Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Kolumbija pamatlaikā izglābjas, tomēr Anglija noņem lāstu un uzvar pendelēs

Kolumbija pamatlaikā izglābjas, tomēr Anglija noņem lāstu un uzvar pendelēs
Anglijas izlases vārtsargs Džordans Pikfords komandas biedru ielenkumā.
Foto: Reuters/Scanpix

Pasaules kausa finālturnīra pēdējā astotdaļfināla spēlē otrdienas vakarā "Spartak" stadionā Maskavā Anglijas valstsvienība pēcspēles sitienu sērijā ar 1:1 (4:3) pārspēja Kolumbijas futbolistus. Ceturtdaļfināla duelī Anglija tiksies ar Zviedriju.

Spēles sākumā pirmie bīstamie momenti veidojās pie Kolumbijas izlases vārtiem, bet droši darbojās vārtsargs Davids Ospina. Angļi centās spēlēt ātri un 10. minūtē izpildīja jau trešo stūra sitienu, bet kolumbieši atbildēja ar zibenīgiem pretuzbrukumiem. Turpinājumā Rahīma Stērlinga sitienu bloķēja kolumbiešu aizsargs, bet 16. minūtē Harijs Keins no sarežģītas pozīcijas sita ar galvu pāri vārtiem.

Puslaika vidū angļu pārsvars mazinājās, kolumbieši arvien vairāk sāka kontrolēt bumbu, tomēr reālas vārtu gūšanas iespējas nespēja izveidot ne vieni, ne otri. Netrūka arī dažādu asumu, kulmināciju sasniedzot 41. minūtē, kad par iebakstīšanu ar galvu Džordanam Hendersonam sejā dzelteno kartīti nopelnīja Vilmārs Barrioss. Bet tam sekojošais Kīrana Tripjera soda sitiens no soda laukuma robežām lidoja garām vārtiem. Jau kompensācijas laika pēdējā minūtē iespēja radās Džesi Lingardam, taču labu un tēmētu sitienu izdarīt viņš nepaspēja.

Otrā puslaika sākumā pēc viena no centrējumiem Harijs Magvairs jau bija gatavs raidīt bumbu vārtos, tomēr pēdējā brīdī bumbai paspēja pieskarties kolumbiešu aizsargs. Bet dažas minūtes vēlāk pēc stūra sitiena Hariju Keinu soda laukumā nogāza Karloss Sančess, un tiesnesis Marks Geigers norādīja uz 11 metru soda sitiena atzīmi. Emocijas sita augstu vilni, tomēr lēmumu tas nemainīja, bet Keins pārliecinoši realizēja pendeli1:0. Keinam šie kļuva par sestajiem vārtiem šajā finālturnīrā, no kuriem puse gūta tieši ar 11 metru soda sitieniem.

Pēc pāris minūtēm teicama iespēja dubultot pārsvaru bija Deli Alli, kurš sita mazliet pāri vārtiem. Tikmēr Kolumbijas futbolistu emocijas plūda pāri malām – pie dzeltenajām kartītēm tika Radamels Falkao un Karloss Baka. Kamēr kolumbieši tērēja emocijas diskusijās ar tiesnesi, angļiem radās vēl pāris iespējas gūt otros vārtus. 81. minūtē piespēlē kļūdījās angļu aizsargs Kails Vokers, bet Huans Kvadrado pretuzbrukumā aizsita krietni garām vārtiem. Tomēr Kolumbijai vēl radās iespējas. Jau kompensācijas laikā vispirms pēc Mateusa Urives tālsitiena angļus glāba vārtsargs Džordans Pikfords, bet pēc sekojošā stūra sitiena un Jerri Minas raidījuma ar galvu neglāba arī viņš – 1:1. 195 centimetrus garajam kolumbiešu centra aizsargam šie bija jau trešie vārti šajā finālturnīrā, turklāt visi gūti ar galvu.

Papildlaikā bija jūtams, ka angļi īsti nav atguvušies pēc no rokām izlaistās uzvaras pamatlaikā. Bet Falkao papildlaika pirmā puslaika beigās radās diezgan laba iespēja izvirzīt Kolumbiju vadībā, taču sitiens ar galvu nebija precīzs. Otrais puslaiks iesākās ar lielisku vārtu gūšanas iespēju Džeimijam Vārdijam, tomēr, visticamāk, vārti tik un tā nebūtu ieskaitīti, jo uzbrucējs atradās aizmugurē. 112. minūtē soda laukumā ierāvās aizsargs Denijs Rouzs, un bumba pēc viņa sitiena aizripoja gar pašu vārtu stabu. Drīz pēc tam teicama iespēja pēc stūra sitiena bija Ērikam Daieram, taču arī viņš netrāpīja vārtu rāmī. Arī atlikušajā laikā Anglijas futbolisti uzbruka vairāk, tomēr rezultāts nemainījās.

Pēcspēles sitienu sērijā Kolumbijas izlases labā vārtus guva Falkao, Kvadrado un Luiss Murjels, Urive trāpīja pa vārtu pārliktni, bet Bakas sitienu atvairīja Pikfords. Tikmēr Anglijas valstsvienības rindās precīzi sita Keins, Markuss Rešfords, Tripjers un Daiers, bet Hendersona sitienu atvairīja Ospina.

Kolumbija – Anglija 1:1 (0:0, 1:1, 3:4)
Vārti: Mina 90+3' – Keins 57’ (11 m.s.s.).
Brīdinājumi: Barioss 41’, Ariass 52’ K. Sančess 54’, Falkao 63’, Baka 64’, Kvadrado 118' – Hendersons 56’, Lingards 69'.
Kolumbija: Ospina – Ariass (Sapata 116'), Mina, D. Sančess, Mohika – Barrioss, Kvadrado, K. Sančess (Urive 79'), Kintero (Murjels 88'), Lerma (Baka 61’) – Falkao.
Anglija: Pikfords – Magvairs, Stounss, Vokers (Rešfords 113') – Jangs (Rouzs 102'), Lingards, Hendersons, Alli (Daiers 81'), Tripjers – Keins, Stērlings (Vārdijs 88').
Galvenais tiesnesis: Marks Geigers (ASV).

