Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:123, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Riberī: "Izcīnīju visu iespējamo, Ronaldu neizcīnīja neko"

Riberī: "Izcīnīju visu iespējamo, Ronaldu neizcīnīja neko"
Franks Riberī
Foto: AFP/Scanpix

Franču pussargs Franks Riberī paudis dusmas par neizcīnīto "Ballon d'Or" jeb balvu kā labākajam pasaules futbolistam 2013. gadā, kā arī bija neizpratnē par gada simbolisko izlasi.

"Es izcīnīju visu iespējamo ar "Bayern" un individuāli. Ronaldu neizcīnīja neko," pagājušo gadu rezumēja Riberī, izsakot neapmierinātību ar "Ballon d'Or" balsojuma rezultātiem. "Neesmu bēdīgs tāpēc, ka netiku pie balvas, bet tas nedaudz sāpina gan. Biju pelnījis izcīnīt "Ballon d'Or"."

"Bija skaidrs, ka Ronaldu balvu izcīnīs. Balsojumu pagarināja par divām nedēļām. Nekad iepriekš tas nebija noticis. Tas nebija futbola lēmums, tas bija politisks lēmums," savu pārliecību skaidroja Minhenes komandas futbolists, kurš ar "Bayern" pagājušajā sezonā izcīnīja Vācijas Bundeslīgas čempiontitulu, Vācijas kausu, superkausu un UEFA Čempionu līgas titulu un UEFA superkausu, bet gada nogalē pievienoja arī UEFA Pasaules klubu kausu.

Tāpat francūzis bija neizpratnē par simbolisko izlasi: "Tajā ir tikai trīs "Bayern" spēlētāji. Tas ir neprāts. Milleram tur bija jābūt, tāpat Alabam, Šveinšteigeram un Robēnam. Izcīnījām piecus titulus, pārrakstot vēsturi. Izlasē nav arī Dortmundes "Borussia" spēlētāju... Kur ir Mario Gece un Roberts Levandovskis? Neiespējami."

Izmantotie resursi:
AZ


Slēpts komentārs: Emka3-95
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:20, pirms 11 gadiem
Var jau tgd raudāt cik grib, bet "Ballon d'Or" pasniedz labākajam spēlētājam ne komandai! Tikpat tavā vietā varēja būt kāds cits no vācu tanka!
Ja balso par savējiem vai vsp nezinot par ko ,tad ko var gribēt????
, 2014-01-20 18:20, pirms 11 gadiem
visi šitie balsojumi jau sen ir kā Eirovīzija - ar sasniegumiem un talantu tur maz sakara, visu nosaka popularitāte un preses uzmanības daudzums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:23, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Riberī tā runā,itkā viņš viens visu izdarīja ! Lai Paldies saka Robēnam par golu finālā,jo papildlaiks varēja beigties visādi ! Par simbolisko izlasi piekrītu,Barsas spēlētājiem tur nav ko darīt
nu jā bet barselonas līdzjutēji arī ir tirgus un ievērojams, leilāku naudu var nopelnīt, ja viņi ir simbolā... tā kā - viss ok, biznesss
, 2014-01-20 18:23, pirms 11 gadiem
Nu, taisnība viņam ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:25, pirms 11 gadiem
Kamēr netiks dota balva labākajam spēlētājam katrā pozīcijā, nekad nebūs objektīvas taisnības. Vārtsargi vai aizsargi vispār tiek aizmirsti, laikam jau laukumā ir tikai uzbrucēji!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:28, pirms 11 gadiem
Salīdzināt 1 Ronaldu ar visu Bayern laikam būtu diezgan dīvaini
Tāpat par to kuram ir un kuram nav jābūt simboliskajā izlasē, diez vai Riberi būtu argumenti, kādēļ Zlatanu vai Ronaldu aizstāt ar Levandovski, un kā vietu ieņemtu pārējie viņa nosauktie.
Bayern kā komanda nospēlēja izcilu sezonu, bet simboliskajā izlasē es domāju, ka ir katras pozīcijas individuāli spēcīgākie spēlētāji pasaulē (vismaz tā vajadzētu būt)
, 2014-01-20 18:29, pirms 11 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Tieši tā Ronaldu var kurpes pulēt visai Bayern komandai UN Ribery personīgi GO MUNICH BAYERN <3
Iedomaajies cik stipra buutu Bayern ja Ribery vietaa speeleetu C.Ronaldo..Un cik stipri buutu Real Madrid, ja C.Ronaldo vietaa speeleetu Ribery? Man liekas ka atbilde skaidra, ar C.Ronaldo bayern buutu stipraka nekaa Real ar Ribery.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:35, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Iedomaajies cik stipra buutu Bayern ja Ribery vietaa speeleetu C.Ronaldo..Un cik stipri buutu Real Madrid, ja C.Ronaldo vietaa speeleetu Ribery? Man liekas ka atbilde skaidra, ar C.Ronaldo bayern buutu stipraka nekaa Real ar Ribery.
Minhenē viens tehniskais daiveris jau ir - Robens. Diez vai viņi ar CR spētu sadalīt laiku, kurš kurā brīdī vārtīsies pa zemi.
, 2014-01-20 18:36, pirms 11 gadiem
Nu nu, Ronaldu sasita kaut kādus 70? Vārtus ja ne vairāk, es pat precīzi neatceros, bet pārliecinoši labākais. Balva jau tiek dota par individuāliem, nevis komandas sasniegumiem, Rondaldu bija pārliecinoši labākais pērn šajā rādītājā.
, 2014-01-20 18:40, pirms 11 gadiem
Domāju ka ilgi nebūs jāgaida , jo zinot CR7 uzvedību pēc šādiem izteikumiem būs atbilde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:45, pirms 11 gadiem
Carloz rakstīja: Minhenē viens tehniskais daiveris jau ir - Robens. Diez vai viņi ar CR spētu sadalīt laiku, kurš kurā brīdī vārtīsies pa zemi.
Bez to tehnisko daiveri Bayern nebuutu tur kur tagad ir.
Nevajag jau paarspiileet..
C.Ronaldo kriit vai daivo tik pat biezji cik jeb kursh citas komandas liideris..Tikai lieta taada ka TV vismaz triis, cetras kameras seko liidzi katram C.Ronaldo solim, un peec tam triis reizes HD paleenijumaa paraada.
, 2014-01-20 18:46, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Riberī tā runā,itkā viņš viens visu izdarīja ! Lai Paldies saka Robēnam par golu finālā,jo papildlaiks varēja beigties visādi ! Par simbolisko izlasi piekrītu,Barsas spēlētājiem tur nav ko darīt
Kaapeec piemini tieshi Barcas speeleetaajus? Vareetu padomaat, ka tur buutu jaabuut RM speeleetaajiem... Kas neuzvareeja vispaar neko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:53, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: CR kā zelta bumbas īpašnieks tur ir automātiski,Ramosu principā varēja arī nelikt ! Kauns ieraugot gada izlasē Alvesu tas ir pazemojums visai balvai
Alvesh godiigi panjeema la ligu, un, buusim godiigi, labaaks labaas malas aizsargs ir tikai Laams. Bet ko panjeema "principaa vareeja nelikt" Ramoss? Ar ko vinsh labaaks par BAY un DB centra aizsargiem?
Turklaat FCB speeleetaaji savu titulu un 1/2 UCL izciiniija, par spiiti Tito veezim, faktiski bez trenera. Taapeec paariitis tur var arii buut.
, 2014-01-20 18:55, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ko raudi?
Jums jau tas ir pašsaprotami, ka tur ir jābūt kādam no jūsu flanga. Neatkarīgi no tā vai ir uzvarēts , vai nav
Neraudu, ciinos ar tuksh*dirshanu. Tur vareeja nebuut ne FCB, ne RM. Vai pa pashi zinat kuram vienam speeleetaajam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 18:57, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Bayern vispāŗ var Gorkšs spēlēt aizsardzībā,tur MIDS ir tik spēcīgs,ka bumba uz Noiera pusi nonāk reti
Nu jau, nu jau. Tagad, Pepa laikos, vinji kontrolee bumbu, bet pie Heinkesa aizsargi arii dabuuja pastraadaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 19:01, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: Tikpat labi Riberī vietā simboliskajā izlasē varēja tikt Beils,jo viņš bija tās EPL sezonas labākais špielers! EPL = stiprākā līga pasaule

"Stipraakaa liiga pasaulee" it iipashi pagaajushaas sezonas kontekstaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 19:07, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: un kura tad ir - Bundeslīga? vai La liga? EPL ir stiprākā,skatāmākā un naudīgākā līga
Fruktam skataamaakaa un naudiigaakaa nenoziimee stipraakaa. Stiprumu paraada klubu sekmes UCL. Angljiem taas peern bija liidziigas itaaljiem shogad.
Viennoziimiigi stipraakaa komanda peern bija BAY, par paareejaam var striideeties, bet finaals jau pasaka priekshaa.
, 2014-01-20 19:09, pirms 11 gadiem
Tomer nenotureejaas, haha.. Vareja redzet vinja gjiimi, kad nosauca Ronaldo
, 2014-01-20 19:22, pirms 11 gadiem
Da nu.... Ronaldu pelnīti dabūja balvu. Un ja balva būtu tik par tituliem, tad arī kāds Bayern tuvākais rezervists varētu pretendēt uz šo godu, jo viņam tak visi tituli ar klubu ir.
, 2014-01-20 19:25, pirms 11 gadiem
Franks var muldēt daudz ko bet ronaldo ir pelnījis!
, 2014-01-20 19:38, pirms 11 gadiem
Viss čiki, pēc vecās balsojuma sistēmas Riberī uzvarēja.
, 2014-01-20 19:42, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: un kura tad ir - Bundeslīga? vai La liga? EPL ir stiprākā,skatāmākā un naudīgākā līga
Daudzi pēdejā laikā jauc populāro ar stiprāko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-20 20:55, pirms 11 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Tieši tā Ronaldu var kurpes pulēt visai Bayern komandai UN Ribery personīgi GO MUNICH BAYERN <3
Bet tu visiem vari kautko starp kaajaam pulet puikiņ!
, 2014-01-20 20:57, pirms 11 gadiem
Ok, ilgu laiku esmu lasītājs, taču šoreiz ir jāizsakās.
Ronaldo ir pelnījis balvu par šo sezonu, nevis 2013. gadu.
Riberī ir Minhenes atslēgas spēlētājs, tie, kas to cenšas apstrīdēt, nekad nav redzējuši Minhenes spēli.
Vispār Ballon d'Or ir popularitātes balva. Kāpēc? Kā pie velna Messi, kas šo sezonu ir traumēts, taču pagājušās sezonas otrajā pusē parādīja neko, ir 2. balsojumā. Ballon d'Or ir jāpasniedz pēc sezonas, nevis kalendārā gada, lai varētu objektīvi novērtēt spēlētāju sniegumu.
Ja balva tiktu pasniegta par futbola kalendāro gadu, tā pienāktos tikai un vienīgi Frankam, jo tieši viņš ir neatņemama Minhenes sastāvdaļa. Tā kā balva tiek pasniegta par parasto kalendāro gadu, tad šeit rodās strīds, Ribery vai Ronaldo. Ronaldo - lieliska 2013./14. sezonas otrā puse, ieveda savu klubu PK. 2012./13. sezonas 2. puse švaka.
Ribery - lieliska 2012./13. sezonas otrā puse, Won it all + bija atslēgas spēlētājs uzbrukumā, 2. sezonas daļa nav īpaši spilgta.
Messi - ko viņš šeit dara? Šeit bija jābūt Filipam Lāmam, bez šaubām. Pasaules labākais labais malējais aizsargs, šaubu nav, stabils visu sezonu, lieliska spēle uzbrukumā, taču vēl lieliskāka spēle aizsardzība, bet ko nu, aizsargiem nav lemts, Kanavaro vēl paveicās.
Par simbolisko izlasi:
Neuer - šaubu nav, labākais vārtusargs, jo Ikeram nav tā labākā sezona.
Dani Alves - kopš kura laika Dani Alves ir mainījis pozīciju? Šeit bija jābūt Alabam, jo Alves pat nav šīs pozīcijas spēlētājs, viņu vietu jau ieņēmis Lāms. Absurds.....
Thiago Silva - nav komentāru, franču līgas spēlētājs, kur visus noliek, Matts Hummels, bez šaubām. ČL finālists, BVB līderis aizsardzībā.
Ramos un Lāms - nav ko lieki bilst, pelnīti.
Pussargi, man vissāpīgākā tēma, ko pie velna tur dara Čavi, ko tur dara Injesta? Šoreiz piekritīšu Ribery, te ir jābūt Tomasam Milleram (vai Robenam) un Bastianam, šaubu nav, taču tā ir FIFA, Barselonu mīlam ;3
Uzbrukums ir labs. Nedaudz gribētos pakaščēties par Messi, taču labāka par viņu, izņemot Ibru un Ronaldu, šajā pozīcijā nav.
, 2014-01-20 20:59, pirms 11 gadiem
Riberī!!!! nu tu nēsi ne grama labāks,par Ronaldū.ronalu sosezon parliecinoši un vienozīmīgi šo balvu ir pelnījis!
punkts un āmen!
, 2014-01-20 21:20, pirms 11 gadiem
Smieklīgi. Neviens nebija ne tuvu spējīgs izdarīt to, ko Ronaldū darīja pagāšo sezonu.
, 2014-01-20 21:31, pirms 11 gadiem
Spilvenā izraudājās gan jau pēc tam, kad neieguva balonu
, 2014-01-20 21:37, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viss čiki, pēc vecās balsojuma sistēmas Riberī uzvarēja.
Parādi balsojumu pirms tā pagarināšanas. Kāpēc fifa pārstāvji pirms pasniegšanas teica, ka balsojuma pagarināšana neietekmēja vietu sadalījumu, jo arī pirms tā spēlētāji bija tādā pašā secībā kā pēc tām divām nedēļām un pagarināja, jo bija zema balsotāju aktivitāte, bet tu jau gan jau, ka labāk zini. Āmen
, 2014-01-20 21:40, pirms 11 gadiem
Fantarar rakstīja: Ok, ilgu laiku esmu lasītājs, taču šoreiz ir jāizsakās.
Ronaldo ir pelnījis balvu par šo sezonu, nevis 2013. gadu.
Riberī ir Minhenes atslēgas spēlētājs, tie, kas to cenšas apstrīdēt, nekad nav redzējuši Minhenes spēli.
Vispār Ballon d'Or ir popularitātes balva. Kāpēc? Kā pie velna Messi, kas šo sezonu ir traumēts, taču pagājušās sezonas otrajā pusē parādīja neko, ir 2. balsojumā. Ballon d'Or ir jāpasniedz pēc sezonas, nevis kalendārā gada, lai varētu objektīvi novērtēt spēlētāju sniegumu.
Ja balva tiktu pasniegta par futbola kalendāro gadu, tā pienāktos tikai un vienīgi Frankam, jo tieši viņš ir neatņemama Minhenes sastāvdaļa. Tā kā balva tiek pasniegta par parasto kalendāro gadu, tad šeit rodās strīds, Ribery vai Ronaldo. Ronaldo - lieliska 2013./14. sezonas otrā puse, ieveda savu klubu PK. 2012./13. sezonas 2. puse švaka.
Ribery - lieliska 2012./13. sezonas otrā puse, Won it all + bija atslēgas spēlētājs uzbrukumā, 2. sezonas daļa nav īpaši spilgta.
Messi - ko viņš šeit dara? Šeit bija jābūt Filipam Lāmam, bez šaubām. Pasaules labākais labais malējais aizsargs, šaubu nav, stabils visu sezonu, lieliska spēle uzbrukumā, taču vēl lieliskāka spēle aizsardzība, bet ko nu, aizsargiem nav lemts, Kanavaro vēl paveicās.
Par simbolisko izlasi:
Neuer - šaubu nav, labākais vārtusargs, jo Ikeram nav tā labākā sezona.
Dani Alves - kopš kura laika Dani Alves ir mainījis pozīciju? Šeit bija jābūt Alabam, jo Alves pat nav šīs pozīcijas spēlētājs, viņu vietu jau ieņēmis Lāms. Absurds.....
Thiago Silva - nav komentāru, franču līgas spēlētājs, kur visus noliek, Matts Hummels, bez šaubām. ČL finālists, BVB līderis aizsardzībā.
Ramos un Lāms - nav ko lieki bilst, pelnīti.
Pussargi, man vissāpīgākā tēma, ko pie velna tur dara Čavi, ko tur dara Injesta? Šoreiz piekritīšu Ribery, te ir jābūt Tomasam Milleram (vai Robenam) un Bastianam, šaubu nav, taču tā ir FIFA, Barselonu mīlam ;3
Uzbrukums ir labs. Nedaudz gribētos pakaščēties par Messi, taču labāka par viņu, izņemot Ibru un Ronaldu, šajā pozīcijā nav.
Jeezinj.. Tu tak esi viens traks Bayern fans..
, 2014-01-20 22:39, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Parādi balsojumu pirms tā pagarināšanas. Kāpēc fifa pārstāvji pirms pasniegšanas teica, ka balsojuma pagarināšana neietekmēja vietu sadalījumu, jo arī pirms tā spēlētāji bija tādā pašā secībā kā pēc tām divām nedēļām un pagarināja, jo bija zema balsotāju aktivitāte, bet tu jau gan jau, ka labāk zini. Āmen
Es runāju par kārtību, kad balsoja tikai žurnālisti. Tagad balso lērums kadru, kuri pat par savu māti varētu nobalsot.
Šī vispār bomba:
"Qatar coach Al Zarraa Fahad has claimed that he was asked to vote for Cristiano Ronaldo by His Majesty Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani, as a favour [for bringing the World Cup to Qatar] to FIFA boss Sepp Blatter, who wanted to clean his image. It is suggested by him that Blatter wanted to wash his hands of the allegations of favouritism for Lionel Messi brought against him by the fans and hence wanted Ronaldo to win the award.
“I received the order from the president to vote for Cristiano Ronaldo, to help clean up the bad image created Blatter. A kind of thank you for bringing the World Cup here.” – Al Zarraa Fahad


Balvu apvienošana šai balvai neko labu nav devusi. Parasts balagāns.
, 2014-01-20 22:40, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Jeezinj.. Tu tak esi viens traks Bayern fans..
Fantarar ļoti sakarīgs un objektīvs viedoklis, nav ko piebilst.
, 2014-01-20 22:44, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Jeezinj.. Tu tak esi viens traks Bayern fans..
Nenoliegšu, esmu Minhenes atbalstītājs, taču mans viedoklis vismaz ir objektīvs un argumentēts, nevis kaila mutes plātīšana.
, 2014-01-20 22:50, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Jeezinj.. Tu tak esi viens traks Bayern fans..
Un atkal, kāpēc tik daudz Minheniešus vēlos redzēt FIFA Pro XI? Jo Minhene kļuva par labāko klubu, dominējot konkrētās pozīcījās (Laukuma centrs un flangi). Manuprāt, tas būtu tikai likumsakarīgi.
, 2014-01-20 23:24, pirms 11 gadiem
ja godiigi,tad pilniigi saprotama Ribery reakcija,kad veel buus tik tuvu kaut kam tik lielam,ierakstiit savu vaardu veesturee,ko visi atcereesies uz ilgiem laikiem
, 2014-01-20 23:28, pirms 11 gadiem
Fantarar rakstīja: Ok, ilgu laiku esmu lasītājs, taču šoreiz ir jāizsakās.
Ronaldo ir pelnījis balvu par šo sezonu, nevis 2013. gadu.
Riberī ir Minhenes atslēgas spēlētājs, tie, kas to cenšas apstrīdēt, nekad nav redzējuši Minhenes spēli.
Vispār Ballon d'Or ir popularitātes balva. Kāpēc? Kā pie velna Messi, kas šo sezonu ir traumēts, taču pagājušās sezonas otrajā pusē parādīja neko, ir 2. balsojumā. Ballon d'Or ir jāpasniedz pēc sezonas, nevis kalendārā gada, lai varētu objektīvi novērtēt spēlētāju sniegumu.
Ja balva tiktu pasniegta par futbola kalendāro gadu, tā pienāktos tikai un vienīgi Frankam, jo tieši viņš ir neatņemama Minhenes sastāvdaļa. Tā kā balva tiek pasniegta par parasto kalendāro gadu, tad šeit rodās strīds, Ribery vai Ronaldo. Ronaldo - lieliska 2013./14. sezonas otrā puse, ieveda savu klubu PK. 2012./13. sezonas 2. puse švaka.
Ribery - lieliska 2012./13. sezonas otrā puse, Won it all + bija atslēgas spēlētājs uzbrukumā, 2. sezonas daļa nav īpaši spilgta.
Messi - ko viņš šeit dara? Šeit bija jābūt Filipam Lāmam, bez šaubām. Pasaules labākais labais malējais aizsargs, šaubu nav, stabils visu sezonu, lieliska spēle uzbrukumā, taču vēl lieliskāka spēle aizsardzība, bet ko nu, aizsargiem nav lemts, Kanavaro vēl paveicās.
Par simbolisko izlasi:
Neuer - šaubu nav, labākais vārtusargs, jo Ikeram nav tā labākā sezona.
Dani Alves - kopš kura laika Dani Alves ir mainījis pozīciju? Šeit bija jābūt Alabam, jo Alves pat nav šīs pozīcijas spēlētājs, viņu vietu jau ieņēmis Lāms. Absurds.....
Thiago Silva - nav komentāru, franču līgas spēlētājs, kur visus noliek, Matts Hummels, bez šaubām. ČL finālists, BVB līderis aizsardzībā.
Ramos un Lāms - nav ko lieki bilst, pelnīti.
Pussargi, man vissāpīgākā tēma, ko pie velna tur dara Čavi, ko tur dara Injesta? Šoreiz piekritīšu Ribery, te ir jābūt Tomasam Milleram (vai Robenam) un Bastianam, šaubu nav, taču tā ir FIFA, Barselonu mīlam ;3
Uzbrukums ir labs. Nedaudz gribētos pakaščēties par Messi, taču labāka par viņu, izņemot Ibru un Ronaldu, šajā pozīcijā nav.
tik viena lieta,simbolisko izlasi neveido peec poziicijaam,bet gan vaartsargi,aizsargi utt,nekur nav noteikts,ka balsojot jaaveido komanda peec sisteemas 4-4-2,taa kaa komandaa var buut kaut vai 4uzbruukoshie pussargi vai triis uzbruceeji,bet paareejam principaa piekriitu,manaa balsojumaa ar bija 4Bayern speeleetaaji,viens no Dortmundes un tikai viens no Barcas
, 2014-01-20 23:36, pirms 11 gadiem
Carloz rakstīja: visi šitie balsojumi jau sen ir kā Eirovīzija - ar sasniegumiem un talantu tur maz sakara, visu nosaka popularitāte un preses uzmanības daudzums.
Nu tu gan lej, tev vispār IQ ir vai nav!?!? Ronaldu ir LIELĀKAIS talants futbolā kāds vispār ir redzēts, bet tu te kaut ko murgo ka ar talantu mazs sakars!
, 2014-01-21 10:25, pirms 11 gadiem
Ranaldo prot tikai bimbot!
, 2014-01-21 10:51, pirms 11 gadiem
to jau mes redzesim pasaules čempī,kurs ir labaks individuali ribery ar franciju vai ronaldo portogali,un varu deret kja ribery gus nulli un ronaldo paris gou tapat ar messi kurs ar dimariju bus lideri un francijai bus karims vienozimigi kas vilks ara franciju
, 2014-01-21 10:56, pirms 11 gadiem
Ronaldo ilgi gaidija savu kārtu atrodoties Mesi ēnā, tagad būs jāpagaida Riberī un katru gadu jāapliecina ka var saukties par labāko.
, 2014-01-21 11:08, pirms 11 gadiem
knaible rakstīja: Ronaldo ilgi gaidija savu kārtu atrodoties Mesi ēnā, tagad būs jāpagaida Riberī un katru gadu jāapliecina ka var saukties par labāko.
Vispār jau Ronaldu ir vecāks par Mesi un kā pirmais ieguva šīs balvas kādreizējo versiju. Un Mesi savas pilnvaras nav nolicis, tikai ārstējis savainojumus. Riberī ir viens no labākajiem, bet ne jau šī balva būs tā, kura to noteiks. Mums katram ir sava galva uz pleciem, lai vērtētu
, 2014-01-21 11:09, pirms 11 gadiem
figo700 rakstīja: to jau mes redzesim pasaules čempī,kurs ir labaks individuali ribery ar franciju vai ronaldo portogali,un varu deret kja ribery gus nulli un ronaldo paris gou tapat ar messi kurs ar dimariju bus lideri un francijai bus karims vienozimigi kas vilks ara franciju
Jautājums ir par to, vai vārtu gūšana pasaka visu par viduslīnijas spēlētāju? Tā ka nevajag kult tukšus salmus!
, 2014-01-21 11:38, pirms 11 gadiem
ribery francija ir vesela nulle,salidzinot ar baryn,kur ir komanda,un speletaji kadi ir tur,taka vinam nepienakas pilnigi nekas,vienigi puku vāze
, 2014-01-21 11:52, pirms 11 gadiem
Riberī saņem balvu kā labakais Eiropaa UEFA, apsteidzot to pashu Ronaldu, tad kaa pie vella citaa balsojumaa Riberii zaudee Ronaldu, wtf, kurs tad balsojums ir feiks!!!!
, 2014-01-21 11:58, pirms 11 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Tieši tā Ronaldu var kurpes pulēt visai Bayern komandai UN Ribery personīgi GO MUNICH BAYERN <3
Čali Tev daudz mīnusu, bet nesaprotu kapec... Tas Ronaldo nebija balvu pelnījis, jo ļoti daudz gūtajosvārtos viņam palīdzēja komandas biedri, ja viņš iesita, bet tas nevar būt galvenais kritērijs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-01-21 15:42, pirms 11 gadiem
kas tas par nūbu nemāk zaudēt
, 2014-01-21 16:19, pirms 11 gadiem
figo700 rakstīja: ribery francija ir vesela nulle,salidzinot ar baryn,kur ir komanda,un speletaji kadi ir tur,taka vinam nepienakas pilnigi nekas,vienigi puku vāze
Jā, jūtu līdzi "Real" faniem par to, cik švakas ir "Real". Bez Ronaldu vispār izkristu no "La Liga"
, 2014-01-21 16:21, pirms 11 gadiem
brunica rakstīja: kas tas par nūbu nemāk zaudēt
Mesi gan mainītu jebkuru individuālo balvu pret komandas panākumiem. Kāda jēga no balvas "skaistumkonkursā", ja komanda paliek tukšā?
, 2014-01-21 16:24, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: parādi man kaut vienu spēlētāju pasaulē,kas var iesist bez komandas partneriem,respektīvi saņemt bumbu pie vārtsarga,aizskriet un iesist
Vārds vietā, bet man atmiņā ir gandrīz tieši tādi vārti, tikai no centra.
Messi VS Maradona - YouTube
, 2014-01-21 17:50, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vārds vietā, bet man atmiņā ir gandrīz tieši tādi vārti, tikai no centra.
http://youtu.be/nXzXsdZJ5AQ
Gandriiz tik pietruukst puse no distances ko mineeja frutto savaa piemeeraa. Dazham "gandriz" ir puse no padariita, dazham 90% a dazham visur messi spiezhaas araa
, 2014-01-21 19:38, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Gandriiz tik pietruukst puse no distances ko mineeja frutto savaa piemeeraa. Dazham "gandriz" ir puse no padariita, dazham 90% a dazham visur messi spiezhaas araa
Kādi mēs profesionāli troļļi. Vēl pasaki, ka katrs tā var
, 2014-01-21 20:09, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādi mēs profesionāli troļļi. Vēl pasaki, ka katrs tā var
Gan jau ka nee Gan jau tev dupsis svilst, jo nevari sagaidit Roma vs Juve kausa speeli