Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

LFF Ētikas komiteja vērtēs RFS futbolistu iespējamos izteikumus Krievijas atbalstam

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

LFF Ētikas komiteja vērtēs RFS futbolistu iespējamos izteikumus Krievijas atbalstam
Gļebs Žaleiko. Foto: Sanita Ieva Sparāne/RFS

Latvijas Futbola federācija (LFF) savā ''X'' kontā paziņojusi, ka tās Ētikas komiteja sākusi skaidrot un vērtēt apstākļus par iespējamajiem RFS futbolistu Gļeba Žaleiko un Adama Marhijeva naidu kurinošajiem un uz Krievijas atbalstu vērstajiem izteikumiem.

''Latvijas Futbola federācijas (LFF) Ētikas komiteja ir sākusi skaidrot un vērtēt notikušā apstākļus jautājumā par RFS futbolistu Gļeba Žaleiko un Adama Marhijeva iespējamajiem naidu kurinošajiem un uz Krievijas atbalstīšanu vērstajiem izteikumiem, tai skaitā pieprasot iesaistīto pušu paskaidrojumus. Par to, vai tiks ierosināta ētikas pārkāpuma lietvedība, tiks lemts, vadoties no saņemtās informācijas un citiem faktiem,'' rakstīts LFF paziņojumā.

Iepriekš sociālajā vietnē ''X'' parādījās informācija par situāciju 28. jūnija ''Nākotnes'' līgas spēlē starp ''RFS II'' un ''Leevon PPK'' komandām, kurā otrās komandas līdzjutēji esot izklieguši Krievijas diktatoram Vladimiram Putinam neglaimojošus saukļus, izsaucot reakciju no RFS futbolista Gļeba Žaleiko mātes, kuras aizstāvībā vēlāk esot iesaistījies pats futbolists un viņa komandas biedrs Adams Marhijevs.

RFS publiski notikušo nav komentējuši.

Izmantotie resursi:
https://twitter.com/kajbumba/status...

1 2 3 90 komentāri

 +15 [+] [-]

, 2024-07-23 10:35, pirms 4 mēnešiem
Vai tad kādam vēl bija kādas šaubas par "Gleb"? Nepatīkami vienīgais, ka tā ētikas komisija vērtē kko tikai pēc tam, kad Krišjānis Kļaviņš sāk rakstīt twiterī par šo notikumu. Tas nozīmē, ka neviens no spēles iesaistītajiem, t.s. spēles inspektors par šo nav ziņojis...

 +15 [+] [-]

, 2024-07-23 10:35, pirms 4 mēnešiem
Šādu putina mīļotāju NEDRĪKST ņemt nekādās Latvijas valsts izlasēs !!!!
Un bijušo krievijas pilsoni , kā mēs redzam bijušo nav vēl joprojām kvēli mīl un cieņa putinu, NAV . Šim tagadējam Somijas pilsonim vajag liegt iebraukt Latvijā vismaz uz 5 gadiem , mīli citur putinu, bet tikai ne Latvijā !
RFS vislabākā izeja no situācijas , meklējat pircēju Marhijevam

     [+] [-]

, 2024-07-23 10:37, pirms 4 mēnešiem
Dziedāja "Putin huilo"?

  +6 [+] [-]

, 2024-07-23 10:39, pirms 4 mēnešiem
Pretīgs tas krievu purns zaleiko, tādus izsutit

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 10:40, pirms 4 mēnešiem
Tas ir jāizvērtē nevis Ētikas komisijai, bet saskaņā ar valsts krimināllikumu.

Futbols - joprojām krievu perēklis. Daži pat šovakar taurītes pūtīs un jutīs līdzi putinistu klubam.

     [+] [-]

, 2024-07-23 10:40, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Vai tad kādam vēl bija kādas šaubas par "Gleb"? Nepatīkami vienīgais, ka tā ētikas komisija vērtē kko tikai pēc tam, kad Krišjānis Kļaviņš sāk rakstīt twiterī par šo notikumu. Tas nozīmē, ka neviens no spēles iesaistītajiem, t.s. spēles inspektors par šo nav ziņojis...
Tā ir.Šajā situācijā tas Krišjānis Ķlaviņš vismaz normāls ir un prieks, ka tiešām kaut ko pareizu saka, norāda, bet citreiz tas indivīds gan nav par pilnu ņemams.

