Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Starkovs nepeļ savējos, slavē pretiniekus

Starkovs nepeļ savējos, slavē pretiniekus
Aleksandrs Starkovs
Foto: Romāns Kokšarovs,
Sporta Avīze

Latvijas izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs pēc zaudējuma spēlē pret Grieķiju nevēlējās kritizēt savus futbolistus, bet uzsvēra, ka pretī stājusies nesenā Eiropas čempionvienība.

Aleksandrs Starkovs, Latvijas izlases galvenais treneris: „Bija grūta spēle, grieķi ir spēcīga komanda un mums klājās tiešām smagi. Man nav nekādu pretenziju pret saviem spēlētājiem, visi cīnījās kā varēja. Pluss šim mačam bija tas, ka grieķi mums parādīja, kā vajag spēlēt gan individuālajā ziņā, gan komandas kopējā spēlē. Arī sportiskā veiksme šoreiz nebija Latvijas pusē. Mums vēl daudz jāstrādā, lai sasniegtu grieķu sportisko līmeni, bet uzskatu, ka tas ir iespējams.

Esmu ļoti apmierināts ar to, kā spēlē iekļāvās gan debitants Kristaps Grebis, gan uz maiņu iznākušie Višņakovs un Rubins. Viņi atsvaidzināja spēli, un mēs bijām pelnījuši gūt vismaz prestiža vārtus, kas būtu ļoti svarīgs faktors tieši emocionālajā ziņā. Tomēr kopumā rezultāts atspoguļo mača gaitu.

Runājot par mūsu komandas sastāvu – šodien spēlēja visi manā skatījumā spēcīgākie Latvijas futbolisti un izdarīja to, ko varēja. Jāsaprot tas, ka visas komandas mēdz ielaist vārtus, ja pretī spēlē meistarīgs un spēcīgs pretinieks. Nedomāju, ka vaina būtu jāmeklē tajā pašā Stepanovā vai kādā citā spēlētājā. Šim zaudējumam nav jādod pesimisms un pēc tā nav jāmeklē vaininieki. Mēs zaudējām 2004. gada Eiropas čempioniem, futbola lielvalstij, kas ir galvenā favorīte mūsu atlases grupā. Jāstrādā tālāk un nevajag raudāt, ir jāmāk cienīgi iziet no šādām situācijām un jāprot pārdzīvot tādi zaudējumi.

Ļoti ceru, ka jau uz nākamajām spēlēm izlases rindās būs Deniss Ivanovs, savukārt par Aleksandru Cauņu un Juriju Žigajevu pagaidām skaidrības nav.

Mūsu grupā grieķi kā minēju ir galvenie favorīti, domāju ka PK kvalificēsies tieši Grieķija un Šveice. Taču galīgos rezultātus mēs vēl redzēsim.

Oto Rehāgels, Grieķijas izlases galvenais treneris: „Esmu priecīgs par uzvaru, jau pirms spēles ar Latviju zināju, ka cīņa būs grūta. Gan mūsu pirmās pretinieces Luksemburgas, gan Latvijas pēdējie rezultāti ir vērā ņemami, tādēļ piekodināju saviem spēlētājiem respektēt pretiniekus un neklausīt citus viedokļus no malas šajā jautājumā, jo, ja nebūs respekts pret sāncenšiem, tad var klāties grūti. Latvija ļoti labi startēja „Euro 2004” turnīrā, spējot cīnīties neizšķirti pret spēcīgo Vāciju. Man patīk, ka latvieši cīnās no sirds. Esmu ļoti apmierināts ar šī atlases cikla sākumu, taču turpinājums nesolās būt tik vienkāršs. Šodienas uzvaras galvenais iemesls bija mūsu spēlētāju parādītā spēles kvalitāte.

1 2 56 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2008-09-11 00:25, pirms 16 gadiem
Piekritu Starkovam

  +2 [+] [-]

, 2008-09-11 00:26, pirms 16 gadiem
Nav ko slavēt pretiniekus jāmāca savi džeki kā spēlēt futbolu.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 00:28, pirms 16 gadiem
Nu, nezinu..
Man jau liekas ka mūsējie ir pēlnījuši kritikas devu.....

  +6 [+] [-]

, 2008-09-11 00:28, pirms 16 gadiem
Pilniibaa piekriitu , bet Stepanovam ir jaasaka paldies (bez ironijas) , jo daba prasa savu , un shiis epizodes vinjshs zaudeeja tiiri aatruma zinjaa...Zheel , bet jaunaaki nepaliekam...

  +7 [+] [-]

, 2008-09-11 00:29, pirms 16 gadiem
Precīzi pateikts! Bet tomēr I. Stepanovs.. nu vismaz ne pamatsastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 00:30, pirms 16 gadiem
trūkst meistarības, domāju problēma slēpjas visā Latviajs Futbola sistēmā.

Trūkst labu jaunatnes futbola treneru, bērniem neiemāca futbola pamatus, tāpēc arī ir tāds līmenis kāds ir.

sorry ja nevar elementāri bumbu pēc piespieles apstrādāt, tad par ko te runāt... tas ir jāiemāca, jau no mazotnes.

  +5 [+] [-]

, 2008-09-11 00:34, pirms 16 gadiem
Pareizi ir! Jāturpina tagad cīnīties! Grieķi ir stipri un neko nepadarīsi! Stepanova vieta noteikti būtu Ivanovs, kurš diemžēl traumas dēļ nevarēja spēlēt!
Un nav ko ņaudēt, neesam mēs futbola lielvalsts!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 00:35, pirms 16 gadiem
Pareizi jau Starkovs saka,bet piedod atvaino Grebis tieshaam krita aaraa...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 00:41, pirms 16 gadiem
Grebis bija redzams tikpat cik Kalsons.

Ja Gorkss nebuutu nofufelojies pie otro vaartu zaudeesanas, tad vareetu teikt, ka bija tiiri OK.
Ja Verpakovskis nebuutu palaidis garaam savu iepeeju, tad vareetu teikt arii par vi nju OK. Vismaz kaa piespeeleetaajs vinjs ieviesa kaadu aktivitaati tikpat cik nominalie pissargi Astafjevs un Laizaans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 00:51, pirms 16 gadiem
es gan nepiekrītu Starkovam, Šveice zaudēja tomēr Luksemburgai, par pārējo piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 00:51, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Pareizi ir! Jāturpina tagad cīnīties! Grieķi ir stipri un neko nepadarīsi! Stepanova vieta noteikti būtu Ivanovs, kurš diemžēl traumas dēļ nevarēja spēlēt!
Un nav ko ņaudēt, neesam mēs futbola lielvalsts!

UN LIETUVA IR ???????????????????

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 00:54, pirms 16 gadiem
Dark_Side rakstīja: atvainojiet - Starkovam butu pašam sevi japeļ, ka ņem sastāva tos kam n-tos mēnešus nav nekādas spēļu prakses!!!! tas nav normali un ne uz kādiem dižajiem rezultātiem mēs nevaram cerēt!


starkovam jau vienigajam teikshana un tas visu chakaree...

  -2 [+] [-]

, 2008-09-11 00:58, pirms 16 gadiem
nu kā parasti - pretinieks stiprāks un mēs vairāk par skatīšanos, kā tas spēlē izdomāt nevaram - šādu spēli nevēlos skatīties tad jau labāk sagrāves,bet vismaz mēģināt uzvarēt ne tikai gaidīt pretinieka kļudas - šādas spēles, kādas bija ar Moldovu un Grieķiju ir vienkārši pretīgas

  +4 [+] [-]

, 2008-09-11 01:01, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: UN LIETUVA IR ???????????????????


UN MĒS BIJĀM 2004. GADĀ???
Jā, mes to paveicām, bet nevar to gaidīt katru atlases ciklu! Turklāt aizvadītas tik divas spēles un 3p mums ir! Leišiem ļoti labs sastāvs un izlase un viņi var pārsteigt, gluži kā mēs to izdarījām!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 01:05, pirms 16 gadiem
''Latvijas izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs pēc zaudējuma spēlē pret Grieķiju nevēlējās kritizēt savus futbolistus, bet uzsvēra, ka pretī stājusies nesenā Eiropas čempionvienība.'' - Nu sorry, bet tie čempioni viņi bija pirms 4 gadiem, kad arī Latvijas izlase bija pavisam savādāka, ne tik daudz spēlētāju, cik to kvalitātes ziņā...
Un šodien Latvija spēlēja diezgan atbaidoši

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 01:10, pirms 16 gadiem
Starkovs vēljoprojām laikam mīl Stjopu, varēja pateikt, ka viņš nospēlēja drausmīgi!
Slēpts komentārs: JimBim

  +4 [+] [-]

, 2008-09-11 01:20, pirms 16 gadiem
Shodien patika Astafjevs. Labi pietur bumbu un nepakäsh to elementäräs situäcijäs. Piespèlu procents arì varètu bùt augsts. Un galvenais, kä cìnäs, kä jau kapteinim pienäkas. Lai vai kä te dazi cìkstètu par vina vecumu, domäju, ka drìzäk Laizänu varètu atstät malä, bet zinot mùsu ''plasho'' CP izvèli...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-11 01:27, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: UN MĒS BIJĀM 2004. GADĀ???
Jā, mes to paveicām, bet nevar to gaidīt katru atlases ciklu! Turklāt aizvadītas tik divas spēles un 3p mums ir! Leišiem ļoti labs sastāvs un izlase un viņi var pārsteigt, gluži kā mēs to izdarījām!!!

toreiz vienkarshi apstaaklji sakrita..
bet paskaties kaa speele Lietuva... !!! vinji jau ari traki nespeleja ieprieksh, bet kada starpiba kas bija ieprieksh, svarigi kas ir tagad,

  +4 [+] [-]

, 2008-09-11 03:49, pirms 16 gadiem
Atkal nodirš Starkovu, pizdets fani, ka uzvara ta vis labi, ka zaude speli pret specigaku komandu ta ir javaino uzreiz treneri vai speletaji nospeleja ka vareja, neesam jau futbola lielvalsts ka butu japrasa tikai un vienigi uzvaras.

     [+] [-]

, 2008-09-11 06:58, pirms 16 gadiem
eskaralis rakstīja: Precīzi pateikts! Bet tomēr I. Stepanovs.. nu vismaz ne pamatsastāvā.


Kas tad??? Nav jau citu, ko likt, tur tā bēda... Mežeckis izlasē ir tikai paostījis gaisu, laist viņu laukumā ar gandrīz vai neesošu starptautisko pieredzi, tik atbildīgā spēlē, kurā, kā zināms jau iepriekš, darba aizsargiem netrūks. Turklāt, Gorkšs ar Stepanovu jau kopā spēlēluši vairākkārt, kamēr ar Mežecki nē... Protams, Stepanovs nenospēlēja spīdoši, bet - lab
ak kā biju cerējis, un es ļoti šaubos, vai Mežeckis būtu labāks, sevišķi pirmo 15 minūšu mandrāžā, kad mūsējie nevarēja iziet no savas laukuma puses...

  +5 [+] [-]

, 2008-09-11 07:16, pirms 16 gadiem
loti priecee,tas,ka Starkovs peecspeeles intervijaa centaas runaat latviski,beigaas jau saaka krieviski,jo saprata,ka latviski shim pagaidaam iet loti leeni un gruuti,bet cepuri nost vina priekshaa,dzeks vismaz censhas!runaajot par speeli,tad jaasaka,ka bija paaraak daudz braaku piespeelees,taapeec jau speele arii iisti labi neizveidojaas!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 08:01, pirms 16 gadiem
mu man liekas ka Stepanova laiks ir beidzies..
+ vakar Karlsons un Laizans nospleja gaužām slikti..

     [+] [-]

, 2008-09-11 08:12, pirms 16 gadiem
Lai mazaak raksta veestules..vairaak treneeties vajag!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 08:30, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Stjopam par paveikto, bet tā arī nesaprotu, kāpēc viņu reaminēt futbolam ar izlases palīdzību... Vakar viņš tiešām bija vājš. Otrs, kas pārsteidza, bija Gorkšs - nesaprotu, kā ar tādiem fufeļiem var turēties QPR. Viens gols uz viņa, piespēles katra otrā neprecīza, bet to grieķu uzbrukumu 1 puslaika pēdējās sekundēs viņš iesāka klasiski. Citādi bez pārsteigumiem - kāda nu mūsējiem ir tā piespēļu kultūra un tehnika, tāda nu ir. Un laikam jau sūdīgi, ka Šveice pakāsa lukšiem - tagad nākamais mačs būs pret ļoti niknu pretinieku.

     [+] [-]

, 2008-09-11 09:00, pirms 16 gadiem
Mūsu grupā grieķi kā minēju ir galvenie favorīti, domāju ka PK kvalificēsies tieši Grieķija un Šveice..... nu petrovičs kas pa tekstu, tā tu stimulē fanus un spēlētājus? A stepanovs, nu nav viņš formā, nav...

  -4 [+] [-]

, 2008-09-11 09:20, pirms 16 gadiem
....Man patīk, ka latvieši cīnās no sirds....
un tagad paskaitīsim, cik komandā ir latviešu un vai ar tik spēlētājiem pret 11 pretiniekiem var kaut ko sasniegt....

     [+] [-]

, 2008-09-11 09:31, pirms 16 gadiem
Petrovič, Petrovič Ko nozīmē frāze - "Visi cīnījās kā varēja"! Ja tas bija domāts, ka spēlētāji rādīja raksturu, tad vājš ir tas raksturs. Protams, par uzvaru bija grūti cīnīties, bet izrādīt kaut acīm redzamu pretestību spēles gudrības ziņā taču gan varēja. Spēlējam taču mājās. Vai otrā piespēle vienmēr treniņos tiek atstrādāta "uz bobeni"?

     [+] [-]

, 2008-09-11 09:32, pirms 16 gadiem
nja

abi goli faktiski identiski...pirmajā tiek apskriets Kļava un pēc centrējuma nokavē Stepanovs, savukārt otrajā atkal apskrien to pašu Kļavu, bet pēc centrējuma visu nočakarē Gorkšs...
bet varbūt, ka šāds zaudējums arī bija nepieciešams, lai mēs varētu izdarīt secinājumus par to, ko šobrīd spēj abi mūsu centra aizsargi

     [+] [-]

, 2008-09-11 09:50, pirms 16 gadiem
starkovs malacis - publiski nenopeļ savējos, bet nu domāju, ka stjopa dabūja iekšās ģērbtuvēs... nav ko ņemt puisi sastāvā, kurš pēdējo reizi laukumā bijis pirms pusgada.

nu mainjas ar bija nekaadas... perepljotkins toch labaak par rubinu buutu nospeeleejis arii atlikushajaa laikaa.

     [+] [-]

, 2008-09-11 09:53, pirms 16 gadiem
krimson rakstīja: nja

abi goli faktiski identiski...pirmajā tiek apskriets Kļava un pēc centrējuma nokavē Stepanovs, savukārt otrajā atkal apskrien to pašu Kļavu, bet pēc centrējuma visu nočakarē Gorkšs...
bet varbūt, ka šāds zaudējums arī bija nepieciešams, lai mēs varētu izdarīt secinājumus par to, ko šobrīd spēj abi mūsu centra aizsargi

nevis gorksh nochakareeja otro golu, bet aizsardziiba...
ne jau vinju apspeeleeja, bet aizsardziiba nesadaliija speeleetaajus....
gorksh kaut vienu gaisa divciinju zaudeeja?
manupraat nee, bet stjopam vieglaak saskaitiit, cik vinneeja - ceru, ka Ivanovs buus atpakalj pret shveici un izraeelu.
kachanovs ar baali nospeeleeja...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-11 10:11, pirms 16 gadiem
man Savchenkova spele LMT Virsliga liekas tiri ok, vai tiesham shis tik vajsh pret Stepanovu, kursh savos labakajos gados ar atrumu neizcelas a tagad vispar psc?

     [+] [-]

, 2008-09-11 10:17, pirms 16 gadiem
bychevskii rakstīja: nevis gorksh nochakareeja otro golu, bet aizsardziiba...
ne jau vinju apspeeleeja, bet aizsardziiba nesadaliija speeleetaajus....
gorksh kaut vienu gaisa divciinju zaudeeja?
manupraat nee, bet stjopam vieglaak saskaitiit, cik vinneeja - ceru, ka Ivanovs buus atpakalj pret shveici un izraeelu.
kachanovs ar baali nospeeleeja...



nu beidz - tur bija 100 % Gorkša vaina - tas bija viņa spēlētājs. Vajag jau objektīvi paskatīties uz lietām. Arī Gorkšs kādreiz kļūdās
1 2 56 komentāri