Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Pirlo: "Anglija tikai centās vilkt mūs uz pendelēm"

Jānis Celmiņš

Pirlo: "Anglija tikai centās vilkt mūs uz pendelēm"
Andrea Pirlo savu "pendeli" realizēja interesantā veidā
Foto: AP/Scanpix

„Nebaidījos no zaudējuma, jo Anglija tikai aizstāvējās un centās vilkt mūs uz pendelēm. Mēs kontrolējām mača gaitu un beigās svinējām uzvaru,” pēc pēdējās Eiropas čempionāta (Euro 2012) ceturtdaļfināla spēles, kurā Itālija pēcspēles sitienu sērijā pieveica Angliju, pauda Itālijas izlases futbolists Andrea Pirlo.

„Mēs dominējām visu spēli un žēl, ka nerealizējām savas iespējas jau spēles pamatlaikā,” teica Andrea Pirlo. „Vismaz pēcspēles sitienu sērijā uz pusfinālu tika nosūtīta pareizā komanda,” uzskata futbolists.

„Aizvadījām lielisku maču un bijām pelnījuši uzvarēt,” pēc spēles teica Itālijas valstsvienības galvenais treneris Čezāre Prandelli. „Mums bija ļoti daudz vārtu gūšanas momentu, taču nācās gaidīt līdz pēcspēles sitieniem. Komanda parādīja lielisku cīņas sparu un neļāvām angļiem gūt vārtus kādā no pretuzbrukumiem. Šobrīd ir jāizbauda šī uzvara un tad jāsāk domāt par maču ar Vāciju,” izteicās treneris.

Anglijas izlases kapteinis Stīvens Džerards tikmēr pauda, ka veiksme šoreiz bijusi itāļu pusē, taču uzteica arī savu komandu. „Paveicām visu, kas bija mūsu spēkos. Cerēju, ka pēcspēles sitienu sērijā mums beidzot paveiksies, taču tā nenotika. Itālijai ir lieliska komanda un veiksme pēcspēles sitienos šoreiz smaidīja tai,” pauda Anglijas izlases kapteinis. „Visa čempionāta laikā mēs savu valsti darījām lepnu, taču mājup atkal dodamies ar sirds trieku,” piebilda Džerards.

„Skaidrs, ka mēs esam šokā, taču nedrīkstam nokārt degunus. Neviens no mums šajā turnīra neko daudz negaidīja, taču mēs parādījām, ka esam ļoti laba komanda. Spēlējām labi organizētu futbolu un nākotnē varam skatīties ar optimismu,” pauda Anglijas izlases uzbrucējs Veins Rūnijs. „Turnīrs atkal noslēdzas šādi… Šķiet, ka līdzīgā veidā esam zaudējuši pārāk bieži. Jācer, ka nākamā reize mums būs veiksmīga,” pauda futbolists.

„Jā, pretiniekiem bija vairāk vārtu gūšanas iespēju, taču ne simtprocentīgas. Iespējams, vienīgi Balotelli pirmajā spēles puslaikā. Mēs aizstāvējāmies labi un cerējām, ka arī mums būs iespējas,” uz maču atskatījās Rūnijs.

„Gan viss nonāk līdz pēcspēles sitieniem, tad var būt visādi. Mēs atkal parādījām, cik labi protam aizspēlēties un, ka mums iesist nav nemaz tik vienkārši. Domāju, ka turnīrs ir ar plus zīmi, nākotnē varam skatīties ar optimismu. Protams, ir sāpīgi izstāties no turnīra jau šajā turnīra fāzē, taču tāds ir futbols,” pēc spēles teica Anglijas izlases aizsargs Glens Džonsons.

UEFA EURO – UEFA.com
Goal.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-06-25 09:07, pirms 12 gadiem
Anglija cerēja uz Hārtu, bet aizmirsa, ka arī pašiem jāsit iekšā "pendeles". Viss beidzās likumsakarīgi un autobuss aizbrauca mājās.