  -3 [+] [-]

, 2024-07-23 10:41, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: Šādu putina mīļotāju NEDRĪKST ņemt nekādās Latvijas valsts izlasēs !!!!
Un bijušo krievijas pilsoni , kā mēs redzam bijušo nav vēl joprojām kvēli mīl un cieņa putinu, NAV . Šim tagadējam Somijas pilsonim vajag liegt iebraukt Latvijā vismaz uz 5 gadiem , mīli citur putinu, bet tikai ne Latvijā !
RFS vislabākā izeja no situācijas , meklējat pircēju Marhijevam
@MārisVerpakovskis

@VDD

@presidentti_AlexanderStubb
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 10:44, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Vai tad kādam vēl bija kādas šaubas par "Gleb"? Nepatīkami vienīgais, ka tā ētikas komisija vērtē kko tikai pēc tam, kad Krišjānis Kļaviņš sāk rakstīt twiterī par šo notikumu. Tas nozīmē, ka neviens no spēles iesaistītajiem, t.s. spēles inspektors par šo nav ziņojis...
Simts punkti, ka zināja par šo atgadījumu. Tur uzreiz jāceļ gaisā soctīkli, ja kaut kas tāds notiek, citādāk LFF vienmēr izvēlēsies noklusēt un neko nedarīt.

     [+] [-]

, 2024-07-23 10:46, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: @MārisVerpakovskis

@VDD

@presidentti_AlexanderStubb
Krišjānis Kļaviņš sola rakstīt iesniegumus

  +8 [+] [-]

, 2024-07-23 10:52, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tagad atkal cienīšu Kļaviņu! Pēc viņa toto grēkiem biju negatīvi noskaņots pret viņu.
Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.

  -4 [+] [-]

, 2024-07-23 10:58, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: Krišjānis Kļaviņš sola rakstīt iesniegumus
OK, skaidrs. Tad pats to nedarīšu, turklāt Kļaviņam noteikti ir vairāk sakaru.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:00, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.
Kļaviņš dara to, ko ir apguvis kā students un ieguvis diplomu žurnalistikā! Pie kāda darba devēja strādā tu?

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 11:00, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.
Hm, nu skaidrs. Labi, tad uzskatīšu, ka toto grēkus viņš ir dzēsis, taču cieņas vietā ieturēšu neitrālu nostāju.

Starp citu, vai Krišjānis turpina toto lietiņas? Ja jau klātienē apmeklēja to spēli (ja pareizi sapratu).

  +8 [+] [-]

, 2024-07-23 11:01, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.
Tu saki Kļaviņš tāds un šitāds aizdomīgs tipiņš , piekrītu viņa pagātnē nav viss tīrs maigi sakot , BET kur tad ir mūsu tīrie , labie, skaistie , kam rūp Latvijas futbola tēls futbola blogeri Novickis , Suveizda , Birjuks utt. pēc saraksta mazāk zināmie . Ne vienas rindiņas par šo incidentu NEVIENAS !!! Nezināja , ha-ha viņi visi ļoti labi zin un informēti . Tikai tagad tas bij neizdevīgi celt troksni , jo pēc tam viņiem RFS organizācijā durvis būs slēgtas !!!! Tur tas suns aprakts .

  -3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:10, pirms 4 mēnešiem
juings rakstīja: Tu saki Kļaviņš tāds un šitāds aizdomīgs tipiņš , piekrītu viņa pagātnē nav viss tīrs maigi sakot , BET kur tad ir mūsu tīrie , labie, skaistie , kam rūp Latvijas futbola tēls futbola blogeri Novickis , Suveizda , Birjuks utt. pēc saraksta mazāk zināmie . Ne vienas rindiņas par šo incidentu NEVIENAS !!! Nezināja , ha-ha viņi visi ļoti labi zin un informēti . Tikai tagad tas bij neizdevīgi celt troksni , jo pēc tam viņiem RFS organizācijā durvis būs slēgtas !!!! Tur tas suns aprakts .
Sadodamies visi rokās un ļauni priecājamies cik viss slikti futbolā!

  +6 [+] [-]

, 2024-07-23 11:13, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Sadodamies visi rokās un ļauni priecājamies cik viss slikti futbolā!
Kur , es saku , ka viss slikti ? Bet es uzskatu par šādu skandalozu incedentu nedrīkst klusēt !!!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:24, pirms 4 mēnešiem
Tas Krišjānis tagad tik pareizo tēlo. Ja palasa viņa platformu X, tad lielāka patriota par viņu Latvijā nav. Protams, nesaku, ka šādi gadījumi būtu jāignorē.

  +6 [+] [-]

, 2024-07-23 11:24, pirms 4 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Kļaviņš dara to, ko ir apguvis kā students un ieguvis diplomu žurnalistikā! Pie kāda darba devēja strādā tu?
Es bezdarbnieks, kā visi sportacentra komentētāji

  +7 [+] [-]

, 2024-07-23 11:28, pirms 4 mēnešiem
Iedomājies, tu spēlē futbolu. Un spēles laikā tevi kaut kas šāds var pārliecināt uzreiz skaļi iesaistīties un aizstāvēt agresoru. Skaidrs jau, ka tur nekāda atvainošanas nelabos, uzreiz skaidrs kādas ir viņa domas un zīmogs tam uz mūžu. Un tādu Latvijā ir daudz jo daudz....

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:30, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Hm, nu skaidrs. Labi, tad uzskatīšu, ka toto grēkus viņš ir dzēsis, taču cieņas vietā ieturēšu neitrālu nostāju.

Starp citu, vai Krišjānis turpina toto lietiņas? Ja jau klātienē apmeklēja to spēli (ja pareizi sapratu).
Pagājušā gada oktobrī vēl Norvēģijas 4.divīzijā par tiesnesi gāja un taisījās uz augstākām divīzijām, tad pēkšņi atpakaļ Latvijā un sākās visa sāga ar viņa žurnālistiku un twitter aktivitātēm. Var tikai spekulēt, kāpēc tā, var jau būt, ka Norvēģijā uzraka toto pagātni un tiesneša karjerai viss cauri.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:43, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Pagājušā gada oktobrī vēl Norvēģijas 4.divīzijā par tiesnesi gāja un taisījās uz augstākām divīzijām, tad pēkšņi atpakaļ Latvijā un sākās visa sāga ar viņa žurnālistiku un twitter aktivitātēm. Var tikai spekulēt, kāpēc tā, var jau būt, ka Norvēģijā uzraka toto pagātni un tiesneša karjerai viss cauri.
Ups... Āzis par dārznieku! Toto čalis par futbola tiesnesi.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:43, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Dziedāja "Putin huilo"?
Laikam dziedāja - vismaz spēlē pret JFK Ventspils arī dziedāja un neredzu tur neko sliktu! FK Metta fani regulāri dzied - ko tad Žaleiko māte negāja plūkties ar FK Metta faniem?

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:46, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas Krišjānis tagad tik pareizo tēlo. Ja palasa viņa platformu X, tad lielāka patriota par viņu Latvijā nav. Protams, nesaku, ka šādi gadījumi būtu jāignorē.
Iebildumi?

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:47, pirms 4 mēnešiem
go137321 rakstīja: Tā ir.Šajā situācijā tas Krišjānis Ķlaviņš vismaz normāls ir un prieks, ka tiešām kaut ko pareizu saka, norāda, bet citreiz tas indivīds gan nav par pilnu ņemams.
Ahahahha Kļaviņsš ir šovinists un saka to ko publikas ausis šobrīd grib dzirdēt,lai celtu savus reitingus,kāpēc Kļaviņa kungs nepastāsta savas biznesa lietas ar kungu Gavrilovu no D-pils?Kādā valodā viņi tur bīdīja lietas nez?Nedomāju ka latviski,bet kur liela nauda,tur Kļaviņa kungs pievērs acis uz patriotismu.Cik šis ir uzspēlēts un daudzi tagad palikuši par LV patriotiem.Kur viņi bija 20 gadus atpakaļ?

     [+] [-]

, 2024-07-23 11:49, pirms 4 mēnešiem
LeevonPPK pēdejā spēlē 850 fani pret Ventspili apmeklēja spēli. RFS 2 fanu maz un problēmas LFF ētikas komisijā.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:51, pirms 4 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: LeevonPPK pēdejā spēlē 850 fani pret Ventspili apmeklēja spēli. RFS 2 fanu maz un problēmas LFF ētikas komisijā.
Kur bija tie 850 fanu? Lūk šo es nesaprotu - Latvijas kausa spēlē JFK Ventspils vs Riga FC LFF mājas lapā rāda, ka esot bijuši 450 līdzjutēju, bet pats biju stadionā un redzēju, ka ir aizpildītas tribīnes vismaz 1/3 - Ventspilī stadiona ietilpība 3200 sēdvietas - tātad aptuveni 1000 līdzjutēju, bet LFF uzraksta 450

     [+] [-]

, 2024-07-23 11:54, pirms 4 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Laikam dziedāja - vismaz spēlē pret JFK Ventspils arī dziedāja un neredzu tur neko sliktu! FK Metta fani regulāri dzied - ko tad Žaleiko māte negāja plūkties ar FK Metta faniem?
Apmēram šādi?

https://www.youtube.com/watch?v=1Xj...

Vai šādi?

https://www.youtube.com/watch?v=X90...

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:59, pirms 4 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Kur bija tie 850 fanu? Lūk šo es nesaprotu - Latvijas kausa spēlē JFK Ventspils vs Riga FC LFF mājas lapā rāda, ka esot bijuši 450 līdzjutēju, bet pats biju stadionā un redzēju, ka ir aizpildītas tribīnes vismaz 1/3 - Ventspilī stadiona ietilpība 3200 sēdvietas - tātad aptuveni 1000 līdzjutēju, bet LFF uzraksta 450
Bija, bija 850
Par to jau Žigajevs twitterī uzrakstīja - lai pārbaudītu, kā tad skaita līdzjutējus, tad PPK pārstāvis laikam soctīklos joka pēc ierakstīja - 850 skatītāju.
Un pēc tam spēles protokolā skatās - tieši tas cipars arī ierakstīts, nevis atbildīgā amatpersona ko skaitījusi. Kaut gan stadionā nemaz tik daudz vietu nav.

     [+] [-]

, 2024-07-23 12:01, pirms 4 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Kur bija tie 850 fanu? Lūk šo es nesaprotu - Latvijas kausa spēlē JFK Ventspils vs Riga FC LFF mājas lapā rāda, ka esot bijuši 450 līdzjutēju, bet pats biju stadionā un redzēju, ka ir aizpildītas tribīnes vismaz 1/3 - Ventspilī stadiona ietilpība 3200 sēdvietas - tātad aptuveni 1000 līdzjutēju, bet LFF uzraksta 450
Nākotnes līgā spēlē LeevonPPK un Ventspils. LNK sporta parkā. Es vinjus neskaitīju. LFF interneta lapā ir statistika. Bija ljoti daudz fani uz sho spēli.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 12:14, pirms 4 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Nākotnes līgā spēlē LeevonPPK un Ventspils. LNK sporta parkā. Es vinjus neskaitīju. LFF interneta lapā ir statistika. Bija ljoti daudz fani uz sho spēli.
https://x.com/PaParisKausiem/status...

Lūk - apraksts par skatītāju skaitu šajā spēlē un kā veidojas LFF "statistika". Un tajā stadionā pat nav tik daudz vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 12:55, pirms 4 mēnešiem
Brauc uz putlandi. Ja TĀDA patiesība spēj izprovicēt, tad tur viss skaidrs un nav nekadu atrunu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 12:56, pirms 4 mēnešiem
the_andris666 rakstīja: Oi nu sākās, kā klubam sāk izdoties pārrakstīt futbola vēsturi, uzreiz izlien visādi gudrīši.

Kāpēc mettas fanus neviens neiztiek, kopš pagājušā gada - mettas fani mēģina provocēt krieviski runājošos skatītājus.
Metas fani kā atsevišķa suga, vienmēr meklē kašķi it īpaši Daugavpilī - kaut kad viņi točna atrausies pa žebēkli no kāda!!!
Tātad, pēc jūsu rakstītā ,atbalsti to ka futbola faniem par dziesmu putin huilo draudēja . Es pareizi sapratu ka nenosodi ? Un pats gatavs fiziski uzbrukt Mettas faniem ?
Kapēc krievu vatņiki tik personīgi uztver šo dziesmu viņa tak veltīta putinam nevis visiem krieviem ?

  +5 [+] [-]

, 2024-07-23 13:09, pirms 4 mēnešiem
jo daļa Latvijas krievvalodīgo kaut kādā mērā sevi identificē ar Krieviju
1 2 3 90 komentāri