Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" nolauž "Blāzmu" (labots)

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"Ventspils" nolauž "Blāzmu" (labots)
Andrejs Butriks
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien LMT Virslīgas spēlē "Ventspils" ar milzīgām pūlēm izbraukumā ar 3:0 pieveica Rēzeknes "Blāzma" futbolistus. Rēzeknieši neizšķirtu rezultātu noturēja vairāk kā 70 minūtes, bet beigās neizturēja. Divus vārtus guva Andrejs Butriks, bet ar vienu precīzu raidījumu atzīmējās Vits Rimkus.

Ventspilnieki Rēzeknē ieradās kā izteikti favorīti, tādēļ arī spēles pirmajās minūtēs viņi bumbu centās kontrolēt krietni vairāk, bet "Blāzma" izskatījās pat necerēti bīstami pretuzbrukumos. Ventspilnieki ieguva ļoti daudz iespēju izpildīt dažādas standartsituācijās, taču šīs iespējas palika neizmantotas. Jāuzslavē arī mājinieku vārtsargs Vlasovs, kurš pirmajā puslaikā atvairīja vairākus ļoti bīstamus sitienus. Lai arī Latvijas čempioniem pirmajās 45 minūtēs bija pārsvars, rezultāts uz tablo saglabājās 0:0.

Otrā puslaika sākumā ar bīstamu sitienu atzīmējās Andrejs Butriks un arī turpinājumā "Ventspils" uzbruka krietni vairāk, bet "Blāzma" aizsargi varonīgi aizsargājās. Lai arī "Ventspils" galvenais treneris Romans Grigorčuks jau otrā puslaika sākumā veica divas maiņas, vārtus gūt viesiem nekādi neizdevās. Lieliska iespēja to izdarīt 67. minūtē radās Aleksejam Soleičukam, bet buma pēc viņa sitiena atdūrās pret vārtu stabu. Ilgi līdz pirmajam vārtu guvumam gan nebija jāgaida. Sākumā mazliet pāri vārtu pārliktnim ar galvu sita Rimkus, bet jau pēc brīža Andrejs Butriks ar sitienu no neliela attāluma atklāja rezultātu – 1:0. Jau pēc pāris minūtēm līdzīgā veidā vārtus guva arī Rimkus, principā izšķirot spēles uzvarētāja likteni. Punktu spēlei pielika Andrejs Butriks, kurš izklupienā guva savas komandas trešos vārtus. "Ventspils" izcīnīja uzvaru ar 3:0, atgūstot otro vietu turnīra tabulā.

LMT Virslīga, 12.kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
27.05.18:00Jūrmala-VV - Skonto FC0:3
27.05.18:00SK Liepājas metalurgs - FC Tranzīts5:0
28.05.18:00FK Daugava - Olimps/RFS1:5
28.05.18:00SK Blāzma - FK Ventspils0:3

LMT Virslīga, 12. kārtas spēle

"Blāzma" - "Ventspils" 0:3 (0:0)
Vārti: Butriks 72', Rimkus 76', Butriks 81'.
Brīdinājumi: Rečickis, Bogdaškins, Kaļva - Žigajevs.
"Blāzma": Vlasovs, Ivanovs, Belovs (Kirilovs 59'), Krainis (Jukšs 84'), Kaļva, Bogdaškins, Propustins, Rancāns, Rečickis (Bilinskis 79'), Riževskis, Semjonovs.
"Ventspils": Vaņins, Kačanovs, Kosmačovs, Soleičuks, Cigirlašs, Špakovs, Čirkins (Lazdiņš 46'), Žigajevs (Dedovs 79'), Rimkus, Butriks, Misikovs (Mentešašvili 55').
Tiesnesis: Andrejs Golubevs.
Skatītāji: 700

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZGV:ZVP
1.SK Liepājas metalurgs1192031:529
2.FK Ventspils1183031:827
3.Skonto FC1181232:1125
4.Jūrmala-VV1042412:1714
5.FC Dinaburg1042410:1114
6.Olimps/RFS1141615:1813
7.FC Tranzīts110658:196
8.FK Daugava Rīga1003710:323
9.SK Blāzma Rēzekne110293:312

Rezultatīvākie spēlētāji

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Kristaps GrebisSK Liepājas metalurgs10
2.Ivans LukjanovsSkonto FC9
3.Vits RimkusFK Ventspils8
Ģirts KarlsonsSK Liepājas metalurgs8
5.Vladimirs DvališviliSkonto FC6
Grigorijs ČirkinsFK Ventspils6
7.Daniels KastnersSK Liepājas metalurgs5
8.Oļegs MalašenoksFC Tranzīts4
Jurijs ŽigajevsFK Ventspils4
Kristaps BlanksSkonto FC4
Maksims RafaļskisSK Liepājas metalurgs4
1 2 59 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2009-05-28 19:52, pirms 15 gadiem
Labi!

