Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Liepājas" aizsardzība kapitulē RFS priekšā, Karašausks pierakstās ar golu

Emils Ozerinskis

"Liepājas" aizsardzība kapitulē RFS priekšā, Karašausks pierakstās ar golu
Artūrs Karašausks. Foto: Zigismunds Zālmanis/Riga FC

"Optibet" Virslīgas pēdējā spēlē pie tukšajām līdzjutēju tribīnēm RFS ar rezultātu 5:2 sakāva liepājniekus. Par Virslīgas labāko "bombardieri" kļuva Emersons, izceļoties ar diviem vārtiem.

Virslīgas pēdējā spēle pie tukšām tribīnēm norisinājās Liepājas Daugavas stadionā, kur uz žoga vārtiem pāris līdzjutēji bija uzsēdušies, bet tribīnēs atradās tikai klubu pārstāvji. Jau šajā nedēļas nogalē arī faniem būs ļauts atgriezties tiem paradzētajās vietās - tribīņu krēslos.

"Liepājas" komanda centīgi sāka spēli, uzņemoties iniciatīvu un ar augstu presingu regulāri pārtverot bumbas. Taču mājinieku aktīvajam mača sākumam bija tieši pretējs iespaids vēlamajam scenārijam. Sestajā minūtē RFS pirmo riezi devās kurzemnieku vārtu virzienā. Pēc Vladislava Sorokina centrējuma no labās malas, bumba pēc diviem rikošetiem vārtu priekšā nonāca tieši pie karstā Brazīlijas futbolista Emersona. RFS šīs sezonas rezultatīvākais spēlētājs turpināja savu golu sēriju, nostādot mājiniekus iedzinējos ar 0:1. Piecas minūtes vēlāk, pēc vairākiem liepājnieku uzbrukumiem, savu otro iespēju izveidoja Daugavas kreisā krasta komanda. RFS komanda ar saspēli uzbrukuma smailē izvirzīja Sedriku Kuadio. Pretinieku uzbrucēju mākslīgajā aizmugurē centās novietot Ramī Beduī, taču Vladislavs Gabovs nesapratās ar savu kolēģi, ļaujot Kuadio netraucēti raidīt bumbu vārtos (0:2), liekot Valentīnam Raiļkevičam īsā laikā kapitulēt divas reizes.

Arī pēc diviem viesu vārtiem notikumi laukumā turpināja attīstīties pēc iepriekšējā scenārija. Kurzemnieki turpināja vairāk uzbrukt, bet aizsardzības līnija mājiniekiem aizgulējās, ļaujot Emersonam aizskriet vienam pret vārtiem. Vārtu garšu sajutušais Emersons guva savus sezonas piektos vārtus un pārņēma līderpozīciju Virslīgas "bombardieru" sarakstā. 0:3 rezultāts pēc mača pirmās pusstundas.

Lai gan šķita, ka "Liepāja" pie trīs vārtu deficīta būs pilnībā sabrukusi, tomēr Artūrs Karašausks atteicās pieņemt šādu sakāvi. Sezonas ievadā trīs rezultatīvas piespēles sakrājušais Karašausks 35. minūtē uzšāva pa vārtiem no distances un raidīja bumbu vārtu augšējā stūrī, atverot "Liepājas" komandas rēķinu. Divas minūtes vēlāk Karašausku soda laukumā nogāza Tomašs Šimkovičs, dodot mājiniekiem tiesības izpildīt 11 metru soda sitienu. Ar ļoti lēnu un ilgu ieskrējienu sodu sita Dodo. Bumba izlidoja zem Danilo Kučera un "Liepāja" samazināja rezultāta starpību līdz minimumam - 2:3. Vairākkārt aizsardzībā iekritušo tunisieti Beduī "Liepājas" treneris Dmitrijs Milošs nomainīja jau pirmā puslaika gaitā, laukumā sūtot pieredzes bagāto Denisu Ivanovu, kurš uzreiz spēlē iesaistījās ar Kuadio "nopļaušanu" un dzeltenās kartītes saņemšanu.

Mača otrajā puslaikā Malošs veica vēl divas maiņas, nomainot spēlētājus vidējā līnijā. Taču kurzemniekiem koncentrācija pietrūka. Uzreiz pēc auta izspēlēšanas RFS metās uz priekšu, pārsteidzot negatavos liepājniekus. Kauadio izdarīto sitienu no vārtu priekšas Raiļkevičs atvairīja, taču pirmais pie atlēkušās bumbas bija Artūrs Zjuzins, kurs sitiens ļāva Virslīgas līdervienībai tikt pie spēles ceturtajiem vārtiem, dubultojot savas komandas pārsvaru šajā mačā. Rezultāts - 2:4.

Tuvojoties mača izskaņai, laukumā brīžiem risinājās visai apātisks futbols, abām komandām saprotot šīs spēles paredzamo iznākumu. Pēdējās desmit minūtēs Karašausks pamēģināja atkārtot savu iepriekš realizēto sitienu no distances, taču šoreiz bumba lidoja krietni garām Kučera sargātajiem vārtiem. Savukārt Raiļkevičs pamatlaika pēdējā minūtē pieļāva rupju kļūdu izejot no vārtiem un nenospēlējot epizodi līdz galam. Uz maiņu iznākušais Keilebs Bimenjimana pēc augstās piespēles saņemšanas viegli tika garām vārtu vīram un ar māņkustību atbrīvojās no Ivanova, paverot sev pilnīgi brīvu sitienu tukšos vārtos. "Liepājas" komandas vienīgais mierinājums bija līdzjutēju neatrašanās tribīnēs, kuriem nenācās vērot savas komandas sakāvi ar 2:5.

RFS turpina būt vienīgā Virslīgas komanda, kura izcīnījusi panākumus visos pirmo četru kārtu mačos, turoties Latvijas čempionāta līderpozīcijā. Savukārt kurzemnieki pēc šīs cīņas atrodas turnīra tabulas vidū.

"Liepāja" - RFS 2:5 (2:3)
Vārti: Karašausks 35', Dodo 37' (11m) - Emersons 6', 29', Kuadio 11', Zjuzins 60', Bimenjimana 88'
Brīdinājumi: Beduī, Ivanovs, Ķigurs, Fraidejs - Šimkovičs
Liepāja: Raiļkevičs, Gabovs (Žuļevs 76'), Keitā, Beduī (Ivanovs 44'), Jurkovskis, Jahaja (Čudars 76'), Toress (Fortišs 60'), Ķigurs (Fraidejs 60'), Dodo, Karašausks, Ivanovs.
RFS: Kučers, Sorokins, Lipuščeks, Isajevs, Solovjovs, Šimkovičs (Toņiševs 90'+3), Šāričs (Babičevs 78'), Strumija, Zjuzins (Bimenjimana 71'), Emersons (Lukjanovs 78'), Kuadio (Mordatenko 90'+3).
Galvenais tiesnesis: Vitālijs Spasjonņikovs

"Optibet" Virslīgas 4. kārta

DatumsLaiksSpēleTiešraideRez.
29.06.18:00Daugavpils - MettaSportacentrs.com TV4:2 (3:1)
29.06.18:00Spartaks - VentspilsSportacentrs.com TV1:3 (0:1)
29.06.20:00Valmiera - Tukums 2000Sportacentrs.com TV2:0 (0:0)
30.06.18:00Jelgava - RigaBest4SportTV0:3 (0:1)
30.06.20:00Liepāja - RFSSportacentrs.com TV2:5 (2:3)

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.RFS440014:312
2.Riga43018:29
3.Ventspils42118:47
4.Daugavpils420210:56
5.Liepāja42027:76
6.Jelgava42023:56
7.Spartaks42026:96
8.Valmiera41124:84
9.Metta41034:93
10.Tukums 200040041:130

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaVārti
1.EmersonsRFS5
2.Nemaņa BelakovičsSpartaks4
3.Raimonds KrollisMetta4 (1)
4.Kaspars SvārupsVentspils3
Činonso OforsDaugavpils3
Jevgeņijs KozlovsVentspils3
Sedriks KuadioRFS3
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  -2 [+] [-]

, 2020-06-30 21:57, pirms 5 gadiem
Ja kas, spēlē bija 3 skatītāji:
Mareka mamma
Toreza kundze un atvase ; )

  -1 [+] [-]

, 2020-06-30 21:59, pirms 5 gadiem
Lai štābam tagad top gaisma un pret VEN VAL SPA JEL TUK izdodas salikt labāko sastāvu.
Ivanovu uz maiņu. Dodo sākumā.
Ivanovu vidū. Keitā malā.
būs labi.

