Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Tukums" gandrīz šokē haotisko "Liepāju", tomēr mājup brauc ar punktu

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Tukums" gandrīz šokē haotisko "Liepāju", tomēr mājup brauc ar punktu
"Tukums 2000" turnīra tabulā ieraksta punktu. Foto: Karolina Mazira/Spartaks

Pie otrā punkta "Optibet" Virlsīgas turnīrā tikuši "Tukums 2000/TSS" spēlētāji, kas viesos cīnījās neizšķirti 2:2 ar "Liepāju", turklāt mājinieki no zaudējuma aizbēga pašā mača izskaņā.

Abas komandas bija spiestas veikt korekcijas starta sastāvā, jo Tukums 2000/TSS tieši pirms mača lauza līgumus ar saviem pamatsastāva spēlētājiem Romānu Mickeviču un Edgaru Žarski, bet “Liepāju” pēc mača ar RFS ķēra pamatīgs diskvalifikāciju vilnis. Tukumnieki gan mēģināja darīt visu, lai pret novājināto “Liepāju” varētu spēlēt šobrīd labākajā sastāvā, tomēr vienoties ar “Spartaku” neizdevās.

Aktīvāk maču sāka mājinieku, ko varēja arī paredzēt, bet pirmajās desmit minūtēs atzīmējās tikai ar vienu bīstamāku sitienu pa vārtiem, pēc kura Ivans Baturins bumbu ar otro piegājienu tvēra. Ap 13. minūti drošāk uzbrukumā sāka darboties tukumnieki, ar ko, šķiet, pārsteidza mājiniekus, kas aizsargājās visai haotiski, brīžiem vienkārši aizsitot bumbu uz pretējo laukuma pusi. Desmit minūtes pamuļļājušies, liepājnieki atcerējās par uzbrukumu, tika pie diviem stūra sitieniem un otro no tiem arī pārvērta vārtu guvumā. Ar pirmo piegājienu apdraudēt vārtus īsti neizdevās, taču arī viesi bumbu prom neaizsita, tā lēkāja pa vārtsarga laukumu un Seidū Jahaija, atrodoties ar muguru pret vārtiem, ar papēdi iestūma bumbu mērķī.

Guvuši vārtus, liepājnieki nemetās ātri nostiprināt savu vadību, taču septiņas minūtes vēlāk izveidoja vēl vienu momentu, bet divas reizes komandu glāba Ivans Baturins, vispirms neļaujot uzsist Ričarda Fraidejam, bet pēc tam arī atvairot bumbu pēc Amansiu Fortiša sitiena. Krišjānis Zviedris “Liepājas” vārtos pirmo reizi tā pa īstam dabūja iesaistīties spēlē 39. minūtē, kad pēc teicama Mateuša Cetnarska centrējuma nocēla bumbu no Roberta Jaunarāja-Janvāra galvas.

Pirmā puslaika kompensācijas laikā liepājnieki paši sarūpēja iespēju sāncenšiem, kļūdoties pie sava soda laukuma. Viesi nogādāja bumbu pieredzējušajam Cetnarskim, kurš no metriem 19 varēja izdarīt sitienu, atrodoties tieši pretī vārtiem, tomēr šāva pāri.

Pirmo momentu otrajā puslaikā izveidoja mājinieki, bet ar sitienu vārtu rāmī to noslēgt nespēja. Tukumnieku atbilde bija krietni vien asāka. Pēc asprātīgas soda sitiena izspēles spēcīgi pa vārtiem sita Boriss Bogdaškins, tukumnieki tika arī pie atkārtota sitiena, bet liepājnieki visas briesmas novērsa. Dažas minūtes vēlāk vēl viens standarts un Centnarska centrējums tomēr noslēdzās ar vārtu guvumu – vispirms labi ar galvu sita Jaunarājs-Janvāris, Zviedris bumbu atsita sev priekšā, no spēlētāja burzmas tā atlēca pie Gata Lūka, un liepājnieks pārspēja savu bijušo komandu.

Pēc šiem notikumiem spēle manāmi atdzīvojās. Tūlīt pat pie bīstama standarta tika “Liepāja”, jau nākamajā uzbrukumā vārtus apdraudēja tukumnieki, bet vēl divas minūtes vēlāk Zviedris atvairīja bumbu pēc spēcīga Cetnarska sitiena. Protams, kārta pienāca liepājnieku momentam, bet sēdēt ierakumos nedomāja arī “Tukums 2000”. Pamazām gan spēle atkal vairāk pārvācās uz viesu laukuma pusi, kuru pretuzbrukumi kļuva mazāk azartiski, taču iespējas uzbrukt tukumnieki garām nelaida.

74. minūtē vienu no tādām “Tukums 2000” arī pārvērta vārtu guvumā – Raivis Vītolnieks gandrīz neviena netraucēts iegāja soda laukumā un ar spēcīgu sitienu tālajā stūrī pārspēja Zviedri, izvirzot savu komandu vadībā. Un tomēr arī tas vēl nebija pēdējais vārtu guvums. Liepāja aktīvi devās uz priekšu, veidoja momentus, tomēr izcelties atkal spēja pēc standartsituācijas, ko labi izspēlēja divi uz maiņu nākuši spēlētāji – Semeņivs centrēja, Izraels visu apsteidza un krītot iedabūja bumbu vārtos.

Daudz netrūka, lai divas minūtes vēlāk Vītolnieks vēlreiz izvirzītu vadība tukumniekus, tomēr šoreiz ar sitienu no nedaudz tālākas distances Zviedris galā tika. Ar izglābšanos no zaudējumu samierināties negribēja arī liepājnieki un azartiski metās uz priekšu, tomēr visi notikumi šajā mačā jau bija aiz muguras – 2:2.