  -4 [+] [-]

, 2009-05-28 19:54, pirms 15 gadiem
tas ir neinteresanti ka vienas un tās pašas komandas grauj vājākās.

un vispār kas par rezultātiem 12. kārtā -
Jūrmala-VV - Skonto FC 0:3
SK Liepājas metalurgs - FC Tranzīts 5:0
FK Daugava - Olimps/RFS 1:5
SK Blāzma - FK Ventspils 0:3

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 19:56, pirms 15 gadiem
man patik.shosezon Liepaja dabus kausu un uefa tiks lidz pedejai kartai,vai pat pamatturniram!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-28 19:57, pirms 15 gadiem
Karlsonam vajadzētu būt 8 vārtiem – pret Tranzītu protokolā kā vārtu guvēju ierakstīja viņu nevis Kastneru.
Slēpts komentārs: Mean Machine 24
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 20:08, pirms 15 gadiem
ole ola Golubev zolto sinij na vsegda

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 20:25, pirms 15 gadiem
nu žēl............

  +5 [+] [-]

, 2009-05-28 20:29, pirms 15 gadiem
CSK@_fEN1 rakstīja: ole ola Golubev zolto sinij na vsegda
Ja golubevs tiesā vpils spēles... tad nav variantu!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 20:35, pirms 15 gadiem
akal kkadi loxi savausghies kuri uzskata, ka ventspilniekiem palidz tiesneshi!!! atopaties pajolinji, te taa pat bija skaidrs, ka ventspils njems 3 pts

     [+] [-]

, 2009-05-28 20:40, pirms 15 gadiem
Vimb@ rakstīja: akal kkadi loxi savausghies kuri uzskata, ka ventspilniekiem palidz tiesneshi!!! atopaties pajolinji, te taa pat bija skaidrs, ka ventspils njems 3 pts
Lohs esi tu ,bet tur tev taisnība,ka, ja tiesā golubevs 3 pts vpilij ir kabatā!

     [+] [-]

, 2009-05-28 20:50, pirms 15 gadiem
piekrītu Andris5

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 20:51, pirms 15 gadiem
10.maijs-2009.gads.

Andris5, 13:09, pirms 2 stundām, citēt
Biju cerējis uz FK Daugavu,bet maču tiesās Golubevs,tad laikam bez variantiem.Bet nu lai veicas!

rudzu maize, 13:09, pirms 2 stundām, citēt
Tendence turpinās.Kārtējo ,,Ventspils"spēli tiesās ,,Ventspils" pirmā čempiontitula galvenais kaldinātājs,mūsu tiesnešu korpusa lepnums Aleksandrs Golubevs!Apsveicu ,,Ventspils"komandas kolektīvu ar kārtējiem 3 punktiem jau pirms spēles!!!

Tandēms(Andris5 un rudzu maize)turpina savu nodrillēto plati.Varbūt viena un tā pati persona,lai izklausītos daudzbalsīgi.Ak jā vēl pietrūkst
Liepājas Zvejnieka "kādreizējais"spēlētājs Kasparello.Bet viņš tomēr nedaudz gudrāks,lai rakstītu muļķības par spēlēm ,kur uzvarētājs zināms 95% pirms spēles.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 20:54, pirms 15 gadiem
Vai vai,kamēr rakstīju komentu uzradās arī Kasparello.Žēl kļūdījos,gandrīz vai noticēju,ka cilvēks spēlējis futbolu NOPIETNĀ līmenī.
Izrādās domāšana tāda pati .

