Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Skaitļi: "Skonto" nav ielaidusi vārtus 2. puslaikā un daudz kas cits

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Skaitļi: "Skonto" nav ielaidusi vārtus 2. puslaikā un daudz kas cits
Aleksandrs Fertovs ("Skonto") cīņā ar Ibrahimu Babatundi ("Daugava" D), bet fonā skontiešu treneris Tamazs Pertija
Foto: Romāns Kokšarovs (f64)

Jau šodien SMScredit.lv Virslīgā startēs pēdējais 3. aplis. Kamēr tas vēl nav paspējis iesākties, piedāvāju jūsu uzmanībai Virslīgas statistiku pēc diviem apļiem dažādos griezumos. Iespējams, fenomenālākais statistikas rādītājs ir tāds, ka "Skonto" komanda līdzšinējās 18 spēlēs ne reizi(!) nav ielaidusi vārtus 2. puslaikā.

Kopējā statistika

Laiks (minūtes), kurā komandas gūst vārtus

KlubsKopā1.-23.24.-45.46.-69.70.-90.
Daugava (D) 30 85512
Skonto 51 8171214
Ventspils 34 481111
LM 27 5688
Spartaks 26 6569
Jūrmala 14 2246
Jelgava 14 5216
Metta/LU 7 1213
Daugava (R) 28 9388
Ilūkste 15 5154
Kopā 246 53516181

Laiks (minūtes), kurā ielaiž vārtus

KlubsKopā1.-23.24.-45.46.-69.70.-90.
Daugava (D) 14 1337
Skonto 5 32
Ventspils 16 8224
LM 25 6577
Spartaks 24 5568
Jūrmala 26 45512
Jelgava 39 89148
Metta/LU 36 641214
Daugava (R) 12 3423
Ilūkste 49 9121018
Kopā 246 53516181

Gūtie un ielaistie vārti kopā un pa puslaikiem

KlubsGūtie/Iel.1.puslaiks2. puslaiks
Daugava (D) 30 : 14 13 : 417 : 10
Skonto 51 : 5 25 : 526 : 0
Ventspils 34 : 16 12 : 1022 : 6
LM 27 : 25 11 : 1116 : 14
Spartaks 26 : 24 11 : 1015 : 14
Jūrmala 14 : 26 4 : 910 : 17
Jelgava 14 : 39 7 : 177 : 22
Metta/LU 7 : 36 3 : 104 : 26
Daugava (R) 28 : 12 12 : 716 : 5
Ilūkste 15 : 49 6 : 219 : 28
Kopā 246 : 246 104 : 104142 : 142

Izrautie un zaudētie punkti spēļu pēdējās 15 minūtēs

Klubs+-Kopā
Ventspils6 6
LM2-3 -1
Daugava (D)6-3 3
Skonto1 1
Jelgava3-4 -1
Jūrmala5-6 -1
Ilūkste2-3 -1
Daugava (R)4-1 3
Spartaks4-2 2
Metta/LU2-7 -5
Kopā35-29 6

Skatītāju skaits komandu mājas spēlēs vidēji

Leģionāru skaits (ieskaitot uz maiņu nākušos) vidēji

Fair Play

Piešķirtie 11 metru soda sitienu attiecīgo klubu spēlēs

KlubsKopā+-%
Ventspils 9 72350%
LM 6 33100%
Daugava (D) 5 41400%
Skonto 4 31300%
Jelgava 3 30%
Jūrmala 5 50%
Ilūkste 10 3743%
Daugava (R) 7 43133%
Spartaks 2 11100%
Metta/LU 5 32150%
Kopā 56 2828100%

Tiesneši (galvenie)
Piezīmes:
1) pa kreisi tiesnešu piešķirtie soda punkti (dzeltenā = 1p., sarkanā = 3p.) pa spēlēm un kolonnā „Vid.” vidējais soda punktu skaits. Šūna iezīmēta sarkanā krāsā, ja tiesnesis spēlē parādījis vienu sarkano kartīti, brūnā krāsā – ja parādītas divas sarkanās kartītes.
2) kolonnā „11m” tiesneša nozīmētais 11 metru soda sitienu skaits.
3) pa labi norādīts, cik reizes tiesnesis tiesājis attiecīgās komandas.
4) kolonnā „Kopā” norādīts tiesneša kopējais tiesāto spēļu skaits.

Izmantotais spēlētāju skaits un vārtu guvēju skaits

VKlubsSk1Sk2Sk3VG
1Daugava (D)2626110
2Skonto2419113
3Ventspils1917311
4LM242318
5Spartaks3129011
6Jūrmala332709
7Jelgava262308
8Metta/LU232107
9Daugava (R)2424113
10Ilūkste282418

Piezīmes:
1) Sk1 – kopējais izmantoto spēlētāju skaits.
2) Sk2 – tikai pamatsastāvā (kaut reizi) izgājušo spēlētāju skaits.
3) Sk3 – tādu spēlētāju skaits, kuri izgājuši pamatsastāvā katrā spēlē.
4) VG – vārtu guvēju (vismaz vieni vārti) skaits.

Komandu dosjē

Piezīmes: katrai kārtai ir divas kolonnas. Katras kārtas 1. kolonnā norādīts nospēlēto minūšu skaits (ja tukšums, nav spēlējis; ja ir 0, uznācis 90. minūtē vai kompensācijas laikā) un šūnas ir iekrāsotas: zaļā krāsa – futbolists iznācis sākumsastāvā, bordo krāsa – nācis uz maiņu. Katras kārtas 2. kolonnā gūtie vārti atzīmēti ar skaitli, bet nopelnītās kartītes ar iekrāsojumu. SL – kopējais spēles laiks, V – gūtie vārti (vārtsargiem ielaistie vārti ar mīnus zīmi).

Daugavpils „Daugava”

Rīgas „Skonto”

„Ventspils”

„Liepājas metalurgs”

Jūrmalas „Spartaks”

„Jūrmala”

„Jelgava”

Rīgas „Metta/LU”

Rīgas „Daugava”

„Ilūkste”

Sportacentrs.com lietotāja 1 sagatavotā rubrika "Jubilejas 2. aplī":
Čikradze 28.jūlijā (pret ''Spartaku'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā
Radevičs 28.jūlijā (pret ''Spartaku'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā
Cincadze 23.augustā (pret ''Mettu/LU'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā

Rode 25.augustā (pret ''Jelgavu'') aizvadīja 100.spēli Virslīgā
Rugins 3.augustā (pret ''Daugavu'' D) aizvadīja 100.spēli Virslīgā
Karašausks 10.augustā (pret LM) guva 30.vārtus Virslīgā (šajā spēlē arī 31.)
Šabala 10.augustā (pret LM) guva 30.vārtus Virslīgā
Rugins 20.jūnijā (pret ''Ilūksti'') guva 10.vārtus Virslīgā

Smirnovs 13.augustā (pret ''Ilūksti'') aizvadīja 150.spēli Virslīgā
Suhanovs 26.jūnijā (pret LM) aizvadīja 50.spēli Virslīgā
Jančuks 24.augustā (''Daugavu'' R) guva 20.vārtus Virslīgā
Dubra 13.augustā (pret ''Ilūksti'') guva 10.vārtus Virslīgā

Zirnis 15.jūnijā (pret ''Mettu/LU'') aizvadīja 400.spēli Virslīgā
Jemeļins 29.jūlijā (pret ''Jelgavu'') aizvadīja 150.spēli Virslīgā
Mežs 15.jūnijā (pret ''Mettu/LU'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā
Kalns 4.augustā (pret ''Spartaku'') guva 80.vārtus Virslīgā

Kuzņecovs 13.jūlijā (pret ''Mettu/LU") aizvadīja 100.spēli Virslīgā
Malašenoks 20.jūnijā (pret 'Jelgavu") guva 50.vārtus Virslīgā

Redjko 29.jūlijā (pret LM) aizvadīja 200.spēli Virslīgā
Ošs 20.jūnijā (pret ''Jūrmalu'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā
Medeckis 20.jūnijā (pret ''Jūrmalu'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā

Rožkovskis 27.jūlijā (pret ''Ilūksti'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā

Kačanovs 26.jūnijā (pret ''Spartaku'') aizvadīja 250.spēli Virslīgā
Rečickis 24.augustā (pret ''Ventspili'') aizvadīja 100.spēli Virslīgā
Tamošausks 4.augustā (pret ''Ilūksti'') aizvadīja 200.spēli Virslīgā
Diakvnišvili 26.jūnijā (pret ''Spartaku'') aizvadīja 50.spēli Virslīgā
Mišins 4.augustā (pret ''Ilūksti'') aizvadīja 100.spēli Virslīgā

Kokins 13.jūlijā (pret ''Jelgavu'') guva 10.vārtus Virslīgā (šajā spēlē arī 11.)

Slēpts komentārs: lamnis

 +19 [+] [-]

, 2013-08-30 00:19, pirms 11 gadiem
Var redzēt, ka autors ieguldījis lielu darbu. Paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-30 00:38, pirms 11 gadiem
lamnis rakstīja: Ļoti daudz bezjēdzīgas statistikas
no vienas puses gribas piekrist, ka statistika bez interpretācijas ir tikai puse darba, taču ņemsim vērā, ka (neesmu pētījusi, bet gribētos ticēt) nekur citur kas šim līdzīgs nav pieejams, un autors ir izdarījis pamatīgu darbu visu apkopojot; no informācijas katrs pats var izdarīt secinājumus (acīs iekrita dažu komandu ārkārtīgi mainīgie starta sastāvi). sūdzēties varētu, ja tiktu atkladzināts kas jau citur pieejams [kā tas būtu lielajās līgās]

 +10 [+] [-]

, 2013-08-30 00:41, pirms 11 gadiem
Labs materiāls.
Tikai žēl, ka novērtētāju nav daudz, jo jāinteresējas par Krievijas hokeju un tā sastāvdaļu Dinamo.
Slēpts komentārs: J.L.
Slēpts komentārs: ellja
Slēpts komentārs: Shmidzis

  -2 [+] [-]

, 2013-08-30 00:54, pirms 11 gadiem
ellja rakstīja: lai arī kā to negribētos atzīt, nepiesaista līmenis. ja kādu iemeslu dēļ esi noteikta kluba fans, tas ir citādāk, taču tā kopumā... varbūt ČL izlutinājusi un aizmālējusi acis, taču esmu mēģinājusi tīri tā - neko pārāk no malas nezinot - paskatīties Virslīgu un nu... nepiesaistīja.
LV virslīgu ir iespējams skatīties tikai dzīvajā, tad ir tīri normāli, bet pa TV vai nedod dievs SC translācijā, tas ir diezgan nebaudāms pasākums, ja pirms tam ir redzēta kāda EPL, Bundeslīgas, ČL u.tml. spēle...

 +10 [+] [-]

, 2013-08-30 00:55, pirms 11 gadiem
ellja rakstīja: lai arī kā to negribētos atzīt, nepiesaista līmenis. ja kādu iemeslu dēļ esi noteikta kluba fans, tas ir citādāk, taču tā kopumā... varbūt ČL izlutinājusi un aizmālējusi acis, taču esmu mēģinājusi tīri tā - neko pārāk no malas nezinot - paskatīties Virslīgu un nu... nepiesaistīja.
Pilnīgas muļķības. Ne jau līmenis nosaka interesi. Interese vai nu ir vai nav. Skotijas premjerlīgas vājākās komandas ir tikai nedaudz stiprākas par vadošajiem LV klubiem, bet tāpat tur savi 10tk. uz maču vienmēr ir klāt. Skotijā mīt 5 miljoni iedzīvotāju.
Savulaik Skonto, kad to veidoja praktiski Euro-2004 finālisti, kad Skonto cienīgi dragāja pret Barcelona (2:3, 0:1), Chelsea (0:3, 0:0) un citiem, uz LV čempja spēlēm Skonto skatīties nāca pat krietni mazāk skatītāju, nekā tagad.
Vienkāršais līdzjutējs, atnākot uz stadionu, nemaz tā uz aci nespēj novērtēt līmeni.
Slēpts komentārs: ellja
Slēpts komentārs: ellja

  +8 [+] [-]

, 2013-08-30 01:15, pirms 11 gadiem
ellja rakstīja: tev tās varbūt ir muļķības, bet es runāju par personīgo pieredzi. ja veltu savas divas stundas, vēlos redzēt kaut ko, kas neliek to nožēlot. neesmu starp faniem, kas atnāks, pabļaus, pavicināsies šallītēm un no spēles ne kripatas neredzēs.

teiksim, ja es skatos kāda LV kluba spēli Eirokausos, tad interese ir tīri - vai tiksim tālāk/ko parādīsim pret spēcīgākiem. ja tā būtu valsts X kluba spēle pret to pašu oponentu, es neskatītos. kādēļ? lūk, tevis minētā interese. nesen nejauši satelītā uzslēdzu Nīderlandes čempi - ne tās zināmākās komandas. vai tas man liedza skatīties tālāk un baudīt spēli? nē.

