Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:124, Did:0, useCase: 3

"Valenciennes" spēlētājam kājas lūzums

Agris Suveizda

"Valenciennes" spēlētājam kājas lūzums
Džonatans Lakūrs
Foto: AFP

Vakardien Francijas futbola čempionātā Rennā vietējā "Rennes" uzņēma "Valenciennes" futbolistus. Mačs noslēdzās ar draudzīgu bezvārtu neizšķirtu 0:0, taču abas komandas spēli beidza desmit vīru sastāvā, savukārt pirmajā puslaikā Kaders Mangane rupji nospēlēja pret Džonatanu Lakūru, kuram konstatēts kājas lūzums, un sezona, saprotams, spēlētājam jau beigusies.

Francijas futbola čempionāta spēlē Rennā mājinieku pussargs Kaders Mangane mača 25.minūtē ļoti rupji kājās nospēlēja pret "Valenciennes" 22 gadus veco pussargu Džonatanu Lakūru. "Valenciennes" spēlētājs nekavējoties tika nogādāts vietējā slimnīcā, lai veiktu rentgena uzņēmumu. Lakūram tika konstatēts kājas lielā lielakaula lūzums, kas nozīmē, ka viņam sezona ir beigusies. Rehabilitācijas process varētu būt līdz pat sešiem mēnešiem. Uzreiz pēc spēles senegālietis Mangane apciemoja Lakūru slimnīcā. Jāpiemin, ka Kaders ar Džonatanu ir draugi un agrāk spēlēja kopā "Lens" rindās.Šajā sezonā Lakūrs aizvadīja 20 spēles un guva divus vārtus.

Kadera Manganes noteikumu pārkāpums

Izmantotie resursi:
lequipe.fr

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-03-22 11:32, pirms 16 gadiem
tramvajs- rakstīja: kuces dels tas nigers
labi ka tu esi normals...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-03-22 11:34, pirms 16 gadiem
ārprāts, kā kāja saliecās!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 11:34, pirms 16 gadiem
tramvajs- rakstīja: kuces dels tas nigers
pie ka vainiga maete?

  +5 [+] [-]

, 2009-03-22 11:35, pirms 16 gadiem
Nu jā, čaļi vēl draugi... Protams, ka ne jau apzināt viņš to darīja, un Mangane arī drošvien rītīgi sūdī*i jūtās..

  +6 [+] [-]

, 2009-03-22 11:45, pirms 16 gadiem
Briesmīga trauma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 11:51, pirms 16 gadiem
OncleSam rakstīja: Izskatījās ka nēģerēns izklupienu taisīja cerot uz tīru bumbu, pārāk ātri notikās viss - trāpija tikai kājai.
Baigi nelaimīgi - ticu ka lai nu kam, bet bijušajam komandas biedram neko tādu negribētu nodarīt.
Bet nu - ja nespēj nospēlēt tīri bumbā - paliec kājās.
Par šādiem pārkāpumiem jādod mēneša diskvalifikācija - tas izskaustu šos sliding tackle - pārāk bieži gadās traumas.
Protams, ka tas tīšām nebija, bet nu ar izklupienu nokavēja, un, lūk, sekas.
Ja par diskvalifikācijām. Esmu šādas sistēmas piekritējs - ja tu salauz kāju, nespēlēsi tikpat ilgi, cik cietējs. Citādi Eduardo izlaida gadu (precīzi neatceros),a otram, šķiet, trīs spēļu diskābelis bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 12:27, pirms 16 gadiem
Ļoti līdzīgi Eduardo, tikai šim varētu nebūt tik sāpīgi, jo Eduardo bija pašā potītes locītavā un salauza kāju ar visām saitēm utt, bet šeit, laikam, saites utt netraumējās, ceru uz ātru atveseļošanos. Izskatījās jau nenormāli sāpīgi, tieši ar buču cieto papēdi pa to sāpīgo vietu Man patīk tiesnešu sistēma, ja salauž kāju, tad automātiski jādod sarkanā, ko tiesneši arī dara kājas lūzuma gadījumos, jo reāli šādā situācijā ar mazākām sekām būtu tikai dzeltenā! Es arī esmu par to lai neatgriežas laukumā tikpat ilgi, cik nespēlēs cietējs. Vai arī vienkārši 6-12 mēnešu BANu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 12:48, pirms 16 gadiem
uuuij.. smags skats

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 16:51, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Protams, ka tas tīšām nebija, bet nu ar izklupienu nokavēja, un, lūk, sekas.
Ja par diskvalifikācijām. Esmu šādas sistēmas piekritējs - ja tu salauz kāju, nespēlēsi tikpat ilgi, cik cietējs. Citādi Eduardo izlaida gadu (precīzi neatceros),a otram, šķiet, trīs spēļu diskābelis bija.
Jaa, gads pret trim speeleem, t.i. kaadas 2-3 nedeeljas, cik aatri tur pagaaja taas 3 speeles Birmingemai, nezinu!
Protams, taa kaa ir tagad, tas nav normaali! Piemeeram, Skoulzs par volejbola speeleeshanu sanjem tikpat cik kaajas lauzeejs, kursh izsleedz speeleetaaju uz gadu un apdraud vispaar speeleetaaja karjeru (un ne tikai karjeru, bet, iespeejams, arii visu turpmaako dziivi). Neatceros vairs kaa te tika staastiits, bet Aliadiere sev sarunaaja 4 speelju banu. Tikai kko pasakot! Kur logjika? Runaashana ir smagaaks paarkaapums nekaa kaajas lauzshana, savukaart kura ir tikpat nenoziimiigs paarkaapums kaa bumbas aizskarshana ar rokaam! DQ ilgumi to tikai apstiprina... skumji, bet fakts!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 17:10, pirms 16 gadiem
Gunner, tieši tā. Ja patiesi grib izskaust šādus padkatus, tad vajag banot uz nenormāliem termiņiem. Tiesa, ļoti rūpīgi vajag izanalizēt, vai tiešām bijusi apzināti rupja spēle vai tomēr tas savainojums bijis vairāk nelaimīga apstākļu sakritība. Piemēram, tam čalim, kas Eduardo kātos iebrauca, es dotu vismaz pussezonas diskābeli.

     [+] [-]

, 2009-03-22 17:42, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Gunner, tieši tā. Ja patiesi grib izskaust šādus padkatus, tad vajag banot uz nenormāliem termiņiem. Tiesa, ļoti rūpīgi vajag izanalizēt, vai tiešām bijusi apzināti rupja spēle vai tomēr tas savainojums bijis vairāk nelaimīga apstākļu sakritība. Piemēram, tam čalim, kas Eduardo kātos iebrauca, es dotu vismaz pussezonas diskābeli.
Tieshi taa, savaadaak jau ir - 3 speeles un turpinaam lauzt taalaak, 3 speeles, turpinaam lauzt taalaak... ko dod 3 speelju bans? Neko!

Nu par to analizeeshanu gruuti teikt vai to maz var izanalizeet, piem., seit - no vienas puses, draugs pretii un meegjinaajums atnjemt bumbu! No otras puses - kaada velna peec taisiit tackle, ar taisnu kaaju, noveeloti un no tik liela attaaluma, ka knapi vari aizsniegt pretspeeleetaaja kaaju, kur nu veel atguut possesion paar bumbu.

Veel jau arii pastaav taadas attaisnoshanaas kaa "vinjs jau ir mieriigs speeleetaajs, nekad nebuutu uz neko taadu speejiigs, taa vnk sanaaca..."! Taa tas bija Eduardo gadiijumaa.

Un, manupraat, jaaizskauz probleema veel dziljaak, proti, jaasoda (kautvai ar taam pashaam 3 speeleem pietiks) arii potenciaalie kaajas lauzshanas gadiijumi! Jo kaa tad tas viss notiek - vienreiz paveicaas, otreiz paveicaas, treshajaa reizee vairs nee! Cik jau nav redzeeti gadiijumi, kad atliek vien nopuusties redzot videoatkaartojumu un iedomaaties "Tas bija tuvu"! Biezhi vien taados gadiijumos nekas netiek dariits, nekaada kartiite! Taadas epizodes tieshi vairo paarlieciibu citos, ka var maukt kaatos kaa vien ienaak praataa.
Uzskatu, ka arii shaadi gadiijumi, kuri nebeidzas tragjiski ir jaasoda bargi. Ja nemaaki savlaiciigi izklupt, tad njem un shajaa piespiedu briivlaikaa iemaacies normaali to dariit! Un nesagandee citiem cilveekiem dziivi, sava tizluma pieskaariena deelj!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 17:50, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Tieshi taa, savaadaak jau ir - 3 speeles un turpinaam lauzt taalaak, 3 speeles, turpinaam lauzt taalaak... ko dod 3 speelju bans? Neko!

Nu par to analizeeshanu gruuti teikt vai to maz var izanalizeet, piem., seit - no vienas puses, draugs pretii un meegjinaajums atnjemt bumbu! No otras puses - kaada velna peec taisiit tackle, ar taisnu kaaju, noveeloti un no tik liela attaaluma, ka knapi vari aizsniegt pretspeeleetaaja kaaju, kur nu veel atguut possesion paar bumbu.

