Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Kazahstānas un Latvijas laušanās beidzas bez gūtiem vārtiem

Kazahstānas un Latvijas laušanās beidzas bez gūtiem vārtiem
Vladislavs Gabovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Astanā ar spēli pret Kazahstānu Latvijas futbola izlase sāka "Euro2016" kvalifikācijas turnīru. Mūsējie izturēja smagu 1.puslaiku, pēc pārtraukuma uzlaboja sniegumu, radīja divas lieliskas iespējas gūt vārtus, tomēr skatītāji šai mačā vārtus tā arī neieraudzīja - 0:0.

Tieši Kazahstāna un Latvija sāka A grupas turnīru, un abu izlašu izredzes tika vērtētas līdzīgi. Mačs notika Astanā uz mākslīgā seguma laukuma. Sākumsastāvos bez pārsteigumiem, Latvijas izlasei tas pats 4-4-2 (gan shēmas, gan spēlētāju uzvārdu ziņā), kas bija, uzsākot pārbaudes maču ar Armēniju (2:0).

Jāsaka, kā ir - 1.puslaikā Kazahstānai piederēja jūtams teritoriāls pārsvars. Kaut arī bumbas kontrole bija 50%/50%, mājinieku uzbrukumi bija daudz asāki, kamēr Latvijas izlase spēja saspēlēties tikai savā laukuma pusē un pretinieku vārtu tuvumā gandrīz netika. To apliecina arī statistika - sitieni 8:1 (rāmī 2:0), stūra sitieni 6:1.

Tai pašā laikā var apgalvot, ka Latvijas komanda daudz maz kontrolēja notikumus savu vārtu tuvumā - 45 minūtēs Kazahstānai bija tikai viens labs moments, kad Dmitrijs Šomko netraucēti sita no soda laukuma robežām, taču pārsita bumbu krietni pāri. Vēl pāris reizes 90.maču aizvadošais Aleksandrs Koliņko droši nospēlēja izgājienos, kā arī tvēra pāris tālsitienus. Diemžēl Latvijai 1.puslaikā arī piespiedu maiņa - savainojumu guva Artis Lazdiņš, un viņa vietā uznāca Aleksandrs Fertovs.

2.puslaikā Kazahstānas ofensīva vairs ne tuvu nebija tik izteikta, un Latvijas izlase pamazām sāka raudzīties uz priekšu. Tiesa, pāris noslēdzošās piespēles mūsējiem nekādi nepadevās. Puslaika vidū Kazahstāna tika pie diviem stūra sitieniem, bet, līdzīgi kā iepriekš, bez rezultāta.

Pirmais patiešām izcilais moments spēlē pienāca 68.minūtē, un tas bija Latvijai - teicama Artjoma Rudņeva un Fertova sadarbība ļāva viens pret vienu ar kazahu vārtsargu iziet Vladislavam Gabovam, taču mūsu malējai aizsargs uzsita virsū... Pagāja trīs minūtes un vēl viena iespēja Latvijai - par tālsitienu no 30 metriem izšķīrās Andrejs Kovaļovs un trāpīja pa pārliktni! Negaidīts pavērsiens mačā.

Turpinājums gan nesekoja, tai pašā laikā arī no kazahu uzbrukumiem vairs nebija ne smakas. Abas komandas iespēju robežās centās uzbrukt, bet spēle beidzās neizšķirti 0:0. Līdz pārtraukumam krietni pārāki bija kazahi, bet 2.puslaikā, ritot līdzīgai spēlei, Latvijai bija divas izcilas iespējas. Tagad izlasei pārtraukums, nākamais mačs 10.oktobrī Rīgā ar Islandi.

"Euro2016" kvalifikācijas turnīrs, A grupa

Kazahstāna - Latvija 0:0
Brīdinājumi: Šabala, Gorkšs, Zjuzins.
Kazahstāna: Sideļņikovs, Vorotņikovs, Abduļins, Smakovs, Mirošņičenko, Logviņenko, Islamhans (Nurgalijevs 82'), Nuserbajevs (Dzolčijevs 73'), Šomko, Bogdanovs, Hižņičenko.
Latvija: Koliņko, Gabovs, Bulvītis, Gorkšs, Maksimenko, Kovaļovs, Lazdiņš (Fertovs 27'), Zjuzins, O.Laizāns, Rudņevs (E.Višņakovs 79'), Šabala.
Tiesnesis: Ivans Kružliaks (Slovākija).


, 2014-09-09 20:53, pirms 11 gadiem
Nezinu, vai tas skaidrojams ar mazo spēļu praksi, taču fiziski, šķiet, vājākā Latvijas izlase, ko esmu redzējis. Iespējams, segums to noteica, nezinu.

Punkts ir tieši tas, kas pienācās katrai komandai, diezgan štruntīga spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:54, pirms 11 gadiem
Momenti bij un labi. Gabovs vispār super moments. Šabala pārāk daudz tur protestēja un mahājās ar rokām. Kā mazs gailēns un tad arī tiesnesis neiedeva soda sitienu kur vajadzēja...
, 2014-09-09 20:54, pirms 11 gadiem
pēc spēles satura spriežot, jāsaka, ka labs rezultāts priekš mums
, 2014-09-09 20:54, pirms 11 gadiem
Būtu Gabovs iesitis, būtu skaista uzvara, a tagad smagi, jāņem būs Islande un tad Turki jānolauž
, 2014-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
Bija jāuzvar!!!
, 2014-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
Momenti bija, taču kazahi bija fiziski daudz aktīvāki. Beigās kaut kāds sarūgtinājums, jo 2. puslaikā bijā daudz labāki par kazahiem.
, 2014-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
Vienmēr jau ir nakamais cikls
, 2014-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
Diezgan laba spēle izlases izpildījumā. Gabovs notizlojās.
, 2014-09-09 20:55, pirms 11 gadiem
drausmas un kauns par 1.puslaiku, otrajā nedaudz spēli uzlabojām, bet tpt pret kazahiem bija jaspēlē daudz, daudz labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jack Daniel`s
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Dieva sodība ne izlase Kazaki vienīgā komanda pret ko varējām savākt 3p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Vāja spēle mūsu izpildījumā, tiesām japriecājās par 1 punktu.
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nezinu, vai tas skaidrojams ar mazo spēļu praksi, taču fiziski, šķiet, vājākā Latvijas izlase, ko esmu redzējis. Iespējams, segums to noteica, nezinu.