Mediji ir pat ārkārtīgi centušies, ko spēj, lai LV virslīgu promotētu - raksti, analīzes, intervijas utt. Regulāri visādi interesanti faktiņi. Ja pat pēc visa tā nav to skatītāju, tad jāskatās tālāk - kas par vainu. Stadionu kvalitāte? Tas ARĪ manuprāt ietilpst pie līmeņa. nevajag šo vārdu ''līmenis'' attiecināt vien uz pašu spēli kā tādu.
Kā Tu domā, kāds līmenis bija LV izlasei 30-tajos gados un kāds bija stadions, kur viņi spēlēja? Pat uz Baltijas kausa mačiem tajā laikā nāca 10-15 tūkstoši.
Cilvēkiem vienkārši patika un interesēja futbols. Nebija tur ne līmeņa, ne skaistu krēslu, ne arī citu šova elementu.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-30 01:19, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Kā Tu domā, kāds līmenis bija LV izlasei 30-tajos gados un kāds bija stadions, kur viņi spēlēja? Pat uz Baltijas kausa mačiem tajā laikā nāca 10-15 tūkstoši.
Cilvēkiem vienkārši patika un interesēja futbols. Nebija tur ne līmeņa, ne skaistu krēslu, ne arī citu šova elementu.
viss ir savstarpēji saistīts. ja tautai ir Dinamo, kur var mīkstos krēslos skatīties ar alu rokā to, kā mūsējie spēlē pret Eiropas līmeņa kadriem, tad tā neies uz Skonto-Ilūkste betona sēdekļos. kas ies? futbola fanāti. kur paliks teorētiski neitrālie (pie kuriem pieskaitu arī sevi) - Dinamo. tā ir iekšējā sāncensība par skatītājiem un diemžēl futbols iepaliek - gan salīdzinot ar hokeju, gan basketbolu.

bet jāskatās arī iekšienē - kāpēc neinteresē. totalizatora skandāli palīdz? uz katru sensāciju gribas skatīties šķībi. gribētu vest savu bērnu uz futbolu, kur lamājas nenormāliem vārdiem? diez vai.

tu salīdzini ar 30ajiem gadiem; tagad ir tautai i datori, i vēl neskaitāmas lietas. ir jābūt kam vilinošam, lai vidējo latvieti izdabūtu no mājas ārā, diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 01:27, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: nu nē, būš vien jāpiekrīt bimbim, ka Latvijā vnk nav cilvēkiem interese par futbolu. Jā, uz Barcelonu atnāktu 10k skatītāju, bet ne jau tāpēc, ka interesē futbols, bet tāpēc, ka tur ir jābūt, jo tas ir kruta. Nu apmēram kā Dinamo.
Reālais interesentu skaits ir apmēram tāds, kāds redzams izlases mačos - +/- 5k, pareizinot ar 2, jo visi vienmēr netiks.
ČL, PK, EČ - to arī cilvēki skatās, lai nekristu ārā no kompānijas darbā, draugu lokā, jo tur tas noteikti tiek apspriests (lai gan lielākoties jau arī tur tiek atspoguļots tikai medijos rakstītais, nevis reāls privātais viedoklis). Zinu no personīgās pieredzes
Pilnībā piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 01:33, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: nu nē, būš vien jāpiekrīt bimbim, ka Latvijā vnk nav cilvēkiem interese par futbolu. Jā, uz Barcelonu atnāktu 10k skatītāju, bet ne jau tāpēc, ka interesē futbols, bet tāpēc, ka tur ir jābūt, jo tas ir kruta. Nu apmēram kā Dinamo.
Reālais interesentu skaits ir apmēram tāds, kāds redzams izlases mačos - +/- 5k, pareizinot ar 2, jo visi vienmēr netiks.
ČL, PK, EČ - to arī cilvēki skatās, lai nekristu ārā no kompānijas darbā, draugu lokā, jo tur tas noteikti tiek apspriests (lai gan lielākoties jau arī tur tiek atspoguļots tikai medijos rakstītais, nevis reāls privātais viedoklis). Zinu no personīgās pieredzes
''nav interese'' ir sekas un nav atbilde uz jautājumu. kāds ir cēlonis? pajautā sev [protams, ja spēles neapmeklē] - kāpēc tā? nevajag pārprast - es ĻOTI priecātos, ja kāds pateiktu cēloni, es neietiepjos uz savu tāpēc ka tā izskatās pārliecinošāk - vien tiešām interesē kādēļ līga, kurai par marketing nebūtu jāsūdzas, ir starp top5 neapmeklētākajām Eiropā. pateikt - tev nav taisnība - nepasakot, kas tad ir - tas nav arguments

tad jājautā kādēļ iet uz futbola nav kruta? mazajās valstiņās iet, jo tas ir notikums - tāda spēle vietējā miestā. lielajās - ir vairāk ko redzēt. un arī atceries, ka neskaitu cilvēkus, kas no spēles neredz neko, bet aiziet - jo ir šallīšu vicinātāji [kas, protams, atmosfērai ir jauki, bet šajā sarunā neiederas]

par ČL/PK/EČ - tas laikam būs individuāli; ir kas skatās, jo ir, ko redzēt. bet nu, arī kolektīvi atšķiras

  +6 [+] [-]

, 2013-08-30 02:02, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambol,
ir diezgan absurdi salīdzināt Skotiju ar Latviju - tās ir pavisam dažādas futbola kultūras un tradīcijas. Skotijā ir tradīcijas, tāpēc cilvēki arī iet. Latvijā tāda tipa līdzjušanas tradīciju nav praktiski vispār. Ne futbolā, ne hokejā, ne basketbolā. Tāpēc tas arī nestrādā.

ellja,
Pirmkārt, nav korekti salīdzināt Skonto ar Dinamo un izdarīt secinājumus, ka futbols zaudē hokejam (neapstrīdu pašu secinājumu, bet gan ceļu, kā līdz tam ir tikts). Skonto un citas Virslīgas komandas ir jāsalīdzina ar citām hokeja un basketbola virslīgas komandām. Skonto hokejā būtu jāsalīdzina ar SMScredit.lv, kā vairs nav, vai ar Dinamo Juniors. Jāatceras, ka Dinamo ir anomālija Latvijas sportā, kas ir izveidota mākslīgi un bez gāzes piešprices nav spējīga dzīvot (tas būtu līdzīgi, ja atbrauktu arābs un bez jebkāda finansiālā pamata Latvijā uztaisītu Bundeslīgas līmeņa futbola klubu). Tai citos sporta veidos nav reāla līdzinieka (teorētiski VEF, taču VEF sava mazā budžeta dēļ Latvijā var būt dzīvotspējīgs) un tā drīzāk būtu jāliek izlašu kategorijā. Latvijas futbola čempionāts ir jāsalīdzina ar hokeja un basketbola čempionātiem. Un šajā trijotnē ir viens čempionāts, kas ir izteikts pastarītis - un futbols tas nav.

Otrkārt, lamāšanās ir visai nopietni pārspīlēta. Jā, lamāšanās ir problēma, bet ne tādā apjomā, kā daudzi to pasniedz. Nestāstiet, ka Dinamo spēlēs neviens nelamājas - man droši vien ļoti nepaveicās, bet man Dinamo mačos ir bijusi ļoti ekstrēma pieredze, sākot ar 10k kopkori "sudja pidaras", beidzot ar čaļiem, kas iet garām ar diviem aliņiem rokās un kas nespēj noturēties kājās (domāju, ka arī dzērāji nav tie, kas bērniem būtu jārāda). Piekrītu, ka lamāšanās laukumā un tribīnēs nav viens un tas pats, bet šajā gadījumā runa ir par vienkāršu lamuvārdu dzirdēšanu - tad nav svarīgi, vai tie nāk no laukuma vai tribīnēm. Starp citu, basketbolā Butauta "maķ peremaķ" arī ik pa laikam var dzirdēt tribīnēs. Un totalizators Latvijā nav tikai futbolā. Atšķirība ir tā, ka futbolā par to vairāk runā, kamēr citur tas nav izraisījis tādu ažiotāžu. Ar toto savulaik ir sasmērējies arī viens čalītis, kuru pavisam nesen izraudzījās NBA draftā.

Treškārt, atkārtošos, bet Latvijā kruta nav iet ne uz vienu sporta veidu. Kruta ir iet uz atsevišķām komandām, taču tās nedrīkst uztvert kā visa sporta veida spoguli. Piemēram, futbolā izlašu mači arī tiek visai solīdi apmeklēti. Pasliktinoties rezultātiem, tagad interese, protams, ir mazāka, bet tāpat ir arī Dinamo - pēc zaudējumu sērijām arī Arēna ir pustukša.

  +6 [+] [-]

, 2013-08-30 05:05, pirms 11 gadiem
Paldies autoram! ļoti interesanti. Pats virslīgas spēli klātienē neesmu apmeklējis vismaz gadus 5, arī uz vienīgo izlases spēli pēdējos n-gados biju laikam pagājušajā rudenī.
Tomēr šogad apmeklēju kausa spēli Skonto stadionā, kur skontieši ar 1:8 pieveica kādu Vidzemes zonas ilgadējo klubu.

tomēr no šī portāla un LFF mājaslapas sekoju līdzi notikumiem, kuros piedalās manis augstāk minētie subjekti.

izlasīju arī komentārus

Par interesi manuprāt tur viss skaids, tā tiešām vai nu ir vai nav

īpatnēji taisnoties, ka baudāma ir kaut kāda spēle Nīderlandē. tas kas sniedz baudu, tās katram ir individuāli

Dinamo varētu būt mūsu nācijas morāli vājāko kadru saliedētības simbols, jo vājākie indivīdi vienmēr cenšas turēties baros tadā veidā cerot sevi pasargāt no apkārtējās vides iedarbības

Rīgas Dinamo un Krievijas gāze tā ir diezgan īpatnēja kombinācija

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 07:44, pirms 11 gadiem
>>>ellja
Labi pateikts.Skatītājs Latvijā uz sporta mačiem,tā ir liela problēma.Un nav svarīgi,sporta karalis vai sporta karaliene.Uz vienreizējiem šoviem vēl savas pakaļas aiznes,bet uz regulāriem mačiem Pa TV redzami augstākā līmeņa spēles visos sporta veidos,varbūt tāpēc negrib apmeklēt stadionu,jo redz līmenis zems.Vienas vienīgas atrunas ,kurām pat nav vērts pievērst uzmanības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 08:57, pirms 11 gadiem
Normundam cepums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-08-30 09:14, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: 400, 356, 226, 193 - pievērs pusīt uzmanību šiem skaitļiem, tas ir līderkomandu mājasspēļu vidējais apmeklējums un neizskatās, ka kādam no klubiem interesētu to pacelt, tapēc arī novērtētāju nav daudz...
Lūdzu, nosauc vēl kādu komandu sporta veidu Latvijā (izņemot basketbolu), kurā fiksē skatītāju skaitu visas Virslīgas (jeb augstākās līgas) spēlēs.

     [+] [-]

, 2013-08-30 09:15, pirms 11 gadiem
kam pieder rekords aizvadito spelu skaita zina Virsliga ?

Un Normundam cepums .

     [+] [-]

, 2013-08-30 09:16, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Mīlas Bimbambol,
ir diezgan absurdi salīdzināt Skotiju ar Latviju - tās ir pavisam dažādas futbola kultūras un tradīcijas. Skotijā ir tradīcijas, tāpēc cilvēki arī iet. Latvijā tāda tipa līdzjušanas tradīciju nav praktiski vispār. Ne futbolā, ne hokejā, ne basketbolā. Tāpēc tas arī nestrādā.

ellja,
Pirmkārt, nav korekti salīdzināt Skonto ar Dinamo un izdarīt secinājumus, ka futbols zaudē hokejam (neapstrīdu pašu secinājumu, bet gan ceļu, kā līdz tam ir tikts). Skonto un citas Virslīgas komandas ir jāsalīdzina ar citām hokeja un basketbola virslīgas komandām. Skonto hokejā būtu jāsalīdzina ar SMScredit.lv, kā vairs nav, vai ar Dinamo Juniors. Jāatceras, ka Dinamo ir anomālija Latvijas sportā, kas ir izveidota mākslīgi un bez gāzes piešprices nav spējīga dzīvot (tas būtu līdzīgi, ja atbrauktu arābs un bez jebkāda finansiālā pamata Latvijā uztaisītu Bundeslīgas līmeņa futbola klubu). Tai citos sporta veidos nav reāla līdzinieka (teorētiski VEF, taču VEF sava mazā budžeta dēļ Latvijā var būt dzīvotspējīgs) un tā drīzāk būtu jāliek izlašu kategorijā. Latvijas futbola čempionāts ir jāsalīdzina ar hokeja un basketbola čempionātiem. Un šajā trijotnē ir viens čempionāts, kas ir izteikts pastarītis - un futbols tas nav.

