Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Virslīgā arī nākamajā sezonā spēlēs desmit klubi

Jānis Celmiņš

Virslīgā arī nākamajā sezonā spēlēs desmit klubi
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien notikušajā Virslīgas čempionāta klubu pārstāvju sanāksmē notika kalendāra izloze un apstiprināts čempionāta izspēles formāts, kas paredz, ka desmit klubi, līdzīgi kā iepriekšējā sezonā, izspēlēs čempionātu trijos riņķos.

Virslīgu atstājusi pagājušās sezonas vājākās komandas "Jaunība" un "Tranzit", bet to vietā startēs 1. līgas uzvarētājas "Gulbene-2005" un "Jūrmala".

Čempionāta pilnais spēļu kalendārs un Reglaments tiks izskatīts nākamajā Virslīgas klubu sanāksmē 28. janvārī plkst 12:00 Latvijas futbola federācijas telpās. 2011. gada Latvijas Virslīgas futbola čempionāts sāksies aprīļa vidū, savukārt pirmajās aprīļa nedēļās tiks izspēlētas Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālu un pusfinālu spēles.

2011.gada Virslīgas čempionāta komandas:

Skonto FC (pašreizējā čempione)
FK Ventspils
SK Liepājas metalurgs
FC Daugava (Daugavpils)
FK Jūrmala-VV
FK Jelgava
SK Blāzma (Rēzekne)
Olimps/RFS (Rīga)
FB Gulbene-2005 (Pirmās līgas čempioni)
FC Jūrmala (Pirmās līgas 2.vietas ieguvēji)

Spēļu kalendārs, 1.kārta (16. un 17. aprīlis)

FK Ventspils – FK Jūrmala-VV
SK Blāzma – Skonto FC
FB Gulbene-2005 – FC Daugava
Olimps/RFS – SK Liepājas metalurgs
FC Jūrmala – FK Jelgava

Izlozēti Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālu spēļu pāri

Tāpat šodien notika Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālu spēļu pāru izloze. Ceturtdaļfināli tiks izspēlēti 2. un 3. aprīlī, savukārt pēc nedēļas notiks arī pusfināli, tādējādi lielā futbola sezonā Latvijā šogad sāksies tieši ar Kausa izcīņas spēlēm.

Pašreizējie Kausa īpašnieki “FK Jelgava” savā laikumā uzņems “SK Liepājas metalurgs”, Latvijas čempione “Skonto FC” tiksies ar Daugavpils “FC Daugava”. Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālā iekļuvušie Pirmās līgas pārstāvji “Valmiras FK” un “Daugava/RFS” par iekļūšanu pusfinālā spēlē attiecīgi pret pagājušās sezonas Kausa finālistiem “Jūrmala-VV” un “FK Ventspils”.

2010./2011.gada Latvijas Kausa izcīņa

Ceturtdaļfināli (2. un 3.aprīlī)

Jūrmala-VV – Valmieras FK
Daugava/RFS – FK Ventspils
FK Jelgava – SK Liepājas metalurgs
Skonto FC – FC Daugava

Pusfināli – 9./10.aprīlī
Pusfināla izloze – 4.aprīlī 12:00 LFF telpās
Fināls – 15.maijā “Futbola Dienas” ietvaros Skonto stadionā, Rīgā

Izmantotie resursi:
LFF: LATVIJAS FUTBOLA FEDERĀCIJA | Galvenie...

1 2 3 4 106 komentāri
Slēpts komentārs: JimBim

 +14 [+] [-]

, 2011-01-20 17:41, pirms 14 gadiem
JimBim rakstīja: Sāks 10 komandas,bet cik arī beigs ?...Man domāt-kādas 8
Ganjau visas pabeigs

 +12 [+] [-]

, 2011-01-20 17:43, pirms 14 gadiem
Nesaprotu, kapēc Jurmalai vajadzīgas divas komandas. Ideala būtu abu komandu apvienošana, spēlētu tikai labākie, lielāka sponsoru un domes labvēlība. Latvijas futbols no tā tikai iegūtu, celtos līmenis noteikti.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-20 17:44, pirms 14 gadiem
kas ar pirmo liigu?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-20 17:45, pirms 14 gadiem
JimBim rakstīja: Sāks 10 komandas,bet cik arī beigs ?...Man domāt-kādas 8
Es gan domāju, ka pabeigs visas 10

  +9 [+] [-]

, 2011-01-20 17:47, pirms 14 gadiem
Prieks, ka spēlē tās komandas kurām ir jāspēlē un neviena nav atteikusies no dalības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-20 18:00, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Piekrītu!
A kas ar Valmieru? Tie nevar sev normāļu komandu uzbliezt? Un kapēc Rīgai nav vēl kāda normāla komanda, Olimps neskaitās - Skonto fārms...
Valmierā komanda jau ir, tik nav tik laba komanda, kā vēlētos.
Iespējams piķītis pietrūkst augstu mērķu realizēšanai.
Runājot par Rīgu. Nu iepriekšējā sezonā kapāja Jaunība, vēl pirms sezonas Daugava.
Tad kad bija 3 (dažreiz vairāk) klubi no Rīgas, tad visi bļāva, kāpēc Rīgā tik daudz klubus

  +8 [+] [-]

, 2011-01-20 18:02, pirms 14 gadiem
Esmu ar par to ka abas Jūramalas apvienotos un izveidotu vienu spēcīgu komandu līdz ar to atbrīvotos vēl viena vieta Virslīgā,kur varētu spēlēt piemēram Valmiera kas Virslīgu padarītu interesantāku gan no ģeogrāfiskā gan sportiskā viedokļa!

 +11 [+] [-]

, 2011-01-20 18:08, pirms 14 gadiem
kaads var izskaidrot, ar ko taas Juurmalas komandas atshkjiras. cik saprotu, vieni pagaajushosezon aukstaa uudenii mazgaajaas un galiigi naudas nebija...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 18:10, pirms 14 gadiem
Esmu par 8 komandām,
10 nav vajadzīgas,tā jau šeit ir bardaks,un šīs liekās piešūtās 2 komandas tikais šo bardaku palielina,un protams bez farmklubiem.

Skaidrs ir viens, tie kas lemj tiem, tieši šīs 10 komandas ir izdevīgas!

  +7 [+] [-]

, 2011-01-20 18:16, pirms 14 gadiem
Ričards Dzirnis rakstīja: Nesaprotu, kapēc Jurmalai vajadzīgas divas komandas. Ideala būtu abu komandu apvienošana, spēlētu tikai labākie, lielāka sponsoru un domes labvēlība. Latvijas futbols no tā tikai iegūtu, celtos līmenis noteikti.
Kad tu esi redzejis ka divi krievu zhidi kopa kko spetu uztaisit? Vini tur viens otram gatavi galvu noraut nejau apvienoties.

  +9 [+] [-]

, 2011-01-20 18:18, pirms 14 gadiem
Lai kāds spriestu par apvienošanos jebkama ar dajebko ir jāsaprot elementāra ekonomikas teorijas kāda 3 lpp., apvienojas tikai tie, kuriem ir viena izpratne un vīzija par biznesu un tā attīstību.. Otrkārt, visu nosaka budžets, ja jūs apvienosiet 2 komandas ar 100 000 budzetu, jebkurā valūtā, tad vajag apvienot veselas 7, lai varētu nostāties blakus Ventspilij vai Liepājai..

Pirms rakstīt, nu vajag tā kā arī padomāt ko rakstīt..

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 18:25, pirms 14 gadiem
>> zobufeja

tā starp citu, Jūrmalu VV īpašnieks un vadītājs ir Dainis Deglis, tas pats kas spēlēja Daugavā kopā ar Starkovu, Miļevski, Semjonovu, Popkovu u.c., taču apvienoties var ar cilvēkiem kuri izprot futbola un biznesa attīstību līdzīgi.
Nevajag futbolu izraut no tirgus ekonomikas, tas ir tāds pats bizness kā jebkurš cits, kokakolu ar pepsikoluarī tad vajadzētu apvienot, kola taču ir viena un garša arī taču ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 18:30, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Piekriitu.Lai speelee 8 komandas 4 rinkjos,tad ari top komandas speelees 4 savstarpeejaas speeles un chempis buus interesantaaks.Sava laikaa vairaak komandas uztaisiija delj Alimpa,lai Gunjam buutu lielie prieki.
Olimpam nav ko piesieties, spēj sev vietu paši nodrošināt un pēdējos gadus nav ne tuvu izkrišanai, tā kā nav ko te piesieties.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 18:32, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Kad tu esi redzejis ka divi krievu zhidi kopa kko spetu uztaisit? Vini tur viens otram gatavi galvu noraut nejau apvienoties.
To es labi saprotu. Saku, kas butu labāk futbolām, kā tādam, Latvijā, īpaši Jūrmalai, kas dod naudu abām šīm komandām, tadējādi vismaz pilsētā saprastu kuru komandu jāatbalsta, veidotu futbola tradīcijas un tāda garā. Vienkarši Jūrmala nav tā pilsēta kurā uz futbolu nav tūkstoši, tapec jega no divam pusprofesionālām komandām?

  +9 [+] [-]

, 2011-01-20 18:34, pirms 14 gadiem
O Gulbene tomer startes???? Tas ir labi....

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 18:39, pirms 14 gadiem
>>Ričards Dzirnis

Vispirms uzzini cik pilsēta dod naudu un tad noskaidro cik vajag profesionālai komandai, un tad parēķini cik ilgam laikam ar to pietiek..
..nekas īpaši nemainītos, ja nedotu ne kapeiku..
Pasaki, kurā pilsētā nāk tūkstoši un regulāri, un ar biļetēm..

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 18:41, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Piekriitu.Lai speelee 8 komandas 4 rinkjos,tad ari top komandas speelees 4 savstarpeejaas speeles un chempis buus interesantaaks.Sava laikaa vairaak komandas uztaisiija delj Alimpa,lai Gunjam buutu lielie prieki.
Tieši tā,Aalimps krita ārā,un lai tas nenotiktu paplašināja.Tas nav normāli,ja jau pirms sezonas spriežam par to ,vai pabeigs visas komandas,(jo ar tām problēmām jau esam saskārušies)ja raiz spriežam tad šaubamies,un tas nekam neder.
8 komandas 4 riņķi kā agrāk!Nav citu variantu.
Otrs:
pie 10 komandām līga zaudēs savu ,gan vadošo komandu,gan vidusmēra komandu līmeni,bet kāds par to nemaz nesatraucas.
Un tas ir pats LFF prezidents,kam tas nerūp.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 18:41, pirms 14 gadiem
Atkal Sauļus "pie driķera"...Ņemot vērā nākamās sezonas perspektīvas un visu virslīgu klubu finansiālās iespējas, domāju, ka vajadzēja FKV dot iespēju Cekanāvičam. Sauļus jau gadus piecus mīņājas ap šo vietu, bet kā nesanāk, tā nesanāk....Viņš to sen jau ir pelnījis. Bet nu labi, tās ir FKV pārziņā. Tikai neizmirsīsim, ka treneris ar skaļu CV, kāds savukārt, ja nemaldos, bija 3 sezonas atpakaļ Daugavpilī, negarantē tūlītējus rezultātus. Žēl Cekanāviča. Ņemot vērā konkurentu topošos amatieru trenerus, vienīgais konkurents Cekanāvičam būtu bijis Pertija.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 18:43, pirms 14 gadiem
Nezinu,kas ko lemj,bet cik saprotu,tad visas runas par nespēlēšanu beigušās arī Rēzeknē.Ja jau apstiprinātas 10 komandas,tas nozīmē tikai to,ka visas 10 ir gatavas spēlēt un devušas federācijai savu jā vārdu.
Acīmredzot finanses sagrabinātas.Tas tikai priecē.Pie tam viss ir noticis pēc sportiskā principa,tā ka te nav daudz ko šķēpus lauzt.Protams ,ka farmkluba spēlēšana virslīga nav īpaši labi,bet no otras puses skatoties ,tieši tagadējais Skonto sastāvs ir lielākā daļa bijušie Olimps spēlētāji.Pirmajā līgā diez vai spēlētāji tik strauji progresētu.Galvenais ,lai arī rudenī turnīru beigtu visas 10 komandas.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 18:46, pirms 14 gadiem
>>>kasparello99
Man gan šķiet ,ka Sauļus šo amatu nemaz nevēlās.2 trenera amats viņam garantē stabilu darbu un algu.(Tās gan tikai manas domas)

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 18:47, pirms 14 gadiem
Ričards Dzirnis rakstīja: To es labi saprotu. Saku, kas butu labāk futbolām, kā tādam, Latvijā, īpaši Jūrmalai, kas dod naudu abām šīm komandām, tadējādi vismaz pilsētā saprastu kuru komandu jāatbalsta, veidotu futbola tradīcijas un tāda garā. Vienkarši Jūrmala nav tā pilsēta kurā uz futbolu nav tūkstoši, tapec jega no divam pusprofesionālām komandām?
Taisniba. Bet Jurmala ari liels gorods, vini grib ak Riga divas komandas

  +5 [+] [-]

, 2011-01-20 18:51, pirms 14 gadiem
dragoo rakstīja: Olimpam nav ko piesieties, spēj sev vietu paši nodrošināt un pēdējos gadus nav ne tuvu izkrišanai, tā kā nav ko te piesieties.
Aalimps divus gadus pēc kārtas ,nav bijis nodrošinājis savu vietu Guņas A līgā(pie 8 kom.),un pie divām klāt pieliktām tas jau ir daudzmaz izdarāms,ja nebūs paši spējīgi,Guņa nokārtos,lai paliktu.
Bet komentēt šo faktu lieki,farmklubus uz pirmo līgu,viņām te nav vieta pie galvenām komandām.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-20 19:01, pirms 14 gadiem
Gulbenei lielais onka tomēr naudiņu iedeva!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 19:24, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Piekrītu!
A kas ar Valmieru? Tie nevar sev normāļu komandu uzbliezt? Un kapēc Rīgai nav vēl kāda normāla komanda, Olimps neskaitās - Skonto fārms...
Nauda nauda un velreiz nauda.
Savakt jau varetu un kaut vai ar to pasu sastavu varetu spelet, bet diezle nav naudas, atceros vel vecos labos laikus kad Stiklaskiedra sponsoreja un uz katru speli dalina stadino tribines bija pilnas, protams tas butu super ja atkal butu tiesi taapat

  -4 [+] [-]

, 2011-01-20 19:33, pirms 14 gadiem
He, Andris5 močī ar rudzu maizi tjipa 2 dažādi freki. Bļā,, Pagājušajā sezonā jau pārsmējos par šo dueli, tikai viens h.ujārī ar garumzīmēm, otrs nē. Bet domu gājiens un komati tiek likti, identiski. Man ta vienalga, lai jau cīnās Andža piektais, bet uz ņirgu toč velk.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 19:40, pirms 14 gadiem
Nu labums ir ne tikai Olimpam no tās paplašināšanas, bet arī vēl kādai komandai. Un cik tad Indriksonam finansiālā labuma no tā Olimpa ir ticis?

Tiiri teorijaa: Pozitiivais ir tas, ka vidusmeera komandaam, taadaam kaa Jelgavai, Juurmalai ir vairaak speelju ar liidziigiem/uzvaramiem pretiniekiem. Savukaart kaada no liela trijnieka var pret vaajakajiem uzlaist uz ilgaaku laiku kaadu rezervistu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 19:45, pirms 14 gadiem
bondža rakstīja: He, Andris5 močī ar rudzu maizi tjipa 2 dažādi freki. Bļā,, Pagājušajā sezonā jau pārsmējos par šo dueli, tikai viens h.ujārī ar garumzīmēm, otrs nē. Bet domu gājiens un komati tiek likti, identiski. Man ta vienalga, lai jau cīnās Andža piektais, bet uz ņirgu toč velk.
Eu sīkpirdi,kur tavs komentārs par rakstu,jeb esi kārtējais jefiņš kam uz nerviem krīt mani komentāri!Tiesnešus un tiesāšanu šoreiz neaiztieku,es tev varētu daudz apskaidrot ,kamdēļ par 8 komandam,bet tu neesi tā vērts.
Paņirgājies par
alguns,olga,domu gājiens viens
Kegums,suvass domu gājiens viens
............(daudzpunkts) , NIPEM domu gājiens viens
Pampars3,ondulats,meita,strops - viena persona
Es šeit vēl varu turpināt.............
Tu jefiņ piebremzē!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 19:52, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Nu labums ir ne tikai Olimpam no tās paplašināšanas, bet arī vēl kādai komandai. Un cik tad Indriksonam finansiālā labuma no tā Olimpa ir ticis?
Totalizartoru iespējas!(Rezultātu falsificēšana)
Viena no aizdomīgākajām Guņas A līgas komandām,trijnieks(aizdomīgo rezultātu) Daugava,skonta, Aalimps.

     [+] [-]

, 2011-01-20 20:03, pirms 14 gadiem
bondža rakstīja:
un to savu LM emblēmu vāķi nost lieci tik savu skontelļu emblēmu,nemāni cilvēkus!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 20:04, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Totalizartoru iespējas!(Rezultātu falsificēšana)
Viena no aizdomīgākajām Guņas A līgas komandām,trijnieks(aizdomīgo rezultātu) Daugava,skonta, Aalimps.
Par Daugavu piekriitu, gan par Fjodorova dzimeni, gan par iecelsjanu Virsliigaa. Tad jau par iipasjiem nopelniem futbola attiistiibaa varetu arii Valmieru pieaicinaat - geograafija kljuutu veel plasjaaka.
Naakamo gan laikam liktu Jauniibu - par peedeejo kaartu Ventspilii.

No Olimpa/Skonto taadi smuki joki nav redzeeti.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 20:10, pirms 14 gadiem
Kāpēc 3 nevis 4 riņķi? CMON!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 20:22, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Par Daugavu piekriitu, gan par Fjodorova dzimeni, gan par iecelsjanu Virsliigaa. Tad jau par iipasjiem nopelniem futbola attiistiibaa varetu arii Valmieru pieaicinaat - geograafija kljuutu veel plasjaaka.
Naakamo gan laikam liktu Jauniibu - par peedeejo kaartu Ventspilii.

No Olimpa/Skonto taadi smuki joki nav redzeeti.
Olimps-Jauniba 9-0,un ne tikai 2010,iepriekšējos gadus ir bijuši Daugavai(2007) ļoti dīvaini rezultāti,to pat savulaik(2007) Toļiks atzina,ka nesaprot kas ar Daugavu notiek,Aaloimpam tas pats,gan kā tika eirokausos caur kausa izcīņu,arī Daugava tādā pat veidā izcīnīja tiesības spēlet eirokausos,gan kā pret līderi FKV 0-0,kur Rimku neiesita pendeli.Bet skonta tika vilkts mačos pret LM abos kur bija 2-1,pendele pret Daugavu beigās...............
Aalimpam šķiet bija tādi rezultāti ne šogad 3-3 pret skontu(no 3-1 skonta izvilka niču mača beigās)FKV-AAlimps 5-3(no 0-3)maču izvilka pēdējā pusstundā 58` pirmos vārtus atguva)Tas tā, neliels uzmetums.
1 2 3 4 106 komentāri