Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Nīderlande jau sākumā ieliek pamatus uzvarai un bronzas medaļām

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Nīderlande jau sākumā ieliek pamatus uzvarai un bronzas medaļām
Robins van Pērsijs pēc vārtu guvuma
Foto: AP/Scanpix

Šovakar par Pasaules kausa bronzas medaļnieci kļuva Nīderlandes izlase. Mačā par trešo vietu pret mājinieci Brazīliju oranžie izvirzījās vadībā jau trešajā minūtē, drīz vien ieguva jau divu vārtu pārsvaru, bet mačs noslēdzās ar 3:0 - Brazīlija kontrolēja bumbu vairāk, taču tā arī nespēja gūt vārtus, piedzīvojot otro zaudējumu pēc kārtas un paliekot ārpus labāko trijnieka.

Pirms spēles
Pēc šokējošā pazemojuma pusfinālā pret Vāciju (1:7) Brazīlijas pamatsastāvā bija veselas sešas izmaiņas. No tām izceļams, ka pēc diskvalifikācijas izciešanas laukumā atgriezās Tjagu Silva, bet uz soliņa tika nosēdināti pamatsastāva uzbrucēji Freds un Halks. Savukārt Nīderlande pirms paša mača sākuma palika bez Veslija Sneidera, kurš guva savainojumu iesildīšanās laikā. Tāpat pamatsastāvā atkal nebija Naidžela de Jonga.

Nīderlande 16 minūšu laikā iekrāj divu vārtu pārsvaru
Brazīlija jau otrajā minūtē iekrita aizsardzībā, kad pēc van Pērsija piespēles Robens izskrēja viens pret Sēzaru. Uz soda laukuma līnijas Robenu panāca Silva un nogāza. Tiesnesis piešķīra 11 metru soda sitienu, kā arī parādīja Silvam dzelteno kartīti. Abi lēmumi bija visai apšaubāmi – šķita, ka pārkāpums drīzāk bija ārpus soda laukuma, bet Silvas pārkāpums bija pēdējās cerības sods, par ko aizsargs būtu pelnījis noraidījumu. Sezārs uzminēja bumbas lidojuma virzienu, bet van Pērsijs trieca bumbu gandrīz zem pārliktņa un 1:0 jau pašā sākumā.

Čempionāta saimnieki atbildēja ar pāris labiem pretuzbrukumiem, izdarot arī pāris bīstamus centrējumus, taču 16. minūtē kapitulēja vēlreiz – pēc de Guzmana centrējuma Luizs neveiksmīgi centās izsist bumbu no soda laukuma, tā vārtu priekšā nonāca pie nepiesegtā Blinda, kurš to trieca zem pārliktņa un jau 2:0. Turpinājumā Brazīlija kontrolēja bumbu ievērojami vairāk, tika pie vairākiem soda sitieniem ap pretinieka soda laukumu, taču starpību samazināt nespēja. Lieliska sitiena pozīcija puslaika beigās bija Oskaram, taču bumba trāpīja pa sieniņu.

Brazīlija nespēj neko mainīt, Nīderlandei bronza
Arī pēc pārtraukuma Brazīlija uzbruka vairāk, taču Nīderlande atbildēja ar pretuzbrukumiem, pilnībā nepiespiežoties saviem vārtiem. 60. minūtē labi pie soda laukuma nospēlēja Ramiress, tiekot līdz sitienam, taču bumba lidoja garām. Pēc brīža brazīlieši tika pie soda sitiena pretī vārtiem, taču Sillesens ķēra bumbu pēc Luiza raidījuma. Puslaika vidū Oskars krita soda laukumā un saņēma brīdinājumu par tēlošanu, lai arī kontakts ar Blindu bija.

Lai arī Halka iznākšana uz maiņu nedaudz atsvaidzināja Brazīlijas uzbrukumu, čempionāta saimnieki spēlēja pablāvi un beigās ielaida trešos vārtus – pēc Janmāta piespēles no malas Veinaldums no vārtu priekšas trieca bumbu apakšējā stūrī. Tas pazudināja Brazīlijas pēdējās cerības uz vismaz neizšķirta un pagarinājuma izraušanu – Nīderlande uzvarēja ar 3:0 un tika pie bronzas. Brazīlija pirmo reizi kopš 1940. gada savā laukumā zaudēja divos mačos pēc kārtas. Interesanti, ka kompensācijas laikā jau otro reizi turnīrā tika nomainīts vārtsargs Sillesens, šoreiz dodot vietu Mišelam Vormam, kurš kā vienīgais no Nīderlandes komandas šajā turnīrā vēl nebija izgājis laukumā.

StatistikaBraNed
Kontrole58%42%
Sitieni (rāmī)11 (5)8 (5)
Aizmugures12
Stūra sitieni41
Pārkāpumi1620

Brazīlija – Nīderlande 0:3 (0:2)

Vārti: van Pērsijs 3'(11m); Blinds 16'; Veinaldums 90'+1
Brīdinājumi: Silva; Fernandinju; Oskars – Robens; de Guzmans
Brazīlija Sezārs, Luizs, Maksvels, Silva, Maikons, Viljans, Ramiress (Halks 73'), Gustavu (Fernandinju 46'), Paulinju (Ernaness 57'), Oskars, Žo
Nīderlande: Sillesens (Vorms 90'+3), Martinšs Indi, Vlārs, de Vrejs, de Guzmans, Veinaldums, Blinds (Janmāts 70'), Robens, Klasijs (Veltmans 90'), Kauts, van Pērsijs
Galvenais tiesnesis: Žamels Haimudi (Alžīrija)

 +20 [+] [-]

, 2014-07-13 00:54, pirms 11 gadiem
Kā tāda BRA tika tik tālu?
Protams ar Freda “nolpelnīto” pendeli pret HOR
Jo pretēji HOL jau šos izslēgtu 1/8

 +11 [+] [-]

, 2014-07-13 00:55, pirms 11 gadiem
1-10 divu spēļu summā!!!
Ar to viss ir izteikts!
Paldies brazīļiem, ka uzņēma turnīru kā īsta futbola lielvalsts, kas sekmēja gandrīz visu komandu cīņassparu, izjemot savējo…

  +5 [+] [-]

, 2014-07-13 00:55, pirms 11 gadiem
Rīt stadionā uz laukuma būs mūsējais!!!

 +20 [+] [-]

, 2014-07-13 00:55, pirms 11 gadiem
Fināls sanāca izcils Brazīlijai - 1:10 .

  -2 [+] [-]

, 2014-07-13 00:55, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rīt stadionā uz laukuma būs mūsējais!!!
Apgaismosi?

     [+] [-]

, 2014-07-13 00:55, pirms 11 gadiem
Mr Kastro rakstīja: Shodien buus kas liidziigs
Taisnība, veco zēn!

 +11 [+] [-]

, 2014-07-13 00:56, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Apgaismosi?
Puika Lazdiņš izved kādu vācieti pie rokas ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 00:57, pirms 11 gadiem
1-10 Tas nav nopietni tāda līmeņa komandai. Žēl!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 00:57, pirms 11 gadiem
Brazīlija šogad bija viduvēja visa turnīra garumā. Veiksme palīdzēja tikt šitik tālu

     [+] [-]

, 2014-07-13 00:57, pirms 11 gadiem
Pēc šīs spēles ir skaidrs, cik laba un stipra bija argentīnas izlases aizsardzība pret nīderlandi.

  +5 [+] [-]

, 2014-07-13 00:57, pirms 11 gadiem
Pārliecinoša un likumsakarīga "oranžo uzvara". Apsveicu!
Labvēlīgu apstākļu sakritības rezultātā Robens var kļūt par pasaules kausa MVP. Un es tikai priecātos par šādu pavērsienu.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-13 00:57, pirms 11 gadiem
Pasniedzu balvas manis un mr- vārdā
Sneiders - efektīvākie vārti PČ
Robens - nenogurstošākais cīnītājs PČ
Kuijts - labākais vecmeistars un univesālākais vīrs
Sīlesens - labākais non top5 līgu vārtsargs
Van Gāls - lielākais treneris
Kluiverts - debija trenera postenī
Slēpts komentārs: Frost

     [+] [-]

, 2014-07-13 00:58, pirms 11 gadiem
lololololololololol

     [+] [-]

, 2014-07-13 00:58, pirms 11 gadiem
Silva arī nesavāca komandu, vēl jo vairāk - pats s*dus vārīja. Netipiski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-13 00:58, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Pēc šīs spēles ir skaidrs, cik laba un stipra bija argentīnas izlases aizsardzība pret nīderlandi.
Man sanāk 4:1 Vāciešu uzvara , elementārā matemātika . Tā kā nekas izcils tai Argentīnai nav.
Slēpts komentārs: jurixxx

  +9 [+] [-]

, 2014-07-13 00:59, pirms 11 gadiem
pirmie divi goli protams ar "smaciņu",tomēr jāatzīst holandiešu uzvara vairāk kā pelnīta.

