Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Metta/LU" nenotur 2:0, "Riga" izrauj neizšķirtu

"Metta/LU" nenotur 2:0, "Riga" izrauj neizšķirtu
Kirils Ševeļovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pirmajās Lieldienās Latvijas futbola čempionāta "Synottip" Virslīgas 4. kārtas noslēdzošajā spēlē ļoti interesantā spēlē RTU laukumā "Metta/Latvijas Universitāte" aizvadīja lielisku pirmo puslaiku, izvirzoties vadībā ar 2:0, taču otrajā "Riga FC" milzīga spiediena rezultātā izvilka neizšķirtu - 2:2.

"Riga" bija jāiztiek bez pieredzējušā aizsarga Kaspara Gorkša, kuram jāizlaiž spēle diskvalifikācijas dēļ, tomēr arī bez tās Latvijas izlases kapteinis laukumā nedotos, jo iedzīvojies nelielā savainojumā. Rīdziniekiem bija arī citas izmaiņas, salīdzinot ar iepriekšējiem mačiem - joprojām sastāvā nebija Artūra Zjuzina, Ērika Puncula, Valērija Šabalas, kā arī citas izmaiņas. "Mettai" savukārt laukumā pamata sastāvā šoreiz nedevās pieredzējušais Gatis Kalniņš. Galvenajam trenerim Andrim Rihertam šī bija otrā spēle, kad jāizlaiž diskvalifikācijas dēļ.

Pirmo pusmomentu sestajā minūtē izveidoja mājinieki, kad Vaščuks, jau esot soda laukumā, atdeva neprecīzu piespēli aiz muguras Apajevam. Brīdi vēlāk Vaščuks pats izdarīja pirmo sitienu vārtu virzienā. Pāris minūtes vēlāk situāciju otrā soda laukumā saasināja "mettieši", taču līdz sitienam tā arī netika. 11. minūtē viesi atklāja rezultātu - pēc standartsituācijas Belica pieļāva kļūdu, bumbu pie soda laukuma robežas pārtvēra Dāvis Indrāns, kurš nonāca aci pret aci ar Vladislavu Kurakinu un raidīja bumbu cauri "Riga" vārtsarga kājām, panākot 1:0.

Nepārliecinošo mājinieku aizsargu darbību "Metta" nekautrējās izmantot arī turpinājumā un vien dažas minūtes pēc pirmajiem vārtiem atkal sekoja saasinājums soda laukumā, Abdullahi izdarīja sitienu no kreisās malas, bumba iestrēga pie iepriekš nokritušā Kirila Ševeļova, un komandas kapteinis veikli pāradresēja to aiz vārtu līnijas - nokdauns "Riga" un jau 2:0 "Metta/LU" labā. 26. minūtē viens no retajiem mājinieku uzbrukumiem beidzās ar centrējumu no labā flanga, un Apajevs ar galvu sita nedaudz garām labajam vārtu stabam. Brīdi vēlāk līdzīgs moments pēc centrējuma no labā flanga, taču šoreiz Apajeva sisto bumbu tvēra Ošs.

32. minūtē kārtējais trieciens uz "Riga" vārtiem, kad Abdullahi pēc lieliskas komandas biedra piespēles ielauzās soda laukumā, netika pie sitiena pats, bet atspēlēja Ņikitam Ivanovam, pēc kura sitiena mājiniekus no vārtu zaudējuma glāba Kurakins. Tikai 37. minūtē pie pirmās bīstamās standartsituācijas tika mājinieki, un Antons Kurakins netālu no soda laukuma izdarīja sitienu nedaudz zem vārtu pārliktņa. Ošs bumbu atvairīja, izglābjot komandu no vārtu zaudējuma. Tikai pēdējās desmit puslaika minūtēs "Riga" pamazām pārņēma iniciatīvu, bet līdz tam nebija ne miņas no mājinieku nosacītā pārsvara uz papīra - "Metta" ne tikai vairāk kontrolēja bumbu, bet arī spēlēja skatāmu futbolu.

Uz otro puslaiku mājinieki laukumā sūtīja Armandu Pētersonu un Valēriju Šabalu, savukārt studentiem Gatis Kalniņš nomainīja Ivanovu. Otro puslaiku "Riga" sāka ar krietni mērķtiecīgāku spiedienu uz viesu vārtiem, tomēr patiešām bīstamu momentu trūka. 62. minūtē beidzot mājiniekiem izdevās labs moments - pēc Miheliča centrējuma no labās malas Šabala soda laukumā lēca augstāk par Ašrifī un sita ar galvu, taču bumba lidoja pāri vārtiem. Minūti vēlāk Valērijs vēlreiz bija tuvu vārtu guvumam, bet atkal pēc centrējuma no kreisās malas raidīja bumbu tikai nedaudz pāri vārtiem. Vēl pusotru minūti vēlāk Šabala jau trešo reizi pēc kārtas sita ar galvu un atkal pāri vārtiem...

Lielais mājinieku spiediens beidzot atmaksājās 69. minūtē, kad atkal centrējums soda laukumā, šoreiz no Antona Kurakina, bumbu uztvēra Hizirs Apajevs un ar galvu to raidīja vārtu tīklā - 1:2. 75. minūtē Indāns apspēlēja Antonu Kurakinu, iegāja soda laukuma un no labās mals sita pa vārtiem. Bumba atsitās pret vārtu pārliktni un lidoja uz līnijas... "Mettieši" vērsās pie tiesneša Mārtiņa Veģer, apgalvojot, ka bumba šķērsojusi līniju, bet lēmums netika mainīts - vārtu guvums neskaitījās. Pāris brīžus vēlāk Šibass otrā soda laukuma pārkāpa noteikumus pret Apajevu, un Veģeris norādīja uz 11 metru atzīmi. Renē Miheličs pendeli realizēja un panāca 2:2.

Sākoties pēdējām desmit minūtēm, "Riga" turpināja spiest uz viesu vārtiem un 84. minūtē Pētersonam bija teicama iespēja - viņš saņēma bumbu soda laukumā ar muguru pret vārtiem, pagriezās un izdarīja sitienu, taču bumba lidoja nedaudz garām tālajam vārtu stabam. 89. minūtē pēc bīstama sitiena Ošs nepārliecinoši tvēra bumbu, tomēr beigās to nokontrolēja.

Riga FC - Metta/LU 2:2 (0:2)

Vārti: Apajevs 69', Miheličs 78' - Indrāns 11', Ševeļovs 15'
Brīdinājumi: Timofejevs 11', A.Kurakins 36', Apajevs 90' - Abass 81', Emsis 88'
Riga FC: V.Kurakins, Kovaļovs (Šabala 46'), Černomordijs, Laizāns, Timofejevs, Miheličs, Apajevs, Vaščuks (Pētersons 46'), A.Kurakins, Jeņins, Belica.
Metta/LU: Ošs, Ašrifī, Emsis, Abass, Ševeļovs, Abdullahi (Švalbe 90+1'), Indrāns, Šibass, Ivanovs (Kalniņš 46'), Seriba, Fjodorovs (Stuglis 87').
Galvenais tiesnesis: Mārtiņš Veģeris

"SynotTip" Virslīga, 4. kārta

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
14. aprīlis16:00Olaines stadionsJelgava – Spartaks1:2
15. aprīlis15:00Piņķu stadionsBabīte/Dinamo – Ventspils0:4
15. aprīlis18:00Daugavas rezerves laukumsLiepāja/Mogo – RFS0:1
16. aprīlis16:00RTU laukumsRiga FC – Metta/LU2:2

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Spartaks43019:59
2.Ventspils42117:27
3.RFS42114:47
4.Liepāja/Mogo42025:46
5.Jelgava42025:56
6.Riga FC41213:45
7.Metta/LU41127:94
8.Babīte/Dinamo40131:81

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 18:02, pirms 8 gadiem
Eh tiesneši tā kārtīgi parūpējās ,lai nozagttu Mettai uzvaru ! Metta malači !
, 2017-04-16 18:04, pirms 8 gadiem
Nav Gorkša, nav uzvaras.
Slēpts komentārs: crosbijs87
, 2017-04-16 18:06, pirms 8 gadiem
Protams žēl, ka tika izlaista uzvara, bet vienalga prieks par iegūto punktu. Un tajā epizodē man izskatījās, ka bumba bija šķērsojusi vārtu līniju...

Bet kopumā izskatās cerīga situācija tabulā vienīgajai latviešu komandai virslīgā. Tā turpināt!
, 2017-04-16 18:09, pirms 8 gadiem
Skumji skatīties, ka Šabala pat virslīgā nespīd. Cerams, ka tas tikai sezonas ievadā...
, 2017-04-16 18:11, pirms 8 gadiem
Pendeles tur toč nebija!
, 2017-04-16 18:12, pirms 8 gadiem
Tiesneši nekad ne par ko neatbild. Honorāru saņem neatkarīgi ne no kā.
Visai brigādei atņemt honorāru un iedot diskābeli uz pusgadu!!! Maļcevam tikai pirmo vai otro līgu. Huļi tie loši stāv aiz vārtiem. Nekāda jēga nav no viņiem.
, 2017-04-16 18:14, pirms 8 gadiem
elfs rakstīja: Protams žēl, ka tika izlaista uzvara, bet vienalga prieks par iegūto punktu. Un tajā epizodē man izskatījās, ka bumba bija šķērsojusi vārtu līniju...

Bet kopumā izskatās cerīga situācija tabulā vienīgajai latviešu komandai virslīgā. Tā turpināt!
ha ha ha, latviešu komanda???
, 2017-04-16 18:14, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skumji skatīties, ka Šabala pat virslīgā nespīd. Cerams, ka tas tikai sezonas ievadā...
šabalam plus mīnus koeficents plus 2.
, 2017-04-16 18:35, pirms 8 gadiem
elfs rakstīja: Protams žēl, ka tika izlaista uzvara, bet vienalga prieks par iegūto punktu. Un tajā epizodē man izskatījās, ka bumba bija šķērsojusi vārtu līniju...

