Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Ukraina papildlaika beigās pieveic Zviedriju un pirmoreiz iekļūst EČ 1/4 finālā

Ukraina papildlaika beigās pieveic Zviedriju un pirmoreiz iekļūst EČ 1/4 finālā
Foto: Pool via REUTERS/Scanpix

UEFA Eiropas čempionāta ceturtdaļfinālā iekļuvusi Ukrainas futbola izlase, kas papildlaikā ar 2:1 izcīnīja uzvaru pār Zviedriju, sasniedzot savu labāko rezultātu Eiropas čempionātos neatkarīgās valsts vēsturē.

Ukraina grupu turnīrā uzvarēja tikai vienā no trim spēlēm un no grupas izkļuva kā trešās vietas īpašniece, taču ar uzvaru astotdaļfinālā Andrija Ševčenko vadītā izlase parūpējusies, ka pirmoreiz iekļuvusi Eiropas čempionāta astotniekā. Ceturtdaļfinālā būs jāspēlē pret Angliju, lai sasniegtu visu laiku labāko rezultātu, jo pagaidām šis gods vēl pieder Ukrainas paveiktajam 2006. gadā, kad tā sasniedza Pasaules kausa izcīņas ceturtdaļfinālu.

Savukārt zviedriem turnīrs beidzies līdz ar savu pirmo zaudējumu. Zviedri tā arī ne reizi šajā turnīrā nezaudēja pamatlaikā, spēja iegūt pārsteidzošu pirmo vietu savā apakšgrupā, taču šodienas mačā Glāzgovā tas laimi nenesa.

Ukrainai mača sākumā bija lieliska iespēja izvirzīties vadībā, taču to novērsa Zviedrijas vārtsargs Robins Olsens, atvairot bumbu no tuvas distances. Taču 27. minūtē Oleksijs Zinčenko uzreiz no gaisa trāpīja tik spēcīgu sitienu, ka Olsens, lai arī ar roku aizskāra bumbu, nespēja to kavēt no nonākšanas vārtos. Zinčenko līdz ar to kļuva par jaunāko spēlētāju (24 gadi), kurš guvis vārtus Ukrainas sastāvā EČ finālturnīrā.

Zviedrijai puslaika turpinājumā izdevās izveidot vairākus uzbrukumus, un tas noveda pie neizšķirta. 43. minūtē sitienu veica Emils Fošberjs, un bumba pēc rikošeta nonāca vārtos, atjaunojot līdzsvaru rezultātā. Ar piespēli Fošberjam šajā situācijā izcēlās tehniskais uzbrucējs Aleksandrs Isaks.

VIDEO: "Euro 2020" pēdējā astotdaļfinālā Ukraina izrauj uzvaru papildlaika izskaņā

Otrajā puslaikā Zviedrija pārņēma iniciatīvu, taču ukraiņi atbildēja ar ļoti bīstamu uzbrukumu, kurā Sidorčuks trāpīja pa vārtu stabu. Tiesa, burtiski minūti vēlāk ar to pašu atbildēja Zviedrija, kad ātrajā uzbrukumā lieliski nospēlēja Isaks, atspēlēja Fošberjam, kurš savukārt centās trāpīt tālajā apakšējā stūrī, bet tomēr trāpīja pa stabu.

Skaties Euro 2020 tiešraides Go3, TV6 un 3+

Ukrainas vārtu konstrukciju Fošberjs 69. minūtē norībināja vēlreiz, šoreiz to paveicot pēc vairāku aizsargu apspēlēšanas un veicot tālsitienu, kurā Ukrainas vārtsargs Buščans varēja tikai noskatīties un pateikties, ka bumba trāpa pa vārtu pārliktni. Pamatlaika pēdējās minūtēs vārtsargiem tik daudz iesaistīties spēlē vairs nenācās, un viss nonāca līdz papildlaikam.

Arī papildlaika sākumā risinājās piesardzīga spēle, taču 98. minūtē zviedru spēlētājs Danielsons pārdroši nospēlēja izklupienā, ar taisnu kāju spēcīgi ietriecoties Besedina kājā. Besedinu nācās nomainīt, kamēr Danielsonam pēc VAR iesaistīšanās tika piespriesta sarkanā kartīte.

