Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: FIFA nogalina godīgu spēli

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Viedoklis: FIFA nogalina godīgu spēli
FIFA prezidents Zeps Blaters
Foto: AP

Dziļās sērās paziņojam, ka šodien traģiski bojā gājis "fair play" jeb godīgas spēles princips futbolā. Oficiālā versija – sirdstrieka pēc Starptautiskās futbola federācijas FIFA lēmumu nepārspēlēt Pasaules kausa kvalifikācijas maču starp Īriju un Franciju, kurā francūži guva vārtus, klaji pārkāpjot godīgās spēles principus.

FIFA darboņi paziņoja, ka pēdējais vārds šajā situācija piederēja mača tiesnesim, kurš izlēma, ka pārkāpuma no Francijas uzbrucēja Tjeri Anri puses nebija un vārtu guvumu jāieskaita. Vismaz dīvaini, jo pats Anri pēc mača nenoliedza, ka nospēlējis ar roku. Līdz šīs nedēļas trešdienas vakaram spēle ar roku futbolā nebija atļauta. Par to bija jāsoda futbolisti, kas nospēlējuši ar roku un tiesneši, kas nav pamanījuši vai pievēruši uz to acis. FIFA ar savu lēmumu "Anri rokas lietā" skaidri paziņo, ka noteikumi ir mainījušies – var darīt visu, ko atļauj (nepamana) tiesneši. Turklāt pēc mača ar to jāplātās. "Vai, cik es eleganti iespēru pa vēderu guļošajam X! Nekas par to man nebija, un es arī neko neteicu, neesmu taču tiesnesis!" Kāpēc gan nē? Tā pārkāpj godīgās spēles principus? Kam tas vairs interesē?

Pirmo zalvi pa "fair play" principu FIFA izdarīja īsi pirms kvalifikācijas grupu turnīru beigām, paziņojot, ka izslēgšanas mačos pārus dalīs, atbilstoši FIFA rangam. Nav jābūt Ņūtonam, lai saprastu, kāpēc tas darīts – lai samazinātu iespēju, ka uz finālturnīru netiek kāds no varenajiem, kam neizdevās kvalificēties uzreiz. Pirms tam izslēgšanas maču dalībniekus meta vienā grozā un no viena groza arī ņēma ārā, tādejādi pāri bija neprognozējami. FIFA neriskēja. FIFA spēcīgākajiem pielozēja teorētiski vājākos. No komas "fair play" izcēla slovēņi, noliekot pie vietas Gūsu Hidingu un Krievijas izlasi. Diemžēl atveseļošanās nebija veiksmīga – lēmums par Anrī roku izdzēsa godīgās spēles pēdējās dzīvības pazīmes. Kāpēc gan jebkuram tagad neprotestēt par jebkura tiesneša svilpi situācijā, kad nospēlēts ar roku? Jebkura tiesa, balstoties uz Anrī precedentu, apmierinātu iesniedzēja prasību! Futbolistu kungi, droši spēlējiet ar roku kaut vai apzināti!

Saukli par godīgu spēli varam aizmirst – FIFA pierādīja, ka tās ir muļķības –, bet ko tālāk? Atvainojamies leišiem par tiem pašiem francūžiem veltītu plakātu un paziņojam, ka arī "No racism!" ir tukša plātīšanās? Visai ērts brīdis. Kā nekā spēlēsim DĀR – visu laiku rasistiskākajā Āfrikas valstī! Un viņiem ir dimanti.

Grūti iedomāties, kā francūži spēs doties laukumā un spiest rokas saviem sāncenšiem Pasaules kausa finālturnīrā, tomēr viņus šoreiz gribas vainot mazāk. Gadīties mēdz dažādi, arī piespēlēt sev ar roku, taču pilnīgi kas cits ir paziņot, ka šādā situācijā viss bija kārtībā. FIFA skaidri norādīja, ka ir nozīmīgāki un mazāk nozīmīgi asociācijas dalībnieki. Varbūt arī nekādas kvalifikācijas, pārspēles un finālturnīri nav vajadzīgi? Lai visu izšķir reitings, kura līderis gada beigās saņem kausu?

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2009-11-20 13:07, pirms 15 gadiem
jūtu blatera amats sāk šūpoties, ceru, ka tomēr nāks vienreiz pie prāta.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:07, pirms 15 gadiem
Vispār jau ja pēc katra mača skaitīsim tiesnešu kļūdas, tad visi mači būs jāpārspēlē. Vienīgais, ja ir gūti vārti, tad tāpat kā hokejā varētu skatīties video. Bet nu tikai vārtu gūšanas gadījumā, jo ja skatīsies par katru strīdu, tad spēlei laika neatliks.
Slēpts komentārs: armands8888

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 13:08, pirms 15 gadiem
žēl,ka Govou neiesita to savu momentu pašās beigās tad vismaz nebūtu tāds tracis sacelts un francūži būtu guvuši vismaz vienus vārtus pēc noteikumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:09, pirms 15 gadiem
Interesanti.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-20 13:11, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs: msz_no_sirds

 +19 [+] [-]

, 2009-11-20 13:14, pirms 15 gadiem
Ļoti interesants viedoklis! Diemžēl jau kādu laiku FIFA un UEFA organizācijas klaji pārkapj paši savus principus un noteikumus, monopolistu būšana tā teikt...

  +5 [+] [-]

, 2009-11-20 13:15, pirms 15 gadiem
ši nav pirmā reize kad roka izšķir spēles likteni.
tad kad vārti tika iesisti ar "Dieva roku "(Maradonas roku). vai spēle tika pārspēlēta, cik atceros, ka nē .Es neesmu Francijas pusē ( man šī izlase nepatīk)
Kas notiktu, ja šo spēli pārspēlētu - tad jebkurš nākošais nepareizais tiesneša lēmums( pendele, nepareizi ieskaitīti vai neieskaitīti vārti, aizmugures vārti utt) spēles izskaņā liks cietušai komandai rakstīt protestu, ar lūgumu spēli pārspēlēt.
Lai negribās atdzīt bet FIFA pieņēma pareizu lēmumu

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 13:20, pirms 15 gadiem
R.I.P. fair play !!!