Bet kopumā izskatās cerīga situācija tabulā vienīgajai latviešu komandai virslīgā. Tā turpināt!
Ašrifī, Abass, Ševeļovs, Abdullahi, Ivanovs , Seriba, Fjodorovs _ īsti latvieši Latvieši var tikai florbolu spēlēt
, 2017-04-16 18:36, pirms 8 gadiem
Ja zvaigžņotā Riga pati nav spējīga uzvarēt,tad tiesnesim gribot vai negribot jānāk palīgā.Pēc pirmajām četrām kārtām vislabāk izskatās Ventspils un Spartaks,kas arī labi redzams turnīra tabulā.
, 2017-04-16 18:36, pirms 8 gadiem
stalin rakstīja: Vakar 1. līgas spēlē Maļcevs bija labākais spēlētājs Rēzeknes sastāvā, bet šodien FC Rīga sastāvā
Ko šajā jautājumā saka Boriss Adjutovs un tiesnešu vīģes lapa - konvencija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 18:38, pirms 8 gadiem
autors, Rigas sastāva aizmirsi iekļaut veģeri un maļcevu!
, 2017-04-16 18:38, pirms 8 gadiem
stalin rakstīja: Vakar 1. līgas spēlē Maļcevs bija labākais spēlētājs Rēzeknes sastāvā, bet šodien FC Rīga sastāvā
Ko šajā jautājumā teiks Boriss Adjutovs? Vai atkal piesegsies ar tiesnešu vīģes lapu - konvenciju?
Slēpts komentārs: Klavulapa-1
, 2017-04-16 18:40, pirms 8 gadiem
coman rakstīja: Ašrifī, Abass, Ševeļovs, Abdullahi, Ivanovs , Seriba, Fjodorovs _ īsti latvieši Latvieši var tikai florbolu spēlēt
Vari nerakstit, jo Mettas sekatanti neuztver informaciju adekvati ))
, 2017-04-16 18:40, pirms 8 gadiem
Nēģeri vai ne nēģeri, bet nu tiesneši nozaga uzvaru Mettai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Klavulapa-1
, 2017-04-16 18:55, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Slāvi atšķirībā no nēģeriem ir balti un kristieši - baltā rase. Nēģeri nekad nebūs tādi kā mēs. Tev A-burts šito nav mācījis? Kas ir ka nepielec?
Taisni jābrīnas kā tāds sūda rasists kā tu vēl nav nobanots!
Ziņot!
, 2017-04-16 18:58, pirms 8 gadiem
Lido rakstīja: Taisni jābrīnas kā tāds sūda rasists kā tu vēl nav nobanots!
Ziņot!
Sākas.
Man acīmredzami ir pamats uzskatīt un prognozēt, ka ar laiku Latvija nonāks tieši tādā pašā situācijā kādā patreiz ir Zviedrijā, Francijā un Vācijā, jo ir tādi mudaki kuri domā tieši kā tu.
Citiem pielec laicīgi, citiem tikai tad kad kāds tuvinieks iespējams cietīs (tiks piekauts, izvarots vai paliks zem kravas mobīļa...)
, 2017-04-16 18:58, pirms 8 gadiem
Lido rakstīja: Taisni jābrīnas kā tāds sūda rasists kā tu vēl nav nobanots!
Ziņot!
Par ko? ka nēģeri nav balti? Jā, par to tiešām ziņo
, 2017-04-16 18:59, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Par ko? ka nēģeri nav balti? Jā, par to tiešām ziņo
, 2017-04-16 19:01, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Sākas.
Man acīmredzami ir pamats uzskatīt un prognozēt, ka ar laiku Latvija nonāks tieši tādā pašā situācijā kādā patreiz ir Zviedrijā, Francijā un Vācijā, jo ir tādi mudaki kuri domā tieši kā tu.
Citiem pielec laicīgi, citiem tikai tad kad kāds tuvinieks iespējams cietīs (tiks piekauts, izvarots vai paliks zem kravas mobīļa...)
Un tādu cilvēku kā tevis dēļ Latvija tiks palikta zem Krievijas tupeles un būs viena no guberņām Lielajā un varenajā Mātē Krievijā!
, 2017-04-16 19:03, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Slāvi atšķirībā no nēģeriem ir balti un kristieši - baltā rase. Nēģeri nekad nebūs tādi kā mēs. Tev A-burts šito nav mācījis? Kas ir ka nepielec?
atradis īsto skolotāju - A-Burtu
, 2017-04-16 19:03, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Un tādu cilvēku kā tevis dēļ Latvija tiks palikta zem Krievijas tupeles un būs viena no guberņām Lielajā un varenajā Mātē Krievijā!
Pričom te būšana zem rašas tupeles?
, 2017-04-16 19:04, pirms 8 gadiem
ErvThePerv rakstīja: atradis īsto skolotāju - A-Burtu
Sakarīgs un šajā ziņā zinošs cilvēks
, 2017-04-16 19:04, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Par ko? ka nēģeri nav balti? Jā, par to tiešām ziņo
Jāziņo par to, ka tiek šķirots pēc ādas krāsas. Kāda starpīpa, melns, balts, sarkans, kaut zaļš, tev nav tiesību viņu uzskatīt par sliktāku!
, 2017-04-16 19:05, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pričom te būšana zem rašas tupeles?
Tāda pati kā tu katru melnādaino uzskatīt par teroristu, tā arī mēs varam uzskatīt, ka katrs krievs vēlās PSRS atjaunošanu un ietkarot zaudētās teritorijas un Latvija ir viena no tām
, 2017-04-16 19:07, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Jāziņo par to, ka tiek šķirots pēc ādas krāsas. Kāda starpīpa, melns, balts, sarkans, kaut zaļš, tev nav tiesību viņu uzskatīt par sliktāku!
bla bla bla. Viņi tak tevi pašu uzskata par sliktāku. Baltais hetero čalis tak vairs nedrīkst melno nosaukt par melno, žīdu par žīdu, un zilo par pediņu. Viņu gan drīkst dažādi saukāt, par normālajiem neviens necīnās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 19:11, pirms 8 gadiem
Lido rakstīja: Taisni jābrīnas kā tāds sūda rasists kā tu vēl nav nobanots!
Ziņot!
pilnīgi piekrītu! pat nav ko piebilst, runa ir par elementāru cilvecību, ko tev nodarījuši cilvēki ar citu ādas krāsu? kāda starpība, kādas ir cilvēku ārējās pazīmes? absolūti nekādas
par spēli runājot, žēl, ka Metta/LU izlaida uzvaru, bet nu punkts arī ir punkts.
, 2017-04-16 19:13, pirms 8 gadiem
skotijs rakstīja: pilnīgi piekrītu! pat nav ko piebilst, runa ir par elementāru cilvecību, ko tev nodarījuši cilvēki ar citu ādas krāsu? kāda starpība, kādas ir cilvēku ārējās pazīmes? absolūti nekādas
par spēli runājot, žēl, ka Metta/LU izlaida uzvaru, bet nu punkts arī ir punkts.
