Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Riberī: ""Ballon d'Or" ieguvējs tiek noteikts politiski, nevis pēc sportiskā principa"

Riberī: ""Ballon d'Or" ieguvējs tiek noteikts politiski, nevis pēc sportiskā principa"
Franks Riberī
Foto: AP/Scanpix

Francijas futbola izlases un Minhenes kluba "Bayern" pussargs Franks Riberī kritizējis "Ballon d'Or" piešķiršanas kārtību, norādot, ka ieguvējs tiek noteikts aizkulisēs, nevis balstoties uz kandidāta sportisko sniegumu.

"Pagājušā gada "Ballon d'Or" svinīgajā noslēguma pasākumā daudz ko iemācījos. Uzreiz pēc tam, kā tur nokļuvu, pateicu savai sievai, ka es zaudēšu. Redzēju, kā Zeps Blaters apskauj Ronaldu, kuram līdzi bija visa ģimene. Neesmu muļķis. Tas bija skaidrs, ka viņam bija jāuzvar. Pretējā gadījumā līdzi nebūtu paņemta visa ģimene," savu viedokli pauda "Bayern" pussargs Franks Riberī.

Francijas izlases futbolists kopā ar portugāli Ronaldu un argentīnieti Lionelu Mesi bija viens no trim pagājušā gada "Ballon d'Or" balvas finālistiem. Balsojuma rezultātā prestižo apbalvojumu saņēma Portugāles futbolists.

"Šogad gaidāms tas pats. Ko lai saka? Manuelam Noieram vai Arjēnam Robenam ir jāizcīna šī balva. Tam nevar nepiekrist. Manuels ir izcīnījis daudzus titulus, ir lielisks cilvēks un nav iedomīgs. Arjēns Bundeslīgā aizvadīja lielisku sezonu un fantastiski spēlēja Pasaules kausa izcīņā," par šī gada pretendentiem izteicās Riberī.

"Man ir bažas, ka šogad uzvarētāju atkal noteiks politika. "Ballon d'Or" vairs netiek piešķirts labākajam futbolistam, iznākumu nosaka politika. Man netrūkst šī apbalvojuma, jo tas man vairs neko nenozīmē. Esmu apmierināts ar to, kas man ir Minhenē. Kad 70 tūkstoši "Allianz Arena" sauc manu vārdu, man uzmetas zosāda. Tad es varu doties mājās laimīgs," piebilda Riberī.

Riberī šogad netika iekļauts 23 spēlētāju kandidātu sarakstā, bet tajā iekļuva seši viņa komandas biedri Minhenes kluba rindās. Trīs finālisti tiks paziņoti 1. decembrī, bet 12. janvārī Cīrihē notiks noslēguma ceremonija un uzvarētāja nosaukšana.

Izmantotie resursi:
Aktuelle Nachrichten -
Bild.de

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:14, pirms 10 gadiem
Tā jau pa lielam arī ir. Būšu ļoti pārsteigts, ja balvu neiegūs Messi vai CR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 15:16, pirms 10 gadiem
ak dievs , mūžīgi apdalītais Riberi kāda starpiba kurš to Balonu dabuj , galvenais uz laukuma esi par visiem 100% un tevi novertēs

  +7 [+] [-]

, 2014-11-26 15:24, pirms 10 gadiem
Nespēj samierināties vēl joprojām....

  +9 [+] [-]

, 2014-11-26 15:27, pirms 10 gadiem
Cik var raudāt? Vai tas tiešām ir tik smagi zaudēt labākajiem?
Slēpts komentārs: gurgucis

  +9 [+] [-]

, 2014-11-26 15:48, pirms 10 gadiem
Neesmu Real fans, bet labāku kandidātu par Ronaldo šogad grūti iedomāties.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:52, pirms 10 gadiem
Tad es varu doties mājās laimīgs," piebilda Riberī.

Visu gaishu!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 16:03, pirms 10 gadiem
Stipri šaubos, vai kāds tur ietekmēja Pahara vai Gorkša balsi, jo federāciju pārstāvji jau iebalso šo vinnētāju.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 16:10, pirms 10 gadiem
gurgucis rakstīja: vienīgais kas raud esi tu un Kristine #7
tas ir Franka domas,par Balona pasakumu

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 16:16, pirms 10 gadiem
Kas par idiotu, neteiksu, ka tas ir nepareizi, Ballons sen zaudejis savu jegu, bet taa kaa to uztver Riberijs ir vnk stulbi, jo nu speletajam ir jacinas komandas del nevis sevis del, Ronaldo dara vrb vairak sevis del, bet tomer nepusas, ja kaut ko neigust, vins cinas vel smagak, lai to iegutu. Riberijs pec lieliska gada, kad beigas neieguva to balonu, vnk uzputas un saka spelet loti vaji it kaa tas butu pats svarigakais, kamer Robbenam, kurs ari speleja loti kabi, bija nosplauties par to un speleja vel labak un nu ir starp pasaules labakajiem