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:20, pirms 15 gadiem
Pēdējā laikā futbola bosi ju ne pirmo reizi pierāda, ka viņiem pie vienas vietas pašu sludinātā godīgā spēle. Atceros, kā Čempionu līgas priekšsacīkstēs UEFA par skaidru imulāciju iedeva 3 spēļu diskvalifikāciju Arsenal uzbrucējam Eduardo, taču pēc tam pārdomāja, tādējādi dodot zaļo gaismu zagļiem. Tagad FIFA atsakās pārspēlēt nogodīgu spēli, turklāt vēl neviens nav teicis, ka vismaz Zaglis saņems kārtīgu diskvalifikāciju.
Slēpts komentārs: mierinieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-11-20 13:23, pirms 15 gadiem
Raksts ļoti labs. FIFĀ ir nobendējusi Fair Play. Paldies jums. Besī ārā ka palīdz lielvalstīm. Varēsiet braukt uz DĀR un vērot savas lielvalstis. Zarazas bļ.eģ. Nav ko citu teikt. Bojā visu futbola burvību...
Slēpts komentārs: mierinieks

 +21 [+] [-]

, 2009-11-20 13:27, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Tiesi taa vares braukt uz DAR verot kvalitatiivu futbolu nevis kaukadu seetas futbolu ja tur buutu tikusi iekssaa Irija vai Bosnija kur nu vel Albaanija
Īrija un Bosnija spēlē sētas futbolu? Varbūt Anglijas pašā zemākajā līgā tādu spēlē, bet ne Bosnija, ne Īrija, ne Albānija nespēlē sētas futbolu.
Slēpts komentārs: Jakalo

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:28, pirms 15 gadiem
nekad nejutishu lidzi lielajam valstim !

PČ manas favorites - Slovākija un Slovēnija

  +5 [+] [-]

, 2009-11-20 13:29, pirms 15 gadiem
msz_no_sirds rakstīja: Un ko iesaka autors? Pārspēlēt visas spēles, kurās nav nozīmēti/nepareizi piešķirti 11m soda sitieni, nav fiksētas aizmugures vārtu brīdī utt?
Precedents kuru Īrija nosauca par labu pārspēlei, bija pārspēle nevis dēļ tā, ka tiesnesis ko nefiksēja, kas bija redzams atkārtojumā, bet gluži vienkārši nezināja noteikumus nenozīmējot atkārtotu 11m soda sitienu.
Jā, pilnībā Tev piekrītu, kā jau FIFA oficiālajā paziņojumā rakstīja - sāktos haoss. Pēc jebkura nepareidzi pieņemta lēmuma visi vēstos FIFA, un pieprasītu, lai pārspēlē maču, un ja atteiktu, tad prasītu - kapēc tad Francijas mačs tika pārspēlēts?

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:30, pirms 15 gadiem
Jakalo rakstīja: Tā nav žurnālistika, tikai tukša diršana emociju ietekmē.
Tiesi taa piekriitu tev..Par tiesnesa kluudam jatbild vinam pasam nevis visiem te jabruuk virsu Francijas izlasei..Ko tad Anri vajadzeja dariit skriet pie tiesnessa un teikt ev vecit skat es nospeleju ar roku mums nevajag ieskaitiit sos vartus? Nu tas ir pilniigis sviests

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 13:30, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Tiesi taa vares braukt uz DAR verot kvalitatiivu futbolu nevis kaukadu seetas futbolu ja tur buutu tikusi iekssaa Irija vai Bosnija kur nu vel Albaanija
īri bija daudz labāki atbildes spēlē ar Franciju... tāpēc jāsaka ka tas sētas futbols laikam ir Francija...

 +18 [+] [-]

, 2009-11-20 13:30, pirms 15 gadiem
msz_no_sirds rakstīja: Un ko iesaka autors? Pārspēlēt visas spēles, kurās nav nozīmēti/nepareizi piešķirti 11m soda sitieni, nav fiksētas aizmugures vārtu brīdī utt?
bija vārti, tika apturēta spēle, bija iespējams pakonsultēties ar līnijnieku. jau pēc mača Anrī atzīst, ka ir spēlējis ar roku. FIFA saka - viss ok. tā nav ikdienišķa situācija ar 11m došanu/nedoshanu.

 +10 [+] [-]

, 2009-11-20 13:31, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Tiesi taa vares braukt uz DAR verot kvalitatiivu futbolu nevis kaukadu seetas futbolu ja tur buutu tikusi iekssaa Irija vai Bosnija kur nu vel Albaanija
Par to kvalitatīvo futbolu Domeneka vadībā vēl var diskutēt. Viņi kvalifikācijā ir vairāk izmocījuši rezultātus nekā pārliecinoši spēlējuši (1-0 gan pret Austriju, gan Lietuvu, abas uzvaras pateicoties Gurkufa un Riberī tālsitieniem).
Cita lieta, ka Francijai ir daudz lielāks komerciālais potenciāls un par viņiem interesējas daudz lielāka auditorija nekā par Īriju - bet tas taču nav kritērijs, lai kvalificētos finālturnīram. Jākvalificējas ir par nopelniem un rezultātiem, nevis par statusu un uzvārdiem komandā. Diemžēl FIFA pierāda tieši pretējo.
Bosnija ir cita lieta - viņi arī pēc snieguma atbildes spēlē pret POR neko nebija pelnījuši. Bet īri Trapatoni vadībā pret Franciju (un ne tikai) spēlēja labi.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 13:32, pirms 15 gadiem
Tagad vajadzētu vadošo valstu futbolu federācijām sacelties pret FIFA-lūgt pārspēli. īrija cieš = citi klusē, bet īrijas vietā kādreiz var nonākt-Grieķija, Turcija vai kāds cits-atkal klusēsim
Slēpts komentārs: mierinieks

  +7 [+] [-]

