Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3
Autors: Gundars Zaburdajevs

Itālija un Jaunzēlande spēlē 1:1, cerības uz nākamo kārtu visiem

Itālija un Jaunzēlande spēlē 1:1, cerības uz nākamo kārtu visiem
Šeins Smeltzs (pa labi) guva mača pirmos vārtus
Foto: Digitale/Scanpix

Šodien otrajā Pasaules kausa (PK) F grupas otrās kārtas spēlē Itālija ar 1:1 cīnījās neizšķirti ar Jaunzēlandi. Pašreizējiem kausa īpašniekiem otrais neizšķirts, līdz ar to viņiem vēl būs jāpacīnās par vietu 1/8 finālā.

Gan Itālija, gan Jaunzēlande pirmajā kārtā spēlēja neizšķirti, tiesa, šis neizšķirts abām komandām bija diezgan dažāds – itāļi noteikti vēlējās uzvaru, bet Okeānijas pārstāvji tikai pašās mača beigās izglābās no zaudējuma. Šodien Itālijai nācās iztikt bez pamatvārtsarga Džanluidži Bufona, kas ļāva nedaudz vairāk uz labu iznākumu sākt cerēt jaunzēlandiešiem, bet pat bez Bufona bija skaidrs, ka itāļi ir galvenie mača favorīti.

Tomēr sākums bija citādāks – pēc soda sitiena bumba atleca no Kanavaro pie Smelca vārtu priekšā, kurš no pāris metru attāluma panāca 1:0! Itāļi manāmi aktivizējās, un pēc pāris minūtēm varēja panākt neizšķirtu, bet Kjelīni no vārtu tuvuma sita tik neveiksmīgi, ka bumba atstāja laukuma pāri sānu līnijai. Arī pēc tam Itālijai bija pārsvars, vairāki labi momenti. Šī aktivitāte vainagojās ar Smita pārkāpumu pret de Rosi soda laukumā. Pendeli realizēja Jakvinta – 1:1. Arī turpinājumā pārsvars bija pašreizējiem čempioniem, tomēr pārvērst to otrā vārtu guvumā neizdevās, līdz ar to pēc pirmā puslaika neizšķirts.

Uzsākot spēles otro daļu, Itālija bija izmantojusi divas maiņas, laukumā laižot Kamoranezi un di Natali, kurš jau pirmajās minūtēs izdarīja sitienu, kuru atvairīja Pastons. Turpinājās itāļu virzība uz Jaunzēlandes vārtiem, tomēr arī viņi nebija pilnībā atkāpušies aizsardzībā – diezgan labs sitiens padevās Viceličam, tiesa, garām. Pēc dažām minūtēm jau labs uzbrukums Itālijai, sita Montolivo, Pastons bumbu atvairīja, un di Natalem ļoti maz pietrūka, lai viņš tiktu pirmais pie atlēkušās bumbas. Ja tas būtu noticis, visticamāk, tiktu gūti vārti. Sekoja vēl vairāki momenti, kad bumba lidoja tikai nedaudz garām Jaunzēlandes vārtiem, vai to, lidojošu vārtos, prom sita aizsargs. Septiņas minūtes līdz pamatlaika beigām lieliska iespēja Jaunzēlandei – uz maiņu iznākušais Vuds sita garām. Beigās vēl pamatīgāks spiediens no itāļiem, tomēr 2:1 panākt neizdevās. Neizšķirts.

Tas nozīmē, ka pirms pēdējās kārtas spēlēm (Paragvaja pret Jaunzēlandi, Itālija pret Slovākiju) cerības tikt starp pirmajām divām komandām grupā joprojām ir visām četrām izlasēm. Lai to izdarītu, visticamāk, nāksies savu spēli uzvarēt, turklāt arī būs jācer uz izdevīgu iznākumu otrā mačā.

Itālija – Jaunzēlande 1:1 (1:1)

Vārti: Jakvinta 29'(11m) – Smelcs 7'
Brīdinājumi: Felons, Smits, Nelsens
Itālija: Marketi, Krišito, Kjelīni, Kanavaro, de Rosi, Pepe (Kamoranezi 46'), Jakvinta, Džilardino (di Natale 46'), Markizio (Pazini 61'), Dzambrota, Montolivo.
Jaunzēlande: Pastons, Lokheds, Rīds, Viceličs (Kristijs 81'), Nelsens, Eliots, Šmelcs, Killens (Berons 90'+2), Bertoss, Felons (Vuds 63'), Smits.

F grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Paragvaja21103:14
2.Itālija20202:22
Jaunzēlande20202:22
4.Slovākija20111:31

, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
Malači Jaunzēlandieši! Tāds prieks!
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
SUPER spriedze speeles peedeejaas minuutees Luuk, TAADS futbols mums ir vajadziigs!
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
MALAČI!
izskatījās , ka tiesnesis bija par Itāļiem!
p.s tas vairāk par to beigu dzelteno!
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
Šis tiešām ir vārtsargu čempionāts...
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
obanaaaaaaa,nu i dod vala,malacoks jaunzelandes vartu virs...patikami
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
Vecā snobiskā Eiropa pūst. Pūst arī tāš futbols.
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
Pat zirgam jasmejas par Italijas izlasi! ';
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
Tie jau nebūtu itāļi, ja paši sev nervus nebeigtu grupā!
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
žēl, ka nenoturēja uzvaru. Woods arī varēja iesist .
Pastons man patika visvairāk.
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
Itālijai pietrūkst normāla strikera, varu derēt ja būtu Delpjero ( neraugoties ne uz ko) vismaz viena spēle būtu uzvarēta, turklāt varēja jau arī paņemt Toni, Toni izlasē darbojās kā Kloze, kamēr Gillardino ir kā ēna..
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
He Makaroniem atkal aplauziens. Super!
Malači Kiwi
, 2010-06-20 18:53, pirms 15 gadiem
Šajā grupā nākamās kārtas spēles praktiski būs 1/16 fināls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Makaronjiki buksee pamatiigi ... skat ka anglji ar itaalljiem nekriit no slo un slv rokaam(kaajaam)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Shis PK... tas ir kaut kaut kas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Itāļi kā vienmēr lēni uzsāk.
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
mīnusu karaļi uzdarbojas.
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Itāļu fani, mīnusu licēji tgd!
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Kā man besī tas profesionālais simulants de rossi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sandmans
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Nepatika speele. Besii skatities uz visaam taam tizlajaam simulacijaam
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Nu Itāļi atkal pierādija, ka māk tēlot
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Jaunzēlande pierāda ka viņi var cīnīties pat ar Itāliju.
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Nu Piekritīsiet Paveicās Jaunzēlandei. Reāli bija viena iespēja tikai iesist. un tas arī viss! bet nu tāpēc jau sports ir interesants
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
"Pretuzbrukumā Austrālija"
, 2010-06-20 18:54, pirms 15 gadiem
Jaunzeilande iesita un tad italiano nosimulanto un tienesis no banānu republikas iedot pendelito,jo redz italiano ir autoritato
, 2010-06-20 18:55, pirms 15 gadiem
Čempionātā pastarīšu nav! Tas priecē
, 2010-06-20 18:55, pirms 15 gadiem
Nu jā jo sliktāks sākums Itālija jo labāks noslēgums. Jaunzēlande paatīkami pārsteidza.
, 2010-06-20 18:55, pirms 15 gadiem
Speele - super! NERVI beigaas noteikti abu komandu liidzjuteejiem bija vienkaarshi PAARVILKTI
, 2010-06-20 18:55, pirms 15 gadiem
Gan jau aizies Itāļiem spēle un beidzot varēs iesist vairāk par vienu golu spēlē , bet vismaz labāk kā spāņiem... Reāli jau bija bez variantiem Jaunzēlandei... divi momenti no kuriem vienu realizēja :/ Cerams Itāļi ar Paragvaju tiks tālāk, savādāk būs liels zaudējums čempim... :/ Nav māksla visu spēli vienkārši nosēdēt aizsardzībā ar astoņiem spēlētājiem... , skatītājiem vajag vārtus !
, 2010-06-20 18:55, pirms 15 gadiem
mmmm kas par malačiem liels prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 18:56, pirms 15 gadiem
Patiesi- Jaunzēlande cīnījās slavējami , M.Pastons mača varonis !
, 2010-06-20 18:56, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Kāds atkal sadzēries,neapmierināts un mīnusus liek
Totjika laikam kaash
Slēpts komentārs: Dzinch
, 2010-06-20 18:57, pirms 15 gadiem
Situācija ļoti vienkārša - Jaunzēlande uzvar Paragvaju, Itālija nospēlē neizšķirti ar Slovākiju un tālāk tiek Paragvaja ar Jaunzēlandi
, 2010-06-20 18:57, pirms 15 gadiem
Patiešām žēl, ka Jaunzēlandiešiem neizdevās 2.puslaika beigās iesist 2.vārtus ... Tad itāļi varētu mierīgi gatavot bagāžu mājupceļam.
Makaronēzi ar saviem vijeboniem piegriezies ... Es ceru, ka pie uzvarām šie pasaules čempioni vairs netiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 18:58, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Situācija ļoti vienkārša - Jaunzēlande uzvar Paragvaju, Itālija nospēlē neizšķirti ar Slovākiju un tālāk tiek Paragvaja ar Jaunzēlandi
Neticu, ka Jaunzeelande uzvarees Paragvaju! Paragvaja ljoti labi shodien izskatiijaas! Bet teoreetiski - viss iespeejams
, 2010-06-20 18:59, pirms 15 gadiem
taa tiem makaronikiem vajag
, 2010-06-20 18:59, pirms 15 gadiem
Nu jā, diezgan žēl itāļus, tik daudz iespēju, bet pilnīgi neveicās ar izmantošanu. Man pat puslīdz patika ka Itāļi spēlē, diezgan prezīcas un efektīvas piespēles, un vispār varēja redzēt, ka grib iesist un kā vēl..
Jaunzēlande tik pie savas kastes sēž un mauc bumbu ārā.. , es saskaitīju kopāmā ne vairāk kā 2,3 sitienus uz itāļu vārtiem..
, 2010-06-20 19:00, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: He Makaroniem atkal aplauziens. Super!
Malači Kiwi
Forši, ka vismaz kāds angļu līdzjutējs vēl spēj priecāties par citu "neveiksmēm" pēc pašu smagajiem aplauzieniem
Itālijas izlasi, atšķirībā no Anglijas izlases, pirms PK neminēja starp galvenajiem turnīra favorītiem

Ok, vienojamies, ka itāliešu sauksim par "makaroniem", bet britus - par "Mildas apčurātājiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 19:01, pirms 15 gadiem
Inga777 rakstīja: Neticu, ka Jaunzeelande uzvarees Paragvaju! Paragvaja ljoti labi shodien izskatiijaas! Bet teoreetiski - viss iespeejams
Te viens otrs neticēja, ka Jaunzēlande kaut ko no šodienas varētu izvilkt... Bet piekrītu, ka pret Paragvaju būs grūtāk, jo tie ir vislabākajā kondīcijā. Ja spēlēs aizsardzībā kā šodien un paveiksies ar 1-2 pretuzbrukumiem, viss var notikt.
, 2010-06-20 19:03, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Pat zirgam jasmejas par Italijas izlasi!
Pagaidīsim Brazīlijas otro spēli Pēc pirmās spēles pāris zirgus jau dzirdēju smejamies
, 2010-06-20 19:04, pirms 15 gadiem
ekze rakstīja: Nu Piekritīsiet Paveicās Jaunzēlandei. Reāli bija viena iespēja tikai iesist. un tas arī viss! bet nu tāpēc jau sports ir interesants
Un moments, kad aizgāja gar pašu vārtu stabu un sita tieši no gaisa pa vārtiem ? :^)
, 2010-06-20 19:04, pirms 15 gadiem
"Itālija ar 1:1 cīnījās neizšķirti ar Itāliju"

Nu jā...
, 2010-06-20 19:04, pirms 15 gadiem
Ne pa teemu, bet frannccu futbolisti aizstaavot Anelku atteikussies treneeties ssodien un Evra salecies ar fitnesa treneri.
, 2010-06-20 19:05, pirms 15 gadiem
lacom rakstīja: "Itālija ar 1:1 cīnījās neizšķirti ar Itāliju"


Nu jā...
Neviens jau rakstu nelasa, lai to ievērotu
, 2010-06-20 19:05, pirms 15 gadiem
jeraadinnss rakstīja: Ne pa teemu, bet frannccu futbolisti aizstaavot Anelku atteikussies treneeties ssodien un Evra salecies ar fitnesa treneri.
Kaut kaa ljoti atgaadina muusu basketbola PSEIDOZVAIGZNES... NOZHEELOJAMI!!!
, 2010-06-20 19:05, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Pat zirgam jasmejas par Italijas izlasi!
ka es vakara pasmiesos par tavau Brazilu izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 19:07, pirms 15 gadiem
jeraadinnss rakstīja: Ne pa teemu, bet frannccu futbolisti aizstaavot Anelku atteikussies treneeties ssodien un Evra salecies ar fitnesa treneri.
Un kas ir ar Salvadarosu, vai apprecēja jau Mariju? Tāda ziepene
, 2010-06-20 19:07, pirms 15 gadiem
itaalji izskatiijaas taa it kaa pirmo reizi speeleetu kopaa, nesaskanjotas darbiibas piespeeles uz nekurieni, zeel bija skatiities.
, 2010-06-20 19:07, pirms 15 gadiem
Gaskoins rakstīja: Dulls esi, tas putns taču aizsargājams.
Bet garšīgs gan.
, 2010-06-20 19:08, pirms 15 gadiem
Man patīk Itālija, bet milzīgs priekspar All Whites!
, 2010-06-20 19:08, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Forši, ka vismaz kāds angļu līdzjutējs vēl spēj priecāties par citu "neveiksmēm" pēc pašu smagajiem aplauzieniem
Itālijas izlasi, atšķirībā no Anglijas izlases, pirms PK neminēja starp galvenajiem turnīra favorītiem

