Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Brazīlija ne bez pūlēm uzveic Ziemeļkoreju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Brazīlija ne bez pūlēm uzveic Ziemeļkoreju
Maikons laimīgs
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Pasaules kausa izcīņā futbolā pirmo maču aizvadīja Brazīlijas izlase, kas G grupas spēlē ar 2:1 uzvarēja Ziemeļkorejas izlasi.

Lai gan šajā mačā piedalījās superizteikta favorīte Brazīlija un superizteikta pastarīte Ziemeļkoreja, interese par šo spēli bija milzīga. Gan tāpēc, ka pirmo reizi bija iespēja vērot brazīliešus, gan arī noslēpumaino Ziemeļkorejas izlasi. Jāatzīmē, ka viens no korejiešu spēlētājiem aiz aizkustinājuma šņukstēja, asaras bira kā no pārpilnības raga.

Brazīlija, protams, sāka aktīvāk, īpaši centās Robinju. Taču jāsaka arī, ka korejieši spēlēja apbrīnojami labi un disciplinēti, maksimāli ierobežojot brazīliešu zvaigznes. Vēl vairāk - Ziemeļkorejas futbolisti nekautrējās pie iespējas arī uzbrukt, tāpat patīkami, ka viņi nevilka laiku, kad teorētiski to varēja darīt (sānu iemetieni, brīvsitieni - aziāti visu darīja steidzīgi, it kā vēloties pēc iespējas vairāk izbaudīt maču pret pašu Brazīliju). Tai pat laikā neizskatījās, ka Brazīlijas izlase būtu satraukta - tā nesteidzās, pacietīgi veidoja savus uzbrukumus, meklēja dažādus risinājumus. Puslaika izskaņā korejieši jau nepiedienīgi tuvu piespiedās saviem vārtiem. Lai nu kā, pēc 45 minūtēm tablo pārsteidzošā kārtā rādīja 0:0.

Ja 1. puslaikā Ziemeļkorejas futbolisti ik pa brīdim devās uzbrukumā, tad otrajā mača daļā viņi vienkārši izveidoja blīvus aizsardzības bastionus, domājot tikai par savu vārtu drošību. Brazīlijas uzdevums iesist nebija viegls. Iespējas radās, taču netika izmantotas. Bastušs no soda sitiena sita garām, tāpat bumba lidoja secen vārtiem pēc Robinju tālsitiena. Taču 55. minūtē Brazīlija beidzot atklāja rezultātu! Malējais aizsargs Maikons ielauzās soda laukumā un guva vārtus no ļoti asa leņķa, pārsteidzot korejiešu vārtsargu - 1:0! Brazīlija, protams, pie sasniegtā neapstājās un turpināja uzbrukt, lai iztiktu bez nervozas galotnes. Arī tas izdevās - 72. minūtē filigrānu piespēli izdarīja Robinju, un Elanu īsi pirms savas nomainīšanas panāca 2:0 brazīliešu labā. Turpinājumā Brazīlijas izlase izpildīja daudzus tālsitienus, taču ar visiem tiem ziemeļkorejiešu vārtsargs tika galā. Līdz sagrāvei nenonāca, tieši otrādi - 89. minūtē mierīgo mača gaisotni pārtrauca negaidīti Ziemeļkorejas vārti. No soda laukuma robežām spēcīgi un precīzi sita Juns Nams Dži un vairs tikai 2:1 Brazīlijas labā. Aziāti patiešām centās izraut neizšķirtu, taču īstu izdevību nebija - 2:1 Brazīlijas uzvara.

Brazīlija - Ziemeļkoreja 2:1 (0:0)

Vārti: Maikons 55', Elanu 72' - J.N.Dži 89'
Brīdinājumi: Ramirešs
Brazīlija: Sēzars, Maikons, Lusiu, Žuans, Melu (Ramirešs 84'), Bastušs, Elanu (Alvešs 73'), Silva, Fabianu, Kakā (Nilmars 78'), Robinju
Ziemeļkoreja: M.G.Ri, Dž.H.Ča, Dž.I.Ri, N.Č.Paks, K.Č.Ri, J.N.Dži, T.S.Džongs, J.Dž.Hongs, I.G.Muns (K.I.Kims 80'), Č.Dž..Paks, J.H.Āns

G grupa

VIzlaseSUNZVAP
1.Brazīlija11002:13
2.Portugāle10100:01
Kotdivuāra10100:01
4.Ziemeļkoreja10011:20

+170 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.

 +25 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Beidzot ari kada uzvara sodien !!

 +23 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Robinho - man of the match!

 +79 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
jāuzsaka Ziemeļkorejas cīņasspars! Ziemeļkorejas vārti bija vairāk nekā pelnītii

 +37 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Dungam bus ko padomat pec shas spels!

 +15 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Dienvidkorejā svētki!

+155 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Reti kurš gaidīja, ka Z-koreja tik sīvi turēsies pretī.

 +56 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Laba spēle. Re kā Korejieši pašai Brazīlijai beigās vārtus iesita. Vispār Brazīlieši baigie malači - gandrīz pēc katras sadursmes korejiešiem atvainojās un prasa vai viss kārtībā. Nevis kā pirmīt dažš labs no Portugāles - Kamerūnietim F**K YOU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Ziemeļkorejai! Devītais numurs izskatās labs uzbrucējs...ja vēl viņam kāds palīdzētu uzbrukumā...
Brazīlija pagaidām ne visai pārliecina!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Robinho - man of the match!
Nē, Ziemeļkorejas vārtsargs vai arī Elano

 +11 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Pret Ziemeļkoreju nebūs nevienam vieglu spēļu šajā grupā.

p.s. intriga līdz pēdējai sekundei.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Zheel, ka Ziemelkoreja beigaas veel vienu neiesita! Bet vismaz beidzot skataama speele!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
Vairāk nekā pārliecinoša uzvara! Robinjo piespēle vienkārši konfekte.
Baudāms futbols Brazīlijas izlases izpildījumā. Bet pie aizsardzības vēl jāpiestrādā.

Fabiano laikam nezin, kas ir aizmugure.

 +11 [+] [-]

, 2010-06-15 23:18, pirms 14 gadiem
North Korean: Do you know a Brazil? Not any more!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Nu vismaz rezultatīvs mačs, bet tikai 1 gols šķir pasaules ranga līderi no 105. vietas!

 +11 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Braziilija raadija patieshaam elegantu fuytbolu,savaa stilaaa,bet jatziiiist korejas uzciiitiibas,brashi spirinaajaas pretiim speeciiigajai Braziilijai !
Slēpts komentārs: gurgucis
Slēpts komentārs: fakucis

 +15 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
tā izbesija tas Zahārovs ar savu atkārtošanos.

  +7 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Nav slikti - es vēl nebiju pabeidzis klausīties fināla svilpi, bet te jau bija raksts Visu cieņu autoram
Slēpts komentārs: paulis94

  +3 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Rezultatīvi,. ;D
Slēpts komentārs: Pako Ramujals

  +3 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
prieks par Koreju

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
malači Korejieši. Neviltots prieks par viņiem

 +16 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Kas pa vārtiem Maikonam. Super. GO BRASIL!!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
reinis2408 rakstīja: Dienvidkorejā svētki!
Ta ir Z-koreja :p

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Malači korejieši, simpātiksi spēlēja. Brazīļi savā elementā, Robinho piespēle!!

 +21 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
komunistiskā aizsardzība tomēr bezspēcīga pret brazīļu tehniku

  +4 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Brazilija baigi svaki izskatās,

zaudēs gan Kotdivuārai un Portugālei

  +2 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Nekas negaidīts...

  +7 [+] [-]

, 2010-06-15 23:19, pirms 14 gadiem
Man pAtika aizsardzība ziemelkorejas

 +17 [+] [-]

, 2010-06-15 23:20, pirms 14 gadiem
Skaista speele... Prieks skatities uz Bastosha un Robinju induvidualo prasmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-06-15 23:20, pirms 14 gadiem
Phantom rakstīja: Kas pa vārtiem Maikonam. Super. GO BRASIL!!
cuucene

  +3 [+] [-]

, 2010-06-15 23:20, pirms 14 gadiem
Pieklājīgi

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:20, pirms 14 gadiem
Apsveicu braziliju bet dkoreja turejas super apsveicu maikon ta turpinat

  +4 [+] [-]

, 2010-06-15 23:20, pirms 14 gadiem
Ziemeļkoreja - mani favorīti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-15 23:20, pirms 14 gadiem
TA Koreja manliekas var ari parspet veiksmigas sakritibas Portugāli vai Kodivuaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2010-06-15 23:21, pirms 14 gadiem
Viens otrs Korejietis mierīgi varētu kādā Eiropas labā klubā spēlēt, bet diemžēl diezvai kāds viņiem to ļautu

  +6 [+] [-]

, 2010-06-15 23:21, pirms 14 gadiem
beidzot daudzmaz rezultatīva spēle ;!!

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:21, pirms 14 gadiem
Nu nezinu... Redzot cik saliedēti bija Ziemeļkorejieši, es nez, es vienkārši bija ar visām četrām par viņiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:21, pirms 14 gadiem
Korejas tautas demokratiska republika!!! kada vel Ziemeljkoreja :E

 +21 [+] [-]

, 2010-06-15 23:22, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
Nu protams ka tālu līdz Kreipāna komentāriem, bet manuprāt komentē salīdzinoši labi un klausāmi!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-15 23:22, pirms 14 gadiem
Interesanta spēle !
Patika Ziemeļkorejiešu neatlaidība ,bet nu brazīļiem vēl bija pāris labas iespējas !

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:22, pirms 14 gadiem
viennozīmīgi skatāmākā spēle šajā čempī..

  +9 [+] [-]

, 2010-06-15 23:22, pirms 14 gadiem
šajā spēlē pirmais puslaiks bija lieks. Varēja sākt ar otro.
Bet tā - interesanti vērot, kā Brazīlijas izlase iešūpojas. Šobrīd izskatās, ka nav vēl labi saspēlējušies. Bet kas pietrūkst saspēlēšanās ziņā, to atsver meistarība.

 +25 [+] [-]

, 2010-06-15 23:22, pirms 14 gadiem
Korejieši skraidīja kā burnu apdzērušies.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-15 23:22, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
da;zi jau cepas ka kreipans vavuljo utt,ar sliktam dejotajam olas traucee

  -2 [+] [-]

, 2010-06-15 23:22, pirms 14 gadiem
SKRUNDA rakstīja: Brazilija baigi svaki izskatās,

zaudēs gan Kotdivuārai un Portugālei
Pec ka tu to spried,Brazilija pirmaja puslaika visspar nekustejas gribeja ienest bubu vartos,bet otraja puslaika saka kusteties ta uzreiz divi goli!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-15 23:23, pirms 14 gadiem
Prieks par Ziemeļkoreju, cīnījās līdz galam un arī ļoti cienīgā līmenī. Paldies viņiem par skaistu spēli. Gaidu no Ziemeļkorejas nākamā spēlē tieši tādu pašu līmenī.
Negribas piekrist pirmajam komentāram šajā ierakstā. Patika kā Zaharovs komentēja spēli, bija interesanti paklausīties lietas, ko nebiju zinājis par brazīļiem un it īpaši par Ziemeļkoreju.

  +9 [+] [-]

, 2010-06-15 23:23, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
Piekrītu 100% par Kreipānu,man sievai nepatīk futbols,bet kad komentē Kreipāns ,pat viņai ir interesanti uzzināt daudzko par futbolu un futbolistiem un t.t

  +3 [+] [-]

, 2010-06-15 23:23, pirms 14 gadiem
gurgucis rakstīja: cuucene
Bumba vainīga

 +22 [+] [-]

, 2010-06-15 23:24, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
ej pasēdi tu tur un izdomā, ko pusotru stundu runāt.
Gudrais dirs** atradies.
Viņām nav jābūt kā Kreipānam, kas stāsta riņķī apkārt. Katrs ir savadāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-06-15 23:25, pirms 14 gadiem
KOREJIEŠU VĀRTSARGU NENOŠAUS PAR IELAISTAJIEM VĀRTIEM?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-15 23:26, pirms 14 gadiem
Bet ko vajag pamaaciities daudziem speeleetaajiem, Ziemelkorejiessi ciinaas liidz galam nekriit pie mazaakaas saskarsmes, neraud par katru tiesnessa svilpi , kaa to muusdienu futbolaa patiik dariit.

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:26, pirms 14 gadiem
supermens112 rakstīja: Reti kurš gaidīja, ka Z-koreja tik sīvi turēsies pretī.
Reti kurš vispār zināja kā spēlē un spēlēs viņi !!!!!