 +10 [+] [-]

, 2012-06-25 09:08, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vakar nepateicu:
Serie A > EPL
Pamatojums:
Var redzēt, kura līga labāk sagatavo kadrus savai izlasei.
Ja atņem visus leģionārus, tad EPL līdz A sērijai ir kā līdz Mēnesim.
Slēpts komentārs: septembris

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 09:19, pirms 12 gadiem
Tas ir krietns pārspīlējums, angļiem ir pietiekami daudz laba līmeņa spēlētāju, kuri nebija izlasē šobrīd: Lemps, Barijs, Volkers, A Džonsons, Ričards, Ferdinants, Vilšērs....
Hose Girtinho rakstīja: Ja atņem visus leģionārus, tad EPL līdz A sērijai ir kā līdz Mēnesim.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 09:20, pirms 12 gadiem
Pirlo pendele vienkārši konfekte - tik augstasinīgi un precīzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2012-06-25 09:51, pirms 12 gadiem
Pirlo ar savu pendeli salauza angļus un novāca arī Hārta smīnu no sejas. Īsts meistars

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 10:07, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu Pirlo. Man tāds priekšstats jau radās otrā puslaika 15 minūtē. Nu nesanāca nekas angļiem. Savukārt itāļiem veiksme bija pagriezusi totālu muguru, ja atskaita pendeles. Pirlo meistarstiķis pendelēs bija īsts šāviens sejā Hārtam, kurš visu spēli staigāja un vien to darīja ka smīnēja un neadekvāti vai nepiedienīgi izturējās pret pretinieku komandas speletajiem, jo īpaši pendelēs. Prieks par Balotelli, ka beidzot spēja savaldīt savas emocijas.

     [+] [-]

, 2012-06-25 10:40, pirms 12 gadiem
Lampards ir tas pats spēlētājs, kas šogad vinnēja ČL un FA kausu un, kas jau aptuveni 10 gadus spēlē visaugstākajā līmenī. Vēl aizmirsu pieminēt Skoulzu, Kleverliju un Smoulingu. Acīmredzot ne pārāk daudz skaties futbolu, ārpus lielajiem turnīriem, ja tev šie spēlētāji neliekas pietiekami labi.
Viss ir relatīvi, es salīdzināju angļu spēlētājus ar itāļu. Vai vari nosaukt labākus itāļu spēlētājus par tiem angļiem, ko minēju, no tiem, kas šobrīd nav Itālijas izlasē?
Tāpat vai vari atgādināt kā ITA veicās pagājušajā PČ?
Politeksperts rakstīja: Nesmīdini manu mammu, Lampards, kas ir Lampards? Par pārējiem nemaz nerunājot, ar visiem šiem kadriem atļāvās sevi piesmiet Vācijai(4-1) neuzvarēja Alžīriju un ASV pirms 2 gadiem, netika uz Euro 2008, Anglijas ziedu laiki bija 2002-2006.gads, tagad tāda vāja atblāzma.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-25 10:50, pirms 12 gadiem
Vai tu neesi redzējis (par to pat filmas uzņemtas un grāmatas sarakstītas) kā vārtsargi mēģina provocēt pretinieku spēlētājus? Tā visa ir psiholoģija, kur katra nianse ir svarīga. Kas Tev likās nepiedienīgs Hārta uzvedībā, tas, ka viņš smaidīja???
Balotelli, starp citu, nav aizsitis garām nevienu pendeli oficiālā spēlē un viņš pats esot pateicis Prandelli, ka grib sist pirmais, šobrīd viņš varētu būt labākais 11 m sitējs pasaulē.
kasparello99 rakstīja: Pirlo meistarstiķis pendelēs bija īsts šāviens sejā Hārtam, kurš visu spēli staigāja un vien to darīja ka smīnēja un neadekvāti vai nepiedienīgi izturējās pret pretinieku komandas speletajiem, jo īpaši pendelēs. Prieks par Balotelli, ka beidzot spēja savaldīt savas emocijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 10:57, pirms 12 gadiem
Bet Pirlo pavilka angļus uz zoba.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-25 11:08, pirms 12 gadiem
Politeksperts rakstīja: EPL tiešām man neinteresē, bet Itālija ir stiprāka par Angliju, patīk tev tas vai nē, 4 pasaules kausi, 1 Eiropas kauss, kādi panākumi ir Anglijai? Ak jā - Anglijai kā viduvējai komandai panākumu nav un nebūs vēl ilgus gadus, Anglijas futbola izlase ir tikai veiksmīgs mārketinga triks, daudzu ekstra klases spēlētāju nav Itālijas izlasē dažādu iemeslu dēļ - Kanavaro, Dzambrota,Grosso,Totti,Gatuso,Kamoranesi,Perrota, Kvargjarella, Akvilani, Ambrosini,Nesta, Toni, Džilardino u.c.
Mhm, vēl tik trūka Maldini, del Piero un Inzaghi...

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 11:10, pirms 12 gadiem
Nu pirmkārt laikam jau vajadzētu atcerēties, ka Anglijas izlasei tikai pāris mēnešus pirms turnīra nomainijās treneris + visas tās traumas, kas būtiski sašaurināja Anglijas izlases variantus sastāva izvēlei. Protams, tās ir pašu angļu problēmas, bet nu aizmirst to nevajadzētu. Domāju Hodžsons izvēlējās vienīgo kaut cik reālo spēles plānu visās EČ spēlēs - spēlēt no aizsardzības, kas arī deva rezultātu. Pirmajā puslaikā Anglija nemaz neizskatījās sliktāk par itāļiem. Otrajā puslaikā visa pretuzbrukumu taktika sagāzās kā veca sēta, jo visu laiku kāds pārturēja bumbu vai arī kļūdijās piespēlēs. Itāļi pilnīgi pelnīti iekļuva pusfinālā, domāju pusfināls ar vāciešiem būs saldais ēdiens, ja vien itāļi paspēs atgūt spēkus. Vāciešiem tomēr sanāk divas dienas vairāk atpūsties. Bet angļi manuprāt sasniedza maksimumu šajā turnīrā. Tomēr pret spāņiem, vāciešiem un itāļiem dotajos apstākļos tāpat nebija īsti ko likt pretī.

  -3 [+] [-]

, 2012-06-25 11:16, pirms 12 gadiem
Es tā smietos, ja Pirlo sitienu atvairītu Harts, varētu pēc tam citas sarunas dzirdēt.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 11:17, pirms 12 gadiem
Tu laikam esi pārpratis, es neatbalstu Angliju. Es drīzāk atbalstu (un vakar atbalstīju) Itāliju (ne par vienu izlasi, izņemot LV, tā īsti nefanoju, bet Itālija un Spānija no atlikušajām man patīk vislabāk).
Šobrīd, manuprāt, abas izlases (ENG un ITA) ir ļoti līdzīgā līmenī. Vēsturiski, protams, Itālija ir krietni veiksmīgāka, gandrīz par jebkuru pasaules izlasi.
Attiecībā uz spēlētājiem, ko tu nosauci, lielākā daļa jau ir vecumā, kad labākie gadi ir aiz muguras un diez vai šī brīža kondīcijā viņi īpaši pastiprinātu izlasi.
Politeksperts rakstīja: EPL tiešām man neinteresē, bet Itālija ir stiprāka par Angliju, patīk tev tas vai nē, 4 pasaules kausi, 1 Eiropas kauss, kādi panākumi ir Anglijai? Ak jā - Anglijai kā viduvējai komandai panākumu nav un nebūs vēl ilgus gadus, Anglijas futbola izlase ir tikai veiksmīgs mārketinga triks, daudzu ekstra klases spēlētāju nav Itālijas izlasē dažādu iemeslu dēļ - Kanavaro, Dzambrota,Grosso,Totti,Gatuso,Kamoranesi,Perrota, Kvargjarella, Akvilani, Ambrosini,Nesta, Toni, Džilardino u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 11:27, pirms 12 gadiem
Politeksperts rakstīja: EPL tiešām man neinteresē, bet Itālija ir stiprāka par Angliju, patīk tev tas vai nē, 4 pasaules kausi, 1 Eiropas kauss, kādi panākumi ir Anglijai? Ak jā - Anglijai kā viduvējai komandai panākumu nav un nebūs vēl ilgus gadus, Anglijas futbola izlase ir tikai veiksmīgs mārketinga triks, daudzu ekstra klases spēlētāju nav Itālijas izlasē dažādu iemeslu dēļ - Kanavaro, Dzambrota,Grosso,Totti,Gatuso,Kamoranesi,Perrota, Kvargjarella, Akvilani, Ambrosini,Nesta, Toni, Džilardino u.c.
Nu gan, Kanavaro jau vispār futbolu nespēlē un vēl vairāki nespēlē visaugstālajā līmenī, tostarp beidzot karjeras izlasē - Toni, Nesta, Gatuzo šķiet, arī Dzambrota. Savukārt Džilardinjo un Grosso vienkāršī neiekļuva izlasē. Tāpēc atļaušos ļoti nepiekrist Tavam viedoklim. Itālijas sastāvs ir ja ne optimālais, tad tuvu tam. Ja kāds pazīstams spēlētājs palika ārpus sastāva, tad tā bija Prandelli izvēle, nevis trauma vai kāda cita liksta.

Ja runā par Anglijas izlasi. Domāju, ka tai ir potenciāls būt vēl labākai un kļūt par pusfināla / fināla cienīgu komandu. Jā, taisnība EPL ir daudz ārzemnieku un tie daudz kur nosaka toni, taču pat šajā milzu konkurencē ir salīdzinoši daudz angļu, kas spēj iekļūt šo komandu pamatsastāvos. Un daži spēlētāji ir lieliski un labākie pat EPL zvaigžņu konkurencē. Nu, ir Hārts viens no labākajiem pasaules vārtsargiem, nu ir Terijs, Kouls ir lieliski aizsargi, nu ir Rūnijs viens no labākajiem uzbrucējiem pasaulē. Un es te nemaz neminēšu Džerardu, Lampardu, Bariju, Pārkeru, Volkotu un citus, kas spēj gadiem spēlēt vienos no pasaules labākajiem klubiem un būt tajos līderi. Tas tomēr ir augstākās klases apliecinājums. Vienlaikus es piekrītu, ka ap Angliju vienmēr trokšņa ir vairāk, nekā vajadzīgs (mārketings, mediji), bet saukt šo komandu par "neko" vai vēl kā tamlīdzīgi, manuprāt, ir kļūdaini.

Kāpēc Anglija neuzvar turnīros? Uzkrītoši, ka komanda zaudē "skaisti" - vai nu 11 m soda sitienu sērijā vai pēdējos minūtēs ielaižot kādu golu utt. Iespējams, problēma ir galvās. Kaut kur lasīju, ka kāds no angļu fubolistiem reiz izteicās, ka spēlētāji baidās spēlēt izlasē, jo ir milzu spiediens no līdzjutējiem un preses. Šoreiz spiediens gan bija mazāks...

     [+] [-]

, 2012-06-25 11:31, pirms 12 gadiem
Kleverlijs (jauns centra pussargs, kam šī bija laba sezona, ja neskaita traumas) un Smoulings (jauns centra aizsargs, var arī malā spēlēt, bija OK sezona) spēlē Manchester United
Uzbrukums arī labāks ir itāļiem, īpaši ņemot vērā, ka Rūnijs bija neformā. Pussargi, galvenokārt dēļ Pirlo, arī labāki droši vien ir Itālijai, lai gan, ja Gerards un Pārkers nebūtu tik saguruši visādi varētu būt.
Tas kādu taktiku komanda izvēlas, neliecina par tās līmeni, pēdējo PČ, ko Itālija vinnēja tā arī nespēlēja diži uzbrūkošu futbolu. Galvenais ir sasniegtais rezultāts. Bet attiecībā uz taktiku domāju, ka Hodžsons kļūdījās izvēloties spēlēt tik uzmanīgi.

Politeksperts rakstīja: Labi, ka vecais Skoulzs ir jauns un par tiem pēdējiem diviem - kas tie tādi, kuros klubos viņi spēlē, neesmu neko par viņiem dzirdējis.
Vidējā līnija labāka ir itāļiem, viennozīmīgi, uzbrukums it kā arī, Itālija kontrolēja spēli un pelnīti uzvarēja, Anglija(tavuprāt Itālijas līmeņa ) pat pret Ukrainu spēlēja no aizsardzības.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 11:40, pirms 12 gadiem
Nu Pirlo normāli lej ūdeni... Angļi ir gandrīz vienīgā komanda, kam līdz pendelēm nevajadzētu nonākt, zinot vēsturi kā viņiem sokas šajā elementā. Vienkārši Anglija (ņemot vērā visas problēmas par un ap izlasi) vienīgo loģisko variantu šādā situācijā - spēlēt no aizsardzības un pretuzbrukumiem. Diemžēl Džerards un Jangs (it īpaši) aizvadīja ne to labāko spēli un daudzi pretuzbrukumi izčākstēja neprecīzās piespēlēs vai bumbas pārturēšanā.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 11:49, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-25 13:07, pirms 12 gadiem
kreipāns par paņenku kaut ko runāja, lai gan neatcerējās Frančesko Totti tieši tādu pašu meistarstiķi!

roberts.kuzmins rakstīja: Pirlo pendele vienkārši konfekte - tik augstasinīgi un precīzi.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 13:08, pirms 12 gadiem
Effenberga citādu atceries?

sasperjods rakstīja: Vakar nepateicu:
Serie A > EPL
Pamatojums:
Var redzēt, kura līga labāk sagatavo kadrus savai izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-25 14:34, pirms 12 gadiem
tieši manas domas
septembris rakstīja: Tas ir krietns pārspīlējums, angļiem ir pietiekami daudz laba līmeņa spēlētāju, kuri nebija izlasē šobrīd: Lemps, Barijs, Volkers, A Džonsons, Ričards, Ferdinants, Vilšērs....

     [+] [-]

, 2012-06-25 14:56, pirms 12 gadiem
momenti ir jārealizē
ozolinshthebest rakstīja: Vakar bija skaidri redzams,ka itāļi ir pārāki bumbas kontrolē un momentos.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 15:15, pirms 12 gadiem
katrā ziņā forši ka uzvarēja Itālija. jā, arī angļiem bija momenti un ne viens vien bet kopumā Itālija atstāja labāku iespaidu un būs ļoti nopietns sāncensis Vācijai pusfinālā

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 15:33, pirms 12 gadiem
Kads Angliem var buut shoks par sho zaudejumu?!
Ar tadu speli kadu vini radija, viniem vispaar jaabuut lepniem , ka vini tika tik taalu!
PAshi nespeelee un citiem nelauj!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 15:45, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Vai tu neesi redzējis (par to pat filmas uzņemtas un grāmatas sarakstītas) kā vārtsargi mēģina provocēt pretinieku spēlētājus? Tā visa ir psiholoģija, kur katra nianse ir svarīga. Kas Tev likās nepiedienīgs Hārta uzvedībā, tas, ka viņš smaidīja???
Balotelli, starp citu, nav aizsitis garām nevienu pendeli oficiālā spēlē un viņš pats esot pateicis Prandelli, ka grib sist pirmais, šobrīd viņš varētu būt labākais 11 m sitējs pasaulē.
Ja jau viņs tikai būtu smaidījis, es būtu tikai priecīgs.

     [+] [-]

, 2012-06-25 16:21, pirms 12 gadiem
Ja par Pirlo runājam..

FC Barcelona - Pinto detuvo a Pirlo un penalti...

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 17:58, pirms 12 gadiem
norbertserts rakstīja: Ja par Pirlo runājam..

http://www.youtube.com/watch?v=u3uAurHNHDg&feature=player_embedded
Joe Hart, y u no watch youtube?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-25 18:00, pirms 12 gadiem
Angļi paši vainīgi. izņemot V.Rūniju nav kas kapā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-06-25 19:17, pirms 12 gadiem
Angļiem vismaz sākot ar 90tajiem gadiem nav bijis tādas izlases, kas varētu kaut ko paņemt. Vaina ir tieši psiholoģijai un leģionāru ietekmei uz Anglijas Premjerlīgu. Angļiem pašiem par sevi nav uzvarētāju mentalitātes. Ne jau viņi vieni paši uzvar tos klubu kausus. To viņi dara plecu pie pleca ar leģionāriem. Kā šo leģionāru nav blakām, tad čušs vien sanāk. Lai Anglija kļūtu par uzvarētāju komandu, ir jāsaprot problēmas un daudz kas jāmaina pašos pamatos. Bet angļi priekš tā ir pārāk konservatīvi.

P.S.- Itālijā neapgrozās tādas naudas un nav tādu problēmu Forza Italia!

  +2 [+] [-]

, 2012-06-25 21:46, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Angļiem vismaz sākot ar 90tajiem gadiem nav bijis tādas izlases, kas varētu kaut ko paņemt. Vaina ir tieši psiholoģijai un leģionāru ietekmei uz Anglijas Premjerlīgu. Angļiem pašiem par sevi nav uzvarētāju mentalitātes. Ne jau viņi vieni paši uzvar tos klubu kausus. To viņi dara plecu pie pleca ar leģionāriem. Kā šo leģionāru nav blakām, tad čušs vien sanāk. Lai Anglija kļūtu par uzvarētāju komandu, ir jāsaprot problēmas un daudz kas jāmaina pašos pamatos. Bet angļi priekš tā ir pārāk konservatīvi.

P.S.- Itālijā neapgrozās tādas naudas un nav tādu problēmu Forza Italia!
Zelta vārdi!!!

     [+] [-]

, 2012-06-25 22:47, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tā jau var teikt par visām situācijām sportā!
protams jādod dotais Pirlo jo džeks meistars ar piespēlem vienīgais man liekas viņš bišķīt pārcentās ar vārtsargu pazemošanu bet tā pilnīgi un vienozīmīgi pelnīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja