Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Gundars Zaburdajevs

"Barcelona" triumfē UEFA Superkausā

"Barcelona" triumfē UEFA Superkausā
Lionels Mesi
Foto: AP/Scanpix

Monako notikušajā UEFA Superkausa izcīņā starp Čempionu līgas un Eiropas līgas uzvarētājiem "Barcelona" ar 2:0 pieveica "Porto". Pirmos vārtus guva Lionels Mesi, kura kontā arī lieliska piespēle Seskam Fabregasam otrajā vārtu guvumā. "Barcelona" šī ir jau otrā trofeja šosezon, bet Superkausu klubs izcīnījis jau ceturto reizi vēsturē.

"Barcelona" un "Porto" šovakar noskaidroja jau 36. UEFA Superkausa ieguvēju. Spāņu klubam uz rezervistu soliņa palika ne tikai Aleksis Sančess, bet vēl viens jaunieguvums Sesks Fabregass – vieta pamatsastāvā tika dota Seidū Keitam. "Porto" starta vienpadsmitniekā īpašu pārsteigumu nebija, un mačs Monako varēja sākties.

Pāris pirmās minūtes bumbu vairāk kontrolēja "Barcelona", taču pirmās reālās iespējas iesist bija "Porto". Vispirms Halka soda sitiens, izpildīts netālu no soda laukuma, lidoja pāri vārtiem, bet nākamajā uzbrukumā Moutinju sitienu apakšējā stūrī ar pūlēm atvairīja Valdess. Līdz katalāņu atbildei gan ilgi gaidīt nenācās – bumba soda laukumā nonāca līdz Pedro, kurš centās to sist pāri Eltonam, taču raidīja to pāri arī vārtiem. Vēl pāris minūtes "Barcelona" uzbruka ļoti aktīvi, taču tad atkal spēle nedaudz izlīdzinājās. Porto bija vēl pāris standartsituācijas, taču sitieni tika bloķēti.

Puslaika vidū pēc Halka centrējuma Valdess izgāja no vārtiem, taču netika pie bumbas. Barsai par laimi, briesmas novērsa Masčerano. Tuvojoties nospēlētai pusstundai, "Barcelona" pārņēma iniciatīvu un veidoja vienu uzbrukumu pēc otra. Līdz sitienam tika Čavi, tomēr Eltons spēja skart bumbu un tā lidoja virs pārliktņa. "Porto" turējās, taču Gvarina kļūda netālu no soda laukuma maksāja dārgi – Pedro nogādāja bumbu Mesi, kurš tika galā ar Heltonu un sita jau tukšos vārtos. Komandas pārtraukumā devās pie 1:0 "Barcelona" labā.

Otrā puslaika sākums labāk padevās "Porto". Gvarins nebija tālu no tā, lai reabilitētos par pirmajā puslaikā pieļauto kļūdu un izlīdzinātu rezultātu, taču Valdess spēja atvairīt vārtu apakšējā stūrī lidojošo sitienu. "Barcelona" gan joprojām bija modra – izrauties divatā pret vienu aizsargu gan neļāva tiesnesis, pēc Porto pārkāpuma pārtraucot spēli, kaut gan iespējams varēja ļaut to turpināt, bet pāris minūtes vēlāk Eltons ķēra Viljas sitienu. Citā uzbrukumā Pedro izrāvās pret "Porto" vārtiem, taču pēdējā brīdī nesavaldīja bumbu, un Eltons to izsita.

Šie uzbrukumi ievadīja "Barcelona" iniciatīvas pārņemšanu. Pēc Injestas piespēles Mesi izdevās otrreiz pārspēt Heltonu, taču tika fiksēta aizmugure, un rezultāts nemainījās. Porto gandrīz izdevās izmantot Valdesa un Abidāla nesaprašanos, tomēr otrais no abiem pēdējā brīdī kliedēja briesmas. "Porto" 85. minūtē palika mazākumā (otrā dzeltenā Rolandu), un "Barcelona" to izmantoja ļoti ātri – Mesi piespēlēja soda laukuma vidū uzmainītajam Fabregasam, kurš lieliski apstrādāja bumbu un trieca to vārtos. Beigās noraidīts tika arī Gvarins, un Portugāles klubs palika deviņu vīru sastāvā. "Barcelona" uzvarēja ar 2:0, izcīnot ceturto Superkausu kluba vēsturē un jau otro trofeju šosezon.

UEFA Superkauss

FC Barcelona – FC Porto 2:0 (1:0)

Vārti: Mesi 38'; Fabregass 88'
Noraidījumi: Rolandu 85'; Gvarins 90'
Brīdinājumi: Injesta 51' – Rodrigess 30'; Ronaldu 65'; Gvarins 82'
Barcelona: Valdess – Alvešs, Mašcerano, Abidāls, Adrianu (Buskets 63') – Keita, Injesta, Čavi – Mesi, Pedro (Fabregass 80'), Vilja (Sančess 60')
Porto: Eltons – Sapunaru, Rolandu, Otamendi, Fusile – Souza (Fernandu 77'), Gvarins, Moutinju – Halks, Rodrigess (Varela 68'), Klebers (Beluši 77')


, 2011-08-26 23:41, pirms 14 gadiem
Mesi MVP! Izcili vārti pēc "Porto" dāvanas un tik pat izcila piespēle Fabregasam. 2:0, lai gan visādi varēja gadīties. Bez Mesi varbūt būtu papildlaiks. Pelnīta kārtējā trofeja "Barcelona" un Pepam.
Diezgan nesmuki, ka "Porto" spēli pabeidza 9 vīru sastāvā, bet paši vainīgi, ka nemāk zaudēt (tas gan vairāk attiecas uz pēdējo noraidījumu).
Slēpts komentārs: ronaldu
, 2011-08-26 23:46, pirms 14 gadiem
Manuprāt "pendelei" uz "Barcelona" vārtiem bija jābūt, bet tiesnesis tā nedomāja. Lai nu kā, pat tik miegaina "Barca" pilnībā dominēja šajā spēlē. "Porto" malači, ka vismaz izrādīja nopietnu konkurenci.
Slēpts komentārs: Skuju-Janis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: emssis_19
, 2011-08-26 23:50, pirms 14 gadiem
Ronaldu vai Rolandu ?
, 2011-08-26 23:50, pirms 14 gadiem
Vai tiešām sarkano kartīti dabuja Ronaldu?
, 2011-08-26 23:51, pirms 14 gadiem
Messi un mascherano ''difference makers'',loti labi nospeleja.
Kopuma pelnita uzvara,pendele bija jadod,bet ari tiesnesi nosvilpa dazas aizmugures,kuras nebija barcai,taka vis ir kompensets.

Porto speciga komanda,jabistas tiem,kas viena grupa ar viniem spele.

Pati barcelona loti miegaina,daudz kludu.