Otrkārt, lamāšanās ir visai nopietni pārspīlēta. Jā, lamāšanās ir problēma, bet ne tādā apjomā, kā daudzi to pasniedz. Nestāstiet, ka Dinamo spēlēs neviens nelamājas - man droši vien ļoti nepaveicās, bet man Dinamo mačos ir bijusi ļoti ekstrēma pieredze, sākot ar 10k kopkori "sudja pidaras", beidzot ar čaļiem, kas iet garām ar diviem aliņiem rokās un kas nespēj noturēties kājās (domāju, ka arī dzērāji nav tie, kas bērniem būtu jārāda). Piekrītu, ka lamāšanās laukumā un tribīnēs nav viens un tas pats, bet šajā gadījumā runa ir par vienkāršu lamuvārdu dzirdēšanu - tad nav svarīgi, vai tie nāk no laukuma vai tribīnēm. Starp citu, basketbolā Butauta "maķ peremaķ" arī ik pa laikam var dzirdēt tribīnēs. Un totalizators Latvijā nav tikai futbolā. Atšķirība ir tā, ka futbolā par to vairāk runā, kamēr citur tas nav izraisījis tādu ažiotāžu. Ar toto savulaik ir sasmērējies arī viens čalītis, kuru pavisam nesen izraudzījās NBA draftā.

Treškārt, atkārtošos, bet Latvijā kruta nav iet ne uz vienu sporta veidu. Kruta ir iet uz atsevišķām komandām, taču tās nedrīkst uztvert kā visa sporta veida spoguli. Piemēram, futbolā izlašu mači arī tiek visai solīdi apmeklēti. Pasliktinoties rezultātiem, tagad interese, protams, ir mazāka, bet tāpat ir arī Dinamo - pēc zaudējumu sērijām arī Arēna ir pustukša.
Suvass, nu tu gan dod .
Puse Latvijas virslīgas futbola klubi ir anomālijas un dzīvo uz nesaprotamiem līdzekļiem un neviens klubs nav pašpietiekams un bez piešprices dzīvotspējīgs....

     [+] [-]

, 2013-08-30 09:19, pirms 11 gadiem
kastans rakstīja: kam pieder rekords aizvadito spelu skaita zina Virsliga ?

Un Normundam cepums .
Igoram Korabļovam - 475 spēles.
Korabļovs: "Vēlos sasniegt 500 spēļu robežu"

  -2 [+] [-]

, 2013-08-30 09:23, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Skaidrs, ka Ģinama ir iegriezis mums vairākos aspektos
Futbola neskatīšanās ir (lokāl)patriotisma trūkuma atspoguļojums
Tikai nīčeāniski pārcilvēki, kuriem ir dots vairāk par parasto ļaudi, novērtē vietējo preci, neskatoties uz maziem toto skandāliņiem, nemaz nerunājot par ierasto palamāšanos un bišķi putekļainiem krēsliem.
demagoģija un atrunāšanās, ne Dinamo ir ko iegriezis nekas, apmeklējums pirms un pēc RD nav īpaši mainijies.
Vienkārši izskatās, ka vietējie tirgoņi nemaz nevēlas, lai kāds to preci pirktu, ja kāds duraciņš nopērk, labi, ja nenopērk, spēlē tukšā stadionā...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 09:24, pirms 11 gadiem
Kāpēc nepiemini vafeles un bimbambola kaifotājus? Dubultais standarts nav laba īpašība. Laikam tagad priecājies, ka Vienotība ar Dombrovski priekšgalā par mūsu nodokļiem finasēs bimbambola internātu.
Mīlas Bimbambols rakstīja: Labs materiāls.
Tikai žēl, ka novērtētāju nav daudz, jo jāinteresējas par Krievijas hokeju un tā sastāvdaļu Dinamo.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-30 09:31, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Perfekts arguments
Varēji jau neblamēties!
Pilnīgi stulbs arguments un nekas vairāk.
Nevar salīdzināt mūsu laikus ar kaut kādiem trīsdesmitajiem, tas taču ir pilnīgs absurds, tajā laikā Latvijā cilvēkiem pat radio reti kuram bija. Tagad ir TV, ar nenormāli daudz kanāliem, internets kas atver visu pasauli, dzīve ir radikāli mainijusies. Tajā laikā izklaides iespējas vispār nebija nekādas, aizbraukt arī nekur nevarēja, vienīgā izklaide, ar kaimiņu pieliet mūli, vai aiziet paskatīties kā kāds sporto. Cilvēki mūsdienās uz tirgu arī tagad praktiski neiet, pasaki vēl ka arī tur RD vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 09:41, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Parfekts tautas neaudzinātības kultivētājs
Ko Tu ar to gribēji teikt?
Es kaut ko sameloju, uzrakstiju nepareizi?

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 09:41, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Parfekts tautas neaudzinātības kultivētājs
Galvenais ir atrast malējo, kas vainīgs . Tas ka futbola virslīga vairāk interesē pasīem komandu pārstāvjiem un tādi skatītāji ir vai nav viņiem ir pilnīgi pie pakaļas, tas nekas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-30 10:11, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Parfekts tautas neaudzinātības kultivētājs
Man šovasar zvana vienas firmas pārstāvis, gribot sarīkot sporta spēles, labi ir tāda iespēja, saskaņojam datumus. Nākošā dienā atkal zvana, atvaino, nezinu kad viņiem kaut ko rīkot, laikam rudenī jāorganizē, pat trešo daļu no darbiniekiem nevaru savākt, visiem kaut kas cits darāms. Krievu lakos sporta spēles bija kolosāla izklaide, mūsdienās pat uz kāzām 20% aicināto neierodas, kas agrāk vispār bija svēta lieta, ko arī tur RD vainojams! Vēl pat 80-tajos varēja bieži dzirdēt frāzi nav jau ko vakaros darīt, tagad ja kādam nav ko darīt, bizness parūpēsies par tevi, netikai izvilks no mājām, bet pat raus uz visām pusēm tā ka nezināsi kur skriet.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 10:15, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šovasar zvana vienas firmas pārstāvis, gribot sarīkot sporta spēles, labi ir tāda iespēja, saskaņojam datumus. Nākošā dienā atkal zvana, atvaino, nezinu kad viņiem kaut ko rīkot, laikam rudenī jāorganizē, pat trešo daļu no darbiniekiem nevaru savākt, visiem kaut kas cits darāms. Krievu lakos sporta spēles bija kolosāla izklaide, mūsdienās pat uz kāzām 20% aicināto neierodas, kas agrāk vispār bija svēta lieta, ko arī tur RD vainojams! Vēl pat 80-tajos varēja bieži dzirdēt frāzi nav jau ko vakaros darīt, tagad ja kādam nav ko darīt, bizness parūpēsies par tevi, netikai izvilks no mājām, bet pat raus uz visām pusēm tā ka nezināsi kur skriet.
Galvenais jau tādiem, kā sasperjods ir atrast it kā vainīgo, bet paskatīties patiesībai acīs, to viņi nav spējīgi

     [+] [-]

, 2013-08-30 10:22, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: nu nē, būš vien jāpiekrīt bimbim, ka Latvijā vnk nav cilvēkiem interese par futbolu. Jā, uz Barcelonu atnāktu 10k skatītāju, bet ne jau tāpēc, ka interesē futbols, bet tāpēc, ka tur ir jābūt, jo tas ir kruta. Nu apmēram kā Dinamo.
Reālais interesentu skaits ir apmēram tāds, kāds redzams izlases mačos - +/- 5k, pareizinot ar 2, jo visi vienmēr netiks.
ČL, PK, EČ - to arī cilvēki skatās, lai nekristu ārā no kompānijas darbā, draugu lokā, jo tur tas noteikti tiek apspriests (lai gan lielākoties jau arī tur tiek atspoguļots tikai medijos rakstītais, nevis reāls privātais viedoklis). Zinu no personīgās pieredzes
"...ČL, PK, EČ - to arī cilvēki skatās, lai nekristu ārā no kompānijas darbā, draugu lokā, jo tur tas noteikti tiek apspriests..."