Liepāja – Tukums 2:2 (1:0)
Vārti: Jahaja 23, Izraels 85’; Lūks 56’, Vītolnieks 74’
Liepāja: Zviedris, Fraidejs, Žuļevs, Gabovs, D. Ivanovs, Jurkovskis, Ķigurs (Upka 74'), Jahaja, Fortišs (Dodo 54'), Čudars (Izraēls 68’), F. Ivanovs (Semeņivs 68’)
Tukums: Baturins, Aizgrāvis, Jaunarājs-Janvāris, Reingolcs, Pelcis (Ozols 68’) , Lūks, Bogdaškins, Strods, Penkevics (Gailis 72’), Cetnarskis, Vītolnieks
Brīdinājumi: D. Ivanovs, Fraidejs, Žuļevs; Reingolcs, Baturins, Lūks, Pelcis
Galvenais tiesnesis: Aleksandrs Golubevs

"Optibet" Virslīgas 8. kārta

DatumsLaiksSpēleTiešraideRez.
16.07.18:00Liepāja - Tukums 2000Sportacentrs.com TV2:2 (1:0)
17.07.18:00Ventspils - MettaSportacentrs.com TV
17.07.20:00Valmiera - DaugavpilsSportacentrs.com TV
17.07.20:00RFS - RigaSportacentrs.com TV
18.07.18:00Spartaks - JelgavaBest4SportTV

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.RFS770019:521
2.Riga760118:418
3.Valmiera73229:1111
4.Ventspils731311:910
5.Daugavpils730416:129
6.Jelgava73045:89
7.Spartaks62229:128
8.Liepāja721410:127
9.Metta72057:136
10.Tukums 200080266:242

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaVārti
1.EmersonsRFS6
2.Nemaņa BelakovičsSpartaks5
3.Tolu ArokodareValmiera5 (1)
4.Činonso OforsDaugavpils4
Kulē MbomboRiga FC4
6.Raimonds KrollisMetta4 (1)

 +12 [+] [-]

, 2020-07-16 19:59, pirms 4 gadiem
cik žēl,ka Tukums nenoturēja pārsvaru.

  +7 [+] [-]

, 2020-07-16 19:59, pirms 4 gadiem
Viss kas notiek, ir par āfriku..
Ja godīgi, Tukums bija pelnījis uzvaru. No spēles redzēju aptuveni 80% un to pašu teica arī komentētājs!

  +8 [+] [-]

, 2020-07-16 20:00, pirms 4 gadiem
FKL vēl cerēja šogad ar Rīgas grandiem cīnīties, nu smiekli nāk

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:01, pirms 4 gadiem
Ja nemaldos, patreiz vēl neviens klubs galveno treneri sezonas laikā nav atlaidis?
Šķiet, tagad tam būtu jānotiek..

  -2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:01, pirms 4 gadiem
Apsveicam liepājniekus ar labo spēli!!!
Apsveicu Tukumu ar punktu!!!
Liepājai ir nopietnas motivācijas problēmas. Sāka spēlēt tikai pie 1-2.
..........................

  +4 [+] [-]

, 2020-07-16 20:01, pirms 4 gadiem
garais_999 rakstīja: FKL vēl cerēja šogad ar Rīgas grandiem cīnīties, nu smiekli nāk
FKL varēs pret Super Novu vai Smilteni pārspēlēs uzkapāt

  -4 [+] [-]

, 2020-07-16 20:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja nemaldos, patreiz vēl neviens klubs galveno treneri sezonas laikā nav atlaidis?
Šķiet, tagad tam būtu jānotiek..
Nav pamats, ja 2 pamatvīri ir ārā.
Ja sastāvs ir draņķīgs un jaunie vietēji pasaulē izkaisīti kā tādi armēņišī pēc genocīda 1914.

 +13 [+] [-]

, 2020-07-16 20:05, pirms 4 gadiem
Lūk, ko nozīmē vājš treneris un vēl vājāks menedžments. Klubs, kas tiek novērtēts, kā otrs vērtīgākais virslīgā ieņem 8. vietu un spēlē pilnīgi neskatāmu futbolu bez pozitīva rezultāta. Paris līderu iztrūkums nav attaisnojums, ja šāda spēle ir pret absolūto pastarīti.

  +9 [+] [-]

, 2020-07-16 20:05, pirms 4 gadiem
te nav vairs ko komentēt - Liepāja ir jaunais izsmiekls Latvijas futbolā, visi var paņirgāties. tā notiek, ka pie teikšanas intelektuāli vāji cilvēki.

  +6 [+] [-]

, 2020-07-16 20:06, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nav pamats, ja 2 pamatvīri ir ārā.
Ja sastāvs ir draņķīgs un jaunie vietēji pasaulē izkaisīti kā tādi armēņišī pēc genocīda 1914.
Problēma jāmeklē dziļāk. Pirmkārt, kāpēc vietējie ir pasaulē izkaisīti un vietā ņemti absolūti nekam nederīgi afrikāņi? Kas no tā visa ir ieguvējs?
Es arī nesapratu, kādā sakarā Ķigurs tika izsaukts uz soliņa un vietā kaut kāds mellais tika palaists...

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:07, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Apsveicam liepājniekus ar labo spēli!!!
Apsveicu Tukumu ar punktu!!!
Liepājai ir nopietnas motivācijas problēmas. Sāka spēlēt tikai pie 1-2.
..........................
Labo spēli? Haotisks futbols un nenoturēts pārsvars ir laba spēle? Un nevajag runāt par "līderu iztrūkumu". Ar labu spēli ar pārējo sastāvu uz papīra tāds tukums būtu jānoslauka no zemes virsas.

  +9 [+] [-]

, 2020-07-16 20:07, pirms 4 gadiem
Zuntners pēc spēles lepni uzliek austiņas, ar ričuku minās mājā, un viņam ir pofig ko apkārtējie domā par viņu, jo viņš ir ceļā pēc LFV medaļām, un, iespējams, pat pēc čempionu kausa.

