Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Kapello: ''Neieskaitītie vārti bija izšķirošais brīdis spēlē''

Kapello: ''Neieskaitītie vārti bija izšķirošais brīdis spēlē''
Fabio Kapello
Foto: PA Wire/Scanpix

Anglijas izlases galvenais treneris Fabio Kapello pēc piedzīvotā zaudējuma 2010.gada Pasaules kausa izcīņas astotdaļfinālā pret Vāciju ar 1:4 apgalvoja, ka neieskaitītie vārti pirmā puslaika laikā bijis izšķirošais brīdis visā spēlē.

Šodien 2010.gada Pasaules kausa izcīņas ietvaros Vācijas izlase astotdaļfinālā ar 4:1 pārspēja Angliju un iekļuva turnīra ceturtdaļfinālā. Ceturtdaļfinālā Vācija spēlēs pret Argentīnas un Meksikas spēles uzvarētāju.

Vācijas izlases galvenais treneris Joahims Lēvs atzina, ka spēles pārtraukumā aicinājis savus futbolistus gūt trešos vārtus: ''Pārtraukumā savai komandai teicu, ka viņiem jāmēģina gūt trešie vārti. Zinājām, ka uzvarēt varam Angliju, spēlējot pretuzbrukumos, jo tā varējām vieglāk apspēlēt viņu aizsardzību. Mūsu spēlētāji to izdarīja šodien lieliski.''

Tikmēr Miroslavs Kloze izteicās, ka jau no pirmajām minūtēm Vācija spēlējusi agresīvi: ''Mēs spēlējām agresīvi šodien jau no spēles pirmās minūtes. Pēdējo spēli pret Ganu mēs neaizvadījām labi, tāpēc šodien sākām uzreiz spēlēt agresīvi. Uzvaru esam pelnījuši, jo spēlējām labāk. Vienmēr esam teikuši, ka mūsu mērķis ir vismaz sasniegt pusfinālu. Uz to arī šobrīd tiecamies''

Pēc spēles Anglijas izlases galvenais treneris Fabio Kapello apgalvoja, ka neieskaitītie vārti būtiski ietekmējuši spēles gaitu: ''Tas bija izšķirošais brīdis visā spēlē. Kur ir tehnoloģijas, kas var palīdzēt noteikt, vai bija vārti? Citādāk jādiskutē par to, vai vārti tika gūti, vai netika. Mēs spēlējām labi, kad rezultāts bija 2:1, bet pēc trešo vārtu zaudējuma sniegums raisīja vilšanos. Vācija ir spēcīga komanda. Pieļāvām vairākas kļūdas, kad Vācija spēli balstīja uz pretuzbrukumiem, taču tiesneši šodien pieļāva lielāko kļūdu.''

Līdzīgās domās bija Stīvens Džerards: ''Esam vīlušies par zaudējumu. Jāatzīst, ka aizsardzībā šodien nespēlējām labi. Svarīgs brīdis spēlē bija, kad neieskaitīja mūsu vārtu guvumu. Šādā līmenī šie lēmumi ietekmē spēli, un, ja vārti tiktu ieskaitīti, tad spēle būtu izvērsusies citādāk un varbūt būtu uzvarējuši.''

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk
news.yahoo.com

1 2 3 4 106 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 20:17, pirms 14 gadiem
Ko citu tev teikt?
P.S. Vaaciem vaartsargs labs

 +45 [+] [-]

, 2010-06-27 20:18, pirms 14 gadiem
tā arī bija!

 +71 [+] [-]

, 2010-06-27 20:18, pirms 14 gadiem
100% piekrītu ka tas bija izšķirošais brīdis, bet tāpat Anglija kautka netā izskatījās, vismaz aizsardzībā.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 20:18, pirms 14 gadiem
Domāju gan...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-06-27 20:20, pirms 14 gadiem
Piekrītu, ka tas daudz ko izšķīra, jo angļiem vajadzēja vairāk spēka veltīt uzbrukumam. Tomēr ir jāatzīst, ka vācieši bija labāki arī neskatoties uz tiesneša rupjo kļūdu. Viņiem bija labāks ātrums, stabila aizsardzība (vai angļiem vispār tād bija?) un labāka saspēlētība, kamēr angļu kļūdas saspēlē apnika skaitīt un sitieni pārsvarā tikai izdarīti no distances, jo vācu aizsardzība bija kā mūris.

Lai kā to negribas atzīt - angļu zaudējums bija pelnīts. To atzīst arī paši briti, palasot viņu ziņas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +94 [+] [-]

, 2010-06-27 20:20, pirms 14 gadiem
da te puse tiesneši vairs netiesas vairs PČ

  +1 [+] [-]

, 2010-06-27 20:21, pirms 14 gadiem
vismaz angļiem ir kāds attaisnojums

gribējās līdzīgāku spēli..

 +30 [+] [-]

, 2010-06-27 20:21, pirms 14 gadiem
Kā jau teicu, nevar teikt , ja arī ieskaitītu būtu bijis 4:2! ANGĻI TAK VIENKĀRŠI GĀJA UZ PRIEKŠU, HALLO!

 +16 [+] [-]

, 2010-06-27 20:21, pirms 14 gadiem
Tā ir ka liek nevis labākos tiesnešus, bet lai būtu pēc iespējas vairāk reģionu pārstāvētu

 +15 [+] [-]

, 2010-06-27 20:22, pirms 14 gadiem
Tiesāšana tiešām ir ļoti vāja! Cik daudz rupjas kļūdas jau šajos mačos!

     [+] [-]

, 2010-06-27 20:22, pirms 14 gadiem
es uzskatu, ka uz 60% speli ietekmeja neieskaititi varti, un uz 40% anglu sudigs sakums

 +16 [+] [-]

, 2010-06-27 20:22, pirms 14 gadiem
ervains91 rakstīja: da te puse tiesneši vairs netiesas vairs PČ
Piekrītu - tik sliktu tiesāšanu es neatceros! Prasās pēc tehnoloģiju izmantošanas vai arī viena tiesneša nolikšanu aiz gala līnijas - pie viena palīdzēs noteikt, vai ir stūris un pendele.

 +19 [+] [-]

, 2010-06-27 20:23, pirms 14 gadiem
Pilnīgi manas domas. Ja rezults būtu 2:2, tad arī Anglija spēlētu savādāk otrajā puslaikā, tā pat kā Vācija. Tad friči neaizstāvētos un angļi visu laiku neuzbruktu un galu galā neiekristu pretuzbrukumā un nebūtu 3:1. Vēl jau pārliktnis bija pie 2:1. Spēle varēja ieiet citā gultnē.
Nu tā rupjā tiesneša kļūda bija pagrieziena puntks spēlē, liels pie tam.

 +30 [+] [-]

, 2010-06-27 20:23, pirms 14 gadiem
Kā jau Valters Overtime teica,futbolā vaig pārmaiņas,pat ne lielas,kaut vai čipus bumbā,vairāk tiesnešus utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 20:24, pirms 14 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: Tiesnesim šī bija pēdējā spēle PČ
Līnījtiesnesim, šoreiz tā bija viņa atbildība. Bet izskatas ka viņš nokavēja un netika līdz epizodei, atradās par tālu prom. Tāpēc neredzeja. Fiziskais?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-27 20:25, pirms 14 gadiem
Banzai rakstīja: Pilnīgi manas domas. Ja rezults būtu 2:2, tad arī Anglija spēlētu savādāk otrajā puslaikā, tā pat kā Vācija. Tad friči neaizstāvētos un angļi visu laiku neuzbruktu un galu galā neiekristu pretuzbrukumā un nebūtu 3:1. Vēl jau pārliktnis bija pie 2:1. Spēle varēja ieiet citā gultnē.
Nu tā rupjā tiesneša kļūda bija pagrieziena puntks spēlē, liels pie tam.
Lai arī kādā uzbrukumā dodies, padomā par to, vai kāds tevi piesedz. Angļiem bija totāla izgāšanās pirmajā puslaikā, jo aizsargi staigāja kur tīk. Labi, ka nezaudēja vēl divus vārtus....Angļu Eurosport lapā diezgan nežēlīgi izteicās par visu aizsardzības līniju....

  +9 [+] [-]

, 2010-06-27 20:26, pirms 14 gadiem
Grūti nepiekrist

  +4 [+] [-]

, 2010-06-27 20:26, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: Kā jau teicu, nevar teikt , ja arī ieskaitītu būtu bijis 4:2! ANGĻI TAK VIENKĀRŠI GĀJA UZ PRIEKŠU, HALLO!
Jā un vācieši būtu sēdējuši un neko nedarījuši. HALLO! Tu acīmredzot boksa treniņos arī mētā kruto, jo redz baigi labi vari sasist pa maisu, tikai aizmirsti, ka īsts pretinieks Tev sitīs arī pretī nevis vnk stāvēs un kk gaidīs. Tas pats attiecas arī uz Vāciju.

 +19 [+] [-]

, 2010-06-27 20:27, pirms 14 gadiem
nē nu viss pareizi, ja vārtus ieskaitītu spēle būtu savādāka. Angļiem nevajadzētu tik daudz laika veltīt uzbrukumam un viņi nedabūtu sev vārtos šos divus pretuzbrukumus(nav protams teikts ka neielidotu kāds cits gols,bet nu tomēr) ja vārtus ieskaitītu spēle izlīdzinātos un tur jau nevar zināt kā viss būtu!

 +21 [+] [-]

, 2010-06-27 20:28, pirms 14 gadiem
Ja tantei būtu riteņi...
Ja būtu 2:2, bet pēc pārtraukuma vācieši atsāktu uzbrukt, kamēr būtu vismaz 3:2.
Anglijai vienkārši pietrūka kvalitātes, kā viņi paši teiktu. Aizsardzība bija briesmīga, tāpēc Vācija uzvarēja pelnīti.

  +7 [+] [-]

, 2010-06-27 20:29, pirms 14 gadiem
pilnigi piekritu tiesnesi maitas noraka speli vinjiem vel pa sito algu maksa? butu mana teiksana turpat Afrika lauvam izbarotu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-27 20:30, pirms 14 gadiem
Nu ko, vērosim tiesnešus nākamajā mačā!

 +21 [+] [-]

, 2010-06-27 20:31, pirms 14 gadiem
Vēl vajadzētu piebilst par aizmuguri pirmo vārtu guvumā...

 +44 [+] [-]

, 2010-06-27 20:32, pirms 14 gadiem
Mauka tiesnesis, sabojāja man prieku par spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-27 20:36, pirms 14 gadiem
Ja Angļi būtu izlīdzinājuši 2-2, kad neieskaitīja, tad arī uzvarētu, jo vācieši morāli sabruktu.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-27 20:37, pirms 14 gadiem
Tiesnešu kļūdai, ar neieskaitītiem angļu vārtiem, izšķirīga nozīme būtu, ja Anglija zaudētu ar 1:2 vai 1:3, nevis ar 1:4. Tā tomēr ir būtiska vārtu starpība!!! Tiesneši, protams, šajā turnīrā rāda brīnumus.
Žēl, ka pasaules kauss māk savākt tikai pasaules labākās izlases, bet ne pasaules labākos tiesnešus. Angļu iesistie un vēlāk neieskaitītie vārti tomēr bija salīdzinoši pārliecinoši, vismaz pus metrs aiz vārtu līnijas - rupja tiesnešu kļūda.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-27 20:39, pirms 14 gadiem
Apache rakstīja: Tiesnešu kļūdai, ar neieskaitītiem angļu vārtiem, izšķirīga nozīme būtu, ja Anglija zaudētu ar 1:2 vai 1:3, nevis ar 1:4. Tā tomēr ir būtiska vārtu starpība!!!
Ieskaitītu vārtus, būtu pavisam cita spēlē. Angļu aizsargi tik traki nerautos uz vidu turēt bumbu, un nerastos tādi pretuzbrukumi, no kuriem vācieši guva vārtus!

 +21 [+] [-]

, 2010-06-27 20:40, pirms 14 gadiem
Kadas problemas futbola ieviest videotiesnesi,miljoniem skatitaju pie TV ekraniem redz ka bija vartu guvums,jo to atkarto n-tas reizes un no dazhadiem rakursiem,bet viens losis laukuma-tiesnesis to neredz un norok speli,absurds,mes tak nedzivojam akmens laikmeta!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-27 20:40, pirms 14 gadiem
Apache rakstīja: Tiesnešu kļūdai, ar neieskaitītiem angļu vārtiem, izšķirīga nozīme būtu, ja Anglija zaudētu ar 1:2 vai 1:3, nevis ar 1:4. Tā tomēr ir būtiska vārtu starpība!!! Tiesneši, protams, šajā turnīrā rāda brīnumus.
Žēl, ka pasaules kauss māk savākt tikai pasaules labākās izlases, bet ne pasaules labākos tiesnešus. Angļu iesistie un vēlāk neieskaitītie vārti tomēr bija salīdzinoši pārliecinoši, vismaz pus metrs aiz vārtu līnijas - rupja tiesnešu kļūda.
tiesneša kļūda izsķīra daudz, angļiem nācās spēlēt daudz uzbrūkošāku futbolu,un kā rezultāts divi pretuzbrukumi-divi vārti!
1 2 3 4 106 komentāri