Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Rudņevam noraidījums, Latvija ar 0:3 atzīst Islandes pārākumu

Rolands Eliņš

Rudņevam noraidījums, Latvija ar 0:3 atzīst Islandes pārākumu
Artjoms Rudņevs
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

"Euro 2016" atlases cikla otrajā spēlē Latvija ar diezgan izteiktu aizsardzības taktiku sekmīgi nospēlēja pret Islandi 55. minūtes, taču pēc Artjoma Rudņeva diskutabli saņemtās otrās dzeltenās kartiņas Latvija pamazām sabruka un piedzīvoja zaudējumu 0:3.

Latvijas izlasē, salīdzinot ar iepriekšējo spēli Kazahstānā, bija trīs pamatsastāva izmaiņas. Pussargu līnijā bija ieradušies Viktors Morozs un Ritvars Rugins, bet aizsargu klāstu bija papildinājis Kaspars Dubra. Marians Pahars bija izvēlējies spēli sākt ar taktisko shēmu 5-3-2, kam vajadzēja piebremzēt Islandes izlasei, kura atlases cikla pirmajā spēlē ar 3:0 sakāva Turciju.

Spēles sākums bija izteikti piesardzīgs abu komandu izpildījumā un principā to varēja teikt par visu pirmo puslaiku. Bumbu vairāk kontrolēja viesi, kuri vairākas reizes izmēģināja laimi ar tāliem centrējumiem, no kuriem bīstamākais bija Gilvi Sigurdsona centrējums, pēc kura nedaudz garām ar galvu sita Halfredsons.

Daudz ātrāks temps bija otrā puslaika sākumā, kuru uzsāka tie paši 22 futbolisti, kas devās pamatsastāvā. Arvien bīstamāki kļuva Islandes uzbrukumi, taču nepatīkams pārsteigums Latvijas izlasi piemeklēja 55. minūtē. Pēc Koļinko tālas piespēles gaisa divcīņās Artjoms Rudņevs sadūrās ar pretinieku spēlētāju un trāpīja viņam ar elkoni pa seju. Par to viņš tika sodīts ar otru dzelteno kartīti, un Latvija palika mazākumā.

Šis pavērsiens, protams, neko labu nenesa, un pēc desmit minūtēm Latvijas aizsardzība neizturēja. Ar māņkustību no aizsarga vaļā tika Gilvi Sīgurdsons, kurš uzreiz pēc tam izdarīja sitienu un panāca 1:0. Kurioza situācija piemeklēja galveno tiesnesi austrieti Šīrgenhoferu, kurš savainoja potīti un nevarēja turpināt dalību mačā. Viņu nomainīja palīgs, bet uzreiz pēc tam viesi realizēja stūra sitienu - precīzi sita Gunarsons.

Atlikušajā laikā ļoti tuvu vārtu guvumam bija Gorkšs, taču viņa sisto bumbu no vārtu stūra izvilka aizsargs. Savukārt mača izskaņā Latvijas aizsargi nospēlēja ļoti pavirši un bezzobaini, ļaujot tikko uz maiņu uznākušajam Gislasonam panākt 3:0.

Latvija - Islande 0:3 (0:0)

Vārti: Sīgurdsons 66` Gunarsons 77` Gislasons 90`
Noraidījumi: Rudņevs 55`
Brīdinājumi: Rudņevs 43` Bulvītis 89` Fertovs 90+9`
Latvija: Koliņko, Gabovs, Gorkšs, Bulvītis, Dubra, Kovaļovs (A. Višņakovs) 81`, Morozs, Rugins (Freimanis 63`), Fertovs, Rudņevs, Šabala (E. Višņakovs 81`)
Islande: Haldorsons, R. Sīgurdsons, Ardnasons, Skulasons, B. Bjardnasons, G. Sīgurdsons (Skulasons 80`), Gunnarsons, A. Bjardnasons, Halfredsons (Halfredsons 87`), Bedvarsons (Finbogasons 77`), Sigtorsons
Galvenais tiesnesis: Roberts Šīrgenhofers

A grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Islande22006:06
2.Čehija22004:26
3.Nīderlande21014:33
4.Kazahstāna20111:31
5.Latvija20110:31
6.Turcija20021:50

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:42, pirms 10 gadiem
Nu, čau! Tuvākos 20 gadus neko vairāk varam negaidīt! Paldies Starkovam par veiksmīgo paaudzes maiņu! Tāda impotence...

  +9 [+] [-]

, 2014-10-10 23:43, pirms 10 gadiem
Esmu izbrīnīts, futbols Latvijā miris. Līmenis graujošs izlasei, bet nav jau pat neviena top10 līgas spēlētāja.
Indriksonam jāatkāpjas.
Kas un kādā valodā visu laiku bļauj no laukuma malas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:44, pirms 10 gadiem
piespelu daudzums jau visu izsaka, 160 pret 560.. jasaka pirmais puslaiks bija kaut cik ok, bet otrais jau nu vnk zem pasas kritikas..

 +10 [+] [-]

, 2014-10-10 23:44, pirms 10 gadiem
Pahars beigaas normaali uz tiesnesi pa angliski spridzinaajaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-10-10 23:45, pirms 10 gadiem
Diez vai Rudņeva noraidījums pie tā noveda.....

  +5 [+] [-]

, 2014-10-10 23:45, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: piespelu daudzums jau visu izsaka, 160 pret 560.. jasaka pirmais puslaiks bija kaut cik ok, bet otrais jau nu vnk zem pasas kritikas..
kas tur tik labs bija 1.puslaika? totala katastrofa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:45, pirms 10 gadiem
Reti ir tā, ka neticu brīnumam, neceru uz pozitīvu rezultātu. Šodien bija viena no tām retajām reizēm. Latvijas futbols ir smagi slims. Izskatās, ka pat neārstējams. Uz vienu labu ziņu par kājbumbu līdzi nāk 25 sliktas. Skandāli, intrigas, slikti rezultāti. Skatījos arī U-19 spēli, tas pats, kas visā Latvijas futbolā. Mūsu futbols ir komā. Un tik drīz tas neatmodīsies. Vai vispār atmodīsies? Vai es to piedzīvošu? Šobrīd nekas par to neliecina.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:45, pirms 10 gadiem
JĀĀĀAĀĀĀĀĀ!

Izcila spēle. Kā jau ierasts Latvijas izlasei futbolā.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:46, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nebijām pelnījuši 0:3 ! kepkas ejat tirst,kas nepiekrīt
Nu ja... vajadzēja būt kādam 0:5.

 +12 [+] [-]

, 2014-10-10 23:46, pirms 10 gadiem
Starkov, atgriezies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:46, pirms 10 gadiem
Rudņeva noraidījums nenoveda pie zaudējuma!!!
Spēle kā tāda bija zaudēta, bet mani interesē vairāk - vai Islande ir tik spēcīga, vai arī Latvija un Turcija ir bezcerīgi vājas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-10-10 23:46, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Esmu izbrīnīts, futbols Latvijā miris. Līmenis graujošs izlasei, bet nav jau pat neviena top10 līgas spēlētāja.
Indriksonam jāatkāpjas.
Kas un kādā valodā visu laiku bļauj no laukuma malas?
Mūs pašu letiņš Pahars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-10-10 23:47, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: piespelu daudzums jau visu izsaka, 160 pret 560.. jasaka pirmais puslaiks bija kaut cik ok, bet otrais jau nu vnk zem pasas kritikas..
1min 2 piespēles. Tā arī ir, ka vairāk par 2 piespēlēm uzbrukumā nespējam pavilkt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:47, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: piespelu daudzums jau visu izsaka, 160 pret 560.. jasaka pirmais puslaiks bija kaut cik ok, bet otrais jau nu vnk zem pasas kritikas..
Tas toč konkrēti acīs iekrita. Nu tās piespēles...

  +6 [+] [-]

, 2014-10-10 23:47, pirms 10 gadiem
Viss beidzies pat īsti nesākoties! Žēl, neko citu pateikt nevaru

  +2 [+] [-]

, 2014-10-10 23:47, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Rudņeva noraidījums nenoveda pie zaudējuma!!!
Spēle kā tāda bija zaudēta, bet mani interesē vairāk - vai Islande ir tik spēcīga, vai arī Latvija un Turcija ir bezcerīgi vājas???
nekas iipash jau no tiem saleniekiem nav.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-10 23:47, pirms 10 gadiem
Pretīgi!!!nu cik var...Piespēles absolūti Zerro,jau kuro gadu,golus nemākam iesist,bet šoreiz arī aizsardzībā robi...nu kas notiek,ja islandei 0:3 kāš!!!!!!!????

 +11 [+] [-]

, 2014-10-10 23:47, pirms 10 gadiem
Rudnev beidzot ara. Tagad tikai atliek uzlaist Visnakovu kopa ar Ikaunieku uz laukuma pret Turciju. Vismaz nebus tada impotence uzbrukuma.

  +9 [+] [-]

, 2014-10-10 23:48, pirms 10 gadiem
PIrmā kartīte jau tiešām izzīsta no pirksta, bet nu esam mēs vājaki diemžēl. 7 gadus futbola attīstībā LAtvijā un Islandē labi raksturo - no 4:2 un 4:0 uz 0:3 mājās . Turkiem iet daudz trakāk vēl par mums takā pirmdien uz stadionu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-10 23:48, pirms 10 gadiem
Bet nu Islande gan bliež pa pogām. Vēl jau nav spēlēts ar Nīderlandi, principā, ja paņem 5 punktus vēl 3 spēlēs pret Turciju un Nīderlandi, tad šie būs nodrošinājuši ceļazīmi uz čempionātu.

Pag nē, tur vēl Čehija, aaa, tad būs interesanti.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:49, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: par ko Tu priecājies mudak? nav tev ne kauna,ne goda ! mani te par krievu saukā,bet es esmu par LV vienmēr un visur
Pierādījumus studijā, kur es tevi par krievu esmu nosaucis.

  +4 [+] [-]

, 2014-10-10 23:49, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Kādam Starkovam? Ko var izdarīt izlases treneris ja nav materiāla ar ko strādāt?
''Nav'' lol. Pahars jau pensus tik nem sastava.

  +5 [+] [-]

, 2014-10-10 23:49, pirms 10 gadiem
Ko raudiet komenētāji ka nav mums 7-8 spēlētāji?Kāpēc Janka nespēlē????Ko fertovs rugins mekle izlasē???? Kā koļinkam nesit virsū tā gols!Rudņevam nebija jādod sarkanā!Bet tāpat būtu zāģis!

  -2 [+] [-]

, 2014-10-10 23:50, pirms 10 gadiem
Pēc EURO2004 atlases Latvijas futbola izlase savu veiksmes faktoru ir izmēlusi vismaz uz turpmākajiem 50 gadiem...

  +3 [+] [-]

, 2014-10-10 23:50, pirms 10 gadiem
Nekas, shii spele jaaizmirst un jagatavojas 1dienas speelei pret Turciju!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:51, pirms 10 gadiem
Eh. Tad, kad es pamanīju, kā mēs spēlējam no 85. minūtes līdz 93., mani pārņēma nožēla, jo es sapratu, ka mēs varam, ja gribam, bet izskatījās (līdz tai 85. minūtei), ka īsti negribējām un ka kārtējo reizi cerējām uz to, ka atkal nostrādās vecā labā laika vilcināšanas, gausas spēles un rezultāta noturēšanas 0:0 taktika. (Un kas zina - varbūt, ka kaut ko pat iebakstam).
Pret Islandi tā nedrīkst spēlēt. tā vispār nedrīkst spēlēt...
Profesionāļi, futbolisti - jums nav ambīciju? Jūs nevēlaties sakaut Islandi? Kādēļ tāds jēlums?
PS
priecēja jaunie, tie vismaz skrien, ja nav tā meistarība tik liela... ar enerģiju arī var uzvarēt, ne jau visu izšķir supermeistarība, nav jau datorspēle...

  -4 [+] [-]

, 2014-10-10 23:51, pirms 10 gadiem
RUDNEV malacis!Dpils klauns

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:51, pirms 10 gadiem
Nu Kāda jēga no Rudņeva? Kad viņš pēdējo reizi kko ir radījis? Neskaitot to pārbaudes spēli? Pilnīgi beztolka no viņa uzbrukumā..

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:52, pirms 10 gadiem
cik nīderlande mums iesistu?

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:52, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: cik nīderlande mums iesistu?
Spēlēs, redzēs!

  -3 [+] [-]

, 2014-10-10 23:52, pirms 10 gadiem
man liekas, ka 2003. gada LV futbola izlase šo izlasi saliktu ar 6:1 kā minimums

  +3 [+] [-]

, 2014-10-10 23:52, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: cik nīderlande mums iesistu?
tas tik bus sovs. kadus 6-7 gan jau
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:53, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: man liekas, ka 2003. gada LV futbola izlase šo izlasi saliktu ar 6:1 kā minimums
cik Tu esi izdzēris?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:53, pirms 10 gadiem
jābūt cirvjiem.lai nesaprastu kāpēc līmenis izlasē ir tāds kāds tas ir...paskataties kur spēlē(sēž) izlases spēlētāji...tai pašai Islandei vadošie spēlētāji spēlē spēcīgos Eiropas klubos...Nav mums valstī sakārtota futbola saimniecība,nav klubu piramīdas,kur augt jaunatnei.Tāpēc kaut ko sakarīgu no izlases gaidīt ir naivi,un aplikt to ,tā pat...

  -2 [+] [-]

, 2014-10-10 23:53, pirms 10 gadiem
Lai Latvijas izlase spēlētu labi ir jālabo sistēma, bet LFF ar Indriksonu priekšgalā to netaisās darīt!!!
1) jāveido laba jauniešu sistēma un akadēmijas (iesaistot ārzemju trenerus no tādām valstīm kā Vācija, Francija, Argentīna, Itālija utt.)
2) Jāsaved kārtībā Virslīgas, 1.līgas un 2.līgas infrastruktūra un sistēma.
Domāju, ka jāmērķē uz sistēmu Virslīgā (16x komandas); 1.līgā (16x komandas) par 2.līgu varētu būt kādi citi varianti.
no Virslīgas 15. un 16. vietas ieguvējas lido uz 1.līgu, bet 14. vietas ieguvēja spēlē pārspēles ar 1.līgas 3. vietas ieguvēju.
Virslīgas Top 4 komandām ir jābūt mērķim spēlēt Eiropas līgā (vismaz reizi divos, vai trijos gados)!!!
Tad arī izlase sāks spēlēt labāk, jo būs kur smelt spēlētāju resursus!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-10-10 23:53, pirms 10 gadiem
Bet fantastiski, ka valsts ar tik maz iedzīvotājiem izaudzināja tik kvalitatīvus futbolistus. Mums par to pasapņot, diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:54, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: jābūt cirvjiem.lai nesaprastu kāpēc līmenis izlasē ir tāds kāds tas...paskataties kur spēlē(sēž) izlases spēlētāji...tai pašai Islandei vadošie spēlētāji spēlē spēcīgos Eiropas klubos...Nav mums valstī sakārtota futbola saimniecība,nav klubu piramīdas,kur augt jaunatnei.Tāpēc kaut ko sakarīgu no izlases gaidīt ir naivi,un aplikt to ,tā pat...
Es tikai varu teikt par to krievu valodu no rezervistu soliņa. Tiešām nevar latviski neko pateikt ? Citādi tiešām rodas sajūta, ka te ir kaut kāda krievijas guberņa.

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:54, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Lai Latvijas izlase spēlētu labi ir jālabo sistēma, bet LFF ar Indriksonu priekšgalā to netaisās darīt!!!
1) jāveido laba jauniešu sistēma un akadēmijas (iesaistot ārzemju trenerus no tādām valstīm kā Vācija, Francija, Argentīna, Itālija utt.)
2) Jāsaved kārtībā Virslīgas, 1.līgas un 2.līgas infrastruktūra un sistēma.
Domāju, ka jāmērķē uz sistēmu Virslīgā (16x komandas); 1.līgā (16x komandas) par 2.līgu varētu būt kādi citi varianti.
no Virslīgas 15. un 16. vietas ieguvējas lido uz 1.līgu, bet 14. vietas ieguvēja spēlē pārspēles ar 1.līgas 3. vietas ieguvēju.
Virslīgas Top 4 komandām ir jābūt mērķim spēlēt Eiropas līgā (vismaz reizi divos, vai trijos gados)!!!
Tad arī izlase sāks spēlēt labāk, jo būs kur smelt spēlētāju resursus!!!
Ja viss būtu tik vienkārši, tad Tu nesēdētu sportacentrs.com komentāros, bet gan vadītu LV futbola saimniecību. neko jaunu nepastāstīji, gudriniek!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:55, pirms 10 gadiem
bembists rakstīja: Bet fantastiski, ka valsts ar tik maz iedzīvotājiem izaudzināja tik kvalitatīvus futbolistus. Mums par to pasapņot, diemžēl
nu mums ir Eiropas līmeņa basketbolisti un kāds hokejisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:56, pirms 10 gadiem
bembists rakstīja: Bet fantastiski, ka valsts ar tik maz iedzīvotājiem izaudzināja tik kvalitatīvus futbolistus. Mums par to pasapņot, diemžēl
Problēma ir tajā, ka mūsu ārzemēs spēlējošie spēlētāji reti tiek laukumā - savukārt Islandes spēlētāji spēlē samērā regulāri Norvēģijas un Zviedrijas augstākajās līgās un viens pat no EPL!!!

  -4 [+] [-]

, 2014-10-10 23:57, pirms 10 gadiem
Ko tu no krieviem vari gribēt???? Viņus nepavisam neinteresē kā nospēlēs Latvijas izlasi,viņi vienkārši to sagrauj! Morozs A Višņakovs Fertovs Rudņevs Dubra Gabovs Kovaļovs Šabala Koļinko V Višņakovs!!!! Cik šajā sarakstā jūs atradāt latviešus? Un jūs domājat,ka tas krieveļu bars centīsies kaut ko izdarīt Latvijas labā????Viņus nepavisam neinteresē Latvijas futbols un Latvijas izlase,viņiem ir vajadzīga publicitāte,lai tiktu ārzemju klubos!!!...un varat likt man mīnusus cik vien vēlaties,jo mani tas nesatrauc! Mani uztrauc tas,ka nekompetenti cilvēki grauj Latvijas futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:57, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: jābūt cirvjiem.lai nesaprastu kāpēc līmenis izlasē ir tāds kāds tas ir...paskataties kur spēlē(sēž) izlases spēlētāji...tai pašai Islandei vadošie spēlētāji spēlē spēcīgos Eiropas klubos...Nav mums valstī sakārtota futbola saimniecība,nav klubu piramīdas,kur augt jaunatnei.Tāpēc kaut ko sakarīgu no izlases gaidīt ir naivi,un aplikt to ,tā pat...
Te tak vairums nogribējušies klauni žulti gāž! Reti kāds komentārs izlasāms.

  +4 [+] [-]

, 2014-10-10 23:58, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Es tikai varu teikt par to krievu valodu no rezervistu soliņa. Tiešām nevar latviski neko pateikt ? Citādi tiešām rodas sajūta, ka te ir kaut kāda krievijas guberņa.
tak ejat tirst ar visu to valodas strīdu...tā nav tā problēma ,kas patreiz traucē sakārtot virtuvi...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:58, pirms 10 gadiem
Tas ir reāls kauns, ar šādu rezultātu zaudēt Islandei, valstij ar iedzīvotāju skaitu uz pusi mazāku kā Rīgā. Vai tiešām Latvijas futbols ir miris...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:58, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Problēma ir tajā, ka mūsu ārzemēs spēlējošie spēlētāji reti tiek laukumā - savukārt Islandes spēlētāji spēlē samērā regulāri Norvēģijas un Zviedrijas augstākajās līgās un viens pat no EPL!!!
Kur tad viņi citur spēlēs? Ja ne Norvēģijā un Zviedrijā. Mums jau arī ir spēlētāji kuri spēlē Lietuvā, Igaunijā. Līmenis gan laikam nav tats pats.

     [+] [-]

, 2014-10-10 23:58, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Lai Latvijas izlase spēlētu labi ir jālabo sistēma, bet LFF ar Indriksonu priekšgalā to netaisās darīt!!!
1) jāveido laba jauniešu sistēma un akadēmijas (iesaistot ārzemju trenerus no tādām valstīm kā Vācija, Francija, Argentīna, Itālija utt.)
2) Jāsaved kārtībā Virslīgas, 1.līgas un 2.līgas infrastruktūra un sistēma.
Domāju, ka jāmērķē uz sistēmu Virslīgā (16x komandas); 1.līgā (16x komandas) par 2.līgu varētu būt kādi citi varianti.
no Virslīgas 15. un 16. vietas ieguvējas lido uz 1.līgu, bet 14. vietas ieguvēja spēlē pārspēles ar 1.līgas 3. vietas ieguvēju.
Virslīgas Top 4 komandām ir jābūt mērķim spēlēt Eiropas līgā (vismaz reizi divos, vai trijos gados)!!!
Tad arī izlase sāks spēlēt labāk, jo būs kur smelt spēlētāju resursus!!!
Nu jau tu kā politiķis runā. Jā, tas viss būtu jādara, bet kā redzam nevienam tas neinteresē un neviens neko nedara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:59, pirms 10 gadiem
Gaskoins rakstīja: Mūsu izlasē vienīgie ar spēļi praksi faktiski ir Virslīgas pārstāvji, no islandiešiem dažs labs ir Anglijas Premjerlīgas viena no redzamākajām figūram šogad. Salīdzini klubus un spēlētaju lomu tajos, viss būs skaidrs
Piekrītu - varbūt spēlētāji, kas vispār uziet savās komandās uz laukuma 5.min ir jāatstāj rezervē un jāliek uz maiņu, jo skats ir samērā pabriesmīgs!!! Bulvītis, Gabovs, Freimanis un Gorkšs izskatījās vislabāk (un protams Koļinko). Rudņevs un Šabala tandēms samērā bezzobains!!!

  +3 [+] [-]

, 2014-10-10 23:59, pirms 10 gadiem
Gaskoins rakstīja: Kad tavā hoķī izlasē spēlēja Fanduļi, Znaroki un Kerči, latviešu valodu bieži dzirdēji?
Tas bija pārejas laiks visā valstī. Un hokejs tam tika pāri. Futbols acīmredzot netika.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-10 23:59, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: tak ejat tirst ar visu to valodas strīdu...tā nav tā problēma ,kas patreiz traucē sakārtot virtuvi...
Ir gan problēma, ja es nesaprotu ko saka Vova, tad mēs te nekādi neko nevarēsim sakārtot.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:02, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: pff nu Tu i salīdzināji! KHL klubam Dinamo vispār nav sakara ar latviešiem
80% komandā ir latvieši. Futbola izlasē labi, ka 20%.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:02, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir gan problēma, ja es nesaprotu ko saka Vova, tad mēs te nekādi neko nevarēsim sakārtot.
nesaproti ,vai negribi saprast....jā es arī gribu lai izlase būtu latviskāka,bet tā nav smagākā problēma ....

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:02, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur tad viņi citur spēlēs? Ja ne Norvēģijā un Zviedrijā. Mums jau arī ir spēlētāji kuri spēlē Lietuvā, Igaunijā. Līmenis gan laikam nav tats pats.
Igaunijas līga ir daudz zemāka, bet Lietuvas un Latvijas ir ļoti līdzīgas (bet Lietuvā latvieši spēlē samērā pamaz), bet leiši Latvijā ir praktiski tikai FK Daugava Rīga sastāvā un šai komandai šogad neiet diez ko spoži!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-10-11 00:08, pirms 10 gadiem
Latvijas futbola Izlasei vajadzētu saņemties kā īstiem Vīriem un atteikties no dalības Pasaules un Eiropas kvalifikācijā vismaz uz 5 - 8 gadiem!
A tā mēs esam kā apsmiekls....

P.S. Gibraltārs rullē!

  +4 [+] [-]

, 2014-10-11 00:09, pirms 10 gadiem
Tas Rudņevs ir riktīgs nelaimes putns....... zin ka ir dzeltanā, nav ko ar elkoņiem vicināties.
Koļinko paiet nevar, nafig viņš uz to autu skrēja? Knapi atvilkās līdz vārtiem un spēka vairs nebija.
Bēdīgi.

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:12, pirms 10 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Vispaar jau lielais sports ir tikai perfekts atspoguljojums kas notiek ar sabiedriibun un valsti kopumaa ! Un ja mums it kaa ir veiksmes staasts, tad tomeer peec koemndu sportu veidiem sriezhit toeer visa valsts iet uz leju un driiz buus koma aunnekas neliecina pa ratveseljoshanos kaadu tur ...
visados induvidaaljso sporta veidos un visados boblseljos bar izbrautk un kaut kaadu induvidaalu spozhu talantu atlasi, meerkjtieciigu sponsoreeshanu bada laikos, bet visu koamndu sporta veidu Latvijaa iet tikai strauji uz leju un pilniigaa dir$aa injemot ar vieniigo injeemumu - basiiti, kur veel izmirstoshaas valsts resurtsi ir speejiig piesaistiti pashus aktiivaakos un motiveetaakos kas vispaar palikushi pie dziiviibas ...
Jā, drīz sāksies bobslejs un skeletons - tad varēs līdzi just... žēl ka BMX ir beidzies ... bet baskets jau arī iet skuju taku...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:12, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Tas Rudņevs ir riktīgs nelaimes putns....... zin ka ir dzeltanā, nav ko ar elkoņiem vicināties.
Koļinko paiet nevar, nafig viņš uz to autu skrēja? Knapi atvilkās līdz vārtiem un spēka vairs nebija.
Bēdīgi.
Nu nav mums vajadzīgs tik kokains uzbrucējs.. Pat E. Višņakovs kko var apspēlēt.. Nu kamēr Cauņa nav, tikmēr 100% bezjēdzīgi viņu laukumā turēt... Un pat ja Cauņa vesels, vairāk par 25 min. nedotu Rudņevam..

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:12, pirms 10 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Hokejaa mees tuveeku 2-3 gadu laikaa izkritiisim no A grupas ar varbuutiibu 80%
Sapņo vien...

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:13, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Jā, drīz sāksies bobslejs un skeletons - tad varēs līdzi just... žēl ka BMX ir beidzies ... bet baskets jau arī iet skuju taku...
Kā tieši BMX ir beidzies?!?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:17, pirms 10 gadiem
nekas...kagebešņiks nesarušīnās piķi,Dinamka pazudīs,un šie blatotāji apklusīs paši...nav ko iespringt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:18, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: nekas...kagebešņiks nesarušīnās piķi,Dinamka pazudīs,un šie blatotāji apklusīs paši...nav ko iespringt...
Izskatās, ka futbola izlase jau ir pazudusi sen.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:18, pirms 10 gadiem
Pretīgi komentāri, lai neteiktu vairāk! Turpiniet riet suņu bars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:21, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Pretīgi komentāri, lai neteiktu vairāk! Turpiniet riet suņu bars
siet vai tad mēs labi nospēlējām????Pelnīti!

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:21, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tieši BMX ir beidzies?!?!?
nu takš sezona!
A Tu ko padomāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:24, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: ASV gan veel turpinaas...
jeņķi paliek jeņķi

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:25, pirms 10 gadiem
Man patīk!! STARKOV ATGRIEZIES!!!!!!!!!! Reāli smieklīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:26, pirms 10 gadiem
Ja mēs kādreiz vēl gribam spēlēt EČ vai PČ finālturnīrā, mums ir tikai viena izeja, viens variants.
Uzceļam 20 stadionus 200 000 vietām, piesakamies rīkot nākošos 50 finālturnīrus un turam īkšķus, ka par mums apžēlosies.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:26, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Izskatās, ka futbola izlase jau ir pazudusi sen.
nu neteiksim ka hoķis mums afigena rullē...tā pat pa grupām PČ sitās kā pliki pa lidlauku...

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:27, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Vari man vairs neatbildēt! Tu un tavas fantāzijas mani neinteresē!
Zaudējums pelnīti tā būtu fantāzija?Nekādu variantu!Jankam būtu bijis jābūt,skiet tev aizmirsies par tādu!

  +3 [+] [-]

, 2014-10-11 00:28, pirms 10 gadiem
Ja kādam pussargam būtu bijis jabūt sākumsastāvā, tad tas ir Žiga.. Nekāds Ikaunieks..

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:28, pirms 10 gadiem
===Rudņevam noraidījums, Latvija ar 0:3 atzīst Islandes pārākumu====
Baisi pat domāt, kas notiks ja atbrauks čehi
...par Dutch vispār nedomāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:31, pirms 10 gadiem
Nu šoreiz nepaveicās,nebūtu tā sarkanā un Šabalas sitiens ielidotu kas zin. Pēc spēles ar Armēniju bija kaut kas vairāk gaidāms,bet nu tā sanāca

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:34, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Kad LV futbola izlase PC "taa pat" pa grupaam pasitiisies???
nav nekādas atšķirības...pa beigām sitas abas...tik viena lieta...cik valsts izlases pārstāv hokeju un cik futbolu..

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:34, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Zaudējums pelnīti tā būtu fantāzija?Nekādu variantu!Jankam būtu bijis jābūt,skiet tev aizmirsies par tādu!
Tu ne tā saprati! Kāds es tev vēl siets tu pamuļķi?
Tāpēc es tev saku kamēr nenāksi pie prāta man neatbildi! Viss tā jau sabojātu vakaru Tu kretīn man vēl vairāk nesabojāsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:36, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: nu takš sezona!
A Tu ko padomāji?
Es domāju, ka Latvijas BMX pasaules mērogā ķip beidzies.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:36, pirms 10 gadiem
Vismaz Koļinko spēlē tiešām labi!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:37, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: cik Tu esi izdzēris?
2 kolas klāzes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:41, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Uzprasi ko doma Kanadas hokejisti par LV hokeja izlasi , un ko doma Vacijas ,Spanijas,Braziilijas futbolisti par "muusu" futbola izlasi?
tas būtu tas pats ...ko par tevi zina tavā ģerevņā,un ko par tevi zin pilsētā....domu saprati?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:43, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tikai tā atšķirība, ka kura valsts lai pretī nenāktu, mēs futbolā izskatāmies kā amatieri
tā nu īsti nav ...ir bijušas arī sakarīgas spēlēs...hoķī ar tak no makaroņikiem esam atrāvušies,ja nemaldos ne vienu reizi vien...un ir bijušas labas spēles pret spēcīgām izlasēm...

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:44, pirms 10 gadiem
Gaskoins rakstīja: Bronson, gageli neaiztiec, viņš ir izdzīvojis abortā, grūti puikam
smags gadījums tur Tev taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-11 00:45, pirms 10 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Vispaar jau lielais sports ir tikai perfekts atspoguljojums kas notiek ar sabiedriibun un valsti kopumaa ! Un ja mums it kaa ir veiksmes staasts, tad tomeer peec koemndu sportu veidiem sriezhit toeer visa valsts iet uz leju un driiz buus koma aunnekas neliecina pa ratveseljoshanos kaadu tur ...
visados induvidaaljso sporta veidos un visados boblseljos bar izbrautk un kaut kaadu induvidaalu spozhu talantu atlasi, meerkjtieciigu sponsoreeshanu bada laikos, bet visu koamndu sporta veidu Latvijaa iet tikai strauji uz leju un pilniigaa dir$aa injemot ar vieniigo injeemumu - basiiti, kur veel izmirstoshaas valsts resurtsi ir speejiig piesaistiti pashus aktiivaakos un motiveetaakos kas vispaar palikushi pie dziiviibas ...
Tavam apgalvojumam vispār nav nekādas loģikas
cccp cilvēki dzīvoja trūcīgi, sportā bija pirnajās vietās, bet valsts sabruka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:46, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Labak lai mani gerevnjaa ciena , neka visa pilseeta reec par mani!!!Domu saprati ???
izskatās ka nesaprati hokejs pret futbolu pasaulē vēl nevar sacensties,un diez vai varēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:50, pirms 10 gadiem
Man likās, ka nekad nepiereģistrēšos, bet nu šī spēle lika izlikt sāpi globāli...

Rodās jautājums, vai Marians Southemptonā bija konstanti high vai kā, bet šitāds brāķis piespēlēs un taktikā... puse piespēļu uz kājas pretiniekiem, pusē situāciju, kad varētu mainīt flangu piespēle novilcināta un bumba pakāsta, pat kad ir iespēja iedot pa flangu, mēs dodam bumbu Rudņevam pa gaisu centrā, lai tad viņš rāda brīnumus - nu starp 3 aizsargiem nerādīs.

Kāpec pretinieki, kad redz, ka nav kur iedot var uzspēlēt kvadrātus 3/4 spēlētāju izpildījumā, bet mēs izmisīgi, kkur metam bumbu. Nu nevar būt, ka paši spēlētāji to neredz.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 00:50, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Uzprasi ko doma Kanadas hokejisti par LV hokeja izlasi , un ko doma Vacijas ,Spanijas,Braziilijas futbolisti par "muusu" futbola izlasi?
Viņi ir pārsteigti, ka Latvijā par TĀDA futbola spēlēšanu maxā algu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 00:53, pirms 10 gadiem
erred rakstīja: Viņi ir pārsteigti, ka Latvijā par TĀDA futbola spēlēšanu maxā algu...
tici man maksā ļoti maz,un ar tik stabili vienā LV klubā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-10-11 00:57, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Vinji ir paarsteigti , ka Latvijaa to sauc par futbolu!!!
nav jau spiesta lieta ...fano par to izlasi kura tev tīk labāk...kur problēma,neapliec tos kas tur lej sviedrus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-10-11 01:00, pirms 10 gadiem
Gaskoins rakstīja: Viss plūst un mainās. Ko par mums domāja vācu futbolisti EURO 2004 un ko par mums domājā kanādieši PC 2006....
bingo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:01, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: nav jau spiesta lieta ...fano par to izlasi kura tev tīk labāk...kur problēma,neapliec tos kas tur lej sviedrus un mīda zāli!...

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:02, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Neplieciet DR un VEFu!!!
vari man šo nekarināt...

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:03, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: 2 kolas klāzes
Tad es nesaprotu Tevi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 01:12, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas gan, tas gan
nu no tām makslīgi uzkačātajām ar pamazām sāk tecēt ārā(Dinamo bu'dzets),redzēs kādas tās būs ka vairs nebūs ar ko piekāčāt

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:12, pirms 10 gadiem
Vissliktākais šajā visā ir tas, ka LV izlase sāka spēlēt tikai pie rezultāta 0:2 aptuveni 85. minūtē... tādu futbolu vajadzēja jau no paša sākuma.. Ja tad būtu zaudējuši- nekas... Visstulbāk ir, kad necenšas!

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:14, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: Vissliktākais šajā visā ir tas, ka LV izlase sāka spēlēt tikai pie rezultāta 0:2 aptuveni 85. minūtē... tādu futbolu vajadzēja jau no paša sākuma.. Ja tad būtu zaudējuši- nekas... Visstulbāk ir, kad necenšas!
ne necenšas,bet baidās....manuprāt

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:14, pirms 10 gadiem
Tas ko musejie uz laukuma dara, tas tak nav futbols, kaut kaada Atsishanaas... un taa ir pret da jebkuru pretinieku, vaaju vai stipru... Visu laiku kaut kaadas augstas taalas piespeeles, nepreciizas.. no malas izskataas, ka mazpisaanos labaak chali speele futeni.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-11 01:16, pirms 10 gadiem
unplayable rakstīja: Tas ko musejie uz laukuma dara, tas tak nav futbols, kaut kaada Atsishanaas... un taa ir pret da jebkuru pretinieku, vaaju vai stipru... Visu laiku kaut kaadas augstas taalas piespeeles, nepreciizas.. no malas izskataas, ka mazpisaanos labaak chali speele futeni.
zini, katrā gadījumā džeki no Mazpisāniem to dara enerģiskāk un sevi nesaudzējošāk... Mēs pieprasām atdevi nevis numura atstrādāšanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 01:22, pirms 10 gadiem
Gaskoins rakstīja: Principā taisnība, vajadzēja iet uz visu banku- ir, ir, nav, nav. Tas 0:0 plānotais arī ne vellam nederēja, raugoties pespektīvā tikt uz EC. Ar tik pasīvu spēli, nezinu, ko Pahars domāja
Nu bet protams... mums veicas reizi 100 gados, pārējais ir jānopelna.. Ja pahars domā, ka ar 3 spēlēm 0:0 tiksim uz EČ, tad viņš ir, maigi izsakoties, naivs. vajag iet uz visu banku un sisties, cīnīties, izplēst to uzvaru nevis tā kā tagad... nokārtām galvām... man ir kauns!
Vai tad mēs esam tik fiziski nevarīgi, ka nevaram noskriet tos Islandiešus???

  +9 [+] [-]

, 2014-10-11 01:22, pirms 10 gadiem
1. Rudņeva noraidījumam tomēr bija liela nozīme -- gan psiholoģiski, gan tāpēc, ka zuda pat tas nelielais spiediens uz īslandiešu aizsardzību, un viņi varēja komfortablāk apsēst mūsu vārtus.
2. Īslandes izlase tiešām ir tik spēcīga, cik spēcīga šai valstij vēl nekad nav bijusi, un objektīvi šobrīd spēcīgāka par Latvijas izlasi, pat ja tā būtu labākajā sastāvā. Protams, futbolā vienmēr ir iespēja uzvarēt arī spēcīgāku pretinieku.
3. Spēlējām bez četriem(!) spēcīgākajiem pussargiem (Cauņa, Zjuzins, Lagzdiņš, O.Laizāns), tāpēc nav nekāds brīnums, ka laukuma vidusdaļā izskatījāmies ļoti bāli un uzbrucēji reti saņēma labas piespēles.
4. Bija arī pozitīvs pārsteigums: uz maiņu iznākušais Gints Freimanis nospēlēja necerēti pārliecinoši.

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:23, pirms 10 gadiem
gribētu redzēt Mazpisānu (SC ekspertu,supertalantu utt)izlasi uzspēlējam pret izlasi kaut treniņspēli...būtu labi pavērot

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 01:23, pirms 10 gadiem
olga rakstīja: 1. Rudņeva noraidījumam tomēr bija liela nozīme -- gan psiholoģiski, gan tāpēc, ka zuda pat tas nelielais spiediens uz īslandiešu aizsardzību, un viņi varēja komfortablāk apsēst mūsu vārtus.
2. Īslandes izlase tiešām ir tik spēcīga, cik spēcīga šai valstij vēl nekad nav bijusi, un objektīvi šobrīd spēcīgāka par Latvijas izlasi, pat ja tā būtu labākajā sastāvā. Protams, futbolā vienmēr ir iespēja uzvarēt arī spēcīgāku pretinieku.
3. Spēlējām bez četriem(!) spēcīgākajiem pussargiem (Cauņa, Zjuzins, Lagzdiņš, O.Laizāns), tāpēc nav nekāds brīnums, ka laukuma vidusdaļā izskatījāmies ļoti bāli un uzbrucēji reti saņēma labas piespēles.
4. Bija arī pozitīvs pārsteigums: uz maiņu iznākušais Gints Freimanis nospēlēja necerēti pārliecinoši.
atrunas, tās atradīsies vienmēr, jo tā ir vieglāk starp citu ir Islande nevis Īslande
par 4. punktu piekrītu!

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:25, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: Nu bet protams... mums veicas reizi 100 gados, pārējais ir jānopelna.. Ja pahars domā, ka ar 3 spēlēm 0:0 tiksim uz EČ, tad viņš ir, maigi izsakoties, naivs. vajag iet uz visu banku un sisties, cīnīties, izplēst to uzvaru nevis tā kā tagad... nokārtām galvām... man ir kauns!
Vai tad mēs esam tik fiziski nevarīgi, ka nevaram noskriet tos Islandiešus???
ar fizuhu domāju vis ir ok,bet meisterībā atpaliekam no šiem....saliekot visus klubus ko pārstāv LV un Islandes spēlētāju klubus ,,,,tur viss skaidrs

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:25, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: nav jau spiesta lieta ...fano par to izlasi kura tev tīk labāk...kur problēma,neapliec tos kas tur lej sviedrus un sūkā ledu!!!...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 01:27, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: ar fizuhu domāju vis ir ok,bet meisterībā atpaliekam no šiem....saliekot visus klubus ko pārstāv LV un Islandes spēlētāju klubus ,,,,tur viss skaidrs
nu bet tas nekas. vai tad LV izlase pirmo dienu futbolu spēlē. nu nav meistarības, tad skrien, skrien kaut vai 45 minūtes no vietas un norāpo no tā laukuma. 15 minūtes atpūties un atkal - skrien... fiziski atstrādā...
neizskatījās, ka čaļi ir baigi noguruši... vienkārši padevušies, jo tā ir vieglāk...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 01:28, pirms 10 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Mjaa, murgot par leitaam par kuraam pasham av nekaada pieredz bjusi gan nevajadzeetu tomeer !
Daudzi dziivoja pieticiigi, bet pamatlietas bija bezmaksas nodroshinaatas n tamdeelj nebija jaastreso par ot vei pietiks naudas salabot zobus vai kaadu operaaciju izaisit un kaa berniem saksaat par sortu jo tas viss bij bezmaksas ! Un kas un kamdeelj izjusk, tas jau ir pavisam cits staasts un uz parasto videejo peleeko standarta mietpilsoni tas viss atastaaja ljoti negatiivi neatrgiezineski negatiivas sekas ...
Vari man nestāstīt, gan jau tās lietas pāŗzinu labāk par tevi.
Dzīvē nekas nav par velti, kāds par to samaksā un tapēc arī tā absurdā valsts sabruka, jo centās noliegt elementārus ekonomikas pamatus.
Laikā kad rietumi auga, visā pasaulē ekonomika gāja augšup, cccp no 70-to gadu vidus pamanijās dzīvot ar vien sliktāk un sliktāk, nodzīvojās līdz pārtikas taloniem, pilnīgi tukšiem veikaliem un galu galā tautai tas bija līdz kaklam.

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:28, pirms 10 gadiem
Nu,ja jau pats Kreipans parraides laika nonem mic,un aiziet pasutit....bet,ja nopietni,tad gribu uzklausit,kadu gudrimeli,kuri pirms tam te spriedeleja par top3 LOL

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 01:29, pirms 10 gadiem
unplayable rakstīja: Tas ko musejie uz laukuma dara, tas tak nav futbols, kaut kaada Atsishanaas... un taa ir pret da jebkuru pretinieku, vaaju vai stipru... Visu laiku kaut kaadas augstas taalas piespeeles, nepreciizas.. no malas izskataas, ka mazpisaanos labaak chali speele futeni.
dodoties uzbrukumā - atdot piespēli savam vārtsargam!...Meistarstiķis!

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:32, pirms 10 gadiem
olga rakstīja: 1. Rudņeva noraidījumam tomēr bija liela nozīme -- gan psiholoģiski, gan tāpēc, ka zuda pat tas nelielais spiediens uz īslandiešu aizsardzību, un viņi varēja komfortablāk apsēst mūsu vārtus.
2. Īslandes izlase tiešām ir tik spēcīga, cik spēcīga šai valstij vēl nekad nav bijusi, un objektīvi šobrīd spēcīgāka par Latvijas izlasi, pat ja tā būtu labākajā sastāvā. Protams, futbolā vienmēr ir iespēja uzvarēt arī spēcīgāku pretinieku.
3. Spēlējām bez četriem(!) spēcīgākajiem pussargiem (Cauņa, Zjuzins, Lagzdiņš, O.Laizāns), tāpēc nav nekāds brīnums, ka laukuma vidusdaļā izskatījāmies ļoti bāli un uzbrucēji reti saņēma labas piespēles.
4. Bija arī pozitīvs pārsteigums: uz maiņu iznākušais Gints Freimanis nospēlēja necerēti pārliecinoši.
100 pudu taisnība...pateici labāk par Kreipāni(u)!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 01:32, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nu bet tas nekas. vai tad LV izlase pirmo dienu futbolu spēlē. nu nav meistarības, tad skrien, skrien kaut vai 45 minūtes no vietas un norāpo no tā laukuma. 15 minūtes atpūties un atkal - skrien... fiziski atstrādā...
neizskatījās, ka čaļi ir baigi noguruši... vienkārši padevušies, jo tā ir vieglāk...
nu tas ir tas ko minēju...baidas,ne tikai spēlētāji,arī treneru korpus...spēlē ņe tā kā ļoti piesardzīgi,ievērojot spēles disciplīnu,bet vairāk tā ka ņedai bog man kaut kas nesanāks,kļūdīšos ,iesitīs dēļ manas kļūdas....nav īstac pārliecība par saviem spēkiem,kā sapīti...manas domas

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 01:33, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: nu tas ir tas ko minēju...baidas,ne tikai spēlētāji,arī treneru korpus...spēlē ņe tā kā ļoti piesardzīgi,ievērojot spēles disciplīnu,bet vairāk tā ka ņedai bog man kaut kas nesanāks,kļūdīšos ,iesitīs dēļ manas kļūdas....nav īstac pārliecība par saviem spēkiem,kā sapīti...manas domas
žēl, ka tā. ja tas tā ir... un vēlvairāk žēl, ka nav neviens, kurš viņiem atvērtu acis

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 01:37, pirms 10 gadiem
> punktiņi
Viesu komandas līdzjutēji gan sauca "Īsland, Īsland!""
>kuklitis 25
Cietumā arī daudz kas ir bez maksas, un PSRS bija tautu cietums. Diemžēl nācās tajā nodzīvot ne vienu gadu desmitu vien, tāpēc tagadējo brīvību ar visiem tās stresiem māku novērtēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 01:37, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: žēl, ka tā. ja tas tā ir... un vēlvairāk žēl, ka nav neviens, kurš viņiem atvērtu acis
domāju ka viņi labi saprot ka atpaliek meisterībā,un tas ir par iemeslu tām bailēm....citu izskaidrojumu neredzu..

     [+] [-]

, 2014-10-11 01:43, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: domāju ka viņi labi saprot ka atpaliek meisterībā,un tas ir par iemeslu tām bailēm....citu izskaidrojumu neredzu..
Kāpēc neviens treneris nesaka pēc zaudējuma - jā piekāpāmies meistarībā; nebijām tik meistarīgi; pretinieks bij nieks bet meistarīgāks u.t.t.....?

  +4 [+] [-]

, 2014-10-11 01:53, pirms 10 gadiem
Hei!
Tikko no stadiona!!!
Pahars neder. Pahara gadienā no spēles uz spēli ir regress. Nekas tāds tur no tiem islandiešiem nebija. Viņi izskatījās monstri ... laukuma vidū ripinot bumbu, jo mēs splējām ar totālu autobusu 5-4-1 jeb tautā sauktu 9-0-1.
Komanda varēja spēlēt, ja tai ļautu spēlēt. Ko pierādīja bračkas un Freimaņa uznākšanas. Kārtīgs lašara ir arī Rudņevs, ja otru pārkāpumu es piedodu un tiesnesis tiešām bija aunelis, tad pirmo nopelna kā jau riktīgs žuļiku bara pārstāvis. 70m no vārtiem
Pahar, atkāpies. Tādi spēlētāji, ka Kovaļovs, Fertovs un Rugins ir komēdijas pie tam uz defu nozombētas. Freimanis, Raķelis, brāčkas, Ikaunieks. Pilna azote uzbrūkošiem spēlētājiem, bet nē šis pat mājās izdomā spēlēt uz 0-0. Kaļinka arī jau no 33min velk laiku.
Man bija kauns. Jau viesos baidījāmies salauzt KAZ, tagad mājās pret ISL spēlējam kā pret ITĀ. Kas tas ir??? Kur krievu varenība!?!?! Potē mums latviešiem te šūdu taktiku.
Defu arī japatīra. Mums ir labāki džeki - Kļava, Mežs u.t.t.

Mazliet ceru uz 0-6 pirmdien, lai Paharu nomestu. Tik sliktu sastāvu izvēlēties ir jāmāk. Rudņevs un Šabala arī pilnīgas nulles šodien. Gabis būtu labāk priekšā pacīnījies nekā čikstulis Šabala.

Liels fui 3000 skatītāju. Pie 2-0 izgāja ārā 500, bet pie 3-0 87 min stadionu gandrīz puse pameta!!!

Uz tikšanos 1dien!!!!

p.s.
Bietē gribēju sadot tam, kurš LV (izkropļotās) himnas LAIKĀ no VIP kabīnes nobļāvās - ej d.rst 4-4...

p.p.s. Kopumā gaisotne bija patīkama. Daudz sieviešu un meiteņu līdzi puišiem.

  +3 [+] [-]

, 2014-10-11 01:57, pirms 10 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: Nu, čau! Tuvākos 20 gadus neko vairāk varam negaidīt! Paldies Starkovam par veiksmīgo paaudzes maiņu! Tāda impotence...
Ja uzliks Liepājas stila filozofija, izlasē būs atpakaļ pēc 3-4 gadiem

     [+] [-]

, 2014-10-11 02:13, pirms 10 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 02:28, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Hei!
Tikko no stadiona!!!
Pahars neder. Pahara gadienā no spēles uz spēli ir regress. Nekas tāds tur no tiem islandiešiem nebija. Viņi izskatījās monstri ... laukuma vidū ripinot bumbu, jo mēs splējām ar totālu autobusu 5-4-1 jeb tautā sauktu 9-0-1.
Komanda varēja spēlēt, ja tai ļautu spēlēt. Ko pierādīja bračkas un Freimaņa uznākšanas. Kārtīgs lašara ir arī Rudņevs, ja otru pārkāpumu es piedodu un tiesnesis tiešām bija aunelis, tad pirmo nopelna kā jau riktīgs žuļiku bara pārstāvis. 70m no vārtiem
Pahar, atkāpies. Tādi spēlētāji, ka Kovaļovs, Fertovs un Rugins ir komēdijas pie tam uz defu nozombētas. Freimanis, Raķelis, brāčkas, Ikaunieks. Pilna azote uzbrūkošiem spēlētājiem, bet nē šis pat mājās izdomā spēlēt uz 0-0. Kaļinka arī jau no 33min velk laiku.
Man bija kauns. Jau viesos baidījāmies salauzt KAZ, tagad mājās pret ISL spēlējam kā pret ITĀ. Kas tas ir??? Kur krievu varenība!?!?! Potē mums latviešiem te šūdu taktiku.
Defu arī japatīra. Mums ir labāki džeki - Kļava, Mežs u.t.t.

Mazliet ceru uz 0-6 pirmdien, lai Paharu nomestu. Tik sliktu sastāvu izvēlēties ir jāmāk. Rudņevs un Šabala arī pilnīgas nulles šodien. Gabis būtu labāk priekšā pacīnījies nekā čikstulis Šabala.

Liels fui 3000 skatītāju. Pie 2-0 izgāja ārā 500, bet pie 3-0 87 min stadionu gandrīz puse pameta!!!

Uz tikšanos 1dien!!!!

p.s.
Bietē gribēju sadot tam, kurš LV (izkropļotās) himnas LAIKĀ no VIP kabīnes nobļāvās - ej d.rst 4-4...

p.p.s. Kopumā gaisotne bija patīkama. Daudz sieviešu un meiteņu līdzi puišiem.
lai tad tikai 3000 skatitaaju bija? pa tv izskatijas daudz vairaak

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 02:28, pirms 10 gadiem
uz kadiem 5 tukstosiem stabili

     [+] [-]

, 2014-10-11 02:33, pirms 10 gadiem
tomass93 rakstīja: kRIEVUS N*HUJ NO LATVIJAS FUTENES...REDZEJAT KA FREIMANIS IEGAJA SPELE? NAH*J VISUS KRIEVUS,VAJAG LATVISKUMU,IKAUNIEKU PRET TURKIEM,TRENERI NO ARZEMEM !!! GUNU NA*UJ !! EJU GULET,RIT UZ DARBU!
Tev vajag izglītību, veiksmi rīt stroikā

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 02:34, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: lai tad tikai 3000 skatitaaju bija? pa tv izskatijas daudz vairaak
Gan jau bija pāri 7000, tos 3000 viņš manuprāt domā tos, kas pameta stadionu pirms spēles beigām.

     [+] [-]

, 2014-10-11 02:35, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: uz kadiem 5 tukstosiem stabili
Kurš tad te iepriekš teica, ka bija vairāk kā uz Ģinamku? :p

     [+] [-]

, 2014-10-11 02:37, pirms 10 gadiem
Grūtā situācijā, kad pussargu deficīts Pahars tomēr nokļūdījās neliekot A. Višnakovu. Spēle uzreiz pamainījās. Sākumsastāvs nemācēja pieturēt bumbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-11 05:57, pirms 10 gadiem
205 komentāri. Nelasīju. Futenē ir 98% KRIEVISKI runājošu treneru. Piedodiet mazpilsētu brīvprātīgie. Ko Jūs gribat? Zinu vairākus draugu bērnus vecumā no 6 lidz 10 g. Vecāki vienkārši viņus neved. Rīgā. Treneriem alga ir smieklīga, valodu gan vajadzētu zināt. Basītī parādās slāviski uzvārdi. Apsveicami, jaunieši acīmredzot paši saprot. Ja gribam kaut ko futenē, tad būs jāiztiek bez mātes piesaukšanas un seksa ar visiem apkārtesošajiem priekšmetiem, arī dzīvām būtnēm!

  +3 [+] [-]

, 2014-10-11 07:51, pirms 10 gadiem
Es jau pirms šī atlases cikla rakstīju,ka Paharam būs jānodarbojās ar jaunas komandas veidošanu un tā kā mūsu līmenis ir tāds kāds viņš šobrīd ir ,tad vienīgie pretinieki mums ir Kazahijas izlase ar kuru Rīgā mēs arī noskaidrosim,kuri paliks pēdējie grupā.Pie šādiem rezultātiem un vēl lielākiem nāksies pagaidām pierast,kā to savulaik darīja šī paša Islandes komanda.Viņi savu pārbūvi ir beiguši un tagad cīnās par augstām vietām.Vai mēs to spēsim trīs,četru gadu laikā ,tas ir cits jautājums.Pārāk nesakārtota mums ir visa tā futbola saimniecība,bet tas jau ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2014-10-11 08:09, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Lai Latvijas izlase spēlētu labi ir jālabo sistēma, bet LFF ar Indriksonu priekšgalā to netaisās darīt!!!
1) jāveido laba jauniešu sistēma un akadēmijas (iesaistot ārzemju trenerus no tādām valstīm kā Vācija, Francija, Argentīna, Itālija utt.)
2) Jāsaved kārtībā Virslīgas, 1.līgas un 2.līgas infrastruktūra un sistēma.
Domāju, ka jāmērķē uz sistēmu Virslīgā (16x komandas); 1.līgā (16x komandas) par 2.līgu varētu būt kādi citi varianti.
no Virslīgas 15. un 16. vietas ieguvējas lido uz 1.līgu, bet 14. vietas ieguvēja spēlē pārspēles ar 1.līgas 3. vietas ieguvēju.
Virslīgas Top 4 komandām ir jābūt mērķim spēlēt Eiropas līgā (vismaz reizi divos, vai trijos gados)!!!
Tad arī izlase sāks spēlēt labāk, jo būs kur smelt spēlētāju resursus!!!
Jaukumiņ, liekas ka tev ir vai nu lielummānija vai nu pavājas zināšanas demogrāfijā vai arī absolūta neziņa par maku biezumiem latvijā, vai arī viss kopā ar biezu slāni muļķības garnējuma. Kāpēc ne 32 KOMANDAS virslīgā no kurām 6 čempionu līgā spēlē, ko ?

  +6 [+] [-]

, 2014-10-11 08:20, pirms 10 gadiem
arnis30 rakstīja: 205 komentāri. Nelasīju. Futenē ir 98% KRIEVISKI runājošu treneru. Piedodiet mazpilsētu brīvprātīgie. Ko Jūs gribat? Zinu vairākus draugu bērnus vecumā no 6 lidz 10 g. Vecāki vienkārši viņus neved. Rīgā. Treneriem alga ir smieklīga, valodu gan vajadzētu zināt. Basītī parādās slāviski uzvārdi. Apsveicami, jaunieši acīmredzot paši saprot. Ja gribam kaut ko futenē, tad būs jāiztiek bez mātes piesaukšanas un seksa ar visiem apkārtesošajiem priekšmetiem, arī dzīvām būtnēm!
Nu nebija ilgi jāgaida, kad atradās patiesā problēmas sakne - krievi.

Nevis tāpēc, ka Latvijas sporta resursi ir ierobežoti (bet futbols, lai arī to sauc par demokrātiskāko sporta veidu, lai tiktu spēlēts augstā līmenī prasa lielus cilvēkresursus un/vai finansējumu).
Nekādā gadījumā arī tāpēc, ka futbols Latvijā nav ne pirmais un ne otrais sporta veids, ar no tā izrietošajām prioritātēm.
Arī ne tāpēc, ka nav valsts mēroga programmas, kur būtu konkrēti norādīti tie virzieni, kuros sports, arī futbols, ir jāatīsta.
Tāpat noteikti par iemeslu NEKĀDĀ GADĪJUMĀ nevar kalpot arī tas fakts, ka futbols kā tāds NAV Latvijai raksturīgs sporta veids, jo dabīgos apstākļos to spēlēt var tik dažus mēnešus gadā (ja kāds teiks, ka Islandei ar nav iespēju spēlēt - jā, protams! Vakar tikās divas absolūti nefutbola valstis. Paveicās vairāk vienai no tām.).
Noteikt arī ne tāpēc, ka Latvijā futbols vēsturiski nav bijis ar lieliem panākumiem. Jā, bija viens cikls, kur daudziem futbolistiem sakrita karjeras pīķi, bija zināma daļa veiksmes utt., visas pārējās reizes viņi tieši tāpat i spēlēja.

Nekas no tā nav par iemeslu, jo latviešiem tač vienmēr ir visu problēmu vaininieki - krievi!

P.S. Ja kāds ir ticis pie slikta trenera, kas lamājas un neko nevar iemācīt, tad tā ir trenera kvalifikācijas, nevis sporta veida, tautības vai kā cita vaina.

     [+] [-]

, 2014-10-11 08:35, pirms 10 gadiem
Tā mājās nevar spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 08:53, pirms 10 gadiem
Bija pārsteigums, ka stadionā netirgo alkaholisko alu

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 08:59, pirms 10 gadiem
Reizi par visām reizēm. UEFA savos turnīros neļauj tirgot alu, FIFA ļauj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 09:12, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Domāju, ka Tavām cerībām uz aptuveni 0:6 rezultātu ir reals pamatojums. Tikai Pahara nomešana neko kardināli nemainīs. Arī paņemot Mourinjo vai Hidingu nekas pa lielam nemainītos, jo nav izpildītāju
Trenerim ir ļoti liela nozīme!Un pilnībā var mainīt izlases seju!

  -2 [+] [-]

, 2014-10-11 09:14, pirms 10 gadiem
Kāds Latvijā futbols!!!!!!!!!! Ne jauniešu, ne piegušo līmenī - pilnīgi nekāds!!! Urļiki tiek pārsvarā ņemti visa vecuma izlasēs, ne jau labākie mūsu bāleliņi, tāpēc arī te ir rezultāts...Skumji, bet Latvijā nav un nekad nebūs futbolā tāds līmenis kā basītī...

     [+] [-]

, 2014-10-11 09:27, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Trenerim ir ļoti liela nozīme!Un pilnībā var mainīt izlases seju!
Nepārvērtē trenera nozīmi.
Treneris var izmainīt komandas seju, spēli un, iespējams, arī rezultātu tikai tad, ja viņa priekšģājējs nav pratis veiksmīgi izmantot savā rīcībā esošos resursu, t.i., ja šie resursi ir.

Latvijas futbols, tāpat kā hokejs, basketbols un jebkurš cits komandu sporta veids ir ļoti nabadzīgs kvalitatīvu spēlētāju ziņa, nav kam spēlēt. Treneris var stāstīt visu kaut zils palikdams, bet ja nav spēlētāju, kas viņa ģeniālākās idejas varētu izpildīt, tad viņam ir tāda pati vērtībā kā visiem iepriekšējiem - viņu spēles redzējums neatbilst spēlētāju prasmēm un viņi netiek pareizi izmantoti.

Savukārt, ja kāds sadomā to "pareizo izmantošanu" atrast un spēlēt pēc varēšanām, tad ir otrs jautājums - spēlētāju meistarība.

Latvijas izlase ir zaudētājos pēc ABIEM šiem rādītājiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 10:07, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Nepārvērtē trenera nozīmi.
Treneris var izmainīt komandas seju, spēli un, iespējams, arī rezultātu tikai tad, ja viņa priekšģājējs nav pratis veiksmīgi izmantot savā rīcībā esošos resursu, t.i., ja šie resursi ir.
Piemērs nav sarežģīti sameklēt!
U-19 kuru trenē Babičevs un U-21 kuru Kazakevičs!
Apmaini trenerus vietām un sapratīsi kāda nozīme ir trenerim!....
Un tās ir muļķības ka mums nav to spēlētāju resursu......

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 10:11, pirms 10 gadiem
Nu ko varu teikt. Bija daudz nesaprotami lēmumi gan no treneru korpusa, gan no mūsu spēlētājiem.
1) Izvēlētā taktika, maigi sakot, bija nepārdomāta. Kaut vai Islande ir stipra, pret to tomēr nav jāspēlē ar 5 aizsargiem! Turklāt tādu kadru kā Rugins un Fertovs spēle nepavisam nepārliecināja. Nu, labi, traumu dēļ viņi spēlēja, bet, ja visi būs veseli, neredzu vietu viņiem sastāvā. Kāpēc nespēlēja Žiga? A. Višņakovu ar biju gaidījis sākumsastāvā.
2) Pussargu spēle, maigi sakoties, bija ļoti vāja. Ja ir iespēja saasināt uzbrukumu, piespēle aizsargiem! Sitieni, šķiet, vispār nebija viņu dienasgrāmatā. Vāji...
3) Sarkano nekomentēšu, bet spēli tā ietekmēja daudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-11 10:25, pirms 10 gadiem
Rudņevam iespējams ir talants, bet LV izlasē vietu nav atradis
Labā ziņa nākošā spēle noteikti bez viņa
2 spēlēs zaudētie 5 punkti - jau atlases sākumā zaudētas cerības par 3.vietu grupā, par ātru ...
saprātīgi sākt gatavot komandu PK'18 atlasei

  +3 [+] [-]

, 2014-10-11 10:25, pirms 10 gadiem
tomass93 rakstīja: kRIEVUS N*HUJ NO LATVIJAS FUTENES...REDZEJAT KA FREIMANIS IEGAJA SPELE? NAH*J VISUS KRIEVUS,VAJAG LATVISKUMU,IKAUNIEKU PRET TURKIEM,TRENERI NO ARZEMEM !!! GUNU NA*UJ !! EJU GULET,RIT UZ DARBU!
Freimanis labs, sen jau saku, viņam jāiet pamatā. Rudņevs, lai sakārto galvu... Paharam, jāiemācās tolerance, jābeidz maurot tajā tur valodā...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-11 11:02, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: lai tad tikai 3000 skatitaaju bija? pa tv izskatijas daudz vairaak
bija kādi 6,5-7
Es rakstīju, ka puse - 3000 - izgāja 87min

     [+] [-]

, 2014-10-11 11:04, pirms 10 gadiem
smithwiks rakstīja: Kāds Latvijā futbols!!!!!!!!!! Ne jauniešu, ne piegušo līmenī - pilnīgi nekāds!!! Urļiki tiek pārsvarā ņemti visa vecuma izlasēs, ne jau labākie mūsu bāleliņi, tāpēc arī te ir rezultāts...Skumji, bet Latvijā nav un nekad nebūs futbolā tāds līmenis kā basītī...
Tāpēc, ka gandrīz visur treniņi notiek krieviski, un sīkie daudz labāk iet uz basketbolu, kur saprot, ko runā treneris... nu tur arī redzamas sekas, lv futbols

  +3 [+] [-]

, 2014-10-11 11:04, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Nepārvērtē trenera nozīmi.
Treneris var izmainīt komandas seju, spēli un, iespējams, arī rezultātu tikai tad, ja viņa priekšģājējs nav pratis veiksmīgi izmantot savā rīcībā esošos resursu, t.i., ja šie resursi ir.

Latvijas futbols, tāpat kā hokejs, basketbols un jebkurš cits komandu sporta veids ir ļoti nabadzīgs kvalitatīvu spēlētāju ziņa, nav kam spēlēt. Treneris var stāstīt visu kaut zils palikdams, bet ja nav spēlētāju, kas viņa ģeniālākās idejas varētu izpildīt, tad viņam ir tāda pati vērtībā kā visiem iepriekšējiem - viņu spēles redzējums neatbilst spēlētāju prasmēm un viņi netiek pareizi izmantoti.

Savukārt, ja kāds sadomā to "pareizo izmantošanu" atrast un spēlēt pēc varēšanām, tad ir otrs jautājums - spēlētāju meistarība.

Latvijas izlase ir zaudētājos pēc ABIEM šiem rādītājiem.
Šausmas, cik cilvēkiem plakana uztvere!!!!
Nav runa, ka ar citu treneri un puskomandu nomainītu sāksim uzvarēt
Bet spēlēt vajag, nu vismaz mājās pret ISL ir jaspēlē pašīem, kaut 2-5 iznāk, bet jaspēlē.
Pahari, Kaļinas, Fertovi, Rugas visi kā regbisti, tik uz atpakaļu spēlē

  +3 [+] [-]

, 2014-10-11 11:06, pirms 10 gadiem
M8archa rakstīja: Tāpēc, ka gandrīz visur treniņi notiek krieviski, un sīkie daudz labāk iet uz basketbolu, kur saprot, ko runā treneris... nu tur arī redzamas sekas, lv futbols
Metta Liepāja trenē latviski arī bērnus

     [+] [-]

, 2014-10-11 11:07, pirms 10 gadiem
olga rakstīja: > punktiņi
Viesu komandas līdzjutēji gan sauca "Īsland, Īsland!""
>kuklitis 25
Cietumā arī daudz kas ir bez maksas, un PSRS bija tautu cietums. Diemžēl nācās tajā nodzīvot ne vienu gadu desmitu vien, tāpēc tagadējo brīvību ar visiem tās stresiem māku novērtēt.
vispār jau ijssland

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 11:14, pirms 10 gadiem
bija virs 6000 skatītāju, bet kustība prom sākās no 0:2 un beigu sviolpi sagaidīja labi ja 3000!

Maikls Skolfilds rakstīja: lai tad tikai 3000 skatitaaju bija? pa tv izskatijas daudz vairaak

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 11:22, pirms 10 gadiem
Inputence un nebeidzama stagnācija!

     [+] [-]

, 2014-10-11 11:25, pirms 10 gadiem
Labāk zaudēt 0:3 spēlējot futbolu nekā tikai aizsargājoties!!! Paharam novēlu neiet Starkova pēdās un spēlēt no aizsardzības...kas ir ar Žigājevu kāpēc pie Pahara viņš nekad nav pamatsastāvā??? Un zaudējot ar 0:2 ,kāpēc nelaižam debitantu laukumā - vismaz apostīt lielo maču gaisu ! Es vēl joprojām cienu Paharu ,bet gribas redzēt spēli kaut vai ar otro sastāvu

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 11:42, pirms 10 gadiem
Vakar gribēju pēc hokeja paskatīties arī futbolu, bet diemžēl "skaistā" blondīne pie ieejas vārtiem pateica 10 Eiro, paldies varat tālāk spēlēt pie tukšām tribīnēm. Neieredzu LATVIJAS FUTBOLU!!!!!! P.s.Zināsanai LFF tādu kā es vakar aiz vārtiem bijām ap 1000.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 12:09, pirms 10 gadiem
Par spēlu un visu, kas ir apkārt.

1. Skoņtiķs kā vienmēr smird. Milzīgas rindas pie kasēm, milzīgas rindas pie ieejas, atvērti tikai 3 vai 4 vārti lai ielaistu cilvēkus iekšā. Par netīriem krēsliem pat negribās neko teikt, šos laikam kādus 10 gadus nav mazgājuši. Organizatori atkal smagi izgāzās.
2. Spēli izšķira taktika un sīkās lietas. Pie pirmiem vārtiem Koļiņko izskrien uz malu nezin kādā sakarā, un bumbas padevējs MOMENTĀLI iedod bumbu islandietim. Otrā nevajadzīga dzeltenā kartīte. Pauze sakarā ar traumu un koncentrācijas zudums.
3. Problēmas ar sastāva izvēli. Mums ir Fertovs un Kovaļovs kuri nevelk, bet Ikaunieks un Freibergs sēž rezervē. Spītīgi liek priekšā Rudņevu, un visas bumbas šim padod tikai caur augšu - nieviena bumba ko šis ir izcīnījis gaisā netika savākta.

Paldies tiem, kas palika līdz beigām. Pirmdien atkal uz stadionu, jo nav mums citas komandas!

     [+] [-]

, 2014-10-11 12:24, pirms 10 gadiem
tomass93 rakstīja: kRIEVUS N*HUJ NO LATVIJAS FUTENES...REDZEJAT KA FREIMANIS IEGAJA SPELE? NAH*J VISUS KRIEVUS,VAJAG LATVISKUMU,IKAUNIEKU PRET TURKIEM,TRENERI NO ARZEMEM !!! GUNU NA*UJ !! EJU GULET,RIT UZ DARBU!
Freimanis vienmeer ir bijis labsss, neatlaidīgs, un kapātājs...vnk čalim nav paveicies nokļūt pie īstajiem cilvēkiem, kas viņu paceltu vēl augstāk......

A tā šie stagnācijas tipa trenneri Strakovi, Pahari tālāk pa savu degungalu neredz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 13:13, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Šausmas, cik cilvēkiem plakana uztvere!!!!
Nav runa, ka ar citu treneri un puskomandu nomainītu sāksim uzvarēt
Bet spēlēt vajag, nu vismaz mājās pret ISL ir jaspēlē pašīem, kaut 2-5 iznāk, bet jaspēlē.
Pahari, Kaļinas, Fertovi, Rugas visi kā regbisti, tik uz atpakaļu spēlē
Es izdarīju to ko nekad nedaru - pie 0:3 aizgāju prom un uzskatu ka vienīgā kļūda bija neaiziet pēc 0:1. Tas nebija futbols, bet ņirgāšanās par skatītājiem un prasīt, lai par to kāds maksā naudu, laikos kad p.orno internetā ir pieejams par brīvu ir nekorekti.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 13:21, pirms 10 gadiem
mostwanted8 rakstīja: Mīkstais tiesnesis kurš pat savu darbu līdz galam nevarēja padarīt, un tīšu prāt noraidīja Rudņevu būtu aiz pau*iem mežā jāpakar...
nu cmon, vinam trauma bija, sastiepa kaaju, gribeetos redzet ka tu ar sastieptu kaaju paskrietu pa visu laukumu?

     [+] [-]

, 2014-10-11 13:35, pirms 10 gadiem
roliks28 rakstīja: Vakar gribēju pēc hokeja paskatīties arī futbolu, bet diemžēl "skaistā" blondīne pie ieejas vārtiem pateica 10 Eiro, paldies varat tālāk spēlēt pie tukšām tribīnēm. Neieredzu LATVIJAS FUTBOLU!!!!!! P.s.Zināsanai LFF tādu kā es vakar aiz vārtiem bijām ap 1000.
Tribīnes nebija tukšas. Un ko tad jūs tie 1000 darijāt, vai vaidējāt par to, ka biļetes laicigi nenopirkāt?

     [+] [-]

, 2014-10-11 13:37, pirms 10 gadiem
šeit treneris sačakarēja diezgan- šādos atbildīgos mačos jau pēc pirmās dzeltenās vajadzēja nomainīt Artjoma Rudņevu neatkarīgi no viņa zvaigznes statusa. Rezultātā cieta visa komanda!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 15:51, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: nu cmon, vinam trauma bija, sastiepa kaaju, gribeetos redzet ka tu ar sastieptu kaaju paskrietu pa visu laukumu?
Karma, vecīt, karma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 16:40, pirms 10 gadiem
kamēr indriksoni,mezecki un vartos pelmeni=rezultatu negaidit.

     [+] [-]

, 2014-10-11 17:03, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Interesanti ko vini varétu ieraudzít? Spēlētājus, kuri pārpratuma pēc nespēlē premjerlīgā?
Kur viņi radīsies spēcīgākās līgās ja izlasē iesaista 27 gadīgus un vecākus jauniešus????
Bet krietni vien spējīgāki padsmitgadīgi veči vispār netiek pie spēlēšanas!
Paši treneri(jeb sistēma) nostāda LV futbolu tādā situācijā!!!
Koments konkrētam lietotājam bija pa tēmu,bet tu diez vai saprati par ko raksti!

  +2 [+] [-]

, 2014-10-11 17:43, pirms 10 gadiem
Shewchenko rakstīja: Pahars beigaas normaali uz tiesnesi pa angliski spridzinaajaa
Pa angliski vai angliski?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-11 19:28, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: piespelu daudzums jau visu izsaka, 160 pret 560.. jasaka pirmais puslaiks bija kaut cik ok, bet otrais jau nu vnk zem pasas kritikas..
bija ok??? Nožēlojami, neviena sitiena pa vartiem uz prieksu vispar negaja. ĀRZEMJU TRENERI VAJAG AR UZVARĒTĀJA GARU KĀ NOLANS HOKEJĀ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-12 05:30, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: Es domāju,ka sanmarino veikalnieki,grāmatveži un vēl,kas tur labāk nospēlētu un kvalitatīvāk nekā šitā izlase,piemēram,luksemburga jau sen rāda 4 reizes kvalitatīvāku spēli gan piespēlēs gan kopumā. Reāli vajag ārzemju treneri,jo visas šitā vietējo padarīšanas noved pie tizlas nekam nevajadzīgas aizsargāšanās,ja jau mērķis ir EČ,tad kā tu tur tiksi,ja spēlēsi šādi,labāk pakāst 0:3,bet vismaz ar bīstamiem momentiem pa pretinieku vārtiem nekā pakāst 0:1 vai nosargāt to sūda 1 punktiņu,kad autobuss ir nolikts pie vārtiem visas spēles garumā. JĀĀĀ,paharam laikam ir jāatkāpjas un te vajag,lai glābtu visu šo situāciju palīdzību no ārzemēm un tikai nevajag .irst,ka nav naudas.
TU PILNIBA PATEICI MANAS DOMAS. VISMAZ NAV KOMENTARS MAN JARAKSTA

     [+] [-]

, 2014-10-12 05:36, pirms 10 gadiem
kā dzīvo tā spēlē