Ok, vienojamies, ka itāliešu sauksim par "makaroniem", bet britus - par "Mildas apčurātājiem"
nee vienojamies par to,ka abas ir mīzalas
, 2010-06-20 19:09, pirms 15 gadiem
Atnāca Hosē Girtinho un visiem, kas slikti sarunājuši par mīļoto Itāliju, salika mīnusus. Dažiem viņš pat pamanījās ielikt 4 mīnusus.
, 2010-06-20 19:09, pirms 15 gadiem
Jaunzēlande uzbrukumā nospēlēja labāk kā Paragvaja pirmajā spēlē. Arī aizsardzībā Kivi bija vismaz tik pat labi kā paragvajieši...ko nu?

Itālieši šajā spēlē nospēlēja nedaudz sliktāk kā pirmajā. Un interesanti, ka itāliešiem šoreiz tiešām ir gribēšana, bet nav varēšanas. Būs vien jāgaida vēl 4 gadus, kamēr beigsies paaudžu maiņa, cerams, ka PROGRESĪVI

Divi neizšķirti vēl nav pasaules gals. Scenārijs identisks kā Anglijai, arī pēdējā spēlē abām pret SLO... Cerams, ka Pirlo būs gatavs spēlēt pēdējā spēlē, jo bez viņa Itālijai trūkst enerģijas. Lipi jau visu dara pareizi. Jaunie ir jāiespēlē + lai izceptu ideālu omleti, ir jāsasit pāris olu
, 2010-06-20 19:09, pirms 15 gadiem
typhoon rakstīja: nee vienojamies par to,ka abas ir mīzalas
Taisniba
, 2010-06-20 19:10, pirms 15 gadiem
Gaskoins rakstīja: Dulls esi, tas putns taču aizsargājams.
Labs
, 2010-06-20 19:10, pirms 15 gadiem
Jā sasniegums New Zealand baigais, tik varēja arī izraut uzvaru, bet nu tas jau laikam būtu par daudz prasīts. Un ta pendele ko iedeva bija tāda, ko drosi varēja arī nedot, atkal piepalīdz itāļiem.
Tie favorīti, kā Anglija, Itālija un Francija tiešām rāda nožēlojamu futbolu, tapēc arī novelu viņiem pēc iespējas ātrāk doties mājās.
, 2010-06-20 19:10, pirms 15 gadiem
interesanta un intriģējoša spēle. prieks par to. neiedomājams prieks par Jaunzēlandi. nedomāju, ka kāds gaidīja, ko tik labu šīs komandas izpildījumā PK. tiešām, kā teica Kreipāns - viņi varēs atgriezties mājās kā varoņi. lieliski spēlē komanda, lieliski cīnās, kas arī ir pats galvenais! spēlētāji no nezināmiem klubiem, zemākajām līgām, ne no kurienes, šitā spēlē ar pasaules čempioniem... nu, visu cieņu. lielisks futbols.
pendele gan tur bija pilnīgi pelnīta. jā, De Rosi krita ļoti skaisti, bet pārkāpumu noliegt nevar, jo viņš sniedzās pēc bumbas un to sasniegt bija ļoti reāli. kas notiktu, ja viņš to sasniegtu? ja ne gols, tad ļoti bīstams moments. bet, protams, tas, ka viņu rāva aiz krekla arī neļāva bumbu sasniegt. tā kā lieki te raudāt par to, ka pendeles tur nebija. tā bija. De Rosi kritiens ir jau pavisam cita tēma.
daži te muldētāji spēlētājus kā Del Pjēro gadiem nav redzējuši, tā izskatās. var, protams, savākt Del Pjero, Toti, Inzagi, Vieri izsaukt un veco laiku vārdā uzraut vienu retro čempi, bet kāda jēga? ja futbolista laiks ir pagājis, ko viņš darīs izlasē? paskataties uz Kanvaro, kurš spēlē sava uzvārda dēļ. pietiek ar vienu tādu spēlētāju laukumā. Del Pjēro ir pat sliktākā formā nekā Fabio. domājat vienreiz. interesējaties un uzzinat kaut ko pirms par to muldat.
personīgi es uzskatu, ka joprojām Jakvintam ir diezgan grūti spēlēt kā otrajam uzbrucējam, kur būtu jāspēlē tādiem spēlētājiem kā Mikoli, Totī, Pepe. tas arī ir viens no vājākajiem punktiem, jo tomēr Jakvinta ir noslēdzējs. būtu forši, ja Jakvinta būtu likts uzbrukuma smailē, bet viņa vietā spēlētu Di Natale, vai arī Pepe, kura vietā, savukārt, ietu Kamoranēzi. bet, ja jau Lipi neuzskata to par labu, tad tas arī nav labs variants. lai nu kā, viss ir tikai priekšā un prieks par tādu spēli.
šodien varēja pārliecināties par to, ka tik ilgi, cik spēlēs vēl Bufons, Itālijas pirmais vārtsargs nebūs ne Marketi, ne De Sanktis, ne Vivano visādi un Siriglu. neviens no viņiem nespēj ne aizstāt, ne pat būt par labu otro vārtsargu tādā izlasē kā Itālija.
, 2010-06-20 19:11, pirms 15 gadiem
Jo taalaak jo trakaak!!!
, 2010-06-20 19:11, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: interesanta un intriģējoša spēle. prieks par to. neiedomājams prieks par Jaunzēlandi. nedomāju, ka kāds gaidīja, ko tik labu šīs komandas izpildījumā PK. tiešām, kā teica Kreipāns - viņi varēs atgriezties mājās kā varoņi. lieliski spēlē komanda, lieliski cīnās, kas arī ir pats galvenais! spēlētāji no nezināmiem klubiem, zemākajām līgām, ne no kurienes, šitā spēlē ar pasaules čempioniem... nu, visu cieņu. lielisks futbols.
pendele gan tur bija pilnīgi pelnīta. jā, De Rosi krita ļoti skaisti, bet pārkāpumu noliegt nevar, jo viņš sniedzās pēc bumbas un to sasniegt bija ļoti reāli. kas notiktu, ja viņš to sasniegtu? ja ne gols, tad ļoti bīstams moments. bet, protams, tas, ka viņu rāva aiz krekla arī neļāva bumbu sasniegt. tā kā lieki te raudāt par to, ka pendeles tur nebija. tā bija. De Rosi kritiens ir jau pavisam cita tēma.
daži te muldētāji spēlētājus kā Del Pjēro gadiem nav redzējuši, tā izskatās. var, protams, savākt Del Pjero, Toti, Inzagi, Vieri izsaukt un veco laiku vārdā uzraut vienu retro čempi, bet kāda jēga? ja futbolista laiks ir pagājis, ko viņš darīs izlasē? paskataties uz Kanvaro, kurš spēlē sava uzvārda dēļ. pietiek ar vienu tādu spēlētāju laukumā. Del Pjēro ir pat sliktākā formā nekā Fabio. domājat vienreiz. interesējaties un uzzinat kaut ko pirms par to muldat.
personīgi es uzskatu, ka joprojām Jakvintam ir diezgan grūti spēlēt kā otrajam uzbrucējam, kur būtu jāspēlē tādiem spēlētājiem kā Mikoli, Totī, Pepe. tas arī ir viens no vājākajiem punktiem, jo tomēr Jakvinta ir noslēdzējs. būtu forši, ja Jakvinta būtu likts uzbrukuma smailē, bet viņa vietā spēlētu Di Natale, vai arī Pepe, kura vietā, savukārt, ietu Kamoranēzi. bet, ja jau Lipi neuzskata to par labu, tad tas arī nav labs variants. lai nu kā, viss ir tikai priekšā un prieks par tādu spēli.
šodien varēja pārliecināties par to, ka tik ilgi, cik spēlēs vēl Bufons, Itālijas pirmais vārtsargs nebūs ne Marketi, ne De Sanktis, ne Vivano visādi un Siriglu. neviens no viņiem nespēj ne aizstāt, ne pat būt par labu otro vārtsargu tādā izlasē kā Itālija.
NU i tev veciit palagi
, 2010-06-20 19:11, pirms 15 gadiem
typhoon rakstīja: nee vienojamies par to,ka abas ir mīzalas
Ziemeļkorejiešu fans ierunājās
, 2010-06-20 19:13, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Parasti Itālija bija viena no manām favorītēm, bet šodien es esmu smagi vīlies ! Šitā nožēlojamā valstīšanās pa laukumu - tieši tāpat kā dienvidslāviem un portugāļiem ! De Rossi droši vien pēc mača visiem lielīsies: Redzējāt, kā es nosimulēju, ka pat tiesnesis noticēja un iedeva pendeli !!! Spriežot pēc vārtīšanās, De Rossi jau sen vajadzēja būt reanimācijā.Jautājums Lippi: varbūt komandai nav vajadzīgs tāds paralītiķis, kurš pie mazākā pieskāriena nokrīt kā nopļauts un gārdz agonijā !!! Jeb otrādi- treneris visus sūtīs aktieru kursos ? Arī 2006. par pasaules čempioniem viņi kļuva pateicoties Materaci cūcībām !!! Patiess prieks par Jaunzēlandi.
Dievinu, kā visi vaino Materaci, lai gan pie Itālijas uzvaras var vainot Zidānu, kuram nervi neizturēja
, 2010-06-20 19:13, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Atnāca Hosē Girtinho un visiem, kas slikti sarunājuši par mīļoto Itāliju, salika mīnusus. Dažiem viņš pat pamanījās ielikt 4 mīnusus.
Jā, es īstenībā esmu hakeris, kurš var ielikt pat 4 mīnusus...varbūt ne tik daudz kā Čaks Noriss, un tomēr
, 2010-06-20 19:14, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, es īstenībā esmu hakeris, kurš var ielikt pat 4 mīnusus...varbūt ne tik daudz kā Čaks Noriss, un tomēr
Kuš! īstenības atklāšanu vajadzēja pataupīt uz PK beigām
, 2010-06-20 19:15, pirms 15 gadiem
Mixes rakstīja: Dievinu, kā visi vaino Materaci, lai gan pie Itālijas uzvaras var vainot Zidānu, kuram nervi neizturēja
Materaci bija pelnījis pa aci. Futbols ir tikai spēle, ja aizskar ģimeni, tad tas ir daudz nopietnāk. Es Zidāna vietā būtu rīkojies tieši tā pat.
, 2010-06-20 19:15, pirms 15 gadiem
go home italy
, 2010-06-20 19:16, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Kuš! īstenības atklāšanu vajadzēja pataupīt uz PK beigām
Man finālam ir sagatavots vēl daudz jo daudz pārsteigumu.
, 2010-06-20 19:16, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: go home italy
Vēl ja nekur neies
, 2010-06-20 19:19, pirms 15 gadiem
nice
, 2010-06-20 19:20, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: šodien varēja pārliecināties par to, ka tik ilgi, cik spēlēs vēl Bufons, Itālijas pirmais vārtsargs nebūs ne Marketi, ne De Sanktis, ne Vivano visādi un Siriglu. neviens no viņiem nespēj ne aizstāt, ne pat būt par labu otro vārtsargu tādā izlasē kā Itālija.
Kā varēja par to šodien pārliecināties, ja jaunzēlandieši tikai divreiz sita pa vārtiem? Vai arī tu domā, ka Bufons tos vārtus nebūtu ielaidis, efektīgā kritienā savācot bumbu? Protams, Marketi nav Bufons, tomēr labs aizstājējs gan.
, 2010-06-20 19:21, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ziemeļkorejiešu fans ierunājās
tādas valsts nav,lūdzu nākamo jautājumu!
, 2010-06-20 19:22, pirms 15 gadiem
Dexters rakstīja: Kā varēja par to šodien pārliecināties, ja jaunzēlandieši tikai divreiz sita pa vārtiem? Vai arī tu domā, ka Bufons tos vārtus nebūtu ielaidis, efektīgā kritienā savācot bumbu? Protams, Marketi nav Bufons, tomēr labs aizstājējs gan.
nestrīdies ar ekspertu
, 2010-06-20 19:25, pirms 15 gadiem
Novēlu tālu tikt itāļiem šogad, bet nenovēlu viņiem atkal paņemt kausu, uzvar viens, nākošreiz cits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 19:26, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēl ja nekur neies
bet ies