  +6 [+] [-]

, 2014-07-13 00:59, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Pēc šīs spēles ir skaidrs, cik laba un stipra bija argentīnas izlases aizsardzība pret nīderlandi.
Vai arī, cik pārvērtēts ir Tjāgu Silvas un Dāvida Luisa duets. PSG šobrīd kož pirkstos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:00, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: pirmie divi goli protams ar "smaciņu",tomēr jāatzīst holandiešu uzvara vairāk kā pelnīta.
Pirmajos vārtos vienīgā "piesmaka" bija kartītes krāsai.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:00, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Man sanāk 4:1 Vāciešu uzvara , elementārā matemātika . Tā kā nekas izcils tai Argentīnai nav.
Tas ir stulbi kautko tagad domāt, skaitļot utt. skaidrs, ka Vācija ies kā favorīte laukumā, bet to mēs vēl redzēsim, aiziet Mesi.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:00, pirms 11 gadiem
Futbola nezinātāji vienmēr apgalvo, ka labāko futbolu spēlē Brazīlijā. Kādreiz tā tiešām bija, bet nu šis mīts ir lauzts

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:00, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Tas ir stulbi kautko tagad domāt, skaitļot utt. skaidrs, ka Vācija ies kā favorīte laukumā, bet to mēs vēl redzēsim, aiziet Mesi.
Joks nu.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:00, pirms 11 gadiem
Pelnīta uzvara! Brazīlijai būs pamatīga viela pārdomām! Vai būs trenera maiņa?

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:01, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai arī, cik pārvērtēts ir Tjāgu Silvas un Dāvida Luisa duets. PSG šobrīd kož pirkstos.
Ir pārvērtēts, daudz par daudz pārvērtēts.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:01, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Joks nu.
Nu to mēs redzēsim.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:01, pirms 11 gadiem
knapi izvilka...

  +9 [+] [-]

, 2014-07-13 01:02, pirms 11 gadiem
Tagad tikai Vācijai atliek ARG sagraut.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:02, pirms 11 gadiem
Come back Pele !
Slēpts komentārs: Frost

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:02, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: PSG šobrīd kož pirkstos.
Neskrien laikam pa priekšu! Nākošās sezonas beigās vrb vārdi būs jāņem atpakaļ

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:02, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai arī, cik pārvērtēts ir Tjāgu Silvas un Dāvida Luisa duets. PSG šobrīd kož pirkstos.
muļķības, Silva, lai gan neaizvadīja labāko spēli šodien, kopumā bija lielisks visā turnīrā. Problēmas bija balsta pussarga pozīcijā. Paskaties uz Argentīnu, kur Maskerano visus Ned uzbrukumus apturēja jau laukuma vidusdaļā

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:03, pirms 11 gadiem
>>>Hose Girtinho
Varu paskaidrot,pārkāpums pret Robēnu tika uzsākts vēl pirms soda laukuma,tātad soda sitiens no 17 metriem, nevis 11 metru soda sitiens.par kartītes krāsu piekrītu,pēdējās cerības sods.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:03, pirms 11 gadiem
Čehi un holandieši vēsturiski ir lielākie nelaimes putni

  +3 [+] [-]

, 2014-07-13 01:03, pirms 11 gadiem
Malači, pelnīti tika pie medaļas. Tagad gribētu redzēt un pasmieties to ekspertu sejās, kas teica ka BRA būs labākā aizsardzība PK un ka Holandes aizsardzība ir sūdiga(jo jauns=sūdīgs pēc ekspertu teiktā), jo PK ielaida veselus divus golus

  -2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:04, pirms 11 gadiem
kas tas par old fartu ?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:04, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: >>>Hose Girtinho
Varu paskaidrot,pārkāpums pret Robēnu tika uzsākts vēl pirms soda laukuma,tātad soda sitiens no 17 metriem, nevis 11 metru soda sitiens.par kartītes krāsu piekrītu,pēdējās cerības sods.
Tas bi Zālamāna lēmums
saraknā bez 11m novestu pie 5-0 : )))
p.s.
kas tad Bet Bet un Credo garlaicīgi, ka te komentē : )))???

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:04, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Neskrien laikam pa priekšu! Nākošās sezonas beigās vrb vārdi būs jāņem atpakaļ
Šobrīd kož, bet pasakām jau mēs visi ticam, vai ne? Bet šobrīd fakti runā paši par sevi.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-13 01:05, pirms 11 gadiem
Ja turnīrs nenotiktu Brazīlijā, tad šo izlasi nepieskaitītu pie galvenajiem turnīra favorītiem, viņiem pietrūka gandrīz viss, tikai par veiksmi nevarēja sūdzēties, jo labi, ka vēl tik tālu tika.
Šai komandai nebija rakstura, disciplīnas, pret Vāciju praktiski viss beidzās pēc pirmajiem vārtiem. Visas spēles sākumā uz emocijām skrēja kā traki, bet beigās nolūza praktiski visos mačos.
Prieks par oranžajiem, atzīšos, ka negaidīju tik labu sniegumu no viņiem (paredzēju, ka pat netiks no grupas ), bet pat neskatoties uz pateicīgo zaru, viņi noteikti finālu bija pelnījuši vairāk kā Brazīlija.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-13 01:06, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai arī, cik pārvērtēts ir Tjāgu Silvas un Dāvida Luisa duets. PSG šobrīd kož pirkstos.
MAN ŽĒL IBRAS
caps lock spečiāli iekliedzu

  -2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:07, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Ja turnīrs nenotiktu Brazīlijā, tad šo izlasi nepieskaitītu pie galvenajiem turnīra favorītiem, viņiem pietrūka gandrīz viss, tikai par veiksmi nevarēja sūdzēties, jo labi, ka vēl tik tālu tika.
Šai komandai nebija rakstura, disciplīnas, pret Vāciju praktiski viss beidzās pēc pirmajiem vārtiem. Visas spēles sākumā uz emocijām skrēja kā traki, bet beigās nolūza praktiski visos mačos.
Prieks par oranžajiem, atzīšos, ka negaidīju tik labu sniegumu no viņiem (paredzēju, ka pat netiks no grupas ), bet pat neskatoties uz pateicīgo zaru, viņi noteikti finālu bija pelnījuši vairāk kā Brazīlija.
pēc kara visi gudri. Nafig savus spriedumus neizteici pirms turnīra? Sastāvs jau labu laiku bija zināms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-07-13 01:07, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: >>>Hose Girtinho
Varu paskaidrot,pārkāpums pret Robēnu tika uzsākts vēl pirms soda laukuma,tātad soda sitiens no 17 metriem, nevis 11 metru soda sitiens.par kartītes krāsu piekrītu,pēdējās cerības sods.
Ja Robens būtu uz vietas parāvis uz acīm...o.k. piekrītu, bet viņš saglabāja līdzsvaru un turpināja kustību, viņu aiz rokas nolka jau v.laukumā... tākā tiesnesim grūti ko pārmest.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:07, pirms 11 gadiem
To objektiivais 4 golus, 1 ESP 2 AUS un 1 MEX.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:07, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: muļķības, Silva, lai gan neaizvadīja labāko spēli šodien, kopumā bija lielisks visā turnīrā. Problēmas bija balsta pussarga pozīcijā. Paskaties uz Argentīnu, kur Maskerano visus Ned uzbrukumus apturēja jau laukuma vidusdaļā
nu nu
Va tā ksavjēra noskrien 14 km 90 min?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:08, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: pirmie divi goli protams ar "smaciņu",tomēr jāatzīst holandiešu uzvara vairāk kā pelnīta.
Patiesībā visi trīs goli bija ar piesmaku - pēdējā Janmāts pret Oscaru visticamāk pārkāpa noteikumus laukuma vidū - un aizskrēja pretzubrukumā... Tai pat laikā tiesnesis neiedeva 2 pendeles brazīļiem kuras varēja dot - 1. Vlāra roka (2.puslaikā) piespiesta nebija , bumba pa to trāpija un priekšrocības arī ieguva. 2. Un gadījumā ar Oskaru - nu tur drīzāk uz pendeli nevis simulāciju vilka.
Respektīvi labi ka šis bija mačs par 3. vietu nevis fināls - tiesnesū brigādei būtu problēmas ar izbraukšanu no valsts pretējā gadījumā....