Tad tavi draugi tādi pastulbi gadījušies . Man gan draugi, paziņas gan darba kolēģi, skatās katrs to, kas viņam patīk, viens snūkeru, bariņš futbola cienītāju, bariņš basketbola un NBA cienītāju, bariņš hokeju skatās, citi visu pēc kārtas, cits tikai par tenisu fano - kas kuram tuvāks...
Tā ka nespried par visu sabidrību pēc saviem pastulbajiem draudziņiem...

     [+] [-]

, 2013-08-30 11:10, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Galvenais jau tādiem, kā sasperjods ir atrast it kā vainīgo, bet paskatīties patiesībai acīs, to viņi nav spējīgi
Saprotu ja basketbola fani kaut ko tur pīkst, bet futbola un hokeja sezonas krustojas minimāli un vasarā vispār nav nopietnas konkurences no citiem sporta veidiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-30 11:18, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Varēji jau neblamēties!
Pilnīgi stulbs arguments un nekas vairāk.
Nevar salīdzināt mūsu laikus ar kaut kādiem trīsdesmitajiem, tas taču ir pilnīgs absurds, tajā laikā Latvijā cilvēkiem pat radio reti kuram bija. Tagad ir TV, ar nenormāli daudz kanāliem, internets kas atver visu pasauli, dzīve ir radikāli mainijusies. Tajā laikā izklaides iespējas vispār nebija nekādas, aizbraukt arī nekur nevarēja, vienīgā izklaide, ar kaimiņu pieliet mūli, vai aiziet paskatīties kā kāds sporto. Cilvēki mūsdienās uz tirgu arī tagad praktiski neiet, pasaki vēl ka arī tur RD vainīgs.
Tādā gadījumā kā Tu izskaidrosi, ka tajos laikos uz basketbolu un ledus hokeju gāja daži desmiti vai maksimums simti skatītāju, bet uz futbolu tūkstoši?
Futbols ir Eiropas supersports, to pat Eiropā par karali nosaukt ir par maz. Ir vienkārši futbols un ir citi sporta veidi. Latvija arī gāja pirms kara šo domāšanas veidu, plaši iesaistoties tajā, interesējoties par to kā par piemērotu, demokrātisku, pieejamu un lētu sporta veidu.
Diemžēl 2.Pasaules kara laikā gandrīz visi vadošie latviešu futbolisti tika apslaktīti, izsūtīti vai devās trimdā uz Rietumiem. Gandrīz neviens 30-to gadu izlases spēlētājs vairs nebija palicis Latvija pēc kara. Futbola atjaunotne Latvijā bija ļoti sarežģīta, nišu pārņēma lielākoties krievi. Jo īpaši Rīgā. Latviešu vidū pamazām apsīka interese par futbolu, bijām arī izolēti no Eiropas, bet 70-tajos, 80-tajos Brežņeva iemīļotais ledus hokejs ieguva milzīgu pagrūdienu visā PSRS, kas dažādu apstākļu sakritības dēļ arī LPSR izveidoja spēcīgu meistarkomandu un ledus hokeja fanošanas tradīcijas.
Pēc neatkarības atjaunošanas pavērās iespējas atkal atdzimt futbolam- ārējie nosacījumi lieliski- spēcīgs finansējums no UEFA un FIFA, milzīga starptautiska interese, rezonanse, iespējas pelnīt klubiem, spēlējot Eiropas kausos utt.
Taču, manuprāt, divas problēmas- Latvijā no PSRS laikiem smagais latviešu vakuuma futbolā mantojums attur latviešus no futbola, kā arī trūkst futbola mīlestības, kura raksturīga faktiski ikvienam eiropietim, jo latvieši joprojām īsti nav izpratuši, ko Eiropā un vispār pasaulē nozīmē futbols, salīdzinot ar lokālajiem marginālajiem ledus hokejiem, par skeletoniem un BMX nemaz nerunājot.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 12:14, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tādā gadījumā kā Tu izskaidrosi, ka tajos laikos uz basketbolu un ledus hokeju gāja daži desmiti vai maksimums simti skatītāju, bet uz futbolu tūkstoši?
Futbols ir Eiropas supersports, to pat Eiropā par karali nosaukt ir par maz. Ir vienkārši futbols un ir citi sporta veidi. Latvija arī gāja pirms kara šo domāšanas veidu, plaši iesaistoties tajā, interesējoties par to kā par piemērotu, demokrātisku, pieejamu un lētu sporta veidu.
Diemžēl 2.Pasaules kara laikā gandrīz visi vadošie latviešu futbolisti tika apslaktīti, izsūtīti vai devās trimdā uz Rietumiem. Gandrīz neviens 30-to gadu izlases spēlētājs vairs nebija palicis Latvija pēc kara. Futbola atjaunotne Latvijā bija ļoti sarežģīta, nišu pārņēma lielākoties krievi. Jo īpaši Rīgā. Latviešu vidū pamazām apsīka interese par futbolu, bijām arī izolēti no Eiropas, bet 70-tajos, 80-tajos Brežņeva iemīļotais ledus hokejs ieguva milzīgu pagrūdienu visā PSRS, kas dažādu apstākļu sakritības dēļ arī LPSR izveidoja spēcīgu meistarkomandu un ledus hokeja fanošanas tradīcijas.
Pēc neatkarības atjaunošanas pavērās iespējas atkal atdzimt futbolam- ārējie nosacījumi lieliski- spēcīgs finansējums no UEFA un FIFA, milzīga starptautiska interese, rezonanse, iespējas pelnīt klubiem, spēlējot Eiropas kausos utt.
Taču, manuprāt, divas problēmas- Latvijā no PSRS laikiem smagais latviešu vakuuma futbolā mantojums attur latviešus no futbola, kā arī trūkst futbola mīlestības, kura raksturīga faktiski ikvienam eiropietim, jo latvieši joprojām īsti nav izpratuši, ko Eiropā un vispār pasaulē nozīmē futbols, salīdzinot ar lokālajiem marginālajiem ledus hokejiem, par skeletoniem un BMX nemaz nerunājot.
Pareizi jau visu aprakstiji, bet kas mainītos ja nebūtu RD?