     [+] [-]

, 2020-06-30 22:00, pirms 5 gadiem
Emersons baigais snaiperis, diez cik ilgi Latvijā uzkavēsies.
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  -3 [+] [-]

, 2020-06-30 22:01, pirms 5 gadiem
Aizkars rakstīja: Emersons baigais snaiperis, diez cik ilgi Latvijā uzkavēsies.
tik pat cik Arokodare.

  -4 [+] [-]

, 2020-06-30 22:01, pirms 5 gadiem
Paredzu, ka šī spēle pulcēs sezonas komentāru rekordu.

  -2 [+] [-]

, 2020-06-30 22:02, pirms 5 gadiem
Hramov, atgriez mums futbolu Liepājā! Atgriez mums Verpakovski un Pertiu!Pēc viņu aiziešanas mūsu futbols aizgāja ar viņiem...

     [+] [-]

, 2020-06-30 22:02, pirms 5 gadiem
Vispār - Dobrecovu studijā!!!
kas par +
kas pret -

  +3 [+] [-]

, 2020-06-30 22:04, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Paredzu, ka šī spēle pulcēs sezonas komentāru rekordu.
Hm, ja tu saspiestu savu spamu vienā komentā, tad nekas tur nebūtu.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-30 22:08, pirms 5 gadiem
Liepāja katastrofa, bet apmēram to jau pirms sezonas arī prognozēju - nu nevar nopirkt pāris dārgus spēlētājus un cerēt, ka tas atnesīs rezultātu - Latvijā tas tik primitīvi nestrādā.
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  +4 [+] [-]

, 2020-06-30 22:12, pirms 5 gadiem
Sasperjod, Zutis katru dienu ļoti smagi strādājot Liepājas futbola labā. Kā vērtē viņa darbu?

  +3 [+] [-]

, 2020-06-30 22:13, pirms 5 gadiem
soccerlover rakstīja: Hramov, atgriez mums futbolu Liepājā! Atgriez mums Verpakovski un Pertiu!Pēc viņu aiziešanas mūsu futbols aizgāja ar viņiem...
It kā jau labāk bija ar Dobrecovu... Vai arī LM laikos..

  +2 [+] [-]

, 2020-06-30 22:16, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vispār - Dobrecovu studijā!!!
kas par +
kas pret -
Lai cik ļoti viņš to gribētu, nenovēlu viņam tai perēklī atgriezties! Tur šim tam ir jāpamainās! Lai Grobiņu pagaidām vada

  +5 [+] [-]

, 2020-06-30 22:17, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: Liepāja katastrofa, bet apmēram to jau pirms sezonas arī prognozēju - nu nevar nopirkt pāris dārgus spēlētājus un cerēt, ka tas atnesīs rezultātu - Latvijā tas tik primitīvi nestrādā.
Kāpēc vispār jāņem nekam nederīgie afrikāņi?
Saprastu ja visus dr*ztu un uz tablo būtu pirmie, bet mēs runājam par prastu vidusmēra vienību..

  +2 [+] [-]

, 2020-06-30 22:41, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Orlando neesi apmaldījies?
Smadzenes neesi nodzēris ?

  -2 [+] [-]

, 2020-06-30 22:42, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc vispār jāņem nekam nederīgie afrikāņi?
Saprastu ja visus dr*ztu un uz tablo būtu pirmie, bet mēs runājam par prastu vidusmēra vienību..
Keitā
Dodo
Fraidejs
+ Fortišs
jau der 18niekā

  -3 [+] [-]

, 2020-06-30 22:44, pirms 5 gadiem
Var redzēt, ka daudziem Liepājas futbols tuvs
Arī man
Lejot vircu šeit, labāk nepaliek

Atminos Līgo priekšvakaru gadus 8 atpakaļ, kā pie 0-1 pret FKV no tribīnes Z-gala sakliedzu ar LLiepāaaajāaahh!!! 2 golus un uzvarējām!!!

Tas ir pienesums!

  +5 [+] [-]

, 2020-06-30 22:51, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Keitā
Dodo
Fraidejs
+ Fortišs
jau der 18niekā
Vidusmēra klubs, kāda Liepāja ir patreiz, tāda tā varētu būt arī ar savējiem kadriem.
Ja saaicina pusāfriku, bet ir vidusmēra vienība, nu tas ir nožēlojami.
Tu skatos tāds aktīvs fans esi, tiešām nav neviens kritisks vārds sakāms?

     [+] [-]

, 2020-06-30 23:18, pirms 5 gadiem
Var jau gāzt vircu, bet ko tas dos...
Ko Tu liktu Keitā, Dodo, Fraideja vietā???

     [+] [-]

, 2020-06-30 23:32, pirms 5 gadiem
Kā man patīk šai raxtā lasītais:
Pēdējā Virsligas spēle bez skatītājiem!!!
🙋👍🙋😁💚

     [+] [-]

, 2020-06-30 23:35, pirms 5 gadiem
Melburnu mums nevajag
Tapēc, biedri, nebraucam uz ārzemēm.
Tik pa Latviju

  +4 [+] [-]

, 2020-06-30 23:38, pirms 5 gadiem
Tā uzticība baltkrievu Ivanovam gan ir nepārspējama!

  +3 [+] [-]

, 2020-07-01 00:06, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Var jau gāzt vircu, bet ko tas dos...
Ko Tu liktu Keitā, Dodo, Fraideja vietā???
Es skatos Tev problēmas absolūti nesagādā tas, ka Liepājas komandā faktiski vairs savējo nav. Nenosodu - ej uz stadionu un auro par tiem afrikāņiem un zuti, taču tālāk par šo tēmu diskutēt ar tevi nav jēga.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 00:35, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vidusmēra klubs, kāda Liepāja ir patreiz, tāda tā varētu būt arī ar savējiem kadriem.
Ja saaicina pusāfriku, bet ir vidusmēra vienība, nu tas ir nožēlojami.
Tu skatos tāds aktīvs fans esi, tiešām nav neviens kritisks vārds sakāms?
piekrītu. tāds leģionāru daudzums vēl būtu saprotams, ja būtu rezultāts - nestu titulus.

bet Hramova laika rezultāti ir nožēlojami. esmu diezgan drošs, ka vismaz apmēram to pašu sasniegtu vietējie Liepājas futbola audzēkņi + ~3-4 izsalkuši leģionāri. un ar daudz mazākām izmaksām.

     [+] [-]

, 2020-07-01 02:29, pirms 5 gadiem
Hm bet kur ir Gerson, Marko Simic?

     [+] [-]

, 2020-07-01 12:08, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: piekrītu. tāds leģionāru daudzums vēl būtu saprotams, ja būtu rezultāts - nestu titulus.

bet Hramova laika rezultāti ir nožēlojami. esmu diezgan drošs, ka vismaz apmēram to pašu sasniegtu vietējie Liepājas futbola audzēkņi + ~3-4 izsalkuši leģionāri. un ar daudz mazākām izmaksām.
Savējie taču palaisti pasaulē:
Kārkliņš - pa pusei savējais
Savaļnieks
Dobrecovs
Kurtišs
Janvāris
Miķelsons
Krušatins

tik labi nezinu plejādi.
Protams, ka bauda būtu redzēt šādu komandu, bet tad mēs sistos ar Mettu.

     [+] [-]

, 2020-07-01 12:41, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Savējie taču palaisti pasaulē:
Kārkliņš - pa pusei savējais
Savaļnieks
Dobrecovs
Kurtišs
Janvāris
Miķelsons
Krušatins

tik labi nezinu plejādi.
Protams, ka bauda būtu redzēt šādu komandu, bet tad mēs sistos ar Mettu.
normālā situācijā tomēr būtu jāuzvar, iespējas lielākas. vismaz skatītājiem būtu interesantāk (vismaz kādreiz Liepājai bija izteikts lokālpatriotisms, man kā neitrālam tas bija simpātiski). ok Mettu un Dpili tagad uzvarēja, bet spēles ziņā bija līdzīgi.. tagad sišanās ar Jelgavu un Spartaku diezvai apmierina.
cerams vismaz darbs ar jaunatni ir labā līmenī un tur nāks labi kadri (kaut vai priekš citiem)

     [+] [-]

, 2020-07-01 12:45, pirms 5 gadiem
Sāpīgu tēmu aizskārāt!

Jautājums - kāds vispār ir kluba pastāvēšanas mērķis? Un kāpēc tas pārstāv Liepāju, nevis jebkuru Kipras vai Moldovas mazpilsētu?

Latvijas apstākļos normāli būtu, ja kluba mērķis būtu ilgtermiņa darbs ar vietējiem jauniešiem. Tas ir pievilcīgi gan skatītājiem, gan mazajiem sponsoriem! Un, kā rāda Verpakovska pirmā darba gada rezultāts, tas automātiski nenozīmē nokrišanu uz tabulas lejasdaļu!

     [+] [-]

, 2020-07-01 12:53, pirms 5 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Sāpīgu tēmu aizskārāt!

Jautājums - kāds vispār ir kluba pastāvēšanas mērķis? Un kāpēc tas pārstāv Liepāju, nevis jebkuru Kipras vai Moldovas mazpilsētu?

Latvijas apstākļos normāli būtu, ja kluba mērķis būtu ilgtermiņa darbs ar vietējiem jauniešiem. Tas ir pievilcīgi gan skatītājiem, gan mazajiem sponsoriem! Un, kā rāda Verpakovska pirmā darba gada rezultāts, tas automātiski nenozīmē nokrišanu uz tabulas lejasdaļu!
Nu tu joc'igs. Tad, kad skatītāji un mazie sponsori noliks ļimaku sezonā Liepājai, tad arī varēs diktēt ko un kā darīt. VIenīgā iespēja nopelnīt Latvijā tagad ir izaudzināt kādu lēto tīni-āfrikāni un pārdot viņu, pa ceļam cerams aizķeroties eirokausos.

Vari redzēt kur metta bija/ir ar savu sistēmu audzināt jaunos. Puse aizskrien uz citām virslīgas komandām par lielāku naudu, otra puse regresē. Tādējādi neko nenopelnot Metta arī sāka ņemt leģus.

     [+] [-]

, 2020-07-01 12:54, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā uzticība baltkrievu Ivanovam gan ir nepārspējama!
Baltkrievijas Premjerlīgas pieredze

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:02, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu tu joc'igs. Tad, kad skatītāji un mazie sponsori noliks ļimaku sezonā Liepājai, tad arī varēs diktēt ko un kā darīt. VIenīgā iespēja nopelnīt Latvijā tagad ir izaudzināt kādu lēto tīni-āfrikāni un pārdot viņu, pa ceļam cerams aizķeroties eirokausos.

Vari redzēt kur metta bija/ir ar savu sistēmu audzināt jaunos. Puse aizskrien uz citām virslīgas komandām par lielāku naudu, otra puse regresē. Tādējādi neko nenopelnot Metta arī sāka ņemt leģus.
Kopš Verpaka aiziešanas jau četri gadi. Visus četrus gadus, Zutis ir nodarbojies ar afrikāņu importu. Kaut viens no viņiem ir pārdots pa normālu piķi? Vai komandas sniegums ir uzlabojies? Eirokausos baigie panākumi ir?

Nē, nē un velreiz nē!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:05, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Savējie taču palaisti pasaulē:
Kārkliņš - pa pusei savējais
Savaļnieks
Dobrecovs
Kurtišs
Janvāris
Miķelsons
Krušatins

tik labi nezinu plejādi.
Protams, ka bauda būtu redzēt šādu komandu, bet tad mēs sistos ar Mettu.
Jūs jau tagad sitaties ar Mettu būdami tik nedaudz pārāki par viņiem. Un patreiz esat nekas vairāk kā vidusslāņa komanda, kurai tālu līdz eirokausiem un medaļām. Ar visiem ''krutajiem'' afrikāņiem, kurus Zutis importējis

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:15, pirms 5 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Sāpīgu tēmu aizskārāt!

Jautājums - kāds vispār ir kluba pastāvēšanas mērķis? Un kāpēc tas pārstāv Liepāju, nevis jebkuru Kipras vai Moldovas mazpilsētu?

Latvijas apstākļos normāli būtu, ja kluba mērķis būtu ilgtermiņa darbs ar vietējiem jauniešiem. Tas ir pievilcīgi gan skatītājiem, gan mazajiem sponsoriem! Un, kā rāda Verpakovska pirmā darba gada rezultāts, tas automātiski nenozīmē nokrišanu uz tabulas lejasdaļu!
Diemžēl, bet vairums LFV klubu, tai skaitā FKL, ir spiesti iet pāris klubu finanšu interešu pavadā. Pat neskatoties, ka tas neatbilst šo pārējo klubu finanšu un mentālām interesēm.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:17, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kopš Verpaka aiziešanas jau četri gadi. Visus četrus gadus, Zutis ir nodarbojies ar afrikāņu importu. Kaut viens no viņiem ir pārdots pa normālu piķi? Vai komandas sniegums ir uzlabojies? Eirokausos baigie panākumi ir?

Nē, nē un velreiz nē!
Vispār jau divus gadus Verpakovskis ir prom, un nevis četrus.
Un jāatzīst, ka kopš 2016. gada Verpakovskis pats ar savām rokām piedalījās sistemātiskā Liepājas futbola graušanā.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:17, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet vairums LFV klubu, tai skaitā FKL, ir spiesti iet pāris klubu finanšu interešu pavadā. Pat neskatoties, ka tas neatbilst šo pārējo klubu finanšu un mentālām interesēm.
Neviens nevienu uz neko nespiež.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:18, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jūs jau tagad sitaties ar Mettu būdami tik nedaudz pārāki par viņiem. Un patreiz esat nekas vairāk kā vidusslāņa komanda, kurai tālu līdz eirokausiem un medaļām. Ar visiem ''krutajiem'' afrikāņiem, kurus Zutis importējis
Arī Tev ir taisnība.
Bet zīlēt nav manos spēkos.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:19, pirms 5 gadiem
Ivar, 1.līgu SCTV skatīsies šosezon?

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau divus gadus Verpakovskis ir prom, un nevis četrus.
Un jāatzīst, ka kopš 2016. gada Verpakovskis pats ar savām rokām piedalījās sistemātiskā Liepājas futbola graušanā.
Nu divus, pardon.
Verpaks nepieredzējis GM bija tobrīd.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:20, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens nevienu uz neko nespiež.
BIja klubi, kas bija pret 8+3
Liepāja tai skaitā
+ Liepāja ir nr.1 vai nr.2 latviskākā komanda šosezon. startā 5-6 LV pilsoņi.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:20, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens nevienu uz neko nespiež.
Ir jābūt gana stulbam, lai nesaprastu, kas notiek LFV.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:20, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ivar, 1.līgu SCTV skatīsies šosezon?
Tur taču Ivara mīļākais LV klubs spēlē! Grobiņa!

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:20, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir jābūt gana stulbam, lai nesaprastu, kas notiek LFV.
Paskaidro detalizētāk, lai arī stulbeņi saprastu..

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:21, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu divus, pardon.
Verpaks nepieredzējis GM bija tobrīd.
Acīmredzot Mārim prasās dziļākus ūdeņus.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:22, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ivar, 1.līgu SCTV skatīsies šosezon?
Nesapratu, kas tā par 1. līgu šodien?
Cik zinu, tad 1. līga startē sestdien?

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:22, pirms 5 gadiem
Jauzmet acs komandas pieteikumam LFF lapā.
Kāds ir mūsu rezerves?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesapratu, kas tā par 1. līgu šodien?
Cik zinu, tad 1. līga startē sestdien?
Es nerakstīju, ka šodien, uzliec brilli!

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:24, pirms 5 gadiem
Šobrīd pieteikums ļoti plāns ar jauniešiem.
Ļoti īsa arī aizsargu liste.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:24, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: BIja klubi, kas bija pret 8+3
Liepāja tai skaitā
+ Liepāja ir nr.1 vai nr.2 latviskākā komanda šosezon. startā 5-6 LV pilsoņi.
Tukums 1!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:24, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesapratu, kas tā par 1. līgu šodien?
Cik zinu, tad 1. līga startē sestdien?
Lasi uzmanīgāk!

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:27, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Arī Tev ir taisnība.
Bet zīlēt nav manos spēkos.
Un man vienmēr likās, ka Liepājas līdzjūtējs ir prasīgs..