Pasaules kausa 1/8 fināls

DatumsLaiksSpēleRezultāts
30. jūnijs17:00Francija – Argentīna4:3
21:00Urugvaja – Portugāle2:1
1. jūlijs17:00Spānija – Krievija1:1 (3:4)
21:00Horvātija – Dānija1:1 (3:2)
2. jūlijs17:00Brazīlija – Meksika2:0
21:00Beļģija – Japāna3:2
3. jūlijs17:00Zviedrija – Šveice1:0
21:00Kolumbija – Anglija1:1 (3:4)

Turnīra labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsValstsVārti (Piespēles)
1.Harijs KeinsAnglija6 (0)
2. Romelu LukakuBeļģija4 (0)
3.Krištianu RonalduPortugāle4 (0)
4. Artjoms DzjubaKrievija3 (1)
5. Deniss ČeriševsKrievija3
6. Kilians MbapēFrancija3
7.Jerri MinaKolumbija3
8.Djēgu KostaSpānija3
9. Edinsons KavaniUrugvaja3

Pasaules kausa 1/4 fināls

DatumsLaiksSpēle
6. jūlijs17:00Urugvaja - Francija
21:00Brazīlija - Beļģija
7. jūlijs17:00Zviedrija - Anglija
21:00Krievija - Horvātija

  -4 [+] [-]

, 2018-07-03 23:57, pirms 6 gadiem
Glory! Glory!
Keins tomēr iesita un pļorkmanis bija Hendersons.
Daiers un Tripjērs gan no dokiem nokāpuši zēni ar cietiem nerviem - malači.
Zviedri būs cietāks rieksts.
Neitrālo līdzjutēju sirdis nopelnīja KOL, jo pēc ļoti apšaubāmas pendeles (skatīt KRE - SPA spēles 116.min un lēmumu) tomēr uzdāvīnāja trilleri nr.3, kurā pašiem nedaudz pietrūka beigās ķirkas!!!

  -3 [+] [-]

, 2018-07-03 23:57, pirms 6 gadiem
Pickwicks spēles varonis! From zero to hero!

  -4 [+] [-]

, 2018-07-03 23:58, pirms 6 gadiem
Tad būtu labāk viss beidzies 90 min...
I izgulējies būtu rīt.
I naudiņu saglābis.
: )

  +9 [+] [-]

, 2018-07-03 23:58, pirms 6 gadiem
Šoreiz pelnīti. Apsveicu! Īpaši jau jauno Pikfordu.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-03 23:59, pirms 6 gadiem
Jaunais angļu vārtusargs malacis. prieks par viņu!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-07-03 23:59, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Pickwicks spēles varonis! From zero to hero!
Un kur tad viņš bija "zero"? Hārts bija zero, bet ne jau Pikfords.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-03 23:59, pirms 6 gadiem
JĀ MALAČI ANGĻI, VARENĀ ANGLIJA. tik žēl ka neizdevās vinnēt pamatlaikā, apriebās kolumbiešu psihi

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:00, pirms 6 gadiem
Beidzot ir! Angliju veiksme nepameta.
Anglijā krogiem šonakt būs labs apgrozījums.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:00, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šoreiz pelnīti. Apsveicu! Īpaši jau jauno Pikfordu.
Vismaz vienu atbelza!

  +3 [+] [-]

, 2018-07-04 00:00, pirms 6 gadiem
Jā, Tripjērs man imponē, tas ir vecis gan klubā, gan izlasē.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:00, pirms 6 gadiem
Uhh!!! Kas par emocijām.
Bravo,angļi!

  +3 [+] [-]

, 2018-07-04 00:01, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kur tad viņš bija "zero"? Hārts bija zero, bet ne jau Pikfords.
80% cilvēku pirms tam nezināja par viņa eksistenci

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:01, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vismaz vienu atbelza!
Arī. Bet arī uzminēja šo to. Ospina mazliet nenoticēja, citādi būtu turpinājums.

  -4 [+] [-]

, 2018-07-04 00:01, pirms 6 gadiem
Spāņu kolonijas nograb viena pēc otras, tikai Beļģija palikusi.

  +5 [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Glory! Glory!
Keins tomēr iesita un pļorkmanis bija Hendersons.
Daiers un Tripjērs gan no dokiem nokāpuši zēni ar cietiem nerviem - malači.
Zviedri būs cietāks rieksts.
Neitrālo līdzjutēju sirdis nopelnīja KOL, jo pēc ļoti apšaubāmas pendeles (skatīt KRE - SPA spēles 116.min un lēmumu) tomēr uzdāvīnāja trilleri nr.3, kurā pašiem nedaudz pietrūka beigās ķirkas!!!
Ja Tu uzskati, ka tur bija apšaubāma pendele, tad iesaku nopirkt jaunas,daudz stiprākas brilles.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
Vienam te galīgi šīberis aizbraucis

  -4 [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Beidzot ir! Angliju veiksme nepameta.
Anglijā krogiem šonakt būs labs apgrozījums.
Es gan vēlēju, lai angļi samaksā par savu jēlumu līdz galam BEL spēlē.
BEL apdedzinājās, bet izspruka beigās, jo pret ANG vismaz gribēja uzvarēt ar otro sastāvu, kamēr ANG rēķināja vieglāko ceļu.

Ja tā ņem ZVE un HOR pa ceļam var apēst. ZVE nav kur pielikt vairs. Kā tikai nostāvēt. HOR laiž gaisu ārā un var pat nebūt pretī 1/2 ar tādu spēli kāda bija pret dāņiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
Sunderland skola! Izcili. Zviedri nākamie uz nokaušanu

  +8 [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: 80% cilvēku pirms tam nezināja par viņa eksistenci
Cilvēki, kuri neseko līdzi Anglijas futbolam noteikti nezināja

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
Viss ir labs, kas labi beidzas. Nākamajai spēlei angļiem vajadzētu būt vieglākai. Vismaz teorētiski. Patīkami šodien skatīties futbolu, atšķirībā no vakardienas teātra.
Neko dižu jau angļi nerādīja, bet nu Kolumbija vienmēr ir bijis spēks, tā ka grūta spēle bija paredzama.
Pendelēs es pat liktu uz Kolumbiem, tā ka atvieglota nopūta tagad

  +7 [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
Barcelona, paturiet Minu, riktīgs kaplis.

  +7 [+] [-]

, 2018-07-04 00:02, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uhh!!! Kas par emocijām.
Bravo,angļi!
Nu tik briesmīgi negribēja LTV7 komentētāji, lai angļu puisis atvaira to pendeli.

  -4 [+] [-]

, 2018-07-04 00:03, pirms 6 gadiem
Jāsaka kā ir pretīga spēle. Anglija vilšanās. Kolumbija ļoti liela vilšanās.

Anglijai šogad visu laiku ļoti veicas, tā ilgi nevar turpināties - tas dod labas cerības Zviedrijai.

 +19 [+] [-]

, 2018-07-04 00:03, pirms 6 gadiem
Kā var aizvākt to mērgli Auziņu no komentēšanas?!? Ar piketu, parakstiem?!!?! Jau kopš iepriekšējā cempionāta bojā skatīšanās prieku. Baigais futbola un hokej eksperts atradies.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:03, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cilvēki, kuri neseko līdzi Anglijas futbolam noteikti nezināja
Nu tie drošvien ir 80%

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:03, pirms 6 gadiem
Ak mans dievs... nervi vairāk beigti, kā skatoties mūsu izlases basī, hoķī un citur.
Smaga spēle, abas varēja tikt tālāk. Konkrētos spēles nogriežņos katra komanda bija labāka. Beidzot angļi lauza lāstu. Neizsakāms prieks. Šai izlasei vēl kur augt un augt. Līdzīgu spēli jau gaidīju.
1/4daļ fināls nebūs viegls pret Zviedriju, bet iespēja tikt pusfinālā izcila.
Glory England!!!
';

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu uzskati, ka tur bija apšaubāma pendele, tad iesaku nopirkt jaunas,daudz stiprākas brilles.
Kad Ramozu un Pikē gāza nost viena centrējuma laikā...'Te vēl bumbu pat neizspēlēja, kad jau iedeva.

