Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Kožans un Lukjanovs spēlēs Gdaņskas "Lechia"

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

Kožans un Lukjanovs spēlēs Gdaņskas "Lechia"
Ivans Lukjanovs
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas futbolisti Sergejs Kožans un Ivans Lukjanovs karjeru turpinās Polijas Ekstralīgas vienībā Gdaņskas "Lechia", šodien sarunā ar eSports.lv apstiprināja Rīgas "Skonto" tehniskais direktors Genādijs Karavajevs.

Bijušie Latvijas U-21 futbolisti, kuri līdz šim pārstāvējuši Rīgas "Skonto" vienību - aizsargs Sergejs Kožans (23) un uzbrucējs Ivans Lukjanovs (22) - karjeru turpinās Polijas Ekstralīgas klubā Gdaņskas "Lechia", šodien sarunā ar eSports.lv pavēstīja "Skonto" tehniskais direktors Genādijs Karavajevs: "Tas jau ir par 99% skaidrs. Abi klubi ir vienojušies par transfēra summu, atliek tikai to sagaidīt un aizsūtīt transfēru. Protams, ar darījumu "Skonto" ir apmierināts. Par 100% visam jābūt nokārtotam līdz 10. datumam."

Vakar "Lechia" pārbaudes spēlē ar 3:1 pieveica Plockas "Wisla". Abi mūsu futbolisti nospēlēja pirmo puslaiku, kurā vārti netika gūti (0:0). Neskatoties uz to, ka divās pārbaudes spēlēs Lukjanovam ar precīzu raidījumu atzīmēties neizdevās, "Lechia" galvenais treneris Tomašs Kafarskis poļu presē izteicies, ka ļoti vēlas redzēt abus Latvijas futbolistus komandas sastāvā: "Abi futbolisti tagad atgriezīsies Rīgā, lai tiktu galā ar saviem līgumiem ar "Skonto" - tie viņiem ir nozīmīgi. Pēc tam ļoti vēlos abus redzēt mūsu komandas sastāvā, iegādāties viņus. Mēs meklējām centra aizsargu, un Kožans ir atbilstošs - labi spēlē gan otrajā stāvā, gan uz zemes. Lukjanovs ir ļoti ātrs un var gūt vārtus ar abām kājām. Viņš mums būs liels palīgs."

Gdaņskas "Lechia" pērn ierindojās 11. vietā Polijas Ekstralīgā. Jau ziņojām par interesanto atgadījumu, ka trenerim bija grūti izvērtēt Lukjanova sniegumu laukumā, jo mūsu uzbrucējs pēc izskata ir ļoti līdzīgs citam komandas uzbrucējam Andrejam Ribskim - atšķirt abus pa gabalu ir praktiski neiespējami (šeit varat aplūkot abu futbolistu izskatu salīdzinājumu).

Ivans Lukjanovs šosezon ar 14 vārtu guvumiem LMT Virslīgā ieņem 3. vietu rezultatīvāko spēlētāju sarakstā. Karavajevs sarunā ar eSports.lv arī atklāja, ka otrs rezultatīvākais skontiešu uzbrucējs Vladimirs Dvališvili varētu karjeru turpināt ārzemēs. Šodien viņš dodas uz pārbaudes laiku Izraēlas klubā Haifas "Maccabi". Aizsargs Davids Gamezardašvili tuvākajā laikā dosies uz kādu Turcijas klubu no Ankaras, savukārt Andrejam Perepļotkinam esot labi piedāvājumi no Beļģijas - Perepļotkins turp varētu doties samērā drīz, taču pagaidām vēl visi sīkumi neesot sarunāti.

1 2 50 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:08, pirms 15 gadiem
normāli, visi daudz maz normālie iet prom, tas ir labi, bet virslīgas līmenis krītas.

 +17 [+] [-]

, 2009-07-02 10:09, pirms 15 gadiem
kurš no viņiem diviem ir Lukjanovs??!!!
Lukjanovam šis nebus pirmais arzemju klubs!!!
Viņš tak spēleja Šauļos laikam

  -1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:10, pirms 15 gadiem
Ko ta pagājušo gadu LECHIA tik zemu bija?? Pof, bet šis ir labs vidusmēra klubs Eiropā!!

 +18 [+] [-]

, 2009-07-02 10:10, pirms 15 gadiem
Domāju pēc šiem darījumiem Skonto vairs nav konkurents ne LM ,ne FKV.

  +4 [+] [-]

, 2009-07-02 10:12, pirms 15 gadiem
bandidas rakstīja: normāli, visi daudz maz normālie iet prom, tas ir labi, bet virslīgas līmenis krītas.
Nekas,jaunajiem jeb solinju sildiitaajiem buus divkaarsa motivaacija sevi paraadiit!!! Malaci,lai veicas!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-02 10:12, pirms 15 gadiem
diez kāds bija transfērs?
p.s. tik līdzīgi čaļi

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:13, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Domāju pēc šiem darījumiem Skonto vairs nav konkurents ne LM ,ne FKV.
Bet naudiņa tomēr noder.

Cerams, ka abiem būs laba spēlu prakse un vismaz Lukjanovu vajadzētu vēl izlasē izmēģināt.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:13, pirms 15 gadiem
tad jau Skonto būs jauniešu komanda...

 +13 [+] [-]

, 2009-07-02 10:14, pirms 15 gadiem
Lukjanovam labs tramplīns varētu būt jo no Polijas var tikt uz Vācijas Bundeslīgu lai veicas čaļiem

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:22, pirms 15 gadiem
Tagad vēl tikai Perepļotkins un Cauņa kādam jāpārdod. prognozēju, ka Skonto bez nozīmīgiem āremniekiem būs grūti ar Dinaburgu cīnīties. Pirmsās divas vietas vairs nespīd. Blanks jau nu nav tas spēlētājs uz kuru varētu paļauties, ka būs bombardieris visas sezonas garumā. Pagaidām viņam šī ir veiksmīgākā sezona, ja pa sezonu sasitīs 10 golus, tad jau būs labi. Pats interesantākais ir tas, ka Kožans nemaz nebija stabils sākumsastāva spēlētājs, vairāk beņķi sildīja, viņa vietā pēdējās 2 seonas Smirnovs spēlēja, kgan Ešvorts kļūdījās Vitāliju pārvietojot uz CD pozīciju, kā CDM viņš labāk izskatījās.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 10:25, pirms 15 gadiem
Ivans Lukjanovs nav spelejis aarzemes ? man liekas ka Lietuva tak skaitaas aarzemes FK Šiauliai un Sūdava

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:28, pirms 15 gadiem
>alguns

Nesatraucies, iespējams, ka LM arī vairs nebūs konkurents FKV, jo Zaharjins lāpīs sastāvu ar fiziski negataviem dublieru spēlētājiem. Esot kategoriski pret jebkādiem iebraucējiem. Šodien vietējā presē, tas ir melns uz balta uzrakstīts. Ja nekas nemainīsies, tad manuprāt, LM ir jākoncentrē spēki vairāk uz Skonto. Pamatsastāvs jau LM ir ok, bet domāju, ka nākamo pusi tīri fiziski neizvilks. Plus vēl kartiņas.....Cerēšu uz to labāko, bet nekas labs nav gaidāms. Varbūt uz urrrrāā, kādas spēles 5-7 nospēlēs, tad sāksies nogurums un būs jālaiž dublieri, kuri vispār nav spēlējuši tik pat kā virslīgā. Nēesmu pret jaunajiem, bet viņu piesasistīšanai ir jābūt plānveidīgai.

  +7 [+] [-]

, 2009-07-02 10:29, pirms 15 gadiem
labs darījums.s konto nav slēpuši, ka viņu mērķis ir sagatavot jaunos un pēc tam pārdot, lai gatavotu nākamos. gluži kā Ajax.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:29, pirms 15 gadiem
Skonto krīze! Visus daudzmaz normālus futbolistus ispārdo!! Eurokausos izlidos ar blīkšķi! Neko darīt,tāda ir realitāte!!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-02 10:39, pirms 15 gadiem
kursh normaals klubs pirms eirokausiem paardod savus liiderus???? kursh? kaa var just liidzi taadai komandai, kurai vieniigais meerkjis ir paardot speeleetaajus! sportisko meerkju nav vispaar...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:41, pirms 15 gadiem
Visi snaiperi pamet cempi.. Es jau domaju, ka sogad normalu skaitu sabliezis bumbu, bet Karlsons un Lukjanovs dodas prom.

  +5 [+] [-]

, 2009-07-02 10:45, pirms 15 gadiem
Vienam laikam vajadzēs matus citā rāsā nokrāsot

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:45, pirms 15 gadiem
elwisss86 rakstīja: kursh normaals klubs pirms eirokausiem paardod savus liiderus???? kursh? kaa var just liidzi taadai komandai, kurai vieniigais meerkjis ir paardot speeleetaajus! sportisko meerkju nav vispaar...
Saproti Skonto spele jaunie speletaji un viniem ir ko likt vieta, tas nav ta ka, piemeram, Ventspilij nav tik labas savas jauniesu sistemas un viniem teju vai visi ir jaieperk, bet skonto vini var atlauties un par sanemto naudu var vel kadu laukumu uzbost..

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 10:52, pirms 15 gadiem
Deiz cik Skonto nopelnitu, ja pardotu shos 5 speletajus

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:59, pirms 15 gadiem
andromons2 rakstīja: Skonto krīze! Visus daudzmaz normālus futbolistus ispārdo!! Eurokausos izlidos ar blīkšķi! Neko darīt,tāda ir realitāte!!
Skonto nav krīze! Ešvorts jau kādu labu laiciņu atpakaļ taice, ka Skonto gatavo jaunos futbolistus, lai tie vēlāk varētu palīdzēt Latvijas izlasei! Vienīgi, ka Eirokausos laikam daudz ko meklēt vairs nebūs un tas ir slikti, ja gūsim maz punktu Eiropā, tad tajā rangu tabulā nekur tālak netiksim un varbūt tikai kritīsim uz leju, un tad jau ņemamus pretiniekus neredzēsim, būs aizvien stiprākas komandas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 11:05, pirms 15 gadiem
weixm, ko cit teikt

     [+] [-]

, 2009-07-02 11:07, pirms 15 gadiem
broks7 rakstīja: Saproti Skonto spele jaunie speletaji un viniem ir ko likt vieta, tas nav ta ka, piemeram, Ventspilij nav tik labas savas jauniesu sistemas un viniem teju vai visi ir jaieperk, bet skonto vini var atlauties un par sanemto naudu var vel kadu laukumu uzbost..
nedomaaju, ka jaunie spees kvalitatiivi aizstaat tos speeleetaaus, kuri jau paardoti un tie kuri atraadaas

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 11:07, pirms 15 gadiem
>elwisss86

Lai cik tas nebūtu banāli, bet piekrītu Tev par 100%. Tieši tas pats ir attiecināms uz LM. Kā LM taisās tikt līdz trešai kārtai eirokausos, nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:13, pirms 15 gadiem
Indriksons īsteno savu stratēģiju - gatavot preci pārdošanai! Viena lieta gan ir neskaidra - kas spēlēs pret Derry? Ja visi uzskaitītie spēlētāji dodas prom, varbūt nemaz nevajadzēja pieteikties kausiem, jo "zāģis" būs garantēts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-02 11:18, pirms 15 gadiem
ļoti labi, futbola līmenis pamazām ceļas!

     [+] [-]

, 2009-07-02 11:27, pirms 15 gadiem
Pirms eirokausiesm laikam arī vislielākos transfērus maksā... No vienas puses prieks par džekiem un novēlu veiksmi, bet vismaz man prātā paliek arī mūsu klubu jau tā līdz šim necilā spēle eirokausos. LM pagaidām izskatījās vislabāk (ja neskaita ne pārāk veiksmīgo izlozi), bet laikam jau atkal vienīgais mērķis šiem paliks LMT virslīga. Skonto, manuprāt, arī bija lielas izredzes starptautiskajā arēnā pakavēties, tagad būs grūti. Vienīgi FKV par mērķi nolikuši eirokausu grupu turnīru - tikai jāpārvar vismaz 2 kārtas...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:34, pirms 15 gadiem
a. Ir tikai normāli dot iespēju attīstīties tiem spēlētājiem, kuru līmenis ir augstāks par Virslīgu.
b. Ir tikai normāli klubam pelnīt uz spēlētāju pārdošanas. Jo kādi ir citi finansēšanas avoti? Sponsori? Pamēģini atrast sponsoru krīzes laikā! Biļešu pārdošana, atributika, TV - Latvijā tas viss nav attīstīts (protams, arī "pateicoties" pašiem klubiem)

Galvenais, ka neviens no LV klubiem nevar būt drošs par savu nākotni, jo aiz tiem nestāv kaut cik nopietns biznesa modelis.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:39, pirms 15 gadiem
Skonto Eirokausos ies švaki.. No katra kas tagad aizies.. vieta nāks jauns zaļš gurķis..

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 11:43, pirms 15 gadiem
>JD FCSR

Daļēji piekrītu. Pirmkārt Latvijas līga, nav tā līga kur var pelnīt naudu uz n-tajām spēlētāju rotācijām. Otrkārt, jaunos ir jāiespēlē plānveidīgi. Vismazāk šajā sakarā cietīs Skonto, jo viņi jau pirms sezonas nokomplektēja komandu, balstoties uz jauniešiem. Kādu laiku vilks arī LM, bet beigās, īsā soliņa dēļ, nosēdīsies fiziski. LM jaunatne ir diezgan perspektīva, bet viņus ir jāiespēlē ar dumu pakāpeniski viņu progresam. Ko dos tagad tāda Rakela piemēram iesaistīšana LM pirmajā komandā?? Neko. Dublieros ar tādiem pašiem viņš tiek galā, bet šeit ir citi spēku samēri. Pazudīs viņi. Ja jau Zaharjins vēlējās spiest uz jaunajiem, tad to vajadzēja jau agrāk darīt, tam pašam Rakelam pakāpeniski dot spēles laiku. Tgad iznāks, ka viņi sēdēs uz beņķa LM pirmajā komandā, kamēr nosēdīsies kāds no pamatsastāva spēlētājiem. Un tas būs, jo tā ir LM vairāku gadu problēma, ka nav līdzvērtīgu maiņu, nemaz nerunājot par pieredzi. Kā jau minēju, tad tas ir tikai apsveicami, kad komandā tiek piesaistītas tuvākās rezerves, bet tad ir jāmaina kluba plāni. Līdzīgi kā Skonto, kuriem mērķis ir cīnīties par medaļām, līdz ar to atbrīvot spēlētājus no papildus atbildības un sloga, ka par katru varu ir jācīnās par pirmo vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:54, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: >alguns

Nesatraucies, iespējams, ka LM arī vairs nebūs konkurents FKV, jo Zaharjins lāpīs sastāvu ar fiziski negataviem dublieru spēlētājiem. Esot kategoriski pret jebkādiem iebraucējiem. Šodien vietējā presē, tas ir melns uz balta uzrakstīts. Ja nekas nemainīsies, tad manuprāt, LM ir jākoncentrē spēki vairāk uz Skonto. Pamatsastāvs jau LM ir ok, bet domāju, ka nākamo pusi tīri fiziski neizvilks. Plus vēl kartiņas.....Cerēšu uz to labāko, bet nekas labs nav gaidāms. Varbūt uz urrrrāā, kādas spēles 5-7 nospēlēs, tad sāksies nogurums un būs jālaiž dublieri, kuri vispār nav spēlējuši tik pat kā virslīgā. Nēesmu pret jaunajiem, bet viņu piesasistīšanai ir jābūt plānveidīgai.
Bet LM jau pagaidaam negrasaas masveidaa atbriivoties no komandas liideriem. Ar Gjirta aizieshanu bija jaareekjinaas jau pirms sezonas, un bez Karlsona mums vienmeer ir bijis gruuti, tomeer jaunie ir jaaiespeelee, un varbuut Zaharjins kriizes laikaa ir saskatiijis to, ko vinjam gudri cilveeki daudzus gadus staastiija - nepiecieshama pakaapeniska sastaava atjaunoshana. Skonti to izdariija savalaiciigi, un tagad vinjiem ir gan rezerves, gan arii naudinja no transfeeriem.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-02 11:58, pirms 15 gadiem
JD_FCSR rakstīja: a. Ir tikai normāli dot iespēju attīstīties tiem spēlētājiem, kuru līmenis ir augstāks par Virslīgu.
b. Ir tikai normāli klubam pelnīt uz spēlētāju pārdošanas. Jo kādi ir citi finansēšanas avoti? Sponsori? Pamēģini atrast sponsoru krīzes laikā! Biļešu pārdošana, atributika, TV - Latvijā tas viss nav attīstīts (protams, arī "pateicoties" pašiem klubiem)

Galvenais, ka neviens no LV klubiem nevar būt drošs par savu nākotni, jo aiz tiem nestāv kaut cik nopietns biznesa modelis.
Atljaushos uzskatiit, ka Polijas eksrtraliigaa pat liideri nav dizhi speeciigaaki par virsliigas pirmaa trijnieka klubiem.

     [+] [-]

, 2009-07-02 12:05, pirms 15 gadiem
begemots rakstīja: Atljaushos uzskatiit, ka Polijas eksrtraliigaa pat liideri nav dizhi speeciigaaki par virsliigas pirmaa trijnieka klubiem.
Shis Polijas klubs varbut nav specigaks par Skonto, bet videjam limenim vajadzetu but krietni augstaakam.
Ja mums peec shi trijnieka naak klasi zemaakas komandas, tad Polijaa gandriz visas 16 var atnemt viens otrai punktus.
Pagajushosezon uzvaretajam Krakovas Vislai 64 punkti Gornik 29p
1 2 50 komentāri