Esmu iecienijis krievu opozicionāro radio staciju Eho Moskvi, tur futbola apskatos bieži runā par to kapēc cilvēki sliktāk nāk uz futbolu kā agrāk, lai gan līmenis ir labs, viens no secinājumiem ir zemais spēlētāju un ultru kultūras līmenis. Eho Moskvi galvenā redaktora vietnieks Buntmans, nenormālākais futbola cienītājs nesen teica ka jau 15 gadus neapmeklē futbolu klātienē, jo ausīs griež tas maķ-peremaķ, vienkārši pretīgi atrasties stadionā.
Neesmu jau nekāds izsmalcināts cilvēks, ja kaut kas uzkrīt uz kājas, īpaši vārdus neizvēlos kā raksturot situāciju, bet tas ko es biju spiests klausīties pirms septiņiem gadiem skonto stadionā, nu nekādi vairs man nerada vēlmi kādreiz tur atgriezties. Vienīgās atmiņas par to spēli, kaut kādi idioti sanākuši bļaut bļ@ģ-perebļ@ģ 90 minūšu garumā.

     [+] [-]

, 2013-08-30 12:28, pirms 11 gadiem
izgāju visam cauri ,paldies interesanta informācija!

     [+] [-]

, 2013-08-30 12:35, pirms 11 gadiem
Paldies, interesanta statistika.

Nez, es kaut kā tos maķ-peremaķ īpaši daudz nedzirdu, vismaz Skonto stadionā... Laikam jau tāpēc, ka parasti sēžu pa vidu un esmu patālu no ultrām =]

  -2 [+] [-]

, 2013-08-30 12:39, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tādā gadījumā kā Tu izskaidrosi, ka tajos laikos uz basketbolu un ledus hokeju gāja daži desmiti vai maksimums simti skatītāju, bet uz futbolu tūkstoši?
Futbols ir Eiropas supersports, to pat Eiropā par karali nosaukt ir par maz. Ir vienkārši futbols un ir citi sporta veidi. Latvija arī gāja pirms kara šo domāšanas veidu, plaši iesaistoties tajā, interesējoties par to kā par piemērotu, demokrātisku, pieejamu un lētu sporta veidu.
Diemžēl 2.Pasaules kara laikā gandrīz visi vadošie latviešu futbolisti tika apslaktīti, izsūtīti vai devās trimdā uz Rietumiem. Gandrīz neviens 30-to gadu izlases spēlētājs vairs nebija palicis Latvija pēc kara. Futbola atjaunotne Latvijā bija ļoti sarežģīta, nišu pārņēma lielākoties krievi. Jo īpaši Rīgā. Latviešu vidū pamazām apsīka interese par futbolu, bijām arī izolēti no Eiropas, bet 70-tajos, 80-tajos Brežņeva iemīļotais ledus hokejs ieguva milzīgu pagrūdienu visā PSRS, kas dažādu apstākļu sakritības dēļ arī LPSR izveidoja spēcīgu meistarkomandu un ledus hokeja fanošanas tradīcijas.
Pēc neatkarības atjaunošanas pavērās iespējas atkal atdzimt futbolam- ārējie nosacījumi lieliski- spēcīgs finansējums no UEFA un FIFA, milzīga starptautiska interese, rezonanse, iespējas pelnīt klubiem, spēlējot Eiropas kausos utt.
Taču, manuprāt, divas problēmas- Latvijā no PSRS laikiem smagais latviešu vakuuma futbolā mantojums attur latviešus no futbola, kā arī trūkst futbola mīlestības, kura raksturīga faktiski ikvienam eiropietim, jo latvieši joprojām īsti nav izpratuši, ko Eiropā un vispār pasaulē nozīmē futbols, salīdzinot ar lokālajiem marginālajiem ledus hokejiem, par skeletoniem un BMX nemaz nerunājot.
Demagoģija – paskaties SC translāciju piemēram spēlei FC Jelgava - Fc Jūrmala un pēc tam kādas tevis piesauktās Eiropas labas līgas spēli un padomā, vai latvietim radīsies kāda interese iet uz virslīgas spēlēm...

Tāpat klubi (ar atsevišķiem izņēmumiem, kā Jelgava), LFF un virslīgas vadība līdz šim nav nekādas pūles pielikuši, lai tas latvietis atnāktu uz to spēli.
Pieliekam klāt vēl Latvijas klubu "izcilo sniegumu" arī atsevišķiem izņēmumiem Eirokausos un sanāk kopējā bilde.

Tavs piedāvājums aprobežojas tikai ar to, ka latviešiem ir jāiet uz futbolu, tapēc ka tas ir populārs Eiropā, bet to, ka visa organizācija, stadioni un pats līmenis ir LIELS mēsls, salīdzinot pat ar stirpi viduvējām Eiropas līgām, to tu negribi ievērot...

  -1 [+] [-]

, 2013-08-30 12:40, pirms 11 gadiem
Ja mēs meklējam vistiešākos futbola konkurentus, tad tas ir auto-moto sports. Sezonas notiek vienlaicīgi, 30-tajos vispār tādu sporta veidu nebija un tur skatītāji tiešām salasās padsmit tūkstoši, pamatā latvieši.

     [+] [-]

, 2013-08-30 15:01, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Mīlas Bimbambol,
ir diezgan absurdi salīdzināt Skotiju ar Latviju - tās ir pavisam dažādas futbola kultūras un tradīcijas. Skotijā ir tradīcijas, tāpēc cilvēki arī iet. Latvijā tāda tipa līdzjušanas tradīciju nav praktiski vispār. Ne futbolā, ne hokejā, ne basketbolā. Tāpēc tas arī nestrādā.

ellja,
Pirmkārt, nav korekti salīdzināt Skonto ar Dinamo un izdarīt secinājumus, ka futbols zaudē hokejam (neapstrīdu pašu secinājumu, bet gan ceļu, kā līdz tam ir tikts). Skonto un citas Virslīgas komandas ir jāsalīdzina ar citām hokeja un basketbola virslīgas komandām. Skonto hokejā būtu jāsalīdzina ar SMScredit.lv, kā vairs nav, vai ar Dinamo Juniors. Jāatceras, ka Dinamo ir anomālija Latvijas sportā, kas ir izveidota mākslīgi un bez gāzes piešprices nav spējīga dzīvot (tas būtu līdzīgi, ja atbrauktu arābs un bez jebkāda finansiālā pamata Latvijā uztaisītu Bundeslīgas līmeņa futbola klubu). Tai citos sporta veidos nav reāla līdzinieka (teorētiski VEF, taču VEF sava mazā budžeta dēļ Latvijā var būt dzīvotspējīgs) un tā drīzāk būtu jāliek izlašu kategorijā. Latvijas futbola čempionāts ir jāsalīdzina ar hokeja un basketbola čempionātiem. Un šajā trijotnē ir viens čempionāts, kas ir izteikts pastarītis - un futbols tas nav.

