Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Argentīna sakauj Meksiku, 1/4 finālā pret Vāciju

Argentīna sakauj Meksiku, 1/4 finālā pret Vāciju
Karloss Tevezs un Maradona
Foto: AP/Scanpix

Šodien Pasaules kausa izcīņas 1/8 fināla spēlē Argentīnas izlase ar 3:1 pārspēja Meksiku un iekļuva 1/4 finālā. Divus vārtus argentīniešu labā guva Karloss Tevezs.

Šajā 1/8 finālā tikās divas izlases, kuras tieši šādā pašā stadijā spēkojās pirms četriem gadiem PK Vācijā. Toreiz Argentīna tikai papildlaikā ar 2:1 uzvarēja Meksiku, kura šoreiz, protams, alka revanšu. Favorīte gan bija Argentīna.

Spēles pirmās minūtes aizritēja mierīgi, līdz ap 10. minūti klusumu pārtrauca divi superbīstami Meksikas uzbrukumi. Vispirms Karloss Salsido no liela attāluma negaidīti norībināja argentīniešu vārtu pārliktni, bet burtiski minūtes laikā Meksika vēlreiz gandrīz atklāja rezultātu - tikai centimetrus garām kreisajam vārtu stūrim sita Andress Gvardado. Lai gan uz tablo saglabājās 0:0, tā bija patiesi auksta duša varenajai Argentīnai. Iestājās klusums, taču tikai līdz 26. minūtei, kad rezultātu atklāja argentīnieši - un atkal rupji kļūdījās tiesnesis. Pēc Lionela Mesi piespēles viens pret vienu rāvās Karloss Tevezs, kuram iztraucēja vārtsargs Perezs. Bumba nokļuva atpakaļ pie Mesi - viņš piespēlēja vēlreiz Tevezam, kurš no acīmredzama aizmugures stāvokļa ar galvu ieraidīja bumbu jau tukšos vārtos. Lai kā protestēja meksikāņi, nekas nelīdzēja. Grūti spriest, cik ļoti negodīgi gūtie vārti ietekmēja Meksikas futbolistus, taču drīz vien krita arī otrie vārti. Rupji kļūdījās Rikardo Osorio, Gonzalo Iguains apspēlēja vārtsargu un viegli panāca 2:0. Jau 1. puslaikā rezultāts varēja kļūt graujošs, taču izcilas iespējas neizmantoja abi vārtu guvēji Tevezs un Iguains. Pārtraukumā dodoties - 2:0.

2. puslaiku pašsaprotami aktīvāk uzsāka meksikāņi, taču pretēji spēles ritējumam ļoti skaistus vārtus 52. minūtē guva Argentīna, panākot jau pavisam pārliecinošo 3:0. Ar tālsitienu otrreiz šajā mačā vārtsargu pārspēja Tevezs. Gods kam gods, meksikāņi nepadevās un ļoti cītīgi, sistemātiski strādāja, lai atgūtu vismaz vienus vārtus. Bija gan tālsitieni, gan bīstami stūra sitieni, bet reizi argentīnieši pat izraidīja bumbu no tukšiem vārtiem. Un tomēr Meksikas centieni tika atalgoti - 71. minūtē Havjers Ernandezs ielauzās argentīniešu soda laukumā un spēcīgi ieraidīja bumbu tuvējā vārtu devītniekā. 1:3 un mazs cerību stars Meksikai. Meksikāņi turpināja censties, taču Argentīna pēc vienu vārtu zaudēšanas aizsardzībā sāka spēlēt krietni uzmanīgāk un nedeva labas iespējas pretiniekiem. Mačs tā arī noslēdzās ar 3:1 Argentīnas uzvaru.

Argentīna droši iekļuvusi 1/4 finālā, kurā 3. jūlijā Keiptaunā spēkosies ar Vāciju - tieši tāpat kā pirms četriem gadiem Vācijā. Toreiz argentīnieši zaudēja pēcspēles 11 metru sitienu sērijā. Kā būs šoreiz?

Pasaules kausa izcīņas 1/8 fināls

Argentīna - Meksika 3:1 (2:0)

Vārti: Tevezs 26', 51', Iguains 33' - Ernandezs 71'
Brīdinājumi: Markezs
Argentīna: Romero, Demičelis, Burdiso, Haince, di Marija (Honass 79'), Iguains, Mesi, Tevezs (Verons 69'), Masčerano, Otamendi, Rodrigezs (Pastore 87')
Meksika: Perezs, Rodrigezs, Salsido, Markezs, Osorio, Torado, Ernandezs, Huaress, dus Santušs, Gvardado (Franko 61'), Bautista (Barera 46')

Astotdaļfināli

SpēleRezultāts
Urugvaja - Dienvidkoreja2:1
Gana - ASV2:1 (papildl.)
Vācija - Anglija4:1
Argentīna - Meksika3:1
Nīderlande - Slovākija28.06.
Brazīlija - Čīle28.06
Paragvaja - Japāna29.06
Spānija - Portugāle29.06

, 2010-06-27 23:21, pirms 15 gadiem
Sāk likties ka tiesnešiem šeit ir simboliska nozīme...
Bet spēle bija interesanta tas gan..
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Šis noteikti ir "vislabākais" tiesnešu un līnijtiesnešu čempionāts Tik daudz un dažādi triku no tiesnešu puses nezinu kurā čepmpionātā vēl ir bijis
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Skumji, ka viens cilvēks spēj sabojāt šo skaisto spēli.
Neviens nešaubās, ka Argentīna būtu uzvarējusi, bet viss kļust uzreiz tāds dīvains. Spēli galīgi negribējās skatīties, ļoti žēl palika Meksikas.
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Cerams ka Argentiina sagraus Vaaciju !!!!!!
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Kad vienreiz būs tie videoatkārtojumi?!
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Anatolijs ieintriģēja ar saviem šamaņiem!
Tiesneši turpina "uguņot".
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Tevezs - turnīra vieni no strīdīgākajiem vārtiem - Līnijtiesnesis

Tevezs - turnīra visskaistākie vārti

Argentīnas uzbrukums šobrīd - 10 vārti!!

Messi - nu tam gan neiet šobrīd...
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Apsveicu Maradonnu un Argentīnu, ar nepacietību gaidu ceturtdaļfinālu pret Vāciju.Pagaidām viss rit I.D.E.Ā.L.I....
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Nenāks miegs šamaņu dēļ.
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Tiesashana kartejo reiz zem katras kritikas, un nekas nemainisies kamer neieviesiis tehnologijas kaa hokejaa, kad tiesnesim iespeja noskatities video.......
Smiekligi kaa tas chalis ar kameru pa gurkji dabuja
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
looti skaista spele! grupu faazee,daudz vaarti nebija noveeroti bez daziem iznjeemumiem,bet kas notiek izsleegshanas machos!!NETIPISKI!! Salsido patika un arii tas jaunais dziburs,kas uz MU paarceljaas!! no ARG protams Tevezs! taadu ielika!!! Arg nepaarliecinosh vaartsargs..
nu un liiniijtiesneshi sodien iegaaza gan Angliju,gan Meksiku! brilles vajag!!!
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
PK sāk smirdēt pēc totalizatora
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
spēle jau interesanta, bet tie tiesneši.
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Tiešām,žēl Meksikas
Varu tikai "paldies" pateikt līnijtiesnesim.

P.S-Par vienu līnijtiesnesi ir palicis mazāk,vismaz šajā PK
, 2010-06-27 23:22, pirms 15 gadiem
Nākošā spēle būs fināla cienīga.
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Dirsā tos tiesnešus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Кубик rakstīja: Gribam ierakstīt ātri daudz komentētā rakstā komentāru?
Un kā tad liekas?
Slēpts komentārs: Garaiņu Andrejs
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Bravo tiesnešiem
Argentīna vs Vācija būs izcils mačs

P.S Sveiciens prognozētajam Makim
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
skaisti!
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
dwade007 rakstīja: Tiesashana kartejo reiz zem katras kritikas, un nekas nemainisies kamer neieviesiis tehnologijas kaa hokejaa, kad tiesnesim iespeja noskatities video.......
Smiekligi kaa tas chalis ar kameru pa gurkji dabuja
nevajag nekādas tehnoloģijas, tas futbolu tikai sačakarēs
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Njā.manās acīs Argentīnas izlase pēc šī PČ būs zaudējuši daudz ko no manas cieņas. Tāpat kā franči pēc spēles ar īriem.
Saprotu,ka spēlētāji nav vainīgi,ka tiesneši viņu komandu velk, bet Argentīnai tas šaj;a PČ notiek regulāri.
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Sāk jau vienkārši riebties šī turnīra tiesāšanas!