Vislielakais prieks par Sanchesu,izskatas,ka bus cinitajs,ne tiaki uzbrukuma,bet ari azisardziba(tadi uzbruceji ir retums).
, 2011-08-26 23:53, pirms 14 gadiem
Nu jā, kaut kāda pretestība jau bija no Porto puses. Bet nenoliegsiet taču, ka šāds gala iznākums tomēr ir likumsakarīgs! Mesi kā vienmēr līmenī!
, 2011-08-26 23:53, pirms 14 gadiem
Barcelonas default mode: Lifting trophies!

Apdzīts Kruifa rekords, apdzīta Milāna pēc Eiropas titulu skaita. Kas tālāk?

Mesī nobriedis kārtējai superscoring and superpassing sezonai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-26 23:54, pirms 14 gadiem
Komentārs Eurosport par Sesku:

"6 years at Arsemal with naff all. 6 minutes at Barca­ and wins a trophy!"
, 2011-08-26 23:56, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Komentārs Eurosport par Sesku:

"6 years at Arsemal with naff all. 6 minutes at Barca­ and wins a trophy!"
3 speles 3 tituli ,bet domaju,ka ar laiku ies ari pamatsastava.
, 2011-08-26 23:57, pirms 14 gadiem
nja, ja par pendeli (madrides fani) suudzas, tad jaasaka, ka holandietis paatrauca izgaajienu 1-0, 2-0 vai sliktaakajaa gadiijumaa 2-1, kad nosvilpa sodu...
P.S. Messi peedejais turniirs, kur nebija sitis. gjeenijs.
, 2011-08-26 23:58, pirms 14 gadiem
Messi 1 gols 1 piespele 1 nopelnita preteniekam sarkana karte.
, 2011-08-26 23:59, pirms 14 gadiem
Seskam, Busketsam un Sančesam ir jāiet pamatā, manā skatījumā. Un no Valdesa tādus pigorus kā šodien sen nebiju redzējis.
, 2011-08-26 23:59, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Komentārs Eurosport par Sesku:

"6 years at Arsemal with naff all. 6 minutes at Barca­ and wins a trophy!"
šis ir pats labākais - 1st game: play 10 min, set up goal, win trophy. 2nd game: play 50 min, score goal, win trophy. 3rd game: play 10 min, score goal, win trophy
, 2011-08-26 23:59, pirms 14 gadiem
Sesks laikam ir staraa - 3 speeles, 3 kausi.
, 2011-08-27 00:00, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: Sesks laikam ir staraa - 3 speeles, 3 kausi.
viņš jūtas kā sapņu valstībā
, 2011-08-27 00:01, pirms 14 gadiem
un kāds te kādu par glorijiem vēl sauc
, 2011-08-27 00:01, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kur tad Pujols? apgriezis matus, un nav pamatā vairs?
trauma. atgrieziisies uz 3. vai 4. la ligas kaartu...
, 2011-08-27 00:02, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: 3 speles 3 tituli ,bet domaju,ka ar laiku ies ari pamatsastava.
Tā tam būs būt. Starp citu, Fabregasam vārtu gūšanas momentā pozicionāli pat nebija jāpiepūlas, jo Rolandu bija noraidīts un nebija kas viņu sedz. Mesi atlika tikai padot savu kārtējo ģeniālo piespēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 00:03, pirms 14 gadiem
"Barca" nevis dzenas pēc slavas, bet jau savā pamatā iemieso šo jēdzienu
, 2011-08-27 00:04, pirms 14 gadiem
jādod desinja
, 2011-08-27 00:06, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Barcelonas default mode: Lifting trophies!

Apdzīts Kruifa rekords, apdzīta Milāna pēc Eiropas titulu skaita. Kas tālāk?

Mesī nobriedis kārtējai superscoring and superpassing sezonai
aizmirsi vēlvienu,ja nemaldos,tad Eiropas superkaus bija vienīgais turnīrs kur vēl Messi nebija guvis vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 00:07, pirms 14 gadiem
taatad taa -
1) Peps ir apsteidzis Kruifu ieguuto titulu zinjaa
2) Barca ir apsteigusi RM ieguuto titulu zinjaa. suukaajiet, fashisti
, 2011-08-27 00:08, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Kārtējā haļava... Šis klubs varētu ieiet futbola vēsturē kā pats lielākais haļavas futbola klubs... No respect to FCB...
Tev viss maajaas?
, 2011-08-27 00:09, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Kārtējā haļava... Šis klubs varētu ieiet futbola vēsturē kā pats lielākais haļavas futbola klubs... No respect to FCB...
gribēji paspīdēt!!!!!Kur tādi jampampiņi rodās,ja zinātu pats tai vietai metrīgu slāni ar betonu pa virsu uzliktu
, 2011-08-27 00:09, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Nevēlies paskaidrot ko tu te bļin uzrakstīji, ko nozīmē DESINJA ???
nu desinja! iedosim desinju!
, 2011-08-27 00:10, pirms 14 gadiem
Andresens rakstīja: Tev viss maajaas?
Viņš ir bijušais AntiBarca. Vari izdarīt secinājumus
, 2011-08-27 00:10, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: un kāds te kādu par glorijiem vēl sauc
nu kurš tad te mums kommentē tikai MU uzvaras vai Chelsea zaudējumus????Ne jau nu es
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 00:12, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu kurš tad te mums kommentē tikai MU uzvaras vai Chelsea zaudējumus????Ne jau nu es
atslābsti ne tavā virzienā bij domāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 00:15, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: taatad taa -
1) Peps ir apsteidzis Kruifu ieguuto titulu zinjaa
2) Barca ir apsteigusi RM ieguuto titulu zinjaa. suukaajiet, fashisti
nu Real par fasīstiem jau nu nesauksim,Eiropā tāds varētu būt tikai viens klubs Lazio
, 2011-08-27 00:15, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: atslābsti ne tavā virzienā bij domāts
Sekmes Tev, Bronson!
, 2011-08-27 00:15, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu kurš tad te mums kommentē tikai MU uzvaras vai Chelsea zaudējumus????Ne jau nu es
atrod kaut vienu manu komentu par šīs sezonas Chelsea sniegumu...dabūsi brošu
, 2011-08-27 00:15, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Messi un mascherano ''difference makers'',loti labi nospeleja.
Kopuma pelnita uzvara,pendele bija jadod,bet ari tiesnesi nosvilpa dazas aizmugures,kuras nebija barcai,taka vis ir kompensets.

Porto speciga komanda,jabistas tiem,kas viena grupa ar viniem spele.

Pati barcelona loti miegaina,daudz kludu.