, 2009-11-20 13:33, pirms 15 gadiem
FIFA labāk ir , ka brauc Francija, jo iedomājaties, cik daudz fanu aizbraux no Francijas un kādu naudu viņi atstās.. FIFA vnk tīri par biznesu domā, ne jau Fair Play
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-11-20 13:38, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Tiesi taa piekriitu tev..Par tiesnesa kluudam jatbild vinam pasam nevis visiem te jabruuk virsu Francijas izlasei..Ko tad Anri vajadzeja dariit skriet pie tiesnessa un teikt ev vecit skat es nospeleju ar roku mums nevajag ieskaitiit sos vartus? Nu tas ir pilniigis sviests
emocijas valdīt šobrīd nespēj tu. lasi uzmanīgāk un varbūt pamanīsi, ka neviens tā pa lielam neko Francijai nepārmet. un vispār, izvēlamies uzmanīgāk vārdus!
Slēpts komentārs: mierinieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:45, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu.
Drusku abstrahējoties no tieši šī mača emocijām: problēma nav fair play principā, bet gan mehānisma izstrādē, ko darīt ar tiesnešu kļūdām - kad pieļaut pārspēles un kad nē. To nedrīkst aizlaist tik tālu, lai katrs varētu atsaukties uz tiesneša kļūdu un pieprasīt pārspēlēt, piemēram, ar 0:4 zaudētu maču, pasakot, ka konkrētā kļūda komandu morāli sagrāva.

Domāju, ka risinājums varētu būt vēl viens video tiesnesi, pie kura katra komanda drīkst griezties 1x spēlē. Tas operatīvi noskatās un pa rāciju paziņo austiņā galvenajam tiesnesim, kāds lēmums jāpieņem.

FIFA, manuprāt, ir konservatīvāka sporta organizācija. Bet nu futbols arī turās jau cik gadus galvagalī. Varbūt, ka viņu politka ir kurināt intrigas, veicinot ažiotāžu un popularitāti.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:45, pirms 15 gadiem
Kā jau šeit viens minēja ko tad piedāvā autors?? Pārspēli?? un cerams saprot ka tas novestu pie tā, ka no futbola federācijām būtu prasības pēc pārspēlēm ik uz 4-5 spēlēm. Jo ir problēma tiesneši ir cilvēki un viņi arī var neredzēt un lēmumus viņiem jāpieņem bez 10 atkārtojumiem no dazādām kamerām. Ko tad izdarīja Anrī - ak tad pārkāpa Fair play principus, jo nepateica tiesnesim, ka spēlēja ar roku, kā rezultātā guva vārtus, kas bija izšķirošie ? ārprāts tā nekad nav bijis... Varbūt atcerēsimies neseno 2006. gada finālu - Itālija pret Franciju - ziniet kaut kā neatceros, ka Materacci būtu gājis un teicis tiesnesim, ka zini es te sarunāju rupjības noraidiet arī mani. Kāds bija rezultāts lielākā daļa atceras. tikpat labi arī tur varēja teikt - FIFA atbalsta rupjības pretinieku virzienā, ja vien tiesnesis nedzird. Ā un vēl Itālija ir lielāka lielvalsts nekā Francija, jo nekādu sankciju pret Itālijas izlasi nebija, arī Materaci savu medaļu dabūja (jo galu galā FIFA atbalsta tikai lielvalstis).
Slēpts komentārs: mierinieks

  +4 [+] [-]

, 2009-11-20 13:46, pirms 15 gadiem
uztulko angliski un ieliec kautkur lielākā mēdijā, un būs labs rezultāts

  +4 [+] [-]

, 2009-11-20 13:47, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Izprintesu to tavu rakstu un aiziesu uz poda d.... noslauciit
Jaa Peeterim ar pacietiibu viss Ok! Nobanot Tev vajadzeetu par taadiem izteikumiem!

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:47, pirms 15 gadiem
njaa...izkatās pasaule vel ilgi raudās par īriem

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:49, pirms 15 gadiem
Ļoti subjektīvs viedoklis - būtībā jau šeit nav diskusija par to vai rezultāts ir godīgs (protams, ka nav..), bet padomājiet paši, kas notiktu, ja tiesneša kļūdas dēļ rīkotu pārspēli? Kur būs tā robeža vai kritēriji, pēc kuriem noteiks cik rupja kļūda un vai vajag pārspēlēt - tas tiešām būtu haoss..
Piemēram, tad LV čempī varētu rīkot tikai 2 apļus, jo spriežot pēc regulārajām diskusijām par tiesneša darbību vajadzētu pārspēlēt pusi spēļu un visa sezona būtu aizpildīta..

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:49, pirms 15 gadiem
Vismaz tiesnesis un Anri varētu īriem atvainoties, nevis bravūrīgi, krievu stilā lielīties un teikt ka karā visi līdzekļi labi, muļķi laiž, īri šajā ciklā rādīja saturiski skatāmu futbolu, ko neteiksu par Franciju...

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:50, pirms 15 gadiem
pietiks miizt un naaksies vien noriit to saapi.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 13:51, pirms 15 gadiem
Fair Play My Ass!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 13:52, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Tad jau sanaak taa ka rezultaats 1:0 neskaitaas uzvara ko a? Vai nav vienalga kada spele tas izcinits galvenais ir 3 punkti un Francija bij otraa grupaa un tika uz parspelem un ari uz cempi un nav ko te piekasities par vinnu speli jo Iriem kvalifikacija ari bija daudz neparliecinossu spelu..ta jau sanaak ka Sveice ari nebija pelniijusi tikt ka nospeleja ar LV 2:2
Tu rakstīji par kvalitatīvu futbolu. Šīs uzvaras Francijai bija izmocītas. Tagad runā, ka galvenais ir rezultāts, kur tad palika Tavs arguments par kvalitatīvo futbolu?
Tu domā, ka ir nejaušība, ka Francijā teju visi jau sen grib Domeneka atkāpšanos, jo viņa vadībā futbolisti ar skaļiem uzvārdiem ne tuvu nerāda gaidīto sniegumu? Visi, izņemot federāciju, kurai nez kāpēc liekas apmierinoši, ka Francija paliek savā kvaļa grupā 2. vietā aiz Serbijas un pārspēlēs knapi ar negodīgi gūtiem vārtiem izvelk uzvaru 2 spēļu summā pret Tevis noniecināto Īriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 13:53, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tu rakstīji par kvalitatīvu futbolu. Šīs uzvaras Francijai bija izmocītas. Tagad runā, ka galvenais ir rezultāts, kur tad palika Tavs arguments par kvalitatīvo futbolu?
Tu domā, ka ir nejaušība, ka Francijā teju visi jau sen grib Domeneka atkāpšanos, jo viņa vadībā futbolisti ar skaļiem uzvārdiem ne tuvu nerāda gaidīto sniegumu? Visi, izņemot federāciju, kurai nez kāpēc liekas apmierinoši, ka Francija paliek savā kvaļa grupā 2. vietā aiz Serbijas un pārspēlēs knapi ar negodīgi gūtiem vārtiem izvelk uzvaru 2 spēļu summā pret Tevis noniecināto Īriju.
Domeniks taa jau ir cita dziesma..man vins personiigi ari nesimpatize

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 13:53, pirms 15 gadiem
Nevajadzeja parspelet speli. Vajadzetu parspele to speles dalu, kad Anri sev piespeleja un spelei vajadzetu sakties no soda sitiena, jo, vispar, jau bija diezgan atklats aizmugures stavoklis: divi francijas izlases speletaji atradas aizmugures stavoklii piespeles briidii un, cik nu tur jabut akliem tiesneshiem, lai to mepamanitu?? Nospelet lidz galam papildlaiku un tad rubti tik kompensacijas laiku

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 13:53, pirms 15 gadiem
Ievieshat video atkaartojumus, otherwise neraudiet tad par nepamaniitaam lietaam.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 13:54, pirms 15 gadiem
especterz rakstīja: Vismaz tiesnesis un Anri varētu īriem atvainoties, nevis bravūrīgi, krievu stilā lielīties un teikt ka karā visi līdzekļi labi, muļķi laiž, īri šajā ciklā rādīja saturiski skatāmu futbolu, ko neteiksu par Franciju...
Henry uzreiz pēc finālsvilpes piegāja pie Dunne un atzinās ka spēlēja ar roku un atvainojās,nevajag tagad arī par pēdējo mēslu Henry pataisīt

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 13:54, pirms 15 gadiem
INVINCIBLE rakstīja: Ievieshat video atkaartojumus, otherwise neraudiet tad par nepamaniitaam lietaam.
ja buus video tad pazudiis viss futbola temps un interese.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:55, pirms 15 gadiem
INVINCIBLE rakstīja: Ievieshat video atkaartojumus, otherwise neraudiet tad par nepamaniitaam lietaam.
100% piekrītu ja nemaldos tad arī regbijā ir

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 13:55, pirms 15 gadiem
raksts patiesam labs, paklanos!

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:55, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: ja buus video tad pazudiis viss futbola temps un interese.
Tad reekjinieties ar shaadaam kljuudaam
Visu gribeet nevar. 1 or 2.

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:56, pirms 15 gadiem
Viennozimigi speeli nevajadzeja parspeleet,tad jau tiesam pec katras speles,kur tiks iedota nepamatota pendele VAI atkal neiedota pendele,aizmugure guuti varti butu japarspele,tad reali katra 5 spele butu japarspele. Te atkal ir jasak velreiz apsvert domu var video noskatisanos. Atceros,ka par to video ir bijusas runasanas,bet beigas skiet,ka lemums bija taads,ka tas bojatu speeli,utt. Tad peec sii gadijuma ir verts padomat velreiz,proti,kas tad vairak bojatu speli,video noskatisanas vai atstaat visu kaa ir liidz sim,un tad saadi gadijumu buus veel un veel. Atcerejos vienu Vpils speeli,kad aiz vartiem staveja tiesnesis,kurs veroja notikumus vartsarga laukuma. Varbut tad,lai ari sadi specialie tiesnesi ir aiz katriem vaartiem,kuriem uzdevums ir skatities,kas notiek soda laukumaa?!

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:00, pirms 15 gadiem
No komas "fair play" izcēla slovēņi, noliekot pie vietas Gūsu Hidingu un Krievijas izlasi.

sis gan ir stulbums!! it ka Portugale un Griekija ari uzvareja negodigi vai ari autors parada savu "milestibu" pret Krieviju

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 14:00, pirms 15 gadiem
MIshels jau ir ieviesis kaut ko , kas ljauj tiesaat skurpulozaak - sogjus aiz vaartiem. tas noteikti shajaa situaacija noteikti nostraadaatu.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 14:02, pirms 15 gadiem
Lai mūsu bērni mums piedod par to, kas nolemts pret Īriem...

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:02, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: ja buus video tad pazudiis viss futbola temps un interese.
tu ka francu viesstradnieks varetu noskaidrot cik taja gailu izlase iir istu francu

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:03, pirms 15 gadiem
Manuprāt, viss ir godīgi..tas taču ir sports, kuru vienmēr ietekmēs cilvēka faktors! Ja spēles gaitā tiesnesis, ko nepamana tās ja uir pavisam citas problēmas..Ja likti pārspēlēt vai atcelt visas spēles dažādos sporta veidos tad būtu liels haoss..
pareizi Therī teica.. tiesnesis nenosvilpa un es spēlēju tālāk, tā darītu ikviens.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-20 14:04, pirms 15 gadiem
neitrals23 rakstīja: No komas "fair play" izcēla slovēņi, noliekot pie vietas Gūsu Hidingu un Krievijas izlasi.

sis gan ir stulbums!! it ka Portugale un Griekija ari uzvareja negodigi vai ari autors parada savu "milestibu" pret Krieviju
slovēņi nebija pie pēdējā brīdī izsētājiem,. bet gan pie "vājajiem", tomēr spēja uzvarēt, kas fair play lika uz brīdi noticēt, ka viss ir ok.

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:06, pirms 15 gadiem
refresh rakstīja: Henry uzreiz pēc finālsvilpes piegāja pie Dunne un atzinās ka spēlēja ar roku un atvainojās,nevajag tagad arī par pēdējo mēslu Henry pataisīt
es domāju publiski to izdarīt, nevis spēlēs laukumā, kur vēl varēja no kāda kādu stingrāku vārdu dzirdēt...tas vnk., parāda līmeni, pēcspēles preses konfernce varēja arī atvainotie, nevis tiesnesis tiesnesis...

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:07, pirms 15 gadiem
chespis rakstīja: Manuprāt, viss ir godīgi..tas taču ir sports, kuru vienmēr ietekmēs cilvēka faktors! Ja spēles gaitā tiesnesis, ko nepamana tās ja uir pavisam citas problēmas..Ja likti pārspēlēt vai atcelt visas spēles dažādos sporta veidos tad būtu liels haoss..
pareizi Therī teica.. tiesnesis nenosvilpa un es spēlēju tālāk, tā darītu ikviens.
pilnigi pareizi!ja ne svilp, tad jaspele talak, nevis ka ventspils spele pret sporting.
tiesnesis ne svilp, bet musejie tapat stav un un rada viens otram ka bija roka, vai aizmugure
nedomaju ka kads cits speletajs apstatos un pateiktu sorry veci bet es speleju ar roku!! nedomaju ka ir tadi speletaji.

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:12, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: slovēņi nebija pie pēdējā brīdī izsētājiem,. bet gan pie "vājajiem", tomēr spēja uzvarēt, kas fair play lika uz brīdi noticēt, ka viss ir ok.
es laikam nevaru saprast tavu domu gajienu!!
sanak ka, ja Slovenija nebutu uzvarejusi tad visas speles bet zem unfair play?
krievija ari saka ka tiesnesis kludijas, jo Kerzakovs neuzbruka vartsargam, bet cinijas par bumbu, jo vartsargs to izlaida no rokam.
ta ka ari taja spele Fair play ir uz jautajuma zimes

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:22, pirms 15 gadiem
Ja tiesnesis ir pārliecināts par savu taisnību, tad viņam nevienam nekas nav jāprasa. Tiesnesis pieņēma pareizu lēmumu un FIFA pieņēma pareizu lēmumu.
Futbolā ir neskaitāmu gadījumi, kad vārti tiek gūti nepareizi, kādēļ par to runāt pēč šīs konkrētās spēles, bet par citām reizēm klusēt? Jo citas reizes autors saprot, ka tas ir futbols un tā mēdz gadīties, bet šoreiz tādēļ, ka emocijas sakāpušas?

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:24, pirms 15 gadiem
Ja runājam par godīgas spēles nogalināšanu, tad Francijas tikšana PČ ir bērna šļupsti salīdzinājumā ar uzpirktiem rezultātiem 200 (!) spēlēs:
news.bbc.co.uk: BBC News - Match-fixing inquiry probes 200...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:34, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu rakstā izteiktajai domai.

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:41, pirms 15 gadiem
mierinieks rakstīja: Ko tad Anri vajadzeja dariit skriet pie tiesnessa un teikt ev vecit skat es nospeleju ar roku mums nevajag ieskaitiit sos vartus?
youtube.com: YouTube
- Fair Play! Player REFUSES penalty!

Noskaties šo video un tad secini, ko Anrī vajadzēja darīt.

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:51, pirms 15 gadiem
totaals sviests. sezonu vareetu pagarinaat par treshdalju, ja katru reizi paarspeeleetu speeles, kuraas izshkjiroshaa banka iesista, kaut kaadaa uzbrukuma momentaa paarkaapjot kaadu noteikumu punktu.
ko var njemties?

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:53, pirms 15 gadiem
Es varu pateikt tikai vienu-video novērošana ir novēlota un tagad FIFA var grauzt nagus,ka nepieņēma to ātrāk,kad jau tā prasījās.Domaju,ka tagad gan ieviesīs video novērosanu,jo nav vairs atkāpšanas ceļa,ja gribēs saglabāt kaut ko vairs no tīrās spēles...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 14:58, pirms 15 gadiem
Es nepiekrītu autoram. Neviens neko nav nogalinājis. FIFA paziņojums ir labākais, kas iespējams, jo ja nozīmētu pārspēli, tieši tad futbolam būtu uzsākta iznīcība.

1) Notikušais incidents ir spēles epizode, kur fiksēta tiesneša kļūda (neredzēšana), nevis noteikumu nezināšana. Ja būtu bijusi absurda situācija, piemēram, kad par pārkāpumu laukuma centrā būtu nozīmētu pendeli uz vārtiem, tag gan tas būtu kautkāds absurds, kur viennozīmīgi būtu nepieciešama pārspēle (jo ir bijusi aplama interpretācija).
2) Laukuma spēlētājs = tiesnesis. viens bez otra nevar iztikt. Tiesneši kļūdās, spēlētāji kļūdās. Spēlētājs pēdējā minūtē aizsit garām tukšiem vārtiem (kas ir fatāla spēlētāja neveiksme (pēc profesijas kļūda) un komanda zaudē. Vai komandai ir iemesls prasīt pārspēli? Nē. Tiesnesis kļūdās, neredzot pārkāpumu, svilpe klusē, bet nav nekas izdomāts. Man škiet , ka neredzēšana ir daudz pieļaujamāka un attaisnojošāka nekā izdomājums (pendele). Vai tāpēc nepieciešama pārspēle, ka kāds kautko nav redzējis? Spēlētājam ir piedodami kļūdīties, bet tiesnesis jābūt robotam?
3) Anrī nespēlēja tīšām ar roku.
4) Anrī pats neguva vārtus, līdz ar to maradonas dieva rokai Anrī nestāv klāt pat 10%.
5) šādi atgadījumi ir nepārtraukti un ir futbola sastāvdaļa.

Es saprastu šo diskusiju vētru, ja Anrī ar roku volejbola stilā būtu bumbu iesitis vārtos, un tad vēl varētu šaubīties par pārspēli (ja nu vienīgi tiesnesis acu pārbaudē izrādītos akls), bet tas kas bija šeit uz kopējā fona ir tik nenozīmīgs, jo pēc spēles ar roku, tika vēl izdarīta piespēle un vēl sitiens ar galvu vārtos. Un ne jau roka šeit izšķīra vārtus, bet gan piespēle un sitiens.

Ko tad lai dara basketbols un hokejs pēc nenosvilptiem sodiem un piezīmēm? Taisīsim pārspēles?

Un galu galā, kas futbolistiem liedz pašiem sasist n-tos golus un netaisīt spēles laikā 100 kļūdu, lai uzvarētu stabili, nevis gaidīt lai viena tiesneša kļūda izšķir visu? Kas liedza īriem realizēt savas iespējas jau pirms tam? Tāpēc mūļķīgi apgalvot , ka viena tiesneša kļūda (pret 100-tiem pašu futbolistu kļūdām (kļudām aizsardzībā, izgājienu realizēšana u.c.) spēles laikā) izsķīra spēles likteni.

Tiesnesis ir spēles sastāvdaļa un arī viņš spēlē līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 15:09, pirms 15 gadiem
bitron rakstīja: 3) Anrī nespēlēja tīšām ar roku.
Spēlēja gan! Paskaties vērīgi. VĒRĪGI! ļoti skaista piespēle sev.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 15:15, pirms 15 gadiem
Daudz jau te komentēts un atliek vien papildināt,sakot, ka noteikti nepiekrītu šim viedoklim. Ja tgd pārspēlētu katru spēli kur tiesnesis nav bijis savu uzdevumu augstumos, patiešām sāktos haoss un futbols tiktu spēlēts nevis uz zāliena, bet gan FIFA kabinetos. Arī Ventspils tad var iesniegt protestu par roku spēlē pret Sporting (ja nejaucu) un miljons citi, ne tikai futbolā, bet arī hokejā (vai LV izlases piemērs ar kādu slavenu treneri maz ir jāpiemin?) un citos sporta veidos. Latvijas izlase pret Lietuvu basketbolā sen EČ arī ļoti strīdīgi tika sasieta ar sodu. Ko es ar to gribu teikt - Jā, nepaveicās, žel īrus, bet tad ir jādomā es nez, kaut par tiem pašiem video atkārtojumiem, diviem galvenajiem tiesnešiem vai vēl sazinko, nevis jāmetas pārspēlēt katra tiesneša kļūda.

     [+] [-]

, 2009-11-20 15:16, pirms 15 gadiem
pilnībā pievienojos bitron teiktajam.

     [+] [-]

, 2009-11-20 15:19, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Stulbums!

P.S raksts labs!
raksts pakaljaa!!! Tiesneshi kljuudaas un taa buus vienmeer, ko var chinksteet.Kkas nepamaniits nav nepareizi trakteets, raujam taalaak,

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 15:24, pirms 15 gadiem
Nez kāpēc pēc Chelsea : Barcelona spēles čempionlīgas pusfinālā, kad tiesnesis bija vnk dirsā un DIVAS, (pateikšu vēlreiz, lai uzsvērtu) DIVAS reizes neredzēja smuku spēli ar roku (Pikē vispār kā volejbōlā uzsita tā smuki), tad neviens neko daudz nesprēgāja par "godīgu spēli", bet tiklīdz kā spēlē divas neitrālas komandas (nu neviens pārāk par viņām nefano), tad visi baigie mutes brūķētāji.
idiotisms.

     [+] [-]

, 2009-11-20 15:26, pirms 15 gadiem
timesonline.co.uk

     [+] [-]

, 2009-11-20 15:34, pirms 15 gadiem
INVINCIBLE rakstīja: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/international/article6925119.ece
Keane ir īsts vecis un nosauc lietas pareizajos vārdos (un es varbūt pat labāk gribēju lai Īrija tiek)

     [+] [-]

, 2009-11-20 16:15, pirms 15 gadiem
Šāda problēma ir pastāvējusi jau demitiem gadu un tagad bļaut,ka ir noticis pavēsiens ir muļķīgi. Ir tikai viens izskaidrojums-spēles tiesā zemas kategorijas soģi(arī citos sporta veidos) un no tā rodās problēmas. Šajā play-off kārtā skaidri bija zināms-tiesās tie tieneši,kas nebrauc uz čempi.Līdz ar to vienkāršs secinājums-tie nav tie labākie. Lielajiem bļāvējiem iesaku [agaidīt pašu čempi un tad atkal būs brīnumi,kad spēles tiesās āfrikas un āzijas pārstāvji.PAt ja šamie ir labākie savās ģerevņas,tas nenozīmē,kas var uzticēt svilpot svarīgās PČ spēlēs.

     [+] [-]

, 2009-11-20 16:18, pirms 15 gadiem
Jāsaka kā ir - SŪ*A FIFA - ataisnojas, ka tādi likumi, ka nevar apstrīdēt tiesneša lēmumu! Pilnigi besīii - vai tad nevar pieņemt tādu pašu likumu kā hokejā, kad vienkārši tik strīdīgās situācijās skatās videoierakstu un pieņem pareizu lēmumu!

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:08, pirms 15 gadiem
Francijai pietiesā, jo tiesneši baidās tikt apsūdzēti rasismā!

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:09, pirms 15 gadiem
spēle ar roku jau pat vairs neattiecas uz ''fair play'', tie jau ir noteikumi, kuru paŗkāpums vispār nekādus komentārus neprasa. Tik atbildīga spēle noteikti bija jāpārspēlē.

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:23, pirms 15 gadiem
Perfekts raksts! Ja komandas būtu mainītās lomās 100% būtu pārspēle. Ja uz turnīru jātiek lielvalstij, tad Fair-Play neeksistē, tā tas notiek visur, ne tikai šajā gadijumā.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 17:34, pirms 15 gadiem
Liecieties mierā... Nekādai pārspēlei nav jābūt, fair play nav nogalināts un veiksme arī ir neatņemama katra sporta veida sastavdaļa! Šoreiz paveicās Francijai un lai veicas viņiem čempī!

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:53, pirms 15 gadiem
Neimanis baigais ''spriedējs''...Peikrītu armandam 8888..Kā Spānija izkrita 1/4 dinālā Pasaules čempī pret Koreju,kad to vadiija Guus Hidinks,kad kolumbieshu tiesnesis neieskaitiija 100% ieskaitaamus vaartu-tad vispaar neviens neko peec tam nerunaaja-izteica rajienu tiesnesim-bet spaanji tachu vareeja dabuut medaljas??? Taa ka aiztaisam mutes un nespriezham citu vietaa-Neimani kaapeec neesi Fifa komitejaa???

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:01, pirms 15 gadiem
bitron rakstīja: Es nepiekrītu autoram. Neviens neko nav nogalinājis. FIFA paziņojums ir labākais, kas iespējams, jo ja nozīmētu pārspēli, tieši tad futbolam būtu uzsākta iznīcība.

1) Notikušais incidents ir spēles epizode, kur fiksēta tiesneša kļūda (neredzēšana), nevis noteikumu nezināšana. Ja būtu bijusi absurda situācija, piemēram, kad par pārkāpumu laukuma centrā būtu nozīmētu pendeli uz vārtiem, tag gan tas būtu kautkāds absurds, kur viennozīmīgi būtu nepieciešama pārspēle (jo ir bijusi aplama interpretācija).
2) Laukuma spēlētājs = tiesnesis. viens bez otra nevar iztikt. Tiesneši kļūdās, spēlētāji kļūdās. Spēlētājs pēdējā minūtē aizsit garām tukšiem vārtiem (kas ir fatāla spēlētāja neveiksme (pēc profesijas kļūda) un komanda zaudē. Vai komandai ir iemesls prasīt pārspēli? Nē. Tiesnesis kļūdās, neredzot pārkāpumu, svilpe klusē, bet nav nekas izdomāts. Man škiet , ka neredzēšana ir daudz pieļaujamāka un attaisnojošāka nekā izdomājums (pendele). Vai tāpēc nepieciešama pārspēle, ka kāds kautko nav redzējis? Spēlētājam ir piedodami kļūdīties, bet tiesnesis jābūt robotam?
3) Anrī nespēlēja tīšām ar roku.
4) Anrī pats neguva vārtus, līdz ar to maradonas dieva rokai Anrī nestāv klāt pat 10%.
5) šādi atgadījumi ir nepārtraukti un ir futbola sastāvdaļa.


Es saprastu šo diskusiju vētru, ja Anrī ar roku volejbola stilā būtu bumbu iesitis vārtos, un tad vēl varētu šaubīties par pārspēli (ja nu vienīgi tiesnesis acu pārbaudē izrādītos akls), bet tas kas bija šeit uz kopējā fona ir tik nenozīmīgs, jo pēc spēles ar roku, tika vēl izdarīta piespēle un vēl sitiens ar galvu vārtos. Un ne jau roka šeit izšķīra vārtus, bet gan piespēle un sitiens.

Ko tad lai dara basketbols un hokejs pēc nenosvilptiem sodiem un piezīmēm? Taisīsim pārspēles?

Un galu galā, kas futbolistiem liedz pašiem sasist n-tos golus un netaisīt spēles laikā 100 kļūdu, lai uzvarētu stabili, nevis gaidīt lai viena tiesneša kļūda izšķir visu? Kas liedza īriem realizēt savas iespējas jau pirms tam? Tāpēc mūļķīgi apgalvot , ka viena tiesneša kļūda (pret 100-tiem pašu futbolistu kļūdām (kļudām aizsardzībā, izgājienu realizēšana u.c.) spēles laikā) izsķīra spēles likteni.

Tiesnesis ir spēles sastāvdaļa un arī viņš spēlē līdzi.
pilnībā piekrītu! +1

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:39, pirms 15 gadiem
Labs viedoklis Petrini.
---
Zivs pust no galvas...Tiesnesis bija tikai izpildītājs, gan jau, ka pirms spēles bija uzstādijums tiesāt ''pa franciski''

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:53, pirms 15 gadiem
Kā pēc jūs te rakstāt par katru otro spēli, kuru varētu pārspēlet? Šī NEBIJA ikdienas spēle uzreiz vairāku iemeslu dēļ - tā bija pēdējā spēle, kurā izšķirsies PK dalībnieks šajā parī, tā bija spēle, pēc kuras malā varēja palikt exčempioni! Vēl mazāk runa ir par to, ko tiesnesis redzēja un ko nē! Anrī pēc mača skaidri un gaiši pateica - jā, es spēlēju ar roku! Bet FIFA uzskata, ka tā ir normāla situācija?!?! Par ko mēs te runājam> Francias kapteinis skaidri un gaiš ipasaka - fak ya, aim from frenc -un FIFA saka: jā jā, zec rait, tā jābūt... Runa nav par tiesnešu kļūdu, bet FIFA reakciju. Kad tiesā vienīgais pierādījums ir apsūdzāmā atzīšanas, uz tā pamata nevar pieņemt notiesājošu spriedumu, Šajā gadījumā ir jūra liecinieku un pierādījumu.
Nedomāju, ka FIFA būtu problēmas paziņot, ka pieņemot lēmumu par pārspēli, tā atstāj aiz sevis tiesības tādas nozīmēt tikai izslēgšanas, izšķirošos mačos. Nevis ikdienas spēlēs, par kurām te dikti visi kladzina. Trapatoni vienkārši pasteidzās ar Blatera komandas nolikšanu pēc lēmuma par play off komandu izsēšanas. Pavēri muti, saņem sodu...

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:16, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Nedomāju, ka FIFA būtu problēmas paziņot, ka pieņemot lēmumu par pārspēli, tā atstāj aiz sevis tiesības tādas nozīmēt tikai izslēgšanas, izšķirošos mačos. Nevis ikdienas spēlēs, par kurām te dikti visi kladzina. Trapatoni vienkārši pasteidzās ar Blatera komandas nolikšanu pēc lēmuma par play off komandu izsēšanas. Pavēri muti, saņem sodu...
kaut kaa ljoti subjektiivi tu izveeleejies, kura tad "nebija ikdienas speele". finaalturniiraa taadu buus 2/3, visas speeles pleiofos. ko tad tagad dariit, turniiru taisiit 2 meeneshus? jau tagad tachu skaidrs, ka kaads aafrikaanju, aazijas vai spaanju tiesnesis kaut ko izstraadaas.
FIFAi kaut ko vareetu paarmest, ja buutu precedenti, bet taadu nav. atliek samierinaaties - it's a part of the game
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 19:56, pirms 15 gadiem
Neredzu būtisku atšķirību starp hokeju un futbolu, kas neļautu šādos, strīdīgos, vārtu gūšanas momentos, tiesnesim noskatīties video! Nekāds haoss nesāktos un arī spēle ne cik neievilktos! Cik vispār futenē iesit vārtus un cik no tiem ir izteikti strīdīgi? FIFA vadībā valda stulba stūrgalvība un inertums.

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:08, pirms 15 gadiem
Perfekts raksts!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 20:08, pirms 15 gadiem
Jūs zinat kaut vienu gadījumu kak "kaut kāda" Īrija vai Luksemburga vai Lihtenšteina iesistu tādā veidā kādam grandam ižšķirošo golu un to ieskaitītu???... Nauda,nauda,nauda!!!.....

     [+] [-]

, 2009-11-20 21:42, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: kaut kaa ljoti subjektiivi tu izveeleejies, kura tad "nebija ikdienas speele". finaalturniiraa taadu buus 2/3, visas speeles pleiofos. ko tad tagad dariit, turniiru taisiit 2 meeneshus? jau tagad tachu skaidrs, ka kaads aafrikaanju, aazijas vai spaanju tiesnesis kaut ko izstraadaas.
FIFAi kaut ko vareetu paarmest, ja buutu precedenti, bet taadu nav. atliek samierinaaties - it's a part of the game
jaagaida jaunas asinis, kaa UEFA. Miķelis uzreiz ar revolūciju naaca. No otras puses - FIFA ir lielaaka saimnieciba, lielaaka nauda, lielaaks bardaks....

     [+] [-]

, 2009-11-20 22:41, pirms 15 gadiem
Nu ko no Āfrikas DĀR būs pārstāvētas 7 nevis 6 valstis kā bija plānots. Cerams ka francija grupā zaudēs visas 3 spēles un varēs iet kaplēt bietes.

     [+] [-]

, 2009-11-20 22:49, pirms 15 gadiem
Nepiekriitu autoram! Augstaakaa instance macca laikaa ir tiesnesis, uz vinnu gulstas atbildiiba piennemt leemumus saistiibaa ar officiaalajiem noteikumiem. Neviens no tiesnessiem neredzeeja speeli ar roku (oficiaala versija, kas ir ticama) un vinni pienneema leemumu atbilstossi noteikumiem. (Ir milziiga atsskiriiba buut uz laukumu klaatienee ar vienu iespeeju noveerteet situaaciju vai dot veerteejumu peec TV translaacijas salikumu pie kuras straadaa cilveeku grupa ar iespeejaam izveeleeties eertaako rakursu un atkaartot nofilmeeto.)
Manupraat, ssii speele labi ilustreeja kaadu citu, buutiskaaku FIFA probleemu, proti, konservatiivismu attieciibaa pret tehnologiju izmantossanu speeles tiessaassanas kvalitaates uzlabossanai. Piemeeram, kamera(s) laukuma saanos vareetu labi paliidzeet noteikt aizmugures staavokli. Dazaadi TV kameru rakursi var paliidzeet izsskirt leemumu striidiigaas situaacijaas (paarkaapums guustot vaartus vai soda laukumaa, rupja speele, utt.). Lai to ieviestu buutu nepieciessamns video tiesnesis un atrunaat kaadaas situaacijaas vinns konsultee galveno tiesnesi. Ja iiri (vai jebkurss cits) grib guut kaadu labumu no ssiis azziotaazzas, lietderiigaak buutu sagatavot ieteikumus un veersties pie FIFA ar luugumu veikt atbilstossas izmainnas noteikumos atrunaajot video tiesnessa ieviessanu un darbiibu. Pagaatni vairs neviens nemainiis.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-21 02:17, pirms 15 gadiem
tikko ieviesis video,ta FIFA nevares nokomplektet sev velamo psaules cempionata dalibnieku sastavu,kapec te tik daudzi nesaprot tik elementaru lietu,plus vel tiesnesu nozimesana.

     [+] [-]

, 2009-11-21 04:43, pirms 15 gadiem
Blues rakstīja: tikko ieviesis video,ta FIFA nevares nokomplektet sev velamo psaules cempionata dalibnieku sastavu,kapec te tik daudzi nesaprot tik elementaru lietu,plus vel tiesnesu nozimesana.
Kur tu redzi probleemu? Visas Pasaules kausa atlases speeles netiek transleetas un taapeec nevarees tehniski nodrossinaat video tiesnessa darbiibu?

Ceru ka tu tiessaam nedomaa ka FIFA ir slepens birojs, kas komplektee finaalturniira daliibnieku sastaavu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-21 12:22, pirms 15 gadiem
Futbols nav džentelmeņu sports un godīgas spēles organizācijas paraugs, "FAIR PLAY" ir kaut kads Fufelis par ko visi runā un prasa no citiem , kad nonāk" īru" ādā.

     [+] [-]

, 2009-11-21 19:20, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: jaagaida jaunas asinis, kaa UEFA. Miķelis uzreiz ar revolūciju naaca. No otras puses - FIFA ir lielaaka saimnieciba, lielaaka nauda, lielaaks bardaks....
vispaar jaa. platinii ieviesh 2 papildu tiesneshus. tad jau redzees. man gan negribeetos kaa hokjii...