Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Starkovs: "Pendeles tur nebija"

Agris Suveizda

Starkovs: "Pendeles tur nebija"
Aleksandrs Starkovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc sāpīgā zaudējuma Atēnās Grieķijas izlasei (2:5) Latvijas izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs sacīja, ka nesaprotot, kāpēc piešķirts 11m soda sitiena. Trenerim piebalsoja Māris Verpakovskis, kurš pendeli uzskata par lūzuma punktu.

"Spēle mums bija svarīga. Šī bija spēle, kas ietekmēja grupas tabulu. Taču rezultāts bija ļoti slikts. Pirmajā puslaikā ļoti labi spēlējām gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Taču diemžēl šajā līmenī tā ir jāspēlē visas 90 minūtes. Izrādījās, ka Grieķija bija stiprāka par mums," iesāk Latvijas izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs. "Pieci zaudētie vārti atklāja problēmas aizsardzībā. Taču ne tikai problēmas bija aizsardzībā, bet labs bija arī [Teofanis] Gekass. "

"Pendeles nebija, un nesaprotu, kāpēc tiesnesis to piešķīra. Tiesneša lēmums bija kā dūriens mugurā. Taču mēs nedrīkstam apstāties. Tagad jāgatavojas nākamajam mačam," Starkovs turpināja, izsakot izbrīnu par norvēģu tiesneša Toma Evrebo piešķirto 11m soda sitienu uz Latvijas izlases vārtiem.

"Būtu bijis labāk, ja Grieķija uzvarētu taisnīgi. Lūzuma punkts bija pendele. [Teofanis] Gekass bija lielisks. Apsveicu. Ja runā par manu nākotni "Ergotelis" rindās, ceru, ka turpināšu gūt vārtus," sacīja Latvijas izlases uzbrucējs Māris Verpakovskis, kurš guva divus vārtus.

Izmantotie resursi:
sport.gr

+216 [+] [-]

, 2009-10-11 01:11, pirms 15 gadiem
Starkov, Tev nevajag atskaitīties ! Tu esi labākais kas Latvijas futbolā ir bijis. Ceru ka paliksi un sagatvosi izlasi jau nākamajam turnīram !

Mēs visi paši visu redzējām ! Tiekamies skonto stadionā !

 +89 [+] [-]

, 2009-10-11 01:14, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Starkov, Tev nevajag atskaitīties ! Tu esi labākais kas Latvijas futbolā ir bijis. Ceru ka paliksi un sagatvosi izlasi jau nākamajam turnīram !

Mēs visi paši visu redzējām ! Tiekamies skonto stadionā !
Varu tikai piekrist!
Tiesnesis jāizbaro tām izsalkušajām kazām Valkā!

 +79 [+] [-]

, 2009-10-11 01:14, pirms 15 gadiem
Ребята, вы молодцы!
Всё нормально - едем на Евро 2012, без сомнения!!!
Sarauj!!!

 +50 [+] [-]

, 2009-10-11 01:16, pirms 15 gadiem
Protams ka nebija. Ovrebo ar ķieģeļiem nomētāt.

 +38 [+] [-]

, 2009-10-11 01:16, pirms 15 gadiem
agrezo rakstīja: Varu tikai piekrist!
Tiesnesis jāizbaro tām izsalkušajām kazām Valkā!
lai viņš iet dirst, varēs viņš skatīties kā Latvija spēlē euro 2012 un kā norvēģija medī troļļus
Slēpts komentārs: lai_dzivo_futbols

 +21 [+] [-]

, 2009-10-11 01:17, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: Starkov, Tev nevajag atskaitīties ! Tu esi labākais kas Latvijas futbolā ir bijis. Ceru ka paliksi un sagatvosi izlasi jau nākamajam turnīram !

Mēs visi paši visu redzējām ! Tiekamies skonto stadionā !
Ar viņu mēs tālu tiksim. Kas zin, varbūt vakar būtu bijusi uzvara, ja lisijs nebūtu uzpirkts.

 +43 [+] [-]

, 2009-10-11 01:17, pirms 15 gadiem
Trešdien tiešām ir jāpasaka skaļš paldies izlasei!
Slēpts komentārs: helkama

 +30 [+] [-]

, 2009-10-11 01:18, pirms 15 gadiem
Ceru, ka Starkovs tiesnesim pēc spēles paldies pateica.

 +11 [+] [-]

, 2009-10-11 01:19, pirms 15 gadiem
futbola izlase malacci respect trenerim un speletaajiem!!!Taa ir un buus kad tiesneshi it iipahi futbola pietiesaas futbola lielvalstiim..diemzeel bizness paliek bizness......

  +9 [+] [-]

, 2009-10-11 01:26, pirms 15 gadiem
agree
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +68 [+] [-]

, 2009-10-11 01:44, pirms 15 gadiem
Как-то так наверное дело ещё по весне было =) ';

 +16 [+] [-]

, 2009-10-11 01:47, pirms 15 gadiem
DimonOutlaw rakstīja: Как-то так наверное дело ещё по весне было =)

 +16 [+] [-]

, 2009-10-11 01:52, pirms 15 gadiem
Ja Starkovs kritizē tiesnešus, tad viņam ir taisnība

 +46 [+] [-]

