Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Anrī: "Jūtos neērti, visgodīgāk būtu pārspēlēt spēli"

Agris Suveizda

Anrī: "Jūtos neērti, visgodīgāk būtu pārspēlēt spēli"
Tjerī Anrī
Foto: Sipa/Scanpix

Francijas izlases kapteinis Tjerī Anrī publiskā paziņojumā izteicies, ka visgodīgāk būtu pārspēlēt Francijas un Īrijas izlašu spēli. Tāpat Anrī aizstāvēt metās viņa bijušais treneris Arsēns Vengers un pašreizējais - Hoseps Gvardiola.

Pēc FIFA lēmuma noraidīt Īrijas Futbola asociācijas lūgumu izspēlēt pārspēli Tjerī Anrī nosūtīja publisku paziņojumu britu medijiem, kurā atzina, ka, viņaprāt, visgodīgāk būtu pārspēlēt Francijas un Īrijas izlašu maču: "Esmu to jau teicis un pateikšu vēlreiz - jā, es nospēlēju ar roku. Es neesmu krāpnieks un tāds nekad neesmu bijis. Tā bija instinktīva kustība uz bumbu, kas pārpildītajā soda laukumā tuvojās lielā ātrumā. Futbolistiem nav tādas iespējas kā televīzijā palēnināt attēlu 100 reizes, lai varētu izdarīt pareizu lēmumu. Cilvēki skatās video ar palēninātu attēlu, taču ne tādu, ar kuru spēles laikā saskaros es vai citi futbolisti. Ja cilvēki paskatītos epizodi pilnā ātrumā, redzētu, ka tā bija instinktīva reakcija. Darīt ko citu bija neiespējami. Nekad neesmu noliedzis, ka nospēlēju ar roku. To pēc spēles pateicu gan īru spēlētājiem, gan tiesnesim, gan medijiem. Protams, jūtos neērti par veidu, kādā uzvarējām, un dziļi atvainojos īriem, kas noteikti bija pelnījuši atrasties Dienvidāfrikā. Protams, taisnīgākais risinājums būtu pārspēle, taču tas nav manā varā. "

"Īrijas izlases spēlētāju vārdā vēlos pateikties Tjerī Anrī par izdarīto paziņojumu par to, ka, viņaprāt, pārspēlēt spēli būtu visgodīgāk. Izdarīt šādu paziņojumu kā Francijas izlases kapteinim tas prasīja lielu drosmi un godu, un mēs visi to atzīstam. Kā Īrijas izlases kapteinis es būtu ļoti priecīgs,ja notiktu pārspēle, kurā godīgā ceļā tiktu noskaidrota izlase, kas kvalificēsies finālturnīram. Man atliek tikai cerēt, ka Francijas Futbola federācija pieņems abu izlašu kapteiņu vēlmes," sacīja Īrijas izlases kapteinis Robijs Kīns.

"Tiesnesis nevarēja redzēt Anrī spēli ar roku. Tiesnesis aizvadīja fantastisku spēli, viņa sniegums bija lielisks. Taču šis gadījums noved pie tehnoloģiju jautājuma. Kamēr FIFA nepārdomās, nekas lietas labā nav darāms. Nav grūti paprasīt ikvienam spēlētājam un trenerim viņu domas. Atbilde būs, ka tehnoloģijas var spēlēt būtisku lomu un atvieglot tiesnešu darbu," teica "Manchester United" galvenais treneris Alekss Fergusons.

"Futbolā un sportā ir daudz varoņu, kas krāpušies desmitreiz vairāk nekā Tjerī. Manuprāt, īstie krāpnieki ir tie, kas uzpērk tiesnešus, un tie, kas lieto dopingu. Tjerī Anrī pēdējos desmit gadus bijis godīgs, tāpēc tas, kā viņam tagad tiek uzbrukts, nav pareizi. Tjerī Anrī šajā situācijā ir liels zaudētājs. Ja viņš atzītos tiesnesim, puse Francijas viņu nosodītu," savu bijušo spēlētāju aizstāvēja Londonas "Arsenal" galvenais treneris Arsēns Vengers. Tāpat franču speciālists izteicās, ka, viņaprāt, vajadzēja nozīmēt pārspēli. "Šajā situācijā pār spēlētāju ir milzīgs spiediens. Kādam ir jāaizstāv Tjerī. Neatstājiet viņu vienu pret visu pasauli! Viņš Anglijā spēlēja desmit gadus un vienmēr bijis godīgs. Viņš publiski atzina: "Es pieļāvu kļūdu, es nospēlēju ar roku." Tas ir godīgi"

"Es uzskatu, ka spēle ar roku bija instinktīva. Esmu pārliecināts, ka tiesnesis neredzēja pārkāpumu. Titi [Anrī] nav lepns ar paveikto. Taču viņš to nedarīja tīšām," sacīja Anrī pārstāvētā kluba "Barcelona" galvenais treneris Hoseps Gvardiola

Francijas Futbola federācija par iekļūšanu Pasaules kausa izcīņas finālturnīrā ar visai prāvām summām prēmēs gan trenerus, gan spēlētājus, gan arī personālu. Protams, visiem netiks piešķirta vienāda naudas summa. Kā ziņo laikraksts "France Football", piemēram, galvenā trenera Raimona Domeneka maciņu papildinās 862 tūkstoši eiro..

Izmantotie resursi:
lequipe.fr
goal.com
skysports.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 20:12, pirms 15 gadiem
Gregors Asamblejs rakstīja: Haha. Tik naivs.
Ja tu jautātu, vai es ticu tam, ka kāds Anrī vietā tā darītu, tad mans viedoklis ir, ka lielākā daļa visticamāk nedarītu.

Mani vienkārši "sajūsmina" Anrī "godīguma" uzplūdi tagad pēc spēles.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 20:12, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Protams! Tikai FIFA pret to pretojas kā traki.
Es arī nesaprotu, kur ir problēma šāda līmeņa mačos paralēli galvenajam tiesnesim ieviest video tiesnesi, kurš, nepārtraucot spēli, visu vērotu ekrānos un čukstētu galvenajam tiesnesim austiņās visu notiekošo. Vai arī skaļi pa mikrofonu, lai visi dzird.
Tiešām nesaproti? Es gan saprotu, jo tad "zustu tradicionālais cilvēciskais faktors", lasi- iespeja ietekmēt spēļu rezultātus tikai ar 1 cilvēka, galvenā arbitra palīdzību, kura lēmums (kā daudzi šodien uzzināja), ar kādu tur noteikumu 5. punktu, ir galīgs.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 20:14, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tiešām nesaproti? Es gan saprotu, jo tad "zustu tradicionālais cilvēciskais faktors", lasi- iespeja ietekmēt spēļu rezultātus tikai ar 1 cilvēka, galvenā arbitra palīdzību, kura lēmums (kā daudzi šodien uzzināja), ar kādu tur noteikumu 5. punktu, ir galīgs.
Aizmirsi pateikt vēl, ka "Jebkāda veida tiesneša (lasi: Dieva) lēmuma apstrīdēšana tiks bargi sodīta! Publiski izteikumi, ka tiesnesim (lasi: Dievam) nebija taisnība, tiks bargi sodīti."

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 20:27, pirms 15 gadiem
Vainot jau viņu nebūtu korekti, spēlēt viņš nospēlēja tiešām ar roku, bet ne jau viņš bij vainīgs, kad mača soģi to neredzēja! Tādas epizodes, starpcitu, notiek samērā bieži, tikai tad tiesneši to pamana!

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:33, pirms 15 gadiem
Ehh nu tagad viņš to saka pieklājības pēc, jo vedrdikt jau ir paziņots un pārspēles nebūs . Diemžēl tā ir realitāte.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 20:52, pirms 15 gadiem
tikai 5% respect. 100% būtu, ja viņš to izdarītu spēles laikā tūlīt pēc iesistajiem vārtiem.'Nu ko gan viņš varēja vēl citu tagad teikt, kad visa pasaule nešaubīgi ir redzējusi, ka viņš nospēlēja ar roku? Kāda bija alternatīva - teikt nē rokas nebija? Tagad atvainoties un runāt par pārspēli nav nekāda riska, jo pārspēles nebūs un dāsnā Francijas valdības prēmija ripo makā. Tik vienkārši un brutāli. Un pats vienlaicīgi ar prēmijas skaitīšanu savā makā vēl cenšas saglabāt seju.... Es pārdomāju - 0% respect.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 20:55, pirms 15 gadiem
backdown rakstīja: interesanti ko tu buutu dariijis ja saada speelee sitaa nospeeleetu... kkaa neticaas ka ietu suudzeeties tiesnesiem par to ka vinji nepamaniija to ka tu ar roku nospeeleeji....
Apsveicami no anri... Maradonam lai atzitos par savu roku vaadzeeja vairaak kaa 20 gadus...
Netaisi te traģ'diju-nav JĀSKRIEN un JĀBĻAUJ... to var pateikt mierīgi... NESTRESOJOT, bet mazizglītotam BĒRNAM, kā Tev-to vnk nesaprast...

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 21:04, pirms 15 gadiem
Nu, kur tad bija viņa nolicēji? Te viss tika pateikts, arī Vengerim taisnība par to Francijas nosodīšanu tad, ja viņš spēles laikā būtu piegājis pie tiesneša.

     [+] [-]

, 2009-11-20 21:05, pirms 15 gadiem
gascoigne rakstīja: Lai kā šī Afrikas komanda mani besī, tomēr jā- visu cieņu publiski pateikt šādus vārdus
nav nekāda Āfrikas komanda!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 21:12, pirms 15 gadiem
krieviem vajadzētu pamācīties,kā atzīt savas kļūdas, no Anrī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 21:21, pirms 15 gadiem
terek007 rakstīja: Ehh nu tagad viņš to saka pieklājības pēc, jo vedrdikt jau ir paziņots un pārspēles nebūs . Diemžēl tā ir realitāte.
jaa bet vins atzina uzreiz- vai varbuut gribi teikt ka visvrenais Anrii jau uzreiz peec speeles zinaaja, ka nebuus paarspeeles un uzreiz peec speeles pasakot publiski ka bija roka vairs ar neko neriskeeja?

     [+] [-]

, 2009-11-20 21:34, pirms 15 gadiem
Ja abas komandas piekrīt pārspēlei, kāpēc nē?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 21:39, pirms 15 gadiem
Ja,vinam butu patiesam neerti vins nepriecatos ta it ka butu guti izskirosi varti-un tie ari bija ziskirosi un visn priecajas pa sitam.Un skreja aiz priekiem.Taka nevajag,protams,emocijas pec gutajiem vartiem labi ja.Bet epc speles kurs tur priecajas ebz amz vai visvairak no speletajiem-ari Anri.Taka ja tik tiesam butu ciena tad pec finalsvipes ta nepriecatos.cita leita,ka vins apsedas blakus sedosam iru aizsargam kadas minutes divas pec finalsvilpes.
Zel,protams,iru ko lai citu saka.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 21:42, pirms 15 gadiem
Nebūtu tā video fig tev Anrī butu šādi atvainojies-kā viņš pec spēles runāja.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 21:48, pirms 15 gadiem
Jautājums tiem, kas saka, ka Anrī bija jāatzīstas, pirms spēle ir atsākusies. Pasakiet godīgi - jūs paši viņa vietā to darītu?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 21:54, pirms 15 gadiem
Njā, sirdsapziņas pārmetumi beidzas vai nu ar vaļsirdīgu atzīšanos, vai pašnāvību. Labi, ka Anrī izvēlējās pirmo. Es viņa vietā PK izlasē nespēlētu.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 21:58, pirms 15 gadiem
Pretorietis rakstīja: Nav ko teikt, paklusē!Naglas dzinējs lielais.Skaties ka pa tādiem vārdiem tev pakaļā, ko neiedzen.
nu ko lai saka tev... aizej paņem vienu no tiem simts plakātiem kas tev istabā kuros attēlots tas olgalvis, un klusiņām nolien istabas sturi un mazlietiņ tajā ied**s, tad aizej uz skolu(nezinu kurā tu tur klasē ej laikam kādā 5.b klasē)un met to sūdu pret griestiem.. ja pielips un paliks tad čempī neviens nemanīs kaa tas podpauris spēlē ar roku un franči atkal būs "godīgi" uzvarējuši....

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 22:04, pirms 15 gadiem
Spožs teātris. Mērkaķis labi saprot, ka nekādas pārspēles nebūs, tāpēc grib uzspodrināt savu imidžu.