Vislielakais prieks par Sanchesu,izskatas,ka bus cinitajs,ne tiaki uzbrukuma,bet ari azisardziba(tadi uzbruceji ir retums).
Paradi man kaut vienu nosvilpto aizmuguri,kad manejie tur nebija?
, 2011-08-27 00:16, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: atrod kaut vienu manu komentu par šīs sezonas Chelsea sniegumu...dabūsi brošu
Tad jau esi pelnījis brošu par progresu. Malacis, dēls! Tā turpināt!
, 2011-08-27 00:16, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sekmes Tev, Bronson!
lai tev ar veicas glorij
, 2011-08-27 00:16, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Es labāk atbalstu Nazi, nekā čigānus Ko nozīmē atspēlējusies?, iegūstiet EČ titulus cik ir RM un iegūstiet La Liga titulus cik ir RM nevis kaut kādas mazas trofejiņas
draudzinj, to ir spiesti atziit pat tava miiljotaa fashistiskaa kluba atsuukaataaaji no aviizeem
El Barēa supera ya en tķtulos al Madrid -...
franko nepaliidzees, beerninj. juus izvaro un tur nu nekur nav kur likties, pat onkulim ar taadu niku
, 2011-08-27 00:16, pirms 14 gadiem
Labi ka Barselona shodien nesimuleja,principa Barsa nekad nesimule!
, 2011-08-27 00:16, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Nu ja godīgi šovakar esmu viens visi ir izbraukuši ciemos
Lasiit proti?
, 2011-08-27 00:17, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: lai tev ar veicas glorij
Paldies, sarkanais velniņ!
, 2011-08-27 00:17, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: atrod kaut vienu manu komentu par šīs sezonas Chelsea sniegumu...dabūsi brošu
labi jau labi,miers,neiešu jau es te tagad meklēt un nu virzienu jau es bez tevis teiktā redzu,sveiks Hose
, 2011-08-27 00:17, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: labi jau labi,miers,neiešu jau es te tagad meklēt un nu virzienu jau es bez tevis teiktā redzu,sveiks Hose
Sveiks! Bronsonam jau allaž kaut kas niez
, 2011-08-27 00:17, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Labi ka Barselona shodien nesimuleja,principa Barsa nekad nesimule!
galvenais, ka di maria, pepe un cr7 nesimulee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 00:19, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Labi ka Barselona shodien nesimuleja,principa Barsa nekad nesimule!
da vari reiz atslābt,tā kā vistas,ja nekā citādi nevar,tad atrod pie kā piesieties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 00:20, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Es labāk atbalstu Nazi, nekā čigānus Ko nozīmē atspēlējusies?, iegūstiet EČ titulus cik ir RM un iegūstiet La Liga titulus cik ir RM nevis kaut kādas mazas trofejiņas
Uefa superkaus ir pietiekami prestiza trofeja,reti kura komanda tiek lidz tas izspelesanai.
, 2011-08-27 00:20, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sveiks! Bronsonam jau allaž kaut kas niez
man neniez,bet gan reāli jāierēc,pats saproti par ko
, 2011-08-27 00:20, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: taatad taa -
1) Peps ir apsteidzis Kruifu ieguuto titulu zinjaa
2) Barca ir apsteigusi RM ieguuto titulu zinjaa. suukaajiet, fashisti
Realam ir devina CL kausi,parejie kausi lai tiek Barselonai!
, 2011-08-27 00:23, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Realam ir devina CL kausi,parejie kausi lai tiek Barselonai!
5 no tiem kausiem ir faktiski spaanijas rezhiima uzdaavinaati, jo, kaa mees zinaam no veestures, di stefano nekad nevajadzeeja uzvilkt RM kreklu. tas ir taapat kaa lieliities ar lielaako RM uzvaru paar FCB, kas tika guuta, militaaristiem piedraudot ar noshaushanu. neviens iistens RM fans to pat nepiemin.
normaalo laiku ausaino kausu skaits ir vienaads, kopeejo titulu skaita zinjaa FCB ir priekshaa.
, 2011-08-27 00:24, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Realam ir devina CL kausi,parejie kausi lai tiek Barselonai!
Ja ta padoma,tad spanijas superkaus ari ir loti prestiza trofeja,jo tika izspeleta starp divam sobrid zvaigznotakajam pasaules komandam.mandam.ndam.
, 2011-08-27 00:24, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: man neniez,bet gan reāli jāierēc,pats saproti par ko
un ja par to cepumu vai kas tev tur bija,ja paskatīsies pie Barcas spēlēm kommentārus,tad man lieks ka būs ļoti maz spēles kuras Hose nebūtu kommentējis,tā kā par glory hunter ne nu kādi viņu nenosauksi
, 2011-08-27 00:25, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: man neniez,bet gan reāli jāierēc,pats saproti par ko
Jā, par to, ka man patīk priecāties par skaistu futbolu, un par to, ka Mesi ir mans otrs mīļākais futbolists uz šī planētas. Smejies vesels! Man nav žēl
, 2011-08-27 00:27, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Realam ir devina CL kausi,parejie kausi lai tiek Barselonai!
ja skatījies CL finālu,tad noteikti pamanīji Liverpool plakātu,kur bija rakstīts ka mums ir 5tituli un mēs esam lielāks klubs,par vēsturi nestrīdās,bet šobrīd tā ir tikai stulba atruna
, 2011-08-27 00:28, pirms 14 gadiem
bet visi par :'' 3 speeles, 3 kausi. ''

kuru esmu palaidis garām!!??

spānijas superkauss
uefa superkauss
.................... ???
, 2011-08-27 00:28, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, par to, ka man patīk priecāties par skaistu futbolu, un par to, ka Mesi ir mans otrs mīļākais futbolists uz šī planētas. Smejies vesels! Man nav žēl
Del Pjero?
, 2011-08-27 00:28, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Realam ir devina CL kausi
5 no kuriem tika izcīnīti līdz 1960.gadam.
, 2011-08-27 00:28, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: Del Pjero?
Viennozīmīgi
, 2011-08-27 00:28, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: un ja par to cepumu vai kas tev tur bija,ja paskatīsies pie Barcas spēlēm kommentārus,tad man lieks ka būs ļoti maz spēles kuras Hose nebūtu kommentējis,tā kā par glory hunter ne nu kādi viņu nenosauksi
nu nu..redz tie kas par MU fano visi kā viens viņam ir gloriji,un nekā savādāk...bet pats ir pirmais kas skaita Fabregasa izcīnītos kausus nešķiet dīvaini?
, 2011-08-27 00:29, pirms 14 gadiem
emssis_19 rakstīja: bet visi par :'' 3 speeles, 3 kausi. ''

kuru esmu palaidis garām!!??

spānijas superkauss
uefa superkauss
.................... ???
Gampar pret Napoli 5:0,ta gan ir mazak prestiza,bet tomer.
, 2011-08-27 00:29, pirms 14 gadiem
emssis_19 rakstīja: bet visi par :'' 3 speeles, 3 kausi. ''

kuru esmu palaidis garām!!??

spānijas superkauss
uefa superkauss
.................... ???
Gampers (FCB ieksheejais tituls, tas pats, kas SB kauss RM utml)

P.S. yfrog Photo : http://yfrog.com/kjpl6ekj Shared...
, 2011-08-27 00:30, pirms 14 gadiem
emssis_19 rakstīja: bet visi par :'' 3 speeles, 3 kausi. ''

kuru esmu palaidis garām!!??

