Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs noraida iespēju atkāpties: "Pagalam nesanāk? Man ir cits viedoklis"

Rolands Eliņš

Kazakevičs noraida iespēju atkāpties: "Pagalam nesanāk? Man ir cits viedoklis"
Dainis Kazakevičs. Foto: LFF

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Dainis Kazakevičs preses konferencē pēc zaudējuma Maltas izlasei (0:1) UEFA Nāciju līgas spēlē savā uzrunā piedāvāja savu skaidrojumu par notikušo, kā arī noraidoši atbildēja uz to, vai neizskata iespēju atkāpties no amata.

- No manis gara komentāra nebūs. 90'+5 minūtē zaudēta spēle. Pietrūka pacietības, tajā brīdī, kad spēle gāja no rokas, nespējām realizēt savus momentus. Otrajā puslaikā sākām pārāk nervozēt, diezgan daudz spēka prasīja iepriekšējā spēle Fēru salās, un varēja redzēt, ka šodien nebijām tik svaigi. Izvēlējāmies spēlēt ļoti aktīvu un agresīvu spēli, sagaidījām pretiniekus viņu laukuma pusē, kas pirmajā puslaikā arī deva diezgan daudz iespēju izveidot momentus. Otrajā puslaikā pietrūka svaiguma, momentu vairs nebija tik daudz, un tādos pusmomentos pietrūka pacietības nospēlēt līdz galam, un 90'+5 minūtē zaudēti vārti. Šodien droši vien uzvarēja komanda, kura gribēja vairāk, un tie nebijām mēs. Tādās epizodēs ir ļoti būtiski pacietīgi spēlēt līdz galam, ticēt sev un sagaidīt to momentu. Šoreiz to izdarīja pretinieki.

- Pēc Fēru salām sacīji, ka, lai arī nebija uzvaras, virziens neapšaubāmi ir pareizais. Vai šis rezultāts un galvenokārt šīs spēles saturs maina šo redzējumu un varbūt apšauba ticību visam trīs gadu projektam?
- No manas puses nav šaubu par virzienu. Skaidrs, ka šī spēle izgaismoja vairākas tādas lietas, kuras mums nebija redzamas iepriekšējā, septembra, nometnē un nebija redzamas arī šīs nometnes pirmajās divās spēlēs. Netikām galā ar psiholoģisku spiedienu. Varēja redzēt, ka spēlētāji, īpaši otrajā puslaikā, kad svaigums pazuda un neizdevās tikt līdz momentiem, sāka pārāk daudz nervozēt. Tam, no manas puses, nav nekādas ietekmes uz to virzienu, kuru esam izvēlējušies un kuru arī turpināsim, bet tajā pašā laikā ir skaidrs, ka par atsevišķiem spēlētājiem tas iedeva zināmu informāciju, ar ko mums ir jārēķinās sarežģītās situācijās.

- Drusku tiešākā veidā – vai ir vērts iet dziļāk šajā trīs gadu ciklā, ja redzam, ka pagalam nesanāk. Runa nav tikai par šodienu, bet arī pirmajām divām spēlēm. Varbūt laicīgi apstāties un padomāt, vai ir vērts turpināt galvenā trenera amatā?
- Iedošu arī tikpat tiešu atbildi. Ja uzskati, ka pagalam nesanāk, tad man ir cits viedoklis. Uzskatu, ka kopumā ir daudz pozitīvu ieviržu. Domāju, ka ir jāsaprot, kādā stāvoklī komanda bija brīdī, kad sāku ar to strādāt. Mums ir diezgan liela sastāva mainība. Esam tikuši skaidrībā ar diezgan lielu jauno spēlētāju grupu. Ir vai nav vērts – tas laikam nav jautājums man, bet gan federācijas vadībai. No mana viedokļa – man ir gan ticība, gan pārliecība tam, ko darām, un ir arī ticība čaļiem un komandai, nekādu šaubu man nav.

- Iepriekš minēji, ka vēlies pieturēties pie konkrēta komandas kodola un diži nerotēt spēlētājus. Kāda pēc četrām cikla spēlēm ir situācija ar uzbrucējiem, kuri joprojām nav guvuši nevienus vārtus? Vai uz nākamo sasaukumu varētu izskatīt kādus citus, līdz šim neizsauktus spēlētājus tieši šajā pozīcijā?
- Ir, iespējams, pāris problēmu pozīciju, kuras redzu, ka tajās būs jāvērtē, vai tomēr nevajadzētu piesaistīt vēl kādus jaunus spēlētājus. Tādas pozīcijas ir, es tās neprecizēšu, bet visas trīs [oktobra] spēles, ne tikai šodienas spēle, parādīja, ka pāris pozīcijās mums ir nepieciešamas jaunas sejas.

- Pirmajā puslaikā atkal ļoti daudz neizmantotu izdevību. Pārliecības trūkums?
- Viss kopā. Domāju, ka tas ir arī meistarības trūkums, jo tehniskais izpildījums mums klibo. Ja skatās visas četras spēles kopumā, vērtē tās nedaudz dziļāk un skatās konkrētas funkcijas, kuras sagaidām no komandas un kā tās tiek izpildītas, tad, manuprāt, ar četrām piecām labām vārtu gūšanas epizodēm būtu jāpietiek vismaz vieniem gūtiem vārtiem. Šobrīd mums to vēl neizdodas izdarīt. Ir daudz nianšu – gan taktisku, gan psiholoģisku -, pie kurām mums ir jāpiestrādā. Ja es teiktu, ka recepte ir pilnīgi skaidra, lai jau nākamajā spēlē šie paši spēlētāji simtprocentīgi realizētu šos momentus, skaidrs, ka tas tā nav. Bet ir pilnīgi skaidrs, ka ir nianses, kuras uzlabojot paši spēlētāji var būt daudz rezultatīvāki. Kaut vai Jāņa Ikaunieka piemērs – ja salīdzinām viņa momentu Maltā un viņa momentu Fēru salās, tie nebija identiski, taču diezgan līdzīgi, un viņa tehniskais izpildījums Fēru salās bija daudz labāks. Tā ka ticu, ka spēlētāji progresēs un mēs nonāksim situācijās, kurās, pašiem izveidojot momentu, spēsim to arī realizēt. Skaidrs, ka futbolā visu vērtē pēc rezultāta - tas arī ir pareizi, un es uz to skatos normāli un ļoti mierīgi, -, taču, ja šādā spēlē šodien izveidotu tikai vienu vārtu gūšanas momentu, bet to realizētu, tad mēs droši vien šeit sēdētu daudz priecīgāki. Tajā pašā laikā, skatoties plašāk uz spēli, uz spēlētāju sniegumu, uz komandas sniegumu, ir skaidri nākamie soļi.

- Ievadā minēji par fizisko nogurumu pēc Fēru salām. Vēl svētdien Kaspars Dubra sacīja, ka Latvijas izlasē nav Eiropas līmeņa atjaunošanās procesa. Vai uzskati, ka arī šajā ziņā atpaliekam un esam Eiropas D līgā?
- Ar ko salīdzinām? Ja salīdzinām ar mūsu līmeņa izlasēm, tad mūsu atjaunošanās iespējas ir absolūti adekvātas, profesionālas un mums ir visas iespējas, lai izlašu kontekstā atjaunotu spēlētājus. Jautājums droši vien vairāk ir par tiem scenārijiem. Ja Maltas izlasei spēle Andorā, manuprāt, prasīja mazāk spēka patēriņā, nekā mums prasīja spēle Fēru salās, tad domāju, ka tas vairāk ir saistīts nevis ar atjaunošanos, bet gan to, ka mums bija spēle ar diezgan lielu enerģijas patēriņu, kas šodien, īpaši otrajā puslaikā, mums nedeva iespēju spēlēt tikpat aktīvi un pieņemt lēmumus. Šī arī ir viena no spēlēm, kurā nevar teikt, ka pilnībā izdevās pastiprināt spēli ar maiņām. Atsevišķās pozīcijās daļēji, jā, bet arī daļēji ne.

- Kādēļ uz maiņu iznākušie neatsvaidzināja spēli? Un kādēļ tiek izsaukti daži spēlētāji, kuri laukumā netiek pat pārbaudes spēlēs? Piemēram, Gļebs Kļuškins, kurš tika izrauts no Lietuvas čempionāta. Vai arī šobrīd viņi vienkārši nav gatavi izlasei?
- Šobrīd vērtējam katra spēlētāja sniegumu treniņprocesā, skatāmies, kā viņš konkurē pret citiem izlases spēlētājiem, un izvēlamies tos, kuri ir labāk gatavi un atbilst tam, lai izietu pamatsastāvā. Katrā atsevišķā gadījumā ir savs komentārs, bet kopumā tiem spēlētājiem, kuri šajā nometnē neizgāja laukumā, ir jāizdara secinājumi un, ja viņi sagaida vēl vienu izsaukumu, jābrauc spēcīgākiem un konkurētspējīgākiem. Tai skaitā arī Gļebam.

- Pirmajās 60 minūtēs momentus neizmantojām ne tikai mēs, bet arī Malta. Vai tas pareizi atspoguļo komandu sastāvus un komplektācijas iespējas? Un vai arī turpmāk komplektācijā pieturēsies pie tiem punktiem, kurus deklamēji sākumā, un turpināsi saukt tos spēlētājus, kurus varbūt sauci nevis tīri meistarības, bet citu iemeslu dēļ – piemēram, mikroklimatam?
- Sākšu ar pirmo jautājumu. Kur mums bija problēma pirmajā puslaikā? Domāju, ka aizsardzības darbībās nebijām pietiekami mobili, īpaši centrālajā zonā – mums pietrūka kompaktuma, un pretinieki ik pa laikam diezgan netraucēti izgāja caur mūsu centrālo zonu, kurā spēlē divi centra pussargi, vai pussargu līniju kā tādu, kas pretiniekiem deva dažas iespējas izveidot vārtu gūšanas epizodes. Šajā ziņā jautājums ir saistīts ar to, kā spēle iegrozījās. Bijām izvēlējušies stratēģiju mājas spēlē darboties aktīvāk un augstāk, bet, spēlējot tādā veidā, skaidrs, ka pretiniekiem liku pa laikam parādīsies epizodes, kurās viņi tiks galā ar mūsu presingu. Tas aprēķins arī tāds bija – kamēr esam svaigi, jāspēlē agresīvāk un augstāk, jāizveido momenti un tie jārealizē. Lai pēc tam otrajā puslaikā, skatoties uz mūsu fizisko kondīciju, varētu adaptēt stratēģiju. Kas attiecas par spēlētāju izvēli, paliks tie paši – nekas nemainīsies. Būs pilnīgi skaidrs, ka tiem spēlētājiem, kuri atbildīs visiem trim kritērijiem, būs iespēja būt izlasē. Tai skaitā arī tiem spēlētājiem, par kuriem jautājat katru preses konferenci. Iespējams, kāds no viņiem novembra nometnē var arī parādīties. Bet principi un prasības nemainīsies.

- Vai vari konkretizēt trīs lietas, kuras pieminēji: 1) kādas lietas tika izgaismotas par dažiem spēlētājiem? 2) kādi būs tie skaidrie nākamie soļi? 3) kādas ir tās pozitīvās iezīmes?
- Uz karstām pēdām niansēti tomēr vēl nerunāšu. Ir mazliet jānogulstas emocijām, un katru no šiem trim punktiem vēl mierīgi paskatīsimies video, vēsākā atmosfērā paskatīsimies uz visu, kas šodien notika. Domāju, ka preses konferencē pirms nākamā sasaukuma jau varēšu atbildēt konkrētāk.

- Pēc septembra nometnes piesaistīji analītiķi. Šajās nometnēs daudz runāts par ticību un pārliecību – varbūt jāpiesaista arī psihologs?
- Kāds piesaista psihologu, kāds aiziet uz baznīcu, kāds varbūt paskatās mazliet dziļāk, ko konkrētajās lietās katrs cilvēks var izdarīt labāk. Ceļi ir dažādi. Nē, neesmu aizdomājies par psihologu, un paši tiksim skaidrībā ar šiem jautājumiem. Ja kādam gribēsies aiziet uz baznīcu, viņš arī pats varēs aiziet uz baznīcu. Mēs koncentrēsimies uz profesionālām lietām komandas iekšienē kopā ar treneru štābu.

- Pirmajā puslaikā bija situācija, kurā Tobers bija nokļuvis blakus uzbrukuma grupas spēlētājiem, bet treneris Pučinsks aicināja atpakaļ pozīcijā. Tā ir konservatīva pieeja, vai viņam tobrīd vienkārši bija jāatrodas citur?
- Tur bija pozicionāls jautājums, ka abi centra pussargi nebija labās pozīcijās, un atkarībā no centra pussargu savstarpējās pozīcijas ir skaidrs, kurā brīdī viens no centra pussargiem iet augstāk un kurā neiet. Tajā situācijā taktiskais izvietojums neatļāva iet tik augstu, taktiski kļūdījāmies pozicionāli, tādēļ arī bija tāda korekcija.

- Šo dažu grūto gadu laikā bieži vien no citām aprindām, basketbola žurnālistiem, parādās jautājums, ka varbūt vajag šiem spēlētājiem pateikt paldies un būvēt izlasi ar skatu uz nākamajiem pieciem gadiem. Vai jums šī ideja liekas muļķīga, ņemot vērā, ka tagad atdodam pundurvalstīm pirmās uzvaras?
- Man ir absolūta ticība tiem spēlētājiem, kuri pašlaik ir nacionālajā izlasē. Kopumā gribu viņiem pateikt paldies par pirmajām divām nometnēm un esmu pārliecināts, ka šie puiši izdarīs pareizo secinājumus un mēs ejam pareizajā virzienā. Nedomāju, ka kaut kas ir jādara mākslīgi. Zināmas jaunas asinis, zināmi jauni spēlētāji, kuri, iespējams, varētu palīdzēt arī šajā izlases modelī un padarīt mūsu spēli kvalitatīvāku, - par to ir jādomā, un no viņiem nav jāatsakās. Ja pārējās lietas ir kārtībā un neriskējam ar būtiskiem aspektiem komandas veidošanā, bet pēc šodienas spēles noteikti netaisos teikt sliktu vārdu par kādu no spēlētājiem. Tā ir mūsu kopējā iekšējā lieta, kā ar to tiekam galā un kurp virzāmies tālāk. Un uzskatu, ka jaunu ceļu jau esam sākuši. Nav tik vienkārši, ka šobrīd vienkārši paņemsim 28-30 gadus vecus futbolistus un viņus vairs nesauksim, bet sauksim 20 gadus vecus spēlētājus un tad pēc pieciem gadiem kaut kas būtiski mainīsies. Mainīsies tad, kad sāks krāties punkti, sāks krāties vārtu guvumi, sāks krāties uzvaras, nāks vēl vairāk pārliecības vienkāršās epizodēs – tad kaut kas arī būs. Taču tas nav izdarāms ar vienu knipi vai vienu spēlētāju nomainīšanu pret citiem. Tas tā nenotiks. Lai arī man nav patīkami šeit sēdēt pēc ļoti neveiksmīga rezultāta un arī ne tik veiksmīgas spēles, tas nekādā veidā neiedragā manu ticību tiem džekiem, kuri ir ģērbtuvē.

- Varbūt skrienu dažus mēnešus uz priekšu, bet kāds starpsezonā būs trenera signāls Virslīgas izlašniekiem – ja viņi grib spēlēt izlasē, viņiem ir jāpāriet uz ārzemju līgu, vai arī spēlēšana Virslīgas pirmā četrinieka komandā būs atbilstošs līmenis?
- Domāju, ka ļoti būtiski ir tas, lai spēlētāji spēlētu un spēlētu regulāri. Bieži vien šis pārliecības jautājums ir saistīts arī ar to, kā viņi spēlē klubā. Tāpēc mans pirmais uzstādījums būtu, nedalot Latvijas un ārzemju klubos, lai spēlētājam būtu stabila vieta sastāvā un viņš sezonā aizvadītu 30 konkurētspējīgas spēles, kurās viņš būtu sastāva spēlētājs ar būtisku lomu. Tādā veidā spēlētājs var progresēt. Nedalīšu, kā ir labāk. Protams, ka labāk būtu spēlēt pēc iespējas spēcīgākā līgā un lielākos ātrumos, jo pats spēlētājs tādā veidā aug. Bet tas ir arī jautājums par pieprasījumu. Spēlētājs var gribēt spēlēt [ārzemēs], bet vai pēc viņa ir pieprasījums? Tas ir cits jautājums. Vēl pieskaroties starpsezonai, izlases sakarā ļoti būtiski ir arī kaut kad februārī atrast iespēju papildus treniņnometnei, kad varētu arī ārpus oficiālajiem logiem pastrādāt mazliet kvalitatīvāk ar pamatspēlētājiem. Esošās draudzības spēles bez šaubām ir vērtīgas, bet, no otras puses, ieliek mūs zināmos rāmjos, jo tās ir trīs spēles septiņās dienās – mums tā ir jauna pieredze, mācāmies no tās. Mums būtu būtiski, gatavojoties marta spēlēm, atrast iespēju vismaz ar vietējā čempionāta spēlētājiem aizvadīt vienu kvalitatīvu nometni ar pārbaudes spēli izlašu līmenī.

- To var uzskatīt par guļošā sišanu, bet vēl viens nepatīkamais jautājums. Futbola valstīs galvenais treneris ir amats, bet tie, kuri viņu ieceļ, - prezidents vai valde – ir darba devējs. Ja kaut kas nepatīk, nav rezultāt, tad atlaiž un ņem nākamo. Ņemot vērā, ka augsta futbola amatā esi daudz ilgāk, nekā jaunajos amatos ir LFF prezidents un valdes locekļi, un tava autoritāte šo cilvēku acīs ir tik liela, vai tev nav sajūtas, ka jūsu attiecības drīzāk ir kā kolēģiem, nevis darba devējam un darba ņēmējam?
- Nedomāju, ka tas ir nepatīkams jautājums. Skaidrs, ka varam kopēt lielās valstis un skatīties, kā notiek tur. Ceru, ka mani kolēģi, kuri ir federācijā, valdē, prezidents, ļoti racionāli skatās uz šo situāciju un sadzirdēja to, ko teicu janvārī un arī pirms cikla par mūsu redzējumu un to, ko darīsim. Saprotu, ka žurnālisti un līdzjutēji grib redzēt pozitīvu rezultātu, uzvaras, gūtus vārtus, bet citreiz visu laiku ejam pa riņķi un nekas nemainās – citreiz vajag drošāku soli, uzticību, atbalstu. Absolūti nedomāju, ka šajā ziņā ir kāds autoritātes jautājums. Man, kā galvenajam trenerim, kuram šī situācija un arī tavs jautājums nav patīkams, jo labāk gribētu tagad sēdēt pēdējā rindā un skatīties, kā pēc tāda zaudējuma atbild kāds cits, arī federācijas vadībai ir ļoti būtiski, lai izlasei būtu pozitīvi rezultāti, kas palīdzētu virzīties uz priekšu, arī ģenerālsekretāram – visiem gribas pozitīvus rezultātus. Jautājums, kā kurš redz, kā līdz tiem nonāksim.

Viens redz, ka problēma ir vienā cilvēkā: mēs pamainām vienu, otru, trešo, ceturto. Kaut kas būtiski mainās? Cerams, ka mainīsies. Ir dažādas stratēģijas. Šobrīd mans redzējums un mana stratēģija, kuru piedāvāju federācijas vadībai, kad mums bija saruna, bija pilnīgi skaidra: tas ir vidēja termiņa normāls darbs, kurā nešūpojamies, neraustāmies un mērķtiecīgi strādājam. Teikšu pavisam atklāti: nepiekrītu, ka visas šīs spēles ir vienādas un tās jāvērtē ar mīnusa zīmi. Es tam nepiekrītu. Es tam reāli nepiekrītu un uzskatu, ka ir ļoti daudz pozitīvu iezīmju, kuras kādam no jums, kā žurnālistiem, varbūt neinteresē. Tas ir normāli, es arī neuzskatu, ka jums būtu jāinteresē, bet mani tas interesē – man ir būtisks arī process. Un šā procesa ietvaros man ir redzējums, kā darbu turpināt. Šajā ziņā noteikti neraustīšos un nebēršu pelnus uz galvas – vienkārši neesmu tāds cilvēks. Esmu pieradis mērķtiecīgi un ilgstoši strādāt. Man ir pacietība, man ir uzņēmība, un, ja esmu piekritis tādam darbam, saprotu, kāpēc esmu šeit atnācis. Vērtējums var būt dažāds, tās ir katra individuālās tiesības izdarīt vērtējumu. Kāds šajā situācijā izlemj pielikt atbalstošu plecu, kāds šajā situācijā izlemj izgaismot visas problēmas un orientēties uz problēmām – tas ir normāli, nekā slikta tajā neredzu, katram ir sava stratēģija.

- Pirms 5-6 gadiem U21 izlase Maltai divreiz zaudēja, tagad lielajai izlasei neizšķirts un zaudējums. 3-4 sakritības, vai Maltas futbols tiešām ir aizgājis mums priekšā?
- Katra spēle ir atsevišķa, tā nevar vērtēt. Tad vēl jāatceras, kā iepriekš pret Maltu nospēlējusi lielā izlase, vēl kaut kādas statistikas. Mēs tās nerēķinām un šobrīd gatavojamies katrai konkrētajai spēlei. Saprotam, kāds šobrīd ir mūsu spēlētāju resurss, kādā stilā mums ir iespējas spēlēt, lai būtu tuvāk uzvarai. Kas kuram ir priekšā – kad turnīrs beigsies, tabula parādīs, kurš ir priekšā.

- Tās ir tās pašas paaudzes, kuras paaugās, bet rezultāts nemainījās.
- Nedomāju, ka no šiem starta vienpadsmitniekiem tajās spēlēs bija daudz spēlētāju. Maltas izlasē kāds viens vai divi, arī mūsu izlasē, iespējams, 2-3 spēlētāju.

- Atgriežoties vai beidzot nonākot pie spēles: kādēļ 4-2-3-1, nevis 4-4-2? Un kādēļ Krollis šajā nometnē aizvadīja tikai 13 minūtes, lai gan var arī teikt, ka divreiz izgāja uz maiņu un rotācijā bija? Neizturēja konkurenci?
- Viņš ir rotācijā, bet, godīgi sakot, pirmajā pilnvērtīgajā nometnē no zvana līdz zvanam bija vairākas kvalitātes, kuras treniņprocesā biju gaidījis vairāk. Kvalitatīvāku darbību, plus, domāju, ka viņu no līdzsvara izsita tas process, kas bija pirms nometnes saistībā ar viņa medicīniskajām pārbaudēm, uz kurām viņš lidoja. Šodienas spēlē aprēķins bija uz to, ka, spēlējot ar desmitnieka pozīciju – Jāni Ikaunieku un pēc tam ar Ķiguru -, varētu vairāk un kvalitatīvāk starp līnijām aizķerties bumbā un nepāriet uz tik vertikālu spēli. Pirmajā puslaikā tas mums arī deva diezgan daudz pozitīva efekta, ka ļoti bieži varējām caur centra pussargiem samainīt malas, nospēlēt vertikāli un sameklēt momentus, kurus radīt gan malējiem uzbrūkošajiem spēlētājiem, gan uzbrucējiem, arī tam pašam Ikauniekam desmitnieka pozīcijā bija lielisks moments. Redzējām, ka šī shēma atļauj laukumā izvietot spēcīgākos spēlētājus. Roberts nospēlēja pilnu spēli Fēru salās. Viņš ir liels spēlētājs, kuram vajag nedaudz vairāk laika, lai atjaunotos, tāpēc shēmas izvēlē vairāk bija jautājums par to, kādi spēlētāji mums ir pieejami un kura no shēmām mums būtu ērtāka gan lai pietiekami augstu un aktīvi spēlētu pret šo pretinieku, gan lai pamatsastāvā izietu labākie spēlētāji.

  +7 [+] [-]

, 2020-10-13 21:46, pirms 4 gadiem
Kārtīgi piesūcies klāt.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 21:47, pirms 4 gadiem
Normālā valstī Dainis nevarētu uz ielas iziet pēc šīs spēles...

  -3 [+] [-]

, 2020-10-13 21:47, pirms 4 gadiem
Nē nekas tam idiņam nesanāk, vispār pilnīgi nekas, viņš nejēdz motivēt spēlētājus, taktika nulle, spēlētājus rotē nesaprotami, katrā spēlē cits starta 11nieks un spēlētāju izkārtojums, saprašana nekāda kas viņam jādara, ar sūdainu mietu un viss, beidzam.

     [+] [-]

, 2020-10-13 21:49, pirms 4 gadiem
LFF Sporta direktors cik tur gadus, U-21 izlases treneris bez rezultāta cik tur gadus, tādu situāciju pats izveidojis un šie šobrīd ir viņa darba rezultāta augļi, diemžēl.

Sevis cienīgi būtu pēc šādas spēles atkāpties un jau jaunajai LFF vadībai iecelt citu treneri.

  +7 [+] [-]

, 2020-10-13 21:49, pirms 4 gadiem
Jau n-tos gadus bija tas, kurš atbildēja par jauno izaugsmi. Tagad, kad redz sava darba "panākumus", saka - ir daudz pozitīvā un jau pirms viņā izlase bija nolaista zemu. Izlase nolaidās līdz ar paaudžu maiņu, kur viņa jaunieši sāka ieņemt lomas.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 21:54, pirms 4 gadiem
Kāda starpība, kas pie stūres wannabe profiņiem, kas piespēli ne tikai iedot nemāk, bet pat uzņemt, par 3 precīzām piespēlēm nemaz nerunājot.

Lai jau Dainis tur tup, ja pats gribēja. Kāda jēga izmest 300k kompensācijai, ja nākamais dabon tieši tos pašus sārtvaidžus Ikauniekus, kuriem smadzenēs laikam īsie sagājuši ne viens vien. Kkas līdzīgs Biedriņam

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 21:55, pirms 4 gadiem
"Es domāju, ka mums ir jāsaprot, kādā stāvoklī, kad es sāku strādāt ar izlasi, šī komandas atrodas. Mums sastāvā ir diezgan lielas izmaiņas, mums arī ir vairāki jaunie spēlētāji iekļauti izlasē."

Tiešām, atpirksies ar to, ka ir jauni spēlētāji - katrs to saka un to, kādā stāvoklī tu dabūji. Es būtu gatavs derēt, ja Slavišu nezimestu (pie kam tik necienīgā un NEPROFESIONĀLĀ veidā), tad šobrīd izlase nebūtu pirmspēdējā/pēdējā vietā - viņa vadībā bija jūtams progress, protams, sākums bija briesmīgs.

Tāpat nedomāju, ka šobrīd izlasei vajag mainīt treneri, nav tolka ik uz 5 spēlēm ņemt jaunu - ja vien nedomājiet kādu Koņevu paņemt, man ir sajūta, ka viņš zina, ko dara un neteiksim, ka Riga visi leģionāri baigi ļoti labāki par izlases spēlētājiem.

Tas, ka Maltai un citām izlasēm netiekam cauri iziet, bet spēlējam uz aizsardzību ir vairāk taktikas jautājums. Nemākam apspēlēt 1 pret vientu, treneris tad domā citu taktiku, kā tikt iekšā.. Nezinu, vairāk uz emocijām komentārs

 +14 [+] [-]

, 2020-10-13 21:55, pirms 4 gadiem
Ja godīgi, neesmu baigas futbola speciālists, bet kas man nedaudz izbrīna, ka pie visām vainām tiek vainoti tie, tie un tie, bet kaut kā neesmu manījis, ka kāds pieminētu Indriksonu, kas bija piesūcies krēslam kā dēle un taisīja rebes, nu tagad varam pļaut ražu!!!

 +22 [+] [-]

, 2020-10-13 21:56, pirms 4 gadiem
Dainis ir patīkams cilvēks,bet diemžēl tā nav profesija.

     [+] [-]

, 2020-10-13 21:59, pirms 4 gadiem
Kāpēc atkāpties ja LFF piesedz,viņiem tač par futbolu kopumā pofig,galvenais ,,godīgi,, sadalīt,iztērēt UEFA naudiņu.Tad jau arī mūsu politiķiem daudziem būtu jāatkāpjas.Be te ir Latvija ,likumu un godaprāta jēdziens te nestrādā.Te likums un gods ir NAUDA.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-13 22:00, pirms 4 gadiem
Ja jau turas pie amata, tad līgumā kompensācijas nav paredzētas...

 +11 [+] [-]

, 2020-10-13 22:01, pirms 4 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kāda starpība, kas pie stūres wannabe profiņiem, kas piespēli ne tikai iedot nemāk, bet pat uzņemt, par 3 precīzām piespēlēm nemaz nerunājot.

Lai jau Dainis tur tup, ja pats gribēja. Kāda jēga izmest 300k kompensācijai, ja nākamais dabon tieši tos pašus sārtvaidžus Ikauniekus, kuriem smadzenēs laikam īsie sagājuši ne viens vien. Kkas līdzīgs Biedriņam
Biedrinam ar smadzenem viss kartiba. Piki nopelnija dzivei un tagad atpushas. Kad vajadzeja stradat, lai tiktu pie liguma, to ari darija.

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:02, pirms 4 gadiem
Šitā zaude patiesībā bija cūcene no Maltas, jo Latvija bija labāka visos elementos. Pret Fēru salām ar varēja paņemt. Pret Melkalni ar beigās tikai ielaida. Es vairāk redzu pozitīva nekā negatīva. Vot man liekas, ka spēlētāji daudz nevietā izlasē, piem, Ikaunieki nekādi, kaut Karašausks varētu labāk nospēlēt. Bet lai strādā, lai vismaz tagad pēdējās 2 vinnē

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:05, pirms 4 gadiem
Te tikai kā gazmjasā, ieejot ģērbtuvē visus jāslāna, trenerus ieskaitot.

 +11 [+] [-]

, 2020-10-13 22:06, pirms 4 gadiem
Erikovič rakstīja: Ja godīgi, neesmu baigas futbola speciālists, bet kas man nedaudz izbrīna, ka pie visām vainām tiek vainoti tie, tie un tie, bet kaut kā neesmu manījis, ka kāds pieminētu Indriksonu, kas bija piesūcies krēslam kā dēle un taisīja rebes, nu tagad varam pļaut ražu!!!
Taisnība,bet tikai daļēja.Indriksona laikā Latvijas futbols uzlēca lielos augstumos,ko diez vai tuvākajos gadu desmitos atkārtosim.Viņa vadībā bijām sasnieguši manuprāt augstāko punktu,kas Latvijas futbolā iespējams.Kritizēt var par to ,ka turpmāk tas viss tika nolaists klozetē.Un domāju kritika par to ir izskanējusi pietiekoši.Jau pēc 2010 gada prasījās izmainas,bet kurš to uzdrošinātos ierosināt,ja vēl 2009.gadā FK ventspils iekļuva Eirokausu grupas turnīrā.Tā nu nācās gaidīt,kad pats kungs sapratīs,ka laiks ir pienācis dot ceļu jaunajiem.Tā esam zaudējuši vismaz 10 gadus.Diemžēl šobrīd nav pienācīgs spēcīgs kandidāts uz LFF prezidenta amatu,bet vara šobrīd nonākusi intrigantu rokās,kuri uzsāka revolūciju pret Gorkšu un tas viss kopā veido rezultātu,kādu mēs tagad redzam.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:07, pirms 4 gadiem
Kāpēc jāatkāpjas, ja zemāk nav kur krist??

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 22:08, pirms 4 gadiem
Nu,vot-nomainīja Gutkovski un dabūja zāģi.
Bet tgd.visiem trenerīšiem ir un būs otmazka-vai tad nezinat,kādā stāvoklī es izlasi pārņēmu,jums tas ir jāsaprot .

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:10, pirms 4 gadiem
Go home " treneris"

  -4 [+] [-]

, 2020-10-13 22:11, pirms 4 gadiem
Piekrītu trenerim. Pārsvarā ir patīkami skatīties, ir spēle. Pietrūkst tikai galotnēs, jo vēl nav pārliecības par sevi.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:13, pirms 4 gadiem
Es arī neredzu jēgu atkāpties, bet nu tās ir šausmas skatīties šo izlasi. Pirmais puslaiks pat bija jēdzīgs, bet nu momentu realizācija ir neeksitējoša.

  +9 [+] [-]

, 2020-10-13 22:16, pirms 4 gadiem
Pirmkārt, vajadzētu atkāpties tiem, kas atbrīvoja no amata Slavišu un iecēla Kazakeviču. Man jau tad bija sajūta, ka būs šādi rezultāti. Un tā domāja vairums futbola sabiedrības, manuprāt. Kazakevičs kā treneris ir ieliktenis, savējais.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-13 22:20, pirms 4 gadiem
Viņ# tak trenēja u21...
Pārraudzībā jaunatnes futbolu
Ko un cik ir uzvarējis šis kadrs kā treneris

  -3 [+] [-]

, 2020-10-13 22:22, pirms 4 gadiem
Lai trenē. Varbūt par daudz leģionāru virslīgā. Nav viegli.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:23, pirms 4 gadiem
Pozitīvais ir palicis vēl no Stojanoviča. Vēlāk būs pilnīgi dupsītī

  +5 [+] [-]

, 2020-10-13 22:24, pirms 4 gadiem
Jūs te visi esat aizmirsuši, ka mums te nāk kurš treneris grib, no mūsu sistēmas spēlētājiem konkurētspējīgu, ar uzvarētāju psiholoģiju, komandu ir grūti izveidot. Cik treneri ir nākuši un gājuši, neviens no šiem neko nevar izspiest

  +5 [+] [-]

, 2020-10-13 22:25, pirms 4 gadiem
Dainis sēž uz sava vektora

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:33, pirms 4 gadiem
Cilvēki, jūs tā brīnāties, it kā Kazakevičs U-21 būtu kaut ko neparastu panācis. Šis viss ir ļoti likumsakarīgi, tāpēc nebrīnieties un negaidiet brīnumus. 2004. gadā bija brīnums, jā, bet tā gadās tikai reizi dzīvē. Šodien un tagad mūsu vieta ir tur, kur mēs esam. Šī ir ņirgāšanās ne tikai par futbolu, bet par katru, kas ir futbola cienītājs.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:34, pirms 4 gadiem
Jūs atkāpēji vēl nesaprotat, ka vaina nav trenerī!? Pie mums futbolu neviens nespēlē augstā līmenī! Mūs "izcilnieku" J. Ikaunieks pat Norvēģijā neņem! Ja no vārtu priekšas iesper autā, te nav ko citu teikt! Un Cūceni pret Austriju ar 3 sastāvu pie Sajonoviča stūres nepieminiet...

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:36, pirms 4 gadiem
Tukšu salmu kulšana, šajā Dainis ir kā zivs ūdenī, un vēl Kazakeviču jūs ar rungu neizmetīsiet, viņš turēsies pie amata, lai vai kas!

     [+] [-]

, 2020-10-13 22:41, pirms 4 gadiem
Kāda jēga mainīt treneri, šiem neviens treneris nepalīdzēs.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-13 22:50, pirms 4 gadiem
"Es uzskatu, ka kopumā ir daudzas pozitīvas ievirzes."

Jā, tavā kontā, Daini, ir daudz pozitīvas ievirzes.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 22:53, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Taisnība,bet tikai daļēja.Indriksona laikā Latvijas futbols uzlēca lielos augstumos,ko diez vai tuvākajos gadu desmitos atkārtosim.Viņa vadībā bijām sasnieguši manuprāt augstāko punktu,kas Latvijas futbolā iespējams.Kritizēt var par to ,ka turpmāk tas viss tika nolaists klozetē.Un domāju kritika par to ir izskanējusi pietiekoši.Jau pēc 2010 gada prasījās izmainas,bet kurš to uzdrošinātos ierosināt,ja vēl 2009.gadā FK ventspils iekļuva Eirokausu grupas turnīrā.Tā nu nācās gaidīt,kad pats kungs sapratīs,ka laiks ir pienācis dot ceļu jaunajiem.Tā esam zaudējuši vismaz 10 gadus.Diemžēl šobrīd nav pienācīgs spēcīgs kandidāts uz LFF prezidenta amatu,bet vara šobrīd nonākusi intrigantu rokās,kuri uzsāka revolūciju pret Gorkšu un tas viss kopā veido rezultātu,kādu mēs tagad redzam.
Tam visam nav ne mazākā sakara ar notiekošo LFF šobrīd, jo Indriksons tieši vislielākā mērā ir vainīgs pie tā, kas notika ar LV bērnu, jaunatnes un junioru sistēmu, kad tika sagrauta vecā padomju sistēma, kuras augļus LV izlases kontekstā viņš izmatoja pats uz velna paraušanu, bet neko jaunu tajā vietā vērā ņemamu neradīja, un tā visa augļus jau ''izbauda'' visi Indriksona pēcnācēji. Un vel ilgi izbaudīs, jo normālu sistēmas radīšana nav vienas dienas, vai pat gada, jautājums.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-13 23:03, pirms 4 gadiem
Bēdīgi, bēdīgi
Bet uz Daini novelt nav jēgas
Te ne Mourinjo, ne Klops nepalīdzētu

  +9 [+] [-]

, 2020-10-13 23:16, pirms 4 gadiem
Esmu PILNĪBĀ drošs,ka atstājot Stojanoviču pie izlases stūres, mēs šobrīd ietu pāri Maltai.
Ar katru jaunu treneri,izlases progress tiek visu laiku atmests uz sākumpunktu.
Savs redzējums, savi spēlētāji,taktikas ,spēlētaju uzticēšanās trenerim u.t.t.
Bija redzams progress pēdējās spēles ar Stojanoviču:
skarba kritika , milzīgas prasības un nekāda auklēšanās.
Ļaujot turpināt iesākto, mēs pārliecinoši būtu jau garantējuši sev vietu augstāk grupā.

Žēl.
P.S.
pēdējās spēles skatoties, sajūta,ka Kazakēvičs paprasījis padomu no Starkova kā spēlēt, jo uzkrītoši bezjēdzīgi sāk palikt tie centrējumi uz vienu nabaga uzbrucēju starp 3 aizsargiem..
Ar vienu centra uzbrucēju spēlē tikai augstākas klases izlases ar pasaules klases uzbrucēju priekšā..
Nesaprotu,kpc LV nespēle ar 2 uzbrucējiem un vienu uzbrūkošo tehnisku pussargu zem viņiem.
Uldriķis Gutkovskis priekšā, apakšā Ikaunieks vai Ķigurs. Jo uzbrukuma zonā nenotiek NEKĀDA bumbas kustība.
Tikpat labi vsp var nelikt priekša uzbruceju, jo ne viņš saņem bumbu spēles laikā, vai arī saņemot,viņam nav kur to atspēlēt. Aizsargi noēd.

Tas tā, bet galvenā doma paliek joprojām, ka atļāujot Stojanovičam pildīt 3 gadu plānu , mēs šobrīd būtu jau klasīti augstāk.
PALDIES LFF korupcijai un visai taj puvušajai bandai..

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 23:19, pirms 4 gadiem
Daini lūdzu dodies prom! Nav nevienas uzvaras pret eiropas absalūtākajām pastarīšu komandām, zemāk vairs nav kur !

  +3 [+] [-]

, 2020-10-13 23:20, pirms 4 gadiem
Skaidrs,ka pie cita trenera nekas kardināli nemainītos,bet ir viens bet. Kāpēc vajadzēja Stajanoviču atbrīvot? Reti gadās,kad treneri atlaiž pēc tam,kad pēdējā spēlē ir izcīnīta uzvara. Latvijas futbolā to izdarīja. Samaksāja lielu kompensāciju viņam. Baigi bagāti esam,ka ar naudu tā mētājamies.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 23:24, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Skaidrs,ka pie cita trenera nekas kardināli nemainītos,bet ir viens bet. Kāpēc vajadzēja Stajanoviču atbrīvot? Reti gadās,kad treneri atlaiž pēc tam,kad pēdējā spēlē ir izcīnīta uzvara. Latvijas futbolā to izdarīja. Samaksāja lielu kompensāciju viņam. Baigi bagāti esam,ka ar naudu tā mētājamies.
Lai manā vietā atbild:
Viktors DOBRECOVS, 2015. gada Virslīgas čempions "Liepājas" galvenā trenera amatā
"Lai spriestu par notikušajām izmaiņām, pirmkārt, ir jāzina kāpēc tās tika veiktas. Ir izskanējušas daudzas replikas, ka Stojanovičs ir "pārāk dārgs" vai "labs, bet mums īsti neder". Jāsaprot, kāds bijis pamatojums trenera maiņai. Vai viņu vajadzēja atlaist tagad vai jau agrāk? Uzskatu, ka viņam bija jāaiziet pašam, kad izlasei bija zaudējumu sērija ar rezultātiem 0:3, 0:5 (jūnijā attiecīgi pret Izraēlu un Slovēniju) un 0:6 (septembrī pret Austriju).

Pilnīgi pievienojos Viktoram!

     [+] [-]

, 2020-10-13 23:25, pirms 4 gadiem
Un Dainis kā treneris un kā funkcionārs ir ļoti vājš. Kā viņam izdevās tur ieziepēties es nezinu.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-13 23:31, pirms 4 gadiem
Mazliet nesaprotu šos atkāpšanās priekšlikumus. Jā, rezultāti nav apmierinošo. Bet ko tieši izlases treneris var izdarīt 5 spēļu laikā? Nav tā, ka Latvijas izlasei būtu bijis lielisks laika periods, atnāk jaunais treneris, izmaina sastāvu un rezultāti strauji pasliktinās. Latvijas futbola izlases rezultāti ir bijuši slikti jau vairākus pēdējos gadus, pie dažādiem treneriem. Nāk starkovs - Starkov atkāpies. Nāk somu speciālists - atkāpies, nāk Dainis - atkāpies. Visi treneri slikti, neviens nav pietiekoši labs Latvijas izlasei. Nav mums pasaules līmeņa zvaigznes, pat ne vidusmēra un tā nav izlases trenera vaina. Jā, Dainis bija ilgus gadus sporta direktors, bet uzlabot/izmainīt sistēmu nav īslaicīgs process. Ja tu vēlies tiešām pamainīt kaut ko vērā ņemamu futbolistu izaugsmē, tas ir jāsāk no paša sākuma, nevis 12-13 gadu vecuma. Šie viņa darba augļi tagad tikai ienāk/ienāks izlasē, piemēram, Krolis, vērtējiet viņa devumu šajā aspektā tuvākajios gados. Tas kā mēs varam veidot savu komandu ir veidojot spēcīgu kolektīvu un tam ir vajadzīgs laiks. Viņš lielu daļu no šiem spēlētajiem zina jau no U21 laika, un šobrīd es tiešām tā uzskatu, ka tas ir labākais variants Latvijas futbola izlasei, treneris, kurš ļoti labi pazīst šos spēlētājus, lai no viņiem dabūtu ārā maksimumu. Dodiet trenerim laiku, lai viņš īsteno savu redzējumu un tad spriediet, vai viņam būtu jāatkāpjas. Ja nomainītu tagad treneri, ko tālāk? Kas nāks vietā? Pēkšņi kāds top ārzemju speciālists būs ieinteresēts Latvijas izlasē? Kas tieši mainītos ar šiem pašiem spēlētājiem?

Gadi iet, vainīgajiem tiek nocirstas galvas (Indriksons, Mežeckis, Starkovs utt.) un kas ir mainījies? Lai izmainītu sistēmu un gūtu augļus no tā ir vajadzīgi gadi. Diemžēl lielākā daļa no sc vidējā lasītāja to nesaprot.

  +4 [+] [-]

, 2020-10-13 23:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai manā vietā atbild:
Viktors DOBRECOVS, 2015. gada Virslīgas čempions "Liepājas" galvenā trenera amatā
"Lai spriestu par notikušajām izmaiņām, pirmkārt, ir jāzina kāpēc tās tika veiktas. Ir izskanējušas daudzas replikas, ka Stojanovičs ir "pārāk dārgs" vai "labs, bet mums īsti neder". Jāsaprot, kāds bijis pamatojums trenera maiņai. Vai viņu vajadzēja atlaist tagad vai jau agrāk? Uzskatu, ka viņam bija jāaiziet pašam, kad izlasei bija zaudējumu sērija ar rezultātiem 0:3, 0:5 (jūnijā attiecīgi pret Izraēlu un Slovēniju) un 0:6 (septembrī pret Austriju).

Pilnīgi pievienojos Viktoram!
Jā,bet ārzemju trenerim ir jāiepazīst sveša vide,it sevišķi tāda vide kāda ir Latvijas futbolā. Un pēdējās 2 vai 3 spēlēs varēja redzēt,ka spēle uzlabojas.
Ar tādu spēli kādu mēs tagad rādam mēs tādai Austrijai vēl ar lielāku rezultātu zaudētu. Šodien mēs MALTAI ZAUDĒJĀM!!! Kāpēc tad Dainis vēl neatkāpjas? Tāpēc,ka viņš zin,ka nevienam tāds treneris nav vajadzīgs. Tikai izlasei der

  +1 [+] [-]

, 2020-10-13 23:43, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Taisnība,bet tikai daļēja.Indriksona laikā Latvijas futbols uzlēca lielos augstumos,ko diez vai tuvākajos gadu desmitos atkārtosim.Viņa vadībā bijām sasnieguši manuprāt augstāko punktu,kas Latvijas futbolā iespējams.Kritizēt var par to ,ka turpmāk tas viss tika nolaists klozetē.Un domāju kritika par to ir izskanējusi pietiekoši.Jau pēc 2010 gada prasījās izmainas,bet kurš to uzdrošinātos ierosināt,ja vēl 2009.gadā FK ventspils iekļuva Eirokausu grupas turnīrā.Tā nu nācās gaidīt,kad pats kungs sapratīs,ka laiks ir pienācis dot ceļu jaunajiem.Tā esam zaudējuši vismaz 10 gadus.Diemžēl šobrīd nav pienācīgs spēcīgs kandidāts uz LFF prezidenta amatu,bet vara šobrīd nonākusi intrigantu rokās,kuri uzsāka revolūciju pret Gorkšu un tas viss kopā veido rezultātu,kādu mēs tagad redzam.
Vēl bija ļoti sekmīgai wc2010 q cikls,kur notureta uzvara mājās pret SUI dotu labu iespeju uz playoff

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 23:50, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Jā,bet ārzemju trenerim ir jāiepazīst sveša vide,it sevišķi tāda vide kāda ir Latvijas futbolā. Un pēdējās 2 vai 3 spēlēs varēja redzēt,ka spēle uzlabojas.
Ar tādu spēli kādu mēs tagad rādam mēs tādai Austrijai vēl ar lielāku rezultātu zaudētu. Šodien mēs MALTAI ZAUDĒJĀM!!! Kāpēc tad Dainis vēl neatkāpjas? Tāpēc,ka viņš zin,ka nevienam tāds treneris nav vajadzīgs. Tikai izlasei der
Stojanovičs, kā bijušais FC Riga treneris veselu sezonu, gana labi zināja, kas ir kas LV futbola saimniecībā, un tās iepazīšana nebija jāsāk no nulles.
Neesmu zīlniece, un neminēšu kā mūsu izlasei ar kazakeviču pie stūres klātos pret stiprākām izlasēm nekā patreiz.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-13 23:59, pirms 4 gadiem
Dainis Kazlakēvichs jau nav vainīgs, ka paņēmis šos atsaldētos...
Jo citu jau labāku naf...
Tie jau labāk domā kā saglabāt veselību un līdz ar to nodrošināt savām ģimenēm iztiku...
Atkārtošos, visi ārzemju klubos spēlējošie uzaicinātie, saņemot uzaicinājumu spēlēt izlasē uztver kā zobu sāpes, bet atteikties tak nedrīxt!!!
A no vietējiem....
Eh....
Latvijas, kā arī Gibraltāra, Lihtenšteinas līmenim labi 🐷
Ceram uz RigaFC jauno futbola akadēmijas attīstību un pēc gadiem 10 Latvijas izlase atgriezīsies tuvu 2004. līmenim...
🌼🌻🌼

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 00:15, pirms 4 gadiem
Ja ir treneris ,kurš nav spēlējis un neko nesaprot futbolā,nav par ,ko brīnīties,par šādu rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 00:22, pirms 4 gadiem
Šobrīd ir pilnīgi vienalga kurš šai komandai ir treneris. Maksāt kādam speciālistam lai izveido komandu no nespējniekiem būtu pilnīgākā naudas izsaimniekošana. Domāju, ka šobrīd mums futbolisti un treneris ir viens otru pelnījuši.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 00:22, pirms 4 gadiem
Kāda jēga atkāpties, varētu domāt, ka tur vaina trenerī

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 01:01, pirms 4 gadiem
Protams, naudu izsaimniekot lādzīga trenera iegādei nevajag...
Galvenais ir LFF darboņiem savas kabatas piepildīt!!!
Aiz Kazakēviča muguras tagad sile vēl barojošāka!!!
🐷🐷🐷🐷🐷

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 01:18, pirms 4 gadiem
Edviins_95 rakstīja: Mazliet nesaprotu šos atkāpšanās priekšlikumus. Jā, rezultāti nav apmierinošo. Bet ko tieši izlases treneris var izdarīt 5 spēļu laikā? Nav tā, ka Latvijas izlasei būtu bijis lielisks laika periods, atnāk jaunais treneris, izmaina sastāvu un rezultāti strauji pasliktinās. Latvijas futbola izlases rezultāti ir bijuši slikti jau vairākus pēdējos gadus, pie dažādiem treneriem. Nāk starkovs - Starkov atkāpies. Nāk somu speciālists - atkāpies, nāk Dainis - atkāpies. Visi treneri slikti, neviens nav pietiekoši labs Latvijas izlasei. Nav mums pasaules līmeņa zvaigznes, pat ne vidusmēra un tā nav izlases trenera vaina. Jā, Dainis bija ilgus gadus sporta direktors, bet uzlabot/izmainīt sistēmu nav īslaicīgs process. Ja tu vēlies tiešām pamainīt kaut ko vērā ņemamu futbolistu izaugsmē, tas ir jāsāk no paša sākuma, nevis 12-13 gadu vecuma. Šie viņa darba augļi tagad tikai ienāk/ienāks izlasē, piemēram, Krolis, vērtējiet viņa devumu šajā aspektā tuvākajios gados. Tas kā mēs varam veidot savu komandu ir veidojot spēcīgu kolektīvu un tam ir vajadzīgs laiks. Viņš lielu daļu no šiem spēlētajiem zina jau no U21 laika, un šobrīd es tiešām tā uzskatu, ka tas ir labākais variants Latvijas futbola izlasei, treneris, kurš ļoti labi pazīst šos spēlētājus, lai no viņiem dabūtu ārā maksimumu. Dodiet trenerim laiku, lai viņš īsteno savu redzējumu un tad spriediet, vai viņam būtu jāatkāpjas. Ja nomainītu tagad treneri, ko tālāk? Kas nāks vietā? Pēkšņi kāds top ārzemju speciālists būs ieinteresēts Latvijas izlasē? Kas tieši mainītos ar šiem pašiem spēlētājiem?

Gadi iet, vainīgajiem tiek nocirstas galvas (Indriksons, Mežeckis, Starkovs utt.) un kas ir mainījies? Lai izmainītu sistēmu un gūtu augļus no tā ir vajadzīgi gadi. Diemžēl lielākā daļa no sc vidējā lasītāja to nesaprot.
+100 Lielisks komentārs.

     [+] [-]

, 2020-10-14 02:43, pirms 4 gadiem
Edviins_95 rakstīja: Mazliet nesaprotu šos atkāpšanās priekšlikumus. Jā, rezultāti nav apmierinošo. Bet ko tieši izlases treneris var izdarīt 5 spēļu laikā? Nav tā, ka Latvijas izlasei būtu bijis lielisks laika periods, atnāk jaunais treneris, izmaina sastāvu un rezultāti strauji pasliktinās. Latvijas futbola izlases rezultāti ir bijuši slikti jau vairākus pēdējos gadus, pie dažādiem treneriem. Nāk starkovs - Starkov atkāpies. Nāk somu speciālists - atkāpies, nāk Dainis - atkāpies. Visi treneri slikti, neviens nav pietiekoši labs Latvijas izlasei. Nav mums pasaules līmeņa zvaigznes, pat ne vidusmēra un tā nav izlases trenera vaina. Jā, Dainis bija ilgus gadus sporta direktors, bet uzlabot/izmainīt sistēmu nav īslaicīgs process. Ja tu vēlies tiešām pamainīt kaut ko vērā ņemamu futbolistu izaugsmē, tas ir jāsāk no paša sākuma, nevis 12-13 gadu vecuma. Šie viņa darba augļi tagad tikai ienāk/ienāks izlasē, piemēram, Krolis, vērtējiet viņa devumu šajā aspektā tuvākajios gados. Tas kā mēs varam veidot savu komandu ir veidojot spēcīgu kolektīvu un tam ir vajadzīgs laiks. Viņš lielu daļu no šiem spēlētajiem zina jau no U21 laika, un šobrīd es tiešām tā uzskatu, ka tas ir labākais variants Latvijas futbola izlasei, treneris, kurš ļoti labi pazīst šos spēlētājus, lai no viņiem dabūtu ārā maksimumu. Dodiet trenerim laiku, lai viņš īsteno savu redzējumu un tad spriediet, vai viņam būtu jāatkāpjas. Ja nomainītu tagad treneri, ko tālāk? Kas nāks vietā? Pēkšņi kāds top ārzemju speciālists būs ieinteresēts Latvijas izlasē? Kas tieši mainītos ar šiem pašiem spēlētājiem?

Gadi iet, vainīgajiem tiek nocirstas galvas (Indriksons, Mežeckis, Starkovs utt.) un kas ir mainījies? Lai izmainītu sistēmu un gūtu augļus no tā ir vajadzīgi gadi. Diemžēl lielākā daļa no sc vidējā lasītāja to nesaprot.
Pareizi, bet kāpēc bija jāatlaiž Slavišu, lai paņemtu vietā 5x sūdīgāku ''Yes vīru''

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 04:33, pirms 4 gadiem
Trenerītis un viņa otmazkas... Žēl, ka atlaida Slavišu, viņš vismaz bija treneris ar kaulu, kaut gan arī viņam nācās ilgu laiku tamborēt, kamēr spēja izprast Latvijas izlases labirintus un beidzot izcīnīt uzvaru kaut pret Austrijas otro sastāvu, kas tāpat bija kudiš spēcīgāks par līdzšinējiem pretiniekiem. Bet iekšējās intrigas, Gorkša nomešana, Slavišas pasūtīšana un Daiņa ielikšana bija atkal 5 soļi atpakaļ, un tagad atkal jāsāk rāpties ārā no bedres dziļuma... Latvijas futbola izlase ir viennozīmīgi pēdējās piecgades sporta lielākā vilšanās. Un man personīgi nav ticības, ka tagadējā futbola federācijas un izlases vadība spēs kaut ko mainīt uz labu. Var Dainis stāstīt par pozitīvām tendencēm, bet lai necenšas. Es pats esmu līdzjutējs, kas cenšas saskatīt labo, pozitīvo, bet nu Dainis ar saviem striktajiem principiem nav tas treneris, kas var pacelt Latviju no futbola bezdibeņa. Te vajadzīgs elastīgs, saprotošs, ar psiholoģiju draugos esošs speciālists, kas nevar atļauties muldēt, ka psihologs mums nav vajadzīgs, kas gribēs, aizies pats aizies pie psihologa, vai uz baznīcu u.tml. Tas ir diletantisma piemērs. Jā Dainis negrib palikt diletants, tad viņam ir jālauž savi stereotipi, jādzēš sarkanās līnijas pret atsevišķiem labiem spēlētājiem, jāpieiet komandas trenēšanai kā profesionālim, atmetot personīgo nepatiku un velns zin kādus vēl aizspriedumus. Ir jāņem labākie spēlētāji, kādi pieejami un jāveido maksimāli efektīva komanda. Pretējā gadījumā rezultātu nebūs.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-14 05:32, pirms 4 gadiem
Treneris neveiksminieks,neprofesionālis u.t.t.Jebkurš,sevi cienošs cilvēks,pēc tādas izgāzšanās pats būtu atkāpies,bez jebkādām kompensācijām.Šitais izspiedīs maksimumu,bet no tā cieš Latvijas futbola tēls un prestižs.Ņemamu pretinieku mums vairs nav,reitings tikai krītās.Tukša runāšana un solījumi.Atliek gaidīt nākamās spēles,kad pretinieki sadzīs pēdējās naglas Kazakeviča zārkā.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 06:52, pirms 4 gadiem
Edviins_95 rakstīja: Mazliet nesaprotu šos atkāpšanās priekšlikumus. Jā, rezultāti nav apmierinošo. Bet ko tieši izlases treneris var izdarīt 5 spēļu laikā? Nav tā, ka Latvijas izlasei būtu bijis lielisks laika periods, atnāk jaunais treneris, izmaina sastāvu un rezultāti strauji pasliktinās. Latvijas futbola izlases rezultāti ir bijuši slikti jau vairākus pēdējos gadus, pie dažādiem treneriem. Nāk starkovs - Starkov atkāpies. Nāk somu speciālists - atkāpies, nāk Dainis - atkāpies. Visi treneri slikti, neviens nav pietiekoši labs Latvijas izlasei. Nav mums pasaules līmeņa zvaigznes, pat ne vidusmēra un tā nav izlases trenera vaina. Jā, Dainis bija ilgus gadus sporta direktors, bet uzlabot/izmainīt sistēmu nav īslaicīgs process. Ja tu vēlies tiešām pamainīt kaut ko vērā ņemamu futbolistu izaugsmē, tas ir jāsāk no paša sākuma, nevis 12-13 gadu vecuma. Šie viņa darba augļi tagad tikai ienāk/ienāks izlasē, piemēram, Krolis, vērtējiet viņa devumu šajā aspektā tuvākajios gados. Tas kā mēs varam veidot savu komandu ir veidojot spēcīgu kolektīvu un tam ir vajadzīgs laiks. Viņš lielu daļu no šiem spēlētajiem zina jau no U21 laika, un šobrīd es tiešām tā uzskatu, ka tas ir labākais variants Latvijas futbola izlasei, treneris, kurš ļoti labi pazīst šos spēlētājus, lai no viņiem dabūtu ārā maksimumu. Dodiet trenerim laiku, lai viņš īsteno savu redzējumu un tad spriediet, vai viņam būtu jāatkāpjas. Ja nomainītu tagad treneri, ko tālāk? Kas nāks vietā? Pēkšņi kāds top ārzemju speciālists būs ieinteresēts Latvijas izlasē? Kas tieši mainītos ar šiem pašiem spēlētājiem?

Gadi iet, vainīgajiem tiek nocirstas galvas (Indriksons, Mežeckis, Starkovs utt.) un kas ir mainījies? Lai izmainītu sistēmu un gūtu augļus no tā ir vajadzīgi gadi. Diemžēl lielākā daļa no sc vidējā lasītāja to nesaprot.
Ir viena būtiska nianse.
Kazakevičs kā treneris neko nav sasniedzis.
Viens LV kauss ar Jelgavu? Kauss tomēr ir specifiska padarīšana - dažu spēļu sprints, kurā var noveikties. Tas nav nopietni.
Viņš ir trenējis jauniešu izlases. Rezultāti? Nav.
Viņa klātbūtnē futbolisti nevis atveras, bet gan aizveras. Kāpēc tas notiek? Komandas kolektīvā apziņa sākas no trenera. Ja treneris ir nulle, komandai nav tā, ko sauc par garu. Tur nepietiek tikai ar mikroklimatu.

     [+] [-]

, 2020-10-14 07:02, pirms 4 gadiem
emox rakstīja: Treneris neveiksminieks,neprofesionālis u.t.t.Jebkurš,sevi cienošs cilvēks,pēc tādas izgāzšanās pats būtu atkāpies,bez jebkādām kompensācijām.Šitais izspiedīs maksimumu,bet no tā cieš Latvijas futbola tēls un prestižs.Ņemamu pretinieku mums vairs nav,reitings tikai krītās.Tukša runāšana un solījumi.Atliek gaidīt nākamās spēles,kad pretinieki sadzīs pēdējās naglas Kazakeviča zārkā.
Ja 'izgāšanās' būs kā standarts, tad LV izlasei pēdējo pāris gadu laikā būtu bijuši ap 20 treneru. Un nākotnē, pēc katras otrās spēles vajadzēs jaunu galveno.

     [+] [-]

, 2020-10-14 07:47, pirms 4 gadiem
vantinieks rakstīja: Normālā valstī Dainis nevarētu uz ielas iziet pēc šīs spēles...
Tu taču esi īsts zābaks!!!! Kādā sakara šeit ir valsts? Puikas paskraidīja pa laukumu,par ļoti labu laukumu,kuru viņiem radīja šī normālā valsts.Rezultāts? Nu arī normāls. Ko jūs gribat no viņiem? Mēs taču dīvānu tauta nu un arī tusētāji,un to taču neaizliedz.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 09:06, pirms 4 gadiem
Šis ir pilnīgs dainis. Zaudēt Maltai ir tas pats kas ezera vidū mīzt no laivas un netrāpīt ūdenī.

     [+] [-]

, 2020-10-14 09:07, pirms 4 gadiem
Uzskatu, ka Dainim jādod laiks.
Cik treneru ir sačakarējuši izlasi vairāku gadu, ja ne 10 gadu garumā.
Jūs esat naivi,ja domājat, ka Dainis ar 5 spēlēm paveiks brīnumus.
Tā nebūs!

Ja pavērojam pašu spēli, es tiešām redzu uzlabojumus. No manas puses ir uzticība Dainim!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 09:20, pirms 4 gadiem
ervains91 rakstīja: Uzskatu, ka Dainim jādod laiks.
Cik treneru ir sačakarējuši izlasi vairāku gadu, ja ne 10 gadu garumā.
Jūs esat naivi,ja domājat, ka Dainis ar 5 spēlēm paveiks brīnumus.
Tā nebūs!

Ja pavērojam pašu spēli, es tiešām redzu uzlabojumus. No manas puses ir uzticība Dainim!
Kas te jādod? Šādas izlases bija jāuzvar ar gribasspēku, cīņu, spiedienu pat bez trenera

  -3 [+] [-]

, 2020-10-14 09:22, pirms 4 gadiem
ervains91 rakstīja: Uzskatu, ka Dainim jādod laiks.
Cik treneru ir sačakarējuši izlasi vairāku gadu, ja ne 10 gadu garumā.
Jūs esat naivi,ja domājat, ka Dainis ar 5 spēlēm paveiks brīnumus.
Tā nebūs!

Ja pavērojam pašu spēli, es tiešām redzu uzlabojumus. No manas puses ir uzticība Dainim!
Un pats interesantākais, ka šie Kazakēviča nolicēji Stojanovičam pēc deviņiem zāģiem pēc kārtas, no kuriem trešdaļa bija ar graujošiem rezultātiem, bija gatavi dot laiku ieskrieties, un mēģināt ko vērst par labu.
Kur ir tā konsekvence?

     [+] [-]

, 2020-10-14 09:22, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kas te jādod? Šādas izlases bija jāuzvar ar gribasspēku, cīņu, spiedienu pat bez trenera
Tad kāpēc neesi Latvijas izlasē?

     [+] [-]

, 2020-10-14 09:23, pirms 4 gadiem
“manuprāt, ar četrām piecām labām vārtu gūšanas epizodēm būtu jāpietiek vismaz vieniem gūtiem vārtiem”
Tas arī parāda ne tikai trenera, bet arī visas izlases tizlumu. Katra iespēja ir jāizmanto, jo tā var būt vienīgā.

  +5 [+] [-]

, 2020-10-14 09:26, pirms 4 gadiem
Būtu normāls vecis, uzņemtos vainu, ka nemāki trenēt un atkāptos, nevis kā mazs bērns attaisnojumus meklē.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-14 09:26, pirms 4 gadiem
Edviins_95 rakstīja: Nav mums pasaules līmeņa zvaigznes, pat ne vidusmēra un tā nav izlases trenera vaina.
Ja kas, arī 2003. gadā nebija. Bet toties bija iespēlēts, nemainīgs pamatsastāvs. Spēlētāji juta uzticēšanos no trenera. Centra aizsargu pāris, malējo aizsargu un malējo pussargu pāris nemainījās gadiem. Un nespēlēja izlase ar vienu uzbrucēju.

Protams, zaudējums Maltai nav nekas traģisks. Traģiski ir tas, ka pie tik niecīga spēlētāju resursa (pēdējā Starkova periodā to gan neviens vēl nebija pamanījis) mums ir treneris, kurš neizsauc dažus objektīvi labākos spēlētājus (Šabalu noteikti, arī Karašausku), neuzticas savai komandai un nespēlē ar diviem izvirzītiem uzbrucējiem. Mums ir treneris, kurš prot gudri runāt par vektoriem un pozīcijām, par "aizķeršanos bumbā", bet kuram nav pragmatiska redzējuma kā iesist vārtus. Ja vakardienas spēlē bija kaut kas labs, tas tika sagrauts ar maiņām, kuras izjauca esošo spēlētāju saprašanos laukumā, tā vietā lai pastiprinātu uzbrukuma līniju. Spēle bija puslīdz cerīga līdz brīdim, kad vienīgo uzbrucēju nomainīja ar citu uzbrucēju tā vietā lai otru uzbrucēju sūtītu palīgā. Tā ir vistīrākā trenera kļūda. Pat ne kļūda. Izpratnes trūkums par futbolu. Dainis, pēc visa spriežot, nav futbola pragmatiķis un ir vājš psihologs. Tāpēc arī viduvējie rezultāti.

Nedrīkst rotēt viduvējus, vājus spēlētājus. Jāizvēlas, kuri ir stiprākie un jādod uzticība no spēles uz spēli nemainīgā sastāvā. Lai spēlē tie daži, kas mazliet prot, no zvana līdz zvanam, spēli no spēles. Nav tak grūti noteikt, kuri mums ir labākie spēlētāji valstī - uzbrukumā tie ir Ikaunieki, Ķigurs, Karašausks, Šabala. Gutkovskis var atvērties, ja viņam palīdzēs, neatstās vienatnē. Daži no šiem spēlē kopā Liepājā, daži ir spēlējuši kopā Skonto. Šīs saiknes vajag izmantot. Nevis muldēt par vektoriem.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 09:27, pirms 4 gadiem
Vajag kādu treneri no Spānijas un Francijas, kas zina futbola drēbi. Un spēlētājiem jāmācās angļu valoda nevis krievu. Paldies.

     [+] [-]

, 2020-10-14 09:28, pirms 4 gadiem
ervains91 rakstīja: Tad kāpēc neesi Latvijas izlasē?
Un kādu atbildi gaidi uz debīlu jautājumu?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 09:28, pirms 4 gadiem
Vajag džekus no U21 viens izsaukt, tur daudzi labi kadri.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 09:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un pats interesantākais, ka šie Kazakēviča nolicēji Stojanovičam pēc deviņiem zāģiem pēc kārtas, no kuriem trešdaļa bija ar graujošiem rezultātiem, bija gatavi dot laiku ieskrieties, un mēģināt ko vērst par labu.
Kur ir tā konsekvence?
Tu kā parasti - pats gudrākais. Tevi jau vakar ar degunu iebāza kā mazu kucēnu tavā šmucē, bet joprojām savu eksperta viedokli drukā. Atšķirība starp Stojanoviču un Kazakeviču, ka pirmais zaudēja nopietnām izlasēm nevis pusamatieriem - to tev jau vakar norādīja.

     [+] [-]

, 2020-10-14 09:36, pirms 4 gadiem
Tas ir tas pats, ja Latvijas hokeja izlase zaudētu Sahāras tuksneša komandai, vai basketbolist Jaungvinejas pigmejiem, papuasiem. Trenera karikatūra, Latvijas sporta kauna traips !

  +2 [+] [-]

, 2020-10-14 09:36, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tu kā parasti - pats gudrākais. Tevi jau vakar ar degunu iebāza kā mazu kucēnu tavā šmucē, bet joprojām savu eksperta viedokli drukā. Atšķirība starp Stojanoviču un Kazakeviču, ka pirmais zaudēja nopietnām izlasēm nevis pusamatieriem - to tev jau vakar norādīja.
Namejs tak ir kā nezāle. visiem riebjas,bet eksistē diemžēl.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-14 09:40, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tu kā parasti - pats gudrākais. Tevi jau vakar ar degunu iebāza kā mazu kucēnu tavā šmucē, bet joprojām savu eksperta viedokli drukā. Atšķirība starp Stojanoviču un Kazakeviču, ka pirmais zaudēja nopietnām izlasēm nevis pusamatieriem - to tev jau vakar norādīja.
Jā, jā? Ko tu neteiksi?
Zaudēt tikai (!!!!) ar 0:3, 0:5 (attiecīgi pret Izraēlu un Slovēniju) un 0:6 (pret Austriju) ir pat zināms gods, jo tās taču ir pasaules grandu izlases.
Kur tādi debloīdi, kā tu, rodas?

     [+] [-]

, 2020-10-14 09:47, pirms 4 gadiem
Atceros, savulaik bija tāds naturalizēts uzbrucējs Miholaps, rezultatīvākais Latvijas čempī. Bet Starkovs viņu nelika laukumā izlasē, jo Miholaps prata daudz iesist vājām komandām, bet stiprām nē.

Bet mums tagad izlasē nespēlē Šabala, kurš ir vairākkārt iesitis turkiem un teju ar pirmo pieskārienu bumbai. Un kura vārti mums nesa arī pēdējās zināmās uzvaras pār Andoru.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 09:56, pirms 4 gadiem
Momentā neviens treneris brīnumus neradīs.
Turklāt futbola līmenis pasaulē izlīdzinājies, neatkarīgi cik liela valsts.
Jāatzīst, ka tehniski mūsu futbolisti ir vāji sagaravoti. Kamēr bumbu noliek pa sitienam, pa pareizai kājai moments garām!
Nav uzbrukumā arī spēlētājs ar ātrām kājām, kā bija Maris, kurš aizskrēja un iesita.
Te neviens treneris nelīdzēs.
Bet pozitīvas iezīmes arī ir, puiši cīnās, tiek veidota jauna komanda un varbūt kāds no uzbrucējiem atvērsies?

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 10:12, pirms 4 gadiem
mndvolk rakstīja: Atceros, savulaik bija tāds naturalizēts uzbrucējs Miholaps, rezultatīvākais Latvijas čempī. Bet Starkovs viņu nelika laukumā izlasē, jo Miholaps prata daudz iesist vājām komandām, bet stiprām nē.

Bet mums tagad izlasē nespēlē Šabala, kurš ir vairākkārt iesitis turkiem un teju ar pirmo pieskārienu bumbai. Un kura vārti mums nesa arī pēdējās zināmās uzvaras pār Andoru.
Paskaties, kāds ir šabalas karjeras "vektors". Tagad knapi tiek Lietuvās līgā spēlēt. Kura uzbrucēja vietā tu viņu izsauktu?

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 10:21, pirms 4 gadiem
mndvolk rakstīja: Atceros, savulaik bija tāds naturalizēts uzbrucējs Miholaps, rezultatīvākais Latvijas čempī. Bet Starkovs viņu nelika laukumā izlasē, jo Miholaps prata daudz iesist vājām komandām, bet stiprām nē.

Bet mums tagad izlasē nespēlē Šabala, kurš ir vairākkārt iesitis turkiem un teju ar pirmo pieskārienu bumbai. Un kura vārti mums nesa arī pēdējās zināmās uzvaras pār Andoru.
Jā, bija tāda lieta. Miholaps bija kā magnēts soda laukumā, pie kura lipa bumbas, kuras tik vajadzēja iebakstīt vārtos. Es gan viņu maz redzēju, nedzīvoju tad Rīgā un par viņa tehnisko arsenālu daudz nepateikšu. Ā, vēl - cik atceros viņam bija baigā trauma, tieši ziedu gados, pēc kuras viņš tā par 100% neatkopās. Spēlēja, bet līdz galam vairs nebija tas. Kēnigsbergas krievs, cik atceros.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-14 10:25, pirms 4 gadiem
Toties tagad mums ir sārtvaidži ikaunieki

  -4 [+] [-]

, 2020-10-14 10:30, pirms 4 gadiem
Tehniskais arsenāls patreiz LV izlasē kritisks
Nevaru nosaukt šobrīd nevienu tādu spēlētāju Latvijā kā piemēram Ibrahimovičs, Ronaldu, Neimārs, kaut tas pats Mbapē vai de Maria
Tāpēc arī zaudē kautkādai Maltai

     [+] [-]

, 2020-10-14 10:39, pirms 4 gadiem
Ar vienu gan Dainis kā valstsvienības galvenais treneris ienāks Latvijas futbola vēsturē,kā treneris-neveiksminieks,kurš nav uzvarējis nevienā cīņā ar mazajām pundurvalstīm.Un pagaidām tas ir nenoliedzams fakts.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 10:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jā? Ko tu neteiksi?
Zaudēt tikai (!!!!) ar 0:3, 0:5 (attiecīgi pret Izraēlu un Slovēniju) un 0:6 (pret Austriju) ir pat zināms gods, jo tās taču ir pasaules grandu izlases.
Kur tādi debloīdi, kā tu, rodas?
Pirmkārt, uzmanīgāk ar debloīdu izteicieniem. Otrkārt, 0-3 vai 0-6 ir galīgi pie kājas. Zaudējums ir zaudējums. Kaut vai ari 0-30. Zaudēts tika izlasēm, kur ir profesionāli spēlētāji utt. - t.i. nopietnām izlasēm nevis amatieriem-svētdienas bumbotājiem.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-14 10:50, pirms 4 gadiem
beckham9 rakstīja: Kārtīgi piesūcies klāt.
Kad vēl viņš dzīvē tādu algu saņems, par šadu atdevi.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 10:51, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Pirmkārt, uzmanīgāk ar debloīdu izteicieniem. Otrkārt, 0-3 vai 0-6 ir galīgi pie kājas. Zaudējums ir zaudējums. Kaut vai ari 0-30. Zaudēts tika izlasēm, kur ir profesionāli spēlētāji utt. - t.i. nopietnām izlasēm nevis amatieriem-svētdienas bumbotājiem.
Ko tur Namejs var pastāstīt? Šaubos, vai viņš var nosaukt vismaz 3 Slovēnijas, Austrijas vai Z-Maķedonijas spēlētājus. No viņa komentāriem šķiet, ka viņš nez kāds futbola guru būtu. Tikai plika demagoģija katrā futbola rakstā.

     [+] [-]

, 2020-10-14 10:55, pirms 4 gadiem
Skatoties Latvijas izlases spēlētājus darbībā, es nebeidzu brīnīties, kā viņi vispār ir tikuši pie kaut kādiem līgumiem un var sevi saukt par profesionāliem futbolistiem. Līmenis ir zem katras kritikas.

  +5 [+] [-]

, 2020-10-14 10:55, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Vajag džekus no U21 viens izsaukt, tur daudzi labi kadri.
Redzēju otro puslaiku viņu izpildījumā pret Krieviju.Tie paši vēži ,tikai citā kulītē.

     [+] [-]

, 2020-10-14 11:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un pats interesantākais, ka šie Kazakēviča nolicēji Stojanovičam pēc deviņiem zāģiem pēc kārtas, no kuriem trešdaļa bija ar graujošiem rezultātiem, bija gatavi dot laiku ieskrieties, un mēģināt ko vērst par labu.
Kur ir tā konsekvence?
Zini, es arī būtu gatavs Stojanovičam vēl 3-4 spēles pie stūres iedot.
Iemesls būtu gauži vienkāršs - Stojanovičs bija "izaudzis" treneris ar prasībām, ko vietējie čaļi tajā brīdī nevarēja izpildīt. Taču tieši tas viņiem dotu grūdienu augšanai, iešanai uz priekšu. Tur bija potenciāls izaugsmei.

Lai arī joprojām mazliet ticu, ka Kazakevičs varētu augt, tomēr būšu pesimists. Nav viņš "vektora iedevējs". Nu nav! Viens LV kauss ar Jelgavu - kauss, kas ir sprinta formāts, kur daudz ko izšķi ar meistarību nesaistīti faktori.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 11:16, pirms 4 gadiem
Bedzot ir patīkami skatīt latviešu vienību, jāizmet tik vēl 2-3 krieveļi. Izdošanos Dainim !

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 11:25, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Zini, es arī būtu gatavs Stojanovičam vēl 3-4 spēles pie stūres iedot.
Iemesls būtu gauži vienkāršs - Stojanovičs bija "izaudzis" treneris ar prasībām, ko vietējie čaļi tajā brīdī nevarēja izpildīt. Taču tieši tas viņiem dotu grūdienu augšanai, iešanai uz priekšu. Tur bija potenciāls izaugsmei.

Lai arī joprojām mazliet ticu, ka Kazakevičs varētu augt, tomēr būšu pesimists. Nav viņš "vektora iedevējs". Nu nav! Viens LV kauss ar Jelgavu - kauss, kas ir sprinta formāts, kur daudz ko izšķi ar meistarību nesaistīti faktori.
Bet izlasei jau arī ir 2 spēles logā, kas arī ir daudz tuvāk kausa formātam nevis līgai. Runāt jau Dainis māk, saliedēt komandu kārtīgam kapiņam arī viņs ir parādījis, ka var izdarīt. Izlasē jau spēlētājus nesagatavosi, kādi nabagi viņi ir, tādi arī paliks. Te treneris var tikai noskaņot komandu, varbūt kādu taktisko niansi noslīpēt, bet ne vairāk.

     [+] [-]

, 2020-10-14 11:48, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Zini, es arī būtu gatavs Stojanovičam vēl 3-4 spēles pie stūres iedot.
Iemesls būtu gauži vienkāršs - Stojanovičs bija "izaudzis" treneris ar prasībām, ko vietējie čaļi tajā brīdī nevarēja izpildīt. Taču tieši tas viņiem dotu grūdienu augšanai, iešanai uz priekšu. Tur bija potenciāls izaugsmei.
Lai arī joprojām mazliet ticu, ka Kazakevičs varētu augt, tomēr būšu pesimists. Nav viņš "vektora iedevējs". Nu nav! Viens LV kauss ar Jelgavu - kauss, kas ir sprinta formāts, kur daudz ko izšķi ar meistarību nesaistīti faktori.
Bija sajūta ka tā balkānu mentalitātes piešprice tieši pietrūkst. ai, tagad lai darbojas trenera izstrādājums

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 11:59, pirms 4 gadiem
Kāpēc klusē izbijušais žurnālists , tagad lielais futbola specs A.Uldriķis?

     [+] [-]

, 2020-10-14 12:05, pirms 4 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Zini, es arī būtu gatavs Stojanovičam vēl 3-4 spēles pie stūres iedot.
Iemesls būtu gauži vienkāršs - Stojanovičs bija "izaudzis" treneris ar prasībām, ko vietējie čaļi tajā brīdī nevarēja izpildīt. Taču tieši tas viņiem dotu grūdienu augšanai, iešanai uz priekšu. Tur bija potenciāls izaugsmei.

Lai arī joprojām mazliet ticu, ka Kazakevičs varētu augt, tomēr būšu pesimists. Nav viņš "vektora iedevējs". Nu nav! Viens LV kauss ar Jelgavu - kauss, kas ir sprinta formāts, kur daudz ko izšķi ar meistarību nesaistīti faktori.
Man personiski nekas nav pret Slavišu Stojanoviču, un ne man viņu vērtēt kā treneri, bet , ka viņš, izņemot vienu komandu trenera karjeras sākumā, nav trenējis ilgāk par 1,5 gadu, ir pamats aizdomāties par viņa profesionālajām prasmēm kā trenerim. Viņš 22 gadu laikā ir uzspējis trenēt 12 komandas (8 komandas un 3 izlases)

  +7 [+] [-]

, 2020-10-14 12:06, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Kāpēc klusē izbijušais žurnālists , tagad lielais futbola specs A.Uldriķis?
Tāpēc, ka pašlaik vēl dēliņu laiž Dainis laukumā. Ja godīgi tad izbrīna cik švaks Uldriķis ir bijis šajos izlases logos. Brīnos ko viņs dara Šveicē.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 12:09, pirms 4 gadiem
Ceru, ka IZM izsludinās eseju konkursu kultūrvēsturisko tradīciju kopšanā. Temats : Mans Dainis

     [+] [-]

, 2020-10-14 12:11, pirms 4 gadiem
Maksims Gorkijs- Na dne/ Dibenā

  -3 [+] [-]

, 2020-10-14 12:22, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tāpēc, ka pašlaik vēl dēliņu laiž Dainis laukumā. Ja godīgi tad izbrīna cik švaks Uldriķis ir bijis šajos izlases logos. Brīnos ko viņs dara Šveicē.
Pavisam noteikti ne pats švakākais uz daudzu LV izlases spēlētāju fona. Pie tam tādu, kuri LFV skaitās savu komandu līderi, ja neņem vērā n-tos leģus LFV.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-14 12:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavisam noteikti ne pats švakākais uz daudzu LV izlases spēlētāju fona. Pie tam tādu, kuri LFV skaitās savu komandu līderi, ja neņem vērā n-tos leģus LFV.
Neliec vārdus man mutē, es neteicu, ka bija pats švakākais, bet gan to ka negaidīju, ka tik švaki izskatīsies. Tomēr viens no mūsu nedaudzajiem leģiem, kas spēlē kaut cik jēdzīgā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 12:34, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Neliec vārdus man mutē, es neteicu, ka bija pats švakākais, bet gan to ka negaidīju, ka tik švaki izskatīsies. Tomēr viens no mūsu nedaudzajiem leģiem, kas spēlē kaut cik jēdzīgā līmenī.
Tak sacīju, ka viena no Kazakeviča prasmēm ir aizvērt spēlētājus.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-14 12:39, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Neliec vārdus man mutē, es neteicu, ka bija pats švakākais, bet gan to ka negaidīju, ka tik švaki izskatīsies. Tomēr viens no mūsu nedaudzajiem leģiem, kas spēlē kaut cik jēdzīgā līmenī.
Nu, diemžēl, nav mums Messi, Levandovska vai Ronaldo līmeņa spēlētāji, kuri var vieni paši izšķirt spēles likteni. Pelēka spēlētāju masa, kurā +/- kāds var atsevišķās spēlēs nospēlēt labāk uz kopējā fona. Diemžēl, bet vakar Robertam nebija tā spēle, kurā tas būtu izlēcis no kopējās masas.

  +4 [+] [-]

, 2020-10-14 12:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, diemžēl, nav mums Messi, Levandovska vai Ronaldo līmeņa spēlētāji, kuri var vieni paši izšķirt spēles likteni. Pelēka spēlētāju masa, kurā +/- kāds var atsevišķās spēlēs nospēlēt labāk uz kopējā fona. Diemžēl, bet vakar Robertam nebija tā spēle, kurā tas būtu izlēcis no kopējās masas.
Tu no vienas hiperbolas otrā... Es par pēdējiem diviem izlašu logiem kopumā, plusiņu viņš manā blociņā notiekti nenopelnīja. Neredzu iemeslus viņu likt Gutkovska vietā.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-14 12:45, pirms 4 gadiem
Ko te daudzi cepas?! It kā pērn, aizpērn, visus pēdējos gadus Latvijas komanda būtu uzvarējusi vienu spēli pēc otras? Bija Pātelainens, bija Slaviša. . . un kas - tāpat čiks vien bija! Un nebija pat nekāds progress, cerība!
Tagad vismaz ir neliela cerība un pirmo reizi mums ir tiešām Latvijas nacinālā izlase, latviešu puikas!
Jā, ar tehniku nav uz tu, bet to jau bērnībā , agrā jaunībā jāapgūst!
Un citu, labāku futbolistu mums šobrīd nav! Ko veco Oļegu Laizānu ņemt, kurš krievu kreklā uz treniņiem nāca?
Tāda plika noriešana daudziem te. Pret Maltu pēc spēles ar Melnkalni un 'Fērām daudzi nepamatoti sacerējās- nu tik būs, bet tā vēl ilgi būs- kāda spēle izdosies labāk, kāda nē. . . . bet cerība , ka veidojas komanda ir!

  -4 [+] [-]

, 2020-10-14 12:46, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu no vienas hiperbolas otrā... Es par pēdējiem diviem izlašu logiem kopumā, plusiņu viņš manā blociņā notiekti nenopelnīja. Neredzu iemeslus viņu likt Gutkovska vietā.
Kuram no LV izlases spēlētājiem Tu būtu ielicis plusu šajos divos izlašu logos?
Personiski es tikai Šteinboram.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 12:50, pirms 4 gadiem
Un tās retās spēles, kur agrāk izdevās nospēlēt cienīgāk ar labām komandām, kā tad bija?
Uzlika autobusu, vārtsargi mums vienmēr bijuši labi, dažas reizes tika pāri centram un kādreiz laimējās arī iesist

     [+] [-]

, 2020-10-14 12:58, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Taisnība,bet tikai daļēja.Indriksona laikā Latvijas futbols uzlēca lielos augstumos,ko diez vai tuvākajos gadu desmitos atkārtosim.Viņa vadībā bijām sasnieguši manuprāt augstāko punktu,kas Latvijas futbolā iespējams.Kritizēt var par to ,ka turpmāk tas viss tika nolaists klozetē.Un domāju kritika par to ir izskanējusi pietiekoši.Jau pēc 2010 gada prasījās izmainas,bet kurš to uzdrošinātos ierosināt,ja vēl 2009.gadā FK ventspils iekļuva Eirokausu grupas turnīrā.Tā nu nācās gaidīt,kad pats kungs sapratīs,ka laiks ir pienācis dot ceļu jaunajiem.Tā esam zaudējuši vismaz 10 gadus.Diemžēl šobrīd nav pienācīgs spēcīgs kandidāts uz LFF prezidenta amatu,bet vara šobrīd nonākusi intrigantu rokās,kuri uzsāka revolūciju pret Gorkšu un tas viss kopā veido rezultātu,kādu mēs tagad redzam.
Jāatkārtojas, ka nepretendēju uz futbola saimniecības ekspertu, bet jāsaka taviem vārdiem, ka piekrītu daļēji, proti, paskatoties Vikipēdijā, ir skaidrs redzams ka Indriksons sākotnēji ( 1991 ) gadā izveidoja biznesa projektu Skonto, tātad, kā pēčāk pierādījās, pelnīt uz transvēriem utt., un tikkai 96.g. viņš kļuva par LFF stūrmani, un šeit ir jautājums + mans viedoklīs, nedomāju ka Indriksons ir tas kam pienāktos lauri par sistēmas izveidi, kas izaudzināja 2004 EČ Zelta paaudzi, jo kad viņš pārņēma saimniecību, šie spēlētāji jau bija apritē, kur noveda tālākā Indriksōna šeftēšana mēs redzam šodien.
Lai ilustrētu +/- ko gribēju pateikt miniatūrā, atsaukšos uz Operas namu, kur esmu strādājis, tur +/- repertuārs ir uz 3gadiem uz priekšu saplānots, ta kā, piemēram Tu šodien varētu sēsties pie Operas vadītāja krēslā un viss notiktos, bet tos tavus darbus/nedarbus varētu pilnā apmērā izjust pēc 2-3 gadi, kas futbolā noteikti 10 un uz augšu gadi!

     [+] [-]

, 2020-10-14 13:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man personiski nekas nav pret Slavišu Stojanoviču, un ne man viņu vērtēt kā treneri, bet , ka viņš, izņemot vienu komandu trenera karjeras sākumā, nav trenējis ilgāk par 1,5 gadu, ir pamats aizdomāties par viņa profesionālajām prasmēm kā trenerim. Viņš 22 gadu laikā ir uzspējis trenēt 12 komandas (8 komandas un 3 izlases)
Hodžsons arī ir trenējis n-tās komandas, bet viņa darba devēji nesmādē viņa profesionālās prasmes.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 13:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuram no LV izlases spēlētājiem Tu būtu ielicis plusu šajos divos izlašu logos?
Personiski es tikai Šteinboram.
Jā, par vārtusargiem nav pretenziju - abi aizvadīja labas spēles, bet Šteinbora vieta vārtos ir droša.

Pārējiem man grūti ielikt plusiņu, jo var atrast momentus, kur katrs varēja nospēlēt labāk. Varbūt Krollis pēc pirmā loga parādīja, ka var spēlēt, tomēr momenti bija un nekrita pavisam ārā no spēles. Bet tas tāds plusiņš par to, ka nāktonē varēs, nevis, ka tagad būtu izcīnījis vietu 11niekā.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 13:51, pirms 4 gadiem
Deportivo rakstīja: Hodžsons arī ir trenējis n-tās komandas, bet viņa darba devēji nesmādē viņa profesionālās prasmes.
Jā, arī viņš ir sava veida fenomens.
Viņš vismaz ir ticis arī pie gana lieliem panākumiem. Īpaši ar Šveices izlasi.

     [+] [-]

, 2020-10-14 14:06, pirms 4 gadiem
Reku, vēl viens novērtējums Kazakeviča darbam:

Maltas treneris, jautāts, kāpēc Latvijas izlase nespēj uzvarēt: "Varu teikt tikai to, ka Jums ir individuāli spēcīgi un meistarīgi futbolisti, bet par komandu man nebūtu korekti runāt, varu runāt tikai par savu komandu."

  +2 [+] [-]

, 2020-10-14 14:17, pirms 4 gadiem
mndvolk rakstīja: Ja kas, arī 2003. gadā nebija. Bet toties bija iespēlēts, nemainīgs pamatsastāvs. Spēlētāji juta uzticēšanos no trenera. Centra aizsargu pāris, malējo aizsargu un malējo pussargu pāris nemainījās gadiem. Un nespēlēja izlase ar vienu uzbrucēju.

Protams, zaudējums Maltai nav nekas traģisks. Traģiski ir tas, ka pie tik niecīga spēlētāju resursa (pēdējā Starkova periodā to gan neviens vēl nebija pamanījis) mums ir treneris, kurš neizsauc dažus objektīvi labākos spēlētājus (Šabalu noteikti, arī Karašausku), neuzticas savai komandai un nespēlē ar diviem izvirzītiem uzbrucējiem. Mums ir treneris, kurš prot gudri runāt par vektoriem un pozīcijām, par "aizķeršanos bumbā", bet kuram nav pragmatiska redzējuma kā iesist vārtus. Ja vakardienas spēlē bija kaut kas labs, tas tika sagrauts ar maiņām, kuras izjauca esošo spēlētāju saprašanos laukumā, tā vietā lai pastiprinātu uzbrukuma līniju. Spēle bija puslīdz cerīga līdz brīdim, kad vienīgo uzbrucēju nomainīja ar citu uzbrucēju tā vietā lai otru uzbrucēju sūtītu palīgā. Tā ir vistīrākā trenera kļūda. Pat ne kļūda. Izpratnes trūkums par futbolu. Dainis, pēc visa spriežot, nav futbola pragmatiķis un ir vājš psihologs. Tāpēc arī viduvējie rezultāti.

Nedrīkst rotēt viduvējus, vājus spēlētājus. Jāizvēlas, kuri ir stiprākie un jādod uzticība no spēles uz spēli nemainīgā sastāvā. Lai spēlē tie daži, kas mazliet prot, no zvana līdz zvanam, spēli no spēles. Nav tak grūti noteikt, kuri mums ir labākie spēlētāji valstī - uzbrukumā tie ir Ikaunieki, Ķigurs, Karašausks, Šabala. Gutkovskis var atvērties, ja viņam palīdzēs, neatstās vienatnē. Daži no šiem spēlē kopā Liepājā, daži ir spēlējuši kopā Skonto. Šīs saiknes vajag izmantot. Nevis muldēt par vektoriem.
Karašauskas un Šabala? Viņi ir labāki par Gutkovski un Uldriķi, kuri spēlē attiecīgi Polijas un Šveices spēcīgākajās līgās?! Ņemt tādus spēlētājus rezervei nav pareizi.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 14:58, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Ko te daudzi cepas?! It kā pērn, aizpērn, visus pēdējos gadus Latvijas komanda būtu uzvarējusi vienu spēli pēc otras? Bija Pātelainens, bija Slaviša. . . un kas - tāpat čiks vien bija! Un nebija pat nekāds progress, cerība!
Tagad vismaz ir neliela cerība un pirmo reizi mums ir tiešām Latvijas nacinālā izlase, latviešu puikas!
Jā, ar tehniku nav uz tu, bet to jau bērnībā , agrā jaunībā jāapgūst!
Un citu, labāku futbolistu mums šobrīd nav! Ko veco Oļegu Laizānu ņemt, kurš krievu kreklā uz treniņiem nāca?
Tāda plika noriešana daudziem te. Pret Maltu pēc spēles ar Melnkalni un 'Fērām daudzi nepamatoti sacerējās- nu tik būs, bet tā vēl ilgi būs- kāda spēle izdosies labāk, kāda nē. . . . bet cerība , ka veidojas komanda ir!
Ko tu tur murgo? Kāda vēl tev cerība tagad ir? 0-7-3 ar futbola padibenēm. Un tev te cerība ir? Nesmīdini. Švakākus pretiniekus dabūt Eiropā vairs praktiski nav iespējams un Latvijas izlase tāpat pamanās neuzvarēt nevienu no 10 spēlēm, bet tev neliela cerība tagad esot. Klauns.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 15:18, pirms 4 gadiem
Tu esi dalbajobs!

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 15:52, pirms 4 gadiem
Beidzot vieni vēži atkal vienā kulītē! Atkal nebūs traucējošo faktoru apgūt lielās starptautiskās naudas. Varēsim atbalstīt savējo viendienīšu firmas par it kā sniegtiem un nesniegtiem pakalpojumiem. Visiem stāstīt par lielo perspektīvu un progresu.
Piedāvāju variantu- visas LFF amatpersonas pēc izlases zaudējuma valsts kasē iemaksā vienu savu mēnešalgu un visus šī mēneša laikā gūtos ienākumus no visām ar viņu darbību saistītajām firmām. Progresam būtu jābūt ātram!

     [+] [-]

, 2020-10-14 16:18, pirms 4 gadiem
Kazakevič tinies, tu neesi nekāds revolucionārs. Es vēl joprojām nesaproti kāpēc tie dalbajobi atlaida Stojaku, bet vispār saprotu - jo dalbajobi.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-14 16:22, pirms 4 gadiem
Kazakevič blin, ja tu pat (kā lielaka dala jefinu) neapjedz kada ir pamatproblema tad ka tu to risinasi. Pateiksu prieksaa - probleema ir neatbrivotiibaa, un tajaa ka nav speeletprieka. To vietaa ir smaguma nasta, saspringums un bailes spēlēt ar baudu. LV izlasei var palidzet tikai Tonijs Robinss un līdzīgie. Emocionala inteligence un psihologija NULLE.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-14 16:27, pirms 4 gadiem
Nu labi nedaudz jāatvainojas, sāku ladīt interviju un redzu ka Dainis uzreiz piemin psiholoğiju un stresu. Vismaz beidzot kāds kaut ko uz iisto pusi piemin. Ja buus spelet prieks un lepnums robezaas, nevis koka kluca Gorksa maksligie meginajumi uzspiest taadu tad arii bus mazak stresa un rezultaati. ATBRIIVOTOBU JARADA SOELETAJOS caur sarunaam. GORKŠ TU ESI KOKA KLUCIS KONSTANTĪNS.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 16:32, pirms 4 gadiem
"Uz baznīcu"... nē vecīt, varbūt token atkāpies...

     [+] [-]

, 2020-10-14 16:34, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es domāju, ka Indriksona laika rezultātu var mierīgi sasniegt un pārspēt tuvākā desmitgadē. Es pat uzdrīkstēšos pateikt, ka kopumā LV futbola līmenis kopš Indriksona laikiem nav krities. LV Virslīgas līmenis pavisam noteikti ir vairākus pakāpienus augstāks, ja salīdzina ar Indriksona laikiem, kad bija viens Skonto, kurš visiem brauca pāri... Tas nav nekādā ziņā pārmetums Indriksona kungam, bet tā tas vienkārši tolaik bija. Iespējams, ka tolaik nemaz nebija tādas iespējas izveidot tik labu līgu kā tas mums ir šodien, jo mēs nebijām ES u.t.t.

Šodienas LV izlases kritizētāji neatceras laikus, kad izlase Indriksona kunga laikā "kā līdzīgs ar līdzīgu" spēlēja ar to pašu Maltu, San-Marino u.t.t. Mēs viņiem zaudējam PČ atlasē, pārbaudes turnīros. Mēs, spēles ziņā, bez variantiem zaudējām skotiem u.t.t. Mūsu futbolisti nespēlēja vadošajās Eiropas līgās. Retais spēlēja Krievijā, Štolcers bija Ukrainā... Pēc tam parādījās tāds Pahars, kurš spēlēja Premjerlīgā, bet pārējie bija pa 1.Anglijas līgu. Līdz ar to, es nedomāju, ka mūsu izlases puiši tagad ir kaut kādi neprašas uz Indriksona laiku izlases fona. Spēlē viņi Virslīgā, kura nav vājāka par tā laika Virslīgu, un Eiropas līgās, kuru līmenis nu nav sliktāks par tālaika Championship.

Es domāju, ka mēs strādājam pareizā virzienā, jo daudz spēles laika tiek dots jauniem spēlētājiem, dažam labam no kuriem nav pat 20 gadu. Ir jāturpina tajā pašā virzienā strādāt, jāturpina celt Virslīgas līmenis, un būs rezultāti. Es par to nešaubos, ka tie būs tuvākā desmitgadē.
Tu ļoti noniecināji 2004. gada sastāvu.. 11 spēlētaji no Skonto, kas ir līdzvērtīgs šī brīza Rigai, ja ne pat spēcīgāks, jo pateicoties tā laika EK īpatnībām tikās ar krietni pazīstamakiem klubiem par poļu, somu un dāņu čempioniem un arī to pašu Celtic - vairākkārt nospēlējot tikpat pieklājīgi, kā ar iepriekš sauktajiem spēlēja Riga. 5 no Ventspils, 3 no LM - šī brīža RFS līmenis, ja ne arī tās pašas Rigas. Valmiera šiem klubiem pienestu ūdeni.
Koļinko, Laizāns, Blagonadeždins Rus premjerlīgā, Stepanovs , Beļģijas augstākajā līgā, Astafjevs - Austrijas Bundeslīga, Štolcers Fulham, Pahars Southampton... Runa ir par pieteikumu 2003.-2004. gada sezonu - pirms EČ.Nākamajā sezonā Stepanovs uz Arsenal, vēl daži pacēla latiņu.
Kas šobrīd spēlē izlasē? Sauja no Rigas, RFS, Liepājas - no mettas, Valmieras - līgas apakšgala... Un ārzemju klubi - Šveice, Polija, Somija, Lietuva. Top 5 līgu pieraksts pateicoties Ontužanam kurš Bundē nav spēlējis (labo ja kļūdos) Un pārstāvētās komandas savās līgās lielākoties ir apakšgalā. nekas līdzvērtīgs nesanāk.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 16:37, pirms 4 gadiem
Bet nu es jau sen teicu bez ironijas ka latvijas izlase ir viena no top sliktākajām komandām Pasaulē! un nevis eiropā. Tie ir fakti.

     [+] [-]

, 2020-10-14 16:38, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Paskaties, kāds ir šabalas karjeras "vektors". Tagad knapi tiek Lietuvās līgā spēlēt. Kura uzbrucēja vietā tu viņu izsauktu?
Klubu karjerā Šabala nekad nav griezis. Uzspīdēja uz mirkli klubā, un izlasē - ieinteresēja Bruggi. Bet tā praktiski nekur nav bijis izteikts bombardieris. Izņemot izlases sākumceļu. Iespējams, ja izlase uzticētos arī tagad, turpinātu laiku pa laikam iesist, jo lai kā viņam karjerā neietu 12 vārti nav nevienam aktīvajam spēlmanim.

     [+] [-]

, 2020-10-14 16:42, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Karašauskas un Šabala? Viņi ir labāki par Gutkovski un Uldriķi, kuri spēlē attiecīgi Polijas un Šveices spēcīgākajās līgās?! Ņemt tādus spēlētājus rezervei nav pareizi.
Par Karāšausku piekrītu bet Šabala izlasē ir pratis spēlēt daudz labāk kā Uldriķis un Gutkovskis. Arī Rudņevs, kurš prata iesist Polijā un Bundeslīgā izlasē neko dižu nerādīja. Reizēm līgas pieraksts nav galvenais + nepārspīlēsim Polijas spēku. Un tas nozīmē, ka treneri (s) neprot izmantot Uldriķi, neprot izmantot Gutkovski - tad varbūt labak izmantot vājākā līgā spēlējusu futbolistu, kurš ir pratis pietiekami regulāri gūt vārtus izlasē un nebūt vēl nav veterāns?

  +3 [+] [-]

, 2020-10-14 16:45, pirms 4 gadiem
merseysider rakstīja: Nu labi nedaudz jāatvainojas, sāku ladīt interviju un redzu ka Dainis uzreiz piemin psiholoğiju un stresu. Vismaz beidzot kāds kaut ko uz iisto pusi piemin. Ja buus spelet prieks un lepnums robezaas, nevis koka kluca Gorksa maksligie meginajumi uzspiest taadu tad arii bus mazak stresa un rezultaati. ATBRIIVOTOBU JARADA SOELETAJOS caur sarunaam. GORKŠ TU ESI KOKA KLUCIS KONSTANTĪNS.
Kāds sakars Gorkšam, kuram ar izlasi sen vairs nav saistības?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-14 17:08, pirms 4 gadiem
Kāda starpība kas trenē. Ja spēlētāji pa 20 gadiem nevar iemācīties spert pa bumbu, tad tur neviens treneris nepalīdzēs!

     [+] [-]

, 2020-10-14 18:22, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par Karāšausku piekrītu bet Šabala izlasē ir pratis spēlēt daudz labāk kā Uldriķis un Gutkovskis. Arī Rudņevs, kurš prata iesist Polijā un Bundeslīgā izlasē neko dižu nerādīja. Reizēm līgas pieraksts nav galvenais + nepārspīlēsim Polijas spēku. Un tas nozīmē, ka treneri (s) neprot izmantot Uldriķi, neprot izmantot Gutkovski - tad varbūt labak izmantot vājākā līgā spēlējusu futbolistu, kurš ir pratis pietiekami regulāri gūt vārtus izlasē un nebūt vēl nav veterāns?
Nepārspīlesim Polijas līgas spēku, taču tā izlase, pirmkārt, cīnās EČ un PČ finālturnīros. Poļu līga nav Vācija, taču no turienes pa tiešo daudzi poļi tiek uz Eiropas TOP līgām. Līdz ar to ir pietiekami laba līga.

     [+] [-]

, 2020-10-14 20:42, pirms 4 gadiem
treneris jau pats nevar iesist golu....vispār tauta!
Vai tagad varat pa īstam novērtēt bijušo izlases kapteini Vitāliju Astafjevu? ...faktiski pēc viņa aiziešanas beidzās arī LV izlases stāsts....kad mums būs jauns "Astafjevs" - fgviņzin....man ir sajūta, ka spēlē puikas pret vīriem no Maltas...

     [+] [-]

, 2020-10-17 21:24, pirms 4 gadiem
Es nesaprotu šito loxu LFF "ģēniji" speciāli ielika, lai vēl vairāk pazemotu LV futbolu kā sugu? Šitam kadram pat bērnus es neuzticētu trenēt, jo ne $ūda viņs tur uztrenēt nevar! Viņa "darba augļus" - bijušos viņa U- izašu kadrus varam tagad labi redzēt izlases "darbībā"! Tie ir Tavi audzēkņi, Daini! Viņi pat manā Maskačas sētas turnīrā šaubos vai būtu 1.vietā, jo man te sētā ir reāli meistarīgāki čomi par šiem Taviem ākstiem, kas vairāk par 2-3 precīzām piespēlēm nemāk atdot.