Punkts ir tieši tas, kas pienācās katrai komandai, diezgan štruntīga spēle.
Di...su tiešām neplēsa. Kārtējo reizi tracina piespēļu kultūra. Tas ir kaut kas kretī...isks.
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Tipisks mūsu izlases rezultāts, iesist nemākam, bet čakarēt spēli otram gan protam - rezultāts likumsakarīgs.
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Beigās izskatījāmies labāk..bij iespējas uzvarēt..gaidam nākamās spēles
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Atvainojos, ja kādu aizvainoju, bet skatīties Latvijas izlases spēli ir skatīties, kā krāsa žūst. Ja jūs esat apmierināti ar tādu spēli, tad man ir žēl.
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Manā pagalmā spēlē ātrāk, drošāk un tehniskāk. Nožēljoama garlaicīga spēle. Priekš kam censties tikai nosargāt vislaik savus vārtus ja futbols taču ir domāts skatītājiem. Varbūt tas izskaidrojams ar to ka Starkovu paņēma līdzi.
Pamodās zin 2. pulaika beigās, kā jau parasti.
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Eh,Gabov,Gabov!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:56, pirms 11 gadiem
Notika tā kā biju jau gaidījis. Šādā spēlē ir jākoncentrējas uz viena momenta izmantošanu! Varējām atvest mājās 3 punktus.... moments bija, aizsardzība un veiksme arī, bet Gabovam pa rīkli
Laizāns un Fertovs vnk katastofa.... Vismaz varam priecāties par šo vienu punktu!
, 2014-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
Priece 2. staavs. Kazahus grupa vajadzetu apsteigt, bet Nu zhel , ka neuzvarejam. Pirmo reizi redzeju pozitivu darbobu no Fertova, bet Gabovs....
, 2014-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Rudņevu ātrāk vajadzēja mainīt nost!
Viņu vispār varēja laukumā nelaist. Punktu spēlēs viņs neko nevar parādīt, apaļa nulle!
, 2014-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
Jaanem tikai pozitivais-punkts izbraukuma,majaas janem islande,ja girb kkur tikt,bet nu gabovs tur mierigi vareja iesist,butu nomanijis,bet nee kkur sit!!!
, 2014-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
Momenti tādi ir jārealizē... Nesapratu kāpēc Rudņevu nomainīja nevis Šabalu. Ap to 60min tieši Rudņevs izskatījās visaktīvākais un pat dalīja piespēles. Šabala tikai vārtījās un uzvilkās ļoti par katru tiesneša lēmumu. Apsveicu izlasi ar nezaudētu spēli !
, 2014-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: paldies,kaut vai par punktu,bet Gabova momentu es skaidrā realizētu
dirsshana, vārtsargs bija labi izgājis. nebija nekāda 100% iespeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
Labāk punkts rokā nekā trīs kokā
, 2014-09-09 20:57, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Di...su tiešām neplēsa. Kārtējo reizi tracina piespēļu kultūra. Tas ir kaut kas kretī...isks.
Tur jau neko nepadarīsi, tāda nu tā mūsu futbola skola Latvijā ir. Galvenais braukāt pa turnīriem (jo tālāk, jo labāk), nevis iemācīties piespēli iedot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:58, pirms 11 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Momenti bij un labi. Fertovam vispār super moments. Šabala pārāk daudz tur protestēja un mahājās ar rokām. Kā mazs gailēns un tad arī tiesnesis neiedeva soda sitienu kur vajadzēja...
Nu bet tiesnesis arī kkā nevienlīdzīgi novērtēja situācijas!
Pirmais punkts nopelnīts, tagad tik ar līkni uz augšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:58, pirms 11 gadiem
Punkts nav katastrofa, bet ir dažas problēmas. Man nepatika dziļā nosēšanās aizsardzībā un pussargu pasivitāte uzbrukumā. Kazahstāna nav tā izlase, pret ko vajag spēlēt park the bus! Šabala patika, bet Fertovs, Maksimenko izkrita no spēles. Paharam ir jādomā kautkādas variācijas. Nepatika, ka netika izmantotas visas maiņas, lai gan mūsējie bija acīmredzami noguruši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
djimanti rakstīja: Jaanem tikai pozitivas-punkts izbraukuma,majaas janem islande,ja girb kkur tikt,bet nu gabovs tur mierigi vareja iesist,butu nomanijis,bet nee kkur sit!!!
Ar šādu spēli Islandei zaudēs!
, 2014-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Rudņevu ātrāk vajadzēja mainīt nost!
Nemuldi, Rudņevs ar Šabalu labi šodien spēlēja, darīja gan savu, gan pussargu darbu...Tieši Rudņevs atdeva labākās piespēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
EriksVil rakstīja: Punkts nav katastrofa, bet ir dažas problēmas. Man nepatika dziļā nosēšanās aizsardzībā un pussargu pasivitāte uzbrukumā. Kazahstāna nav tā izlase, pret ko vajag spēlēt park the bus! Šabala patika, bet Fertovs, Maksimenko izkrita no spēles. Paharam ir jādomā kautkādas variācijas. Nepatika, ka netika izmantotas visas maiņas, lai gan mūsējie bija acīmredzami noguruši.
Šabala par daudz enerģijas tērēja protestēšanā, arī sākumā labāk būtu centis noturēties kājās pēc tālās piespēles, nevis atklāti daivojis. Nepatika man Šabalas spēle tieši ar to ,ka vairāk bļaustījās un psihoja ,nekā spēlēja.
, 2014-09-09 20:59, pirms 11 gadiem
belo31 rakstīja: Ja salīdzina futbola infrastruktūru tad esam San Marino līmenī

Kazahiem laba stadions.
Šis nav EPL.
, 2014-09-09 21:00, pirms 11 gadiem
punkts ir un paliek punkts,Shabalam bishku jaanolaizas uz zemes
, 2014-09-09 21:00, pirms 11 gadiem
belo31 rakstīja: Ja salīdzina futbola infrastruktūru tad esam San Marino līmenī

Kazahiem laba stadions.
futbols parasti tiek spēlēts zālītē, diemžēl tā kazahiem savā valstī nav, arī stadionam miljonus tērēja, bet zālīti atvest (da kaut no Latvijas) aizmirsa, līdz ar to neredzu viņu pārākumu.
, 2014-09-09 21:00, pirms 11 gadiem
Vismaz otrais puslaiks bija ok! Gabovs izgaajiens 1 vs 1 vajadzeeja iesit, un vel tas parliktnis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:00, pirms 11 gadiem
Nu Vishnakovs ljoti nedrosh nevajadzeeja Rudnevu mainiit vajadzeeja ar 3 uzbrucejiem speleet. Un iet uz visu banku. Tagad janjem 3 punkti pret niderlandi izbraukumaa.
, 2014-09-09 21:00, pirms 11 gadiem
Nu gan pienākuši laiki, daudzi ir apmierināti ar 1p izcinīšanu pret 6. groza komandu... futbolu spēlē visur...tikai ne Latvijā, eh žēl !
Ja pret Islandi nepaņemsim 3p, tad atļaušos apgalvot - cikls būs galā, jo neticu, ka Turki, čehi vai holandieši zaudēs punktus pret kazahiem, jācer uz igauņiem, viņi vienīgie var reāli iekļūt 3niekā !!
, 2014-09-09 21:00, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: es realizētu
Pārceltu vai arī apvadītu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:01, pirms 11 gadiem
Vienu gan no Pahara nesaprotu, kāpēc pēdējās 10 min. nenomainīja Šabalu, kurš vairs nevarēja normāli paskaidrīt... Vai patiešām mūsējie rezervisti ir švakāki par 80 min. nodzenātu spēlētāju?!
Protams es tā nedziedātu ,ja Gabovs būtu momentu realizējis
, 2014-09-09 21:01, pirms 11 gadiem
EriksVil rakstīja: Punkts nav katastrofa, bet ir dažas problēmas. Man nepatika dziļā nosēšanās aizsardzībā un pussargu pasivitāte uzbrukumā. Kazahstāna nav tā izlase, pret ko vajag spēlēt park the bus! Šabala patika, bet Fertovs, Maksimenko izkrita no spēles. Paharam ir jādomā kautkādas variācijas. Nepatika, ka netika izmantotas visas maiņas, lai gan mūsējie bija acīmredzami noguruši.
Maksimenko sasniedz rekordu neprecīzajās piespēlēs. Regulāri, kā piespēle, tā kļūda.
, 2014-09-09 21:01, pirms 11 gadiem
Kārtējo reizi pierādās,ka Latvijā futbola nav. Kā patīkams pārsteigums-ceļazīme uz Euro2004.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:01, pirms 11 gadiem
zaxx rakstīja: Būtu Gabovs iesitis, būtu skaista uzvara, a tagad smagi, jāņem būs Islande un tad Turki jānolauž
Ar vienu mometu, kuru tāpat mūsu talants pamanās norakt?
Kad sapņo aizver acis kāda Islande kur nu vel Turki!
, 2014-09-09 21:01, pirms 11 gadiem
TooGood rakstīja: Atvainojos, ja kādu aizvainoju, bet skatīties Latvijas izlases spēli ir skatīties, kā krāsa žūst. Ja jūs esat apmierināti ar tādu spēli, tad man ir žēl.
tā tas diemžēl ir
, 2014-09-09 21:02, pirms 11 gadiem
sviests, nu ja sitos nvaram vinnet , tad pret paarejiem nav izredzu, atkal cikls kura tikai piedalisimies..
, 2014-09-09 21:02, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Nu gan pienākuši laiki, daudzi ir apmierināti ar 1p izcinīšanu pret 6. groza komandu... futbolu spēlē visur...tikai ne Latvijā, eh žēl !
Ja pret Islandi nepaņemsim 3p, tad atļaušos apgalvot - cikls būs galā, jo neticu, ka Turki, čehi vai holandieši zaudēs punktus pret kazahiem, jācer uz igauņiem, viņi vienīgie var reāli iekļūt 3niekā !!
CL no peedeejaa groza vareeja dabuut Monaco un Romu,taa kaa tas nav izskjiroshais faktors
, 2014-09-09 21:02, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Nu Vishnakovs ljoti nedrosh nevajadzeeja Rudnevu mainiit vajadzeeja ar 3 uzbrucejiem speleet. Un iet uz visu banku. Tagad janjem 3 punkti pret niderlandi izbraukumaa.
Ja Visnakovs bija diezgan svaks, Rudnevs butu labak nospeelis kaut vai parguris
, 2014-09-09 21:02, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Nu Vishnakovs ljoti nedrosh nevajadzeeja Rudnevu mainiit vajadzeeja ar 3 uzbrucejiem speleet. Un iet uz visu banku. Tagad janjem 3 punkti pret niderlandi izbraukumaa.
Pret Nīderlandi jāspēlē ar 11 uzbrucējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:02, pirms 11 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Diezgan laba spēle izlases izpildījumā. Gabovs notizlojās.
ko? 1. puslaikā 1 sitiens kosmosā, kas tur labs? Kazahi bija pelnījuši uzvaru, bez Gabova momenta neko jēdzīgu mūsesējie neizveidoja.
Bet paldies, ka 1 punktu dabūjām, mājās jāņem visi 3 un jāsakārto spēle
, 2014-09-09 21:02, pirms 11 gadiem
Šī spēle ir kārtējais apstiprinājums ,kamdēl mums pustukš stadions! Es neēsmu gatavs tērēt 90 min. sava laika ,lai skatītos šo futbolu!Piespēļu kultūra zema,spēles izpratne nekāda... Un vel daudz citas lietas varētu uzkaitīt!Nesaprotu ,pie kā strādā jauniešu treneri ,ja spēlētājs 20 gados vel nav apguvis elementāras lielas..
, 2014-09-09 21:02, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Nu gan pienākuši laiki, daudzi ir apmierināti ar 1p izcinīšanu pret 6. groza komandu... futbolu spēlē visur...tikai ne Latvijā, eh žēl !
Ja pret Islandi nepaņemsim 3p, tad atļaušos apgalvot - cikls būs galā, jo neticu, ka Turki, čehi vai holandieši zaudēs punktus pret kazahiem, jācer uz igauņiem, viņi vienīgie var reāli iekļūt 3niekā !!
Vai tad tev cikls visa jēga ir tikt vai netikt uz EČ, ja saki ka cikls var būt galā pēc 2 spēlēm. Jā tikšana ir galvenais , bet ne jau viss. Ja netiekam, tad kā spēlējam, cik punktus paņemam, kurā vietā esam utt...
, 2014-09-09 21:03, pirms 11 gadiem
Un jaa, tads moments un uzsit virsu , nu cmoon, ej spelet pagalmaa!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:03, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Gabova momentu realizētu jebkurš vidējas klases forwards! Gauriks tur 100% iesistu
Gabovs ir aizsargs, atceries to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:03, pirms 11 gadiem
Līdz 65 minūtei raudāt gribējās skatoties tādu futbolu
, 2014-09-09 21:04, pirms 11 gadiem
Paharam Šabalu vajag pēc iespējas ātrāk izārstēt, čalim ļoti patīk vārtīties, tik jauns un jau samaitāts
, 2014-09-09 21:04, pirms 11 gadiem
Futbols ir spēle ko jāspēlē ar smaidu kaut vai iekšēji, bet kaut vai paskatieties uz Verpakovski studijā - pilnigs bezemociju čalis, viņu Ernštreits pavelk lai atraisas a sis ka robots, tik nopietns ka psc, tapat ka Zakrasevskis, ja tadi ari parejie futbolisti vairuma tad nav brinum ka ta ari spele. Jauns teiciens - Kā dzīvo tā spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:05, pirms 11 gadiem
Manhunt rakstīja: Nu neko, jāgatavojas nākamajam atlases ciklam
da nekas nav beidzies, ja nu Turki aplaužās un zaudē Kazahiem? Viss var notikt.
, 2014-09-09 21:06, pirms 11 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Šī spēle ir kārtējais apstiprinājums ,kamdēl mums pustukš stadions! Es neēsmu gatavs tērēt 90 min. sava laika ,lai skatītos šo futbolu!Piespēļu kultūra zema,spēles izpratne nekāda... Un vel daudz citas lietas varētu uzkaitīt!Nesaprotu ,pie kā strādā jauniešu treneri ,ja spēlētājs 20 gados vel nav apguvis elementāras lielas..
Trenēt jau trenē tās piespēles, bet tas viss notiek statiskās situācijās. To visu vajag veikt ātrā tempā, maksimālu intensitāti, tikai tad visas kļūdas lien ārā.
Slēpts komentārs: DaMarcus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:07, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: aizsargs nejēdz bumbu pārcelt? nemāk ar piru uzšaut pa bumbu?
viņš pats izveidoja jau no centra zonas to uzbrukumu , un vel bija epizodes kur viņš labi ieskrēja pa brīvo zonu tieši uzbrukuma sakumā. Man likās gabovs viens no labakajiem šodien! žēl ka nenostrādaja instinkti uzbrucēja noslēguma.
, 2014-09-09 21:07, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Pret Nīderlandi plotna visiem jāsēž savā laukuma pusē! vienīgais variants Koļinko centrējumi
Koļinko jāliek uzbrukuma smailē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:08, pirms 11 gadiem
Lai turpina spēlēt...

Par vārtu pārliktni vispār neviens neatceras

Bija pozitīvās epizodes.
Un galvenais... skriešana, presēšana, iekošanās līdz kaulam.

Turpinām. Būs vēl skaistas epizodes šai ciklā.

Bet nē... daļa raud kā mazas meitenites, kurām bombonga atņemta.
Kas jūs... vīrieši esat vai kkādas... pančitas?
, 2014-09-09 21:09, pirms 11 gadiem
10. Oktobrī VISI UZ SKONTO STADIONU 21:45
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Verpakovskis nav klauns un metroseksuālis,lai sēdētu ar atvērtu muti un smaidinātu tautu
Esmu pārliecināts ka ''Ezītis miglā'' apsargs ir gudrāks par tevi? Ar ko tu nodarbojies ikdienā?
, 2014-09-09 21:09, pirms 11 gadiem
Pārākie gudreļi te nolasījušies.

Nu nav Latvijā futbola, samierinieties ar to.

Kamēr pie vadības ir iznireļi, kam patīk tikai ar toto pelnīt, šādas Kazahstānas tikai pieaug spēkā.
, 2014-09-09 21:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: aizsargs nejēdz bumbu pārcelt? nemāk ar piru uzšaut pa bumbu?
Cik tad aizsargam tādu momentu visā spēlētāja karjerā ir? Tā ir, ka no mazotnes iebāž vienā pozīcijā un izaudzina tehniski aprobežotu kadru.
, 2014-09-09 21:09, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Lai turpina spēlēt...

Par vārtu pārliktni vispār neviens neatceras

Bija pozitīvās epizodes.
Un galvenais... skriešana, presēšana, iekošanās līdz kaulam.

Turpinām. Būs vēl skaistas epizodes šai ciklā.

Bet nē... daļa raud kā mazas meitenites, kurām bombonga atņemta.
Kas jūs... vīrieši esat vai kkādas... pančitas?
Aizej iekal 0:0 pret Kazahstānu par godu kautkur, vīrieti.
, 2014-09-09 21:09, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: 10. Oktobrī VISI UZ SKONTO STADIONU 21:45
šoreiz Tev ++++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:11, pirms 11 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Aizej iekal 0:0 pret Kazahstānu par godu kautkur, vīrieti.
Uzliec Bīberu un laid asaras pār vaigiem, my... baby baby baby oooh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:13, pirms 11 gadiem
Kā diena pret nakti salidzinot ar spēli pret Armeniju!

Drausmīga piespēļu kvalitāte!

Komentētāji teica ka nevar manīt nemaz ka Gorkš nav regulāri spēlējis kopš apriļa? Tiešām? Kazahi vinju brizhiem kā puiku apspēlēja!

Drausmīga spēle!
, 2014-09-09 21:13, pirms 11 gadiem
Neizšķirts....
Tas jau nozīmē tik vienu - jācīnās būs par 5.vietu ar kazahiem un 1:1 Rigā vairs neder....
, 2014-09-09 21:13, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Uzliec Bīberu un laid asaras pār vaigiem, my... baby baby baby oooh
fans - nabags. Latvijas standarts, pietiks ar to, kas ir.
, 2014-09-09 21:14, pirms 11 gadiem
šai Kazahstānas izlasei ir nākotne!Tiek komplektēta jauna izlase ar jaunākiem čaļiem,pie kam mūsu stāvošos pusveterānus apspēlēja diezgan parliecinoši!Mača beigās šie bija paguruši nu tad jau ar LV izlase(apm. 70`) sāka būt vareni uzbrukumā!
Nekādu perspektīvu šai Pahara izlasei!Pat pret šiem Kazahstāniešiem kad spēlēs maču majās būs jūtamas izmaiņas spēku samēros,tā būs jau cita līmeņa Kazahstānas izlase ....
toties mūsējie būs vēl pieredzējušāki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:14, pirms 11 gadiem
Piekrītu arī tiem kas saka ka fiziski šī ir ļooooti švaka izlase!

Astafjevs un Rubīns mierīgi varētu spēlēt šādā izlasē!

Vidējā līnījā trūkst normāls vecis kas var atdot vairāk par 2 precīzām piespēlēm!
, 2014-09-09 21:14, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Latvijā ir kāds spēlētajs,kas var apvadīt 1-2 cilvēkus nepazaudējot bumbu? driblinga galīgi nav,nevienam
Pahars
, 2014-09-09 21:15, pirms 11 gadiem
Lv nav pusargi, visas pussargu funkcijas veic uzbruceeji
, 2014-09-09 21:15, pirms 11 gadiem
U-21 rezultāti gan šovakar lieliski
, 2014-09-09 21:15, pirms 11 gadiem
lielais eksperts rakstīja: fans - nabags. Latvijas standarts, pietiks ar to, kas ir.
Nekas neinteresē, visu jānoliek, bet tomēr jāsēž pe televizora jāskatās un pēc tam jākomentē...
Daudz lielāks LV standarts, ar kuru visi tvnet pilni... tūkstošiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:16, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Verpakovskis nav klauns un metroseksuālis,lai sēdētu ar atvērtu muti un smaidinātu tautu
vo vo ... pietiek jau ar vienu TĀDU kadru: Puče....
, 2014-09-09 21:16, pirms 11 gadiem
gagelis84 rakstīja: Tev ar geocachingu nav nekaadas sakara???
wtf? ar ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:17, pirms 11 gadiem
Lai kā būtu, Gabovam bija iespēja būt par varoni, bet jātliek uz citu reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:18, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nekas neinteresē, visu jānoliek, bet tomēr jāsēž pe televizora jāskatās un pēc tam jākomentē...
Daudz lielāks LV standarts, ar kuru visi tvnet pilni... tūkstošiem
Smieklīgi. Ja tu būtu spēlētājs un no tevis neviens neko neprasītu un tikai teiktu malacis, būs labi, nākamajā ciklā sanāks, tev ar laiku neliktos, ka tu dari visu pareizi?
, 2014-09-09 21:18, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Piekrītu arī tiem kas saka ka fiziski šī ir ļooooti švaka izlase!

Astafjevs un Rubīns mierīgi varētu spēlēt šādā izlasē!


Vidējā līnījā trūkst normāls vecis kas var atdot vairāk par 2 precīzām piespēlēm!
Vienīgi kādreiz izlase 90 min sedēja aizsardzībā, kamēr šī komanda nemitīgi skrien. Nemitīgi...
Vārtsargs hokejā var nospēlēt visas 60 no vietas, laukuma spēlētājiem nesanāk, ne?

Respektīvi... ej citur raksti savus stulbumus

Paldies, visu cieņu, arī uz pārējiem pesimistiem attiecas.
Kam jūs tādi vajadzīgi, vienmēr pārgudrie nekā nedarītāji
, 2014-09-09 21:18, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ar šādu spēli Islandei zaudēs!
Ja spēlēs ar četriem spēlētājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:19, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: paldies,kaut vai par punktu,bet Gabova momentu es skaidrā realizētu
Tādus momentu tu tikai sētas čempionātā vari realizēt, tapēc arī esi tur kur esi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:20, pirms 11 gadiem
gagelis84 rakstīja: Ja nezini kas tas ir , tad nav!!Aizmirsti!!!
ieguglēju, nesaprotu, kāpēc lai man būtu sakars ar šo padarīšanu?
, 2014-09-09 21:20, pirms 11 gadiem
trakais199 rakstīja: Tādus momentu tu tikai sētas čempionātā vari realizēt, tapēc arī esi tur kur esi
Toties es viņu drošvien vairāk respektētu nekā Latvijas izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:22, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: esmu savā vietā,un skolas laikos regulāri spēlēju futbolu ar draugiem,pārcelt bumbu var pat pirmklasnieks,Gabovs apjuka un neiesita
vienmēr esmu apbrīnojis cilvēkus, kuri savu Latvijas 81. līgas spēļu pieredzi salīdzina ar profesionālo sportu.
, 2014-09-09 21:23, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: CL no peedeejaa groza vareeja dabuut Monaco un Romu,taa kaa tas nav izskjiroshais faktors
Tā ir cEMPIONU LīGA, ar izlasēm ir savāāk, jo pēējas grupas komandas parasti ir izteiktas pastarītes, bet mēs pa 1p priecājamies, kāā pakaļātad ir LV futbols??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:23, pirms 11 gadiem
visi tik pārgudri kad pat d*rst nevar pasūtīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:24, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: šai Kazahstānas izlasei ir nākotne!Tiek komplektēta jauna izlase ar jaunākiem čaļiem,pie kam mūsu stāvošos pusveterānus apspēlēja diezgan parliecinoši!Mača beigās šie bija paguruši nu tad jau ar LV izlase(apm. 70`) sāka būt vareni uzbrukumā!
Nekādu perspektīvu šai Pahara izlasei!Pat pret šiem Kazahstāniešiem kad spēlēs maču majās būs jūtamas izmaiņas spēku samēros,tā būs jau cita līmeņa Kazahstānas izlase ....
toties mūsējie būs vēl pieredzējušāki!
Reāli jau nekas LV futenē nav mainījies. Kā agrāk neprata piespēlēt, tā arī šobrīd neprot. Kā agrāk neprata bumbu apstrādāt, tā arī šobrīd pa lielam neprot. Ja agrāk bija pāris nazīšu, kuri prata pa flangiem maukt, tad tagad pat tādu nav. Zema līmeņa izlase, kas truli spēlē zonas aizsardzību un gaida 1-2 izdevības pa visu spēli.
, 2014-09-09 21:24, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vienīgi kādreiz izlase 90 min sedēja aizsardzībā, kamēr šī komanda nemitīgi skrien. Nemitīgi...
Vārtsargs hokejā var nospēlēt visas 60 no vietas, laukuma spēlētājiem nesanāk, ne?

Respektīvi... ej citur raksti savus stulbumus

Paldies, visu cieņu, arī uz pārējiem pesimistiem attiecas.
Kam jūs tādi vajadzīgi, vienmēr pārgudrie nekā nedarītāji
Es piemēram apzinoties daudzās problēmas izlasē līdz svilpei cerēju, ka izdosies kkā iebakstīt! Iespēja jau bija. Tie, kas te vaimanā, lai vaimanā man nospļauties. Beigās kā izrādās no šiem komentētājiem mums vareni branga izlase sanāktu, viens te baigais fiziskais, cits baigos pasus atdot var a vēl kādam realizācija meškā
, 2014-09-09 21:25, pirms 11 gadiem
Javac atpakal eiro2004 veca blice, tie vismaz kaut ko vareja, nekas ka 10 gadi pagajusi , dzeki uz emocijam nospeles
, 2014-09-09 21:25, pirms 11 gadiem
Sāpīgi, bet vēl jau viss nav beidzies, jācīnās līdz galam un tad jau redzēs... kā saka cerība mirst pēdējā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:27, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: kāds profesionālais sports,futbols LV ir profesionāls sports? : D: D: D
cik daudzi LV futbola izlases spēlētāji papildus piestrādā citos darbos?
, 2014-09-09 21:27, pirms 11 gadiem
Kazahstanas futbola izlase speleja daudz labak. veidoja sakarigus uzbrukumus, kaa saka, speleja futbolu. Latvijas izlase vareja tik ceret uz kaut kadas laimigas bumbas atleksanas uz kajas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:28, pirms 11 gadiem
Ja Pereplļotkins tā turpinās jāmaina tereneris !
, 2014-09-09 21:28, pirms 11 gadiem
VentspilsFans rakstīja: Kazahstanas futbola izlase speleja daudz labak. veidoja sakarigus uzbrukumus, kaa saka, speleja futbolu. Latvijas izlase vareja tik ceret uz kaut kadas laimigas bumbas atleksanas uz kajas.
ļoti precīzi teikts, tieši tāpēc, esmu priecīgs, ka savācām 1 punktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:29, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Skonto spēlētājus baro mammas un vecmammas
ar krūti
, 2014-09-09 21:30, pirms 11 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Rudņevu ātrāk vajadzēja mainīt nost!
Shabalu vajadzeeja mainiit , vinjsh knapi kaajas vareeja pavilkt beigaas,
Rudnjevs uz beigaam tieshi labaak saaka speeleet
, 2014-09-09 21:31, pirms 11 gadiem
arviic22 rakstīja: Shabalu vajadzeeja mainiit , vinjsh knapi kaajas vareeja pavilkt beigaas,
Rudnjevs uz beigaam tieshi labaak saaka speeleet
tāpat nekas nebūtu mainījies, viena izdevība bija, to nopūdelēja, nākamā jāgaida vēl 90 minūtes
, 2014-09-09 21:33, pirms 11 gadiem
Nu sakšu ar to ka spēle kopuma bija ļoti nekvaletatīva!
Ļoti slikta tiesnešu darbība, daudz kļudu..

