Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Gorkšs favorītu duelī izrauj uzvaru ''Riga'', ''Liepāja'' vārtus negūst

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Gorkšs favorītu duelī izrauj uzvaru ''Riga'', ''Liepāja'' vārtus negūst
Kaspars Gorkšs cīņā ar Kristapu Grebi
Foto: Mārtiņš Sīlis

Liepājā, ''Daugavas'' stadiona rezerves laukumā aizvadīts ''SynotTip'' Virslīgas pirmās kārtas mačs starp FC ''Riga'' un FK ''Liepāja''. Labā atmosfērā aizvadītā spēle noslēdzās ar rīdzinieku uzvaru 1:0. Pēc stūra sitiena ar galvu 67. minūtē vārtus guva Kaspars Gorkšs.

Spēli abas komandas iesāka ļoti aktīvi. Rīdzinieki centās vairāk veidot uzbrukumus pa labo flangu, kur darbojās malējais pussargs Armands Pētersons, savukārt mājnieki, ''Liepājas'' futbolisti bieži vien uzticēja bumbu smailes uzbrucējam Kristapam Grebim, kuru pieskatīja Latvijas izlases kapteinis Kaspars Gorkšs. Bumbu nedaudz vairāk kontrolēja liepājnieki, taču pretuzbrukumos ''Riga'' pamazām arvien biežāk ar piespēlēm apgādāja krievu leģionāru Hiziru Apajevu.

16. minūtē mača galvenajam tiesnesim Aleksandram Anufrijevam pirmoreiz nācās no kabatas vilkt ārā dzelteno kartīti, jo ''Riga'' pussargs Boriss Bogdaškins nospēlēja ar roku. Pirmais bīstamais moments nedaudz vēlāk radās pie Valentīna Raļkeviča sargātajiem vārtiem, taču Apajevam pēdējā brīdī paspēja patraucēt gruzīns Vako Bačiašvili. 25. minūtē pie brīdinājuma tika arī liepājnieki - Oskars Kļava ar pārkāpumu apturēja ieskrējušos Apajevu.

Laukumā valdīja kārtīga cīņa, iniciatīva piederēja liepājniekiem, taču abu komandu futbolistiem izveidot vārtu gūšanas momentus neizdevās precizitātes trūkuma dēļ, gan piespēlēs, gan bumbas uzņemšanā. 39. minūtē laba iespēja radās ''Riga'' komandai pēc stūra sitiena, taču Gorkšs ar galvu bumbu raidīja nedaudz garām vārtiem. ''Liepājas'' futbolisti regulāri viedoja savus uzbrukumus pa kreiso malu, kur darbojās Dario Tomičs un Artūrs Karašausks.

44. minūtē Karašausks ļoti teatrāli krita, tomēr nopelnot savai komandai standartsituāciju. Pie bumbas stājās gados jaunais liepājnieks Mārtiņš Ķigurs, veica centrējumu, taču ''Riga'' aizsardzība veiksmīgi bumbu no soda laukuma izsita, un nu jau draudi pretējā virzienā - viens pret vārtsragu varēja izskriet Apajevs, tomēr krievu viesspēlētājs nedaudz sapinās meistarībā un tika atbruņots. Pirmais puslaiks noslēdzies bez sitieniem vārtu rāmī, līdz ar to rezultāts 0:0.

Otro puslaiku ar spiedienu uzbrukumā uzsāka viesi, pārņemdami iniciatīvu. ''Daugavas'' stadiona rezerves laukuma tribīnēs valdīja patiešām laba atmosfēra - ar skaļiem saukļiem un bungām izcēlās ''Riga'' fanu pulks, savukārt par Liepāju visaktīvāk bļāva FK ''Liepāja'' jaunā maiņa. 57. minūtē bīstamu momentu izdevās radīt zilajos formas tērpos tērptajiem viesiem - balsta pussargs Ivans Jeņins ļoti meistarīgi viduszonā apspēlēja Ķiguru, nogādāja bumbu Apajevam, kurš soda laukumā atrada Turkovu, taču situāciju glāba un sitienu izpildīt neļāva Artjoms Osipovs.