BRAZIILIJA CEMPIONI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 19:32, pirms 15 gadiem
Itāļi iesita? Ā, tikai ar pendeli
Johaidi, nu viņi knapi velk dzīvību.
, 2010-06-20 19:33, pirms 15 gadiem
Dexters rakstīja: Kā varēja par to šodien pārliecināties, ja jaunzēlandieši tikai divreiz sita pa vārtiem? Vai arī tu domā, ka Bufons tos vārtus nebūtu ielaidis, efektīgā kritienā savācot bumbu? Protams, Marketi nav Bufons, tomēr labs aizstājējs gan.
nu, es personīgi pārliecinājos. nē, nesaku, ka Bufons izvilktu, bet Marketi norausījās. aizstājējs viņš ir labs, bet uz dažām spēlēm un uz tādām, kur pretinieks nav nopietns. apnikušas jau pēdējo laiku ziņas un raksti par to, ka lūk, Marketi ir pienācis laiks parādīt sevi - wtf? viņš jau sen sevi ir parādījas A Sērijā, kā dēļ arī izpelnījies izsaukumu uz izlasi, bet parādīt sevi kā Itālijas iespējamo Nr.1? kamon. Marketi man liekas ļoti nervozs pēdējā laikā. par golu runājot, protams, ļoti grūts moments un tuva cīņa, bet iespējams Marketi būtu izvilcis šo sitienu, ja nebūtu stāvējis līdz galam uz līnijas. bija pietiekami daudz laika, lai redzētu, ka pie bumbas tiks jaunzēlandietis, līdz ar to, ja viņš būtu izkustējies uz priekšu, nu, rīkojies mierīgāk un drosmīgāk, tad varētu nobloķēt sitienu. protams, nevar vainot Marketi, situācija bija ļoti grūta, bet varētu būt, ka tieši pieredze neļāva Marketi izveidot neticamu seivu. viņš ir labs, bet brīnumus arī netaisa. tāpēc šīs runas par viņa iespēju nedaudz fascinē.
, 2010-06-20 19:33, pirms 15 gadiem
Itāļiem trūkst kreatīvu spēlētāju. Jāizceļ tikai Kamoranesi.... Un pret šādām komandām tādi nestandarta spēlētāji kā Totti un Miccoli būtu tieši vietā. Nav man pārmetumi par Criscito darbību aizsardzībā, bet ja runājam pieslēgšanos uzbrukumiem tad tāds Grosso būtu daudz noderīgāks. Varbūt jālaiž laukumā Palombo? De Rossi izskatās piekusis.......
, 2010-06-20 19:34, pirms 15 gadiem
Nebūtu slikti, ja šie divi neiegūtie punkti beigās izrādītos liktenīgi. Tas itāļiem par 2006 g. PČ. Nav ko apbižot tos, kas "down under".
, 2010-06-20 19:39, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: bet ies

BRAZIILIJA CEMPIONI
nebiedē ārstus lūdzu...
, 2010-06-20 19:44, pirms 15 gadiem
PatriotGuy rakstīja: nebiedē ārstus lūdzu...
kaa tad es vinus biedeeju?
, 2010-06-20 19:46, pirms 15 gadiem
typhoon rakstīja: tādas valsts nav,lūdzu nākamo jautājumu!
Arī labs Patīk intelektuālais humors
, 2010-06-20 19:47, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pagaidīsim Brazīlijas otro spēli Pēc pirmās spēles pāris zirgus jau dzirdēju smejamies
Brazilija atshkiriba no Italijas savu speli uzvareja,bet ne nospeleja neishkirti ar divam vajam komandam!
, 2010-06-20 19:47, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: bet ies

BRAZIILIJA CEMPIONI
Nē, Ziemeļkoreja!
, 2010-06-20 19:48, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: nu, es personīgi pārliecinājos. nē, nesaku, ka Bufons izvilktu, bet Marketi norausījās. aizstājējs viņš ir labs, bet uz dažām spēlēm un uz tādām, kur pretinieks nav nopietns. apnikušas jau pēdējo laiku ziņas un raksti par to, ka lūk, Marketi ir pienācis laiks parādīt sevi - wtf? viņš jau sen sevi ir parādījas A Sērijā, kā dēļ arī izpelnījies izsaukumu uz izlasi, bet parādīt sevi kā Itālijas iespējamo Nr.1? kamon. Marketi man liekas ļoti nervozs pēdējā laikā. par golu runājot, protams, ļoti grūts moments un tuva cīņa, bet iespējams Marketi būtu izvilcis šo sitienu, ja nebūtu stāvējis līdz galam uz līnijas. bija pietiekami daudz laika, lai redzētu, ka pie bumbas tiks jaunzēlandietis, līdz ar to, ja viņš būtu izkustējies uz priekšu, nu, rīkojies mierīgāk un drosmīgāk, tad varētu nobloķēt sitienu. protams, nevar vainot Marketi, situācija bija ļoti grūta, bet varētu būt, ka tieši pieredze neļāva Marketi izveidot neticamu seivu. viņš ir labs, bet brīnumus arī netaisa. tāpēc šīs runas par viņa iespēju nedaudz fascinē.
Itālijā Marketi nevienam nekas nav jāpierāda, taču pārējā pasaulē reti kurš zina viņa patiesās spējas. Tādiem cilvēkiem, kuri neseko līdzi A Sērijai Marketi bija jāpierāda, ka aiz Bufona nav tukšums, kā kādam varētu likties. Marketi nav nervozs, viņš nekad nav izcēlies ar emocionalitāti. Ielaistajos vārtos jau nu noteikti nevarēja zināt, ka jaunzēlandietis pirmais tiks pie bumbas, jo pirmais pie bumbas tika Kanavāro, no kā gan lielas jēgas nebija, drīzāk tas traucēja Marketi. Šajā postā tu precīzāk raksturoji Marketi, taču pēc iepriekšējā varēja likties, ka, neskaitot Bufonu, Itālijā vārtsargi ir nejēgas.
, 2010-06-20 19:48, pirms 15 gadiem
Pat tādai izlasei kā Itālija izrādās paaudžu maiņa iecērt pamatīgu robu spēles kvalitātē... ja aizsardzība vēl puslīdz ir līmenī (paldies par mūža ieguldījumu Fabio, bet laiks atpūtai), tad pussargos un it sevišķi priekšā ir tāds mazs tukšumiņš!!
Cerams pēc gadiem 4iem būs jauni līderi un cita spēle, jo šai izlasei vienkārši pietrūkst izpildītāju nevis cīņasspara vai vēlmes!!!
P.S. Džidži lūdzu atgriezies ātrāk...
, 2010-06-20 19:49, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, Ziemeļkoreja!
tavu stulbumu man vnk nav lemts saprast blondiine
, 2010-06-20 19:50, pirms 15 gadiem
malaci jaunzeilande kaa noturejas
, 2010-06-20 19:56, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Brazilija atshkiriba no Italijas savu speli uzvareja,bet ne nospeleja neishkirti ar divam vajam komandam!
Nu tad priecājies par to, ka Brazīlija ar minimālu pārsvaru uzvarēja, iespējams, čempionāta vājāko komandu!
Un kādam "ekspertam" gan jābūt, lai Paragvaju nosauktu par VĀJU?!!! Var būt atgādināt, ka kvalifikācijas ciklā Paragvaja izcīnīja vairāk uzvaru kā Brazīlija un ka savā laukumā pārspēja brazīliešu ar 2:0?! - Padomā divreiz, pirms runā...un to es Tev nesaku pirmo reizi
, 2010-06-20 19:56, pirms 15 gadiem
Hmm... Itālija un Anglija šajā čempī uz ničām spēlē...
, 2010-06-20 19:57, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Brazilija atshkiriba no Italijas savu speli uzvareja,bet ne nospeleja neishkirti ar divam vajam komandam!
Pargavaja nav vāja komanda,glory
, 2010-06-20 19:58, pirms 15 gadiem
Dexters rakstīja: Itālijā Marketi nevienam nekas nav jāpierāda, taču pārējā pasaulē reti kurš zina viņa patiesās spējas. Tādiem cilvēkiem, kuri neseko līdzi A Sērijai Marketi bija jāpierāda, ka aiz Bufona nav tukšums, kā kādam varētu likties. Marketi nav nervozs, viņš nekad nav izcēlies ar emocionalitāti. Ielaistajos vārtos jau nu noteikti nevarēja zināt, ka jaunzēlandietis pirmais tiks pie bumbas, jo pirmais pie bumbas tika Kanavāro, no kā gan lielas jēgas nebija, drīzāk tas traucēja Marketi. Šajā postā tu precīzāk raksturoji Marketi, taču pēc iepriekšējā varēja likties, ka, neskaitot Bufonu, Itālijā vārtsargi ir nejēgas.
viss kārtībā ar to iespēju parādīt, kas viņš tāds ir pasaulei. tas ir skaidrs. bet es runāju par to, ka rakstos utt, visur šī iespēja tiek apzīmēta ar to, ka Bufona laiks ir pagājis, ka viss, Marketi viņu izkonkurēs. tieši par to es runāju. piemēram, daži pat raksta, ka tagad Prandelli atnāks pie Itālijas izlases stūres un vairs nesauks Bufonu, ja Marketi šogad sevi labi parādīs. un cilvēki tam arī tic, tā pat kā tajā, ka, ja izlasē būtu Del Pjēro un Toti, tad Itālija būtu uzvarējusi abas spēles ar 5:1.
Kanavāro pieskārās pie bumbas, bet bija pietiekami daudz laika, lai saprastu, ka jaunzēlandietis pie tās varētu nokļūt, tāpēc varēja vai nu minēt, kā to daudzi dara, un vienkarši plostā lekt uz vienu vai otru pusi, ka tik trāpa pa viņu, vai arī lekt uz priekšu un cerēt, ka pretinieks uzsitīs bumbu virsū. priekš pieredzējuša vārtsarga laika bija pietiekami daudz, lai izlasītu spēli.
par vārtsargiem kopumā runājot - Itālijā to ir daudz un daudz labu. es nekādā gadījumā nesauktu viņus par nejēgām utt. bet, kad izlasē ir tāds ilggadējs vārtsargs kā Bufons, protams, aizvietot viņu ir ļoti grūti. vienkārši tāda paša līmeņa vārtsarga Itālijai nav un pagaidām neizskatās, ka tāds varētu augt. ir daudz talantu, ir daudz perspektīvu, bet gan vieni, gan otri ir arī izcēlušies ar negatīvām īpašībām. ja tā paraugās nākotnē, tad Džidžī vairs nespēlēs tik ilgi. vēl tās traumas. un rezervisti viņam ir, bet pirmā numura aizstājēji gan nav.
, 2010-06-20 19:58, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tavu stulbumu man vnk nav lemts saprast blondiine
Es tikai paironizēju par Tavu prognozi, jo Brazīlija pirmajā spēlē tikai ar 2:1 uzvarēja Ziemeļkoreju, kuras individuālā tehnika tālu atpaliek no augstākajiem standartiem. Ceru, ka tagad saprati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 20:02, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es tikai paironizēju par Tavu prognozi, jo Brazīlija pirmajā spēlē tikai ar 2:1 uzvarēja Ziemeļkoreju, kuras individuālā tehnika tālu atpaliek no augstākajiem standartiem. Ceru, ka tagad saprati
bet vismaz uzvatreeja sogad visi favoriiti mokaas
, 2010-06-20 20:04, pirms 15 gadiem
Pašlaik izskatās, ka Paragvajai vajadzētu iziet no grupas kā pirmajai. Otrā visdrīzāk būs Itālija, ja nospēlēs vismaz neizšķirti ar Slovākiju, lai gan slovāki demonstrē visvājāko spēli šajā grupā, tāpēc neizšķirts itāliešiem godu nedarītu. Par Paragvajas uzvaru pār Jaunzēlandi esmu praktiski drošs, vismaz pēc dienvidamerikāņu šodien parādītās spēles. Paragvajas uzbrukumu nedrīkst nenovērtēt, jo tas ir patiešām labs.
Mana prognoze:
--------------------
1.Paragvaja
2.Itālija