P.S. Tie, kuri noskatījās pēdējo interviju ar Zuntneru, sapratīs par ko ir mans komentārs.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:08, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Labo spēli? Haotisks futbols un nenoturēts pārsvars ir laba spēle? Un nevajag runāt par "līderu iztrūkumu". Ar labu spēli ar pārējo sastāvu uz papīra tāds tukums būtu jānoslauka no zemes virsas.
Iemācies sarkasmu.

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viss kas notiek, ir par āfriku..
Ja godīgi, Tukums bija pelnījis uzvaru. No spēles redzēju aptuveni 80% un to pašu teica arī komentētājs!
Nopietni komentētājs tā teica?

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:08, pirms 4 gadiem
Žēl, ka tukums nedabūja pirmos 3pts

  +6 [+] [-]

, 2020-07-16 20:08, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Labo spēli? Haotisks futbols un nenoturēts pārsvars ir laba spēle? Un nevajag runāt par "līderu iztrūkumu". Ar labu spēli ar pārējo sastāvu uz papīra tāds tukums būtu jānoslauka no zemes virsas.
No labas spēles tur nebija ne smakas. Ne viena, ne otra izpildījumā. Bet apzinos, ka Tukums ir tāda mazbudžeta ''1 līgas izlase'', un lielākoties lettiņi tur kaplē, tāpēc grēks būtu neturēt īkšķus par viņiem

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:09, pirms 4 gadiem
Pret Fraideju nebija pendele beigas

  +3 [+] [-]

, 2020-07-16 20:09, pirms 4 gadiem
RolandsB rakstīja: Iemācies sarkasmu.
Sasperjods sarkasmu neizmanto. Viņam katra Liepājas spēle ir laba, lai cik sūdīgi nespēlētu. Tieši tāpat kā tiesneši kļūdās par labu pretiniekiem pie katras epizodes.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zuntners pēc spēles lepni uzliek austiņas, ar ričuku minās mājā, un viņam ir pofig ko apkārtējie domā par viņu, jo viņš ir ceļā pēc LFV medaļām, un, iespējams, pat pēc čempionu kausa.

P.S. Tie, kuri noskatījās pēdējo interviju ar Zuntneru, sapratīs par ko ir mans komentārs.

Es to redzēju, tik tiešām pārgalvīgi uzvedās.. Nu tirliņš..

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:09, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nav pamats, ja 2 pamatvīri ir ārā.
Ja sastāvs ir draņķīgs un jaunie vietēji pasaulē izkaisīti kā tādi armēņišī pēc genocīda 1914.
Vispār jau Tukums šodien arī lauza līgumu ar diviem pamata spēlētājiem. Un tas notika jau ar tādām spēlētāju problēmām viņiem.

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:10, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Labo spēli? Haotisks futbols un nenoturēts pārsvars ir laba spēle? Un nevajag runāt par "līderu iztrūkumu". Ar labu spēli ar pārējo sastāvu uz papīra tāds tukums būtu jānoslauka no zemes virsas.
liepajniekus Luku, Janvari, Kalnu ; )

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nopietni komentētājs tā teica?
Jā.
Un pareizi teica, labākas izdevības tiešām bija Tukumam. Liepāja pamodās tikai nokļūstot iedzinējos. Tās bija pēdējās 10min.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:11, pirms 4 gadiem
Zutis pēc spēles kā bullis galvenajam tiesnesim nenesās virsū? Liepāja slīkst. Vienīgi Dobriks šos var glābt

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:12, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: liepajniekus Luku, Janvari, Kalnu ; )
Un? Da kaut viss starta vienpadsmitnieks Tukumam būtu no Liepājas. Spēlē klubs pret klubu nevis dzimšanas vieta pret dzimšanas vietu.

  +4 [+] [-]

, 2020-07-16 20:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā.
Un pareizi teica, labākas izdevības tiešām bija Tukumam. Liepāja pamodās tikai nokļūstot iedzinējos. Tās bija pēdējās 10min.

Un pats sūdīgākais, ka man kā liepājniekiem nav pamata par ko apvainoties, jo tā ir pilnīga taisnība.

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:14, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Zutis pēc spēles kā bullis galvenajam tiesnesim nenesās virsū? Liepāja slīkst. Vienīgi Dobriks šos var glābt
Kaut ko jau bubināja, muti jau nepaturēs.
Šķiet, šoreiz jau zolīdāk nekā pēdējoreiz..

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:14, pirms 4 gadiem
+3 [+] [-] Ziņot
NAMEJS 9999 , 20:07, pirms 5 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Zuntners pēc spēles lepni uzliek austiņas, ar ričuku minās mājā, un viņam ir pofig ko apkārtējie domā par viņu, jo viņš ir ceļā pēc LFV medaļām, un, iespējams, pat pēc čempionu kausa.

P.S. Tie, kuri noskatījās pēdējo interviju ar Zuntneru, sapratīs par ko ir mans komentārs
================
šitais ir labs

  +3 [+] [-]

, 2020-07-16 20:14, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: liepajniekus Luku, Janvari, Kalnu ; )
Tas ir jauki, ka viņi ir liepājnieki, bet muļķīgi viņus šoreiz piesaukt šādā kontekstā, jo šobrīd viņi pārstāv Tukumu. Un ļoti labi, ka tukumnieki viņiem dod šādu iespēju, jo Liepājā viņiem šādu iespēju spēlēt nav.

  +3 [+] [-]

, 2020-07-16 20:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau Tukums šodien arī lauza līgumu ar diviem pamata spēlētājiem. Un tas notika jau ar tādām spēlētāju problēmām viņiem.
Brīziem jodu gribas salīdzināt ar Funi. Jodam ar Liepāju viss ir tikpat forši kā Funim ar Dinamo. Vainīgi būs visi citi, citiem viss ir ideāli, Liepāja spēlē super, atmosfēra super, viss super..tikai rezultata nav, spēles nav, sastāvs paliek ar vien nelatviskāks.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Un pats sūdīgākais, ka man kā liepājniekiem nav pamata par ko apvainoties, jo tā ir pilnīga taisnība.
Nekas par Āfriku nebija no komentētāja puses, pārpratāt viens otru.

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:16, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Zutis pēc spēles kā bullis galvenajam tiesnesim nenesās virsū? Liepāja slīkst. Vienīgi Dobriks šos var glābt
Domā, ka Dobriks ir tik stulbs, lai patreiz pats līstu cilpā?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:16, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Brīziem jodu gribas salīdzināt ar Funi. Jodam ar Liepāju viss ir tikpat forši kā Funim ar Dinamo. Vainīgi būs visi citi, citiem viss ir ideāli, Liepāja spēlē super, atmosfēra super, viss super..tikai rezultata nav, spēles nav, sastāvs paliek ar vien nelatviskāks.
Nē, Jods teiks - skaties, pamatsastāvā izgāja pat 7 vietējie.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:17, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekas par Āfriku nebija no komentētāja puses, pārpratāt viens otru.
Komentētājs teica, ka Tukumam bija vairāk iespēju, labāka spēle un bija pelnījuši ko vairāk. Tā es arī teicu un citēju komentētāju.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:18, pirms 4 gadiem
autor,turnīra tabulā ir FKL ir ielaidusi 112 vārtus, tas ir labs joks, izlabo lūdzu
Slēpts komentārs: soccerlover

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:19, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Komentētājs teica, ka Tukumam bija vairāk iespēju, labāka spēle un bija pelnījuši ko vairāk. Tā es arī teicu un citēju komentētāju.
Jā, bet Ivars padomāja, ka par Āfriku arī teica. Tu tiešām nesaprati?

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:20, pirms 4 gadiem
soccerlover rakstīja: ATGRIEZIET PERTIU! ATGRIEZIET PERTIU! ATGRIEZIET PERTIU!
Kāpēc ne Dobrecovu?
Es nesaku, ka Pertijas laikā nebija rezultāts. Bet viens atnesa virslīgas zeltu, otrs tikai kausu
Tiesa gan, es Dobrecova vietā, patreiz tajā bardakā neiesaistītos...
Un kāpēc lai Pertija no Valmieras, kur viss ir labi, tagad brauktu uz Liepāju?

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:20, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā, ka Dobriks ir tik stulbs, lai patreiz pats līstu cilpā?
Dublierus jau trenē! Tas tik laika jautājums, kad kļūs par galveno
Bet pa lielam, protams, nenovēlu. Biju pārsteigts, ka viņš tur pat vien ir

  -2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:21, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Dublierus jau trenē! Tas tik laika jautājums, kad kļūs par galveno
Domā Zutis nebūs?

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:22, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, bet Ivars padomāja, ka par Āfriku arī teica. Tu tiešām nesaprati?
Ā, tagad iebraucu
Precizēšu: viss kas notiek, ir par āfriku - to es pats sacerēju
Par spēli un kas ko pelnījis, to teica komentētājs, kam es piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:22, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Brīziem jodu gribas salīdzināt ar Funi. Jodam ar Liepāju viss ir tikpat forši kā Funim ar Dinamo. Vainīgi būs visi citi, citiem viss ir ideāli, Liepāja spēlē super, atmosfēra super, viss super..tikai rezultata nav, spēles nav, sastāvs paliek ar vien nelatviskāks.
Tā viņš ir!
Es saprotu, ka cilvēks ir savas komandas fans no matu galiņiem līdz papēžiem, bet tāpēc jau nevajag iebāzt galvu smiltīs, un tēlot ka viss ir vislabākajā kārtībā.

  +3 [+] [-]

, 2020-07-16 20:24, pirms 4 gadiem
Neviens treneris nebūs pietiekami labs, kamēr menedžmentā būs Zutis (viņa draudzene/sieva gadījumā nav Hramova meita!? - kkur to esmu dzirdējis no liepājniekiem), galvenais treneris ir tikai ieliktenis, jo treneri pašu vada Zutis, tāpēc arī Pertija, Starkovs ātri pazuda - jo treneri "personības" uz to neparakstās. Kā menedžeris Jansons, kurš ir bijis necils florbolists var ko saprast no futbola un komandas menedžmenta!?

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:25, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekas par Āfriku nebija no komentētāja puses, pārpratāt viens otru.
Skaidrs!
Es jau domāju, ka komentētājs smagi paironizējis.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:25, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Domā Zutis nebūs?
Zutim patīk sezonas beigās 😂
Tik lielu atbildību neuzņemsies. Kaut gan ej nu sazin, viņš var apvienot arī 10 amatus klubā 😂

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:28, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Zutim patīk sezonas beigās 😂
Tik lielu atbildību neuzņemsies. Kaut gan ej nu sazin, viņš var apvienot arī 10 amatus klubā 😂
Neesi ievērojis, ka pa lielam jau tagad vada!? Kā galvenais nevar būt oficiāli, jābūt citam ieliktenim kā galvenajam. Smieklīgi skatīties, kā galvenajam trenerim kā čomam uzliek roku uz pleca un saka, kas jādara

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sasperjods sarkasmu neizmanto. Viņam katra Liepājas spēle ir laba, lai cik sūdīgi nespēlētu. Tieši tāpat kā tiesneši kļūdās par labu pretiniekiem pie katras epizodes.
Es esmu otrs objektīvākais un korektākais VL komentētājs aiz alguna.
Tas ir atzīts.
DeMarcus arī labs, bet viņam tomēr VL nav prioritārā uzmanības zona.
3.v HENRY

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:37, pirms 4 gadiem
bronkx rakstīja: Neesi ievērojis, ka pa lielam jau tagad vada!? Kā galvenais nevar būt oficiāli, jābūt citam ieliktenim kā galvenajam. Smieklīgi skatīties, kā galvenajam trenerim kā čomam uzliek roku uz pleca un saka, kas jādara
Otram aiz muguras viņš var vadīt ko grib! Lai sūta Mološu mājās un aiziet, rāda prasmes. Jo katrā intervijā, viņš tik saprot futbolu. Tā var saprast 😂

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:37, pirms 4 gadiem
Liepāja vārtu sargs no Šveices sieru darītavas 🌽
7...
7 spēlēs ielaisti 112 vārti,!!!