, 2009-10-11 01:54, pirms 15 gadiem
Tā kā reiz esmu bijis futbolists, tad teikšu sekojoši.
Kā izrādījās, uz šodienu, tad šī principā (GRE - LAT) bija grupas izšķirošā spēle, kas par 99,9 % noteiktu vietu sadalījumu 2.grupā kopumā.
Latvijas komanda bija sagatavojusies teicami, ko pierādīja spēles 1.puslaiks. Grieķi gan iesit pirmie (4min.), bet ar visai lielu veiksmes piedevu no staba gandrīz uz otru stabu, pilnīgs bezcers jebkuram vārtsargam, bet labi, tāds ir futbols....
Mūsējie cīnās, piemet ogles un Māris (12.min) ar kolosālu šķērītes sitienu.....1:1. Skaisti! Meistarīgi! Nekādas cūcenes, klase!
Un paiet vēl ~12 minūtes, un Latvijas komandas trīs džeki saplosa grieķu aizsardzību, kombinācija - vārti: Rubīns - Karlsons - un atkal punktu pieliek Verpakovskis! Tehniski un precīzi, ar spēli un tikai, nekādas cūcenes....
Turpinās cīņa. Latvijas komanda kontrolē spēles gaitu.
Puslaiks beidzas. Atpūta un gaidām 2.puslaiku!

Otrais puslaiks.
Pirmās piespēles. Un tad, kaut kāds murgs tiesneša izpildījumā, kurš pat no notikuma vietas atradās patālu...
Spēlētāji tikai saskaras, nedaudz līdzsvara izmaiņas, abi krīt un 11m uz Latvijas futbola izlases vārdiem! Ārprāts!
Šādā spēlē, ar tādu nozīmi - neviens normāls tiesnesis (pilnīgi neprofesionāla rīcība) nevienā līgā, cempionātā, turnīrā neko tādu neizstradātu, pie kam redzot kā Latvija spēlēja 1. puslaiku, tik pārliecinošu futbolu, ka......
Piekrītu, pilnīgi - šis tiesneša gājiens pilnīgi salauza spēli, jo psiholoģiski atgūties vairs nav iespējams un tas, kas notika pēc 11 m un to ieskaitot ir tikai sekas, nevis objektīvs spēles rezultāts!

Paldies, Starkovam, kas komandu sagatavoja 1.puslaikam un protams spēlei kopumā, tacu 2. puslaikā spēlētāju psiholoģiju vairs neizmainīt.
Domāju, ka daudzas futbola vadošās lielvalstis arī būtu šokā par tādu 11m šādā spelē!

Par 99,9999999...% šie 11m mums maksāja iespējams vietu PČ2010!
Bet vēl ir 0,0000001 %, ka tomēr tiekam:
Grieķiem jāzaudē Luksemburgai, jo vairāk jo labāk......
(Kāpēc ne, LUX tacu uzvarēja Šveici, piekam Sveices laukumā!)
Izrēla nedrīkst uzvarēt Šveici.......

Mums obligāti jāuzvar Moldova, pie kam jo vairāk iesitam jo labāk....
Tā ka trešdien, Skonto stadions lai saturas!

Bet lai kā tur būtu, Paldies trennerim un vīriem par PČ2010 kvalifikācijas turnīru! Novērtējums - starp 8 un 9 no 10!!!!!
Slēpts komentārs: SPORT_fan

 +11 [+] [-]

, 2009-10-11 02:10, pirms 15 gadiem
Ponta pēc vajadzēja uzrakstīt protestu un dažus labus grieķus uz dopingu pārbaudīt. pamēģināt aizkulišu cīņas vismaz dēļ tā , lai tā troļļu pērkamā dvēsele diskābeli uz kādām spēlēm saņem un pastiprinātu novērošanu. Bet tā vien liekas, ka to viņš darīja pēc FIFA pavēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 08:07, pirms 15 gadiem
te prasās pēc draudu vēstulītēm Everbo, tā lai džeks nožēlo savu rīcību visu atlikušo mūžu.. tā lai no bailēm pamet futbolu!

domājams prēmiju viņš saņems no fifa's, bet mums jau nevajadzētu sēdēt klusu un gausties, "jā grieķi bij stiprāki" vienreiz šitādi pekstiņi ir jābeidz!

tikpat labi jau viņš Vaniņam starplaikā varēja pateikt..
vecīt, "uziesim laukumā svilpšu 11m, esi gatavs!"
vai tur pat arī kulāros nosvilpt..

ir jau "godīgāki" veidi kā palīdzēt ex-čempioniem, futbola lielvalstīm, utt!

ps: tautieši Norvēģijā(!) taisa dumpi!
Latvijā, "boikots" norvēģu precēm

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 08:08, pirms 15 gadiem
Tiesnesis m aita -noraka maču.Vai tad nekādu protestu nevareeja iesniegt uzreiz pēc spēlēs!?

 +13 [+] [-]

, 2009-10-11 08:09, pirms 15 gadiem
Kolumbijā [pārdesmit gadus atpakaļ] Everbo līdz mājām netiktu..

 +11 [+] [-]

, 2009-10-11 08:17, pirms 15 gadiem
Es spēli neredzēju,bet ja Starkovs saka,ka pendele nebija,tad viņam taisnība par 1000%.Starkovs nekad tiesnešu darbību nevērtē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 08:57, pirms 15 gadiem
labi teikts...

  +7 [+] [-]

, 2009-10-11 09:02, pirms 15 gadiem
Starkovs tik un tā ir labakais! Paldies čaļiem par visu kvalifikaacijas ciklu!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 09:20, pirms 15 gadiem
zheell ka nenotika spelee lv tad butu jaskrien uz laukuma un janogalina everbo... un tad mosh vinam galva buutu par normalu tiesashanu man jau bija aizdomas ka ir nopirkts arii sakumaa kad musu studija runajaaa ka vinsh baigi labais tiesnesis ut... uskatu ka jasuudzas uz fiba kautgan tas neko nemainis! go dead everbo!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 09:22, pirms 15 gadiem
Mūsējie vienalga malači,tiesnesis salauza maču un pēdējie goli jau bij likumsakarīgi,jo mūsējie bij psiholoģiski salauzti!!!Protams Vaņins ar tur kļūdijās,bet nekļūdās tie kas neko nedara!!!Cepuri nost Starkova un visu futbolistu priekšā,un liels paldies par pozitīvajām emocijām!!!Jūs man jau esat varoņi un gan mēs vēl parādīsim!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 09:46, pirms 15 gadiem
SPORT_fan rakstīja: Daļa atbildības par zaudējumu jāuzņemas Starkovam, kurš pārāk ilgi ''marinēja'' maiņas!
Bet kā ir, tā ir! Tāpat manās acīs Latvijas izlase vienmēr ir, bija un būs Labākā!! Būtu man cepure,-to novilktu viņu priekšā!
cik stulbam ir jabut lai kautko parmestu starkovam? ka mrpo teica starkovs ir labakais kas latvijas futbola ir noticis. vinu butu uz rokam janesa

  -4 [+] [-]

, 2009-10-11 10:13, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: cik stulbam ir jabut lai kautko parmestu starkovam? ka mrpo teica starkovs ir labakais kas latvijas futbola ir noticis. vinu butu uz rokam janesa
Jā pārmest nevajag, bet nevajag aizmirst vienu patiesību - neviens nav neaizvietojams. Un arī Starkovs tāds ir, kuram ir arī savi trūkumi. Jāskatās uz lietām objektīvi. Nu nav viņš ļoti aktīvs jauno iesaistīšanā izlasē. Un otra lieta, ka Ventspils tagad parāda, ka ar treneru maiņu ne no Krievijas futbola skolas treneris var arī Latviešiem iemācīt saspēlēties, izdarīt vairāk par 3 piespēlēm un pie tam precīzām un var apspēlēt pretinieku ar īsajām piespēlēm. Jo lai kā arī būtu, mēs atkal redzējām daudzus sitienus uz dullo tikai uz priekšu, lai arī uzbrucējs bja otrā laukuma malā.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 10:22, pirms 15 gadiem
MAn "viss labak" patika tas zhests no zilajiem Griekiem pec macah a visi kaa viena vai nu paspeida roku vai nu uzsita pa plecu ZILAJAM tiesnesim !!!

UN VINI UZVAREJA JO BIJA 12 VIRU SASTAVA UZ LAUKUMA!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 10:34, pirms 15 gadiem
Nebūtu tās pendeles domāju, ka mēs būtu nosargājuši pārsvaru un mums pašiem būtu labas iespējas pretuzbrukumiem, jo viņi visi būtu gājuši uz priekšu

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 10:37, pirms 15 gadiem
Kad būs zināms ar ko spēlēs Euro 2012 kvalifikācijas turnīrā??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 10:54, pirms 15 gadiem
Tagad 100 reizes cenšos atkārtojumā saprast, kas tur otrā puslaika sākumā notika, bet saprast no pieejamā video nevar.
No video skatāmā rakursa nav iespējams redzēt, vai Kļava pagrūda vai tomēr nē. Labā roka Kļavam nav redzama un izskatās, ka tieši ar to varēja būt grūdiens mugurā, lai Grieķijas uzbrucējs netiek pie bumbas (t.i. izskatās, ka grieķu spēlētājs grib tur izdarīt lēcienu, bet tad pēkšņi krīt, it kā būtu pagrūsts uz priekšu).

Tiesnesis atradās tādā pozīcijā, ka, ja bija grūdiens, viņš to varētu perfekti redzēt. Jautājums tikai - bija grūdiens mugurā vai tomēr nē?
Ja grūdiens bija, pendeli teorētiski piešķirt varēja, jo tā nav nekāda abpusēja grūstīšanās ar pleciem, utt., tas ir atklāts grūdiens mugurā, lai pretinieks netiktu pie bumbas.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 10:58, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: Jā pārmest nevajag, bet nevajag aizmirst vienu patiesību - neviens nav neaizvietojams. Un arī Starkovs tāds ir, kuram ir arī savi trūkumi. Jāskatās uz lietām objektīvi. Nu nav viņš ļoti aktīvs jauno iesaistīšanā izlasē. Un otra lieta, ka Ventspils tagad parāda, ka ar treneru maiņu ne no Krievijas futbola skolas treneris var arī Latviešiem iemācīt saspēlēties, izdarīt vairāk par 3 piespēlēm un pie tam precīzām un var apspēlēt pretinieku ar īsajām piespēlēm. Jo lai kā arī būtu, mēs atkal redzējām daudzus sitienus uz dullo tikai uz priekšu, lai arī uzbrucējs bja otrā laukuma malā.
ir jasaprot ka mes neesam nekadi milzi futbola, mes atkal esam uzlekusi augstak par savu pa...lu. un tu mani neparliecinasi ka pie ta lielakais nopelns nav starkovam. tiesi starkovs no individuali vajajiem latviesiem ir izveidojis specigu KOMANDU. un nevaig teikt ka mums komanda netiek ieklauti jaunie, manuprat tiesi futbola musu jaunajiem ir visvieglak ieklut. ne hokeja ne basketbola izlase nevar tik vienkarsi ieklut. tur liela mera kandidati tiek noteikti pec ieprieksejiem panakumiem, bet futbola ja tu tiesam esi labaks par pamatsastava speletaju tad tu tur ari tiksi. starkovs manuprat ir loti godigs un objektivs treneris. ja varbut var parmest ka starkovs neiespele jaunos, bet k jau teicu starkovs ir izveidojis KOMANDU un komanda kura nebalstas uz individuali specigiem speletajiem nav pielaujams aizstat kadu labaku speletaju ar kadu jauno tikai nakotnes varda.
un parmst ka starkovs nemaina sastavu ari ir mulkigi. 2004 gada sastavs euro 2004 bija kolinko, zemlinskis, blagodanesgins, stepanovs, isakovs, astafjevs, rubins, laizans, bleidelis, vepakovskis, prohorenkovs un pahars.
cik no viniem vel sobrid ir izlase pamatsastava? astafjevs, laizans rubins un verpakovskis. tikai cetri speletaji, tikpat daudz ka futbola lielvalstij griekijai, ari viniem no 2004 gada sastava palikusi cetri speletaji un salidzini cik dadz speletaji ir pieejami griekiem un cik latviesiem

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 10:59, pirms 15 gadiem
Labākais treneris, kas Latvijas futbolā jebkad bijis, ceru ka tu sagatavosi komandu perfekti, jo tu to vari!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:09, pirms 15 gadiem
Var jau lamat tiesnesi tachu janem veraa paris lietas- tajos 2 atkartojumos visar neko nevar redzet (it seviski otrajaa) vai un kaa Klava kaveja Samaras, savukart tiesnesis atradas 5 m attaaluma. Un taa ka izskatas, ka grieki netaisas nekadus vairs video likt inetaa, tad vienigais kurs var pateikt vai bija pendele vai nee ir - pats Klava. Tikai diez vai vins pats to daris - uzreiz visi pokemoni (kas ari sheit ir biezaa slanii) saks vinu apvainot visos naves greekos (tipa noraka musu izlasi utt).....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:24, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: ir jasaprot ka mes neesam nekadi milzi futbola, mes atkal esam uzlekusi augstak par savu pa...lu. un tu mani neparliecinasi ka pie ta lielakais nopelns nav starkovam. tiesi starkovs no individuali vajajiem latviesiem ir izveidojis specigu KOMANDU. un nevaig teikt ka mums komanda netiek ieklauti jaunie, manuprat tiesi futbola musu jaunajiem ir visvieglak ieklut. ne hokeja ne basketbola izlase nevar tik vienkarsi ieklut. tur liela mera kandidati tiek noteikti pec ieprieksejiem panakumiem, bet futbola ja tu tiesam esi labaks par pamatsastava speletaju tad tu tur ari tiksi. starkovs manuprat ir loti godigs un objektivs treneris. ja varbut var parmest ka starkovs neiespele jaunos, bet k jau teicu starkovs ir izveidojis KOMANDU un komanda kura nebalstas uz individuali specigiem speletajiem nav pielaujams aizstat kadu labaku speletaju ar kadu jauno tikai nakotnes varda.
un parmst ka starkovs nemaina sastavu ari ir mulkigi. 2004 gada sastavs euro 2004 bija kolinko, zemlinskis, blagodanesgins, stepanovs, isakovs, astafjevs, rubins, laizans, bleidelis, vepakovskis, prohorenkovs un pahars.
cik no viniem vel sobrid ir izlase pamatsastava? astafjevs, laizans rubins un verpakovskis. tikai cetri speletaji, tikpat daudz ka futbola lielvalstij griekijai, ari viniem no 2004 gada sastava palikusi cetri speletaji un salidzini cik dadz speletaji ir pieejami griekiem un cik latviesiem
bet redz visi arī nesapratu kāpēc atlaida Grigarčuku, un arī visi ieskaitot mani varēja uzskaitīt daudzas labas lietas Grigarčukam. Daudz kas ar viņu tika sasniegts un vinnēts un likās ka arī viņu var tikai "nēsāt uz rokām Ventspilī"

Bet redz atnāca cits treneris ar citu futbola skolu un paskaties kā izmainījās Ventspils spēle. Vienkārši bauda skatīties kādas piespēles, kāda saspēle, kā apved pretspēlētāju ar īsajām piespēlēm. Jā tur ir arī leģionāri, bet arī mūsējie Latviešu čaļi spēlē ka prieks.

Jo futbola laukumā ir netikai jācīnās, bet arī jāspēlē futbols. Es domāju ja Ventspils varēja tā izmainīt savu spēli, no raksturīgā Latvijas futbola stila, tad to arī varētu Latvijas izlase, bet ne Starkova vadībā. Bet es nepārmetu Starkovam, jo tas ir viņa spēles stils un tā ir viņa futbola skola, kādu viņš ir apguvis. Bet vitreiz ja arī liekās ka nu viss ir ok, tomēr vajag paskatīties vai nevar izdarīt kautko vēl labāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 11:32, pirms 15 gadiem
Es vakar pārliecinājos 2 reizes ka tiesnesis ir nelietis un taisa spēles rezultātu!Maskavā soģis neiedeva 100%"elfīti",Atēnās izdomāja 11m-kā citādi lai izglābj grieķus!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:34, pirms 15 gadiem
Es starkova vietā nebūtu bijsi tik diplomātisks... būtu aizcirtis durvis uz dienvidameriku ar troksni bet starkovs malacis, labi prot gan sagatavot, gan motivēt komandu!

     [+] [-]

, 2009-10-11 11:51, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: bet redz visi arī nesapratu kāpēc atlaida Grigarčuku, un arī visi ieskaitot mani varēja uzskaitīt daudzas labas lietas Grigarčukam. Daudz kas ar viņu tika sasniegts un vinnēts un likās ka arī viņu var tikai "nēsāt uz rokām Ventspilī"

Bet redz atnāca cits treneris ar citu futbola skolu un paskaties kā izmainījās Ventspils spēle. Vienkārši bauda skatīties kādas piespēles, kāda saspēle, kā apved pretspēlētāju ar īsajām piespēlēm. Jā tur ir arī leģionāri, bet arī mūsējie Latviešu čaļi spēlē ka prieks.

Jo futbola laukumā ir netikai jācīnās, bet arī jāspēlē futbols. Es domāju ja Ventspils varēja tā izmainīt savu spēli, no raksturīgā Latvijas futbola stila, tad to arī varētu Latvijas izlase, bet ne Starkova vadībā. Bet es nepārmetu Starkovam, jo tas ir viņa spēles stils un tā ir viņa futbola skola, kādu viņš ir apguvis. Bet vitreiz ja arī liekās ka nu viss ir ok, tomēr vajag paskatīties vai nevar izdarīt kautko vēl labāk.
nesalidzini ventspili ar izlasi, tie ir pavisam dazadi limeni

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:00, pirms 15 gadiem
brateza rakstīja: Kad būs zināms ar ko spēlēs Euro 2012 kvalifikācijas turnīrā??
pēc pasaules čempionāta, rudenī

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:03, pirms 15 gadiem
Starkovs

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:06, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nesalidzini ventspili ar izlasi, tie ir pavisam dazadi limeni
nav jau runa par līmeņiem kurš stiprāks vai kurš labāks. runa ir par to, ka izrādās arī Latviešu futbolisti var spēlēt kvalitatīvu futbolu ja ir attiecīgs treneris.
Jo ar Krievijas futbola skolu Eiropā un Pasaulē ir grūti konkuret. Paskaties pats, cik ārzemju treneri strādā Krievijā un vai ir kādi augstas klases Krievijas treneri kas strādā Eiropā???

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 12:12, pirms 15 gadiem
barakuda21 rakstīja: Es vakar pārliecinājos 2 reizes ka tiesnesis ir nelietis un taisa spēles rezultātu!Maskavā soģis neiedeva 100%"elfīti",Atēnās izdomāja 11m-kā citādi lai izglābj grieķus!
maskavā tiesnesis nevēlējās iejaukties spēles rezultāta veidošanā jo bija 88. minūte jau. Diemžēl mums gadījās tiesnesis, kas nepakautrējās parādīt savu ietekmi.

P.S. viņam par laimi, ko arī varēja redzēt pēc viņa smaidošas sejas un Gireķu apsveikumiem pēc spēles beigu signāla, ka Grieķi sasita vēl vārtus un rezultāts bija 5:2 kas var teikt garantē viņam to, ka nekādi protesti netiks izskatīti un nekas netiks pārbaudīts, jo uz papīra itkā ļoti pārliecinoš rezultāts.

Viņa sejas izteiksme varētu būt daudz savādāka ja rezultāts būtu beidzies ar 2:2 vai 3:2, kur viņa apšaubāmi piešķirtais 11m būtu "arī uz papīra" redzams kā tieši rezultātu ietekmējoš.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 12:20, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: nav jau runa par līmeņiem kurš stiprāks vai kurš labāks. runa ir par to, ka izrādās arī Latviešu futbolisti var spēlēt kvalitatīvu futbolu ja ir attiecīgs treneris.
Jo ar Krievijas futbola skolu Eiropā un Pasaulē ir grūti konkuret. Paskaties pats, cik ārzemju treneri strādā Krievijā un vai ir kādi augstas klases Krievijas treneri kas strādā Eiropā???
nevar noliegt to ka latvijas futbolisti individuali nav tik specigi ka sveiciesi, grieki un ebreji. ja mes saktu spelet kadu citu futbola veidu nevis to ko piedava starkovs mes zaudetu visas speles pret siem pretiniekiem. un nevajag te iepit nekadu krievijas futbola skolu, futbola ir pienemts ka vajakais spele no aizsardzibas un cer uz pretuzbrukumiem. ari luxsemburga un moldova pret mums speleja no aizsardzibas. doma ka mums butu kadas izredzes uz uzvaru cina pret griekiem ja mes speletu uzbrukuma futbolu? mus sarautu gabalos.
te ar krievijas futbola skolu nav nekada sakara.
kas attiecas uz ventspili, tad ventspils ir secigaka komanda latvija un vini var mainit speles stilu ka vien patik, vini vienalga jebkura spele bus favoriti. un eiropas liga mes ari lidzsim visas speles vairak vai mazak esam spelejusi no aizsardzibas, bet ne tik izteikti ka izlase jo tomer ventspilniekiem pretim nav nakusi tads parspeks ka latvijas izlasei.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:35, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nevar noliegt to ka latvijas futbolisti individuali nav tik specigi ka sveiciesi, grieki un ebreji. ja mes saktu spelet kadu citu futbola veidu nevis to ko piedava starkovs mes zaudetu visas speles pret siem pretiniekiem. un nevajag te iepit nekadu krievijas futbola skolu, futbola ir pienemts ka vajakais spele no aizsardzibas un cer uz pretuzbrukumiem. ari luxsemburga un moldova pret mums speleja no aizsardzibas. doma ka mums butu kadas izredzes uz uzvaru cina pret griekiem ja mes speletu uzbrukuma futbolu? mus sarautu gabalos.
te ar krievijas futbola skolu nav nekada sakara.
kas attiecas uz ventspili, tad ventspils ir secigaka komanda latvija un vini var mainit speles stilu ka vien patik, vini vienalga jebkura spele bus favoriti. un eiropas liga mes ari lidzsim visas speles vairak vai mazak esam spelejusi no aizsardzibas, bet ne tik izteikti ka izlase jo tomer ventspilniekiem pretim nav nakusi tads parspeks ka latvijas izlasei.
čalīt runa ir tīri vienkārši par piespēlēm un pretinieka "apmudīšanu" viens pret viens.
ja ir baigā tehnika kā Spāņiem utt. tad ok var iet un viens pret viens apspēlēt, bet paskaties izlasē cik reizes vienkārši skrien virsū ar to bumbu viens pret viens - rezultātā no 10 reizēm kādas 3 reizes pretinieks atņem bumbu, 3 reizes pretinieks nogāž spēlētāju ir itkā sods bet uzbrukums jau ir apturēts, 2 reizes vienkāŗsi izsit bumbu autā līdz ar to uzbrukus atkal ir apturēts un 1 reizi mūsējais sitot garām atlaiž par tālu to bumbu un 1 reizi sanāk apspēlēt pretinieku 1 pret 1.

Tad jautājums vai mums to vajag turpināt? man liekas nē. Ventspils arī saprot ka nav nekādi tehniskie, tāpēc spēlētāju apvešanai izmanto īsās piespēles un divatā ar īsajām piespēlēm apspēlē pretinieku.

Otra lieta, cik daudz LV uzbrukumus ir norakusi vai pazaudējusi vienkārši sitot bumbu uz priekšu? Ja ņem vērā, ka priekšā mums ir maza auguma uzbrucējs ko visbiežāk nogāž parasti daudz garāka auguma aizsargi. Vai arī Karlsona gadījumā viņš ir labs noslēdzošais uzbrucējs, kas izpilda labi noslēdzošo sitienu vārtos. Bet viņam nav tāda tehnika lai saņemtu tālās piespēles paŗi laukumam, pats apvestu aizsargu un tiktu līdz soda laukumam un uzsistu pa vārtiem. Viņš ir spēlētājs kuram ir jānogādā bumba jau soda laukumā kur to viņš var raidīt vārtos. Nu lūk, tad vai mums vajag visu laiku turpināt ar tiem tālajiem centrējumiem, ja reāli mums nav atbilstošu atlētisku uzbruvēju kas spētu saņemt un apstrādāt šādu tālo piespēli?

     [+] [-]

, 2009-10-11 12:46, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube - Greece-Latvia 5-2(Fanis Gekas 90') WC...
30 sekunde apstadinot var redzet, ka Gekas ir AIZMUGURE piektajos vartos!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:58, pirms 15 gadiem
šis laikam palicis pēdējais sporta veids kur treneri ciena gan spēlētāji, gan līdzjutēji..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 13:29, pirms 15 gadiem
Tieši tā...Tur nebija nekāda pendele!!! To kropli Ovrebo vajadzētu nosist!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 13:38, pirms 15 gadiem
laikam esmu palaidis gar ausīm-kapēc Astafjevs nespēlēja?

     [+] [-]

, 2009-10-11 13:39, pirms 15 gadiem
Joprojām sirds sāp par šito pendeli

     [+] [-]

, 2009-10-11 13:48, pirms 15 gadiem
kinasstulbais rakstīja: youtube.com: YouTube - Greece-Latvia 5-2(Fanis Gekas 90') WC...
30 sekunde apstadinot var redzet, ka Gekas ir AIZMUGURE piektajos vartos!!!!
vispār jā, stabila aizmugure

     [+] [-]

, 2009-10-11 13:51, pirms 15 gadiem
majaskefirs rakstīja: laikam esmu palaidis gar ausīm-kapēc Astafjevs nespēlēja?
dēļ DSQ dēļ dzeltenajām

     [+] [-]

, 2009-10-11 13:56, pirms 15 gadiem
kaamis007 rakstīja: vispār jā, stabila aizmugure
negribu tevi apbēdināt, bet nebij tur aizmugures, bumba pie Gekas nonaca pēc saskarsmes ar mūsu futbolistu..

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 13:59, pirms 15 gadiem
protams ka nebija nekāda 11 soda sitiena , citās spēlēs pat iesit pa kājām nedod 11 metru soda sitienu , bet kad latvija spēlē , atliek vnk pieskarties pretiniekam , ja viņš māk krist, un ar to pietiek

     [+] [-]

, 2009-10-11 14:00, pirms 15 gadiem
to, ka tur bija pendele, saka tikai viens debiils tiesnesis un veel 12 mudaki ar rehaagelu priekshaa...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 14:15, pirms 15 gadiem
ar normālu un taisnīgu tiesāšanu spēlei bija jābeidzas apmēram neizšķirti. Ļoti žēl ka arī sportā, tāpat kā politikā visu izšķir nauda nevis sportiskie principi. šo lietu tā atstāt nevajadzētu. nedrīkst klusēt ja rupji runājot kakā uz galvas. šāda rīcība no tiesneša puses ir klaja un kliedzoša netaisnība un noteikti ir jāgriežas starptautiskajā futbola federācijā lai izskata šo lietu. vismaz jāpanāk lai šādi nelieši netiesā vairs spēles vai arī dara to krietni zemāka līmeņa spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 14:20, pirms 15 gadiem
Tiesnesis pats saprata, ka iedevis nepamatotu pendeli, tapēc jau pēc tam dalīja grieķiem dzeltenās kartītes pa labi, pa kreisi.