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:08, pirms 11 gadiem
Malaci Niderlande

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:08, pirms 11 gadiem
Namejs komā?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:08, pirms 11 gadiem
Kaut kā tā arī neredzēju to lielo BRA spēku par kuru visi kladzināja pirms PK JA nebūtu neimāra individuālas meistarībaS+ tiesnešu atbalsta tad iespējams pat no grupas netiktu

  +6 [+] [-]

, 2014-07-13 01:09, pirms 11 gadiem
Brazilija bez Neymara ir tas pats,kas Man City bez naudas

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:09, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Ja turnīrs nenotiktu Brazīlijā, tad šo izlasi nepieskaitītu pie galvenajiem turnīra favorītiem, viņiem pietrūka gandrīz viss, tikai par veiksmi nevarēja sūdzēties, jo labi, ka vēl tik tālu tika.
Šai komandai nebija rakstura, disciplīnas, pret Vāciju praktiski viss beidzās pēc pirmajiem vārtiem. Visas spēles sākumā uz emocijām skrēja kā traki, bet beigās nolūza praktiski visos mačos.
Prieks par oranžajiem, atzīšos, ka negaidīju tik labu sniegumu no viņiem (paredzēju, ka pat netiks no grupas ), bet pat neskatoties uz pateicīgo zaru, viņi noteikti finālu bija pelnījuši vairāk kā Brazīlija.
es to pamanīju pret ČIL, kur 60 min nolūza un pret KOL solīju, ka 40 min nolūzīs, bet iemuļļāja otros

Hamezs varbūt pat iznestu LV mīluļus HOL

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:09, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šobrīd kož, bet pasakām jau mēs visi ticam, vai ne? Bet šobrīd fakti runā paši par sevi.
Neesu pārliecināts vai pat tagad viņi pirkstos kož!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:09, pirms 11 gadiem
>sasperjods-k raksta-Tas bi Zālamāna lēmums
saraknā bez 11m novestu pie 5-0 : )))

Es arī tā padomāju,jo tiesnesim šeit bija divas ne tās labākās izvēles priekš brazīļiem.
Bet Bet un Credo garām,jo naktsmaiņa darbā.Labi vēl ,ka spēli redzēju.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:09, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Patiesībā visi trīs goli bija ar piesmaku - pēdējā Janmāts pret Oscaru visticamāk pārkāpa noteikumus laukuma vidū - un aizskrēja pretzubrukumā... Tai pat laikā tiesnesis neiedeva 2 pendeles brazļiem kuras varēja dot - 1. Vlāra roka (2.puslaikā) piespiesta nebija , bumba pa to trāpija un priekšrocības arī ieguva. 2. Un gadījumā ar Oskaru - nu tur drīzāk uz pendeli nevis simulāciju vilka.
Respektīvi labi ka šis bija mačs par 3. vietu nevis fināls - tiesnesū brigādei būtu problēmas ar izbraukšanu no valsts pretējā gadījumā....
Oscars tur tīri pats meklēja pretinieka kāju. Holandieties visiem spēkiem mēgināja izvairīties un arī to praktiski izdarīja

  +4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:10, pirms 11 gadiem
xvalchax rakstīja: Ja Robens būtu uz vietas parāvis uz acīm...o.k. piekrītu, bet viņš saglabāja līdzsvaru un turpināja kustību, viņu aiz rokas nolka jau v.laukumā... tākā tiesnesim grūti ko pārmest.
Jā, tieši manas domas. Viņš jau nezaudēja līdzsvaru ārpus soda laukuma. Šoreiz cīnījās līdz galam un izcīnīja "pendeli".

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:10, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Robēns tomēr ir extra klases špielers,kaut vai 5.gols pret Spāniju man vienmēr paliks atmiņā !
Robēns jau šad tad piesimulēja, bet tik notivēts cīnītājs pat nav Mesī
un te man dzims ģeniāla doma
diM prombūtnē Mesī ir jāiet par vingeru

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:10, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: nu nu
Va tā ksavjēra noskrien 14 km 90 min?
Brazīlijai bieži iekrita uz ātrajiem pretuzbrukumiem. Kad 2 aizsargi pret 3 uzbrucējiem palika. Ko tad var pārmes CB, kurš paliek mazākumā savā laukuma pusē. Bet Arg. Šāda situācija nebija novērojama

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:11, pirms 11 gadiem
ESP- pendele, AUS-arī viena pendele,es to neuzskatu ka zaudētus vārtus no spēles. Pirma pendele bija no pirksta izzīsta, otrā nejausība, ka veiksmīgi pret roku bumba trāpīja
DoOrDie rakstīja: To objektiivais 4 golus, 1 ESP 2 AUS un 1 MEX.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:11, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Neesu pārliecināts vai pat tagad viņi pirkstos kož!
Gan jau, ka paši neskatās turnīru, bet liek to darīt saviem skautiem.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:11, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: pēc kara visi gudri. Nafig savus spriedumus neizteici pirms turnīra? Sastāvs jau labu laiku bija zināms
Itkā no sastāva viss būtu atkarīgs, nav kkāda fifa 14, paskaties spēlētāju overall, izdari secinājumus lol, negaidīju, ka viņi būs tik psiholoģiski vāji, paļaujoties par daudz uz emocijām un Neimāru, kā savu messiju, pilnīgi sabrūkot jau tik svarīgas spēles sākumā ( runāju par 1/2 finālu)

  +3 [+] [-]

, 2014-07-13 01:12, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Kas vērtīgāk? Latvijas bronza kamaniņās Sočos vai FIFA PK bronza?
Vērtīgāks ir Soču olimpiskais komplekss...šobrīd

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:12, pirms 11 gadiem
Prieks bija verot niderlandes speeli, ja loti veletos varetu ari 5-0 dabuut, bet tas jau butu parak skarbi pret braziliju un brazilijas komandu tas nobeigumaa..

  +4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:12, pirms 11 gadiem
Frost rakstīja: komentētāji spaiss lieto ?
Koscinkevičš:"Bumbai skrien pakaļ Hulks un Hulks.Izskatās,ka bumbu iegūst Hulks."

  +4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:13, pirms 11 gadiem
Vlāram rokas nebija (kustības nekādas, un trajektoriju bumba nemainīja)
Oscaram varbūt varēja iedot pendeli, bet arī pret Robbenu vajadzeja dot pendeli2. puslaikā. Grozi kā gribi bet NED šodien bija labāki un pelnīja uzvaru
Onka rakstīja: Patiesībā visi trīs goli bija ar piesmaku - pēdējā Janmāts pret Oscaru visticamāk pārkāpa noteikumus laukuma vidū - un aizskrēja pretzubrukumā... Tai pat laikā tiesnesis neiedeva 2 pendeles brazīļiem kuras varēja dot - 1. Vlāra roka (2.puslaikā) piespiesta nebija , bumba pa to trāpija un priekšrocības arī ieguva. 2. Un gadījumā ar Oskaru - nu tur drīzāk uz pendeli nevis simulāciju vilka.
Respektīvi labi ka šis bija mačs par 3. vietu nevis fināls - tiesnesū brigādei būtu problēmas ar izbraukšanu no valsts pretējā gadījumā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:13, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Oscars tur tīri pats meklēja pretinieka kāju.
Pajāt ko meklēja vai nē - kontakts bija , celis izlikts arī. Ja vēl piepluso ka holandieši pendeli dabūja ar krišanu ārpus soda laukuma (tur gan vairāk līnijnieks vainīgs), tad pendelei drīzāk bija nekā nebija .

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:13, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: es to pamanīju pret ČIL, kur 60 min nolūza un pret KOL solīju, ka 40 min nolūzīs, bet iemuļļāja otros

Hamezs varbūt pat iznestu LV mīluļus HOL
Kolumbieši izskatījas, ka līdz galam neticēja, ka var uzvarēt brazīļus, tikai pēc sava iesistā gola sāka skriet uz priekšu, kad jau bija par vēlu.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:13, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Malači, pelnīti tika pie medaļas. Tagad gribētu redzēt un pasmieties to ekspertu sejās, kas teica ka BRA būs labākā aizsardzība PK un ka Holandes aizsardzība ir sūdiga(jo jauns=sūdīgs pēc ekspertu teiktā), jo PK ielaida veselus divus golus
Es saskaitīju četrus, bet lietas būtību nemaina.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:14, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: >sasperjods-k raksta-Tas bi Zālamāna lēmums
saraknā bez 11m novestu pie 5-0 : )))

Es arī tā padomāju,jo tiesnesim šeit bija divas ne tās labākās izvēles priekš brazīļiem.
Bet Bet un Credo garām,jo naktsmaiņa darbā.Labi vēl ,ka spēli redzēju.
Spiežu roku, ka saki, ka BB un Cr ir švakrs piedāvājums : )
ceru, ka biji Pāviliņos pa dien
Pujāti abi bija tik labi, pārsalušas nāras dziedāja kā EHR un mazā miesta sirsnīgums, kur viss kopā i čum labāk par V-pils un LIE masām, pēdējai vēl vecmeitu izlaušanās uz brīvlaisto vīru masu auru pulkiem...
Uzvarēja jau šodien pareizais!!!

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:15, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Pajāt ko meklēja vai nē - kontakts bija , celis izlikts arī. Ja vēl piepluso ka holadieši pendeli dabūja ar krišanu ārpus soda laukuma (tur gan vairāk līnijnieks vainīgs), tad pendelei drīzāk bija nekā nebija .
nekas nav pajāt. Ja Tu kādam uz laukauma pats uzskrien virsū, tad tā ir Tava paša vaina. kā šajā gadījumā.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:15, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho, 01:10, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt

xvalchax rakstīja: Ja Robens būtu uz vietas parāvis uz acīm...o.k. piekrītu, bet viņš saglabāja līdzsvaru un turpināja kustību, viņu aiz rokas nolka jau v.laukumā... tākā tiesnesim grūti ko pārmest.

Jā, tieši manas domas. Viņš jau nezaudēja līdzsvaru ārpus soda laukuma. Šoreiz cīnījās līdz galam un izcīnīja "pendeli".

Zēni,jūs slikti zināt futbola noteikumus.Nav svarīgi kur cīnās un nokrīt.
Sods par pārkāpumu tiek dots vietā,kur tas uzsākts.Un šinī gadījumā tas bija vismaz metru pirms soda laukuma.Punkts.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:15, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kolumbieši izskatījas, ka līdz galam neticēja, ka var uzvarēt brazīļus, tikai pēc sava iesistā gola sāka skriet uz priekšu, kad jau bija par vēlu.
HOR parādīja, ka BRA ir švabraki,
MEX jau tos varēja pārmācīt, ja ne Torontas labākā spēle dzīvē nebūtu

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:16, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Hose Girtinho, 01:10, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt

xvalchax rakstīja: Ja Robens būtu uz vietas parāvis uz acīm...o.k. piekrītu, bet viņš saglabāja līdzsvaru un turpināja kustību, viņu aiz rokas nolka jau v.laukumā... tākā tiesnesim grūti ko pārmest.

Jā, tieši manas domas. Viņš jau nezaudēja līdzsvaru ārpus soda laukuma. Šoreiz cīnījās līdz galam un izcīnīja "pendeli".

Zēni,jūs slikti zināt futbola noteikumus.Nav svarīgi kur cīnās un nokrīt.
Sods par pārkāpumu tiek dots vietā,kur tas uzsākts.Un šinī gadījumā tas bija vismaz metru pirms soda laukuma.Punkts.
Ja sods turpinaas soda laukumaa,tad ir pendele.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:17, pirms 11 gadiem
toties Latvija ir Baltijas kausa čempioni.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:18, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Patiesībā visi trīs goli bija ar piesmaku - pēdējā Janmāts pret Oscaru visticamāk pārkāpa noteikumus laukuma vidū - un aizskrēja pretzubrukumā... Tai pat laikā tiesnesis neiedeva 2 pendeles brazīļiem kuras varēja dot - 1. Vlāra roka (2.puslaikā) piespiesta nebija , bumba pa to trāpija un priekšrocības arī ieguva. 2. Un gadījumā ar Oskaru - nu tur drīzāk uz pendeli nevis simulāciju vilka.
Respektīvi labi ka šis bija mačs par 3. vietu nevis fināls - tiesnesū brigādei būtu problēmas ar izbraukšanu no valsts pretējā gadījumā....
Ja Oskars nebūtu taisījis līdaciņu un turpinājis kustību, pendele būti pilnīgi pamatota.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:19, pirms 11 gadiem
Tad rīt Vāciju gaida Brazīlijas liktenis

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:21, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Pajāt ko meklēja vai nē - kontakts bija , celis izlikts arī. Ja vēl piepluso ka holandieši pendeli dabūja ar krišanu ārpus soda laukuma (tur gan vairāk līnijnieks vainīgs), tad pendelei drīzāk bija nekā nebija .
Robens jau nekrita ārpus soda laukuma, bet gan tieši soda laukumā. Kāpēc gan jāatalgo brazīliešu aizsargs par to, ka turēja Robenu, kamēr tas nokļuva soda laukumā un tur nokrita? Pēc jebkuras loģikas tur bija "pendele".

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:21, pirms 11 gadiem
HalaCukurs rakstīja: Tad rīt Vāciju gaida Brazīlijas liktenis
Kādā ziņā var būt tāds pats liktenis, ja zaudēs tad visticamāk ar kkādu 0-1, ja argi atkal nospēlē superdisciplinēti aizsardzībā, Vācija nav atkarīga no viena spēlētāja, un viņi nesalūzīs jau pēc viena vārtu guvuma sākumā.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:22, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Hose Girtinho, 01:10, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt


Sods par pārkāpumu tiek dots vietā,kur tas uzsākts.Un šinī gadījumā tas bija vismaz metru pirms soda laukuma.Punkts.
es knapi zinu jaunos svarcelšanas noteikumus, bet krimināltiesībās ir pabeigts noziedzīgs nodarījums un turpināts nozīedzīgs nodarījums...
Robēnis skrēja tik ātri, ka viens Tjagū tēvišķais glāsts turpinājās 4-5 m

pēc Tava sanāk, ka, ja bumbu netīši skar ar roku pie 17m, bet var nesvilpt, jo bumbu saglabā uzbrucējs, un to pie 15m noķer rokās aizsargs, ir sods no 17m ; )

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:23, pirms 11 gadiem
eu eu eu
neticu, ka visi futeņa vietējie fani ir Liepājā Pāviliņos Ventiņos Engurē Rojā Lapiņos un Saulkrastos...

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:23, pirms 11 gadiem
Arī 32. vieta PK ir vērtīgāka par Ziemas OS bronzu

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:23, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kādā ziņā var būt tāds pats liktenis, ja zaudēs tad visticamāk ar kkādu 0-1, ja argi atkal nospēlē superdisciplinēti aizsardzībā, Vācija nav atkarīga no viena spēlētāja, un viņi nesalūzīs jau pēc viena vārtu guvuma sākumā.
Arg ir uzvarējuši visās spēlēs, ar katru spēli uzlabojot sniegumu. Nav pamata domāt, ka viņi salūzīs.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:25, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Arī 32. vieta PK ir vērtīgāka par Ziemas OS bronzu
piekrītu, bet lieta tāda, ka OS bronza mums ir, bet 32. vieta WC mums nav un nekad nebūs

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:25, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Zēni,jūs slikti zināt futbola noteikumus.Nav svarīgi kur cīnās un nokrīt.
Sods par pārkāpumu tiek dots vietā,kur tas uzsākts.Un šinī gadījumā tas bija vismaz metru pirms soda laukuma.Punkts.
Bet ja nu gadījumā tiesnesis ļauj spēlēt, bet tā vietā lai atlaistu vaļā, pretinieks turpina turēt spēlētāju ar bumbu? Tad jau pēc būtības ir visas tiesības fiksēt pārkāpumu arī punktā, kur spēlētājs tiek nogāzts. Un šajā gadījumā Robens tika nogāzts tieši soda laukumā, bet ne pirms tā. Var jau turēt aiz krekla visa laukuma garumā, kamēr vien spēlētājs turas kājās, bet sodu ir loģiski fiksēt vietā, kur šis spēlētājs tiek nogāzts. Tā kā viss loģiski un pēc noteikumiem.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:26, pirms 11 gadiem
xvalchax rakstīja: Ja Oskars nebūtu taisījis līdaciņu un turpinājis kustību, pendele būti pilnīgi pamatota.
Par to gan neesmu tik drošs, jo pēc būtības "pendele" bija jādod, jo pārkāpums bija nenoliedzams.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 01:27, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: muļķības, Silva, lai gan neaizvadīja labāko spēli šodien, kopumā bija lielisks visā turnīrā. Problēmas bija balsta pussarga pozīcijā. Paskaties uz Argentīnu, kur Maskerano visus Ned uzbrukumus apturēja jau laukuma vidusdaļā
Šajā gadījumā meistarībā sap*sās Skolari. Kāda problēma likt Luizu kā balsta pussargu, kopā ar Ramiresu, aizsardībā Silva ar Danti? plus būtu Chelsea saikne ar Oskaru un Fernandinju šajā čempī izskatījās, lai piedod City fani, pēc mēsla. Zinu, ka dzīve nav FIFA 14, bet ja ir problēmas ar aizsardzību, tad šis variants nevar neko vairāk pasliktināt.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:28, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet ja nu gadījumā tiesnesis ļauj spēlēt, bet tā vietā lai atlaistu vaļā, pretinieks turpina turēt spēlētāju ar bumbu? Tad jau pēc būtības ir visas tiesības fiksēt pārkāpumu arī punktā, kur spēlētājs tiek nogāzts. Un šajā gadījumā Robens tika nogāzts tieši soda laukumā, bet ne pirms tā. Var jau turēt aiz krekla visa laukuma garumā, kamēr vien spēlētājs turas kājās, bet sodu ir loģiski fiksēt vietā, kur šis spēlētājs tiek nogāzts. Tā kā viss loģiski un pēc noteikumiem.
Tavs piemērs līdzīgs manam, bet neesam lasījuši Nionas tīstokļus

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:28, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tavs piemērs līdzīgs manam, bet neesam lasījuši Nionas tīstokļus
Tas gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:30, pirms 11 gadiem
teemusalami rakstīja: Šajā gadījumā meistarībā sap*sās Skolari. Kāda problēma likt Luizu kā balsta pussargu, kopā ar Ramiresu, aizsardībā Silva ar Danti? plus būtu Chelsea saikne ar Oskaru un Fernandinju šajā čempī izskatījās, lai piedod City fani, pēc mēsla. Zinu, ka dzīve nav FIFA 14, bet ja ir problēmas ar aizsardzību, tad šis variants nevar neko vairāk pasliktināt.
Patiesībā laba doma par Luisu kā balsta pussargu. Turklāt tādā gadījumā Dante gan jau nospēlētu vairāk kā pilnvērtīgi.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:32, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Fernandinjo labi kapāja un parādīja ko iemācījies EPL - policista iemaņas. Kas par spēka paņēmieniem Fernandinjo izpildījumā, skaisti
Beidz murgot, Robīt pusiīt! Un kur tad palika Tavas prognozes, rakstot no 10 dažādiem profiliem? Sanāk, ka "City" tomēr ir par 9 faniem mazāk, vai ne?

  +4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:32, pirms 11 gadiem
zeel Braziiliju,shitaa nosleegt turniiru savaas maajaas,vismaz man neliels priecinjsh,ka Neimars jau uz kaajaam un normaali paarvietojas bez jebkaadas paliidziibas no malas

  +4 [+] [-]

, 2014-07-13 01:33, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kā tāda BRA tika tik tālu?
Protams ar Freda “nolpelnīto” pendeli pret HOR
Jo pretēji HOL jau šos izslēgtu 1/8
Tāpat kā KOR savulaik!

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:34, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Fernandinjo labi kapāja un parādīja ko iemācījies EPL - policista iemaņas. Kas par spēka paņēmieniem Fernandinjo izpildījumā, skaisti
tad nu gan daudz iemaacijies,katraa sadursmee kaadam pa kaaju ieshaut, bet normaalu piespeeli uz priekshu,kas saasinaatu situaaciju maaciisies naakamsezon?

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:34, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Arī 32. vieta PK ir vērtīgāka par Ziemas OS bronzu
reāli jau par zeltu sudrebu un 2 bronzām kopā + zelts bmx : /
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:36, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par to gan neesmu tik drošs, jo pēc būtības "pendele" bija jādod, jo pārkāpums bija nenoliedzams.
Pārkāpums noteikti bija, šis moments noteikti ir pat ne diskutējams. Iespējams pendele šinī gadījumā būtu bijusi pamatota. Iespējams tiesnesi ietekmēja Oskara samākslotā kūleņošna.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:36, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Patiesībā laba doma par Luisu kā balsta pussargu. Turklāt tādā gadījumā Dante gan jau nospēlētu vairāk kā pilnvērtīgi.
it sev, ka visam Bundesam iet kā pa sviestu

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:37, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Arg ir uzvarējuši visās spēlēs, ar katru spēli uzlabojot sniegumu. Nav pamata domāt, ka viņi salūzīs.
Es domāju par Vāciju, jo kjipa viņus sagaidot Brazīlijas liktenis

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 01:43, pirms 11 gadiem
ArsenalFC rakstīja: Brazilija bez Neymara ir tas pats,kas Man City bez naudas
Jā, labs! Žēl, ka Neimāru traumēja.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:45, pirms 11 gadiem
ArsenalFC rakstīja: Ja sods turpinaas soda laukumaa,tad ir pendele.
Pirms soda laukuma palaida, bet pats vainīgs, nav ko netīri spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-13 01:55, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: piekrītu, bet lieta tāda, ka OS bronza mums ir, bet 32. vieta WC mums nav un nekad nebūs
1938.gadā Latvija gandrīz aizbrauca uz PK.Kvalifikācijas grupā bijām otrie aiz Austriešiem,bet viņi neaizbrauca,jo viņus anektēja Vācija.Pēc noteikumiem uz PK bija jābrauc Latvijai,jo,kā jau teicu,grupā bijām otrie aiz Austriešiem.bet FIFA Latvijas vietu atdeva Anglijai,bet šie PK negribēja spēlēt un nevienai citai komandai FIFA vietu nepiedāvāja.Tāpēc tajā PK bija par 1 komandu mazāk,nekā vajadzēja būt.Tik tuvu PK kā toreiz, mēs diez vai kādreiz būsim.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:59, pirms 11 gadiem
Aizsargs izklupienā nospēlē bumbā, pēc tam bumbu zaudējušais uzbrucējs klūp pār uzbrucēja kāju. Parasti šādās situācijas labs tiesnesis sodu nedod, un apmēram tāda bija situācija ar Oskara kritienu. Pats kritiens nebija simulācija, bet tas tika papildus izskaistināts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 02:01, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: 8 vieta PK ir vērtīgāka par Ziemas OS bronzu
Pat tikšana PK finālturnīrā ir lielāks panākums!

     [+] [-]