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:38, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es esmu otrs objektīvākais un korektākais VL komentētājs aiz alguna.
Tas ir atzīts.
DeMarcus arī labs, bet viņam tomēr VL nav prioritārā uzmanības zona.
3.v HENRY
Līdz Tavai objektivitātei ir kā no Zemes līdz Mēnesim.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:39, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē, Jods teiks - skaties, pamatsastāvā izgāja pat 7 vietējie.
7 ; )

  -2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā viņš ir!
Es saprotu, ka cilvēks ir savas komandas fans no matu galiņiem līdz papēžiem, bet tāpēc jau nevajag iebāzt galvu smiltīs, un tēlot ka viss ir vislabākajā kārtībā.
Namej, ko Tu gvelz
izlasi manu komentāru pēc FKV spēles
Esmu lojāls, nevis akls

Bet te jau 3/4 ir plakana uztvere. KO pierāda Kvils, kas sarkasmu nesaprot.

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:42, pirms 4 gadiem
Kas notiek ar Liepāju pēc Māra aizmukšanas no pilsētas zem liepām,?

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:43, pirms 4 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Dublierus jau trenē! Tas tik laika jautājums, kad kļūs par galveno
Bet pa lielam, protams, nenovēlu. Biju pārsteigts, ka viņš tur pat vien ir
Jā, turpat!
Pēc ne pārāk veiksmīgās sezonas LT ar Klaipēdas komandu tagad atpakaļ Grobiņā.
Interesanti kur pazudis viņa puika Deivids, kuram daudzi LV treneri prognozēja labu un spožu nākotni kā futbolistam. Arī viņš pēc pērnās sezonas LT kaut kur pazudis. Nezini kur viņš spēlē, un vai vispār vel spēlēs?

  +3 [+] [-]

, 2020-07-16 20:43, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es esmu otrs objektīvākais un korektākais VL komentētājs aiz alguna.
Tas ir atzīts.
DeMarcus arī labs, bet viņam tomēr VL nav prioritārā uzmanības zona.
3.v HENRY
Un kurš tevi izvērtēja? Tu pats? Jeb varbūt tev ir nekļūdīga objektivitātes formula? Jo tu par katru Liepajas spēli stāsti cik tā ir laba, pat tad ja Liepaja spēlē haotisku vai vienvirziena bezmērķīgu futbolu un skaistu futbolu demonstrē tikai pretinieks. Alguna gadījumā vismaz seko daudz un pamatota kritika viņa favorītklubam - V-pilij. No tevis seko tikai pretrunīgi izteikumi. Kaut vai kā spēlē ar to pašu V-pili. Norādīji, ka Liepāja spēlē vienveidīgi, tajā pat laikā spēli saucot par baudāmu.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, turpat!
Pēc ne pārāk veiksmīgās sezonas LT ar Klaipēdas komandu tagad atpakaļ Grobiņā.
Interesanti kur pazudis viņa puika Deivids, kuram daudzi LV treneri prognozēja labu un spožu nākotni kā futbolistam. Arī viņš pēc pērnās sezonas LT kaut kur pazudis. Nezini kur viņš spēlē, un vai vispār vel spēlēs?
Palanga toto spēlēja
Tapēc nepalika

Tagad Kļava trenē dublierus, bet Viktoram ir licence, tapēc pie FKL2

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:44, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es esmu otrs objektīvākais un korektākais VL komentētājs aiz alguna.
Tas ir atzīts.
DeMarcus arī labs, bet viņam tomēr VL nav prioritārā uzmanības zona.
3.v HENRY
Tu kā spečuks un aktīvs fans labāk aizej uzklauvē Hramovam pie durvīm un sapurini, nevis te mistiskus reitingus veido

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:44, pirms 4 gadiem
erred rakstīja: Kas notiek ar Liepāju pēc Māra aizmukšanas no pilsētas zem liepām,?
Problēmas sākās jau pie Māra, un tas kas notiek tagad ir tikai turpinājums.

  -3 [+] [-]

, 2020-07-16 20:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un kurš tevi izvērtēja? Tu pats? Jeb varbūt tev ir nekļūdīga objektivitātes formula? Jo tu par katru Liepajas spēli stāsti cik tā ir laba, pat tad ja Liepaja spēlē haotisku vai vienvirziena bezmērķīgu futbolu un skaistu futbolu demonstrē tikai pretinieks. Alguna gadījumā vismaz seko daudz un pamatota kritika viņa favorītklubam - V-pilij. No tevis seko tikai pretrunīgi izteikumi. Kaut vai kā spēlē ar to pašu V-pili. Norādīji, ka Liepāja spēlē vienveidīgi, tajā pat laikā spēli saucot par baudāmu.
Ja 7 mēn esi bez futbola, tad bija baudāma kopējā cīņa.
Bet to jau grūti saprast.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:46, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Palanga toto spēlēja
Tapēc nepalika

Tagad Kļava trenē dublierus, bet Viktoram ir licence, tapēc pie FKL2
Kādā Palangā? Palangā citi letiņi toto rāva vaļā.
Viņš (Deivids) spēlēja Klaipēdā, un viņa vārds starp toto spēlētājiem nebija.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā Palangā? Palangā citi letiņi toto rāva vaļā.
Viņš (Deivids) spēlēja Klaipēdā, un viņa vārds starp toto spēlētājiem nebija.
Kuri?

  -4 [+] [-]

, 2020-07-16 20:48, pirms 4 gadiem
Храмов срочно возвращай Пертию иначе тоните

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 20:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, turpat!
Pēc ne pārāk veiksmīgās sezonas LT ar Klaipēdas komandu tagad atpakaļ Grobiņā.
Interesanti kur pazudis viņa puika Deivids, kuram daudzi LV treneri prognozēja labu un spožu nākotni kā futbolistam. Arī viņš pēc pērnās sezonas LT kaut kur pazudis. Nezini kur viņš spēlē, un vai vispār vel spēlēs?
Dobrecovs Jr Grobiņā spēlēs

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:54, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kuri?
Par šiem trim kuluāros runāja, bet oficiāli uzvārdi tā arī netika nosaukti-Vladislavs Kuzmins, Andrejs Kiriļins un Vladimirs Stepanovs.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-16 20:54, pirms 4 gadiem
oddijs rakstīja: Dobrecovs Jr Grobiņā spēlēs
O, vismaz!

     [+] [-]

, 2020-07-16 20:56, pirms 4 gadiem
sorento rakstīja: Храмов срочно возвращай Пертию иначе тоните
Atslābsti ar savu Pertiju!
Domā ka ar viņu tāpat sezonas vidū lauza līgumu?

  +4 [+] [-]

, 2020-07-16 20:58, pirms 4 gadiem
Bet šeit gan cepuri nost Zuša priekšā, tieši pateicoties viņam, Liepāja ir kļuvusi par populārāko futbola klubu valstī. Par kuru komandu vēl ir tik daudz komentāru, kuru komandu vēl tik daudzi skatās. Tagad, kad spēlē Liepāja, visi kas nievāja Latvijas futbola virslīgu sēž pie sportacentrs TV tiešraidēs.

     [+] [-]

, 2020-07-16 21:00, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Bet šeit gan cepuri nost Zuša priekšā, tieši pateicoties viņam, Liepāja ir kļuvusi par populārāko futbola klubu valstī. Par kuru komandu vēl ir tik daudz komentāru, kuru komandu vēl tik daudzi skatās. Tagad, kad spēlē Liepāja, visi kas nievāja Latvijas futbola virslīgu sēž pie sportacentrs TV tiešraidēs.

  +3 [+] [-]

, 2020-07-16 21:01, pirms 4 gadiem
zuntners sačakarējis visu Liepājas futbolu.
Intervijā, tā arī pateica,ka man vis pofig, gan uz žurnālistiem ,gan uz skatītājiem, ielieku austiņas, paripinu krelles un braucu ar savu riteni.

     [+] [-]

, 2020-07-16 21:13, pirms 4 gadiem
bronkx rakstīja: Neviens treneris nebūs pietiekami labs, kamēr menedžmentā būs Zutis (viņa draudzene/sieva gadījumā nav Hramova meita!? - kkur to esmu dzirdējis no liepājniekiem), galvenais treneris ir tikai ieliktenis, jo treneri pašu vada Zutis, tāpēc arī Pertija, Starkovs ātri pazuda - jo treneri "personības" uz to neparakstās. Kā menedžeris Jansons, kurš ir bijis necils florbolists var ko saprast no futbola un komandas menedžmenta!?
Draudzene? Gadījumā ne draugs?

  -2 [+] [-]

, 2020-07-16 21:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā, ka Dobriks ir tik stulbs, lai patreiz pats līstu cilpā?
Tu taču teici, ka nelīdīsi vairs sadaļā par Liepājas futbolu. Teici, ka tev vienalga. Ko vemj tagad sū.du? Balamute stulbā. Ej pārgul ar matrozi

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 21:51, pirms 4 gadiem
kreesls rakstīja: zuntners sačakarējis visu Liepājas futbolu.
Intervijā, tā arī pateica,ka man vis pofig, gan uz žurnālistiem ,gan uz skatītājiem, ielieku austiņas, paripinu krelles un braucu ar savu riteni.
vasaras sezonā viņam modē ar motoroleri laist...

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 21:52, pirms 4 gadiem
Tukumnieki šajā mačā bija pelnījuši uzvaru, bet Liepājai vēl liels darbs priekšā, lai kļūtu kaut par vidusmēra klubu.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 21:55, pirms 4 gadiem
Liepājas līdzjutējiem var izteikt līdzjūtibu,jo komanda ir iebraukusi grāvī.Virslīgas autsaiders šajā spēlē izskatījās pat labāks un nekādi iztrūkumi liepājnieku sastāvā to neataisnos.Kas attiecās uz otro Kurzemes klubu,tad tur līdzjūtību var izteikt trešo sezonu pēc kārtas,bet tur vismaz viss ir saprotams.Mājās spēlejam futbolu,izbraukumā imitējām futbola spēlēšanu.A

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 22:02, pirms 4 gadiem
b.k.h. rakstīja: Tu taču teici, ka nelīdīsi vairs sadaļā par Liepājas futbolu. Teici, ka tev vienalga. Ko vemj tagad sū.du? Balamute stulbā. Ej pārgul ar matrozi
O! Kādi ļaudis!
Paguvi Zutim minetu uztaisīt?

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 22:12, pirms 4 gadiem
Tā kā skārienjūtīgā telefonā izskrēja teksts ātrāk pirms izteicu savu domu,tāpēc to nobeigšu pie datora.Visu cieņu FK Ventspils ultra faniem ,kuri joprojām turpina atbalstīt FK Ventspils dublierus,bet neatbalsta galveno komandu.Kāpēc ,to visi zinām un kārtējais apliecinājums tam bija bezkaunīgā izbraukuma sērija Jelgavā un Daugavpilī.Profesionāļi tā nemēdz kļūdīties laukumā,ja paši vien negrib.Tas,protams,mans subjektīvais viedoklis.

     [+] [-]

, 2020-07-16 22:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O! Kādi ļaudis!
Paguvi Zutim minetu uztaisīt?
Vot kur interesants čuvaks tu tomēr esi Tjomu, fuņu un ko tur vēl ignorē, šim tomēr atbildi

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 22:17, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tā kā skārienjūtīgā telefonā izskrēja teksts ātrāk pirms izteicu savu domu,tāpēc to nobeigšu pie datora.Visu cieņu FK Ventspils ultra faniem ,kuri joprojām turpina atbalstīt FK Ventspils dublierus,bet neatbalsta galveno komandu.Kāpēc ,to visi zinām un kārtējais apliecinājums tam bija bezkaunīgā izbraukuma sērija Jelgavā un Daugavpilī.Profesionāļi tā nemēdz kļūdīties laukumā,ja paši vien negrib.Tas,protams,mans subjektīvais viedoklis.
Ir kāds nopietns arguments? Nu teiksim koefu svārstības, kas kaut ko izskaidrotu? Vai vienkārši visus viesu zaudējumus esi izlēmis, ka norakstīsi uz toto?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 22:29, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ir kāds nopietns arguments? Nu teiksim koefu svārstības, kas kaut ko izskaidrotu? Vai vienkārši visus viesu zaudējumus esi izlēmis, ka norakstīsi uz toto?
Par koeficientu svārstībām lai spriež speciālisti.Es skatos futbolu un redzu ,ka laukumā profesionāļi laiž luni tādu,kādu pat amatieri neatļaujās.Ir viens jautājums.Kāpēc?Var jau būt ,ka ir vēl citi iemesli,kas arī nav malā metami.Diemžēl slava ,ko kluba īpašnieks ieguva Moldovā seko arī šeit un neko ar to nepadarīsi,jo pārāk daudz spēles ir aizdomīgas.Atkārtošos ,tās ir manas subjektīvās domas un kā zini,es tā nedomāju viens.

     [+] [-]

, 2020-07-16 22:41, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Par koeficientu svārstībām lai spriež speciālisti.Es skatos futbolu un redzu ,ka laukumā profesionāļi laiž luni tādu,kādu pat amatieri neatļaujās.Ir viens jautājums.Kāpēc?Var jau būt ,ka ir vēl citi iemesli,kas arī nav malā metami.Diemžēl slava ,ko kluba īpašnieks ieguva Moldovā seko arī šeit un neko ar to nepadarīsi,jo pārāk daudz spēles ir aizdomīgas.Atkārtošos ,tās ir manas subjektīvās domas un kā zini,es tā nedomāju viens.
Bet luni laida arī labajos laikos? Rimkusgeitu taču atceries..?

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 22:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēmas sākās jau pie Māra, un tas kas notiek tagad ir tikai turpinājums.
Piekrītu, jo Māra pēdējā sezonā izdāļāja daudzus talantus.
Brīnums kā Jurkovskis palika.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 22:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu kā spečuks un aktīvs fans labāk aizej uzklauvē Hramovam pie durvīm un sapurini, nevis te mistiskus reitingus veido
Neesmu liepājnieks kopš 1994, neesmu tik tuvu kā pārēji fani, bet doma briest

     [+] [-]

, 2020-07-16 22:46, pirms 4 gadiem
ne velti šodien fani bija klusi 85 min

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 22:46, pirms 4 gadiem
Kļavulapa raksta-Vai vienkārši visus viesu zaudējumus esi izlēmis, ka norakstīsi uz toto?

Viena lieta ir zaudēt līdzvērtīgā cīņā RFS,bet pavisam cita lieta zaudēt komandām ,kurām sastāvs nav pat pusē līdzvērtīgs ventspilniekiem.Ja pareizi atceros,tad spēlē ar Jelgavu Ventspilij bija 8 leģionāri laukumā,bet Jelgavai 3 Rezultāts 0:1 .Zaudēti vārti no standarta,kur bumba lido vārtsarga laukumā,kur tā viņam jātver,vai jāatsit.Rezultātā paliek uz līnijas un ķeselē bumbu no tīkla.Daugavpilī vēl trakāk.Centra aizsargs Mamahs "pēkšņi" zaudē bumbu metrus 25 no pretinieka vārtiem,rezultātā pretuuzbrukums un zaudēti vārti.Profesionāli nospēlēts.Par otriem Mahnovska zaudētiem vārtiem vispārībā nerunāsim utt.Neredzu jēgu uzskaitīt tās drausmīgās profu kļūdas.Protams ,tur varēs atrast dažādus attaisnojumus,bet tas priekš lētticīgajiem.Tas mans viedoklis.viņam var piekrist var nepiekrist.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 22:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā Palangā? Palangā citi letiņi toto rāva vaļā.
Viņš (Deivids) spēlēja Klaipēdā, un viņa vārds starp toto spēlētājiem nebija.
Vienu sezonu bija ar dēlu Atlantā
Pēc tam bija Palangā bez dēla

     [+] [-]

, 2020-07-16 22:50, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Kļavulapa raksta-Vai vienkārši visus viesu zaudējumus esi izlēmis, ka norakstīsi uz toto?

Viena lieta ir zaudēt līdzvērtīgā cīņā RFS,bet pavisam cita lieta zaudēt komandām ,kurām sastāvs nav pat pusē līdzvērtīgs ventspilniekiem.Ja pareizi atceros,tad spēlē ar Jelgavu Ventspilij bija 8 leģionāri laukumā,bet Jelgavai 3 Rezultāts 0:1 .Zaudēti vārti no standarta,kur bumba lido vārtsarga laukumā,kur tā viņam jātver,vai jāatsit.Rezultātā paliek uz līnijas un ķeselē bumbu no tīkla.Daugavpilī vēl trakāk.Centra aizsargs Mamahs "pēkšņi" zaudē bumbu metrus 25 no pretinieka vārtiem,rezultātā pretuuzbrukums un zaudēti vārti.Profesionāli nospēlēts.Par otriem Mahnovska zaudētiem vārtiem vispārībā nerunāsim utt.Neredzu jēgu uzskaitīt tās drausmīgās profu kļūdas.Protams ,tur varēs atrast dažādus attaisnojumus,bet tas priekš lētticīgajiem.Tas mans viedoklis.viņam var piekrist var nepiekrist.
Jūtu līdzi.
Katram sava neraža.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 22:54, pirms 4 gadiem
Kļavu lapa 1 raksta-Bet luni laida arī labajos laikos? Rimkusgeitu taču atceries..?

Protams atceros.Tikai starpība bija milzīga,jo toreiz spēlētāji mēģināja paši 'uzvārīties"un kluba īpašnieks to nepiedeva pat pašam labākajam FK Ventspils visu laiku futbolistam.Šobrīd "uzvārīties" mēģina saimnieks un tā jau ir katastrofa.Apmēram tā.Varbūt man nav taisnība,bet man neviens tā neaizliegs domāt,skatoties,kas notiek futbola laukumā.Viss,šovakar tēma slēgta.

     [+] [-]

, 2020-07-16 22:56, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vienu sezonu bija ar dēlu Atlantā
Pēc tam bija Palangā bez dēla
Tu ko joko, vai beidz aiz bēdām dzert!?
Kādā Palangā?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 23:00, pirms 4 gadiem
Deivida Dobrecova statistika-
2004-2013.gadam Liepājas metalurga futbola audzēknis.
2014.gads- FK Liepāja LAT virsliga 3/0
2015.gads-FK Liepāja LAT virsliga 3/0
2016.gads-FK Liepaja LAT virsliga 8/2 (14/2)
2017.gads-SC Grobiņa LAT (1.līga) 17 /20
2018.gads- FK Liepāja/Mogo LAT virslīga 1/0 (15/2)
2018.gads- RTU/Skonto academy LAT 1.līga 14/6
2019.gads-Klaipēdas Atlants (LIT A.liga) 28/4

Man arī Palanga neuzrādās.Vai arī es būšu palaidis kaut ko garām

  +1 [+] [-]

, 2020-07-16 23:05, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Kļavulapa raksta-Vai vienkārši visus viesu zaudējumus esi izlēmis, ka norakstīsi uz toto?

Viena lieta ir zaudēt līdzvērtīgā cīņā RFS,bet pavisam cita lieta zaudēt komandām ,kurām sastāvs nav pat pusē līdzvērtīgs ventspilniekiem.Ja pareizi atceros,tad spēlē ar Jelgavu Ventspilij bija 8 leģionāri laukumā,bet Jelgavai 3 Rezultāts 0:1 .Zaudēti vārti no standarta,kur bumba lido vārtsarga laukumā,kur tā viņam jātver,vai jāatsit.Rezultātā paliek uz līnijas un ķeselē bumbu no tīkla.Daugavpilī vēl trakāk.Centra aizsargs Mamahs "pēkšņi" zaudē bumbu metrus 25 no pretinieka vārtiem,rezultātā pretuuzbrukums un zaudēti vārti.Profesionāli nospēlēts.Par otriem Mahnovska zaudētiem vārtiem vispārībā nerunāsim utt.Neredzu jēgu uzskaitīt tās drausmīgās profu kļūdas.Protams ,tur varēs atrast dažādus attaisnojumus,bet tas priekš lētticīgajiem.Tas mans viedoklis.viņam var piekrist var nepiekrist.
Gunča piekrītu tavam rakstītam 100%.Nesaprotami kad tādas klases spēlētājs kā Mamahs pieļauj tik bērnišķīgas kļudas pie tam vēl tik bieži.Tāpēc jau Šišhanovs velk visur Mamahu līdzi jo viņš zina,kad saimniekam vajag tad viss tiek nokārtots.

     [+] [-]

, 2020-07-16 23:06, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Deivida Dobrecova statistika-
2004-2013.gadam Liepājas metalurga futbola audzēknis.
2014.gads- FK Liepāja LAT virsliga 3/0
2015.gads-FK Liepāja LAT virsliga 3/0
2016.gads-FK Liepaja LAT virsliga 8/2 (14/2)
2017.gads-SC Grobiņa LAT (1.līga) 17 /20
2018.gads- FK Liepāja/Mogo LAT virslīga 1/0 (15/2)
2018.gads- RTU/Skonto academy LAT 1.līga 14/6
2019.gads-Klaipēdas Atlants (LIT A.liga) 28/4

Man arī Palanga neuzrādās.Vai arī es būšu palaidis kaut ko garām
Viņš par Viktoru Dobrecovu.
Kurš nekad nav trenējis Palangas futbola klubu.

     [+] [-]

, 2020-07-16 23:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš par Viktoru Dobrecovu.
Kurš nekad nav trenējis Palangas futbola klubu.
Mana kļūda,neizlasīju kārtīgi komentu.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-16 23:24, pirms 4 gadiem
Ejam gulēt...
Rīt Rīgas superderbijs!
... vīrs 1000 komētu no Nameja, alguna u. c. alkonaftu/futbola speciālistu!
Nu, ko Runga Iz Maisā....
🤩😎🤩

  -1 [+] [-]

, 2020-07-16 23:36, pirms 4 gadiem
Domā būs kāds precīzs spēriens tīklā?

     [+] [-]

, 2020-07-16 23:51, pirms 4 gadiem
3:2

     [+] [-]

, 2020-07-16 23:53, pirms 4 gadiem
Rīga - RFS

  +1 [+] [-]

, 2020-07-17 00:11, pirms 4 gadiem
Atdodiet Liepājas futbolu!!!

     [+] [-]

, 2020-07-17 08:28, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu ko joko, vai beidz aiz bēdām dzert!?
Kādā Palangā?
Par tēvu runa

     [+] [-]

, 2020-07-17 08:30, pirms 4 gadiem
Lai beigtu visas intrigas ap Liepāju, runāšu nopietni:
Liepājai šobrīd ir jāuzstāda visaugstākie mērķi.
Tas ir noturēties Augstākajā līgā.
Un pamazām vākt atpakaļ pazudušos dēlus un uz tiem pamatā būvēt komandu 2021.gadam ar 3 - 4 labiem leģionāriem.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-17 08:31, pirms 4 gadiem
algun, sajaucu par Palangu tomēr.

     [+] [-]

, 2020-07-17 12:29, pirms 4 gadiem
Trenera klubam nav kopš Pertijas. Klubu ikdienā menedžē kreļļu burvis plus izbijis florbola entuziasts. Nu nesanāks.