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:28, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Paskaidro detalizētāk, lai arī stulbeņi saprastu..
Tas ka visa šī leģionāru būšana LFV tika pieņemta divu LFV klubu interesēs u.t.i. FCR un RFS. Visi pārējie klubi ir spiesti spēlēt pēc šo divu klubu spēles noteikumiem. Tādi klubi kā Valmiera, D-pils, Liepāja, Metta, Tukums nemaz nevar būt ieinteresēti tādā sistēmā kāda ir patreiz, jo tas, pirmkārt, noliet pašu paveikto darbā ar savas pilsētas jaunatnes futbolu, un, otrkārt, tas mentāli neatbilst šo klubu interesēm.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:29, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tukums 1!
Pirmajās kārtās laikam vēl bija internacionāli, bet pret VAL ļoti latviska.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:29, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens nevienu uz neko nespiež.
šļušenko lobē!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:30, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nerakstīju, ka šodien, uzliec brilli!

Pārskatījos!
Jā, es sekošu 1.līgai. To daru jau kopš sezonas, kad šai līgā pierakstījās SC Grobiņa, kurā spēlē man labi draugi un paziņas. Kā saka-personiskā ieinteresētība.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:30, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: BIja klubi, kas bija pret 8+3
Liepāja tai skaitā
+ Liepāja ir nr.1 vai nr.2 latviskākā komanda šosezon. startā 5-6 LV pilsoņi.
Klau, pasaki godīgi - Tu speciāli melo, it kā uzsvērdams Liepāju kā labo piemēru vai arī neseko citām Virslīgas komandām? Ja pareizi aprēķināju, tad Liepāja nav pat top 3, bet gan 5.vietā pēc Latvijas futbolistu skaita sākumsastāvā pirmajās 4 kārtās. Tukums, protams, ir 1.vietā, bet tai pašai Jelgavai visās 4 spēlēs sākumsastāvā ir izgājuši 8 vietējie.

P.S. Toresu pieskaitīju LV futbolistiem.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:31, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka visa šī leģionāru būšana LFV tika pieņemta divu LFV klubu interesēs u.t.i. FCR un RFS. Visi pārējie klubi ir spiesti spēlēt pēc šo divu klubu spēles noteikumiem. Tādi klubi kā Valmiera, D-pils, Liepāja, Metta, Tukums nemaz nevar būt ieinteresēti tādā sistēmā kāda ir patreiz, jo tas, pirmkārt, noliet pašu paveikto darbā ar savas pilsētas jaunatnes futbolu, un, otrkārt, tas mentāli neatbilst šo klubu interesēm.
Tas, ka ir iespēja laukumā laist 8 leģus, nenozīmē, ka tā obligāti jādara.
RFC un RFS ir cits kalibrs, tie sitīsies par EL grupu. Un tie var samaksāt par normāliem leģiem.
Valmierai, Liepājai un pārējiem kurus minēji, līdzekļu nav, importētie leģi pārsvarā ir nekādi. Tad izskaidro man - kāds tolks no viņiem?

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:32, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu divus, pardon.
Verpaks nepieredzējis GM bija tobrīd.
Pirmajās divās sezonās pie FKL stūres viņš sūdus netaisīja. Tie sākās, kad ap viņu sāka spietot dažādi elementi, kuriem nevajadzēja būt.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:32, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un man vienmēr likās, ka Liepājas līdzjūtējs ir prasīgs..
Ir prasīgs, bet:
1. ir tikai 4 spēles nospēlētas
2. zaudēts tikai Rīgas naudasmaisiem
3. esošajā formātā šis ir biznesa projekts (ar interesantu naudas atdeves varbūtību), par ko jau 3 gadus atpakaļ rakstīju blogā, maz ko varam prasīt

Prasīt varētu, ja tā būtu pašvaldības komanda, kas spēlētu 1. Līgā par publisko naudu. Tagad privāta nauda, mēs varam tikai vicināt savas vāles un milnas, bet tam nav liela jēga.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:32, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: šļušenko lobē!
Lobēt lobē, taču leģu imports nav obligāts pasākums nevienam

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pārskatījos!
Jā, es sekošu 1.līgai. To daru jau kopš sezonas, kad šai līgā pierakstījās SC Grobiņa, kurā spēlē man labi draugi un paziņas. Kā saka-personiskā ieinteresētība.
Es nejautāju, vai sekosi, jo pats zinu, ka sekosi. Es jautāju, vai skatīsies spēles, kuras translēs SC TV.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:34, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Lobēt lobē, taču leģu imports nav obligāts pasākums nevienam
pandoras lāde, atvilkt pusbadā esošu pērtiķi un barot ar nocenotiem banāniem ir letāk kā audzinat kārtīgu latviešu zemniekpuiku!

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmajās divās sezonās pie FKL stūres viņš sūdus netaisīja. Tie sākās, kad ap viņu sāka spietot dažādi elementi, kuriem nevajadzēja būt.
Pirmajās divās sezonās nebija nemaz citu variantu, kā sākt ar savējiem.
Vēlāk uzradās padomdevēji, eirokausu nauda, lielāki sponsori, piem Mogo, t.i. jaunas iespējas. Tad arī kļūdījās.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:35, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Klau, pasaki godīgi - Tu speciāli melo, it kā uzsvērdams Liepāju kā labo piemēru vai arī neseko citām Virslīgas komandām? Ja pareizi aprēķināju, tad Liepāja nav pat top 3, bet gan 5.vietā pēc Latvijas futbolistu skaita sākumsastāvā pirmajās 4 kārtās. Tukums, protams, ir 1.vietā, bet tai pašai Jelgavai visās 4 spēlēs sākumsastāvā ir izgājuši 8 vietējie.

P.S. Toresu pieskaitīju LV futbolistiem.
Melot negribu. Virspusēji tāds skats radās, bet varbūt par daudz uz VEN SPA RIG RFS VAL sastāviem biju savu iepaidu radījis.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:37, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: pandoras lāde, atvilkt pusbadā esošu pērtiķi un barot ar nocenotiem banāniem ir letāk kā audzinat kārtīgu latviešu zemniekpuiku!
Liepājas gadijumā tas rezultātu nav nesis.
Mettu var pārspēt arī bez viņiem, savējos izmantojot.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:37, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Melot negribu. Virspusēji tāds skats radās, bet varbūt par daudz uz VEN SPA RIG RFS VAL sastāviem biju savu iepaidu radījis.
Ok, es tikai aizrādīju par Tavu nepareizo apgalvojumu.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:40, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tas, ka ir iespēja laukumā laist 8 leģus, nenozīmē, ka tā obligāti jādara.
RFC un RFS ir cits kalibrs, tie sitīsies par EL grupu. Un tie var samaksāt par normāliem leģiem.
Valmierai, Liepājai un pārējiem kurus minēji, līdzekļu nav, importētie leģi pārsvarā ir nekādi. Tad izskaidro man - kāds tolks no viņiem?
Ja komandai ir kaut kādas ambīcijas, tad viņa ir spiesta, vismaz, piemēroties vadošajam komandām. Cik tas labi sanāk jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:40, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Liepājas gadijumā tas rezultātu nav nesis.
Mettu var pārspēt arī bez viņiem, savējos izmantojot.
Es jau nerakstu ka nesis rezultātu, es saku ka izvēlas vieglāko ceļu, nu tik cels nost melnos no palmām, dresēs un tirgos. Izpildījums jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:42, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nejautāju, vai sekosi, jo pats zinu, ka sekosi. Es jautāju, vai skatīsies spēles, kuras translēs SC TV.
Jā, noteikti to darīšu pēc iespējamības. Nesolu, ka noteikti aizbraukšu arī uz kādu spēli klātienē, bet tāda doma ir, ka to vajadzētu izdarīt.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:42, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, es tikai aizrādīju par Tavu nepareizo apgalvojumu.
Torezs jaskait pie LV, kā nekā sieva mūsējā un bērns ar te radīts.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:43, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Torezs jaskait pie LV, kā nekā sieva mūsējā un bērns ar te radīts.
Izlasi manu komentāru līdz galam, es to arī pieminēju, ka Toresu pie mūsējiem skaitīju.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:43, pirms 5 gadiem
RFS regulāri ar 4 LV sāk pamatā.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:44, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izlasi manu komentāru līdz galam, es to arī pieminēju, ka Toresu pie mūsējiem skaitīju.
Es izlasīju un pamanīju - tikai apstiprināju, ka Torezs pie mūsejiem jaskait ; )

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:50, pirms 5 gadiem
4. kārtā
VAL 3
RFS RIG JUR VEN* 4
LIE MET 6
Dpils7
TUK JEL 8

* Ja J. Kozlovs ir no LV. Nezinu īsti.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:50, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es izlasīju un pamanīju - tikai apstiprināju, ka Torezs pie mūsejiem jaskait ; )
Protams! Man liekas, ka Liepāja ir līdere vienā citā rādītājā (8 šī sastāva futbolisti ir uzspēlējuši LV izlasē). Ja neko nejaucu!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 13:52, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc vispār jāņem nekam nederīgie afrikāņi?
Saprastu ja visus dr*ztu un uz tablo būtu pirmie, bet mēs runājam par prastu vidusmēra vienību..
Visiem jau bija paredzams, ka pāris klubi aizies "lēto āfrikas desu" virzienā, izraugoties leģionārus.
Bet:
1) paši vainīgi
2) nemainās fakts, ka Riga un RFS iespēja kvalitatīvi uzlabot sastāvu ir palielinājusies
3) beidzot, iespējams, novērosim būtiskāku noslāņošanos Virslīgā pēc tā, cik spēcīgs ir katra klubs. Pagājušās pāris sezonās mums nebija nemaz tā izteiktā noslāņošanās (vadošie, vidusslānis, pastarīši)

Tas viss ir tikai normāli. Nevajag mums Virslīgu ar 10 vienlīdz vārgiem klubiem (ko veicina zems leģionāru limits).
Ja Liepāja, Spartaks un citi klubi paši sev visu sačakarē, spēlējot ar āfrikas lētajām desām, tad paši ir vainīgi. Tā ir leģionāru limita celšanas blakne Un ir tikai loģiski, ka arī leģionārus klubi atļaujas dažādus. Kur Jūs esat redzējuši, ka nez... Amsterdamas Ajax sastāvā spēlē tāda paša kalibra leģionāri kā hmm... NAC Breda piemēram. Tā nav un nekad nebūs.
Noslāņošanās ir vajadzīga un tikai tādā veidā parādās izteikta spice, kurai pārējie sitīsies līdzās. Respektīvi, nevarēs vairs ar miljona budžetu Virslīgu vinnēt, ja kkā uz buj duj savācas čempionu sastāvs. Nebūs iespējams to izdarīt. Būs vien jāsitas, jāštuko un jāņemas, lai palielinātu budžetu.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja komandai ir kaut kādas ambīcijas, tad viņa ir spiesta, vismaz, piemēroties vadošajam komandām. Cik tas labi sanāk jau ir cits stāsts.
Ja nesanāk, jaizdara secinājumi un kaut kas jāmaina!

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:56, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Es jau nerakstu ka nesis rezultātu, es saku ka izvēlas vieglāko ceļu, nu tik cels nost melnos no palmām, dresēs un tirgos. Izpildījums jau ir cits stāsts.
Ja izpildījuma nav, kaut ko vajadzētu mainīt.

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:58, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja nesanāk, jaizdara secinājumi un kaut kas jāmaina!
....tikai to nespēj cilvēki, kuri no sezonas uz sezonu kāpj uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem.
Tam visam vajag profesionāļus tiešā šī vārda nozīmē. Tikai paliek jautājums-vai klubs pats tādus vēlas, var atļauties un kur tādus izraut?!

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:59, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Visiem jau bija paredzams, ka pāris klubi aizies "lēto āfrikas desu" virzienā, izraugoties leģionārus.
Bet:
1) paši vainīgi
2) nemainās fakts, ka Riga un RFS iespēja kvalitatīvi uzlabot sastāvu ir palielinājusies
3) beidzot, iespējams, novērosim būtiskāku noslāņošanos Virslīgā pēc tā, cik spēcīgs ir katra klubs. Pagājušās pāris sezonās mums nebija nemaz tā izteiktā noslāņošanās (vadošie, vidusslānis, pastarīši)

Tas viss ir tikai normāli. Nevajag mums Virslīgu ar 10 vienlīdz vārgiem klubiem (ko veicina zems leģionāru limits).
Ja Liepāja, Spartaks un citi klubi paši sev visu sačakarē, spēlējot ar āfrikas lētajām desām, tad paši ir vainīgi. Tā ir leģionāru limita celšanas blakne Un ir tikai loģiski, ka arī leģionārus klubi atļaujas dažādus. Kur Jūs esat redzējuši, ka nez... Amsterdamas Ajax sastāvā spēlē tāda paša kalibra leģionāri kā hmm... NAC Breda piemēram. Tā nav un nekad nebūs.
Noslāņošanās ir vajadzīga un tikai tādā veidā parādās izteikta spice, kurai pārējie sitīsies līdzās. Respektīvi, nevarēs vairs ar miljona budžetu Virslīgu vinnēt, ja kkā uz buj duj savācas čempionu sastāvs. Nebūs iespējams to izdarīt. Būs vien jāsitas, jāštuko un jāņemas, lai palielinātu budžetu.
Vienīgais iemesls kāpēc nebiju pret 8+3, ir RFC un RFS.
Abiem ambīcijas lielākas nekā to atļāuj vietējais resurss. Lai takš beidzot kāds LV klubs tiek līdz Eirolīgas grupai!

     [+] [-]

, 2020-07-01 13:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ....tikai to nespēj cilvēki, kuri no sezonas uz sezonu kāpj uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem.
Tam visam vajag profesionāļus tiešā šī vārda nozīmē. Tikai paliek jautājums-vai klubs pats tādus vēlas, var atļauties un kur tādus izraut?!
Pareizi saki, pilnībā piekrītu.
Diemžēl, izskatās, ka Zutis jums tur ir uz palikšanu.
Liepāja ir Latvijas mērogā viena no tradicionālākajām futbola pilsētām. Nevar būt, ka nav neviena kas varētu ieņemt GM pozīciju un pildīt pienākumus labāk, kā to dara patreizējais..

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:00, pirms 5 gadiem
Riga vēl ieskrienas, savukārt RFS jau tagad faktiski rāda savu potenciālu citus klubus (izņemot Riga, domājams un cerams) sist lupatās.
Tas ir viens...
Bet svarīgākais - visi klubi, izņemot Tukumu (kur diemžel ir savs stāsts) sastāva ziņā ir spēcīgāki. Varētu teikt, ka vienīgi Valmiera un arī Liepāja ne īsti to spēj rādīt laukumā

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:03, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Riga vēl ieskrienas, savukārt RFS jau tagad faktiski rāda savu potenciālu citus klubus (izņemot Riga, domājams un cerams) sist lupatās.
Tas ir viens...
Bet svarīgākais - visi klubi, izņemot Tukumu (kur diemžel ir savs stāsts) sastāva ziņā ir spēcīgāki. Varētu teikt, ka vienīgi Valmiera un arī Liepāja ne īsti to spēj rādīt laukumā
Koņevs ir atpakaļ, ar Rīgu viss būs labi

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:03, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Visiem jau bija paredzams, ka pāris klubi aizies "lēto āfrikas desu" virzienā, izraugoties leģionārus.
Bet:
1) paši vainīgi
2) nemainās fakts, ka Riga un RFS iespēja kvalitatīvi uzlabot sastāvu ir palielinājusies
3) beidzot, iespējams, novērosim būtiskāku noslāņošanos Virslīgā pēc tā, cik spēcīgs ir katra klubs. Pagājušās pāris sezonās mums nebija nemaz tā izteiktā noslāņošanās (vadošie, vidusslānis, pastarīši)

Tas viss ir tikai normāli. Nevajag mums Virslīgu ar 10 vienlīdz vārgiem klubiem (ko veicina zems leģionāru limits).
Ja Liepāja, Spartaks un citi klubi paši sev visu sačakarē, spēlējot ar āfrikas lētajām desām, tad paši ir vainīgi. Tā ir leģionāru limita celšanas blakne Un ir tikai loģiski, ka arī leģionārus klubi atļaujas dažādus. Kur Jūs esat redzējuši, ka nez... Amsterdamas Ajax sastāvā spēlē tāda paša kalibra leģionāri kā hmm... NAC Breda piemēram. Tā nav un nekad nebūs.
Noslāņošanās ir vajadzīga un tikai tādā veidā parādās izteikta spice, kurai pārējie sitīsies līdzās. Respektīvi, nevarēs vairs ar miljona budžetu Virslīgu vinnēt, ja kkā uz buj duj savācas čempionu sastāvs. Nebūs iespējams to izdarīt. Būs vien jāsitas, jāštuko un jāņemas, lai palielinātu budžetu.
Precīzi pateici.
Noslāņošanos vajag, jo komandām ir jāiemācās dominēt visu spēli, nevis kā pērn, kur pret Mettu pat viegli negāja stiprākajiem.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-01 14:03, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Visiem jau bija paredzams, ka pāris klubi aizies "lēto āfrikas desu" virzienā, izraugoties leģionārus.
Bet:
1) paši vainīgi
2) nemainās fakts, ka Riga un RFS iespēja kvalitatīvi uzlabot sastāvu ir palielinājusies
3) beidzot, iespējams, novērosim būtiskāku noslāņošanos Virslīgā pēc tā, cik spēcīgs ir katra klubs. Pagājušās pāris sezonās mums nebija nemaz tā izteiktā noslāņošanās (vadošie, vidusslānis, pastarīši)

Tas viss ir tikai normāli. Nevajag mums Virslīgu ar 10 vienlīdz vārgiem klubiem (ko veicina zems leģionāru limits).
Ja Liepāja, Spartaks un citi klubi paši sev visu sačakarē, spēlējot ar āfrikas lētajām desām, tad paši ir vainīgi. Tā ir leģionāru limita celšanas blakne Un ir tikai loģiski, ka arī leģionārus klubi atļaujas dažādus. Kur Jūs esat redzējuši, ka nez... Amsterdamas Ajax sastāvā spēlē tāda paša kalibra leģionāri kā hmm... NAC Breda piemēram. Tā nav un nekad nebūs.
Noslāņošanās ir vajadzīga un tikai tādā veidā parādās izteikta spice, kurai pārējie sitīsies līdzās. Respektīvi, nevarēs vairs ar miljona budžetu Virslīgu vinnēt, ja kkā uz buj duj savācas čempionu sastāvs. Nebūs iespējams to izdarīt. Būs vien jāsitas, jāštuko un jāņemas, lai palielinātu budžetu.

Un atkal tu centies par piemēru paņemt kādu no Eiropas Top līgām.
Attopies beidzot, un samierinies ar domu, ka LV nekādā mērā nav salīdzināma ar kādu no šīm Eiropa Top līgām. Viņas spēlē pēc pavisam citiem ''spēles noteikumiem'', sakot pārnestā nozīmē.
Kad mums vietējie kadri spēlēs dučiem visās Eiropas Top līgās, tad varam pie šīs tēmas atgriezties.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:06, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: 4. kārtā
VAL 3
RFS RIG JUR VEN* 4
LIE MET 6
Dpils7
TUK JEL 8

* Ja J. Kozlovs ir no LV. Nezinu īsti.
J.Kozlovs ir leģionārs no Krievijas.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:06, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Riga vēl ieskrienas, savukārt RFS jau tagad faktiski rāda savu potenciālu citus klubus (izņemot Riga, domājams un cerams) sist lupatās.
Tas ir viens...
Bet svarīgākais - visi klubi, izņemot Tukumu (kur diemžel ir savs stāsts) sastāva ziņā ir spēcīgāki. Varētu teikt, ka vienīgi Valmiera un arī Liepāja ne īsti to spēj rādīt laukumā
RFS jau kārtējo reizi sāk turbo režīmā. Var jau būt, ka ar 3.reizi Saulcerīte vāku atvērs : )

  -1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:06, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vienīgais iemesls kāpēc nebiju pret 8+3, ir RFC un RFS.
Abiem ambīcijas lielākas nekā to atļāuj vietējais resurss. Lai takš beidzot kāds LV klubs tiek līdz Eirolīgas grupai!
Lai tiktu EL grupas turnīrā arī FCR un RFS resurs ir ļoti',loti stipri par mazu.
Protams, abas komandas var kādu sezonu parādīt labāku rezultātu par šo cīņu, bet kopējā rādītājā viņiem šis grupu turnīrs nespīd.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:08, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: J.Kozlovs ir leģionārs no Krievijas.
Paldies!

Dpils tūlīt paŗies uz leģionāru armiju, tā kā TUK JEL latviskākās. Tālāk 3.v dalīs LIE un METT

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Un atkal tu centies par piemēru paņemt kādu no Eiropas Top līgām.
Attopies beidzot, un samierinies ar domu, ka LV nekādā mērā nav salīdzināma ar kādu no šīm Eiropa Top līgām. Viņas spēlē pēc pavisam citiem ''spēles noteikumiem'', sakot pārnestā nozīmē.
Kad mums vietējie kadri spēlēs dučiem visās Eiropas Top līgās, tad varam pie šīs tēmas atgriezties.
Mums jāiet līdzīgu ceļu. Tik savā mērogā.
Emersonu un Fortešu nevar salīdzināt. vai var?
Ja nevar, tad DaMarcus visu pareizi uzrakstīja.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:10, pirms 5 gadiem
Kas vēl priecē? Leģionāru pastāvīgums, kas mūsu sportam kopumā vienmēr bijusi vājā puse. Mums biežāk ir t.s. viendienīši (vienas sezonas džeki)...

Bet tagad?
Tagad nav pat jāiedziļinās, jo ir vārdi, kas jau automātiski nāk prātā kā Virslīgas vērtība - Brizola, Debelko, Šimkovičs, Belakovičs, Lemajičs, Prenga, Kuadio, utt.
Un visus viņus vieno kvalitāte, ko viņi pierādīja arī tad, kad nebija 8+3.
Tagad Emersons...
Vēl viņus visus vieno statuss "neesmu Āfrikas lētā desa" 😁

Tātad var, ja domā, dara un sitās.
Ja mērķis ir kārtējo reizi savākt miljona budžetu un "kas būs, būs"... nu tad pie vainas šādai, kādreiz vecajai Ventspilij un Liepājas Metalurgam raksturīgajai, stagnācijas filozofijai ir tikai paši klubi. Nekāda Virslīga nevar attīstīies, ja līga sastāvēs no tādiem klubiem.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai tiktu EL grupas turnīrā arī FCR un RFS resurs ir ļoti',loti stipri par mazu.
Protams, abas komandas var kādu sezonu parādīt labāku rezultātu par šo cīņu, bet kopējā rādītājā viņiem šis grupu turnīrs nespīd.
Kā pats redzi, RFC ar katru sezonu audzē muskuļus. Ļausim viņiem tā turpināt, un ar laiku uzspīdēs grupu turnīrs!

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:13, pirms 5 gadiem
Kur palikuši Kaļiņina (nigērieši) kurus pats noskatīja,un atveda???
nav brīnums ka viņu atlaida...
un ko jūs tur cepaties... kad nospēlēs ar katru komandu pa spēlei..tad arī jāskatās... kas ir kas...

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:14, pirms 5 gadiem
Un vēl viena aksioma - neatkarīgi no valsts, vadošo klubu prioritāte nav un nevar būt jauno spēlētāju audzināšana. Ar to primāri nodarbojas un iz to koncentrējas mazāku vaļu medītāji - zemāka ešelona top līgas klubi, vai pēc spēka zemākās līgas klubi, sadarbojoties gan ar federāciju, gan pašvaldībām.
Ir un būs tikai normāli, ja lērums no spēcīgākajām futbola skolām nepieder vadošajiem valsts klubiem. Bieži vien vadošie klubi savā akadēmijā vadošos jaunos sapulcē jau tā ap 17/18 gadiem

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:14, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā pats redzi, RFC ar katru sezonu audzē muskuļus. Ļausim viņiem tā turpināt, un uzspīdēs grupu turnīrs!
Mini kaut vienu acīmredzamu faktu, ka šīs sezonas FCR ir labāks, spēcīgāks par pagājušās sezonas FCR?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams! Man liekas, ka Liepāja ir līdere vienā citā rādītājā (8 šī sastāva futbolisti ir uzspēlējuši LV izlasē). Ja neko nejaucu!
Gabovs
Ivanovs
Ķigurs
Žuļevs
Kara
Torezs
Jurkovskis
Vardanjans

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:15, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un vēl viena aksioma - neatkarīgi no valsts, vadošo klubu prioritāte nav un nevar būt jauno spēlētāju audzināšana. Ar to primāri nodarbojas un iz to koncentrējas mazāku vaļu medītāji - zemāka ešelona top līgas klubi, vai pēc spēka zemākās līgas klubi, sadarbojoties gan ar federāciju, gan pašvaldībām.
Ir un būs tikai normāli, ja lērums no spēcīgākajām futbola skolām nepieder vadošajiem valsts klubiem. Bieži vien vadošie klubi savā akadēmijā vadošos jaunos sapulcē jau tā ap 17/18 gadiem
Nolaidies uz zemes!
ŠEIT IR LATVIJA!

