Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3

Domeneks noskaities uz žurnālistiem

Domeneks noskaities uz žurnālistiem
Raimons Domeneks
Foto: AP

Francijas futbola izlases galvenais treneris Raimonds Domeneks pirms trešdien gaidāmās Pasaules kausa (PK) izcīņas kvalifikācijas spēles ar Serbiju preses konferences laikā nonāca žurnālistu jautājumu krustugunīs, samērā asi reaģējot uz jautājumiem par savu iespējamo atkāpšanos no amata.

Francijas izlases negaidītais zaudējums PK atlases turnīra pirmajā spēlē pret Austriju (1:3) vēl vairāk uzkurinājis runas par iespējamo Domeneka aiziešanu no izlases, bet pats treneris noskaņots turpināt darbu nacionālajā valstsvienībā.

"Mūsdienu pasaulē jūs interesē tikai svaigas asins smarža. Paldies Dievam, giljotīna vairs nepastāv, jo esmu pārliecināts, ka vairāki no jums mani bez sirdsapziņas pārmetumiem nosūtītu uz liktenīgo cirtienu. Bet, iespējams, man vajadzētu kādu nogalināt," sacīja Domeneks.

"Esmu ieradies uz preses konferenci, lai runātu par spēli ar Serbiju, nevis uzklausītu nemitīgus jautājumus par manu atkāpšanos," piebilda treneris.

Izmantotie resursi:
goal.com

  +7 [+] [-]

, 2008-09-10 14:12, pirms 16 gadiem
Visi redz, ka Domenekam ir jāatkāpjas...izņemot federāciju un pašu Domeneku...

  +5 [+] [-]

, 2008-09-10 14:13, pirms 16 gadiem
Nu bljiii.... liidz kaadam liimenim vinsh ir novedis Francijas izlasi,taakaa buutu laiks beidzot aiziet!Deshampu vajadzeetu vinja vietaa!!!

  +8 [+] [-]

, 2008-09-10 14:15, pirms 16 gadiem
Atceros Bē bē brokastīs stāstu:"Fabrikas vadītājs atlaiž pusi strādnieku...viņu vidū ķīnietis....visi atlaistie nenāk uz darbu izņemot ķīnieti un tā dienu no dienas, kāmēr vadītājs samierinās un nolemj ķīnietim ļaut strādāt".....zināma līdzība!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-10 14:16, pirms 16 gadiem
bet zaudēt austrijai arī ir jāmāk, domeneka kungs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-10 14:19, pirms 16 gadiem
Kad Jūs Domenek atkāpsieties?

  -2 [+] [-]

, 2008-09-10 14:20, pirms 16 gadiem
Francuzi ar domeneku prieksgalaa ir davana konkurentiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-10 14:38, pirms 16 gadiem
Itkaa žurnālisti vainīgi, ka Francija zaudē

  -3 [+] [-]

, 2008-09-10 14:45, pirms 16 gadiem
ahh nu vieni dirseji jau vakar tas pats vien bij! Un mana prognoze pa to ka pie naakamaa raksta tas viss turpinaasies bij 100% pareiza!
Nu cik juus chinksteesiet un rakstisiet , lai vinjsh atkapjas? Nu ja iesaaka to ciklu , lai tad ari pabeidz isteniba ta ir laba iipashiiba ka cilveeks savu iesaakto ari grib pabeigt (lai kaadas ir tas beigas labas sliktas vai veel hujvinjzin kaadas) Nu bac nu tas pats tak bija ar Aragonesu kad peec zaudeejumiem pirmajas kvalifikaacijas speeles uz Euro 2008 visi bljaava lai to veco aapsi met nost no amata un liek vietaa kautko kurs saprot no futbola kautko! A bet beigas izraadijas ka vinjsh visu noveda lidz galam uzvareeja kvalifikaacijas grupaa savaa un beigas ari visu chempi panjeema! Un tad gan visi dirseeji apklusa vairs nebij runas pr to ka ko ta tas vecais aazis Aragones dara pie Spaanijas izlases stuures vinjsh tak ne suuda nevar labaak tak janjem vietaa kaadu treneri ar uber panakumiem kaa gan Spaanijas federaacija to nesaprot! Esmu parliecinats ka Domeneks buus pie Francijas izlases stuures liidz pat kvalifikaacijas cikla beigam (ja nu vieniigi F.F.F. vinju nenomet nost, jo pats vinjsh diezvai kad atkaapsies) un esmu tikai par to prieciigs , jo esmu parliecinaats ka Francija tiks uz Pasaules chempi Dienvidafrikaa un tad vismaz tie dirseeji uz kaadu laicinju buus noklusushi!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 14:55, pirms 16 gadiem
malači žurnālisti, šoreiz esmu viņu pusē, kaut viņš ātrāk pazustu