spānijas superkauss
uefa superkauss
.................... ???
Gamper trofy,nu par trofeju nenosauksi,kausu gan iegūst,bet drīzāk jau tāds back to scool party pirms sezonas
, 2011-08-27 00:30, pirms 14 gadiem
sētas mači jau tik bijuši, pastīsies ČL un El Clasico īstajās spēlēs.
, 2011-08-27 00:31, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu nu..redz tie kas par MU fano visi kā viens viņam ir gloriji,un nekā savādāk...bet pats ir pirmais kas skaita Fabregasa izcīnītos kausus nešķiet dīvaini?
Es pat nepareizi piefiksēju, iemetot Eurosport lietotāja komentāru par Sesku. Vienkārši šķita amizants komentārs. Drīzāk izskatās, ka Tu fiksē manus komentārus kādā blociņā Un par tiem "glorijiem", tas bija jociņš attiecībā pret NIPEM
, 2011-08-27 00:32, pirms 14 gadiem
Nemiroff rakstīja: sētas mači jau tik bijuši, pastīsies ČL un El Clasico īstajās spēlēs.
Spanijas kaus pret Real,gan bija loti pat nopietns,ta uzvara daudz ko pierada.
, 2011-08-27 00:32, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es pat nepareizi piefiksēju, iemetot Eurosport lietotāja komentāru par Sesku. Vienkārši šķita amizants komentārs. Drīzāk izskatās, ka Tu fiksē manus komentārus kādā blociņā
atrunu meisters
, 2011-08-27 00:33, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu nu..redz tie kas par MU fano visi kā viens viņam ir gloriji,un nekā savādāk...bet pats ir pirmais kas skaita Fabregasa izcīnītos kausus nešķiet dīvaini?
nu tā skaitīšana jau panesās no superkausa,kad viens uzrakstīja,ka Fabam cikturtās spēles Arsenal un viena trofeja,Barcā 20min un viena trofeja,cik esu skatījies citās vietnēs,tur ar par to vien runā
, 2011-08-27 00:36, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu tā skaitīšana jau panesās no superkausa,kad viens uzrakstīja,ka Fabam cikturtās spēles Arsenal un viena trofeja,Barcā 20min un viena trofeja,cik esu skatījies citās vietnēs,tur ar par to vien runā
Nu asprātīgi jau tas ir protams, bet cik nopietni..
Izspēlējuši 4 frendļus un skaitās savākuši 3 trofejas. Tad jau Emirātu kausiņi Seskam Arsenālā arī jāskaita
La Liga, Copa del Rey, ČL = trofejas nevis tur kaut kādi pokazuhu spēļu suvenīri.
, 2011-08-27 00:36, pirms 14 gadiem
Nemiroff rakstīja: sētas mači jau tik bijuši, pastīsies ČL un El Clasico īstajās spēlēs.
nu,lai tiktu līdz tiem sētas mačiem,bija tāds vien nieks jāizdara kā jāuzvar CL
, 2011-08-27 00:37, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu tā skaitīšana jau panesās no superkausa,kad viens uzrakstīja,ka Fabam cikturtās spēles Arsenal un viena trofeja,Barcā 20min un viena trofeja,cik esu skatījies citās vietnēs,tur ar par to vien runā
intresanti jau nu tas ir par to nav stāsts tik smīdina tas fakts kurš starp mums te aktīvajiem SC komentētājiem uzsver,un kam tas izrādas ir ļoti būtiski
, 2011-08-27 00:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 5 no kuriem tika izcīnīti līdz 1960.gadam.
Kada starpiba kad vini tika izciniti,viniem vini ir un viss,bet Barselonai tik daudz nav un nebus
, 2011-08-27 00:38, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: atrunu meisters
Uz visādām muļķībām jau atrunas nemaz nav vajadzīgas. Ja Tu vairāk ēstu biezpienu, tad manas replikas nemaz nebūtu vajadzīgas
, 2011-08-27 00:38, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Nu asprātīgi jau tas ir protams, bet cik nopietni..
Izspēlējuši 4 frendļus un skaitās savākuši 3 trofejas. Tad jau Emirātu kausiņi Seskam Arsenālā arī jāskaita
La Liga, Copa del Rey, ČL = trofejas nevis tur kaut kādi pokazuhu spēļu suvenīri.
a kurš ta skaita,kā jau teici asprātīgi,bet vai tas kaut ko dos pirms La Liga vai CL,nē,tikai labu noskaņojumu un pozitīvas emocijas
, 2011-08-27 00:39, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Kada starpiba kad vini tika izciniti,viniem vini ir un viss,bet Barselonai tik daudz nav un nebus
Protams, ka vienalga! "Real" fani var droši kavēties atmiņās, kamēr "Barcelona" dominē Eiropā. Mērīšanās ar krāniņiem ir priekš puišeļiem. Īsti vīri iet un dara
, 2011-08-27 00:41, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Uz visādām muļķībām jau atrunas nemaz nav vajadzīgas. Ja Tu vairāk ēstu biezpienu, tad manas replikas nemaz nebūtu vajadzīgas
biezpiens tev pidrila ir galvā...nevienu citu šeit kā tevi neesmu manījis bārstoties ar uzbraucieniem par glorijiem...tā ka puis netaisies te par gudrinieku
, 2011-08-27 00:41, pirms 14 gadiem
Šovakar uzzināju daudz ko jaunu par sevi. Izrādās, ka mani uztraucot, cik titulu ir Fabregasam un cik titulēta ir "Barcelona". Hmm...lasot SC komentārus ne tādas vien lietas par sevi var uzzināt
, 2011-08-27 00:42, pirms 14 gadiem
[quote hose_girtinho
Protams, ka vienalga! "Real" fani var droši kavēties atmiņās, kamēr "Barcelona" dominē Eiropā. Mērīšanās ar krāniņiem ir priekš puišeļiem. Īsti vīri iet un dara
[/quote]
Es saprotu ka tev grauz tas ka Realam ir vairak CL kausu,nekas jasamierinas ar to ka nebus Barselonai tik daudz CL kausu!
, 2011-08-27 00:42, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: intresanti jau nu tas ir par to nav stāsts tik smīdina tas fakts kurš starp mums te aktīvajiem SC komentētājiem uzsver,un kam tas izrādas ir ļoti būtiski
ja uzsvērt tev nozīmē,parasti būt vienam no pirmajiem komentāros un ,kā man dažreiz liekas,ka Hose to vien dara ka skatās visu līgu spēles(atceros tikai vienu gadījumu,kad pateica ka neredzēja), tad jā Hose ir vainīgs
, 2011-08-27 00:43, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: biezpiens tev pidrila ir galvā...nevienu citu šeit kā tevi neesmu manījis bārstoties ar uzbraucieniem par glorijiem...tā ka puis netaisies te par gudrinieku
Laikam jau esi paspējis aizmirst, ka ne jau es biju tas, kurš sāka tās muļķīgās diskusijas par "gloryhunters". Bet piedodu Tev, jo šķiet, ka esi vecāks, un tātad arī atmiņa ir švakāka