Par mūsejiem patika Gabova un Zjuzina spēle, ļoti nepatika Fertovs tāds brākis piespēlēs , biaj negatavs!
Nesapratu kāda jēgā Kolinko, uzskatami turēja laiku, lai gan otrja puslaikā inicitīva piederēja mums, jāuzbrūk nevis jātur laiks, Kļinko ir Starkova atlieka, pieradis spēlēt uz noturēšanu!

nezinu godīgi sakot vai pret to pašu islandi mums ir kkādas cerības, nerunājot jau par turciju!
, 2014-09-09 21:33, pirms 11 gadiem
casiljas rakstīja: Bija jāuzvar!!!
Koļinko laimīgs par 1 punkti - jau 65min sākās pazīmes laika vilcināšanai - wtf?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:36, pirms 11 gadiem
2 punkti būs ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 1969
, 2014-09-09 21:39, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Reāli jau nekas LV futenē nav mainījies. Kā agrāk neprata piespēlēt, tā arī šobrīd neprot. Kā agrāk neprata bumbu apstrādāt, tā arī šobrīd pa lielam neprot. Ja agrāk bija pāris nazīšu, kuri prata pa flangiem maukt, tad tagad pat tādu nav. Zema līmeņa izlase, kas truli spēlē zonas aizsardzību un gaida 1-2 izdevības pa visu spēli.
Tad ņemam tos kuri to pieprot!Un nav tā ka Latvijā neprot piespēles precīzas iedot!
Piedavām ja neesi spējīgs precīzi piespēlēt,tad deso ātrāk pa laukumu!Bet ar tur Kazahstāna mūs pārliecinoši apskreja!Ja fiziski neturi,tad nav ko izlasē meklēt!...
Ar Pahara izredzētiem špīleriem nekas labāks nebus gaidāms!
, 2014-09-09 21:45, pirms 11 gadiem
Šorīt vēl bija Cerības.....
===>bet tagad...
...un atkal pāri paliek tik saplēsto alus kausu lauskas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 21:51, pirms 11 gadiem
Domāju, ka Fertova vietā vajadzēja likt Laizānu, bet Laizāna vietā varēja izmēģināt piemēram Freimani. Epizodēs kad Laizānam bija bumba viņš spēlēja kvalitatīvi, tikai īsti malā tāda tipa spēlētājam kā Laizāns ir grūti ko komandas labā pasākt, savukārt Freimanis ienestu asumu un ātrumu. Nezinu vai laukuma dēļ vai mikrotraumas, bet Zjuzins šodien galīgi nepārliecināja. Patika Gabova spēle.
, 2014-09-09 21:51, pirms 11 gadiem
Oktobra speelees bez punktiem nepaliksim.
, 2014-09-09 21:54, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Tad ņemam tos kuri to pieprot!Un nav tā ka Latvijā neprot piespēles precīzas iedot!
Piedavām ja neesi spējīgs precīzi piespēlēt,tad deso ātrāk pa laukumu!Bet ar tur Kazahstāna mūs pārliecinoši apskreja!Ja fiziski neturi,tad nav ko izlasē meklēt!...
Ar Pahara izredzētiem špīleriem nekas labāks nebus gaidāms!
" Mača beigās šie bija paguruši nu tad jau ar LV izlase(apm. 70`) sāka būt vareni uzbrukumā!"
Paskaties spogulī, kas 21:14 ir ierakstījis šo teikumu? Tad nu Tev atliek izspriest, kam tā forma pietrūkst.
, 2014-09-09 21:55, pirms 11 gadiem
Manuprāt pārāk bailīgi spēlēja.Pilnīgi besīja tās nezskaitāmās piespēles no laukuma centra atpakaļ līdz pat Koļinko.Izskatījās ,ka neizšķirts ir obligāts variants,bet par uzvaru,ja iznāks.Ar tādu attieksmi, par trešo vietu grupā?Domāju,ka gan Kazahstānai,gan Latvijai vienīgie punkti grupā būs savstarpējās spēlēs.Var jau būt,ja atgriezīsies "kristāla puisēns" Cauņa,tad kaut kas uzlabosies.Varbūt pārliecība radīsies.Pret Islandi tas būs jāpierāda.
, 2014-09-09 21:55, pirms 11 gadiem
VentspilsFans rakstīja: Kazahstanas futbola izlase speleja daudz labak. veidoja sakarigus uzbrukumus, kaa saka, speleja futbolu. Latvijas izlase vareja tik ceret uz kaut kadas laimigas bumbas atleksanas uz kajas.
Saki man, ko Kazakstāna "spēlējot futbolu" spēja izveidot....neko.....labi ja vienu momentu. Mēs spēlējām neslikti....un domāju, ka gluži volejbolu mēs šodien nespēlējām
, 2014-09-09 21:57, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Gabovs apjuka,tāpēc uzsita virsū,vajadzēja celt augšā
...vnk meistarības trūkums!
##############################
gagelis84, 21:09, pirms 38 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Shabala taads miikstais , peec katra pieskaariena vaartas pa zaali!!!!

...Spēlē pret turkiem Verpakovskis, kurš Māris, - nekrita, skrēja līdz pēdējam un guva vārtus!!! kad pievienojās Kijevas Dinamai - tad tik no garām ejoša invalīda vēja pūsmas sāka vārtīties pa zālienu un turpināja arī Valsts Izlases rindās....
Tā viņiem tiek mācīts - ja nevari iesist - tad krīti, kod vai norauj zobu!
, 2014-09-09 22:06, pirms 11 gadiem
Ok,ok te runā par pārsvaru kazahiem un t.t. Bla bla bla... Bet kāds atceras lai Koļinko pa nopietnam glābtu? Vai aizsargi gultos tukšu vārtu priekšā? Vai kazahi tukšiem vārtiem garām sita? Tipiska lv izlases spēle šodien bija-sīksta cīņa, un daži momenti kurus jāizmanto!
, 2014-09-09 22:06, pirms 11 gadiem
atcerēsimies, ka pirms 10 gadiem Latvijai bija vēl mazāk naudas sportam. Toreiz visi cinijas par augstākiem mērķiem nekā tagad
, 2014-09-09 22:07, pirms 11 gadiem
Islande vadībā pret turkiem!
, 2014-09-09 22:09, pirms 11 gadiem
Čehija vadībā pret Nīderlandi!
, 2014-09-09 22:12, pirms 11 gadiem
kegums rakstīja: " Mača beigās šie bija paguruši nu tad jau ar LV izlase(apm. 70`) sāka būt vareni uzbrukumā!"
Paskaties spogulī, kas 21:14 ir ierakstījis šo teikumu? Tad nu Tev atliek izspriest, kam tā forma pietrūkst.
Nu ja 70` pastaigājoties pa laukumu protams būs spēka uz mača beigām vairāk nekā tie kuri visas šīs minūtes nesušies kā negudri!Un šī bija Kazahstānas izlase,kura Rangā atrodas krietni zem mums!
Loģiski ,nesaprotu kas šeit vēl ir neskaidrs?
, 2014-09-09 22:14, pirms 11 gadiem
imils rakstīja: Domāju, ka Fertova vietā vajadzēja likt Laizānu, bet Laizāna vietā varēja izmēģināt piemēram Freimani. Epizodēs kad Laizānam bija bumba viņš spēlēja kvalitatīvi, tikai īsti malā tāda tipa spēlētājam kā Laizāns ir grūti ko komandas labā pasākt, savukārt Freimanis ienestu asumu un ātrumu. Nezinu vai laukuma dēļ vai mikrotraumas, bet Zjuzins šodien galīgi nepārliecināja. Patika Gabova spēle.
Cerams, ka Pahars un Latvijas Futbola Federācija uzklausīs Tavus viedos viedokļus!
, 2014-09-09 22:22, pirms 11 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: atcerēsimies, ka pirms 10 gadiem Latvijai bija vēl mazāk naudas sportam. Toreiz visi cinijas par augstākiem mērķiem nekā tagad
skarbi, bet patiesi vārdi... jo toreiz cīnījās par Latviju, un nevis par dolāriem, paundiem un eirām...
, 2014-09-09 22:23, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Nu ja 70` pastaigājoties pa laukumu protams būs spēka uz mača beigām vairāk nekā tie kuri visas šīs minūtes nesušies kā negudri!Un šī bija Kazahstānas izlase,kura Rangā atrodas krietni zem mums!
Loģiski ,nesaprotu kas šeit vēl ir neskaidrs?
Kāda jēga kā negudriem nesties pa laukumu, ja nevar iesist tiem, kas pastaigājas?
Tas, ka Latvija neuzverēja - skumji.
, 2014-09-09 22:44, pirms 11 gadiem
kegums rakstīja: Kāda jēga kā negudriem nesties pa laukumu, ja nevar iesist tiem, kas pastaigājas?
Tas, ka Latvija neuzverēja - skumji.
Beidz troļļot!Uz cūcenēm kā starkovs izmauca 2004 g. atlasē vairs neizlīdīsim!
, 2014-09-09 22:51, pirms 11 gadiem
Pēc spēles satura un rakstura - uzvarētājs nav neviens reāli, bet vienīgi mierina tas, ka esam dabūjuši 1 pts izbraukumā!!!
Lai arī pēc spēles visas gaitas vajadzēja būt rezultātam 1:0, vai arī 0:1
, 2014-09-09 22:52, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Latvijā ir kāds spēlētajs,kas var apvadīt 1-2 cilvēkus nepazaudējot bumbu? driblinga galīgi nav,nevienam
Tavs dēls vai dēli! ...
... ja iemācīsi...
... jo Latvijā nav treneru kuri māca futbola ābeci bērniem - galvenais izcīnīt kādu kausu jau 6 - 8 - 9 - u.t.t. gadu jaunumā... un tad sākas veselības problēmas jau 10 gadīgajiem
....+++...
, 2014-09-09 22:56, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Ok,ok te runā par pārsvaru kazahiem un t.t. Bla bla bla... Bet kāds atceras lai Koļinko pa nopietnam glābtu? Vai aizsargi gultos tukšu vārtu priekšā? Vai kazahi tukšiem vārtiem garām sita? Tipiska lv izlases spēle šodien bija-sīksta cīņa, un daži momenti kurus jāizmanto!
tur jau tā lieta, ka Koļinko malacis, labi nospēlēja izgājienos, ja būtu kāds Harts vārtos, tad 2-3 golus zaudētu
, 2014-09-09 23:02, pirms 11 gadiem
Pagaidām ir cerības , ka abas pārējās spēles beigsies arī neizšķirti ....
, 2014-09-09 23:14, pirms 11 gadiem
pret kazahiem spēlēja tā it kā pretī būtu Nīderlande. tomēr vajag jau bišku tā kā pamosties
, 2014-09-09 23:19, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vienīgi kādreiz izlase 90 min sedēja aizsardzībā, kamēr šī komanda nemitīgi skrien. Nemitīgi...
Vārtsargs hokejā var nospēlēt visas 60 no vietas, laukuma spēlētājiem nesanāk, ne?

Respektīvi... ej citur raksti savus stulbumus

Paldies, visu cieņu, arī uz pārējiem pesimistiem attiecas.
Kam jūs tādi vajadzīgi, vienmēr pārgudrie nekā nedarītāji
Tu redzēji viņu ātrumu uz laukuma? Piedod, bet kazahi ir ātrāki par mums, pozicijas zaudējam, piespēles iet cauri, flangos kazahi spēlē brīvāk par brīvu, mūsu futbolisti nevar tikt līdz un nemāk "lasīt" spēli!

Kazahi šo spēli neuzvarēja tikai tāpēc ka tai nav viens normāls (pat ne extraklases) uzbrucējs!

Man personigi šī bija liela vilšanās! 0:0 - ok lai ir, bet spēles kvalitāte bija KATASTROFA!

Kur palika tie džeki kas spēlēja pret Armēniju? Nav ne jausmas..

ps: un tikai nevajag sākt vainot māksligo laukumu pie šāda snieguma!
, 2014-09-09 23:21, pirms 11 gadiem
Kovaļovs ar.. nu ko viņš tur laukumā darīja? Viens sitiens uz dullo pa pārliktni.. VISS!

Kapec Žigajevs kurš ir labā formā netiek uz laukuma pat spēles 80ajā minūtē? Kapec Pahars veica tikai 2 maiņas (viena pat bija piespiedu maiņa, tā ka reāli bija tikai 1 maiņa)? Laikam vinju apmierināja spēles gaita un zaudēti 2pt pret Kazahstānu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 23:25, pirms 11 gadiem
Islande grauj Turciju.. ko šāda Latvijas izlase grib? 3 vietu grupā? Ar šiem izsētiem punktiem Astanā jau tagad varam teikt ardievu Francijai!
, 2014-09-09 23:26, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ko Kovaļovs darīja? tīrija aiz Maksimenko
Ko tīrija? Maksimenko vispar otrā malā spēlē un aizsardzībā ne vidējā līnijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-09 23:32, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Ok,ok te runā par pārsvaru kazahiem un t.t. Bla bla bla... Bet kāds atceras lai Koļinko pa nopietnam glābtu? Vai aizsargi gultos tukšu vārtu priekšā? Vai kazahi tukšiem vārtiem garām sita? Tipiska lv izlases spēle šodien bija-sīksta cīņa, un daži momenti kurus jāizmanto!
futbolā ir pasūdīgi gulties bumbas ceļā - naf jau hockejs.....
Krievi 2 golus no četriem nemaz neiesita pret Lihtenšteinu - vietējie iezemieši iesita 2 un 2 iesita viesstrādnieki no Lihtenšteinas...
, 2014-09-09 23:34, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nu Kovaļovs bija ļoti labs aizsardzībā,vietām pieslēdzās pie uzbrukuma
Tev savs viedoklis, man savs!

Es uzskatu ka viņš laukumā aizņēma tikai vietu! Ļoti ceru ka uz nākamo maču vidējā līnijā būs vismaz kkādas pārmaiņas!
, 2014-09-09 23:35, pirms 11 gadiem
Kad njemsim punktus oktobrii, tad varesiet mainiit kazhokus uz otru pusi.
Cik kazahiem bija reaalu vartu guushanas iespeju? 1 un taa pati 1. puslaikaa. Otrajaa puslaikaa visus vinju centrejumus un piespeles soda laukumaa parliecinoshi neitralizeejaam.
, 2014-09-09 23:39, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kovaļovs ar.. nu ko viņš tur laukumā darīja? Viens sitiens uz dullo pa pārliktni.. VISS!

Kapec Žigajevs kurš ir labā formā netiek uz laukuma pat spēles 80ajā minūtē? Kapec Pahars veica tikai 2 maiņas (viena pat bija piespiedu maiņa, tā ka reāli bija tikai 1 maiņa)? Laikam vinju apmierināja spēles gaita un zaudēti 2pt pret Kazahstānu!
Pirmais punkts EURO kvalifikacijā!
Ja zaude - tad Indrixons atkal uzlix uz Roltoniem!
Saproti jel LFF politiku...
, 2014-09-09 23:41, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Islande grauj Turciju.. ko šāda Latvijas izlase grib? 3 vietu grupā? Ar šiem izsētiem punktiem Astanā jau tagad varam teikt ardievu Francijai!
Tu esi tas pats hokeja pamuļķis?
Skatos tava žults sc plūst visā tās skaistumā
, 2014-09-09 23:43, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kovaļovs ar.. nu ko viņš tur laukumā darīja? Viens sitiens uz dullo pa pārliktni.. VISS!

Kapec Žigajevs kurš ir labā formā netiek uz laukuma pat spēles 80ajā minūtē? Kapec Pahars veica tikai 2 maiņas (viena pat bija piespiedu maiņa, tā ka reāli bija tikai 1 maiņa)? Laikam vinju apmierināja spēles gaita un zaudēti 2pt pret Kazahstānu!
Ha ha, Žigajevs tiešām ir fantastiski labā formā. Tu vispār zini, ka viņš ilgu laiku mocījās ar traumu un cik viņš spēlēs Ventspils pamatsastāvā ir izgājis pēdējo divarpus mēnešu laikā?
, 2014-09-09 23:48, pirms 11 gadiem
erred rakstīja: vo vo ... pietiek jau ar vienu TĀDU kadru: Puče....
da ne jau tā kā puče bet tā ka rietumos, izspļauj kādu joku pavelk viens otru uz zoba pa laikam ne tik snobiski, brīvāk vienkārši lai atmosfēra siltāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-10 01:33, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Maksimenko sasniedz rekordu neprecīzajās piespēlēs. Regulāri, kā piespēle, tā kļūda.
Tai vietā jāspēlē Kļavam
Punkts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-10 01:37, pirms 11 gadiem
gagelis84 rakstīja: Un pirms taa momenta ,cik reizes vinjsh bez iemesla vaartijaas pa zemi???Taadi ka vinjsh , nemaz nevareetu Riiga ar troleibusu pat vienu pietur nobraukt , jo tur tachu , kaads patstaviigi tev uzgruuzhas virsuu un nabaga Shabalam visu braucienu buutu jaavaartas pa griidu!!!
Lieku pie Gada komentiem par šabali trolejbusā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-10 01:46, pirms 11 gadiem
Darbi nesaskan ar vārdiem
Pahara taktika un Koļas izpildījums, velkot laiku, bija traģisks.
Max, Fertovs jāmaina. Šabalim jāpadricelē pods.

Gabis dienas negulēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-10 05:52, pirms 11 gadiem
ko čīkstiet par bezvārtu neizšķirtu? Toties ir punkts. Turcijai un Holandei pat tā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-10 09:04, pirms 11 gadiem
Vakar jau bija īstais Šabala,jo beidzot arī pretinieki bija īsti,kaut arī 131 vietā FIFA rangā.....

Vajadzēja iesmēret otru dzelteno šim,tas varbūt prātiņu sakārtotu!
, 2014-09-10 09:10, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ir kas var spēlēt! Pat domāju kvalitatīvāk! Pat Lazdu nejēdz izspiest! Par Maxi un Ferto par nerunājot! Nulles! Bet... Pahars... Skonto... Savējie!
Tur tak vairāk kā puspamatsastāva galīgi nederīga!Ar uz soliem tādi pat sēž!
Un bija tādi kas vēl 24h atpakaļ , spriedeleja ka pret KAZ un ISL vajadzētu ņemt visas uzvaras!
, 2014-09-10 09:11, pirms 11 gadiem
žēl, šoreiz uzvara palika uz Gbaova rēķina, bet visumā jau malači, 2. puslaiks bija labs
, 2014-09-10 09:21, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ne Šabala, ne Rudnev nebūs izlases līderi uzbrukumā! Lai kā nepatiktu, bet, ja būtu bijis vesels Gauračs, iespējams situācija būtu daudz savādāka tieši uzbrukumā!
Ja spēlētu gauriks!....
Šabalu Pahars ņemtu nost?-Nekad!(tak šis gailēns vakar netika nomainīts nost,kaut prasījās)
Rudņevu? (bet uz sola sēdinātu Bundeslīgas futbolistu,pēc kā tas izskatītos?)
Gauriks ir pierādījis ka individuāli šis ir ļoti prasmīgs,bet ar to vien izlases mačos nepietiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-10 09:44, pirms 11 gadiem
Būtu Gabova vietā Vaļera - 3pt uz LV tiktu atvesti
vai Kovaļovam sitiens mazliet mazliet vājāks, padsmit cm zemāk, un pat tiktu kādā Eiropas TV Top3
, 2014-09-10 09:53, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Pārspīlēt jau arī nevajag! Tikai uz cūcenēm vien nav iespējams tik tālu tikt. Nu nekādi nevar. Tajā laikā tomēr bija komanda kas kaut ko varēja izdarīt.
zviedru neiesistā pendele,pret San-Marino Rubīna uzvaras gols 90`,Poļu sliktākais gadsimta mačs savās mājās,kur mēs bijām švaki un punktu nebijām pelnījuši,bet Laizāns ar sodiņu atnesa 3p(līdzīgi kā kādā citā atlases ciklā gruzijā 3p ar sodiņu,bet bez spēles)....Toreiz tik vajadzēja pretinieku izlasem maukt caur Isakova malu Kā to darīja holandieši EU2004,un nekādu variantu LV!
2010 gada atlases cikls bija labāks ,un toreiz mēs ne vienā vien mača tiesnešus pieminējām,abās pret SUI,izbraukumā pret GRE,toties mūs pavilka mājās pret MOL šai atlases ciklā mēs ar bez cūcenēm varējām tikt tur kur mēs vēl neesam nekad bijuši!
Un 2004 gada atlases grupu,tik vāju izlašu vēl jāpameklē,vai kādreiz ir sagadījies....Bet Turki paši vainīgi kad iesita otros savus vārtus tad jau sāka svinēt!
, 2014-09-10 09:54, pirms 11 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Būtu Gabova vietā Vaļera - 3pt uz LV tiktu atvesti
vai Kovaļovam sitiens mazliet mazliet vājāks, padsmit cm zemāk, un pat tiktu kādā Eiropas TV Top3
Vaļera tur nevarēja būt jo tas tika neitralizēts un uzmanīts!Tā kā pietiek te sapņot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-10 16:31, pirms 11 gadiem
Nu Gabovs jau nav uzbrucējs... Drošvien ka bieži šādā situācijā savā karjerā nebija nonācis...