61. minūtē mājnieku galvenais treneris Tamazs Pertija veica pirmo spēlētāju maiņu - malā devās labu spēli aizvadījušais Ķigurs, kuru nomainīja Leonels Strumija. Brīdi vēlāk lielisku reidu soda laukumā no kreisā flanga veica Apajevs, taču viņa izpildīto piespēli neviens nespēja pārvērst vārtu guvumā. Rīdzinieki nopelnīja stūra sitienu, kuru izpildīja komandas kapteinis Oļegs Laizāns. Laizāns raidīja bumbu soda laukumā, kur veiklākais bija Gorkšs, ar galvu precīzi sitot bumbu Raļkeviča sargātajos vārtos un atklājot spēles rezultātu - 1:0!

Uzreiz pēc zaudētajiem vārtiem manāmi aktivizējās Liepājas futbolisti. Savas ātruma īpašības uzbrukumā centās izmantot Karašausks, taču ''Riga'' aizsargi viņa reidus apturēja. 67. minūtē Pertija veica otru maiņu, Bačiašvili vietā sūtot Kristianu Toresu. Piecas minūtes vēlāk Raivja Jurkovska vietā laukumā tika sūtīts Marks Kurtišs. Liepājnieku treneris Tamazs Pertija kļuva arvien nervozāks, vēl jo biežāk ar skaļiem uzmundrunājumiem dzenot uz priekšu savus padotos.

''Riga'' galvenais treneris Vladimirs Volčeks pirmo maiņu veica vien 76. minūtē, Turkova vietā laukumā sūtīdams Bogdanu Vaščuku. Mājnieki izdarīja lielu spiedienu uz viesu vārtiem, taču nobeiguma fāzē liepājniekiem nedaudz pietrūka. Desmit minūtes pirms pamatlaika beigām iespaidīgu sadursmi piedzīvoja Gorkšs un Kurtišs. Pieredzējušais centra aizsargs, spēcīgi atspēries, devās pēc gaisa bumbas, taču viņa ceļā patrāpījās 19 gadus vecais Kurtišs. Abi futbolisti nonāca īsā mediķu aprūpē, tomēr spēja turpināt maču.

Nedaudz vēlāk pa vārtu stabu trāpīja uz maiņu laukumā nākušais Vaščuks. 83. minūtē Gorkšs netālu no soda laukuma pārkāpa noteikumus pret Grebi, taču potenciāli bīstamo standartsituāciju neizdevās realizēt Tomičam, kurš sita tieši rokās Vladislavam Kurakinam. Spēles laiks pamazām iztecēja, liepājniekiem tā arī nespējot atrast atslēgu uz ''Riga'' vārtiem. Kompensācijas laika pašās beigās lielu darba apjomu paveikušo Apajevu nomainīja Ēriks Punculs. FK ''Liepāja'' spēlētājiem tā arī vārtus gūt neizdevās, spēlei noslēdzoties ar 1:0. FC ''Riga'' savukārt sezonu sākusi ar uzvaru.

FC ''Riga'' - FK ''Liepāja'' 1:0 (0:0)
Vārti: Gorkšs 67`
Brīdinājumi: Bogdaškins 16`, A. Kurakins 72`, Jeņins 88` - Kļava 26`, Grebis 90+3`
''Riga'': V. Kurakins, Litvinskis, Belica, Gorkšs, A. Kurakins, Jeņins, Laizāns, Pētersons, Bogdaškins, Apajevs (Punculs 90+3`), Turkovs (Vaščuks 76`)
''Liepāja'': Raļkevičs, Osipovs, Kļava, Ivanovs, Tomičs, Bačiašvili (Toress 67`), Jurkovskis (Kurtišs 74`), Hmizs, Ķigurs (Strumija 61`), Karašausks, Grebis
Galvenais tiesnesis: Aleksandrs Anufrijevs