, 2011-08-27 00:44, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: [quote hose_girtinho
Protams, ka vienalga! "Real" fani var droši kavēties atmiņās, kamēr "Barcelona" dominē Eiropā. Mērīšanās ar krāniņiem ir priekš puišeļiem. Īsti vīri iet un dara
[/quote]
Es saprotu ka tev grauz tas ka Realam ir vairak CL kausu,nekas jasamierinas ar to ka nebus Barselonai tik daudz CL kausu!
eu nu sorry,kāpēc tad uzreiz nebūs,cammon,Kašpirovskis tu vai vienkārši gribi izcelties ar savu niku
, 2011-08-27 00:45, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: Es saprotu ka tev grauz tas ka Realam ir vairak CL kausu,nekas jasamierinas ar to ka nebus Barselonai tik daudz CL kausu!
Man tak ir pilnīgi vienalga, cik kausu ir "Barcelona", jo nekad nefanošu par Spānijas klubu (pat ja tas ir katalāņu). Man pietiek ar skaisto spēli, kuru "Barca" (un īpaši jau Mesi) rāda, tā ka tituli un tamlīdzīgas lietas man ir gluži vienaldzīgas.
, 2011-08-27 00:45, pirms 14 gadiem
Barselona nav simulantu komanda! rakstīja: [quote hose_girtinho
Protams, ka vienalga! "Real" fani var droši kavēties atmiņās, kamēr "Barcelona" dominē Eiropā. Mērīšanās ar krāniņiem ir priekš puišeļiem. Īsti vīri iet un dara
[/quote]
Es saprotu ka tev grauz tas ka Realam ir vairak CL kausu,nekas jasamierinas ar to ka nebus Barselonai tik daudz CL kausu!
Ko var zinat,sis sastavs ir - Best ever collected, taka kausi var ari vakties,lidz parsitis tos devinus.
, 2011-08-27 00:57, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: biezpiens tev pidrila ir galvā...nevienu citu šeit kā tevi neesmu manījis bārstoties ar uzbraucieniem par glorijiem...tā ka puis netaisies te par gudrinieku
lūgums bez personiskiem apvainojumiem
, 2011-08-27 00:58, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: lūgums bez personiskiem apvainojumiem
Tak nav ko ņemt galvā padzīvojušus Fērdžija garīgos radiniekus. Jo mazāk viņus aiztiks, jo mazāk tie smirdēs
, 2011-08-27 01:08, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tak nav ko ņemt galvā padzīvojušus Fērdžija garīgos radiniekus. Jo mazāk viņus aiztiks, jo mazāk tie smirdēs
par to jau nu nekaunos ka fanoju par vienu klubu,vienalga kādi būtu tā panākumi...nemētājos kā tāds sūds pa aliņgi ka tu,varu likt galvu ķīlā ka tev šogad EPL mainīsies favorīti
, 2011-08-27 01:17, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: par to jau nu nekaunos ka fanoju par vienu klubu,vienalga kādi būtu tā panākumi...nemētājos kā tāds sūds pa aliņgi ka tu,varu likt galvu ķīlā ka tev šogad EPL mainīsies favorīti
Žēl, ka Tu tik viegli šķirtos no galvas, jo man EPL favorīti nav mainījušies kopš Dzolas un Vialli laikiem, pat neskatoties uz to, ka man Abramovičs diez ko nepatīk. Pēdējo reizi es no viena sava favorīta atvadījos tad, kad "Leeds" aizgāja nebūtībā...nu, tā to varētu nosaukt. Varu tikai secināt, ka Tu mani pazīsti tik pat tuvu kā Parisu Hiltoni. Tu tā kā tāds dinozaurs joprojām cepies par kaut kādiem veciem "gloriju" jociņiem, kam arī toreiz ar Tevi nebija nekāda sakara Kā jau teicu, man tiešām nav žēl, ja Tev no šādām vārdu apmaiņām paliek labāk. Ar labu nakti!
, 2011-08-27 01:23, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: par to jau nu nekaunos ka fanoju par vienu klubu,vienalga kādi būtu tā panākumi...nemētājos kā tāds sūds pa aliņgi ka tu,varu likt galvu ķīlā ka tev šogad EPL mainīsies favorīti
Hose tak tikai par Juvi fano,pēc tava teksta var saprast,ja esi vienas kommandas fans,tad nevari skatīties neko citu un ar savs viedoklis par citām kommandām tev nedrikst būt,tad jau pec tavas idejas es ar esu Glory hunter
, 2011-08-27 01:26, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Žēl, ka Tu tik viegli šķirtos no galvas, jo man EPL favorīti nav mainījušies kopš Dzolas un Vialli laikiem, pat neskatoties uz to, ka man Abramovičs diez ko nepatīk. Pēdējo reizi es no viena sava favorīta atvadījos tad, kad "Leeds" aizgāja nebūtībā...nu, tā to varētu nosaukt. Varu tikai secināt, ka Tu mani pazīsti tik pat tuvu kā Parisu Hiltoni. Tu tā kā tāds dinozaurs joprojām cepies par kaut kādiem veciem "gloriju" jociņiem, kam arī toreiz ar Tevi nebija nekāda sakara Kā jau teicu, man tiešām nav žēl, ja Tev no šādām vārdu apmaiņām paliek labāk. Ar labu nakti!
pat varu iedomātie KĀPĒC atvadījies no Leeds
, 2011-08-27 01:28, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: Hose tak tikai par Juvi fano,pēc tava teksta var saprast,ja esi vienas kommandas fans,tad nevari skatīties neko citu un ar savs viedoklis par citām kommandām tev nedrikst būt,tad jau pec tavas idejas es ar esu Glory hunter
jā jā tik par Juvi nevajag jau pārspīlēt
, 2011-08-27 01:29, pirms 14 gadiem
fanot,ne vienmēr nozīmē saskatīt citos klubos tikai slikto,esmu Barcas fans jau vairāk kā desmitgadi,fanoju jau tad,kad Reals bija kosmosa attālumā,bet tāpat novērtēju tā laika superklubus,Mu ar Colu un Yorku priekšgalā,Bayern ar Basleru,Efenbergu un Mateusu,Arsenal ar Henry,Vieru un Berkampu un to pašu Real ar Zidanu,Raulu un nodevēju Figo
, 2011-08-27 01:35, pirms 14 gadiem
[quote bronsons]
jā jā tik par Juvi nevajag jau pārspīlēt
[/quote
kurš ta te pārspīlē,pārspīlē tas ar Recobu avatarā,kas pie katra teksta raksta ka Bufons ir dievs,Hose ir interesants viedoklis,kurā der ar kādreiz ieklausīties,nevis uzreiz noliegt un ja ieklausās
, 2011-08-27 01:46, pirms 14 gadiem
var šo to uzzināt
, 2011-08-27 02:21, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: pat varu iedomātie KĀPĒC atvadījies no Leeds
Ļoti labi, ka zini EPL vēsturi. Manuprāt tas ir viens no objektīvākajiem iemesliem, jo īpaši tāpēc, ka Latvijā tolaik bez Interneta nebija īpaši lielas iespējas sekot Anglijas zemāko līgu komandu sniegumam. Turklāt mani nekad nav interesējis "Championship". Protams, "Leeds" man nekad nav bijuši tādi favorīti kā "Chelsea", kura man iepatikās tieši šī kluba saistības dēļ ar itāliešu futbolu un īpaši jau "Juventus".

Allaž kaut vai tas pats NIPEM ir mētājies ar apvainojumiem "slavas medniecībā", norādot, ka cilvēks, kurš interesējas par vairāk kā vienu līgu un kuram ir pa favorītam katrā no tām, ir ne vairāk, ne mazāk "gloryhunter". Ja Tu piekrīti šim apgalvojumam, tad man diemžēl jāsecina, ka arī Tu esi tik pat aprobežots savā domāšanā.
, 2011-08-27 02:22, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: Barca ir apsteigusi RM ieguuto titulu zinjaa. suukaajiet, fashisti
Tu to nopietni!? visi šie "superkausi" ir pilnīgi bezjēdzīga padarīšana, kur vispār sakars eiropas nr1 spēlēt ar komandu,kas pat nav tikusi CL 1/8 finālā. tikpat labi vēl varēja uzspēlēt ar visu valstu čempioniem un vēl pārdesmit kausus dabūt kā piekabi pie jau izcīnītā CL kausa. Vērtīgu titulu ziņā Barcai vēl tālu līdz Madridei. bet ar šādu komandu,kas zin, varbūt nemaz tik ilgi nebūs jāgaida līdz barsas 10. CL titulam
, 2011-08-27 02:35, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: kurš ta te pārspīlē,pārspīlē tas ar Recobu avatarā,kas pie katra teksta raksta ka Bufons ir dievs,Hose ir interesants viedoklis,kurā der ar kādreiz ieklausīties,nevis uzreiz noliegt un ja ieklausās
Termo gan nevajag aiztikt. Viņš ir īsts A sērijas patriots. Varbūt reizēm ekscentrisks, tomēr zinošs un noteikti ne "glorijs".

Man kopš bērnības ir divas mīļākās izlases - Itālija un Vācija - un attiecīgi arī divi mīļākie klubi - "Juventus" un "Bayern". Būtībā vairāk esmu "Juventus" fans, jo mans mīļākais futbolists ir Alesandro Del Pjēro, tomēr vienmēr bijis grūti, ja abām izlasēm vai klubiem nācies krustot šķēpus. Savas simpātijas nekad mūžā neesmu nodevis, tāpēc visi tie teksti par "gloryhunters" būtībā ir no pirksta izzīsti. Tā pat kā lielajam vairumam, arī man citās līgās ir pa kādam favorītam. Dažiem no tiem ir zināma priekšvēsture (kā "Chelsea" un "Barcelona"), bet citus vienkārši izvēlos pēc to spēlētā futbola. Bet tas nekādā gadījumā nenozīmē, ka esmu šo komandu fans. Vienkārši tā ir jautrāk sekot līdzi šiem čempionātiem. "Gloryhunters" ir tādi ļaudis, kuri maina savus favorītus vai gadu no gada, atkarībā no to panākumiem. Man galvenie favorīti nav mainījušies jau gadiem, nemaz nerunājot par maniem mīļākajiem klubiem, kurus nekad mūžā neesmu mainījis.
Tad nu rodas jautājums, pēc kādiem kritērijiem tad man mēģina piešūt šo "slavas medniecību"? Būtībā sanāk, ka tikai uz kaut kādu personīgo antipātiju vai nez kādu vecu aizvainojumu pamata. Tas, ka Bronsons kaut ko ir ieņēmis galvā un pie tā arī pieturas, ir viņa paša problēma un mēs to ļoti labi saprotam, tāpēc lai jau viņš rej, bet karavāna tā pat ies tālāk
, 2011-08-27 02:35, pirms 14 gadiem
atkal jau diskusijas ar hose... varbūt tomēr ar tevi viss nav riktīgi, nevis ar visiem pārējiem,kā tu mēģini norādīt? ne jau tāpat vien visi pēc kārtas tev virsū kasās, neesi par to padomājis?
neesmu tik labi pasekojis futbolā (kaut gan virspusējais iespaids līdzīgs), bet basītī tavu niku labi atceros kā tjipa "ventiņu fans", kurš jau nākamajā mirklī ir "barons fans" (kad BKV nav finālā). no tā arī sapratu,ka tev dziļi pajāt par kādas konkrētas komandas uzvaru,daudz svarīgāk,lai neuzvar tā,kas tev nepatīk. un tad kaislīgi fano par visiem,kas nāk tai pretī. izdevīgi. vienmēr "tavējie" par kausu cīnās
, 2011-08-27 02:48, pirms 14 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tu to nopietni!? visi šie "superkausi" ir pilnīgi bezjēdzīga padarīšana, kur vispār sakars eiropas nr1 spēlēt ar komandu,kas pat nav tikusi CL 1/8 finālā. tikpat labi vēl varēja uzspēlēt ar visu valstu čempioniem un vēl pārdesmit kausus dabūt kā piekabi pie jau izcīnītā CL kausa. Vērtīgu titulu ziņā Barcai vēl tālu līdz Madridei. bet ar šādu komandu,kas zin, varbūt nemaz tik ilgi nebūs jāgaida līdz barsas 10. CL titulam
Neiet runa par superkausiem bet vispār par iegūtajiem kausiem oficiālos turnīros (Spānijas līga, kauss, superkauss, čempionu līga, UEFA eiropas kauss/līga un superkauss, FIFA pasaules kauss). Barca ar šo 76 titulu pēc 47 gadu pārtraukuma atkal ir priekša Real !
, 2011-08-27 02:50, pirms 14 gadiem
AllBlacks rakstīja: atkal jau diskusijas ar hose... varbūt tomēr ar tevi viss nav riktīgi, nevis ar visiem pārējiem,kā tu mēģini norādīt? ne jau tāpat vien visi pēc kārtas tev virsū kasās, neesi par to padomājis?
neesmu tik labi pasekojis futbolā (kaut gan virspusējais iespaids līdzīgs), bet basītī tavu niku labi atceros kā tjipa "ventiņu fans", kurš jau nākamajā mirklī ir "barons fans" (kad BKV nav finālā). no tā arī sapratu,ka tev dziļi pajāt par kādas konkrētas komandas uzvaru,daudz svarīgāk,lai neuzvar tā,kas tev nepatīk. un tad kaislīgi fano par visiem,kas nāk tai pretī. izdevīgi. vienmēr "tavējie" par kausu cīnās
Ir tikai pāris elementi, kuri mēģina kasīties par kaut kādām vecām tēmām. Mani tas tikai uzjautrina, jo vienmēr jau būs visādi dīkdieņi, kuriem nagi niez uz kašķiem.
Kas attiecas uz faktu, ka reizēm mēdzu būt "heiteris", tad to jau sen esmu atzinis. Latvijas basketbolā tas tiešām bija visizteiktāk redzams, jo man jau kopš bērnības ļoti nepatika viss, kas saistījās ar "Brocēniem" un šī kluba turpinājumu, tikai skaitā "ASK". Protams, ka labprātāk intrigas pēc biju par viņu sīvākajiem konkurentiem. "Baronā" gan bija Šķēles faktors, kuru sīkāk neapspriedīšu, bet par basketbolu Tev taisnība. Šobrīd basketbols mani pilnībā neinteresē (cilvēki tomēr arī mainās un pieaug); koncentrējos uz futbolu. Taktiskajā ziņā tas šķiet daudz aizraujošāks un baudāmāks sporta veids. Futbolā man arī ir vairāki antifavorīti, tomēr lielākoties es tos cienu kā līdzvērtīgus pretiniekus maniem favorītiem, pat ja to skaļi neatzīstu. Jautri jau reizēm pacepties ar pretējo nometņu faniem, bet tas noteikti nav pašmērķis. Futbols tomēr ir pārāk skaista spēle, lai to pazeminātu līdz strīdu un savstarpēju apvainojumu līmenim. Tas nav tā vērts.
, 2011-08-27 02:57, pirms 14 gadiem
begemocz rakstīja: Neiet runa par superkausiem bet vispār par iegūtajiem kausiem oficiālos turnīros (Spānijas līga, kauss, superkauss, čempionu līga, UEFA eiropas kauss/līga un superkauss, FIFA pasaules kauss). Barca ar šo 76 titulu pēc 47 gadu pārtraukuma atkal ir priekša Real !
nu bet es ko savādāk teicu,vai? es saku,ka nav nopietni skaitīt klāt šādus kreisos kausus un tad lepni paziņot,ka "barca priekšā real." tikpat labi var bernabeu kausu arī pieskaitīt. statistikai jau var pieskaitīt visādus zilus brīnumus, tāpat svars ir tikai vērtīgajiem tituliem,pie kuriem es pat eiropas līgu nepieskaitu
, 2011-08-27 03:07, pirms 14 gadiem
AllBlacks rakstīja: nu bet es ko savādāk teicu,vai? es saku,ka nav nopietni skaitīt klāt šādus kreisos kausus un tad lepni paziņot,ka "barca priekšā real." tikpat labi var bernabeu kausu arī pieskaitīt. statistikai jau var pieskaitīt visādus zilus brīnumus, tāpat svars ir tikai vērtīgajiem tituliem,pie kuriem es pat eiropas līgu nepieskaitu
Piekrītu ka Real "vērtīgo'' kausu (CL, La Liga) ir vairāk taču Spānijas kausu, visus superkausus un Eiropas līgu es nesauktu par kreisajiem kausiem.
, 2011-08-27 03:13, pirms 14 gadiem
nu nestāsti man,ka padsmit dažādi dīkdieņi to vien dara,kā bez iemesla vienam nabaga hose uzbrūk. tā nemēdz būt.
nav jau būtiski - basketbols,futbols,regbijs, rokasbumba, bet tas princips. drīksti teikt,ka kļūdos, bet nepamet sajūta,ka to pašu barcelona vai chelsea vietā varētu būt jebkurš cits klubs, ja tik tas cīnās pret mu vai real. ja piemēram, chelsea tagad regulāri cīnītos par 6.-10. vietu, bet par titulu gadu no gada cīnītos MU - Arsenal, tu neparādītos ar Arsenal fanošanas tekstiem? un kaut kā šķiet,ka agrāk tu tik ļoti par barsu nejūsmoji,bet tad arī panākumu tādu nebija...
nesaku,ka tas,kas slikts. nav jau visiem jābūt nez kādiem ultrām. bet pavilkt uz zoba tevi ir par ko un ne maz
, 2011-08-27 03:27, pirms 14 gadiem
begemocz rakstīja: Piekrītu ka Real "vērtīgo'' kausu (CL, La Liga) ir vairāk taču Spānijas kausu, visus superkausus un Eiropas līgu es nesauktu par kreisajiem kausiem.
CL un la liga neabšaubāmi ir ārpus konkurences.
Teorētiski arī pasaules klubu kauss tālu neatpaliek.
Spānijas kauss - jau mazāk vērtīgs,bet turnīram ir loģiska uzbūve, tā ka statistikā var pieskaitīt (viss teiktais principā attiecas ne tikai uz Spāniju,bet jebkuru valsti).