Arlabunakti - rīt darbiņš!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:04, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Viss ir labs, kas labi beidzas. Nākamajai spēlei angļiem vajadzētu būt vieglākai. Vismaz teorētiski. Patīkami šodien skatīties futbolu, atšķirībā no vakardienas teātra.
Neko dižu jau angļi nerādīja, bet nu Kolumbija vienmēr ir bijis spēks, tā ka grūta spēle bija paredzama.
Pendelēs es pat liktu uz Kolumbiem, tā ka atvieglota nopūta tagad
Teorija šajā čempī nestrādā. Zviedri ir ļoti ciets rieksts.

  -4 [+] [-]

, 2018-07-04 00:04, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu tik briesmīgi negribēja LTV7 komentētāji, lai angļu puisis atvaira to pendeli.
Jā, abi tā mazliet vairāk par kolumbiešiem fanoja, bet visā visumā labi nokomentēja.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:04, pirms 6 gadiem
anguss rakstīja: Kā var aizvākt to mērgli Auziņu no komentēšanas?!? Ar piketu, parakstiem?!!?! Jau kopš iepriekšējā cempionāta bojā skatīšanās prieku. Baigais futbola un hokej eksperts atradies.
Blakus jau tāds pats klauns sēž un mēģina kaut ko jokot... Abi visu laiku bļauj, tāpat kā hokejā, kad 5 m virs vārtiem metiens

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:04, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu tie drošvien ir 80%
"Lielisks" minējums! Ar labu nakti!

  +8 [+] [-]

, 2018-07-04 00:05, pirms 6 gadiem
Angļi uzvarēja pendelēs? TĀ IR ZĪME NO DEBESĪM!!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:06, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es gan vēlēju, lai angļi samaksā par savu jēlumu līdz galam BEL spēlē.
BEL apdedzinājās, bet izspruka beigās, jo pret ANG vismaz gribēja uzvarēt ar otro sastāvu, kamēr ANG rēķināja vieglāko ceļu.
Nesanāca redzēt to spēli, bet pēc apskatiem un komentiem sapratu, ka angļi nebūt nemēģināja zaudēt. Centās iesist- vnk nesanāca. Beļģi tomēr arī nav nekādi vārguļi, tā ka vai gadījumā tavs ''jēlums'' patiesībā nebija vnk ''nevarība''?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:06, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Teorija šajā čempī nestrādā. Zviedri ir ļoti ciets rieksts.
Mongolja tāpat netiks tālāk...

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:06, pirms 6 gadiem
Spēles rezultātam jābūt noteiktam pamatlaikā vai sliktākajā gadījumā papildlaikā, PČ noteikt uzvarētāju pēc "pendelēm" ir galīgi nepareizi.

Paskatieties kā tiek noteikts uzvarētājs Play-Offos KHL, spēlē papildlaikus kamēr iesit.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:06, pirms 6 gadiem
patika !

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:07, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu tie drošvien ir 80%
80% nezina un kādu laiku nezinās, kas ir Donovans Mičels, bet Pikfordu jau kādu laiciņu zina puse pasaules.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:08, pirms 6 gadiem
Namej! Tu tomēr pieaudzis vecis, nakuj! Izsaucu Tevi uz 5 penāļu dueli. Sit/vārtsargs/Sit/vārtsargs. Es Tev 4 vēsi develē ievilkšu! Nu, cik var irst beztēmās?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:08, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 80% nezina un kādu laiku nezinās, kas ir Donovans Mičels, bet Pikfordu jau kādu laiciņu zina puse pasaules.
Aptauju studijā!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:08, pirms 6 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Angļi uzvarēja pendelēs? TĀ IR ZĪME NO DEBESĪM!!!!
Teica Šīrers 1996.gadā pēc uzvaras pār Spāniju

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:08, pirms 6 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Spēles rezultātam jābūt noteiktam pamatlaikā vai sliktākajā gadījumā papildlaikā, PČ noteikt uzvarētāju pēc "pendelēm" ir galīgi nepareizi.

Paskatieties kā tiek noteikts uzvarētājs Play-Offos KHL, spēlē papildlaikus kamēr iesit.
Spēle ir tāda pati "loterija" kā pendeles. Un pendeles ir futbola saldais ēdiens. Ļoti pareizi, ka tādas ir. Divi papildlaiki futbolā ir gana daudz. Ja būtu kā hokejā, tad fucis būtu vēl nebaudāmāks.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:09, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Aptauju studijā!
Cik % pasaules seko Pasaules kausam?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:09, pirms 6 gadiem
Anglija ja netiks fināla tad es nezinu kam janotiek..jo viniem paši vieglākie pāri iekrīt gan tagad gan ari tàlāk

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:09, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik % pasaules seko Pasaules kausam?
Es vairāk pirms pasaules kausa runāju

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:10, pirms 6 gadiem
Vispār ārprāts, ne reizi mūžā neesmu piedzīvojis spēli, kurā Anglija uzvar pendelēs.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Mongolja tāpat netiks tālāk...
Tu esi tik apnicīgs. Pats neesi ievērojis, ka vārdu ''mongolija'' lieto gandrīz katrā otrajā komandā? Jociņi pēc 200x lietošanas sāk smaržot pēc grīdas lupatām.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:10, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Namej! Tu tomēr pieaudzis vecis, nakuj! Izsaucu Tevi uz 5 penāļu dueli. Sit/vārtsargs/Sit/vārtsargs. Es Tev 4 vēsi develē ievilkšu! Nu, cik var irst beztēmās?
Kur atrodies? namejs tālu. ejam penāļus sist?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:10, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik % pasaules seko Pasaules kausam?
Un Čempī neko tādu nerādija, lai par viņu runātu, tāpēc arī teicu, from zero to hero!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:10, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kad Ramozu un Pikē gāza nost viena centrējuma laikā...'Te vēl bumbu pat neizspēlēja, kad jau iedeva.

Arlabunakti - rīt darbiņš!!!
Mani neinteresē ko tiesnesis sadarījā tajā mačā,, kuru starp citu, redzēju tikai daļēji, bet šeit bija neapšaubāma pendele.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:11, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Es vairāk pirms pasaules kausa runāju
Bet es runāju par Anglijas izlasi. Cik procenti pasaules pirms PK varēja nosaukt Anglijas izlases potenciālo sastāvu? Domāju, ka ka kāds procents labākajā gadījumā, tad ko tu te muldi par 80%?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:11, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Tu esi tik apnicīgs. Pats neesi ievērojis, ka vārdu ''mongolija'' lieto gandrīz katrā otrajā komandā? Jociņi pēc 200x lietošanas sāk smaržot pēc grīdas lupatām.
es Tev rakstīju? tak ieslēdz ignore un miers manuprāt vēl ne reizi neesu Tev ko rakstījis par mongoļiem

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:11, pirms 6 gadiem
anguss rakstīja: Kā var aizvākt to mērgli Auziņu no komentēšanas?!? Ar piketu, parakstiem?!!?! Jau kopš iepriekšējā cempionāta bojā skatīšanās prieku. Baigais futbola un hokej eksperts atradies.
Auziņš nav tas sliktākais. Protams, nosaukt "Everton" par Anglijas TOP komandu un stāstīt, ka Anglijas izlases spēlētāji nesimulē, kad tajā pašā Magvairs uztaisa pamatīgu simulāciju, nav īsti korekti, bet vismaz viņā vismaz var redzēt potenciālu, ja uzlabos faktoloģiju.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:11, pirms 6 gadiem
es te nesen lasīju komentos, ka EPL spēlē dzelzs veči, kas NEKAD nesimulē ....Hendersons galīgi nē

  +2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:11, pirms 6 gadiem
Futbolā jāievieš 70-75min tīrais laiks, lai atsijātu vibratorus (Neimārs), Dailes teātra aktierus, krampjainos mirējus, tos, kuri vēlas pabazarēt ar tiesnesi, mainītājus-pensionāru stila tipinātājus utml. Futbols playoffā sākas, ja ir 1:0 jebšu 0:1

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:11, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Un Čempī neko tādu nerādija, lai par viņu runātu, tāpēc arī teicu, from zero to hero!
Kurā čempī? Un pēc kā tu spried? Anglijai ir bijušas daudz pendeļu sērijas līdz šim?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:12, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet es runāju par Anglijas izlasi. Cik procenti pasaules pirms PK varēja nosaukt Anglijas izlases potenciālo sastāvu? Domāju, ka ka kāds procents labākajā gadījumā, tad ko tu te muldi par 80%?
Jesus, seko līdzi sarunai, es nerunāju par sastāvu, es runāju par vienu cilvēku, a tu man saki, ka viņš pazīstams jau riktīgi

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:12, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kurā čempī? Un pēc kā tu spried? Anglijai ir bijušas daudz pendeļu sērijas līdz šim?
Šajā čempī

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:12, pirms 6 gadiem
Ble, Namej? Kad pendeles Daugavā?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kur atrodies? namejs tālu. ejam penāļus sist?
Pacieties, kamēr beigsies kvalifikācija!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:13, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Jesus, seko līdzi sarunai, es nerunāju par sastāvu, es runāju par vienu cilvēku, a tu man saki, ka viņš pazīstams jau riktīgi
Tu apgalvoji, ka Pikfords ir "zero". Ja tu esi "zero", tad tu nevari būt Anglijas izlases pirmais vārtsargs. Pikfordam ir tikai 24 gadi. Cik daudz tāda vecuma pasaulslavenus vārtsargus vari nosaukt?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:13, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Šajā čempī
Jā, mēs taču par šo čempi tagad runājam, vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:14, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Pacieties, kamēr beigsies kvalifikācija!
Uz basi tēmē?

  -3 [+] [-]

, 2018-07-04 00:14, pirms 6 gadiem
1/4 viennozīmīgi par zviedriem

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:14, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Futbolā jāievieš 70-75min tīrais laiks, lai atsijātu vibratorus (Neimārs), Dailes teātra aktierus, krampjainos mirējus, tos, kuri vēlas pabazarēt ar tiesnesi, mainītājus-pensionāru stila tipinātājus utml. Futbols playoffā sākas, ja ir 1:0 jebšu 0:1
Pirms spēles jāizsniedz 200 gramus tīra spirta katram.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:14, pirms 6 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Spēles rezultātam jābūt noteiktam pamatlaikā vai sliktākajā gadījumā papildlaikā, PČ noteikt uzvarētāju pēc "pendelēm" ir galīgi nepareizi.

Paskatieties kā tiek noteikts uzvarētājs Play-Offos KHL, spēlē papildlaikus kamēr iesit.
Kā var salīdzināt divas pilnīgi dažādas spēles. Hokejisti ik pēc pāris minūtēm var tikt nomainīti, ja spēki sāk beigties. Futbolistiem jārukā 2h no vietas un bieži vien daudzi jau knapi kājas velk un tu iesaki ntos papildlaikus?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:15, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Uz basi tēmē?
Netēlo lašaru! Beigsies pendeļu kvalifikācija, kur skaita pa vienai bumbai.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:15, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu apgalvoji, ka Pikfords ir "zero". Ja tu esi "zero", tad tu nevari būt Anglijas izlases pirmais vārtsargs. Pikfordam ir tikai 24 gadi. Cik daudz tāda vecuma pasaulslavenus vārtsargus vari nosaukt?
Tu gan visu uztver burtiski Un neko viņš nebija sasniedzis Anglijas izlasē, izvilka pendeli, te arī sāksies viņa stāsts Angliajs izlasē

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:16, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Kā var salīdzināt divas pilnīgi dažādas spēles. Hokejisti ik pēc pāris minūtēm var tikt nomainīti, ja spēki sāk beigties. Futbolistiem jārukā 2h no vietas un bieži vien daudzi jau knapi kājas velk un tu iesaki ntos papildlaikus?
Tu vispāŗ esi spēljis hokeju un futbolu pats? lai ko teiktu...

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:16, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu apgalvoji, ka Pikfords ir "zero". Ja tu esi "zero", tad tu nevari būt Anglijas izlases pirmais vārtsargs. Pikfordam ir tikai 24 gadi. Cik daudz tāda vecuma pasaulslavenus vārtsargus vari nosaukt?
Oblaks, ter Štēgens, Pavļenka, Donnaruma, Leno - centos dažus apmēram tāda vecuma nosaukt.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:17, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pirms spēles jāizsniedz 200 gramus tīra spirta katram.
Teicams piedāvājums! Tad izkristalizēsies patiesā meistarība, kuru nevar......... izmainīt 200gr

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:17, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Netēlo lašaru! Beigsies pendeļu kvalifikācija, kur skaita pa vienai bumbai.
Un? tālāk kas?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es Tev rakstīju? tak ieslēdz ignore un miers manuprāt vēl ne reizi neesu Tev ko rakstījis par mongoļiem
Es ar ģinamistiem runāju reizi gadā, tā ka nemaz necenties.
Man par nelaimi, kad kāds citē, tad tavus komentus tāpat nākas redzēt

