Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišs Upenieks

LTV: Iekšlietu ministrs Kozlovskis kandidēs uz LFF prezidenta amatu

LTV: Iekšlietu ministrs Kozlovskis kandidēs uz LFF prezidenta amatu
Rihards Kozlovskis
Foto: Vladislavs Proškins/f64

Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (“Vienotība”) pieņēmis aicinājumu kandidēt uz Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidenta amatu. Uz LFF prezidenta krēslu gatavs pretendēt arī futbola valstsvienības pašreizējais kapteinis Kaspars Gorkšs, raksta lsm.lv.

Kozlovski kandidēšanai uzrunājuši federācijas valdes pārstāvji, un viņš piekritis pēc ilgas pierunāšanas. Tomēr Kozlovskis apgalvo, ka politiku pret sportu pilnībā mainīt negrasās, un iespējamais amats LFF nav saistīts ar lēmumu nepretendēt uz jaunu termiņu ministrijā.

Interesanti, ka vakar LFF prezidents Guntis Indriksons Latvijas izlases galvenā trenera Aleksandra Starkova preses konferencē žurnālistus informēja, ka pēc jau iepriekš minētā kandidāta ir parādījies vēl viens, kurš pirms tam vēl nebija izskanējis starp potenciālajiem kandidātiem.

"Tā ir sakritība. Šo lēmumu es biju pieņēmis labu laiku atpakaļ," sacīja Kozlovskis. "Uzrunāšana no LFF bija labu laiku atpakaļ. Tomēr tas nenozīmē, ka es pilnībā aizeju no politikas. Ir zināmi precedenti. Arī mans kolēģis, bijušais Igaunijas iekšlietu ministrs, ir volejbola federācijas prezidents. Arī Eiropas viceprezidents, tā kā prakse ir."

Ar Kozlovski sarunas par kandidēšanas iespējām ilgušas pus gadu. Viņu amatam uzrunājis LFF ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis un citi valdes locekļi. Kozlovskis izšķīries kandidēt pēc nesenā apkaunojošā izlases zaudējuma Gruzijas valstsvienībai pārbaudes spēlē un jezgas ap “Skonto” stadiona īri gaidāmajai Latvijas un Portugāles valstsvienību spēlei.

Uz LFF prezidenta amatu grasās pretendēt arī izlases kapteinis Gorkšs. Viņš uzskata, ka federācija jāvada ar futbolu saistītam cilvēkam ar starptautisku pieredzi, mūsdienīgu skatījumu uz futbolu un tā problēmām, kā arī jārunā trijās valodās. "Ar futbolu saistītam cilvēkam ir vieglāk asociēties ar futbola problēmām Latvijā. Labāk futbolu dot vadīt futbolistiem, nevis politiķiem un funkcionāriem," uzskata Gorkšs.

Jāatgādina, ka vakar Indriksons paziņoja, ka savus amata pienākumus ir gatavs pildīt līdz 2018. gada martam vai aprīlim.

Izmantotie resursi:
Ministrs Kozlovskis un kapteinis Gorkšs...


, 2017-04-20 21:02, pirms 8 gadiem
Iespējams tikai Latvijā...
, 2017-04-20 21:03, pirms 8 gadiem
''Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (“Vienotība”) pieņēmis aicinājumu kandidēt uz Latvijas Futbola ''

AAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA AAAARPRAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA AAAC
, 2017-04-20 21:03, pirms 8 gadiem
TAS TIK TIEŠĀM IESPĒJAMS TIKAI LV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2017-04-20 21:04, pirms 8 gadiem
nu pēc starkova epopejas , un stadiona prikola , mani nekas vairs nepārsteidz... sapuvusi tā lff ir.... visus tos stagnātus prom un tā patālāk, bet vai tas izdodies- diezin vai..... kārtējā marionete
, 2017-04-20 21:04, pirms 8 gadiem
Indrikson ej prom tulit pat ,ko vilcinies.
, 2017-04-20 21:05, pirms 8 gadiem
Tad jau labāk manu Omi par LFF prezidentu ievēlēt!
Redzējusi praktiski visas LV izlases spēles, turklāt 2004 gadu atceras kā vakardienu!

A KO B!@# KOZLOVSKIS????????????????????
ko pie velna iekšlietu ministrs vispār zina par LV FUTBOLU???????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:07, pirms 8 gadiem
1. Aprīļa cienīga ziņa! Jo tālāk jo trakāk ...

Vēlētos zināt kāda saskarsme Kozlovskim ar futbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:09, pirms 8 gadiem
Neesmu nekāds Kozlovksa aizstāvis, bet kāpēc jūs domājat, ka viņš nekā nezin par futbolu?
Paši jau gan te baigie "eksperti" nolasījušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:11, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tad jau labāk manu Omi par LFF prezidentu ievēlēt!
Redzējusi praktiski visas LV izlases spēles, turklāt 2004 gadu atceras kā vakardienu!

A KO B!@# KOZLOVSKIS????????????????????
ko pie velna iekšlietu ministrs vispār zina par LV FUTBOLU???????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????
Tu esi idiotiskākais, debīlākais un muļķīgākais sportacentrs.com lietotājs, visā tā vēsturē. Tev uzmanības deficīts??? Ko tu ārdies? Iekomentē savu komentāru un lasies.
, 2017-04-20 21:13, pirms 8 gadiem
tak mierīgi kāds no ielas ar var vadīt to cirku
, 2017-04-20 21:13, pirms 8 gadiem
eu nu davai tad gorkšu....vismaz kas jauns uz kādu momentu
, 2017-04-20 21:14, pirms 8 gadiem
Tad jau labāk Juris Gorkšs, ne Kaspars.
, 2017-04-20 21:14, pirms 8 gadiem
shēmojam/ koziols, kozlovskis, kazlauskas- kas tālāk..
, 2017-04-20 21:15, pirms 8 gadiem
Latvijas futbolā ir viena valdnieka vara , tā pat kā lielākoties āfrikas valstīs
, 2017-04-20 21:15, pirms 8 gadiem
Kā jau teicu, kad liekas, ka sliktāk vairs nevar būt, I+M pierāda pretējo.
Cerams, vismaz kādu virslīgas vai Latvijas izlases spēli ir redzējis topošais vadonis. Ja I+M viņu bīda, tad nešaubos, ka Kozlovskis tur arī tiks.
Velkot paralēles es mierīgi pie Rītiņa uz restorānu par šefpavāru varu iet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:17, pirms 8 gadiem
Varbūt Tatjana Ždanoka arī pieteiksies kandidēt par Latvijas futbola prezidentu...
, 2017-04-20 21:23, pirms 8 gadiem
Vamos Kļaviņs
, 2017-04-20 21:25, pirms 8 gadiem
un vispār jau Savickis zinot drēbi.... ar Dukuriem ar fūcī nav nekāda sakara
, 2017-04-20 21:25, pirms 8 gadiem
Indriksona Bomba. Starkov - paliec! Prozit!
, 2017-04-20 21:26, pirms 8 gadiem
1 rakstīja: Tad jau labāk Juris Gorkšs, ne Kaspars.
Ko tu pīpē? Galīgi nenormāls esi? Visa Gorkšu dinastija ir SLIMA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:27, pirms 8 gadiem
Vienas nakts meitene...
, 2017-04-20 21:29, pirms 8 gadiem
Es zinu vajag ždanoku par LFF prezidenti Moška Putina piķi stadionam dabūsim;0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:31, pirms 8 gadiem
Kapec ne klauns Kaiminsh???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:33, pirms 8 gadiem
Kāds Kozlovskim sakars ar futbolu? ir kaut kur spēlējis? ja ir Gunčas sadarbības partneris, tad jau nav jāliek par LFF prezidentu! Dodu 100%, ka šis šobrīd nezina, cik komandas spēlē Latvijas virslīgā.
, 2017-04-20 21:35, pirms 8 gadiem
ceru, ka kandidātos pieteiksies arī Einārs Repše
, 2017-04-20 21:37, pirms 8 gadiem
Jo tālāk, jo trakāk,lai vēl Āboltiņa, dumjā kandidē uz ģenerālsekretāra vietu,tad viss mūsu futbolā būs super! Un Kaimiņu par izlases galveno treneri!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:38, pirms 8 gadiem
Nezinu, kāds ir vai būs Kozlovskis, bet piebildīšu, ka LFF nav obligāti vajadzīgs futbola cilvēks, bet gan vadītājs un administrators. Kaut vai, kas LBS vai LHF krēslos sēž. Izbijis sportists nav labākais variants tādas organizācijas kūrēšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:43, pirms 8 gadiem
Jā Kazlovskis tiks amatā Indriksonam būs jāmāca kāds ir fifa izmēriem atbilstošs laukums...Savādāk izdomās celt Kozlovskis stadionu bet nezin laukuma izmērus un atkal iebrauksim auzās ar nekam nederīgu stadionu.
, 2017-04-20 21:44, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Uz LFF prezidenta amatu grasās pretendēt arī izlases kapteinis Gorkšs. Viņš uzskata, ka federācija jāvada ar futbolu saistītam cilvēkam ar starptautisku pieredzi, mūsdienīgu skatījumu uz futbolu un tā problēmām, kā arī jārunā trijās valodās. "Ar futbolu saistītam cilvēkam ir vieglāk asociēties ar futbola problēmām Latvijā. Labāk futbolu dot vadīt futbolistiem, nevis politiķiem un funkcionāriem," uzskata Gorkšs.


VISAM KAS TUR RAKSTITS PIEKRITU!
Vadīt LFF, tas nav vadīt tikai futbolu. Tas ir kā fabrikai par direktoru iestumt strādnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:47, pirms 8 gadiem
Un kur tad vecā čekista basņas, ka prezidentam jābūt futbola cilvēkam????? Cik atceros tas bija viens no galvenajiem argumentiem, kāpēc KK absolūti nederot....
Pilnīgs balagāns, futene reāli ir novest līdz nr 1 Latvijā. Balagāns nr1 Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:48, pirms 8 gadiem
HMB-STARIK,ATKAAPIES!!! rakstīja: Gorksh tomer ir augsti kvalificets stradnieks. Tas tev nav kkads zals gutkovskis kas pat valodu nejedz un neko vairak par Harosh nemak pateikt
Virsotnē jābūt vienkārši labam komandierim pats par sevi. Ja viņš būs labs, tad izveidos komandu jau no speciālistiem, kā Gorkšs vai Verpakovskis vai kas tur vēl
, 2017-04-20 21:48, pirms 8 gadiem
Vēl labi kandidāti varētu būt Markuss Riva, Artuss Kaimiņš vai Toms Grēviņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:53, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Cik biezi Kozlovskis futbolu skatas un kada vinam ar to saistiba??
Liekat kaut HMB,Volxu,FUNU vai vel kadu, bet nejau cali kas sportu redz tikai tad kad Strombergs minas leja, vai Dukurs slid pa trasi leja
ko ta vēl vairāk vajag?
viss LIELAIS SPORTS aptverts
, 2017-04-20 21:54, pirms 8 gadiem
gunars1987 rakstīja: Varbūt Tatjana Ždanoka arī pieteiksies kandidēt par Latvijas futbola prezidentu...
Starkovs ir Ždanoka zem meikapa... ieskaties kārtīgi var pamanīt.
, 2017-04-20 21:54, pirms 8 gadiem
Ko var te ņemties? Kaut vienam te ir balsstiesības federācijas kongresā?
Ja neder Gorkšs, tad pamatojam kāpèc...ja neder Kozlovskis, arī pamatojam...es abus personīgi nepazīstu un tāpēc neko par viņiem nesaku
, 2017-04-20 21:55, pirms 8 gadiem
kāpēc futbolam tā neveicas .. kā Gorkšs paziņoja, ka netaisās dancot pēc krusttēva stabule, tā laikam sākās drudžaina meklēšana un pierunāšana .. protams Gorkšs labāk.

jāatceras, ka FIFA stingri skatās, lai politika neietekmētu federācijas.

vēlamais - harizmātisks pieredzējis menedžeris ar plašu mūsdienīgu un stratēģisku skatījumu. Kasparam varētu pietrūkt tieši stratēģiskās domāšanas ..
, 2017-04-20 21:55, pirms 8 gadiem
HMB-STARIK,ATKAAPIES!!! rakstīja: virsotnee vnk jabut cilvekam kas jeedz ko dara un grib ko padarit futbola labaa, ne tikai sev kabatas pildit
Ar spēcīgu intelektu, spējām vadīt, enerģiju arī nedrīkst aizmirst. Nezinu, cik daudziem izbijušiem sportistiem tas viss piemīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:57, pirms 8 gadiem
HMB-STARIK,ATKAAPIES!!! rakstīja: Klichko uz prezi kandideeja
Ir jau visādi piemēri, tā vienkārši visus pār vienu kārti nemetam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 21:59, pirms 8 gadiem
Tad jau Baiba Sipeniece arī var. Vai Kozlovskis zin, ka lai piekriestu, nepieciešams konkrēts biedru skaits kas izvirza? Ar LFF vadības uzrunu vien nepietiks. Tas arī norādā, ka pirms gada Mežeckim bija plāns B, ja Indriksons nekandidētu un Kozlovskis būs marionete. Gorkšam ir pienācis laiks sakārtot to visu, bez Verpakovska kurš pārdevās Indriksonam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:00, pirms 8 gadiem
Valdis Voins LBS beņķi arī no iekšlietu struktūrām pa tiešo pārsēdās. Precedents ir, tikai neatminos, kāda bļaušana bija vai nebija toreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:02, pirms 8 gadiem
Tikai 3 burti/vārdi WTF?????????
, 2017-04-20 22:02, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Ko var te ņemties? Kaut vienam te ir balsstiesības federācijas kongresā?
Ja neder Gorkšs, tad pamatojam kāpèc...ja neder Kozlovskis, arī pamatojam...es abus personīgi nepazīstu un tāpēc neko par viņiem nesaku
Kozlovskis:
+ vadītāja pieredze, iekšlietu sistēma, ļoti iespējams godīgs un uz kompromisiem spējīgs

- futbols nav sirdslieta, vismaz Virslīgā nav manīts; tātad neorientējas un ies JM ietekmē; starptautiski būs 0 reputācija un sakari; no mirstoša vāja politiskā spēka; nav manītas līdera īpašības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:06, pirms 8 gadiem
Federācijas prezidenta vizītkarte ir visspēcīgākais biznesa dokuments....aizbrauc pie šeihiem, iesniedz vizīkarti, ka esi LV ārlietu ministrs un nedēļu sēdi pie kabineta un gaidi, kad pieņems....bet iedod vizitkarti, ka esi kaut kàdas muhosranskas valsts futbola federācijas prrzidents un šeihs aizsùtīs savu rolsroisu uz lidostu tev pakaļ! ...
Brīnos, ka Šlesers vēl nav pieteicies...bet viņš laikam nav Gunta draugd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:09, pirms 8 gadiem
mikestep rakstīja: Kapec ne klauns Kaiminsh???
Klauns esi Tu..
, 2017-04-20 22:09, pirms 8 gadiem
Pieļauju, ka daļa Sportacentra troļļu iepriekš nemaz nemācēja nosaukt Latvijas Iekšlietu ministru. Viedoklis, neskatoties uz to, ir pilnīgi visiem. Priecāsimies, ka būs divi solīdi kandidāti LFF prezidenta vēlēšanās, atšķirībā no pagājušās reizes, kad solīdu kandidātu skaits bija 0.
, 2017-04-20 22:12, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Kozlovskis:
+ vadītāja pieredze, iekšlietu sistēma, ļoti iespējams godīgs un uz kompromisiem spējīgs

- futbols nav sirdslieta, vismaz Virslīgā nav manīts; tātad neorientējas un ies JM ietekmē; starptautiski būs 0 reputācija un sakari; no mirstoša vāja politiskā spēka; nav manītas līdera īpašības
Godīgumu viņam nemēģini šūt klāt. bij nesenā pagātnē greizas maksātnespējas, kratīšanas un citas melnās ģēliņas viņa sakarā. Atceros, ka bij tāda lieta - firma, kurā viņam kapitāldaļas un pats vēl jusrists, iet pa burbuli. Deputāts protams neko nezin. Visu kārto administrators. Var vilkt paralēles ar žīdu un viņa sekertāri.
, 2017-04-20 22:17, pirms 8 gadiem
reikons rakstīja: Pieļauju, ka daļa Sportacentra troļļu iepriekš nemaz nemācēja nosaukt Latvijas Iekšlietu ministru. Viedoklis, neskatoties uz to, ir pilnīgi visiem. Priecāsimies, ka būs divi solīdi kandidāti LFF prezidenta vēlēšanās, atšķirībā no pagājušās reizes, kad solīdu kandidātu skaits bija 0.
Jā, man ir viedoklis. Vienīgais, ko atradu Kozlovska saistībā ar futbolu - Liepājas futbola veterāns. Gana labi, lai vadītu līdz kliņķim nolaistu federāciju, ne? Ā, vēl tak Murjāņu internātā gadu dzīvojies un LSPA lekcijās gulējis.
Bet nu I+M gana saistošs tips. Nodokļu parādi, maksātnespējas utt.
, 2017-04-20 22:18, pirms 8 gadiem
Tad formāli Kozlovskis, bet vecie vēži tāpat saimniekos.
Gorkšam mazas izredzes šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:19, pirms 8 gadiem
reikons rakstīja: Pieļauju, ka daļa Sportacentra troļļu iepriekš nemaz nemācēja nosaukt Latvijas Iekšlietu ministru. Viedoklis, neskatoties uz to, ir pilnīgi visiem. Priecāsimies, ka būs divi solīdi kandidāti LFF prezidenta vēlēšanās, atšķirībā no pagājušās reizes, kad solīdu kandidātu skaits bija 0.
Piekrītu!
Patiesībā tas ir super, ka viens no kandidātiem ir ārpus tā loka, kas vairāk vai mazāk saistīts ar patreizējo LFF.
, 2017-04-20 22:19, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: TAS TIK TIEŠĀM IESPĒJAMS TIKAI LV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kam būtu jāvada federācija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:20, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kam būtu jāvada federācija?
Perfekts jautājums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:28, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Gorkss,ta ir tautas izvele!
O,mums te ir savs tautas tribūns, kurš uzņēmies pienākumu patstāvīgi manipulēt ar vārdu-tauta.
, 2017-04-20 22:29, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Gorkss,ta ir tautas izvele!
Iedod linku, kur var palasīt viņa programmu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:30, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O,mums te ir savs tautas tribūns, kurš uzņēmies pienākumu patstāvīgi manipulēt ar vārdu-tauta.
Tagad kā humoru, atceros kā 90-tajos darbinieki vēlēja RAFa direktoru!
, 2017-04-20 22:32, pirms 8 gadiem
Sajūta ka LFF 1.aprīlis nebeigsies
, 2017-04-20 22:32, pirms 8 gadiem
eziitis rakstīja: Jā, man ir viedoklis. Vienīgais, ko atradu Kozlovska saistībā ar futbolu - Liepājas futbola veterāns. Gana labi, lai vadītu līdz kliņķim nolaistu federāciju, ne? Ā, vēl tak Murjāņu internātā gadu dzīvojies un LSPA lekcijās gulējis.
Bet nu I+M gana saistošs tips. Nodokļu parādi, maksātnespējas utt.
Liepājas futbola veterāns jau nu būs cits Kozlovskis. Stipri vecāks. Ja labi meklēji, tur bija bildes kāt gan vienam, gan otram.
Šis ir 1993.gadā beidzis LSPA sporta pedagoga - smagatlētikas trenera specialitātē. To var LSPA absolventu sarakstā atrast.
Par gulēšanu lekcijās gan neatradu publiski pieejamos avotos, tā kā nevaru ne apstiprināt, ne noliegt.

Man gan interesantākais viņa biogrāfijā šķita ieraksts, kas saistās ar darbu Drošības policijā 10 gadu garumā.
, 2017-04-20 22:33, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu!
Patiesībā tas ir super, ka viens no kandidātiem ir ārpus tā loka, kas vairāk vai mazāk saistīts ar patreizējo LFF.
Kādi vēl kandidāti? Ja Kozlovski bīda tagadējā vadība, tad jau tagad varam apsveikt viņu ar jauno amatu. Iepriekšējās vēlēšanas perfekti parādīja, kā tur viss notiek. Kļaviņš, Gorkšs, Klinsmans, Platinī, Vinnijs Pūks - Kas viņiem visiem kopīgs? Izredzes uzvarēt LFF prezidenta vēlēšanās = 0. Tas viņiem kopīgs.
, 2017-04-20 22:33, pirms 8 gadiem
Padomāju vēlreiz, un čujs saka, ka bùs Šlesers....nopirks to amatu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:35, pirms 8 gadiem
donkey rakstīja: Liepājas futbola veterāns jau nu būs cits Kozlovskis. Stipri vecāks. Ja labi meklēji, tur bija bildes kāt gan vienam, gan otram.
Šis ir 1993.gadā beidzis LSPA sporta pedagoga - smagatlētikas trenera specialitātē. To var LSPA absolventu sarakstā atrast.
Par gulēšanu lekcijās gan neatradu publiski pieejamos avotos, tā kā nevaru ne apstiprināt, ne noliegt.

Man gan interesantākais viņa biogrāfijā šķita ieraksts, kas saistās ar darbu Drošības policijā 10 gadu garumā.
Zatlera Reformu partija: sevi piesaka kā...
, 2017-04-20 22:35, pirms 8 gadiem
Operācija "turpināsim apzagt futbolu", 2.cēliens, Rihards.
, 2017-04-20 22:37, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tagad kā humoru, atceros kā 90-tajos darbinieki vēlēja RAFa direktoru!
Tad tas bija kaut kas jauns, un demokrātijas kalngals.
, 2017-04-20 22:40, pirms 8 gadiem
eziitis rakstīja: http://www.dzirkstele.lv/vietejas-zinas/velesanas/zatlera-reformu-partija-sevi-piesaka-ka-reformu-partija-9972
Tikšanās ar futbola veterāniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-20 22:42, pirms 8 gadiem
eziitis rakstīja: Kādi vēl kandidāti? Ja Kozlovski bīda tagadējā vadība, tad jau tagad varam apsveikt viņu ar jauno amatu. Iepriekšējās vēlēšanas perfekti parādīja, kā tur viss notiek. Kļaviņš, Gorkšs, Klinsmans, Platinī, Vinnijs Pūks - Kas viņiem visiem kopīgs? Izredzes uzvarēt LFF prezidenta vēlēšanās = 0. Tas viņiem kopīgs.
Tici vai nē, bet jebkuru kandidātu ārpus patreizējā LFF loka, kādam no šī loka ir jāuzrunā, jo savādāk nav jēgas censties izlausties cauri šim lokam. Un ne vienmēr to vajag uztvērt kā jebkādā veidā saistību ar patreizējo federācijas vadību. Diemžēl, bet LV ir tik liels cilvēku resurs cik liels viņš ir, un gribot negribot, bet visi politiski un ekonomiski aktīvie cilvēki +/- viens otru pazīst.
, 2017-04-20 22:44, pirms 8 gadiem
HMB-STARIK,ATKAAPIES!!! rakstīja: neesmu sekojis kaa vinam tur politiskie procesi beidzaas, bet nu tupi tie brachkas nav
Vecīt, Kličko ir tieši tups kā zābaks, Kijevu novedis līdz kliņķim, pats tagad Odesā dzīvoju un zinu drēbi. Paskaties intervijas ar viņu, viņš tak nesaprot, ko runā un ko dara. Smadzenes tur ir atsistas.
, 2017-04-20 22:49, pirms 8 gadiem
Nu, kas tas ir??? Mežeckis sameklējis??? Ir jānāk kādam no biznesa vides, kas visu tagadējo vadošo šlaku ar s.dainu mietu patriec! No peškas priekšgalā nekādu izmaiņu nebūs, ja tie paši vēži turpinās vadīt LFF.
, 2017-04-20 22:52, pirms 8 gadiem
ee krīšjānīti aizmirsāt; un vēl vartsargu vajag būs baigi laba blice federācijā.krisiņs uzliktu kazlovskis piesegtu gorkš un vartu vecuis nokartotu un butu super Latvju futbols zeltu
, 2017-04-20 22:56, pirms 8 gadiem
-Roch- rakstīja: Vecīt, Kličko ir tieši tups kā zābaks, Kijevu novedis līdz kliņķim, pats tagad Odesā dzīvoju un zinu drēbi. Paskaties intervijas ar viņu, viņš tak nesaprot, ko runā un ko dara. Smadzenes tur ir atsistas.
Zinu ka viņš neveikli izsakās, bet kas tieši, viņa vainas dēļ ir kļuvis sliktāk?
, 2017-04-20 23:03, pirms 8 gadiem
Nezinu, nezinu - es, protams, par esošās futbola kliķes padzīšanu ar s^dainu mietu, bet baigā sajūsmā neesmu, ka, piemēram, ilggadējs Latvijas izzadzējs Kalvītis ir ticis pie LHF stūres! Un tagad arī nākamais korumpētais politiķis grib pie kādas sporta federācijas barotavas.

Bet, protams, vidējais statistikais sportacentra komentātājs nav ne īpaši gudrs, ne arī ar īpaši labu atmiņu apveltīts, lai kritiski vērtētu šo zaglīgo indivīdu raušanos šajos amatos
, 2017-04-20 23:15, pirms 8 gadiem
Politiķi vai ekspolitiķi atbalstītu gadijumā ja tas nestu baigo piķi un no savas kabatas mestu naudu iekšā sportā kā to savulaik darīja Guņa. Vai arī būtu saistības ar futbolu vai pieredze sportā
Kozlovskim nav ne baigi biezās kabatas, žīdisks un slidens Bondarveidīgs tips viņš ir. Nu nē, galīgi neesmu par. Par pieredzi sportā varam vispār nerunāt. Vai viņš kādu kaut cik nopietnu sporta organizāciju kādreiz vadījis?
Es joprojām par KK! Šoreiz izdosies!
, 2017-04-20 23:18, pirms 8 gadiem
Sliktākais no patreizējiem kandidātiem manuprāt būtu Gorkšs.
, 2017-04-20 23:18, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Zinu ka viņš neveikli izsakās, bet kas tieši, viņa vainas dēļ ir kļuvis sliktāk?
Neveikli būtu maigi teikts. Problēmas ar karstā ūdens apgādi Kijevā ir ievērojami pasliktinājušās, viņš teica, ka to izmainīs, bet paliek sliktāk. Enerģētikas joma ir drausmīgā stāvoklī, līdz ar viņa atnākšanu nolaista vēl trakāk. Es zinu, ko runāju. Varu tā turpināt, bet šīs ir sadzīves lietas, kas skar cilvēkus, kas tur dzīvo. Tagad ar Eirovīziju kaut kas būs uzfrišināts, bet pa lielam liels bardaks.
, 2017-04-20 23:22, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Zinu ka viņš neveikli izsakās, bet kas tieši, viņa vainas dēļ ir kļuvis sliktāk?
Kličko varbūt nezog kā Odesas mērs Truhanovs, tas tīrākais bandīts.
, 2017-04-20 23:28, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Politiķi vai ekspolitiķi atbalstītu gadijumā ja tas nestu baigo piķi un no savas kabatas mestu naudu iekšā sportā kā to savulaik darīja Guņa. Vai arī būtu saistības ar futbolu vai pieredze sportā
Kozlovskim nav ne baigi biezās kabatas, žīdisks un slidens Bondarveidīgs tips viņš ir. Nu nē, galīgi neesmu par. Par pieredzi sportā varam vispār nerunāt. Vai viņš kādu kaut cik nopietnu sporta organizāciju kādreiz vadījis?
Es joprojām par KK! Šoreiz izdosies!
Ja Tu piedāvā KK, tad es uzreiz pasaku, ka tas ir pats sūdīgākais variants kāds vien var būt priekš LFF prezidenta. Tad jau labāk Kozlovskis. Par KK izdarībām ir daudz dzirdēts, bet Kozlovskis kaut kā nav izcēlies ar kaut kādām stulbībām.
, 2017-04-20 23:34, pirms 8 gadiem
HMB-STARIK,ATKAAPIES!!! rakstīja: Ja mees meklejam lidera spejas, speju parliecinat, skaisti izteikties, sasolit debesu brinums utt tad ir janem AINARS SLESERS, kursh gan cits

Pec vienas vizites FIFA kantoros mums stadions pats no debesim nolaidisies
Iespējams ka Ainārs būtu ļoti labs kandidāts. Vismaz es par viņu balsotu. Privāto biznesu un galus pacēla no nulles, ja nebūtu līdis politikā būtu ļoti cienījams cilvēks. Arī politikā nemaz tik slikti neveicās: par debesīm runājot, pacēla RIX, atvilka raineru un wizairu, nodibināja autoceļu fondu(tad vismaz ceļus normāli uzturēja) ko debīliķi pēc tam nolikvidēja utt
, 2017-04-20 23:39, pirms 8 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Iespējams ka Ainārs būtu ļoti labs kandidāts. Vismaz es par viņu balsotu. Privāto biznesu un galus pacēla no nulles, ja nebūtu līdis politikā būtu ļoti cienījams cilvēks. Arī politikā nemaz tik slikti neveicās: par debesīm runājot, pacēla RIX, atvilka raineru un wizairu, nodibināja autoceļu fondu(tad vismaz ceļus normāli uzturēja) ko debīliķi pēc tam nolikvidēja utt
Vai nu no nulles "Farca" 80-tajos gados darbojās zem čekas jumta. Vienkārši fakts. Pēc džinsu tirgošanas laika pie Putnu dārza līdz uzpeldēšanai Latvijas politiskajā un biznesa vidē Šlesera darbība un naudas izcelsme ir stipri vien miglā tītas.
, 2017-04-20 23:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu piedāvā KK, tad es uzreiz pasaku, ka tas ir pats sūdīgākais variants kāds vien var būt priekš LFF prezidenta. Tad jau labāk Kozlovskis. Par KK izdarībām ir daudz dzirdēts, bet Kozlovskis kaut kā nav izcēlies ar kaut kādām stulbībām.
Joprojām nesaprotu, kādēļ kāds nav Tevi noslīcinājis Baltijas jūrā, lai gan tas būtu jūras piesārņojums, tā kā saprotams. Bet nu dumjš gan tu esi.
, 2017-04-20 23:49, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Vai nu no nulles "Farca" 80-tajos gados darbojās zem čekas jumta. Vienkārši fakts. Pēc džinsu tirgošanas laika pie Putnu dārza līdz uzpeldēšanai Latvijas politiskajā un biznesa vidē Šlesera darbība un naudas izcelsme ir stipri vien miglā tītas.
Fakts par čekas ietekmi 80to otrajā pusē ir stipri pārspīlēts. Šā vai tā Ainārs gāja pret sistēmu kad tas galīgi nebija veselīgi un labais tonis, Daudz ko sabūvējis no jauna kad citi vienkārši p1zģīja. Neatkarības pirmie gadi un pirmais naudas ieguves avots nav dižs noslēpums: gasterbaiters Norvēģijā (kur Latvijas mērogiem varēja zvērīgu piķi nopelnīt) sadziedājās ar vietējiem džekiem un sāka vilkt uz Latviju norvēģu firmas slaukt bāleliņus. Starp citu laikam vienīgais cilvēks Latvijā kurš iegāja politikā būdams miljonārs, ne tā kā citi, par miljnāriem kļūst valdīšanas laikā vai īsi pēc tam (pareizie džeki atdod otkatu)
, 2017-04-20 23:52, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu piedāvā KK, tad es uzreiz pasaku, ka tas ir pats sūdīgākais variants kāds vien var būt priekš LFF prezidenta. Tad jau labāk Kozlovskis. Par KK izdarībām ir daudz dzirdēts, bet Kozlovskis kaut kā nav izcēlies ar kaut kādām stulbībām.
Nekad nedomāju ka piekritīšu kādam Namejs9999 izteikumam, bet te jāpiekrīt, Kozlovskis būtu mazākais ļaunums, labāk pelēks funkcionārs ar šādiem tādiem LV politiskiem galiem, nekā Ostapa Bendera tipa avantūrists kā KK
, 2017-04-21 00:20, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu piedāvā KK, tad es uzreiz pasaku, ka tas ir pats sūdīgākais variants kāds vien var būt priekš LFF prezidenta. Tad jau labāk Kozlovskis. Par KK izdarībām ir daudz dzirdēts, bet Kozlovskis kaut kā nav izcēlies ar kaut kādām stulbībām.
Lai arī ko Tu teiktu par KK, futbolu viņš labi saprot un viņam ir labas idejas kā uzlabot Latvijas futbola saimniecību.
KK jau sen teica ka no futbola mājām jātsakās, LFF to saprata kad jau bija par vēlu un kad patirsti bija 1,4 miljoni eiro uz Latvijas futbola rēķina.
KK pēc ievēlēšanas uzreiz būtu investējis Liepājas Daugavas stadionā. LFF to nedarija un tagad aptirsās ar savu sūda Skonķiku un piespiedkārtā milzīgā steidzamībā tagad nāksies rīkoties. (nevaram arī izslēgt ka visa šī Skonķika drāma ir organizēta Guņas shēma). KK ievēlēšanas gadijumā būtu sākusies ziemas haļļu (kautvai piepūšamo) būvniecība/realizācija..
, 2017-04-21 00:22, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nezinu, kāds ir vai būs Kozlovskis, bet piebildīšu, ka LFF nav obligāti vajadzīgs futbola cilvēks, bet gan vadītājs un administrators. Kaut vai, kas LBS vai LHF krēslos sēž. Izbijis sportists nav labākais variants tādas organizācijas kūrēšanai.
Taisnība. Patreiz neredzu nevienu esošo vai bijušo LV futbolistu kā labu un uzticamu federācijas vadītāju.
, 2017-04-21 00:23, pirms 8 gadiem
Tie laikam Latvijas futbolu pavisam sataisījušies nolaist uz grunti
, 2017-04-21 00:27, pirms 8 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Iespējams ka Ainārs būtu ļoti labs kandidāts. Vismaz es par viņu balsotu. Privāto biznesu un galus pacēla no nulles, ja nebūtu līdis politikā būtu ļoti cienījams cilvēks. Arī politikā nemaz tik slikti neveicās: par debesīm runājot, pacēla RIX, atvilka raineru un wizairu, nodibināja autoceļu fondu(tad vismaz ceļus normāli uzturēja) ko debīliķi pēc tam nolikvidēja utt
Enerģija un idejas viņam bija. Bet pārāk daudz ko bēdīgu esmu dzirdējis par viņa saistībām brīvostā, Rīgas domē un tajā pašā Jūrmalā.
Ceļu stāvokli viņa laikā nu galīgi nebija par ko slavēt.
, 2017-04-21 00:36, pirms 8 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Nekad nedomāju ka piekritīšu kādam Namejs9999 izteikumam, bet te jāpiekrīt, Kozlovskis būtu mazākais ļaunums, labāk pelēks funkcionārs ar šādiem tādiem LV politiskiem galiem, nekā Ostapa Bendera tipa avantūrists kā KK
Izvēlēties starp diviem ļaunumiem ir īsti latviskā stilā Ne jau par velti tagad Indriksons piedāvā Kozlovskim. Sistēma paliks nemainīga, bet, lai Latvijas futbolā kas mainītios ir jābūt jaunai slotai. protams, ka KK arī tāds nav. 2 nozēļojamas izvēles.
, 2017-04-21 00:40, pirms 8 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Fakts par čekas ietekmi 80to otrajā pusē ir stipri pārspīlēts. Šā vai tā Ainārs gāja pret sistēmu kad tas galīgi nebija veselīgi un labais tonis, Daudz ko sabūvējis no jauna kad citi vienkārši p1zģīja. Neatkarības pirmie gadi un pirmais naudas ieguves avots nav dižs noslēpums: gasterbaiters Norvēģijā (kur Latvijas mērogiem varēja zvērīgu piķi nopelnīt) sadziedājās ar vietējiem džekiem un sāka vilkt uz Latviju norvēģu firmas slaukt bāleliņus. Starp citu laikam vienīgais cilvēks Latvijā kurš iegāja politikā būdams miljonārs, ne tā kā citi, par miljnāriem kļūst valdīšanas laikā vai īsi pēc tam (pareizie džeki atdod otkatu)
Tu vēl tāds panaivs
, 2017-04-21 01:09, pirms 8 gadiem
Kalvītis hokejā
Lazdovskis motosportā
Bičevskis handbolā
tagad varbūt Kazlovskis
cik tie politikas relikti līdīs sportā

Šovakar LTV sporta ziņās Gorkš uzskaitīja kādam jābūt prezidentam ...
, 2017-04-21 01:09, pirms 8 gadiem
Viktorīna. 3 atbilžu varianti. Kāda valsts Baltijas jūras krastā ir slima. (A), ar ļoti augstu temperatūru (B) vai cancer 4.stadijā (B)???
, 2017-04-21 01:11, pirms 8 gadiem
Kļūda! Pēdējais jautājums ic C!
Šitas pipars zin, kad un no cik metru attāluma sit penaļķiju?
, 2017-04-21 01:14, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tu vēl tāds panaivs
Ui tikai nevajag, pats tos laikus esmu piedzīvojis. Un kompromātu par Aināru raka ui kā raka, neko vairāk par tēvu slepkavu nespēja atrast
, 2017-04-21 01:23, pirms 8 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Ui tikai nevajag, pats tos laikus esmu piedzīvojis. Un kompromātu par Aināru raka ui kā raka, neko vairāk par tēvu slepkavu nespēja atrast
Jo sliktāk, ja esi pats piedzīvojis...
, 2017-04-21 06:39, pirms 8 gadiem
Pēc ilgas pierunāšanas piekritis kandidēt.
Es atvainojos,bet kam vajadzīgs tāds kandidāts uz galvenā futbola amatu Latvijā,ja šo spēli viņš labākā gadījumā redzējis pa TV.Cirks par baltu velti LFF apcirkņos turpinās pilnā sparā.
, 2017-04-21 07:31, pirms 8 gadiem
Māri Verpakovski vai Krišjāni Kļaviņu!
, 2017-04-21 08:03, pirms 8 gadiem
Negribēju, negribēju... nu, pierunāja un tā nu esmu nolēmis uzņemties šo smago nastu...

Tā kā tāds Romas pāvests. Tikai gados jaunāks. Tātad... potenciāli ilgāk amatā sēdēs?!?
Kaut kādu enerģiju un pašiniciatīvu uz šo amatu gribētos redzēt!?!

Ar degsmi daudz ko var izdarīt, bez degsmes... daudz ko tieši neizdarīt.
, 2017-04-21 08:16, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Valdis Voins LBS beņķi arī no iekšlietu struktūrām pa tiešo pārsēdās. Precedents ir, tikai neatminos, kāda bļaušana bija vai nebija toreiz.
Basketam jau toreiz sākās augšupeja.
, 2017-04-21 08:17, pirms 8 gadiem
, 2017-04-21 08:19, pirms 8 gadiem
donkey rakstīja: Liepājas futbola veterāns jau nu būs cits Kozlovskis. Stipri vecāks. Ja labi meklēji, tur bija bildes kāt gan vienam, gan otram.
Šis ir 1993.gadā beidzis LSPA sporta pedagoga - smagatlētikas trenera specialitātē. To var LSPA absolventu sarakstā atrast.
Par gulēšanu lekcijās gan neatradu publiski pieejamos avotos, tā kā nevaru ne apstiprināt, ne noliegt.

Man gan interesantākais viņa biogrāfijā šķita ieraksts, kas saistās ar darbu Drošības policijā 10 gadu garumā.
Svarcēlājs viņš nav bijis, tad svarbumbists vai 3cīņnieks.
, 2017-04-21 08:26, pirms 8 gadiem
Cik tagad mīklaini uzpeldēja, tik izgaisīs.
, 2017-04-21 08:29, pirms 8 gadiem
Ja kādam trūkst stratēģiskā redzējumu - te tādu inkriminē Gorkšam - tad rūdītākie fani 2 alus vakaros uzzīmēs Latvijas futbola karti. Uz priekšu labākie!!!
, 2017-04-21 08:38, pirms 8 gadiem
Renegātu dzimtene - Latvija!
, 2017-04-21 09:20, pirms 8 gadiem
šausmas, Kozlovskis par LFF prezidentu
, 2017-04-21 10:12, pirms 8 gadiem
Kāpēc neteik runāts, kāpēc tad Kozlovskis būtu labs pretendents?! Ko viņš tādu ir paveicis? Ministrs ir? Igaunijā ministrs ir bijis kaut kādas federācijas vadītājs, tāpēc ministrs ir kūl?! Varbūt tad Straujumu uzreiz liekam par LFF vadītāju! Viņa taču ir bijusi premjers. Pilnīgs bezsakars. Par Gorkšu vēl vismaz viss ir skaidrs. Daudz pieredzējis, ir liela autoritāte - viņa vārdam ir svars. Kas ir Kozlovskis, izņemot to, ka ir ministrs no mirstošas partijas?!
, 2017-04-21 10:59, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Kāpēc neteik runāts, kāpēc tad Kozlovskis būtu labs pretendents?! Ko viņš tādu ir paveicis? Ministrs ir? Igaunijā ministrs ir bijis kaut kādas federācijas vadītājs, tāpēc ministrs ir kūl?! Varbūt tad Straujumu uzreiz liekam par LFF vadītāju! Viņa taču ir bijusi premjers. Pilnīgs bezsakars. Par Gorkšu vēl vismaz viss ir skaidrs. Daudz pieredzējis, ir liela autoritāte - viņa vārdam ir svars. Kas ir Kozlovskis, izņemot to, ka ir ministrs no mirstošas partijas?!
Viņš ir absolūta nulle kā Iekšlietu ministrs. Un tas, ka iekšlietu ministru (!!!) izvirza cilvēks, kuram tiesiskā valstī būtu jābūt vismaz kā aizdomās turamajam (Indriksons), ir diezgan kliedzoši. Kozlovskis pat nav slīpēts, ja piekrīt, jo labi saprot, ka Vienotība iet pa burbuli, un tas ir katram muļķim skaidrs.
, 2017-04-21 11:06, pirms 8 gadiem
Jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas. Šausmas! Vēl jau mums ir deputāts Kaimiņš un pamatiedzīvotāju ķēniņiene. Latvija vienmēr bijusi bagāta ar dīvainīšiem.
, 2017-04-21 11:22, pirms 8 gadiem
Vajadzēj labāk bijušo Andrīti,tas vismaz pa muti māk piesolīt.
, 2017-04-21 11:58, pirms 8 gadiem
Futbola saimniecībā paliek aizvien jautrāk. Kādreiz par to gādāja Kirovs pie hokeja stūres, bet tagad stafeti pārņēmuši kājbumbas funkcionāri.
, 2017-04-21 19:36, pirms 8 gadiem
nu pilnīga eiforija! tagad gan viss ies uz augšu! šis ir tas kadrs kurš var uzstutēt jebkuru sfēru nu pilnīgs emulātors!
, 2017-04-21 23:56, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Kāpēc neteik runāts, kāpēc tad Kozlovskis būtu labs pretendents?! Ko viņš tādu ir paveicis? Ministrs ir? Igaunijā ministrs ir bijis kaut kādas federācijas vadītājs, tāpēc ministrs ir kūl?! Varbūt tad Straujumu uzreiz liekam par LFF vadītāju! Viņa taču ir bijusi premjers. Pilnīgs bezsakars. Par Gorkšu vēl vismaz viss ir skaidrs. Daudz pieredzējis, ir liela autoritāte - viņa vārdam ir svars. Kas ir Kozlovskis, izņemot to, ka ir ministrs no mirstošas partijas?!
Tici man - Straujuma būtu ļoti labs menedžeris - vizionārs!!!
, 2017-04-22 02:02, pirms 8 gadiem
Pārlasīju rakstu 5x,sajutos kā humora vakarā!
1.Indriksons jūtās kā tāds sultāns Suleimans !!!Cik zinu,tad LFF prezidenta postenis nav nododams pēc iepriekšejā prezidenta izvēles! Indriksonam būtu jādemisionē un tiktu izsludinātas ārkārtas vēlēšanas,lai var pieteikties jauni kandidāti ar savu redzējumu un programmu ilgtermiņā. Kandidātam pašam ir jāvēlās kļūt par LFF Prezidentu,nevis viņu jāpierunā.Ir jābūt cilvēkam ar futbolu sirdī,jo tiktu ievēlēts Futbola Prezidents!!!
2.Cien.R.Kozlovska kungs,vai jums ir vismaz saprašana un redzējums kas ietilpst LFF prezidenta pienākumos? Tik vieglprātīgu atbildi/pēc ilgas pierunāšanas piekritu/, no Iekslietu ministra, nebiju gaidījis! Tad var saprast, no jūsu teiktā,ka tā ilgi pierunājot,jūs piekritisiet "da jeb kam"?
No cita skatu punkta,varbūt stājoties amatā būs vieglāk izmeklēt visas nebūšanas,kas saistītas ar Skonto utt.,vai arī