     [+] [-]

, 2008-09-10 14:59, pirms 16 gadiem
kada mums dariisana gar francijas problemaam....lai pasi tiek galaa..

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 14:59, pirms 16 gadiem
shitais nav pie Andrejeva maaciijies gadiijumaa?

  -3 [+] [-]

, 2008-09-10 15:02, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: ahh nu vieni dirseji jau vakar tas pats vien bij! Un mana prognoze pa to ka pie naakamaa raksta tas viss turpinaasies bij 100% pareiza!
Nu cik juus chinksteesiet un rakstisiet , lai vinjsh atkapjas? Nu ja iesaaka to ciklu , lai tad ari pabeidz isteniba ta ir laba iipashiiba ka cilveeks savu iesaakto ari grib pabeigt (lai kaadas ir tas beigas labas sliktas vai veel hujvinjzin kaadas) Nu bac nu tas pats tak bija ar Aragonesu kad peec zaudeejumiem pirmajas kvalifikaacijas speeles uz Euro 2008 visi bljaava lai to veco aapsi met nost no amata un liek vietaa kautko kurs saprot no futbola kautko! A bet beigas izraadijas ka vinjsh visu noveda lidz galam uzvareeja kvalifikaacijas grupaa savaa un beigas ari visu chempi panjeema! Un tad gan visi dirseeji apklusa vairs nebij runas pr to ka ko ta tas vecais aazis Aragones dara pie Spaanijas izlases stuures vinjsh tak ne suuda nevar labaak tak janjem vietaa kaadu treneri ar uber panakumiem kaa gan Spaanijas federaacija to nesaprot! Esmu parliecinats ka Domeneks buus pie Francijas izlases stuures liidz pat kvalifikaacijas cikla beigam (ja nu vieniigi F.F.F. vinju nenomet nost, jo pats vinjsh diezvai kad atkaapsies) un esmu tikai par to prieciigs , jo esmu parliecinaats ka Francija tiks uz Pasaules chempi Dienvidafrikaa un tad vismaz tie dirseeji uz kaadu laicinju buus noklusushi!

par ko tu runaa vecais aapsi Domeneks jau hu* vin zin kuru ciklu ir ar Francijas izlasi un nav nekko uzvareejis,bet vairaak zaudeejis un ne taam speeciigaakajaam izlaseem-otrkaart Francijas izlasei vairs nav speeles stila agraak,kad bija Zizu es sapratu ko vinni speelee a tagad nekko nesaprotu speeleetaaji jau tur ir labi,bet ssitais paut* vissu ccakaree ar saviem briinumiem(Mexes) un vel-jo aatraak aiztiisies,jo aatraak izlasee atgrieziisies PIRES,GIULY!!!

     [+] [-]