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:16, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Gabovs
Ivanovs
Ķigurs
Žuļevs
Kara
Torezs
Jurkovskis
Vardanjans
Tieši tā. Pec maniem aprēķiniem nevienā citā Virslīgas klubā nav tik daudz.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:16, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mini kaut vienu acīmredzamu faktu, ka šīs sezonas FCR ir labāks, spēcīgāks par pagājušās sezonas FCR?
Sastāvs uz papīra ir spēcīgāks. Transfermarkt vērtība jau vien to apliecina.
Kāds būs izpildījums, pāragri spriest. Bet pastiprinājušies viņi ir.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:16, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Un atkal tu centies par piemēru paņemt kādu no Eiropas Top līgām.
Attopies beidzot, un samierinies ar domu, ka LV nekādā mērā nav salīdzināma ar kādu no šīm Eiropa Top līgām. Viņas spēlē pēc pavisam citiem ''spēles noteikumiem'', sakot pārnestā nozīmē.
Kad mums vietējie kadri spēlēs dučiem visās Eiropas Top līgās, tad varam pie šīs tēmas atgriezties.
Nu jā... es necenšos izgudrot/uzturēt jaunu divriteni.
Ja nekur civilizētā Rietumeiropā nav tā, kā bija pie mums, tad jautājums paliek - mūsu divritenis ir labāks kā Rietumeiropā?
Ja Tu saki, ka jā, tad... kas par to liecina? Nacionālo izlašu rezultāti? Klubu rezultāti eirokausos?

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:17, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Sastāvs uz papīra ir spēcīgāks. Transfermarkt vērtība jau vien to apliecina.
Kāds būs izpildījums, pāragri spriest. Bet pastiprinājušies viņi ir.
Pareizi uzrakstīji-uz papīra.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:17, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolaidies uz zemes!
ŠEIT IR LATVIJA!
Sava taisnība viņam ir.
Latvijā ir 2 vietējie top-klubi, galvas tiesu pārāki un bagātāki par sekotājiem.
Sekotāji lai audzina jaunatni ar saviem mazajiem resursiem nevis afrikāņus importē

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolaidies uz zemes!
ŠEIT IR LATVIJA!
Un mēs esam unikāli 😁😁😁
Visuma centrs, kur lietām jānotiek savādāk, nekā savu futbola saimniecību gadsimtu kopušās valstīs 😊

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pareizi uzrakstīji-uz papīra.
Ko Tu te centies iestāstīt, ka nav variantu uz EL grupu turnīru vēl vismaz 10 gadus? Ir acīmredzams, ka negribētu, lai Riga vai RFS to sasniegtu.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pareizi uzrakstīji-uz papīra.
Nuja. Par pārējo taču vēl nevaram spriest.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:18, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kas vēl priecē? Leģionāru pastāvīgums, kas mūsu sportam kopumā vienmēr bijusi vājā puse. Mums biežāk ir t.s. viendienīši (vienas sezonas džeki)...

Bet tagad?
Tagad nav pat jāiedziļinās, jo ir vārdi, kas jau automātiski nāk prātā kā Virslīgas vērtība - Brizola, Debelko, Šimkovičs, Belakovičs, Lemajičs, Prenga, Kuadio, utt.
Un visus viņus vieno kvalitāte, ko viņi pierādīja arī tad, kad nebija 8+3.
Tagad Emersons...
Vēl viņus visus vieno statuss "neesmu Āfrikas lētā desa" 😁

Tātad var, ja domā, dara un sitās.
Ja mērķis ir kārtējo reizi savākt miljona budžetu un "kas būs, būs"... nu tad pie vainas šādai, kādreiz vecajai Ventspilij un Liepājas Metalurgam raksturīgajai, stagnācijas filozofijai ir tikai paši klubi. Nekāda Virslīga nevar attīstīies, ja līga sastāvēs no tādiem klubiem.
Ar to abas Rīgas patīkami izceļas, ka ņem eiropiešus vai tikai ļoti ļoti labus latinos.
Žēl, ka Liepājai nesanāca paturēt to vien argentīnieti. Negro, laikam. Tas būtu noderējis defa centrā kopā ar Ivanovu.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:19, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ar to abas Rīgas patīkami izceļas, ka ņem eiropiešus vai tikai ļoti ļoti labus latinos.
Žēl, ka Liepājai nesanāca paturēt to vien argentīnieti. Negro, laikam. Tas būtu noderējis defa centrā kopā ar Ivanovu.
Kur tas melnkalnietis Simičs???

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:20, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un mēs esam unikāli 😁😁😁
Visuma centrs, kur lietām jānotiek savādāk, nekā savu futbola saimniecību gadsimtu kopušās valstīs 😊
Ivars šķiet atkal pats nesaprot ko drukā

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:21, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Sava taisnība viņam ir.
Latvijā ir 2 vietējie top-klubi, galvas tiesu pārāki un bagātāki par sekotājiem.
Sekotāji lai audzina jaunatni ar saviem mazajiem resursiem nevis afrikāņus importē
Ja FKL deklarētu, ka spēlēsim jauno attīstībai un to līniju stingri turētu, es samierinātos ar 7-9v.
Bet labi zinām, ka tiklīdz klubs nonāktu pie izkrišanas zonas, "prasīgais" Liepājas līdzjutējs atcerētos krievu, leišu un tagad Āfrikas meistarus, kas Liepājas karogu ilgtermiņā labā sakausējumā ar vietējiem ir noturējusi pie respekta.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:22, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur tas melnkalnietis Simičs???
nav man info
pieteikumā ir

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:23, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja FKL deklarētu, ka spēlēsim jauno attīstībai un to līniju stingri turētu, es samierinātos ar 7-9v.
Bet labi zinām, ka tiklīdz klubs nonāktu pie izkrišanas zonas, "prasīgais" Liepājas līdzjutējs atcerētos krievu, leišu un tagad Āfrikas meistarus, kas Liepājas karogu ilgtermiņā labā sakausējumā ar vietējiem ir noturējusi pie respekta.
Tad jaatgādina, kāda bija 2019 gada sezona ar visiem afrikāņiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:23, pirms 5 gadiem
Forši parunājām atkal pa ilgiem laikiem!!!

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:23, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu jā... es necenšos izgudrot/uzturēt jaunu divriteni.
Ja nekur civilizētā Rietumeiropā nav tā, kā bija pie mums, tad jautājums paliek - mūsu divritenis ir labāks kā Rietumeiropā?
Ja Tu saki, ka jā, tad... kas par to liecina? Nacionālo izlašu rezultāti? Klubu rezultāti eirokausos?
Mūsu divritenis ir tieši tāds kāds tas ir, un, diemžēl, mums ir tikai viena līga kurā mēs reāli varam audzināt savus nacionālos kadrus. Atšķirībā no visām vadošajām pasaules futbola Top valstīm, kurās 1. un 2. līgas ir galvas tiesu spēcīgākas par LFV.
Patreizējā situācija LFV nekādā mērā nesekmē bērnu vecākus izvēlēties futbolu par virzienu uz kuru orientēt savus bērnus. Jo tas nav stāsts par godīgu konkurenci, un izaugsmes iespējām normālā un dabiskā vidē.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:23, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: nav man info
pieteikumā ir
Es zinu, ka ir pieteikumā. Interesē, vai vispār ir Liepājā, kad varētu debitēt utt.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:24, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad jaatgādina, kāda bija 2019 gada sezona ar visiem afrikāņiem.
2019 sezona bija sekas 2018, kurā pa pasauli palaidām Krušatinu, Savaļnieku u.c.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:24, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nuja. Par pārējo taču vēl nevaram spriest.
Tikai tas tev netraucē izdarīt tālejošus secinājumus.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es zinu, ka ir pieteikumā. Interesē, vai vispār ir Liepājā, kad varētu debitēt utt.
Bondža varbūt zin.
Es esmu tālu no inside info.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:25, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ivars šķiet atkal pats nesaprot ko drukā
Ja tev kaut ko saprast grūti, tad nav noteikti vainu jāuzgrūž uz citiem.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:27, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: 2019 sezona bija sekas 2018, kurā pa pasauli palaidām Krušatinu, Savaļnieku u.c.

Savaļnieks taču jau ilgāk ir galvaspilsētā, tiesa, sākumā RFC.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:28, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tev kaut ko saprast grūti, tad nav noteikti vainu jāuzgrūž uz citiem.
Šorīt biji uz copi?

