interesanti, ka viņš aizstāja vienu no Kurzemes derbija varoņiem Krišu Kārkliņam, kurš pirmā puslaika izskaņā pamanījās bumba apturēt uz savu vārtu līnijas.

Pirmais puslaiks
Jau pirmajās divās minūtē “Jelgava” tika pie trim bīstamām standartsituācijām – soda sitiena, auta Oša izpildījumā un stūra –, taču apdraudēt vārtus tā arī nespēja. Ātri pie sava stūra tika liepājnieki, bet arī šajā gadījumā nekas bīstams neizveidojās. Sestajā minūtē mājinieki viegli ļāva Mindaugam Grigaravičam tikt pie sitiena no soda laukuma robežas – garām, tomēr sekoja stūris. Viktora Dobrecova padotajiem ar došanos uzbrukumā nesekmējās pārāk labi, kamēr viesi regulāri atradās sāncenšu laukuma pusē, aktīvi kombinēja, sita un tika pie standartiem, tomēr neko superbīstamu pirmajās 20 minūtēs neizveidoja.

22. minūtē soda laukumā tika nogāzts Kļuškins, kuram turklāt kritiens bija arī sāpīgs, taču nedz galvenais tiesnesis Ivars Caune, ne viņa palīgi pārkāpumu nesaskatīja. Dažas minūtes vēlāk pie cerīga standarta pēc asa pārkāpuma pret Dino Kluku tika “Liepāja”, taču tā izspēle ne ar ko bīstamu nebeidzās. Jau 28. minūtē Sauļum Širmelim bija jāveic pirmo maiņu, jo maču turpināt nevarēja Lazdiņš, kurš klibodams pameta laukumu, bet viņa vietā spēlē iesaistījās Bogdaškins.

Puslaika beigu daļā vairāk uzbrukt jau sāka mājinieki un 34. minūtē izveidoja pirmo tiešām bīstamo momentu. Pareizāk sakot, izveidoja to Mārciss Ošs netālu no soda laukuma un tieši pretī vārtiem notriecot Kristapu Grebi. Soda sitienu spēcīgi izpildīja Kristians Toress, Kasparam Ikstenam bija nopietni jāpastrādā, lai bumbu atsitu, bet atkārtoti apdraudēt vārtus mājiniekiem neizdevās. Neiesit tu, iesit tev… Tikai divas minūtes vēlāk rezultāts tika atklāts, bet paveica to "Jelgavas" lietuvietis Karolis Laukžemis, no soda laukuma stūra perfekti sitot vārtu tālajā stūrī. Pāvels Davidovs noreaģēja, bumbu aizskāra, bet izcelt to no vārtiem nespējam – 0:1.

Kurš gan varēja padomāt, ka atlikušajās deviņās minūtēs bumba vārtos pabūs vēl divas reizes, turklāt ar pavisam īsu intervālu. 44. minūtē mājiniekiem izdevās apturēt bīstamu Grigaraviča reidu, bet sekoja stūra sitiens, pēc kura bumba uz soda laukuma robežas nonāca pie Andreja Perepļotkina un pieredzējušais pussargs cauršāva vārtu kreiso devītnieku. Starp citu, tieši Perepļotkins bija tas, pēc kura piespēles "Jelgavas" lietuvietis aizskrēja bīstamajā pretuzbrukumā.

“Liepāja” paguva vienus vārtus atspēlēt, turklāt teju identiskā veidā – stūris, centrējums, bumba atlec pie Dario Tomiča, kurš cauri burzmai raida bumbu vārtos. Sitienu bloķēt mēģināja Bogdaškins, bet nepaguva, un Ikstens glābt vairs nevarēja – pēc 45 minūtēm 2:1 “Jelgavas” labā.

Otrais puslaiks
Dorecovs jau otrā puslaika sākumā laukumā sūtīja Valēriju Afansjevu, malā ņemot Kluku. Iespējams, tā bija plānota maiņa, taču arī vajadzēja atspēlēties un pacīnīties par uzvaru, kam Afansjeva ātrās un precīzās kājas varēja labi noderēt. Puslaiku komandas atsāka mierīgi, bet 52. minūtē pie bīstama soda sitiena tika “Jelgava”. Nogāzts tika Kļuškins, kurš arī izpildīja soda sitienu, taču trāpīja sieniņā. Jau nākamajā “Liepājas” uzbrukuma noteikumi tika pārkāpti pret Tomiču, sekoja centrējums, Kļavas sitiens ar galvu, bet bumba lidoja vārtiem garām

Mača rezultāts steigties un iet uz priekšu lika “Liepājai”, taču bumbu vairāk kontrolēja “Jelgava”, sāncenšiem neļaujot tikt pie iespējām veidot uzbrukums. Nevar teikt, ka zemgalieši mērķtiecīgi gāja pēc trešā vārtu guvuma, toties atziņu, ka labākā aizsardzība ir uzbrukums, dzīvē īstenoja ļoti labi. 66. minūtē liepājnieki veica jau savu pēdējo maiņu, Toresa vietā laukumā sūtot Tomu Gucu, tā kā maču glābt nu varēja tikai tie 11 spēlētāji, kas bija laukumā.

68. minūtē bumba otro reizi nonāca Iksena sargātajos vārtos, taču reizē ar Grebja sitienu tika arī pacelts līnijtiesneša karodziņš – aizmugure, lai gan pēc atkārtojuma noskatīšanās par to var arī pastrīdēties. Liepājnieki bija aktivizējušies, īsā laikā sekoja divi stūra sitieni, bet bez nopietniem draudiem “Jelgavas” cietoksnim. Viesiem turpināja pieklibot disciplīna, tāpēc mājinieki laiku pa laikam tika pie soda sitieniem, kuru izpildījums gan bija tālu no vēlamā.

Tuvojoties mača izskaņai, mājinieku uzbrukumi sāka apsīkt, bet 87. minūtē Kļuškins faktiski pielika punktu jautājumam par to, kurš šovakar uzvarēs. Pēc stūra sitiena “Liepājas” aizsardzība neizsekoja visiem sāncenšu spēlētājām un “Jelgavas” pussargs sitienu varēja izdarīt faktiski netraucēti – 1:3. Iespaidīgu notikumu atlikušajā laikā vairs nebija, un svarīgu uzvaru cīņā par medaļām svinēja jelgavnieki.

SynotTip Virslīga, 23. kārta

Liepāja – Jelgava 1:2 (1:2)
Vārti: Tomičs 45’ - Laukžemis 36’, Perepļotkins 44’, Kļuškins 87'
Bridinājumi: Strumija, Tumanovs, Tomičs; Nakano, Osipovs
Liepāja: Doroševs, Tumanovs, Kļava, Grebis, Brtans (Kurtišs 59’) , Kluks (Afanasjevs 46’), Strumija, Toress (Gucs 66’), Tomičs, Mickevičs, Grebis
Jelgava: Ikstens, Freimanis, Redjko, Ošs, Osipovs, Kļuškins, Grigaravičs (Kovaļovs 76’), Lazdiņs (Bogdaškins 28’), Nakano, Perepļotkins, Laukžemis (Malašenoks 90’)
Galvenais tiesnesis: Ivars Caune

SynotTip futbola Virslīgas 24. kārta

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
30.0920:00Liepāja – JelgavaStadions "Daugava"1:3
01.1014:00Spartaks - VentspilsSlokas stadions
01:1014:00RFS - DaugavpilsStadions "Arkādija"
01.1016:00Riga - Metta/LU"Skonto" stadions

Virslīgas turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Spartaks23154442:1649
2.Ventspils23135539:2344
3.Jelgava23133731:2042
4.Liepāja24115834:2538
5.RFS23761018:2727
6.Riga22410817:2122
7.Metta/LU23561224:4021
8.Daugavpils23251613:4511

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Ģirts KarlsonsVentspils14
2.Dmitrijs PlatonovsSpartaks12 (1)
3.Jevgeņijs KazačoksSpartaks9 (1)
4Edgars GauračsSpartaks7
5.Eduards TīdenbergsVentspils7 (3)

  +9 [+] [-]

, 2016-09-30 21:54, pirms 8 gadiem
Atceros, ka netrūka tādu, kuri vīpsnāja par Perepļotkina pievienošanos Jelgavai. Tagad šie cilvēki var tikai paklusēt, jo Perepļotkins ar savu sniegumu laukumā ir pierādījis, ka Jelgava ir izvilkusi pilno lozi ar viņa piesaistīšanu

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 21:56, pirms 8 gadiem
Linardu gan vairs neaiciniet uz studiju, vienkārši bezcerīgs kadrs

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 21:56, pirms 8 gadiem
Viss aprakstāms vienā vārdā-slikti!
Vel jau sezona nav beigusies, bet lai FKL izcīnītu medaļas ar savām uzvarām vien jau vairs nepietiks, jo būs jācer arī uz FKJ pretinieku uzvarām.
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

     [+] [-]

, 2016-09-30 21:57, pirms 8 gadiem
Otrs studijas experts realaa paalii

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 21:57, pirms 8 gadiem
Līnijtiesnesis noraka spēli. Neieskaitīti otrie Liepājas vārti, jo bija ''aizmugure''. Pie rezultāta 2:2 spēle būtu izvērtusies daudz savādāk.

  +8 [+] [-]

, 2016-09-30 21:58, pirms 8 gadiem
Piedodiet varat jau nosodiit bet man personiigi Liepaajas bezceriigaa speele komplektaa ar spiedzoshiem faniem nenormaali atstit Riigas Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 21:58, pirms 8 gadiem
Jelgavas pelnīta uzvara. Apsveicu!

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 21:59, pirms 8 gadiem
Gribās jau izvazātu saukli saukt - Perepļotkinu uz kandidātiem, un esmu vīlies, ka nav Bulvītis. Kgan zinu, ka Paharam un visiem pārējiem piekāst ko es domāju, jo esmu lox

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:00, pirms 8 gadiem
Palabojiet? Jelgavai Ir lv kauss un pienjemsim ka izciiniita 4.vieta, tas nedod Liepaajai iespeeju speeleet EL 1. Kaartaa?