, 2014-07-13 02:06, pirms 11 gadiem
Dāvis_P rakstīja: 1938.gadā Latvija gandrīz aizbrauca uz PK.Kvalifikācijas grupā bijām otrie aiz Austriešiem,bet viņi neaizbrauca,jo viņus anektēja Vācija.Pēc noteikumiem uz PK bija jābrauc Latvijai,jo,kā jau teicu,grupā bijām otrie aiz Austriešiem.bet FIFA Latvijas vietu atdeva Anglijai,bet šie PK negribēja spēlēt un nevienai citai komandai FIFA vietu nepiedāvāja.Tāpēc tajā PK bija par 1 komandu mazāk,nekā vajadzēja būt.Tik tuvu PK kā toreiz, mēs diez vai kādreiz būsim.
Ņemot vērā, kā šobrīd attīstās notikumi LV futbolā, diemžēl - jā: diez vai kādreiz būsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 02:33, pirms 11 gadiem
Brazīlijai būs jāmaina Skolari. Visu cieņu Lielajam Filam par viņa iepriekšējiem panākumiem, it īpaši uzvaru 2002.gada Pasaules kausā, taču viņa laiks pie Brazīlijas izlases stūres (un varbūt vispār trenēšanai?) ir beidzies. Iespējams, laiks doties pensijā. Darbības, kas tika veiktas gan pirms PK (piemēram, vairāku spēlētāju nepaņemšana), kā arī šajā PK - daudz kļūdaini lēmumi taktikās, spēlētāju izvietojumā utt + visa spēles koncentrēšana tikai ap Neimāru rezultātā arī deva šo fiasko. Protams, ir arī daudzi citi faktori, pie kuriem Skolari, iespējams, nav vainojams, taču viņš, diemžēl, ir galvenais vaininieks, jo Brazīlijas līmeņa komandai, kaut tā šobrīd nav ar tādām zvaigznēm ierindā, kāda tā bija pirms 10-15 gadiem, savās mājās 2 spēlēs ielaist 10 (!!!!!) vārtus, tas ir zem visas kritikas un absolūti nav pieļaujams, ņemot vērā arī to faktu, ka neskaitāmi eksperti un specialisti tieši Brazīlijas aizsardzību nosauca par izlases spēcīgāko līniju. No Brazīlijas pirms šī PK, kā šodien Eurosport studijā teica Džeimss, visi gaidīja līdzīgu spēli kā Argentīnai - ar lielu koncentrēšanos aizsardzībai, jo uzbrukumā tikai uz Neimāru reāli varēja cerēt, taču tieši aizsardzība visvairāk arī izgāzās. Jau grupu turnīrā tā nerādīja savu līmeni, gan spēlē pret Horvātiju, gan spēlē pret Meksiku, bet izšķirošajā fāzē pilnībā izgāzās. Līdz ar to Skolari, kurš vienmēr bija slavens ar ļoti labas komandas spēles veidošanu savās komandās, dzelžainu disciplīnu, labi spēlējot aizsardzībā + pamatā veiksmīgi izvēlētiem taktiskiem zīmējumiem, šoreiz cieta fiasko. Un nav runa par Brazīlijas palikšanu 4.vietā, bet gan par parādīto sniegumu. Komanda vienkārši nebija gatava šim PK, un tā ir pilnībā treneru vaina. Atceros, kā Brazīlija spēlēja pirms gada Konfederāciju kausā - tā bija pavisam cita izlase - disciplīna, presings visā laukuma teritorijā, ļoti laba aizsardzība, ātra saspēle. Tādēļ bukmeikeri ne velti pirms PK sākuma uzskatīja Brazīliju par favorītu Nr.1 uz uzvaru, pat bez izteikti spilgta gala uzbrucēja. Taču acīmredzot pēc tās uzvaras, brazīļiem iestājās kaut kāds atslābums, un viņi vairs nevarēja sasniegt to pašu līmeni. Ja čempionāta sākumā vēl likās (pats to rakstīju savos komentāros), ka Brazīlija vēl var ieskrieties, diemžēl, viss izrādījās daudz skumjāk. + vēl pamatīgi nepaveicās ar divu līderu iztrūkumu 1/2 finālā. Taču tik un tā zaudēt 1:10 2 spēlēs nav pieļaujami! Līdz ar to Paldies Lielajam Filam par darbu, taču būtu laiks doties pensijā! Vienmēr esmu cienījis šo treneru, taču iespējams šo otro Brazīlijas trenēšanu nebija jāuzņemas. Viņš tagad paliks visu (it īpaši brazīļu) atmiņā nevis kā treneris, kurš 2002.gadā atnesa savai valstij pasaules kausu, bet gan kā treneris, kurš fatāli izgāzās ar izlasi pašu mājās. Ļoti žēl, jo kā treneris (ņemot vērā viņa visus iepriekšējos sasniegumus), viņš to nebija pelnījis!

Kas būs ar Brazīliju tālāk. Grūti pateikt. Jāmaina treneris, iespējams, arī lielai daļai šīs izlases spēlētāju vairs nebūtu jāspēlē izlasē, taču kas būs ar šo, iepriekš vienmēr skaistu futbolu rādošo izlasi tālāk, to redzēsim. Priekšā Copa America 2015.gadā un arī nākamā PK kvalifikācija. Bet, domāju, ka uzreiz nekas labs Brazīlijai nespīd. Būs jāveido pilnīgi jauna komanda un kamēr tā sasniegs (ja sasniegs!) augstu līmeni, var paiet daudzi gadi. Paredzu, ka pat nākamā PK kvalifikācijā Brazīlijai ies ļoti grūti. Brazīlijai ir kvalitatīvu uzbrucēju trūkums, kaut kāda krīze futbolā ir vērojama, taču gan jau pēc šiem fiasko viņi kaut ko darīs lietas labā, jo tomēr tajā valstī futbols ir reliģija - valsts ar tādu iedzīvotāju skaitu (vairāk kā 200 milj.) un tādām tradīcijām futbolā, atgriezīsies futbola virsotnē. Taču kad tas notiks ir cits jautājums? Pēc 8? pēc 12 vai varbūt pat pēc 20 gadiem? Skaidrs, ka ne pēc 4 gadiem. šobrīd nekas uz to nenorāda. Taču ticu, ka atgriezīsies virsotnē.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 02:51, pirms 11 gadiem
lol22 rakstīja: Es gan vēl ticu Latvijas izlasei,pat nezinu kāpēc,bet ticu!
Gribētos ticēt. Bet vispirms būtu jāmainās federācijas vadībai, pārāk ilgi viņi tur iesēdējušies!! Šobrīd tik daudzās skolās ir mākslīgi futbola laukumi ar vārtiem apvilktiem ar tīklu... kad kādreiz skolas gados dzenājām bumbu, to bija jādara pa garu zāli, jāskrien kaut kur pakaļ pēc tās, kad spēcīgi iesitām bumbu vārtos. Tagad būtu viens prieks spēlēt pa šādiem laukumiem. Būtu jāattīsta jauniešu komandas, klubos jāliek uzsvars uz profesionalitāti, jāfokusējas ilgtermiņam. Bet kas šobrīd notiek? Klubs pārdod spēlētāju, bet pat nevar izmaksāt spēlētājiem algas!! Dīvaini rezultāti, kurus jāizmeklē UEFA... toto utt. Izlase vēl turās uz dažiem svarīgiem leģionāriem, kas vēl spēlē normālos klubos ārpus LV, taču drīz arī tas var izzust, jo klubi LV arvien vairāk degradē. Kā var neuzvarēt Fēru salu klubu??? Pirms 10-15 gadiem tādi klubi tika grauti ar 3:0, 5:0 un 7:1. Pēdējie veiksmīgie uzplaiksnījumi LV futbolā, šķiet bija 2009.gadā, kad izlase līdz pēdējam cīnījās par iekļūšanu 2010.gada PK, un Ventspils ļoti veiksmīgi spēlēja Eiropas līgas grupu turnīrā. Tajā brīdī bija cerība, ka atkal varētu atsakties augšupeja, taču pēdējie gadi nolaida šo cerību podā. Kādēļ Ventspils pēkšņi varēja tik veiksmīgi cīnīties Eiropas līgā pret Hertu, Heerenveen un Sporting, paņemot pat 3 punktus grupā??? Tādēļ ka par katru neizšķirtu tika izmaksāti bonusi utt, taču acīmredzot Ventspils kluba īpašniekiem šī naudiņa ļoti patika un paši to vien iztērēja, bet varēja ieguldīt to kluba attīstībā!!! Visiem interesē tikai īstermiņa rezultāti, nav koncentrācijas un mērķtiecīgas politikas uz ilgtermiņu. Tas gan valstij kopumā, gan sportā (futbolā) raksturīgi. Federācijas darboņi IR aizsēdējušies, taču vai viņu vietā atnāktu godīgi, valsts labā strādāt griboši cilvēki? Vai viņus kāds tur laidīs???? Tas ir liels jautājums! Ja klubi turpinās degradēt, tad drīz neviens ārzemju klubs ar vairs nepirks spēlētājus (ja nu vienīgi neparādās kāds īpašs talants), un LV izlase var noslīdēt apmēram līdz Fēru salām FIFA rangā. Diemžēl. Ja turpināsies tā, kā tas ir šobrīd, līdz katastrofai nebūs ilgi jāgaida. Līdz šim viss LV futbols vēl turējās uz PSRS futbola attīstības skolas un pieejām, taču ar katru gadu šī ietekme pazūd, bet nekas jauns, kardināls, uz attīstību virzošs, netiek darīts.

ļoti pesimistiski viss izklausās, taču arī man ir kaut kāda cerība, ka kaut kas var mainīties uz labo. Savādāk jau nebūtu jēga dzīvot, ja neticēt labajam. Jautājums tikai citā. Kad tas notiks? Tāpat kā ar Brazīliju - kad tā nokļūs virsotnē. Pēc 10? 20? 30 gadiem?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:00, pirms 11 gadiem
Kapec tadi drauni komenteja so speli, vai tiesam ltv nav neka labaka? Ir jau pajolis Buls basketa, vel futbola kautkadi ihdioti, nu blaviens, sanemamies.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:09, pirms 11 gadiem
miconis rakstīja: Kapec tadi drauni komenteja so speli, vai tiesam ltv nav neka labaka? Ir jau pajolis Buls basketa, vel futbola kautkadi ihdioti, nu blaviens, sanemamies.
Pilnīgi piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:28, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Robens jau nekrita ārpus soda laukuma, bet gan tieši soda laukumā. Kāpēc gan jāatalgo brazīliešu aizsargs par to, ka turēja Robenu, kamēr tas nokļuva soda laukumā un tur nokrita? Pēc jebkuras loģikas tur bija "pendele".
ne pēc vienas loģikas tur nebija jābūt pendelei, jo pārkāpums bija pirms soda laukuma. Nav svarīgi, ka viņš vēl paspēra dažus soļus un iekrita tur.
Bija jābūt sarkanajai un brīvsitienam ārpus soda laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:30, pirms 11 gadiem
2002. g. Skolari nepaņēma izlasē Romario, kas atlasē, kad Brazīlijai negāja, vienā spēlē 6 vai 7 vārtus iesita! Tur sastāvs spēcīgs bija! SKOLARI PENSIJĀ!!!!
Altemix rakstīja: Brazīlijai būs jāmaina Skolari. Visu cieņu Lielajam Filam par viņa iepriekšējiem panākumiem, it īpaši uzvaru 2002.gada Pasaules kausā, taču viņa laiks pie Brazīlijas izlases stūres (un varbūt vispār trenēšanai?) ir beidzies. Iespējams, laiks doties pensijā. Darbības, kas tika veiktas gan pirms PK (piemēram, vairāku spēlētāju nepaņemšana), kā arī šajā PK - daudz kļūdaini lēmumi taktikās, spēlētāju izvietojumā utt + visa spēles koncentrēšana tikai ap Neimāru rezultātā arī deva šo fiasko. Protams, ir arī daudzi citi faktori, pie kuriem Skolari, iespējams, nav vainojams, taču viņš, diemžēl, ir galvenais vaininieks, jo Brazīlijas līmeņa komandai, kaut tā šobrīd nav ar tādām zvaigznēm ierindā, kāda tā bija pirms 10-15 gadiem, savās mājās 2 spēlēs ielaist 10 (!!!!!) vārtus, tas ir zem visas kritikas un absolūti nav pieļaujams, ņemot vērā arī to faktu, ka neskaitāmi eksperti un specialisti tieši Brazīlijas aizsardzību nosauca par izlases spēcīgāko līniju. No Brazīlijas pirms šī PK, kā šodien Eurosport studijā teica Džeimss, visi gaidīja līdzīgu spēli kā Argentīnai - ar lielu koncentrēšanos aizsardzībai, jo uzbrukumā tikai uz Neimāru reāli varēja cerēt, taču tieši aizsardzība visvairāk arī izgāzās. Jau grupu turnīrā tā nerādīja savu līmeni, gan spēlē pret Horvātiju, gan spēlē pret Meksiku, bet izšķirošajā fāzē pilnībā izgāzās. Līdz ar to Skolari, kurš vienmēr bija slavens ar ļoti labas komandas spēles veidošanu savās komandās, dzelžainu disciplīnu, labi spēlējot aizsardzībā + pamatā veiksmīgi izvēlētiem taktiskiem zīmējumiem, šoreiz cieta fiasko. Un nav runa par Brazīlijas palikšanu 4.vietā, bet gan par parādīto sniegumu. Komanda vienkārši nebija gatava šim PK, un tā ir pilnībā treneru vaina. Atceros, kā Brazīlija spēlēja pirms gada Konfederāciju kausā - tā bija pavisam cita izlase - disciplīna, presings visā laukuma teritorijā, ļoti laba aizsardzība, ātra saspēle. Tādēļ bukmeikeri ne velti pirms PK sākuma uzskatīja Brazīliju par favorītu Nr.1 uz uzvaru, pat bez izteikti spilgta gala uzbrucēja. Taču acīmredzot pēc tās uzvaras, brazīļiem iestājās kaut kāds atslābums, un viņi vairs nevarēja sasniegt to pašu līmeni. Ja čempionāta sākumā vēl likās (pats to rakstīju savos komentāros), ka Brazīlija vēl var ieskrieties, diemžēl, viss izrādījās daudz skumjāk. + vēl pamatīgi nepaveicās ar divu līderu iztrūkumu 1/2 finālā. Taču tik un tā zaudēt 1:10 2 spēlēs nav pieļaujami! Līdz ar to Paldies Lielajam Filam par darbu, taču būtu laiks doties pensijā! Vienmēr esmu cienījis šo treneru, taču iespējams šo otro Brazīlijas trenēšanu nebija jāuzņemas. Viņš tagad paliks visu (it īpaši brazīļu) atmiņā nevis kā treneris, kurš 2002.gadā atnesa savai valstij pasaules kausu, bet gan kā treneris, kurš fatāli izgāzās ar izlasi pašu mājās. Ļoti žēl, jo kā treneris (ņemot vērā viņa visus iepriekšējos sasniegumus), viņš to nebija pelnījis!

Kas būs ar Brazīliju tālāk. Grūti pateikt. Jāmaina treneris, iespējams, arī lielai daļai šīs izlases spēlētāju vairs nebūtu jāspēlē izlasē, taču kas būs ar šo, iepriekš vienmēr skaistu futbolu rādošo izlasi tālāk, to redzēsim. Priekšā Copa America 2015.gadā un arī nākamā PK kvalifikācija. Bet, domāju, ka uzreiz nekas labs Brazīlijai nespīd. Būs jāveido pilnīgi jauna komanda un kamēr tā sasniegs (ja sasniegs!) augstu līmeni, var paiet daudzi gadi. Paredzu, ka pat nākamā PK kvalifikācijā Brazīlijai ies ļoti grūti. Brazīlijai ir kvalitatīvu uzbrucēju trūkums, kaut kāda krīze futbolā ir vērojama, taču gan jau pēc šiem fiasko viņi kaut ko darīs lietas labā, jo tomēr tajā valstī futbols ir reliģija - valsts ar tādu iedzīvotāju skaitu (vairāk kā 200 milj.) un tādām tradīcijām futbolā, atgriezīsies futbola virsotnē. Taču kad tas notiks ir cits jautājums? Pēc 8? pēc 12 vai varbūt pat pēc 20 gadiem? Skaidrs, ka ne pēc 4 gadiem. šobrīd nekas uz to nenorāda. Taču ticu, ka atgriezīsies virsotnē.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:46, pirms 11 gadiem
balts rakstīja: 2002. g. Skolari nepaņēma izlasē Romario, kas atlasē, kad Brazīlijai negāja, vienā spēlē 6 vai 7 vārtus iesita! Tur sastāvs spēcīgs bija! SKOLARI PENSIJĀ!!!!
cik atceros, pirms 2002. Brazīlija nemaz nekotējās kā favorīti nr1. Laikam pat tikai kā ceturtie.

  +5 [+] [-]

, 2014-07-13 04:08, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Kas vērtīgāk? Latvijas bronza kamaniņās Sočos vai FIFA PK bronza?
man jau vislabāk patika krievu grūdiens alžīriešu džihadistiem! bet nu krievu grūdiens sočos somiem hokejā arī bija baudāms...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 07:29, pirms 11 gadiem
Jaaaaaa, Brazilijas speka pupedis faktiski parspraga jau ar sagravi zaudetaja maca pret Vaciju, vakar Holande to tikai velreiz apstiprinaja par 120 procentiem. Jasuta pensija Skolari, lai nak kads jauns galvenais koucs un sak buvet komandu pilnigi no jauna. Ar sitadu aizsardzibu PC nav ko darit, un ari uzbrukums nav labaks... Robens - MVP!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 07:46, pirms 11 gadiem
Ļoti smaga vilšanās brazīļu spēlē un arī sastāvā,pat 1982 gadā ,kad man bira asaras pēc brazīļu zaudējuma Itālija vilšanās nebija tik liela,jo tā izlase demonstrēja viskaistāko futbolu ,kādu esmu redzējis.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 07:54, pirms 11 gadiem
Kas notiek ar Brazīļiju? Atceros vecos labos laikus, kad spelēja Kaka, Roberto, Robertinjo, Karloss utml... tagad žēl skatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 09:00, pirms 11 gadiem
Kas notiek ar Brazīliju? Atceros vecos laikus 1970.gada Meksiku- vienīgais čempis, kad nebija intrigas par to - kurš kļùs čempis...spēkā bija formula - iesitiet mums cik varat, bet mēs iesitīsim cik vajadzēs un vēl dažus golus faniem par prieku! ...mjā, tad bija Pele, Žairzinjo...

  +3 [+] [-]

, 2014-07-13 09:07, pirms 11 gadiem
Vienkārši apbrīnojami kā Mourinjo pamanījās "iesmērēt" PSG Luizu, iestāstot šiem ka viņš ir centra aizsargs, un vēl par 45M Cepuri nost...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 09:52, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Ļoti smaga vilšanās brazīļu spēlē un arī sastāvā,pat 1982 gadā ,kad man bira asaras pēc brazīļu zaudējuma Itālija vilšanās nebija tik liela,jo tā izlase demonstrēja viskaistāko futbolu ,kādu esmu redzējis.
1982.gadā Brazīlijas izlasē bija tikai viena vājā vieta -vārtsargs,ielaida visu ko varēja un pat mazliet vairāk
Par demonstrēto futbolu pikrītu! Nelaiķis Tele Santana bija izveidojis lielisku komandu

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 09:54, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: ne pēc vienas loģikas tur nebija jābūt pendelei, jo pārkāpums bija pirms soda laukuma. Nav svarīgi, ka viņš vēl paspēra dažus soļus un iekrita tur.
Bija jābūt sarkanajai un brīvsitienam ārpus soda laukuma.
Nekā tamlīdzīga. Ir viena lieta, ja pārkāpums ir ārpus soda laukuma un tā rezultātā spēlētājs zaudē līdzsvaru un "iekrīt" soda laukumā, bet šoreiz tā nebija. To var traktēt kā pārkāpuma turpinājumu pēc aizturētā soda. Robens pilnībā noturējās kājās, bet Silva viņu turpināja turēt, tāpēc tiesnesim bija visas tiesības un pat pienākums nozīmēt "pendeli". Par to es esmu drošs par visiem 99,9%.
Absolūti stulbs piemērs: spēlētājs uzlec pičpaunā spēlētāja ar bumbu, kurš tomēr noskrien vēl pus laukuma tiesu. Kurā vietā tiesnesim jānozīmē brīvsitiens? Tajā vietā, kurā pretinieks uzlēca pičpaunā, vai tajā vietā, kurā spēlētājs sāka zaudēt līdzsvaru?

     [+] [-]

, 2014-07-13 09:58, pirms 11 gadiem
Nu nezinu kas tie par tādiem noteikumiem. Pēc man zināmajiem, šajā situācijā pārkāpums bija pirms soda laukuma un nav svarīgi cik tālu pēc tam Robens skrien, lec vai lido, noteikumi tika pārkāpti ārpus soda laukuma! Cita lieta, ka tas notika 1-1,5m pirms līnijas, Robena ātrums bija liels un tiesnesis (droši vien līnijtiesnesis) to pussekundes mirkli neuztvēra. Vai arī galvenais tiesnesis nolēma iedot pendeli lai nebūtu tik liela ažiotāža par 100% neiedoto noraidījumu Silvam.

     [+] [-]

, 2014-07-13 10:03, pirms 11 gadiem
Nē, nu ok, pārkāpums varbūt bija uz līnijas, tāpēc patiešām var diskutēt, bet domāju, ka Brazīlija tika sveikā cauri tikai ar "pendeli".

     [+] [-]

, 2014-07-13 10:06, pirms 11 gadiem
Vienu lietu gan komentētāji labi pamanīja, ka brazīļiem visi ir lomu spēlētāji. Pirms čempja zināju, ka Brazīlīja neuzvarēs dēļ vārtsarga(MLS līgas vārtsargs- tas nav nopietni), agrāk arī pieminēju, ka Neimāra svars- viņam var traucēt spēlēt Eiropas fubolā, bet izrādījās, ka pietika Eiropai, bet nepietika PK. Izrādījās, ka arī pārējās līnījas pamatīgi buksē. Kāds te pamatīgi izgāzās ar sastāva komplektāciju, ko te vairāk piebilst...

     [+] [-]

, 2014-07-13 10:07, pirms 11 gadiem
Traki bezzobaina brazilijas izlase, bez nekadiem isti variantiem uzbrukuma zonaa. Skumji, ka vairs nav taadas braziilijas kuras speeles vareeja skatiities ar neaprakstaamu baudu, jo tika speleets vienreizeejs un neatkartojams futbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 11:03, pirms 11 gadiem
markiss3 rakstīja: algun , visa braziilijas izlase sajaa kausa nevis smakoja , bet konkreeti smirdeeja , raadot izcili suudiigu futbolu
Visādi notiek ,jo 1994 gada izlases spēle un sastāvs man nepatika ,bet viņi kļuva par čempioniem,kaut gan bez Romario diez vai tas notiktu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 11:16, pirms 11 gadiem
erudīts007 rakstīja: 1982.gadā Brazīlijas izlasē bija tikai viena vājā vieta -vārtsargs,ielaida visu ko varēja un pat mazliet vairāk
Par demonstrēto futbolu pikrītu! Nelaiķis Tele Santana bija izveidojis lielisku komandu
Jā vārtsags bija viduvējs ,jo spēlē pret Itāliju viņš ielaida praktiski visus sitienus pa vārtiem .Būtībā bijušais cietumnieks P.Rossi un rupjais aizsargs Džentile,plus vārtos D.Zoffs uzvarēja labāko izlasi kādu esmu redzējis,Ziko ,Eders,Falkao,Sokrates bija futbola brīnumdari.

     [+] [-]

, 2014-07-13 11:19, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Čehi un holandieši vēsturiski ir lielākie nelaimes putni
Kā tad! Nav nevienas nelaimīgākas izlases visā pasaulē par nupat pasaules kausa bronzas medaļu saņēmušo Nīderlandi

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 11:29, pirms 11 gadiem
brazīļi vārda tiešajā nozīmē ļoti smako.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 12:20, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Traki bezzobaina brazilijas izlase, bez nekadiem isti variantiem uzbrukuma zonaa. Skumji, ka vairs nav taadas braziilijas kuras speeles vareeja skatiities ar neaprakstaamu baudu, jo tika speleets vienreizeejs un neatkartojams futbols.
Jā, diemžēl tā izlase ir pazudusi vēsturē. Ļoti ceru, ka tomēr kādā dienā tā atgriezīsies.

     [+] [-]

, 2014-07-13 12:53, pirms 11 gadiem
Kaut Nīderlande tā būtu spēlējusi 1/2 pret Argentīnu, tad varbūt būtu finālā iekļuvuši, bet kopumā ļoti liels prieks par oranžajiem, ļoti skaistu futbolu, galvenais rezultatīvu, rādija. A brazīļi vispār nebija pelnījuši pēdējās 3 spēles spēlēt, viņiem vajadzēja 1/8 jau izkrist, jo Čīle spēlēja krietni labāk. Lai priecājas par 4. vietu, jo reāli viņu līmenis ir krietni zemāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 12:54, pirms 11 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, diemžēl tā izlase ir pazudusi vēsturē. Ļoti ceru, ka tomēr kādā dienā tā atgriezīsies.
Gan jau būs, Toļiks jau pareizi pateica, ka 2002. gada izlasē Neimars deldētu soliņu.

     [+] [-]

, 2014-07-13 16:07, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, nu ok, pārkāpums varbūt bija uz līnijas, tāpēc patiešām var diskutēt, bet domāju, ka Brazīlija tika sveikā cauri tikai ar "pendeli".
Nav ko diskutēt, gabaliņu pirms līnijas aizķēra, tieši pirms līnijas palaida vaļā - sarkanā un brīvsitiens.
starp citu, kā Tev manis dotā sitienu un stūru statistika, turpinot Grieķijas/Spānijas tēmu?

     [+] [-]

, 2014-07-13 18:38, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Brazīlijai jābeidz spēlēt futbols- tāpat nekas prātīgs nesanāk!
Njā- gada komentārs. Izlase izcīna 4.vietu pasaulē bet redz esot jābeidz spēlēt. Latvijā varbūt tad vispār visus laukumus jānodedzina? Ja nav, tad nav.
Tas, ka visi saslavē, ka būšot čempioni, tās ir viņu problēmas. Reālās Brazīlijas iespējas tomēr ir aptuveni tādas, kādas tās izvērtās.

     [+] [-]

, 2014-07-13 18:57, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Gan jau būs, Toļiks jau pareizi pateica, ka 2002. gada izlasē Neimars deldētu soliņu.
klausi tikai Toļiku - tālu tiksi

     [+] [-]

, 2014-07-13 20:17, pirms 11 gadiem
[quote sasperjods_k]
Pasniedzu balvas manis un mr- vārdā
Sneiders - efektīvākie vārti PČ
Robens - nenogurstošākais cīnītājs PČ
Kuijts - labākais vecmeistars un univesālākais vīrs
Sīlesens - labākais non top5 līgu vārtsargs
Van Gāls - lielākais treneris
Kluiverts - debija trenera postenī
sasperjods - astkal piipe neatljautas vielas

     [+] [-]

, 2014-07-14 09:06, pirms 11 gadiem
Skolari. Hodžson, Kapello - laiks sapakot mantiņas un mājās siltās čībiņās