Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Liepāja paliks Virslīgā, jaunajam klubam palīdzēs arī Verpakovskis

Agris Suveizda

Liepāja paliks Virslīgā, jaunajam klubam palīdzēs arī Verpakovskis
Māris Verpakovskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Liepājas dome un sporta autoritātes tikšanās laikā ar Latvijas Futbola federāciju panāca principiālu vienošanos par pilsētas meistarkomandas palikšanu augstākajā līgā, portālam Sportacentrs.com apstiprināja federācijas ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis. Paredzams, ka pagaidām nezināmā statusā jaunajā klubā darbosies arī Liepājas futbola leģenda Māris Verpakovskis.

"Aizvadījām ļoti konstruktīvu tikšanos un nolēmām, ka būs jauns klubs ar nosaukumu FK "Liepāja". Tuvākajā laikā Liepājā atgriezīsies Māris Verpakovskis, ar kuru regulāri kontaktējamies un sazināmies. Vēl jānokārto visa juridiskā puse, un, protams, sāpīgākais jautājums bija par finansēm. Nenosaucot nekādas summas, principā vismaz sākumā centīsimies palīdzēt uzturēt šo lietu - esošo programmu ietvaros mēģināsim palīdzēt atrast kādus variantus," sacīja Jānis Mežeckis.

Liepājas Sporta pārvaldes vadītājs Artis Lagzdiņš vēl neņēmās prognozēt, tieši kāda loma jaunajā klubā būs Verpakovskim, taču Jānis Mežeckis atklāja, ka tā diez vai būs atgriešanās kā futbolistam: "Nedomāju, ka viņš spēlēs. Bija runa, ka viņš atgriezīsies Liepājā, lai tieši vadītu klubu [nevis spēlētu]. Domāju, ka tas būtu loģiski un pareizi. Taču detalizētāk tas ir jāvaicā viņam pašam." Paredzams, ka Verpakovskis jau nākamnedēļ ieradīsies Liepājā, lai turpinātu pārrunas.

Ne Mežeckis, ne Lagzdiņš, ne bijušais "Liepājas metalurga" direktors Ilgvars Šēns nevarēja konkretizēt potenciālos FK "Liepāja" investorus. Pašreizējā situācijā domājams, ka finansējums sastāvēs no daudziem avotiem - finanses piešķiršot gan pilsētas dome, kas iepriekš nebija pārāk kāra meistarkomandai atvēlēt naudas līdzekļus, gan no personīgajiem un arī privātajiem līdzekļiem. Sēdē piedalījās arī bijušās meistarkomandas "Liepājas metalurga" galvenais treneris Jānis Intenbergs, kurš, visticamāk, saglabāšot amatu. "Galvenajam trenerim vajadzētu būt Intenbergam, taču šobrīd vēl neesot skaidrs, kas viņam palīdzēs kā asistenti," sacīja Mežeckis.

Pie apaļā galda sēdās Latvijas Futbola federācija, kuru pārstāvēja ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis un Sacensību daļas vadītājs Arturs Gaidels, savukārt pilsētas domi pārstāvēja ne tikai deputāti, bet arī Liepājas mērs Uldis Sesks. Tāpat sarunās piedalījās Liepājas Olimpiskā centra vadība, Sporta spēļu skolas vadība, pilsētas sporta pārvalde, līdzšinējās meistarkomandas "Liepājas metalurga" galvenais treneris Jānis Intenbergs un arī likvidētā SK "Liepājas metalurgs" bijušais direktors Ilgvars Šēns.

Aizvadītajā sezonā "Liepājas metalurgs" 27 spēlēs izcīnīja 40 punktus un SMScredit.lv Virslīgā ieņēma piekto vietu, kas bija atkārtots sliktākais rezultāts kluba vēsturē. Liepājnieki iekļuva Latvijas kausa izcīņas ceturtdaļfinālā un turpina pretendēt uz ceļazīmi Eirokausos. Sastāva problēmu dēļ "Liepājas metalurgs" atteicās no dalības Ziemas kausa izcīņā, un liepājnieku vietu ieņēma 1.līgas vicečempione "Gulbene". Šā gada 11.janvārī "Liepājas metalurga" futbola komanda aizvadīja pēdējo treniņu.

Par jaunāko ap futbola kluba tapšanu meklējiet Twitter mikroblogu vietnē http://twitter.com/FCLiepaja!

 +23 [+] [-]

, 2014-01-23 15:12, pirms 10 gadiem
Malacis Verpij
Pats arī varētu vel uzspēlēt.

 +13 [+] [-]

, 2014-01-23 15:15, pirms 10 gadiem
super...iespējams ka būs spēlējošais sponsors

  +4 [+] [-]

, 2014-01-23 15:15, pirms 10 gadiem
Opā! Negaidīts pārsteigums, gaidām plašāku informāciju: kā sauksies komanda, kas boss, kas spēlēs, kādi mērķi....

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 15:17, pirms 10 gadiem

nešaubūjos ne mirkli!

  +7 [+] [-]

, 2014-01-23 15:20, pirms 10 gadiem
Māris droši varēja turpināt savu karjeru Liepājā

  +5 [+] [-]

, 2014-01-23 15:22, pirms 10 gadiem
ideāli....pozitīva ziņa!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-23 15:22, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: Māris droši varēja turpināt savu karjeru Liepājā
Runā, ka pēc līguma beigām Grieķijā Verpakovskis Liepājā atgriezīšoties nevis kā futbolists, bet gan kā futbola kluba ''Liepāja'' vadītājs. Tātad visticamāk Verpis šosezon beidz karjeru lai pievērstos funkcionāra darbam.

  +5 [+] [-]

, 2014-01-23 15:23, pirms 10 gadiem
Superīga ziņa!!!
Verpakovskis nav sautīgs cilvēks - un viņš ir Latvijas futbola publikas mīlulis!!!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 15:24, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Opā! Negaidīts pārsteigums, gaidām plašāku informāciju: kā sauksies komanda, kas boss, kas spēlēs, kādi mērķi....
Gan jau puse sastāvs būan no Liepajas jauniešu lomandam un atlikusi daļa no speletajiem kas speleja LM bet neatrada/nemeklēa citu klubu...

Liels prieks, Labak viena komanda Liepājā, nekā divas D-pili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-01-23 15:25, pirms 10 gadiem
Paldies labiem cilvekiem kam laba sirds.
Valmieraa atrast tadus pashus.
Lai veicas Fk liepajai.

 +13 [+] [-]

, 2014-01-23 15:25, pirms 10 gadiem
Jaunais nosaukums - FK "Liepāja".

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 15:26, pirms 10 gadiem
LFF netisham izpljapajas par to paris dienas atpakal klubs sauksies FK Liepaja (SSK - pievienots visam kas nesaistas ar Virsligu) Komanda bus diezgan specigi vietejie speletaji lielako ties 30+ gadu vecumaa.

Shii sezona bus ka parmainju solis jo visu sezonu mekles investorus.

FK Liepaja aizvietos Liepajas Metalurgu Latvijas Kausaa (Bet ja kvalificesies Eiropai diez vai UEFA atlaus jo pec UEFA noteikumiem klubam ir janospele pilna Valsts Kausu sezona, sezonu ieprieksh pashrezeejai - tatad 2014/15 sezonai tas nozime 2012/13 Latvijas Kauss jo pashreiz notiek 2013/2014 gada sezonas kausa izcinja.

FK Liepaja pieteica sievieshu komandu Virsligai pirms virieshu komandas protams lai varetu nopelnit no UEFA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 15:28, pirms 10 gadiem
valencia the best rakstīja: Paldies labiem cilvekiem kam laba sirds.
Valmieraa atrast tadus pashus.
Lai veicas Fk liepajai.
Valmierā nav tāda jauniešu sistēma, lai pietiktu tikai finanšu piesaistīšanu.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 15:28, pirms 10 gadiem
Prieks, ka Liepāja saglabās savu vietu virslīgā!
Domāju, tas būtu absurds, ja Liepājas pilsētas dome finansiāli nepalīdzētu, savas pilsētas klubam ...

P.S. finasiāli: protams ne tik lielā naudas apmērā kā bija, bet tā, lai vietējie attīstās. Ambīcijas jāmaina.

 +15 [+] [-]

, 2014-01-23 15:28, pirms 10 gadiem
Ļoti pozitīva ziņa! Par aizraujošu 2014. gada sezonu!

     [+] [-]

, 2014-01-23 15:30, pirms 10 gadiem
Visu cieņu Mārim un LM! Bez viņiem Virslīga nav iedomājama!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 15:32, pirms 10 gadiem
picamen2 rakstīja: Valmierā nav tāda jauniešu sistēma, lai pietiktu tikai finanšu piesaistīšanu.
Pietiekami laba.labaaka nekaa Spartakaa,Gulbenee,jurmalaa,

  +6 [+] [-]

, 2014-01-23 15:32, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Runā, ka pēc līguma beigām Grieķijā Verpakovskis Liepājā atgriezīšoties nevis kā futbolists, bet gan kā futbola kluba ''Liepāja'' vadītājs. Tātad visticamāk Verpis šosezon beidz karjeru lai pievērstos funkcionāra darbam.
Tas gan būtu numurs, jo kluba vadītājs uz to brīdi būtu meistarīgāks par jebkuru kluba spēlētāju.

  +7 [+] [-]

, 2014-01-23 15:33, pirms 10 gadiem
nu tad beidzot pozitiva ziņa... varēšu iet uz spēlēm un izglītoties ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-01-23 15:34, pirms 10 gadiem
Super! Redz, ka cerība jātur līdz pat pēdējam brīdim un nav ko plinti mest krūmos. Interesanti, kādā lomā atgriezīsies Māris savā dzimtajā pilsētā? Gaidu papildus informāciju. Liels prieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 15:36, pirms 10 gadiem
Ja nepaliks Grieķijā, varētu jau vēl vismaz nākamo Virslīgas sezonu aizvadīt kā spēlētājs. Izdaiļotu turnīru un celtu līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 15:39, pirms 10 gadiem
Gaskoins rakstīja: Vienīgi pagaidām ambīcijas nebūs tādas, kādas bija savulaik.
Laiks.... un viss notiksies!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 15:44, pirms 10 gadiem
Super! Cerams , ka Verpis vairāk uzmanības pievērsīs rietumiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 15:45, pirms 10 gadiem
Priekš liepājniekiem laikam laba ziņa, ja vien ar finansēm būs ok.
Bet, tas, ka Verpakovskis atgriezīsies Liepājā, varētu būt labi, ja vien pārējie funkcionāri, kuri ir tikpat labi futbola lietu zinātāji kā Zaharjins un citi, netraucēs strādāt . Kautgan, nav jau laika tā īsti zināma Verpakovska loma Liepājā.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-23 15:46, pirms 10 gadiem
frutto1 rakstīja: daudzi liepājnieki tak pārmeta,ka Māris spēleja Skonto,tagad grib,lai spēlē mājas
Nedaudz divkošu dabas, bet tas jau saprotams - LM un Skonto bija nesamierināmies pretinieces. Bet tie cilvēki, kas tā darīja, tagad var redzēt, ka ir rējuši ne pa ķeksi - Māris mīl Liepāju un gatavs iesaistīties jaunas komandas dibināšanā.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 15:49, pirms 10 gadiem
Turās! Futbols Latvijai ir vajadzīgs!!

     [+] [-]

, 2014-01-23 15:52, pirms 10 gadiem
lai ká tur bútu vai nebútu ar to liepájas futbolu,
bet Ventspils vienalga bús pirmie.paslaik stabilákais klubs
ar finansém un visu páréjo
Slēpts komentārs: karlosm

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 15:58, pirms 10 gadiem
bembists rakstīja: Tas gan būtu numurs, jo kluba vadītājs uz to brīdi būtu meistarīgāks par jebkuru kluba spēlētāju.
Varbūt, ka pāris sezonas arī uzspēlēs vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-01-23 16:00, pirms 10 gadiem
aldenss rakstīja: lai ká tur bútu vai nebútu ar to liepájas futbolu,
bet Ventspils vienalga bús pirmie.paslaik stabilákais klubs
ar finansém un visu páréjo
Kas tas viss pārējais ir?Jauniešu sistēma arī tai skaitā?
Cik FKV ir devusi LV izlasei špīlerus?Nauda tas ir vienīgais FKV komandas pluss!Nebūs naudas nebūs Ventspilī futbols!Liepājā arī bez naudas fūzi spēlēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 16:02, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Māri vairs neviens neatļausies saukt par nodevēju, kā tas bija agrīnajā karjeras laikā, kad, respektējot Skonto šaiku, nācās pāriet uz Rīgu
Tas bija vairāk par skontas emblēmas bučošanu savu līdzjutēju priekšā!
No tā arī bija lielākais negatīvisms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 16:04, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Kas tas viss pārējais ir?Jauniešu sistēma arī tai skaitā?
Cik FKV ir devusi LV izlasei špīlerus?Nauda tas ir vienīgais FKV komandas pluss!Nebūs naudas nebūs Ventspilī futbols!Liepājā arī bez naudas fūzi spēlēs!
FKV jau ir devuši pietiekami. Bet tie jau nebija vietējie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 16:07, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: FKV jau ir devuši pietiekami. Bet tie jau nebija vietējie.
Par vietejiem jau ir runa!Nav jau nekāds FKV kluba nopelns pie futbolistu izaudzināšanas ,ja ,tas ka skonteļi pāriet jau pietiekami labā(LV mērogiem) līmenī Ventspilī,un tur pelna šmeli un spēlē un tiek izsaukti uz izlasi!
Nauda = FKV spēks!
Tik apgaismojumam nepietiek dūšas atlecināt!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 16:07, pirms 10 gadiem
F1 ir jēdziens "maksas pilots", Liepājā būs "maksas futbolists"

     [+] [-]

, 2014-01-23 16:08, pirms 10 gadiem
Mūsu miljonāram - cepuri nost! Ne katrs gribētu savu naudu ieguldīt grimstošā kuģī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 16:17, pirms 10 gadiem
Saprotu, ka tā nav mana lieta, bet uz doto brīdi, neviens no augstāk minētiem kungiem, kuri piedalījās sapulcē, šī raksta pārskatā neminēja topošā projekta juridisko pusi. Teorētiski , ja FK Liepāja pārņem SK LM saistības virslīgā, tātad arī Zaharjina parādi līdz ar veco sportu klubu nāk līdzi. Pastāv iespēja protams, ka Zaharjins juridiski ir atteicies ( SK LM maksātnespējas process vēl ir procesā ) no komandas par labu Verpakovskim, tad tīri juridiski FK Liepāja pārņem visus vecos parādus. Ja FK Liepāja tiek dibināts no jauna, tad tam nav tiesību ne juridisku, ne morālu spēlēt LK izcīnā. Labi, pievērsim acis uz virslīgu, jo arī tur savulaik ārpus rindas ar finansēm un LFF labvēlību ( nekā personīga ) ieleca FK Ventspils. Juridiski ņemot šajā jautājumā ir tīri tiesvedības process no FK Varavīksne skatu punkta, bet nu labi, lai to domā tie, kas par to ir atbildīgi.

     [+] [-]

, 2014-01-23 16:20, pirms 10 gadiem
Ja ir iespējas piesaistīt reālas finanses atbilstoši virslīgas līmenim, tad viss būs OK. Lai veicas Liepājai!

  +4 [+] [-]

, 2014-01-23 16:23, pirms 10 gadiem
Oleeeeeeeeee! Oleeeeeeeeeeeeee!
Liepājā! Uzvara!

PS. Šo uzvaru biju domājis par bezcerību, ka virslīgas komandas vairs nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 16:23, pirms 10 gadiem
ŠĪ ziņa ir balzams uz sāpošās brūces!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 16:24, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Saprotu, ka tā nav mana lieta, bet uz doto brīdi, neviens no augstāk minētiem kungiem, kuri piedalījās sapulcē, šī raksta pārskatā neminēja topošā projekta juridisko pusi. Teorētiski , ja FK Liepāja pārņem SK LM saistības virslīgā, tātad arī Zaharjina parādi līdz ar veco sportu klubu nāk līdzi. Pastāv iespēja protams, ka Zaharjins juridiski ir atteicies ( SK LM maksātnespējas process vēl ir procesā ) no komandas par labu Verpakovskim, tad tīri juridiski FK Liepāja pārņem visus vecos parādus. Ja FK Liepāja tiek dibināts no jauna, tad tam nav tiesību ne juridisku, ne morālu spēlēt LK izcīnā. Labi, pievērsim acis uz virslīgu, jo arī tur savulaik ārpus rindas ar finansēm un LFF labvēlību ( nekā personīga ) ieleca FK Ventspils. Juridiski ņemot šajā jautājumā ir tīri tiesvedības process no FK Varavīksne skatu punkta, bet nu labi, lai to domā tie, kas par to ir atbildīgi.
Neveiksmīga ziņa ventspilniek?Saprotu tevi!
Liepāja spēlēs!Savādāk nemaz nevarēja būt!Un pienāks atkal laiks kad venspilnieku naudas maisam Liepājas fūzis atkal griezīs iekšā!

     [+] [-]

, 2014-01-23 16:25, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Par vietejiem jau ir runa!Nav jau nekāds FKV kluba nopelns pie futbolistu izaudzināšanas ,ja ,tas ka skonteļi pāriet jau pietiekami labā(LV mērogiem) līmenī Ventspilī,un tur pelna šmeli un spēlē un tiek izsaukti uz izlasi!
Nauda = FKV spēks!
Tik apgaismojumam nepietiek dūšas atlecināt!
pēc 2-3 gadiem Ventspilī būs ļoti spēcīgi čaļi. Nebūs vietējie , bet visu ieguvuši būs FKV jaunatnes sistēmā.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 16:29, pirms 10 gadiem
Tiešām pozitīva ziņa !
Arī Liepājas jaunatnes futbolā ir izmaiņas - treniņi notiek tagad tik pat kā katru dienu un, nevis bumbu dauza bezjēdzīgi,bet sākuši nopietni strādāt pie fiziskās un tehniskās puses ! ,kas nākotnē nesīs redzamus 'augļus'....
Kā arī "uzradušās" vairākas zāles,kur var trenēties,atšķirībā no LM laikiem,kad ziemas periodā turnīri notika Grobiņā.....
Tā kā - VISS NOTIEK !
P.S. Cerams,ka jaunajai virslīgas komandai izveidosies arī jauns fanu klubs ! ....ar jaunām sejām un, jaunām uzmundrinošām dziesmām !
Par lielu futbolu - Liepājas futbolu !

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 16:31, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: pēc 2-3 gadiem Ventspilī būs ļoti spēcīgi čaļi.
Lai tā būtu!Sekoju jauniešu izlases sarakstiem un zinu ka šie tiek šais izlasēs!Bet līdz šim FKV devums futbolistu resursa ziņā ir ļoti minimals!Ilūkste pat šo superklubu sit pušu!

     [+] [-]

, 2014-01-23 16:32, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Neveiksmīga ziņa ventspilniek?Saprotu tevi!
Liepāja spēlēs!Savādāk nemaz nevarēja būt!Un pienāks atkal laiks kad venspilnieku naudas maisam Liepājas fūzis atkal griezīs iekšā!
Ja jau esi tik gudrs "datora speciālists", kurš var regulēt savu "peldošo IP adresi", kā man šeit izskaidroja administrators, brīnos, ka manu dzīves vietu esi noteicis ar aptuveni 100 km kļūdu. Pārstartē operatīvo atmiņu, citādi pilns ar Trojāniem.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 16:33, pirms 10 gadiem
Tikai apsveicami, ka neaizmirst par savējiem!Malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 16:35, pirms 10 gadiem
Super! Cerams, ka būs vietējie spēlētāji daudz, un kluba vadība latviska!

Tagad gaidam jauno sastāvu, jauno logo un atribūtiku! Tad jau līdzjutēji arī parādīsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 16:38, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Ja jau esi tik gudrs "datora speciālists", kurš var regulēt savu "peldošo IP adresi", kā man šeit izskaidroja administrators, brīnos, ka manu dzīves vietu esi noteicis ar aptuveni 100 km kļūdu. Pārstartē operatīvo atmiņu, citādi pilns ar Trojāniem.
Man nav jābūt datora speciālistam lai tev un taviem n.tajiem profiliem te sēdētu visulaiku uz astes,un kontrolētu tevi!
Vari slēpties zem profiliem uzdoties par ko gribi,bet tavas smadzenes ta darbojās autopilotā!Un tur tev ir problēmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-01-23 16:45, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Faniem:
Lai nebūtu jazaudē labi zināmās dziesmas
Liepājas Metalurgs vietā saucam Liepājas komanda

Protams, dziesma par pretinieku murgu - paliek klasika un to no repertuāra nav jaīzņem, kamēr jaunie donori nenorāda uz jauno kursu : )
Man vislabāk atmiņā palikusi LM dziesma pirms pāris gadiem, kas skanēja apmēram :"Skonto s*kā, šalalalala, Skonto s*kā šāāā lalalalala".

     [+] [-]

, 2014-01-23 16:52, pirms 10 gadiem
seja rakstīja: Tiešām pozitīva ziņa !
Arī Liepājas jaunatnes futbolā ir izmaiņas - treniņi notiek tagad tik pat kā katru dienu un, nevis bumbu dauza bezjēdzīgi,bet sākuši nopietni strādāt pie fiziskās un tehniskās puses ! ,kas nākotnē nesīs redzamus 'augļus'....
Kā arī "uzradušās" vairākas zāles,kur var trenēties,atšķirībā no LM laikiem,kad ziemas periodā turnīri notika Grobiņā.....
Tā kā - VISS NOTIEK !
P.S. Cerams,ka jaunajai virslīgas komandai izveidosies arī jauns fanu klubs ! ....ar jaunām sejām un, jaunām uzmundrinošām dziesmām !
Par lielu futbolu - Liepājas futbolu !
Vari būt drošs, ka jaunu seju nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 17:02, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Pēc burta Tev taisnība un par LK jau rakstīju norīta (laikam nos'pikoji no manīm)
Bet pēc gara - tā ir tāpati komanda. Trenēs Intenjanka. SPēlēs Šlampes, Šadcini, Kiriļini

Nepiesienies!!!
Ir mums te čempioni, kas joprojām nevar 4 spuldzītes uzlikt
Jebkurš liepājnieks un šīs futbola pilsētas fanāts priecātos par komandas iziešanu uz startu un nedomātu par blakus apstākļiem,šim key23 šonakt murgi vien radīsies sapņos,daudz šis šeit LM sakarā demogoģēja ,bet viss nostājās savās vietās!
Liepāja bez fūža?Nesmīdiniet(tikais tā varu šādiem te viltus liepājnieku profiliem atbildēt)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 17:16, pirms 10 gadiem
Patriots ar lielo burtu .... Rudnev un Zemlinskis, izdariet secinājumus!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 17:43, pirms 10 gadiem
Laiks sākt apmazgāt šo notikumu!
Liepājas futbols tikais liepājniekiem!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 17:50, pirms 10 gadiem
Shoreiz es pilnigi piekritu Andris5 jo man kaa ventspilniekam ir nesaprotama kaa var 20 gadu laika neizaudzinat nevienu vietejo speletaju,nerunajot jau par izlases speletajiem.Vienigais kas tik tiesham ir Ventspils komandas pluss ir stabilitate finanshu jautajuma,bet ko gan var gribet ja jau pedejos 8 gadus pie stures ir Daugavpils mafija kas bida savus speletajus,bet vietejos jaunos vai nu marine uz solinja vai nekas cits vinjiem neatliek ka beigt spelet un iet macities talak vai stradat.Viens atgadijums no pagajushas sezonas,kad liela komanda zaudeja tad lielas komandas treneris Pucinskis soda naudu lika uz dublieru komandas speletajiem,kas sanjem 80ls,bet lielajam zvaigznem kas pelna pa 2000 eur nevar nogriezst neko nost.
Andris5 rakstīja: Par vietejiem jau ir runa!Nav jau nekāds FKV kluba nopelns pie futbolistu izaudzināšanas ,ja ,tas ka skonteļi pāriet jau pietiekami labā(LV mērogiem) līmenī Ventspilī,un tur pelna šmeli un spēlē un tiek izsaukti uz izlasi!
Nauda = FKV spēks!
Tik apgaismojumam nepietiek dūšas atlecināt!

  +5 [+] [-]

, 2014-01-23 17:53, pirms 10 gadiem
FK Liepāja man patīk labāk par Liepājas Metalurgs. Šogad būs pavisam nopietna motivācija atkal just līdzi liepājniekiem!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 18:09, pirms 10 gadiem
Par to ka futne Liepaja bija, ir un bus par to saubu ne man ne citiem liepajniekiem(tai skaitaa liepajniekam Key23) nebija, bet viss joprojam ir migla tits vismaz 2014 gada kurs reali izveidosies par parejas gadu Liepajas futbola. Un ceru ka tas parejas gads neievilksies kaa 90-o gadu vidu.(domats stabila finansejuma).
Andris5 - kad agrak tu te aktivi blaustijies par to , ka puse Sc lietotaji ir pamperi - tiesam vareja padomat , ka kautko no datoriem jedz , bet kaa izradas esi stulbs zabaks tanis lietas , jo apvainot tu proti(pec kuriem kriterijiem tu to dari tas laikam zinams tikai slimam ezitim) , bet lielaka problema tev ir pienemt pasam savas kludas. Es to secinu , kaa nepatiesi tu piesien citiem kautkadus pilsetas statusus . Un ja tu tagad gribesi man ierindot pie citu pilsetu iedzivotajiem tad tev tiesam ar to ir problema.
P.S. nebus jau taa ka tu neatbildesi uz so komentu - tada gadijuma atbildi no manis sanemsi kaut kad jau citos rakstos par virsligu vai Liepajas futbolu.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 18:11, pirms 10 gadiem
Apsveicu visus. Vismaz par nosaukumu un to, ka viss nokārtosies manas prognozes piepildījās. Protams, vēl daudz pie kā jāstrādā, bet sākums ir. Pozitīvākā ziņa

     [+] [-]

, 2014-01-23 18:16, pirms 10 gadiem
maikl25 , Kohans savējos bīda FKV. Visi daugavpilieši FKV jauniešos ir čali , ko viņš agrāk ir trenējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-23 18:23, pirms 10 gadiem
Ziechis rakstīja: Par to ka futne Liepaja bija, ir un bus par to saubu ne man ne citiem liepajniekiem(tai skaitaa liepajniekam Key23) nebija, bet viss joprojam ir migla tits vismaz 2014 gada kurs reali izveidosies par parejas gadu Liepajas futbola. Un ceru ka tas parejas gads neievilksies kaa 90-o gadu vidu.(domats stabila finansejuma).
Andris5 - kad agrak tu te aktivi blaustijies par to , ka puse Sc lietotaji ir pamperi - tiesam vareja padomat , ka kautko no datoriem jedz , bet kaa izradas esi stulbs zabaks tanis lietas , jo apvainot tu proti(pec kuriem kriterijiem tu to dari tas laikam zinams tikai slimam ezitim) , bet lielaka problema tev ir pienemt pasam savas kludas. Es to secinu , kaa nepatiesi tu piesien citiem kautkadus pilsetas statusus . Un ja tu tagad gribesi man ierindot pie citu pilsetu iedzivotajiem tad tev tiesam ar to ir problema.
P.S. nebus jau taa ka tu neatbildesi uz so komentu - tada gadijuma atbildi no manis sanemsi kaut kad jau citos rakstos par virsligu vai Liepajas futbolu.
Ar vienu profilu mani celi debesīs ar otru grūdi zemē!
Labs!Bet tas jau bija sagaidāms(runa par maikls19 komentu),pēc šādiem komplimentiem vienmēr sekos žults gāšana!Un kas tad savus profilus aizstāvēs(key23) ja ne pats,vai ne?
Šis ir zagts profils(kā kasparello99=key23) vai savlaicīgi sagatavots(runa par 2008 gadu)?
Es arī atceros ka vēl pirms Ibes toto ziņas šis profils mani vainoja, ka es triecu prom no LV stadiem līdzjutējus jo visu laiku tik par toto vien runāju!
Ventspilniek arī šo tavu soli paredzēju!Priekā!Šovakar dzeru es!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 18:26, pirms 10 gadiem
Jaunumi tiešām labi.
Tikai gribētos ļoti,ļoti cerēt,ka tas nav vienas sezonas projekts, un Liepājas futbolā neatgriezīsies 90-to gadu juku laiki.

     [+] [-]

, 2014-01-23 18:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jaunumi tiešām labi.
Tikai gribētos ļoti,ļoti cerēt,ka tas nav vienas sezonas projekts, un Liepājas futbolā neatgriezīsies 90-to gadu juku laiki.
Vienas sezonas projekts? par ko tu runā?Nu skaidrs tev tak fūzis pie kājas!Un saprašana arī nekāda!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 18:30, pirms 10 gadiem
Kaa es tev varetu pieradit ka man ir viens profils,es jau nenoliedzu ka esmu no v-pils bet pue tiem citiem profiliem nezinu kapec esi manis nolemis pierakstit,jo ari pec rakstishanas stila man liekas tur nav nekas lidzigs man.Butu prieks tevi redzet dzivaja un tad tu saprastu ka es nemeloju.Sani diskusija es vienkarshi piekritu tev jo zinu ventspils futbola virtuvi jo pats esmu bijis tur ieksha,tapec es tev pilniba piekritu.
Andris5 rakstīja: Ar vienu profilu mani celi debesīs ar otru grūdi zemē!
Labs!Bet tas jau bija sagaidāms(runa par maikls19 komentu),pēc šādiem komplimentiem vienmēr sekos žults gāšana!Un kas tad savus profilus aizstāvēs(key23) ja ne pats,vai ne?
Šis ir zagts profils(kā kasparello99=key23) vai savlaicīgi sagatavots(runa par 2008 gadu)?
Es arī atceros ka vēl pirms Ibes toto ziņas šis profils mani vainoja, ka es triecu prom no LV stadiem līdzjutējus jo visu laiku tik par toto vien runāju!
Ventspilniek arī šo tavu soli paredzēju!Priekā!Šovakar dzeru es!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 18:32, pirms 10 gadiem
Tieshi taa,puse ir vinja bijushie vai tagadeja dela audzeknji,bet vietejos pat nelaiz klat.
Zelta sietiņš rakstīja: maikl25 , Kohans savējos bīda FKV. Visi daugavpilieši FKV jauniešos ir čali , ko viņš agrāk ir trenējis.

  -4 [+] [-]

, 2014-01-23 18:33, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Vienas sezonas projekts? par ko tu runā?Nu skaidrs tev tak fūzis pie kājas!Un saprašana arī nekāda!
Neredzu (vismaz pagaidām) pamata īpašam optimismam, jo patreiz visi ļoti izvairīgi runā par šī Liepājas futbola projekta finansiālo pusi.
Ir pamats apšaubīt vai Liepājas ambiciozo futbola līdzjutēju varētu apmierināt FK ''Jūrmala'' vai cita līdzīga LV futbola kluba sniegums un rezultāti. FK ''Liepāja'' apmeklētība būs ļoti atkarīga no šī kluba snieguma, kā to pēdējās sezonās apliecināja LM apmeklētība mājas spēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 18:41, pirms 10 gadiem
Cerams izdosies, nevaru pat iedomāties Liepāju bez futbola komandas.

     [+] [-]

, 2014-01-23 18:41, pirms 10 gadiem
maikls19 rakstīja: Kaa es tev varetu pieradit ka man ir viens profils,es jau nenoliedzu ka esmu no v-pils bet pue tiem citiem profiliem nezinu kapec esi manis nolemis pierakstit,jo ari pec rakstishanas stila man liekas tur nav nekas lidzigs man.Butu prieks tevi redzet dzivaja un tad tu saprastu ka es nemeloju.Sani diskusija es vienkarshi piekritu tev jo zinu ventspils futbola virtuvi jo pats esmu bijis tur ieksha,tapec es tev pilniba piekritu.
Nestrīdēsimies vismaz šovakar!Jo gribu normāli izbaudīt vakaru!Un es zinu par ko rakstu!vnk nevajag manu profilu apliet ar mēsliem!
============
aldenss, 15:52, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
lai ká tur bútu vai nebútu ar to liepájas futbolu,
bet Ventspils vienalga bús pirmie.paslaik stabilákais klubs ar finansém un visu páréjo
=============
par šo komentu tu arī esi informēts kas rakstījis,es pat nojaušu kas!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 18:45, pirms 10 gadiem
ja man butu jaatbild tad teiktu alguns :-)
Andris5 rakstīja: Nestrīdēsimies vismaz šovakar!Jo gribu normāli izbaudīt vakaru!Un es zinu par ko rakstu!vnk nevajag manu profilu apliet ar mēsliem!
============
aldenss, 15:52, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
lai ká tur bútu vai nebútu ar to liepájas futbolu,
bet Ventspils vienalga bús pirmie.paslaik stabilákais klubs ar finansém un visu páréjo
=============
par šo komentu tu arī esi informēts kas rakstījis,es pat nojaušu kas!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 18:50, pirms 10 gadiem
Tas ka kasparello un key ir viena persona tas ir fakts , bet tas neesmu es , jo es zinu kas vins ir (mans draugs).
par to kas bija pirm ibo - es nevainoju tani fakta ka cilveki neiet uz futeni , bet tas ka tu tik sturgalvigi poteji katra kustiba to ka tas ir toto . un sen jau zinatniski ir pieradits , ka ja kadam visu laiku potee vienu un to pasu pec kada laika tam arii saak ticet.(sini gadijuma grauj iluziju pat par tiem kas ir godigi speletaji)
Man personigi ir tikai viens Niks un tas ir atvasinats no mana varada- Ziedonis Bausenieks kuru tu ja taa loti velies vari parliecinaties draugiem.lv.(kur ir redzams ka esmu Dzimis audzis un macijies Liepaja) un pie reizes izbeigt siet man citas personas bumbas .
tapec drosi sovakar vari iedzert par to ka kadreiz arii kludies
Andris5 rakstīja: Ar vienu profilu mani celi debesīs ar otru grūdi zemē!
Labs!Bet tas jau bija sagaidāms(runa par maikls19 komentu),pēc šādiem komplimentiem vienmēr sekos žults gāšana!Un kas tad savus profilus aizstāvēs(key23) ja ne pats,vai ne?
Šis ir zagts profils(kā kasparello99=key23) vai savlaicīgi sagatavots(runa par 2008 gadu)?
Es arī atceros ka vēl pirms Ibes toto ziņas šis profils mani vainoja, ka es triecu prom no LV stadiem līdzjutējus jo visu laiku tik par toto vien runāju!
Ventspilniek arī šo tavu soli paredzēju!Priekā!Šovakar dzeru es!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 18:50, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzu (vismaz pagaidām) pamata īpašam optimismam, jo patreiz visi ļoti izvairīgi runā par šī Liepājas futbola projekta finansiālo pusi.
Ir pamats apšaubīt vai Liepājas ambiciozo futbola līdzjutēju varētu apmierināt FK ''Jūrmala'' vai cita līdzīga LV futbola kluba sniegums un rezultāti. FK ''Liepāja'' apmeklētība būs ļoti atkarīga no šī kluba snieguma, kā to pēdējās sezonās apliecināja LM apmeklētība mājas spēlēs.
Liepājā fūža vietā būtu raksts par hoķi(šāda tipa) kur fūzis vēl nezinātu savu likteni!Tavs koments būtu tāds pats(hokeja sakarā)?
Nelieni iekšā futbolā!Tu neesi pelnījis ne komentēt,ne intervēt ne ko citu!
Ej tik turpini sistemātiski brukt virsū Rīgas Dinamo!Tur tu esi vietējā mēroga SC zvaigzne!Bet nožēlojama!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:01, pirms 10 gadiem
Ziechis rakstīja: Tas ka kasparello un key ir viena persona tas ir fakts , bet tas neesmu es , jo es zinu kas vins ir (mans draugs).
par to kas bija pirm ibo - es nevainoju tani fakta ka cilveki neiet uz futeni , bet tas ka tu tik sturgalvigi poteji katra kustiba to ka tas ir toto . un sen jau zinatniski ir pieradits , ka ja kadam visu laiku potee vienu un to pasu pec kada laika tam arii saak ticet.(sini gadijuma grauj iluziju pat par tiem kas ir godigi speletaji)
Man personigi ir tikai viens Niks un tas ir atvasinats no mana varada- Ziedonis Bausenieks kuru tu ja taa loti velies vari parliecinaties draugiem.lv.(kur ir redzams ka esmu Dzimis audzis un macijies Liepaja) un pie reizes izbeigt siet man citas personas bumbas .
tapec drosi sovakar vari iedzert par to ka kadreiz arii kludies
Redzi ventspilniek !Tu jau apraujies uz to ka es TOTO katrā kustībā šeit it kā saskatu!
Es kritizēju tiesnešus!Smadzenes nopērci!Bet nepārdodās diemžel!...
Pēc Ibes es vairāk sāku pieminēt TOTO,pirms tam TOTO starp citu tik pieminēju!
Vajag spēcīgāk izstudēt manus komentus lai varētu pretargumentēt vismaz provēt to darīt,tiesa neiespējamo provēt paveikt arī būtu ar + zīmi vērtējams!
Pastudē manus komentus tā cītīgāk,laika tev ir!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:06, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Redzi ventspilniek !Tu jau apraujies uz to ka es TOTO katrā kustībā šeit it kā saskatu!
Es kritizēju tiesnešus!Smadzenes nopērci!Bet nepārdodās diemžel!...
Pēc Ibes es vairāk sāku pieminēt TOTO,pirms tam TOTO starp citu tik pieminēju!
Vajag spēcīgāk izstudēt manus komentus lai varētu pretargumentēt vismaz provēt to darīt,tiesa neiespējamo provēt paveikt arī būtu ar + zīmi vērtējams!
Pastudē manus komentus tā cītīgāk,laika tev ir!
Ak jē!! Tas saucas, prātiņ nāc mājās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:13, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: man sievete cep pīragus
un rausim vīnu vaļļ
Es šņabīti!
Es rīt tā vairāk ņemšu uz krūts!Šis notikums ir par pamatu vairāku dienu svinībai!
------------------
Cik daudzi šeit Liepājas futbola fanu uzradušies(domāju viltus fanu)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-23 19:15, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: tiešām
kur alguns?
Nez kā maiklam tas ienāca prātā?Man ir savs skats uz konkrēto komentu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:21, pirms 10 gadiem
nu niks kaut kaa lidzigs algunam
Andris5 rakstīja: Nez kā maiklam tas ienāca prātā?Man ir savs skats uz konkrēto komentu!

     [+] [-]

, 2014-01-23 19:23, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Ak jē!! Tas saucas, prātiņ nāc mājās!!!
Key Nr.23, 16:17, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Saprotu, ka tā nav mana lieta, bet uz doto brīdi, neviens no augstāk minētiem kungiem, kuri piedalījās sapulcē, šī raksta pārskatā neminēja topošā projekta juridisko pusi. Teorētiski , ja FK Liepāja pārņem SK LM saistības virslīgā, tātad arī Zaharjina parādi līdz ar veco sportu klubu nāk līdzi. Pastāv iespēja protams, ka Zaharjins juridiski ir atteicies ( SK LM maksātnespējas process vēl ir procesā ) no komandas par labu Verpakovskim, tad tīri juridiski FK Liepāja pārņem visus vecos parādus. Ja FK Liepāja tiek dibināts no jauna, tad tam nav tiesību ne juridisku, ne morālu spēlēt LK izcīnā. Labi, pievērsim acis uz virslīgu, jo arī tur savulaik ārpus rindas ar finansēm un LFF labvēlību ( nekā personīga ) ieleca FK Ventspils. Juridiski ņemot šajā jautājumā ir tīri tiesvedības process no FK Varavīksne skatu punkta, bet nu labi, lai to domā tie, kas par to ir atbildīgi.

-------------
Ko tas nozīmē? Kārtējais demogoģiskais koments!Vnk kārtējo reizi komentē lai tik mēs pattiesie Liepājas un Latvijas līdzjutēji sāktu aizdomāties ka ne viss ir tik rožains!RespektīviKārtējo reizi tiek gāzts žults uz Liepājas futbolu(meli)!Tas viss šeit ir pateikts komentā!
Tāpēc jau šie liepājnieku profili kuri ir zinošaki par visiem pārējiem sakarā ar Liepājas fūzi ir nepieciešami šeit!
Neies cauri!Olu liķieri ierauji un nomierinies!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:32, pirms 10 gadiem
maikls19 rakstīja: nu niks kaut kaa lidzigs algunam
Man ir sava saprašana šai jautājumā,bet lai tas paliek manā pārziņā!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 19:34, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Key Nr.23, 16:17, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Saprotu, ka tā nav mana lieta, bet uz doto brīdi, neviens no augstāk minētiem kungiem, kuri piedalījās sapulcē, šī raksta pārskatā neminēja topošā projekta juridisko pusi. Teorētiski , ja FK Liepāja pārņem SK LM saistības virslīgā, tātad arī Zaharjina parādi līdz ar veco sportu klubu nāk līdzi. Pastāv iespēja protams, ka Zaharjins juridiski ir atteicies ( SK LM maksātnespējas process vēl ir procesā ) no komandas par labu Verpakovskim, tad tīri juridiski FK Liepāja pārņem visus vecos parādus. Ja FK Liepāja tiek dibināts no jauna, tad tam nav tiesību ne juridisku, ne morālu spēlēt LK izcīnā. Labi, pievērsim acis uz virslīgu, jo arī tur savulaik ārpus rindas ar finansēm un LFF labvēlību ( nekā personīga ) ieleca FK Ventspils. Juridiski ņemot šajā jautājumā ir tīri tiesvedības process no FK Varavīksne skatu punkta, bet nu labi, lai to domā tie, kas par to ir atbildīgi.

-------------
Ko tas nozīmē? Kārtējais demogoģiskais koments!Vnk kārtējo reizi komentē lai tik mēs pattiesie Liepājas un Latvijas līdzjutēji sāktu aizdomāties ka ne viss ir tik rožains!RespektīviKārtējo reizi tiek gāzts žults uz Liepājas futbolu(meli)!Tas viss šeit ir pateikts komentā!
Tāpēc jau šie liepājnieku profili kuri ir zinošaki par visiem pārējiem sakarā ar Liepājas fūzi ir nepieciešami šeit!
Neies cauri!Olu liķieri ierauji un nomierinies!
Te tiešām var tikai uzrakstīt-prātiņ,nāc mājās. Ja vien tas prātiņš nav jau nosalis kaut kur uz ielas.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 19:36, pirms 10 gadiem
Prieks par Liepājas futbolu un liepājniekiem!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:42, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Te tiešām var tikai uzrakstīt-prātiņ,nāc mājās. Ja vien tas prātiņš nav jau nosalis kaut kur uz ielas.
Redzi! tev to prātiņu un tev būt cits skats uz dzivi(acīmredzami esi nelaimīgs cilvēks)!Bet šoreiz iztiksim bez aizvainojumiem!Sarunāts?
pārāk daudz pedējā laikā atļaujies!Ja ir mērķis mani šovakar izvest (no pacietības)neizdosies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:46, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Redzi! tev to prātiņu un tev būt cits skats uz dzivi(acīmredzami esi nelaimīgs cilvēks)!Bet šoreiz iztiksim bez aizvainojumiem!Sarunāts?
pārāk daudz pedējā laikā atļaujies!Ja ir mērķis mani šovakar izvest (no pacietības)neizdosies!
Savus draudīgos mājienus vari atstāt WC, bet tikai ūdeni neaizmirsti nolaist.
Tikai beidz rakstīt visādas muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 19:49, pirms 10 gadiem
Zinat cienīti..... Jūs uzvedaties kā jampampiņi..
Muldat par kautkādiem tur profiliem un apvainojat viens otru.... Kāšat virsu viens otram.... Ko tas maina Jūsus dzīvē?
Bet būtība mēs esam uz vienas laipas.... MUMS VISIEM PATĪK FUTBOLS!
Tad nekasāmies..... Jo Liepājas futbola līdzjutējiem ir svētki....
Ir cerību svētki ka futbols būs.....

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 19:51, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Hei
tas no Kijas bija pilnīgi nevajadzīgs komentārs
zils no skaudības pilnīgi
Nezinu kā ar to skaudību,jo nevienam galvā ielīst nevaru, bet tas man ir skaidrs,ka viņš ir viens no sakarīgākajiem komentāru rakstītājiem par LV Virslīgu. Atšķirībā no Andris5.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-23 20:00, pirms 10 gadiem
Leitis70 rakstīja: PS. Šo uzvaru biju domājis par bezcerību, ka virslīgas komandas vairs nebūs.
cilvēki kas darbojās par un ap Liepājas futbolu,kas viņi ir?Bijušie zvejnieka vai pēc tam brīvvalsts Liepājas futbolisti!Kuri tagad arī strādā trenera statusā,Māra tēvs Ilmārs tak arī vēl Liepājas futbola dzīvē darbojās,tas ir darbs turpināt eksistēt Liepājas futbolā,apakšā atrodas dārgumi(Liepajas jaunieši) kuri nesīs peļņu nākotnē gan Liepājā(finansiāli) gan LV futbolistu sakarā,piedavām sakari futbola aprindām ar spējīgiem palīdzēt saglābt ,ir un būs!Jo Liepājas futbols atrodas nevis kaut kur, bet LV futbola virsotnē!Apkārt Liepājas futbolam Liepājnieki rukā un ka redzams arī lemj!Šeit vēl var rakstīt un rakstīt! man ne mirkli neradijās šaubas ka Liepājas futbols tiks saglābts!Manos komentos to var izlasīt ,tiesa šeit no ventspils puses centās maldināt(agrāk) mūs visus,bet arī tam es liku šķēršļus!
Veksmīgu sezonu visiem!Ar nepacietību gaidu!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 20:08, pirms 10 gadiem
Leitis70 rakstīja: Zinat cienīti..... Jūs uzvedaties kā jampampiņi..
Muldat par kautkādiem tur profiliem un apvainojat viens otru.... Kāšat virsu viens otram.... Ko tas maina Jūsus dzīvē?
Bet būtība mēs esam uz vienas laipas.... MUMS VISIEM PATĪK FUTBOLS!
Tad nekasāmies..... Jo Liepājas futbola līdzjutējiem ir svētki....
Ir cerību svētki ka futbols būs.....
Fūzis ir šmeles lieta!Citi mīl šmeli,citi fūzi
esmu līdzjutējs(tātad cienu futbolu),pret ko šeit cīnos tie ir futbola cilvēki(tos pievilina šmele)!Bet ne jau es esmu vainigs ka kāds izmanto n.tos profilus,un pirms komentē(pārmeti par to) pārliecinies par to pats!Ir pat iepriekš neticīgi cilvēki kuri to jau sapratuši!Veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-23 20:27, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Man liekas ,kad šīs baumas paklīda pirms tam tu tam negribēji ticēt un Verpakovski skaitīji par nodevēju. No kura laika šī kažoka apmešana uz otru pusi?
Šoreiz tu kažoku meti uz otru pusi!
Es pieminēju par verpaku komentā:

Andris5, 16:02, pirms 4 stundām
Tas bija vairāk par skontas emblēmas bučošanu savu līdzjutēju priekšā!
No tā arī bija lielākais negatīvisms!


nebija smuki tā darīt!Pārliecināts skontelis viņš bija kādreiz!Bet ar šo gājienu(šodienu domāju) šis atgūs cieņu visos Liepājas lidzjutējos!Arī manī!
------------
Bet koments uz ko atsaucies bija rakstīts jau krietni pēc šiem maniem komentiem verpja sakarā!
Bet mežika teikto šai rakstā ir pretīgi lasīt!Vai ne?
p.s. nav vajadzīgs savs šis profils gremdēt !

     [+] [-]

, 2014-01-23 20:40, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Pīrāgi un vīns par to!!!
Mācāmies tekstu dziesmai divi bija
Noteikti šosezon(2014) kadu fūža spēli apmeklēšu(aizbraukšu uz Liepāju)!Ceru ka vairākus pat!
Priekā!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 20:41, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Man liekas ,kad šīs baumas paklīda pirms tam tu tam negribēji ticēt un Verpakovski skaitīji par nodevēju. No kura laika šī kažoka apmešana uz otru pusi?
Atceros LM-Dinamo Kiev maču , kad pēc Verpja vārtiem visa Liepājas publika aplaudēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 20:48, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Verpim nepārmet , daļa poļu karstasinības dara savu. Prieks ,ka futbols Liepājā nepazūd.
Mežeckis izliekas ,ka viņš strādā, viņš neko nedara. Mums to LFF vadību vajdzētu pārtīrīt , daži jau aizsēdējušies un gremdē LV futbolu.
mežiks runā nevis strādā!LFF paliks un guņa tāpat!Pat nekādu akciju šeit nelīdzēs

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 20:50, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Nu nepārspīlē
es to spēli atceros
atstāju maku tribīnēs, kad peķšni puiki 2km no stadiona piebrauca un novicināja to gar maniem logiem
ne jau aiz labdarības, bet aiz tā, ka vīlās, ka makā nebija naudas
Tieši tā!Šie visi komenti ir vērsti tieši pret manīm,cenšas manu profilu norakt!Naivie!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 20:51, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Nu nepārspīlē
es to spēli atceros
atstāju maku tribīnēs, kad peķšni puiki 2km no stadiona piebrauca un novicināja to gar maniem logiem
ne jau aiz labdarības, bet aiz tā, ka vīlās, ka makā nebija naudas
Labi , nebija visa. Atceries, kā Verpis pieskrēja pie tribīnēm , kad guva vārtus? Veči kājāt stāvot aplaudēja! Un fani uz spēli bija atnākuši kā uz teātri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-23 20:54, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Tieši tā!Šie visi komenti ir vērsti tieši pret manīm,cenšas manu profilu norakt!Naivie!
Tik tiešām. Neliekas , ka tas izklausās mazliet sociopātiski?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 20:59, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Tik tiešām. Neliekas , ka tas izklausās sociopātiski?
Rakstam konkrēti par lietām ar tu to dari!Un nebūs problēmu!
Ja vieno fūzis tad par to arī diskutējam,bet ir skaidrs ka arī tev šodienas ziņa apbēdina!To secinu pēc iepriekšējiem taviem komentiem!
Nekā personiga!Bet gribētu uzzināt kas Liepājas futbolā ir tik pretīgs?
Tas ka nespēlē TOTO?Tas ka domā par jauniešiem un futbolu?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 21:09, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Rakstam konkrēti par lietām ar tu to dari!Un nebūs problēmu!
Ja vieno fūzis tad par to arī diskutējam,bet ir skaidrs ka arī tev šodienas ziņa apbēdina!To secinu pēc iepriekšējiem taviem komentiem!
Nekā personiga!Bet gribētu uzzināt kas Liepājas futbolā ir tik pretīgs?
Tas ka nespēlē TOTO?Tas ka domā par jauniešiem un futbolu?
Esmu priecīgs , ka Liepāja tiks pārstāvēta Virslīgā , kur nu vel , ja Māris būs kaut kur blakus!
Liepājas futbolam nav ne vainas , pretīgi ir tāda tipa ''līdzjuteji'' kā tu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-23 21:17, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Puiki, pietiek!

Liekam sastāvu:
Raivo
Šlampe Mežs Flaksis ?
Kiriļins Šadcins Šlampe J. Ikaunieks
Gucs Dobrecovs Jr
Ivanovs varētu būt , ja netiks pie līguma. Kļava?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-23 21:24, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Esmu priecīgs , ka Liepāja tiks pārstāvēta Virslīgā , kur nu vel , ja Māris būs kaut kur blakus!
Liepājas futbolam nav ne vainas , pretīgi ir tāda tipa ''līdzjuteji'' kā tu!
alguns ari priecāsies!Tad kad jau vairs nav atpakalceļa!...
Redzi atšķirība starp manīm un tevīm:
er nenoliedzu savu nostāju verpja sakarā agrāk,bet tu noliedzi to ka esi pret Liepājas futbolu!Un alguns sekos tev pa pēdam!

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:28, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: alguns ari priecāsies!Tad kad jau vairs nav atpakalceļa!...
Redzi atšķirība starp manīm un tevīm:
er nenoliedzu savu nostāju verpja sakarā agrāk,bet tu noliedzi to ka esi pret Liepājas futbolu!Un alguns sekos tev pa pēdam!
Ok.

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:30, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Key Nr.23, 16:17, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Saprotu, ka tā nav mana lieta, bet uz doto brīdi, neviens no augstāk minētiem kungiem, kuri piedalījās sapulcē, šī raksta pārskatā neminēja topošā projekta juridisko pusi. Teorētiski , ja FK Liepāja pārņem SK LM saistības virslīgā, tātad arī Zaharjina parādi līdz ar veco sportu klubu nāk līdzi. Pastāv iespēja protams, ka Zaharjins juridiski ir atteicies ( SK LM maksātnespējas process vēl ir procesā ) no komandas par labu Verpakovskim, tad tīri juridiski FK Liepāja pārņem visus vecos parādus. Ja FK Liepāja tiek dibināts no jauna, tad tam nav tiesību ne juridisku, ne morālu spēlēt LK izcīnā. Labi, pievērsim acis uz virslīgu, jo arī tur savulaik ārpus rindas ar finansēm un LFF labvēlību ( nekā personīga ) ieleca FK Ventspils. Juridiski ņemot šajā jautājumā ir tīri tiesvedības process no FK Varavīksne skatu punkta, bet nu labi, lai to domā tie, kas par to ir atbildīgi.

-------------
Ko tas nozīmē? Kārtējais demogoģiskais koments!Vnk kārtējo reizi komentē lai tik mēs pattiesie Liepājas un Latvijas līdzjutēji sāktu aizdomāties ka ne viss ir tik rožains!RespektīviKārtējo reizi tiek gāzts žults uz Liepājas futbolu(meli)!Tas viss šeit ir pateikts komentā!
Tāpēc jau šie liepājnieku profili kuri ir zinošaki par visiem pārējiem sakarā ar Liepājas fūzi ir nepieciešami šeit!
Neies cauri!Olu liķieri ierauji un nomierinies!
Tu pat pamatjēgu nevari izlobīt no manis teiktā, ko tad mēs vēl varam tālāk runāt. Nekādā veidā ar savu rakstu nevēlējos zākāt Liepājas futbolu. Tātad īsi un kodolīgi, izvilkšu prekš tevis no manis rakstītā kopsavilkumu. Mans raksts bija domāts, lai līdz ar jauna kluba dibināšanu tiktu nokārtotas visas juridiskās saistības ar veco un jauno klubu. Lai pēc tam nav pārpratumi un Māris neiekāpj citu izraktās un neaizbērtās bedrēs. Es nemazāk kā tu vēlos stabilitāti Liepājas futbolā, tāpēc pirmām kārtām, jebkurš izglītots cilvēks padomās par šī topošā projekta juridisko pusi. Protams, var uzlikt rozā brilles un bļaustīties šeit, cik viss ir skaisti un rožaini, atnācis Verpakovskis Labās fejas personā un tagad glābs futbolu. Labi, uz doto brīdi pieņemsim ka tas tā ir.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-23 21:35, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Tu pat pamatjēgu nevari izlobīt no manis teiktā, ko tad mēs vēl varam tālāk runāt. Nekādā veidā ar savu rakstu nevēlējos zākāt Liepājas futbolu. Tātad īsi un kodolīgi, izvilkšu prekš tevis no manis rakstītā kopsavilkumu. Mans raksts bija domāts, lai līdz ar jauna kluba dibināšanu tiktu nokārtotas visas juridiskās saistības ar veco un jauno klubu. Lai pēc tam nav pārpratumi un Māris neiekāpj citu izraktās un neaizbērtās bedrēs. Es nemazāk kā tu vēlos stabilitāti Liepājas futbolā, tāpēc pirmām kārtām, jebkurš izglītots cilvēks padomās par šī topošā projekta juridisko pusi. Protams, var uzlikt rozā brilles un bļaustīties šeit, cik viss ir skaisti un rožaini, atnācis Verpakovskis Labās fejas personā un tagad glābs futbolu. Labi, uz doto brīdi pieņemsim ka tas tā ir.
Es pat i netaisos lobīt to sarakstīto murgojumu!
Saglabā manus šos komentus(pēdēja pusgadā rakstītus sakara ar Liepājas futbola nākotni) un pēc gadiem trim vēlreiz ieskaties viņos!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 21:36, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: mežiks runā nevis strādā!LFF paliks un guņa tāpat!Pat nekādu akciju šeit nelīdzēs
Ja Mežeckis runātu un nestrādu, tad juridiski topošajam jaunajam Liepājas klubam ( ja viņš ir no jauna nodibināts ) būtu jāsāk sezonu kopā ar Varavīksni, jo SK LM maksātnespējas procedūra ir tikai knapi vidū. Domā ko raksti, Mežeckis jau no paša sākuma deklarēja, ka Liepājas futbols virslīgā būs, tātad liels paldies viņam un LFF par pretīmnākšanu.

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:39, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Es pat i netaisos lobīt to sarakstīto murgojumu!
Saglabā manus šos komentus(pēdēja pusgadā rakstītus sakara ar Liepājas futbola nākotni) un pēc gadiem trim vēlreiz ieskaties viņos!
Man ar tevi nav par ko runāt, jo cik noprotu, tad inteliģences un izglītības līmenis starp mums ir mērāms kilodžoulos. Un tavus rakstus.......Izlasu un aizmirstu.

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:43, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Ja Mežeckis runātu un nestrādu, tad juridiski topošajam jaunajam Liepājas klubam ( ja viņš ir no jauna nodibināts ) būtu jāsāk sezonu kopā ar Varavīksni, jo SK LM maksātnespējas procedūra ir tikai knapi vidū. Domā ko raksti, Mežeckis jau no paša sākuma deklarēja, ka Liepājas futbols virslīgā būs, tātad liels paldies viņam un LFF par pretīmnākšanu.
Tik mežiks šoreiz pakļaujas liktenim!Tāpat kā tu!Ne mežika bilde šobrīd redzama rakstā!Ne šis ir Liepājas futbola glābējs!Pats liepajnieks glābj fūzi!Bet mežiks tik savus apšaubāmos investorus var meklēt un neko vairak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 21:48, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Man ar tevi nav par ko runāt, jo cik noprotu, tad inteliģences un izglītības līmenis starp mums ir mērāms kilodžoulos. Un tavus rakstus.......Izlasu un aizmirstu.
neaizmirsīsi čekas dēl!Mapīte tev priekšā uz galda tagad atrodas un vēl visu nakti studēsi manus komentus!Vēlu veiksmi!Bet zaudētāju godu tu nezaudēsi!Kāds ventspilī laiks?

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:52, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: neaizmirsīsi čekas dēl!Mapīte tev priekšā uz galda tagad atrodas un vēl visu nakti studēsi manus komentus!Vēlu veiksmi!Bet zaudētāju godu tu nezaudēsi!Kāds ventspilī laiks?
Manuprāt , Tu raksti par sevi. Par tiem profiliem , mapītēm , jo vienmēr taviem komentāriem ir + un arī visus komentus Tu atceries!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 21:56, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Diez kapēc Liep gadienā runā par pretīmnākšanu, bet citos gadījumos viss ir pašsaprotami
visādi amstrigi dagi dilari dinas nāk mainās iet
bet te pēkšņi pretīmnākšana

nav jau skandināvijas politika, kur partijai jādzimst no nevainīgu jaunavu vidus
Tas jautājums tev ir jāuzdod LFF, konkrēti Mežeckim. Mežeckim Liepājas futbols ir īpaši tuvs, jo pats savā laikā viņš trenēja šeit. Tas protams tīri teorētiski vērtēts aspekts. Kā vēl vienu varu minēt Liepājas futbola jaunatnes sistēmu, kur rezerves ir nodrošinātas kā minumus 5 gadiem uz priekšu, par kuriem pašlaik rūpes izrāda Liepājas pašvaldība un tas ir tikai loģiski, ja tādai jauniešu struktūrai kā Liepājai, ir īpašs atbalsts no LFF. Tās ir tikai manas domas, kāpēc tik ieinteresēta bija LFF, kaut gan juridiski varēja uzlikt "veto" un nosūtīt uz turieni, kur ir jācīnās caur uguni un ūdeni, lai izsistos tur, kur mums it ka patreiz ir atļauts spēlēt. DAG gadījums ir cits, tur bija sponsoru ieinteresētība komandu pārcelt uz Liepāju. Bizness viņiem šeit noplaka un viss aizgāja pret straumi.

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:13, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Manuprāt , Tu raksti par sevi. Par tiem profiliem , mapītēm , jo vienmēr taviem komentāriem ir + un arī visus komentus Tu atceries!
tu viņus lieci?Es pat neesmu ievērojis ka man būtu kādi plusi!Esi norāvies no saites!
Ja ir problēmas ar tiem +/- tas taisam akciju(jeb to bodi sēdzam ciet)!Lai SC atbrīvojas no viniem!Nebūs manipulācijas ar viņiem!
Esi par?Es atbalstīšu šādu akciju!Bet tādu akciju nebūs,jo pašam tev šī +/- sistēma ir vajadzīga!Tāpēc par viņu vienmēr domā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:35, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: un arī visus komentus Tu atceries!
man ir pietiekami laba atmiņa!Nelepojos bet dzīvē noder,tiesa hoķī vienreiz aizšavu greizi balstoties uz atmņu,bet hoķim sekkoju tā... starp citu!
Fūzis ir nr 1 manā dzīvē!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 22:38, pirms 10 gadiem
sasperjods rakstīja: Aizej uz izrādi - Gaisnotāji
Ja jau es no Kuldīgas biju, tad Tev no sava štadtes nebūs
Kapēc to rakstu - tapēc, ka Tu galīgi nesaprati, kāds ir jautājums
Viņš saprata!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-24 06:15, pirms 10 gadiem
Oho, kas tad te? Laikam jau jāgaida, kad dažiem šeit būs izgājuši pīrāgi un šņabis, citādi jau paši vairs vakar nesaprata savus nodefinētos jautājumus un reizē arī atbildes.

     [+] [-]

, 2014-01-24 06:57, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Oho, kas tad te? Laikam jau jāgaida, kad dažiem šeit būs izgājuši pīrāgi un šņabis, citādi jau paši vairs vakar nesaprata savus nodefinētos jautājumus un reizē arī atbildes.
Pirāgi apēsti un šņabis ir izgājis!Laiks cilvēku apgaismošanai!
Agrāk bija tāds profils kasparello99,bijušais zvejnieka futbolists,kurš 2012 gada vasaras beigās šeit vairs savus komentus nerakstīja!Bet 2012. gada 28. augustā. tika reģistrēts šis te Key23,kurš pēcāk pārņēma kasparello99 profila personu!To ka man esot jazin un jādomā ka šī ir tā pati persona kas zem kasparello99 to man norādīja alguns,vēlāk arī šis man pasūtījuma vēstuli šā sakarā bija nosūtījis(kas bija lēts cerību triks).

Es vienreiz šim key23 biju rakstījis,lai tik liek galdā šo kasparello99 profilu,saņēmu rupju atbildi,kas tu tāds esi lai es tev liktu galdā(apm. šāda atbilde).Otru reizi vairs viņam netaisījos to prasīt,bet čalis nu ir ticis klāt pie šī kasparello99 profila,bet nevar vien sagaidit kad es vēl kādu reizi šamam prasīšu parādīt,līdz vienu dienu(nebija grūti uzmeklēt to rakstu,jo saņēmu toreiz brīdinājumu)tiek mests laukā(tā brīža sarakste):
------
kasparello99, 2013-05-04 23:17, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Un ko tagad teiksi?? Es nekur negribu iet. Man ir labi Liepajā.
-----
Key Nr.23, 2013-05-04 23:35, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt

Andris5 rakstīja: tas ka atkost var jebkuru paroli ar laiku tas būtu skaidrs !Tik vajadzīgs laiks!Atceries ka es rakstīju lai tu man lieci priekšā savu profilu?Kas bija?

Man tiešām nāk reāli smiekli par tevi. Tu taču esi lunis kas lunis.
------------
Key Nr.23, 2013-05-04 23:47, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Noķēru kasparello99, aizvedu uz Beberliņu mežu un mocīju tik ilgi, līdz pateica viņš man savu sportacentrs.com paroli. Pēc tam piesēju akmeni pie kajām un dīķī iekšā Nebūs vairs kasparello99, tagad es viņa vietā.
--------------
Re kur ir apstiprinājums manam rakstītam
ka Key Nr.23 ir pārņēmis kasparello99 (cita cilvēka profilu),bet kā tad šamais ticis pie šī profila?Pēcāk sapratu!Blata darīšana bija!

Šeit tādas lietas notiek,tiek zagti cita cilvēka profili un pēc tam nelietīgi zem šiem profiliem demogoģē,ja pazustu uz kādu laiku Andris5 ,nešaubos šī pati persona paliktu nemierīgs un centīsies noskaidrot kas noticis ar Andris5,un ja A5 ar galiem,tā profils viņu,skarbi bet tā ir pattiesība!Tik ceru čekasdēl ka atstāsi šo te ,,gorgoroth,, black metal albuma vāku,nevis tādus pajoļus kā savam šim profilam ieliksi!
Šo es rakstu visu zināsanai!Tas te notiek!

Un atgriežieties pie Key Nr.23 pirmā šī raksta komenta!Jūs tur salasīsiet Zvejnieka futbolistu?kurš iespējams dienu dienā tiktos ar tagadējiem futbola cilvēkiem,un nekad ko tādu murgainu nerakstītu,kā rakstīja šis ventspilnieks!Kārtējais darba brāķis,lai savilktu dūrē savas negatīvās emocijas kuras ir pret Liepājas futbolu ,un vismaz nogaidītu,jo raksti vēl būtu un pēcāk varētu savu demogoģiju mētāt,bet šoreiz butu priecājies (kaut falši) kopā ar visiem,notēlojis to ka ņem pilnu krūti(to darītu kasparello99),bet šis berIdemogoģē) vienā beršanā,tāpēc jau iepriekš biju rakstījis ka šamam ir smadzenes noregulētas autopilotā!Jādomā katrai darbībai līdzi ik sakundi,jābūt pacietīgam,jāiztur u.t.t.Bet ko tevi mācīšu,sačakarējis esi gan šo gan arī citus savus profilus!
Lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-24 07:36, pirms 10 gadiem
O,kur te iet jautri.Nezin,vai zvaigznes sagriezušās,ka normāli veči uzsākuši diskusiju ar neadekvāto.Un vēl ,sveiciens Maiklam par šo komentu:"maikls19 rakstīja: nu niks kaut kaa lidzigs algunam."
Nomierinies un atceries.Man nav vajadzības pēc vairākiem nikiem,jo nerakstu nekādas jēlības,nevienu bez iemesla neapvainoju,bet izsaku savu viedokli.Šajā jautājumā es ar secinājumiem nesteigšos,jo katru nedēļu no Liepājas puses pienāk savādākas ziņas.Pagaidīsim pavasarI.
Un vēl Maiklam.Tu kā ventspilnieks droši vien esi lasījis arī Ventas balss mājas lapu,kur nav jāreģistrējās un vari rakstīt ar kādu segvārdu ienāk prātā.Tad arī tur rakstu vienīgi zem alguna niku,kur bieži vien atļaujos kritizēt,domāju pelnīti,OC vadību,teiksim par neuzcelto apgaismojumu,kaut arī zinu,ka visi tur zin ,kas raksta zem vārda alguns.Tā kā šo frāzi esi izspļāvis nevietā.Bet ar andrīti diskutēšu tikai varbūt tad ,kad būšu ierāvis kādu mēriņu,jo skaidrā prātā ar televizoru strīdēties neredzu jēgu.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 07:37, pirms 10 gadiem
markiss3 rakstīja: vienas vieniigas pasakas . peeksni paraadaas jaunais sesks un liepaaja no stikla kalna ieripo tiesji cempliigas grupu turniiraa .
Nav pasakas! Ta ir Liepājas futbola realitāte,es pēdējā gada laikā centos vispesimistiskākos Liepājas futbola līdzjutējus novest no domas ka Liepāja arī varētu nepārstāvēt ar komandu 2014 g. guņas ligā!Domāju ka man izdevās!Papildus vēl cīnījos pret šī key23 demogoģiskiem dažādu profilu komentiem sakarā ar nu jau bjušo LM,arī tur mans darbs nesa augļus!
Un pat man kurš nešaubījās ne mirkli ka būs Liepājā joprojām futbols augstākā sabiedrībā sanāca šoreiz eksplodet!
Dēļ tā ka Liepājas futbols parādīja vidējo pirkstu(šo mirkli sen gaidīju un vakar kārtīgi izbaudīju) visiem šķībo mīļīem ,kuri šeit netrūka, arī manam čomam liepājas ventspilniekam,kuram bija murgaina nakts!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 07:50, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Pirāgi apēsti un šņabis ir izgājis!Laiks cilvēku apgaismošanai!
Agrāk bija tāds profils kasparello99,bijušais zvejnieka futbolists,kurš 2012 gada vasaras beigās šeit vairs savus komentus nerakstīja!Bet 2012. gada 28. augustā. tika reģistrēts šis te Key23,kurš pēcāk pārņēma kasparello99 profila personu!To ka man esot jazin un jādomā ka šī ir tā pati persona kas zem kasparello99 to man norādīja alguns,vēlāk arī šis man pasūtījuma vēstuli šā sakarā bija nosūtījis(kas bija lēts cerību triks).

Es vienreiz šim key23 biju rakstījis,lai tik liek galdā šo kasparello99 profilu,saņēmu rupju atbildi,kas tu tāds esi lai es tev liktu galdā(apm. šāda atbilde).Otru reizi vairs viņam netaisījos to prasīt,bet čalis nu ir ticis klāt pie šī kasparello99 profila,bet nevar vien sagaidit kad es vēl kādu reizi šamam prasīšu parādīt,līdz vienu dienu(nebija grūti uzmeklēt to rakstu,jo saņēmu toreiz brīdinājumu)tiek mests laukā(tā brīža sarakste):
------
kasparello99, 2013-05-04 23:17, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Un ko tagad teiksi?? Es nekur negribu iet. Man ir labi Liepajā.
-----
Key Nr.23, 2013-05-04 23:35, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt

Andris5 rakstīja: tas ka atkost var jebkuru paroli ar laiku tas būtu skaidrs !Tik vajadzīgs laiks!Atceries ka es rakstīju lai tu man lieci priekšā savu profilu?Kas bija?

Man tiešām nāk reāli smiekli par tevi. Tu taču esi lunis kas lunis.
------------
Key Nr.23, 2013-05-04 23:47, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Noķēru kasparello99, aizvedu uz Beberliņu mežu un mocīju tik ilgi, līdz pateica viņš man savu sportacentrs.com paroli. Pēc tam piesēju akmeni pie kajām un dīķī iekšā Nebūs vairs kasparello99, tagad es viņa vietā.
--------------
Re kur ir apstiprinājums manam rakstītam
ka Key Nr.23 ir pārņēmis kasparello99 (cita cilvēka profilu),bet kā tad šamais ticis pie šī profila?Pēcāk sapratu!Blata darīšana bija!

Šeit tādas lietas notiek,tiek zagti cita cilvēka profili un pēc tam nelietīgi zem šiem profiliem demogoģē,ja pazustu uz kādu laiku Andris5 ,nešaubos šī pati persona paliktu nemierīgs un centīsies noskaidrot kas noticis ar Andris5,un ja A5 ar galiem,tā profils viņu,skarbi bet tā ir pattiesība!Tik ceru čekasdēl ka atstāsi šo te ,,gorgoroth,, black metal albuma vāku,nevis tādus pajoļus kā savam šim profilam ieliksi!
Šo es rakstu visu zināsanai!Tas te notiek!

Un atgriežieties pie Key Nr.23 pirmā šī raksta komenta!Jūs tur salasīsiet Zvejnieka futbolistu?kurš iespējams dienu dienā tiktos ar tagadējiem futbola cilvēkiem,un nekad ko tādu murgainu nerakstītu,kā rakstīja šis ventspilnieks!Kārtējais darba brāķis,lai savilktu dūrē savas negatīvās emocijas kuras ir pret Liepājas futbolu ,un vismaz nogaidītu,jo raksti vēl būtu un pēcāk varētu savu demogoģiju mētāt,bet šoreiz butu priecājies (kaut falši) kopā ar visiem,notēlojis to ka ņem pilnu krūti(to darītu kasparello99),bet šis berIdemogoģē) vienā beršanā,tāpēc jau iepriekš biju rakstījis ka šamam ir smadzenes noregulētas autopilotā!Jādomā katrai darbībai līdzi ik sakundi,jābūt pacietīgam,jāiztur u.t.t.Bet ko tevi mācīšu,sačakarējis esi gan šo gan arī citus savus profilus!
Lai veicas!
Vienīgais par ko Tevi cienu, uzrakstot ar lielo burtu, par to, ka esi copy-paste karalis. Tavu apņēmību nevienam šeit nepārsist, tas nekas, ka saturs tajā visa laba ja par procentiem 5 atbilst patiesībai. Pieņem lietvedi mājās, lai vari salikt visu mapītēs pa gadiem un par tēmām. Tēmas varētu būt, profili, Guņa, plusiņi-mīnusiņi, diriks un treimanītis. Ja vēl katram mape savā krāsā būtu, ideāli. Jāsper vaļā tev kantoris vai lietvedības firma. Bet ar personīgiem apsvērumiem vien nepietiks, būs vajadzīgi pārbaudīti dati, citādi ātri vien izputēsi.

     [+] [-]

, 2014-01-24 08:04, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Vienīgais par ko Tevi cienu, uzrakstot ar lielo burtu, par to, ka esi copy-paste karalis. Tavu apņēmību nevienam šeit nepārsist, tas nekas, ka saturs tajā visa laba ja par procentiem 5 atbilst patiesībai. Pieņem lietvedi mājās, lai vari salikt visu mapītēs pa gadiem un par tēmām. Tēmas varētu būt, profili, Guņa, plusiņi-mīnusiņi, diriks un treimanītis. Ja vēl katram mape savā krāsā būtu, ideāli. Jāsper vaļā tev kantoris vai lietvedības firma. Bet ar personīgiem apsvērumiem vien nepietiks, būs vajadzīgi pārbaudīti dati, citādi ātri vien izputēsi.
Nav ko uzprasīties uz maniem komentiem!Pats vien esi vainīgs!
Ne tev to rakstīju,jo tu visu pats labi zini,bet gan citu lietotāju zināšanai,pamatots argumentēts koments ar lielu devu loģiku piedavām!
Saprotu vakar jau izjuti triecienu,šorīt knapi pamodies vēl viens trieciens... traki vai ne?Gribi karot karosim,bet tavi n.tie profili(zem kā slēpies) nelīdzēs!

     [+] [-]

, 2014-01-24 08:23, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Oho, kas tad te? Laikam jau jāgaida, kad dažiem šeit būs izgājuši pīrāgi un šņabis, citādi jau paši vairs vakar nesaprata savus nodefinētos jautājumus un reizē arī atbildes.
Tu šeit kā tāds gailēns sāki savu ik rīta dziesmu dziedāt!Gribēji kā labāk,bet sanāca kā vienmēr!Bija vajadzīgs,vai nē!Nebūtu šis koments nebūtu mana atbilde!Ceru ka būs mācība!
Negribētu būt šorīt tavā vietā,bet ieteiktu tomēr vienu maziņo paņemt,tādā veidā uzvilktos nervus nomierinātu!Man grūtos brīžos tas palīdz!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 08:38, pirms 10 gadiem
[quote andris5]
Tu šeit kā tāds gailēns sāki savu ik rīta dziesmu dziedāt!Gribēji kā labāk,bet sanāca kā vienmēr!Bija vajadzīgs,vai nē!Nebūtu šis koments nebūtu mana atbilde!Ceru ka būs mācība!
Negribētu būt šorīt tavā vietā,bet ieteiktu tomēr vienu maziņo paņemt,tādā veidā uzvilktos nervus nomierinātu!Man grūtos brīžos tas palīdz!

Man ir pilnīgi vienalga ko tu tur par mani esi sakopējis. Pats sev akmeni pie kājas kā redzi neēsmu piesējis un upē vēl līdz šim neēsmu ielēcis, kā redzi. Tā kā uz taviem sakopētiem materiāliem skatos ar ironiju. Tev pat "līkais" raustās paskatīties un pārliecināties draugos par manu paziņu...Nedod Dievs atklās Andrīti. Starpcitu, viņa draugos esmu arī es. Meklē pats....Bet ko nu te pašlaik, tāpat sāksi blefot, ka draugos ir viltus profili ar 80 apstiprinātiem draugiem. Varētu jau ar Tevi sportiskās intereses pēc pastrīdēties, tas piedod adrenalīnu, bet tad atkal mani nesapratīs un saliks izsaukuma zīmes pie profila. Tā kā sapratu, ka pret sienu skriet nav vērts. Tā padomāju, tu varētu būt labs advokāts dzīvē, vienmēr savu viedokli aizstāvēsi līdz pēdējam, bet ir viens mīnuss, bez faktiem var diskutēt un malt tukšu ūdeni tikai šeit, dzīvē tas var izspēlēt ļoti bēdīgas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 09:12, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Man ir pilnīgi vienalga ko tu tur par mani esi sakopējis. Pats sev akmeni pie kājas kā redzi neēsmu piesējis un upē vēl līdz šim neēsmu ielēcis, kā redzi. Tā kā uz taviem sakopētiem materiāliem skatos ar ironiju. Tev pat "līkais" raustās paskatīties un pārliecināties draugos par manu paziņu...Nedod Dievs atklās Andrīti. Starpcitu, viņa draugos esmu arī es. Meklē pats....Bet ko nu te pašlaik, tāpat sāksi blefot, ka draugos ir viltus profili ar 80 apstiprinātiem draugiem. Varētu jau ar Tevi sportiskās intereses pēc pastrīdēties, tas piedod adrenalīnu, bet tad atkal mani nesapratīs un saliks izsaukuma zīmes pie profila. Tā kā sapratu, ka pret sienu skriet nav vērts. Tā padomāju, tu varētu būt labs advokāts dzīvē, vienmēr savu viedokli aizstāvēsi līdz pēdējam, bet ir viens mīnuss, bez faktiem var diskutēt un malt tukšu ūdeni tikai šeit, dzīvē tas var izspēlēt ļoti bēdīgas lietas.
Nav jēgas tev atbildēt un šeit taisnoties, meklēt vēl kādus izlīšanas variantus!Viss kā uz delnas!Vnk samierinies!Jāstrādā ir profesionālāk,a tā doma ka sēdēsi zem tāda un tāda profila un būšu neredzams šeit nestrādā(manā priekšā),es tevi kā grāmatu lasu,un paredzu katru tavu nākamo soli,pat ja tu zinātu kas es esmu tu tāpat būtu bezcerīgs manā priekšā!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-24 09:27, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Nav jēgas tev atbildēt un šeit taisnoties, meklēt vēl kādus izlīšanas variantus!Viss kā uz delnas!Vnk samierinies!Jāstrādā ir profesionālāk,a tā doma ka sēdēsi zem tāda un tāda profila un būšu neredzams šeit nestrādā(manā priekšā),es tevi kā grāmatu lasu,un paredzu katru tavu nākamo soli,pat ja tu zinātu kas es esmu tu tāpat būtu bezcerīgs manā priekšā!
Man ir pilnīgi vienalga ko tu par mani domā. Un lasu es Tevi, nevis Tu mani, kungs. Tu esi paredzams līdz vienkāršībai. Un kāds tad būs mans nākamais solis?? Es zinu, un tas būs kardināls, pie pirmās iespējas.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 09:49, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: O,kur te iet jautri.Nezin,vai zvaigznes sagriezušās,ka normāli veči uzsākuši diskusiju ar neadekvāto.Un vēl ,sveiciens Maiklam par šo komentu:"maikls19 rakstīja: nu niks kaut kaa lidzigs algunam."
Nomierinies un atceries.Man nav vajadzības pēc vairākiem nikiem,jo nerakstu nekādas jēlības,nevienu bez iemesla neapvainoju,bet izsaku savu viedokli.Šajā jautājumā es ar secinājumiem nesteigšos,jo katru nedēļu no Liepājas puses pienāk savādākas ziņas.Pagaidīsim pavasarI.
Un vēl Maiklam.Tu kā ventspilnieks droši vien esi lasījis arī Ventas balss mājas lapu,kur nav jāreģistrējās un vari rakstīt ar kādu segvārdu ienāk prātā.Tad arī tur rakstu vienīgi zem alguna niku,kur bieži vien atļaujos kritizēt,domāju pelnīti,OC vadību,teiksim par neuzcelto apgaismojumu,kaut arī zinu,ka visi tur zin ,kas raksta zem vārda alguns.Tā kā šo frāzi esi izspļāvis nevietā.Bet ar andrīti diskutēšu tikai varbūt tad ,kad būšu ierāvis kādu mēriņu,jo skaidrā prātā ar televizoru strīdēties neredzu jēgu.
Redzi, ar mani ir otrādi, līdz ko ieņemu mēriņu un sāku šeit diskusiju ar andrīti, tad man pie profila parādās izsaukuma zīmes.

     [+] [-]

, 2014-01-24 09:58, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Man ir pilnīgi vienalga ko tu par mani domā. Un lasu es Tevi, nevis Tu mani, kungs. Tu esi paredzams līdz vienkāršībai. Un kāds tad būs mans nākamais solis?? Es zinu, un tas būs kardināls, pie pirmās iespējas.
Ja tu mani paredzētu līdz vienkāršībai,kā šeit mālē,tad arī savu darbu tu veiktu uzmanīgāk,man šeit ir diezgan norādes kā vajadzēja darboties ja vēlies palikt visu acīs liepājnieks,bet redzi tu mani nevari paredzēt!
Bet kāpēc es tevi varu?Tava darbība šeit ir ieprogrammēta,neko jaunu tu šeit nevari likt pretīm!Trūkst ideju?Tu darbojies pēc daudzu gadu atpakaļ izstrādātas shēmas,man tik vajadzēja noķert tos pavedienus!Un tālāk jau tu nekur vairs nespruksi!Pat ja piestrādāsi pie šīs lietas,tāpat būšu tev uz pēdām!

     [+] [-]

, 2014-01-24 10:03, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Redzi, ar mani ir otrādi, līdz ko ieņemu mēriņu un sāku šeit diskusiju ar andrīti, tad man pie profila parādās izsaukuma zīmes.
Lietotājs ir saņēmis 1 brīdinājumu.
--------------
Atceros par ko ,trīss vārdu rupjība bija toreiz,bet tā toreiz nebija diskusija ar manīm,tas bija vnk viens īss rupjš koments un pēdējais zem tā raksta!Bet es nebiju ziņotājs!
Ah tad protams, tev jau ir vēl citi profili ............

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 10:22, pirms 10 gadiem
Apsveicami, ka Māris nāk palīgā! Vispār jau tā ažiotāža, ka Liepājai nebūs komanda virslīgā, bija samākslota, tā teikt vētra ūdens glāzē. Nebija jau nopietni argumenti, kāpēc Liepājas komanda nevarētu spēlēt! Nauda, niecīgs budžets? Latvijas virslīgas sakarā, kur ir amatieru līmenis, par to ir smieklīgi runāt. Futbola komandas Latvijā tiek finansiāli mākslīgi uzturētas, tās taču pašas neko nespēj nopelnīt! Faktiski visas virslīgas komandas varēja spēlēt amatieru, vai pusprofesionālā statusā. 'Par ko šiem spēlētājiem maksā tūkstošus? Skonto labākajos gados dažs esot saņēmis ap 5000Ls! Vājprāts! Liepājā esmu redzējis kādās mašīnās uz treniņu sabrauc futbolisti, viena par otru šikāka! Par Ventspili vispār nerunāsim!
Tiem,pirmkārt Andrim5, kuri brēc kādas šausmas būtu, ja komandu nopirktu kāds ārzemju investors! Slavenajā Anglijas premjerlīgā visas labākās komandas ir nopirktas- Abramovičs, arābu šeihi, ASV miljardieru mantiņas tās ir! Angļu faniem jau arī tas nepatīk. Bet vai tāpēc iet bojā premjerlīga, angļu futbola tradīcijas?
Kas gan ir nepatīkami, ka Latvijas futbolā valda krieviskums un lielākā daļa futbolistu ir krievi, līdz ar to darba valoda gandrīz visās komandās ir krievu valoda ar visiem piparotiem izteicieniem. Tas arī atbaida lielu daļu latviešu fanu! Ja kāds par to šaubās- aizejiet uz kādu spēli, vai treniņu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 10:38, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nesatraucies, uz vietas pēc brīdinājuma nesēdēju, apstrīdēju, diskutēju. Tāds darbs. Un pēc tā visa man tika nodota ļoti lietderīga informācija par tevi. Tici man, pie pirmās iespējas tas viss nāks ārā.
Manā diskusijas laikā neviens profils nav saņēmis brīdinājumu,arī neviens tavējais nav saņēmis!
Varbut toreiz bija kāda atbilde kāds koments,tik smalki neatceros,bet diskusijas kā dādas toreiz nebija!
Es pirmo brīdinājimu saņēmu kad mēs abi ar algunu devām kurš nu kuru rupjāk apries(zem kārtīgiem grādiem abi bijām),mani brīdināja,algunu nē!Tātad toreiz es ņēmu virsroku Biju laikam rupjāks!Zinu kas ziņoja!
Otro brīdinājumu saņēmu kad to dzīvei neveiksmīgi nolemto Ivaru nosaucu vienā vārdā!Nu ne rupjāk kā šoreiz viņš mani(viņu nebrīdina,mani brīdina),trešo saņēmu kad es pret tavu profilu armiju šeit iekarsu,toreiz ziņotājs bija profils pampars5(nav radniecīgas saites ar šo profilu?),ceturto saņēmu kad izteicu neapmierinātību sakara ar sasperjoda nepamatoto brīdināšanu!
p.s. skatos esi izņēmis savu komentu,bet lai mans paliek!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 10:51, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tiem,pirmkārt Andrim5, kuri brēc kādas šausmas būtu, ja komandu nopirktu kāds ārzemju investors! Slavenajā Anglijas premjerlīgā visas labākās komandas ir nopirktas- Abramovičs, arābu šeihi, ASV miljardieru mantiņas tās ir! Angļu faniem jau arī tas nepatīk. Bet vai tāpēc iet bojā premjerlīga, angļu futbola tradīcijas?
Kas gan ir nepatīkami, ka Latvijas futbolā valda krieviskums un lielākā daļa futbolistu ir krievi, līdz ar to darba valoda gandrīz visās komandās ir krievu valoda ar visiem piparotiem izteicieniem. Tas arī atbaida lielu daļu latviešu fanu! Ja kāds par to šaubās- aizejiet uz kādu spēli, vai treniņu.
Nevis brēc bet domāju par LV futbolu,viss nokārtojās vai ne?Tu te vakar šķībos aizstāvēji it kā pats saņemtu no šiem piķi!
Liepājas futbols ir jāsaglabā!Tā ir sava futbola pasaule,sāks te vandīties kādi tur ieceļotāji,pazudīs gan jaunieši gan savs Liepājas futbols!Aizies kā Ventspilī ne jaunieši,ne savejie komandā, kamēr naudu grūdīs kāds tikmēr klubs elpos,pazudīs investors,pazudīs arī futbols,tiesa šo šķībo darbība būtu visticamāk TOTO novirzienā !

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 11:10, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Manā diskusijas laikā neviens profils nav saņēmis brīdinājumu,arī neviens tavējais nav saņēmis!
Varbut toreiz bija kāda atbilde kāds koments,tik smalki neatceros,bet diskusijas kā dādas toreiz nebija!
Es pirmo brīdinājimu saņēmu kad mēs abi ar algunu devām kurš nu kuru rupjāk apries(zem kārtīgiem grādiem abi bijām),mani brīdināja,algunu nē!Tātad toreiz es ņēmu virsroku Biju laikam rupjāks!Zinu kas ziņoja!
Otro brīdinājumu saņēmu kad to dzīvei neveiksmīgi nolemto Ivaru nosaucu vienā vārdā!Nu ne rupjāk kā šoreiz viņš mani(viņu nebrīdina,mani brīdina),trešo saņēmu kad es pret tavu profilu armiju šeit iekarsu,toreiz ziņotājs bija profils pampars5(nav radniecīgas saites ar šo profilu?),ceturto saņēmu kad izteicu neapmierinātību sakara ar sasperjoda nepamatoto brīdināšanu!
p.s. skatos esi izņēmis savu komentu,bet lai mans paliek!
Komentu izņēmu, jo tīri cilvēcīgi Tevi žēl palika. Tu jau nēesi vainīgs pie tā, kāds esi. Sapratu, ka to labot vairs nav iespējams. Lai veicas un neatbildi uz maniem rakstiem šeit, es pirmais jau sen tev neko nerakstīju. Ja sāksi atkal pieminēt manu nepatieso dzīves vietu, es iegūšu adrenalīnu un diskusija mums atkal aizies uz divām dienām, tā kā stāvi mierīgs un ignorē manus rakstus, līdzīgi kā es tavus līdz šim.

     [+] [-]

, 2014-01-24 11:30, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Komentu izņēmu, jo tīri cilvēcīgi Tevi žēl palika. Tu jau nēesi vainīgs pie tā, kāds esi. Sapratu, ka to labot vairs nav iespējams. Lai veicas un neatbildi uz maniem rakstiem šeit, es pirmais jau sen tev neko nerakstīju. Ja sāksi atkal pieminēt manu nepatieso dzīves vietu, es iegūšu adrenalīnu un diskusija mums atkal aizies uz divām dienām, tā kā stāvi mierīgs un ignorē manus rakstus, līdzīgi kā es tavus līdz šim.
OK izbeidzam!Bet uz šo nu nekādi nenoturējos!

Tev manis žēl palika? Nabadziņš!
tev esot nodota ļoti laba informācija par manīm,cik tas būtu ticami?Ja tev būtu arī šāda informācija nodota tad ceļu es zinātu no kura avota tā nākusi!Jā tā būtu taisnība tad tu vnk šeit nekad to jautājumu nepaceltu,jo tad man jau būtu skaidrs vēl daudz vairāk pavedieni kā šobrīd!
Ja tāda informācija tev būtu ,esmu gatavs diskutēt par to,ne no kā tur nebūtu jābaidās(man),tēma man patīkama!Bet visdrīzāk tas bija kārtējais tavs blefs!
Bet vēlreiz saku, ja tev arī būtu zināms ,tu vnk šeit to jautājumu nepaceltu!Uz muti esi spēcīgs,bet garā nīkulis!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 15:49, pirms 10 gadiem
Kas attiecas uz tavu pēdējo frāzi, tad lūdzu bez rupjībām. Ja kāds ir uz mutes spēcīgs, tad ne jau es. Ja jau esi tik izcils un nebailīgs, tad parādies mana drauga statistikā draugos ar savu profilu, esi vecis, nevis tikai tukšas runas runā. Kā tu teici, savus trumpjus pret Tevi es paturēšu Pokerim. Tici man, tā būs "bomba". Šeit izlikt tādu informāciju nav īstā vieta. Ja pret mani kaut ko tādu kāds izdarītu, izvazātu pa tiesām, kā neķeras, tāpēc uzvedies kārtīgi un nebojāsim viens otram dzīvi. Kā jau minēju iepriekš, es tevi pagaidām uztveru ar humoru, bet katram humoram ir sava robeža, kur jautrs humors pāriet melnā humorā un ne visi t.s. "melno " humoru saprot. Labi, nākšu Tev pretīm un pievēršu acis, ka tu mani esi pierakstījis Ventspilī, kaut gan ar Ventspili man nav nekāda sakara. Vairs nerakstīšu Tev, bet ja būs kādas rupjības no tavas puses, blefa šeit vairāk nebūs un arī brīdinājumu nebūs.

     [+] [-]

, 2014-01-24 16:16, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kas attiecas uz tavu pēdējo frāzi, tad lūdzu bez rupjībām. Ja kāds ir uz mutes spēcīgs, tad ne jau es. Ja jau esi tik izcils un nebailīgs, tad parādies mana drauga statistikā draugos ar savu profilu, esi vecis, nevis tikai tukšas runas runā. Kā tu teici, savus trumpjus pret Tevi es paturēšu Pokerim. Tici man, tā būs "bomba". Šeit izlikt tādu informāciju nav īstā vieta. Ja pret mani kaut ko tādu kāds izdarītu, izvazātu pa tiesām, kā neķeras, tāpēc uzvedies kārtīgi un nebojāsim viens otram dzīvi. Kā jau minēju iepriekš, es tevi pagaidām uztveru ar humoru, bet katram humoram ir sava robeža, kur jautrs humors pāriet melnā humorā un ne visi t.s. "melno " humoru saprot. Labi, nākšu Tev pretīm un pievēršu acis, ka tu mani esi pierakstījis Ventspilī, kaut gan ar Ventspili man nav nekāda sakara. Vairs nerakstīšu Tev, bet ja būs kādas rupjības no tavas puses, blefa šeit vairāk nebūs un arī brīdinājumu nebūs.
Key Nr.23, 2014-01-23 19:06, vakar, ignorēt, atbildēt
Ak jē!! Tas saucas, prātiņ nāc mājās!!!

p.s. to man adresēji....
------------------
Piekrītu darījumam un nebojāsim attiecības!
Kā redzams bija tas blefs par to ka tev ir infa par manīm!Ar tādu kā tevīm man nav pa ceļam!
Tādi draugi vēl pastāv?Gadus četrus tur neesmu bijis,un gadus četrus vēl nebūšu!Nesaprotu ko cilvēki tur atrod?
Turēšu tevi pie vārda!Bet ja blefosi Liepājas sakarā,sadursmes būs nenovēršamas!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-24 19:47, pirms 10 gadiem
Atgriežoties pie Sasperjoda jautājuma par "pretīmnākšanu". Jautājums pilnīgi pamatots, bet varbūt zināms pamats lietot šo apzīmējumu ir tas, ka SK LM vienkārši likvidējās, neiesaistoties mantojuma tālāknodošanā (atšķirībā no gadījumiem ar DAG, Amstrig un pārējiem minētajiem). Līdz ar to topošo FK Liepāja par SM mantinieku padara LFF "svētība", nevis daudzmaz korekta juridiska procedūra.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 19:58, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Key Nr.23, 2014-01-23 19:06, vakar, ignorēt, atbildēt
Ak jē!! Tas saucas, prātiņ nāc mājās!!!

p.s. to man adresēji....
------------------
Piekrītu darījumam un nebojāsim attiecības!
Kā redzams bija tas blefs par to ka tev ir infa par manīm!Ar tādu kā tevīm man nav pa ceļam!
Tādi draugi vēl pastāv?Gadus četrus tur neesmu bijis,un gadus četrus vēl nebūšu!Nesaprotu ko cilvēki tur atrod?
Turēšu tevi pie vārda!Bet ja blefosi Liepājas sakarā,sadursmes būs nenovēršamas!
Liepājas futbola sakarā nekad neblefošu un to var apstiprināt visi šeit esošie profili, izņemot andris5 un sasperjods. Kam vajadzēja pierādīt, kas esmu, tikāmies, padzērām kafiju utt...Kas neticēja no paša sākuma, tas vēl līdz šim brīdim atkailina savu priekšlūpu manā priekšā un tās ir viņu problēmas.

     [+] [-]

, 2014-01-24 21:33, pirms 10 gadiem
olga rakstīja: Atgriežoties pie Sasperjoda jautājuma par "pretīmnākšanu". Jautājums pilnīgi pamatots, bet varbūt zināms pamats lietot šo apzīmējumu ir tas, ka SK LM vienkārši likvidējās, neiesaistoties mantojuma tālāknodošanā (atšķirībā no gadījumiem ar DAG, Amstrig un pārējiem minētajiem). Līdz ar to topošo FK Liepāja par SM mantinieku padara LFF "svētība", nevis daudzmaz korekta juridiska procedūra.
Nu tad beidzot, vien saprotošs juridikscijā cilvēks nāca pie apvāršņa. Citādi ar bērniem vien jārunā un jānolaižas trīs, četrus līmeņus zemāk zem sava iespējamā.

     [+] [-]

, 2014-01-24 23:02, pirms 10 gadiem
olga rakstīja: Atgriežoties pie Sasperjoda jautājuma par "pretīmnākšanu". Jautājums pilnīgi pamatots, bet varbūt zināms pamats lietot šo apzīmējumu ir tas, ka SK LM vienkārši likvidējās, neiesaistoties mantojuma tālāknodošanā (atšķirībā no gadījumiem ar DAG, Amstrig un pārējiem minētajiem). Līdz ar to topošo FK Liepāja par SM mantinieku padara LFF "svētība", nevis daudzmaz korekta juridiska procedūra.
Cik es zinu uz doto brīdi, tad pagaidām juridiski nekas vēl nav nokārtots, bet daži jau sāka dzert un sievām pīrāgus sūtīt. Man prieks par to. Vienīgā cerība, ka vienas lēcas vietā vēl ir dabiskais stikls, nevis rozā. Teiksim hop tikai tad, kad reāli būs Liepājā nokomplektēta komanda un tā sāks gatavošanos pilnvērtīgi sezonai.