Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

Urugvaja pamodina Krieviju no sapņa - 3:0 un pirmā vieta A grupā

Urugvaja pamodina Krieviju no sapņa - 3:0 un pirmā vieta A grupā
Urugvajieši turnīra rīkotājus sarūgtināja trīs reizes.
Foto: Reuter/Scanpix

Pirmo vietu A grupā nodrošināja Urugvajas futbolisti, kas ar 3:0 pieveica pirms tam divas uzvaras izcīnījušos Krievijas futbolistus, tiekot pie trešā sausā panākuma pēc kārtas.

Pirms spēles, kurā izšķīrās A grupas pirmā vieta, abas komandas bija pamainījušas ne vien starta sastāvus, bet arī taktiku. Urugvajieši pret krievu 4-2-3-1 ar vienu pašu Artjomu Dzjubu izvirzīta uzbrucēja pozīcijā, sūtīja formējumu 3-5-2, turklāt arī pagarināja aizsardzību. Nespēlējot Hose Himensam, vieta sākumsastāvā atradās 196 cm slaidajam Sabastjanam Koatesam (tik pat garš ir arī Dzjuba). Krievi bija mainījuši tikai personālijas, piemēram, ļaujot atpūsties naturalizētajam aizsargam Mario Fernandesam un brīdinājumu jau nopelnījušajam vidējās līnija balstam Aleksandram Golovinam.

Jau mača sākumā urugvajieši mēģināja laimi ar tālsitienu, pēc kura bumba lidoja garām vārtiem. Devītajā minūtē Urugvaja pēc krievu kļūdas savā laukumu pusē tika pie bīstama soda sitiena pie paša soda laukuma un tieši pretī vārtiem. Mājinieki ilgi būvēja mūri, ko pēc tam paši, grūstoties ar sāncenšiem, arī nojauca, atverot brīvu vietu sitienam Luisam Svaresam, kurš raidīja bumbu precīzi vārtu apakšējā stūrī – 1:0 Urugvajas labā.

Krievija atbildēja ar savu soda sitienu un arī bīstamu Denisa Čeriševa sitienu, pēc kura meistarību jau bija jādemonstrē urugvajiešu vārtsargam Fernando Musleram. Līdz 20. minūtei mājinieki vēl pāris reizes lika nervozēt Urugvajas aizsardzībai, kas darbojās precīzi un ātri panākt izlīdzinājumu sāncenšiem neļāva. 22. minūtē dienvidamerikāni atgriezās uzbrukumā un jau pēc minūtes vēlreiz apklusināja Samāras arēnā sanākušos Krievijas izlases līdzjutējus. Soda sitienam no labā flanga sekoja arī stūra sitiens, pēc kura bumba pāris metrus no soda laukuma nonāca pie Diego Lašālta, kurš tūlīt pat izdarīja sitienu, un bumba, vispirms skarot Čeriševu, atrada ceļu Krievijas vārtos.

Drīz vien Urugvaja tika pie vēl vienas iespējas gūt vārtus, tomēr komandu glāba Igors Akinfejevs, bet vēl pēc brīža Suaresu jau soda laukumā noķēra Sergejs Ignaševičs, neļaujot izdarīt sitienu. Tomēr 36. minūtē čempionāta rīkotājiem nāca jauns trieciens, jo otro brīdinājumu, asi apturot sāncenšu pretuzbrukumu, nopelnīja Igors Smoļņikovs, atstājot savu komandu mazākumā un liekot futbolzābakus tomēr sašņorēt Fernandesam. Pirmā puslaika atlikušajās minūtēs nekas ļoti būtisks nenotika, un atlika vien gaidīt, vai pārtraukumā krieviem izdosies sameklēt veidus, kā mazākumā glābt šo maču.

52. minūtē Krievija tika pie labas iespējas nodemonstrēt savu standartsituāciju izspēles meistarību, taču Aleksandrs Samedovs raidīja bumbu pārāk tālu. Krievi meklēja iespējas atgūt vienu vārtus un atjaunot mača intrigu, bet arī urugvajieši gluži nedomāja tikai par rezultāta saglabāšanu. Pavisam tuvu no izgājiena vienatnē pret Akinfejevu bija Kavani, taču atkal īstajā laikā un vietā bija Ignaševičs. 74. minūtē Dzjuba izniekoja lielisku iespēju, kad pēc Musleras kļūdas mājinieki atguva bumbu un pieredzējušais uzbrucējs varēja izdarīt sitienu no soda laukuma, taču pārliecinoši sita garām.

Četras minūtes vēlāk jau Urugvaja piedeva kļūdu krieviem, bet pēdējās desmit minūtēs komandas apmainījās bīstamiem uzbrukumiem un darboties vajadzēja gan Musleram, gan Akinfejevam. Pamatlaika pēdējā minūtē vēlreiz izcēlās Urugvaja, turklāt atkal pēc standarta - viesi izpildīja stūra sitienu, Akinfejevs tika galā ar Godina sitienu, bet pirmais pie bumbas bija Kavani, gūstot savus pirmo vārtus šajās finālturnīrā - 3:0.

Urugvaja – Krievija 3:0 (2:0)

Vārti Svaress 10', Čeriševs 23' (savos), Kavani 90'
Urugvaja: Muslera – Koatess, Godins, Kaseress – Nadess, Vesino, Toreira, Bentankurs (De Arasketa 63'), Lašālts – Svaress, Kavani
Krievija: Akinfejevs – Kudrašovs, Ignaševičs, Kutepovs, Smoļinskis – Gazinskis (Kuzjajevs 46'), Zobņins – Čeriševs (Fernandess 36'), Al. Mirančuks (Smolovs), Samedovs - Dzjuba
Brīdinājumi: Bentankurs; Gazinskis, Smoļinskis
Noraidījums: Smoļinskis

A grupa

VKomandaSUNZV+/-P
1.Urugvaja33005:0+59
2.Krievija32018:4+46
3.Saūda Arābija31022:7-53
4.Ēģipte30032:6-40

, 2018-06-25 19:02, pirms 6 gadiem
Urugvaja jums nav ne Saudu Arabija,ne Egipte!
, 2018-06-25 19:03, pirms 6 gadiem
Arāb ar izvilk tomēr Urugvaja malači
, 2018-06-25 19:03, pirms 6 gadiem
Ahhh.. Saūdi.. Ēģipte pašās beigās ielaiž. 3 punkti gar degunu
Slēpts komentārs: svomalraH
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:07, pirms 6 gadiem
Prognozējami! Kā nāk pretī kāds nopietnāks pretinieks par arābu kamieļdrāzējiem tā krieviem ir "zjopa"....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:07, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Prognozējami! Kā nāk pretī kāds nopietnāks pretinieks par arābu kamieļdrāzējiem tā krieviem ir "zjopa"....
Pievīla tavas cerības ? Jau nu kur kur,bet futbolā krievi neplātās.
Slēpts komentārs: Robis87
, 2018-06-25 19:10, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Laba spēle. Abas komandas izlikās uz 100 %.
Tu kuru spēli skatījies?? Kaut gan tev laikam taisnība - abas komandas izlikās, ka spēlē aktīvu futbolu. Urugvaja pie 2-0 vairs negribēja, Krievija vienkārši nevarēja
, 2018-06-25 19:12, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu kuru spēli skatījies?? Kaut gan tev laikam taisnība - abas komandas izlikās, ka spēlē aktīvu futbolu. Urugvaja pie 2-0 vairs negribēja, Krievija vienkārši nevarēja
Lai tā būtu,netaisos te baigi analizēt Abas komandas tika tālāk. Krievi 32 gadus to nespēja izdarīt. Tā kā viņi jau ir ar + zīmi šajā PČ.
Par ko pirms PČ krievi pat nesapņoja.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
, 2018-06-25 19:13, pirms 6 gadiem
Viss savās vietās un neredzu par ko te smieties par Krieviju baigi. Tiešām kāds domāja, ka krievi ir baigais spēks, ka tagad ir par ko smieties? Līdzīgi kā par Vāciju piemēram.

Beigās vai tik nenāk tikai par labu šis zaudējums krieviem. Lai bik dabūtu veselīgi ar pļauku pa ģīmi un varētu izlikt visu 1/8 finālā.
Iziet no grupas kā pirmajiem vai otrajiem... baigā atšķirība šajā grupā, 1/8 fināla kontekstā nav.
Ja zvaigznes sastājas, Krievija vēl joprojām var arī līdz 1/4 finālam aizkārpīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:14, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Agrāk Modrītim avatārā bija USA karogs
Protams. Viņš taču heito arī Jamaikas sprinteru izlasi
, 2018-06-25 19:15, pirms 6 gadiem
Nav gan prognozējami! Abās spēlēs domāju reti kurš tā varētu būt uzlicis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:18, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Pievīla tavas cerības ? Jau nu kur kur,bet futbolā krievi neplātās.
Nu,nu!
Palasi vinu saitus,tur tak katrs tagad ir eksperts un visi bija parliecinati ka Urugvaja viniem nav pretinieks!
, 2018-06-25 19:19, pirms 6 gadiem
Lielisks virsraksts.
, 2018-06-25 19:19, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Pievīla tavas cerības ? Jau nu kur kur,bet futbolā krievi neplātās.
Neplātās?! Paklausies viņu pirmo kanālu pēc spēles! Liekas, ka runa iet par kādiem daudzkārtējiem pasaules čempioniem kaut es piekrītu Pelem - krievi vinnēs pasaules čempi, tad kad brazīļi vinnēs hokeja čempi(lasi: nekad!)!
, 2018-06-25 19:20, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vienigā piebilde, ka agrāk nebija 1/8 fināli, bet gan uzreiz 1/4
Te daži eksperti aiz baigās futbola analīzes cenšas slēpt savu neadekvāto attieksmi pret noteikto valsti kā tādu.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
, 2018-06-25 19:21, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Neplātās?! Paklausies viņu pirmo kanālu pēc spēles! Liekas, ka runa iet par kādiem daudzkārtējiem pasaules čempioniem kaut es piekrītu Pelem - krievi vinnēs pasaules čempi, tad kad brazīļi vinnēs hokeja čempi(lasi: nekad!)!
Un ? Viņi nav un nekad nav bijuši futbola lielvalsts.
, 2018-06-25 19:21, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgais plātīzers šajā portālā esi tu
Palaizīji savam sunim olas?
, 2018-06-25 19:22, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Un ?
Vnk atbildeja tavam komantaram!

Platas vini platas!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs: DaMarcus
, 2018-06-25 19:22, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Vnk atbildeja tavam komantaram!

Platas vini platas!
Iemet man kādu video lūdzu ? Gribu redzēt,it sevišķi pirms turnīra sākuma.
, 2018-06-25 19:23, pirms 6 gadiem
Robis87 rakstīja: Nebūšu pārsteigts, ja krievi pret Urugvaju taupijas, jo pa lielam nav starpības iziet no grupas 1 vai 2, pretī visticamāk nāks vai Portugāle vai Spānija
Davai latvieši, atbalstam kaimiņus! 😂😂😂
Krieviem laukumā bija spēcīgākais sastāvs. + vēl savu skatītāju priekšā bija iespēja izcīnīt trešo-pēdējo uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:23, pirms 6 gadiem
Sportekspresā viens raksta, ka Smoļņikova noraidījums bija plānots, lai modelētu spēli pret Spāniju. Jo tu no pirmās minūtes liksies, ka spāņi ir vairākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:23, pirms 6 gadiem
Kad krievi sagrāva arābus, dažs labs jau viņiem finālu paredzēja. Arābi nav mēraukla. Vēl joprojām uzskatu, ka krieviem nav izredžu ne pret vienu top izlasi. Negribu krievus noniecināt
Bet tā tas vienkārši ir.
, 2018-06-25 19:23, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Iemet man kādu video lūdzu ?
Nu vecit,iesled youtubi un apskaties vai ari ieej sports.ru,tur tik daudz specialistu paradijies!
Paradijas pec divam uzvaram!
, 2018-06-25 19:24, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Lai tā būtu,netaisos te baigi analizēt Abas komandas tika tālāk. Krievi 32 gadus to nespēja izdarīt. Tā kā viņi jau ir ar + zīmi šajā PČ.
Par ko pirms PČ krievi pat nesapņoja.
Kāpēc ,tad nē ja ar izlozi riktīgi paveicās,cik pazīstu tos kuri seko futbolam visi prognozēja,ka no grupas izkļūs Urugvaja un raška.
, 2018-06-25 19:24, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mans suns olas neēd.
Bet tu ta laizi?
, 2018-06-25 19:24, pirms 6 gadiem
Krievijai kvalificēšanās izslēgšanas mačiem ir kosmoss, tāpēc sajūsma ir pamatota. Skatījos spēli pret Turciju un joprojām neticu, kā krievi transformējās par šādu te komandu. Tas tiešām ir kosmoss.
, 2018-06-25 19:25, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet tu ta laizi?
Man ir alerģija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:26, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Idiots netā lasa citu idiotu komentārus...

Varbūt Krievijas komanda arī teica, ka nu tik ies pēc titula? Varbūt sarkanajā laukumā jau čempionu parāde saskaņota?
Zīdainis kaut kāds 😁

Kaut kādu pārdzērušos komentētāju dēļ heitot komandu. Izej paelpo svaigu gaisu beidzot 😁
Viņi noskatās kaut kādu ākstu studiju,kura dalās divās nometnēs,kas cenšas tēlot baigos futbola ekspertus. Un uz tā fona atrod plātizerus.
, 2018-06-25 19:26, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Nu vecit,iesled youtubi un apskaties vai ari ieej sports.ru,tur tik daudz specialistu paradijies!
Paradijas pec divam uzvaram!
Cik debilam ir jābūt, lai kaut ko tādu skatītos, neesot krievam?
, 2018-06-25 19:26, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man ir alerģija.
Tas īstenībā ir triperis
, 2018-06-25 19:28, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kaut kā neloģiski, upurēt vienu no labākajiem aizsargiem dēļ ašaubāmiem taktikas ekserimentiem?
Joks taču! Un Smoļņikovs nav labs aizsargs, ar galvu nav labi.
, 2018-06-25 19:28, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc ,tad nē ja ar izlozi riktīgi paveicās,cik pazīstu tos kuri seko futbolam visi prognozēja,ka no grupas izkļūs Urugvaja un raška.
Nopietni ? Nav tak grūti pat SC ekspertu izteikumus atrast,kuri visi kā viens paredzēja krieviem fiasko un pēdējo vietu grupā. Liekot par favorītiem Urugvaju un Ēģipti ar brīnumbērnu Salahu priekšgalā.
Pat vēl pirms Rus vs Ēģipti. Un tikai pēc divām krievu uzvarām pēkšņi Arābi un Ēģipte palika par nekam nederīgām komandām.
, 2018-06-25 19:29, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņi noskatās kaut kādu ākstu studiju,kura dalās divās nometnēs,kas cenšas tēlot baigos futbola ekspertus. Un uz tā fona atrod plātizerus.
Ir tāds raidījums 1.kanālā "Место встречи", kuru reklamē Rīgas sabiedriskajā. Kādu reizi slēdzot pāri kanālus, trāpīju uz raidījumu par PK. Intereses pēc atstāju uz pāris minūtēm un sapratu, ka nedrīkst diskusijas par sportu atstāt diletantu ziņā. Tas bija pilnīgs murgs, turklāt kauss pat nebija pat sācies.
, 2018-06-25 19:29, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tas īstenībā ir triperis
Paldies! Noteikti nākamreiz palūgšu nosūtījumu uz analīzēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:30, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Nopietni ? Nav tak grūti pat SC ekspertu izteikumus atrast,kuri visi kā viens paredzēja krieviem fiasko un pēdējo vietu grupā. Liekot par favorītiem Urugvaju un Ēģipti ar brīnumbērnu Salahu priekšgalā.
Pat vēl pirms Rus vs Ēģipti.
Nerunāju par sporta centra ekspertiem,bet par tiem ar kuriem kopā spēlēts futbols un par tiem ar kuriem tiek skatīts PK.
, 2018-06-25 19:31, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Un ? Viņi nav un nekad nav bijuši futbola lielvalsts.
Ta huļi par tādu izlikties tagad? Es to nedomāju par parastiem krievu "boļelām", kam loģiski viņu "sbornaja" ir un būs vislabākā, bet par viņu studijas treneriem un analītiķiem, kas arī jau bija realitātes izjūtu pazaudējuši... Hokeja lielvalsts, jā ok, tur varētu piekrist. Futbola lielvalsts? Vidrīzākais nekad nebūs.
, 2018-06-25 19:31, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņi noskatās kaut kādu ākstu studiju,kura dalās divās nometnēs,kas cenšas tēlot baigos futbola ekspertus. Un uz tā fona atrod plātizerus.
Mani mīluļi angļi pirms turnīra vai tik nav izplātījušies daudz vairāk kā visi pārējie kopā ņemti. Pat komanda 😁

Pats Modrītis, savukārt, aij... kas tik te no viņa te Real Madrid sakarā nenāk ārā, kad pārliecību ieguvis, to iekšķīgā, šķidrā veidā, visticamāk, uzņemot 😁
, 2018-06-25 19:33, pirms 6 gadiem
Bukmeikeri jau pirms čēmpionāta paredzēja Krievijai 2.vietu grupā un čempionāta apraušānos 1/8 finālā. Tā kā viņi operē ar lielām naudām, neadekvātām fantāzijām nenododas.
, 2018-06-25 19:34, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Nerunāju par sporta centra ekspertiem,bet par tiem ar kuriem kopā spēlēts futbols un par tiem ar kuriem tiek skatīts PK.
Ja tu pats esi ar futbolu nodarbojies,tad lieliski saproti ka krievi pārspēja jau visdrošākās prognozes. Tad par ko mēs te runājam ?
Pat PSRS laikiem ar Ukraiņiem ierindā krievi nebija nekas sevišķs futbola pasaulē,kur nu vēl tagad. Sagatavošanās posmā tie kāsa visiem pēc kārtas.
, 2018-06-25 19:36, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja tu pats esi ar futbolu nodarbojies,tad lieliski saproti ka krievi pārspēja jau visdrošākās prognozes. Tad par ko mēs te runājam ?
Pat PSRS laikiem ar Ukraiņiem ierindā krievi nebija nekas sevišķs futbola pasaulē,kur nu vēl tagad. Sagatavošanās posmā tie kāsa visiem pēc kārtas.
Ne jau tikai ukraiņiem. Tur bija daudz labu tautību.
, 2018-06-25 19:36, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Ta huļi par tādu izlikties tagad? Es to nedomāju par parastiem krievu "boļelām", kam loģiski viņu "sbornaja" ir un būs vislabākā, bet par viņu studijas treneriem un analītiķiem, kas arī jau bija realitātes izjūtu pazaudējuši... Hokeja lielvalsts, jā ok, tur varētu piekrist. Futbola lielvalsts? Vidrīzākais nekad nebūs.
Krievi tak dzīvo psrs atmiņās ,kad pateicoties ukraiņiem dabūja EČ sudrabu un atceras pat uzvaru 1960 gada EČ priekštecī un ka OS reizēm labi nospēlēja.
, 2018-06-25 19:36, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Ta huļi par tādu izlikties tagad? Es to nedomāju par parastiem krievu "boļelām", kam loģiski viņu "sbornaja" ir un būs vislabākā, bet par viņu studijas treneriem un analītiķiem, kas arī jau bija realitātes izjūtu pazaudējuši... Hokeja lielvalsts, jā ok, tur varētu piekrist. Futbola lielvalsts? Vidrīzākais nekad nebūs.
Visi tak ir cilvēki un pēc tāda uzvaru gājiena kādam var arī jumtiņu noraut Tu vismaz nosauc par ko iet runa. Kuri ir tie treneri ? Ne jau daiļslidošanas
, 2018-06-25 19:37, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Sportekspresā viens raksta, ka Smoļņikova noraidījums bija plānots, lai modelētu spēli pret Spāniju. Jo tu no pirmās minūtes liksies, ka spāņi ir vairākumā.
Labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:38, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mani mīluļi angļi pirms turnīra vai tik nav izplātījušies daudz vairāk kā visi pārējie kopā ņemti. Pat komanda 😁

Pats Modrītis, savukārt, aij... kas tik te no viņa te Real Madrid sakarā nenāk ārā, kad pārliecību ieguvis, to iekšķīgā, šķidrā veidā, visticamāk, uzņemot 😁
Tu vari iedomāties, ka Meja apsveic Anglijas izlasi pēc uzvaras pret Hondurasu? Putins zvanīja izlasei . plātīšanās valsts mērogā ir tas, kas noskaņo pret krieviem jebkurā sporta veidā
, 2018-06-25 19:38, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mani mīluļi angļi pirms turnīra vai tik nav izplātījušies daudz vairāk kā visi pārējie kopā ņemti. Pat komanda 😁

Pats Modrītis, savukārt, aij... kas tik te no viņa te Real Madrid sakarā nenāk ārā, kad pārliecību ieguvis, to iekšķīgā, šķidrā veidā, visticamāk, uzņemot 😁
Tas pats par Angļiem runājot,es arī turu par tiem īkšķus. Un tie kas seko viņu izlasei zina ka nekādi dižie spīduļi PČ ietvaros tie arī nav. Uz papīra parasti favorīti,bet dzīvē ir kā ir. Bet nu šajā PČ ticu ka viņi var pat par čempioniem kļūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:40, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ne jau tikai ukraiņiem. Tur bija daudz labu tautību.
Nu futbolā vilka Ukraiņi. Pareizāk sakot Kijevas Dinamo sistēma.
Pārējie tur tā Masovkai .
, 2018-06-25 19:40, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Nu vecit,iesled youtubi un apskaties vai ari ieej sports.ru,tur tik daudz specialistu paradijies!
Paradijas pec divam uzvaram!
Pirms turnīra visi (arī paši krievi) stāstīja, ka šī ir visu laiku sliktākā viņu izlase un viņi izkritīs grupā. Izskatās, ka krieviem nekad nekas nevar būt pa vidam.
, 2018-06-25 19:40, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ko tur brīnīties, tas turpinās kopš 2013. gada Interesanti, ka laika posmā no 1992. līdz minētajam 2013. nekā tamlīdzīga nebija Lielākā daļa šeit esošo DR heiteru, piemēram, bija aktīvi to atbalstītāji Secinājums te ir viens, kā Jumpravas dziesmā, APMAINI KREKLU PA VĒJAM!
Man patīk tavs stils. Uzraksti kādu murgu, kuru kāds cits atspēko, a tu tik ieliec mīnusiņu un pēc tam reizes desmit atkal to pašu turpini gvelzt Tieši tāpat ir ar šo Tavu fantastiski murgaino komentu. Mošk Tevi no cietuma izlaida tajā 2013.gadā, ka mucā dzīvoji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:42, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: ja ukraiņi bija galvenais spēks PSRS izlasē, kāpēc Ukraina pirmo reizi lielajos turnīros uzspēlēja tik 2006.gadā, kamēr krieviem pirmais turnīrs jau 1994.gadā bija
Tāpēc ,ka vismaz divi gruzīni izvēlējās pārstāvēt krievijas izlasi un vairāki ukraiņi Onopka Ternavskis Kančelskis Jurans Šķerbakovs laikam vēl daži bija visus uz sitiena neatceros.
, 2018-06-25 19:42, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņi noskatās kaut kādu ākstu studiju,kura dalās divās nometnēs,kas cenšas tēlot baigos futbola ekspertus. Un uz tā fona atrod plātizerus.
Es tos ākstus tur arī ilgi paskatīties nevaru, bet pa Match tv studija nebija dikti labāka un tur nebūt neaicina nekādas TV slavenības vai citus jefiņus, bet futbola "drēbi" daudz maz zinošus kadrus... dikti tā retorika tur arī neatšķīrās no tā paša pirmā kanāla un par to jau ir runa! Tagad džeki tika atgriezti realitātē no viņu " iedomu mākoņiem".
, 2018-06-25 19:44, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bukmeikeri jau pirms čēmpionāta paredzēja Krievijai 2.vietu grupā un čempionāta apraušānos 1/8 finālā. Tā kā viņi operē ar lielām naudām, neadekvātām fantāzijām nenododas.
Taču ko tie bukmeikeri saprot, Harlis saka, ka 2.vieta ir kosmoss un neviens neko tādu negaidīja lai gan arī es, kā cilvēks, kas futbolam ikdienā neseko līdz, tik dzirdēju to, cik krieviem viegla grupa un ir visas iespējas tikt tālāk, ja vien nospēlēs līmenī.
, 2018-06-25 19:44, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kijevas Dinamo sapnis izbeidzās kaut kur 80.to beigās, vēl PSRS nesabrūkot
Švaka tev atmiņa jo 90 gados Ševčenko laika Kijevas Dinamo bija viens no Eiropas vadošajiem klubiem.
, 2018-06-25 19:44, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: ja ukraiņi bija galvenais spēks PSRS izlasē, kāpēc Ukraina pirmo reizi lielajos turnīros uzspēlēja tik 2006.gadā, kamēr krieviem pirmais turnīrs jau 1994.gadā bija
Jo krieviem tā futbola sistēma lai arī izjukusi,bet bija palikusi. Savukārt Ukraiņiem tā bija jāveido no nulles.
+ Pēc PSRS izjukšanas krievus turpināja pārstāvēt Ukraiņi. Būtu Labanovskis jaunāks ukri jau sen kādu EČ būtu uzvarējuši.
Un Kijevas Dinamo arī būtu paplosījies Eiropā.
, 2018-06-25 19:45, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Krievijai kvalificēšanās izslēgšanas mačiem ir kosmoss, tāpēc sajūsma ir pamatota. Skatījos spēli pret Turciju un joprojām neticu, kā krievi transformējās par šādu te komandu. Tas tiešām ir kosmoss.
Var jau pārspīlēt, protams, bet KOSMOSS, kad grupā ir Sūda arābija un Ēģipte un čempis notiek mājās?? Vahahaha.
, 2018-06-25 19:47, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Es tos ākstus tur arī ilgi paskatīties nevaru, bet pa Match tv studija nebija dikti labāka un tur nebūt neaicina nekādas TV slavenības vai citus jefiņus, bet futbola "drēbi" daudz maz zinošus kadrus... dikti tā retorika tur arī neatšķīrās no tā paša pirmā kanāla un par to jau ir runa! Tagad džeki tika atgriezti realitātē no viņu " iedomu mākoņiem".
Neredzēju to studiju,tā kā neņemos spriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:51, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Visi tak ir cilvēki un pēc tāda uzvaru gājiena kādam var arī jumtiņu noraut Tu vismaz nosauc par ko iet runa. Kuri ir tie treneri ? Ne jau daiļslidošanas
Es tik labi pēc purniem nepārzinu tos viņu trenerus (krievu futbolam kā sugai nesekoju līdz), bet tur parasti ir kāds futbolists vai vismaz futbola komentātors un arī kāds treneris (kā treneris bija kaut kāds "ļico kavkazkoj nacionaļnosti", kas cik saprotu ir kāds vietējā kluba treneris). Es zinu pēc "feiskontroļa" divus - Slucki un Sjominu!
, 2018-06-25 19:51, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu futbolā vilka Ukraiņi. Pareizāk sakot Kijevas Dinamo sistēma.
Pārējie tur tā Masovkai .
Ne jau tikai ukraiņi. Bija gruzīni. armēņi, vienu brīdi "Pahtakor". Vēsturiski krievu labos futbolistus var uzskaitīt uz vienas rokas pirkstiem - Jašins, Streļcovs, Netto, Ivanovs, Poņedeļniks
, 2018-06-25 19:53, pirms 6 gadiem
Utainie divas spēles nopirka bet urugvajai nepietika nauda...a paši spēlēt morālie kroplīši neprot...izlidos pirmajā spēlē uz izkrišanu..nekādas cieņas krievijai..
, 2018-06-25 19:55, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tur bija vairāku gadu plaisa Ševčenko bija jau pavisam citas paaudzes pārstāvis ar pavisam citu Kijevas Dinamo
Te runa vairāk bija par PSRS laika beigu periodu un Ukraiņu - Krievu izlašu tapšanas periodu
Tur lielu lomu nospēlēja tas ,ka uz 1994 gada PK atlasē kā psrs mantiniece spēlēja krievija un kā neatkarību atjaunojušas Baltijas valstis,bet pārējās bijušās psrs republikas netika šajā atlasē pielaistas dalībai.Tāpēc daudzi ukraiņi izlēma pārstāvēt krieviju un bija pāris gruzīnu.