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:26, pirms 14 gadiem
supermens112 rakstīja: Reti kurš gaidīja, ka Z-koreja tik sīvi turēsies pretī.
Es to gaidīju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-15 23:27, pirms 14 gadiem
Кубик rakstīja: Rītdien avīžu virsraksti.
''Ziemeļkoreja uzsāk kodolkaru ar Brazīliju!''.
Lieku galvu ķīlā ka tā nebūs !!!!!!!1

  -1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:27, pirms 14 gadiem
teodoro rakstīja: Maicona gols skaistākais turnīrā!
pastrīdēšos - Heinces gols pret Nigēriju, manuprāt!

Maikonam nekas īpašs, vārtusarga kļūda

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:27, pirms 14 gadiem
supermens112 rakstīja: Reti kurš gaidīja, ka Z-koreja tik sīvi turēsies pretī.
Jā, es cerēju uz uguņošanu Brazīlijas izpildījumā!

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:28, pirms 14 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Un kāpēc ne? Viens taču Krievijā spēlē.
Krievija tomēr ir "draudzīga" valsts Z-K. Saubos, ka bez līdera svētības kāds tike kautkur laists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:28, pirms 14 gadiem
KB rakstīja: pastrīdēšos - Heinces gols pret Nigēriju, manuprāt!

Maikonam nekas īpašs, vārtusarga kļūda
Bet nevajag nenovertet Maicona sitienu,gandriz no nulles stura sist un ta iesist,es laikam 100x ta sistu un tapat neiesistu!

  -2 [+] [-]

, 2010-06-15 23:29, pirms 14 gadiem
gurgucis rakstīja: cuucene
vot vot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:30, pirms 14 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Piekrītu 100% par Kreipānu,man sievai nepatīk futbols,bet kad komentē Kreipāns ,pat viņai ir interesanti uzzināt daudzko par futbolu un futbolistiem un t.t
Es arī daudz ko jaunu uzzinu no Kreipāna, jo īpaši tādēļ, ka no pieciem faktiem divi ir nepareizi. Patīkami vienmēr apgūt jaunu informāciju. Arī uzzinu jaunumus par aizmuguru un sodu traktēšanu, ko arī nekad nezināju (piemēram, ka offsaidu, Kreipānaprāt, skatās pēc pēdējā aizsarga) utt

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:30, pirms 14 gadiem
Ļoti patīkami pārsteidza korejieši. Interesanti, kā viņi izturēs rupjos portugāļus...

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:31, pirms 14 gadiem
nepārsteidza kā koreja nospēlēja,pārsteidza cik nevarīga bija brazīlija,vismaz pirmajā puslaikā. par koreju- nezināma izlase,bet neko sliktu nevarētu teikt,izlikās ka sākumā džeki sev nedaudz nenoticēja,pārāk respektēja brazīļus....gan portugāle,gan ziloņi dabūs reāli pasvīst

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:31, pirms 14 gadiem
korejieši bija malači turējās sīksti, nevis nokārtām galvām, bet brazīļi neskatoties uz rezultātu, kopā ar vāciešiem, pēc pirmā apļa izskatās vareni. Redzēsim ko rīt rādīs spānija, gaidu no viņiem labu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-15 23:31, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: ej pasēdi tu tur un izdomā, ko pusotru stundu runāt.
Gudrais dirs** atradies.
Viņām nav jābūt kā Kreipānam, kas stāsta riņķī apkārt. Katrs ir savadāks.
Nu katram savs viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:32, pirms 14 gadiem
sh1d rakstīja: Laba spēle. Re kā Korejieši pašai Brazīlijai beigās vārtus iesita. Vispār Brazīlieši baigie malači - gandrīz pēc katras sadursmes korejiešiem atvainojās un prasa vai viss kārtībā. Nevis kā pirmīt dažš labs no Portugāles - Kamerūnietim F**K YOU!
Kotedivuārietim?
Viņi vnk baidās, jo korejai daudz atomieroču

Bet ja godīgi- cepuri nost korejas priekšā

  +5 [+] [-]

, 2010-06-15 23:32, pirms 14 gadiem
kHRYSTAL rakstīja: Prieks par Ziemeļkoreju, cīnījās līdz galam un arī ļoti cienīgā līmenī. Paldies viņiem par skaistu spēli. Gaidu no Ziemeļkorejas nākamā spēlē tieši tādu pašu līmenī.
Negribas piekrist pirmajam komentāram šajā ierakstā. Patika kā Zaharovs komentēja spēli, bija interesanti paklausīties lietas, ko nebiju zinājis par brazīļiem un it īpaši par Ziemeļkoreju.
Toļiks Tev pastāstītu to pašu un 3x vairāk

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:32, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Bet nevajag nenovertet Maicona sitienu,gandriz no nulles stura sist un ta iesist,es laikam 100x ta sistu un tapat neiesistu!
Varbūt tu iesistu tikai nezinu, kur tu tādu nulles stūri atrastu

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:32, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Es arī daudz ko jaunu uzzinu no Kreipāna, jo īpaši tādēļ, ka no pieciem faktiem divi ir nepareizi. Patīkami vienmēr apgūt jaunu informāciju. Arī uzzinu jaunumus par aizmuguru un sodu traktēšanu, ko arī nekad nezināju (piemēram, ka offsaidu, Kreipānaprāt, skatās pēc pēdējā aizsarga) utt
Vecis

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:32, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: piemērus studijā!
Tu domā, ka es visu pierakstu blociņā? Bet kļūdu ir pietiekami daudz.

  +7 [+] [-]

, 2010-06-15 23:33, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Bet nevajag nenovertet Maicona sitienu,gandriz no nulles stura sist un ta iesist,es laikam 100x ta sistu un tapat neiesistu!
Tak viņš tā bieži dara, kad nonāk strupceļā un nav kur likties, vnk bliež pa vārtiem, sitiens viņam spēcīgs un šad tad arī izdodas. Vairāki gandrīz identiski goli Inter un izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-15 23:35, pirms 14 gadiem
teodoro rakstīja: Maicon pelniti labakais speletajs. Ne tikai del ūbergola,bet viņš arī bija viens no aktīvkajiem gan aizsardzībā,gan uzbrukumā! Bez Maicon nezinu kā Brazil klātos šodien!
Nu un kā tad Robinjo un Bastošs?

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:35, pirms 14 gadiem
Maicona gols -vienkārši uz labu laimi...kāds tur vēl skaistākais gols

  -4 [+] [-]

, 2010-06-15 23:35, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
Kreipāns ir pilnīgi čau ... Gvelž sviestu, bet no futbola nekā nejēdz .. Man šitajs labāk patīk

 +16 [+] [-]

, 2010-06-15 23:36, pirms 14 gadiem
Z-Korejas vartsargam bus japaskaidros shim cilvekam,ka vinsh ielaida tadu golu! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-06-15 23:38, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
Lattelecom piedaava skatiities speles arii krievu valodaa, parsledz uz to, varbuut tas komentetajs labaak ies pie sirds...

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:39, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Es arī daudz ko jaunu uzzinu no Kreipāna, jo īpaši tādēļ, ka no pieciem faktiem divi ir nepareizi. Patīkami vienmēr apgūt jaunu informāciju. Arī uzzinu jaunumus par aizmuguru un sodu traktēšanu, ko arī nekad nezināju (piemēram, ka offsaidu, Kreipānaprāt, skatās pēc pēdējā aizsarga) utt
Tad varbūt Tev pieteikties par komentetāju m ?!?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-15 23:41, pirms 14 gadiem
teodoro rakstīja: Uz labu laimi var tikai savos vārtos iesist kā to vakar izdarīja Dānis! Tik precizi nav iespejams iesist uz cūceni šadā svarīgā spēlē! Viņš apzinati sita tā,paņemdams vartsargu uz izbrinu,kas ari vinam izdevas!
Nu tā iesist nav tik viegli (ar pēdas ārmalu) un pie tam no tāda leņķa! Domāju, ka viņš īpaši netēmēja vienkārši blieza pa vārtiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-06-15 23:41, pirms 14 gadiem
No sakuma skita, ka Brazilija vienos vartos apspeles Zkoreju, bet es pat beigas saku just lidzi Zkorejai.
Loti disciplineta aizsardziba!!! Reala sistema, kura viss balstits uz izteiktu komandas speli. Labi turejas, zel tik, ka tada naaviiga grupa, citadi pret apmeram tada limena komandam ka Danija, Sveice, Urugvaja, Kameruna (tie ir tikai piemeri, domaju, ne tos pasus lielakos grandus, bet komandas, kuras var labi nospelet), Zkoreja varetu noturet vinus uz 0. Vispar zel, ka cilvekiem jadzivo tada bezjedziga rezima, kur tu esi sistemas sastavdala.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-15 23:41, pirms 14 gadiem
teodoro rakstīja: Uz labu laimi var tikai savos vārtos iesist kā to vakar izdarīja Dānis! Tik precizi nav iespejams iesist uz cūceni šadā svarīgā spēlē! Viņš apzinati sita tā,paņemdams vartsargu uz izbrinu,kas ari vinam izdevas!
man jau gan izskatījās ka uzvilka pa lādi uz labu laimi,bez reāla risinājuma,galva lejā ,vai viņš maz redzēja ka vārtsargs ir kļūdījies ar pozīcijas izvēli to tik mēs varam minēt... bet galvenais jau ir tas ka gol gavnom ņepahņet

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:43, pirms 14 gadiem
Lai gan galveno uzmanibu pieversu Spanijas ACB ligas finalam, kas bija varen aizraujoss, loti intrigejosa spele. AUgsts limenis, interesanta galotne.

 +11 [+] [-]

, 2010-06-15 23:43, pirms 14 gadiem
fakucis rakstīja: neizskaatijas pec cempioniem brazili
Italija tagad ir cempione,bet ne Brazilija!
Slēpts komentārs: ninzulis

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:43, pirms 14 gadiem
Z-Korejā jau paraksta jaunus nāves sodus!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-15 23:44, pirms 14 gadiem
SKRUNDA rakstīja: Brazilija baigi svaki izskatās,

zaudēs gan Kotdivuārai un Portugālei
nespried pēc pirmās spēles, tas ir šauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:47, pirms 14 gadiem
KrsB87 rakstīja: No sakuma skita, ka Brazilija vienos vartos apspeles Zkoreju, bet es pat beigas saku just lidzi Zkorejai.
Loti disciplineta aizsardziba!!! Reala sistema, kura viss balstits uz izteiktu komandas speli. Labi turejas, zel tik, ka tada naaviiga grupa, citadi pret apmeram tada limena komandam ka Danija, Sveice, Urugvaja, Kameruna (tie ir tikai piemeri, domaju, ne tos pasus lielakos grandus, bet komandas, kuras var labi nospelet), Zkoreja varetu noturet vinus uz 0. Vispar zel, ka cilvekiem jadzivo tada bezjedziga rezima, kur tu esi sistemas sastavdala.
Plinigi piekritu,tauta sadalita,bet valdiba gruzi vinus ka vinu sistema ir labaka ne ka D-Korejas un tu pat nevari iebilst tam,bet ka cilveki vini noteikti ir normali,tadi pashi ka parejie!

 +22 [+] [-]

, 2010-06-15 23:47, pirms 14 gadiem
ninzulis rakstīja: Apsveicu !!! Tu esi C. Ronaldo 2 !
intresanti būtu paklausīties tavā un Toļika savstarpējā zināšanu izklāstā par futbolu.......esmu pārliecināts par visiem100% ka viņš tevi maisā iemestu viens ,divi

  +1 [+] [-]

, 2010-06-15 23:48, pirms 14 gadiem
Jā , jā apzināti sita . Visi pārējie brazīļi arī apzināti sita garām vārtiem.
Tajās sekundes daļās nav iespējams izdomāt un realizēt + pareizi trāpīt.
Pirmie Brazīlijas vārti bija haļava. Drīzāk izbrīna citās epizodēs kā izdevās aibliest garām.
KTDR parādija kā labu komandu. Ar nepacietību gaidu Zīloņus pret KTDR.
Spēks un masa pret cīņas sparu un spītu.
Slēpts komentārs: ninzulis

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:51, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: intresanti būtu paklausīties tavā un Toļika savstarpējā zināšanu izklāstā par futbolu.......esmu pārliecināts par visiem100% ka viņš tevi maisā iemestu viens ,divi
Par gadiem un spēlētāju biogrāfijām viņš noteikti zin vairāk , tas ir fakts

  +3 [+] [-]

, 2010-06-15 23:52, pirms 14 gadiem
Krampītis rakstīja: Jā , jā apzināti sita . Visi pārējie brazīļi arī apzināti sita garām vārtiem.
Tajās sekundes daļās nav iespējams izdomāt un realizēt + pareizi trāpīt.
Pirmie Brazīlijas vārti bija haļava. Drīzāk izbrīna citās epizodēs kā izdevās aibliest garām.
KTDR parādija kā labu komandu. Ar nepacietību gaidu Zīloņus pret KTDR.
Spēks un masa pret cīņas sparu un spītu.
Tu gan esi jokains,pec tavas logikas var noprast ka visi goli kas ir iesisti,ir sisti uz labu laimi!Gandriz visi futbolisti ir profesionali,viniem par to maksa,vini trenejas sist golus precizi,atri pienmet lemumus,bet ne sist pa vartiem na halavu!

 +14 [+] [-]

, 2010-06-15 23:53, pirms 14 gadiem
Nu ja nepatīk kā komentē Toļiks neviens neliedz skatīties citus kanālus, vai arī streamus internetā, man personīgi patīk daudz labāk nekā trulā, piespēle, piespēle atpakaļ, piespēle BIIISTAMI stila komentēšana.

 +15 [+] [-]

, 2010-06-15 23:54, pirms 14 gadiem
ko juus te dzenat...
Z-Koreja 1 sitiens pa vaartiem un 1 gols.

Brazilija izskatijaas diezgan labi, katraa zinjaa, pagaidaam favoriiti izskataas.
Vaacija, Argentiina, Braziilija.

Redzees ko riit raadiis Spaanji

 +17 [+] [-]

, 2010-06-15 23:55, pirms 14 gadiem
ninzulis rakstīja: Par gadiem un spēlētāju biogrāfijām viņš noteikti zin vairāk , tas ir fakts
bet ko tu gtibi no komentētāja? lai viņš tev atklaj kaut kādus taktiskos noslēpumus?

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:55, pirms 14 gadiem
brazīļi tik statiski likās pie pretinieku soda laukuma. pārāk maz ieskriešanas uz bu,bu, kā,piem, to vācieši darīja. izskatījās,ka grib ielenkt ziemeļkorejiešus viņu soda laukumā un tad ar visiem spēlētājiem iespiest vārtos. būtu korejiešiem tā meistarība uzbrukumā kaut cik augstāka,tad brazīļi dabūtu trūkties. bet nu,kā būtu,ja būtu.
pret portugāli tā te nevarēs spēlēties

  +4 [+] [-]

, 2010-06-15 23:56, pirms 14 gadiem
sniegss rakstīja: ko juus te dzenat...
Z-Koreja 1 sitiens pa vaartiem un 1 gols.

Brazilija izskatijaas diezgan labi, katraa zinjaa, pagaidaam favoriiti izskataas.
Vaacija, Argentiina, Braziilija.

Redzees ko riit raadiis Spaanji
nomierinies brazīlija neizskatījās tik labi cik labi viņi var būt

     [+] [-]

, 2010-06-15 23:57, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: bet ko tu gtibi no komentētāja? lai viņš tev atklaj kaut kādus taktiskos noslēpumus?
Spēles izpratne tādā ziņā nenāktu par sliktu.
Tieši tāpēc atbalstu komentētāju duetus - kur viens ir ar futbolu saistīts un var par tehniskām un taktiskām niansēm pastāstīt, bet otrs gatavojies ar info + stāsta par spēli.
Nu ja to visu var viens cilvēks, tad vispār ideāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 00:00, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Spēles izpratne tādā ziņā nenāktu par sliktu.
Tieši tāpēc atbalstu komentētāju duetus - kur viens ir ar futbolu saistīts un var par tehniskām un taktiskām niansēm pastāstīt, bet otrs gatavojies ar info + stāsta par spēli.
Nu ja to visu var viens cilvēks, tad vispār ideāli.
pie mums tas ir iespējams tikai tad ja studijā tiktu uzaicināts kāds cilvēks kas būtu ļoti,ļoti tuvu futbolam,un tāds lietas prasīt no komentētāja..nu nezinu

  +5 [+] [-]

, 2010-06-16 00:00, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: bet ko tu gtibi no komentētāja? lai viņš tev atklaj kaut kādus taktiskos noslēpumus?
Nu nez .. es daudz skatos ārzemju pārraides un salīdzinu .. uzskatu ka labākie komentētāji ir tie kas paši ar to sportu ir nodarbojušies profesionālā līmenī .. Kreipāns komentē gandrīz visus sportaveidus .. viņa pluss noteikti ir tāds , ka viņš ir universāls ..

  +4 [+] [-]

, 2010-06-16 00:02, pirms 14 gadiem
ninzulis rakstīja: Nu nez .. es daudz skatos ārzemju pārraides un salīdzinu .. uzskatu ka labākie komentētāji ir tie kas paši ar to sportu ir nodarbojušies profesionālā līmenī .. Kreipāns komentē gandrīz visus sportaveidus .. viņa pluss noteikti ir tāds , ka viņš ir universāls ..
tieši tā to ar gribēju pateikt savā iepriekšējā komentā...cik tad mums vispār ir to jēdzīgo komentētāju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 00:04, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: pie mums tas ir iespējams tikai tad ja studijā tiktu uzaicināts kāds cilvēks kas būtu ļoti,ļoti tuvu futbolam,un tāds lietas prasīt no komentētāja..nu nezinu
Ne jau gluži prasīt, es jau rakstīju, ka tas ir ideālā gadījumā un saprotu, ka tas jau ir pilnīgi cits komentēšanas līmenis, uz ko mēs diez vai varam cerēt.
Bet 2ais cilvēks studijā, kas tuvu tam sporta veidam - tikai atbalstu.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 00:06, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: pie mums tas ir iespējams tikai tad ja studijā tiktu uzaicināts kāds cilvēks kas būtu ļoti,ļoti tuvu futbolam,un tāds lietas prasīt no komentētāja..nu nezinu
Protams, ka no komentētāja ir jāprasa spēles analīze. Tāpēc jau komentētāju sauc par komentētāju, jo viņa pamatuzdevums ir mutiski atainot notikumus laukumā. Slikti ir tad, ja iebrauc galējībās - nekāda side-info nestāsta, bet runā tikai par to, kas notiek laukumā, kā arī ja stāsta tikai side-info un par spēli vispār ir aizmirsis (gluži kā Kreipāns). Tieši tāpēc ir vēlams jau minētais pāris, kur viens ir enciklopēdijveidīgais, bet otrs tāds, kas saprot spēli.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-16 00:08, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: tieši tā to ar gribēju pateikt savā iepriekšējā komentā...cik tad mums vispār ir to jēdzīgo komentētāju...
tieši tāpēc vajag ļaut jaunajiem strādāt nevis izteikt idiotiskus komentārus par Zaharovu (gangsta10) kuram protams vēl nav tādas pieredzes kā Kreipānam. Pastrādās vēl pāris gadus un būs Latvijā viens no labākajiem

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 00:08, pirms 14 gadiem
Nu mani vismaz kaitina ja es skatos spēli, kur pats visu saprotu, bet man stāsta tikai to ko es pats labi redzu.. tādā ziņā daudz labāk ir ka komentētājs, gluži kā Kreipāns, pastāsta ko tādu ko es pats noteiktu nebūtu meklējis, bet kas ir interesanti un tikai papildina manas zināšanas kopumā...

  -4 [+] [-]

, 2010-06-16 00:10, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Tu gan esi jokains,pec tavas logikas var noprast ka visi goli kas ir iesisti,ir sisti uz labu laimi!Gandriz visi futbolisti ir profesionali,viniem par to maksa,vini trenejas sist golus precizi,atri pienmet lemumus,bet ne sist pa vartiem na halavu!
Principā jā. Visi tālie, pustālie, pa lidojošu bumbu ir haļavas, ja tā nebūtu rezultāti būtu 6 - 8, 9 - 7. Izgājienos un izspēlēs viņi pat lielākā daļa nedomā. Vienīgais soda sitieni un 11 m ir pilnībā apzināti sitieni kuros tad arī parādās sitiena tehnika un precizitāte. Ja būtu kā tu saki - katrs soda sitiens beigtos ar vārta guvumu , jo neviens tak netraucē profiņiem

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 00:10, pirms 14 gadiem
ļoti iekrita acši komentētāja nezināšana,kas ir pasīvā aizmugure. Momentā,kad tād bija 100%, viņš saka,ka tīrākā aizmugure un vēl noliek tiesnesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 00:14, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Protams, ka no komentētāja ir jāprasa spēles analīze. Tāpēc jau komentētāju sauc par komentētāju, jo viņa pamatuzdevums ir mutiski atainot notikumus laukumā. Slikti ir tad, ja iebrauc galējībās - nekāda side-info nestāsta, bet runā tikai par to, kas notiek laukumā, kā arī ja stāsta tikai side-info un par spēli vispār ir aizmirsis (gluži kā Kreipāns). Tieši tāpēc ir vēlams jau minētais pāris, kur viens ir enciklopēdijveidīgais, bet otrs tāds, kas saprot spēli.
pie mums vēl ilgi nebūs tāds komentēšanas līmenis...un vai vispār būs... Tas kas notiek ,pieņemsim UK tas mums nebūs nekad,tas jāsaprot. Protams būtu ideāli ja kāds no futbola cilvēkiem palīdzētu gan Toļikam,gan Zaharovam,ar to mums būtu intresantāk,bet vai šie palīgi kāds ir gatavi uz ko tādu ,mēs nezinam

  +2 [+] [-]

, 2010-06-16 00:14, pirms 14 gadiem
james007 rakstīja: Nu atlausos nepiekrist.Par labu komenteetaaju ir jaapiedzimst t.i. jaabuut talantam.Es arii regulaari skatos premjerliigu,..nu nezinu kuri tad ir tie superlabie komenteetaaji-bijusie futbolisti.Cita lieta ka vini biezi piedalaas pecspeeles analiizees,kaa eksperti
Alans Brazils, Rons Atkinsons, Džons Bārns, Stīvs Klardžs u.t.t

  +4 [+] [-]

, 2010-06-16 00:18, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: pie mums vēl ilgi nebūs tāds komentēšanas līmenis...un vai vispār būs... Tas kas notiek ,pieņemsim UK tas mums nebūs nekad,tas jāsaprot. Protams būtu ideāli ja kāds no futbola cilvēkiem palīdzētu gan Toļikam,gan Zaharovam,ar to mums būtu intresantāk,bet vai šie palīgi kāds ir gatavi uz ko tādu ,mēs nezinam
Protams, ka nebūs, to es lieliski apzinos. Man savā ziņā ir pilnīgi vienalga par tām ntajām Kreipāna kļūdām vai komentēšanas stilu, mani kaitina tas, ka komentāros liela daļa stāsta, cik labs ir Kreipāns, lai arī patiesībā viņa līmenis, salīdzinot ar daudziem ārzemju komentētājiem, stipri nobāl. Tas aptuveni ir tāpat kā stāstīt, ka Masaļskis ir labākais vārtsargs pasaulē.

     [+] [-]

, 2010-06-16 00:22, pirms 14 gadiem
Jaa protams arii Holande un no vinjas mees sagaidiisim vel skaistaaku speeli.
Kas attiecas uz Braziiliju, tad, katrs individuaali jau ljoti skaisti vinji ir

Ar nepacietiibu gaidu riitdienas Spaanijas sniegumu.

Un vispaar, shodien, Kotdivuaara arii patika

  +9 [+] [-]

, 2010-06-16 00:22, pirms 14 gadiem
james007 rakstīja: Taisns lenkis nav 0,bet gan 180.Savulaik Roberto Carloss iesita fantastiskus vaartus no178 graadu lenka,vins gan veel traapiija vaartu augseejaa stuurii-" deviitniekaa.' Sodien noteikti bija mazliet mazaaks lenkis
Slikti tev ar ģeometriju - taisns leņķis ir 90 grādi! Bet ja runa par sitienu no vārtu līnijas tad var to nosaukt gan par 180 grādu, gan 0 grādu, viss atkarīgs kuru leņķi skaties.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-16 00:24, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Protams, ka nebūs, to es lieliski apzinos. Man savā ziņā ir pilnīgi vienalga par tām ntajām Kreipāna kļūdām vai komentēšanas stilu, mani kaitina tas, ka komentāros liela daļa stāsta, cik labs ir Kreipāns, lai arī patiesībā viņa līmenis, salīdzinot ar daudziem ārzemju komentētājiem, stipri nobāl. Tas aptuveni ir tāpat kā stāstīt, ka Masaļskis ir labākais vārtsargs pasaulē.
tas nav salīdzināms...un tā ir gaumes lieta.man personīgi viņa komentāšana netraucē,jo spēli kā tādu vērtēju un analizēju pats,vienkārši ir intresanti uzināt tādas lietas ko nekad pats par spēlētājiem neuzinātu,bez īpašas meklēšanas...nu apgalvot ka viņš vai kāds cits ir labākais neņemos

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 00:28, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: ,vienkārši ir intresanti uzināt tādas lietas ko nekad pats par spēlētājiem neuzinātu,bez īpašas meklēšanas...
Piekrītu, ir interesanti. Taču te atkal ir cita lieta - daudzi viņa fakti ir nepareizi vai neprecīzi. Protams, dažreiz to var norakstīt uz parastu pārteikšanos, taču noteikti ne vienmēr. Piemēram, ka slovāku gk spēlē Premjerlīgā, ir izbaudījis to līmeni, lai gan viņš Everton pievienojās tikai šovasar (šo pamanīju Edmunda Novicka twitterī, pats lielāko daļu to sīko neprecizāšu vienkārši aizmirstu). Tamlīdzīgu sīku kļūdu nav maz.
Un vēl viena lieta - runāšana par lietām, kuras pats nemaz nezina. Piemēram, par tiesāšānu. Tik pārliecinoši kādu jau sūta mājās, lai gan pašu būtu jāsūta lasīt noteikumu grāmatu.