Eiropas līga - nu atvaino, bet pilnīgi kreiss kauss. pasaki tagad tai pašai barsai, vai real,mu,bayern utt, ka pēc diviem gadiem šamējie to izcīnīs. nedomāju,ka kāds no viņiem būs laimīgs. jo tas nozīmē tikai vienu - izgāšanos vai nu pašmāju čempionātā,vai CL izkrišanu jau grupu turnīrā. turnīrs foršs,interesants,vajadzīgs, bet ne jau tāds kauss būtu superklubiem statistikā jāliek.
superkausi - vēl bezjēdzīgāk. pie jau izcīnītā kausa haļavnā iespēja piekabināt vēl vienu,kas būtībā to pašu vien nozīmē. Barsa jau šogad vienreiz kļuva par Eiropas klubu čempioni, šī spēle kaut ko mainītu? Ja porto vinnētu,vai tāpēc viņus uzskatītu par eiroas stiprāko klubu? protams,ka nē,jo to noskaidro CL. plus vēl starpsezona,kas vien jau norāda uz nulles prestižu
, 2011-08-27 08:33, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: . Jautri jau reizēm pacepties ar pretējo nometņu faniem, bet tas noteikti nav pašmērķis.
tik nevajag pirst stabulē....citu tādu komentētāju nemanu kas pie jebkuras MU spēles ,neatkarīgi no tā ar ko spēlē,dir.stu pēc tam kaut ko tik nesakarīgu...tā kā tieši tas ir tavs pāšmērķis kādu te pakacināt
, 2011-08-27 08:49, pirms 14 gadiem
AllBlacks rakstīja: nu nestāsti man,ka padsmit dažādi dīkdieņi to vien dara,kā bez iemesla vienam nabaga hose uzbrūk. tā nemēdz būt.
nav jau būtiski - basketbols,futbols,regbijs, rokasbumba, bet tas princips. drīksti teikt,ka kļūdos, bet nepamet sajūta,ka to pašu barcelona vai chelsea vietā varētu būt jebkurš cits klubs, ja tik tas cīnās pret mu vai real. ja piemēram, chelsea tagad regulāri cīnītos par 6.-10. vietu, bet par titulu gadu no gada cīnītos MU - Arsenal, tu neparādītos ar Arsenal fanošanas tekstiem? un kaut kā šķiet,ka agrāk tu tik ļoti par barsu nejūsmoji,bet tad arī panākumu tādu nebija...
nesaku,ka tas,kas slikts. nav jau visiem jābūt nez kādiem ultrām. bet pavilkt uz zoba tevi ir par ko un ne maz
Kā jau teicu, to "dīkdieņu" nav nemaz tik daudz, turklāt pēdējā gada laikā šķiet tos var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt (es, protams, nedomāju visādas AntiBarsas un tamlīdzīgus troļļus).
Spānijā būt par "Barcelona" man agrāk bija vairāk principa jautājums, ņemot vērā to, ka man spāņi ļoti nepatīk, bet katalāņi ir spāņu galvenie konkurenti. Šobrīd vienkārši baudu "Barcelona" skaisto spēli. Kas attiecas uz "Chelsea", šis klubs bija mans favorīts Anglijā tieši laikā, kad tas vēl nemaz necīnījās par titulu un kad man "United" bija samērā vienaldzīgs klubs. Man allaž bijuši savi principi, tāpēc pārmest man kaut kādu piesliešanos kādam nav diez ko objektīvi.
Protams, es māku pasmieties par sevi, tā ka tajā ziņā viss kārtībā, tikai galvenais, lai joki paliek joki un nepārvēršas samazgās Uzjautrinošs varētu būt, piemēram, manis atstāto komentāru skaits
, 2011-08-27 08:56, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: tik nevajag pirst stabulē....citu tādu komentētāju nemanu kas pie jebkuras MU spēles ,neatkarīgi no tā ar ko spēlē,dir.stu pēc tam kaut ko tik nesakarīgu...tā kā tieši tas ir tavs pāšmērķis kādu te pakacināt
Tādus kā Tu reizēm pakacināt tiešām ir jautri, īpaši jau tāpēc, ka praktiski vienmēr seko atbilde, bet tas vairāk man ir kā hobijs (kam tik bieži vairs neatliek laika...ne arī gribēšanas), bet ne jau pašmērķis. Patiesībā drīzāk Tu šad tad parādies ar vecām diskusijām un tekstiem, it kā Tevi joprojām kaut kas dīdītu. Un man jau šķita, ka priecāsies, ka mazāk komentēju tieši "United" sniegumu? Kā redzams, nē. Tad būtu interesanti uzzināt, kāds tad ir Tavs pašmērķis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 10:42, pirms 14 gadiem
AllBlacks rakstīja: Tu to nopietni!? visi šie "superkausi" ir pilnīgi bezjēdzīga padarīšana, kur vispār sakars eiropas nr1 spēlēt ar komandu,kas pat nav tikusi CL 1/8 finālā. tikpat labi vēl varēja uzspēlēt ar visu valstu čempioniem un vēl pārdesmit kausus dabūt kā piekabi pie jau izcīnītā CL kausa. Vērtīgu titulu ziņā Barcai vēl tālu līdz Madridei. bet ar šādu komandu,kas zin, varbūt nemaz tik ilgi nebūs jāgaida līdz barsas 10. CL titulam
nu taa jau ir. nedomaaju, ka kaads iipashi nopietni to visu uztver. vienkaarshi liidz shim tieshi RM atbalstiitaaji lieliijaas ar saviem kausiem, tituleetaakais un labaakais klubs utml, bet Barcas atbalstiitaaji staastiija, ka kausiem nav noziimes, galvenais, kursh smukaak speelee. un re kaa viss ir mainiijies Pepa eeras laikaa...
, 2011-08-27 11:30, pirms 14 gadiem
Malacis Girtinho pie šī raksta Tev 24 komentāri,iespējams jauns PB,troļļu Pasaules kauss nav aiz kalniem, ieteiktu Tev piedalīties
, 2011-08-27 11:58, pirms 14 gadiem
spinaats rakstīja: Malacis Girtinho pie šī raksta Tev 24 komentāri,iespējams jauns PB,troļļu Pasaules kauss nav aiz kalniem, ieteiktu Tev piedalīties
Rekords tas noteikti nav, bet nu nav tik tālu lai to nevarētu pārspēt! Atliek tikai pāris līdzīgajiem uzrasties kas gatavi "padiskutēt par neko" kopā ar "savstarpējiem apvainojumiem", un pēc dažām stundām Hose rekords svinīgi tiks pārspēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-27 14:12, pirms 14 gadiem
prieks par Sesku
, 2011-08-27 20:50, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: aizmirsi vēlvienu,ja nemaldos,tad Eiropas superkaus bija vienīgais turnīrs kur vēl Messi nebija guvis vārtus
kā arī Xavi kļuvis par visu laiku bagātāko vīru Barsas vēsturē ar 18 tituliem
, 2011-08-27 22:51, pirms 14 gadiem
spinaats rakstīja: Malacis Girtinho pie šī raksta Tev 24 komentāri,iespējams jauns PB,troļļu Pasaules kauss nav aiz kalniem, ieteiktu Tev piedalīties
Cenšos jau cenšos. Tomēr laiks dot jaunajiem vietu. Nav jau tā laika tik daudz
, 2011-08-27 22:53, pirms 14 gadiem
masterboy rakstīja: visi barseloniehi simule un krit pie vajaka pieskariena..
Nez kāpēc tikai pāris spēlēs pret "Real". Laikam jau ir ļoti sāpīgi tikt pieveiktiem ar pašu ieročiem, vai ne? Par "Barcelona" simulācijām šķiet sākās diskusijas tikai pēc "El Clasico" ČL pusfinālā. Finālā visiem kritiķiem mutes atkal bija ciet
, 2011-08-27 23:21, pirms 14 gadiem
AllBlacks rakstīja: nu bet es ko savādāk teicu,vai? es saku,ka nav nopietni skaitīt klāt šādus kreisos kausus un tad lepni paziņot,ka "barca priekšā real." tikpat labi var bernabeu kausu arī pieskaitīt. statistikai jau var pieskaitīt visādus zilus brīnumus, tāpat svars ir tikai vērtīgajiem tituliem,pie kuriem es pat eiropas līgu nepieskaitu
paklau,ķipa tajā Real titulu skaitā ar nav visi tie paši tituli,kurus tu saki ka nevajag skaitīt?
, 2011-08-27 23:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nez kāpēc tikai pāris spēlēs pret "Real". Laikam jau ir ļoti sāpīgi tikt pieveiktiem ar pašu ieročiem, vai ne? Par "Barcelona" simulācijām šķiet sākās diskusijas tikai pēc "El Clasico" ČL pusfinālā. Finālā visiem kritiķiem mutes atkal bija ciet
simulē visi,tiaki tas vistrakāk lec acīs zudētāju kommandai