"SynotTip" Virslīga, 1. kārta

DatumsLaiksVietaSpēleRez.
10.03.19:00Olaines pilsētas stadionsJelgava - Babīte/Dinamo1:0
11.03.14:00Ventspils 2. pamatskolas laukumsVentspils - Metta/LU2:0
11.03.16:00Daugavas stadiona rezerves laukums (Liepāja)Liepāja – Riga0:1
12.03.19:00Hanzas vidusskolas laukums (Rīga)RFS – Spartaks

  -4 [+] [-]

, 2017-03-11 18:55, pirms 8 gadiem
Man vienīgam liekas jocīgi, ka Liepājai formai uz dupsīša 11.lv reklāma , bet Rīgai uz muguras olybet? Hmmmm....vai tiešām toto vispār futbolā ir iespējams?

     [+] [-]

, 2017-03-11 18:56, pirms 8 gadiem
Preses konferences beidzot būs ar LV subtitriem?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-11 18:58, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Labi kepkas. Tā ir tikai viena spēle. Gan jūs visi vēl raudāsiet!
Tadus pasus tekstus jau paaris gadus barsti arii pie dinaburgas rakstiem. Un kaa nesanaak taa nesanaak taa raudashana

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:01, pirms 8 gadiem
puucinss rakstīja: Man vienīgam liekas jocīgi, ka Liepājai formai uz dupsīša 11.lv reklāma , bet Rīgai uz muguras olybet? Hmmmm....vai tiešām toto vispār futbolā ir iespējams?
Un kā tad ar BWIN un Real Madrid

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:03, pirms 8 gadiem
Riga ir meistarīgāka komanda. Tas ir neapstrīdams fakts

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:14, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Un kā tad ar BWIN un Real Madrid
Tāpat arī Anglijas Premjerlīgā vairākām komandām uz krekliem ir totalizatoru reklāmas.

  +6 [+] [-]

, 2017-03-11 19:15, pirms 8 gadiem
Šī bija trešā virslīgas spēle ,kuru noskatījos un varu pārliecinoši teikt,ka šeit tikās divas līdzvērtīgas komandas,kuras cīnīsies par zelta medaļām.Šobrīd Riga FC ir favorīte,ko arī pierādīja laukumā.Ipašs prieks par Gorkšu,kurš šodien aizbāza muti ne vienam vien "gudriniekam".
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:26, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: laukuma kvalitāte un videokameras atrašanās vietas zemais leņķis NAV tik labs salīdzinot ar ,piem.,spēles tiešraides vietu eurosport2 no Berlīnes..
Man tādas nelabas aizdomas , ka Bundeslīgas trešā un piektā labākā komanda ir arī meistarīgākas par Latvijas virslīgas komandām, bet kameru izvietojums tv translāciju laikā tomēr mani satrauc vairāk.
Vēl tāls (bedrains) ceļš ejams uz kvalitatīvām futbola translācijām no virslīgas.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:26, pirms 8 gadiem
Pirmkārt. Neņemos spriest un veikt secinājumus, jo šī ir tikai abu komandu pirmā spēle. Turklāt tādu starta 11 no Pertijas nebiju novērojis nevienā pārbaudes spēlē. Otrkārt. Nekad nēesmu "NOLICIS" Gorkšu, bet šeit nudien nebūtu ētiski salīdzināt pagājuša gada Gorkšu ar šī gada, tāpēc tie, kas kaut ko pārmeta Gorkšam, lai paliek pie viņiem pašiem. Taisnība ir kaut kur pa vidu. Treškārt. Prieks par to, ka lēnām sāk izkristalizēties, vismaz šeit, patiesie, pirmkārt jau Liepājas patrioti un tad FKL līdzjūtēji, no t.s. "liepājas čurkām", kā viņi mēdz izteikties. Lai viss izdodas un nešaubos ne mirkli, ka Liepājas futbols vēl dos daudz un pozitīvu mirkļu šosezon!

     [+] [-]

, 2017-03-11 19:31, pirms 8 gadiem
Ļoti skatāms futbols, sāku skatīties 5. minutē un attapos pie 88. minūtes!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-11 19:33, pirms 8 gadiem
aizsardziba tikai osipovs,kigurs tric,jurkovskis nekads,grebis pa vecu,tamazs kludijas ar sakuma sastavu!!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-11 19:37, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Pirmkārt. Neņemos spriest un veikt secinājumus, jo šī ir tikai abu komandu pirmā spēle. Turklāt tādu starta 11 no Pertijas nebiju novērojis nevienā pārbaudes spēlē. Otrkārt. Nekad nēesmu "NOLICIS" Gorkšu, bet šeit nudien nebūtu ētiski salīdzināt pagājuša gada Gorkšu ar šī gada, tāpēc tie, kas kaut ko pārmeta Gorkšam, lai paliek pie viņiem pašiem. Taisnība ir kaut kur pa vidu. Treškārt. Prieks par to, ka lēnām sāk izkristalizēties, vismaz šeit, patiesie, pirmkārt jau Liepājas patrioti un tad FKL līdzjūtēji, no t.s. "liepājas čurkām", kā viņi mēdz izteikties. Lai viss izdodas un nešaubos ne mirkli, ka Liepājas futbols vēl dos daudz un pozitīvu mirkļu šosezon!
Prieks par to, ka lēnām sāk izkristalizēties, vismaz šeit, patiesie, pirmkārt jau Liepājas patrioti un tad FKL līdzjūtēji......
Kas ir patiesie Liepājas un FKL patrioti, un kā šo patriotismu mēra? Vai tie,kuri domā kā Tu vai tev līdzīgi, ir īstenie patrioti, un pārējie ir nepatrioti? Varbūt tomēr labāk gudrus spriedelējumus par patriotismu paturēt pie sevis?
Piekrītu, ka gruzīnu nosaukt par čurku nav korekti kaut vai tāpēc,ja cilvēks īsti nezin kā šis vārds tiek piemērots un kam krieviskā vidē. Tomēr tam visam nav nekāda sakara ar patriotismu, bet gan ar cilvēka iekšējo kultūru.

     [+] [-]

, 2017-03-11 19:37, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: vairāk tādu bāleliņu kā tevi,,, ......lasot tavus regulāri pozitīvos komentārus par jebkuru tēmu, nāk prātā izteiciens....."Tev čurā uz galvas, a tu domā ka lietus līst"
Bricis un Lūsa vakar nostartēja ļoti slikti, kopumā Latvijas biatlons ir pamatīgā bedrē. Ir neliels progress šosezon jūtams bet ļoti neliels, krīze biatlonā joprojām turpinās. Rastorgujevam psiholoģija traucē izcīnīt pirmo medaļu. Lūk tā arī var pateikt un tu atkal teiksi, ka optimistiski es rakstu.
Vēl vairāk mani uztrauc ka vakardienas Jelgavas - Babītes spēlē regulāri tv translācijā varēja dzirdēt rupjības krievu valodā. Tikai es nelamājos, bet tev patīk kādu apvainot. Slikti ka Pertija neprot latviski, slikti ,bet nelamāju viņu. Kompleksainiem cilvēkiem patīk citus apsaukāt, viņiem šķiet, ka tad viņi nav ļāvuši sev uz galvas kāpt... tā viņiem šķiet.
Katram ir sava iekšējā inteliģence, iekšējā kultūra.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-11 19:39, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko var te ņemties, ja tā tikai pirmā spēle abām komandām šosezon, un pie tam uz mākslīgā seguma. Pārcelsies uz zāles laukumiem,tad skatīsimies kas ir kas.
Teorētiski jā, bet iepriekšējā sezona parādīja, ka spēku samērs iezīmējas jau uz mākslīgā seguma
Spartaks bija labs sezonas sākumā un to saglabāja līdz beigām
Liepāja kliboja uz mākslīgā un tā arī nokliboja uz dabīgā

     [+] [-]

, 2017-03-11 19:43, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Man tādas nelabas aizdomas , ka Bundeslīgas trešā un piektā labākā komanda ir arī meistarīgākas par Latvijas virslīgas komandām, bet kameru izvietojums tv translāciju laikā tomēr mani satrauc vairāk.
Vēl tāls (bedrains) ceļš ejams uz kvalitatīvām futbola translācijām no virslīgas.
toties tālumā Tu varēji vērot jūru, futbolu Baltijā nevajadzētu sākt ātrāk par marta īdām, bet labi, ka ir futbols kā tāds

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:43, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Prieks par to, ka lēnām sāk izkristalizēties, vismaz šeit, patiesie, pirmkārt jau Liepājas patrioti un tad FKL līdzjūtēji......
Kas ir patiesie Liepājas un FKL patrioti, un kā šo patriotismu mēra? Vai tie,kuri domā kā Tu vai tev līdzīgi, ir īstenie patrioti, un pārējie ir nepatrioti? Varbūt tomēr labāk gudrus spriedelējumus par patriotismu paturēt pie sevis?
Piekrītu, ka gruzīnu nosaukt par čurku nav korekti kaut vai tāpēc,ja cilvēks īsti nezin kā šis vārds tiek piemērots un kam krieviskā vidē. Tomēr tam visam nav nekāda sakara ar patriotismu, bet gan ar cilvēka iekšējo kultūru.
Sava komanda ir jāmīl pat tad, ja treneris var nelikties simpātisks
Ja Liepājas patriots Verpis izvēlējās šādu treneri, tad viņa lēmums ir jārespektē. Pertija ar varu nelīda par treneri

  +2 [+] [-]

, 2017-03-11 19:48, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Prieks par to, ka lēnām sāk izkristalizēties, vismaz šeit, patiesie, pirmkārt jau Liepājas patrioti un tad FKL līdzjūtēji......
Kas ir patiesie Liepājas un FKL patrioti, un kā šo patriotismu mēra? Vai tie,kuri domā kā Tu vai tev līdzīgi, ir īstenie patrioti, un pārējie ir nepatrioti? Varbūt tomēr labāk gudrus spriedelējumus par patriotismu paturēt pie sevis?
Piekrītu, ka gruzīnu nosaukt par čurku nav korekti kaut vai tāpēc,ja cilvēks īsti nezin kā šis vārds tiek piemērots un kam krieviskā vidē. Tomēr tam visam nav nekāda sakara ar patriotismu, bet gan ar cilvēka iekšējo kultūru.
Nēesmu šeit iesācējs un ļoti labi pārzinu, kurš palagu ir pārmetis uz otru pusi, līdz ar Pertijas atnākšanu uz Liepāju. Vēlreiz saku, man vienalga kas trenē Liepāju, kaut vai eskimoss, ja tas dod progresu un rezultātu. Ja nebūs ne viena, ne otra, iznāks šķirties tieši tāpat, kā no pagājušā gada "trenera-kluba-dibinātāja". Atlaides nav nevienam!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-11 19:48, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Teorētiski jā, bet iepriekšējā sezona parādīja, ka spēku samērs iezīmējas jau uz mākslīgā seguma
Spartaks bija labs sezonas sākumā un to saglabāja līdz beigām
Liepāja kliboja uz mākslīgā un tā arī nokliboja uz dabīgā
Atceros vel no LM laikiem, kad spēlētāji spļaudījās par spēlēšanu uz mākslīgajiem laukumiem, un ar nepacietību gaidīja pāriešanu uz zālāja laukumiem.
Nenoliedzami, ka abas komandas bija vienādos apstākļos, bet ņemot vērā,ka ne visas komandas savus pirmssezonas treniņus aizvadījuši uz šiem mākslīgiem segumiem,tad tam sava nozīme ir.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:49, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Sava komanda ir jāmīl pat tad, ja treneris var nelikties simpātisks
Ja Liepājas patriots Verpis izvēlējās šādu treneri, tad viņa lēmums ir jārespektē. Pertija ar varu nelīda par treneri
100%