Otrkārt, lamāšanās ir visai nopietni pārspīlēta. Jā, lamāšanās ir problēma, bet ne tādā apjomā, kā daudzi to pasniedz. Nestāstiet, ka Dinamo spēlēs neviens nelamājas - man droši vien ļoti nepaveicās, bet man Dinamo mačos ir bijusi ļoti ekstrēma pieredze, sākot ar 10k kopkori "sudja pidaras", beidzot ar čaļiem, kas iet garām ar diviem aliņiem rokās un kas nespēj noturēties kājās (domāju, ka arī dzērāji nav tie, kas bērniem būtu jārāda). Piekrītu, ka lamāšanās laukumā un tribīnēs nav viens un tas pats, bet šajā gadījumā runa ir par vienkāršu lamuvārdu dzirdēšanu - tad nav svarīgi, vai tie nāk no laukuma vai tribīnēm. Starp citu, basketbolā Butauta "maķ peremaķ" arī ik pa laikam var dzirdēt tribīnēs. Un totalizators Latvijā nav tikai futbolā. Atšķirība ir tā, ka futbolā par to vairāk runā, kamēr citur tas nav izraisījis tādu ažiotāžu. Ar toto savulaik ir sasmērējies arī viens čalītis, kuru pavisam nesen izraudzījās NBA draftā.

Treškārt, atkārtošos, bet Latvijā kruta nav iet ne uz vienu sporta veidu. Kruta ir iet uz atsevišķām komandām, taču tās nedrīkst uztvert kā visa sporta veida spoguli. Piemēram, futbolā izlašu mači arī tiek visai solīdi apmeklēti. Pasliktinoties rezultātiem, tagad interese, protams, ir mazāka, bet tāpat ir arī Dinamo - pēc zaudējumu sērijām arī Arēna ir pustukša.
Pilnīgi precīzi teikts.
+

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 15:03, pirms 11 gadiem
Lielisks statistikas materiāls. Īpaši gribētos apsveikt Zirni ar jau 400. (!) spēli Virslīgā!

  +2 [+] [-]

, 2013-08-30 15:12, pirms 11 gadiem
Paldies Sasperjodam, kas mani iecēlis nīčšeāniska pārcilvēka godā!
Nav jēgas meklēt konkrētus zemas apmeklētības iemeslus, gluži vienkārši futbols kā tāds Latvijā nav ne tuvu tik populārs (un nav arī tik masveidīgs kā tautas sports) kā gandrīz jebkurā citā valstī (protams, tam gan ir savi arī konkrēti iemesli, bet tie nav tik elementāri kā spēles līmenis vai lamāšanās; diemžēl līdz ar to situācija arī nav tik viegli maināma). Starp citu, par lamāšanos: nevar teikt, ka es to, tribīnēs sēžot, būtu šogad daudz dzirdējusi, bet prātā palikuši divi cilvēki, kas ar to netīkami izcēlās: Oļegs Gavrilovs un Virginijs Ļubšis. Protams, futbolistiem laukumā gadās it bieži, bet lielākoties tas tribīnēs nav saklausāms (paldies Dievam!).

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 15:19, pirms 11 gadiem
Vai 1 nevarētu atgādināt, cik spēļu Virslīgā bija Aleksandram Rehviašvili un Orestam Dorošam (Tamošausks pamazām tuvojas leģionāru rekordam, kas pieder vienam no minētajiem).

  -2 [+] [-]

, 2013-08-30 16:38, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Pirmkārt, nav korekti salīdzināt Skonto ar Dinamo un izdarīt secinājumus, ka futbols zaudē hokejam (neapstrīdu pašu secinājumu, bet gan ceļu, kā līdz tam ir tikts)

Un totalizators Latvijā nav tikai futbolā. Atšķirība ir tā, ka futbolā par to vairāk runā, kamēr citur tas nav izraisījis tādu ažiotāžu. Ar toto savulaik ir sasmērējies arī viens čalītis, kuru pavisam nesen izraudzījās NBA draftā.

Treškārt, atkārtošos, bet Latvijā kruta nav iet ne uz vienu sporta veidu. Kruta ir iet uz atsevišķām komandām, taču tās nedrīkst uztvert kā visa sporta veida spoguli. Piemēram, futbolā izlašu mači arī tiek visai solīdi apmeklēti. Pasliktinoties rezultātiem, tagad interese, protams, ir mazāka, bet tāpat ir arī Dinamo - pēc zaudējumu sērijām arī Arēna ir pustukša.
1) Būsi pārpratis, DR es piesaucu nevis lai salīdzinātu modeļus, bet gan gluži vienkārši pateiktu, ka līmenis, ko piedāvā hokejs [gan spēles, gan iesaiņojums, gan organizētība] ir labāks, kas tieši ietekmē futbolu; fakts jau paliek - DR ir uzpūsts, futbols cīnās pa savam - bet būtību tas nemaina.

2) Totalizators - bez tā nudien nekur, bet par futbolu dzird atkal un atkal; vai kaut kas lietas labā tiek darīts? Citos sporta veidos kaut kas uzpeld, kaut kas pazūd - jā, varbūt selektīva atspoguļošana.

3) Kruta - tas nebija mans arguments, bet otra diskutētāja; es uz, teiksim, Sporting vai Spānijas izlasi Skonto stadionā aizgāju paskatīties līmeņa [atkal šis vārds] dēļ nevis lai pateiktu, ka tur biju.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-30 20:04, pirms 11 gadiem
Rehviašvili 158 spēles (9 sezonas Virslīgā), Dorošam 175 spēles (9 sezonas).
Mentešašvili 200 spēles (11 sezonas). Tamošauskam šobrīd 202 spēles (aizvada 8.sezonu).

     [+] [-]

, 2013-08-30 20:45, pirms 11 gadiem
Paldies, 1! Netieku šobrīd klāt pie sava arhīva, aizmirsu Mentešašvili.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-31 01:12, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: vispār latviešu neiešana uz futbolu ir palikšana savās vietās, kā to Ulmanis izdarīja 40tajā
Komjaunieti, beidz dzert, neko nevar saprast ko vakaros raksti!