Apsveicu Argentīnu.
Bet biju par jauno un talantīgo Meksikas izlasi!
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
pasaules chempis viens vieniigs farss..
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Ja tā turpināsies, tad nebūs kas tiesā finālu... Prieks par Argentīnu!
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
ehh, Meksika labi iesaka speli un te tev bija...
tiesneshi un vuvuzelas, nah
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Wermahlen rakstīja: Tiesnešu darbība sāk pārsteigt....
Tā vairs nepārsteidz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
''Kura komanda pirmā trāpa pa vārtu pārlikni tā zaudē''- Kārtējo reizi piepildās . Bet vispār stūlbi. Abām komandām par kurām es šodien fanoju tiesneši izčakarēja spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:23, pirms 15 gadiem
Pelniiti, jo nu vinji ir labaakie, - chempioni.... arii bez pirmaa gola buutu uzvareejushi!
, 2010-06-27 23:24, pirms 15 gadiem
Paldies Mexikai par skaisto futbolu ieprieksheejaas speelees, bet chempionaats turpinaas.....
, 2010-06-27 23:24, pirms 15 gadiem
tiesneši sabojāja visu futbola vakaru...
Slēpts komentārs: red devil
, 2010-06-27 23:24, pirms 15 gadiem
Tiesneshi norok jau otro astotdaljfinaalu...
, 2010-06-27 23:24, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā.manās acīs Argentīnas izlase pēc šī PČ būs zaudējuši daudz ko no manas cieņas. Tāpat kā franči pēc spēles ar īriem.
Saprotu,ka spēlētāji nav vainīgi,ka tiesneši viņu komandu velk, bet Argentīnai tas notiek regulāri.
Argentīnai vienalga, ka tik uzvara un ar tiesnešiem nekādas norunas nav, tā kā viss ir godīgi
, 2010-06-27 23:24, pirms 15 gadiem
barclays rakstīja: Cerams ka Argentiina sagraus Vaaciju !!!!!!
Tas tu ceri,bet reali Vacija sagraus argentinu,jo tas paradijas shaja spele,ka Argentina ar vieniem uzbrucejiem neko nevar,kad naks preti nopietnaki pretinieki!
Slēpts komentārs: pidasiks
, 2010-06-27 23:25, pirms 15 gadiem
Argentīna - Vācija: fināls ceturdaļfinālā
, 2010-06-27 23:25, pirms 15 gadiem
Nu ko tad Argentīnieši dabūs pa pakaļu no Vāciešiem!
Slēpts komentārs: barclays
, 2010-06-27 23:26, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: Argentīnai vienalga, ka tik uzvara un ar tiesnešiem nekādas norunas nav, tā kā viss ir godīgi
Kas būtu uzvarējis,ja tiesneši nebūtu salauzuši spēli,tagad ir neatbildēts jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:26, pirms 15 gadiem
pidasiks rakstīja: kursh idiots liek visiem miinusus ?
visi (;
, 2010-06-27 23:27, pirms 15 gadiem
Patīk man tomēr Mexicas spēle, brīžiem tur nav loģiskuma, bet tajā laikam arī ir tas skaistums!!
Lai veicas Argentīnai tālāk!!
, 2010-06-27 23:27, pirms 15 gadiem
Man šķiet, ka pēc šī Pasaules kausa visi sīči pa pagalmu skraidīs nevis kausa ieguvēju krekliņos, bet gan tiesnešu formas kreklos ar svilpi kaklā un kartīšu komplektu kabatā
, 2010-06-27 23:27, pirms 15 gadiem
tas, kas notiek tgd, tas futbolu nečakarē?? hokeju tehnoloģijas nav sačakarējušas
.............. rakstīja: nevajag nekādas tehnoloģijas, tas futbolu tikai sačakarēs
, 2010-06-27 23:27, pirms 15 gadiem
Nu ,bet bilde rakstam smuka
, 2010-06-27 23:27, pirms 15 gadiem
Visām komandām kas zaudē izdevies iesist vienu gollu!
, 2010-06-27 23:27, pirms 15 gadiem
vai btad kads nevar nosaut tiesnesus????? TAS TAK JAU KLUST NEIZTURAMI!!!
, 2010-06-27 23:28, pirms 15 gadiem
Tāpat kā šodienas pirmajā spēlē - it kā tiesnešu rupja kļūda, bet tai pat laikā nepamet sajūta, ka tas ietekmēja tikai rezultātu, nevis uzvarētāju.
, 2010-06-27 23:28, pirms 15 gadiem
kļūdīties ir cilvēcīgi, bet cik var. Man liekas laiks mainīt tiesnešus cilvēkus pret tiesnešiem robotiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:29, pirms 15 gadiem
z-scarss rakstīja: vai btad kads nevar nosaut tiesnesus????? TAS TAK JAU KLUST NEIZTURAMI!!!
Ko tu tur muldi? Tevi drīzāk jānošauj par tādu komentāru, nekā tos tiesnešus. Neko TĀDU jau arī viņi neizdarīja. Padzīt no futbola to līnijtiesnesi varētu, bet ne jau nogalināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:30, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Šis noteikti ir "vislabākais" tiesnešu un līnijtiesnešu čempionāts Tik daudz un dažādi triku no tiesnešu puses nezinu kurā čepmpionātā vēl ir bijis
Dienvidkorejā, cik tik uziet
, 2010-06-27 23:30, pirms 15 gadiem
Kāda starpība kas ko neierauga galvcenais ir rezultāts šoreiz 3-1 pa dienu 4-1 TAS IR GALVENAIS!
, 2010-06-27 23:30, pirms 15 gadiem
Cerams ka ta stulba argentina papisis zb tie loxi
, 2010-06-27 23:30, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Skumji, ka viens cilvēks spēj sabojāt šo skaisto spēli.
Neviens nešaubās, ka Argentīna būtu uzvarējusi, bet viss kļust uzreiz tāds dīvains. Spēli galīgi negribējās skatīties, ļoti žēl palika Meksikas.
Argentīna būtu uzvarējusi bez tiesneša kļūdas, bet Vācija nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:31, pirms 15 gadiem
Meksikas trenerim pēc pirmā gola vajadzēja vest komandu uz ģērbtuvēm.
Jā,varbūt būtu meksikāniem diskābelis uz kādu laiku,bet kaut kā taču jacīnās pret šādu tiesāšanu,kas patreiz notiek pasaules futbolā. Franči iesit golu ar roku, angļiem neieskaita golu,Argentīnai ieskaita vairākus golus,kas iesisti no aizmugures stāvokļa.
Kas tālāk?
, 2010-06-27 23:31, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: He, vai tiešām tiesnešu kritizētāji domā, ka abos šodienas mačos neuzvarēja spēcīgākais?
uzvarēja
, 2010-06-27 23:31, pirms 15 gadiem
Njā, Argentīna diezgan pārliecinoši iesoļo ceturtdaļfinālā. domāju ka tajā pārī arī Vāciju viņi vinnēs diezgan pārliecinoši!
, 2010-06-27 23:31, pirms 15 gadiem
Janis_Sp rakstīja: PK sāk smirdēt pēc totalizatora
Tu esi pārāk samaitāts, un tas ir arī viss. I tāds teiciens, ka katrs spriež pēc sevis. tak nav visur tas stulbais totalizators, sports ir sports, ko var ņemties, riebjas jau...
, 2010-06-27 23:31, pirms 15 gadiem
Bija patiikami redzeet Meksikas izlases speeleetaaju protestus, peec pirmajiem Argentiinas izlases guutajiem vaartiem. Zheel, ka ar to bija pa maz...
, 2010-06-27 23:32, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Meksikas trenerim pēc pirmā gola vajadzēja vest komandu uz ģērbtuvē.
Jā,varbūt būtu meksikāniem diskābelis uz kādu laiku,bet kaut kā taču jacīnās pret šādu tiesāšanu,kas patreiz notiek pasaules futbolā. Franči iesit golu ar roku, angļiem neieskaita golu,Argentīnai ieskaita vairākus golus,kas iesisti no aizmugures stāvokļa.
Kas tālāk?
finālā pēdējā minūtē kāds paņems bumbu rokās, veiks regbija cienīgu reidu līdz pretinieka vārtiem, iemetīs tīklā, bet golu ieskaitīs.