     [+] [-]

, 2014-11-26 16:31, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Kas par idiotu, neteiksu, ka tas ir nepareizi, Ballons sen zaudejis savu jegu, bet taa kaa to uztver Riberijs ir vnk stulbi, jo nu speletajam ir jacinas komandas del nevis sevis del, Ronaldo dara vrb vairak sevis del, bet tomer nepusas, ja kaut ko neigust, vins cinas vel smagak, lai to iegutu. Riberijs pec lieliska gada, kad beigas neieguva to balonu, vnk uzputas un saka spelet loti vaji it kaa tas butu pats svarigakais, kamer Robbenam, kurs ari speleja loti kabi, bija nosplauties par to un speleja vel labak un nu ir starp pasaules labakajiem
Taa jau tas ir!
CR daudzas reizes palika ar garu seju pie pasniegshanas(shkrobe bija),bet tas vinu motiveja stradat vel vairak un vairak!

     [+] [-]

, 2014-11-26 16:48, pirms 10 gadiem
divaini jau arii bija ar Riberi, uzvareja UEFA Eiropas labakais speletajs, FIFA zaudeja tiem kurus apsteidza UEFA, divaina iezime, vienaa vietaa esi labaks par Kristianu, bet citaa sliktaaks. It kaa ja esi labaks vienuviet par Kristianu tad arii vajadzetu but labakam otraa balsojumaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 17:13, pirms 10 gadiem
Nu un ko Riberī pag. gad izdarīja izlases labā?? viņš Francijas izlasē ne uz pusi neraujas kā klubā! nekāda cieņa pret savu izlasi viņam nekad nav bijusi, lai beidz raudāt, tas čīkstulis..

Messi un Ronaldo izlases labā ir rāvušies visu laiku, tapēc jau UEFA balvu ieguva Riberī, jo klubā čalis cenšas a izlasē.. slinko..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 17:47, pirms 10 gadiem
Lai Ribery labāk paraud, bet tam klaunam gan es niepiekrītu,kāda tur poltika, Ronaldo ar Messi katru gadu spēlē vnk lieliski un labo viskkādus Recordus,smagi strādā utt, viņi ir pasaules labākie futbolisti un Ribery viņiem klāt nestāv !!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 18:23, pirms 10 gadiem
djimanti rakstīja: Lai Ribery labāk paraud, bet tam klaunam gan es niepiekrītu,kāda tur poltika, Ronaldo ar Messi katru gadu spēlē vnk lieliski un labo viskkādus Recordus,smagi strādā utt, viņi ir pasaules labākie futbolisti un Ribery viņiem klāt nestāv !!!
Gan jau sen ir izraudājies, par to tu nebēdā. Politika ir tāda, ka 90% cilvēku patīk vai nu CR7, vai nu Messi. Ja neiedod balvu kādam no šiem, tad viss, pusei futbola līdzjutēju gals klāt. NBA bija kas līdzīgs, ka visu laiku deva LBJ MVP balvu (3 vai cik tur tos gadus pēc kārtas, lai gan vienā no tiem nevarētu teikt, ka viņš nebija pelnījis, bet cits bija pelnījis vairāk), beigās LBJ pateica, ka MVP balva bez NBA titula ir tikai kārtējā trofeja viņa mūžā bez īpašas vērtības, NBA skats uz dzīvi palika daudz visaptverošāks. Par Messi - tam cilvēkam ir 10x lielāka ietekme augstākajās aprindās, nekā Ronaldu un kam tik vēl nē, balvu 2010/11. gada sezonā iedeva par to, ka viņu sauc Messi. It kā jau viņš nav vainīgs pie nekā, nav nekāds baigais pūslis (cik prese to atspoguļo), bet nu šī sanāk sorry not sorry situācija, nekad neuztveršu objektīvi viņa balsojumu, lai cik viņš labs nebūtu. Par CR7, pagaidām jau laikam arī ir individuāli labākais futbolists pasaulē, tāpēc šogad tā balva pienākas viņam, bet vai tas viņu apmierina, nedomāju vis, varbūt viņa ego. Domāju, ka viņš 50 tādas balvas būtu gatavs atdot par ierakstu savā dosjē - pasaules čempions. Ar Portugāles izlasi izskatās, ka tas sapnis viņam tā arī paliks neizsapņots un neteiktu, ka man par to būtu žēl - pasaulē stiprākā valsts ir komanda, nevis kaut kāds CR7 vai Messi. Tāpēc viss diezgan loģiski. Bet kopumā jau jā, šī balva iet pie CR7.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 18:30, pirms 10 gadiem
''Manuels ir izcīnījis daudzus titulus, ir lielisks cilvēks un nav iedomīgs'' - ģalvenie kritēriji, lai noteiktu pasaules labāko futbolistu.

Tikai Riberī aizmirsa vēl vienu spēlētāju, kurš ir izcīnījis daudz titulus, ir vēl lieliskāks cilvēks un galīgi nav iedomīgs, pie tam vēl ir tautas kalps - M.Zemļinskis.

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:32, pirms 10 gadiem
arcsin90 rakstīja: Gan jau sen ir izraudājies, par to tu nebēdā. Politika ir tāda, ka 90% cilvēku patīk vai nu CR7, vai nu Messi. Ja neiedod balvu kādam no šiem, tad viss, pusei futbola līdzjutēju gals klāt. NBA bija kas līdzīgs, ka visu laiku deva LBJ MVP balvu (3 vai cik tur tos gadus pēc kārtas, lai gan vienā no tiem nevarētu teikt, ka viņš nebija pelnījis, bet cits bija pelnījis vairāk), beigās LBJ pateica, ka MVP balva bez NBA titula ir tikai kārtējā trofeja viņa mūžā bez īpašas vērtības, NBA skats uz dzīvi palika daudz visaptverošāks. Par Messi - tam cilvēkam ir 10x lielāka ietekme augstākajās aprindās, nekā Ronaldu un kam tik vēl nē, balvu 2010/11. gada sezonā iedeva par to, ka viņu sauc Messi. It kā jau viņš nav vainīgs pie nekā, nav nekāds baigais pūslis (cik prese to atspoguļo), bet nu šī sanāk sorry not sorry situācija, nekad neuztveršu objektīvi viņa balsojumu, lai cik viņš labs nebūtu. Par CR7, pagaidām jau laikam arī ir individuāli labākais futbolists pasaulē, tāpēc šogad tā balva pienākas viņam, bet vai tas viņu apmierina, nedomāju vis, varbūt viņa ego. Domāju, ka viņš 50 tādas balvas būtu gatavs atdot par ierakstu savā dosjē - pasaules čempions. Ar Portugāles izlasi izskatās, ka tas sapnis viņam tā arī paliks neizsapņots un neteiktu, ka man par to būtu žēl - pasaulē stiprākā valsts ir komanda, nevis kaut kāds CR7 vai Messi. Tāpēc viss diezgan loģiski. Bet kopumā jau jā, šī balva iet pie CR7.
Spams

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 18:35, pirms 10 gadiem
Atgādina to absurdu kā FIFA Messi iedeva golden ball šogad PČ

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:39, pirms 10 gadiem
Viņš runā tā, itkā viņi nebūtu tiešām labākiem. Saprotams, ka ir traki, ka figurē visur 2 spēlētāji, bet dot citam uzvaru, tikai tāpēc, ka visu laiku uzvar divi futbolisti? Tas lūk būtu negodīgi un politiski, arī nepelnīti. Jo nav arī šogad neviens labāks par šiem diviem - Messi un Ronaldo.

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:42, pirms 10 gadiem
Bez tam izskatās, ka Robenam sāp vairāk par to, ka ir tieši balva dota CR, nevis par to, ka Messi arī. Diezgan dīvaini, jo tiešām šos pēdejos divus gadus Ronaldo tiešām ir ļoti labs.

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:23, pirms 10 gadiem
Zelta bumbu uzskatu, ka dod diezgan godīgā ceļā, vienīgi tajā 2010. gadā Snejderam varēja iedot, jo uzvarēja visu, bet nu tas pats ar pašu Riberī bija pagāšgad, tā kā skaidrs, ka ar tituliem vien uz pirmo vietu var necerēt.

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:26, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Zelta bumbu uzskatu, ka dod diezgan godīgā ceļā, vienīgi tajā 2010. gadā Snejderam varēja iedot, jo uzvarēja visu, bet nu tas pats ar pašu Riberī bija pagāšgad, tā kā skaidrs, ka ar tituliem vien uz pirmo vietu var necerēt.
PK finālā tomēr ne, ja būtu tad nu ļoti iespējams

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:27, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bez tam izskatās, ka Robenam sāp vairāk par to, ka ir tieši balva dota CR, nevis par to, ka Messi arī. Diezgan dīvaini, jo tiešām šos pēdejos divus gadus Ronaldo tiešām ir ļoti labs.
Tāpēc, ka pārsvarā visām futbola leģendām un bijušajiem stāriem labāk patīk Mesi, nekā Ronaldu un arī tagad to var pamanīt. (tas pats Robens, Švainijs utt.)

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:29, pirms 10 gadiem
kresnais rakstīja: PK finālā tomēr ne, ja būtu tad nu ļoti iespējams
A kāda starpība kurš ir labāks, man piemēram nasratj būtu ja arī Ronaldu tagad 10 bumbas uzvarētu pēc kārtas, tiešām.

     [+] [-]

, 2014-11-26 22:45, pirms 10 gadiem
Pajols tas Riberī!!! Skaudība un atkal skaudība!

     [+] [-]

, 2014-11-27 09:33, pirms 10 gadiem
Nevar vel pārdzīvot ka neieguva Ballonu