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:18, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Un? tālāk kas?
Kvalifikācija buksē! Tikai un vienīgi.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:18, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Tu gan visu uztver burtiski Un neko viņš nebija sasniedzis Anglijas izlasē, izvilka pendeli, te arī sāksies viņa stāsts Angliajs izlasē
Nē, es vienkārši vēlos redzēt tos izlašu debitantus, kurus pirms debijas pasaules kausā pazīst tie tevi nosauktie 20% planētas iedzīvotāju?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:18, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Es ar ģinamistiem runāju reizi gadā, tā ka nemaz necenties.
Man par nelaimi, kad kāds citē, tad tavus komentus tāpat nākas redzēt
tad met miskastē tos kas citē ģinamistus
p.s. kaut gan pats tagad citē, neizkatās ka esi vienaldzīgs

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:19, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Oblaks, ter Štēgens, Pavļenka, Donnaruma, Leno - centos dažus apmēram tāda vecuma nosaukt.
Timo Horns, Loris Karius, Jack Butlands, cik vēl vajag ?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:19, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Oblaks, ter Štēgens, Pavļenka, Donnaruma, Leno - centos dažus apmēram tāda vecuma nosaukt.
20% pasaules iedzīvotāju tiešām zina/zināja viņu uzvārdus?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:20, pirms 6 gadiem
Zģec! Vienīgais ar kuru varēs uzsist 11m ir zaipis. Lietpratējs mēms Par laikiem Zaipja k-gs vienosimies! Galvenais Fair Play!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:20, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Kvalifikācija buksē! Tikai un vienīgi.
Un? konrēti proti runāt, jeb atkal Karpatos iestrēdzis?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:21, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es vienkārši vēlos redzēt tos izlašu debitantus, kurus pirms debijas pasaules kausā pazīst tie tevi nosauktie 20% planētas iedzīvotāju?
Nesekoju tik ļoti līdzi futbolam, lai zinātu Teicu tikai par vienu cilvēku un to, ka 20% gan jau viņu zināja tikai pirms pasaules čempja

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:21, pirms 6 gadiem
Vis labi, kas labi beidzies.

Pirms turnīra teicu, ka tiks finālā un iespējams pat uzvarēs-Beļģija, Anglija vai Portugāle. Vai arī vel pārsteigs un to izdarīs Horvātija vai Urugvaja. 4 no šīm ir labāko 8.

Fināls būs Beļģija pret Angliju vai Horvātiju.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:22, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Zģec! Vienīgais ar kuru varēs uzsist 11m ir zaipis. Lietpratējs mēms Par laikiem Zaipja k-gs vienosimies! Galvenais Fair Play!
Ka tev pa tosarkano ģīmi neuzsit

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:22, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Nesekoju tik ļoti līdzi futbolam, lai zinātu Teicu tikai par vienu cilvēku un to, ka 20% gan jau viņu zināja tikai pirms pasaules čempja
Tu zini, cik skaitliski ir 20% pasaules iedzīvotāju? Tu zini, cik procentuāli seko līdzi Premjerlīgai un, piemēram, Everton mačiem?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Un? konrēti proti runāt, jeb atkal Karpatos iestrēdzis?
Tev labs zālājs priekš 11m? Mums grumbuļains. Pieaicinam Bocmani, lai čempionātīgākas noskaņas. Bet viš klusē, kāmis.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:24, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Timo Horns, Loris Karius, Jack Butlands, cik vēl vajag ?
Vairāk nevajag, tik pats brīnos, ka Alisonu un Edersonu izlaidu.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:24, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu zini, cik skaitliski ir 20% pasaules iedzīvotāju? Tu zini, cik procentuāli seko līdzi Premjerlīgai un, piemēram, Everton mačiem?
Pat 2% būtu jau ļoti optimistisks cipars !

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kur atrodies? namejs tālu. ejam penāļus sist?
Davai es ar!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:25, pirms 6 gadiem
Labi, dirseļi troļļi, laiks izklīst pa hatām un analizēt nākamās spēles! Bazarējiet savsatarpēji un bezgalīgi!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:25, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Pat 2% būtu jau ļoti optimistisks cipars !
Nu bet tieši par to es runāju! Cik tad seko līdzi Premjerlīgai? 160 miljoni? 200 miljoni?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:27, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Tev labs zālājs priekš 11m? Mums grumbuļains. Pieaicinam Bocmani, lai čempionātīgākas noskaņas. Bet viš klusē, kāmis.
derās?
';

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:27, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Vairāk nevajag, tik pats brīnos, ka Alisonu un Edersonu izlaidu.
Un kad PASAULE par viņiem uzzināja? Pirms vai pēc viņi sāka spēlēt Brazīlijas izlasē?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:27, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Davai es ar!
Tev īpašs izcēlums! Nu, te nebūs! Te visi treneri un avangarda uzbrucēji! Bet ja foršs bazars, tad būtu interesanti: dīvāns vs realitāte!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:28, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Davai es ar!
ok. stadionu jau repretenzēju

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:28, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Labi, dirseļi troļļi, laiks izklīst pa hatām un analizēt nākamās spēles! Bazarējiet savsatarpēji un bezgalīgi!
Lasies arī! Gan jau mēs bez tevis iztiksim.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:28, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kad Ramozu un Pikē gāza nost viena centrējuma laikā...'Te vēl bumbu pat neizspēlēja, kad jau iedeva.

Arlabunakti - rīt darbiņš!!!
Piekrītu,te tā pendele bija apšaubāma,arī Keins kā tanks pats jau sākumā gāja virsū aizsargam!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: derās?
No manis sotaks uz personīgo vinni! Bocmanis nedrīkst būt maskā!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:28, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kad PASAULE par viņiem uzzināja? Pirms vai pēc viņi sāka spēlēt Brazīlijas izlasē?
Tad ir jājautā, kas ir pasaule? Diez ko par šo teiktu Kostarikas treneris...

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:29, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Lasies arī! Gan jau mēs bez tevis iztiksim.
Nomierinies, es tikai par pendelēm.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:29, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: No manis sotaks uz personīgo vinni! Bocmanis nedrīkst būt maskā!
ok

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:30, pirms 6 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Spēles rezultātam jābūt noteiktam pamatlaikā vai sliktākajā gadījumā papildlaikā, PČ noteikt uzvarētāju pēc "pendelēm" ir galīgi nepareizi.

Paskatieties kā tiek noteikts uzvarētājs Play-Offos KHL, spēlē papildlaikus kamēr iesit.
Tieši tā. Šitā pendelēšanās ir tīrākā cūcene. Būtu kaut izspelējuši stūrus, kur tomēr visa komanda izšķir savu likteni.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:30, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Tad ir jājautā, kas ir pasaule? Diez ko par šo teiktu Kostarikas treneris...
Tieši par to mēs arī runājam. Par atpazīstamību. Cilvēks, kurš seko līdzi Premjerlīgai pat diezgan paviršī, nevar nezināt Pikfordu. Bet tie noteikti nav 20% pasaules, kā viens te apgalvoja. Kuru tad jauno vārtsargu pazīst 80% no zemeslodes? Tur jau viņam būtu jāpaveic veseli 8 pasaules brīnumi

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:31, pirms 6 gadiem
žēl Kolumbijas..Bet skaists futbols!Sitējus gan īstos neizvēlējās kolumbieši,tas Uribe jau podus gandrīz nogāza atspēlēdams vārtsargam..

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:31, pirms 6 gadiem
Smieklīgi, kad komentētāji stāstīja, cik Anglijas izlases kexi esot satraukušies, Rešfordu īpaši pieminēja, Pikforsu arī un tad izrādījās, ka sanervozējies Pikfords atsita cietā Bakas sitienu un super Urive, kurš esot tā krāmējis no 40 m, iekaplēja pa pārliktni
Būtu jau nu ne tik ļoti izrādījuši savas simpātijas

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:31, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Tev īpašs izcēlums! Nu, te nebūs! Te visi treneri un avangarda uzbrucēji! Bet ja foršs bazars, tad būtu interesanti: dīvāns vs realitāte!
Ak tu saules bērn! Tak gan jau mēs te izdzīvosim bez tevis.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:31, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Lasies arī! Gan jau mēs bez tevis iztiksim.
Nu kā iet Keina fan prognožu spēlēs?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:33, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši par to mēs arī runājam. Par atpazīstamību. Cilvēks, kurš seko līdzi Premjerlīgai pat diezgan paviršī, nevar nezināt Pikfordu.
Nu, Pikforda gadījumā, viņš jau uzmanību piesaistīja ar transfēra summu.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:33, pirms 6 gadiem
Tālāk gan nekas īpašs laikam nebūs..Vienīgi BRA-BEL spēle ,nu varbūt arī FRA-URU,ja Kavani būs vesels..Šodien tomēr Rodrigesa ļoti pietrūka Kolumbijai.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:34, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, Pikforda gadījumā, viņš jau uzmanību piesaistīja ar transfēra summu.
Tas ir labs piemērs. Bet arī viņa spēle lika par viņu runāt. Ļoti talantīgs vārtsargs. Lai viņam veicas!

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:35, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ok. stadionu jau repretenzēju
Viens jau stāsta pasaules stāstus. Garantētas likmes un derības. Mums jau savstarpēji nekas nav jāatrisina. Te pat varam padir.sties.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:36, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Ak tu saules bērn! Tak gan jau mēs te izdzīvosim bez tevis.
Nu ja negrib krutajā Preiļu stadionā zīmēties, varu piedāvāt Viļānu
';

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:36, pirms 6 gadiem
driks rakstīja: Smieklīgi, kad komentētāji stāstīja, cik Anglijas izlases kexi esot satraukušies, Rešfordu īpaši pieminēja, Pikforsu arī un tad izrādījās, ka sanervozējies Pikfords atsita cietā Bakas sitienu un super Urive, kurš esot tā krāmējis no 40 m, iekaplēja pa pārliktni
Būtu jau nu ne tik ļoti izrādījuši savas simpātijas
Te komentētāji peld. Man Rešforda skatiens likās šausmīgi pārliecinošs, bet viņi saka, ka viņš ir uztraucies. Tāpat arī mačā pret Tunisiju, kad Sassi devās izpildīt pendeli, komentētājs teica, ka viņš ir nepārliecināts, kaut gan bija skaidri redzams, ka viņš lūdzas, kas ir ierasta lieta musulmaņu (un ne tikai) futbolistiem.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:37, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Viens jau stāsta pasaules stāstus. Garantētas likmes un derības. Mums jau savstarpēji nekas nav jāatrisina. Te pat varam padir.sties.
It kā neesmu dirsies, nemaz nava tāds nolūks...
p.s. uz zoba pavilkt vai kā savādi tas pieļaujami..

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:37, pirms 6 gadiem
ovečka rakstīja: Tieši tā. Šitā pendelēšanās ir tīrākā cūcene. Būtu kaut izspelējuši stūrus, kur tomēr visa komanda izšķir savu likteni.
Tas īstenībā pat nebūtu slikti, kaut gan stūrus ir diezgan grūti iesist, tā ka būtu- kurš pirmais iesit, tas uzvar.
Drīzāk 11m varētu atvirzīt tālāk, lai būtu 50/50 un dot katrai komandai pa 10. Nav pendelēm nedz lieli spēki, nedz arī laiks jāpatērē.
Shobrīd pendeles tiek sistas ar kādiem 80%, tā ka viena kļūda maksā baigi dārgi. It sevišķi, ja sit tikai 5.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:39, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši par to mēs arī runājam. Par atpazīstamību. Cilvēks, kurš seko līdzi Premjerlīgai pat diezgan paviršī, nevar nezināt Pikfordu. Bet tie noteikti nav 20% pasaules, kā viens te apgalvoja. Kuru tad jauno vārtsargu pazīst 80% no zemeslodes? Tur jau viņam būtu jāpaveic veseli 8 pasaules brīnumi
Es domāju drīzāk sarunu pārvēršat nevis ''pasaules'', bet ''futbola skatītāji''. Tad vismaz tie proceni būtu adekvātāki

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:39, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas ir labs piemērs. Bet arī viņa spēle lika par viņu runāt. Ļoti talantīgs vārtsargs. Lai viņam veicas!
Es viņu vēl ne tuvu nelieku Kurtuā vai Lorisa kategorijā, vai tā paša Ospinas. Pāris labi atvairījumi varētu mainīt manas domas, bet piekrītu tiem, kas saka, ka šobrīd vārtsargu pozīcija ir vājākā vieta Anglijas izlasē.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: It kā neesmu dirsies, nemaz nava tāds nolūks...
p.s. uz zoba pavilkt vai kā savādi tas pieļaujami..
Nu labi pārteicos! Nu Tu jau arī neesi tas sensitīvais puisis. Viļānos tur normāls tuksnesis izskatās

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:44, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet tie noteikti nav 20% pasaules, kā viens te apgalvoja. Kuru tad jauno vārtsargu pazīst 80% no zemeslodes?
Fiksā gugle saka, ka pagājušā WC finālspēli vēroja 1miljards. Gan jau kaut kāda sajēga tiem ir. Piemēram DeHea jau 24 gados bija top5 kīpers pasaulē, tā kapieļauju, ka absolūti lielākā daļa no tā 1miljarda zināja par viņu. Kopā tas būtu kādi 10% planētas maybe. Par Pikfordu skaitļi protams krasi citādāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:45, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu labi pārteicos! Nu Tu jau arī neesi tas sensitīvais puisis. Viļānos tur normāls tuksnesis izskatās
Nu lab, ko piedāvā? ko atradu vismaz

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:46, pirms 6 gadiem
anguss rakstīja: Kā var aizvākt to mērgli Auziņu no komentēšanas?!? Ar piketu, parakstiem?!!?! Jau kopš iepriekšējā cempionāta bojā skatīšanās prieku. Baigais futbola un hokej eksperts atradies.
Piekritu, pilnigs mudaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:48, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Yuka, vispār jau tu te ieminējies pāris dienas atpakaļ, ka tava gada norma komentāros ir izsmelta, taču turpini troļļot vēl joprojām
no tupeles apakšas izlīdi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nu lab, ko piedāvā? ko atradu vismaz
Ko man piedāvāt? Lielais mutes bajārs pazuda. Madona mans krajs. Meklē bildes pats. Es tikai pieteicos uz esošu pasākumu.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:51, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: No pirtiņas, proti, no baseina
Vismaz franču valodu esi iemācijies?

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:53, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Hokejs ir sprints, Futbols ir maratons, tieši tāpēc arī Hokejā notiek maiņas, bet Futbolā skrien abus puslaikus Taču Futbolā nevar noskriet visu laiku Hokeja (sprinta) ātrumā Hokejā ir tā, ja tu nospēlē savu maiņu un uz beņķa dodies riktīgi neizelpojies, značit savu maiņu nospēlēji sūdigi!
Diezgan precīzs apzīmējums.
Bet jāpiebilst gan, ka vismaz teorētiski hokejā tas ir iespējams. Diezgan regulāri pasaulē notiek 24h hokeja spēles. Pasaules rekords bija kaut kādas 10 dienas no vietas. Futbolā tas vnk nav iespējams.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:53, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Pickwicks spēles varonis! From zero to hero!
Kas tas tāds? Laytviski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:54, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu tik briesmīgi negribēja LTV7 komentētāji, lai angļu puisis atvaira to pendeli.
Kur Tv tādus ākstus atrod? Muld stulbības, jūt līdzi vienai komandai...Tādus neprofesonālus ākstus nevar Tv tuvumā laist! Lai krogā met un muld.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:55, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Ko man piedāvāt? Lielais mutes bajārs pazuda. Madona mans krajs. Meklē bildes pats. Es tikai pieteicos uz esošu pasākumu.
Labi.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:56, pirms 6 gadiem
anguss rakstīja: Kā var aizvākt to mērgli Auziņu no komentēšanas?!? Ar piketu, parakstiem?!!?! Jau kopš iepriekšējā cempionāta bojā skatīšanās prieku. Baigais futbola un hokej eksperts atradies.
100% piekrītu. ManaBalss.lv - līdzdalības platforma laikam jāvāc paraksti kretī..toč.

     [+] [-]

, 2018-07-04 00:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Skatos, mana agrākā teorija piepildās, proti tie, kuri ir pret Dinamo Rīga, tie paši kadri ir par pērtiķu invāziju Mātē- Eiropā un tās tālāko iznīcināšanu no iekšienes, vai tā ir nejauišība, vai kā savādāk to izskaidrot?
Angllija, Beļģija, Francija, Zviedrija, Šveice? Par kurām just līdzi? Ir kkāds koeficients? Kuru jārēķina?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Yuka, vispār jau tu te ieminējies pāris dienas atpakaļ, ka tava gada norma komentāros ir izsmelta, taču turpini troļļot vēl joprojām
Parādi man kaut vienu komentu pēdējos vismaz 5 gados, kur būtu troļļojis
Es mēģinu izskaust no futbola sadaļas ntos hoķa fanus, kas te saradušies un bieži raksta stulbības. Jo galu galā šis ir WC un gribētos, lai vismaz pāris raksti ieietu normālā diskusijā, nevis kārtējā politika utml.
Uz normāliem komentiem man nav problēmu atbildēt un parunāties, pat ja to raksta burts.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 00:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Skatos, mana agrākā teorija piepildās, proti tie, kuri ir pret Dinamo Rīga, tie paši kadri ir par pērtiķu invāziju Mātē- Eiropā un tās tālāko iznīcināšanu no iekšienes, vai tā ir nejauišība, vai kā savādāk to izskaidrot?
debīla tava teorija franču dvieļugala

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:59, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Angllija, Beļģija, Francija, Zviedrija, Šveice? Par kurām just līdzi? Ir kkāds koeficients? Kuru jārēķina?
Tu tāds viegli ietekmējams. Jūti Latvijai a futbolā liec ko teicu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 00:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, abi tā mazliet vairāk par kolumbiešiem fanoja, bet visā visumā labi nokomentēja.
Nokomentēja galīgi sūdīgi. Komentētājam jākomentē, naudu saņem! Ja grib fanot, lai iet uz krogu. Aizies uz nepareizo krogu vēl pa purnu dabūs...Labprāt krogā šos ākstus satiktu...

     [+] [-]

, 2018-07-04 01:01, pirms 6 gadiem
Labi, ka "vamosiem" nebija teikšanas. VAMOS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 01:01, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Visnotaļ precīza, biedri Mongoli Zaipi!
sajājies esi galīgi,,,

     [+] [-]

, 2018-07-04 01:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Labi.
burtam nav skaidrs, kurām izlasēm jākrīt ārā 1/4. man un Tev laikam ir.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 01:03, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es par Horvātiju vai Krieviju, atkarībā, kura tiks tālāk, drīzāk jau tā būs Horvātija
Tālāk manos favorītos ir Zviedri, tad Angļi, pēc kādiem kritērijiem vērtēju, domāju, nav noslēpums
hmmm, Horvātijā arī labi maksā par akmeņu lasīšanu?

     [+] [-]

, 2018-07-04 01:03, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es par Horvātiju vai Krieviju, atkarībā, kura tiks tālāk, drīzāk jau tā būs Horvātija
Tālāk manos favorītos ir Zviedri, tad Angļi, pēc kādiem kritērijiem vērtēju, domāju, nav noslēpums
Tad jau tev ir izmisums, ja piesauc angļus Sovakar tak gandrīz puse sastāva bija pērtiķi. Moška atmet to futenes skatīšanos un gaidi KHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 01:06, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: burtam nav skaidrs, kurām izlasēm jākrīt ārā 1/4. man un Tev laikam ir.
manuprāt te viss skaidrs...
Brazīlija un Mongolija out...
citus lai futbols vieno un nosaka...

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 01:07, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es par Horvātiju vai Krieviju, atkarībā, kura tiks tālāk, drīzāk jau tā būs Horvātija
Tālāk manos favorītos ir Zviedri, tad Angļi, pēc kādiem kritērijiem vērtēju, domāju, nav noslēpums
Mongolis???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 01:12, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt te viss skaidrs...
Brazīlija un Mongolija out...
citus lai futbols vieno un nosaka...
Mongolija out... Beļģiem jāspēlē savu spēli. Šodien redzēju kā vikingi spēlē ar albāņiem vīru spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 01:16, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kādā sakarā? Tu pats?
Klau. Sužos dienēji 91-92?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 01:19, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Mongolija out... Beļģiem jāspēlē savu spēli. Šodien redzēju kā vikingi spēlē ar albāņiem vīru spēli.
prognozes nav pateicīga lieta...
bet manas vēlmes piepildās...
vismaz pagaidām. Brazīliju būs smagi apturēt. no name izlase laika jautājums.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 01:21, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Jap
kāpēc par tādu debloīdu pārvērties? tevi tur aizmugurē paņēma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-04 01:25, pirms 6 gadiem
Tālu viss vēl
Bet fināls Brazīlija/vai/Beļģija - Anglija būtu labs noslēgums PK2018

  -2 [+] [-]

, 2018-07-04 01:25, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Lai kādu paņemtu aimugurē, ir jābūt peģikovam, tur tādu na
Tur nav, varbūt pats esi, citi saviebušies izdrāza?

     [+] [-]

, 2018-07-04 01:27, pirms 6 gadiem
bet nu labi, lai paliek...]
man kaut kas atmiņā atausa par 90.gadiem burt īpaši par Sužiem

     [+] [-]

, 2018-07-04 01:29, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: prognozes nav pateicīga lieta...
bet manas vēlmes piepildās...
vismaz pagaidām. Brazīliju būs smagi apturēt. no name izlase laika jautājums.
Prognozes ir prognozes. Gandrīz noprognozēju SWE-SUI niču, bet uzliku uz zviedriem. Likās, ka angļi paņems pamatā. Nekā. bet tāpat priecīgs. Neskaitu tos mellos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-04 01:38, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kas konkrēti?
nekas, guli mierīg
Nakts jau klāt, jāiet kājas putināt...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 01:51, pirms 6 gadiem
Tā, redzu, ka Bocmanim ir 3 stabili zāģi penaļķijos! Viš ir nomīzis piedalities 5gb sitienos oponentu piedāvātajos laukumos. Palikuši 3 dalībnieki. Visu cieņu!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 02:37, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Skatos, mana agrākā teorija piepildās, proti tie, kuri ir pret Dinamo Rīga, tie paši kadri ir par pērtiķu invāziju Mātē- Eiropā un tās tālāko iznīcināšanu no iekšienes, vai tā ir nejauišība, vai kā savādāk to izskaidrot?
Vnk ārprāts, cik tu spēj būt debils un neloģisks. Tev loģiskā domāšana ir absolūti NULLE.
Tie, kuri ir pret RD, ir pret krieviem un PUNKTS.

Tas protams neizslēdz, ka ARĪ(!!) kāds no viņiem var būt dajebkas, bet var arī nebūt, tāpat, kā RD fani. Gluži, kā imants Kalniņš, kas ir musulmanis, Putina fans.
Un Eiropu ienīst krievi. nu, vārdos, protams.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-04 02:43, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kādā sakarā? Tu pats?
Krievi=mongoļi, tu par savējiem?

     [+] [-]

, 2018-07-04 03:21, pirms 6 gadiem
Abrags māk pendeles ģevjatkā iesist? Funis teica, ka 4 labajā stūrī un 5 kreisajā. Viena pa stabu savienojumu! Krestovinā!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 04:57, pirms 6 gadiem
Eiropa baigi "nes ārā" pārējos. 1/4 sešas no Eiropas un divas D/Amerika. Žēl Japānīšus Bišku piedotu Āzijas piparus.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 08:14, pirms 6 gadiem
Lai Vardijam izdodas uzrakstīt perfekto grāmatu!

     [+] [-]

, 2018-07-04 08:37, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Nesanāca redzēt to spēli, bet pēc apskatiem un komentiem sapratu, ka angļi nebūt nemēģināja zaudēt. Centās iesist- vnk nesanāca. Beļģi tomēr arī nav nekādi vārguļi, tā ka vai gadījumā tavs ''jēlums'' patiesībā nebija vnk ''nevarība''?
HOR DAN 2T bija briesmīgāks par ANG BEL spēli. Tiesa.
Taču līderu atpūtināšana, kamēr pretinieki ir labā ritmā neatmaksājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-07-04 09:50, pirms 6 gadiem
anguss rakstīja: Kā var aizvākt to mērgli Auziņu no komentēšanas?!? Ar piketu, parakstiem?!!?! Jau kopš iepriekšējā cempionāta bojā skatīšanās prieku. Baigais futbola un hokej eksperts atradies.
Principā būtu Kreipāns jāieslēdz LTV studijā, lai abi pārējie lohi tur nemaz netiek. Kreipāns, protams, mēdz "aizrunāties" un šo to palaist garām, bet salīdzinot ar diviem pārējiem tirliņiem (sevišķi izceļas fantasts auziņš, kas iemācījies pāris standarta frāzes un tās dažādās interpretācijās maļ visu spēli + kaut ko piefantazē klāt) viņš ir kā teiktu tas timofejevs n-tās reizes pārāks. LTV komentētāju atlase laikam neeksistē, kas grib tas lūdzu!

     [+] [-]

, 2018-07-04 10:02, pirms 6 gadiem
Anglija - Zviedrija, neslikts cet.fināla pāris. pasaules kausa ietvaros spēlējuši ne reizi vien un lielākas sekmes ir bijušas, varbūt nedaudz dīvaini bet zviedriem

  +1 [+] [-]

, 2018-07-04 11:13, pirms 6 gadiem
Pelnīta uzvara angļiem. Tagad tikai uz priekšu!

  +3 [+] [-]

, 2018-07-04 11:31, pirms 6 gadiem
Makans rakstīja: Principā būtu Kreipāns jāieslēdz LTV studijā, lai abi pārējie lohi tur nemaz netiek. Kreipāns, protams, mēdz "aizrunāties" un šo to palaist garām, bet salīdzinot ar diviem pārējiem tirliņiem (sevišķi izceļas fantasts auziņš, kas iemācījies pāris standarta frāzes un tās dažādās interpretācijās maļ visu spēli + kaut ko piefantazē klāt) viņš ir kā teiktu tas timofejevs n-tās reizes pārāks. LTV komentētāju atlase laikam neeksistē, kas grib tas lūdzu!
Visticamāk, tur kaut kāds pazīšanās princips, kas situāciju neuzlabo, tikai pasliktina.

     [+] [-]

, 2018-07-04 11:41, pirms 6 gadiem
Pikvorts ir atradums, no vakardienas spēles liela pieredze nāca klāt.
Neteiksim, ka angļu labākā spēle, bet ko varēja gaidīt?
Kolubieši arī nav nekādi mazie bērni

  +2 [+] [-]

, 2018-07-04 13:01, pirms 6 gadiem
kauns tiesnesim..pieļāva tādu bardaku pirmajā puslaikā, pāris dzeltenos kreklos spēlējošo bija pelnījuši sarkanās kartiņas..bet beigās tomēr taisnība beidzot uzvarēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja