Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Metta" iesaistās diskusijā: "Mūsu izvēlētais ceļš jauno futbolistu audzināšanā ir pareizs"

Ints Megnis
Ints Megnis

"Metta" iesaistās diskusijā: "Mūsu izvēlētais ceļš jauno futbolistu audzināšanā ir pareizs"
Ģirts Mihelsons. Foto: Ģirts Ozoliņš, f64

Futbola skola un futbola klubs "Metta" kopējā vēstulē iesaistījušies diskusijā ar jauno treneri Hariju Āboliņu, kurš atklātā vēstulē pauda kritiku par FS "Metta" līdzdibinātāja Ģirta Mihelsona izteikumiem, uzskatot, ka agra specializācija bērnu sportā nodara vairāk kaitējuma nekā labuma. Pilnā apmērā publicējam "Metta" atbildi Āboliņam.

"Atsaucoties uz jaunā trenera viedokli, kurš tika publicēts portālā Sportacentrs.com 4. novembrī, “Futbola Skola Metta” uzskata par nepieciešamu sniegt arī savu viedokli, jo rakstā sniegtas nepatiesības par mūsu skolu un darbu, tādā veidā nesot neslavu skolai un tur stādājošajiem speciālistiem.

Tas noteikti ir pozitīvi, ka futbolā un kopumā sporta sabiedrībā veidojas diskusija par sportistu un bērna ceļu, tikai tā mēs varam kopīgi augt un uzlabot apstākļus bērniem. Īpaši, ja tas ir jauns treneris, kurš šī gada augustā ieguvis C-LFF licenci un sācis savu trenera karjeru. Jaunais treneris pauž, ka “Futbola Skola Metta” filosofija ir vērsta uz agrīno specializāciju, kura noved pie sporta pamešanas, tiek upurēta bērna attīstība un treniņos uzmanība tiek vērsta tikai uz profesionāla rezultāta sasniegšanu.

“Futbola Skola Metta” piekrīt, ka agrīnā specializācija ir viens no iemesliem sporta aktivitāšu pārtraukšanai, un tā noteikti nav mūsu filosofija. Viedokļi var būt dažādi, taču uzskatām, ka mūsu izvēlētais ceļš ir pareizs, lai bērnu attīstītu fiziski, lai bērns gūtu prieku no futbola, lai veidotos bērna personība un lai vienlaicīgi saglabātu iespēju sagatavot profesionālu futbolistu, kurš būtu pieprasīts Eiropas labākajās līgās un dotu pozitīvu rezultātu Latvijas Nacionālajai izlasei.

Mūsu filosofija un sistēma ir veidota uz:
• futbola skolas "Metta" 13 gadu pieredzi;
• mūsu skolas treneru pieredzi, no kuriem dažiem tā pat ir vairāk kā 30 gadu;
• no mūsu treneru un vadības pieredzes apmaiņas braucieniem tādās Eiropas akadēmijās, kā "Milan", "Djurgårdens", "Malmo", "Fulham" un citās Eiropas vadošajās akadēmijās, kā arī pasaulē vadošās futbola apmācības programmas
"Coerver Coaching" vizītēs;
• daudzu gadu konsultējoties garumā ar vairākiem atzītiem futbola speciālistiem, piemēram, Reimonu Ferheijenu, Alfredu Galustianu, Leli Pičetolu, Elizabetu Spinu, Hjū Dženingsu, Juriju Andrejevu, Andreju Karpovu, Juri Docenko, Genādiju Šitiku, Inesi Bautri un daudziem citiem Latvijas un ārzemju sporta speciālistiem un dažāda līmeņa jaunatnes struktūru vadītājiem.

Par mūsu skolas darba kvalitāti norāda tas, ka:
• esam Latvijas futbola Federācijas akreditēta akadēmija;
• esam valsts akreditēta profesionālās ievirzes sporta izglītības iestāde;
• esam viena no lielākajām futbola skolām Baltijā un lielākā Latvijā ar vairāk kā 850 spēlētājiem. Ja mūsu darbs tiktu vērsts uz agrīno specializāciju, uz agriem rezultātiem, tad audzēkņu skaits, kas pārtrauc nodarbības būtu lielāks par tiem, kas paliek vai pievienojas;
• Latvijas nacionālajās jauniešu izlasēs pašreiz spēlē vairāk kā 50 "Metta" audzēkņi. "Metta" audzēkņi un spēlētāji spēlē tādos klubos, kā "Werder Bremen", "Empoli", "Real Betis". Mūsu audzēkņi ir uzaicināt un guvuši pieredzi tādos klubos, kā "Inter Milan", "Milan", "Atalanta", "Bologna", "Manchester United", "Fulham", "Sporting Lisbon", "Crystal Palace", "Hoffenheim", "Genoa", "Malmo", "Djurgardens" un citos.
• mūsu skolā darbojas treneri ar PRO-UEFA, A-UEFA, B-UEFA, C-LFF licencēm. Bakalaura un maģistra grādi Latvijas Universitātē, LSPA, RSU. Veikti zinātniski pētnieciskie darbi un pētījumi;
• vecāki par "Mettu" visbiežāk uzzina no citiem vecākiem vai draugiem, kuri iesaka apmeklēt "Metta" skolu. Un iesaka tāpēc, ka bērni no nodarbībām gūst prieku, tās ir interesantas un attīsta bērnu vispusēji, bērns aug ne tikai kā sportists, bet arī kā cilvēks, jo nodarbības tiek nodrošināta pozitīva vide un tās pasniedz kvalificēti un profesionāli treneri/pedagogi.
• Latvijas Futbola federācija "Mettu" sešas reizes atzinusi par Latvijas radošāko bērnu un jaunatnes futbola klubu un četras reizes par Latvijas labāko futbola akadēmiju;
• Rīgas Dome "Mettu" četras reizes atzinusi par labāko sporta organizāciju;
• lai bērnus noturētu futbolā, esam izveidojuši trīs līmeņu treniņu grupas, kur katra ir paredzēta bērna atbilstošajam līmenim. Futbola skolā var trenēties gan elites spēlētāji, gan tie, kuri ar futbolu nav nodarbojušies ne reizi un atklājuši futbola prieku tikai 14 vai 15 gadu vecumā. Esam vienīgie Latvijā, kas piedāvā tādas iespējas;
• skolai ir sadarbība ar Latvijas Universitāti, tādējādi uzsverot izglītības nozīmi sportistu vidū. Šāds modelis ir paredzēts tieši gadījumiem, lai bērns vai jaunietis, pametot sportu, ir ieguvis zināšanas citā jomā, kur var turpināt karjeru. Vairāk kā 80 FS Metta audzēkņi un bijušie spēlētāji mācās vai ir absolvējuši Latvijas Universitāti, bet vairāki desmiti arī citas augstākās izglītības iestādes.

Jaunajam trenerim ir taisnība, ka organizējam treniņus vairākās līmeņa grupās. Taču, lai labāk izprastu skolas darbu, aicinām viedokļa autoru vairāk iedziļināties skolas darbībā, nevis ņemt vienu rindkopu no intervijas. Treniņus organizējam vairākos līmeņos nevis tāpēc, ka atbalstām agrīno specializāciju, bet tāpēc, lai bērni justos drošāk, lai justos kompetentāki, jo trenējas ar viena līmeņa spēlētājiem. Mūsu darbs ir vērsts uz to, lai katrs bērns saņemtu atbilstošu treniņprocesu un slodzi pēc sava līmeņa. Ja visi bērni trenēsies pēc vienas prasību sistēmas, tiem, kuri vēlas kļūt par futbolistu, nesaņems atbilstoša līmeņa treniņa apstākļus, turpretī tiem bērniem, kuri futbola treniņos, nometnēs un spēlēs piedalās tikai prieka pēc, negūs prieku no futbola, jo stājoties pretī vienaudžiem ar augstāku spēlētprasmes līmeni un vēlmi sacensties būs grūtāk pierādīt savu prasmi, kas var novest pie tā, ka bērns ne tikai pamet sportu, bet arī kļūst nepārliecināts par sevi. Mūsu pieredze rāda, ka spēlētāju dalīšana sava līmeņa grupās, palīdz spēlētājam augt, netiek traumēta psihe un pārliecība par savām spējām. Klubā ir vairāki piemēri, kas sākuši trenēties līmeni zemākā grupā, sasniedz elites līmeni un pat spēlē Latvijas futbola Virslīgā un Latvijas jauniešu izlasēs. Šāds modelis tieši palīdz mums pievērst uzmanību visiem spēlētājiem, jo varam pielāgot slodzes un treniņprocesus spēlētāja līmenim, labāk attīstot spēlētāju, kā arī, saglabājot interesi un prieku par spēli, kas tiktu zaudēta, ja kopējais līmenis attiecīgajā periodā bērnam būtu par augstu vai par zemu.