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 21:02, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Vai vai,kamēr rakstīju komentu uzradās arī Kasparello.Žēl kļūdījos,gandrīz vai noticēju,ka cilvēks spēlējis futbolu NOPIETNĀ līmenī.
Izrādās domāšana tāda pati .
Tev mēsls atgādināt visus golubeva tiesātos mačus???
Par vienu vēl neesmu minējis!!!
2006 g. 27 kārta !!! vpils-Dižvanagi 1-0 tiesā golubevs un 82 min piešķir izsītu no pirksta pendeli,zelta vērtībā!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 21:15, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Tev mēsls atgādināt visus golubeva tiesātos mačus???
Par vienu vēl neesmu minējis!!!
2006 g. 27 kārta !!! vpils-Dižvanagi 1-0 tiesā golubevs un 82 min piešķir izsītu no pirksta pendeli,zelta vērtībā!!!
Sveiciens no Artūra Silagaiļa.
';

  -2 [+] [-]

, 2009-05-28 21:17, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Sveiciens no Artūra Silagaiļa.
Nepārliecināji!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 21:51, pirms 15 gadiem
Andris5, 21:02, pirms 44 minūtēm, citēt

alguns rakstīja: Vai vai,kamēr rakstīju komentu uzradās arī Kasparello.Žēl kļūdījos,gandrīz vai noticēju,ka cilvēks spēlējis futbolu NOPIETNĀ līmenī.
Izrādās domāšana tāda pati .

Tev mēsls atgādināt visus golubeva tiesātos mačus???

Esi ne tikai šizofrēniķis,bet esi kļuvis arī rupjš.Varbūt esi sadzēries,man kādreiz tā gadās,tad varētu vēl piedot.Bet pie ārsta tev iesaku aiziet,jo aiz naida pret FK Ventspili vari aiziet postā.Būtu.žēl.Kas kritizētu mūsu tiesnešus.Viņu tā tik maz un visi tiesā par labu FK Ventspilij.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:34, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Andris5, 21:02, pirms 44 minūtēm, citēt

alguns rakstīja: Vai vai,kamēr rakstīju komentu uzradās arī Kasparello.Žēl kļūdījos,gandrīz vai noticēju,ka cilvēks spēlējis futbolu NOPIETNĀ līmenī.
Izrādās domāšana tāda pati .

Tev mēsls atgādināt visus golubeva tiesātos mačus???

Esi ne tikai šizofrēniķis,bet esi kļuvis arī rupjš.Varbūt esi sadzēries,man kādreiz tā gadās,tad varētu vēl piedot.Bet pie ārsta tev iesaku aiziet,jo aiz naida pret FK Ventspili vari aiziet postā.Būtu.žēl.Kas kritizētu mūsu tiesnešus.Viņu tā tik maz un visi tiesā par labu FK Ventspilij.
Visi nē!!!
Golubevs,Vinokurovs,Sipailo,Direktorenko ,nepatīk spasjanņikovs,viņu tiesāšanas attieksme pret LM,ne tikais iepr. mačā pret Blāzmu.Lajuks par laimi vairs nav,tas kā melna ēna vilkās līdzi uz LM mačiem iepr.gadus.Un centās gremdēt!!!Bieži tas izdevās!
Naids pret vpils tas taisnība,gan jau konkrētāk šogad uzrakstīšu kāpēc.
2007g. redzējām LM spēku!
2008g. kas palika no LM pēc vpils darbībām,varējām redzēt visi.
2009g. atkal LM ir tas pats kas 2007g,domaju pat spēcīgāks,un negribu lai nonāk klubs 2008 g. līmenī,tas visdrīzāk būs ja LM neizcīnīs čempionu,un neizcīnīt var TIKAIS ja vpils ar savu biezo maku aptur LM!Kā tas bija 2007g.
1 riņķa spēlē šogad vpilī (vpils-LM)šķita ka uz to arī ejam,ar Grebi vpils tiek galā tikais noraidot no laukuma!Abramčiks nekad nekritizē tiesnešus,bet tai mačā par Direktorenko šo to teica.
Tas tāds neliels uzmetums!Gan saprati!Bet tiesnešus kritizeju pamatoti!Un vpils klubu arī!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:47, pirms 15 gadiem
Slusaj Andris5 ja vot 4itaju tvoi komentariji i udivlajus tvoej futbolnoj ne kompitentnosti
Vopervix esli tvoj LM nemozet viigrat cempionstvo sudji zdes nepri4em, FKV realno po igre silnej bil predidusije goda. Tak 4to ne nado nikogo kritikovatj
Ti postojano posle kazdoj igri obseraes sudej i vsex tolko ne svoj lubimij klub
Tvoja kritika neobosnovovna.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:55, pirms 15 gadiem
Belinskij rakstīja: Slusaj Andris5 ja vot 4itaju tvoi komentariji i udivlajus tvoej futbolnoj ne kompitentnosti
Vopervix esli tvoj LM nemozet viigrat cempionstvo sudji zdes nepri4em, FKV realno po igre silnej bil predidusije goda. Tak 4to ne nado nikogo kritikovatj
Ti postojano posle kazdoj igri obseraes sudej i vsex tolko ne svoj lubimij klub
Tvoja kritika neobosnovovna.
Raksti saprotamā valodā!Un neslēpies!
Redzi ! Mačus rāda par TV,vajag tajās reizēs arī noskatīties !
2 riņķa mačus starp trim vadošajam virslīgas komandām paredzēts translet!Skatamies !Un tad Komentējam!