Vairākumā Ukraina tāpat nemetās ar visiem spēkiem uz priekšu, taču pārņēma iniciatīvu, un Zviedrijai neizdevās izturēt līdz pēcspēles sitieniem. Papildlaika kompensācijas laika pirmajā minūtē Zinčenko veica centrējumu soda laukumā, kur brīvu pozīciju sev izkārtoja uz maiņu nākušais Artjoms Dovbiks, kurš raidīja bumbu vārtos. Tie viņam bija pirmie vārti izlasē. Zviedrijai atlika tikai pāris minūtes, lai mēģinātu izglābties, taču mazākumā spēku vairs nepietika.
Ceturtdaļfinālā Ukraina spēlēs pret Angliju, šī spēle notiks trešajā jūlijā Romā.

Zviedrija - Ukraina 1:2 (1:1, 0:0)
Vārti: Fošberjs 43` - Zinčenko 27`, Dovbiks 120+`
Noraidījumi: Danielsons 98`
Brīdinājumi: Kuluševskis, Fošberjs - Jarmolenko, Dpvbiks
Zviedrija: Olsens, Lustigs (Krafts 83`), Lindelēvs, Danielsons, Augustinsons (Bengtsons 83`), Lāšons (Klāsons 97`), Ekdāls, Olsons (Hēlanders 101`), Fošberjs, Kuluševskis (Kvaisons 97`), Isaks (Berjs 97`).
Ukraina: Buščans, Karavajevs, Krivcovs, Zarabnijs, Matvijenko, Stepaņenko (Makarenko 94`), Sidorčuks, Zinčenko, Jarmolenko (Dovbiks 106`), Jaremčuks (Besedins 91`, Cigankovs 101`), Šaparenko (Malinovskis 61`).
Galvenais tiesnesis: D. Orsato (Itālija).

''Euro 2020'' astotdaļfināli

PārisDatums
Velsa - Dānija0:4
Itālija - Austrija2:1
Nīderlande - Čehija0:2
Beļģija - Portugāle1:0
Horvātija - Spānija3:5
Francija - Šveice3:3; 4:5 11 m s.s.
Anglija - Vācija2:0
Zviedrija - Ukraina1:2 P

, 2021-06-30 00:39, pirms 4 gadiem
Traka spēle
, 2021-06-30 00:39, pirms 4 gadiem
Slava varoņiem! Slava Ukrainai!! Jāāāā!!!
, 2021-06-30 00:39, pirms 4 gadiem
Slava Ukrainai! Slava Varoņiem!
Ui, kādi malači hoholi!
Slēpts komentārs: disciplīns
, 2021-06-30 00:39, pirms 4 gadiem
Gaidāmi interesanti ceturtdaļfināli
, 2021-06-30 00:40, pirms 4 gadiem
krievu bomāriem sēru diena
, 2021-06-30 00:41, pirms 4 gadiem
SLAVA UKRAINAI! Beidzot kaut kas pozitīvs! Uzvaras gols konča !!!
, 2021-06-30 00:41, pirms 4 gadiem
Ukraina malači, bet ceru, ka zilie liberasti nesāks šo panākumu politizēt
, 2021-06-30 00:41, pirms 4 gadiem
Ko lai saka - var apsveikt angļus ar pusfinālu. Arī zviedriem izredzes nebūtu lielas, bet tās vismaz būtu.
Šī spēle gāja uz 11 m sēriju, bet visu izšķīra noraidījums. Dažreiz futbols ir neloģisks - tu it kā nospēlē bumbā, bet sanāk šaušalīgs pārkāpums...
, 2021-06-30 00:44, pirms 4 gadiem
čoržovs rakstīja: Ko lai saka - var apsveikt angļus ar pusfinālu. Arī zviedriem izredzes nebūtu lielas, bet tās vismaz būtu.
Šī spēle gāja uz 11 m sēriju, bet visu izšķīra noraidījums. Dažreiz futbols ir neloģisks - tu it kā nospēlē bumbā, bet sanāk šaušalīgs pārkāpums...
Nesteigtos sveikt angļus, jo hoholi spēlē pret Nīderlandi parādīja, ka tā ir komanda ar raksturu. Tajā spēlē ne tuvu nav viss skaidrs
, 2021-06-30 00:45, pirms 4 gadiem
loti priecajos ka ukraina tomer beigas nospieda zviedru autobusu loti simpatiska komanda, ceru ka uzvares angliju
Slēpts komentārs: Swordsman
, 2021-06-30 00:47, pirms 4 gadiem
Slava ukrainai, malaci. par Ukrainu!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2021-06-30 00:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesteigtos sveikt angļus, jo hoholi spēlē pret Nīderlandi parādīja, ka tā ir komanda ar raksturu. Tajā spēlē ne tuvu nav viss skaidrs
Nu labi, futbolā nekad viss nav skaidrs par 100%. Bet ukraiņiem emocionālais maksimums jau ir sasniegts, un bez tā pret angļiem nekas nespīd.
, 2021-06-30 00:48, pirms 4 gadiem
mjā, ko dara izloze...Francija, Vācija, Portugāle, Nīderlande ir mājās, bet Ukraina iet tālāk...izloze ir veiksme!
...un nesaku ne pieci, ka var pieveikt Angliju Romā, jo angļi pirmo reizi izbrauks no komforta zonas savā valstī uz Itāliju, kamēr ukraiņiem ceļot šā čempja laikā ir pierasta lieta...
Vēl bija tā slavenā padomju laika multene, kad ukraiņu kazaki pieveic angļus futbolā!
, 2021-06-30 00:50, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tupa, garlaicīga, viduvēja līmeņa bakstīšanās no abu komandu puses.
Plus priekš "rūdītiem" austrumeiropiešiem padaudz pa zemi vārtījās.
Forsberga dzeltenā vien ko vērta, ar roku pa plecu trāpīja, čalis saķer ģīmi, izkauc dzelteno.
, 2021-06-30 00:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesteigtos sveikt angļus, jo hoholi spēlē pret Nīderlandi parādīja, ka tā ir komanda ar raksturu. Tajā spēlē ne tuvu nav viss skaidrs
Nīderlande atbaidoši spēlēja pārejās no uzbrukuma aizsardzībā, kas pie de Būra nepārsteidza. Šaubos, vai angļi to pieļaus.
, 2021-06-30 00:52, pirms 4 gadiem
man prieks par UKR
, 2021-06-30 00:55, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: mjā, ko dara izloze...Francija, Vācija, Portugāle, Nīderlande ir mājās, bet Ukraina iet tālāk...izloze ir veiksme!
...un nesaku ne pieci, ka var pieveikt Angliju Romā, jo angļi pirmo reizi izbrauks no komforta zonas savā valstī uz Itāliju, kamēr ukraiņiem ceļot šā čempja laikā ir pierasta lieta...
Vēl bija tā slavenā padomju laika multene, kad ukraiņu kazaki pieveic angļus futbolā!
skaidrs ka angļi ir favorīti, bet par komforta zonu ir labs arguments, ukraiņi var ieķerties.....ja fiziski spēs turēt. Jo jau pēc otrās spēles par fizisko sūdzējās
Slēpts komentārs: KuKluxSpirit
, 2021-06-30 00:56, pirms 4 gadiem
čoržovs rakstīja: Nu labi, futbolā nekad viss nav skaidrs par 100%. Bet ukraiņiem emocionālais maksimums jau ir sasniegts, un bez tā pret angļiem nekas nespīd.
Kā zināms apetīte aug ēdot.
Angļi paši arī nebūt nav tik pārliecinoša izlase, lai varētu teikt, ka UA tai spēlē nav variantu. Vienīgais kas UA var patraucēt ir iespējamās n-tās mikro traumas, kuras nespēs pilnībā sadziedēt līdz 1/4. finālam.
, 2021-06-30 00:57, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nu laikam zviedri izpērk taisīgi savu KARMU ka ielaida un saistījās vieglas peļņas iespējās ar hoholu biznesu savā valstī ! uzmest vertības un idealus kur visu 20=to gadsimtu rūpīgi un tradicionāli sargaju un propogandēju viņu senči ... Tagad pat prieks ka viņu bērni savās krutajās savrupmājās un dāčās skaisti izcieš šo vēsturisko zaudējumu, kad viņi berni bizesa vārdā nolēmuši un puslegaliem hoholiem savu valsts biznesu attīstīt
Nedomāju, ka šiem procesiem vispār ir kaut kāds sakars ar to, kas notika laukumā.
Domā, kādam no tiem 22 spēlētājiem kaut kas tāds vispār uztrauc?
, 2021-06-30 00:57, pirms 4 gadiem
march_2k rakstīja: Nīderlande atbaidoši spēlēja pārejās no uzbrukuma aizsardzībā, kas pie de Būra nepārsteidza. Šaubos, vai angļi to pieļaus.
Ko te daudz minēt! Tā spēle visu parādīs.
, 2021-06-30 00:58, pirms 4 gadiem
dakots rakstīja: mjā, ko dara izloze...Francija, Vācija, Portugāle, Nīderlande ir mājās, bet Ukraina iet tālāk...izloze ir veiksme!
...un nesaku ne pieci, ka var pieveikt Angliju Romā, jo angļi pirmo reizi izbrauks no komforta zonas savā valstī uz Itāliju, kamēr ukraiņiem ceļot šā čempja laikā ir pierasta lieta...
Vēl bija tā slavenā padomju laika multene, kad ukraiņu kazaki pieveic angļus futbolā!
Ne tikai izlozei te bija nozīme. Ja ukraiņi uzvarētu austriešus, tad viņi spēlētu at Itāliju. Ukraiņi izskatījās tajā spēle bezspēcīgi (tas gan saprotams, jo vēlāk visi redzējām, kā austrieši nospēlēja ar itāļiem), tad gaidīja divas dienas līdz uzzināja, vai vispar tiek 1/8finālā. Savukārt šajā spēlē pretī zviedru vietā vajadzēja būt spāņiem, tomēr spāņi neuzvarēja savā grupā un pavēra ceļu zviedriem uz it kā vieglāko zaru. Tā, ka es teiktu, te izlozei otršķirīga loma. Pamatā tā ir dažādu apstākļu sakritība un fortūna.
, 2021-06-30 01:00, pirms 4 gadiem
march_2k rakstīja: Nedomāju, ka šiem procesiem vispār ir kaut kāds sakars ar to, kas notika laukumā.
Domā, kādam no tiem 22 spēlētājiem kaut kas tāds vispār uztrauc?
Tu ko, zviedri zaudēja tieši tāpēc. Lai arī kas tas būtu, ko viņš tur sarakstīja.
, 2021-06-30 01:03, pirms 4 gadiem
Nu gan traki laba spēle, Zviedri gan nolēja ūdeņus, bija jāņem spēle, taču Ukraina malači, pēc neizteiksmīgas un briesmīgas spēles grupu turnīra pēdējā spēlē, likās, ka komanda nebūs spējīga pārvarēt šo kārtu, taču parādīja raksturu. Cerams trauma nebūs pārāk smaga ukrainas spēlētājam.
, 2021-06-30 01:06, pirms 4 gadiem
Vienmēr paturu prātā 2004. gada EČ, kur iespējamai Grieķijas uzvarai, labākā gadījumā, ticēja tikai paši grieķi. Kāpēc gan lai arī šajā EČ nenotiktu kāds brīnums?
, 2021-06-30 01:07, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Ne tikai izlozei te bija nozīme. Ja ukraiņi uzvarētu austriešus, tad viņi spēlētu at Itāliju. Ukraiņi izskatījās tajā spēle bezspēcīgi (tas gan saprotams, jo vēlāk visi redzējām, kā austrieši nospēlēja ar itāļiem), tad gaidīja divas dienas līdz uzzināja, vai vispar tiek 1/8finālā. Savukārt šajā spēlē pretī zviedru vietā vajadzēja būt spāņiem, tomēr spāņi neuzvarēja savā grupā un pavēra ceļu zviedriem uz it kā vieglāko zaru. Tā, ka es teiktu, te izlozei otršķirīga loma. Pamatā tā ir dažādu apstākļu sakritība un fortūna.
Lai nu kā, bet veicas stiprākajam un uzvar stiprākais
Konkrētajā vakarā ukr bija stiprāka
Jā, stabi, pārliktnis
tas viss bija
bet rezultāts uz tablo
, 2021-06-30 01:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienmēr paturu prātā 2004. gada EČ, kur iespējamai Grieķijas uzvarai, labākā gadījumā, ticēja tikai paši grieķi. Kāpēc gan lai arī šajā EČ nenotiktu kāds brīnums?
nav skaidrs tikai kāpēc šādu "brīnumu" vajag..kautkādiem simulēšanas faniem? Es labāk esmu par meistarīgiem, izciliem spēlētājiem, kuri priecē acis ar savu spēli, nevis skatos kautkādu drūmu sišanos caur sviedriem un simulēšanu
Slēpts komentārs: Swordsman
, 2021-06-30 01:40, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieši tā. Lai arī cik tālu ukraiņi tiktu, skaidrs, ka katra kārta viņiem pārvarama tikai ar milzīgu mocīšanos, bakstīšanos un veiksmi. Esmu vienmēr PRET Angliju (izņemot, ja pret krieviem vai varbūt kaut kādiem turkiem), bet nu bļin, skipojam šito un dodiet normālu pusfinālu, kur papriecēt acis. Viss tas slava Ukraina, putin xuilo ir baigi forši, bet tādu mocīšanos pusfinālā redzēt negribu.
Tad jau tu Latvijas spēles neskaties ? Latvija visur mokās un tizlojās
, 2021-06-30 02:03, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieši tā. Lai arī cik tālu ukraiņi tiktu, skaidrs, ka katra kārta viņiem pārvarama tikai ar milzīgu mocīšanos, bakstīšanos un veiksmi. Esmu vienmēr PRET Angliju (izņemot, ja pret krieviem vai varbūt kaut kādiem turkiem), bet nu bļin, skipojam šito un dodiet normālu pusfinālu, kur papriecēt acis. Viss tas slava Ukraina, putin xuilo ir baigi forši, bet tādu mocīšanos pusfinālā redzēt negribu.
Jā, par Ukrainu piekrītu, bet es ļoooti gribētu kādu pārsteigumu finālā. Vai nu no Dānijas vai Šveices. Vai Čehijas, bet tas liekas pavisam neticami.
Slēpts komentārs: Swordsman
, 2021-06-30 02:14, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāds sakars? Latvija mūsējie, kas ir, ar to jāiztiek. Bez tam, nesalīdzini iedzīvotāju resursus.

Padomju futbols vispār ir reti tizls, ja paskatās Eiropas iedzīvotāju skaita listē. ņem dajebkuru valsti un paskaties, kur tā Eiropā ir pēc iedzīvotājiem un tad, kur tā ir pēc futbola. Tā pati Ukraina tak ir lielvalsts, futbols valstī stabili nr 1, pēc iedz skaita blakus Spānijai. No eiropiešu 40+ miljonu FUTBOLA valsts čo ta gribētos sagaidīt kaut ko krietni vairāk, nekā izmocītu izbakstītu 1/4f reizi xuiviņzin cik gados un pielīdzinājumu kaut kādiem brīnumiem. Jebkura sovjetu valsts ir ļoti tizla futbola valsts.
Tad citiem tu neļauj spēlēt tikai ar cīņassparu un kapiņu , bet kad Latvija spēlē tā kad gribās sev izdurt acis tad ir labi jo Latvija ir maza valsts un savējie ? Kaut kā neobjektīvi sanāk
, 2021-06-30 02:21, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tad citiem tu neļauj spēlēt tikai ar cīņassparu un kapiņu , bet kad Latvija spēlē tā kad gribās sev izdurt acis tad ir labi jo Latvija ir maza valsts un savējie ? Kaut kā neobjektīvi sanāk
Es esmu baigi slavējis Latvijas futeni vai kas par lietu? Man īsti nav skaidrs, ko te centies man piešūt un kādas pretrunas sameklēt. Nepatīk man samocītais ukru futenis, kas ir? Nedrīkst?
, 2021-06-30 02:23, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Es esmu baigi slavējis Latvijas futeni vai kas par lietu? Man īsti nav skaidrs, ko te centies man piešūt un kādas pretrunas sameklēt. Nepatīk man samocītais ukru futenis, kas ir? Nedrīkst?
Viss ir labi es tikai jautāju
, 2021-06-30 06:59, pirms 4 gadiem
Dullie Haholi noteikti visus krogus sacēla gaisā. Tā ir dulla tauta.
Bet tādā ziņā malači aizsūtīja rižikus mājās..
, 2021-06-30 07:07, pirms 4 gadiem
Ukraiņi jau ir varoņi ,savas nācijas acīs ,tāpēc pret Angļiem spēlēs bez spiediena un ja izdosies ilgāku laiku neielaist vārtus ... vis var notikt !
, 2021-06-30 07:10, pirms 4 gadiem
arvils rakstīja: Ukraina malači, bet ceru, ka zilie liberasti nesāks šo panākumu politizēt
Drīzāk jau vietējie homofobi tūlīt sāks vaimanāt par to ka ukru vārtu guvējs valkā krūšturi. Ja nu kāds bērns būtu skatījies futbolu un kaut ko tādu ieraudzījis? Bāc, un uzreiz rodas gejs.
, 2021-06-30 07:14, pirms 4 gadiem
Ukraiņi savu iespēju izmantoja,ar ko arī viņus apsveicu.Domāju,ka tagad, jebkurā gadījumā,viņi tiks mājās sagaidīti ka varoņi,jo iekļuvuši Eiropas labāko astotniekā.Tāpēc spēlē pret angļiem nevajadzētu būt lielam spiedienam.Protams,ka angļi būs favorīti,bet par uzvaru viņiem nāksies krietni pacīnīties.
, 2021-06-30 07:14, pirms 4 gadiem
SLAVA UKRAINA!!!! SLAVA GEROJAM!!!!!
, 2021-06-30 07:30, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Ukraiņi savu iespēju izmantoja,ar ko arī viņus apsveicu.Domāju,ka tagad, jebkurā gadījumā,viņi tiks mājās sagaidīti ka varoņi,jo iekļuvuši Eiropas labāko astotniekā.Tāpēc spēlē pret angļiem nevajadzētu būt lielam spiedienam.Protams,ka angļi būs favorīti,bet par uzvaru viņiem nāksies krietni pacīnīties.
Cik atceros angļiem nekad nav gājis labi pret psrs un krieviem un kopumā savoku futbolu.Pirms pāris gadiem ukraiņi vinēja PČ junioriem tā kā nav pārsteigums ,ka viņu izlase sāk līdzināties Ševčenko un Rebrova laika izlasei,lai gan tā laika izlase bija talantīgāka.
, 2021-06-30 08:26, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Cik atceros angļiem nekad nav gājis labi pret psrs un krieviem un kopumā savoku futbolu.
Nu tā, viduvēji

https://www.11v11.com/teams/ukraine...

https://www.11v11.com/teams/russia/...
, 2021-06-30 08:28, pirms 4 gadiem
Milzīgs prieks par Ukrainu.
, 2021-06-30 09:06, pirms 4 gadiem
Redzēs kā ukraiņiem ies tālāk. Bet pagaidām diezgan veiksmīgi tika 1/4 finālā, pēc punktiem kā pēdējie un piedevām pretī dabūja potenciāli iespējami vājākos pretiniekus.
, 2021-06-30 09:43, pirms 4 gadiem
Ukraina kaut kur atgādina šī gada Kanādas Hokeja izlasi It kā lielu megazvjozdu nav, taču liela daļa spēlmaņi tomēr mauc TOP klubos TOP līgās Kanāda Rīgā arī sāka tā, ne visai, laimīga kārtā tika 1/4 finālā, bet galarezultātā paņēma Zeltu To pašu novēlu arī Haholiem!
, 2021-06-30 10:40, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: loti priecajos ka ukraina tomer beigas nospieda zviedru autobusu loti simpatiska komanda, ceru ka uzvares angliju
Nebūtu noraidījuma, visticamāk, visu pagarinājumu šis pats autobuss būtu no ukraiņu puses. Izņemot spēles pirmās 10-15 minūtes, zviedri visu spēli izskatījās krietni simpātiskāk un skaisti kombinēja. Berga/Klāsena duets pagarinājumā vēl krietni apdraudētu ukraiņu aizsardzību. Pat ar visu noraidījumu nesaprotu, kāpēc uzbrukuma smailē atstāja bezjēdzīgi skraidīt tikai nēģerēnu, ja rīcībā bija svaigs un bīstams uzbrukuma trijnieks.
, 2021-06-30 10:53, pirms 4 gadiem
Kāpēc Ukrainas uzbrucējam krūšturis mugura?
, 2021-06-30 10:54, pirms 4 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Ukraina kaut kur atgādina šī gada Kanādas Hokeja izlasi It kā lielu megazvjozdu nav, taču liela daļa spēlmaņi tomēr mauc TOP klubos TOP līgās Kanāda Rīgā arī sāka tā, ne visai, laimīga kārtā tika 1/4 finālā, bet galarezultātā paņēma Zeltu To pašu novēlu arī Haholiem!
Nu gan salīdzināji... komandu ka jebkāda sastāvā, arī bez zvaigznēm, vienmēr ir favorīti ar komandu kura ir vienkārši bez zvaigznēm
, 2021-06-30 10:59, pirms 4 gadiem
portal rakstīja: krievu bomāriem sēru diena
Tu idin cik to Krieviju var pieminet? Tavu mammu izdraza,ka tads naids?
, 2021-06-30 11:17, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieši tā. Lai arī cik tālu ukraiņi tiktu, skaidrs, ka katra kārta viņiem pārvarama tikai ar milzīgu mocīšanos, bakstīšanos un veiksmi. Esmu vienmēr PRET Angliju (izņemot, ja pret krieviem vai varbūt kaut kādiem turkiem), bet nu bļin, skipojam šito un dodiet normālu pusfinālu, kur papriecēt acis. Viss tas slava Ukraina, putin xuilo ir baigi forši, bet tādu mocīšanos pusfinālā redzēt negribu.
tev jāskatās kaut kāda slēgtā superlīga ar 4 TOP izlasēm un jākaifo. Tu nespēj izbaudīt EČ
, 2021-06-30 11:23, pirms 4 gadiem
Maikl rakstīja: Tu idin cik to Krieviju var pieminet? Tavu mammu izdraza,ka tads naids?
tak pietiek paskatīties uz tevi, uzreiz pretīgi kļūst. Nepietiek?
, 2021-06-30 11:25, pirms 4 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Ukraina kaut kur atgādina šī gada Kanādas Hokeja izlasi It kā lielu megazvjozdu nav, taču liela daļa spēlmaņi tomēr mauc TOP klubos TOP līgās Kanāda Rīgā arī sāka tā, ne visai, laimīga kārtā tika 1/4 finālā, bet galarezultātā paņēma Zeltu To pašu novēlu arī Haholiem!
Tā nezvaigžņotā Kanādas izlase bija no pasaules labākās līgas kadriem salasīta
, 2021-06-30 11:26, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tev jāskatās kaut kāda slēgtā superlīga ar 4 TOP izlasēm un jākaifo. Tu nespēj izbaudīt EČ
No vienas Ukrainas pakritizēšanas šādi dīvaini secinājumi?
, 2021-06-30 11:29, pirms 4 gadiem
Prieks par ukraiņiem un Ukrainu. Kara plosītajai valstij šis ir milzīgs sasniegums. Un cerība, ka galu galā viss būs labi. Lai veicas!
, 2021-06-30 11:30, pirms 4 gadiem
Vienā zarā ir ranga 1, 6, 7,13. vieta. Otrā zarā 4,10, 24, 40. vieta.
Ja ņem vērā tikai Eiropas komandas, tad no Eiropas TOP -10 komandām 6 ir ceturtdaļfinālā. Tikai Ukraina (UEFA 16.vieta, FIFA 24) un Čehija (UEFA 22, FIFA 40) ir ārpus Eiropas TOP -10 komandām.
, 2021-06-30 11:30, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: No vienas Ukrainas pakritizēšanas šādi dīvaini secinājumi?
Nekāda sakara tieši ar Ukrainu, es par lasīto turnīra gaitā
, 2021-06-30 12:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Nekāda sakara tieši ar Ukrainu, es par lasīto turnīra gaitā
Acīmredzot kaut ko neatceros, ko tur tā varēja iztulkot, bet nu tā ir, ka baigi neintriģē scenārijs, kad viena komanda bezspēkā aizrāpo līdz 1/2f un tur salūst. Ja arī lemts būt nevienlīdzīgam pusfinālam/finālam, tad tik aiz tā iemesla, ka spāņi nodominē dēļ klases (kā itāļus 2012), nevis, ka viena komanda tur hvz kā ielīdusi un benzīns beidzies.
, 2021-06-30 12:04, pirms 4 gadiem
Tie paši dāņi nemaz nebūtu "top 4 superlīgā", bet spēlē tak super, lai tik soļo uz priekšu.
, 2021-06-30 12:11, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Acīmredzot kaut ko neatceros, ko tur tā varēja iztulkot, bet nu tā ir, ka baigi neintriģē scenārijs, kad viena komanda bezspēkā aizrāpo līdz 1/2f un tur salūst. Ja arī lemts būt nevienlīdzīgam pusfinālam/finālam, tad tik aiz tā iemesla, ka spāņi nodominē dēļ klases (kā itāļus 2012), nevis, ka viena komanda tur hvz kā ielīdusi un benzīns beidzies.
Tu nespēj cienīt un pieņemt turnīru tādu kāds tas ir. Tev vajag visu pēc "pareizās" programmas. Tāpēc saku ka Tev vajag atsevišķias TOP 4 turnīrs, kur nevienas Tavas uzmanības necienīga komanda "neaizrāpos". Vēl ir variants koncentrēties hokejam, tur biežāk kā no grāmatas beigās saliekas.
, 2021-06-30 12:23, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tie paši dāņi nemaz nebūtu "top 4 superlīgā", bet spēlē tak super, lai tik soļo uz priekšu.
čehi arī labi spēlē
, 2021-06-30 12:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tu nespēj cienīt un pieņemt turnīru tādu kāds tas ir. Tev vajag visu pēc "pareizās" programmas. Tāpēc saku ka Tev vajag atsevišķias TOP 4 turnīrs, kur nevienas Tavas uzmanības necienīga komanda "neaizrāpos". Vēl ir variants koncentrēties hokejam, tur biežāk kā no grāmatas beigās saliekas.
Piekrītu, pārsteigumiem ir jābūt, tāds vēss un ieturēts novērotājs arī teiktu, ka LAT 2003.-2004. gadā spēlēja "neskatāmi", bet mēs zinām, kādas emocijas bija, kādi spēki tika izšķiesti. Futbolā reizēm ir forši, ka to smuki un gludi spēlējošo komandu nones "zemes ēdājs-autsaiders".
, 2021-06-30 12:42, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Piekrītu, pārsteigumiem ir jābūt, tāds vēss un ieturēts novērotājs arī teiktu, ka LAT 2003.-2004. gadā spēlēja "neskatāmi", bet mēs zinām, kādas emocijas bija, kādi spēki tika izšķiesti. Futbolā reizēm ir forši, ka to smuki un gludi spēlējošo komandu nones "zemes ēdājs-autsaiders".
Tie švakie nekur nevar tikt, ja paši neuzvar un ja mēslus nesataisa tie lielie, tā tas viss notiek. Formāts ir tāds kāds ir, katra paplašināšanās paplašina šadu scenāriju iespējamību. Tagad ir iespējama potenciālo finālistu klope 1/8 un tiem kam bij jāpaliek grupā duelis 1/4 un tas viss dēl tā ka lielie paši kaut kur aizķeras. Kādam var nepatikt, man gan interesanti. Starp citu ir bijušas garlaicīgas grandu spēles 1/4 un 1/2, autsaideri tur drīzāk iens savu odziņu. Bet pamatdoma tam visam - baudām futeni, nevis čīkstam.