Vienkārši gribu lai Latvijā dzīvo tikai baltie. Kristieši vai ateisti. Nelatviskos krievus var pārlatviskot. Melnais nekad nav un nebūs lettiņš lai arī cik labi valodu iemācītos.
, 2017-04-16 19:13, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: bla bla bla. Viņi tak tevi pašu uzskata par sliktāku. Baltais hetero čalis tak vairs nedrīkst melno nosaukt par melno, žīdu par žīdu, un zilo par pediņu. Viņu gan drīkst dažādi saukāt, par normālajiem neviens necīnās.
Pirmām kārtām, tajās valstīs, kur ir teroristi, tie pārsvarā nav melnie! Nevajag jaukt! Sīrieši un Irākieši nav melni! Tāpēc šiem melnajiem ar jūsu pieminētajiem melnajiem nav nekādas saistības, tāpēc neredzu iemeslu ienīst citus tikai tāpēc, ka viņi nav kā mēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 19:14, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vienkārši gribu lai Latvijā dzīvo tikai baltie. Kristieši vai ateisti. Nelatviskos krievus var pārlatviskot. Melnais nekad nav un nebūs lettiņš lai arī cik labi valodu iemācītos.
Kāpēc krievs var būt latvietis a melnais nevar? Ar ko viņš ir sliktāks par krievu? Tāpēc, ka Dievs viņam deva citu ādas krāsu?
, 2017-04-16 19:15, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: Tev tieshaam vieta atejaa ir
ar visiem saviem tovaarishiem, tu smirdigais krievs
Man neviens no vecākiem, vecvecākiem un vecvecvecākiem nav krievs. Tālāk neesmu pētījis, ceru ka tālāk arī krievu nav. Pasē man ir ieraksts: TAUTĪBA: LATVIETIS.
Kāds es tev krievs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 19:17, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Pirmām kārtām, tajās valstīs, kur ir teroristi, tie pārsvarā nav melnie! Nevajag jaukt! Sīrieši un Irākieši nav melni! Tāpēc šiem melnajiem ar jūsu pieminētajiem melnajiem nav nekādas saistības, tāpēc neredzu iemeslu ienīst citus tikai tāpēc, ka viņi nav kā mēs!
Par ko tu runā?
, 2017-04-16 19:19, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Kāpēc krievs var būt latvietis a melnais nevar? Ar ko viņš ir sliktāks par krievu? Tāpēc, ka Dievs viņam deva citu ādas krāsu?
Nē nu tu tiešām esi sajucis prātā.
Ja opelim opeļa logo vietā ieliek bumera logo, vai tāpēc tas ir bumeris?
Nēģeris ir un paliek nēģeris tas ģenētiski etniski vienkārši nav iespējams ka nēģeris ir latvietis. Es kā baltais arī neesmu un nebūšu nēģeris
Viņš var būt nēģeris kas pārzin latviešu valodu bet latvietis viņš nekad nebūs
, 2017-04-16 19:19, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Par ko tu runā?
Kļavu lapa teica, ka Latviju var sagaidīt tāds pats liktenis kā Franciju, Zviedriju un tā tālāk, jo laiž iekšā melnos! Un tāpēc viņš uzskata, ka melnie ir sliktāki par krieviem. Un tu, kā viņa aizstāvis iespējams uzskati tā pat!
, 2017-04-16 19:20, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nē nu tu tiešām esi sajucis prātā.
Ja opelim opeļa logo vietā ieliek bumera logo, vai tāpēc tas ir bumeris?
Nēģeris ir un paliek nēģeris tas ģenētiski etniski vienkārši nav iespējams ka nēģeris ir latvietis. Es kā baltais arī neesmu un nebūšu nēģeris
Viņš var būt nēģeris kas pārzin latviešu valodu bet latvietis viņš nekad nebūs
Bet krievs arī nekad nebūs latvietis! Nesaproti, ka tu ej pretrunās pats ar sevi? Krievs arī nekad nebūs latvietis un protams, melnais arī nebūs. Bet, ja tu saki, ka krievs var būt, tad melnais arī var būt latvietis!
, 2017-04-16 19:21, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Pirmām kārtām, tajās valstīs, kur ir teroristi, tie pārsvarā nav melnie! Nevajag jaukt! Sīrieši un Irākieši nav melni! Tāpēc šiem melnajiem ar jūsu pieminētajiem melnajiem nav nekādas saistības, tāpēc neredzu iemeslu ienīst citus tikai tāpēc, ka viņi nav kā mēs!
Šīs rases un tautības pārstāvju fiziska atrašānās mūsu tēvzemē ir tieši tik pat nevēlama kā melno
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 19:23, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šīs rases un tautības pārstāvju fiziska atrašānās mūsu tēvzemē ir tieši tik pat nevēlama kā melno
Pasaki, ar ko melnais ir sliktāks par tevi? Ar ko?
, 2017-04-16 19:24, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Kļavu lapa teica, ka Latviju var sagaidīt tāds pats liktenis kā Franciju, Zviedriju un tā tālāk, jo laiž iekšā melnos! Un tāpēc viņš uzskata, ka melnie ir sliktāki par krieviem. Un tu, kā viņa aizstāvis iespējams uzskati tā pat!
Es neesmu kāda aizstāvis, bet kā jau tika minēts - tepat Eiroā jau ir pieredze ar čurbaniem un ir tikai normali, ja adekvāti domājošs cilvēks, nevēlas, lai kas tāds notiek Latvijā. Ir veseli kontinenti, kur čurbaniem dzīvot, Latvija lai paliek latviešiem.
, 2017-04-16 19:24, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Bet krievs arī nekad nebūs latvietis! Nesaproti, ka tu ej pretrunās pats ar sevi? Krievs arī nekad nebūs latvietis un protams, melnais arī nebūs. Bet, ja tu saki, ka krievs var būt, tad melnais arī var būt latvietis!
Ar krieviem ir pilnīgi cits stāsts. Latvieši pirmkārt ir ļoti samiksējušies ar krieviem. Otrkārt mums ir viena ticība, viena ādas krāsa. Ir protams kulturālas atšķirības bet kopumā atšķirība ne tuvu nav tāda kā lettiņiem ar nēģeriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 19:29, pirms 8 gadiem
Pirmārt, izdomājiet, par ko Jūs īsti vēlaties runāt - reliģiju, rasi, etnisko piederību, tautību, valodu, etnisko tīrīšanu un rasu naidu, vai cīņu pret terorismu, utt.

Otrkārt, es jau reiz rakstīju... ja kāds saka, ka noliedz antisemītismu, sociāldarvinismu, holokaustu un citas šim līdzīgas parādības kā ļaunas, taču, tajā pat laikā iestājas par atsevišķu tautu/rasu/minoritāšu utt. diskriminēšanu, vai pat iznīcināśanu, tad jūs ne ar ko neesat labāki par tiem pašiem nacistiem.

Treškārt... ja kāds vēl aiziet tik tālu un saka, ka viss, ko nacisti, rasistiskas organizācijas ir darījušas, ir pareizi un apsveicami, lūdzu sakiet to publiski, ar savu vārdu, uzvārdu u foto
Interneta varoņi.
, 2017-04-16 19:30, pirms 8 gadiem
Bet es nesaprotu, kāpēc SPORTĀ ir jāiekļauj reliģiskā piederība? Sportā nepastāv rasu atšķirība! Sportā ir tikai VIENA VALODA - Sporta valoda! Un sportā ir pilnīgi vienalga kas tu esi čurbans vai baltais, gejs vai heteroseksuālis. Saproti, viņiem ir savs darbs, sports, un viņi to dara pēc vislabākās sirdsapziņas un viņi var to darīt jebkur, kur vēlās!
, 2017-04-16 19:34, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Bet es nesaprotu, kāpēc SPORTĀ ir jāiekļauj reliģiskā piederība? Sportā nepastāv rasu atšķirība! Sportā ir tikai VIENA VALODA - Sporta valoda! Un sportā ir pilnīgi vienalga kas tu esi čurbans vai baltais, gejs vai heteroseksuālis. Saproti, viņiem ir savs darbs, sports, un viņi to dara pēc vislabākās sirdsapziņas un viņi var to darīt jebkur, kur vēlās!
Tad nahren mums vispār ir izlašu sacensības ja visiem jābūt vienādiem?
, 2017-04-16 19:36, pirms 8 gadiem
Klavaslapa tuk tak esi debils vatniku aizstavis,cik tev maksa par visu shito huinu ? nedod dievs tev dzive kads no radiniekiem sajies kopa ar tumshsadaino,un ievedis gjimene jo puse tapat aizbraukushi labakas dzives meklejumos tava pieminetaja francija,vacija zviedrija.
, 2017-04-16 19:36, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad nahren mums vispār ir izlašu sacensības ja visiem jābūt vienādiem?
Ar tevi viss skaidrs! Vēlu veiksmi dzīvē ar šādiem uzskatiem un novēlu neizbraukt no valsts un nesatikt citu rašu pārstāvjus, lai paliktu dzīvs, savu "gudro" izteicienu un attieksmes dēļ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-16 19:38, pirms 8 gadiem
Kip russia pret gejiem, bet izradas ka ta ir zilaaka valsts pasaule
, 2017-04-16 19:57, pirms 8 gadiem
Sportacentram vispār nav nekādas atbildības. FIFA un UEFA bargi cīnās pret rasistiskiem izteikumiem un personām kas kurina naidu uz etniskās piederības pamata. Ja jūs nespējat kontrolēt idiņu komentārus, tad noņemat vispār komentāru sadaļu nost. Gandrīz neviena komentāra par futbolu.
, 2017-04-16 20:10, pirms 8 gadiem
Riga komplektācija izgāzta. Savāca it kā izlases spēlētājus, bet realitātē viņi vājāki par mettas studentiem. Laizāns un Šabala ir parodija par futbolu. Kaut kādas vecas pierakstu vietas un uzdāvinātas vietas izlasē it kā liek labi izskatīties viņu CV, bet pašreizējā īstenība ir šausmīga. Šabalas vietā būtu atstājuši Okonkvo, kas sita golus Dubajas nometnē. Ar radošiem centra pussargiem Latvijā pagrūti, bet tieši šajā pozīcijā būtu noderējis kāds leģionārs (kā, piemēram, Spartakam Habeloks). Riga visu kārti lika uz Zjuzinu, bet dabūja staigājošu traumu. Citas alternatīvas nav. Vienīgie, kas spēlē kaut ko līdzīgu futbolam ir Apajevs un Miheličs
Černomordijs, protams, katastrofa kvadrātā. Gorkšs sen vairs nav spīdeklis, bet nu Latvijas līmeni vēl tur. Tā kā nav plānotā Gogoua, tad jālaiž laukumā spēlētāji, kas nedrīkstētu parādīties futbola laukuma tuvumā
Sezona izgāzta greizās komplektācijas dēļ. Ja sponsoriem pietiks pacietības, jāgaida vasaras transfēru periods. Ja nē, tad var taisīt bodīti ciet
, 2017-04-16 20:21, pirms 8 gadiem
Aivaross, 19:57, pirms 20 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Sportacentram vispār nav nekādas atbildības. FIFA un UEFA bargi cīnās pret rasistiskiem izteikumiem un personām kas kurina naidu uz etniskās piederības pamata. Ja jūs nespējat kontrolēt idiņu komentārus, tad noņemat vispār komentāru sadaļu nost. Gandrīz neviena komentāra par futbolu.

Simtprocentīgi piekrītu un kamēr šāda situācija turpināsies,neuzskatīšu par vajadzību šeit komentu sadaļā kaut ko sakarīgu rakstīt.
, 2017-04-16 20:28, pirms 8 gadiem
Riga projekts drīz izbeigsies..
, 2017-04-16 20:37, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Riga komplektācija izgāzta. Savāca it kā izlases spēlētājus, bet realitātē viņi vājāki par mettas studentiem. Laizāns un Šabala ir parodija par futbolu. Kaut kādas vecas pierakstu vietas un uzdāvinātas vietas izlasē it kā liek labi izskatīties viņu CV, bet pašreizējā īstenība ir šausmīga. Šabalas vietā būtu atstājuši Okonkvo, kas sita golus Dubajas nometnē. Ar radošiem centra pussargiem Latvijā pagrūti, bet tieši šajā pozīcijā būtu noderējis kāds leģionārs (kā, piemēram, Spartakam Habeloks). Riga visu kārti lika uz Zjuzinu, bet dabūja staigājošu traumu. Citas alternatīvas nav. Vienīgie, kas spēlē kaut ko līdzīgu futbolam ir Apajevs un Miheličs
Černomordijs, protams, katastrofa kvadrātā. Gorkšs sen vairs nav spīdeklis, bet nu Latvijas līmeni vēl tur. Tā kā nav plānotā Gogoua, tad jālaiž laukumā spēlētāji, kas nedrīkstētu parādīties futbola laukuma tuvumā
Sezona izgāzta greizās komplektācijas dēļ. Ja sponsoriem pietiks pacietības, jāgaida vasaras transfēru periods. Ja nē, tad var taisīt bodīti ciet
tieši tāpēc arī izlasē tādi rezultāti,ka lielākā daļa "izlašnieku" ir Virslīgas līmeņa spēlētāji.
, 2017-04-16 21:00, pirms 8 gadiem
Raksta autoram nosūtīju vēstuli ar brīdinājumu lai tiktu likvidēti rasistiskie subjekti no šī portāla, ja ne vērsīšos pie LTV/VIASAT ziņu dienestiem + policijas.