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:01, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Raksti saprotamā valodā!Un neslēpies!
Redzi ! Mačus rāda par TV,vajag tajās reizēs arī noskatīties !
2 riņķa mačus starp trim vadošajam virslīgas komandām paredzēts translet!Skatamies !Un tad Komentējam!
U nas v strane svoboda slova na kakom xo4u na takom i pisu jazike, a esli ti neponimaes to u4i jazik, prigoditsa. I ne kto ne pra4itsa. Tvoj LM v etom godu budet opjat vtoroj mozem posporitj

  -2 [+] [-]

, 2009-05-28 23:17, pirms 15 gadiem
Belinskij rakstīja: U nas v strane svoboda slova na kakom xo4u na takom i pisu jazike, a esli ti neponimaes to u4i jazik, prigoditsa. I ne kto ne pra4itsa. Tvoj LM v etom godu budet opjat vtoroj mozem posporitj
aj da debilov ne nau4i6 ni k 4emu oni prosta slepie, s etim u6 nado meristaj!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:18, pirms 15 gadiem
Nu, tad beidzot arī Butriks pāris reizes atzīmējies. Citādi kā samainīja tos numuriņus vietām sev uz muguras "lielākai veiksmei", tā no veiksmes ne miņas.

  -4 [+] [-]

, 2009-05-28 23:18, pirms 15 gadiem
Andris5 - pats tu loxs esi! akls ka krievu zabaks ar slimiem nerviem!!! neviens ta nebrauc virsu citeim klubiem kaa tu to dari - pajolinj!!! ja atbildesi manam rakstam - busi nolemts loxs uz visu muzu

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:22, pirms 15 gadiem
Belinskij rakstīja: U nas v strane svoboda slova na kakom xo4u na takom i pisu jazike, a esli ti neponimaes to u4i jazik, prigoditsa. I ne kto ne pra4itsa. Tvoj LM v etom godu budet opjat vtoroj mozem posporitj
Ar Golubevu vpils ir spēcīgākais klubs,vpils bez viņa ar to spēki ir kā ir!2006 g. 2 riņķus starp 3 vadošajām komandām tiesāja ārzemju riesneši vienīgi skonto izdevās punktu LM atņemt tais mačos,bet vpils zaudēja abas pat ar 0-4.2007 g vpils uzvarēja divus mačus pret LM un tikais ,kur tiesāja Golubevs,2008 g. vienīgā uzvara kad .....atkal tiesāja Golubevs.
Golubevs ir nekaunīgi gudrs tiesnesis kuršs savu panāk vienmēr!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:29, pirms 15 gadiem
Vimb@ rakstīja: Andris5 - pats tu loxs esi! akls ka krievu zabaks ar slimiem nerviem!!! neviens ta nebrauc virsu citeim klubiem kaa tu to dari - pajolinj!!! ja atbildesi manam rakstam - busi nolemts loxs uz visu muzu
Nervi! Nervi!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:35, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Nervi! Nervi!
man nervi? paskaties uz sevim ka tu esi uzvilcies uz to golubjevu