  +5 [+] [-]

, 2009-11-20 22:11, pirms 15 gadiem
Lai kā es cienītu Anrī, bet šāds viņa paziņojums par piekrišanu pārspēlei PĒC FIFA lēmuma nav ne plika graša vērts! PIRMS FIFA lēmuma viņš par šādu savu vēlmi neteica ne pušplēsta vārda - baidījās, ka FIFA varētu ņemt to vērā.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 22:23, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Lai kā es cienītu Anrī, bet šāds viņa paziņojums par piekrišanu pārspēlei PĒC FIFA lēmuma nav ne plika graša vērts! PIRMS FIFA lēmuma viņš par šādu savu vēlmi neteica ne pušplēsta vārda - baidījās, ka FIFA varētu ņemt to vērā.
pilnībā piekrītu... +1

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 22:25, pirms 15 gadiem
duraks tas anrī. tad, kad fifa paziņo, ka nebūs pārspēle, tad gan viņš māk plātīt muti un kliegt, ka vajag. a pirms tam izvāvuļojās, ka neesot tiesnesis un pats atklāti pateica, ka spēlējis ar roku.

būtu spēles laikā tiesnesim pateicis par spēli ar roku, tad būtu ok.

nelietis viņš ir tik un tā. ceru ka viņa karjera ātri beigsies ar kādu smagu indžuriju.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 22:29, pirms 15 gadiem
da_neshau rakstīja: nu ko lai saka tev... aizej paņem vienu no tiem simts plakātiem kas tev istabā kuros attēlots tas olgalvis, un klusiņām nolien istabas sturi un mazlietiņ tajā ied**s, tad aizej uz skolu(nezinu kurā tu tur klasē ej laikam kādā 5.b klasē)un met to sūdu pret griestiem.. ja pielips un paliks tad čempī neviens nemanīs kaa tas podpauris spēlē ar roku un franči atkal būs "godīgi" uzvarējuši....
Diezgan slimam jābūt lai kaut- ko tādu sarakstītu.....Ej smadzenes pārbaudi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 22:42, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Praktiski visi futbola spečuki ir vienisprātis, ja Anrī būtu uzreiz pēc gola piegajis pie tiesneša un pateicis to, ko tagad- golu visticamak neieskaitītu, spēle turpinātos, bet Anrī būtu ieguvis daudz lielāku respect par absolūtu fair play rīcību.
Tagad var runāt, ko grib- ja pārspēles nebūs, tas viss ir blefs un vicināšanās ar izkapti pa ūdeni.
Tada veida parakstot sev naves spriedumu Francijaa!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 23:06, pirms 15 gadiem
visu cieņu Tjērī

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 23:45, pirms 15 gadiem
miiledy rakstīja: Spožs teātris. Mērkaķis labi saprot, ka nekādas pārspēles nebūs, tāpēc grib uzspodrināt savu imidžu.
VO VO tukstoš procenti tevpiekrītu kad viņš zin ka nebus pārspēles,vienkarsi tagad pirkstus loka kad vajadzētu pārspēlēt utt.moris job......

  -1 [+] [-]

, 2009-11-21 04:49, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Jautājums tiem, kas saka, ka Anrī bija jāatzīstas, pirms spēle ir atsākusies. Pasakiet godīgi - jūs paši viņa vietā to darītu?
Varēja spēles laikā savaldīt rokas.. kaut gan tagad, kad viss jau ir noticis, ir vienkārši pateikt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-21 08:22, pirms 15 gadiem
arsenalfan rakstīja: Respect!!!
me too!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-21 08:39, pirms 15 gadiem
Cienu par viņa viedokli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-21 09:04, pirms 15 gadiem
sak atgut cienju

  -1 [+] [-]

, 2009-11-21 09:10, pirms 15 gadiem
jipii rakstīja: par vēlu tjerī, par vēlu
tas bija jādara spēles laikā...jā, būtu no vienas puses to darīt ļoti muļķīgi, bet tas būtu kārtīgs paraugs fair play....un par to tiktu tikai uzslavēts (domāju to novērtētu arī paši franči, kad emocija sbūtu norimušas).

http://www.youtube.com/watch?v=jwWuay7MIVg
youtube.com: YouTube
- Fair Play football


youtube.com: YouTube
- Fair Play - English Premier League