     [+] [-]

, 2009-10-11 14:31, pirms 15 gadiem
MU_Fan rakstīja: negribu tevi apbēdināt, bet nebij tur aizmugures, bumba pie Gekas nonaca pēc saskarsmes ar mūsu futbolistu..
nu kopš kura laik tā nav aizmugure, bieži ja vārtssargs atsit un čalis bijis aizmugurē iesit, bijusi aizmgure

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 14:52, pirms 15 gadiem
Apskatieties pauzi 2:23, vai 2:22, brīdī,! kad tiesnesis svilpj, gan samaras, gan klava stāv kājā,s pēc svilpes samaras nosimulē un tā ārī iedeva penalty, atkārtojumā ir redzams, ka kļavam nebija fiziska kontaksta, + samaras krītot, ļoti ātri paceļ rokas (pat pirms pa īstam krīt)

šis ir skats uz laukumu brīdī, kad noskan svilpe, ja bilde liekas slikta, paši noskataties, lūdzu komentējiet, vēlētos zināt vai arī jums izliekas ka svilpe bija pirms parkāpuma
';

     [+] [-]

, 2009-10-11 15:01, pirms 15 gadiem
Viss, ko varu teikt par vakardienas spēli ir tas, ka pendelis tur tiešām nebija pelnīts, un tieši tāpēc tas lauza spēli. Bet kopumā mūsējie nospēlēja neslikti. Skaisti Verpakovskis iesita 1. vārtus, cepuri nost.

     [+] [-]

, 2009-10-11 15:03, pirms 15 gadiem
Ka grieķi mūs Youtubā nodirša un slavē savējos.. vienk. vāks.

     [+] [-]

, 2009-10-11 15:25, pirms 15 gadiem
lasu un brinos,ka neviens futbola fans nav spejigs ieraudzit musu vartsarga rupjas kludas vakardienas spele ,tiesnesis vainigs tikai pie vieniem ielaistajiem vartiem,analizet vajag ari parejos cetrus.......

     [+] [-]

, 2009-10-11 15:25, pirms 15 gadiem
MU_Fan rakstīja: negribu tevi apbēdināt, bet nebij tur aizmugures, bumba pie Gekas nonaca pēc saskarsmes ar mūsu futbolistu..
Bet piespeeli izdara griekis un skatas aizmugures stavokli piespeles bridi ja kas

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 15:28, pirms 15 gadiem
1-0 gols tā bija meistariba
1-1 mums paveicas Grieķis pa sitienam iedeva Gorkšam
1-2 Tā ir meistarība no visas komandas Un cīņa par katru bumbu
2-2 Pārkāpums tur bija bet ne tāds kur jādod pendele sods nebūtu ja Kļava nebūtu kritis tiesnesis noteikti nedotu Jo viņš kārtīgi neredzēja bet tā kā Kļava nokrita tad Pendele
2-3 Karlsons neaktīvi nospēlēja ļāva viņam dot piespēli
2-4 Pārkāpums pret vaņinu Vartusarga laukumā ar augumu atgrūž Vaņinu (Ja pendeli tad šeit noteikti bija sods)
2-5 Tā bija TĪRA AIZMUGURE
SANĀK Ka varēja būt
JA NEBUTU KĻUDAS UN BŪTU PAREIZI TRAKTĒTI NOTEIKUMI BŪTU 1-1

     [+] [-]

, 2009-10-11 15:32, pirms 15 gadiem
dabols rakstīja: 1-0 gols tā bija meistariba
1-1 mums paveicas Grieķis pa sitienam iedeva Gorkšam
1-2 Tā ir meistarība no visas komandas Un cīņa par katru bumbu
2-2 Pārkāpums tur bija bet ne tāds kur jādod pendele sods nebūtu ja Kļava nebūtu kritis tiesnesis noteikti nedotu Jo viņš kārtīgi neredzēja bet tā kā Kļava nokrita tad Pendele
2-3 Karlsons neaktīvi nospēlēja ļāva viņam dot piespēli
2-4 Pārkāpums pret vaņinu Vartusarga laukumā ar augumu atgrūž Vaņinu (Ja pendeli tad šeit noteikti bija sods)
2-5 Tā bija TĪRA AIZMUGURE
SANĀK Ka varēja būt
JA NEBUTU KĻUDAS UN BŪTU PAREIZI TRAKTĒTI NOTEIKUMI BŪTU 1-1
Jā, jā... tas viss jau ir dzirdēts no sērijas, kā būtu ja būtu... Bet IR tā kā ir un tur neko nevar mainīt. varam nolikt tiesnešus, grieķus vai jebko citu. tas neko nemainīs. Labāk lepojamies ar savu izlasi un spēlē pret Moldovu piepildām tribīnes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 15:44, pirms 15 gadiem
Paldies Starkovam par kvalifikācijas ciklu! Latvijā viņš forever!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 16:45, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu!Es skatījos atkārtojumu lai mēģinātu saprast kas tur bija bet tur nemaz nekas nebija.

     [+] [-]

, 2009-10-11 16:45, pirms 15 gadiem
100% ka nebija tiesnesis iznīcināja mūsu cerības un salauza spēli......bet fifa ar tādiem neko nedara vienkārši aizstāv.....

     [+] [-]

, 2009-10-11 16:49, pirms 15 gadiem
tak shaja video ari var redzet kas pa tiesnesi tas ovrebo ir...
youtube.com: YouTube - Tom Henning Ovrebo´s Mistakes Chelsea...

     [+] [-]

, 2009-10-11 17:02, pirms 15 gadiem
Ja rezultāts būtu palicis 2:2 vai 2:3 tad tam būtu nozīme, bet tā kā rezultāts bija 2:5 tam galīgi nav nozīmes

     [+] [-]

, 2009-10-11 17:07, pirms 15 gadiem
Šitam FIFA/UEFA "kabatas" tiesnesim bija karjera jābeidz vai arī jāsāk slapstīties jau pēc slavenās pavasara Chelsea-Barselona spēles.Brīnums,ka tas pārvērtetais klauns vēl tiesā un nebaidās par savu dzīvību kā tas zviedrs,kurš vairāk netiesā...Un šoreiz tas skāris mūsu sakarīgi spēlējošo izlasi...Žēl.

Ar savu bezatbildīgo un neviennozīmīgo lēmumu norok visas nācijas cerības - nu,un par ko jābrīnās,ka atrodas cilvēki,kas grib kaut kā vismaz cīnīties pret šito "bezpredjelu",piem.,sūtot draudu vēstules vai publicējot netā viņu mobilos numurus un adreses.Viss likumsakarīgi.Ja tu godprātīgi padari darbu,neviens tevi neaiztiks,a ja sāc shēmot un spēlēt kuluāru intrigas,tad tava vieta ir sporta mēslainē.

     [+] [-]

, 2009-10-11 17:08, pirms 15 gadiem
Skaidrs ka nebija
malacis Starkovs!
ceruka vadīsi izlasi arī turpmāk.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 17:21, pirms 15 gadiem
Labāka sporta menedžmenta spēle ppm.powerplaymanager.com: Tiešsaistes sporta menedžera spēle

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 17:57, pirms 15 gadiem
Starkov: velc kedas un paradi kā jaspēlē.

     [+] [-]

, 2009-10-11 19:07, pirms 15 gadiem
enemii rakstīja: tak shaja video ari var redzet kas pa tiesnesi tas ovrebo ir...
http://www.youtube.com/watch?v=8tLPRV-U6ds
da labi, tur jau drogbaa..

     [+] [-]

, 2009-10-11 19:32, pirms 15 gadiem
tiesneši tāā nobvesija vnk es gandriz apraudajos ://

     [+] [-]

, 2009-10-11 20:08, pirms 15 gadiem
Blues rakstīja: lasu un brinos,ka neviens futbola fans nav spejigs ieraudzit musu vartsarga rupjas kludas vakardienas spele ,tiesnesis vainigs tikai pie vieniem ielaistajiem vartiem,analizet vajag ari parejos cetrus.......
palasi komentus, tad ko saki.
arī pie pēdējiem vainīgs līnijtiesnesis jo aizmugure bija

     [+] [-]

, 2009-10-11 20:14, pirms 15 gadiem
Buņģieris rakstīja: Labāka sporta menedžmenta spēle http://ppm.powerplaymanager.com/lv
tu vari vienreiz aizrīties ar savu menedžmentu?! idiots.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 20:39, pirms 15 gadiem
FIFA ir viskonservatīvākā un korumpētākā organizācija pasaulē.Neviens finālturnīrs nav izticis bez skandāliem,kad "pendele"tiek vienkārši izdomāta-resp. izzīsta no pirksta.(2006.gPČ spēlē ITĀLIJA-AUSTRĀLIJA tiesnesis pēdējā minūtē"saskatīja" pendeli par ko sašutuši bija visi sporta līdzjutēji,izņemot protams IT fanus)
Tieši tāpēc FIFA tik aktīvi,var teikt pat agresīvi cīnās pret video atkārtojumu ieviešanu.Kā argumentus minot visstulbākos un idiotiskākos ieganstus(spēles laiks krietni ieilgšot,protesti sekošot viens pēc otra,tas graušot FIFA tiesnešu prestižu,utt.Tad jājautā vai šādi kļūdaini piešķirtas pendeles CEĻ tiesnešu prestižu?)
Ar spēles video novērošanu varētu nodarboties spēles komisārs,vai vienalga,kā viņš sauktos.Strīdīgās situācijās,pēc video izpētes viņam būtu tiesības atcelt vai akceptēt tiesneša lēmumu
Kamēr FIFA nepieņems lēmumu,par video ieviešanu,tikmēr tiesneši ar savu "ērgļa aci"traktēs noteikumus pēc sava prāta

     [+] [-]

, 2009-10-11 23:40, pirms 15 gadiem
tiesneša atvainošanās sekos??

     [+] [-]

, 2009-10-12 09:31, pirms 15 gadiem
Tiesnesis tā uzkrītoši Grieķiem dāvanas deva

     [+] [-]

, 2009-10-12 11:22, pirms 15 gadiem
GRE guva vārtus pēc 2 aizmugurēm (1., 5.) un pēc pendeles, kuras reāli nebija.
Tiesnesis sūkā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja