Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristiāns Dilāns

Aizraujošā mačā spāņi kļūdās, izlaiž pārsvaru, taču papildlaikā pieveic Horvātiju

Aizraujošā mačā spāņi kļūdās, izlaiž pārsvaru, taču papildlaikā pieveic Horvātiju
Uzvaras vārtu autors Alvaro Morata. Foto: AFP/Scanpix

''Euro 2020'' līdz šim rezultatīvākajā astotdaļfināla spēlē Spānija pirmajā puslaikā rupji kļūdījās, ieraidot bumbu savos vārtos, atspēlējās, paguva izlaist pārsvaru, bet papildlaikā pēc lieliskām Dani Olmo piespēlēm divreiz iesita un sakāva sīksto Horvātiju ar 5:3 (1:1).

Horvātijas un Spānijas valstsvienības līdz šai spēlei Eiropas čempionātu finālturnīros bija tikušās divreiz. 2012. gadā Polijas pilsētā Gdaņskā spāņi 88. minūtē pēc Hesusa Navasa precīzā raidījuma izrāva panākumu grupu turnīra mačā ar 1:0, savukārt Horvātijas futbolisti revanšējās 2016. gada čempionāta spēlē, kad Ivans Perisičs 87. minūtē guva uzvaras vārtus - 2:1. Tieši Perisičs šīvakara spēlē piedalīties nevarēja, jo pozitīva Covid-19 testa dēļ atrodas pašizolācijā. Abas komandas līdz astotdaļfinālam aizkļuva iepriekšējā Eiropas čempionāta finālturnīrā, taču tur arī savu dalību noslēdza.

''Euro 2020'' grupu turnīrā abas komandas finišēja otrajā vietā - horvāti D apakšgrupā, bet spāņi E grupā. Zlatko Daliča vadītie Horvātijas futbolisti zaudēja angļiem ar 0:1, spēlēja neizšķirti 1:1 pret jau ceturtdaļfinālā iekļuvušo Čehiju, kā arī ar 3:1 sakāva Skotiju. Savukārt spāņi pirmajās divās E apakšgrupas spēlēs cīnījās neizšķirti - 0:0 pret Zviedriju, 1:1 pret Poliju, bet grupu turnīra noslēdzošajā mačā sagrāva Slovākiju ar 5:0.

Mača pirmās 15 minūtes aizritēja bez īpaši bīstamiem momentiem. Luisa Enrikes trenētā komanda, kā jau bija sagaidāms, pārliecinoši kontrolēja bumbu, kā arī vairākkārt to nogādāja soda laukumā, taču ne reizi kāds no uzbrucējiem līdz tai nespēja aizsniegties. Spēles 16. minūtē līdz šim labāko vārtu gūšanas iespēju izniekoja spāņi - Kokē tika izvirzīts labā sitiena pozīcijā aptuveni 11 metrus no vārtiem, bet viņa sitienu atvairīja horvātu vārtsargs Livakovičs.

20. minūtē rupju kļūdu, kas maksāja vārtu guvumu, pieļāva spāņi - Pedri teju no centra atspēlēja komandas vārtu vīram Unajam Simonam, kurš nespēja apstrādāt bumbu, tai ielidojot vārtu tīklā un vadībā izvirzot Horvātiju 1:0. Brīdi vēlāk soda laukumā ielauzās horvātu uzbrucējs Nikola Vlasičs, taču viņa sitiens trāpīja vārtu tīklā no ārpuses. Spāņu apjukums pēc neveiksmīgi ielaistajiem vārtiem turpinājās pāris minūtes. To izmantoja horvāti, kas sāka vairāk kontrolēt bumbu pretinieku laukuma pusē un lūkoja apdraudēt Simona sargāto cietoksni. Vienā tādā epizodē vien nedaudz virs vārtu pārliktņa no 16 metriem sita Mateo Kovačičs.

Tuvojoties puslaika izskaņai, Spānijas valstsvienība atguva pārliecinošu bumbas kontroli un metās atspēlēties. 38. minūtē spāņu spiediens vainagojās panākumiem - Enrikes vadītie vīri uzvērpa karuseli pie horvātu vārtiem, kuri paguva nobloķēt vairākus sitienus, taču epizodi ar šāvienu vārtos noslēdza Pablo Sarabija, panākot neizšķirtu 1:1. Pirmā puslaika noslēdzošajās piecās minūtēs spāņi tika pie vairākiem stūra sitieniem, bet bīstamus momentus neizveidoja.

VIDEO: Astoņu vārtu spēlē Spānija pārspēj horvātus un tiek ceturtdaļfinālā

Otrā puslaika ievadā spēles gaita būtiski nemainījās - spāņi atradās ar bumbu un apņēmīgi saspēlējās, bet horvāti lūkoja aizskriet pretuzbrukumā. 57. minūtē spāņiem izdevās uzlauzt Horvātijas aizsardzību - nepieskatīts flangā palika Ferans Toress, kurš izdarīja centrējumu un pirmais pie bumbas bija Sēzars Azpilikveta, apsteidzot horvātu aizsargu Gvardiolu un ar galvu raidot bumbu vārtos (2:1).

Nonākot iedzinējos, Horvātijas izlasei neatlika nekas cits, kā mēģināt lauzt priekšā stāvošo spāņu sienu. Itin labu izdevību izniekoja Ante Rebičs, kuram norāvās sitiens un ar to viegli tika galā pirmā puslaika antivaronis Unajs Simons. Spānijas pirmajam numuram par neveiksmi izdevās reabilitēties 67. Minūtē, kad pie lieliskas izdevības tika horvātu kreisās malas aizsargs Žoske Gvardiols. Simons nodemonstrēja izcilu reakciju, apturot sarežģītu horvāta sitienu. 72. minūtē pēc standartsituācijas un burzmas vārtu priekšā ar otrajiem vārtiem finālturnīrā izcēlās Alvaro Morata, taču mača arbitrs golu ātri atcēla, jo Turīnas ''Juventus'' ikdienā spēlējošais futbolists atradās pamatīgā aizmugurē. Nepilnas piecas minūtes vēlāk otro reizi spēlē kļūdījās Žoske Gvardiols, kurš, dzerot ūdeni, nogulēja mača atsākšanos un neapturēja Feranu Toresu. Uzbrucējs neviena laukuma spēlētāja netraucēts lika trešo reizi mačā kapitulēt Dominikam Livakovičam - 3:1.

Horvātijas valstsvienība pēc trešajiem ielaistajiem vārtiem rokas nenolaida. Vispirms ļoti labu iespēju panākt jau graujošu trīs vārtu pārsvaru neizmantoja spāņu pussargs Dani Olmo, bet mirkli vēlāk nu jau horvāti izveidoja nekārtības Spānijas vārtu priekšā. Vadībā esošie spāņi varonīgi aizsargājās, taču Horvātijas izlase praktiski iestūma bumbu vārtos - 3:2. Precīzi sita Mislavs Orsičs, taču tiesnesis Čakirs visu pirms sagaidīja ziņojumu no rokas pulksteņa, kas apstiprināja golu.

Aizraujoša bija arī spēles pamatlaika izskaņa - Zlatko Daliča trenētie vīri visiem spēkiem devās uz priekšu. Kompensācijas laika otrajā minūtē vienā šādā uzbrukumā Horvātija sensacionāli izrāva neizšķirtu. Laukumā uz maiņu nākušais un otros vārtus guvušais Mislavs Orsičs devās reidā pa kreiso flangu, raidīja bumbu soda laukumā, kur pirmais pie tās bija 79. minūtē laukumā nākušais Mario Pasaličs, raidot bumbu spāņu cietoksnī un ļaujot komandas biedriem un līdzjutējiem eksplodēt - 3:3. Mača pamatlaika noslēgumā komandas lieki neriskēja, liekot atlikt uzvarētāja noskaidrošanu uz papildlaiku.

Papildlaika pirmā puslaika sākumā izteikti dominēja horvāti, kamēr Spānijas futbolisti izskatījās apjukuši. 92. minūtē lielisks sitiens padevās atspēlēšanās kaldinātājam Orsičam, bet mirkli vēlāk spāņus fantastiski glāba Unajs Simons. Pēc horvātu ofensīvas sekoja Luisa Enrikes vadīto vīru atbilde - vispirms bīstams Dani Olmo sitiens tika bloķēts, taču pēcāk pats ''Leipzig'' futbolists skaisti piespēlēja Alvaro Moratam, kurš apstrādāja bumbu un raidīja to vārtu četrstūrī, atkal izvirzot vadībā Spāniju (4:3). Ilgi nebija jāgaida arī līdz dubultotam spāņu pārsvaram - 103. minūtē Dani Olmo vēlreiz labā pozīcijā atrada komandas biedru. Mikels Ojarzabals veica izrāvienu, saņēma piespēli no Olmo un guva piektos vārtus Spānijas labā - 5:3.

Papildlaika otrā puslaika ievadā vienus vārtus atgūt varēja Ante Budimirs, taču viņa sitiens lidoja vien dažus centimetrus gar labo vārtu stabu, ļaujot spāņiem uzelpot. Otrais puslaiks turpināja ritēt mierīgi, bet 116. minūtē Alvaro Morata nonāca situācijā, kur varēja iesist sestos, kā arī mirkli vēlāk paši spāņi pārkombinējās un neguva vēl vienus vārtus. Spānija fantastiskā spēlē triumfēja ar 5:3.

Ceturtdaļfinālā Luisa Enrikes trenētā Spānijas valstsvienība tiksies pret Francijas un Šveices astotdaļfināla pāra uzvarētāju. Iepriekšējās divas reizes, kad Spānija iekļuva ceturtdaļfinālā, Pireneju pussalā bāzētās valsts izlase kļuva par čempioni.

Horvātija - Spānija 3:5 (1:1)

Vārti: Pedri (s.v.) 20' Oričs 85' Pasaličs 90'+2 - Sarabija 38' Azpilikveta 57' F. Toress 77' Morata 100' Ojarzabals 103'
Brīdinājumi: Brozovičs 73' Čaleta-Čars 84'
Horvātija (4-1-2-3): Livakovičs - Juranovičs (Brekalo 74'), Vida, Čaleta-Čars, Gvardiols - Brozovičs - Modričs (Ivanušecs 113'), Kovačičs (Budimirs 79') - Vlasičs (Pasaličs 79'), Petkovičs (Kramaričs 46'), Rebičs (Oršičs 67')
Spānija (4-3-3): Simons - Azpilikveta, Garsija (P. Toress 71'), Laports, Gaja (Alba 77') - Kokē (Ruiss 77'), Busketss (Rodri 101'), Pedri - F. Toress (Ojarzabals 88'), Morata, Sarabija (Olmo 71')
Galvenais tiesnesis: Džunejs Čakirs (TUR)

Spēles statistika

HorvātijaSpānija
Bumbas kontrole36%64%
Sitieni1223
Sitieni mērķī610
Stūra sitieni18
Aizmugures63
Precīzās piespēles365790
Veiktā distance128.6 km146.2 km

''Euro 2020'' astotdaļfināli

PārisDatums
Velsa - Dānija0:4
Itālija - Austrija2:1
Nīderlande - Čehija0:2
Beļģija - Portugāle1:0
Horvātija - Spānija3:5
Francija - Šveice28.06.
Anglija - Vācija29.06.
Zviedrija - Ukraina29.06.

, 2021-06-28 21:36, pirms 4 gadiem
Biju par horvātiem, bet spāņi objektīvi bija labāki! Tāpat paldies horvātiem par intrigas saglabāšanu līdz beigām!
Slēpts komentārs: IPS Burtkāvis
, 2021-06-28 21:37, pirms 4 gadiem
Lielisks mačs, spāņu vārtsargs spēles MVP - gan sargāja vārtus, gan arī pamanījās vienus iesist
Žēl horvātu!
, 2021-06-28 21:37, pirms 4 gadiem
Lieliska spēle un adekvāts iznākums.
, 2021-06-28 21:39, pirms 4 gadiem
Lieliska izrāde! Paldies horvātiem, spāni bija pārāki.
, 2021-06-28 21:39, pirms 4 gadiem
Meistarība ņēma virsroku ... Paldies komandām par izcilu futbola izrādi !
, 2021-06-28 21:40, pirms 4 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Diemžēl antifutbolam šovakar paveicās
Tagad jācer uz Franciju, lai ceturtdaļfinālā iznes tos bumbotājus
Antifutbolam 10 vārti pēdējās 2 spēlēs. Kas tad tev ir futbols?
, 2021-06-28 21:40, pirms 4 gadiem
Kad Enrike beidzot tiks skaidrībā ar komandas sākumsastāvu un beigs to pēc tam miksēt spēles laikā bez jebkāda iemesla,tad ar komanda nostabilizēsies un nebūs šādi kāpumi un kritumi desmit minūšu laikā no nekā.
, 2021-06-28 21:40, pirms 4 gadiem
Lieliska spēlē un labi vien ir ka Spānija tikai, drīzāk varētu uzvilkt tos Frančus(kuriem protams 1/4 finālā vēl jātiek) nekā Horvāti..
Francija no šīm visām kas palikušas man riebja visvairāk ar āfrikāniem sastāva...
, 2021-06-28 21:41, pirms 4 gadiem
Fantastisks comebacks. Diemžēl papildlaikā neizmantotā izdevība noveda pie zaudējuma. Bet nekas. Paldies puišiem par spēli.
Slēpts komentārs: Swordsman
, 2021-06-28 21:42, pirms 4 gadiem
sword, cik nervus nomierinošās dropes izrāvi?
, 2021-06-28 21:42, pirms 4 gadiem
Neiesit tu, iesit tev - senā taisnība
, 2021-06-28 21:43, pirms 4 gadiem
Malači spāņi!
Varēja jau iztikt arī bez OT, ja pārāk ātri nebūtu noticējuši, ka lieta darīta, un var pārslēgt zemākā ātrumā.
, 2021-06-28 21:44, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Garlaicīgi sabumboja piecus vārtus.

Būs jāiet paskatīties, kepkas jau noteikti uz nezin ko sacerējās pēc pirmajiem

Vispār vislabāk man pat patika tas moments, ka gandrīz visu papildlaika otro pusi kroāti pat netiek pie bumbas, kolosāla saspēle. Jebkurš cits vnk tupa autobusu taisītu un atsistos. A te - filigrāni, kā kaķis ar peli.
nu ej lasi, mēs tur saspamojām
, 2021-06-28 21:44, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Garlaicīgi sabumboja piecus vārtus.

Būs jāiet paskatīties, kepkas jau noteikti uz nezin ko sacerējās pēc pirmajiem

Vispār vislabāk man pat patika tas moments, ka gandrīz visu papildlaika otro pusi kroāti pat netiek pie bumbas, kolosāla saspēle. Jebkurš cits vnk tupa autobusu taisītu un atsistos. A te - filigrāni, kā kaķis ar peli.
Spāņi tā spēlē, lai Morata netiktu pie bumbas
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-06-28 21:45, pirms 4 gadiem
esprets rakstīja: Antifutbolam 10 vārti pēdējās 2 spēlēs. Kas tad tev ir futbols?
visvairāk vārtu, visvairāk momentu, vislielākā bumbas kontrole

Tas tārpiņš ir autobusu fans. Mazas valsts sindroms. So, viņam visa realitāte ir apgriezta. Ja kāds spēlē ar bumbu, tas ir anti. ja bez bumbas - tad savējais, īstais futenis.
, 2021-06-28 21:46, pirms 4 gadiem
Cerams, ka SUI šovakar spēs sagādāt patīkamu pārsteigumu.
, 2021-06-28 21:46, pirms 4 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Diemžēl antifutbolam šovakar paveicās
Tagad jācer uz Franciju, lai ceturtdaļfinālā iznes tos bumbotājus
Laikam citu spēli skatījies - vismaz pēdējās divās spēlēs no antifutbola ne smakas - ātras saspēles, ātri mēģina atgūt bumbu, kas gan arī radīja problēmas otrā galā.
, 2021-06-28 21:46, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: visvairāk vārtu, visvairāk momentu, vislielākā bumbas kontrole

Tas tārpiņš ir autobusa fans. Mazas valsts sindroms. So, viņam visa realitāte ir apgriezta. Ja kāds spēlē ar bumbu, tas ir anti. ja bez bumbas - tad savējais, īstais futenis.
Vispār horvāti iepriekšējos divos turnīros arī daudz spēlēja ar bumbu un vienā tika finālā!
, 2021-06-28 21:47, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: sword, cik nervus nomierinošās dropes izrāvi?
Uztveršu kā retorisku jautājumu
, 2021-06-28 21:48, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār horvāti iepriekšējos divos turnīros arī daudz spēlēja ar bumbu un vienā tika finālā!
ne par horvātiem tieši runāju. Tārpiņš par autobusu kā par futbola mentalitāti. Vienmēr par spāņu konkurentiem, jo tie spēlējot skaistāk
, 2021-06-28 21:48, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Biju par horvātiem, bet spāņi objektīvi bija labāki! Tāpat paldies horvātiem par intrigas saglabāšanu līdz beigām!
spēle bija laba. nebija daudz laika spamot.
tagad par frankiem!
, 2021-06-28 21:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, kā spāņiem tagad noderētu Ansu Fati.
Cerams, ka šis vismaz uz LaLigas sezonu būs atpakaļ.
Izskatās ka trešā operācija beidzot bijusi veiksmīga,pats esot gatavs,bet gaidot tik zaļo gaismu no dakteriem vai atļaus jau pievienoties komandai pirmsezonā.
, 2021-06-28 21:49, pirms 4 gadiem
NilsK rakstīja: Izskatās ka trešā operācija beidzot bijusi veiksmīga,pats esot gatavs,bet gaidot tik zaļo gaismu no dakteriem vai atļaus jau pievienoties komandai pirmsezonā.
Visticamāk, ka atgriešanās process nebūs tik ātrs.
, 2021-06-28 21:50, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: visvairāk vārtu, visvairāk momentu, vislielākā bumbas kontrole

Tas tārpiņš ir autobusu fans. Mazas valsts sindroms. So, viņam visa realitāte ir apgriezta. Ja kāds spēlē ar bumbu, tas ir anti. ja bez bumbas - tad savējais, īstais futenis.
Spāņus apturēs jebkura komanda ar kvalitatīvu, intensīvu augsto presingu. It īpaši, ja būs jaspēlē 9os, nevis 6os.
Pret Franciju tur būs ļoti grūti spāņiem.
Pret Angliju arī būtu pagrūti.
Un arī pret dāņiem, teikšu
, 2021-06-28 21:50, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ne par horvātiem tieši runāju. Tārpiņš par autobusu kā par futbola mentalitāti. Vienmēr par spāņu konkurentiem, jo tie spēlējot skaistāk
Tu spēlē tā, kā tev ļauj pretinieks. Pārējais ir lirika
, 2021-06-28 21:53, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Uztveršu kā retorisku jautājumu
bet nu, nesaki, ka nebija bišk stresiņš papildlaika sākumā, kad horvāti kkādā nesaprotamā veidā neizvirzījās vadībā. un pēc tam uzreiz vēl viens bīstams moments, kas mierīgi varēja realizēties vārtos. kā būtu, ja būtu, protams, bet nez vai spāņi būtu tik kruti, ja horvātiem tas ceturtais būtu iekritis un viņiem būtu jāatspēlējas, nevis otrādi.
, 2021-06-28 21:54, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Spāņus apturēs jebkura komanda ar kvalitatīvu, intensīvu augsto presingu. It īpaši, ja būs jaspēlē 9os, nevis 6os.
Pret Franciju tur būs ļoti grūti spāņiem.
Pret Angliju arī būtu pagrūti.
Un arī pret dāņiem, teikšu
Angļiem vispirms jāuzvar vāciešus.. Un no skatāmības viedokļa daudz labāk būtu Ger - Spa - divas komandas, kas veido uzbrukumus, nevis angļi, kas šajā turnīrā ne paši spēlē, ne pretiniekam ļauj spēlēt.
, 2021-06-28 21:54, pirms 4 gadiem
Piemirsu itāļus pie spāņu slakteriem nosaukt
, 2021-06-28 21:54, pirms 4 gadiem
Spāņi nedaudz padpēlējās ar ugunu viss labs kas labi beidzas!
, 2021-06-28 21:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu ej lasi, mēs tur saspamojām
skatos, ka budamanks atkal aizdirsis ar savām geju tēmām Un nespēj sagremot, ka cilvēkiem tas var but pie vienas vietas
, 2021-06-28 21:56, pirms 4 gadiem
Kāds ir izkaitījis cik golus šogad kopā Morata ir iesitis esot aizmugurē?
, 2021-06-28 21:56, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: visvairāk vārtu, visvairāk momentu, vislielākā bumbas kontrole

Tas tārpiņš ir autobusu fans. Mazas valsts sindroms. So, viņam visa realitāte ir apgriezta. Ja kāds spēlē ar bumbu, tas ir anti. ja bez bumbas - tad savējais, īstais futenis.
Kur pazudi, kad bija par vārdiem jāatbild? Mīzals tipiskais Tārpiņš tev biksēs, mīzal
, 2021-06-28 21:56, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: skatos, ka budamanks atkal aizdirsis ar savām geju tēmām Un nespēj sagremot, ka cilvēkiem tas var but pie vienas vietas
šovakar par citu ko varbūt.
, 2021-06-28 21:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: bet nu, nesaki, ka nebija bišk stresiņš papildlaika sākumā, kad horvāti kkādā nesaprotamā veidā neizvirzījās vadībā. un pēc tam uzreiz vēl viens bīstams moments, kas mierīgi varēja realizēties vārtos. kā būtu, ja būtu, protams, bet nez vai spāņi būtu tik kruti, ja horvātiem tas ceturtais būtu iekritis un viņiem būtu jāatspēlējas, nevis otrādi.
Protams, ka bija stresiņš. Futbolā jau jebkurš var uzvarēt, ne vienmēr stiprākais nospiedīs.
, 2021-06-28 21:57, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: skatos, ka budamanks atkal aizdirsis ar savām geju tēmām Un nespēj sagremot, ka cilvēkiem tas var but pie vienas vietas
Tu tāds pats mīzals kā burts?
, 2021-06-28 21:57, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Angļiem vispirms jāuzvar vāciešus.. Un no skatāmības viedokļa daudz labāk būtu Ger - Spa - divas komandas, kas veido uzbrukumus, nevis angļi, kas šajā turnīrā ne paši spēlē, ne pretiniekam ļauj spēlēt.
Jā. Angļiem būs nedaudz jāatveras arī uzbrukumā pret Vāciju, tas tiesa.
Potenciāls ir liels, jo, atklāti sakot, šobrīd visi potenciālie key džeki Anglijai ir bijuši patiešam pas*dīgi.
Bet nu... kas lēni un slikti uzsāk, beigās dažreiz nonāk pie svinībām. Nebūtu pirmā reize. Katrā ziņā joprojām nebūšu izbrīnīts, ja turpat vien titula pakājē Anglija beigās būs
, 2021-06-28 21:59, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā. Angļiem būs nedaudz jāatveras arī uzbrukumā pret Vāciju, tas tiesa.
Potenciāls ir liels, jo, atklāti sakot, šobrīd visi potenciālie key džeki Anglijai ir bijuši patiešam pas*dīgi.
Bet nu... kas lēni un slikti uzsāk, beigās dažreiz nonāk pie svinībām. Nebūtu pirmā reize. Katrā ziņā joprojām nebūšu izbrīnīts, ja turpat vien titula pakājē Anglija beigās būs
Jāsaka, tā būs ļoti interesanta spēle tieši no rezultāta viedokļa, jo angļiem uzbrukuma nav, bet ir laba aizsardzība, vāciešiem aizsardzība īsti nestrādā, toties brīžiem uzplaiksnī superīgs uzbrukums. Var sanākt gan ļoti rezultatīva spēle, gan nomuļļāšanās līdz pendlēm - un kas tur ir favorīts nav jāstāsta
, 2021-06-28 22:00, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jāsaka, tā būs ļoti interesanta spēle tieši no rezultāta viedokļa, jo angļiem uzbrukuma nav, bet ir laba aizsardzība, vāciešiem aizsardzība īsti nestrādā, toties brīžiem uzplaiksnī superīgs uzbrukums. Var sanākt gan ļoti rezultatīva spēle, gan nomuļļāšanās līdz pendlēm - un kas tur ir favorīts nav jāstāsta
Pendelēm nē!!! 😁🙈
, 2021-06-28 22:00, pirms 4 gadiem
Uģisss rakstīja: Neiesit tu, iesit tev - senā taisnība
Anatolij, Tu ?
, 2021-06-28 22:00, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: skatos, ka budamanks atkal aizdirsis ar savām geju tēmām Un nespēj sagremot, ka cilvēkiem tas var but pie vienas vietas
uz franku spēli vajadzētu čurbanam ar būt klāt
, 2021-06-28 22:01, pirms 4 gadiem
Sarauj Francija, jums ceturtdaļfinālā jāiznes espancu bumbotāji
, 2021-06-28 22:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: uz franku spēli vajadzētu čurbanam ar būt klāt
nav tā, ka viņš nekad nav par frankiem? viņam smaga izvēle tagad. sieriem jau tur ar mellie. tāpēc neparādīsies
, 2021-06-28 22:03, pirms 4 gadiem
Espanci tādi paši simulanti kā tas portugālis
, 2021-06-28 22:11, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cerams, ka SUI šovakar spēs sagādāt patīkamu pārsteigumu.
Šveice ir par švaku lai Frančus uzveiktu
, 2021-06-28 22:11, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Protams, ka bija stresiņš. Futbolā jau jebkurš var uzvarēt, ne vienmēr stiprākais nospiedīs.
Citos sporta veidos vienmēr uzvar stiprākais?
, 2021-06-28 22:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nav tā, ka viņš nekad nav par frankiem? viņam smaga izvēle tagad. sieriem jau tur ar mellie. tāpēc neparādīsies
Vismagāk būs ja franki spēlēs ar beļģiem
, 2021-06-28 22:11, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Spāņus apturēs jebkura komanda ar kvalitatīvu, intensīvu augsto presingu.
To pašu gan saka arī par itāļiem, kam centra aizsargu kopējais vecums ir cik, 70 gadi? Un to ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt.