P.S. fakts ir un paliek fakts. loxs tu tiesham esi

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:48, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Ar Golubevu vpils ir spēcīgākais klubs,vpils bez viņa ar to spēki ir kā ir!2006 g. 2 riņķus starp 3 vadošajām komandām tiesāja ārzemju riesneši vienīgi skonto izdevās punktu LM atņemt tais mačos,bet vpils zaudēja abas pat ar 0-4.2007 g vpils uzvarēja divus mačus pret LM un tikais ,kur tiesāja Golubevs,2008 g. vienīgā uzvara kad .....atkal tiesāja Golubevs.
Golubevs ir nekaunīgi gudrs tiesnesis kuršs savu panāk vienmēr!
Andris tev tiešam vajag arsteties, tu vislaik vaino nabagus tiesnešus un Golubevu tāja skaita, bet tu zini kā tiesnēsu uz spelēm nozīme Latvijas Futbola Federācija un ko Golubevs vainīgs kā viņu vislaik suta uz Ventspils spēlem. Atbild man uz jautājumu jā Golubevs būtu korumpēts tiesnesi, kāpec fedrācijas priekšnieki dot viņam tiesāt, īpašī svarīgas spēles? Ko viņi neredz neko vai saprot mazāk futbolu nekā tu?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 00:01, pirms 15 gadiem
Belinskij rakstīja: Andris tev tiešam vajag arsteties, tu vislaik vaino nabagus tiesnešus un Golubevu tāja skaita, bet tu zini kā tiesnēsu uz spelēm nozīme Latvijas Futbola Federācija un ko Golubevs vainīgs kā viņu vislaik suta uz Ventspils spēlem. Atbild man uz jautājumu jā Golubevs būtu korumpēts tiesnesi, kāpec fedrācijas priekšnieki dot viņam tiesāt, īpašī svarīgas spēles? Ko viņi neredz neko vai saprot mazāk futbolu nekā tu?
Tur jau tā lieta!Ka LFF nozīmē tiesnešus!Un nez kāpēc golubevs visbiežāk tiesā LM-Vpils mačus?Kāpēc ne reizi netiek nozīmēts Treimanis?Agrāk kā spēlēja LM-Skonto tā Lajuks klāt kā likts!
Zini vpilij ne tikais jābaro tiesneši,arī LFF kungiem gribas ēst!

     [+] [-]

, 2009-05-29 00:12, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Tur jau tā lieta!Ka LFF nozīmē tiesnešus!Un nez kāpēc golubevs visbiežāk tiesā LM-Vpils mačus?Kāpēc ne reizi netiek nozīmēts Treimanis?Agrāk kā spēlēja LM-Skonto tā Lajuks klāt kā likts!
Zini vpilij ne tikais jābaro tiesneši,arī LFF kungiem gribas ēst!
Nu redzi kā ir tev visur liekas korupcija, gan tiesneši, gan lff amatpersonas, tad droši vien ventspīli budžets 20 millioni, jā viņi var nopirkt labakos Latvijas futbolistus, iedot visai federācijai kukuļus un arī visiem tiesnēšiem, padoma loģiski kadam jābūt naudam lai visam maksāt, tas ir smieklīgi. Golubevs beižak LM tāpēc kā viņs pēc tiesnēšū reitinga labāk nekā Treimanis, tapēc arī tiesā galvēnas spēles, Varbūt tu arī esi Treimanis? , Viņu arī sauc Andris. Es domāju kā tev vajag nomierināties un baudīt futbolu, padoma pats mūsu amatieru futbolā nav naudas samksāt spelētajiem, kur vēl tiesnēšiem, venstpils spēletajiem algu vislaik kāve, skonto spēletajiem nesamkasāja par 3 menēšiem, nezin kā tava mīlaka LM, bet parējos komandas ir grutības ar algam, ciu vispār nemaksa. Tā tad lai uzvar stiprākais LMT Virslīga 2009, un neraksta mulķibas

