Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:217, Did:0, useCase: 3

C grupa: Vai rumāņiem izdosies?

C grupa: Vai rumāņiem izdosies?
Rumānijas izlase
Foto: AFP

Šodien Bernē plkst. 21.45 notiks "Euro 2008" mačs starp Nīderlandes un Rumānijas izlasēm. Uzvaras gadījumā Rumānija kvalificēsies ceturtdaļfinālam. Vai tas izdosies pret spēcīgo Nīderlandi?

Nīderlandes izlasei šajā spēlē vairs īsti nav, par ko cīnīties, jo tā jau pārliecinoši ar 3:0 pārspēja pasaules čempionus itāļus un ar 4:1 sagrāva frančus, tādējādi jau pirms šīs spēles ir nodrošinājusi pirmo vietu grupā. Ceturtdaļfinālā tā tiksies ar D grupas otrās vietas ieguvējiem, kas noskaidrosies Zviedrijas un Krievijas mačā rīt.

Tikmēr rumāņu futbolistiem vienīgā drošā iespēja iekļūt ceturtdaļfinālā ir, uzvarot šo spēli, jo pirmajās divās apakšgrupas spēlēs tā nospēlēja neizšķirti ar abām pasaules čempionāta finālistēm – 0:0 ar Franciju un 1:1 ar Itāliju. Šie divi punkti gan nodrošina arī to, ka rumāņiem iekļūt ceturtdaļfinālā ir vislielākās izredzes - nebūtu pat jāskatās uz vārtu attiecību. Izredzes gan rumāņi saglabā arī, nospēlējot neizšķirti šodienas spēli, bet tādā gadījumā neizšķirtam jābūt arī Itālijas un Francijas mačā, tāpat pieļaujams būtu arī zaudējums, bet tikai tad, ja Francija un Itālija nospēlē 0:0, bet paši rumāņi nezaudē ar lielāku vārtu starpību kā trīs vārti vai nenospēlē 0:3.

Rumāņu treneris Viktors Piturca par iespējām uzvarēt izsakās diezgan piesardzīgi: "Mums bija vairāki pieredzējuši spēlētāji, kuri labi pazina holandiešu futbolu, un tieši tas palīdzēja mūsu taktiskajam plānam kvalifikācijā. Taču tas nebija tik labs laiks Nīderlandei, kāds tas ir tagad. Mums par nelaimi viņi ir ļoti labā formā. Nedomāju par otru spēli, jo, manuprāt, nevarēšu vadīt savu komandu, ja par to domāšu. Zinām iespējamos scenārijus, taču ceru, ka spēles beigās būsim kvalificējušies, jo mēs to esam nopelnījuši."

Tikmēr Marko van Bastens uzsvēra, ka vēlas, lai komanda uzvarētu arī šajā mačā: "Mēs spēli pret Rumāniju uztveram ļoti nopietni."

Komandu sastāvi

Šajā spēlē nevarēs piedalīties Dorins Goians, kurš guva vārtus Rumānijas vienīgajā uzvarā pār Nīderlandi pērnajā oktobrī, taču šajā spēle izcietīs sodu. Tikmēr Mirelam Radoi turnīrs ir beidzies, jo viņš iepriekšējā spēlē salauza degunu un vaigu kaulu.

Tikmēr Nīderlandes komandas sastāvs ir atkarīgs no tā, vai vadošajiem spēlētājiem tiks dota atpūta. "Par sākuma sastāvu neko neteikšu," pirmsspēles preses konferencē Lozannā uzsvēra Marko van Bastens. "Vispirms pateikšu pašiem spēlētājiem un tikai tad darīšu to publiski zināmu. Mums ir spēcīga komanda, kas sastāv no 23 spēlētājiem, tāpēc jādodas spēlē ar tādu pašu vēlmi uzvarēt un pārliecību, kā vienmēr. Visticamāk, lai nenopelnītu sodu, brīva spēle varētu būt Nigelam de Jongam un aizsargam Andrē Ooijeram, iespējams, ka sākuma sastāvā laukumā varētu nākt Vilfrīd Bouma, Džons Heitinga, Melhiots, Demijs de Zeeuvs un Ibrahims Afelajs."

Vēsture

Kopš Rumānija uzveica Nīderlandi "Euro 2008" kvalifikācijas turnīrā ar 1:0, pagājuši astoņi mēneši. Pietiekami ilgs laiks, lai Nīderlande būtu pamatīgi uzlabojusi savu spēli. Arī visās iepriekšējās komandu tikšanās reizēs triumfējuši tieši oranžie. Pirms rumāņu uzvaras un neizšķirta, divas reizes 2006. gada pasaules čempionāta kvalifikācijas turnīrā uzvaru izdevās izcīnīt Nīderlandei, piedevām abas reizes ar 2:0. Šķiet, komandām patiešām nevajag iepazīstināt vienai ar otras spēli.

C grupa

Vieta Komanda S U N Z GV:ZV P
1. Nīderlande 2 2 0 0 7:1 6
2. Rumānija 2 0 2 0 1:1 2
3. Francija 2 0 1 1 1:4 1
4. Itālija 2 0 1 1 1:4 1

Betway.com prognozes.
Nīderlande 2.90
Neizšķirts 3.75
Rumānija 2.15

Izmantotie resursi:
euro2008.com
betay.com

  -3 [+] [-]

, 2008-06-17 11:28, pirms 16 gadiem
protams ka neizdosies, Itāļi tomēr izmocīs uzvaru un tiks tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-17 11:35, pirms 16 gadiem
van bastenam neapskaužama izvēle, no vienas puses protams labāk palaist rumāņus tālāk, bet tad daudziem var mainīties priekšstats par nīderlandes izlasi, jo ja tu gribi uzvarēt turnīrā, tad tu nedrīksti šķirot pretiniekus. Un ja nīderlande speciāli zaudēs, tad nonākot līdzīgā situācija viņi vairs nevarēs cerēt, ka ar viņiem kāds neizrīkojas tāpat.
Ceru, ka tomēr neatkārtosies euro 2004 scenārijs, jo ja gadījumā itāļi šovakar uzvar un nīderlande speciāli zaudē, tad par sportisko principu var aizmirst, jo tādā gadījumā itāļi netiks tālāk pateicoties norvēģu tiesnesim un nīderlandes aprēķinam nevis sniegumam laukumā.

  -2 [+] [-]

, 2008-06-17 11:36, pirms 16 gadiem
pat nezinu, kuru speeli skatiities :-/

  -2 [+] [-]

, 2008-06-17 11:42, pirms 16 gadiem
Kurš tiks ārā no grupas, ja rumāņi zaudēs ar 0:3 un otrā spēlē 0:0?

  -1 [+] [-]

, 2008-06-17 11:42, pirms 16 gadiem
Vai kads var pateikt, pa kuru kanalu radis NED -ROM machu, jo gan jau, ka LTV7 radis ITA -FRA?

  -2 [+] [-]

, 2008-06-17 11:43, pirms 16 gadiem
keisx rakstīja: Tiem, kas saka, ka rumāņi ir pelnījuši izkļūt tālāk, iesaku vēl kādu brītiņu padomāt. Ja skatījāties kaut vai spēli starp Itāliju un Rumāniju, tad bija acīmredzams itāļu pārākums, tikai Lobonta lieliskā spēle vārtos un tiesneša "nelielās" kļūdas liedza Itālijai iegūt papildu 2 punktus spēlē pret dzeltenajiem - rumāņi bija iespiesti savā laukuma pusē lielāko spēles daļu. Kaut arī esmu Itālijas fans šajā čempionātā, tomēr objektīvi skatoties uz izlašu spēlēm, jāsaka, ka itāļi ir vismaz 2 galvas pārāki par rumāņiem, tādējādi būtu vienkārši smieklīgi apgalvot, ka rumāņi ir pelnījuši tikt tālāk, tikai tāpēc, ka cienīgi nospēlējuši pret pasaules futbola grandiem. Mēs jau reiz piedzīvojām sensāciju (4 gadus atpakaļ) ar Grieķiju priekšgalā - salīdzinot kaut vai Rumānija-Francija;Itālija un Grieķija-1/4;1/2;finālspēles, var vilkt paralēles spēles stila ziņā. 3-4 momenti visā spēlē ar 1-2 gūtajiem vārtiem būtu sliktākais, ko varētu gaidīt no fināliem. Turpretī, piemēram, ja notiktu fināls starp Nīderlandi un Itāliju - var tikai domāt un fantazēt kas notiktu, bet man liekas, ka itāļi būtu atriebības pilni un tas padarītu spēli daudz interesantāku, pat par 1. viņu savstarpējo spēli.

Kaut kur piekrītu, kaut kur nē.Būt 2 galvas pārākam vēl nenozīmē uzvarēt.Tad jau vispār nevajadzētu rīkot čemopionātus, paskaties izlašu rangā un apbalvo pārmaiņus Brazīliju, Itāliju, VFR vai tamlīdzīgi. Pārākums jāapliecina uz laukuma. Jā , tiesneši var kļūdīties, bet tāpēc jau tā ir dzīva spēle/ Tas , kas notika 4 gadus atpakaļ, drīzāk bija nevis sensācija , bet vienkārši pārpratums, kas nepakļaujas nekādam veselajam saprātam vai loģikai.
Piemēr ar Nīderlandes- Itālijas finālu gan manuprāt Tev sanāca ne visai veiksmīgs. Uzreiz pateikšu, ka finālā ar šo 2 komandu piedalīšanos būs viena, kas nepārtraukti uzbruks un veidos aktīvu spēli pretējā laukuma pusē, savukārt otra, visiem spēkiem aizsargāsies un meklēs savu izdevību , izmantojot pretinieku kļūdas.Tāds savdabīgs iepriekšējā fināla atkārtojums, tikai nedaudz citā , augstākā līmenī...

     [+] [-]

, 2008-06-17 11:57, pirms 16 gadiem
kursis rakstīja: Vai kads var pateikt, pa kuru kanalu radis NED -ROM machu, jo gan jau, ka LTV7 radis ITA -FRA?



vakar Horvātijaolija rādija tiešraidē pa Baltijas pirmo kanālu! varbūt šodien tāpat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-17 12:12, pirms 16 gadiem
POR - NED finala francija italija majas vo

  -3 [+] [-]

, 2008-06-17 12:12, pirms 16 gadiem
Ceru, ka Nīderlande nenolohosies kā to izdarīja Portugāle, murgs kaut kāds. Novēlu portugāļiem ātru ceļu uz mājām.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-17 12:53, pirms 16 gadiem
Booyaka619 rakstīja: Par Portugāli bija cits stāsts!Viņi jau bija tikuši ceturdaļfinālā un spēlēja gandrīz ar otru sastāvu!

Nu tad, lai dudina uz mājām ar savu otro sastāvu..... psc, sētas mačus var tā spēlēt, nevis EČ!!! tas nav attaisnojums, lai maksātu naudu par otro sastāvu!!!

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:01, pirms 16 gadiem
Es par Rumāņiem un ceru, ka Van Bastens laidīs pilnībā otro sastāvu kā portugāļi.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-17 13:16, pirms 16 gadiem
keisx rakstīja: Būt 2 galvas pārākam spēles ziņā, protams, nenozīmē automātisku uzvaru, citādi jau nebūtu jēgas rīkot čempionātus, kā pats rakstīji - nevar nepiekrist, bet ir skaidrs, ka skatītājs vēlētos vairāk Turcija-Čehija tipa spēļu nekā Portugāle-Grieķija veida spēles, tāpēc es domāju, ka itāļiem tiekot tālāk, čempionāts paliktu interesantāks un skatāmāks, nekā gadījumā, ja rumāņiem, tā jau ar lielu veiksmi, sanāktu iekļūt finālos. Esmu pārliecināts, ka spēlējot pret Spāniju, Rumānija piekops līdzīgu taktiku kā abās pirmajās spēlēs - viss var notikt, tas atkarīgs no tā, kā izvērsīsies spēle - taču, domāju, ka Rumānija neriskēs un, sēžot aizsardzībā, gaidīs savus uzbrukumus (cik viņiem tas labi padodas, redzējām Francija-Rumānijas spēlē).
Neuzskatu, ka Grieķijas uzvara EURO 2004 bija pārpratums - tā bija sensācija - grieķi centās spēlēt gudri un viņiem tas arī izdevās, jo nejauši uzvarēt visu čempionātu nevar - domāju, ka tāpat darīs rumāņi, zinot, ka tāda spēle var attaisnoties, un nekas nereāls tas nav.
Nīderlande-Itālija fināls - kā jau teicu, mēs varam tikai fantazēt, kas notiktu, ja tāds fināls būtu/būs, tomēr man liekas, ka Nīderlande rāda diezgan skatāmu futbolu un esmu pārliecināts, ka itāļi nav ne sliktāki. Nesaprotu, kāpēc kādai no komandām būtu jāsēž aizsardzībā, ja spēku samēri ir ļoti līdzīgi - galīgi nepiekrītu, ka tas būtu kaut kas līdzīgs Grieķija-Portugāle finālam.

Es lieliski atceros vienu spēli NED-ITA, kad Holandei vēl Kluiverts spēlēja, tas bija vienkārši vājprāts, pēc tās spēles zvērēju, ka vispār futbolu vairs neskatīšos. Holandiešiem tur bija kādi 30 momenti, 2 pendeles, itāļi spēlēja VISI aizsardzībā, pa visu spēli vienreiz tika pāri pus laukumam, iesita 1 golu un vinnēja. Un kas tur bija labs? Kaut kāds nefutbols itāļu izpildījumā. Un īpaši mainījušies viņi nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 13:46, pirms 16 gadiem
izdosies, ja speelees holandes rezervisti!

     [+] [-]

, 2008-06-17 13:50, pirms 16 gadiem
galvenais lai nav nicha!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-17 14:26, pirms 16 gadiem
Visiem kas saka ka RUM jauzvar NED tapec lai IT un FRA braukru majas.!!!!!!!!!!!! Atceraties ka paris gadus atpakal hokeja pasaules cempi IT un FR vieta bijam mes, kad SWE un ASV speleja un SWE neuzvareja, un mums bija jabrauc majas!!! Padomajat vai tas bija patikamas jutas!??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-17 14:55, pirms 16 gadiem
Viena piezime tikai - Niderlande-Italija finals nav iespejams. Siis komandas var atkal tikies pusfinalaa. Es ceru uz Portugale-Niderlande finalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-17 14:59, pirms 16 gadiem
Es domaju ka holandiesi speles uz uzvaru, bet a otro sastavu (kurs nemaz tik vajs nav). Mulki butu, ja risketu ar savainojumiem/kartinam galvenajam zvaigznem. Visticamak bus kadi 4-5 speletaji no pirmo spelu pamatsastava un parejie rezervisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-06-17 15:08, pirms 16 gadiem
Bukmeikeru koeficienti ir pat aarkaartiigi interesanti!

Rumaanji noteikti nespeelee superfutbolu, bet ja vinji kvalificeesies 1/4F, tas vienalga buus sportisks varonjdarbs. Jo mulkji holandieshi noteikti nelaidiis.

FRA-ITA 0-0, NED-ROM 2-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-17 16:19, pirms 16 gadiem
keisx rakstīja: Nīderlande-Itālija fināls - kā jau teicu, mēs varam tikai fantazēt, kas notiktu, ja tāds fināls būtu/būs, tomēr man liekas, ka Nīderlande rāda diezgan skatāmu futbolu un esmu pārliecināts, ka itāļi nav ne sliktāki. Nesaprotu, kāpēc kādai no komandām būtu jāsēž aizsardzībā, ja spēku samēri ir ļoti līdzīgi - galīgi nepiekrītu, ka tas būtu kaut kas līdzīgs Grieķija-Portugāle finālam.

Neko darīt , žēl, ka nesaproti. Ne mirkli nenoliedzot to, ka itāļi vienmēr ir bijuši futbola grandi, pelnīti Pasaules kausa ieguvēji un futbola lielmeistari, jāsaka , ka viņu futbols ne mirkli nav skatāms.Tā ir pragmatiska aprēķina spēle, kas vispirmāmkārtām vērsta uz rezultātu, pie kam , nevis rezultātu pašiem veidojot, bet gan sagaidot mirkli, kad pretinieks kļūdīsies. Lielākoties tikai šādā, uz totālu aizsardzību veidotā futbolā uz iniciatīvas atdošanu pretiniekam, itāļiem vienmēr ir izdevies gūt lielus panākumus.Paši šo spēles veidu viņi dēvē par catenacchio, - tulkojumā tas varētu nozīmēt " lamatas" , vai kā tamlīdzīgi. (Futbols nav vienīgā sporta spēle, kur nereti sastopama šāda taktika).Teiktais nekādā ziņā nenozīmē to, ka itāļi spēlētu slikti, bet tā nu tas ir.
Pilnīgi diametrāli pretēja spēles izpratne ir holandiešiem. Varbūt esi kādreiz dzirdējis jēdzienu " totālais futbols " ? Ja nē, tad varu pateikt, ka tā pirmsākumi ir rodami 70-gadu sākumā, ka Nīderlandiešus sāka trenēt Rinuss Mihelss. Vispār par to varētu sarakstīt grāmatu, bet nedomāju, ka ir vērts, gan kāds varbūt kādreiz pacentīsies manā vietā ...
Galvenā totālā futbola doma ir tāda, ka laime jāmeklē pretinieka laukuma pusē, pie kam visu trīs līniju darbība ir vērsta uz to, lai ar aktīvu uzbrukuma spēli piespiestu pretinieku kļūdīties un jebkurā mirklī jebkuras līnijas futbolists ir gatavs uzņemties spēli uz sevi un doties uzbrukumā.
Gadījumā, ka turpmākā turnīra fāzē šīs 2 komandas spēlēs savā starpā, atceries, ko esmu te rakstījis, un Tu redzēsi, ka man ir taisnība.
Protams, ka daudzu gadu laikā komandu taktika ir izmainījusies un dažnedažādi transformējusies, bet pašos pamatos tā tas ir arī palicis. Jāsaka, ka ir bijuši arī izņēmumi, pie kam patīkami, - pēdējā Pasaules kausā itāļi pusfinālā spēlējot ar vāciešiem , otrā puslaika pirmajā pusē pēkšņi pārņēma iniciatīvu , un vāciešiem negaidot ieguva teritoriālu pārsvaru, kas pēc tam vainagojās gūtajos vārtos. Retā reize,kad itāļi zināmu spēles daļu nospēlēja tiešām skaisti !

  -1 [+] [-]

, 2008-06-17 17:06, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Neko darīt , žēl, ka nesaproti. Ne mirkli nenoliedzot to, ka itāļi vienmēr ir bijuši futbola grandi, pelnīti Pasaules kausa ieguvēji un futbola lielmeistari, jāsaka , ka viņu futbols ne mirkli nav skatāms.Tā ir pragmatiska aprēķina spēle, kas vispirmāmkārtām vērsta uz rezultātu, pie kam , nevis rezultātu pašiem veidojot, bet gan sagaidot mirkli, kad pretinieks kļūdīsies. Lielākoties tikai šādā, uz totālu aizsardzību veidotā futbolā uz iniciatīvas atdošanu pretiniekam, itāļiem vienmēr ir izdevies gūt lielus panākumus.Paši šo spēles veidu viņi dēvē par catenacchio, - tulkojumā tas varētu nozīmēt " lamatas" , vai kā tamlīdzīgi. (Futbols nav vienīgā sporta spēle, kur nereti sastopama šāda taktika).Teiktais nekādā ziņā nenozīmē to, ka itāļi spēlētu slikti, bet tā nu tas ir.
Pilnīgi diametrāli pretēja spēles izpratne ir holandiešiem. Varbūt esi kādreiz dzirdējis jēdzienu " totālais futbols " ? Ja nē, tad varu pateikt, ka tā pirmsākumi ir rodami 70-gadu sākumā, ka Nīderlandiešus sāka trenēt Rinuss Mihelss. Vispār par to varētu sarakstīt grāmatu, bet nedomāju, ka ir vērts, gan kāds varbūt kādreiz pacentīsies manā vietā ...
Galvenā totālā futbola doma ir tāda, ka laime jāmeklē pretinieka laukuma pusē, pie kam visu trīs līniju darbība ir vērsta uz to, lai ar aktīvu uzbrukuma spēli piespiestu pretinieku kļūdīties un jebkurā mirklī jebkuras līnijas futbolists ir gatavs uzņemties spēli uz sevi un doties uzbrukumā.
Gadījumā, ka turpmākā turnīra fāzē šīs 2 komandas spēlēs savā starpā, atceries, ko esmu te rakstījis, un Tu redzēsi, ka man ir taisnība.
Protams, ka daudzu gadu laikā komandu taktika ir izmainījusies un dažnedažādi transformējusies, bet pašos pamatos tā tas ir arī palicis. Jāsaka, ka ir bijuši arī izņēmumi, pie kam patīkami, - pēdējā Pasaules kausā itāļi pusfinālā spēlējot ar vāciešiem , otrā puslaika pirmajā pusē pēkšņi pārņēma iniciatīvu , un vāciešiem negaidot ieguva teritoriālu pārsvaru, kas pēc tam vainagojās gūtajos vārtos. Retā reize,kad itāļi zināmu spēles daļu nospēlēja tiešām skaisti !

tu man liekas dzīvo kādus gadus 50 senā vēsturē, kāds katenačo, tas sen jau ir vēsture.
paskaties statistiku, domāju pēdējā pasaules kausa statistika būs gana objektīvs rādītājs:
italy:gana - shots on goal 13:4
italy:usa - shots on goal 3:0
italy:czech republic - shots on goal 6:8
italy:australia - shots on goal 6:4
italy:ukraine - shots on goal 7:7
italy:germany - shots on goal 10:2
italy:france - shots on goal 3:6
paņemsim vēl nospēlētās spēles euro 2008
italy:neatherland - shots on goal 5:9
italy:romania - shots on goal 4:5
vienīgais pie kā tu vari vainot itāļus ir tas, ka viņiem vienmēr ir bijuši izcili labi individuāli aizsargi un vārtusargs, bet tas mazākajā mērā būtu dumji.
Pat superkonservatīvais Anatolijs kreipāns ir entās reizes dažādu futbola translāciju laikā teicis, ka tāds catenacchio vai rinusa mihela futbols sen kā vairs nepastāv.
Tapēc beidz te dezinformēt lasītājus un labāk izdari secinājumus skatoties spēles nevis lasot kautkādus tendenciozus rakstus!
kur tev te ir kautkāds kā tu pats raksti catenacchio?????