Praktiski jebkurš no spāņiem ļoti ērti jūtas ar bumbu jebkurā situācijā (bumbas uztveršana no gaisa, bumba kājās utt. - visas sīkās tehnikas nianses izpilda ļoti tīri), ir apveltīts ar ļoti labu spēles izpratni un pieņem laicīgus un pārdomātus lēmumus.
, 2021-06-28 22:13, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vismagāk būs ja franki spēlēs ar beļģiem
1/4 pret beļģiem nāk šī pāra uzvarētāji?
, 2021-06-28 22:15, pirms 4 gadiem
aiziet jautrība
, 2021-06-28 22:16, pirms 4 gadiem
Nu kas par
, 2021-06-28 22:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: 1/4 pret beļģiem nāk šī pāra uzvarētāji?
Beļģi ar itāļiem.
, 2021-06-28 22:16, pirms 4 gadiem
šodienas nevārds ir ambiciozi. jau otrajā spēlē drillē vietā un nevietā. mudaki
, 2021-06-28 22:16, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Citos sporta veidos vienmēr uzvar stiprākais?
Jā, kā likums ta notiek ! Ir kādi 10-maz 20 procenti netaisnības ! Tads bezpreģels un tizlums ka viena komanda totāli dominē visu spēli , trāpa trīs štangas , neiesit pendeli. Bet otra komanda ar vienīgo sitienu spēles laika iesit puszilus vartus un uzvar - tāds murgs nav iedomājams nevienā cita komandu spele pat ne tuvu !
, 2021-06-28 22:16, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: aiziet jautrība
lieliski!
, 2021-06-28 22:16, pirms 4 gadiem
Kurš ir šī turnira spilgtākais atklājums ,kur varētu aiziet uz spēcīgu klubu pēc čempja? Es 100% liktu uz Patrick Schick
, 2021-06-28 22:17, pirms 4 gadiem
opā vardes ielaida
, 2021-06-28 22:17, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: 1/4 pret beļģiem nāk šī pāra uzvarētāji?
Nē. Šī pāra uzvarētāji kaplēs ar spāņiem. Bet pēc tam pusfinālā gan var sanākt franki un beļģi. Tā vienkārši būtu viņam vigsrūtākā spēle, jo pats čīkst par melliem frankiem un melliem lukaku makaku
, 2021-06-28 22:17, pirms 4 gadiem
Lenglē, akdies
Kurš tā sedz
, 2021-06-28 22:18, pirms 4 gadiem
Tā Šveice intresantu maču padarija
, 2021-06-28 22:18, pirms 4 gadiem
Jo interesantāk tagad būs pēc gola jo panesīsies atklataks futbols !
, 2021-06-28 22:18, pirms 4 gadiem
jau 3 spēli pēc kārtas Francija ielaiž pirmā vārtus...
, 2021-06-28 22:19, pirms 4 gadiem
Kamēr drukāju, kad var saskrieties franki un beļģi, franki ielaiž nesūdzos
, 2021-06-28 22:20, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kamēr drukāju, kad var saskrieties franki un beļģi, franki ielaiž nesūdzos
fināls cerams būs melns
, 2021-06-28 22:21, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: šodienas nevārds ir ambiciozi. jau otrajā spēlē drillē vietā un nevietā. mudaki
nu tur skaidrs, ka cilvēks nesen uzgājis un atklājis tādu vārdu, tad nu sākuma atklājuma eiforijas periodā ir jādrillē cik var Bet kur uzvilkto bļāvēju duets šovakar? jautāju gan nekādā gadījumā tādēļ, ka pietrūktu..
, 2021-06-28 22:21, pirms 4 gadiem
Man vienalaga kurš uzvar = neesmu ne par vienu ne otru ! Tik gribu lai uzvar tā komand akur dominē un golus sasit BALTĀS titulrases pārstāvji ! Pagaidām viss iet pec man scenārija
, 2021-06-28 22:21, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Man vienalaga kurš uzvar = neesmu ne par vienu ne otru ! Tik gribu lai uzvar tā komand akur dominē un golus sasit BALTĀS titulrases pārstāvji ! Pagaidām viss iet pec man scenārija
argonauts?
, 2021-06-28 22:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: fināls cerams būs melns
Dānija uzvilks visus mellos finālā uz desas baltās !
, 2021-06-28 22:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: argonauts?
Tad jau drīzāk - alkonauts ! :d
, 2021-06-28 22:23, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Kurš ir šī turnira spilgtākais atklājums ,kur varētu aiziet uz spēcīgu klubu pēc čempja? Es 100% liktu uz Patrick Schick
Leverhūzenes Bayern ir vāja komanda?
Es par "atklājumu" sev sauktu Dolbergu, bet arī viņš nespēlē vājā komandā.
, 2021-06-28 22:24, pirms 4 gadiem
disciplīns rakstīja: nu tur skaidrs, ka cilvēks nesen uzgājis un atklājis tādu vārdu, tad nu sākuma atklājuma eiforijas periodā ir jādrillē cik var Bet kur uzvilkto bļāvēju duets šovakar? jautāju gan nekādā gadījumā tādēļ, ka pietrūktu..
gan jau dzer jēlu olu, lai var spiegt rīt
, 2021-06-28 22:25, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Jā, kā likums ta notiek ! Ir kādi 10-maz 20 procenti netaisnības ! Tads bezpreģels un tizlums ka viena komanda totāli dominē visu spēli , trāpa trīs štangas , neiesit pendeli. Bet otra komanda ar vienīgo sitienu spēles laika iesit puszilus vartus un uzvar - tāds murgs nav iedomājams nevienā cita komandu spele pat ne tuvu !
Kkāda baigā neloģika tev sanāca - citos sporta veidos, kā likums, vienmēr uzvar stiprākais, tikai katru desmito vai pat piekto spēli uzvar vājākie . Ka tik nav tā, ka tajā pašā futbolā tajos pašos 10, max 20% gadījumu uzvar ne favorīts? Nu gluži, kā tu saki, esot citos sporta veidos.
, 2021-06-28 22:25, pirms 4 gadiem
Swordsmans varētu arī izskaidrot spāņu noskrietos 146 kilometrus!
Tur jau fiziskajam jabūt kā nevienam!
, 2021-06-28 22:25, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: gan jau dzer jēlu olu, lai var spiegt rīt
Es līdz šim domāju ka jēlu olu dzer lai labāk stāvētu !
, 2021-06-28 22:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kkāda baigā neloģika tev sanāca - citos sporta veidos, kā likums, vienmēr uzvar stiprākais, tikai katru desmito vai pat piekto spēli uzvar vājākie . Ka tik nav tā, ka tajā pašā futbolā tajos pašos 10, max 20% gadījumu uzvar ne favorīts? Nu gluži, kā tu saki, esot citos sporta veidos.
Vispār ir ļoti daudz niču!
, 2021-06-28 22:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kkāda baigā neloģika tev sanāca - citos sporta veidos, kā likums, vienmēr uzvar stiprākais, tikai katru desmito vai pat piekto spēli uzvar vājākie . Ka tik nav tā, ka tajā pašā futbolā tajos pašos 10, max 20% gadījumu uzvar ne favorīts? Nu gluži, kā tu saki, esot citos sporta veidos.
nu ir jau minori sporta veidi, kur uzvar tikai spēcīgākie. visādi florboli, bendiji un citi pseidosporti
, 2021-06-28 22:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu ir jau minori sporta veidi, kur uzvar tikai spēcīgākie.
Tāds skeletons piemēram! Divi profi brauc un viens no tiem arī uzvar
, 2021-06-28 22:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kkāda baigā neloģika tev sanāca - citos sporta veidos, kā likums, vienmēr uzvar stiprākais, tikai katru desmito vai pat piekto spēli uzvar vājākie . Ka tik nav tā, ka tajā pašā futbolā tajos pašos 10, max 20% gadījumu uzvar ne favorīts? Nu gluži, kā tu saki, esot citos sporta veidos.
Pat nezinu kā lai tev pareizi izskaidro ... Bet ar skaitļiem un fatiem un likmēm operējot var pierādīt mierīgi ka futbols ir visneprognozējamākais tomēr stabili !
, 2021-06-28 22:28, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Es līdz šim domāju ka jēlu olu dzer lai labāk stāvētu !
man liekas, ka bij dzirdējis ka kaklam, bet moš ko jaucu. Nu ja šiem no tā arī labāk stāv, lai ir, man nav žēl
, 2021-06-28 22:28, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kkāda baigā neloģika tev sanāca - citos sporta veidos, kā likums, vienmēr uzvar stiprākais, tikai katru desmito vai pat piekto spēli uzvar vājākie . Ka tik nav tā, ka tajā pašā futbolā tajos pašos 10, max 20% gadījumu uzvar ne favorīts? Nu gluži, kā tu saki, esot citos sporta veidos.
Te būtu arī jānodala maču svarīgums - pārbaudes mačos nefavorīta uzvara ir salīdzinoši reālāka, reguļarkās/grupu turnīros nosacīti arī. Savukārt, - īstajos mačos - izslēgšanas spēlēs sākas cita dziesma. Var ņemt gan EČ, gan nesen bijušo hoķa PČ. Kamēr bija grupas tikmēr pa lielākam vai mazākam pārsteigumam bija gandrīz katru dienu. Kā aiziet izslēgšanas mači, viss saiet savās vietās.
, 2021-06-28 22:28, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tāds skeletons piemēram! Divi profi brauc un viens no tiem arī uzvar
es par komandu sporta veidiem tagad domāju nevis šļūkāšanu.
, 2021-06-28 22:28, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Pat nezinu kā lai tev pareizi izskaidro ... Bet ar skaitļiem un fatiem un likmēm operējot var pierādīt mierīgi ka futbols ir visneprognozējamākais tomēr stabili !
Visneprognozējamākais ir sieviešu teniss
, 2021-06-28 22:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu tas ir tāds laiks iekritis, ka neviens nedominē.
Kerbere 2 gadus nevienu turnīru nebija uzvarējusi, bet pirms tam 2GS paņēma
, 2021-06-28 22:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Visneprognozējamākais ir sieviešu teniss
nu tas ir tāds laiks iekritis, ka neviens nedominē.
, 2021-06-28 22:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Visneprognozējamākais ir sieviešu teniss
Tas gan ! Bet mēs šoreiz par komandu sporta veidiem
, 2021-06-28 22:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Volejbols kur jāuzvar seti! Vienu setu uzvari ar 25-20, bet otru zaudē ar 16-25
ja godīgi nemaz nezinu kas tagad volejā darās. rudenī būs EČ finālturnīrs, varēs paskatīties kas tur darās. Latvija tak ar spēlēs?
, 2021-06-28 22:30, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Pat nezinu kā lai tev pareizi izskaidro ... Bet ar skaitļiem un fatiem un likmēm operējot var pierādīt mierīgi ka futbols ir visneprognozējamākais tomēr stabili !
Gan jā, gan nē. Jo futbolam reizē palīdzēs, reizē traucēs, tas, ka tas ir spēlētākais komandu sporta veids pasaulē. Skaitliski būs visvairāk "underdoga" uzvaru vai ničū. Bet tā, kā kopējais skaits arī būs ar atrāvienu lielākais, tad tas viss izlīdzināsies.
+ futeni nevar neskatīties bez toto ēnas. No lielajiem sportiem visnetīrākais.
, 2021-06-28 22:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: argonauts?
Nu nē, bija spamā viens čalis, neatceros ne niku, ne ar ko viņš nodarbojās, bet, ja nemaldos, dzīvoja Zviedrijā jau kādu laiku, šķīries šķiet, bija arī kkādi bērni, visai intelektuāls, bet konservatīvs, liekas kko arī par patiku pret šahu toreiz minēja.
, 2021-06-28 22:32, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu nē, bija spamā viens čalis, neatceros ne niku, ne ar ko viņš nodarbojās, bet, ja nemaldos, dzīvoja Zviedrijā jau kādu laiku, šķīries šķiet, bija arī kkādi bērni, visai intelektuāls, bet konservatīvs, liekas kko arī par patiku pret šahu toreiz minēja.
man Zviedrija sportacentrā asociējas tikai ar akmeņlasi un personvārdu atveidi
, 2021-06-28 22:33, pirms 4 gadiem
Esmu diezgan licis naudu uz futbolu un neiesaku nevienam
Futbols +- ir diezgan prognozējams sports, bet bieži gadās kādas melnās avis, kas izkāpušas no gultas ar kreiso kāju un viu sabojā!
No 22-30 cilvēkiem vienmēr var kādu atrast!
, 2021-06-28 22:33, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man Zviedrija sportacentrā asociējas tikai ar akmeņlasi un personvārdu atveidi
Sportacentrs, taču arīpieder sviedriem
, 2021-06-28 22:33, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Kurš ir šī turnira spilgtākais atklājums ,kur varētu aiziet uz spēcīgu klubu pēc čempja? Es 100% liktu uz Patrick Schick
Denzels Damfrīzs.
Savā pozīcijā jau drīz varētu nokļūt kādā superklubā. Jau šovasar
, 2021-06-28 22:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tāds skeletons piemēram! Divi profi brauc un viens no tiem arī uzvar
Nu es te vairāk par komandu sportiem un tādiem, kuros piedalās vairāk par piecām valstīm (zaipja minētie bendijs un florbols)
, 2021-06-28 22:34, pirms 4 gadiem
Hokejā 2x vairāk cilvēku, bet tur tomēr daudz vairāk atkarīgs no vārtsargu spēles!
, 2021-06-28 22:35, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu nē, bija spamā viens čalis, neatceros ne niku, ne ar ko viņš nodarbojās, bet, ja nemaldos, dzīvoja Zviedrijā jau kādu laiku, šķīries šķiet, bija arī kkādi bērni, visai intelektuāls, bet konservatīvs, liekas kko arī par patiku pret šahu toreiz minēja.
Lūk, lūk ! Jau krietni vien karstāk paliek minēšanas spēlītē !
, 2021-06-28 22:35, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Hokejā 2x vairāk cilvēku, bet tur tomēr daudz vairāk atkarīgs no vārtsargu spēles!
beidz gvelzt muļķibas.
, 2021-06-28 22:36, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Hokejā 2x vairāk cilvēku, bet tur tomēr daudz vairāk atkarīgs no vārtsargu spēles!
Komandā 2x vairāk, bet reizē uz ledus 2x mazāk.
, 2021-06-28 22:37, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Kādā ziņā netīraks ?! :O TOTO :O
Viegli ietekmējams
, 2021-06-28 22:38, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Handbols daudz netīrāks
Kādā ziņā netīraks ?! :O TOTO :O
, 2021-06-28 22:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man Zviedrija sportacentrā asociējas tikai ar akmeņlasi un personvārdu atveidi
Akmeņlasis kopā ar funi dzer tēju, tie nav pieminēšanas vērti kadri. Bet nu, esmu pilnīgi pārliecināta, ka šitas kuklus ir tas pats čalis, bet nu, tā kā man atmiņa ir kā augļu mušai, tad neko vairāk arī neatceros
, 2021-06-28 22:39, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Handbols daudz netīrāks
Neesmu par handbolu baigi informēts, neuzskatu to arī par pasaules top sporta veidu.. Tur ir bijuši analogi gadījumi, kā itāļiem, kad top klubus toto dēļ nācās stumt uz zemākām līgām?
, 2021-06-28 22:39, pirms 4 gadiem
Nepatīk man tas modelis ar 3 aizsargiem.
Reti kurš var to labi "panest". Ne Francijai, ne Holandei neizskatās labi ar to. Principā tiek atņemts spēlētājs vidējai vai uzbrukuma līnijai.
, 2021-06-28 22:41, pirms 4 gadiem
Strikers uz laukuma izskrēja? Man TV neko neradīja.
, 2021-06-28 22:42, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Neesmu par handbolu baigi informēts, neuzskatu to arī par pasaules top sporta veidu.. Tur ir bijuši analogi gadījumi, kā itāļiem, kad top klubus toto dēļ nācās stumt uz zemākām līgām?
Tur vienkārši nav tik daudz naudas, lai to visu izmeklētu
Organizācijas ir nabadzīgas un viegli ietekmējamas
, 2021-06-28 22:43, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Strikers uz laukuma izskrēja? Man TV neko neradīja.
ITV komentētāji pieminēja, bet nerādīja
, 2021-06-28 22:44, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tur vienkārši nav tik daudz naudas, lai to visu izmeklētu
Organizācijas ir nabadzīgas un viegli ietekmējamas
Gribi teikt ka tur baigā nauda likmēs apgrozās ?! Kaut kā ļoti apsaubu kad pat pagrīdes kantoros uz sarunatiem mačiem vairak par pāris štukām izcelsi ...
, 2021-06-28 22:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Akmeņlasis kopā ar funi dzer tēju, tie nav pieminēšanas vērti kadri. Bet nu, esmu pilnīgi pārliecināta, ka šitas kuklus ir tas pats čalis, bet nu, tā kā man atmiņa ir kā augļu mušai, tad neko vairāk arī neatceros
Tak kūklīti domā, droši vien. https://sportacentrs.com/profils/ku...
, 2021-06-28 22:45, pirms 4 gadiem
Es franciski skatos, tik sapratu ka Monsieur uz laukuma izskrejis
, 2021-06-28 22:46, pirms 4 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Tak kūklīti domā, droši vien. https://sportacentrs.com/profils/kuklitis
Atšifreja tad beigu beigas pa visiem kopā !
, 2021-06-28 22:47, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Atšifreja tad beigu beigas pa visiem kopā !
Es jau uzreiz sapratu par ko ir runa, tikai man neprasīja. Apnika, ka mokās
, 2021-06-28 22:50, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tur vienkārši nav tik daudz naudas, lai to visu izmeklētu
Organizācijas ir nabadzīgas un viegli ietekmējamas
cik toto nospēlē naudas mēnesī/gadā?
, 2021-06-28 22:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: cik toto nospēlē naudas mēnesī/gadā?
Vairs kādus 2 gadus nespēlēju, bet šobrīd vācu komandu, lai atsāktu!

Bez spēcīgas komandas nav ko tur darīt
, 2021-06-28 22:54, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vairs kādus 2 gadus nespēlēju, bet šobrīd vācu komandu, lai atsāktu!

Bez spēcīgas komandas nav ko tur darīt
tipa kā Gavrilovam komanda? toto profs
, 2021-06-28 22:54, pirms 4 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Tak kūklīti domā, droši vien. https://sportacentrs.com/profils/kuklitis
Jā jā, kkāds kukulis bija, ja tā saki. it kā baigi necentos atminēt, ja godīgi, tas spams tik senā pagātnē liekas, maz.ko no tā visa atceros, bet tas viens koments kkā saklikšķēja un atcerējos, ka vispār eksistēja tāds kadrs.
, 2021-06-28 22:55, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vairs kādus 2 gadus nespēlēju, bet šobrīd vācu komandu, lai atsāktu!

Bez spēcīgas komandas nav ko tur darīt
A ko tā koamnda dara un kamdēļ tas ir progresīvak un labak neka tikai paļauties pašam uz sevi ?! Ja kāš komanda, tad vai tad parasti nesāk meklēt un apvainot kādu malējo, vainīgo, ķipa streločņiku ?! Tas takš ir cilvēku dabā .,..
, 2021-06-28 23:00, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Akmeņlasis kopā ar funi dzer tēju, tie nav pieminēšanas vērti kadri. Bet nu, esmu pilnīgi pārliecināta, ka šitas kuklus ir tas pats čalis, bet nu, tā kā man atmiņa ir kā augļu mušai, tad neko vairāk arī neatceros
Bija tāds Agris77, kurš bija dambretists.
, 2021-06-28 23:01, pirms 4 gadiem
1. puslaiku paklausījos spēli belaru valodā BEL 5 can, tādu dzirdu 1.x, parasti jau viņi raida lielā brāļa mēlē- reāls rusu un ukru val. sajaukums, bet nedaudz vieglāk saprotama nekā ukru, frančus un msjē šoreiz neieslēdzu
, 2021-06-28 23:02, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tipa kā Gavrilovam komanda? toto profs
Tie jau virslīgas speciālisti
, 2021-06-28 23:03, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: A ko tā koamnda dara un kamdēļ tas ir progresīvak un labak neka tikai paļauties pašam uz sevi ?! Ja kāš komanda, tad vai tad parasti nesāk meklēt un apvainot kādu malējo, vainīgo, ķipa streločņiku ?! Tas takš ir cilvēku dabā .,..
Komanda var aptvert plašāku lauku un ir dziļākas zināšanas par notiekošo! Viens to nevar izdarīt
, 2021-06-28 23:03, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tie jau virslīgas speciālisti
pāraudzis virslīgas līmeni?
, 2021-06-28 23:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pāraudzis virslīgas līmeni?
Virslīga man nav aktuāla, jo es tur neko nezinu
Nevari prognozēt kādus afrikāņus, kas nav nopietni redzēti
, 2021-06-28 23:05, pirms 4 gadiem
Izlēmīgi rīkojas Dešāns
Noņem "lieko" trešo aizsargu Lenglē, uz kura sirdsapziņas ielaistais gols
Un uzliek dribleri Komanu, kurš var uzņemties iniciatīvu, apspēlēt pretinieku 1v1
Atbalstu.

Rabio kreisajā malā aizsardzībā, tur gan varētu būt jautri.
, 2021-06-28 23:08, pirms 4 gadiem
Tādā ziņā veiksmīgākais ir NBA lauciņš, bet tur "pudu sāls" ir jāapēd, lai saprastu procesus!
, 2021-06-28 23:11, pirms 4 gadiem
Tiesnesis lohs francijas-sveices spēle, velk stulbs franchus!!!
, 2021-06-28 23:11, pirms 4 gadiem
Jo tālāk jo trakāk ! Šveice tik kurina virsū bet varžēdaji galīgi nevarīgi paliek ! :O
, 2021-06-28 23:11, pirms 4 gadiem
Ok, menu vārdus atpakaļ 😂
, 2021-06-28 23:12, pirms 4 gadiem
Bleeeeeee
, 2021-06-28 23:12, pirms 4 gadiem
Man gan šķiet ka pārkāpums bija pirms soda laukuma ! Un sekas tik jau bija soda laukumā ! Uzskata pendeli par negodīgu !
, 2021-06-28 23:13, pirms 4 gadiem
kas tur notiek
, 2021-06-28 23:13, pirms 4 gadiem
TAISNĪBA triumfēja ! Nu nebija tur pendeles !!!!
, 2021-06-28 23:13, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Man gan šķiet ka pārkāpums bija pirms soda laukuma ! Un sekas tik jau bija soda laukumā ! Uzskata pendeli par negodīgu !
Arī uzskatu, ka bija jādod brīvsitiens pie pašas līnijas.
, 2021-06-28 23:13, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: TAISNĪBA triumfēja ! Nu nebija tur pendeles !!!!
Acis rokās paņem!!!! Kā tur nebija pendele?

Ok, ok varbūt arī bija uz līnijas
, 2021-06-28 23:14, pirms 4 gadiem
Nezinu, nu tik randomi šitas.viss, aizdomīga epizode, spēle turpinās, jau pie otriem vārtiem aizdomīga epizode, bet pēkšņi izrādās, ka 11m soda sitiens pie otriem vārtiem kkas tur īsti nav pārdomāts līdz galam ar to video sistēmu
, 2021-06-28 23:14, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Acis rokās paņem!!!! Kā tur nebija pendele?
Paņēmu rokās ! Nebij tur pendel - saku vēlreiz ar acīm rokās !
, 2021-06-28 23:15, pirms 4 gadiem
1-1
, 2021-06-28 23:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nezinu, nu tik randomi šitas.viss, aizdomīga epizode, spēle turpinās, jau pie otriem vārtiem aizdomīga epizode, bet pēkšņi izrādās, ka 11m soda sitiens pie otriem vārtiem kkas tur īsti nav pārdomāts līdz galam ar to video sistēmu
Tāpat kā hokeja, līdz pārtraukumam spēles un tad visu izskata 😁
, 2021-06-28 23:15, pirms 4 gadiem
Jāāāāāāāāāāā
, 2021-06-28 23:15, pirms 4 gadiem
Neatceros ,ka tik daudz nerealizētas pendeles ir bijušas kādā no EČ
, 2021-06-28 23:15, pirms 4 gadiem
BENZĪNS ! Uzdedzinaja drusku
, 2021-06-28 23:15, pirms 4 gadiem
Ai ai, man te kaimiņos laikam franči, saka blaut
, 2021-06-28 23:16, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bleeeeeee
tavi sieri paši vainīgi. 1-1 vietā varēja būt 2-0!
, 2021-06-28 23:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tavi sieri paši vainīgi. 1-1 vietā varēja būt 2-0!
Tā jau ir, pasiem vajadzēja iesist
, 2021-06-28 23:16, pirms 4 gadiem
7 pendeles ir nerealizētas šaja EČ😅
, 2021-06-28 23:16, pirms 4 gadiem
Galvenais ka viss iet pēc BALTĀS rases scenārija ! Tā bij Debesu zīme kad Mbapē garām aizlika drusku agrāk !
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
labs 2-1 franki
kas par futeni šodien
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
Nepaspeju ierakstīt, ka Šveice ierīs, jo neielika pendeli, kā francūži jau izlīdzina.
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
kas par choke Šveicei
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
Nu Karims labu darbu izdarija
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
Ai ai ai, kādas 5min...
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
Ha ha, espanciem būs pipec no varenās Francijas
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
Bļin, kā viena neiesista pendele var izmainīt spēli.
, 2021-06-28 23:17, pirms 4 gadiem
Norakstītā vecā degviela pierāda ka pulveris vēl sauss !
, 2021-06-28 23:18, pirms 4 gadiem
Šodien ahujennais futbols, kaifs skatīties.
, 2021-06-28 23:18, pirms 4 gadiem
bļe, atkal nevarēšu aizmigt
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
Olololol

Kas traucēja uzreiz sākt ar 4 aizsargiem līnijā.

Benz protams arī izšķirošs faktors, bet lūk, ko dod extra cilvēks pie pretinieku soda laukuma.
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
Labi, ka Benzemā beidzot izsauca, jo bez viņa franči paši tik 1 iesituši.
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bļin, kā viena neiesista pendele var izmainīt spēli.
Es metu ārā veco matraci, varbūt tev atdot, lai nav jāguļ kastē?
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
Vāks...pirms 3min varēja būt jau ar vienu kāju 1/4finālā, bet tā vietā jau teju bezcerī
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tāpat kā hokeja, līdz pārtraukumam spēles un tad visu izskata 😁
Tur vienīgi vismaz laiku pagriež uz atpakaļu un skata jau laikam tikai iespējamu vārtu guvumu, ne iespējamu pārkāpumu?
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: bļe, atkal nevarēšu aizmigt
Pārāk sapriecajies par futbolu ? 😂
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
2 min no Šveices drošas uzvaras pārvēršās par Franču drošu uzvaru
, 2021-06-28 23:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: bļe, atkal nevarēšu aizmigt
Copa America vai stenlija bundža iemidzinās
, 2021-06-28 23:20, pirms 4 gadiem
Bija jābūt 2:0 Šveicei par labu, bet nē, ierij jau 2:1 🤣
Futbols ir sporta Dievs!!!!!!
, 2021-06-28 23:20, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tur vienīgi vismaz laiku pagriež uz atpakaļu un skata jau laikam tikai iespējamu vārtu guvumu, ne iespējamu pārkāpumu?
Taisnība, sajaucu!
, 2021-06-28 23:20, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: 2 min no Šveices drošas uzvaras pārvēršās par Franču drošu uzvaru
Neizklausās īpaši ''droši''
, 2021-06-28 23:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tur vienīgi vismaz laiku pagriež uz atpakaļu un skata jau laikam tikai iespējamu vārtu guvumu, ne iespējamu pārkāpumu?
LABRĪT ! Hokeja jau sen kā aizmugures treneri pieprasa pārskatīt pie vārtu guvumiem
, 2021-06-28 23:23, pirms 4 gadiem
Elvedi gan visu spēli ļoti cītīgi ir uzmanījis Mbapē un precīzs 1v1
Izņemot to vienu sitienu pēc Pogbas piespēles
, 2021-06-28 23:23, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: LABRĪT ! Hokeja jau sen kā aizmugures treneri pieprasa pārskatīt pie vārtu guvumiem
Te runa bija bišk par kko citu. Esmu no hokeja salīdzinoši atgajusi salīdzinot ar gadiem desmit atpakaļ, bet par to tu tik un tā man mierīgi vari nestāstīt.
, 2021-06-28 23:24, pirms 4 gadiem
Angļu komentētāji saka , ka Comans atdzīvina Frančus ,kad nāk no soliņa kā tas bija ar Payet Euro 2016
, 2021-06-28 23:24, pirms 4 gadiem
Ceru uz vēlvienu atspēlēšanās a la horvātu stilā
, 2021-06-28 23:24, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pārāk sapriecajies par futbolu ? 😂
nu nav te miegainie sižeti
, 2021-06-28 23:25, pirms 4 gadiem
Ja kas Šveici glābs - tad tikai muskuļotais punduris nedašveicietis Šaķiri !
, 2021-06-28 23:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ceru uz vēlvienu atspēlēšanās a la horvātu stilā
neceru! frankiem jāiet tālāk jau pēc pamatlaika!
, 2021-06-28 23:26, pirms 4 gadiem
luck7 rakstīja: Angļu komentētāji saka , ka Comans atdzīvina Frančus ,kad nāk no soliņa kā tas bija ar Payet Euro 2016
Svaigs, enerģisks dribleris protams, ka atsvaidzinās spēli

Ir arī izņēmumi, kā piemēram Dembelē pret Ungāriju.

Akdies, tā bija teju apkaunojošākā ieiešana spēlē uz maiņu, ko jebkad esmu redzējis
Sāka jau cerīgi, uzsita pa stabu
Pēc tam no 6 piespēlēm 5 pretiniekiem kājās

Tika noņemts nost no laukuma pēc uzmainīšanas.
, 2021-06-28 23:28, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Ja kas Šveici glābs - tad tikai muskuļotais punduris nedašveicietis Šaķiri !
Čalim kājas tā kā koka stumbri
, 2021-06-28 23:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: neceru! frankiem jāiet tālāk jau pēc pamatlaika!
Pa momentinam ik pa laikam ir, taka viss var būt
, 2021-06-28 23:33, pirms 4 gadiem
O la la
, 2021-06-28 23:33, pirms 4 gadiem
Laikam noņēma intrigu
Bet nu tā pendele baigi visu sagrieza
, 2021-06-28 23:34, pirms 4 gadiem
skaisti!
, 2021-06-28 23:34, pirms 4 gadiem
Ū, Pogbans pasniedz končas šovakar
, 2021-06-28 23:34, pirms 4 gadiem
Iesildīšanās pirms garlaicīgajiem espanciem. Tēmēklis piešauts, atliks tikai ceturtdaļfinālā sasist lupatu lēveros tos simulantus
, 2021-06-28 23:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Laikam noņēma intrigu
Bet nu tā pendele baigi visu sagrieza
izglāba tevi no copa america skatīšanās
, 2021-06-28 23:36, pirms 4 gadiem
Paši šveicieši sev iedir.. savā zābakā
, 2021-06-28 23:36, pirms 4 gadiem
Nu labi, tā ka džeks savu daļu no galvas ir izbalinājis - tad pieskaitīsim šo pie netradicionālajiem nigeriem un atļausim papriecāties ka viņs arī iesit skaistus vārtus !
, 2021-06-28 23:37, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Paši šveicieši sev iedir.. savā zābakā
Varbūt tomēr siera ritulī ?!
, 2021-06-28 23:37, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nu labi, tā ka džeks savu daļu no galvas ir izbalinājis - tad pieskaitīsim šo pie netradicionālajiem nigeriem un atļausim papriecāties ka viņs arī iesit skaistus vārtus !
ITV komentētāji nupat arī to apspēlēja
Sak, ja šitādus sit, lai nēsā kādu pričeni grib
, 2021-06-28 23:39, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nu labi, tā ka džeks savu daļu no galvas ir izbalinājis - tad pieskaitīsim šo pie netradicionālajiem nigeriem un atļausim papriecāties ka viņs arī iesit skaistus vārtus !
Vēl jau kādam islāms jāpiemin
, 2021-06-28 23:39, pirms 4 gadiem
Aiziet aiziet! HOP SUISSE!
, 2021-06-28 23:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: izglāba tevi no copa america skatīšanās
nevar saprast, 3:2 jau
, 2021-06-28 23:40, pirms 4 gadiem
Bans, nekur tomēr nevarēs aizmigt 😂
, 2021-06-28 23:41, pirms 4 gadiem
Haris neļauj atslābt
, 2021-06-28 23:41, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nevar saprast, 3:2 jau
bliež skaisti šodien. sen jau ar tādu baudu neesmu futeni skatījies
, 2021-06-28 23:41, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bans, nekur tomēr nevarēs aizmigt 😂
Būs miega BANs iekabināts !
, 2021-06-28 23:41, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bans, nekur tomēr nevarēs aizmigt 😂
nu vēl 10 min, 1x atkal jāaizskrien un jāiecentrē
, 2021-06-28 23:42, pirms 4 gadiem
Iepriekšējās spēles scenārijs😂Gaidam.drīzumā 3:3
, 2021-06-28 23:42, pirms 4 gadiem
Es esmu mēms
, 2021-06-28 23:43, pirms 4 gadiem
Nē, neesmu
, 2021-06-28 23:43, pirms 4 gadiem
Neeeeēeeeeeeeee
, 2021-06-28 23:43, pirms 4 gadiem
Pizgets
, 2021-06-28 23:44, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu vēl 10 min, 1x atkal jāaizskrien un jāiecentrē
Piesauci, varbūt vēlreiz vari? 😂
, 2021-06-28 23:44, pirms 4 gadiem
KakA
, 2021-06-28 23:44, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Neeeeēeeeeeeeee
jāāāāāāāāāāā ! Varžēdajiem liktens lēmis šogad ar latinosiem sisties un cerams izrēķināties !
, 2021-06-28 23:44, pirms 4 gadiem
Gavranovičs jau kārtējo golu no aizmugures iesit šajā turnīrā.
, 2021-06-28 23:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piesauci, varbūt vēlreiz vari? 😂
jā, tik tagad bez aizmugures
, 2021-06-28 23:45, pirms 4 gadiem
Gandrīz 3:3😅
, 2021-06-28 23:45, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: jāāāāāāāāāāā ! Varžēdajiem liktens lēmis šogad ar latinosiem sisties un cerams izrēķināties !
1/3 Šveices arī varzadeji
, 2021-06-28 23:45, pirms 4 gadiem
LV arī vajadzētu naturalizēt kādus 4-6 dienvislāvus, tad varbūt kaut kas sanāktu. 6 latviešu Lāčplēši + Balkānu veči, varbūt būtu spēks laukumā
, 2021-06-28 23:48, pirms 4 gadiem
vāks ibio
, 2021-06-28 23:48, pirms 4 gadiem
Tomēr es i mēms
, 2021-06-28 23:48, pirms 4 gadiem
Jaaaaa jaaaaa jaaaaaa
, 2021-06-28 23:49, pirms 4 gadiem
labs
, 2021-06-28 23:49, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 1/3 Šveices arī varzadeji
PIZĢE@ ! :O
, 2021-06-28 23:49, pirms 4 gadiem
Džaka jau atkal parāda, kura pozīcija ir futbola īstais motors 👍
Bauda vērot šādas epizodes no centra pussargiem
, 2021-06-28 23:49, pirms 4 gadiem
NOT AGAIN AAHAAHAHAHAH
, 2021-06-28 23:49, pirms 4 gadiem
URĀĀĀĀ
, 2021-06-28 23:50, pirms 4 gadiem
Tgd esmu gej.s
, 2021-06-28 23:50, pirms 4 gadiem
Nigers padir# bumbu un sierēdāji izlīdzina ! Un es jau noticeju ka BALTĀS RASES atriebības un KARMAS lāsts par BLM šovakar vairs nestrādās ! :O
, 2021-06-28 23:51, pirms 4 gadiem
Kas pie joda šovakar notiek abās spēlēs😂
, 2021-06-28 23:51, pirms 4 gadiem
neticami lidzigs scenarijs
, 2021-06-28 23:51, pirms 4 gadiem
Ouch. Kā tie aizsargi atļāva sevi tā aizvilkt no pozīcijas, ka tādu koridoru atstāja Gavranovičam kur ieskriet.
, 2021-06-28 23:51, pirms 4 gadiem
Bet tāpat joprojām man čuiņiks strādā un saka ka varžēdaji beigās izvilks tomēr !
, 2021-06-28 23:52, pirms 4 gadiem
vēl pārliktnis
, 2021-06-28 23:52, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Bet tāpat joprojām man čuiņiks strādā un saka ka varžēdaji beigās izvilks tomēr !
pārliknis esot zāģa pazīme
, 2021-06-28 23:52, pirms 4 gadiem
Ai, Kantē pašam vajadzēja uzplēst pa kasti
, 2021-06-28 23:53, pirms 4 gadiem
Ak Dievs, kas par spēli. Es jau bez nerviem.
, 2021-06-28 23:53, pirms 4 gadiem
Psc kas par 2 mačiem
, 2021-06-28 23:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vēl pārliktnis
Tamdēļ ka melnās rases pārstāvis sitienu izpildīja ...
, 2021-06-28 23:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pārliknis esot zāģa pazīme
Šajā turnīrā jau n-tās reizes ir redzēts pretējais
, 2021-06-28 23:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pārliknis esot zāģa pazīme
Piekrītu, tu jau golu piesauci, tagad vēl franču zāģi japiesauc.
, 2021-06-28 23:55, pirms 4 gadiem
march_2k rakstīja: Šajā turnīrā jau n-tās reizes ir redzēts pretējais
es jau nesaku ka pats tam ticu, vnk pakaitināju
agrāk to attiecināja uz spēles pārliktni spēle sākuma daļa, pie 0:0
, 2021-06-28 23:55, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pārliknis esot zāģa pazīme
tomēr gulēt neaiziesi
, 2021-06-28 23:55, pirms 4 gadiem
Takoj hokej nam ne nužen
, 2021-06-28 23:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tomēr gulēt neaiziesi
njā
, 2021-06-28 23:56, pirms 4 gadiem
Jāliek vaļā nākamā pudel, ja kāds Šveicē tad iesaku - Dr.Gabs.
, 2021-06-28 23:56, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Takoj hokej nam ne nužen
kur tu hokeju redzi ambāli?/
, 2021-06-28 23:56, pirms 4 gadiem
Kurs vairāk iemauks tas uzvarēs 😂 Defs kā caurgājama sēta šovakar
, 2021-06-28 23:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es jau nesaku ka pats tam ticu, vnk pakaitināju
agrāk to attiecināja uz spēles pārliktni spēle sākuma daļa, pie 0:0
Es jau pats arī par to leģendu katru reizi atceros
Īstenībā pietiekami bieži arī piepildās
, 2021-06-28 23:57, pirms 4 gadiem
­šodienas spēles ir īstas konfektes
, 2021-06-28 23:57, pirms 4 gadiem
Šitā Kantē nekļūs par gada futbolistu 😁😁
, 2021-06-28 23:57, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Jāliek vaļā nākamā pudel, ja kāds Šveicē tad iesaku - Dr.Gabs.
Jā, visiem mājās bāriņā stav rezervē Dakteris Gabs !
, 2021-06-28 23:57, pirms 4 gadiem
Labrīt, jau tūlīt Pēteros
, 2021-06-28 23:57, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: ­šodienas spēles ir īstas konfektes
Piekrītu super.. Tāds futbols ir skatāms, nevis tas ko tur Copa America, kur knapi 1-2 vārtu guvumus var redzēt...
, 2021-06-28 23:58, pirms 4 gadiem
varētu līdz 3 nakti pendeles viņi tur sist
, 2021-06-28 23:58, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: ­šodienas spēles ir īstas konfektes
vienkārši perfekts vakars!
, 2021-06-29 00:00, pirms 4 gadiem
Šitādas divas spēles vienā vakarā bieži neredzēsi...super. Te jau bez kāda nomierinoša līdzekļa neiztikt
, 2021-06-29 00:00, pirms 4 gadiem
Neatceros 14 vārtus vienā vakarā noskatījies
, 2021-06-29 00:01, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Jā, visiem mājās bāriņā stav rezervē Dakteris Gabs !
Tu tādu zini?
, 2021-06-29 00:01, pirms 4 gadiem
Kas pie velna šodien notiek??? Euro divas favorītes pēdējās minūtes izlaiž 2 vārtu pārsvaru + vēl tenisā Marejs no 5-0 pakāš setu 5-7, traks vakars.
, 2021-06-29 00:04, pirms 4 gadiem
Eh, nenokrita bumba pa sitienam Pavāram
, 2021-06-29 00:04, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu tādu zini?
Nē, es zinu tikai Dr. SPIRIT !
, 2021-06-29 00:05, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nē, es zinu tikai Dr. SPIRIT !
Tadu gan es nezinu, šņabis?
, 2021-06-29 00:07, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tadu gan es nezinu, šņabis?
Nē, ņem google tulkotāju palīgā
, 2021-06-29 00:08, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nē, ņem google tulkotāju palīgā
Man Google saka ka tas ir 70% isopropyl alkohols 😂
, 2021-06-29 00:11, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Man Google saka ka tas ir 70% isopropyl alkohols 😂
Atvainojos, pačekoju un sapratu savu kļūdu !
SPIRITS - tā pareizi
, 2021-06-29 00:14, pirms 4 gadiem
KAs ar Bendžu notikās, tā arī nesparatu īsti ... Vai patiesi jau bāka bij pilnībā sausa ?! :O
, 2021-06-29 00:16, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nē, es zinu tikai Dr. SPIRIT !
Tu spēli skaties vai tikai baklažāns, ja esi Latgolā- noprovē šmakovku
, 2021-06-29 00:18, pirms 4 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Atvainojos, pačekoju un sapratu savu kļūdu !
SPIRITS - tā pareizi
Es tā arī neatradu. Spirits jau tāds visaptverošu apzīmējums stiprajiem dzērieniem.
, 2021-06-29 00:19, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tā arī neatradu. Spirits jau tāds visaptverošu apzīmējums stiprajiem dzērieniem.
iespejams domāja spirtu
, 2021-06-29 00:20, pirms 4 gadiem
kurā brīdī Lorris kļuva par Jorisu ??
, 2021-06-29 00:22, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: kurā brīdī Lorris kļuva par Jorisu ??
franciski ta izruna, bet tas nenozime, ka vajag vadities tagad preteji lv labskanibas likumiem un tradicijam. suveizda apmacijis daudzus!!!
, 2021-06-29 00:23, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: kurā brīdī Lorris kļuva par Jorisu ??
Kopš Suzveida LAtvijā kļuva par galveno latviešu valodas ekspertu valstī !
, 2021-06-29 00:23, pirms 4 gadiem
Dubulto l bieži vien izrunā kā j, bet man liekas ka Lloris izrunā ar l burtu...
, 2021-06-29 00:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Dubulto l bieži vien izrunā kā j, bet man liekas ka Lloris izrunā ar l burtu...
https://forvo.com/search/hugo%20llo...

Dzirdu izteiktu LJ
, 2021-06-29 00:27, pirms 4 gadiem
march_2k rakstīja: https://forvo.com/search/hugo%20llo...

Dzirdu izteiktu LJ
Nu tā arī izklausās starp ļ un j
, 2021-06-29 00:29, pirms 4 gadiem
laikam pirmās pendeles būs
, 2021-06-29 00:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: laikam pirmās pendeles būs
Ta izskatās, nervi būs čupā
, 2021-06-29 00:34, pirms 4 gadiem
Visu cieņu šveiciešiem.pēc tās sabrukšanas, kad 2:0 vietā dabūja 1:2, toč negaidīju šādu variantu
, 2021-06-29 00:43, pirms 4 gadiem
gandrīz aizstiepās tādi tupeņi tie komentatori
, 2021-06-29 00:45, pirms 4 gadiem
Aizsargi sit pa devītniekiem kā centra uzbrucēji
, 2021-06-29 00:45, pirms 4 gadiem
lūdzu
, 2021-06-29 00:45, pirms 4 gadiem
jepal
, 2021-06-29 00:46, pirms 4 gadiem
WOW Mbape nolaiž Franciju
, 2021-06-29 00:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: lūdzu
paldies
, 2021-06-29 00:46, pirms 4 gadiem
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Un tieši Mbape aptirsās. Vakars pilnībā izdevies!!!!!!
Kas var būt labāks par šo?????????????????????
, 2021-06-29 00:46, pirms 4 gadiem
Aaaaaaa mans rajons uzsprāga, visi arā
, 2021-06-29 00:47, pirms 4 gadiem
BALTĀS RASES lāsts un Karma tomēr šovakar nostrādāja atkal jau ,,
, 2021-06-29 00:47, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Aaaaaaa mans rajons uzsprāga, visi arā
mašīnas skrāpēt
, 2021-06-29 00:48, pirms 4 gadiem
3:1 ir sliktākais rezultāts kā Basketbolā tā Futbolā
, 2021-06-29 00:50, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: mašīnas skrāpēt
Pārāk inteliģenti šveicieši, drizak nomazgas mašīnas
, 2021-06-29 00:57, pirms 4 gadiem
Prieks par Moratu. Viņš to bija pelnījis. Lai arī saturiski Spānijas spēle nav no tām baudāmākajām, tomēr rezultātu tā kā jau allaž dod. Vārtsargs, protams, monstrs - dzelzs vīrs. Horvātu futbols izskatās norieta posmā. Epizodiski bija super, bet kopumā trūka satura.
, 2021-06-29 01:18, pirms 4 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lai arī saturiski Spānijas spēle nav no tām baudāmākajām
Vispār jau ir gan.
, 2021-06-29 11:19, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Vispār jau ir gan.
pret zviedriem un poļiem ne pārāk
, 2021-06-29 11:25, pirms 4 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: pret zviedriem un poļiem ne pārāk
Kas tur ne pārāk? Momentu bija dafiga, vnk neiesita. Vienīgie, kas tajās spēlēs bija ne pārāk, tie bija spāņu pretinieki.
, 2021-06-29 11:37, pirms 4 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Prieks par Moratu. Viņš to bija pelnījis.
Nu ja, tas varētu nākt par labu viņam pārliecībai un Spānijai, citādi jau nu baigi viņam ir ''slava'', ka tas jau neko neiesitīs.... Stati nav tik slikti, es pat paskatījos, jo ikdienā nesekoju līdzi, bet skatītāju novērtējums ir cita lieta. Un nu ja, viena lieta sist svarīgos mačos, cita pret Latviju piem. vai līdzīga līmeņa komandu kā Gibraltārs vai Sanmarīno.
, 2021-06-29 11:39, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kas tur ne pārāk? Momentu bija dafiga, vnk neiesita. Vienīgie, kas tajās spēlēs bija ne pārāk, tie bija spāņu pretinieki.
Ja godīgi jā, es tās spēles skatījos ar vienu aci, visi saka, ka momentu dafiga bija, bet nu angļiem ar momentu pietiek čempī, bet ir diezgan apnicīgi un pat, kad ir momenti, tu kaut kā zemapziņā saproti, ka ņihu** viņi neiesitīs, varbūt 1 iemocīs pat ar visiem momentiem... Nu tagad varbūt maisam gals vaļā būs.
, 2021-06-29 11:47, pirms 4 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Ja godīgi jā, es tās spēles skatījos ar vienu aci, visi saka, ka momentu dafiga bija, bet nu angļiem ar momentu pietiek čempī, bet ir diezgan apnicīgi un pat, kad ir momenti, tu kaut kā zemapziņā saproti, ka ņihu** viņi neiesitīs, varbūt 1 iemocīs pat ar visiem momentiem... Nu tagad varbūt maisam gals vaļā būs.
Nē, angļiem momentu nepietiek vis Krietni mazāk, nekā spāņiem pat pirmajās divās kārtās.