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 00:40, pirms 15 gadiem
Belinskij rakstīja: Nu redzi kā ir tev visur liekas korupcija, gan tiesneši, gan lff amatpersonas, tad droši vien ventspīli budžets 20 millioni, jā viņi var nopirkt labakos Latvijas futbolistus, iedot visai federācijai kukuļus un arī visiem tiesnēšiem, padoma loģiski kadam jābūt naudam lai visam maksāt, tas ir smieklīgi. Golubevs beižak LM tāpēc kā viņs pēc tiesnēšū reitinga labāk nekā Treimanis, tapēc arī tiesā galvēnas spēles, Varbūt tu arī esi Treimanis? , Viņu arī sauc Andris. Es domāju kā tev vajag nomierināties un baudīt futbolu, padoma pats mūsu amatieru futbolā nav naudas samksāt spelētajiem, kur vēl tiesnēšiem, venstpils spēletajiem algu vislaik kāve, skonto spēletajiem nesamkasāja par 3 menēšiem, nezin kā tava mīlaka LM, bet parējos komandas ir grutības ar algam, ciu vispār nemaksa. Tā tad lai uzvar stiprākais LMT Virslīga 2009, un neraksta mulķibas
Andis5 tas ir lietotājvārds,tas vēl nenozīmē ka man ir vārds Andris.
2007g. 3 riņķa maču starp vpili-LM redzēji?Tad kāpēc pēc šādām tiesnešu darbībām,golubevs tiesā arī 4 riņķa maču starp šām pašām komandām,esmu par šiem abiem mačiem daudz komentējis,tāpēc neatkārtošos.
2007 g. 3 riķņa mačs Fk Rīga-LM (Sipailo tiesāja),pilnībā pierādīja,kurš ir vainīgs pie šādas tiesāšanas(precizēju LFF),vienkārši vajadzēja sekkot līdzi visām LFF darbībām pēc protesta iesniegšanas no LM.
No kura viedokli ņēmi ka golubevam ir labāks reitings kā Treimanim?Tad apskaties kā viņš, golubevs tiesā.(runa par vpils-LM mačiem).
Mani komentāri jau ir par to lai mēs baudītu futbollu,un uzvarētu spēcīgākais!Un kāpēc man vajadzētu nomierināties?Mani vpilnieku komentāri nesatrauc,bet vpilniekus manējie satrauc ne pa jokam,tā kā nomierinieties vien paši.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 06:29, pirms 15 gadiem
to alguns

Futbolu esmu spēlējis, bet tas, kas notiek ar Ventspili un tiesnesi Golubevu jau tiešām paliek aizdomīgi. Nesaku, ka kāds kādam palīdz, bet kaut kādas likumsakarības vai apstākļu sakarības ir novērojamas šajā sakarā. Nevajag šeit jaukt tagad visu vienā katlā, proti, futbola spēlēšanau kaut kad agrāk un tagad. Tas lietas būtību nemaina.

     [+] [-]

, 2009-05-29 07:00, pirms 15 gadiem
Andris5, 13:09, pirms 2 stundām, citēt
Biju cerējis uz FK Daugavu,bet maču tiesās Golubevs,tad laikam bez variantiem.Bet nu lai veicas!

Šis ir tavs koments pirms spēles ar Daugavu,tāds pats pret Blāzmu.Vai
tiešām tu domā,ka pie citiem tiesnešiem Ventspils šīs komandas neuzvarētu?Tad jau tiešām tev ar saprašanu no futbola tā ir kā ir.
Un nebāz man acīs tos retos izņēmumus,teiksim kā tu man te mēģini
iestāstīt par FK Ventspils un Tranzīt spēli.Pēkšņi ventspilnieks Sergejs
Braga tavās acīs kļuva par principiālāko un godīgāko tiesnesi.(manā skatījumā tāds viņš arī ir)Tikai tādus izņēmumus es varu atrast arī LM gadījumā ,teiksim spēlē ar Jūrmalu VV.Man personiski skaidrs ir viens,ka šajā sezonā visu izšķirs spēles ,kurā savā starpā tiksies visi trīs līderi.Un ja kaut kur līderi pakāš punktus citur,tad var vainot sevi,nevis tiesnešus.Tas attiecās arī uz FK Ventspili spēlē pret Tranzitu un Dinaburg.Un vēl,atgādinu tev,ka Tranzīts ir FK Ventspils
farmklubs un punktu zaudēšana tādās spēlēs nav plānojama,bet tu te fantazē par pirkšanu un pārdošanu.

ps.Vēl tu te agrāk visiem centies iestāstīt,ka neesi LM līdzjutējs,bet ar putām uz lūpām celies un krīt par LM.Zini agrāk man arī LM bija simpātiska komanda,jo tur gandrīz vienmēr spēlēja vietējie letiņu puikas.Kopš esmu iegādājies datoru un internetu,savas domas esmu mainījis tādu Liepājas fanu dēļ kā tu,Kasparello utt
Jūs jau neapspriežat futbolu,bet vērpjat visādas intrigas ap Latvijas virslīgas futbolu unar to saistītiem cilvēkiem.
1 2 59 komentāri