sportacentrs.com citāts.
, 2010-06-27 23:32, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Meksikas trenerim pēc pirmā gola vajadzēja vest komandu uz ģērbtuvē.
Jā,varbūt būtu meksikāniem diskābelis uz kādu laiku,bet kaut kā taču jacīnās pret šādu tiesāšanu,kas patreiz notiek pasaules futbolā. Franči iesit golu ar roku, angļiem neieskaita golu,Argentīnai ieskaita vairākus golus,kas iesisti no aizmugures stāvokļa.
Kas tālāk?
Meksika gribēja uzvarēt! Ja pēc katras netaisnības boikotēt spēli, tad turnīrs būtu palicis pie grupu stadijas!
, 2010-06-27 23:33, pirms 15 gadiem
Janis_Sp rakstīja: tas, kas notiek tgd, tas futbolu nečakarē?? hokeju tehnoloģijas nav sačakarējušas
TU esi kaut ko dzirdējis par vēsturisko pēctecību? ja katru epizodi skatīs video, tad spēle vilksies 4 stundas, jo katra epizode būs tā vērta, lai to paskatītos atkārtojumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:33, pirms 15 gadiem
aDson rakstīja: Cerams ka ta stulba argentina papisis zb tie loxi
Kas tieshi tev vinos nepatik?
, 2010-06-27 23:34, pirms 15 gadiem
Lidz finala spelei kads tiesnesis ari paliks,vai ari A.Sipailo kungs tiks izsaukts?
naf.. matainie ta pa laukumu vartas(heinze),popularitati gust,ka tiek neskaitamas reizes tuvplana paradits!!!
, 2010-06-27 23:34, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: TU esi kaut ko dzirdējis par vēsturisko pēctecību? ja katru epizodi skatīs video, tad spēle vilksies 4 stundas, jo katra epizode būs tā vērta, lai to paskatītos atkārtojumā...
Nebūs tak tik traki ka izvērtēs kura komanda autu izmetīs.
, 2010-06-27 23:34, pirms 15 gadiem
aDson rakstīja: Cerams ka ta stulba argentina papisis zb tie loxi
ko tieši viņi tev nodarījuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:34, pirms 15 gadiem
Labs, Tevesa otraa banka vnk perfekta.
Meksikaani lai brauc maajaas aiz Francijas
, 2010-06-27 23:35, pirms 15 gadiem
pavelsp rakstīja: Besii taa Argentina!! pretiga komanda. Kaadam vinji ir jaaptur, un kurs gan cits to izdariis ja ne Vaacija ?
Klozem hat-trick.
, 2010-06-27 23:35, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: friči šitos viegli uzveiks!! Haļavu laiks beigsies 4daļfinālā!!
Man ar ta liekas ka Vacieshi piesmies Argentinu!
, 2010-06-27 23:35, pirms 15 gadiem
blaviens del Ernandeza vartiem totika papisu 40 ls...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:36, pirms 15 gadiem
pavelsp rakstīja: Besii taa Argentina!! pretiga komanda. Kaadam vinji ir jaaptur, un kurs gan cits to izdariis ja ne Vaacija ?
Tas, ka tev krit araa mati bet vini ir garmataini? Taapec nepatiik?
Drizaak pretigi ir juusu komentaari, ko juus rakstat...
, 2010-06-27 23:36, pirms 15 gadiem
pavelsp rakstīja: Besii taa Argentina!! pretiga komanda. Kaadam vinji ir jaaptur, un kurs gan cits to izdariis ja ne Vaacija ?
Kas tad viņos pretīgs? Stabili visus uzvar - tas Tev nepatīk?
, 2010-06-27 23:36, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Meksika gribēja uzvarēt! Ja pēc katras netaisnības boikotēt spēli, tad turnīrs būtu palicis pie grupu stadijas!
Jā,gribēja uzvarēt, Bet šis gols noteikti salauza šis spēles gaitu. ne par velti argentīnieši guva tik ātri otros vārtus.
, 2010-06-27 23:36, pirms 15 gadiem
GO HOME REFEREE! - šoreiz līnijtiesnesi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:36, pirms 15 gadiem
teicans rakstīja: blaviens del Ernandeza vartiem totika papisu 40 ls...
Atradi ko vainot...
, 2010-06-27 23:36, pirms 15 gadiem
teicans rakstīja: blaviens del Ernandeza vartiem totika papisu 40 ls...
tāpēc, ka tu esi stulbs
, 2010-06-27 23:36, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Nebūs tak tik traki ka izvērtēs kura komanda autu izmetīs.
kādēļ domā, ka nē? sāksies ar vārtiem, tad jau skatīs aizmugures un tad jau pats pieķersi sevi pie domas, ka pārsvarā skaties atkārtojumus nevis futbolu.. kā arī, ko darīt tad, ja spēli nefilmē, kur tad ir aktārtojumi utml... nevajadzīgi un lieki pat runāt par šādu iespēju
, 2010-06-27 23:37, pirms 15 gadiem
ka tik te nav lietaa likts totalizators!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:38, pirms 15 gadiem
slāvu komentētājs teica, ka galvenais tiesnesis saņem 45 000 USD, līnijtiesneši 40 000 USD par vienu spēli.

Un viņiem esot tiesības pieļaut cilvēciskas kļūdas?
, 2010-06-27 23:38, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jā, un arī dēļ otrā gola vārtsargs bija ļoti salauzts, tāpēc pēc tam arī ātri trešos ielaida. Savādāk būtu noķēris un spēle beigtos 1:0 par labu Meksikai. Olē!
viņš arī pats tic tam, ko raksta (;
, 2010-06-27 23:38, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: kādēļ domā, ka nē? sāksies ar vārtiem, tad jau skatīs aizmugures un tad jau pats pieķersi sevi pie domas, ka pārsvarā skaties atkārtojumus nevis futbolu.. kā arī, ko darīt tad, ja spēli nefilmē, kur tad ir aktārtojumi utml... nevajadzīgi un lieki pat runāt par šādu iespēju
Nu jā, tad jau labāk skatīties kā vārti tiek gūti ar roku, no aizmugures stāvokļa un vēl nogrūžot pretinieku spēlētāju malā ar abosulūtu noteikumu pārkāpumu. Bail jau skatīties būs finālu ja šāda tiesāšana ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:39, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: ko tieši viņi tev nodarījuši?
Izlase butu laba ja tas suuda Messī Bessī nespeletu . Man Bessī kads vinam tas pretigais gimizs izkatas garmatains bled frizieri simtiem gadu nav redzejis :
, 2010-06-27 23:39, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Dzelžaina loģika. Un bezjēdzīga komandas snieguma nonievāšana ar mistiskām izdomām. Vienīgie kas velk šo izlasi ir spēlētāji un treneri.
Tiesnešu kļūdas ir bijušas un būs,kamēr tās tiesas cilvēki.
Meksika pa lielam,neparadija neko. N-tie talie sitieni uz labu laimi.
laikam pašu spēli neredzēji,ja tā spried.
Speciāli šoriez paskatijos spēli pa ROSSIJA 1. Tur komentētāji uzreiz pēc tā gola pateica,ka tiesneši savu darbiņu padarija, jo spēle ir salauzta.
Un ja kas,tad līdz pirmam Argentīnas golam meksikāņi izdarija vairākus ļoti bīstamus uzbrukumus,bet argentīnieši gandrīz nevienu.
, 2010-06-27 23:40, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: Argentīnai vienalga, ka tik uzvara un ar tiesnešiem nekādas norunas nav, tā kā viss ir godīgi
Ka tu zini?
Un tu kjipa tas uzraugs esi ,kas uzrauga kukuljus tieneshiem.. CIRKS!
, 2010-06-27 23:40, pirms 15 gadiem
precīzāk - futbola vasaru!!!
typhoon rakstīja: tiesneši sabojāja visu futbola vakaru...
, 2010-06-27 23:40, pirms 15 gadiem
aDson rakstīja: Izlase butu laba ja tas suuda Messī Bessī nespeletu . Man Bessī kads vinam tas pretigais gimizs izkatas garmatains bled frizieri simtiem gadu nav redzejis :
Cik gadus savus matus neesi redzeejis?
, 2010-06-27 23:40, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Nu jā, tad jau labāk skatīties kā vārti tiek gūti ar roku, no aizmugures stāvokļa un vēl nogrūžot pretinieku spēlētāju malā ar abosulūtu noteikumu pārkāpumu. Bail jau skatīties būs finālu ja šāda tiesāšana ir...
nē nu ok, mēs abi pārspīlējam, bet tieši tādēļ tas ir sports, ir kļūdas utml. bet ir tā senā patiesiba - uzvar spēcīgākais un viss...
, 2010-06-27 23:42, pirms 15 gadiem
Leiciniex rakstīja: Ka tu zini?
Un tu kjipa tas uzraugs esi ,kas uzrauga kukuljus tieneshiem.. CIRKS!
Mēs visi labticīgi šādi to spēli skatāmies, ja tu domā savādāk, tad varbūt tev ir kādi pierādījumi? Cirks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:42, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jā, un arī dēļ otrā gola vārtsargs bija ļoti salauzts, tāpēc pēc tam arī ātri trešos ielaida. Savādāk būtu noķēris un spēle beigtos 1:0 par labu Meksikai. Olē!
Var redzēt,ka no futbola saproti tieši tikpat cik cūka no aviācijas.
, 2010-06-27 23:42, pirms 15 gadiem
aDson rakstīja: Izlase butu laba ja tas suuda Messī Bessī nespeletu . Man Bessī kads vinam tas pretigais gimizs izkatas garmatains bled frizieri simtiem gadu nav redzejis :
eii nost, kur tādi rodas..
, 2010-06-27 23:42, pirms 15 gadiem
aDson rakstīja: Izlase butu laba ja tas suuda Messī Bessī nespeletu . Man Bessī kads vinam tas pretigais gimizs izkatas garmatains bled frizieri simtiem gadu nav redzejis :
izcils futbolists. Simpātisks jauneklis es īsti nesaprotu cik tizlā līmenī var rakstīt
, 2010-06-27 23:42, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: nē nu ok, mēs abi pārspīlējam, bet tieši tādēļ tas ir sports, ir kļūdas utml. bet ir tā senā patiesiba - uzvar spēcīgākais un viss...
Bet šajā PK kļūdas ir gandrīz katrā spēlē, un samērā izšķirošas. Neviens jau nepiesienās ka ne tai komandai autu piešķīra...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:43, pirms 15 gadiem
tiesneshi sabojaa visu futbola chempi pat skatiities vairs negribaas!
, 2010-06-27 23:44, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Skumji, ka viens cilvēks spēj sabojāt šo skaisto spēli.
Neviens nešaubās, ka Argentīna būtu uzvarējusi, bet viss kļust uzreiz tāds dīvains. Spēli galīgi negribējās skatīties, ļoti žēl palika Meksikas.
Pilnīgi to pašu var attiecināt uz Vācijas-Anglijas maču!Itkā ļoti aizraujošas abas spēles, gan Argentīna, gan Vācija ar savu teicamo meistarību bija pelnījušas spēlēt 1/4-jā. Bet , pateicoties ŠAUŠALĪGAJAI tiesāšanai, manī ir palikusi liela rūgtuma sajūta.
Nez, kura komanda šajā PK tiks PIESMIETA nākamā ?!
, 2010-06-27 23:45, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Bet šajā PK kļūdas ir gandrīz katrā spēlē, un samērā izšķirošas. Neviens jau nepiesienās ka ne tai komandai autu piešķīra...
Nu bet paskaties jebkuru spēli, visās ir kļūdas un tik pat izšķirošas, tikai tādēļ, ka PK ir divreiz gūti vārti ar tiesnešu palīdzību un to redz vairāk cilv., tā futbolā viss jāmaina.. nu tak nonsens. davai beidzam par to diskutēt (:
, 2010-06-27 23:45, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: Nu bet paskaties jebkuru spēli, visās ir kļūdas un tik pat izšķirošas, tikai tādēļ, ka PK ir divreiz gūti vārti ar tiesnešu palīdzību un to redz vairāk cilv., tā futbolā viss jāmaina.. nu tak nonsens. davai beidzam par to diskutēt (:
Ne tikai divreiz. Atcerēsimies kā Anrī bumbu iemeta vārtos...
, 2010-06-27 23:45, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Varbūt, vismaz šeit iztiksim, bez rupjībām?
Paldies!
Kurš vārds manā komentārā bija rupjšs??
, 2010-06-27 23:46, pirms 15 gadiem
Pagaidām viss rit likumsakarīgi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:47, pirms 15 gadiem
it`s my life rakstīja: Pilnīgi to pašu var attiecināt uz Vācijas-Anglijas maču!Itkā ļoti aizraujošas abas spēles, gan Argentīna, gan Vācija ar savu teicamo meistarību bija pelnījušas spēlēt 1/4-jā. Bet , pateicoties ŠAUŠALĪGAJAI tiesāšanai, manī ir palikusi liela rūgtuma sajūta.
Nez, kura komanda šajā PK tiks PIESMIETA nākamā ?!
Slovākija & Čīle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:47, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš vārds manā komentārā bija rupjšs??
tikai kad dabūsi banu, nebrīnies
, 2010-06-27 23:48, pirms 15 gadiem
FIFA, kas groza miljonus, beidzot jāievieš video vai tiesneši pie vārtiem. Cik tad var muļķoties! Visi tak redz, kas notiek uz laukuma.
Vai nu otrs variants - jāaizliedz atkārtojumus futbola spēles laikā stadionā un pa TV, un paziņot, ka futbolam kā vienīgajam sporta veidam ir vistiešākais sakars ar "Ārpasaules spēkiem", kas nosaka, kurus golus skaitīt, kurus nē.
, 2010-06-27 23:48, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Ne tikai divreiz. Atcerēsimies kā Anrī bumbu iemeta vārtos...
Šodien neieskaitītos angļu vārtus. Un amerikāņu neieskaitīto golu,kad nekāda aizmugure nebija.
Pēdējais laiks arī futbolā ieviest video atkārtojumus, jo savādāk nekāda jēga no tām tiesnešu austiņām nav. Tiesnešiem nav jaskrien pie telefona kā hokejā,bet info nodod pa rāciju uz austiņām.
, 2010-06-27 23:49, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: spēles šodien neredzēju, et tas ir murgs ko te par tienešiem runā... galvenais, ka tālāk tika komes, kas to bija arī pelnijušas un nebija nekada vaajinieku vilksana talaak...
Katraa cempii ir savas tiesnešu kļūdas, pie tam smagaakas.... kaut vai to pashu Anglijas uzvaru PK atceroties un Dieva roku.... Taa ir dalja no futbola.... nu nekas nemainitos vajinieku spele, ja tur butu k-kas nosvilpts, saluza vai nesaluuza....
Mazgadigie anglju faneli te ceļ brēku par to, ka vinju nereāli vaji spelejosa izlase netika tālāk.....
ko tu tur murgo? noskaties spēli un tad spļauj savas ''pērles'' ārā, ok?
, 2010-06-27 23:50, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodien neieskaitītos angļu vārtus. Un amerikāņu neieskaitīto golu,kad nekāda aizmugure nebija.
Pēdējais laiks arī futbolā ieviest video atkārtojumus, jo savādāk nekāda jēga no tām tiesnešu austiņām nav. Tiesnešiem nav jaskrien pie telefona kā hokejā,bet info nodod pa rāciju uz austiņām.
Amerikāņiem 2 goli turnīrā ir nozagti - pret Slovēniju un Alžīriju.
, 2010-06-27 23:50, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: kaads Sipailo? Lajuks
sis kungs
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-27 23:51, pirms 15 gadiem
Bar14 rakstīja: FIFA, kas groza miljonus, beidzot jāievieš video vai tiesneši pie vārtiem. Cik tad var muļķoties! Visi tak redz, kas notiek uz laukuma.
Vai nu otrs variants - jāaizliedz atkārtojumus futbola spēles laikā stadionā un pa TV, un paziņot, ka futbolam kā vienīgajam sporta veidam ir vistiešākais sakars ar "Ārpasaules spēkiem", kas nosaka, kurus golus skaitīt, kurus nē.
vēl viens gudrinieks, nu tad beidz šeit komentēt, raksti FIFA valdei, lai izsludina iepirkumu, kurā pats piesaki dalību un tad izklāsti savas idejas un nodrošini to izpildījumus...
padomājat ar galvu, ko jūs vispār gribat..
Var būt Tev labpatiktos, lai futbolu spēlē ar PS3 un tad viss būs godīgi pēc programmētiem nosacījumiem?
, 2010-06-27 23:51, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: spēles šodien neredzēju, et tas ir murgs ko te par tienešiem runā... galvenais, ka tālāk tika komes, kas to bija arī pelnijušas un nebija nekada vaajinieku vilksana talaak...
Katraa cempii ir savas tiesnešu kļūdas, pie tam smagaakas.... kaut vai to pashu Anglijas uzvaru PK atceroties un Dieva roku.... Taa ir dalja no futbola.... nu nekas nemainitos vajinieku spele, ja tur butu k-kas nosvilpts, saluza vai nesaluuza....
Mazgadigie anglju faneli te ceļ brēku par to, ka vinju nereāli vaji spelejosa izlase netika tālāk.....
Ko nozīmē tāds jēdziens-komandas,kas to bija pelnijušas
Tad jau vispār nevjag nekādus čempionātus rīkot. Sadala balvas un miers mājā. Brazīlija mūžīgais čempions.
, 2010-06-27 23:52, pirms 15 gadiem
tas jau par traku. nemaz nerunājot par visu,kas tik nebija grupu turnīrā,jau izslēgšanas spēlēs no pirmajām 4 spēlēm trijās tik nopietnas kļūdas! pilnīgs sviests. ok,ir pārliecība,ka Argentīna un Vācija tāpat uzvarētu, Urugvaja uzvarēja,kaut 2 nopietnas kļūdas PRET viņiem,bet vienalga murgs
, 2010-06-27 23:52, pirms 15 gadiem
Tiesāshana diezgan nožēlojama.
, 2010-06-27 23:53, pirms 15 gadiem
Swordsman rakstīja: tas jau par traku. nemaz nerunājot par visu,kas tik nebija grupu turnīrā,jau izslēgšanas spēlēs no pirmajām 4 spēlēm trijās tik nopietnas kļūdas! pilnīgs sviests. ok,ir pārliecība,ka Argentīna un Vācija tāpat uzvarētu, Urugvaja uzvarēja,kaut 2 nopietnas kļūdas PRET viņiem,bet vienalga murgs
slikti tas ir, bet profesionalitāte izpaužas tai apstāklī, kā Tu tiec pari šai situācijai un cīnies tālāk. ja esi tik spēcīgs un visi tā dara pāri, tad pierādi, ka esi vēl specīgāks un cīnies sparīgāk (tas par meksiku un tiesnešiem)
, 2010-06-27 23:55, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: slikti tas ir, bet profesionalitāte izpaužas tai apstāklī, kā Tu tiec pari šai situācijai un cīnies tālāk. ja esi tik spēcīgs un visi tā dara pāri, tad pierādi, ka esi vēl specīgāks un cīnies sparīgāk (tas par meksiku un tiesnešiem)
tu jau lej kā Kreipāns
, 2010-06-27 23:56, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Laikam redzēju gan. Un ROSSIJA 1 komentētaji būtu tie zinošakie un autoritatīvakie . Varbūt tev viņu viedoklis nozīmē edaudz,bet man noteikti neko . Ja tie vārti būtu gūti 5 minūtes līdz spēles beigām,es tev piekristu par visiem 100%. Bet tas notika spēles sākumā. Noteikti viņi ietekmēja spēli,bet ne tadā mērā,kā tu to pasniedz. Jebkuri vārti,pareizi,nepareizi gūti ietekmē spēli un profesionāliem sportistiem ir jabūt tam gataviem. Un galu,galā,nejau Argentīnas spēlētaji un Maradona vainīgs tiesnešu kļūdās.
Ja,kas tad arī man līdz šai spēlei Argentīna ļoti simpatizēja, un tāpēc runāt par kaut kādu blakus ietekmi šeit nevar būt ne runas.
Es jau savā komentārā rakstiju,ka saprotu to ka spēlētāji nav vainīgi,ja tiesneši viņu komandu velk, bet nevajag to darīt regulāri. tas jau paliek nesmuki.
Starp citu,tad jau Anri arī nevajag vainot tajā spēlē ar roku,jo tiesneši tā ļāva viņam spēlēt? Nez ko visa futbola pasaule tā tiem frančiem krīt virsū par to spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-28 00:00, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nozīmē tāds jēdziens-komandas,kas to bija pelnijušas
Tad jau vispār nevjag nekādus čempionātus rīkot. Sadala balvas un miers mājā. Brazīlija mūžīgais čempions.
Nu piemēram, Vācija, ļoti iespējams, būtu uzvarējusi Angliju arī tāpat, ar visiem neieskaitītajiem vārtiem, ja ņem vērā, kā spēlēja angļu aizsargi.
Tas pats arī par Argentīnu un Meksiku. Bija taču argentīnieši pēc snieguma pārāki. Nevienā pārī nebija tā, ka uzvarētājs uztaisītu 1 momentu, kurā tiesnesis pēc kļūdas tos vārtus ieskaitītu.
To, kā izvērstos spēle, ja ENG-GER spēlē ieskaitītu vārtus, bet ARG-MEX spēlē neieskaitītu, var tikai minēt. Tas, protams, neattaisno tiesnešu kļūdas, tāpēc man jau arī dikti gribētos tos video atkārtojumus, bet nevienā spēlē nebija tā, ka VISU rezultātu tiesnesis uztaisītu, vai tad nebija pēc snieguma Vācija un Argentīna pārākas par Angliju un Meksiku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-28 00:03, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Šis noteikti ir "vislabākais" tiesnešu un līnijtiesnešu čempionāts Tik daudz un dažādi triku no tiesnešu puses nezinu kurā čepmpionātā vēl ir bijis
Vecoteev, cik WC esi piedzivojis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-28 00:04, pirms 15 gadiem
Izskatās, negribu vēl neko prognozēt, bet fināls Brazīlija- Argentīna, Dienvidamerikas un pasaules klasika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-28 00:07, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu piemēram, Vācija, ļoti iespējams, būtu uzvarējusi Angliju arī tāpat, ar visiem neieskaitītajiem vārtiem, ja ņem vērā, kā spēlēja angļu aizsargi.
Tas pats arī par Argentīnu un Meksiku. Bija taču argentīnieši pēc snieguma pārāki. Nevienā pārī nebija tā, ka uzvarētājs uztaisītu 1 momentu, kurā tiesnesis pēc kļūdas tos vārtus ieskaitītu.
To, kā izvērstos spēle, ja ENG-GER spēlē ieskaitītu vārtus, bet ARG-MEX spēlē neieskaitītu, var tikai minēt. Tas, protams, neattaisno tiesnešu kļūdas, tāpēc man jau arī dikti gribētos tos video atkārtojumus, bet nevienā spēlē nebija tā, ka VISU rezultātu tiesnesis uztaisītu, vai tad nebija pēc snieguma Vācija un Argentīna pārākas par Angliju un Meksiku?
Nē, vienkārši kaut kā pārāk daudz šo tiesnešu kļūdu pēdējā laikā. Un kā par brīnumu par labu tiem,kas skaitās spēļu favorīti.
Kas attiecās uz tiem pašiem argentīniešiem,tad nav viņi šajā čempionātā nemaz tik pārliecinoši, bet kaut kā ir sanācis,ka tiesneši viņiem gan šajā,gan iepriekšējās spēlēs ir mazliet palīdzējuši.
, 2010-06-28 00:09, pirms 15 gadiem
forshi viniem maksaa 35k eiro un taa liinijtiesneshi nespeej savu darbu godam izdarit, tad lai panjem kaudziti LMT virsligas linijtiesneshu un lai shie tur kopaa njemaas, jeega bus lielaaka
, 2010-06-28 00:11, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Maradonas dieva roku nevar aizmirst 25 gadus. Tu te runā par kaut kādu Anrī . Cilvēki parasti atcerās to nepatīkamako,bet visu labo atri aizmirst. Tādi nu mēs esam.
Tomēr tieši šajā PČ šādu dažādu dīvainību no tiesnešu puses ir visvairāk. Es PČ regulāri skatos no 1982. gada,bet tik daudz skandālu ap tiesnešiem nebija nevienā PČ.
Un kā par brīnumu visas kļūdas mazliet pa labu spēļu favorītiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-28 00:14, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši kaut kā pārāk daudz šo tiesnešu kļūdu pēdējā laikā. Un kā par brīnumu par labu tiem,kas skaitās spēļu favorīti.
Kas attiecās uz tiem pašiem argentīniešiem,tad nav viņi šajā čempionātā nemaz tik pārliecinoši, bet kaut kā ir sanācis,ka tiesneši viņiem gan šajā,gan iepriekšējās spēlēs ir mazliet palīdzējuši.
ARG-NIG es redzēju, vienīgais, kas palika atmiņā, bija Enjeamas labā spēle + Igvaina pūdelēšana (kas liedza ARG uzvarēt ar lielāku pārsvaru) + strīdīgā epizode (Samuela pārkāpums soda laukumā, kad Haince guva vārtus). Vai kas tāds bija pret Koreju un Grieķiju? Jautāju, jo pārējās apakšgrupas spēles neredzēju.
Vai pret MEX viņiem iedeva kaut kādus mazos sodus par labu, aizmugures, kas liedza MEX atspēlēties? Jo otros un trešos vārtus Argentīna iesita jau bez tiesneša līdzdalības.
Neesmu pārliecināts, ka Argentīna tiek kaut kur baigi "vilkti", nu redzēs, kas būs pret Vāciju, kas arī dabūja dāvanu pret angļiem (bet es uzskatu, ka abiem 1/4 finālistiem būtu pa spēkam uzvarēt savus pretiniekus arī bez tiesnešu kļūdām), varbūt kā reiz tieši normāli notiesās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-28 00:38, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: TU esi kaut ko dzirdējis par vēsturisko pēctecību? ja katru epizodi skatīs video, tad spēle vilksies 4 stundas, jo katra epizode būs tā vērta, lai to paskatītos atkārtojumā...
Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!
, 2010-06-28 00:39, pirms 15 gadiem
barclays rakstīja: Cerams ka Argentiina sagraus Vaaciju !!!!!!
Cerēt jau Tu vari
, 2010-06-28 00:46, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!
Šeit nu mūsu uzskati sakrīt, sportā galvenais ir taisnīgs rezultāts, bet tiktāl cik to pieļauj tagadējie noteikumi. Neviens neliedza šajā spēlē galvenajam tiesnesim noskatīties atkārtojumu (viņš arī redzēja) un izspriest pareizi, tā bija viņa drosme un izvēle, tam ar atkārtojumiem nav nekāda sakara, bet cik vien ilgi iespējams, vislabāk būs, ja futbolā neieviesīsies video atkartojumi, jo tad VISAS epzodes būs tās vissvarīgākās un tad redzēsi, spēle ievilksies 2x ilgāk. un nejauc te tagad F1, kurš ir tehnisks sports un basketbolu, kur vispār nav atkārtojuma institūta, un teniss no tā tikai iegūst, jo tur tiešām vajag lielu precizitāti, bet šeit (futbolā) tas ir lieki. Kam Tev vajag tos atkārtojumus? tad jau pie katriem iesistiem vārtiem paies 10 min. kamēr izmērīs vai bija 2cm (piemēram Tevis piesauktais tenisa mērogs) aizmugure vai nē utml var turpināt līdz absurdai galējībai.. bija roka, vai nebija, bija tīša roka vai tikai plecs utml.. tak nomierinaties vienreiz tehnomāni
, 2010-06-28 00:47, pirms 15 gadiem
marksliv rakstīja: Cerēt jau Tu vari
Ir paredzama Vācijas uzvara?
, 2010-06-28 00:52, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!
Pilnīgi piekrītu!!!FIFA nevēlēšanās ieviest video ir vienkārši apbrīnojaja
Un argumenti lai to nedarītu ir vienkārši un smieklīgi un stulbi.
, 2010-06-28 00:55, pirms 15 gadiem
.............. rakstīja: Šeit nu mūsu uzskati sakrīt, sportā galvenais ir taisnīgs rezultāts, bet tiktāl cik to pieļauj tagadējie noteikumi. Neviens neliedza šajā spēlē galvenajam tiesnesim noskatīties atkārtojumu (viņš arī redzēja) un izspriest pareizi, tā bija viņa drosme un izvēle, tam ar atkārtojumiem nav nekāda sakara, bet cik vien ilgi iespējams, vislabāk būs, ja futbolā neieviesīsies video atkartojumi, jo tad VISAS epzodes būs tās vissvarīgākās un tad redzēsi, spēle ievilksies 2x ilgāk. un nejauc te tagad F1, kurš ir tehnisks sports un basketbolu, kur vispār nav atkārtojuma institūta, un teniss no tā tikai iegūst, jo tur tiešām vajag lielu precizitāti, bet šeit (futbolā) tas ir lieki. Kam Tev vajag tos atkārtojumus? tad jau pie katriem iesistiem vārtiem paies 10 min. kamēr izmērīs vai bija 2cm (piemēram Tevis piesauktais tenisa mērogs) aizmugure vai nē utml var turpināt līdz absurdai galējībai.. bija roka, vai nebija, bija tīša roka vai tikai plecs utml.. tak nomierinaties vienreiz tehnomāni
Nevajag runāt muļķības!!!!!!!
Epizodē kur Lampards guva vārtus, TV kameras skatītājiem atkārtojumu parādija dažu sekunžu laikā pēc notikušā! Pietiek ar to, ka viens tiesnesis sēdētu pie TV ekrāna un pa mikrafonu paziņotu ka vārti jāskaita un lieta darīta! Attaisnojumus jau ir viegli atrast. Tikko noskatījos raidijumu ar futbola ekspertiem, kuri atkārtojumos izanalizēja, ka tiesnesis nemaz nevarēja no tāda attāluma precīzi redzēt vai bumba tiešām šķērsoja līniju. Tiesnesim ir tikai 2 acis, labi, kopā ar sānu tiesnesi 4, toties kameras ir daudz. Tieši tāpat ar Argentīnas vārtu guvumu, pietiktu uzprasīt tāpat kā hokejā tiesnesim pie ekrāna, un viss būtu skaidrs 30sek laikā ka vārti gūti no aizmugures! Kaut gan tur gan tiesnesim bija pašam tas ar savām acīm jāredz. Viens man tagad ir skaidrs - videoatkārtojumi futbolā tiks ieviesti. Tas kas notiek tagad ir absurds. Ja citos komandu sporta veidos to veiksmīgi var ieviest, tad futbolā arī problēmu nekādu nevar būt!
, 2010-06-28 01:02, pirms 15 gadiem
Turklāt veids kā to noformēt ir ļoti plaši diskutējams, bet FIFA ar stagnātu Blateru priekšgalā vispār neko negrib darīt lietas labā! Var taču to visu limitēt kā tenisā vai amerikāņu futbolā, respektīvi dot iespēju trenerim pieprasīt strīdīgās epizodēs tikai ierobežotu skaitu videoatkārtojumu skatīšanos. Citādi tiešām jāsmejas par tādām lietām kas notiek tagad, pasaules lielākajā komandu turnīrā. Cilvēks vai pareizāk sakot komanda godīgi gūst vārtus, bet tiesnesis vai nu savas neprofesionalitātes vai citu subjektīvu apstākļu dēļ tos vienkārši "nozog", vai kā otrajā gadījumā - "uzdāvina".
Slēpts komentārs: Witness_Go CAVS
, 2010-06-28 01:30, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Skumji, ka viens cilvēks spēj sabojāt šo skaisto spēli.
Neviens nešaubās, ka Argentīna būtu uzvarējusi, bet viss kļust uzreiz tāds dīvains. Spēli galīgi negribējās skatīties, ļoti žēl palika Meksikas.
Nerunā par visiem! Meksika, līdz šim momentam dominēja laukumā! Tā kā pilnīgi reāli varēja uzvarēt!!!
, 2010-06-28 01:50, pirms 15 gadiem
siruan rakstīja: Tevezs - turnīra vieni no strīdīgākajiem vārtiem - Līnijtiesnesis

Tevezs - turnīra visskaistākie vārti

Argentīnas uzbrukums šobrīd - 10 vārti!!

Messi - nu tam gan neiet šobrīd...
kas tur strīdīgs? aizmugure tur bij 100% tākā tur viss bij acīmredzams
, 2010-06-28 01:54, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Šis noteikti ir "vislabākais" tiesnešu un līnijtiesnešu čempionāts Tik daudz un dažādi triku no tiesnešu puses nezinu kurā čepmpionātā vēl ir bijis
nu Maradonnas "Dieva roka" tajā čemī spēj segt visas mūsdiena fūža lažas, lai kā tur arī sodīt!
, 2010-06-28 02:10, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Kad vienreiz būs tie videoatkārtojumi?!
nevajag tos suuda video
, 2010-06-28 02:18, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!
nevajag video.. tad tas vairs nebūs futbols... futbols ir sportaveids kursh šajos modernajos laikos ir palicis visneskartākais tā teikt divi vārti, bumba un 22 spēlētaji, nu ja neskaita tās rācijas starp tiesnešiem.... priekškam vajag kaut kādus video... visur grib cilveki tās mašīnas iebāzt.. cerams ka tas nekad nenotiks ka futbolā ieviesīs video... šo spēli pārāk ilgi spēlē pēc seniem principiem tāpēec nevajadzētu to sabojāt
, 2010-06-28 02:19, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Bet šajā PK kļūdas ir gandrīz katrā spēlē, un samērā izšķirošas. Neviens jau nepiesienās ka ne tai komandai autu piešķīra...
gandrīz kā zināms neskaitās
, 2010-06-28 02:32, pirms 15 gadiem
barclays rakstīja: Cerams ka Argentiina sagraus Vaaciju !!!!!!
Sagraus tevi morali vacija :p
, 2010-06-28 03:09, pirms 15 gadiem
kandzha rakstīja: nevajag video.. tad tas vairs nebūs futbols... futbols ir sportaveids kursh šajos modernajos laikos ir palicis visneskartākais tā teikt divi vārti, bumba un 22 spēlētaji, nu ja neskaita tās rācijas starp tiesnešiem.... priekškam vajag kaut kādus video... visur grib cilveki tās mašīnas iebāzt.. cerams ka tas nekad nenotiks ka futbolā ieviesīs video... šo spēli pārāk ilgi spēlē pēc seniem principiem tāpēec nevajadzētu to sabojāt
Ārprāc! Bet vai Tu pats saproti ko uzrakstiji? Pēc kādiem seniem principiem!?!?! Vai tad futbolā nav laika gaitā mainījušies noteikumi? Vai tad citu sporta veidos ieviešot videoatkārtojumus GODĪGA lēmuma pieņemšanai, ir mainīti spēles pamatprincipi? Tev taču nav neviena sakarīga argumenta, kas tad briesmīgs notiks, ja tās "palīdzīgās acis" tiesnešiem ieviesīs! Tagad jau nu visa futbola pasaule redzēja, ka tie atkārtojumi kaut vai lai pārbaudītu vai vārti ir gūti pēc noteikumiem un vai vispār ir gūti, ir absolūti nepieciešami. Nekur jau tas futbols nepaliks - būs arī tur videoatkārtojumi!
, 2010-06-28 04:08, pirms 15 gadiem
Visi, kas te gudri spriež par tehniskajām iespējām pārskatīt momentus vajadzētu atcerēties, ka ar PK futbols nebeidzas. Futbols ir sporta veids, kas tiek spēlēts cauru gadu un visādos līmeņos. Nu kur piemēram virslīgā var nodrošīnāt video atkārtojumu? Vai kaut kādā lielvalsts līgā, kas ir zemāka par 2? Vai daudzās citās līgās un sacensībās, kas tiek spēlētas visās zemeslodes malās. Pieņemt šādu noteikumu tikai uz Pasaules kausu? Var jau, bet tas būtu dīvaini, ka sporta veida PČ tiek piemēroti citi noteikumi nekā visā pārējā laikā. Un tas nebūtu pareizi, ja reiz ir futbola noteikumi un principi, tad tiem jābūt vienādiem visās spēlēs. Vienīgais risinājums ir 2 papildus tiesneši aiz vārtiem, ko var noteikt uz atsevišķām sacensībām. Bet papildus tiesneši var tikai fiksēt bija vārti vai nebija, viņš tur aiz vārtiem stāvot tādu Teveza aizmuguri nebūtu redzējis 100%, tāpat dažās spēles ar roku vai pagrūšanas vai tml. Tāds ir futbols un tiesnešu kļūdas būs vienmēr un visur (un ne tikai futbolā).
P.S. Un starp citu par ko skatīt video - vārtiem? Anrī roka tur netiktu izskatīta, jo spēle ar roku bija vēl pirms Anrī piespēles partneri, kas gala rezultātā guva vārtus. Tātad jāskata arī pārkāpumi s.l. - tas jau aizņems ievērojamu laiku. Lai fiksētu Teveza golu būtu jābūt vēl aizmugurei video, bet tas jau točna paņems 1/3 spēles.
, 2010-06-28 07:35, pirms 15 gadiem
carlito rakstīja: Visi, kas te gudri spriež par tehniskajām iespējām pārskatīt momentus vajadzētu atcerēties, ka ar PK futbols nebeidzas. Futbols ir sporta veids, kas tiek spēlēts cauru gadu un visādos līmeņos. Nu kur piemēram virslīgā var nodrošīnāt video atkārtojumu? Vai kaut kādā lielvalsts līgā, kas ir zemāka par 2? Vai daudzās citās līgās un sacensībās, kas tiek spēlētas visās zemeslodes malās. Pieņemt šādu noteikumu tikai uz Pasaules kausu? Var jau, bet tas būtu dīvaini, ka sporta veida PČ tiek piemēroti citi noteikumi nekā visā pārējā laikā. Un tas nebūtu pareizi, ja reiz ir futbola noteikumi un principi, tad tiem jābūt vienādiem visās spēlēs. Vienīgais risinājums ir 2 papildus tiesneši aiz vārtiem, ko var noteikt uz atsevišķām sacensībām. Bet papildus tiesneši var tikai fiksēt bija vārti vai nebija, viņš tur aiz vārtiem stāvot tādu Teveza aizmuguri nebūtu redzējis 100%, tāpat dažās spēles ar roku vai pagrūšanas vai tml. Tāds ir futbols un tiesnešu kļūdas būs vienmēr un visur (un ne tikai futbolā).
P.S. Un starp citu par ko skatīt video - vārtiem? Anrī roka tur netiktu izskatīta, jo spēle ar roku bija vēl pirms Anrī piespēles partneri, kas gala rezultātā guva vārtus. Tātad jāskata arī pārkāpumi s.l. - tas jau aizņems ievērojamu laiku. Lai fiksētu Teveza golu būtu jābūt vēl aizmugurei video, bet tas jau točna paņems 1/3 spēles.
Pilnīgi piekrītu, varbūt būtu abi, ja tiesnešiem būtu drosmes, atļaujas un pilnvaras pieņemt lēmumu pēc video noskatīšanās uz kuba, bet ieviest tagad atsevišķu video noskatīšanās institūtu ir neprāts
PS
es šo ideju izklāstīju jau iepriekš, cerams, ka ar otro reizi labāk sapratīs, ja nē - būs jāatkārto vēlreiz
, 2010-06-28 08:20, pirms 15 gadiem
typhoon rakstīja: tiesneši sabojāja visu futbola vakaru...
+! Sākumā biju pa Vāciju, bet kad tie tizleņi neieskaitija, biju pa Angļiem
, 2010-06-28 08:40, pirms 15 gadiem
carlito rakstīja: Visi, kas te gudri spriež par tehniskajām iespējām pārskatīt momentus vajadzētu atcerēties, ka ar PK futbols nebeidzas. Futbols ir sporta veids, kas tiek spēlēts cauru gadu un visādos līmeņos. Nu kur piemēram virslīgā var nodrošīnāt video atkārtojumu? Vai kaut kādā lielvalsts līgā, kas ir zemāka par 2? Vai daudzās citās līgās un sacensībās, kas tiek spēlētas visās zemeslodes malās. Pieņemt šādu noteikumu tikai uz Pasaules kausu? Var jau, bet tas būtu dīvaini, ka sporta veida PČ tiek piemēroti citi noteikumi nekā visā pārējā laikā. Un tas nebūtu pareizi, ja reiz ir futbola noteikumi un principi, tad tiem jābūt vienādiem visās spēlēs. Vienīgais risinājums ir 2 papildus tiesneši aiz vārtiem, ko var noteikt uz atsevišķām sacensībām. Bet papildus tiesneši var tikai fiksēt bija vārti vai nebija, viņš tur aiz vārtiem stāvot tādu Teveza aizmuguri nebūtu redzējis 100%, tāpat dažās spēles ar roku vai pagrūšanas vai tml. Tāds ir futbols un tiesnešu kļūdas būs vienmēr un visur (un ne tikai futbolā).
P.S. Un starp citu par ko skatīt video - vārtiem? Anrī roka tur netiktu izskatīta, jo spēle ar roku bija vēl pirms Anrī piespēles partneri, kas gala rezultātā guva vārtus. Tātad jāskata arī pārkāpumi s.l. - tas jau aizņems ievērojamu laiku. Lai fiksētu Teveza golu būtu jābūt vēl aizmugurei video, bet tas jau točna paņems 1/3 spēles.
Arī tenisā hawk eye ir tikai dārgākajos un prestižākajos turnīros, kur to ir iespējams tehniski un finansiāli nodrošināt! Tapēc neredzu te nekādu problēmu. Un nekādi futbola principi tur netiktu pārkāpti. Tik pat mierīgi Tu tagad varētu pateikt, ka hokeja spēles noteikumi un principi tiek pārkāpti Latvijas amatieru hokeja čempionātā, jo tur nav nodrošināta videoatkārtojumu skatīšanās strīdīgās epizodēs vārtu gūšanā, tā pat kā tas ir PČ, vai KHL
Un kā jau minēju, veids un gadījumi kad šādi videoatkārtojumi būtu pieļaujami skatīties futbolā ir plaši diskutējams jautājums, kāds noteikti būs - par to šaubu nav! Nekur neliksies - nāksies. Piemēru un variantu ir daudz tādi, kas noteikti spēles laiku nepadarītu būtiski garāku! Kamēr vakar ARG un Mex futbolisti skraidija, bļaustijās, drūzmējās gar tiesnešiem, sen jau būtu tiesnesis saņēmis ziņu, ka vārti nav jāskaita!!!
P.S. Es arī pirms ne tik ilga brīža biju pārliecināts, ka varētu pietikt ar vēl diviem tiesnešiem aiz vārtiem! Bet tagad esmu pārliecināts, ka cita ceļa arī futbolam nebūs kā pieņemt tehnoloģiju progresu. Šitā turpinot tiesneši vienkārši baidīsies tiesāt augstākā līmeņa principiālas futbola spēles! Kuram gan gribētos nonākt tādā neapskaužamā uzmanības centrā kādā šie vakardienas varoņi atrodas?
, 2010-06-28 09:18, pirms 15 gadiem
siruan rakstīja: Tevezs - turnīra vieni no strīdīgākajiem vārtiem - Līnijtiesnesis

Tevezs - turnīra visskaistākie vārti

Argentīnas uzbrukums šobrīd - 10 vārti!!

Messi - nu tam gan neiet šobrīd...
Messi neiet? Tas, ka viņš vēl nav guvis nevienus vārtus, tas nenozīmē, ka viņam neiet. Viņš spēlē labi un svarīgajkos brīžos vāl iesitīs.
Argentīnas 3. vārti Tevesa izpildījumā skaistākie šajā PK
, 2010-06-28 09:21, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds zin, kas ar gudrajām bumbām, kāpēc tas ir pieklusis: fifa.com: FIFA.com - Smart ball warmly received
Tehniskas vai vēsturiskas problēmas?
, 2010-06-28 09:30, pirms 15 gadiem
murmaljs rakstīja: Varbūt kāds zin, kas ar gudrajām bumbām, kāpēc tas ir pieklusis: fifa.com: FIFA.com - Smart ball warmly received
Tehniskas vai vēsturiskas problēmas?
FIFA vai pareizāk sakot Blatera stagnātiskie uzskati un sekojošais kūtrums visa jaunā un viņam nesaprotamā ieviešana futbolā Tādi veci vīri vairs nav spējīgi mainīties, tas ir fakts. FIFA ir pietiekami daudz naudas lai sen tādas bumbas būtu notestētas un ieviestas, tikai acīmredzami tas projektiņš ir bijis acu aizmālēšanai.
Tieši tāpat neviens netraucēja jau šajā PČ ielikt tos divus tiesnešus - katru aiz saviem vārtiem! Neko taču viņi tur sabojāt nevarētu vai ne? Bet NĒ, Blaters paziņo, ka viņi šito vēl apspriedīšot un tad varbūt uz nākamo čempionātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-28 10:01, pirms 15 gadiem
Virsraksts iederētos: "Argentīna negodīgā veidā pēc rupjas tiesneša kļūdas uzvar Mexiku.
, 2010-06-28 10:07, pirms 15 gadiem
Skatos,ka dažs labs ir aizmirsis, kā EČ 2004 tiesneši noraka LV spēlē pret Vāciju apakšgrupas spēlē. Takā būtu laiks atcerēties un izdarīt secinājumus.
Tagad viss turpinās PČ 2010, bet tikai pret komandām kuras nav vēlams redzēt pasaules futbola top virsotnē.
, 2010-06-28 10:20, pirms 15 gadiem
PK 2006 šīs komandas savā starpā jau spēlēja, ja nemaldos 1/4 finālā un uzvarēja Vācija un vēl beigās bija kaut kāds incidents. Nu Argentīnai ir iespēja atmaksāt un aizsūtīt fričus mājās
, 2010-06-28 10:58, pirms 15 gadiem
Kārtējās rupjās tiesnešu kļūdas viennozīmīgi liek domāt par steidzamu video atkārtojumu ieviešanu. Un lai neiebrauktu pretējā grāvī, kad video atkārtojumus prasīs pēc katra strīdīga momenta, vajadzētu ieviest, piem., ka katrai komandai ir divas iespējas prasīt video atkārtojumu, līdzīgi kā tas ir tenisā, un ja pareizi ir apstrīdēts lēmums, tad izmantotā iespēja netiek zaudēta. Tad arī komandas izvērtēs, kad un vai prasīt video atkārtojumu. Un tas, ka spēles ievilksies par pāris minūtēm, nav nekas, salīdzinot ar to, ka, neieskaitot gūtos vārtus vai arī ieskaitot no aizmugures (Argentīnas Meksikas spēlē pat acīmredzama) stāvokļa gūtos vārtus, tiek izšķirts spēles liktenis. Anglijai neieskaitītie otrie vārti ir tas pats, ja tiesnesis pēkšņi izlemtu neieskaitīt Vācijai kādus no gūtajiem vārtiem.
Tas noderētu arī attiecībā uz sarkanajām kartītēm, kuras, piem., šveicietis un Kakā saņēma nepamatoti. Un patiesībā kotdivuārietim vajadzēja saņemt dzelteno par simulāciju.
, 2010-06-28 12:12, pirms 15 gadiem
Liidz pirmiem vaartiem viis bija interesanti, bet liniijtiesnesis ir lohs! Kaa var nenosvilpt aizmuguri, ja 3 m aizmuguree!
, 2010-06-28 12:17, pirms 15 gadiem
Argentina aiziet, aiziet!
, 2010-06-28 14:03, pirms 15 gadiem
Ļoti precīza aizmugures definīcija: youtube.com: YouTube
- Hermann Vaske's The Art of...

Tiem, kas nesaprot angļu valodu, īsumā - neskatoties, kas sarakstīts noteikumos, aizmugure ir tad ja līnijtiesnesis paceļ karodziņu.
, 2010-06-28 18:43, pirms 15 gadiem
vacija uzvares! deuchland 4eva!!