3.Jaunzēlande
4.Slovākija
--------------------
, 2010-06-20 20:05, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Jaunzēlandei - nospelet ar Italiju neizskirti ir liels panakums, lai gan Italija brinumus šajā turnīrā nerāda. Jebkurā gadījumā - malači! Es esmu par to, lai pasaules futbolā ienāk jaunas vēsmas , tāpēc jātur īkšķi par jaunajiem talantiem no valsīm, kas nav pašā topā
, 2010-06-20 20:08, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: bet vismaz uzvatreeja sogad visi favoriiti mokaas
Ja neuzvarētu, prese Dungu vienkārši dzīvu apēstu Pēc sastāva es neteiktu, ka brazīlieši būtu galvenie favorīti. Tad jau drīzāk argentīnieši, kuri gan nav mani favorīti. Joprojām ceru uz vāciešiem.
Argentīna, piemēram, nemokās, bet gan LIDO, tāpēc pašlaik viņi uzskatāmi par galvenajiem favorītiem. Brazīlija savukārt ir "nāves grupā", tāpēc paldies Dievam, ka uzvarēja pastarīšus, jo jau šodien jātiekas ar Kotdivuāru. Uzvara garantēs Brazīlijai vietu 1/8finālā, bet zaudējums būs kā auksta duša. Šajā cīņā gan atdodu priekšroku tieši kotdivuāriešiem.
, 2010-06-20 20:10, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja neuzvarētu, prese Dungu vienkārši dzīvu apēstu Pēc sastāva es neteiktu, ka brazīlieši būtu galvenie favorīti. Tad jau drīzāk argentīnieši, kuri gan nav mani favorīti. Joprojām ceru uz vāciešiem.
Argentīna, piemēram, nemokās, bet gan LIDO, tāpēc pašlaik viņi uzskatāmi par galvenajiem favorītiem. Brazīlija savukārt ir "nāves grupā", tāpēc paldies Dievam, ka uzvarēja pastarīšus, jo jau šodien jātiekas ar Kotdivuāru. Uzvara garantēs Brazīlijai vietu 1/8finālā, bet zaudējums būs kā auksta duša. Šajā cīņā gan atdodu priekšroku tieši kotdivuāriešiem.
man galvenais ir skaists futbols ja tadeel jaazaudee iespeejams manai favoriitkomandai, lai taa arii notiek
futbols, nav tas deel kaa es juuku praataa, bet tas nenoziimee, ka Braziilija zaudees
, 2010-06-20 20:11, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: viss kārtībā ar to iespēju parādīt, kas viņš tāds ir pasaulei. tas ir skaidrs. bet es runāju par to, ka rakstos utt, visur šī iespēja tiek apzīmēta ar to, ka Bufona laiks ir pagājis, ka viss, Marketi viņu izkonkurēs. tieši par to es runāju. piemēram, daži pat raksta, ka tagad Prandelli atnāks pie Itālijas izlases stūres un vairs nesauks Bufonu, ja Marketi šogad sevi labi parādīs. un cilvēki tam arī tic, tā pat kā tajā, ka, ja izlasē būtu Del Pjēro un Toti, tad Itālija būtu uzvarējusi abas spēles ar 5:1.
Kanavāro pieskārās pie bumbas, bet bija pietiekami daudz laika, lai saprastu, ka jaunzēlandietis pie tās varētu nokļūt, tāpēc varēja vai nu minēt, kā to daudzi dara, un vienkarši plostā lekt uz vienu vai otru pusi, ka tik trāpa pa viņu, vai arī lekt uz priekšu un cerēt, ka pretinieks uzsitīs bumbu virsū. priekš pieredzējuša vārtsarga laika bija pietiekami daudz, lai izlasītu spēli.
par vārtsargiem kopumā runājot - Itālijā to ir daudz un daudz labu. es nekādā gadījumā nesauktu viņus par nejēgām utt. bet, kad izlasē ir tāds ilggadējs vārtsargs kā Bufons, protams, aizvietot viņu ir ļoti grūti. vienkārši tāda paša līmeņa vārtsarga Itālijai nav un pagaidām neizskatās, ka tāds varētu augt. ir daudz talantu, ir daudz perspektīvu, bet gan vieni, gan otri ir arī izcēlušies ar negatīvām īpašībām. ja tā paraugās nākotnē, tad Džidžī vairs nespēlēs tik ilgi. vēl tās traumas. un rezervisti viņam ir, bet pirmā numura aizstājēji gan nav.
Jocīgi. Nekur neesmu saskāries ar tādu domu, ka kāds varētu izkonkurēt Bufonu vai ka Prandelli nesauks viņu uz izlasi. Cik cilvēku, tik viedokļu. Nevienam neaizliegsi to visu rakstīt, daudz muļķīgāk ir tam ticēt.
Par epizodi ar ielaistajiem vārtiem jāsaka tā, ka bez pieredzes šādā situācijā ir grūti vērtēt Marketi darbību. Tur jāprasa kādam vārtsargam, vai Marketi visu izdarīja pareizi, taču, manuprāt, viss bija pareizi. Lai nu kā, Kanavāro nospēlēja neveikli, kas neveicināja itāliešiem labvēļigu atrisinājumu.
, 2010-06-20 20:15, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pašlaik izskatās, ka Paragvajai vajadzētu iziet no grupas kā pirmajai. Otrā visdrīzāk būs Itālija, ja nospēlēs vismaz neizšķirti ar Slovākiju, lai gan slovāki demonstrē visvājāko spēli šajā grupā, tāpēc neizšķirts itāliešiem godu nedarītu. Par Paragvajas uzvaru pār Jaunzēlandi esmu praktiski drošs, vismaz pēc dienvidamerikāņu šodien parādītās spēles. Paragvajas uzbrukumu nedrīkst nenovērtēt, jo tas ir patiešām labs.
Mana prognoze:
--------------------
1.Paragvaja
2.Itālija
3.Jaunzēlande
4.Slovākija
--------------------
un preti nāk Nīderlande
, 2010-06-20 20:16, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaa tad es vinus biedeeju?
ar murgiem :s
, 2010-06-20 20:18, pirms 15 gadiem
PatriotGuy rakstīja: ar murgiem :s
kaaadiem murgiem
itaalija lai pako mantas un braziilija cempioni
, 2010-06-20 20:22, pirms 15 gadiem
Dexters rakstīja: Par epizodi ar ielaistajiem vārtiem jāsaka tā, ka bez pieredzes šādā situācijā ir grūti vērtēt Marketi darbību. Tur jāprasa kādam vārtsargam, vai Marketi visu izdarīja pareizi, taču, manuprāt, viss bija pareizi. Lai nu kā, Kanavāro nospēlēja neveikli, kas neveicināja itāliešiem labvēļigu atrisinājumu.
Es pats kā vārtsargs (amatieris protams, tāpēc nepretendēju uz eksperta statusu) tomēr uzskatu, ka Marketi vajadzēja paieties pretī bumbai un mēģināt samazināt sitiena leņķu iespējas... bet tas ir tikai mans viedoklis un tāpat arī uzskatu, ka Džidži šo bumbu būtu "paņēmis"
, 2010-06-20 20:37, pirms 15 gadiem
Lai vai kā, bet itāļiem tomēr ir vislielākās cerības tikt tālāk, kaut vai nospēlējot neizšķirti ar slovākiem, jo paragvajieši gan jau pārbrauks pāri jaunzēlandiešiem.
, 2010-06-20 20:50, pirms 15 gadiem
galenais lai Paragvaja iziet kaa 1.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-06-20 21:01, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: nē, nesaku, ka Bufons izvilktu, bet Marketi norausījās..
Šajā čempionātā iezīmējas viena būtiska lieta - daudz kas atkarīgs no vārtsargu snieguma. Daudzās spēlēs rezultāts ir atklāts uz vārtsargu kļūdu rēķina. Vienīgi nesaprotu kāpēc dažas izlases spītīgi pieturas pie izvēlētās taktikas iet uz 100% momentiem nevis, kā piemēram Paragvaja šodien - nekautrējās štoperēt no jebkādas distances, ka tik ir izdevība. Ok, sitiens auzās, nu nekas, nākamreiz būs labāk. Bez sitieniem jau tie goli nebirs kā no pārpilnības raga.
, 2010-06-20 21:20, pirms 15 gadiem
Neviens nesaka ka saliktu ar 5-1 ja būtu Toti, vai jebkurš cits no vecās blices, bet te tādas izdevības viņi neizmantoja ko pat Verpakovskis 9 no 10 gadījumu ieliktu, un tas nedara goda pasaules čempioniem..

Turklāt Toni jau gan varēja paņemt.
, 2010-06-20 21:21, pirms 15 gadiem
raivis93 rakstīja: Un kad vinji atkal panjems 4empja titulu, tad tu varēsi raudaat losi!!
Panems,panems
, 2010-06-20 21:23, pirms 15 gadiem
Kurš losis teica, ka itaalijai nebuus probleemas uzvareet jaunzeelandi?
Veel viens neizšķirts un braucam maajaas!
, 2010-06-20 21:25, pirms 15 gadiem
Dzinch rakstīja: Šajā čempionātā iezīmējas viena būtiska lieta - daudz kas atkarīgs no vārtsargu snieguma. Daudzās spēlēs rezultāts ir atklāts uz vārtsargu kļūdu rēķina. Vienīgi nesaprotu kāpēc dažas izlases spītīgi pieturas pie izvēlētās taktikas iet uz 100% momentiem nevis, kā piemēram Paragvaja šodien - nekautrējās štoperēt no jebkādas distances, ka tik ir izdevība. Ok, sitiens auzās, nu nekas, nākamreiz būs labāk. Bez sitieniem jau tie goli nebirs kā no pārpilnības raga.
piekrītu. nevar iesist golu nesitot pa vārtiem. tik tiešām vārtsargi pieļauj daudz kļūdas, tas ir jāizmanto.
, 2010-06-20 21:26, pirms 15 gadiem
Kapello: " Rūnija problēma ir viņa galvā "
Francija arī ārdās
Varbūt arī itāļiem?