Vēršam uzmanību, ka FS "Metta" treniņu metodika un pieeja ikdienas darbā neatšķiras no jaunā trenera viedokli, kas attiecas uz agrīno specializāciju.

Ar nožēlu paužam neizpratni, ka iepriekš publicētais viedoklis ir veidots bez FS "Metta" ikdienas darba izanalizēšanas un diskusijas ar mums. Tāpat aicinām Sportacentrs.com portālu pirms publicēšanas iepriekš noskaidrot arī otras iesaistītās puses viedokli attiecīgajā jautājumā."

Ar Harija Āboliņa viedokli iespējams iepazīties ŠEIT.

1 2 46 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2019-11-05 21:20, pirms 5 gadiem
Un kas no jūsu kluba ir izaudzis par augstas klases futbolistu?

  +3 [+] [-]

, 2019-11-05 21:41, pirms 5 gadiem
A kur tekstā lamu vārdi? Sportacentrs izrediģēja?

  +5 [+] [-]

, 2019-11-05 21:50, pirms 5 gadiem
Turpmāk visus rakstus sportacentram jāsaskaņo ar mettu. Mihelson varbūt komentārus arī vajag sakaņot?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-05 21:55, pirms 5 gadiem
Nē, nē un vēlreiz nē. Šinī vēstulē nav NEVIENAS atsauces uz jebkādu pamatojumu kā tikai "mums ir tādi un šādi speciālisti". Fakts ir falts=bērni un jaunoeši pārdeg! - ko jūs darāt lietas labā?! A
Arī man ir maģistra grāds, tikai RTU elektronikā! Un?! Šāds grāds jums var būt bmbu padevēj, bet kontas dod? Iedodiet reālus piemērus!
Nu un ka jums ir U1 līdz U-14 "pasaules čempioni",- kir ir jūsu izlases spēlētāji(!?) jeb aisberga redzamā daļa? Un ne ju tie kurus jūs 3 gadus "paaudzinājāt", bet reāli no nulles! Kur?!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-05 21:57, pirms 5 gadiem
Atvainojos par kļūdām tekstā, telefonā grūti rakstīt un SC nedod iespēju telefonā komentu labot..

  -2 [+] [-]

, 2019-11-05 22:12, pirms 5 gadiem
Loooti ceru ka metta izkritis uz ligu zemak lai ari kas ar to super novu,jo sitie divi andris ar gjirtu reali bessi!klida baumas ka shaja kluba kurs vairak sapikjo no vecakiem tie berni ari spele..klauni!

  +4 [+] [-]

, 2019-11-05 22:15, pirms 5 gadiem
ghettostar rakstīja: Nē, nē un vēlreiz nē. Šinī vēstulē nav NEVIENAS atsauces uz jebkādu pamatojumu kā tikai "mums ir tādi un šādi speciālisti". Fakts ir falts=bērni un jaunoeši pārdeg! - ko jūs darāt lietas labā?! A
Arī man ir maģistra grāds, tikai RTU elektronikā! Un?! Šāds grāds jums var būt bmbu padevēj, bet kontas dod? Iedodiet reālus piemērus!
Nu un ka jums ir U1 līdz U-14 "pasaules čempioni",- kir ir jūsu izlases spēlētāji(!?) jeb aisberga redzamā daļa? Un ne ju tie kurus jūs 3 gadus "paaudzinājāt", bet reāli no nulles! Kur?!
Bērni, kuri sāka spēlēt Mettā no 5-6 g.v. tikai tagad sasniedz vecumu, kad var sākt kļūt par līderi komandā. Skatīt Krolli, Lagūnu, Zēģeli. Tīņa vecumā liec jau viņiem nac. Izlasē kapāt??
Jauniešu izlasēs Metta pārliecinoši ir visvairāk pārstāvēta, gadi divi-trīs un arī līdz lielajai izlasei aizcīnīsies

     [+] [-]

, 2019-11-05 22:17, pirms 5 gadiem
Kurš tad sev asti cels...

  +3 [+] [-]

, 2019-11-05 22:17, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: Loooti ceru ka metta izkritis uz ligu zemak lai ari kas ar to super novu,jo sitie divi andris ar gjirtu reali bessi!klida baumas ka shaja kluba kurs vairak sapikjo no vecakiem tie berni ari spele..klauni!
Un tu kā tirgus tante tik kladzini baumas tālāk.
Tad jau tas neiet kopā ar Harija teikto, ka Metta tikai labākos atbalsta. Pēc tava teiktā spēlē visi, ka tik piķi!! Totāls klauns esi

  -3 [+] [-]

, 2019-11-05 22:20, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Un tu kā tirgus tante tik kladzini baumas tālāk.
Tad jau tas neiet kopā ar Harija teikto, ka Metta tikai labākos atbalsta. Pēc tava teiktā spēlē visi, ka tik piķi!! Totāls klauns esi
Ka jau teucu,tikai baumas..nezinu istu patiesibu!👌

  +3 [+] [-]

, 2019-11-05 22:22, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Bērni, kuri sāka spēlēt Mettā no 5-6 g.v. tikai tagad sasniedz vecumu, kad var sākt kļūt par līderi komandā. Skatīt Krolli, Lagūnu, Zēģeli. Tīņa vecumā liec jau viņiem nac. Izlasē kapāt??
Jauniešu izlasēs Metta pārliecinoši ir visvairāk pārstāvēta, gadi divi-trīs un arī līdz lielajai izlasei aizcīnīsies
Par līderiem....Krollis ,piekrītu,bet ne Lagūns,vēl vairāk Zeģele nav nekādi līderi ne savā komandā ne starp saviem vienaudžiem,viduvējības un nekas vairāk....

  +6 [+] [-]

, 2019-11-05 22:32, pirms 5 gadiem
Mihelsons aizmirsa vēl vienu būtisku sasniegumu
' lielākā pieredze Virslīgā pārspēlēs par palikšanu stiprāko sabiedrībā.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-05 22:42, pirms 5 gadiem
Bronsons rakstīja: Par līderiem....Krollis ,piekrītu,bet ne Lagūns,vēl vairāk Zeģele nav nekādi līderi ne savā komandā ne starp saviem vienaudžiem,viduvējības un nekas vairāk....
Par Lagūnu gan pārspīlēji. Vienīgais 2002. gads, kas regulāri Virslīgā spēlē, divi vārti jau, arī U-19 izlasē arī pie gadu vecākiem izskatījās pārliecinoši. Virslīgā varbūt 17 gados nav starp līderiem, bet starp vienaudžiem pārspīlēji. 2002. gadi - Daškevičs, Lagūns un Meļņiks ļoti interesanti un ar labām kvalitātēm apveltīti futbolisti. Cerams, ka sekmīgi pāries uz nākamo līmeni un pēc gadiem būs lietaskoki nacionālajā izlasē.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-05 23:36, pirms 5 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Un kas no jūsu kluba ir izaudzis par augstas klases futbolistu?
Interesanti, ka no Mettas tiek prasīti augstas klases futbolisti, kaut ļoti daudz jauniešu izlašu spēlētāji ir tieši no Mettas, savukārt no Harija netiek prasīts nekas. Jebkurš, kurš nokārtojis licenci uzreiz ir vērā ņemams eksperts,protams, izņemot tos trenerus, kas ar dažāda veida licencēm ir Mettā.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-05 23:56, pirms 5 gadiem
futbolasirds rakstīja: Interesanti, ka no Mettas tiek prasīti augstas klases futbolisti, kaut ļoti daudz jauniešu izlašu spēlētāji ir tieši no Mettas, savukārt no Harija netiek prasīts nekas. Jebkurš, kurš nokārtojis licenci uzreiz ir vērā ņemams eksperts,protams, izņemot tos trenerus, kas ar dažāda veida licencēm ir Mettā.
.....un gadu no gada sitās par palikšanu...tādi tie spečuki mettā 😂

  -1 [+] [-]

, 2019-11-05 23:57, pirms 5 gadiem
Teikshu vel vairaak, pedeejaa laikaa tiek prasiits tikai un vieniigi no Mettas 😀 Bet var arii saprast, citi vispaar neko nedara....

  +2 [+] [-]

, 2019-11-06 00:07, pirms 5 gadiem
Nosapņoju,ka pazīstot Mihelsonu un Rihertu gadus 15-16 un nebūdams ārsts,apgalvoju,ka šie ir Tvaika ielas pastāvīgie klienti! Vienmēr neadekvāti pret pretiniekiem,tiesnešiem,līdzjutējiem! Daudzus paziņas esmu atrunājis no viņu bērnu iesaistes šajā šizo veidojumā!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-06 00:09, pirms 5 gadiem
Bronsons rakstīja: .....un gadu no gada sitās par palikšanu...tādi tie spečuki mettā 😂
Tātad būt par spečuku nozīmē, tas, ka ir daudz naudas? Sapērc spēlētājus un esi augšā. Kā RFS iecēla virslīgā, savāca spēlētājus un aidā. Man interesantāk sekot līdzi komandai, kur parādās jaunie spēlētāji. Metta, Daugavpils.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-06 00:16, pirms 5 gadiem
Apsveicu Mettu ar 7.pārspēlēm pēc kārtas no 8 sezonām virslīgā. Pat Valmiera ar otro gadu Virslīgā cīnās par Eiropas līgu. Pa šiem gadiem daudzi spēlētāji nāca un gāja, bet pārspēles nodrošināja - stabilitāte. Un arī bērniem māca zaudētāju mentalitāti.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-06 00:18, pirms 5 gadiem
futbolasirds rakstīja: Tātad būt par spečuku nozīmē, tas, ka ir daudz naudas? Sapērc spēlētājus un esi augšā. Kā RFS iecēla virslīgā, savāca spēlētājus un aidā. Man interesantāk sekot līdzi komandai, kur parādās jaunie spēlētāji. Metta, Daugavpils.
Tad neceliet debesīs mettas spēlētājus no virslīgas...jebkurš citas virslīgas komandas jaunais bez problēmām iekļautos mettas sastāvā,bet mettieši diez vai citu komandu pamatsastāvos...tā kā nolaižaties uz zemes alelujisti

     [+] [-]

, 2019-11-06 00:19, pirms 5 gadiem
Bronsons rakstīja: .....un gadu no gada sitās par palikšanu...tādi tie spečuki mettā 😂
Varbūt sākumā salīdzini resursus un kluba prioritātes ar pārējiem 7 klubiem (7, jo D-pils var vienīgā šosezon lielīties ar būšanu augstāk, jo filozofijas un pieejamie resursi abām ir līdzīgi),

  +2 [+] [-]

, 2019-11-06 00:26, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Varbūt sākumā salīdzini resursus un kluba prioritātes ar pārējiem 7 klubiem (7, jo D-pils var vienīgā šosezon lielīties ar būšanu augstāk, jo filozofijas un pieejamie resursi abām ir līdzīgi),
20 gads nav aiz kalniem...ja saproti ko domāju....nevaig solīt ka uzlēks augstāk par savu di,su...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-06 00:29, pirms 5 gadiem
Kuri tad ir tie jaunie no citiem klubiem, kuri tik viegli iekļautos Mettā?

     [+] [-]

, 2019-11-06 00:34, pirms 5 gadiem
futbolasirds rakstīja: Kuri tad ir tie jaunie no citiem klubiem, kuri tik viegli iekļautos Mettā?
Paskaties sastāvus ,sapratīsi,ja seko virslīgai

  +3 [+] [-]

, 2019-11-06 04:58, pirms 5 gadiem
Metta ir Metta. Viņi nepieņem nekādu objektīvu kritiku, bet paši lamā visus, kas domā savādāk. Jaunajam trenerim 100% taisnība, izlasīju viņa rakstu pilnībā. Tā jau Mettas problēma, ka viņiem svarīgāk naudu pelnīt. To vēl varu saprast - katram sava maizīte jānopelna, bet nu šāda atbilde liecina par to, ka viss cits, izņemot pašu biznesu, Mettai pie pakaļas.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-06 08:15, pirms 5 gadiem
Bronsons rakstīja: 20 gads nav aiz kalniem...ja saproti ko domāju....nevaig solīt ka uzlēks augstāk par savu di,su...
Nu, ko Tu te ņemies.. Tavējo ielika "specenē" ?
Principā Mettas mērķis ir būt labākajai futbola skolai.
Un, cik var spriest- tas viņiem ir izdevies ar uzviju!

  -3 [+] [-]

, 2019-11-06 08:28, pirms 5 gadiem
Lielākā daļa mēģina lamāt un apmelot Mettu, bet interesanti, ka lielākā daļa vai pat visi viņus ņem kā piemēru un paraugu.
Tātad skaudība!

  +3 [+] [-]

, 2019-11-06 09:11, pirms 5 gadiem
ondulats rakstīja: Lielākā daļa mēģina lamāt un apmelot Mettu, bet interesanti, ka lielākā daļa vai pat visi viņus ņem kā piemēru un paraugu.
Tātad skaudība!
Nosauc trīs organizācijas, kas ņem.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-06 09:21, pirms 5 gadiem
Katram ir tiesIbas uz savu viedokli.Mettas futbola skola nav tā sliktākā,personīgi pazīstot Andreju Karpovu,varu teikt,ka tas ir izcils treneris-psihologs mūsu futbolā,Tikai vadībai gan būtu jāiemācās elemmentārās ētikas un uzvedības normas,lai vecākiem,kuru bērni darbojās Mettas sistēmā,nav jāsaker galva ,redzot cik bravurīgi ir šie vīri.

  -3 [+] [-]

, 2019-11-06 09:31, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Nosauc trīs organizācijas, kas ņem.
Būti grūti nosaukt, kura neņem. To intervijās min visi, iet pieredzes apmaiņā utt. Alberts, Liepāja, Jelgava, RFS utt.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-06 10:00, pirms 5 gadiem
ondulats rakstīja: Būti grūti nosaukt, kura neņem. To intervijās min visi, iet pieredzes apmaiņā utt. Alberts, Liepāja, Jelgava, RFS utt.
Kur es varu izlasīt/noklausīties šīs intervijas?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-06 10:14, pirms 5 gadiem
VapeNation rakstīja: Kur es varu izlasīt/noklausīties šīs intervijas?
Ja seko līdzi vismaz virslīgai un skaties preses konferences, tad jau būsi lasījis, dzirdējis. Arī Pertija ļoti bieži slavē Mettu.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-06 12:07, pirms 5 gadiem
Iespējams, ka Mettā viss nav ideāli, bet kurš virslīgas klubs vairāk domā par jauno latviešu futbolistu izaugsmi? Varbūt Liepāja, bet ne jau Riga, RFS, Spartaks. . .
Un katru gadu naudīgākie kādu no Mettas nosmeļ- Fjodorovs, Indrāns. .
naudu jau viņi tagad saņem vairāk, bet vairāk sēd arī uz soliņa. ,. .
Tāpēc muļķigi no Mettas prasīt augstas vietas.
Miķelsons, Rigerts? Gan jau ir sava uts, bet tie tomēr ir mūsu pašu latvieši, nekā citos Rīgas klubos, Ventspilī kur parādi komandē , galvenokārt ar krievu naudu vīri no Austrumiem. Tad tie būs tie latviešu futbolistu audzinātāji?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-06 14:21, pirms 5 gadiem
NU šis ir pilnīgi infantīli. Draugs, Virslīgā visu izsaka nauda. Tas ir vienīgais, kur Mettai vajadzētu smagi strādāt, lai piesaistītu finansējumu. Bet ja godīgi, nesaprotu tos, kas liek iekšā naudu pasākumā uz kuru pāris simts skatītāji.

Bronsons rakstīja: .....un gadu no gada sitās par palikšanu...tādi tie spečuki mettā 😂

  +5 [+] [-]

, 2019-11-06 14:59, pirms 5 gadiem
Daudzi šeit nesaprot elementāru lietu...mettas sastāvā vairāk jauniešu spēlē tik tapēc ka klubs nav no bagātākajiem tas ir neapgāžami...bet saprotiet vienu,tas nenozīmē ka šie jaunieši mettas sastāvâ ir labāki par citu klubu jauniešiem kam priekšâ ir daudz pieredzējošāki spēlētâji ar ko jakonkurē par iekļūšanu sastâvā...tā kā no mettas puses nav objektīvi izcelt šo faktu ka daudz jaunieši agrā vecumā debitē un bieži spēlē virslīgâ...esmu pārliecināts ja mettai būtu iespējas piesaistīt vairāk finanses ,diez vai tik daudz to jaunēkļu spēlētu virslīgā
1 2 46 komentāri