Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Pareira: ''Neprofesionālākais tiesnesis finālturnīrā''

Pareira: ''Neprofesionālākais tiesnesis finālturnīrā''
Dienvidāfrikas izlases treneris Karlušs Albertu Pareira
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītās dienas pēdējā Pasaules kausa (PK) izcīņas spēlē starp Dienvidāfriku un Urugvaju labāki ar 3:0 izrādījās urugvajieši. Piedāvājam pēc spēles komentārus no abu komandu treneriem un spēlētājiem.

Jāpiebilst, ka šī uzvara Urugavjai ir pirmā kādā no PK turnīriem kopš 1990. gada, un pirmā spēle šajā turnīrā, kurā kāds spēlētājs (precīzāk Urugvajas izlases uzbrucējs Djēgo Forlans) guva divus vārtus. Zīmīgs notikums spēles gaitā bija arī Dienvidāfrikas izlases vārtsarga Itumelenge Kunes noraidīšana no laukuma par pārkāpumu pret urugvajieti Luisu Suaresu.

Dienvidāfrikas izlases galvenais treneris Karlušs Albertu Pareira: ''Rezultāts neatbilst spēles gaitai. Tomēr jāteic, ka Urugvaja ir spēcīga komanda ar labiem futbolistiem, piemēram, Forlanu, un labu saskaņotību. Pretinieku pieredze bija nozīmīgs faktors spelēs izšķirošajos mirkļos. Nekas vēl nav zaudēts. Viss izšķirsies pēc pēdējās spēlēs. Iespējams, ka komandas, kuras izkļūs no grupas, vajadzēs noteikt, salīdzinot gūto un zaudēto vārtu attiecības. Nākamajā spēlē mums ir jāpārspēj Francija, pret kuru spēlēsim daudz agresīvāk nekā šodien. Esmu ļoti neapmierināts par galvenā tiesneša (Masimo Buzakas - aut.) darbību. Šis ir neprofesionālākais tiesnesis, ko esmu šajā turnīrā līdz šim redzējis. Viņš nav pelnījis tiesāt Pasaules kausa spēles.''

Urugvajas izlases galvenais treneris Oskars Tavaress: '' Esam ļoti apmierināti. Pirms spēles es spēlētājiem sacīju, ka spēles vēsturiskais rezultāts vēl nav nopelnīts, un ka tas būs jāizcīna uz laukuma. Mēs pārspējām spēcīgu pretinieci. Nekas vēl nav skaidrs, lai gan šobrīd esam spēruši lielu soli pretī 1/8 finālam. Es parasti nerunāju par tiesnešiem. Neuzskatu, ka uzvarējām tikai tiesneša dēļ.''

Dienvidāfrikas izlases pussargs Stīvens Pīnārs: ''Mēs zaudējām, tomēr viss vēl nav beidzies. Pēc pirmajiem ielaistajiem vārtiem pilnībā spēle mums vairs nepadevās. Urugvaja ir ļoti organizēta komanda, tāpēc kaut ko mainīt bija grūti. Ja rīt Francija nospēlē neizšķirti ar Meksiku, tad mums ir vēl iespēja izkļūt no grupas. Lai kas arī notiku, mēs atdosim visus spēkus pēdējā spēlē pret Francijas izlasi.''

Urugvajas izlases uzbrucējs Djēgo Forlans: ''Svarīgākais nav tas, ka guvu divus vārtus, bet gan tas, ka uzvarējām. Jau pirmo grupas spēli pret Franciju mēs aizvadījām solīdi (11. jūnijā tika nospēlēts 0:0 – aut.). Šodien vēlreiz demonstrējām labu komandas sadarbību un esam apmierināti par padarīto.''

Izmantotie resursi:
francefootball.fr

 +13 [+] [-]

, 2010-06-17 02:10, pirms 14 gadiem
man gan vairāk patika pirmais virsraksts ar vārdu "sliktākais" vārda "neprofesionālākais" vietā.

bet vispār šis čempionāts tiešām daudziem nepatīk - bumbas sliktas, taures traucē, tagad arī tiesneši.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-17 02:13, pirms 14 gadiem
Piekrītu Pareiram, pendeli vajadzēja dot jau ātrāk, un Suaresu sita daudz vairāk nekā CR pret Kotdivuāru. Tiešām neprofesionāli, ka daudzreiz palīdzēja DĀR.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-17 02:14, pirms 14 gadiem
Nu nevajag jau pārspīlēt, Urugvaja izskatījās daudz labāk un uzvarēja pelnīti. Tā epizode ar sarkano kartīti tikai salika visu pa plauktiņiem.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-17 03:00, pirms 14 gadiem
supermens112 rakstīja: Nu nevajag jau pārspīlēt, Urugvaja izskatījās daudz labāk un uzvarēja pelnīti. Tā epizode ar sarkano kartīti tikai salika visu pa plauktiņiem.
nevaru piekrist.Ja,Urugvajs speleja labi bet sarkanas kartites tur tomer nebija un pendelis 50%50

     [+] [-]

, 2010-06-17 03:23, pirms 14 gadiem
Da labi,būtu zaudējis ar 0:1,varētu meklēt atmaskas,bet nejau pie 0:3 vēl kko raudāt par tiesnešiem. DĀR jāmācās zaudēt

  +5 [+] [-]

, 2010-06-17 04:01, pirms 14 gadiem
jura123 rakstīja: nevaru piekrist.Ja,Urugvajs speleja labi bet sarkanas kartites tur tomer nebija un pendelis 50%50
Pendele 100 % bija. Sarkanā domāju, ka nebija.

 +11 [+] [-]

, 2010-06-17 06:59, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Piekrītu Pareiram, pendeli vajadzēja dot jau ātrāk, un Suaresu sita daudz vairāk nekā CR pret Kotdivuāru. Tiešām neprofesionāli, ka daudzreiz palīdzēja DĀR.
Precīzi, jau tā DĀR vilka aiz ausīm...

  +6 [+] [-]

, 2010-06-17 07:58, pirms 14 gadiem
Sliktam dejotājam olas maisa !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-17 08:51, pirms 14 gadiem
Ši laikam ir tā reize, kad trenerim ir taisnība attiecībā uz tiesnesi... 11m vispār iedeva par neko! Atkārtojumos varēja redzēt, ka pieskārās minimāli, bet tā kustība ROTEIRO bija apmēram pēc sekundes

  +5 [+] [-]

, 2010-06-17 09:03, pirms 14 gadiem
copmanis rakstīja: Ši laikam ir tā reize, kad trenerim ir taisnība attiecībā uz tiesnesi... 11m vispār iedeva par neko! Atkārtojumos varēja redzēt, ka pieskārās minimāli, bet tā kustība ROTEIRO bija apmēram pēc sekundes
kāda atšķirība, pieskārās minimāli vai max ? Pieskārās un viss, čau.
Pareira : neprofesionālākais trenneris turnīrā, ja nespēj godīgi izanalizēt spēli.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-17 09:10, pirms 14 gadiem
Smieklīgi ! Forlana pirmie vārti dēļ tiesneša ielidoja ? Suarezu arī dēļ tiesneša nopļāva soda laukumā ? Ir taču jāprot zaudēt.

 +62 [+] [-]

, 2010-06-17 09:18, pirms 14 gadiem
Mazajiem bērniem iesaku palasīt futbola noteikumus. Tiesnesis pats neizdomā, kad dot sarkano, kad dzelteno, kad svilpt un kad nesvilpt. Ir tādi futbola noteikumi, kas arī tiesnesim ir jāievēro un šajos noteikumos ir tāds 12.punkts FOULS AND MISCONDUCT un tur ir tāds punkts, ka spēlētāju noraida no laukuma, ja... un tālāk es citēju: denying an obvious goalscoring opportunity to an opponent moving
towards the player’s goal by an offence punishable by a free kick or a
penalty kick
.
Tiem, kas nesaprot arī latviski - ja spēlētājs izgājis pret pretinieka vārtiem un, pēc tiesneša domām, viņam ir reāla iespēja iegūt vārtus, tiek tīši aizkavēts un pēc pārkāpuma rakstura vainīgais sodāms ar soda vai brīvsitienu, tad vainīgais ir jānoraida no laukuma kā par nopietnu spēles noteikumu pārkāpumu.
Noteikumus lasiet šeit
fifa.com

  +2 [+] [-]

, 2010-06-17 09:44, pirms 14 gadiem
Pie tam nesaprotu, kā var apvainot tiesnesi, kurš UEFA un FIFA vērtējumā pagājušogad atzīts par labāko tiesnesi un parasti tiesā izšķirošās spēles Čempionu līgā

     [+] [-]

, 2010-06-17 10:34, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Mazajiem bērniem iesaku palasīt futbola noteikumus. Tiesnesis pats neizdomā, kad dot sarkano, kad dzelteno, kad svilpt un kad nesvilpt. Ir tādi futbola noteikumi, kas arī tiesnesim ir jāievēro un šajos noteikumos ir tāds 12.punkts FOULS AND MISCONDUCT un tur ir tāds punkts, ka spēlētāju noraida no laukuma, ja... un tālāk es citēju: denying an obvious goalscoring opportunity to an opponent moving
towards the player’s goal by an offence punishable by a free kick or a
penalty kick
.
Tiem, kas nesaprot arī latviski - ja spēlētājs izgājis pret pretinieka vārtiem un, pēc tiesneša domām, viņam ir reāla iespēja iegūt vārtus, tiek tīši aizkavēts un pēc pārkāpuma rakstura vainīgais sodāms ar soda vai brīvsitienu, tad vainīgais ir jānoraida no laukuma kā par nopietnu spēles noteikumu pārkāpumu.
Noteikumus lasiet šeit
http://www.fifa.com/mm/document/affederation/generic/81/42/36/lawsofthegame_2010_11_e.pdf
Viss jau būtu labi un precīzi! Tikai ir viena niansīte, kurai vismaz juridiski var piesieties, proti, vārdiņš TĪŠI aizkavēts!!! Kādēļ tik bieži tiesneši uzskata, ka pārkāpums soda laukumā izdarīts TĪŠI?!? Es gan redzēju, ka vārtsargs centās spēlēt bumbā, bet netrāpija. Sods neapšaubāms, pendele viennozīmīga, dzeltenā kartiņa neapstrīdama! BET sarkanā - nepiekrītu...

 +10 [+] [-]

, 2010-06-17 10:40, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Viss jau būtu labi un precīzi! Tikai ir viena niansīte, kurai vismaz juridiski var piesieties, proti, vārdiņš TĪŠI aizkavēts!!! Kādēļ tik bieži tiesneši uzskata, ka pārkāpums soda laukumā izdarīts TĪŠI?!? Es gan redzēju, ka vārtsargs centās spēlēt bumbā, bet netrāpija. Sods neapšaubāms, pendele viennozīmīga, dzeltenā kartiņa neapstrīdama! BET sarkanā - nepiekrītu...
Domāju, ka par tīšu var uzskatīt, ja spēlētājs ar taisnām kājām lido pretinieka virzienā, tas nekas, ka viņš gribēja trāpīt bumbā. 99% jau grib trāpīt bumbā. Netīši, manuprāt, būtu tad, ja viņš, piemēram, neredzot Suaresu, atmuguriski būtu viņam uzkritis virsū.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-17 10:55, pirms 14 gadiem
vaartsargs iekrita uz pretkustiibu,un tiiri iebrauca kaajaas speeleetaajam...peedeejaas ceriibas sods,sarkanaa pelniita un punkts!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-17 11:01, pirms 14 gadiem
Manuprāt, tiesnesis notiesāja ļoti labi. Visi svarīgākie lēmumi bija ļoti precīzi. Perreiram noteikti nav ko čīkstēt par tiesnesi, jo tiesnesis vairākas reizes pieņēma lēmumus par labu tieši DĀR izlasei!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-17 11:03, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Domāju, ka par tīšu var uzskatīt, ja spēlētājs ar taisnām kājām lido pretinieka virzienā, tas nekas, ka viņš gribēja trāpīt bumbā. 99% jau grib trāpīt bumbā. Netīši, manuprāt, būtu tad, ja viņš, piemēram, neredzot Suaresu, atmuguriski būtu viņam uzkritis virsū.
Nu es nezinu, man šitā nostāja traki riebjas, tapēc tik dedzīgi vienmēr strīdos par tamlīdzīgiem tiesnešu lēmumiem! Un cik saprotu, neesmu tāds vienīgais
ES UZSKATU, ka tīši par pēdējās cerības sodu var uzskatīt, kad spēlētājs no aizmugures taisa izklupienu, vai rauj aiz krekla, vai ar roku aptur bumbu kas lido tukšos vārtos un tamlīdzīgas darbības, kad spēlētājam vai vārtsargam nav reālu cerību nospēlēt tīri!!! Un to jau nu tiesnesim vajadzētu būt spējīgam izfiltrēt. Visu laiku tiek definēts, ka pārkāpums soda laukumā ne ar ko neatšķiras no pārkāpuma ārpus tā. Tādā gadījumā visi pārkāpumi (ja neskaita Tevis pieminēto uzkrišanu atmuguriski virsū citam ) ir tīši! Ar to gribu teikt, ka nedrīkst visus pārkāpumus traktēt pēc viena parauga! Joprojām uzskatu, ka vārtsargs negribēja TĪŠI izdarīt pēdējās cerības pārkāpumu un sarkanā kartiņa šajā gadījumā bija pārāk bargs sods.

     [+] [-]

, 2010-06-17 11:23, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu es nezinu, man šitā nostāja traki riebjas, tapēc tik dedzīgi vienmēr strīdos par tamlīdzīgiem tiesnešu lēmumiem! Un cik saprotu, neesmu tāds vienīgais
ES UZSKATU, ka tīši par pēdējās cerības sodu var uzskatīt, kad spēlētājs no aizmugures taisa izklupienu, vai rauj aiz krekla, vai ar roku aptur bumbu kas lido tukšos vārtos un tamlīdzīgas darbības, kad spēlētājam vai vārtsargam nav reālu cerību nospēlēt tīri!!! Un to jau nu tiesnesim vajadzētu būt spējīgam izfiltrēt. Visu laiku tiek definēts, ka pārkāpums soda laukumā ne ar ko neatšķiras no pārkāpuma ārpus tā. Tādā gadījumā visi pārkāpumi (ja neskaita Tevis pieminēto uzkrišanu atmuguriski virsū citam ) ir tīši! Ar to gribu teikt, ka nedrīkst visus pārkāpumus traktēt pēc viena parauga! Joprojām uzskatu, ka vārtsargs negribēja TĪŠI izdarīt pēdējās cerības pārkāpumu un sarkanā kartiņa šajā gadījumā bija pārāk bargs sods.
Protams, ka tas ir grūti noteikt, kad ir tīši un kad nav, tādēļ arī tiesnesim ir jāizšķiras. Kaut kāds subjektīvisms jau pastāv vienmēr. Tiesneši arī bieži mutiski brīdina spēlētājus. Sita un grūstīja Suaresu vakar pamatīgi, mēs jau nezinām, varbūt tiesnesis bija spēlētājiem pateicis, ka pie nākamā tāda pārkāpuma būs kartiņa, nu un patrāpījās vārtsargs un pēdējās cerības sods.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-17 11:37, pirms 14 gadiem
kas zaude,tas gauzas,kas uzvar tam viss ir ok
kadam bumba slikta,kadam laukums pa gludu!!
gaudulju cempis

  +2 [+] [-]

, 2010-06-17 11:52, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: BET sarkanā - nepiekrītu...
Pat ,ja vins nedabutu sarkano ,speles iznakums nemainitos.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-17 12:57, pirms 14 gadiem
Smucinieks rakstīja: Pat ,ja vins nedabutu sarkano ,speles iznakums nemainitos.
Protams!!! Par to nav nekādu šaubu. Es neesmu nekāds DĀR līdzjutējs un Urugvaja man simpatizē kā komanda. Man vienkārši nepatīk šāda veida sarkanās kartiņas, jo pēc tās skatīties spēli vairs nebija nekādas nozīmes un varēju mierīgi iet gulēt Ja tiesnesis nenoraidītu spēlētāju, DĀR saglabātos kaut vai teorētiskas iespējas atspēlēties, viņi skrietu kā dulli uzbrukumā, un mums visiem būtu iespēja paskatīties interesantu spēles nobeigumu. Protams, ja kāds nospēlē neadekvēti rupji vai arī tīši izdara pēdējās cerības sodu, tad tādi ir jātriec prom no laukuma. Bet šajā gadījumā uzskatu, ka tiesnesis nozaga pēdējās intrigas atliekas skatītājiem

  -1 [+] [-]

, 2010-06-17 13:23, pirms 14 gadiem
11m nebija,jo nejau vartsargs bija parkapuma inscinetajs,bet gan uragvajietis.Vartsargs bija nokritis sedus tad urugvajietis "pameta" bumbu sanus,cenzdamies apspelet gk atlaida to par talu un izdomaja,ka jaizkeras aiz gk kajas.Uragvajietis pats speciali "gaja" uz gk kaju un vinam vel palaimejas,ka aizkera purngalu.to,ka vins pats gaja uz gk kaju var redzet kaut vai tadel,ka pagaja,apmeram,sekunde ldiz kritienam nebija tas kritiens dabisks-pieteloja tas ir viens,bet ari pagaja laiks kamer aizkera un nokrita.domaju visi kuri skatisies video atkartoju sapratis,ka pendele nebija.
Deretu DAr uzrakstit apelaciju,bet ja par tiesnesa lemumiem protestus nepienem.

     [+] [-]

, 2010-06-17 14:24, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Mazajiem bērniem iesaku palasīt futbola noteikumus. Tiesnesis pats neizdomā, kad dot sarkano, kad dzelteno, kad svilpt un kad nesvilpt. Ir tādi futbola noteikumi, kas arī tiesnesim ir jāievēro un šajos noteikumos ir tāds 12.punkts FOULS AND MISCONDUCT un tur ir tāds punkts, ka spēlētāju noraida no laukuma, ja... un tālāk es citēju: denying an obvious goalscoring opportunity to an opponent moving
towards the player’s goal by an offence punishable by a free kick or a
penalty kick
.
Tiem, kas nesaprot arī latviski - ja spēlētājs izgājis pret pretinieka vārtiem un, pēc tiesneša domām, viņam ir reāla iespēja iegūt vārtus, tiek tīši aizkavēts un pēc pārkāpuma rakstura vainīgais sodāms ar soda vai brīvsitienu, tad vainīgais ir jānoraida no laukuma kā par nopietnu spēles noteikumu pārkāpumu.
Noteikumus lasiet šeit
http://www.fifa.com/mm/document/affederation/generic/81/42/36/lawsofthegame_2010_11_e.pdf
Lielajiem bērniem jāsaprot ka futbols netiek spēlēts arī š.g. jāsaka uz papīra.
Protams vienmēr būs tādi, kas novērtēs katru strīdīgu epizodi un citi, kas akli skatīsies noteikumos un iedomāsies, ka skatās tiesas sēdi, ne futbolu.