Veel jau arii pastaav taadas attaisnoshanaas kaa "vinjs jau ir mieriigs speeleetaajs, nekad nebuutu uz neko taadu speejiigs, taa vnk sanaaca..."! Taa tas bija Eduardo gadiijumaa.

Un, manupraat, jaaizskauz probleema veel dziljaak, proti, jaasoda (kautvai ar taam pashaam 3 speeleem pietiks) arii potenciaalie kaajas lauzshanas gadiijumi! Jo kaa tad tas viss notiek - vienreiz paveicaas, otreiz paveicaas, treshajaa reizee vairs nee! Cik jau nav redzeeti gadiijumi, kad atliek vien nopuusties redzot videoatkaartojumu un iedomaaties "Tas bija tuvu"! Biezhi vien taados gadiijumos nekas netiek dariits, nekaada kartiite! Taadas epizodes tieshi vairo paarlieciibu citos, ka var maukt kaatos kaa vien ienaak praataa.
Uzskatu, ka arii shaadi gadiijumi, kuri nebeidzas tragjiski ir jaasoda bargi. Ja nemaaki savlaiciigi izklupt, tad njem un shajaa piespiedu briivlaikaa iemaacies normaali to dariit! Un nesagandee citiem cilveekiem dziivi, sava tizluma pieskaariena deelj!
Pilnīgi nepiekrītu. Jebkurā spēlē ir vismaz 5-10 tavas kategorijas izklupieni, tad jau moš uzreiz beidzam spēlēt futbolu, pārveidojam futbola stadionus par hokeja/basketbola arēnām un aizliedzam to sportu, ne? Aizmirsti par tādu variantu, tā nekad nebūs un nevajag arī JA soda, tad soda tikai tamlīdzīgos iznākumos, BET BARGI!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 18:14, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu. Jebkurā spēlē ir vismaz 5-10 tavas kategorijas izklupieni, tad jau moš uzreiz beidzam spēlēt futbolu, pārveidojam futbola stadionus par hokeja/basketbola arēnām un aizliedzam to sportu, ne? Aizmirsti par tādu variantu, tā nekad nebūs un nevajag arī JA soda, tad soda tikai tamlīdzīgos iznākumos, BET BARGI!!!!!
Nu tad visus arii sodam, lai iemaacaas speeleet. Neredzu nekaadu jeegu sodiit kaajas lauzshanas, ja potenciaalaas kaaju lauzshanas tiek atstaatas pilniigi bez soda! Un pieci, desmit taadi nu gan nav speelee, bet itin biezhi speelees taadi ir gan! Nerunaaju jau par katru sodu, peec kura speeleetaajs vaartaas pa zemi, bet gan par taadiem, kuri ir praktiski taadi pashi kaa kaaju lauzshanas, t.i., kur speeleetaajam paveicas, ka pretinieks nav iebraucis kaatos 1-2 cm augstaak, zemaak, kas atkal noziimeetu kaajas salauzshanu! Un nepiecieshamiibu peec taviem "bargajiem sodiem"!

Panjemsim piemeeru aarpus sporta! Vajadzeetu saakt domaat, ka kkas ar ielas liikumu nav kaartiibaa jau laiciigi vai arii pagaidiit, kameer tajaa avaree paardesmit mashiinu un bojaa iet vairaaki cilveeki? Sodiit cilveeku par siiko huligaanismu vai labaak pagaidiit, kameer vinjs aplaupa banku? Ruupeeties par beerna droshiibu vai pagaidiit, kameer vinjs pazuud bez veests?
Protams, viss shitais ir nedaudz paarspiileeti teikts, bet zinaama liidziiba tajaa ir - riikoties nekaveejoties vai tomeer pagaidiit, kameer taas kaajas tiks lauztas masveidaa un tikai tad saakt domaat "Kaapeec taa?"!
Saprotu, ka tev patiik asa speele, bet arii tajai ir savas zinaamas robezhas! Tie, kas taas nejuut, tiem ir jaasanjem sods! Un nevajag gadiit smagas traumas, jaariikojas arii shajos traumeeshanas meegjinaajumos!

     [+] [-]

, 2009-03-22 18:40, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: jaariikojas arii shajos traumeeshanas meegjinaajumos!
Tieši tā- bet nejau katrā asajā epizodē. Ja redz, ka apzināti traumēt cenšas, tad jā, bet nejau katrā momentā!

     [+] [-]

, 2009-03-22 19:17, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Tieši tā- bet nejau katrā asajā epizodē. Ja redz, ka apzināti traumēt cenšas, tad jā, bet nejau katrā momentā!
Nu bet par to arii es runaaju ieprieks! Ne praataa nenaaca taads variants, ka jaadod par katru paarkaapumu!