, 2008-09-10 15:04, pirms 16 gadiem
ja es butu francijas izlases lidzjutejs es ari kliegtu, lai laizh vinju valjaa.... cik tad ilgi var gaidiit tos panaakumus no viena trenera? vinsh jau divus ciklus nostraadaaja, pasaules kausaa zaudeejaa itaaljiem finaalaa, euro 2008 vispar netika no grupas aaraa. Visu sho gadu laikaa Domeneka vadiitaa francijas izlase ir gaajusi tikai uz leju, cik speles veel francijai butu jazaudee, lai federacija beidzot pienemtu pareizo leemumu.
Tas viss liekas mazliet divaini, jo futbola lielvalstis parasti neatlaujas turet galvena trenera amataa luuzerus. Piemers nav talu jameklee, Donadoni tika izmests neskatoties uz to, ka formaali federacijas uzstadito uzdevumu izpildiija, nospiedosh italju fanu vairakums bija par Donadoni atlaishanu uz ko federacija ari noreageja.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 15:13, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: ahh nu vieni dirseji jau vakar tas pats vien bij! Un mana prognoze pa to ka pie naakamaa raksta tas viss turpinaasies bij 100% pareiza!
Nu cik juus chinksteesiet un rakstisiet , lai vinjsh atkapjas? Nu ja iesaaka to ciklu , lai tad ari pabeidz isteniba ta ir laba iipashiiba ka cilveeks savu iesaakto ari grib pabeigt (lai kaadas ir tas beigas labas sliktas vai veel hujvinjzin kaadas) Nu bac nu tas pats tak bija ar Aragonesu kad peec zaudeejumiem pirmajas kvalifikaacijas speeles uz Euro 2008 visi bljaava lai to veco aapsi met nost no amata un liek vietaa kautko kurs saprot no futbola kautko! A bet beigas izraadijas ka vinjsh visu noveda lidz galam uzvareeja kvalifikaacijas grupaa savaa un beigas ari visu chempi panjeema! Un tad gan visi dirseeji apklusa vairs nebij runas pr to ka ko ta tas vecais aazis Aragones dara pie Spaanijas izlases stuures vinjsh tak ne suuda nevar labaak tak janjem vietaa kaadu treneri ar uber panakumiem kaa gan Spaanijas federaacija to nesaprot! Esmu parliecinats ka Domeneks buus pie Francijas izlases stuures liidz pat kvalifikaacijas cikla beigam (ja nu vieniigi F.F.F. vinju nenomet nost, jo pats vinjsh diezvai kad atkaapsies) un esmu tikai par to prieciigs , jo esmu parliecinaats ka Francija tiks uz Pasaules chempi Dienvidafrikaa un tad vismaz tie dirseeji uz kaadu laicinju buus noklusushi!

Tu tachu esi liels optimistsNebriiniishos ja shovakar zaudees serbiem arii...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 15:16, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: par ko tu runaa vecais aapsi Domeneks jau hu* vin zin kuru ciklu ir ar Francijas izlasi un nav nekko uzvareejis,bet vairaak zaudeejis un ne taam speeciigaakajaam izlaseem-otrkaart Francijas izlasei vairs nav speeles stila agraak,kad bija Zizu es sapratu ko vinni speelee a tagad nekko nesaprotu speeleetaaji jau tur ir labi,bet ssitais paut* vissu ccakaree ar saviem briinumiem(Mexes) un vel-jo aatraak aiztiisies,jo aatraak izlasee atgrieziisies PIRES,GIULY!!!


Un , ko , tad tu nedir*i , tad kad viņš aizveda Franciju līdz PČ finālam , tagad , kad Francijai sākušās grūtības , tad visi ir gudri , un visi ir vareni dir*t , kko virsū ! Vienkārši komandā ir iestājusies tāda kā krīze pēc EČ un spēlētāji vēl nav pārliecināti!

P.S Doktor France- Pilnībā tev piekrītu ! Kāda jēga tagad mainīt treneri , ja F.F.F būtu gribējuši Domeneku atlaist , tad būtu to izdarījuši pēc EČ . Cerams , ka aizvēdīs Franciju līdz PČ , tad atkal visiem dirsē*iem mutes būs ciet..

  -4 [+] [-]

, 2008-09-10 15:17, pirms 16 gadiem
To Refresh
Tieshaam Domeneks nav neko uzvareejis ar Francijas izlasi? Padoma veelreiz varbuut iekustinaasi savu smadzenju podu- ja pa to kvalifikaacijas ciklu taa var teikt domeneka vadiiba tieshaam kvalifikaacija nespeeleja spozhi, bet ari tadas lielas izlases ka Portugale vai Spanija ari reti kad spozhi speele kvalifikacija, jo reali tas tak nav nemaz nepieciesham galvanais jau ir tikt taja Chempi iekshaa! Un taja chempii ir jarada savs limenis nevis kvalifikacijaa ka to nereti dara Polji! Un kas tad bija 2006 gada pasaules chempionaata finaals? tas jau nebij neekads sasniegums vai ne! Tas jau pohuj ka Franchi togad izsita gan Spaaniju gan Braziiliju gan Portugaali un reali tikai deelj lielas neveiksmes zaudeeja finalaa un veel pie taaam penaaljos! Nja pagajushais eiropas chempis tiesham bija shausmiigs, bet nu F.F.F. vinjam to piedeva un vinjam ir dota veelviena iespeeja! Un tagad visi jau peec pirmaas kvalifikaacijas speeles bljauj ka vinju jaanjem nost kautvai lielaka dalja nemaz neredzeja to speeli ka franchi speleja(ja vinji tieshaam nespeeleja iipashi labi , bet shoreiz ne tur taa buutiba) un tikai iespaidojas no eiropas chempja rezultatiem! Nu ko tad jau Rumaanijas treneri ar jaamet nost ka vinjsh zaudeja pirmaja kvalifikaacijas speele Leishiem , nu ta jau poh ka vinjsh aizveda Rumaaniju liidz eiropas chempim kur vinji tieshaam cieniigi nospeeleja, bet nu tas jau poh vai ne!

  -4 [+] [-]

, 2008-09-10 15:21, pirms 16 gadiem
To Boxter vieglaaka dziive ja esi optimists! Nav tik daudz jasatraucas par bezjedziigam lietaam vai neveiksmeem!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 15:21, pirms 16 gadiem
Hills rakstīja: Un , ko , tad tu nedir*i , tad kad viņš aizveda Franciju līdz PČ finālam , tagad , kad Francijai sākušās grūtības , tad visi ir gudri , un visi ir vareni dir*t , kko virsū ! Vienkārši komandā ir iestājusies tāda kā krīze pēc EČ un spēlētāji vēl nav pārliecināti!

P.S Doktor France- Pilnībā tev piekrītu ! Kāda jēga tagad mainīt treneri , ja F.F.F būtu gribējuši Domeneku atlaist , tad būtu to izdarījuši pēc EČ . Cerams , ka aizvēdīs Franciju līdz PČ , tad atkal visiem dirsē*iem mutes būs ciet..

ssitaa fraaze iespaarda (Vienkārši komandā ir iestājusies tāda kā krīze pēc EČ un spēlētāji vēl nav pārliecināti!) Kriize un nepaarliecinaatiiba bija jau EC un tagad taa kriize ir ievilkusies un viksies kameer nenonnems Domeneku un F.F.F NEKKO NEDARA,LAI TAS BEIGTOS!!!bet turpina dot avansus Domenekam

P.S. Noveelu Francijai tikai un vieniigi ssodien uzvareet runa nav par speeleetaajiem,bet gan par treneri!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-10 15:21, pirms 16 gadiem
runajot par francijas 2006 gada sniegumu, tur vairaak trenera lomu esot pildijis Zidans nekaa Domeneks

     [+] [-]

, 2008-09-10 15:27, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: To Refresh
Tieshaam Domeneks nav neko uzvareejis ar Francijas izlasi? Padoma veelreiz varbuut iekustinaasi savu smadzenju podu- ja pa to kvalifikaacijas ciklu taa var teikt domeneka vadiiba tieshaam kvalifikaacija nespeeleja spozhi, bet ari tadas lielas izlases ka Portugale vai Spanija ari reti kad spozhi speele kvalifikacija, jo reali tas tak nav nemaz nepieciesham galvanais jau ir tikt taja Chempi iekshaa! Un taja chempii ir jarada savs limenis nevis kvalifikacijaa ka to nereti dara Polji! Un kas tad bija 2006 gada pasaules chempionaata finaals? tas jau nebij neekads sasniegums vai ne! Tas jau pohuj ka Franchi togad izsita gan Spaaniju gan Braziiliju gan Portugaali un reali tikai deelj lielas neveiksmes zaudeeja finalaa un veel pie taaam penaaljos! Nja pagajushais eiropas chempis tiesham bija shausmiigs, bet nu F.F.F. vinjam to piedeva un vinjam ir dota veelviena iespeeja! Un tagad visi jau peec pirmaas kvalifikaacijas speeles bljauj ka vinju jaanjem nost kautvai lielaka dalja nemaz neredzeja to speeli ka franchi speleja(ja vinji tieshaam nespeeleja iipashi labi , bet shoreiz ne tur taa buutiba) un tikai iespaidojas no eiropas chempja rezultatiem! Nu ko tad jau Rumaanijas treneri ar jaamet nost ka vinjsh zaudeja pirmaja kvalifikaacijas speele Leishiem , nu ta jau poh ka vinjsh aizveda Rumaaniju liidz eiropas chempim kur vinji tieshaam cieniigi nospeeleja, bet nu tas jau poh vai ne!

tiessi taa 2006 gadaa bija ok,bet peec tam tikai un tikai uz leju!Tu nesaproti tirlinn,ka vinns ir izsmeelis savu potenciaalu!!!Rumaanija pirmkaart nav Francija un ja vinni vel iennems 3 vietu grupaa noteikti atlaidiis vai treneris pats aizies,jo vinns atsskkiriibaa no Domeneka un dazziem vinna fanaatiem auniem pieleks,kA VINNAM SSEIT VAIRS NAV KO DARIIT!!!

     [+] [-]

, 2008-09-10 15:31, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: To Boxter vieglaaka dziive ja esi optimists! Nav tik daudz jasatraucas par bezjedziigam lietaam vai neveiksmeem!

ooo jaaa lielais optimist tu gadijumaa neesi Domeneka mazdeels dazzreiz daazi optimisti ar to optimismu sevi pataisa par mullkiem!!!

     [+] [-]

, 2008-09-10 15:32, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: tiessi taa 2006 gadaa bija ok,bet peec tam tikai un tikai uz leju!Tu nesaproti tirlinn,ka vinns ir izsmeelis savu potenciaalu!!!Rumaanija pirmkaart nav Francija un ja vinni vel iennems 3 vietu grupaa noteikti atlaidiis vai treneris pats aizies,jo vinns atsskkiriibaa no Domeneka un dazziem vinna fanaatiem auniem pieleks,kA VINNAM SSEIT VAIRS NAV KO DARIIT!!!

Atkārtošos, bet uzskatu, ka 2006. gadā Franciju līdz finālam aizveda Zidāna otrā jaunība, nevis Domeneka trenera prasme.
Domenekam patiešām derēja prasties un aiziet jau pēc katastrofālā EČ08, nevis gaidīt, kad viņu padzīs.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-10 15:33, pirms 16 gadiem
Juventus rakstīja: runajot par francijas 2006 gada sniegumu, tur vairaak trenera lomu esot pildijis Zidans nekaa Domeneks

tiessi taa taapeec jau ne tikai fani ir izbriiniiti,ka Domeneks tik ilgi vada izlasi,bet lloti,lloti daudz speeleetaaju(PIRES,GIULY utt.)

  -1 [+] [-]

, 2008-09-10 15:40, pirms 16 gadiem
ahhh cik tu Refresh mums gudrs esi bail vai paliek! Ko tad es te tirlinjsh tew kingam te meegjinu iestaastiit ne! Parunaasim bljaa pec kvalifikaacijas beigam vai veel labaak pec PC beigam tad redzeesim kursh te buus mulkja loma!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-10 15:51, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: ahhh cik tu Refresh mums gudrs esi bail vai paliek! Ko tad es te tirlinjsh tew kingam te meegjinu iestaastiit ne! Parunaasim bljaa pec kvalifikaacijas beigam vai veel labaak pec PC beigam tad redzeesim kursh te buus mulkja loma!

Tu visu laiku mini 2006. gadu kā Domeneka trenera kompetences apliecinājumu. Bet vai pats neatceries, cik švaki gāja Francijai pirmajās spēlēs? Komanda pašā atbildīgākajā brīdī saņēmās, un tālāk jau to vilka Zidāns. Nosauc man spēli, kuru ar saviem lēmumiem (taktikas maiņa, spēlētāju maiņas) izvilka Domeneks.
Ņemot vērā augstās prasības, kādas ir izvirzītas pasaules vadošo komandu treneriem, kuri bieži zaudē amatu pat pēc sakarīgi aizvadītiem finālturnīriem, patiešām ir jābrīnās, kāpēc federācija joprojām auklējas ar Domeneku, ja pašam nebija kauna sajūtas aiziet pēc tik vāji aizvadīta turnīra, kāds Francijai bija EČ08.
Un Francijai nav otra Zidana, kurš varētu komandu izvilkt Pasaules kausā, ja pie stūres tur vēl būs Domeneks, par ko es ļoti šaubos.
Vai uz to Tev ir ko atbildēt? Es saprotu, ka Tu viņu aizstāvi līdz pēdējam, bet vai pašam nešķiet, ka viņš lielu daļu no saņemtās kritikas ir patiešām pelnījis?

     [+] [-]

, 2008-09-10 15:58, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: ahhh cik tu Refresh mums gudrs esi bail vai paliek! Ko tad es te tirlinjsh tew kingam te meegjinu iestaastiit ne! Parunaasim bljaa pec kvalifikaacijas beigam vai veel labaak pec PC beigam tad redzeesim kursh te buus mulkja loma!

tiessi taa tu tirlinnss es kungs-nee es tik reaali un optimistiski domaaju(un nesaprotu tevi)!!!Vai tu tiessaam esi tik naivs un ceri ieraudziit Domeneku PC-nu nez neticaas!!!

     [+] [-]

, 2008-09-10 16:51, pirms 16 gadiem
Ehh, Domenek... vienkaarsi pakustini savu smadzenjpodu labi kaartiigi, kad izveelies sastaavu, pasauc paliigaa Gallasu, Henry un paareejos vecos bukus, lai noskanjo jaunos (Mandandu, Clichy, Sagnu utt.) uz ciinju, jo to tu nejeedz (nekontrolee komandu!) un gan jau kkaa ar dazu cilveeku individuaalo meistariibu, viss buus stokos!

     [+] [-]

, 2008-09-11 00:35, pirms 16 gadiem
to march 2k Protams ka es aizsaatveshu Domeneku liidz pedeejam, neesmu jau taads kaadi ir te puse esporta lietotaaji kuriem tie favoriiti mainaas ik peec katras veiksmiigas speeles! Man Domeneks ka treneris jau iepatikas atlasee uz PC 2006 Un tas ka vinjam shobriid ir ljoti neveiksiimgs periods ar Francijas izlasi manu attieksmi pret vinju nemainiishu! Atbildot uz tavu jautaajumu par taam taktiskajam mainjam no Domeneka puses! Uz sho jautaajumu man atbildes tieshaam nav jo tik laba atminja nav neatceros ko kuraa speele vinjsh tur mainiija un kuraa ne! Un runajot par to Zidanu ja pielauju ka vinjsh bija parliecinoshais komandas lideris un vilka visu komandu uz priekshu , bet tas jau nenoziime ka vinjsh bija trenera vietaa ta jau nu noteikt gan ka nebij! Bet nu to jau ta isti arii mees neuzinasim ka tur bij!
Un jaa vinjsh tieshaam ir pelniijis lielu dalju no taas kritikas, bet kapec gan vinjsh buutu jaanozaaka ta ka vienkaarshi pretiigi lasiit! TO NU GAN VINJSH NAV PELNIIJIS! Starpcitu prieks ka Francija shovakar vinneja vismaz lidz nakamajai speelei vairs nebuus tie padebiilie komentari pa Domeneku un Francijas izlasi!

     [+] [-]

, 2008-09-11 14:28, pirms 16 gadiem
Pareizi, bet mes gaidam to isto Francijas speli.