Ja neuzlabosies situācija, un administrācija turpinās klaji ignorēt krimināllikuma pārkāpumus par rasu naidu, tad kopīgi mēs varam uztaisīt antikampaņu sportacentram, kad prese iesaistās un policijai nekas neatliek kā saņemt beidzot ciet gan tādus kā Klavulapa-1, gan administrāciju, kas piedalās šā kriminālpanta pārkāpumā!

Ar cieņu, nacionālpatriots elfs!
Slēpts komentārs: betmis
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529
, 2017-04-16 21:29, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Kāpēc krievs var būt latvietis a melnais nevar? Ar ko viņš ir sliktāks par krievu? Tāpēc, ka Dievs viņam deva citu ādas krāsu?
Kāda vēl tev ādas krāsa, tu pajoli? Ja Balto sasmērēt oglēm, viņš nekļūs par pērtiķi, un pērtiķis, ja to izpeldinātu krējuma burkā, nekļūs par baltu! Tur ir pavisam cita štelle, dažāda aisins struktūra, iedzimtās izredzētības un globālās nozīmes faktoru esamība!
, 2017-04-16 21:33, pirms 8 gadiem
elfs rakstīja: Raksta autoram nosūtīju vēstuli ar brīdinājumu lai tiktu likvidēti rasistiskie subjekti no šī portāla, ja ne vērsīšos pie LTV/VIASAT ziņu dienestiem + policijas.

Ja neuzlabosies situācija, un administrācija turpinās klaji ignorēt krimināllikuma pārkāpumus par rasu naidu, tad kopīgi mēs varam uztaisīt antikampaņu sportacentram, kad prese iesaistās un policijai nekas neatliek kā saņemt beidzot ciet gan tādus kā Klavulapa-1, gan administrāciju, kas piedalās šā kriminālpanta pārkāpumā!

Ar cieņu, nacionālpatriots elfs!
Nacionālpatriots? Tik tiešām? Iespringst par pērtiķiem un nezin elementāras, ar krimināllikumu saistītas lietas, proti, kriminālnozieguma faktora neatņemama sastāvdaļa ir CIETUSĪ PUSE, janav cietušo, proti pērtiķu, kuri uzrakstījuši iesniegumu, tātad nav arī nozieguma!!! Vai arī tu pats esi afropērtiķis?
, 2017-04-16 21:39, pirms 8 gadiem
Jebal, tam jobanajam refam tur aiz vartiem uz to vien butu jakoncetrejas vai ir vai nav tur gols. A tas mudaks blag huj vin zin kur lupii uzbaazis cepuri uz sava kirbja. Pa lielam viena epizode pa speli kur to ezeli vispar nemtu vera un vins to pasu nokave.

Spartaks Jelgava ari normali tiesaja brigade. Freimanis konkreti ka no Tvaika ielas spele, bet sie tikai priecajas. Nav jau florbols, protams, ka vecu spele, bet nu tadus gajienus kas atklati traume pretinieku tiesnesim tomer jalikvide. Tapec jau ir kartinas! Treimanis vismz nebaidas dot tas kartinas un tad ir miers uz laukuma.
, 2017-04-16 22:04, pirms 8 gadiem
Nu re, krīt visi no jebkurām 7 komandām, a te Liepājas virzienā tie kas "grib", ja meklē paniku, atrod katastrofu. Liepājai vēl vienu treneri un viss aizies....
, 2017-04-16 22:04, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kāda vēl tev ādas krāsa, tu pajoli? Ja Balto sasmērēt oglēm, viņš nekļūs par pērtiķi, un pērtiķis, ja to izpeldinātu krējuma burkā, nekļūs par baltu! Tur ir pavisam cita štelle, dažāda aisins struktūra, iedzimtās izredzētības un globālās nozīmes faktoru esamība!
Prieks iepazīties a_burtiņ! Tev gadījumā nevajag iedot kādu ieroci iedot nošauties, ja ir tāda attieksme pret citām rasēm, tev uz šīs pasaules ko darīt nav, jo rases sajaucas un drīz balto nebūs vairs nemaz un tu viens varēsi pa zemi staigāt un lamāt un saukt visus par pērtiņiem!
, 2017-04-16 22:06, pirms 8 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Nav Gorkša, nav uzvaras.
Teikšu vēlreiz, kā vairums liepājnieku, būtu Gorkšs tāds bijis Liepājā, būtu palicis Dobrecovs un būtu bijuši eirokausi....
, 2017-04-16 22:09, pirms 8 gadiem
Jau vakar tribīnēs saviem draugiem teicu, izvērtējot visu komandu sniegumus, ja tā turpināsies, FKL ir eirokausos!!! Pat RFS patlaban nespēj sastādīt konkurenci Spartakam un Ventspilij, nemaz nerunājot par Rigu, kur valda totāls bardaks.
, 2017-04-16 22:27, pirms 8 gadiem
Hah, parodija tā Riga. Nauda vien neko nedod
, 2017-04-16 22:29, pirms 8 gadiem
pagaidām,par komandu varēšanu vēl īsti nevar spriest. īsto sniegumu varēs novērtēt,kad sāksies mači uz dabīgajiem laukumiem..
, 2017-04-16 23:07, pirms 8 gadiem
elfs rakstīja: Raksta autoram nosūtīju vēstuli ar brīdinājumu lai tiktu likvidēti rasistiskie subjekti no šī portāla, ja ne vērsīšos pie LTV/VIASAT ziņu dienestiem + policijas.

Ja neuzlabosies situācija, un administrācija turpinās klaji ignorēt krimināllikuma pārkāpumus par rasu naidu, tad kopīgi mēs varam uztaisīt antikampaņu sportacentram, kad prese iesaistās un policijai nekas neatliek kā saņemt beidzot ciet gan tādus kā Klavulapa-1, gan administrāciju, kas piedalās šā kriminālpanta pārkāpumā!

Ar cieņu, nacionālpatriots elfs!
Nacionālpatriots
Apraudājos no smiekliem
, 2017-04-17 08:06, pirms 8 gadiem
Key Nr.23, 2017-04-16 22:09, vakar, ignorēt, atbildēt
Jau vakar tribīnēs saviem draugiem teicu, izvērtējot visu komandu sniegumus, ja tā turpināsies, FKL ir eirokausos!!! Pat RFS patlaban nespēj sastādīt konkurenci Spartakam un Ventspilij, nemaz nerunājot par Rigu, kur valda totāls bardaks.

Neskrien vilcienam pa priekšu un uzmanīgi paskaties turnīra tabulā.Neko neteikšu par Spartaku,bet FK Ventspils spēlējot ar tuvākajiem konkurentiem ir paņēmis 1 punktu no sešiem,kurš ir vājākais rezultāts starp sešām komandām ,kuras pieskaitām pie medaļu pretendentiem.Tā kā neliktu lielas cerības kausā uz FKV un Spartakam arī it kā kauss neesot prioritāte.Tiesa FKV parādīja atzīstamu sniegumu kausā pret Liepāju.Kas tas bija? Liepājas vājums,jeb FKV progress, to nenoliedzami parādīs nākošās kārtas spēle ar Liepāju.Divas reizes pēc kārtas uzvarēt vienu no konkurentiem ir grūti,bet ja tas izdosies,tad jau varam izdarīt kaut kādus secinājumus.
, 2017-04-17 11:26, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Key Nr.23, 2017-04-16 22:09, vakar, ignorēt, atbildēt
Jau vakar tribīnēs saviem draugiem teicu, izvērtējot visu komandu sniegumus, ja tā turpināsies, FKL ir eirokausos!!! Pat RFS patlaban nespēj sastādīt konkurenci Spartakam un Ventspilij, nemaz nerunājot par Rigu, kur valda totāls bardaks.

Neskrien vilcienam pa priekšu un uzmanīgi paskaties turnīra tabulā.Neko neteikšu par Spartaku,bet FK Ventspils spēlējot ar tuvākajiem konkurentiem ir paņēmis 1 punktu no sešiem,kurš ir vājākais rezultāts starp sešām komandām ,kuras pieskaitām pie medaļu pretendentiem.Tā kā neliktu lielas cerības kausā uz FKV un Spartakam arī it kā kauss neesot prioritāte.Tiesa FKV parādīja atzīstamu sniegumu kausā pret Liepāju.Kas tas bija? Liepājas vājums,jeb FKV progress, to nenoliedzami parādīs nākošās kārtas spēle ar Liepāju.Divas reizes pēc kārtas uzvarēt vienu no konkurentiem ir grūti,bet ja tas izdosies,tad jau varam izdarīt kaut kādus secinājumus.
Es vēl joprojām nesaprotu tavu pesimismu! Pret babīti FKV vispār nekādu cerību neatstāja. Babīte noteikti labi pastrādāja Čehijā, tāpēc cerēju kādu pretspēli kā pret Jelgavu, bet viņi izveidoja tikai divus vai trīs momentus. Pietam pret Jelgavu viņi bija spiesti izlaist dažas ieplānotās sagatavošanās posma spēles, savādāk neizšķirts tajā spēlē būtu bijis godīgāks rezultāts. Pietam liepājniekiem arī nekādas cerības neatstāja, kuriem tā spēle bija daudz svarīgāka. Un leģionāri Ventspilij ir tiešām labi ziemā piesaistīti. Ja Pols būtu spēlējis pret Jelgavu ar 4 aizsargiem, kas zin kā beigtos spēle. Kā arī pret Riga ventspilnieki bija labāki, bet nu nevar veikties visu laiku.
Tāpēc es domāju, ka Ventspils ar Spartaku rāda vissakarīgāko spēli šobrīd un es ceru, ka komanda tikai progresēs sezonas gaitā un pelnīti šogad triumfēs.
Galvu augšā, Algun, beidz būt tāds pesimists!
, 2017-04-18 10:02, pirms 8 gadiem
Futbola klubos visā Eiropā spēlē dažādu tautu un rasu spēlētāji. Nekāda traģēdija nav , ka arī Laaatvijā tā notiek.
Slikti gan , ka mūsu komandas pārsvarā ir nokompektētas ar krievu spēlētājiem. Un vispār ne jau nēģeri vai aziati ir drauds Laatvijai, bet tieši ieceļotāji no Krievijas! Naav jau tik būtiska ādas krāsa , bet attieksme pret Latviju, latviešu valodu!