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:29, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko Tu te centies iestāstīt, ka nav variantu uz EL grupu turnīru vēl vismaz 10 gadus? Ir acīmredzams, ka negribētu, lai Riga vai RFS to sasniegtu.
Šis nav stāsts par to ko es gribētu, vai negribētu, jo viss kas notiks notiks neatkarīgi no manām un Tavām vēlmēm.
Protams, nav man ne vēlmes, ne arī tiesības, apcirpt Tavas cerības, bet man šķiet, ka zem katrām cerībām ir jābūt kādam reālam pamatojumam, lai kaut kas notiktu.
Ja Tu saskati, ka FCR vai RFS tuvākajā nākotnē spēlēs EL, tad lai tā būtu. Es tikai pasmaidu!

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:31, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šorīt biji uz copi?
Nē, jo Liepājā vējains laiks, kas nedod iespēju, tur kur es eju uz copi, normāli pacopēt. Laikam vajadzēs pāriet uz gruntenēm, jo vējainais laiks Liepājā nav retums.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis nav stāsts par to ko es gribētu, vai negribētu, jo viss kas notiks notiks neatkarīgi no manām un Tavām vēlmēm.
Protams, nav man ne vēlmes, ne arī tiesības, apcirpt Tavas cerības, bet man šķiet, ka zem katrām cerībām ir jābūt kādam reālam pamatojumam, lai kaut kas notiktu.
Ja Tu saskati, ka FCR vai RFS tuvākajā nākotnē spēlēs EL, tad lai tā būtu. Es tikai pasmaidu!
Mūžīgais pesimists Tu esi Ivar, un lūdzu nemelo, sakot, ka reālists
Atceros laikus kad hoķī izlasei prognozēji pērienu vienu pēc otra un izlidošanu uz b-grupu

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis nav stāsts par to ko es gribētu, vai negribētu, jo viss kas notiks notiks neatkarīgi no manām un Tavām vēlmēm.
Protams, nav man ne vēlmes, ne arī tiesības, apcirpt Tavas cerības, bet man šķiet, ka zem katrām cerībām ir jābūt kādam reālam pamatojumam, lai kaut kas notiktu.
Ja Tu saskati, ka FCR vai RFS tuvākajā nākotnē spēlēs EL, tad lai tā būtu. Es tikai pasmaidu!
Es ceru, ka vismaz Eiropas Konferenču līgas grupu turnīrā kāds no mūsu klubiem tuvākajā laikā tiks.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, jo Liepājā vējains laiks, kas nedod iespēju, tur kur es eju uz copi, normāli pacopēt. Laikam vajadzēs pāriet uz gruntenēm, jo vējainais laiks Liepājā nav retums.
Par vēja pilsētu un futbolu runājot.
Kā Tev patīk šī futbola reklāma?
https://www.facebook.com/rigafootba...

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:34, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Savaļnieks taču jau ilgāk ir galvaspilsētā, tiesa, sākumā RFC.
Vispār jau nē, jo sākumā viņš no 2016. gada bija uz īri FCR.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:36, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mūžīgais pesimists Tu esi Ivar, un lūdzu nemelo, sakot, ka reālists
Atceros laikus kad hoķī izlasei prognozēji pērienu vienu pēc otra un izlidošanu uz b-grupu
Kur ir robeža starp pesimismu un reālismu?
Vai man Tev jāatgādina cik reizes LV hokeja izlase bija tuvu izlidošanai no Elites. Pateicoties Masaļskim mūsējie tur nenonāca.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:36, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau nē, jo sākumā viņš no 2016. gada bija uz īri FCR.
Un 2017.g. viņš jau bija RFS īpašums, ne? Tātad tāpat Jods nebija precīzs.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:38, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par vēja pilsētu un futbolu runājot.
Kā Tev patīk šī futbola reklāma?
https://www.facebook.com/rigafootballclub/videos/259452428675329/

Ir Ok! Man patika. Laba izdoma un humora izjūta šī klipa veidotājiem.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:39, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un 2017.g. viņš jau bija RFS īpašums, ne? Tātad tāpat Jods nebija precīzs.
Jā, no 2017. gada viņam bija patstāvīgs līgums ar RFS.

     [+] [-]

, 2020-07-01 14:50, pirms 5 gadiem
2020./2021. EL sezona būs pēdējā reize, kad šī Eirokausa kvalifikācijā spēlēs vismaz 3 LV klubi. 2021./22.g. sezonā sāksies jaunais turnīrs Eiropas Konferenču līga, kura kvalifikācijā spēlēs 3 LV klubi, kuriem pēc vecās sistēmas būtu bijis jāspēlē Eiropas līgā. Arī čempionam būs jāpārvar 1.kvalifikācijas kārta Čempionu līgā, lai būtu iespēja spēlēt EL kvalifikācijā, jo gadījumā, ja mūsu čempions zaudēs ČL 1.kv.kārtā, tad spēlēs jaunā Eirokausa kvalifikācijā, nevis EL kvalifikācijā.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 14:58, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un 2017.g. viņš jau bija RFS īpašums, ne? Tātad tāpat Jods nebija precīzs.
Atkal mani palabo.
Paldies!
Es neesmu tomēr sertificēts statistiķis.
Bet palaidām togad ļoti daudz kadru no savējiem pa pasauli. 4-5 vismaz, kas sezonas otrā pusē būtu milzu noderējuši.

varbūt jaucu 2017 ar 2018

     [+] [-]

, 2020-07-01 15:00, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par vēja pilsētu un futbolu runājot.
Kā Tev patīk šī futbola reklāma?
https://www.facebook.com/rigafootballclub/videos/259452428675329/
Labi, ka nezaudēja Rīga.

     [+] [-]

, 2020-07-01 15:01, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Atkal mani palabo.
Paldies!
Es neesmu tomēr sertificēts statistiķis.
Bet palaidām togad ļoti daudz kadru no savējiem pa pasauli. 4-5 vismaz, kas sezonas otrā pusē būtu milzu noderējuši.
Kā domā, kurš nākošajā spēlē Liepājai izies pamatā aizsardzības labajā malā? Deva iespēju Gabovam, bet šis šo neizmantoja. Es lieku, ka Žuļevs atgriezīsies pamatsastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-01 15:03, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 2020./2021. EL sezona būs pēdējā reize, kad šī Eirokausa kvalifikācijā spēlēs vismaz 3 LV klubi. 2021./22.g. sezonā sāksies jaunais turnīrs Eiropas Konferenču līga, kura kvalifikācijā spēlēs 3 LV klubi, kuriem pēc vecās sistēmas būtu bijis jāspēlē Eiropas līgā. Arī čempionam būs jāpārvar 1.kvalifikācijas kārta Čempionu līgā, lai būtu iespēja spēlēt EL kvalifikācijā, jo gadījumā, ja mūsu čempions zaudēs ČL 1.kv.kārtā, tad spēlēs jaunā Eirokausa kvalifikācijā, nevis EL kvalifikācijā.
Avots?

     [+] [-]

, 2020-07-01 15:07, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Avots?
Tev par šo visu pirmā dzirdēšana?

https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_...

     [+] [-]

, 2020-07-01 15:07, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā domā, kurš nākošajā spēlē Liepājai izies pamatā aizsardzības labajā malā? Deva iespēju Gabovam, bet šis šo neizmantoja. Es lieku, ka Žuļevs atgriezīsies pamatsastāvā.
Osis jasauc atpakaļ, tad Žuļevu var likt malā.
Lai gan pēc būtības Keitā ir jāliek malā, jo centra aizsargam pieslēgties uzbrukumam ir mega radoši.
Žuļevs atkal centrā pa švaku pret Svārupu.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-01 15:08, pirms 5 gadiem
Liepājai defā ir milzu problēmas.

     [+] [-]

, 2020-07-01 15:11, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev par šo visu pirmā dzirdēšana?

https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_Conference_League
Runas esmu gan dzirdējis gan lasijis. Izskatās, ka oficiāli tas nav.
Kopīpeists no vikipēdijas: The UEFA Europa Conference League is a planned annual football club competition

Planned, not confirmed.

     [+] [-]

, 2020-07-01 15:19, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Runas esmu gan dzirdējis gan lasijis. Izskatās, ka oficiāli tas nav.
Kopīpeists no vikipēdijas: The UEFA Europa Conference League is a planned annual football club competition

Planned, not confirmed.
Būs šis turnīrs, ja, protams vīrusi neiejauksies.