Kas ir ar tām galvām tiem favotītiem šogad?
, 2010-06-20 21:28, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: piekrītu. nevar iesist golu nesitot pa vārtiem. tik tiešām vārtsargi pieļauj daudz kļūdas, tas ir jāizmanto.
Un kaada jeega ka tu sitiisi visu laiku no taalienes, Buus tikai sitieni, bet izspēleejot tu paraadi komandas speeku, jo futbols tacu ir komandas sporta veids.
, 2010-06-20 21:30, pirms 15 gadiem
Injevs rakstīja: Kapello: " Rūnija problēma ir viņa galvā "
Francija arī ārdās
Varbūt arī itāļiem?

Kas ir ar tām galvām tiem favotītiem šogad?
man liekas ka tur ir vainiigs vai nu Āfrikas klimats vai tas ka vini baidaas no kaada terorista uzbrukumu.
, 2010-06-20 22:03, pirms 15 gadiem
Skaties futbola tiešraides internetā - myooo.info
, 2010-06-20 22:18, pirms 15 gadiem
typhoon rakstīja: un preti nāk Nīderlande
Starp citu, ļoti labs variants! Paldies, ka informēji, jo nebiju vēl sācis rēķināt. Itālija-Nīderlande būtu īsta konfekte
, 2010-06-20 22:20, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Panems,panems
es nesaku, ka Itālija kaut ko iegūs, bet vismaz pirmajā reizē, kad Itālija izcīnīja PK, tieši tādi smējēji kā Tu aplauzās, jo Itālija pat netika pieskaitīta favorītiem
, 2010-06-20 22:28, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Un kaada jeega ka tu sitiisi visu laiku no taalienes, Buus tikai sitieni, bet izspēleejot tu paraadi komandas speeku, jo futbols tacu ir komandas sporta veids.
nu, es jau nesaku, ka viss, kas jādara ir jāsit pa vārtiem. tas ir stulbi un nodomāt tā arī ir stulbi.
, 2010-06-20 22:37, pirms 15 gadiem
itāļi,ņuņas,bez tiesneša nekas,spageti kājas...
, 2010-06-20 22:37, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: nu, es jau nesaku, ka viss, kas jādara ir jāsit pa vārtiem. tas ir stulbi un nodomāt tā arī ir stulbi.
benis esi tikai tu kas nesaprot ko raksta.
, 2010-06-20 22:39, pirms 15 gadiem
pricis rakstīja: itāļi,ņuņas,bez tiesneša nekas,spageti kājas...
Loģiski tie makaroni ir ņuņas.
, 2010-06-20 22:41, pirms 15 gadiem
Man kā itāļu fanam arī diemžēl nākas atdzīt, ka šogad ar to titula izcīņīšanu būs grūti...
Cerams vismaz 1/4 finālā tiks, jo bez īsta vilcēja vārtos un spēlētājiem, kas izšķirošā brīdī var nospēlēt uzbrukumā būs grūti!!
Pirms 4iem gadim tādi bija + Grosso uzspīdēja, bet šogad... cerams kļūdos un viss vēl var izdoties!!!
Bet vēl jau paliek Argentīna un Lionels!!!
, 2010-06-21 00:05, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Loģiski tie makaroni ir ņuņas.
Atšķirība no tām ņuņņām ir tāda, ka viņi spēlē pasaules kausā bet tu sēdi un sprēgā internetā, makarons atradies.
, 2010-06-21 00:29, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: Loģiski tie makaroni ir ņuņas.
Tu esi dalbujops,ko vari pateikt?
, 2010-06-21 01:22, pirms 15 gadiem
Andresens rakstīja: benis esi tikai tu kas nesaprot ko raksta.
cik nožēlojams cilvēks.
, 2010-06-21 15:31, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Materaci bija pelnījis pa aci. Futbols ir tikai spēle, ja aizskar ģimeni, tad tas ir daudz nopietnāk. Es Zidāna vietā būtu rīkojies tieši tā pat.
Jā, un tieši tāpēc arī tu būtu iznīcinājis savas valsts cerības uz titulu sava goda dēļ. Cik var aizstāvēt viņu?! Šādā spēlē savas emocijas jānotur, viņš ir profesionālis, bet uzvedās kā tu to darītu - kā amatieris sētas mačā. Vajag padomāt par sekām un tad kko darīt, toreiz ZZ nodeva Fanciju.