, 2018-06-25 19:57, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Es tik labi pēc purniem nepārzinu tos viņu trenerus (krievu futbolam kā sugai nesekoju līdz), bet tur parasti ir kāds futbolists vai vismaz futbola komentātors un arī kāds treneris (kā treneris bija kaut kāds "ļico kavkazkoj nacionaļnosti", kas cik saprotu ir kāds vietējā kluba treneris). Es zinu pēc "feiskontroļa" divus - Slucki un Sjominu!
Tagad krievu katrs nākamais panākums jau būs kosmoss. Un domāju ka pret Portugāļiem krieviem būtu lielākas izredzes. Pret Spāņiem to nav vispār.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 19:58, pirms 6 gadiem
Pirmie divi pretinieki krieviem bija vieni no vājākajiem šajā turnīrā. Papriecājās, nu jau viss, pretinieki būs pavisam citi. Un pirmais no tiem Urugvaja arī lika viņiem saprast kas ir kas... lai gan šī spēle neko pa lielam neizšķīra jo kāda šķirba, pret Spāniju spēlēt vai Portugāli, pa dirsu dabūs tā vai tā...😁
, 2018-06-25 19:59, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Zinu, Juranu vēl šodien tur sauc par nodevēju
Tāpat kā Onopko un Kančeļski.
, 2018-06-25 20:00, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Zinu, Juranu vēl šodien tur sauc par nodevēju
Jo viņs tāds ir. jurani, bārtuļi, vētras vienmēr būs nievu objekti.
, 2018-06-25 20:01, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jo viņs tāds ir. jurani, bārtuļi, vētras vienmēr būs nievu objekti.
Tu nosodi pēc tā paša principa kā krievi LV leģionārus ? Tad jau tu neko labāks par tiem neesi.
, 2018-06-25 20:05, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu nosodi pēc tā paša principa kā krievi LV leģionārus ? Tad jau tu neko labāks par tiem neesi.
Pats saproti ko pateici? Tu salīdzini tos ākstus ar čaļiem kuri gāja nāvē jo tika piespiesti karot? debloīds.
, 2018-06-25 20:08, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu nosodi pēc tā paša principa kā krievi LV leģionārus ? Tad jau tu neko labāks par tiem neesi.
Pret kuru naidīgu spēku Vētram un Bārtulim tad ir jāaizstāv Latvija, pievienojoties krievijai?
, 2018-06-25 20:11, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pats saproti ko pateici? Tu salīdzini tos ākstus ar čaļiem kuri gāja nāvē jo tika piespiesti karot? debloīds.
Ja cilvēkam ar spriestspēju viss kārtībā, viņs jau pēc definīcijas nevar būt vate (ne katrs krievs pēc tautības ir vate). Bet ja viņš ir vate, nu tad gaidi brīnumus un wtf momentus bieži
, 2018-06-25 20:16, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pats saproti ko pateici? Tu salīdzini tos ākstus ar čaļiem kuri gāja nāvē jo tika piespiesti karot? debloīds.
Tas princips ir tik neskaidrs, ka iespējams viņš domāja kaut kādus KHL leģionārus. Grūti saprast.
, 2018-06-25 20:18, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tas princips ir tik neskaidrs, ka iespējams viņš domāja kaut kādus KHL leģionārus. Grūti saprast.
Nu es ceru, lai kā esam savulaik plēsušies Harli uzskatu par adekvātu.
, 2018-06-25 20:18, pirms 6 gadiem
Objektīvi: Divas uzvaras Krievijai (pret Saudi un Eģipti) ir pelnītas bet tas ir pat vairāk nekā viņi var sasniegt. Urugvāja kārtu stiprāka par viņiem, bet šajā spēlē to īpaši nevarēja redzēt. Abi pirmie vārti vairāk kuriozi un arī spēlējot vairākumā urugvājiešu pārsvars nebija jūtams. Man tagad vairāk interesē kā šodien taktiski spēlēs Portu un Spāņi, jo neviens negribēs tikties ar Urugvāju.
, 2018-06-25 20:19, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja cilvēkam ar spriestspēju viss kārtībā, viņs jau pēc definīcijas nevar būt vate (ne katrs krievs pēc tautības ir vate). Bet ja viņš ir vate, nu tad gaidi brīnumus un wtf momentus bieži
Aburts samīnusoja, pat tekstu kurā ne katrs krievs ir vate Laikam aiz inerces
, 2018-06-25 20:19, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pats saproti ko pateici? Tu salīdzini tos ākstus ar čaļiem kuri gāja nāvē jo tika piespiesti karot? debloīds.
Es neko nelīdzināju,tik pajautāju tev vai tā nav vienāda vērtēšanas pieeja.
Uz ko dabūju pretjautājumu..
, 2018-06-25 20:21, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Es neko nelīdzināju,tik pajautāju tev vai tā nav vienāda vērtēšanas pieeja.
Uz ko dabūju pretjautājumu..
kā tur vispār kaut ko var salīdzināt? Es pateicu ka tādi kadri savās tautās tiek nievāti, tu vari nepiekrist, bet es nezinu nevienu kurš Barselonā bija par NVS nevis leišiem.
, 2018-06-25 20:21, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Pret kuru naidīgu spēku Vētram un Bārtulim tad ir jāaizstāv Latvija, pievienojoties krievijai?
Tur jau tā lieta ka naidīgā spēka nav,sportistu sakarā. Bet naids ir.
, 2018-06-25 20:24, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kā tur vispār kaut ko var salīdzināt? Es pateicu ka tādi kadri savās tautās tiek nievāti, tu vari nepiekrist, bet es nezinu nevienu kurš Barselonā bija par NVS nevis leišiem.
Mūsdienu sportā sportisti maina karogus,tā ir viņu izvēle. Un tā ir normāla parādība.
Ko tur runāt par tiem ja daudziem plānprātiņiem pat Haris ar Znaroku nav latvieši. Tikai par to ka trenē.
, 2018-06-25 20:25, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Mūsdienu sportā sportisti maina karogus,tā ir viņu izvēle. Un tā ir normāla parādība.
Un normāli ir arī tas, ka kādam tas nepatīk. Kur problēma?
, 2018-06-25 20:28, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kreipāns ir par Vāciju. Par Krieviju vēl neviens latviešu komentētājs nav bijis.
Vēl vairāk jau par POL un Češy, kuri gan šoreiz nava.
, 2018-06-25 20:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Un normāli ir arī tas, ka kādam tas nepatīk. Kur problēma?
Labi,tu man labāk pastāsti ko domā par Argentīnu šajā PČ ? Un it sevišķi Mesī.
, 2018-06-25 20:28, pirms 6 gadiem
Nav jau brīnums,ka sagrāva mājiniekus,izkārtojums tak 4-5-2!!!Visa spēle vairākumā,beigās pat par diviem vairāk?!Ha ha ha...
, 2018-06-25 20:31, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Viss savās vietās un neredzu par ko te smieties par Krieviju baigi. Tiešām kāds domāja, ka krievi ir baigais spēks, ka tagad ir par ko smieties? Līdzīgi kā par Vāciju piemēram.

Beigās vai tik nenāk tikai par labu šis zaudējums krieviem. Lai bik dabūtu veselīgi ar pļauku pa ģīmi un varētu izlikt visu 1/8 finālā.
Iziet no grupas kā pirmajiem vai otrajiem... baigā atšķirība šajā grupā, 1/8 fināla kontekstā nav.
Ja zvaigznes sastājas, Krievija vēl joprojām var arī līdz 1/4 finālam aizkārpīties.
Golovins nebija un līdz ar to KRE spēlēja 9-11 es teiktu.
Tā kā viegla pastaiga tā nebūs.
1. gols bija URU klase. 2. gols bija nelaimes gadījums. Tā kā krievus nenovērtēt būs kļūda. Tā augstkalne strādā 2-3 nedēļas pat štangistiem, bet staijeriem 4-6 nedēļas.
, 2018-06-25 20:33, pirms 6 gadiem
Nu lūk,pirmais nopietnais pretinieks krieviem un uzreiz smags zāģis! pirmās divas spēles absolūti nebija rādītājs
, 2018-06-25 20:35, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ko tur brīnīties, tas turpinās kopš 2013. gada Interesanti, ka laika posmā no 1992. līdz minētajam 2013. nekā tamlīdzīga nebija Lielākā daļa šeit esošo DR heiteru, piemēram, bija aktīvi to atbalstītāji Secinājums te ir viens, kā Jumpravas dziesmā, APMAINI KREKLU PA VĒJAM!
pretī idiotu sasolītiem svētkiem...
Ar mistiskām laimes dejām
Tâ vieglāk no laika acīm novērsties.