  -1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:50, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nēesmu šeit iesācējs un ļoti labi pārzinu, kurš palagu ir pārmetis uz otru pusi, līdz ar Pertijas atnākšanu uz Liepāju. Vēlreiz saku, man vienalga kas trenē Liepāju, kaut vai eskimoss, ja tas dod progresu un rezultātu. Ja nebūs ne viena, ne otra, iznāks šķirties tieši tāpat, kā no pagājušā gada "trenera-kluba-dibinātāja". Atlaides nav nevienam!
Tikai nevajag prasīt rezultātu uzreiz. Nav Liepājai tāda sastāva, lai varētu daudz ko uzvarēt tīri uz meistarības rēķina. Pertija ir domāts kā ilgtermiņa plāns

  -1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:53, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atceros vel no LM laikiem, kad spēlētāji spļaudījās par spēlēšanu uz mākslīgajiem laukumiem, un ar nepacietību gaidīja pāriešanu uz zālāja laukumiem.
Nenoliedzami, ka abas komandas bija vienādos apstākļos, bet ņemot vērā,ka ne visas komandas savus pirmssezonas treniņus aizvadījuši uz šiem mākslīgiem segumiem,tad tam sava nozīme ir.
Pagājušo sezonu FKL iebrauca auzās ar treniņnometni siltās zemēs. Redzēsim, kā būs šosezon, turp nebraucot. Pēc šodienas spēles spriežot, fizisko sagatavotību var uzdzīt Liepājā identisku, kā šeihu karstumos.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:53, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Sava komanda ir jāmīl pat tad, ja treneris var nelikties simpātisks
Ja Liepājas patriots Verpis izvēlējās šādu treneri, tad viņa lēmums ir jārespektē. Pertija ar varu nelīda par treneri
Neatbildu par citiem, bet personiski es savu Liepājas komandu mīlu, un ļoti labi saprotu ka treneri,spēlētāji, kluba vadība nāks un ies, bet klubs paliks,lai arī zem kāda nosaukuma. Tomēr tas man neliedz paust savu viedokli par to,kas man nepatīk saistībā ar šo klubu. Ja man Pertija nesimpatizē kā cilvēks un treneris, tad es to neslēpju un godīgi pasaku/uzrakstu. Tikai tam es neredzu nekādu sakaru ar (ne)patriotismu kā dažs labs te raksta.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:54, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Čau Key! Savulaik rakstīju,ka man vienalga,kaut vai 11 meļņi spēlē FK Ventspils sastāvā,tik un tā atbalstīšu savu komandu.Un tu biji no tiem ,kurš mani par šo tēmu kritizēja ne pa jokam.Skatos,tavi uzskati mainījušies?
Vari paskaidrot detalizētāk? Runa iet par treneri vai spēlētājiem?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-11 19:57, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Pagājušo sezonu FKL iebrauca auzās ar treniņnometni siltās zemēs. Redzēsim, kā būs šosezon, turp nebraucot. Pēc šodienas spēles spriežot, fizisko sagatavotību var uzdzīt Liepājā identisku, kā šeihu karstumos.
Man jau arī personiski šķiet, ka tas brauciens uz 1-2 nedēļa siltām zemēm vairāk ir tāds plezīrs, kurš ilgtermiņā ir sevi pierādījis kā neviennozīmīgi vērtējams pasākums. Kaut vai tāpēc,ka mums čempionātā sezonas pirmais mēnesis jāspēlē uz tiem mākslīgiem segumiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-11 19:57, pirms 8 gadiem
Spēle noteikti manī viesa optimismu! Lai gan momentu bija maz, abas komandas izkatījās labi laukumā. Īsta cīņa. Skatītāju daudz, atmosfēra laba.
Manis norakstītie Grebis un Gorkšs izskatījās stipri pielikuši starpsezonā.
Patika Osipovs un jaunais gruzīns. Principā pretenziju ne pret vienu nav.
Iespēlēsies Karašausks, pieliks Jurkovskis un Ķigurs un būs labi.

     [+] [-]

, 2017-03-11 19:59, pirms 8 gadiem
FC Rīga jau cik saprotu no krievu investoru naudas ļoti atkarīga.
Tāds avantūrisks projekts izskatās, cerams, ka tā naudas plūsma vienā brīdī neapstāsies.

     [+] [-]

, 2017-03-11 20:00, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Tikai nevajag prasīt rezultātu uzreiz. Nav Liepājai tāda sastāva, lai varētu daudz ko uzvarēt tīri uz meistarības rēķina. Pertija ir domāts kā ilgtermiņa plāns
Nedomāju, ka Pertijam Liepājā kāds dos iespēju ilgtermiņā, ja FKL šīs sezonas izskaņā nebūs kvalificējies Eiropas kausiem 2018. gadā. Pieļauju, ka ne tikai viņš, bet viens otrs no kluba vadības arī būs izsmēlis savu uzticības kredītu.
Tās gan ir tikai manas personiskās pārdomas.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 20:03, pirms 8 gadiem
Jay91 rakstīja: Noskatijos visu spēli.

Zinu, zinu- pirmā spēle un tā.. laukums slikts.. bet tas Latvijas (potenciālo) TOP komandu līmenis ir vienkāŗši drausmīgs.

Kāpēc nav pieejama spēles statistika- Piespēļu precizitāte, bumbas kontrole, Sitieni vāŗtos utt? Jo Piespēļu precizitāte bija katastrofāla. Pa gaisu kāda puse no piespēlēm mērķi nesasniedza.

Vairs nav jautājumi kāpēc LV izlase ir ārpus 100nieka fifa rangā.
Kāpēc tu domā, ka laukums bija slikts?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-11 20:05, pirms 8 gadiem
Bārta rakstīja: FC Rīga jau cik saprotu no krievu investoru naudas ļoti atkarīga.
Tāds avantūrisks projekts izskatās, cerams, ka tā naudas plūsma vienā brīdī neapstāsies.
Varbūt nosauksi kaut vienu LV futbola (hokeja,basketbola) klubu, kuri nebūtu atkarīgi no viena sponsora? Lai arī no kurienes šis investors nenāktu. Pat tie klubi,kuri ir stipri atkarīgi no pašvaldību naudas ir stipri apdraudēti, jo 2008. gada ekonomiskā krīze pierādīja, kā tādos apstākļos naudu vispirms apgriež kultūrai un sportam.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 20:06, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju, ka Pertijam Liepājā kāds dos iespēju ilgtermiņā, ja FKL šīs sezonas izskaņā nebūs kvalificējies Eiropas kausiem 2018. gadā. Pieļauju, ka ne tikai viņš, bet viens otrs no kluba vadības arī būs izsmēlis savu uzticības kredītu.
Tās gan ir tikai manas personiskās pārdomas.
Skaidrs, ka latiņa ir uzcelta augstu un no Pertijas prasīs rezultātu. Jo 4.-5. vietu var arī ar saviem spēkiem izcīnīt. Liepājnieki prasīs rezultātu.
Bet kopumā vēlu Tev būt pozitīvākam

  -2 [+] [-]

, 2017-03-11 20:06, pirms 8 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Rakstot kaut ko par ļēpājas komandu man jāparslēdzas uz vatnjiku valodu?
Katraa zunja prieks par pļērtijas zāģi.
Kļava Ķigurs Hmizs Grebis Kurtišs Jurkovskis to vati Tev sabāzīs... spilvenā!
Mani nevar nokaitināt!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-11 20:06, pirms 8 gadiem
Tikko no stadiona.
1. Liepāja ir Latvijas futbola galvaspilsēta. Pilnas tribīnes, pilnas žogmales un parks vējainā dienā pie saltās jūras. 600 skatītāju noteikti sanāk.
2. Apsveicu futbola draugus ar Riga "nopirktajiem" faniem, kas dziedāja daudz un organizēti ģināmas garā, lai gan futbolā Dināmo ir Babītei. Lai vai kā, labāk, ka ir pirkti fani nekā nekādi. Mēs devām pretī ar bērnu saukļiem un uz otro puslaiku jau iesila gan vecie Ļepājisti, kas mīļi Mr. -, gan citi no vidējās paaudzes. Es ar parāvu dažus asprāšus līdzi savām sporta ziņģēm.
3. Par spēli. Tā noteikti bija taktiķu kauja. Pirmās 15 minūtes dominēja Riga, bet pārējo daļu droši kontrolēja Liepāja un tikai Pertijas neuztaustītais sastāvs nenostrādāja. Otrais taims sākās ar taustīšanos, bet tad Riga "atdalīja" Liepājas priekškājas no pakaļkājām, kas noveda pie standartiem un gola.
Gorkšs protams riktīgs nešķīstenis - tieši pret Liepāju nospēlē tā kā nevienu pašu spēli nenospēlēja pērn Liepājā.
Ielaistais gols parāda vienu no 3 Liepājas komplektācijas problēmām. Īsi Centra aizsargi. Vēl Kara un vārtu pozīcijas.
Liepāja jau beigās spieda un dušīja, bet Karašauska atstāšana laukumā bija liktenīga. Izlasē jau redzam, kā viņš vadās un grib apspēlēt 3-4, bet pasu neatdod ne pa kam. Kara ir lieks Liepājai. Ja nu vienīgi uz pēdējām 15 minūtēm.
4. Skaidrs, ka Riga ir stipra. un apliecināja savu Nr.1 statusu. Bet Liepājai ir ku pielikt.
5. Paldies par sezonas atklāšanu. Tā bija lieliska. Kā vienmēr saku – zaudējums klātienē vienmēr ir baudpilnāks nekā pie teļuka. Jo klātienē tomēr ir redzēts viss, dzirdēts.

Kurtišs gūs vārtus na na na na na na naa : )

  +1 [+] [-]

, 2017-03-11 20:09, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt nosauksi kaut vienu LV futbola (hokeja,basketbola) klubu, kuri nebūtu atkarīgi no viena sponsora? Lai arī no kurienes šis investors nenāktu. Pat tie klubi,kuri ir stipri atkarīgi no pašvaldību naudas ir stipri apdraudēti, jo 2008. gada ekonomiskā krīze pierādīja, kā tādos apstākļos naudu vispirms apgriež kultūrai un sportam.
Nav bijis laika sevišķi iedziīnāties klubu naudas plūsmā.
Bet nu projektu viendienīšu bijuši ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2017-03-11 20:12, pirms 8 gadiem
Pirmo reizi redzēju šogad Liepāju
GK
Vājākā pozīcija. Laidīs burkas. Varažinskis noteikti bija labāks par Raļkeviču, lai gan Raivo laikam jau prom no pro.
Defs
Kļava, Tomičs un Osipovs līmenī. Denis vēl so so, bet jā viņa pārinieks ir 1,78 - tāds centra aizsargs ir nāves spriedums komandai. Un golu dabūjām. Ka tik Hmizis nav jaliek par otru centrā.
Mids
Pilns ar interesantiem vīriem tikai jāuztausta dzīsla - Strumija, Torezs, Afanasjevs, Jurkovskis, Hmizis. Protams Ķiguris ir mega talants. Vasarā būs jaunais prospekts. Te ir pirmais + Tamazam pretī 2 -.
Uzbrukumā
Cepuri nost Grebja ziemas darbam - vieta pamatā nopelnīta. Karašausks ir savtīgs. Tāds neder nevienam. Šī zināmā kļūda jau 1.k ir pierādīta. Karu tikai par rezervistu. Kurtišs savu izdarīs - tik vairāk minūšu.