Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" pārspēj "Valencia" un finālā spēlēs pret "Athletic Bilbao"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Barcelona" pārspēj "Valencia" un finālā spēlēs pret "Athletic Bilbao"
Čavi un Fabregass
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas kausa izcīņas otrā pusfināla pāra atbildes spēlē "Barcelona" savā laukumā ar 2:0 apspēlēja "Valencia", iekļūstot finālā. "Valencia" līdz 81. minūtei noturēja 0:1, kas deva cerības izraut papildlaiku, taču kopumā Barselonai bija nospiedošs pārsvars gan bumbas kontroles, gan radīto momentu ziņā.

Vakar kā pirmā finālā iekļuva "Athletic Bilbao", kas neļāva paveikt brīnumu jau tā sensacionāli aizspēlējušai 3. līgas vienībai "Mirandes" - pēc 2:1 viesos vakar "Atlhetic Bilbao" savu skatītāju priekšā sakāva pretiniekus ar 6:2.

Savukārt cīņa otrajā pusfināla pārī solījās būt daudz līdzīgāka - "Valencia" mājās tieši snieguma ziņā bija cerīgi nospēlējusi pret neapstrīdamo favorīti "Barcelona", pie tam arī rezultāts nebija no sliktākajiem, proti, 1:1. Arī šodien mača sākumā Valensijas futbolisti sāka labi, drosmīgi devās uz priekšu (kādā no epizodēm alžīrietis Sofians Feguli pat bīstami uzsita, trāpot pa vārtu tīklu no ārpuses), taču tas bija tikai uzplaiksnījums. Drīz vien "Barcelona" pārņēma pilnīgu kontroli pār spēli un 16. minūtē izvirzījās vadībā. Lionels Mesi atdeva ļoti tālu un precīzu piespēli skrējienā Seskam Fabregasam, kuru gan jau praktiski panāca aizsargs, taču barselonietis paspēja pārmest bumbu neapdomīgi izskrējušajam (un ceļā apstājušajam) "Valencia" vārtsargam - 1:0! Barselona tikai brīnumainā kārtā jau 1. puslaikā neguva otros vārtus - iespēju bija atliku likām. Mesi sitienu vārtsargs atsita, Izākam Kuenkam nespējot trāpīt pustukšos vārtos ar otro mēģinājumu, tāpat momenti bija Fabregasam un Aleksim Sančesam. "Valencia", ja ne snieguma ziņā, tad vismaz rezultāta ziņā saglabāja intrigu arī 2. puslaikam.

Tajā gan nekas būtiski nemainījās - uzbrukt turpināja "Barcelona". Vienu Mesi sitienu nobloķēja, bet citā epizodē pasaules labākais futbolists skaisti izspraucās starp vairākiem pretiniekiem un paspēja uzsist ar purngalu - šoreiz teicams bija Valensijas vārtsargs. 63. minūtē viesi kļūdījās savā laukuma pusē, kas beidzās ar Mesi izgājienu viens pret vienu - neticami, bet vēl viena iespēja vējā, Lionelam sitot garām. "Valencia" vajadzēja mēģināt sodīt Barselonu par tās lielo izšķērdību, taču kā to paveikt, ja visu laiku uzbrūk pretinieks? Un tomēr no 72. minūtes "Valencia" sāka kaut ko veidot. Vispirms bija momentiņš pēc stūra sitiena, bet pēc tam Pinto lēcienā atvairīja brazīlieša Žonasa sitienu. "Valencia" parādīja zobiņus, bet "Barcelona" 81. minūtē beidzot iesita savus otros vārtus - Sančess piespēlēja Fabregasam, viņš tālāk uz labo pusi Čavi Ernanesam, un mazais pussargs spēcīgi trieca bumbu vārtos. 2:0, un brīnumi šai spēlē vairs nenotika. 2:0 spēlē, 3:1 summā un finālā "Barcelona" tiksies ar "Athletic Bilbao" - šis mačs notiks tikai maija beigās.

Copa del Rey 2012

Pusfināli

Komandas1.spēle2. spēleSumma
Valencia – Barcelona1:10:21:3
Mirandes (3) – Athletic Bilbao1:22:63:8

Fināls

Komandas
Barcelona - Athletic Bilbao
1 2 43 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2012-02-08 23:59, pirms 13 gadiem
Šodien redzeju daudz labāku sniegumu nekā pēdējās 2 spēlēs tikai vajadzēja vairak momentus realizēt... un kas notika šodien ar Rami vins kadas 4 reizes Barsai uzdāvināja bumbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-09 00:00, pirms 13 gadiem
Vienos vārtos. Tiešām bez problēmām, bet vajadzēja būt vismaz 3:0. Mesi lielisks, tikai pietrūka veiksmes, lai arī pats gūtu vārtus. Spēli gan skatījos tikai ar vienu aci, jo man bija interesantāka prioritāte - Milan-Juventus

  +7 [+] [-]

, 2012-02-09 00:01, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ja Barcelona uzvarēs, tad šim kausam vērtība būs ļoti liela kādu fanu acīs
Tik pat liela, cik pērn "Real" fanu acīs?

  +3 [+] [-]

, 2012-02-09 00:05, pirms 13 gadiem
vareetu buut labs finaals - divas ljoti uzbruukosha stila komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-02-09 00:14, pirms 13 gadiem
Pujols Valensijas soda laukumā izdara centrējumu uz Pikē - normāli.

     [+] [-]

, 2012-02-09 00:16, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Šogad vnk mainīsimies vietām!
Tulit Hose uzrakstis tev tadu gara darbu,busi nelamigs ka ar vinu saki diskutet!

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 00:18, pirms 13 gadiem
nu apsveicam ar iekļūšanu finālā,beidzot laba spēle Barcas izpildījumā, Peps uzminēja ar Alvesa atstāšanu malā,nebija vairs kārtējie reidi no Valencia pa kreiso malu un uzreiz mierīgāka spēle, Messi beidzot spēlē kā esam pieraduši,laikam jāpiekrīt krievu komentētājam,ka atlaistās bārdas nodzīšana palīdz un Sančes vienkārši izcils šovakar,kad viņu nomainīja,pieķēru sevi pie domas,ka sen nevienu jauniņo,jau pirmās sezonas vidū pie maiņas nepavada ar aplausiem un visam stadionam skandējot viņa vārdu,ja kāds atcerās var mani palabot,#23-kauss vienmēr ir svarīgs,bet ja jāizvēlas prioritātes,tad šitais ir pirmais no kā varētu atteikties,jo trebla sezonas gadās vienreiz desmitgadēs un reālisti vairāk koncentrējas uz līgu un CL.
P.S.man jautājums Barcas faniem un Hose,viņam parasti ir vispareizākais viedoklis-kādā pozīcijā spēlē Alves????Jo par aizsargu viņu jau kādu pusotru mēnesi nenosaukt.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-09 00:21, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tulit Hose uzrakstis tev tadu gara darbu,busi nelamigs ka ar vinu saki diskutet!
tikai tāpēc,ka viņam ir spēcīgi argumenti,bet Jūs balstaties tikai uz to, ka jums patīk Real,bet ienīstat Barcu,man tas pats,tik apgrieztā secībā,bet vajag pieņemt arī argumentāciju

  +2 [+] [-]

, 2012-02-09 00:25, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu apsveicam ar iekļūšanu finālā,beidzot laba spēle Barcas izpildījumā, Peps uzminēja ar Alvesa atstāšanu malā,nebija vairs kārtējie reidi no Valencia pa kreiso malu un uzreiz mierīgāka spēle, Messi beidzot spēlē kā esam pieraduši,laikam jāpiekrīt krievu komentētājam,ka atlaistās bārdas nodzīšana palīdz un Sančes vienkārši izcils šovakar,kad viņu nomainīja,pieķēru sevi pie domas,ka sen nevienu jauniņo,jau pirmās sezonas vidū pie maiņas nepavada ar aplausiem un visam stadionam skandējot viņa vārdu,ja kāds atcerās var mani palabot,#23-kauss vienmēr ir svarīgs,bet ja jāizvēlas prioritātes,tad šitais ir pirmais no kā varētu atteikties,jo trebla sezonas gadās vienreiz desmitgadēs un reālisti vairāk koncentrējas uz līgu un CL.
P.S.man jautājums Barcas faniem un Hose,viņam parasti ir vispareizākais viedoklis-kādā pozīcijā spēlē Alves????Jo par aizsargu viņu jau kādu pusotru mēnesi nenosaukt.
Alves tagad spele ka ''right winger'' pec fifas RW
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-09 00:30, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Šogad vnk mainīsimies vietām!
Njā, vismaz beidzot būs kaut kādas pārmaiņas, citādi "Barcelona" fani jau galīgi izlaidušies Cik tad var dominēt?! Lai gan arī šobrīd "Barca" ir spēcīgākais klubs Spānijā. Vēl gan redzēs, kā ies līgas pēdējā "klasikā" un Čempionu līgā. Līdz šim "Barcas" faniem nav pamata uztraukumam. Saulaina nākotne klubam ir nodrošināta.

     [+] [-]

, 2012-02-09 00:31, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tulit Hose uzrakstis tev tadu gara darbu,busi nelamigs ka ar vinu saki diskutet!
Atšķirībā no Tevis, "It's all about #23" zina, kas ir diskusija No Tevi esmu saņēmis tikai piektklasnieka cienīgas replikas, tā ka atslābsti, dēls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-09 00:33, pirms 13 gadiem
kirpicis rakstīja: Alves tagad spele ka ''right winger'' pec fifas RW
tad sanāk ka Barcai vasarā ir viena pozīcija kas jāpastiprina,labās malas aizsargs,jo Pujols ir labs malā,bet nu kaut kā labāk man viņš iederas centrā,lai gan tur jau ir Masherano,par kura spēli brīnos jau ilgu laiku,tāda sajūta ka viņš aizsardzības centrā ir spēlējis visu mūžu

  -1 [+] [-]

, 2012-02-09 00:35, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: tikai tāpēc,ka viņam ir spēcīgi argumenti,bet Jūs balstaties tikai uz to, ka jums patīk Real,bet ienīstat Barcu,man tas pats,tik apgrieztā secībā,bet vajag pieņemt arī argumentāciju
Barsa ka klubs man nav nistakais(principials ja,bet ne nistakais),bet ja tads frukts ka Hose sak kladzinat ka Barselona (ipashi pagajusho sezonu,par sho sezonu nerunaju) isti nesimule un tas ka Messi ir pats labakais ari bez Injestas,Xavi un to ka visus tris gadus pelniti sanemis labaka speletaja balvu (kad 2009/10 gada vienozimigi vaidzeja sanemt Sneideram),tad par kadu argumentaciju mes runajam???

P.S. Apsveicu Barsu ar ieklushanu finala(principa ar kausa iegushanu)!

  +3 [+] [-]

, 2012-02-09 00:36, pirms 13 gadiem
ja kas,pēc manām ziņām,baumām,Gvardiola tuvāko dienu laikā varētu parakstīt līguma pagarinājumu ar Barcelona,ko ar novēlam

     [+] [-]

, 2012-02-09 00:36, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: tad sanāk ka Barcai vasarā ir viena pozīcija kas jāpastiprina,labās malas aizsargs,jo Pujols ir labs malā,bet nu kaut kā labāk man viņš iederas centrā,lai gan tur jau ir Masherano,par kura spēli brīnos jau ilgu laiku,tāda sajūta ka viņš aizsardzības centrā ir spēlējis visu mūžu
Nevajag neko pastiprinat Alves uzpej abas pozicijas uzpelet.

     [+] [-]

, 2012-02-09 00:37, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lūdzu tikai nevajag. Ir reizes, kad Hose argumentē lieliski visu, bet biežāk tā antifanošana laužas arā nekā objektivitāte. Pie tam, neko par komandu neteicu, tikai par kausa vērtību. To kā tā vertība mainās fanu acīs, atkarībā no tā kā veicas komandai.
Piekrītu, ka nespēju būt pilnīgi objektīvs, jo man tiešām nepatīk "Real". Bet neesmu arī sajūsmā par "Barcelona" problēmām ar pašmotivāciju. Profesionāļiem tomēr būtu jāsaprot, par ko viņi saņem naudu - LIELU naudu.
Vai kausam mainās vērtība? Grūti komentēt. Vairāk teiktu, ka noteicošā ir "pievienotā vērtība" - ceļš, kādā kauss izcīnīts. Piekristu tiem "Real" faniem, kuri teiktu, ka pērnais kauss bija ļoti nozīmīgs klubam - nozīmīgs tieši psiholoģiskajā ziņā. Arī šogad "klasikai" kausa izcīņa nebija mazāka nozīme. Tas bija kā fināls pirms fināla. Būtībā "Barca" savu uzdevumu jau ir paveikusi - pārspējusi sīvākos konkurentus vismaz kausā. Tas gan neatsvērtu zaudējumu cīņā par titulu, bet vismaz saglabātu pārliecību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-09 00:40, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nekur jau RM nav pazudis, nāk klāt ar katru gadu. Vienīgi, savas korekcijas var ieviest Maura aiziešana. Par labu vai sliktu - velns viņ zin.
Par labu jau noteikti nē. TSO joprojām uzskatu par vienu no planētas izcilākajiem treneriem, labāku par Pepu...par Fergusonu gan diez vai. "Real" nāk klāt, jo pievērš aizvien lielāku nozīmi komandas kodola veidošanai un stiprināšanai. Tas ir pareizais ceļš. Tomēr nevar arī noliegt faktu, ka "Barcas" spēlētājiem acīm redzami sākt trūkt motivācijas. Bet tas jau ir trenera uzdevums motivēt spēlētājus. Ja "Barcu" trenētu Mourinju, varbūt arī daudz kas būtu citādāk. Mourinju ir ļoti labs motivētājs.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-09 00:41, pirms 13 gadiem
Vai kāds skatījās spēli un pa kuru kanalu?

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 00:43, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Vai kāds skatījās spēli un pa kuru kanalu?
National Geographic

  +2 [+] [-]

, 2012-02-09 00:43, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Barsa ka klubs man nav nistakais(principials ja,bet ne nistakais),bet ja tads frukts ka Hose sak kladzinat ka Barselona (ipashi pagajusho sezonu,par sho sezonu nerunaju) isti nesimule un tas ka Messi ir pats labakais ari bez Injestas,Xavi un to ka visus tris gadus pelniti sanemis labaka speletaja balvu (kad 2009/10 gada vienozimigi vaidzeja sanemt Sneideram),tad par kadu argumentaciju mes runajam???

P.S. Apsveicu Barsu ar ieklushanu finala(principa ar kausa iegushanu)!
1)par Snaidera gadījumu piekrītu,varbūt nevajadzēja viņam būt pirmajam,bet nu trīniekā vismaz vajadzēja būt
2)kas ir labāks Messi vai Ronaldo,protams ir gaumes lieta,bet nu nenoliegsi,ka Messi šim statusam ir tuvāk,pat bez Xavi vai Iniestas, ja kas Ronaldo ir tā kā drusku vairāk to zvaigžņoto piespēlētāju Alonso, Ozils,Di Marija,Kaka,Real fani to vien saka,ka Reals tuvojas Barcai,bet kad Messi iesit vārtus(paskaties cik to ir pret to pašu Real),tad saka, nu jā viņiem tak Xavi un Iniesta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-02-09 00:46, pirms 13 gadiem
kirpicis rakstīja: Nevajag neko pastiprinat Alves uzpej abas pozicijas uzpelet.
nu to cik viņš paspēj redzējām iepriekšējās divās spēlēs pret Valencia, kad gandrīz visi vārti un bīstamās situācijas tika izveidotas tajā zonā kur Alves paspēj

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 00:51, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Barsa ka klubs man nav nistakais(principials ja,bet ne nistakais),bet ja tads frukts ka Hose sak kladzinat ka Barselona (ipashi pagajusho sezonu,par sho sezonu nerunaju) isti nesimule un tas ka Messi ir pats labakais ari bez Injestas,Xavi un to ka visus tris gadus pelniti sanemis labaka speletaja balvu (kad 2009/10 gada vienozimigi vaidzeja sanemt Sneideram),tad par kadu argumentaciju mes runajam???
Es par acīmredzamām lietām nestrīdos.
"Barcelona" pērn īpaši simulēja tieši spēlēs ar "Real". Tas man bija pat uzjautrināšanās objekts, jo madridieši tika pieveikti it kā ar viņu pašu ieročiem (skat. Di Marija un Ronaldu). Tas, ka pāris "Barcelona" spēlētāji mēdz simulēt arī citās spēlēs, man, protams, nesagādā nekādu prieku, jo simulanti nepatīk nevienam. Simulē gandrīz visās komandās, bet tas nedrīkst kļūt par normu, tāpēc šāda rīcība nekad nebūtu jāattaisno, tas nu ir fakts. Tam es piekrītu.

Kas attiecas uz Mesi, kā labāko planētas futbolistu, tad tāds viņš ir un tur tiešām neko nevar padarīt, lai arī kā tas nepatiktu. Protams, futbols ir komandas spēle, un arī tas pats Ronaldu diez vai kaut kādā "Wisla" (atvainojos visiem poļi faniem) varētu izdarīt to pašu, ko "Real". Pirms pāris gadiem tiešām piekristu, ka Mesi bez tā paši Čavi ir kā cimds bez rokas, bet daudz kas ir mainījies, un argentīnietis pats spēj atdot tādas piespēles, kādas agrāk viņam dalīja Čavi. Līdz ar pieredzi nāk meistarība, un Mesi to ir noslīpējis pilnībā. Tagad jau viņš tiešām var pilntiesīgi valkāt labāka planētas futbolista titulu.

P.S.- Šosezon nebrīnītos, ja par labāko pārmaiņas pēc tiktu atzīts Ronaldu, bet sezona vēl nav galā, tāpēc dzīvosim, redzēsim

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 00:58, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: 1)par Snaidera gadījumu piekrītu,varbūt nevajadzēja viņam būt pirmajam,bet nu trīniekā vismaz vajadzēja būt
2)kas ir labāks Messi vai Ronaldo,protams ir gaumes lieta,bet nu nenoliegsi,ka Messi šim statusam ir tuvāk,pat bez Xavi vai Iniestas, ja kas Ronaldo ir tā kā drusku vairāk to zvaigžņoto piespēlētāju Alonso, Ozils,Di Marija,Kaka,Real fani to vien saka,ka Reals tuvojas Barcai,bet kad Messi iesit vārtus(paskaties cik to ir pret to pašu Real),tad saka, nu jā viņiem tak Xavi un Iniesta
Es nezinu kursh labaks un nekad neesmu apgalvojis ka Kristine ir labakais,ja Kristine ir laba vartu gushanas mashina,bet ne vairak,tas pats par Messi,jaceras tadu lietu ka Kristine bez Ozila,DiMarijas,Alonso iespejams nevaretu iesist tik golus,bet jasaprot ari to ka Messi bez spaniem kas regule speli ari nav ne maz tas Messi!
Shie divi Injesta,Xavi ir labaki par daudzu komndu visu videjo liniju!

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 01:01, pirms 13 gadiem
zb,atkal te ūdeni lej ar tukšmuldēšanas karali priekšgalā...

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 01:08, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: kad Messi iesit vārtus(paskaties cik to ir pret to pašu Real),tad saka, nu jā viņiem tak Xavi un Iniesta
Kā jau tu būsi pamanījis, Messi pēdējās spēlēs tiek labi neitralizēts, lai negūtu vārtus. Bet lielākā daļa FCB spēlētāji ir tik universāli, ka trenerim ir iespējas rotēt ar taktiku, nemainot sastāvu. Messi vairs nesit golus Kasiljasam, bet tā vietā paskat cik piespēles viņš adevis, pareizāk sakot, cik atslēgas piespēles adevis... Lūk arī FCB spēks šosezon izpaužas - maina taktiku hotjbī 30. min, bet nav jāmaina spēlētāji.

     [+] [-]

, 2012-02-09 01:09, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Es nezinu kursh labaks un nekad neesmu apgalvojis ka Kristine ir labakais,ja Kristine ir laba vartu gushanas mashina,bet ne vairak,tas pats par Messi,jaceras tadu lietu ka Kristine bez Ozila,DiMarijas,Alonso iespejams nevaretu iesist tik golus,bet jasaprot ari to ka Messi bez spaniem kas regule speli ari nav ne maz tas Messi!
Shie divi Injesta,Xavi ir labaki par daudzu komndu visu videjo liniju!
piedod,bet man jau liekas,ka esi aizmirsis,ka futbols ir komandas spēle,šeit neviens nevar bez otra,tas nav ne hokejs ne basketbols, kur ir nelieli laukumi un no viena gala līdz otram aizskriesi četrās sekundēs un pretīm nav tikai pieci spēlētāji,bet vienpadsmit,par Xavi piekrītu,viņš ir kā Zidans labākajos gados,Iniesta ir supertalants,bet nu traumas traucē,tāpēc es viņu lieku vienā plauktā ar Alonso(cita pozīcija) un Kaka un ja kas,paskaties cik ir Messi gadu un cik Ronaldo

  -3 [+] [-]

, 2012-02-09 01:10, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ir reizes, kad Hose argumentē lieliski visu
da ladna. kad tas būs,pamodini. Palasi uz randomu kuru diskusiju gribi, viņam regulāri kā bērnam 3 gājienos iebāž purnā paša iepriekš sacīto,kas pretrunā ar viņa tajā brīdī teikto. Tas,ka pats to nesaprot,tā jau cita lieta
bet lai tak muld. Jau no galvas zinu,ko atkal viņš klabēs. katram gadījumam šablona sakāmais arlabunakti

     [+] [-]

, 2012-02-09 01:12, pirms 13 gadiem
Modrīt, futbols nav daiļslidošana - tā ir komandas spēle. Arī bez sakarīga vārtsarga diez vai pat planētas labākā komanda kaut ko paveiktu, bet balvas dod tiem spēlētājiem, kuri devuši vislielāko ieguldījumu, visvairāk ietekmējuši komandas sniegumu, kas aizvedis pie panākumiem. Un ja balva ir viena, tad tā parasti tiek spilgtākajam spēlētājam, kāds pērnās sezonās bija tieši Mesi. To jau nesaku tikai es, bet arī vadošie treneri, spēlētāji un preses pārstāvji.

     [+] [-]

, 2012-02-09 01:13, pirms 13 gadiem
Dzinch rakstīja: Kā jau tu būsi pamanījis, Messi pēdējās spēlēs tiek labi neitralizēts, lai negūtu vārtus. Bet lielākā daļa FCB spēlētāji ir tik universāli, ka trenerim ir iespējas rotēt ar taktiku, nemainot sastāvu. Messi vairs nesit golus Kasiljasam, bet tā vietā paskat cik piespēles viņš adevis, pareizāk sakot, cik atslēgas piespēles adevis... Lūk arī FCB spēks šosezon izpaužas - maina taktiku hotjbī 30. min, bet nav jāmaina spēlētāji.
ne man tev jāsaka lai paskatos cik Messi ir piespēles atdevis un piespēlēs viņš ir pielicis jau pēdējās divas sezonas
1 2 43 komentāri