     [+] [-]

, 2010-06-16 00:31, pirms 14 gadiem
starpcitu...ir jaunumi latvijas futbola virslīgā.... ir atlaists viens galvenais treners.....kurš? noteikti uzzināsiet rīt,vai tuvākajā laikā

     [+] [-]

, 2010-06-16 00:33, pirms 14 gadiem
Priekshkam mums Bronsons, ja mees to nevaram uzzinaat tepat un tuliit ?

     [+] [-]

, 2010-06-16 00:34, pirms 14 gadiem
sniegss rakstīja: Priekshkam mums Bronsons, ja mees to nevaram uzzinaat tepat un tuliit ?
tas intrigai,lai būtu par ko pasapņot

  +8 [+] [-]

, 2010-06-16 00:42, pirms 14 gadiem
james007 rakstīja: Taisns lenkis nav 0,bet gan 180.Savulaik Roberto Carloss iesita fantastiskus vaartus no178 graadu lenka,vins gan veel traapiija vaartu augseejaa stuurii-" deviitniekaa.' Sodien noteikti bija mazliet mazaaks lenkis
Dzēris esi vai izliecies? taisns leņķis 90. nevis 180

  +4 [+] [-]

, 2010-06-16 00:52, pirms 14 gadiem
vai es drīkstu teikt, ka Brazīlija izskatījās nepārliecinoši? pirmais gols- vārtusarga kļūda, otrais- likumsakarība, gols pretīm- atslābums. neredzēju neko no brazīliešu slavenās bumbas pārvaldes spēles. vienīgais robinju kaut ko meistaroja..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-16 01:03, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: vai es drīkstu teikt, ka Brazīlija izskatījās nepārliecinoši? pirmais gols- vārtusarga kļūda, otrais- likumsakarība, gols pretīm- atslābums. neredzēju neko no brazīliešu slavenās bumbas pārvaldes spēles. vienīgais robinju kaut ko meistaroja..
Noteikti drīksti tā teikt! Tā patiesībā jau arī bija.

Starp citu - Brazīlija gandrīz vienmēr PČ turnīros sāk ne pārāk iespaidīgi. Tomēr parasti viņu spēle uzlabojas un es domāju, ka šogad būs tas pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-16 01:20, pirms 14 gadiem
supermens112 rakstīja: Reti kurš gaidīja, ka Z-koreja tik sīvi turēsies pretī.
Mulķības.. es no Brazīlijas, tāpat kā no Itālijas neko negaidīju šogad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 02:28, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
Tu jau nēesi lohs nēe lol komentātaja uzdevums ir stāstit par spēli nevis kā džkārt Kreipāns stāsta tur - spēletjam garšo tas viņš tur brivdienas vāle mauk*s, ā pag goals!! aizrāvos ar spēletāja personisko dzivi

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 03:15, pirms 14 gadiem
Izrādās tepat Virslīgā arī 2 Z-Korejieši spēlē.. uzraku.. Daugavpils "Daugavā" abi - transfermarkt.co.uk: Kum Song Hong -
Player profile

-...
Un transfermarkt.co.uk: Myong Jun Ri -
Player profile

-...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 03:27, pirms 14 gadiem
Zaharovs varētu ļoti labi komentēt. Viņš pietiekami daudz zina un pietiekami saprot futbolu. Viņam tikai vajadzētu iemācīties cilvēcīgi runāt, neuzsverot atsevišķi katru vārdu, bet runāt veselos teikumos.

     [+] [-]

, 2010-06-16 07:57, pirms 14 gadiem
Un tagad atri izlasam Ziemelkorejas sastava speletajus - Ziemeļkoreja: M.G.Ri, Dž.H.Ča, Dž.I.Ri, N.Č.Paks, K.Č.Ri, J.N.Dži, T.S.Džongs, J.Dž.Hongs, I.G.Muns (K.I.Kims 80'), Č.Dž..Paks, J.H.Āns

     [+] [-]

, 2010-06-16 08:24, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Dungam bus ko padomat pec shas spels!
Par ko tad?!!!! ČEMPIONU CIENĪGA SPĒLE (skat. modritis par Itāliju)

Bet ja nopietni, tad kopš 2002.gada PK Brazīlija ar katru gadu kļūst arvien švakāka tieši snieguma ziņā. Vairs neredz tās iezīmes, kas atšķir viņus no citiem. Šoreiz vismaz bija daudz sitienu, bet tie vairumā gadījumu bija bezmērķīgi un tāli.
Varēja redzēt, ka korejieši tehniskajā ziņā ļoti atpalika no pretiniekiem, bet pat tas brazīliešiem liedza gūt vairāk par 2 vārtiem. Pirmajos vārtos vainojams tikai un vienīgi vārtsargs, bet otrie, protams, konfekte...tieši to pašu var teikt par korejiešu vienīgajiem vārtiem

Līdz šim vislabāko sniegumu 1.kārtā demonstrējusi Vācija, bet Spānija šodien ir visas iespējas vismaz atkārtot vācu panākumu (4:0), lai gan Šveice nebūs ar pliku roku ņemama.

     [+] [-]

, 2010-06-16 08:32, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Pec ka tu to spried,Brazilija pirmaja puslaika visspar nekustejas gribeja ienest bubu vartos,bet otraja puslaika saka kusteties ta uzreiz divi goli!
No kuriem vieni uz vārtsarga pozicionālas kļūdas rēķina, bet otrie uz pretinieku aizsargu noguruma rēķina (nav jau korejiešiem tas līmenis).
Es kaut kā neticu, ka Tu esi apmierināts ar gaidīto "šovu". Pēc spēles brazīlieši kaut kā ne pārāk priecājās.

Kotdivuāra un Portugāle pagaidām izskatās vismaz tādā pašā līmenī kā brazīlieši, kas sola intrigas pilnu turpinājumu. Nevarēja nepamanīt, ka Brazīlijai tieši uzbrucēji ir vājākais ķēdes posms (jau pirms PK prognozēju, ka tieši ar uzbrucējiem būs ziepes). Labi, ka ir tik uzbrūkoši aizsargi

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 08:51, pirms 14 gadiem
nav tadas valsts ka Z-Koreja nedomaju ka Brazilijai bus tik gruti

  -2 [+] [-]

, 2010-06-16 09:06, pirms 14 gadiem
KUr Ronaldo un Ronaldinju, Karlos? Zb kkāda lohu izlase izņemot Rubinju.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 09:17, pirms 14 gadiem
Paredzu, ka M.G.Ri un kreisās malas aizsargs varētu tik izsaukti uz tautas tribunālu un izskatīts jautājums par kalpošanu imperiālistiskajiem spēkiem, jo tika ļauta ienaidnieku iekļūšana aiz dzimtenes robežām un savu mērķu realizēšana.

Juna Nama Dži vārdā tiks nosaukta 10.lielākā Phenjanas iela un pārdēvēts viens ciemats par varonību pretinieka teritorijā un vienas komunistiskās bumbas ieraidīšanu viņu vārtos.

Godīgi sakot, Ziemeļkorejas atrašanās PČ ir pārpratums - es saprotu, ka ir milzīga atšķirība klasē, visi komunistiskie korejieši bija divreiz šaurāki un galvastiesu mazāki par brazīļiem, bet tomēr tas, ka viņi spēlēja 2.puslaikā bija nebaudāmi - tikpat labi varēja mierīgi sūtīt Latvijas izlasi - būtu daudz skatāmāks futbols.

Pie šādas aizsardzības portugāļiem noteikti būs problēmas ar to spēli, ko viņi rādīja vakar. Par Kotdivuāru gan nešaubos - mazie komunisti tiks nospiesti ar masu, tikai precizitātei Kotdivuārai jābūt labākai.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-16 09:21, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
A man atkal patika. Paldies Dievam man nenācās klausīties cik un kādas ir iesaukas katram futbolistam un ar ko viņu tantes ir nodarbojušās 70. gados.

     [+] [-]

, 2010-06-16 10:48, pirms 14 gadiem
manas domas: Kreipānam kā komentētājam ir tikai viens izteikts pluss - ļoti labas futbola vēstures, dažādu ar futbolu (sportu) saistītu (un arī nesaistītu) notikumu, faktu zināšanas.

Kreipāna kā komentētāja mīnusi: 1) viduvēja spēles izpratne, pats nav augstā līmenī futbolu spēlējis, neredz un nevar skatītājiem pastāstīt par laukumā notiekošo, kas nav acīm redzams; 2) diez gan daudz kļūdu- gan nepareizus faktus sastāsta, gan par to kas notiek laukumā, gan arī noteikumus pa savam traktē. piemēram, tiesnesis nosvilpj sodiņu, atkārtojumā parāda pavisam citu epizodi, kurā ir bijusi sadursme, bet sods netika iedots; ir acīm redzams, ka tas atkārtojums ir pavisam par citu epizodi, pēc kuras viens spēlētājs pavārtījās pa zemi un atkārtojumu parādīja, lai būtu skaidrs kas tur īsti notika, bet Kreipāns pārgudri muld par to, ka ko tur pretinieki oponē, ka iedeva sodu, jo skaidri atkārtojumā redzams bija sods un ja tā pretinieki spelēs tad tiesnesis arī visu laiku svilps.

p.s. esmu latvietis un krieviski nebūt ideāli nerunāju, bet šobrīd esmu pasācis skatīties spēles pa LTV7 ar krievu komentāriem. patīk kā Zemļinskis komentē, zina spēles nianses un atklāj tās arī skatītājiem, kuras neprofesionālis nezina vai nepamana.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 10:54, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Āprāc kā tas Zaharovs komentē tas ir kkāds murgs.
Viņš vispār nezin,ka ja ir pasīvā aizmugure to izlemj tiesnesis ir vai nav aizmugure.
Kad spēlē ir kāds pārtraukums maziņš,viņš apklust jo newar izdomāt ko teikt.
Tie viņa stāsti ir tik garlaicīgi(viņi tā jau ira ļoti mazs),Toļika ir daudz interesantāki.
Kad viņš nākamreiz komentēs izslēgšu skaņu,jo visu laiku stāsta kas notiek laukumā(tas nav interesanti to es pats saprotu)
Kreipāns labākais.
tad nomaini valodu uz krievu, LTV7 PK spēļu laikā tas ir iespējams!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-16 10:55, pirms 14 gadiem
Robinju The best

     [+] [-]

, 2010-06-16 10:59, pirms 14 gadiem
nkjk rakstīja: Zaharovs varētu ļoti labi komentēt. Viņš pietiekami daudz zina un pietiekami saprot futbolu. Viņam tikai vajadzētu iemācīties cilvēcīgi runāt, neuzsverot atsevišķi katru vārdu, bet runāt veselos teikumos.
aha visvairāk tracina tie ē ē pēc kuriem tiek uzsvērts tas vārds, kas ilgi mocīts iznāk laukā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 12:25, pirms 14 gadiem
malachi z-koreja..Brashi ciiniijaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 13:48, pirms 14 gadiem
Starp citu gudriniekiem, kuri domā ka pirmie vārti ir Haļava, iesaku noskatīties šo - youtube.com: YouTube
- Brasil 6-2 Portugal Friendly Match.


Tas bija apzināts, precīzs sitiens, + no vēl asāka leņķa kā Portugāles draudzības spēlē..

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:28, pirms 14 gadiem
M8archa rakstīja: Starp citu gudriniekiem, kuri domā ka pirmie vārti ir Haļava, iesaku noskatīties šo - youtube.com: YouTube
- Brasil 6-2 Portugal Friendly Match.


Tas bija apzināts, precīzs sitiens, + no vēl asāka leņķa kā Portugāles draudzības spēlē..
Par "haļavu" to tiešām grūti nosaukt, jo Maikons pats arī atzina, ka sitiens bijis apzināts. Vienkārši vārtsargs pozicionāli kļūdījās, tāpēc atlika vien raidīt bumbu tukšos vārtos...tikai ar piebildi, ka bija jābūt augstai meistarībai, lai trāpītu no tik asa leņķa. Un Maikonam tāda bija. Ne jau par velti iekļāvu viņu savā "Fantasy team"