Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Brazīlija, Portugāle un Kotdivuāra vienā grupā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Brazīlija, Portugāle un Kotdivuāra vienā grupā
Epizode no izlozes
Foto: AP/Scanpix

Šodien DĀR pilsētā Keiptaunā notikusi 2010. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīra grupu turnīra izloze.

Pēc laika ziņā diezgan ietilpīgām uzrunām, video prezentācijām, dziesmām, dejām, futbola vēstures stāstiem, talismana prezentācijas utt. varēja sākties arī pats interesantākais, ko visi tik ļoti gaidīja - grupu izloze. 2.-4. groza izlases īpaši cerēja tikt salozētas kopā ar 1. groza vājāko komandu, turnīra saimnieci, DĀR. Pie šādas veiksmes tika Meksika, Urugvaja un... Francija. Tādējādi frančiem, neskatoties uz netikšanu 1. grozā, nekāda spēcīgā grupa nav tikusi, jo futbola lielvalsts vietā Francija laimīgā kārtā tika pie DĀR. Noskaidrojies arī, ka atklāšanas mačā 11. jūnijā mājiniece DĀR spēlēs pret Meksiku.

Diezgan spēcīga padevusies D grupa, kurā blakus 1. groza vienībai Vācijai būs jācīnās ar Austrāliju, Serbiju un Ganu. Šī brīža pasaules čempione Itālija nokļuva F grupā, kur tiksies ar Paragvaju, Jaunzēlandi un Slovākiju. Itāļi noteikti nevar sūdzēties par izlozi. Savukārt par Nāves grupu laikam jau var dēvēt G grupu, kurā spēlēs Brazīlija, Portugāle, Kotdivuāra un Ziemeļkoreja. Visbeidzot H grupā nokļuvusi Eiropas čempione Spānija, kura sacentīsies ar mums labi pazīstamajām Šveici un Hondurasu, kā arī Čīli.

Pasaules kausa izcīņas finālturnīra grupu turnīra izloze

GrupaIzlases
ADĀR; Meksika; Urugvaja; Francija
BArgentīna; Nigērija; Dienvidkoreja; Grieķija
CAnglija; ASV; Alžīrija; Slovēnija
DVācija; Austrālija; Serbija; Gana
ENīderlande; Dānija; Japāna; Kamerūna
FItālija; Paragvaja; Jaunzēlande; Slovākija
GBrazīlija; Ziemeļkoreja; Kotdivuāra; Portugāle
HSpānija; Šveice; Hondurasa; Čīle

Vai uzskati, ka G grupa nodēvējama par Nāves grupu?

  • 1691

  • 676


 +12 [+] [-]

, 2009-12-04 20:27, pirms 15 gadiem
Nja G grupa ir laba.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 20:27, pirms 15 gadiem
A B E G ļoti interesantas grupas

 +13 [+] [-]

, 2009-12-04 20:28, pirms 15 gadiem
TOP komandas var but apmierinatas
Italijai paveicies
G un E grupas specigas
majniekiem ari laba izloze

  +4 [+] [-]

, 2009-12-04 20:28, pirms 15 gadiem
G shoreiz naves grupa

 +13 [+] [-]

, 2009-12-04 20:28, pirms 15 gadiem
Labas, grupas, būs interesanti !

G vnk ...

neinteresantu spēļu nebūs !

 +43 [+] [-]

, 2009-12-04 20:28, pirms 15 gadiem
atkal Drogba & Co neveiksmiga izloze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-12-04 20:28, pirms 15 gadiem
Žēl. ka Kotdivuārai tik smaga grupa, bet cerams tika ārā.
Prieks toties, ka Anglijai tik laba loze!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 20:28, pirms 15 gadiem
A un G buus ljoti interesantas!!

 +37 [+] [-]

, 2009-12-04 20:29, pirms 15 gadiem
tā ir kapitālistu sazvērestība pret biedriem ziemeļkorejiešiem

  +4 [+] [-]

, 2009-12-04 20:29, pirms 15 gadiem
Manas favorītes - Nīderlande un Anglija; Nīderlandei smagi nenoveicās , Anglijai izskatās pēc pastaigas parkā. G grupa vienkārši oga, nelaidīšu garām nevienu spēli, varbūt tikai spēles ar Koreju.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:29, pirms 15 gadiem
Italiem,makaronscikiem paziznj veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-12-04 20:29, pirms 15 gadiem
ziemeljkorejai buus3 uzvaras,un beidzot kaartiigas vakarinjas

 +10 [+] [-]

, 2009-12-04 20:29, pirms 15 gadiem
Aizraujošu spēļu netrūks
Par skaistu futbolu!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 20:30, pirms 15 gadiem
nevaru vien sagaidīt kad sāksies šie futbola svētki.
Angļiem laba grupa- nevajadzētu būt lielām problēmām tikt ārā no grupas, Beks arī izskatījās priecīgs par izlozi.
Nu G grupas cīņas būs aizraujošas, un domāju ka to var nosaukt par nāves grupu!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:30, pirms 15 gadiem
angļiem paveicas, salidzinoši laba grupa priekš viņiem, ldomaju bus pirmie sava grupā

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 20:30, pirms 15 gadiem
njaaa G grupa suuuuuuuuuuper
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 20:30, pirms 15 gadiem
Angliem un Italiem Esey money

  +6 [+] [-]

, 2009-12-04 20:30, pirms 15 gadiem
Nevaru sagaidīt šo spēli. Brazīlija - Portugāle mmm... ---> youtube.com: YouTube
- Joga Bonito - Brazil Vs Portugal
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 20:31, pirms 15 gadiem
īstā brazīlija vs Eiropas Brazīlija tobew Portugāle! Labs tā būs spēle

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 20:31, pirms 15 gadiem
E grupa cietakais rieksts.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:32, pirms 15 gadiem
Vācijai slikta grupa

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:32, pirms 15 gadiem
Es par Vāciešiem,un varbūt Angliju...
Bet par Vāciju ar visiem īkšķiem
grupa laba...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-12-04 20:32, pirms 15 gadiem
Kaka VS C.Ronaldo būs interesanti

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:32, pirms 15 gadiem
D un E grupas līdzīgas un neprognozejamas.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:33, pirms 15 gadiem
Nedomāju ka G grupa ir spēcīgāka par D grupu

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:33, pirms 15 gadiem
E un G vienliidz interesantas

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:33, pirms 15 gadiem
e un g grupa vislīdzīgākās pārējās favorītiem vieglas grupas

 +11 [+] [-]

, 2009-12-04 20:34, pirms 15 gadiem
G grupa vnk super!
Terona vel paspej paflirtet ar Bekhemu!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:34, pirms 15 gadiem
izloze laikam bija ar uzsildītām izložu bumbiņām, jo tikai ar 21 bumbiņu izvilka komandai grozam ceturto vietu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:34, pirms 15 gadiem
Anglijai paveicāsar izlozi,labs
Slēpts komentārs: spider
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:35, pirms 15 gadiem
Skatos, daudzi ietekmējušies no komentētājiem un izceļ E grupu

E grupu nebūt neuzskatu par salīdzinoši stipru.
G un D stiprākas, bet par E iespējams arī B spēcīgāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:36, pirms 15 gadiem
interesanta izloze

  +5 [+] [-]

, 2009-12-04 20:36, pirms 15 gadiem
Drogba, Cristiano Ronaldo, Kakā, Ronaldinho vienā grupā!!!! WNK AAAAAAAAAAAAAAAA

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:36, pirms 15 gadiem
jā, g grupa vnk ir tik stipra un bus interesanti skatities brazilija-portugale
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 20:38, pirms 15 gadiem
Nevaru saprast - Vācijai ar izlozi paveicies vai ne visai? Itkā diezgan spēcīgi pretinieki, bet tai pat laikā varēja būt krietni švakāk Kopumā grandiem daudz maz ok izloze, vienīgi Brazīlijai tāšvakāk. Bet tas ir labi, lai viņi smagā cīņā apliecina savu klasi!!

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:38, pirms 15 gadiem
Kotdivuārai atkal "paveicās".

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:40, pirms 15 gadiem
Pa lielam ar savām grupām apmierinātas varētu būt Anglijas,Itālijas un Spānjjas izlases,citās grupās būs smagāk ,bet visjautrākais tas ka A grupā vismazāk balto spēlētāju varētu būt Eiropas komandā Francijā.

  -3 [+] [-]

, 2009-12-04 20:40, pirms 15 gadiem
Bet nu manā skatījumā kaut kā neizskatās pēc nāves grupas! Ziemeļkoreja ir Ziemeļkoreja, pieļauju, ka no šeit komentējušās tautas neviens nav redzējis nevienu spēli ar Ziemeļkorejas piedalīšanos, tai skaitā es. Brazīlija gan komentārus neprasa. Portugāles neveiksmīgā spēle kvalifikācijas raundā rada šaubas par iespējām finālturnīrā, protams svarīgs būs Ronaldu faktors. Ziloņkaula krasts balstīsies uz Drogba spēli, nav divu domu, viss būs atkarīgs no viņa. Katrā gadījumā tādas izteiktas nāves grupas, kā iepriekšējajā PČ - Argentīna, Nīderlande, Kotdivuāra, Serbija, nav, taču aizraujošs futbols noteikti ir sagaidāms!

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:40, pirms 15 gadiem
Francijai ir lemtslaikam.. No sākuma "zelta roka", tagad - ļoti viegla grupa ( protams PČ nav vāju komandu, bet.. ļoti lielas iespējas... )
G- grupā vairāk vai mazāk skaidrs, bet arī favorītiem reizēm mēdz "paslīdēt" kāja...
Prieks par Angliju, vienīgi gribējās, lai ar Argrntītu šiem iekrīt kāds mačs, ļoti iepriecinātu.. =)

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:40, pirms 15 gadiem
Jay rakstīja: Nevaru saprast - Vācijai ar izlozi paveicies vai ne visai? Itkā diezgan spēcīgi pretinieki, bet tai pat laikā varēja būt krietni švakāk Kopumā grandiem daudz maz ok izloze, vienīgi Brazīlijai tāšvakāk. Bet tas ir labi, lai viņi smagā cīņā apliecina savu klasi!!
Nepaveicās.

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:41, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: tu domā, ka Portugāle un Kotdivuāra nav spēcīgākas par Serbiju un Ganu?!! Vāciešiem normāla grupa, noteikti būs 1. vietā.
Nu, serbiem nevajadzēja kratīties caur "play off". Gana un Kotdivuāra principā abas liekamas vienā plauktā, kura stiprāka - to parādīs pats PK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 20:41, pirms 15 gadiem
Nu ja FRA ir viegla grupa.... !?? Par DAR nezinu, bet no MEK un URG dabus pa pakalu ta vien.. un vares braukt majas ar savu zalta roku Nr. 2!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:42, pirms 15 gadiem
B;E;G grupas ljoti speeciigas!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-12-04 20:46, pirms 15 gadiem
Guncha123 rakstīja: Nedomāju ka G grupa ir spēcīgāka par D grupu
Pfff,protams ka g grupa grutaka d grupa vieniga speciga ir Gana,bet parejas tadas!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:46, pirms 15 gadiem
tempijs rakstīja: Manas favorītes - Nīderlande un Anglija; Nīderlandei smagi nenoveicās , Anglijai izskatās pēc pastaigas parkā. G grupa vienkārši oga, nelaidīšu garām nevienu spēli, varbūt tikai spēles ar Koreju.
Kas tur ko nenoveicās, varēja būt smagāk. Kas ir ielozēts, ar to jāspēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:46, pirms 15 gadiem
yzerman rakstīja: Nu ja FRA ir viegla grupa.... !?? Par DAR nezinu, bet no MEK un URG dabus pa pakalu ta vien.. un vares braukt majas ar savu zalta roku Nr. 2!!!
Diez vai tā būs. Vēl zinot, ka lielajos turnīros uzvar komandas, kuras aizēno škandāli vai arī tās knapi pārvar kvalifikāciju, vai nepārvar vispār.

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:47, pirms 15 gadiem
yzerman rakstīja: Nu ja FRA ir viegla grupa.... !?? Par DAR nezinu, bet no MEK un URG dabus pa pakalu ta vien.. un vares braukt majas ar savu zalta roku Nr. 2!!!
pareiz,kamer tie varzedaji nenomainis treneri tur neka nebus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-04 20:48, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: izloze laikam bija ar uzsildītām izložu bumbiņām, jo tikai ar 21 bumbiņu izvilka komandai grozam ceturto vietu...
Jā protams un mājinieki sev ielozēja gandrīz spēcīgākos pretiniekus no katra groza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:51, pirms 15 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Nepaveicās.
Njā, Gana manuprāt ne ar ko nav švakāka par Kotdivuāru (vienīgi tur nav Drogba un tāpēc vairumam tā nešķiet tik spēcīga , tāpēc no Āfrikas gala tā ir viens no smagākajiem variantiem. Austrālija arī ļoti spēcīga, bet te gan Meksiku dabūt es gribēju vismazāk... ASV un Austrālija - manuprāt līdzvērtīgi pretinieki ir, un pietiekoši stipri. Serbi arī nav nekādi peramie zēni - visa ex-Dienvidslāvija futbolu spēlēt prot, un serbi to dara tradicionāli labi Tā ka būs grūti. Bet man vienmēr patīk teikt - ja komanda tēmē uz Pasaules čempiona titulu, tai ir jāuzvar jebkurš pretinieks savā ceļā
Slēpts komentārs: taigars

     [+] [-]

, 2009-12-04 20:55, pirms 15 gadiem
C un F vieglas ja nu tik Itālija un Anglija neaplaužas

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 20:56, pirms 15 gadiem
Nesaprotu kapēc neviens neievēro to ka D grupa pēc manām domām ir nāves grupa?
1. Vācija ( PČ 3. vietas ieguvēja 2006. EČ 2. vietas ieguvēji 2008.)
2. Austrālija ( PČ 1/8 zaudēja Itāljiem pēc apšaubāmas pendeles )
3. Serbija ( Ļoti laba komanda kas uzvarēja grupā ar Franciju )
4. Gana ( PČ 1/8 dalībniece Afrikas 1-2 spēcīgākā komanda )

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 21:00, pirms 15 gadiem
Rīmenis pasaka ka E grupa spēcīga un visi tik blēj pakaļ Reali ko pēdējos 10 gados ir parādijuši Holandieši ( man ļoti patīk kā viņi spēlē) Dāņi Camerūna un nestāstiet par Japānas sasniegumiem 2002. jo visi zina ka tiesneši neieskaitija divus Morientesa gūtos vārtus lai Japāna varētu tikt tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 21:03, pirms 15 gadiem
Guncha123 rakstīja: Rīmenis pasaka ka E grupa spēcīga un visi tik blēj pakaļ Reali ko pēdējos 10 gados ir parādijuši Holandieši ( man ļoti patīk kā viņi spēlē) Dāņi Camerūna un nestāstiet par Japānas sasniegumiem 2002. jo visi zina ka tiesneši neieskaitija divus Morientesa gūtos vārtus lai Japāna varētu tikt tālāk.
Spānija izkrita pret Dienvidkoreju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 21:05, pirms 15 gadiem
ja godiigi tad visas grupas ir interesantas!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 21:06, pirms 15 gadiem
taigars rakstīja: 1)Francijai beidzot ir jāizgāžas ar pamatīgāku blīkšķi
2) Grieķija nav tik spēcīga lai apturētu tehniskos Arg. un ātros Nig.
3) Austrālija nav pietiekamu zvaigžņu; Serbija par vāju;
4) favorīts uz kausu Nīderlande
5) Slovākija pazemoja Krieviju, bet citus diez vai..
6) Ziemeļkoreja gadienā tur nevalda komunisms
7) Spānija jo spēlē supper futbolu (apvienojot Barcu ar Reālu)
1)Kas tad notika 2002.gada PK un 2008.gada EČ?
2) Tieši Grieķijai ir tas pa spēkam. Uzskatu, ka drīzāk Grieķija vinnēs Argentīnu, nekā kāda cita no šīs grupas komandām. Tas gan nenozīmē, ka Grieķija tiks ārā no grupas.
3) Ne jau zvaigznes spēlē futbolu. Austrālija ir diezgan spēcīga un noteikti nav liekama zemāk par Ganu. Serbija arī būs ciets rieksts.
4) Nīderlande ir tikpat liela favorīte kā vēl vismaz astoņas izlases.
5) Nedaudz sajauci kaut ko
6) Un?
7) Ar visu savu superpuper futbolu PK aplaužas gadu no gada.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:06, pirms 15 gadiem
Sūdīgi Portugālei...

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:07, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Taisnība, taisnība.
Viens ir palikt aiz borta, otrs - kādu sniegumu rādīja Francija. Un sniegums bija drausmīgs. Pilnīga un galīga izgāšanās bija tas EČ, tikai federācija to laikam nepamanīja.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 21:09, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Italija izkrita pret D-koreju... ja nemaldos tad pie stures toreiz bija Hidinks Korejai!! Toreiz vel vienu Korejieti izmeta no Itāļu kluba par to ka guva izšķirīgos vartus!!
Abi izkrita, taču runa gāja par Morientesu, kurš, pēc maniem aprēķiniem, ir spānis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:11, pirms 15 gadiem
Tā kā vari man nelikt mīnusus.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:11, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: arii EČos Spanija gadu no gada aplauzās lidz 2008 gada to titulu izciniija!! Viss pluust un viss mainaas!
Ja jau viss plūst un mainās, tad kādēļ uzskati, ka Spānijas sniegums PK būs tikpat pārliecinošs kā EČ08?
Spānija ir ļoti spēcīga, bet gandrīz katrā čempionātā tiek uzskatīta par vienu no galvenajām favorītēm, tāpēc pret spāņu spēku izturos ar lielu piesardzību.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 21:16, pirms 15 gadiem
G grupa ir ļoti interesanta, jo tika trīs izlases, kurām patīk uzbrūkošais futbols. Bet nu Ziemeļkorejas dēļ es Nāves grupas nosaukumu tomēr vairāk attiecinātu uz D grupu, kurā nav izteiktas pastarītes. Lai arī Vācija it kā ir klasi augstāka komanda, fričieem, visticamāk, būs ļoti smagas spēles.
Katrā ziņā prognozēt kaut ko šobrīd ir diezgan sarežģīti, jo nav skaidrs, kādi būs izlašu sastāvi un kondīcija. Āfrikas komandas, piemēram, ir ārkārtīgi neprognozējamas.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:16, pirms 15 gadiem
Guncha123 rakstīja: Rīmenis pasaka ka E grupa spēcīga un visi tik blēj pakaļ Reali ko pēdējos 10 gados ir parādijuši Holandieši ( man ļoti patīk kā viņi spēlē) Dāņi Camerūna un nestāstiet par Japānas sasniegumiem 2002. jo visi zina ka tiesneši neieskaitija divus Morientesa gūtos vārtus lai Japāna varētu tikt tālāk.
Nu es pirmkārt par trakāko grupu uzskatu G grupu, kur BRA, CIV un POR, bet pašam derētu savus faktus pārbaudīt, jo Spānija 2002. g. spēlēja pret Dienvidkoreju.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:19, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu es pirmkārt par trakāko grupu uzskatu G grupu, kur BRA, CIV un POR, bet pašam derētu savus faktus pārbaudīt, jo Spānija 2002. g. spēlēja pret Koreju.
Brazīlija būs spēks kā vienmēr, bet Portugāle un Kotdivuāra ir diezgan neprognozējamas. Portugāļiem daudz kas ir atkarīgs no CR - ja viņš būs labā formā un treneris spēs to izmantot, viņi var gāzt kalnus. Bet tikpat labi var turpināties kvalifikācijā redzētais. Kotdivuāra arī ir ļoti neprognozējama.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:19, pirms 15 gadiem
tiesi sados turniros vaciesi brazilji itali pierada to ka ir aukstas klases futbolvalstis spele parliecinosi un stabili,lai ka patiktu angli spanji utt.bet vienmer ir aplauziens,un nau nozimes ka kurs speleja kvalifikacija,pk visu paradis

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:20, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: G grupa ir ļoti interesanta, jo tika trīs izlases, kurām patīk uzbrūkošais futbols. Bet nu Ziemeļkorejas dēļ es Nāves grupas nosaukumu tomēr vairāk attiecinātu uz D grupu, kurā nav izteiktas pastarītes. Lai arī Vācija it kā ir klasi augstāka komanda, fričieem, visticamāk, būs ļoti smagas spēles.
Katrā ziņā prognozēt kaut ko šobrīd ir diezgan sarežģīti, jo nav skaidrs, kādi būs izlašu sastāvi un kondīcija. Āfrikas komandas, piemēram, ir ārkārtīgi neprognozējamas.
Piekritīšu visam, ko šeit uzrakstīji, izņemot par Nāves grupu. Manuprāt, šis jēdziens nav jālieto aplūkojot pēc spēka vienlīdzīgas komandas. Šaubos, vai par nāves grupu sauktu variantu (neispējamu gan pie šādas izlozes) - Slovēnija, Slovākija, Jaunzēlande un Hondurasa, piemēram.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:21, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu es pirmkārt par trakāko grupu uzskatu G grupu, kur BRA, CIV un POR, bet pašam derētu savus faktus pārbaudīt, jo Spānija 2002. g. spēlēja pret Dienvidkoreju.
Atvainojos Pareizi Japāņi toreiz tika ārā no salīdzinoši vājas grupas. Un 1/8 zaudēja Turkiem. varbūt būšu rasistisks bet man tie šķībie visi vienādi

  +2 [+] [-]

, 2009-12-04 21:22, pirms 15 gadiem
Ev..kur ta komenti par Slovēniju???Pirms kāda laika te bija ka biezs ar šīs komandas faniem!!!

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:23, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Piekritīšu visam, ko šeit uzrakstīji, izņemot par Nāves grupu. Manuprāt, šis jēdziens nav jālieto aplūkojot pēc spēka vienlīdzīgas komandas. Šaubos, vai par nāves grupu sauktu variantu (neispējamu gan pie šādas izlozes) - Slovēnija, Slovākija, Jaunzēlande un Hondurasa, piemēram.
Nē, es rēķināju (ne tiešā nozīmē, protams) tādā ziņā, ka Brazīlijas, Kotdivuāras un Portugāles atsver Ziemeļkorejas vājums (lai gan es par to varu kļūdīties, jo par viņiem zinu maz). Tb, skatoties visu četru izlašu vidējo līmeni.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 21:31, pirms 15 gadiem
taigars rakstīja: A tiks: DĀR kā mājnieki; Meksika patīkama izlase, kas parādīja sevi lieliski pret USA, bet tajā pašā laikā nestabila;
netiks: Urugvaja par vāju; Francijai beidzot ir jāizgāžas ar pamatīgāku blīkšķi

B tiks: Argentīna mocīsies bet izmočīs; Nigērija ir ar lielu potenciālu, ja spēs savaldīt nedisciplinētību;
netiks: šķiet ka Dienvidkoreja nebūs spējīga atkārtot vēsturisko panākumu; Grieķija nav tik spēcīga lai apturētu tehniskos Arg. un ātros Nig.

C tiks: Anglija jo spēlēs Deivids ; ASV paveicies ar grupu;
netiks: Alžīrija Ēģipti vinnēja, bet tas arī viss; Slovēnija ceru, ka kļūdos, bet domāju, ka viss pulveris izšauts

D tiks: Vācija no comments.; Gana;
netiks: Austrālija nav pietiekamu zvaigžņu; Serbija par vāju;

E tiks: favorīts uz kausu Nīderlande; kvalifikācijā pierādīja, ka ir spējīga uz daudz ko Dānija;
netiks: trūkst radošuma Japāna; par daudz radošuma Kamerūna

F tiks: Itālija kā bijušie čempji; Paragvaja, jo fantastiski aizvadīja pēdējās kvalifikācījas spēles;
netiks: Jaunzēlande jo labāk spēlē regbiju; Slovākija pazemoja Krieviju, bet citus diez vai..

G tiks: Brazīlija ir un paliek Brazīlija; Kotdivuāra ir milzīgu zvaigžņu apkopojums, kas domāju, ka spīdēs;
Portugāle ir zvaigznes, bet nedomāju, ka tik spēcīgas kā Ziloņkrastam; Ziemeļkoreja gadienā tur nevalda komunisms

H tiks: Spānija jo spēlē supper futbolu (apvienojot Barcu ar Reālu); Čīle, jo ir jauniešu potenciāls
netiks: Šveice spēlē labi, bet kautkā pietrūkst; Hondurasa pretstatā Čīlei tomēr nevelk;
kas tad Tu tāds par Nostradamusu - tiks, netiks...

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:31, pirms 15 gadiem
nu japiemin grupa G bus interesanta un ne tik drogba ir bet ari kolu taka abi chelsea varoni gan jau sados pa rikli braziliem

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:33, pirms 15 gadiem
nabaga Kotdivuāra... atkal "nāves grupā". tad nekas cits neatliks kā uzvarēt visticamāk Portugāli. vai viņi to spēs, redzēsim

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:33, pirms 15 gadiem
He. Lai kā tur arī nebūtu ar to jocīgo grozu principu, tomēr tāda izteikti vāja grupa te nav gadījusies

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:34, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Nē, es rēķināju (ne tiešā nozīmē, protams) tādā ziņā, ka Brazīlijas, Kotdivuāras un Portugāles atsver Ziemeļkorejas vājums (lai gan es par to varu kļūdīties, jo par viņiem zinu maz). Tb, skatoties visu četru izlašu vidējo līmeni.
Tavi favorīti? Es liktu uz Vāciju vai Brazīliju, mazākā mērā uz Angliju, Spāniju. Viss... Bet lielā mērā pieļauju, ka varētu nostrādāt princips, ka favorīti paliek pie sasistas siles (kā tas ierasts EC un WC turnīros pēdējā laikā). Jāņem vērā, ka lielajos turnīros mēdz uzvarēt komandas, kuras uz čempionātu ierodas pēc skandāliem, laimīgas nejaušības dēļ, vai arī nebūdami favorīti. Kā šājā gadījumā - Francija.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-04 21:35, pirms 15 gadiem
ansiso rakstīja: He. Lai kā tur arī nebūtu ar to jocīgo grozu principu, tomēr tāda izteikti vāja grupa te nav gadījusies
kā tad,makaroniem riktīga tūristu grupa

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:36, pirms 15 gadiem
nav te nevienas ''nāves'' grupas!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 21:36, pirms 15 gadiem
Deportivo,
Francija (precīzāk, Zidans) brīnumu uztaisīja jau 2006. gadā, vēl vienam brīnumam Domeneka vadībā es toč neticu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 21:37, pirms 15 gadiem
voldza35 rakstīja: nav te nevienas ''nāves'' grupas!
Nav gan, vismaz nevienas izteiktas ne.
Itāliešiem gan haļavas grupa trāpījusies.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:39, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Tavi favorīti? Es liktu uz Vāciju vai Brazīliju, mazākā mērā uz Angliju, Spāniju. Viss... Bet lielā mērā pieļauju, ka varētu nostrādāt princips, ka favorīti paliek pie sasistas siles (kā tas ierasts EC un WC turnīros pēdējā laikā). Jāņem vērā, ka lielajos turnīros mēdz uzvarēt komandas, kuras uz čempionātu ierodas pēc skandāliem, laimīgas nejaušības dēļ, vai arī nebūdami favorīti. Kā šājā gadījumā - Francija.
Domā čempionāta favorītes manā skatījumā? Ļoti grūti teikt. Te var dalīt pēc vairākiem principiem - pēc potenciāla (tb, sastāva), parādītā snieguma kvalifikācijas ciklā, prasmes labi aizvadīt finālturnīru (un tas ir ārkārtīgi svarīgi. Var teikt, ka tās ir tikai sakritības, tomēr ir izlases, kas var buksēt kvalifikācijā, bet ir tā sauktā "play-off" komanda), snieguma vispār pēdējos gados u.t.t.
Neko prognozēt tiešām nevēlos - uzskatu, ka tas ir neiespējami. Ja nebūs sensāciju, uzvarēs kāda no šīm - Brazīlija, Argentīna, Francija, Itālija, Spānija, Anglija, Vācija, Nīderlande, Portugāle.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:39, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nav gan, vismaz nevienas izteiktas ne.
Itāliešiem gan haļavas grupa trāpījusies.
italaskam muzigi veicas,tracina vinji

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:41, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Deportivo,
Francija (precīzāk, Zidans) brīnumu uztaisīja jau 2006. gadā, vēl vienam brīnumam Domeneka vadībā es toč neticu.
Daudzi cilvēki uzskata, ka 2006.gadā Francija bija finālā lielākoties Zidāna dēļ, nevis trenera. Tam it kā varētu piekrist, jo jau tajā finālturnīrā Domeneks izcēlās ar "fantastisku" sastāva un taktikas izvēli un maiņām spēles gaitā.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:42, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Domā čempionāta favorītes manā skatījumā? Ļoti grūti teikt. Te var dalīt pēc vairākiem principiem - pēc potenciāla (tb, sastāva), parādītā snieguma kvalifikācijas ciklā, prasmes labi aizvadīt finālturnīru (un tas ir ārkārtīgi svarīgi. Var teikt, ka tās ir tikai sakritības, tomēr ir izlases, kas var buksēt kvalifikācijā, bet ir tā sauktā "play-off" komanda), snieguma vispār pēdējos gados u.t.t.
Neko prognozēt tiešām nevēlos - uzskatu, ka tas ir neiespējami. Ja nebūs sensāciju, uzvarēs kāda no šīm - Brazīlija, Argentīna, Francija, Itālija, Spānija, Anglija, Vācija, Nīderlande, Portugāle.
Protams, ka neko prognozēt nevar. Es jau arī to necenšos darīt. Savu iepriekšminēto prognozi attiecināju kā atbildi jautājumam - "Uz ko tu uzliktu santīmus par uzvaru PK?"

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:45, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Protams, ka neko prognozēt nevar. Es jau arī to necenšos darīt. Savu iepriekšminēto prognozi attiecināju kā atbildi jautājumam - "Uz ko tu uzliktu santīmus par uzvaru PK?"
Skaidrs. Es pat nevaru izvēlēties, uz ko liktu, ja būtu jāliek. Brazīlija? Spānija? Anglija? Varbūt kāda no šīm, taču titulus praktiski vienmēr izcīna ar aizsardzību, nevis uzbrukumu (tad priekšējai līnijai laukumā jārāda fantastisks sniegums). Tad varbūt pat varētu likt uz tevis pieminēto Vāciju, bet tiešām nezinu.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:46, pirms 15 gadiem
Nāves grupas šoreiz nav...
stiprākās noteikti ir F un G.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 21:47, pirms 15 gadiem
Nu es ļoti ceru, ka holandieši beidzot k-ko paņems!

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:47, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Nāves grupas šoreiz nav...
stiprākās noteikti ir F un G.
F?

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:48, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Daudzi cilvēki uzskata, ka 2006.gadā Francija bija finālā lielākoties Zidāna dēļ, nevis trenera. Tam it kā varētu piekrist, jo jau tajā finālturnīrā Domeneks izcēlās ar "fantastisku" sastāva un taktikas izvēli un maiņām spēles gaitā.
Ja vēl atceras, ka frančiem bija problēmas ar kvalificēšanos 2006. gadam un viņi bija spiesti aicināt Zidanu atgriezties, lai vispār kvalificētos.. tas manuprāt vēl vairāk palielina Zidana lomu tajā izlases modelī un viņu 2006. gada fināla sasniegšanā.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:48, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Parasti jau uzvar tās komandas, kuras visa čempionāta laikā uzlabo savu spēli, nevis kulmināciju sasniedz apakšgrupu turnīrā vai nākamajā kārtā, piemēram.
Pilnībā piekrītu. Uzvarēs tā izlase, kas spēs turnīra laikā progresēt un kopumā rādīs visstabilāko sniegumu. Toreiz Spānija ļoti pārliecinoši paņēma grupu, bet francūži taktiskā ziņā apspēlēja viņus vienos vārtos. Nīderlande fantastiski spēlēja EČ grupu turnīrā, bet Hidinks pilnībā pelnīti viņus izslēdza.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:51, pirms 15 gadiem
Lipi par grupu:
The moment you consider a group easy, every match becomes difficult," said Italy coach Marcello Lippi. "Paraguay led the South American qualifying group for a long time and Slovakia is a team that's growing up very quickly with some very strong players in some strong leagues.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:51, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Ja vēl atceras, ka frančiem bija problēmas ar kvalificēšanos 2006. gadam un viņi bija spiesti aicināt Zidanu atgriezties, lai vispār kvalificētos.. tas manuprāt vēl vairāk palielina Zidana lomu tajā izlases modelī un viņu 2006. gada fināla sasniegšanā.
Jap, tā bija gan. Francijai ir ārkārtīgi liels potenciāls. Ļoti sabalansēts sastāvs, ir augstākā kaluma spēlētāji pilnīgi visās līnijās. Vienīgi vārtsargi sevi augstākajā līmenī sevi vēl nav stabili pierādījuši. Toties Ugo Loriss tiek uzskatīts par labāko vai vienu no gados jaunajiem GK pasaulē. Bet Domeneks patiešām ir brīnumdaris. Diemžēl ne tajā labākajā nozīmē.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:52, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Lipi par grupu:
The moment you consider a group easy, every match becomes difficult," said Italy coach Marcello Lippi. "Paraguay led the South American qualifying group for a long time and Slovakia is a team that's growing up very quickly with some very strong players in some strong leagues.
Paragvaja noteikti būs stipra. Tikai šai izlasei vienmēr ir pietrūcis līderis. Tāds, kāds savulaik bija Čilaverts.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:52, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Pilnībā piekrītu. Uzvarēs tā izlase, kas spēs turnīra laikā progresēt un kopumā rādīs visstabilāko sniegumu. Toreiz Spānija ļoti pārliecinoši paņēma grupu, bet francūži taktiskā ziņā apspēlēja viņus vienos vārtos. Nīderlande fantastiski spēlēja EČ grupu turnīrā, bet Hidinks pilnībā pelnīti viņus izslēdza.
Tieši tāpēc ir svarīgi dabūt vieglu grupu, lai neizliktu spēkus pašā sākumā un vispār būtu iespējams turnīra gaitā progresēt.
Bet tas jau principā no komandas nav atkarīgs.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:54, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tieši tāpēc ir svarīgi dabūt vieglu grupu, lai neizliktu spēkus pašā sākumā un vispār būtu iespējams turnīra gaitā progresēt.
Spānija dabūja vieglu grupu, bet vienalga izlikās jau grupu turnīrā Varbūt pat labi, ja ir pat stipra grupa (bet ne ļoti), lai ieietu spēļu ritmā. Spānijai visas spēles bija ļoti vieglas (cik nu vieglas var būt pasaules čempionātā), un kārtīgai cīņai viņi vienkārši nebija gatavi.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:55, pirms 15 gadiem
Būs intriga

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:55, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Paragvaja noteikti būs stipra. Tikai šai izlasei vienmēr ir pietrūcis līderis. Tāds, kāds savulaik bija Čilaverts.
Paragvajai vienmēr ir gājis labi atlasēs, bet pašos finālturnīros ne pārāk, iespējams tieši Tevis pieminētā līdera trūkuma dēļ.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:56, pirms 15 gadiem
vaciesi panems

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:02, pirms 15 gadiem
Peec manaam domaam
3 stipraakaas grupas G, D,B
3 vaajaakas grupas A, C, F

Reaali Sloveenijai un Slovaakijai ir paveicies ar grupaam nav nemaz tik nereaali izkluut no grupas.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:03, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Lipi par grupu:
The moment you consider a group easy, every match becomes difficult," said Italy coach Marcello Lippi. "Paraguay led the South American qualifying group for a long time and Slovakia is a team that's growing up very quickly with some very strong players in some strong leagues.
Standartfrāzes. Kaut arī čempionātā vāju komandu nav.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:03, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: F?
jā , Paragvaja, Slovākija un Itālija...kura būs liekā....?

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:06, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Standartfrāzes. Kaut arī čempionātā vāju komandu nav.
Domāju, ka viņš arī pamatoti apzinās, ka nevar saviem padotajiem ļaut sacerēties par "vieglu" grupu.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:11, pirms 15 gadiem
H grupā būs daudz golu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:17, pirms 15 gadiem
domaaju, ka sheit gandriiz jebkura komanda var tikt aaraa no grupas. katraa zinjaa ljoti interesanti izskataas. ar nepacietiibu gaidu.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:30, pirms 15 gadiem
Spānijai atkal nepaveicās, jo ceturdaļfinālā šiem pretī nāks Brazīlija, Kotdiuvāra vai Portugāle!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:31, pirms 15 gadiem
Nu nav te nevienas naaves grupas!
es pat teiktu loti vienliidziigi sadaliits uz visaam 32 komandaam!
Un kaapeec ta peeksni G grupa ir taa naves grupa? Tik pat labi A un E grupa skaitaas "naaves grupa"!
Eu, a kuraa datumaa pirmaa spele?

  -2 [+] [-]

, 2009-12-04 22:36, pirms 15 gadiem
Vispār Sauda Arābijai baigi noveicās ar izlozi ! Ir šanses !

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:39, pirms 15 gadiem
nevaru sagaidiit!!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:39, pirms 15 gadiem
G nav nekāda nāves grupa! Ziemeļkoreja krīt acīm redzami ārā! Par nāves grupu varētu saukt to, kurā visas komandas ir daudz maz līdzvērtīgas! Un tās šajā gadījumā ir A un D grupas!

No sākuma visos rakstos pirms izlozes tika minētas gan vājākās grupas, gan stiprākās grupas versijas. Saprotamu iemeslu dēļ vājākajā grupā no 1.groza bija ielikta DĀR! Bet! Šoreiz izloze nostrādājā ļaunu joku mājiniekiem. Pārējās 3 komandas šajā grupā ir vairāk nekā solīdas un arī mājiniekus noteikti nevar novērtēt parāk zemu par ko jau pieminēja raksta autors!

D grupa arī bez komentāriem. Visas komandas šajā grupā ir diezgan spēcīgas un ar savu stilu!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:51, pirms 15 gadiem
Bez grupu izlozes var jau mēģināt sazīmēt potenciālos 1/8fināla pārus, kā arī kas uz ko varētu iziet 1/4finālā!

Tikai piemērs:
1/8f FRA-GRE; MEX-ARG; ENG-SER; USA-GER; NIE-PAR; DEN-ITA; BRA-SWI un POR-SPA;

1/4f FRA-ARG; ENG-GER; NIE-ITA un BRA-SPA!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:52, pirms 15 gadiem
E grupa interesantākā.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-04 23:19, pirms 15 gadiem
Riebjās angļi, bet nāves grupa ir B!!!
Točno B!
B!
Nevis G, bet B!
B!
Un tikai B!

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:23, pirms 15 gadiem
dazhas lietas laikam kljuust nolemtas... piemeeram,itaaliem veiksies vienmeer. kotdivuaarai laikam nee

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:25, pirms 15 gadiem
kur juus redzat,ka angliem paveicies? Asv un sloveenija ir vieni no stipraakajiem variantiem,kas vareeja tikt no tiem groziem. sevishki jau tas sakaams par ASV

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:31, pirms 15 gadiem
imants78 rakstīja: Riebjās angļi, bet nāves grupa ir B!!!
Točno B!
B!
Nevis G, bet B!
B!
Un tikai B!
un kaapeec "tikai" ? nepaarspiileeji ar sava viedoklja popularizeeshanu? labi,pienjemsim,ka B ir,bet nevajag jau iet galeejiibaas un teikt,ka G nav. bez tam,G daliibnieces shkiet speeciigaakas

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 23:32, pirms 15 gadiem
Būtu lieliski, ja no A grupas tālāk tiktu Meksika un Urugvaja.

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:40, pirms 15 gadiem
patiesam atvainojos, ja parprotu, bet te jusu liela dala isteniba G grupu par :naves: grupu uzskata vai vnk azejaties ? mandomat :naves: grupas te nav as we know it...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 23:59, pirms 15 gadiem
Par Nīderlandi!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 00:18, pirms 15 gadiem
Interesanti..liidz chempim veel ilgaak kaa pusgads, bet bukmeikeri jau ir salikushi koeficentus pirmaas kaartas grupu speeleem..

P.S. Chempionaataa uzvaru bukmeikeri ar nelielu paarsvaru atveel Spaanijai, nu tad cereesim, ka taa arii buus..

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 00:21, pirms 15 gadiem
KAADA G? kam Ziemelkoreja atnjems punktus?! Brazilishiem ar Portugali jatiek talak un miers, ja vien Portugalji nenochakarejas pret Kotdivuaru. B grupa top from bottom ir specigaka par G un tur izkljut bus krietni sarezgitak!

MaryJane rakstīja: un kaapeec "tikai" ? nepaarspiileeji ar sava viedoklja popularizeeshanu? labi,pienjemsim,ka B ir,bet nevajag jau iet galeejiibaas un teikt,ka G nav. bez tam,G daliibnieces shkiet speeciigaakas

     [+] [-]

, 2009-12-05 00:26, pirms 15 gadiem
E pat ir sliktaka par G!

     [+] [-]

, 2009-12-05 00:51, pirms 15 gadiem
cik komandas no gruppas iet talak ?

  +3 [+] [-]

, 2009-12-05 00:54, pirms 15 gadiem
oho Ziemeļkorejā visi vēl nav nomiruši badā, bet spēlē futbolu uz nebēdu...

     [+] [-]

, 2009-12-05 01:10, pirms 15 gadiem
G un E grupas tiešām labas. Pārējās +- biju gaidījis interesantākas grupas

  -2 [+] [-]

, 2009-12-05 03:09, pirms 15 gadiem
Es varu saderēt uz 100Ls, ka Francija netiks no grupas ārā!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 03:12, pirms 15 gadiem
No A grupas izies DĀR un Urugvaja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-05 07:23, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Es varu saderēt uz 100Ls, ka Francija netiks no grupas ārā!
Uzliec toto un zaudē 100LS

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 07:53, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Uzliec toto un zaudē 100LS
Uzliku jau toto kopsummā 66ls, dēļ limitiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 09:31, pirms 15 gadiem
Es ar finālu Z.Koreja pret D.Koreju!

     [+] [-]

, 2009-12-05 09:35, pirms 15 gadiem
Izloze padevusies vienkārši fantastiska!

     [+] [-]

, 2009-12-05 12:25, pirms 15 gadiem
Francijai noteikti nav tā vieglākā grupa, tad jau drīzāk Anglijai.
Manas prognozes:
***
A: Francija, Meksika;
B: Grieķija, Argentīna;
C: Anglija, Slovēnija;
D: Vācija, Serbija;
E: Nīderlande, Dānija;
F: Itālija, Paragvaja;
G: Brazīlija, Kotdivuāra;
H: Spānija, Šveice.

     [+] [-]

, 2009-12-05 13:32, pirms 15 gadiem
G vnk skaista!!!

Itālijai bik noveicies

     [+] [-]

, 2009-12-05 13:38, pirms 15 gadiem
njā paskatoties uz šīm komandām , laikam tomēr likumsakarīgi , kad LV šeit nav

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 15:00, pirms 15 gadiem
Francijai atkal veicas ... nja

     [+] [-]

, 2009-12-05 15:26, pirms 15 gadiem
E vai B ir tikpat nāves grupas kā G

     [+] [-]

, 2009-12-06 23:19, pirms 15 gadiem
nja... Ziloņkaula krasts atkal nāves grupā. Pagājušajā reizē bija Argentīna, Nīderlande un Serbija, tagad Brazīlija, Portugāle nu... un jā, vēl ZKoreja. Nu ja Kotdivuāra tiek, tad reāli netiek Brazīlija vai Portugāle. Nu grūti būs ZKKrastam, bet ganjau... visticamāk ar Portugāli pacīnīsies.

     [+] [-]

, 2009-12-07 16:45, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: E grupa cietakais rieksts.
pilnigi piekritu

  -1 [+] [-]

, 2009-12-07 17:19, pirms 15 gadiem
Muse777 rakstīja: Žēl. ka Kotdivuārai tik smaga grupa, bet cerams tika ārā.
Prieks toties, ka Anglijai tik laba loze!
varbuut viens neizskirts pret koreju, tas viss kas viniem buus

  -1 [+] [-]

, 2009-12-07 17:30, pirms 15 gadiem
Kaadaa sakaraa naaves grupa, tas ka Drogba ar saviem braaliem dominee aafrikaa nenoziimee ka vini ir vienaa liimenii ar Portugaali vai jo veel vairaak ar Brfaziiliju, nekaada naaves grupa taa nav, Braziili un Portugaali iziet uz ceturdalfinaalu, tas ir 90%, Drogba un braali visticamaak paliek treshie,,,,galiigi nepiekriitu, naaves grupa bij Latvijai, portugaalee, pirmaa desmitnieka komandas vienaa grupaa, bet te divas favoriites uz izieshanu taalaak, interesanta ir A grupa kur nekas iisti nav zinaams, jo turt speelee maajnieki kas vienmeer ir gatavi sagaadaat kaadu paarsteigumu, Francija kas pagaidaam speelee so, so, un divas speeciigas Amerikas komandas, bet arii nav ne tuvu naaves grupai manaa skatiijumaa

  +1 [+] [-]

, 2009-12-07 20:59, pirms 15 gadiem
Kur var redzet atkartojumu ???

     [+] [-]

, 2009-12-07 21:13, pirms 15 gadiem
micers9 rakstīja: Kaadaa sakaraa naaves grupa, tas ka Drogba ar saviem braaliem dominee aafrikaa nenoziimee ka vini ir vienaa liimenii ar Portugaali vai jo veel vairaak ar Brfaziiliju, nekaada naaves grupa taa nav, Braziili un Portugaali iziet uz ceturdalfinaalu, tas ir 90%, Drogba un braali visticamaak paliek treshie,,,,galiigi nepiekriitu, naaves grupa bij Latvijai, portugaalee, pirmaa desmitnieka komandas vienaa grupaa, bet te divas favoriites uz izieshanu taalaak, interesanta ir A grupa kur nekas iisti nav zinaams, jo turt speelee maajnieki kas vienmeer ir gatavi sagaadaat kaadu paarsteigumu, Francija kas pagaidaam speelee so, so, un divas speeciigas Amerikas komandas, bet arii nav ne tuvu naaves grupai manaa skatiijumaa
tu vsp. zini kotidivuāras izlasi, ka tā runā? un kas tad portugālei tādā gadījuma tāds dižs ir? Drogbā ir viens no rezultatīvākajiem PL, Aruna Dindane ir lielisks uzbrucējs, Kalou... teicams uzbrucējs, Ebue... komentārus neprasa, vēl arī Boka,abi Turē, Zokora, Romaričs,abi Kones!!!!!!!!!! Tu mucā dzīvo? tas ka viņi fifā nav nenozīmē, ka tā ir vāja izlase! paskaties kādus klubus viņi pārstāv!! 2 futbolisti chelsea, 3 futbolisti seviļu, 1 arsenalu, 1 marseļu, 2 monako, pa 1 no štutgartes, hamburgas un hanoveres... 1 no Mcity, Yaya Toure spēlē Barselonā, Portsmutas līderis Dindane, un pārējie arī spēlē spēcīgās līgās (galvenokārt anglijā francijā vai spānijā)! Viņi reāli var uzvarēt gan portugāli, gan brazīliju. Bet uz PČ Brazīlija parasti ļoti ieskrienas, vienīgi šis gads būs bez ronaldo... Drogbā un KO var mierīgi uzvarēt Portugāli! paskaties pirms runā!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-07 23:02, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: tu vsp. zini kotidivuāras izlasi, ka tā runā? un kas tad portugālei tādā gadījuma tāds dižs ir? Drogbā ir viens no rezultatīvākajiem PL, Aruna Dindane ir lielisks uzbrucējs, Kalou... teicams uzbrucējs, Ebue... komentārus neprasa, vēl arī Boka,abi Turē, Zokora, Romaričs,abi Kones!!!!!!!!!! Tu mucā dzīvo? tas ka viņi fifā nav nenozīmē, ka tā ir vāja izlase! paskaties kādus klubus viņi pārstāv!! 2 futbolisti chelsea, 3 futbolisti seviļu, 1 arsenalu, 1 marseļu, 2 monako, pa 1 no štutgartes, hamburgas un hanoveres... 1 no Mcity, Yaya Toure spēlē Barselonā, Portsmutas līderis Dindane, un pārējie arī spēlē spēcīgās līgās (galvenokārt anglijā francijā vai spānijā)! Viņi reāli var uzvarēt gan portugāli, gan brazīliju. Bet uz PČ Brazīlija parasti ļoti ieskrienas, vienīgi šis gads būs bez ronaldo... Drogbā un KO var mierīgi uzvarēt Portugāli! paskaties pirms runā!!
Es mucaa nedziivoju eezeli, un labi zinu sho komandu, saku tev veelreiz kad taa nav taa komanda kas staatos pretii Braziiliem un Portugaaliem, aafrikas komandas ir aatras speelee uzbruukoshu futbolu, bet kaa raada pasaules chempionaatu veesture kluudas un noraidiijumi vinus nekur taalu nelaiz un varu sadereet uz ko tu gribi kad vini paliks grupaa aapsi, nav tiem melnajiem taadas domaashanas un komandas speeles, nav discipliinas vinu zvaigznes var speeleetr atsevishki labos klubos jo tur ar viniem speelee labaaakie, un taktikas labi apskaidro pasaules vadoshie treneri, bet kad tas melno bars sanaaks kopaa un speelees pret labi disciplineetu eiropas vai Damerikas komandu vini zaudees, esmu par to paarliecinaatrs, kad tu peedeejo reizi atceries, kad aafrikas komanda kaadaa paqsaules kausaa kautko buutu izdariijushi, nekad, tas ka olimpiades cinas labi tas neko nenozimee, Pasaulkes kaus ir pasaules kaus, zinu ko runaaju

     [+] [-]

, 2009-12-07 23:55, pirms 15 gadiem
micers9 rakstīja: Es mucaa nedziivoju eezeli, un labi zinu sho komandu, saku tev veelreiz kad taa nav taa komanda kas staatos pretii Braziiliem un Portugaaliem, aafrikas komandas ir aatras speelee uzbruukoshu futbolu, bet kaa raada pasaules chempionaatu veesture kluudas un noraidiijumi vinus nekur taalu nelaiz un varu sadereet uz ko tu gribi kad vini paliks grupaa aapsi, nav tiem melnajiem taadas domaashanas un komandas speeles, nav discipliinas vinu zvaigznes var speeleetr atsevishki labos klubos jo tur ar viniem speelee labaaakie, un taktikas labi apskaidro pasaules vadoshie treneri, bet kad tas melno bars sanaaks kopaa un speelees pret labi disciplineetu eiropas vai Damerikas komandu vini zaudees, esmu par to paarliecinaatrs, kad tu peedeejo reizi atceries, kad aafrikas komanda kaadaa paqsaules kausaa kautko buutu izdariijushi, nekad, tas ka olimpiades cinas labi tas neko nenozimee, Pasaulkes kaus ir pasaules kaus, zinu ko runaaju
man nav vārdu... vnk nosities gar sienu. tik pat labi kad portugāle rādīja labu sniegumu? viņu spēle ar nīderlandi bija tik tiešām fantastiska. es gūstu lielāku baudu skatoties kā spēlē Āfrikas vājākās izlases nekā tādu murgu!! ZKK ir ļoti progresējis! Kapēc āfrika nespēlē futbolu tik labā līmenī kā eiropa un DAmerika? Tāpēc, ka viņi tikai nesen beidza vergot baltajiem sūdabrāļiem! Bet tagad, ar katru gadu Āfrikas komandas progresē, kamēr eiropas komandas vai nu regresē, vai nu stāv uz vietas. ne eiropā ne pasaulē vairs nav neapturama spēka, kāds agrāk bija Brazīlijai!! Tagad ir kādas... 10 komandas, kuras var iegūt titulu un tas nebūtu pārsteigums. Un ZKK spēlē izcili. Brazīlija zaudēja Ronaldo no pēdējā PČ un tagad viņiem nav stabila uzbrukuma līdera! Portugāle... nu par portugāli vispār nav ko runāt. Viņiem daļa sastāva ir novecojusi, bet vēl var puslaiku labi nospēlēt, daļa sastāva ir jauni un talantīgi, bet nezin, kas tādā brīdī ir jādara, daļa ir ļoti labi un apmēram puse no sastāva ir vienkārši paņemta no porto! Savukārt ZKK ir no kā izvēlēties un ir ko ņemt. var nokomplektēt izcilu sastāvu un pie tam viņi vēl spēlēs savā kontinetnā! Āfrika ir salīdzinoši jauns kontinents pasaules futbolam tapēc tas vēl progresē! pagājušajā gadā Gana jau parādīja labu sniegumu uzvarot ASV un Čehiju, bet reāli ZKK ir vēl spēcīgāka un ļoti iespējams, ka vinnēs portugāli! Viņi jau pagājušajā čempī parādīja izcilu sniegumu ar 2-1 piekāpjoties nīderlandei un argentīnai un ar 3-2 apspēlējot serbiju un melnkalni!! Tu krietni pārvērtē gan brazīliju gan portugāli, gan arī visas citas izlases salīdzinoši ar netitulētajām izlasēm. Tā kā iebāz to savu rasismu tur kur saule nespīd un dzīvo laimīgs!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-09 01:49, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: man nav vārdu... vnk nosities gar sienu. tik pat labi kad portugāle rādīja labu sniegumu? viņu spēle ar nīderlandi bija tik tiešām fantastiska. es gūstu lielāku baudu skatoties kā spēlē Āfrikas vājākās izlases nekā tādu murgu!! ZKK ir ļoti progresējis! Kapēc āfrika nespēlē futbolu tik labā līmenī kā eiropa un DAmerika? Tāpēc, ka viņi tikai nesen beidza vergot baltajiem sūdabrāļiem! Bet tagad, ar katru gadu Āfrikas komandas progresē, kamēr eiropas komandas vai nu regresē, vai nu stāv uz vietas. ne eiropā ne pasaulē vairs nav neapturama spēka, kāds agrāk bija Brazīlijai!! Tagad ir kādas... 10 komandas, kuras var iegūt titulu un tas nebūtu pārsteigums. Un ZKK spēlē izcili. Brazīlija zaudēja Ronaldo no pēdējā PČ un tagad viņiem nav stabila uzbrukuma līdera! Portugāle... nu par portugāli vispār nav ko runāt. Viņiem daļa sastāva ir novecojusi, bet vēl var puslaiku labi nospēlēt, daļa sastāva ir jauni un talantīgi, bet nezin, kas tādā brīdī ir jādara, daļa ir ļoti labi un apmēram puse no sastāva ir vienkārši paņemta no porto! Savukārt ZKK ir no kā izvēlēties un ir ko ņemt. var nokomplektēt izcilu sastāvu un pie tam viņi vēl spēlēs savā kontinetnā! Āfrika ir salīdzinoši jauns kontinents pasaules futbolam tapēc tas vēl progresē! pagājušajā gadā Gana jau parādīja labu sniegumu uzvarot ASV un Čehiju, bet reāli ZKK ir vēl spēcīgāka un ļoti iespējams, ka vinnēs portugāli! Viņi jau pagājušajā čempī parādīja izcilu sniegumu ar 2-1 piekāpjoties nīderlandei un argentīnai un ar 3-2 apspēlējot serbiju un melnkalni!! Tu krietni pārvērtē gan brazīliju gan portugāli, gan arī visas citas izlases salīdzinoši ar netitulētajām izlasēm. Tā kā iebāz to savu rasismu tur kur saule nespīd un dzīvo laimīgs!
neesmu rasisys un uz visiem taviem murgiem vareetu tev atbildeet bet laikam jau nav jeegas jo tu taa pat neko nesaproti, pienaaks chempionaats redzeesi jenot, nav slikta taa ZKK komanda bet neredzu vinus izejam no grupas , vareetu par to ilgi diskuteet, domas atskiras, braziilijai nav stabila uzbruceeja, latvijai nav bet viniem ir cetri un veel pieci ir trenera redzes lokaa, taa ka nevaajag, portugaale vienmeer ir pieskaitaama starp favoriitiem to arii visi labi zin, taa ka redzeesi, pacieties Drogbas fanaat

     [+] [-]

, 2009-12-09 03:11, pirms 15 gadiem
pacietīšos. nosauc tādā gadījumā, kas bombardēs pretinieku vārtus no brazīļu puses? Portugāle starp favorītiem... bet PK un EČ titulu kopā ir tikpat cik ZKK PK titulu- 0! Un nezinu vispār kādā bezjēgā tu tagad vērtē ZKK! Āfrikā viņi bija stabili labākie, bet pagājušajā PK sakāva Serbus&Melnkalniešus, bet minimāli zaudēja Argentīnai un Nīderlandei, komandām, kurām tik pat labi varēja zaudēt Itālija, Francija, u.t.t. Pienāks čempis un redzēsim! Lieta nav tajā par ko es fanoju, bet gan faktos. Un fakti tagad rāda, ka ZKK spēj cīnīties ar visiem. Es protams nesaku, ka tulīt metīsies cīņā par titulu, bet portugāli... var vinnēt! un iespējams, ka brazīliju arī! Un man nav ko saprat, jo tavs arguments ir apmēram tāds:" Vini neko nevinēs, jo ir nēģeru bars"!! Man tiešām apnika tev kaut ko skaidrot, vienkārši paskaties futbolu kādreiz!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-09 13:52, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: pacietīšos. nosauc tādā gadījumā, kas bombardēs pretinieku vārtus no brazīļu puses? Portugāle starp favorītiem... bet PK un EČ titulu kopā ir tikpat cik ZKK PK titulu- 0! Un nezinu vispār kādā bezjēgā tu tagad vērtē ZKK! Āfrikā viņi bija stabili labākie, bet pagājušajā PK sakāva Serbus&Melnkalniešus, bet minimāli zaudēja Argentīnai un Nīderlandei, komandām, kurām tik pat labi varēja zaudēt Itālija, Francija, u.t.t. Pienāks čempis un redzēsim! Lieta nav tajā par ko es fanoju, bet gan faktos. Un fakti tagad rāda, ka ZKK spēj cīnīties ar visiem. Es protams nesaku, ka tulīt metīsies cīņā par titulu, bet portugāli... var vinnēt! un iespējams, ka brazīliju arī! Un man nav ko saprat, jo tavs arguments ir apmēram tāds:" Vini neko nevinēs, jo ir nēģeru bars"!! Man tiešām apnika tev kaut ko skaidrot, vienkārši paskaties futbolu kādreiz!
bombardees visi kaa viens, Braziilijas komandaa var iesist visi, to zina visa pasaule, par to futbola skatiishanos man liekas ka tev biku jaapaskataas man ar probleemas nav, regulaari noskatos kaadus seshus liidz desmit laba liimena speeles ik nedeelu, man jau ar apniik te diskuteet bezjeegaa taa ka davaj sagaidiisim un paskatiisimies, redzeesi kaaman buus taisniiba, kaa ieprieksh teicu 90% un tu neskumsti gan jau Drogba ielikskaadus vaartustev par prieku arii PC

     [+] [-]

, 2009-12-09 23:48, pirms 15 gadiem
nu tad es nezinu kādus mačus tu skaties, kā arī manis pēc Drogbā var necīnīties! Tu vnk esi kārtējais "eksperts", kurš domā, ka uz čempi reāli jēga braukt ir 8 izlasēm un pārējie tur ir tāpat vien! Reāli pasaules lielajā futbolā aizvien biežāk panākumus gūst "jaunās lielā futbola izlases". Kā arī tas līderu tops ir pamatīgi paplašinājies! Un tev vēl aizvien nav argumentu, tapēc no taviem komentāriem ir 0 jēgas!
Ar tavu viedokli var iet vienīgi uz ekstrasensu cīņām!