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:00, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss aprakstāms vienā vārdā-slikti!
Vel jau sezona nav beigusies, bet lai FKL izcīnītu medaļas ar savām uzvarām vien jau vairs nepietiks, jo būs jācer arī uz FKJ pretinieku uzvarām.
Teici taču, ka Gucs un Afanasjevs sāks štampēt golus, kaut kā to neredz

  -3 [+] [-]

, 2016-09-30 22:00, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Piedodiet varat jau nosodiit bet man personiigi Liepaajas bezceriigaa speele komplektaa ar spiedzoshiem faniem nenormaali atstit Riigas Dinamo.
Sākuši iet RFS un Riga FC ceļu mākslīgi veidojot fanu grupiņas...

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:01, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Palabojiet? Jelgavai Ir lv kauss un pienjemsim ka izciiniita 4.vieta, tas nedod Liepaajai iespeeju speeleet EL 1. Kaartaa?
Ņems vērā kausa izcīņu, kas beigsies 2017.g.

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:02, pirms 8 gadiem
Bet tomeer, labaak maaksliigi, vismaz ir kas naak uz speeleem, bet skiet pashi Liepaajnieki jau ateedushies futbolu, it iipashi ja komanda neciinaas par titulu.

 +12 [+] [-]

, 2016-09-30 22:02, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Piedodiet varat jau nosodiit bet man personiigi Liepaajas bezceriigaa speele komplektaa ar spiedzoshiem faniem nenormaali atstit Riigas Dinamo.
Par FKL spēli neko nerakstīšu, bet nosodīt skolniekus, ka tie nevazājas pa ielām, bet nāk uz stadionu un piedalās akcijā, nu gan nevajadzētu. Ja kaut daži no viņiem uz stadionu sāks nākt biežāk arī bez visādām akcijām, tad šīs akcijas mērķis būs sasniegts.

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:03, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Palabojiet? Jelgavai Ir lv kauss un pienjemsim ka izciiniita 4.vieta, tas nedod Liepaajai iespeeju speeleet EL 1. Kaartaa?
Jelgavai nākošā gada kausa vēl nav. Šogad izcīnītais kauss viņiem deva tiesības spēlēt Eirpas kausā šogad. Ja Liepāja paliks šogad 4. vietā un arī kausā palaidīs sev garām kādu komandu ārpus čempionāta trijnieka, tad Eirpas kausi viņiem nākošajā sezonā ies secen.

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:03, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Teici taču, ka Gucs un Afanasjevs sāks štampēt golus, kaut kā to neredz
Es saprotu, ka Tu nekad savās prognozēs nekļūdies, bet man, kā redzi, šoreiz ir iznācis kļūdīties.

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:04, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Bet tomeer, labaak maaksliigi, vismaz ir kas naak uz speeleem, bet skiet pashi Liepaajnieki jau ateedushies futbolu, it iipashi ja komanda neciinaas par titulu.
Redzēs cik būs uz Spartaka maču, kas cīnās par titulu...

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:05, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tu nekad savās prognozēs nekļūdies, bet man, kā redzi, ir šoreiz iznācis kļūdīties.
Es, protams, kļūdos, bet protu atzīt savas kļūdas

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:06, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es, protams, kļūdos, bet protu atzīt savas kļūdas
Malacis!

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:08, pirms 8 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Līnijtiesnesis noraka spēli. Neieskaitīti otrie Liepājas vārti, jo bija ''aizmugure''. Pie rezultāta 2:2 spēle būtu izvērtusies daudz savādāk.
Šosezon tiesnešu korpuss ļoti mīl Jelgavu!!! Kausa finālā tendenciozi neieskaita tīru Spartaka golu. Šo pašu klubu 3. apļa spēlē Jelgavā pie rezultāta 2-2 tendenciozi iedod 11m pendeli Jelgavas labā. Par šo spēli jau pieminējāt.
Diezgan pretīgi smird! Gan tiesnešu korpuss, gan pati Jelgava!

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:08, pirms 8 gadiem
Cerams, ka Lazdiņam nekas nopietns nav, bet šaubos, ka viņš būs palīgs izlasei oktobra spēlēs. Cerams, ka kļūdīšos

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:08, pirms 8 gadiem
Pāvels Davidovs noreaģēja, bumbu aizskāra, bet izcelt to no vārtiem nespējam – 0:1.
Brrrrrrrrrr....

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:09, pirms 8 gadiem
balkons rakstīja: Šosezon tiesnešu korpuss ļoti mīl Jelgavu!!! Kausa finālā tendenciozi neieskaita tīru Spartaka golu. Šo pašu klubu 3. apļa spēlē Jelgavā pie rezultāta 2-2 tendenciozi iedod 11m pendeli Jelgavas labā. Par šo spēli jau pieminējāt.
Diezgan pretīgi smird! Gan tiesnešu korpuss, gan pati Jelgava!
Pretīgi smird, jo pats smirdi!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:10, pirms 8 gadiem
Lakers-fans rakstīja: Pāvels Davidovs noreaģēja, bumbu aizskāra, bet izcelt to no vārtiem nespējam – 0:1.
Brrrrrrrrrr....
Aleksandrs Perepļotkins...
Vajag jaunu viktorīnu. Vai esi stulbāks par Kreipānu Latvijas futbolā?

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 22:11, pirms 8 gadiem
Iksens,Afansjevs..Pēter,kas notiek,dzer?

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:11, pirms 8 gadiem
Lakers-fans rakstīja: Pāvels Davidovs noreaģēja, bumbu aizskāra, bet izcelt to no vārtiem nespējam – 0:1.
Brrrrrrrrrr....
Davidovs? Šodien tak Lakers nespēlē )))

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 22:13, pirms 8 gadiem
Nu ko, šogad jāpaliek bez medaļām!

Par spēli- 1. puslaiks pilnīgi nekāds, otrais pēc Vaļeras uznākšanas un horvātu noiešanas bija labs. Grebim nozaga golu. Ko darīt tiesnesim vienmēr taisnība. Tā arī vienīgā pozitīvā epizode no Kristapa. Pozitīvais moments- Tumanovs.

Iesaku uz atlikušajām spēlēm teikt horvātiem paldies un vismaz dot vietējiem izspēlēties.
Kopumā sezona pilnīgs fiasko. Divi soļi atpakaļ...

  +8 [+] [-]

, 2016-09-30 22:13, pirms 8 gadiem
balkons rakstīja: Aleksandrs Perepļotkins...
Vajag jaunu viktorīnu. Vai esi stulbāks par Kreipānu Latvijas futbolā?
Kreipāns ir futbola enciklopēdija. Laimīgs esmu, jo 7 un 10 oktobrī būšu stadionā, kamēr daudziem cilvēkiem būs jāklausās visu salinieku un ungāru spēlētāju ciltsraksti

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 22:15, pirms 8 gadiem
es piekritu ka liepāja ir švaka šogad bet otrie vārti bija godīgi iesisti ,lai piedod Jelgavas fani tas tomērr ir iemesls ari tukšaj'[am tribinēm un izlases līmenim kā spēlējam futbolu.

  -2 [+] [-]

, 2016-09-30 22:21, pirms 8 gadiem
balkons rakstīja: Šosezon tiesnešu korpuss ļoti mīl Jelgavu!!! Kausa finālā tendenciozi neieskaita tīru Spartaka golu. Šo pašu klubu 3. apļa spēlē Jelgavā pie rezultāta 2-2 tendenciozi iedod 11m pendeli Jelgavas labā. Par šo spēli jau pieminējāt.
Diezgan pretīgi smird! Gan tiesnešu korpuss, gan pati Jelgava!
Ej un nosprāgsti muļķi!
Šitādi dauņi var nākt tikai no Liepājas!

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:23, pirms 8 gadiem
Laikam es komenteeju ne pie taa raksta un pashu speeli arii laikam pavisam citu skatijos!
Davidovs? Loti interesanti..

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:24, pirms 8 gadiem
Kā zāģis Liepājai, tā uzreiz daaauudz mazāk viņu fanu te

  +4 [+] [-]

, 2016-09-30 22:26, pirms 8 gadiem
Bārta rakstīja: Nu ko, šogad jāpaliek bez medaļām!

Par spēli- 1. puslaiks pilnīgi nekāds, otrais pēc Vaļeras uznākšanas un horvātu noiešanas bija labs. Grebim nozaga golu. Ko darīt tiesnesim vienmēr taisnība. Tā arī vienīgā pozitīvā epizode no Kristapa. Pozitīvais moments- Tumanovs.

Iesaku uz atlikušajām spēlēm teikt horvātiem paldies un vismaz dot vietējiem izspēlēties.
Kopumā sezona pilnīgs fiasko. Divi soļi atpakaļ...
Varbūt pat labi ka tā, jo nekas sportā (arī dzīvē) nevirza uz attīstību kā šādas iesēšanās aukstās peļķēs.
Pārāk jau FKL fani, un arī zināmā mērā spēlētāji, sacerējās ka tik jaunai komandai viss nu tik ies no rokas katrā sezonā. Man jau bažas radās, kad uzzināju, ka izīrēts Savaļnieks un Ščadčins, jo viņi abi iepriekšējās sezonās bija labi komandas motoriņi. Negribu tēlot baigo gudrinieku, bet man personiski šķiet, ka šī kreiso Balkānu spēlētāju atvilkšana bija vislielākā kļūda no FKL vadības puses.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:27, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā zāģis Liepājai, tā uzreiz daaauudz mazāk viņu fanu te
Kādās kategorijās mēri, kurš ir FKL fans, un kurš nav?

  -2 [+] [-]

, 2016-09-30 22:29, pirms 8 gadiem
Iespējams, ka nebija aizmugures, bet arī par to epizodi, kad Kļuškinu nogāza soda laukumā, var strīdēties. Ja tiesneši kļūdās uz abām pusēm aptuveni līdzvērtīgi, tad viss kārtībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 22:36, pirms 8 gadiem
olga rakstīja: Iespējams, ka nebija aizmugures, bet arī par to epizodi, kad Kļuškinu nogāza soda laukumā, var strīdēties. Ja tiesneši kļūdās uz abām pusēm aptuveni līdzvērtīgi, tad viss kārtībā.
Vārti vai varbutība par nogāšanu ir vājš salīdzinājums.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:37, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādās kategorijās mēri, kurš ir FKL fans, un kurš nav?
Rakstos pirms FKL spēlēm komentāros vienmēr pārsvarā dominē liepājnieku fani. Zinu, ka šie lietotāji LFV noteikti atbalsta FKL - Key Nr.23, Ferdinands, Dubriks, Arhiivs, Kanvit u.c.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 22:38, pirms 8 gadiem
Teikšu īsi. Šosezon visu FKL sistēmu varētu salīdzināt ar kādu mehānismu, pulksteni, kuram šogad ir beigusies garantija un to cenšas sataisīt saviem spēkiem, bet nesanāk....Parasti šādos gadījumos iegādājas jaunu, veco izmetot miskastē, vai nu arī otrs variants, ja nav naudas par ko nopirkt, tad jāsadzīvo bez nekā, jo otro reizi iegrābties uz brāķa būtu nepiedodami. Viss.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:39, pirms 8 gadiem
Precizitātei par eirokausiem: 4. vietu no eirokausiem var izstumt kāda no otrā četrinieka komandām (RFS, Riga FC, Metta vai BFC), ja šī komanda uzvar nākamgad kausa izcīņā.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:42, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt pat labi ka tā, jo nekas sportā (arī dzīvē) nevirza uz attīstību kā šādas iesēšanās aukstās peļķēs.
Pārāk jau FKL fani, un arī zināmā mērā spēlētāji, sacerējās ka tik jaunai komandai viss nu tik ies no rokas katrā sezonā. Man jau bažas radās, kad uzzināju, ka izīrēts Savaļnieks un Ščadčins, jo viņi abi iepriekšējās sezonās bija labi komandas motoriņi. Negribu tēlot baigo gudrinieku, bet man personiski šķiet, ka šī kreiso Balkānu spēlētāju atvilkšana bija vislielākā kļūda no FKL vadības puses.
Liepājai slikti tas, ka viņi šos izīrētos spēlētājus nevarēja dabūt atpakaļ sezonas vidū. Par horvātiem pilnībā piekrītu.

  -3 [+] [-]

, 2016-09-30 22:45, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Teikšu īsi. Šosezon visu FKL sistēmu varētu salīdzināt ar kādu mehānismu, pulksteni, kuram šogad ir beigusies garantija un to cenšas sataisīt saviem spēkiem, bet nesanāk....Parasti šādos gadījumos iegādājas jaunu, veco izmetot miskastē, vai nu arī otrs variants, ja nav naudas par ko nopirkt, tad jāsadzīvo bez nekā, jo otro reizi iegrābties uz brāķa būtu nepiedodami. Viss.
Slikti pulksteņmeistari Liepājā. Sezonas vidū un pat tagad ir iespēja nolīgt meistaru, kurš vēl veco mehānismu var pamēģināt salabot.

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:45, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rakstos pirms FKL spēlēm komentāros vienmēr pārsvarā dominē liepājnieku fani. Zinu, ka šie lietotāji LFV noteikti atbalsta FKL - Key Nr.23, Ferdinands, Dubriks, Arhiivs, Kanvit u.c.
Nu, nezinu gan, cik Tevis nosauktie ir patiesi fani, jo patiesi fani ir ar komandu priekos un bēdās.
Piemēram, es sevi nepozicionēju kā baigo FKL komandas fanu. Tad jau drīzāk kā līdzjutēju, kurš diezgan nopietni interesējas par itin visu,kas notiek dzimtās pilsētas sportā.

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:49, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, nezinu gan, cik Tevis nosauktie ir patiesi fani, jo patiesi fani ir ar komandu priekos un bēdās.
Piemēram, es sevi nepozicionēju kā baigo FKL komandas fanu. Tad jau drīzāk kā līdzjutēju, kurš diezgan nopietni interesējas par itin visu,kas notiek dzimtās pilsētas sportā.
Tas jau ļoti labi, ka atbalsti savas pilsētas komandas, taču man tāda aizdoma, ka uz futeni neesi biežs viesis Ceru, ka abas basketbola komandas ar atbalsti

     [+] [-]

, 2016-09-30 22:50, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Liepājai slikti tas, ka viņi šos izīrētos spēlētājus nevarēja dabūt atpakaļ sezonas vidū. Par horvātiem pilnībā piekrītu.
Viņus nemaz nevajadzēja izīrēt, bet atstāt komandas rezervē, ja viņi sezonas sākumā nerādīja to sniegumu ko no viņiem gaidīja..
Es saprotu, ka Māris&Co gribēja pastiprināt komandu pirms ČL, bet ne tai virzienā viņš skatījās, plus sezonas vidū izdomāja pārdot komandas labāko spēlētāju (D. Ikaunieku) iepriekšējā sezonā. Tas viss salecās sezonas izskaņā.
Paši vien būs vainīgi, ja FKL nākošgad paliks bez Eiropas līgas kvalifikācijas spēlēm. Galvenais,lai no šīs sezonas kļūdām mācās.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 22:52, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas jau ļoti labi, ka atbalsti savas pilsētas komandas, taču man tāda aizdoma, ka uz futeni neesi biežs viesis Ceru, ka abas basketbola komandas ar atbalsti
Šad tad aizeju, bet es kā jau vairums cilvēku esmu slinks, jo skatos spēles mīkstā krēslā pie datora vai TV.
Nē, uz basi gan neeju, bet zinu kā Liepājas lauvām komandai klājas.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-30 23:00, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņus nemaz nevajadzēja izīrēt, bet atstāt komandas rezervē, ja viņi sezonas sākumā nerādīja to sniegumu ko no viņiem gaidīja..
Es saprotu, ka Māris&Co gribēja pastiprināt komandu pirms ČL, bet ne tai virzienā viņš skatījās, plus sezonas vidū izdomāja pārdot komandas labāko spēlētāju (D. Ikaunieku) iepriekšējā sezonā. Tas viss salecās sezonas izskaņā.
Paši vien būs vainīgi, ja FKL nākošgad paliks bez Eiropas līgas kvalifikācijas spēlēm. Galvenais,lai no šīs sezonas kļūdām mācās.
Verpakovskis jau Overtimā atzina, ka kļūdījās ar izīrēšanu, tāpēc domāju, ka nākotnē līdzīgas kļūdas netiks pieļautas.

     [+] [-]

, 2016-09-30 23:03, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šad tad aizeju, bet es kā jau vairums cilvēku esmu slinks, jo skatos spēles mīkstā krēslā pie datora vai TV.
Nē, uz basi gan neeju, bet zinu kā Liepājas lauvām komandai klājas.
Agrak tads aktivs biji, vienmer visur klatienee turklat komenteji ari! Tagad - dators un TV. Kas noticis? Vecums?
Bet labi ka uz pertikbolu neej, jo mazak uz to sudu iet jo labak..

  +2 [+] [-]

, 2016-09-30 23:06, pirms 8 gadiem
b.k.h. rakstīja: Slikti pulksteņmeistari Liepājā. Sezonas vidū un pat tagad ir iespēja nolīgt meistaru, kurš vēl veco mehānismu var pamēģināt salabot.
Tagad jau par velu, ko nu vairs..

     [+] [-]

, 2016-09-30 23:10, pirms 8 gadiem
Gorksam gan laiks mest mieru - absoluti nekads uz laukuma, baigais izlases kapteinis...
Un federacijaa vinu gaida silta vietina..

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 23:11, pirms 8 gadiem
Grūti bez uzbrucējiem un asiem malējiem pussargiem...

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 23:16, pirms 8 gadiem
Tikko no stadiona!
Gandrīz tikai pozitīvas emocijas. Skaista ainava tumšā vakarā tāds futbols zem starmešem, atraktīvi bērni - mūsu nākotne - tribīnēs. Laba ciņa. Rezultāts taisnīgs. Skaisti vārti visiem!
Tikai saraukta piere paliek, kapēc Grebis spēlē 90 min, bet Kurtišs 30 min, ja pēdējais var apvest, piespēlēt, nomest bumbu un visādi citādi labi darboties.
Ejot pāri Miljonkalniņam, nodomāju - jau gribās nākamo sezonu, kad būs atpakaļ jaunie (cerams, ka būs), kad atgūsim Šadcinu, kas bija nepiekāpīgs cīnītājs. Ideāls 12., 13. komandas spēlētājs.

Ceram, ka sezonu nospēlēsim godam un vairāk zāģu nebūs!!!

     [+] [-]

, 2016-09-30 23:17, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atceros, ka netrūka tādu, kuri vīpsnāja par Perepļotkina pievienošanos Jelgavai. Tagad šie cilvēki var tikai paklusēt, jo Perepļotkins ar savu sniegumu laukumā ir pierādījis, ka Jelgava ir izvilkusi pilno lozi ar viņa piesaistīšanu
Pere izskatās ne mazāk bīstams kā pirms 8 gadiem SKO klasikā pret MET.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-30 23:18, pirms 8 gadiem
Nākamgad sastāvā negribētu redzēt - šos horvātus, Grebi, Gorkšu, Gucu.
Gribētu atkal redzēt- Savaļnieku, Šadčinu, Jurkovski, Flaksi, Šlampi varbūt vēl kādu Liepājas pazudušo dēlu. Izbārstīti mums tie talanti pa pasauli.

     [+] [-]

, 2016-09-30 23:19, pirms 8 gadiem
rronijs rakstīja: Otrs studijas experts realaa paalii
Pilsēta, kurā piedzimst vējš!!!

     [+] [-]

, 2016-09-30 23:20, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par FKL spēli neko nerakstīšu, bet nosodīt skolniekus, ka tie nevazājas pa ielām, bet nāk uz stadionu un piedalās akcijā, nu gan nevajadzētu. Ja kaut daži no viņiem uz stadionu sāks nākt biežāk arī bez visādām akcijām, tad šīs akcijas mērķis būs sasniegts.
Aha un ik pa laikam no muguras uzdziedāju savas dziesmas : )
Lai zin, kādiem jākļūst faniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-09-30 23:25, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Verpakovskis jau Overtimā atzina, ka kļūdījās ar izīrēšanu, tāpēc domāju, ka nākotnē līdzīgas kļūdas netiks pieļautas.
Ar izīrēšanu nekļūdījās, bet varēja labāk vecos kadrus izīrēt.
SPA VEN un JEL baigi pastiprinājās pret pērno gadu

Ja kas, nebūt FKL tik smags sākums SPA VEN un JEL, varbūt uzķertu pārliecību!!!

  -2 [+] [-]

, 2016-09-30 23:25, pirms 8 gadiem
Off topic!
Uzminiet, kam pieder Liepājas rekords šķēpā kungiem!?

     [+] [-]

, 2016-10-01 00:23, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Gorksam gan laiks mest mieru - absoluti nekads uz laukuma, baigais izlases kapteinis...
Un federacijaa vinu gaida silta vietina..
Jokeritam tā kā vajadzētu stāties ārā no KHL. Cik turpinās apkaunot Somijas hokeju???!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-01 00:25, pirms 8 gadiem
Bārta rakstīja: Nākamgad sastāvā negribētu redzēt - šos horvātus, Grebi, Gorkšu, Gucu.
Gribētu atkal redzēt- Savaļnieku, Šadčinu, Jurkovski, Flaksi, Šlampi varbūt vēl kādu Liepājas pazudušo dēlu. Izbārstīti mums tie talanti pa pasauli.
Savaļnieks bija labs sezonas sākumā. Tagad viņš ir nosprādzis kopā ar visu Rigu
Šadcins laikam paliks RFS
Jurkovskis ir derīgs kadrs
Flaksim un Šlampem meistarības pamaz

  -1 [+] [-]

, 2016-10-01 01:22, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Jokeritam tā kā vajadzētu stāties ārā no KHL. Cik turpinās apkaunot Somijas hokeju???!!!
Varēja uzsākt labāk, jā. Pirmkārt ar trenneriem nav trāpījuši un protams žēl tas ka nav kāda snaipera kā piem. Mozess pirms diviem gadiem.
Bet patreiz meklējot kādu snaiperi, cita lieta protams vai tādu izdosies sezonas laikā atrast..
Galīgi pesimistisks neesmu, galvenais tikt sešiniekā kas manuprāt ir reāli un līdz ar to izvairīties no maskavas vai pēterburgas armijniekiem pirmajā plovu raundā.
Būs labi!

  -3 [+] [-]

, 2016-10-01 02:10, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Varēja uzsākt labāk, jā. Pirmkārt ar trenneriem nav trāpījuši un protams žēl tas ka nav kāda snaipera kā piem. Mozess pirms diviem gadiem.
Bet patreiz meklējot kādu snaiperi, cita lieta protams vai tādu izdosies sezonas laikā atrast..
Galīgi pesimistisks neesmu, galvenais tikt sešiniekā kas manuprāt ir reāli un līdz ar to izvairīties no maskavas vai pēterburgas armijniekiem pirmajā plovu raundā.
Būs labi!
Nevar cerēt uz rezultātu, ja katru gadu maina sastāvu. Pirmajā gadā bija LOKOMO, kuru varēja saglabāt, ja būtu ļoti gribējuši. Mozesam NHL nekas nesanāca un trijnieks varēja atjaunoties, bet Jokerit vadība visu palaida vējā
Altonenam pārmeta slinkumu aizsardzībā, tomēr viņš to kompensēja ar kreatīvu spēli uzbrukumā. Tagad komandā praktiski nav neviena radoša spēlētāja. Daļēji par tādu var saukt Reginu, bet arī viņam ir atņemti iepriekšējā gada partneri
Aizsardzībā nav neviena, tā sauktā, pussarga, kas var dot lielu ieguldījumu uzbrukumu veidošanā. Un kādi ir, piemēram, Minskai Beilens un Gragnani. Kulda mūsējais nav ne tuvu tāda līmeņa aizsargs
Vārtsargu līnija arī nepārliecina. Helenius ir caurums, par ko varēja pārliecināties jau pag. gadā, bet Zapolskis vēl ir liela jautājuma zīme
Ja šobrīd salīdzina Jokerit ar Minsku, tad BLR klubs ir vairākas pakāpes spēcīgāka komanda. Minskai ir snaiperi gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, ļoti labs vārtsargs un treneris, kurš saprot ko dara. Kad vēl pēc traumas atlabs Ulstroms, Minska būs pretendente pat uz 3. vietu Rietumos. Jokerit līdz tam ir ļoti tālu

  +3 [+] [-]

, 2016-10-01 07:54, pirms 8 gadiem
No futbola uz hokeju?
Kā jau pie mums Latvijā ,pa lieliem svētkiem varam ieraudzīt virslīgas futbolu valsts televīzijā.Tikai žēl,ka LTV līmenis palicis pagājušā gadsimta līmenī,jo spēli rāda ar dažam kamerām.Šeit izvērtās diskusija par Grebja aizmugures stāvokli un pilnībā piekritīšu Kreipāna teiktajam,ko kamera atradās nelielā leņķī pret pēdējo Liepājas aizsardzības spēlētāju un īsti nevarēja piefiksēt arī piespēles brīdi.Kad būs tā,ka mūsu TV pratīs konkrēti fiksēt tādus momentus un parādīt to ekrānā?Nu labi ,ko es te fantazēju,labi ka vispārībā parāda kādu spēli sezonas laikāTā kā par šo situāciju neesmu tik pārliecināts,kā daži citi,kuri jau raksta,ka tiesneši norakuši spēli.Būtībā jau Jelgava visu spēles laiku kontrolēja situāciju laukumā un domāju ,ka uzvarēja pelnīti.Tas ,protams, mans subjektīvais viedoklis.Es jau vairāk būtu priecājies par neizšķirtu

  +3 [+] [-]

, 2016-10-01 08:30, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss aprakstāms vienā vārdā-slikti!
Vel jau sezona nav beigusies, bet lai FKL izcīnītu medaļas ar savām uzvarām vien jau vairs nepietiks, jo būs jācer arī uz FKJ pretinieku uzvarām.
Trīs goli un tu saki slikti? RD būtu varoņi!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-01 08:48, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Linardu gan vairs neaiciniet uz studiju, vienkārši bezcerīgs kadrs
Šitā izteikties par Linardu var tikai interneta dīvānā pirdējs no laukiem. Kaut kādai poņai par Latvijas futbola vēsturi vajadzētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-01 09:19, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: No futbola uz hokeju?
Kā jau pie mums Latvijā ,pa lieliem svētkiem varam ieraudzīt virslīgas futbolu valsts televīzijā.Tikai žēl,ka LTV līmenis palicis pagājušā gadsimta līmenī,jo spēli rāda ar dažam kamerām.Šeit izvērtās diskusija par Grebja aizmugures stāvokli un pilnībā piekritīšu Kreipāna teiktajam,ko kamera atradās nelielā leņķī pret pēdējo Liepājas aizsardzības spēlētāju un īsti nevarēja piefiksēt arī piespēles brīdi.Kad būs tā,ka mūsu TV pratīs konkrēti fiksēt tādus momentus un parādīt to ekrānā?Nu labi ,ko es te fantazēju,labi ka vispārībā parāda kādu spēli sezonas laikāTā kā par šo situāciju neesmu tik pārliecināts,kā daži citi,kuri jau raksta,ka tiesneši norakuši spēli.Būtībā jau Jelgava visu spēles laiku kontrolēja situāciju laukumā un domāju ,ka uzvarēja pelnīti.Tas ,protams, mans subjektīvais viedoklis.Es jau vairāk būtu priecājies par neizšķirtu
JEL pelnīti uzvarēja!

  +3 [+] [-]

, 2016-10-01 09:30, pirms 8 gadiem
Diezgan līdzīga spēle. Bet tiesneši atkal to izčakarēja. Grebim normāls gols! Cik var tās aiz matiem izvilktās aizmugures meklēt?! Riebjas! Ja ir kādas šaubas, jālemj par labu uzbrucēja, nevis jāfantazē vai kādu cm bija aizmugure. Pie 2-2 vēl nezin kā spēle beigtos!

  -1 [+] [-]

, 2016-10-01 10:02, pirms 8 gadiem
Prieks par katru Liepājas zāgi!!!

     [+] [-]

, 2016-10-01 13:38, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nevar cerēt uz rezultātu, ja katru gadu maina sastāvu. Pirmajā gadā bija LOKOMO, kuru varēja saglabāt, ja būtu ļoti gribējuši. Mozesam NHL nekas nesanāca un trijnieks varēja atjaunoties, bet Jokerit vadība visu palaida vējā
Altonenam pārmeta slinkumu aizsardzībā, tomēr viņš to kompensēja ar kreatīvu spēli uzbrukumā. Tagad komandā praktiski nav neviena radoša spēlētāja. Daļēji par tādu var saukt Reginu, bet arī viņam ir atņemti iepriekšējā gada partneri
Aizsardzībā nav neviena, tā sauktā, pussarga, kas var dot lielu ieguldījumu uzbrukumu veidošanā. Un kādi ir, piemēram, Minskai Beilens un Gragnani. Kulda mūsējais nav ne tuvu tāda līmeņa aizsargs
Vārtsargu līnija arī nepārliecina. Helenius ir caurums, par ko varēja pārliecināties jau pag. gadā, bet Zapolskis vēl ir liela jautājuma zīme
Ja šobrīd salīdzina Jokerit ar Minsku, tad BLR klubs ir vairākas pakāpes spēcīgāka komanda. Minskai ir snaiperi gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, ļoti labs vārtsargs un treneris, kurš saprot ko dara. Kad vēl pēc traumas atlabs Ulstroms, Minska būs pretendente pat uz 3. vietu Rietumos. Jokerit līdz tam ir ļoti tālu
Nevis Jokerit palaida bet Rotenbergs vinu panema uz SKA.
Pasam nav ipasa talanta atrast labus prospektus, tapec zags no Jokeriem. Pats prot tikai vecus NHL-veteranus krievus sazimet ar loti maigi sakot UZPUSTU CIPARU

     [+] [-]

, 2016-10-01 21:52, pirms 8 gadiem
zefons rakstīja: Šitā izteikties par Linardu var tikai interneta dīvānā pirdējs no laukiem. Kaut kādai poņai par Latvijas futbola vēsturi vajadzētu būt.
Vēsturē skatīties ir labi, bet tā ļoti lēni cilvēks runā, garas pauzes ...