episks stāsts.
Katrs var iztulkot kā savu.
LV Bībele : )
, 2018-06-25 20:36, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Sportekspresā viens raksta, ka Smoļņikova noraidījums bija plānots, lai modelētu spēli pret Spāniju. Jo tu no pirmās minūtes liksies, ka spāņi ir vairākumā.
Laba versija.
Labs humors.
Ja apzināti - cepuri nost!!!
, 2018-06-25 20:36, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Mūsdienu sportā sportisti maina karogus,tā ir viņu izvēle. Un tā ir normāla parādība.
Ko tur runāt par tiem ja daudziem plānprātiņiem pat Haris ar Znaroku nav latvieši. Tikai par to ka trenē.
Ja nezināji, tad Znaroks nav latvietis, bet parasts Čelabinskas krievs! Man pret viņu pretenziju nav nekādu. Parasts krievu savoks (pēc būtības) ar friču pasi, šad tad uzvedas adekvāti bet gana bieži ne un tādu Vovas "brīnumzemē" ir daudz.
, 2018-06-25 20:37, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Labi,tu man labāk pastāsti ko domā par Argentīnu šajā PČ ? Un it sevišķi Mesī.
Nav viņiem jaudas, ne Mesi ne komandai. Spēlētāji ir, komandas nav, laikam jau kaut kas tur iekšā komandā gruzd, bet laukumā nav tādas dzirksteles. Nu jāizkārpās no grupas un tad tāpat viņi paliek pretendenti uz uzvaru, šitādi jau ir redzēti, gan kā 1/8 nograb labi grupu nospēlējuši, gan kā mostas un noplosās tie kas sākumā bukseja. Bet ja ir taisniba par to šņagu ar treneri u.t.t. tad jau nograbēs. Katrā ziņā pret Nigeriju solās būt varen laba spēle, jāredz!
, 2018-06-25 20:42, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Ja nezināji, tad Znaroks nav latvietis, bet parasts Čelabinskas krievs! Man pret viņu pretenziju nav nekādu. Parasts krievu savoks (pēc būtības) ar friču pasi, šad tad uzvedas adekvāti bet gana bieži ne un tādu Vovas "brīnumzemē" ir daudz.
Es nerunāju par tautību. Bet to ka viņš pārstāvēja Latviju.
, 2018-06-25 20:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nav viņiem jaudas, ne Mesi ne komandai. Spēlētāji ir, komandas nav, laikam jau kaut kas tur iekšā komandā gruzd, bet laukumā nav tādas dzirksteles. Nu jāizkārpās no grupas un tad tāpat viņi paliek pretendenti uz uzvaru, šitādi jau ir redzēti, gan kā 1/8 nograb labi grupu nospēlējuši, gan kā mostas un noplosās tie kas sākumā bukseja. Bet ja ir taisniba par to šņagu ar treneri u.t.t. tad jau nograbēs. Katrā ziņā pret Nigeriju solās būt varen laba spēle, jāredz!
treneris astās Aguero malā pret Nigēriju , jo šamais skarbus vārdus pateicis viņam
, 2018-06-25 20:43, pirms 6 gadiem
Aukstāk par savu dirsu neuzleksi,Urugvaja super tā turpināt!
, 2018-06-25 20:44, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Labi,tu man labāk pastāsti ko domā par Argentīnu šajā PČ ? Un it sevišķi Mesī.
Par Argentīnu ir viens vārds - vāks! Un tur vairāk patreizējai situācijai viņiem ir trenera loxa "nopelns" nekā Messi vai pārējo čaļu.... bāz pamatā kaut kādus lokālās līgas špīlerus (lai arī it kā jaunos talantus) un turēt uz beņķa to pašu Dibalu, kas Itālijā(un ne tikai) ir saklapējis n-tos golus pa sezonu.... kā saka "no comment"... no citām redzētajām top līmeņa izlasēm pagaidām mazliet pārsteidz angļi, bet viņiem arī formāli pavājas izlases ir nākušas pretī un viņiem savs "reality check" būs pret beļģiem. Ta varēs rezēt, ko šie var izdarīt pret nopietnākiem pretiniekiem.
, 2018-06-25 20:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nav viņiem jaudas, ne Mesi ne komandai. Spēlētāji ir, komandas nav, laikam jau kaut kas tur iekšā komandā gruzd, bet laukumā nav tādas dzirksteles. Nu jāizkārpās no grupas un tad tāpat viņi paliek pretendenti uz uzvaru, šitādi jau ir redzēti, gan kā 1/8 nograb labi grupu nospēlējuši, gan kā mostas un noplosās tie kas sākumā bukseja. Bet ja ir taisniba par to šņagu ar treneri u.t.t. tad jau nograbēs. Katrā ziņā pret Nigeriju solās būt varen laba spēle, jāredz!
Es pat neņemos neko analizēt. Bet manuprāt bez Mesī Argentīna kapātu daudz labāk. Nav viņš izlases spēlētājs. Tādu netrūkst futbola vēsturē.
Man ar dēlu sanāca kašķis pēc pēdējās spēles. Viņš ir Ronaldo un Portugāles fans Izlases kontekstā Ronaldo ir dievs salīdzinot ar Mesī tur man nav ko likt pretī
, 2018-06-25 20:44, pirms 6 gadiem
Krievi padevās lai Svaress viñus nenograuž
, 2018-06-25 20:46, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nerunāju par tautību. Bet to ka viņš pārstāvēja Latviju.
Nu ne jau viņš pārstāvēja Latviju patriotisku jūtu vadīts
, 2018-06-25 20:47, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nu ne jau viņš pārstāvēja Latviju patriotisku jūtu vadīts
Neatceros ka par to kāds runātu,kad viņš ievilka LV elitē.
, 2018-06-25 20:48, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Es pat neņemos neko analizēt. Bet manuprāt bez Mesī Argentīna kapātu daudz labāk. Nav viņš izlases spēlētājs. Tādu netrūkst futbola vēsturē.
Man ar dēlu sanāca kašķis pēc pēdējās spēles. Viņš ir Ronaldo un Portugāles fans Izlases kontekstā Ronaldo ir dievs salīdzinot ar Mesī tur man nav ko likt pretī
Nu vinam vēl ir iespēja apgāzt Tavu teoriju, iespējams vinam labāk patīk spēlēt rudeņos/pavasaros. Grūti piekārt birku tadam meistaram, bet nu peč fakta jā, klubā un izlasē līdz šim divi dažādi Mesi.
, 2018-06-25 20:50, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Neatceros ka par to kāds runātu,kad viņš ievilka LV elitē.
Da, b.., su.., es arī īpaši ne, bet gadi iet un cilvēka darbi liek varoņdarbus vērtēt savādāk.
, 2018-06-25 20:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu vinam vēl ir iespēja apgāzt Tavu teoriju, iespējams vinam labāk patīk spēlēt rudeņos/pavasaros. Grūti piekārt birku tadam meistaram, bet nu peč fakta jā, klubā un izlasē līdz šim divi dažādi Mesi.
Es jau arī nepārstāju ticēt Bet nu viņa pohuistiskā pastaigāšanās pa laukumu vienkārši tracināja. Normālam trenerim tādu kadru būtu jānomaina vismaz profilaksei.
, 2018-06-25 20:52, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Da, b.., su.., es arī īpaši ne, bet gadi iet un cilvēka darbi liek varoņdarbus vērtēt savādāk.
Ko tad viņš tādu nodarījis tagadnē ?
, 2018-06-25 20:52, pirms 6 gadiem
Aiziet Irānieši liekat Portugālei raudāt šovakar
, 2018-06-25 20:55, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Krievi tak dzīvo psrs atmiņās ,kad pateicoties ukraiņiem dabūja EČ sudrabu un atceras pat uzvaru 1960 gada EČ priekštecī un ka OS reizēm labi nospēlēja.
60gada zeltā gan ukraiņu nebija tik daudz.
, 2018-06-25 20:57, pirms 6 gadiem
Ka man tas Timofejevs riebjas varetu skanju slegt ara
, 2018-06-25 20:57, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko tad viņš tādu nodarījis tagadnē ?
Pieminēšu pašu mazāko-stāvēja ar kolorado lentu.
, 2018-06-25 20:57, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau arī nepārstāju ticēt Bet nu viņa pohuistiskā pastaigāšanās pa laukumu vienkārši tracināja. Normālam trenerim tādu kadru būtu jānomaina vismaz profilaksei.
tas liecina ka komandā kaut kas nav kārtībā, ja spēs izrunāties un sakārtot lietas viss var notikt. Pārāk liela likme un jācer ka pakartos savus ego komandas labā
, 2018-06-25 20:58, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tāpēc ,ka vismaz divi gruzīni izvēlējās pārstāvēt krievijas izlasi un vairāki ukraiņi Onopka Ternavskis Kančelskis Jurans Šķerbakovs laikam vēl daži bija visus uz sitiena neatceros.
Tu domā Kaladze?! Nē viņš bija AC Milan un Gruzijā.
, 2018-06-25 20:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tas liecina ka komandā kaut kas nav kārtībā, ja spēs izrunāties un sakārtot lietas viss var notikt. Pārāk liela likme un jācer ka pakartos savus ego komandas labā
Portugāli skatīsies ? Vēl jau Irānai ir iespējas Vismaz teorētiskas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 21:00, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Pieminēšu pašu mazāko-stāvēja ar kolorado lentu.
Un kas tai lentai vainas ?
, 2018-06-25 21:00, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kijevas Dinamo sapnis izbeidzās kaut kur 80.to beigās, vēl PSRS nesabrūkot
Kijivas Dināmo spēks izbeidzās, jo nevienu nelaida ārā.
Tiklīdz Kančelskis no NVS uz RUS palika - tā MU paņēma šo. Kamēr Mihailičenko un ko visu savu nodzēra Staiku sprostā.
, 2018-06-25 21:01, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Un kas tai lentai vainas ?
Nu neizliecies par pilnīgu pajoli. ĀĀĀ, tu tak ari esi vatenis, taka ej d...
, 2018-06-25 21:01, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tu domā Kaladze?! Nē viņš bija AC Milan un Gruzijā.
viens bija Omari Tetradze, otru neatceros(maz spēlēja) vai nebija...
, 2018-06-25 21:01, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Portugāli skatīsies ? Vēl jau Irānai ir iespējas Vismaz teorētiskas.
Jau skatos Futbolā arī bumba ir apaļa un zāle samērā slidena
, 2018-06-25 21:02, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nu neizliecies par pilnīgu pajoli. ĀĀĀ, tu tak ari esi vatenis, taka ej d...
Es tev pajautāju normāli,bet tu mani tirst sūti
, 2018-06-25 21:02, pirms 6 gadiem
Par ko šodien? Irāna vai Portugāle?
, 2018-06-25 21:03, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Par ko šodien? Irāna vai Portugāle?
Portugale!
, 2018-06-25 21:03, pirms 6 gadiem
Portugāle.
, 2018-06-25 21:04, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Es tev pajautāju normāli,bet tu mani tirst sūti
Es tev normāli atbildēju, viss pietiek, vateni, skaties futbolu.
, 2018-06-25 21:04, pirms 6 gadiem
Pirmie golu varētu iesist irāņi, lai spēle jautrāka. Savādak atkal portugāle autobusus liks un vilks spēli, ja iesitīs pirmie.
, 2018-06-25 21:04, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Es tev normāli atbildēju, viss pietiek, vateni, skaties futbolu.
Kas tad vatei vainas ? Neko nezini par svētā Georga lentīti,ordeni ? Vieglāk pasūtīt tirst
, 2018-06-25 21:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pirmie golu varētu iesist irāņi, lai spēle jautrāka. Savādak atkal portugāle autobusus liks un vilks spēli, ja iesitīs pirmie.
Ta varetu but,Portugalei neizshkirts der!
, 2018-06-25 21:07, pirms 6 gadiem
Būtu rēcīgi ja Portugāle ar Spāniju pakāstu
, 2018-06-25 21:07, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Es tik labi pēc purniem nepārzinu tos viņu trenerus (krievu futbolam kā sugai nesekoju līdz), bet tur parasti ir kāds futbolists vai vismaz futbola komentātors un arī kāds treneris (kā treneris bija kaut kāds "ļico kavkazkoj nacionaļnosti", kas cik saprotu ir kāds vietējā kluba treneris). Es zinu pēc "feiskontroļa" divus - Slucki un Sjominu!
Visu cieņu dagestānim Čerčesovam, jo viņš vienmēr palicis Spartakā - spēlētāja karjerā!!!
, 2018-06-25 21:09, pirms 6 gadiem
Kā var tā nomēst ! Beidzot Andre Silva no spēles sākuma.
, 2018-06-25 21:09, pirms 6 gadiem
vēl varēja izkauties
, 2018-06-25 21:10, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas tad vatei vainas ? Neko nezini par svētā Georga lentīti,ordeni ? Vieglāk pasūtīt tirst
To ordeni krievu nacistiem dalīja. viss skaties
, 2018-06-25 21:10, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: To ordeni krievu nacistiem dalīja. viss skaties
Nu ? Vēl jo vairāk Tie tak pret komunistisko mēri cīnījās.
, 2018-06-25 21:11, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Par Argentīnu ir viens vārds - vāks! Un tur vairāk patreizējai situācijai viņiem ir trenera loxa "nopelns" nekā Messi vai pārējo čaļu.... bāz pamatā kaut kādus lokālās līgas špīlerus (lai arī it kā jaunos talantus) un turēt uz beņķa to pašu Dibalu, kas Itālijā(un ne tikai) ir saklapējis n-tos golus pa sezonu.... kā saka "no comment"... no citām redzētajām top līmeņa izlasēm pagaidām mazliet pārsteidz angļi, bet viņiem arī formāli pavājas izlases ir nākušas pretī un viņiem savs "reality check" būs pret beļģiem. Ta varēs rezēt, ko šie var izdarīt pret nopietnākiem pretiniekiem.
ARG trenē Starkoečea...
, 2018-06-25 21:13, pirms 6 gadiem
Nu irāņi gan laukumā pigorus taisa
, 2018-06-25 21:14, pirms 6 gadiem
vajag lai Irānieši iemauc vienus , citādi Portugāle var nobumbot 0:0
, 2018-06-25 21:14, pirms 6 gadiem
Maroka vadiba!
, 2018-06-25 21:15, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Maroka vadiba!
, 2018-06-25 21:16, pirms 6 gadiem
Ronaldo tūlīt ieliks
, 2018-06-25 21:16, pirms 6 gadiem
Maroc did it!
, 2018-06-25 21:17, pirms 6 gadiem
ha , Maroka
, 2018-06-25 21:17, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Maroc did it!
Ja Irāna ar Portugāli nospēlē neizšķirti ?? Kas tur sanāk ?
, 2018-06-25 21:17, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja Irāna ar Portugāli nospēlē neizšķirti ?? Kas tur sanāk ?
Spani tiek talak!
, 2018-06-25 21:18, pirms 6 gadiem
Kreipis teica ,ka Marokāņi jau 2 reizes ir uzvarējuši grupas pēdējā mačā
, 2018-06-25 21:18, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Spani tiek talak!
Bez intrigas. Žēl.
, 2018-06-25 21:19, pirms 6 gadiem
Es neticu ka Maroca uzvares Spanus!
, 2018-06-25 21:19, pirms 6 gadiem
Nu jau Spani iesita! Isko!
, 2018-06-25 21:21, pirms 6 gadiem
Ineasta atdod savu parādu.
, 2018-06-25 21:21, pirms 6 gadiem
1-1
, 2018-06-25 21:29, pirms 6 gadiem
Irāņi nemaz tik švaki neizskatās uz Portugāles fona
, 2018-06-25 21:29, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Lai tā būtu,netaisos te baigi analizēt Abas komandas tika tālāk. Krievi 32 gadus to nespēja izdarīt. Tā kā viņi jau ir ar + zīmi šajā PČ.
Par ko pirms PČ krievi pat nesapņoja.
Tā jau gluži nebija. Dominēja izteikumi, neko nevar zināt, bet no tādas grupas jāizkļūst.
, 2018-06-25 21:32, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tā jau gluži nebija. Dominēja izteikumi, neko nevar zināt, bet no tādas grupas jāizkļūst.
Sveiciens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 21:41, pirms 6 gadiem
Burts un co te rakstīja, ka fanošot par portugāļiem, jo tie esot baltās rases pārstāvji, nu sitiet mani nost, bet bez dvieļiem galvā irāņi izskatās baltāki nekā portugāļi, tagad vairs nesaprotu, kam man pēc baltā cilvēka kodeksa būtu vairāk jājūt līdz
, 2018-06-25 21:42, pirms 6 gadiem
Irāņi sāk pielāgoties Portugāļu spēlei.
, 2018-06-25 21:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Burts un co te rakstīja, ka fanošot par portugāļiem, jo tie esot baltās rases pārstāvji, nu sitiet mani nost, bet bez dvieļiem galvā irāņi izskatās baltāki nekā portugāļi, tagad vairs nesaprotu, kam man pēc baltā cilvēka kodeksa būtu vairāk jājūt līdz
Rasiste
, 2018-06-25 21:43, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Irāņi sāk pielāgoties Portugāļu spēlei.
man liekas, ka vienus viņi ieliks
, 2018-06-25 21:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: jopc kā ievilka
Kvarežma (R)
, 2018-06-25 21:45, pirms 6 gadiem
Kuarezma
, 2018-06-25 21:45, pirms 6 gadiem
jopc kā ievilka
, 2018-06-25 21:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Burts un co te rakstīja, ka fanošot par portugāļiem, jo tie esot baltās rases pārstāvji, nu sitiet mani nost, bet bez dvieļiem galvā irāņi izskatās baltāki nekā portugāļi, tagad vairs nesaprotu, kam man pēc baltā cilvēka kodeksa būtu vairāk jājūt līdz
Neviens portugālis vēl nav skraidījis ar spridzināšanās jostu pa Londonu vai Parīzi
, 2018-06-25 21:45, pirms 6 gadiem
Skaisti!
, 2018-06-25 21:46, pirms 6 gadiem
Portugāļi ielika?
, 2018-06-25 21:46, pirms 6 gadiem
smuki jau ielika Quaresma
, 2018-06-25 21:47, pirms 6 gadiem
O, tagad Portugāle uz otro puslaiku izstumts laukumā gigantisku divstāvīgo autobusu un visa gana interesantā spēle būs beigusies
, 2018-06-25 21:50, pirms 6 gadiem
Spāņiem obligāti vajag uzveikt tagad Maroku , citādi Urugvaja šiem tiks.
Kaut kā negribās lai Portugāle vs Krievija tiekas astoņdaļfinālā
, 2018-06-25 21:52, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Sveiciens
Sveiks!
Krievi reitingā ir nepamatoti zemu, jo citi aizvadīja atlasi, ieguva punktus, bet krievi kā saimnieki, nespēlēja un zaudēja punktus. Reāli, krieviem jābūt 30-40 vietā.
, 2018-06-25 21:52, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Spāņiem obligāti vajag uzveikt tagad Maroku , citādi Urugvaja šiem tiks.
Kaut kā negribās lai Portugāle vs Krievija tiekas astoņdaļfinālā
, 2018-06-25 21:54, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Spāņiem obligāti vajag uzveikt tagad Maroku , citādi Urugvaja šiem tiks.
Kaut kā negribās lai Portugāle vs Krievija tiekas astoņdaļfinālā
Tu domā krievi var Portugālei iekost?
, 2018-06-25 21:54, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Sveiks!
Krievi reitingā ir nepamatoti zemu, jo citi aizvadīja atlasi, ieguva punktus, bet krievi kā saimnieki, nespēlēja un zaudēja punktus. Reāli, krieviem jābūt 30-40 vietā.
Es nesekoju krievu futbolam,bet te sanāca parunāt ar vienu Rumāni,tas baigi lielīja krievu jauno paaudzi. Teica ka tie kaut kādā turnīrā esot pirmo vietu ieguvuši. Čalis bija baigi optimistisks saistībā ar jauno krievu paaudzi. + Lielīja krievu čempionātu.
, 2018-06-25 21:55, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nesekoju krievu futbolam,bet te sanāca parunāt ar vienu Rumāni,tas baigi lielīja krievu jauno paaudzi. Teica ka tie kaut kādā turnīrā esot pirmo vietu ieguvuši. Čalis bija baigi optimistisks saistībā ar jauno krievu paaudzi.
Kurā turnīrā? Piemaskavas mazgadīgo geju kausu?
, 2018-06-25 21:56, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Tu domā krievi var Portugālei iekost?
50/50
, 2018-06-25 21:57, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kurā turnīrā? Piemaskavas mazgadīgo geju kausu?
Nezinu. Man tas maz interesē.
, 2018-06-25 21:58, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Nezinu. Man tas maz interesē.
Tad ko klausies rumāņa murgos? Un stāsti mums te kaut kādus Rosija1 vai Pervij kanal vovana nosapņotos stāstiņus?
, 2018-06-25 22:03, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: O, tagad Portugāle uz otro puslaiku izstumts laukumā gigantisku divstāvīgo autobusu un visa gana interesantā spēle būs beigusies
tak kas tas par resni avatarā un kur pazuda neputns?
, 2018-06-25 22:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tak kas tas par resni avatarā un kur pazuda neputns?
Neputns nekur nav pazudis.
, 2018-06-25 22:07, pirms 6 gadiem
Nebiju gaidījis tik pārliecinošu Urugvajas izlasi. Man kā tādam, kas pārāk nezin iekšupusi sāk likties, ka ir komandas, kas formas pīķi sāk sasniegt no 1/8 fināla - Urugvaja un pārējās favorītes, bet iespējams, ka kļūdos.
Krievijas izlase iepriekšējās divās spēlēs pat 80 minūtē izskatījās, tā ka būtu nospēlējusi 45 minētes.
Gaidīsim nākamās spēles un prieks par rezultatīvu futbolu šajā pasaules čempī
, 2018-06-25 22:09, pirms 6 gadiem
Tomer skatisies!
, 2018-06-25 22:10, pirms 6 gadiem
Pendelis
, 2018-06-25 22:10, pirms 6 gadiem
Drīz varēs tiesāt bērni,jo ausī kāds iečukstēs kas bija vai nē
, 2018-06-25 22:10, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Pendelis
Bija ari!
, 2018-06-25 22:10, pirms 6 gadiem
Irāņi tulīt spārdīs tiesnesi
, 2018-06-25 22:11, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Bija ari!
Bija
, 2018-06-25 22:11, pirms 6 gadiem
, 2018-06-25 22:12, pirms 6 gadiem
Sāpe. Mesis nav vientuļš.
, 2018-06-25 22:12, pirms 6 gadiem
nu izvilka jau izcili Irāniešu varočiks
, 2018-06-25 22:12, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja:
Man liekas ka parak atri vartsargs izleca!
, 2018-06-25 22:12, pirms 6 gadiem
Kaut kādi širminieki bļe...
, 2018-06-25 22:13, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kaut kādi širminieki bļe...
Karstasinīgie.
, 2018-06-25 22:15, pirms 6 gadiem
Šis gan bija forši, vārtsargs malacis, bet nu, cik man ir bijusi darīšana ar irāņiem, tad viņi ir diezgan psihi un diez vai vairs spēs nomierināties un savākties, lai izmantotu šo emocionālo iespēju.
, 2018-06-25 22:16, pirms 6 gadiem
man juška ,ka kāds no Irāņiem noraus sarkano
, 2018-06-25 22:16, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Bija
NEBIJA!
, 2018-06-25 22:17, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: NEBIJA!
Akls esi?
, 2018-06-25 22:17, pirms 6 gadiem
ņifigā kā Irāņi saspēlējās
, 2018-06-25 22:18, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Šis gan bija forši, vārtsargs malacis, bet nu, cik man ir bijusi darīšana ar irāņiem, tad viņi ir diezgan psihi un diez vai vairs spēs nomierināties un savākties, lai izmantotu šo emocionālo iespēju.
Es pazinu vienu irāni, kurš stāstīja, ka viņi 10 gados ir iestādījuši 2 mlj ha meža... Un viņš neģība, ēdot cūkgaļu!
Tā ir 1/3 LV teritorijas...
Spriedīsim par viņiem viņu mājās!!!
, 2018-06-25 22:21, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es pazinu vienu irāni, kurš stāstīja, ka viņi 10 gados ir iestādījuši 2 mlj ha meža...
Tā ir 1/3 LV teritorijas...
Spriedīsim par viņiem viņu mājās!!!
Visas kalnu klintis nostādīja ar mazām eglītēm!
, 2018-06-25 22:21, pirms 6 gadiem
Nosita Portugāli .
, 2018-06-25 22:22, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Akls esi?
Nekāda apzināta pārkāpuma nebija , saskārās no mugurpuses. Tad jau vispār pieskarties nevarētu!
, 2018-06-25 22:24, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Nekāda apzināta pārkāpuma nebija , saskārās no mugurpuses. Tad jau vispār pieskarties nevarētu!
Tā bija bloķēšana.
, 2018-06-25 22:25, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es pazinu vienu irāni, kurš stāstīja, ka viņi 10 gados ir iestādījuši 2 mlj ha meža... Un viņš neģība, ēdot cūkgaļu!
Tā ir 1/3 LV teritorijas...
Spriedīsim par viņiem viņu mājās!!!
Pusotru gadu nostrādāju Londonā ļoti netālu no Irānas vēstniecības laikā, kad viņiem tur aktīvi notika protesti un liela daļa protestētāju nāca pie mums labierīcības izmantot, toreiz vairāku mēnešu garumā dabūju ar viņiem diendienā komunicēt un nekas baigi patīkams tas nebija.
, 2018-06-25 22:27, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Visas kalnu klintis nostādīja ar mazām eglītēm!
Nē - apstādīja pustuksnešus, jo zem kokiem neizdeg zāle. Mana sajūta, ka tie meži tādi mūsu ābeļdārzi vien, bet no viens 5m ābeles ēna 24h laikā uz 100m2 un tur zāle jau aug.
, 2018-06-25 22:28, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Pusotru gadu nostrādāju Londonā ļoti netālu no Irānas vēstniecības laikā, kad viņiem tur aktīvi notika protesti un liela daļa protestētāju nāca pie mums labierīcības izmantot, toreiz vairāku mēnešu garumā dabūju ar viņiem diendienā komunicēt un nekas baigi patīkams tas nebija.
Tu domā, ka bēg labākā sabiedrības daļa, ja nav karš...
Irānā pēd. karš beidzās 1986.g, kad Sems palīdzēja Sadamam.
, 2018-06-25 22:29, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nē - apstādīja pustuksnešus, jo zem kokiem neizdeg zāle. Mana sajūta, ka tie meži tādi mūsu ābeļdārzi vien, bet no viens 5m ābeles ēna 24h laikā uz 100m2 un tur zāle jau aug.
Gan jau valsts programma, lai pustuksnesis nepārvērstos tuksnesī, no kura jau vairs atpakaļ ceļa īsti nav.
, 2018-06-25 22:30, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tā bija bloķēšana.
Vari saukt kā gribi taču ja par katru tādu sūdu piešķirs pendeli....Starp citu liekas uz to iet! Īpaši jau pret tādu superzvaigzni!
, 2018-06-25 22:33, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Vari saukt kā gribi taču ja par katru tādu sūdu piešķirs pendeli....Starp citu liekas uz to iet! Īpaši jau pret tādu superzvaigzni!
Nē, visi redz pārkāpumu, tu nē. Ja sods ir soda laukumā, tad ir pendele. Un viss!!!!
, 2018-06-25 22:35, pirms 6 gadiem
pajāt visiem uz tiesnesi
, 2018-06-25 22:36, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tu domā, ka bēg labākā sabiedrības daļa, ja nav karš...
Irānā pēd. karš beidzās 1986.g, kad Sems palīdzēja Sadamam.
Emigrē visdažādākie cilvēki, tas ir tīrākais mīts, ka to dara tik kkādi mūdži. Man tur bija pietiekami liels 'sampls', kur tika ietverti gan abi dzimumi, gan pietiekami plašs vecuma diapazons, lai varētu izdarīt kkādus secinājumus par kultūras līmeni.
, 2018-06-25 22:37, pirms 6 gadiem
Pajāt VAR
, 2018-06-25 22:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pajāt visiem uz tiesnesi
Sen jau spēli izlaidis, kāpēc tur neaizgāja paskatīties atkārtojumu gan nav skaidrs.
, 2018-06-25 22:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pajāt visiem uz tiesnesi
Tiešām tā izskatās
domāju , ka viņš pēdējo spēli turnīrā šodien tiesā
, 2018-06-25 22:39, pirms 6 gadiem
Mroka ielika otru golu!
, 2018-06-25 22:40, pirms 6 gadiem
Irānis notēloja 100%
, 2018-06-25 22:41, pirms 6 gadiem
Tiesnesis aizvada savu labāko spēli
, 2018-06-25 22:41, pirms 6 gadiem
tiesnesis ir izlaidis spēli no savām rokām!
, 2018-06-25 22:41, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Mroka ielika otru golu!
vāks ibio
, 2018-06-25 22:41, pirms 6 gadiem
drausmīga tiesāšana
, 2018-06-25 22:41, pirms 6 gadiem
Bet te arī normāls kapiņš!
, 2018-06-25 22:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: vāks ibio
Kāpēc?
, 2018-06-25 22:42, pirms 6 gadiem
Maroka uzvar Spāņus atkal
, 2018-06-25 22:43, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Irānis notēloja 100%
Ronaldo to kustību izdarīja apzināti 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 22:44, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc?
Marokāņi nav iekļauti baltā cilvēka kodeksā
, 2018-06-25 22:44, pirms 6 gadiem
Maroc kauj spaniardes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-25 22:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ronaldo to kustību izdarīja apzināti 100%
Protams,ka apzināti,lai tiktu garām.Nejau viņš speciāli viņam sita.
, 2018-06-25 22:45, pirms 6 gadiem
70 metrus aizmest ar roku bumbu ir jāmāk!
, 2018-06-25 22:45, pirms 6 gadiem
eh, nebūtu haļavnā Irānas vinne pret Maroku, tie ietu ārā no grupas
, 2018-06-25 22:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Emigrē visdažādākie cilvēki, tas ir tīrākais mīts, ka to dara tik kkādi mūdži. Man tur bija pietiekami liels 'sampls', kur tika ietverti gan abi dzimumi, gan pietiekami plašs vecuma diapazons, lai varētu izdarīt kkādus secinājumus par kultūras līmeni.
Es nerunāju par diplomātisko un eksporta līmeni.
Feel the difference?!
, 2018-06-25 22:46, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Marokāņi nav iekļauti baltā cilvēka kodeksā
No tāda skata punkta, vispār nesaprotu kāpēc nebalto izlases spēlē Pasaules kausā, un eiropas izlasēs visādi čorti
, 2018-06-25 22:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc?
Nu man ir tāds privāta prognožu spēle un tur likās ir kā minimums viens drošs punkts
, 2018-06-25 22:47, pirms 6 gadiem
Bet nu tā, es šodien reizes trīs sevi spēcīgāk iepļaukāju odus sitot, kā šitie sportisti saņēmuši "sitienus" no pretiniekiem pēc tam valstās pa zemi.
, 2018-06-25 22:47, pirms 6 gadiem
Paga,kas notiek ja Irāna izrauj 1:1 un S'pānija zaud?Tāpat spāņiem pietiek?
, 2018-06-25 22:49, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bet nu tā, es šodien reizes trīs sevi spēcīgāk iepļaukāju odus sitot, kā šitie sportisti saņēmuši "sitienus" no pretiniekiem pēc tam valstās pa zemi.
beidz nu muldēt gudri ! Varu saderēt ka nevienu normālu sitienu pa kājam kādu futbolisti saņem no naglotam kurpēm nekad dzīve neesi saņēmusi un sajutusi !
, 2018-06-25 22:49, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu man ir tāds privāta prognožu spēle un tur likās ir kā minimums viens drošs punkts
šajā čempī ne parko nevar būt drošs
, 2018-06-25 22:49, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bet nu tā, es šodien reizes trīs sevi spēcīgāk iepļaukāju odus sitot, kā šitie sportisti saņēmuši "sitienus" no pretiniekiem pēc tam valstās pa zemi.
Labi rūkts!
Bet šai sausajā vasarā visi knauši beigti, ku ta tāds novāds, ku kož?!
, 2018-06-25 22:50, pirms 6 gadiem
Cirks bļed
, 2018-06-25 22:50, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: beidz nu muldēt gudri ! Varu saderēt ka nevienu normālu sitienu pa kājam kādu futbolisti saņem no naglotam kurpēm nekad dzīve neesi saņēmusi un sajutusi !
Neimārim sieva nemāk lāpīt zeķi.
, 2018-06-25 22:50, pirms 6 gadiem
nu tur bij tīrs gols Spānijai ! Taisnībai ir jāuzvar !
, 2018-06-25 22:51, pirms 6 gadiem
Es piss šito cirku
, 2018-06-25 22:51, pirms 6 gadiem
domāju Spānu golu ieskaitīs
, 2018-06-25 22:51, pirms 6 gadiem
Tagad notiek bizness!!!
, 2018-06-25 22:51, pirms 6 gadiem
Spani izlidzina!
, 2018-06-25 22:51, pirms 6 gadiem
Tiesnesis tupina spīdēt
, 2018-06-25 22:52, pirms 6 gadiem
VAR
, 2018-06-25 22:52, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es nerunāju par diplomātisko un eksporta līmeni.
Feel the difference?!
Kāda starpība, par ko tu runā? Es padalījos savā pieredzē, tev ar šo info vispār nekas nav jādara.
, 2018-06-25 22:52, pirms 6 gadiem
Ferdinands Jerro gaidot liktenīgo lēmums izskatījās pēc sagrautas nelaimes čupiņas !
, 2018-06-25 22:52, pirms 6 gadiem
Kaut kādi murgi
, 2018-06-25 22:53, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kāda starpība, par ko tu runā? Es padalījos savā pieredzē, tev ar šo info vispār nekas nav jādara.
Jods futenes laikā nepārtraukti ko "smagu" lieto, es pat īsti nemēģinu iebraukt ko šis raksta
, 2018-06-25 22:53, pirms 6 gadiem
Bet nu šitā spēle, garlaicīgi toč nav
, 2018-06-25 22:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tiesnesis tupina spīdēt
domāji videotiesnesi ? Ne jau lēmumu pieņēma tas kas laukumā un stulbie marokāni piepi$aas laukuma tiesnesim kas par shtellem kas notiek, lai gan šis to lēmumu nekādi nevar ne ietekemēt ne mainit !
, 2018-06-25 22:53, pirms 6 gadiem
portugāļi ielaida?
, 2018-06-25 22:53, pirms 6 gadiem
Portugālei nogāja
, 2018-06-25 22:53, pirms 6 gadiem
Mehdi abala darusalem
, 2018-06-25 22:54, pirms 6 gadiem
ES PISS CIK TUVU iRĀŅI BIJA
, 2018-06-25 22:54, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kāda starpība, par ko tu runā? Es padalījos savā pieredzē, tev ar šo info vispār nekas nav jādara.
Vai es ko apspļauju, es normāli izsakos.
, 2018-06-25 22:55, pirms 6 gadiem
Šitā turpinot tiesnesi uzraus zarā
, 2018-06-25 22:55, pirms 6 gadiem
Spaņi tagad ir pirmie grupā , Portugāļi otrie paliek
, 2018-06-25 22:56, pirms 6 gadiem
Spāņi pirmie!
, 2018-06-25 22:56, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Spaņi tagad ir pirmie grupā , Portugāļi otrie paliek
Značit spāņi ņems priekšā vatņikus 1/8 finālā !
, 2018-06-25 22:59, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: beidz nu muldēt gudri ! Varu saderēt ka nevienu normālu sitienu pa kājam kādu futbolisti saņem no naglotam kurpēm nekad dzīve neesi saņēmusi un sajutusi !
Tu tiešām domā, ka man strādājot laukos un ar tehniku nesanāk regulāri norauties kā pa kājām tā pa nagiem? Ar buciem, protams, man neviens nezvete, bet atsist pirkstus no sirds pievelkot skrūvi un izslidot atslēgai gan pāris nedēļas atpakaļ sanāca, ka vēl tagad nevar bez sapites pirkstu atlocit
, 2018-06-25 23:06, pirms 6 gadiem
Gribēja ar jauno video atkārtojumu sistēmu uzlabot objektivitāti tagad izskatās notiek otrādi! Portugāļiem tīri nozaga uzvaru!
, 2018-06-26 11:21, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ARG trenē Starkoečea...
Cik dzirdēju no Match tv teiktā (ko it kā ir teicis Maradona), tad ja Argentīna netiks tālāk, tad šitas kadrs var mājās nemaz nebraukt! Veselības labad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja