Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" zaudē arī Helsinkos un izstājas no Čempionu līgas

Rolands Eliņš

"Ventspils" zaudē arī Helsinkos un izstājas no Čempionu līgas
Ndue Mujeci cīņā ar Sebastjanu Sorsu
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas čempione futbolā "Ventspils" izbraukumā piekāpās Somijas HJK (0:1), divu spēļu summā zaudējot 1:4, kas liek jau otrajā kārtā noslēgt savu dalību UEFA Čempionu līgā. Šodien "Ventspilij" netrūka iespēju izvirzīties vadībā, taču tās tika izniekotas, bet izšķirošie vārti tika ielaisti 83. minūtē.

"Ventspils" sākumsastāvā, salīdzinot ar maču pirms nedēļas, bija divas izmaiņas - nebija Jurija Žigajeva un Ģirta Karlsona, kurus aizstāja Ivans Džoričs un Daniils Turkovs, kamēr Helsinku HJK piedāvāja tieši to pašu vienpadsmitnieku, kuru Ventspilī. "Ventspils" iepriekšējā mačā bija pirmā izvirzījusies vadībā, taču katastrofa spēles izskaņā lika šodienas maču uzsākt ar uzdevumu gūt vismaz trīs vārtus.

HJK futbolisti spēles sākumā izskatījās daudz pārliecinošāki nekā pirms nedēļas, taču par varītēm uz "Ventspils" vārtiem nelauzās un pieturēja bumbu. Ap 15. minūti viņus gandrīz sodīja Džoričs, taču sitiens no distances atvairīja vārtsargs. "Ventspils" piedzīvoja arī nelielu izbīli pēc Antona Jemeļina spēles ar roku, kad tika nozīmēts soda sitiens pie pašas soda laukuma robežas, un Gideons Bā sita tikai nedaudz pāri.

Puslaika otrajā pusē "Ventspils" uzbruka daudz biežāk, pāris labas iespējas komandas biedriem radīja Ritvars Rugins, viņš pats arī pretuzbrukumā ļoti bīstami sita ar galvu, un HJK vārtsargs spēja tik noskatīties bumbas lidojumā, taču diemžēl pāris centimetrus garām vārtiem. Pieredzējušais vārtsargs Erlunds gan bija vienīgais iemesls, kādēl Mujeci pēc pašaizliedzīgas cīņas laukuma vidū nevarēja svinēt vārtu guvumu - viņa sisto bumbu Erlunds slaidā lēcienā izrāva no vārtu devītnieka.

Otrā puslaika sākumā vēl viena lieliska iespēja bija Ruginam, kurš sagaidīja centrējumu pašā vārtu priekšā, taču bumbu apstrādāt neizdevās kā plānots. Turpinājumā HJK vairs nepieļāva šādu momentu rašanos un uzņēmās iniciatīvu. "Ventspils" presings somiem lielas problēmas nesagādāja, turklāt arī tajās retajās reizēs, kad izdevās tikt pie bumbas, Latvijas kluba pārstāvji to visai ātri zaudēja.

HJK arvien biežāk radīja bīstamus momentus pie Meļņičenko vārtiem, un "Ventspils" degsme un izredzes izraut uzvaru divu spēļu summā bija praktiski zudušas, turklāt nu vairāk nācās aizstāvēties. Vienā no HJK uzbrukumiem divi ventspilnieki nesadalīja divus sedzamos, un Alana Siņeļņikova pretspēlētājs Havenārs praktiski netraucēti ar galvu noslēdza centrējumu un izrāva HJK uzvaru. Pēdējās minūtēs "Ventspils" vēl metās izmisuma uzbrukumos, taču rezultātu mainīt neizdevās.

Līdz ar to "Ventspilij" Čempionu līgas sezona otro gadu pēc kārtas noslēgusies otrajā kārtā pēc divām spēlēm. Saskaņā ar UEFA sniegto infomāciju, "Ventspils" starts Eirokausos šosezon tiks novērtēts ar 550 tūkstošu eiro lielu prēmiju, kamēr HJK trešajā kārtā cīnīsies Slovēnijas čempionu „Maribor” vai Kazahstānas čempionu „Astana”.

UEFA Čempionu līgas kvalifikācijas 2. kārta, 2. spēle (21. jūlijs)

HJK - "Ventspils" 1:0 (0:0)
Divu spēļu summā: 4:1
Vārti: Havenārs 83`
Brīdinājumi: Žuļevs, Siņeļņikovs, Rugins
HJK: Erlunds, Bā, Heikile, Heikinens, Sorsa (Peiponens 87`), Savadžs, Šillers, Zeneli (Dželovs 85`), Musi, Tanaka (Klinga 67`), Havenārs
Ventspils: Meļņičenko, Žuļevs (Tīdenbergs 90`), Krjauklis, Jemeļins, Barinovs, Pauļus, Rugins, Siņeļņikovs, Džoričs, Mujeci (Mordatenko 77'),Turkovs (Karlsons 81`)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-07-21 20:51, pirms 9 gadiem
ventspilnieki šogad riktiigi izkrita

 +23 [+] [-]

, 2015-07-21 20:52, pirms 9 gadiem
Tā kā būtu laiks nomainīt treneri...

 +20 [+] [-]

, 2015-07-21 20:53, pirms 9 gadiem
Te nu bija:"Trīs vārti? Tā pat nav fantastika, tas ir pavisam reāli..."
Reāli ir tas, ka bērnišķīgas kļūdas pirmajā spēlē visu izšķīra

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 20:54, pirms 9 gadiem
Momenti jau it kā bija, bet realizācija švaka.

  -2 [+] [-]

, 2015-07-21 20:54, pirms 9 gadiem
Tieši šādu rezultātu dēļ bija par to, lai ventiņiem stājas pretī Skotijas čempioni "Celtic"!

 +23 [+] [-]

, 2015-07-21 20:55, pirms 9 gadiem
Vismaz šai spēlē neizšķirtu vajadzēja, tā teikt "kopējam katlam"

 +20 [+] [-]

, 2015-07-21 20:55, pirms 9 gadiem
Kas tā pa modi pučinskim mainīt spēcīgus spēlētājus pēdējās 15 min? Mūsējie braši cīnījās līdz tam brīdim.... trenneris pats vainīgs. Nost ar Pučinski !!!

 +11 [+] [-]

, 2015-07-21 20:56, pirms 9 gadiem
Puchinskis kaut uzvalkaa bij,vai atkal PSRS trenuuzenees?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-07-21 20:58, pirms 9 gadiem
kramblers rakstīja: Puchinskis kaut uzvalkaa bij,vai atkal PSRS trenuuzenees?
Pliks, tikai sarkanus šortinus ar sirpi un āmuru bija uzvilcis

  +4 [+] [-]

, 2015-07-21 20:58, pirms 9 gadiem
Banu kings rakstīja: Pliks, tikai sarkanus šortinus ar sirpi un āmuru bija uzvilcis

  +3 [+] [-]

, 2015-07-21 20:59, pirms 9 gadiem
a vakar te draudēja sakaut ,visiem esot noskaņojums,niknums ... Pat vienus vārtus nevar iesist.

  +6 [+] [-]

, 2015-07-21 21:01, pirms 9 gadiem
Šoreiz piekritīšu Ferdinadam Lieliskam.Žēl ,ka nedabūjam Celtic.Ar šādu sastāvu, nekad nebūs iespējams tikt nākošajā kārtā,it sevišķi ,ja esam neizsēto kārtā.

  +3 [+] [-]

, 2015-07-21 21:01, pirms 9 gadiem
nomainiet tač' to amatiertreneri- ielieciet viņa vietā pilsētā ar nākotni kautvai kdubriku- sliktāk vairs nebūs, tiek grauts savs un kopējais reitings- viņš pats jau prom neies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-07-21 21:15, pirms 9 gadiem
Pagājšgad Ventspilnieki vienīgie parādīja cienījamu sniegumu, šogad tas nu galīgi neizdevās, nebūtu paši sevi norakuši varbūt kaut kādu cerību būtu bet nu jau vairs neko

  +8 [+] [-]

, 2015-07-21 21:17, pirms 9 gadiem
Viena viduvējība pievelk otru. Lai no tā būtu jāga, vajadzētu mainīt ne tikai Pučinsku, bet vismaz vēl arī Butriku. Tikai kurš to grib darīt? Jau kādu laiku - būtībā kopš Bezpalova nāves - sajūta tāda, ka futbola klubas Ventspilī ir ķeksīša pēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-07-21 21:18, pirms 9 gadiem
Karlsonam vieta ir 1.līgā un nevis FK Ventspils!
Tik pat labi FKV varēja paņemt Silagaili vai Blanku sastāvā, kuri kapā pa 1.līgu un domāju neizskatītos sliktāk arī Virslīgā par Karlsonu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-21 21:21, pirms 9 gadiem
Grebim arī ir vieta FK 1625 Liepāja sastāvā un nevis FK Liepāja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-21 21:23, pirms 9 gadiem
ja nebūs praktisku secinājumu, tad šī lūzerpolitika turpināsies, un Aivars kā bērns priecāsies par turnīra medaļām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-07-21 21:28, pirms 9 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-07-21 21:34, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Karlsonam vieta ir 1.līgā un nevis FK Ventspils!
Tik pat labi FKV varēja paņemt Silagaili vai Blanku sastāvā, kuri kapā pa 1.līgu un domāju neizskatītos sliktāk arī Virslīgā par Karlsonu!
Tur gan piekrītu, kopš Karļiks pārcēlās uz Ventspili viņš totāli regresē. Ne velti ir tāds teiciens, ja kāds no liepājniekiem Latvijā maina dislokāciju, tam piemetas nevarēšanas sērga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-07-21 21:38, pirms 9 gadiem
slikti, ka nevienu punktu rangam neatnesa. pie veiksmes varēja būt 0:0 un 1:1, bet nākošajā uzvilkt Maribor-Astana arī nebūtu brīnums.. bet praktiski Ventspils šogad spēlē neinteresanti un nebūtu pelnījuši, jātrenējās

  +3 [+] [-]

, 2015-07-21 21:39, pirms 9 gadiem
Atgādināšu tiem ,kuri šeit "lej' uz Grebi un Karlsonu.Šobrīd viņi ir visu laiku virslīgas rezultatīvāko spēlētāju sarakstā 4 un 5 vietā ar attiecīgi 120 un 118 gūtajiem vārtiem.Nenoliedzami ,ka gadi prasa savu,bet nudien, šie spēlētāji vismazāk ir pelnījuši ,lai viņus šeit zākātu.Un šī brīža virslīgas līmenim viņi vēl stabili atbilst.Čempionu līgai vajag citu komplektāciju,kas šobrīd nav kabatai ne tikai Ventspilij,bet arī pārējām virslīgas komandām.Es šaubos vai šim pašam somu klubam tiktu pāri arī Skonto vai Liepāja,bet par to nav pat ko strīdēties ,jo tas nav pierādāms.
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 21:46, pirms 9 gadiem
>>>krokodils
Basketbols ir galīgi nejēdzīgi nerentabls sporta veids Latvijas klubu mērogā.Būtu mana teikšana,es basketbolu Ventspilī meistaru līmenī likvidētu un visu naudu ieguldītu futbolā,jo tur vismaz var nopelnīt.Nezini,cik pagājušo sezon nopelnīja BK Ventspils?

  +7 [+] [-]

, 2015-07-21 21:47, pirms 9 gadiem
1:4 prasas pec trenera skalpa... vismaz vienu kartu CL vajadzeja parvaret
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:00, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Atgādināšu tiem ,kuri šeit "lej' uz Grebi un Karlsonu.Šobrīd viņi ir visu laiku virslīgas rezultatīvāko spēlētāju sarakstā 4 un 5 vietā ar attiecīgi 120 un 118 gūtajiem vārtiem.Nenoliedzami ,ka gadi prasa savu,bet nudien, šie spēlētāji vismazāk ir pelnījuši ,lai viņus šeit zākātu.Un šī brīža virslīgas līmenim viņi vēl stabili atbilst.Čempionu līgai vajag citu komplektāciju,kas šobrīd nav kabatai ne tikai Ventspilij,bet arī pārējām virslīgas komandām.Es šaubos vai šim pašam somu klubam tiktu pāri arī Skonto vai Liepāja,bet par to nav pat ko strīdēties ,jo tas nav pierādāms.
Nav pa kabatai? Interesanti uz kādiem nosacījumiem Gauračs spēlēs Spartakā un kā BFC Daugavpils piedabūja Sidu no Boavista spēlēt pie viņiem?
Pēdējos gados ir jūtams FK Ventspils regress - paņem 35 gadīgo Karlsonu, bet palaiž uz Spartaku Abdultofiku, ja FKV pēc Tevis teiktā nespēj naudas dēļ paņemt labus spēlētājus tad Skonto situācijā (kas bija praktiski bankrota situācija) izdevies ir dabūs Kovaļovu, Gutkovski, Karašausku un Višņakovu - un cik zināms tad FKV budžets ir labākais visā Visrlīgā - varbūt Spartaks var tikai kaut ko likt pretīm.
Un, ja ir tāda situācija, ka var atļauties maksāt tikai Karlsonam un Žigajevam - tad varbūt vajag taisīt paaudžu maiņu un tad atgriezties virsotnē kā to izdarīja FK Liepāja ar saviem jaunajiem spēlētājiem brāļiem Ikauniekiem, Zuntneru, Mežu utt.

  +3 [+] [-]

, 2015-07-21 22:00, pirms 9 gadiem
Tikko beidzās pirmais puslaiks starp Žalgiri un Malmi.Zviedriem nemaz neklājās viegi.Pirmā puslaika beigās divi leišu sitieni līdz gar vārtu stabu.Būs interesants turpinājums.Tīri laba kvalitāte šajā strīmā-
http://livetv.sx/eventinfo/325728_zalgiris_malmoe/#webplayer_ifr|240107|325728|240107|901|1|ru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:07, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>krokodils
Basketbols ir galīgi nejēdzīgi nerentabls sporta veids Latvijas klubu mērogā. Būtu mana teikšana,es basketbolu Ventspilī meistaru līmenī likvidētu un visu naudu ieguldītu futbolā,jo tur vismaz var nopelnīt.Nezini,cik pagājušo sezon nopelnīja BK Ventspils?
kādā sakarā tu pin kopā sportu un biznesu?? divas dažādas nozares ar dažādiem mērķiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:09, pirms 9 gadiem
>>>Ambrē raksta- ja FKV pēc Tevis teiktā nespēj naudas dēļ paņemt labus spēlētājus tad Skonto situācijā (kas bija praktiski bankrota situācija) izdevies ir dabūs Kovaļovu, Gutkovski, Karašausku un Višņakovu - un cik zināms tad FKV budžets ir labākais visā Visrlīgā

Jā ,jā tev taisnība Tikai varbūt man tev atgādināt, kuri klubi mēdz spēlētājus čakarēt un palikt parādā? Vai tikai Skonto šajā plāksnē nav viens no Latvijas līderiem?Vai esi dzirdējis,ka FK Ventspils ir pedējos gados palicis kādam špīlerim parādā?
Mani arī varbūt daudz kas neapmierina,gan sastāva komplektācija,gan vēl daudz kam var piekrist.Tikai visam tam apakšā sēž finanses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:16, pirms 9 gadiem
to treneri urliku jau sen vajag patriekt no Ventspils!!

  +2 [+] [-]

, 2015-07-21 22:16, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Ambrē raksta- ja FKV pēc Tevis teiktā nespēj naudas dēļ paņemt labus spēlētājus tad Skonto situācijā (kas bija praktiski bankrota situācija) izdevies ir dabūs Kovaļovu, Gutkovski, Karašausku un Višņakovu - un cik zināms tad FKV budžets ir labākais visā Visrlīgā

Jā ,jā tev taisnība Tikai varbūt man tev atgādināt, kuri klubi mēdz spēlētājus čakarēt un palikt parādā? Vai tikai Skonto šajā plāksnē nav viens no Latvijas līderiem?Vai esi dzirdējis,ka FK Ventspils ir pedējos gados palicis kādam špīlerim parādā?
Mani arī varbūt daudz kas neapmierina,gan sastāva komplektācija,gan vēl daudz kam var piekrist.Tikai visam tam apakšā sēž finanses.
Jelgavai, Liepājai, Jūrmalai neesmu dzirdējis, ka būtu problēmas ar algu izmaksām. Bet, vai tiešām ir prāta darbs slēgt līgumu ar 35 gadīgu Karlsonu, kas elš un pūš Virslīgas spēlēs, bet nepaņem kādu no FKV akadēmijas?

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:17, pirms 9 gadiem
1 rakstīja: Tā kā būtu laiks nomainīt treneri...
Lai tik turpina vazāties gar laukuma malām savās trenuškās. Vismaz kaut kā izceļ LV futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:18, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Ambrē raksta- ja FKV pēc Tevis teiktā nespēj naudas dēļ paņemt labus spēlētājus tad Skonto situācijā (kas bija praktiski bankrota situācija) izdevies ir dabūs Kovaļovu, Gutkovski, Karašausku un Višņakovu - un cik zināms tad FKV budžets ir labākais visā Visrlīgā

Jā ,jā tev taisnība Tikai varbūt man tev atgādināt, kuri klubi mēdz spēlētājus čakarēt un palikt parādā? Vai tikai Skonto šajā plāksnē nav viens no Latvijas līderiem?Vai esi dzirdējis,ka FK Ventspils ir pedējos gados palicis kādam špīlerim parādā?
Mani arī varbūt daudz kas neapmierina,gan sastāva komplektācija,gan vēl daudz kam var piekrist.Tikai visam tam apakšā sēž finanses.
Varbūt padalīsies par klubu budžetu informāciju? FK Jelgava cik zināms ir ap 400k gadā FK Liepāja esot biki lielāks 500-550k cik esmu dzirdējis. FKV gadījumā nav tikai biki zem miljona?

  +6 [+] [-]

, 2015-07-21 22:18, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Lai tik turpina vazāties gar laukuma malām savās trenuškās. Vismaz kaut kā izceļ LV futbolu.
pretiigi skatiities Ventspils speles, jo vienmeer var pamaniit to kemu trenuskaas. kas galiigi bojaa skatu, vel calis neko latviski nerunaa, tik muld tajaa krievu valodaa...

  +7 [+] [-]

, 2015-07-21 22:19, pirms 9 gadiem
Grigorcuks, vo tas tik bija treneris Ventspili!!

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:22, pirms 9 gadiem
Malmo FF ielikusi pirmo golu Žalgira vārtos!

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:22, pirms 9 gadiem
Latvijas futbola flagmanis eirokausos game over
Cerības uz atlikušajiem

  +2 [+] [-]

, 2015-07-21 22:23, pirms 9 gadiem
Viss logiski, divu spelu summa zaudet ar 1:4 , tur nav jautajumu kura komanda bija stipraka.. Jaizdara secinajumi un jastrada talak.

  +4 [+] [-]

, 2015-07-21 22:23, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Nezinu gan
Pertija apgalvoja, ka ar Ventspils finansēm viņš bez problēmām uzvarētu LČ un ļoti iespējams tiktu Eirokausu grupu turnīrā
Pertija var apgalvot, ko grib, jo pēc mūža diskābēļa atcelšanas ir ticis pie baigās aizmugures, kas ļauj darīt, ko viņš grib un kas neprasa sportiskos rezultātus. Būsim reāli Pertija, Indriksons, Uldriķis un Vilērušs (vai kā viņu tur) neuztur Skonto klubu, kā labdarības pasākumu, kas domāts visas LV labumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:24, pirms 9 gadiem
Jā, noķēra leišus pretuzbrukumā un no 16 metriem ielika tieši apakšējā stūrītī.

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:24, pirms 9 gadiem
Ak jā, kā jau prognozēts - FKV palika uz nulles. Par kādu atspēlēšanos viņi runāja pirms spēles, ja pat Virslīgā pret lejasgala komandām knapi var 3 momentus pa spēli izveidot.
Ja vēl būtu pirmajā 0:0 (vai pat 1:1) noturējuši, tad varētu cerēt uz kko pozitīvu, bet ne jau pēc 1:3.
P.S. Tās 15min pret Liepāju variet nepieminēt - Liepāja pati atveda golus pēc 3:0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-07-21 22:30, pirms 9 gadiem
Nezinu par spēlētāju vērtību,bet tādu futbola atmosfēru un līdzjušanu,kā Žalgirim, es neatceros redzējis Latvijas futbolā jau daudzus ,daudzus gadus.

  -2 [+] [-]

, 2015-07-21 22:30, pirms 9 gadiem
Apvienotajā futbola, skeletona, BMX un bīča rangā mēs tik un tā esam priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-07-21 22:33, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Šķiet, ka pēc spēlētāju vērtības Zalgiris ir nedaudz pārāks par Ventspili???
Ja tā, vismaz var sevi nedaudz mierināt
Levadia izkrita pat pirmajā kārtā
Katrā ziņā vismaz starp Lietuvu, Latviju un Igauniju, klubu sekmes visumā labākas ir Latvijas klubiem
Neskatoties uz to, ka spēlētāju vērtības ziņā Latvijas klubi nav pārāki
šeit neiet runa par to, ka FKV netika nākamajā kārtā, bet gan to kā viņi zaudēja spēli ar 1:3!!! Visi vārti ielaisti sava tizluma rezultātā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:36, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Nezinu par spēlētāju vērtību,bet tādu futbola atmosfēru un līdzjušanu,kā Žalgirim, es neatceros redzējis Latvijas futbolā jau daudzus ,daudzus gadus.
Jā, bet jāņem vērā, ka Lietuvā ir no skatuves pazudis tāds klubs kā Panevezys Ekranas!
Latvijā retais klubs vispār strādā kaut kā ar līdzjutējiem - man šķiet, ka 2.līgā FK Krāslava pirms gada vidēji spēli apmeklēja pat vairāk nekā FC Jūrmala un FK Daugava Rīga! Krālsavā mājas spēli apmeklēja vismaz 200+ skatītāju vidēji.

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:37, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: A cik stadiona ietilpība Zalgirim?
aptuveni 5400.

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:39, pirms 9 gadiem
Bet gols ah*****ns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:42, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Nu re
A mēs uz RD Dzelzceļa kausu savācam 7000
RD strādā neredzēts mārketings un reklāma sporta komandu ziņā+tur spēlē izlases spēlētāji, lai arī teikšu godīgi man Virslīgas sezonas beigu tabula interesē vairāk nekā tas, vai RD tiks play-off vai netiks!

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:43, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Jelgava strādā ar līdzjutējiem
Jelgava, Metta, Liepāja - par tām tiešām nevar teikt neko ļoti sliktu, bet pārējie ir pagaidām nekādi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 22:51, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Metta ir pārāk vāja sportiskā ziņā, lai savāktu lielu skatītāju daudzumu. Un arī stadiona īsti nav
Liepāja gan pārsteidz negatīvā ziņā. Skatītāju varētu būt vairāk uz virslīgas spēlēm
Es gan teiktu, ka nevis FK Liepāja pārsteidz, bet gan paši liepājnieki, kas tomēr nenāk tik daudz, cik vajadzētu (un arī hokejs vairs neatņem skatītājus)!

Par Mettu piekrītu - ja 2017.gadā spēlēs ne Hanzas vidusskolā, tad bus stabili virs 500 skatītājiem vidēji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-07-21 22:58, pirms 9 gadiem
A, kur palicis Andris5?

     [+] [-]

, 2015-07-21 22:58, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: RD ir brends pats par sevi un tur pat mārketings nav dikti izšķirošs
Futbolā ir jāgūst panākumi Eiropas līmenī un tad arī skatītājus varētu piesaistīt
Jelgavā stadions bija pilns un arī pret Debrecen skatītāji sanāca
Bet pilnu stadionu varētu savākt tikai vai nu uz super grandu vai grupu turnīru
RD nevis ir brends, bet gan info par RD bāž visos ziņu portālos - gribētu redzēt kāds būtu rezultāts, ja katru gadu rakstītu par BFC Daugavpils - kādi spēlētāji ir pieteikti un kā gāja treniņnometnēs utt.
Metta nav vāja sportiskā ziņā - bet tai ir problēmas ar stadionu - nu nenāks skatītāji, ja virs galvas līst lietus un nav kur patverties, ja pūš stiprs rudenīgs vējš.
Par Liepāju? Jā varēja būt vairāk, bet arī Liepājā stadions varēja tomēr uzņemties kādu rekonstrukciju, bet domāju, ka tas mainīsies, ja FK Liepāja parādīs kādus pozitīvus rezultātus EL vai CL sakarā!
Un kopumā zemais apmeklētāju skaits bieži arī ir izskaidrojams ar to, ka lielākajai daļai Latvijas stadionu nav mākslīgā apgaismojuma, kas ļautu aizvadīt spēles cilvēkiem piemērotākā dienas laikā un nevis kā reizēm notiek - 14:00, vai 16:00 utt.

     [+] [-]

, 2015-07-21 23:00, pirms 9 gadiem
Starp citu - neviens nezina kad un vai vispār izkustēsies tas Hanzas vsk. tribīņu jautājums - projekts izskatījās labs, bet neesmu dzirdējis, ka kaut kas notiktu reāli tālāk?

  -1 [+] [-]

, 2015-07-21 23:06, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>krokodils
Basketbols ir galīgi nejēdzīgi nerentabls sporta veids Latvijas klubu mērogā.Būtu mana teikšana,es basketbolu Ventspilī meistaru līmenī likvidētu un visu naudu ieguldītu futbolā,jo tur vismaz var nopelnīt.Nezini,cik pagājušo sezon nopelnīja BK Ventspils?
Pareizi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-21 23:09, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Salīdzinājums starp RD un BFC nav īsti nopietns
Ja visur sāktu rakstīt par BFC, tas vairāk izskatītos pēc parodijas
RD interesē lielāko daļu Latvijas sporta skatītāju, lai arī kā dažiem tas nepatiktu. Sportacentrs utt. raksta to, kas interesē skatītājus
Cita lieta, ka, piemēram, uz Skonto spēlēm būtu vairāk reklāmas. Tas varētu dot zināmu efektu, jo Skonto pats par sevi ir atpazīstams zīmols Latvijas futbolā. Bet tik, cik nāk uz RD, savāktu tikai ļoti īpašos gadījumos
Mettai ir jāceļ līmenis, kā to, piemēram, paveica Jelgava. Jelgava veica izrāvienu. Pretējā gadījumā, maz kas nāktu skatīties cīņu par 7. vietu
Un par nepieciešamiem panākumiem starptautiski tev ir pilnīga taisnība
Domāju, ka RD šogad skatītāju būs vēl mazāk nekā pagājušo sezon, jo visi jau ir atēdušies RD (nav īsti ambīciju un nav nekādu reālu cerību, ka paņems kausu) un tā katru gadu no jauna!

  -2 [+] [-]

, 2015-07-21 23:10, pirms 9 gadiem
Par ko mīnusi? Nobanots?

     [+] [-]

, 2015-07-21 23:10, pirms 9 gadiem
ImperionaPrieksnieks rakstīja: Uzsleedzot Zalgira speeli live streamaa bija sajuuta ka skatos kkadu La ligas speeli. Laukums,atmosfeera,infrastruktuura. Musu Skonto stadions ar visu savu izcilo atmosfeeru un muzhdien parpilditajam stribinem izskatas pec bomzha, pat vel sliktak kaa mans avatara chalis
Tur Tev neviens nepārmet - to jau lielākie Latvijas futbola cilvēki saka - Skonto stadions ir novecojis priekš mūsdienām un tāpēc ir jāceļ jauns!
Vai kāds tomēr nezina kur ir iesprūdis tas projekts ar to Hanzas vsk. tribīņu būvi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 23:16, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Ja turēsies play off zonā, savi 6500 nāks uz ierindas spēlēm
Uz top spēlēm būs visi 9000
Es biju uz spēli starp FKV un Newcastle United (Skonto stadionā) lūk tur nebija kur adatai nokrist tribīnēs, jo viss bija pārpildīts ar skatītājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-21 23:20, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Bet nāk tāpat
Cik bija mazākais?
RD anti rekords būtu milzīgs skaits virslīgai
antirekords bija tieši pagājušajā sezonā!
Un bija reta spēle kur izdevās savākt 9000+ skatītājus - pret SKA, un Maskavas Dynamo tas izdevās, bet pret visādiem Amur, Avtomobilist, Soči, Jugra utt. bija pustukšas tribīnes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-21 23:25, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Ladu un Minsku tu izvēlējies neveiksmīgi
Lada būs interesanta dēļ Ābola, bet ar Minsku katra spēle ir ļoti principiāla
Bet virs 5000 Latvijas mērogiem un uz virslīgas fona tas ir daudz
Tiešām cilvēki maksās padsmit eiro, lai redzētu kā Ābols stāv aiz borta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-21 23:40, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Ar Ladu spēle būs svētdienā, tā kā vismaz ap 7000 būs
Visās svētdienās ir bijis 7 tūkstoši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:13, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Skaties plašāk!
Es te nerunāju par tiešu salīdzināšanu starp veco Dinamo un tā sastāvu un spēli ar jauno
Runa ir par gaisotni, kas ir ap RD nosaukumu un vecajam RD te ir liela nozīme
Liela daļa mazo, kas atnāk, nāk līdzi vecākiem, kam RD saistās ar vēsturi
RD ir brends nevis tāpēc, ka ir bijušas kaut kādas super reklāmas (RD patiesībā šajā ziņā nav nemaz spēcīgs), bet tāpēc, ka RD ir vēsture
Kāpēc tavuprāt Krievija lika, lai nosaukums obligāti būtu RD? Tāpēc, ka tam ir vēsture
Kas ir mode? Tā ir aura, ko izveido sabiedrība
Pareizi saki, ka viņiem nav jāzina ar ko spēlē šis vai vecais Dinamo. Bet viņi pakļaujas gaisotnei, kas ir ap RD. Un vēsturei tur ir nozīme.
Kāpēc tavuprāt tad klubiem ir tik svarīga sava vēsture? Kāpēc RD vietā komandu nevarēja saukt Sniedziņš?
Skaties reāli!
Nav nekādas vecā Rd gaisotnes, Sporta pils aura ir zudusi kopā ar pašu Sporta pili. Veco nosaukumu paņēma, jo to lika izdarīt maizes devēji - krievi. Vairums apmeklētāju ir maximums 1x bijuši uz vecā RD spēli un no tās maz ko atceras (tas no sarunām ar cilvēkiem). RD ir populārs jo spēlē "krutā" līgā, tieši tāpēc tiek uz katra stūra tāstīts par "otro spēcīgāko". Popularitāte tika pārņemte dēļ izlases spēlēšanas elitē. vai Tu esi redzējis kaut kādu RD veco špīleru slavas zāli? Kur Baldera krekls pie Arēnas griestiem? Jaunais praktiski neko nedara, lai sasaistītu sevi ar veco, ir vien daži kliedzieni, kad tas kādam ir izdevīgi, bet nekāda plānveida darbību, lai šos abus klubus apvienotu līdzjutēju prātos nav. Tieši tāpēc cilvēki nerunā par Rīgas Dinamo, runā par vecos Rīgas Dinamo un jauno Rīgas Dinamo. Tie kuri zin tikai vienu Rīgas Dinamo, zin tikai jauno un par veco Tev neko jēdzīgu nepastāstīs, varbūt to ka tur spēlēja Balderis un Irbe, advancētāks līdzjutējs būs dzirdējispar 23. februārā ciskas piesmiešanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:14, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Beidz sapņot lūdzams, reāli DR skatītāju skaits palielinās tikai tad, kad ir uzvaras un tas ir tā brīža trends un viss....Es pats zinu cilvēkus, kuri pārstāj interesēties par to klubu, kad sākas zaudes un principā pat viņi par hokeju maz interesējas
visos sporta veidos pie mums raksturiigs skatiitaaju daudzuma kaapums, ja ir uzvaras.

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:17, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Skaties reāli!
Nav nekādas vecā Rd gaisotnes, Sporta pils aura ir zudusi kopā ar pašu Sporta pili. Veco nosaukumu paņēma, jo to lika izdarīt maizes devēji - krievi. Vairums apmeklētāju ir maximums 1x bijuši uz vecā RD spēli un no tās maz ko atceras (tas no sarunām ar cilvēkiem). RD ir populārs jo spēlē "krutā" līgā, tieši tāpēc tiek uz katra stūra tāstīts par "otro spēcīgāko". Popularitāte tika pārņemte dēļ izlases spēlēšanas elitē. vai Tu esi redzējis kaut kādu RD veco špīleru slavas zāli? Kur Baldera krekls pie Arēnas griestiem? Jaunais praktiski neko nedara, lai sasaistītu sevi ar veco, ir vien daži kliedzieni, kad tas kādam ir izdevīgi, bet nekāda plānveida darbību, lai šos abus klubus apvienotu līdzjutēju prātos nav. Tieši tāpēc cilvēki nerunā par Rīgas Dinamo, runā par vecos Rīgas Dinamo un jauno Rīgas Dinamo. Tie kuri zin tikai vienu Rīgas Dinamo, zin tikai jauno un par veco Tev neko jēdzīgu nepastāstīs, varbūt to ka tur spēlēja Balderis un Irbe, advancētāks līdzjutējs būs dzirdējispar 23. februārā ciskas piesmiešanu.
es vareeju apmekleet veco "Dinamo", bet tad man buutu bijis 1-2 gadinji...

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:19, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: es vareeju apmekleet veco "Dinamo", bet tad man buutu bijis 1-2 gadinji...
Es jau pats nebiju, biju tikai tad kad komanda vairs nesaucās Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:22, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Ienācu apskatīties, ko labu saka par futbolu, bet te atkal
Redneck patiik runaat par DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:24, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Aura nav ierobežojama kaut kādā celtnē. Kāpēc krievi lika saglabāt RD veco nosaukumu? Nav runas, ka tieši jāatceras kaut kādas senas spēles vai panākumi. Tā ir vispārīga aura, kas valda ap RD nosaukumu. Nav svarīgi, vai redzētas senās spēles. Tā ir cita līmeņa saikne
Piedod, nav nekādas saiknes, tā palikusi vien vecāku ļaužu prātos. Vidējā un jaunā paaudze šo saikni neizjūt. Vai ja izjūt, tad stipri pastarpināti, caur Latvijas izlasi, kurā spēlēja Irbe, Znaroks un citi dinamieši. Sākuma kad bija Koziola komanda, tad tika mēģināts sasaistīt, bet laikam jau Savickim tas likās lieki, cilvēki tāpat iet. Ja būtu saikne, nerunātu par vecajiem un jaunajiem Dinamo, bet par vienotu veselumu. Vai es varu ieiet Dinamo mājaslapā un izlasīt kluba vēsturi, uzzināt vietas no 1946. gada sezonas, labākos spēlēājus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:25, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: man ir pie d.irsas, besis vienkārši, sūdīga cope bija, kaut kur jāizlādējas ir
nav jau jaalamaajas taapeec...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:27, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: es lamājos vienmēr, kad besis ir, darbā vispār puse uzņēmuma šķiet tad skan
kaapeec tik ljoti ieniisti DR?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:31, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Tad, kad šī saikne pazudīs cilvēku prātos, cilvēki praktiski vairs nenāks uz RD (tad arī paša RD vairs nebūs)
Vienota nevar būt, jo laiks ir bijis starpā
Ja Arēnā būs 10 000 uz spēli, lielākā daļa par veco RD ne vella nezinās, es nesaprotu ko Tu centies ieklārēt Latviešiem patīk lielas lietas tāpēc tie stāsta ka ir labākie fani pasaulē un ka KHL ir otra spēcīgākā līga + "sist krievus", palūrēt uz Mozjakiniem un Raduloviem, tas ir tas kas cilvēkus velk uz Arēnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:32, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Neienīstu, vienkārši uzskatu par bezjēdzīgu klubu un garlaicīgu, man LAČ spēles pat interesantākas šķiet....Atceros vēl tos finālus ar Ogri, Riga 2000 un Metalurgu, vot tas bija hokejs, pirmās divas sezonas paskatījos DR un apnika, jo pamatā viņi pilnībā ignorēja vīziju utt. ko kluba dibināšanas laikā visapkārt kl';arēja
tad ignoree, nevis katraa rakstaa cepies - tas noziimee, ka nav vienaldziigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:35, pirms 9 gadiem
ImperionaPrieksnieks rakstīja: Tiesi taa. Lai vai kas vilina cilvekus uz Arenu, bet skaidrs ir viens - ne jau vecaa RD aura un vesture
Nez kā var vilināt vēsture, ja to neviens nezin...savulaik Balderis uz RD spēli esot dabūjis pirkt biļeti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:38, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Vēsture pašai ir būtiska loma brendu izveidē
Tas nav RD mārketinga daļas nopelns, ka šeit ir tik daudz komentāru par RD
Brends tika balstīts uz to ka "mums bija hokejs 3 nedēļas gadā, tagad būšot visu ziemu". Vienīgais vēsturiskais aspekts, kas tika pievienots - nosaukums, ar to arī saikne izbeidzās, nezinu kā būtu bijis ja neizmestu Koziolu, jo viņš skatījās plašāk, bet to meš nekad neuzzināsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:39, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kāpēc domā, ka es cepjos? Man nekādu sajūtu nav saistībā ar to klubu....DR var bankrotēt vai Gagarinu pacelt, bet man tādi notikumi pilnīgi neko neizteiks <- tā ir vienaldzība, tas, ka atnāku te ko pakomentēt nekādā mērā neparāda, ka tas klubs nav vienaldzīgs, jo es atnākut tikai pie komentāriem pārsvarā pasēdēt un pasmieties par dažiem "pērļu" autoriem
shitais teksts jau dzirdets...

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:39, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Nejauc vēsturiskus datus ar kopējo vēsturisko fonu
Nejauc savas iedomas ar realitāti. Esmu daudz ar cilvēkiem runājis par hokeju, par Dinamo un redzu ka tu rauj tagad pa auzu lauku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:41, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Nav jāzina kaut kas tieši, lai tiktu ierauts kopējā virpulī
Es jau nosaucu faktus, kas radīja "virpuli". Pamatā tā ir izlase. Tagad gan RD daudziem palicis svarīgāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:43, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Vienalga ir dzirdēts vai nē, bet tā tas ir....Es pat neatceros, kad esmu kādu DR spēli noskatījies, man pat nav zināms, kad sāksies sezona utt. mani vienkārši tas neinteresē
NLA laikam regulaari skaties un seko tai liidzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:47, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Tur jau tā ir tas slēptā mārketinga uzvara
Ievilkt tevi visa tajā tā, ka pats īsti neapzinies, kā esi nonācis šajā situācijā
Tu man stāstīsi ka es uz Arēnu hokeju gāju skatīties, pats to neapzinoties Nez kāda vēsturiskā aura mani šopavasar vilka uz Kurbada - Mogo dueli, komandas itkā salīdzinoši jaunas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:50, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: regulāri neskatos, jo to vienkārši nav iespējams izdarīt, bet tā sekoju līdzi tabulai utt. Starp citu, nākamnedēļ Davosa laikam ar Barys divas spēles aizvadīs, ja neko diži nejaucu
ja Davos vinnees, vareesi lieliities, ka NLA pieraadiija savu paaraakumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 00:52, pirms 9 gadiem
ImperionaPrieksnieks rakstīja: Lai vai kas tas buutu skaidrs ir viens - RD pasreizejai popularitatei nav nekada sakara ar veco RD, jo ka gan tas var ietekmet apmeklejumu ja 90% no arenas cilvekiem nemaz nezin par kaut kada veca RD eksistenci?
Par 90% stipri parspilets...

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:54, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Tu nespēj saprast, kāpēc DR ir tik populārs
Cik bija skatītāju uz LČ spēli?
Es ļoti labi saprotu kāpēc RD ir populārs, jo man ir teikuši tie, kuri iet uz spēlēm, kāpēc viņi ier. Un neviens neko nav teicis par veco RD, es darbā esmu vienīgais, kas par veco RD vispār kaut ko zina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:55, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Kā tik dikti DR sevi izraklemēja, ka ieguva uzreiz tādu auditoriju???
Uz šo jautājumu jau Tev tika atbildēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:58, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Kāpēc viņi iet?
Tāpēc, ka ir padevušies kopējam virpulim, kura veidošanā nostaļģijai bija liela nozīme
Es jau rakstīju pirmīt, bet nez kapēc to Tu ignorē un mal savu maļamo par nostaļģiju, kuras nav. Protams ir kāds izņēmums no vecākās paaudzes, bet tie ir tikai izņēmumi, nevis pamatmasa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 00:59, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Muļķības
DR neieguldīja tādus līdzekļus mārketingā
Tad tā būtu viena no visveiksmīgākajām mārketinga kampaņām vēsturē
Es nekur nerunāju par to CIK viņi ieguldīja, es pirmīt aprakstīju uz ko marketings tika balstīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:04, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: LČ nesavāktu tādu auditoriju ar jebkādu mārketingu un infrastruktūru
Ja, piemēram, FK Bumbiņa spēlētu Polijas čempionātā, auditorija nebūtu tik liela kā DR
Latvijas čempionāts ledushokejā pirmo reizi tika aizvadīts 1931. gadā, vēsture vēl senāka, bet kā pats saki šī vēsture īpaši popularitāti neveicina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:05, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: LČ nesavāktu tādu auditoriju ar jebkādu mārketingu un infrastruktūru
Ja, piemēram, FK Bumbiņa spēlētu Polijas čempionātā, auditorija nebūtu tik liela kā DR
VEF arii ir spozha pagaatne, tachu kaut kaa tauta nenaak uz vinju speeleem nostalgijas vadiiti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:09, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Iespējams, ka šī nav veiksmīgākā auditorija attiecībā uz kuru noteikt tieši vēsturisko iespaidu
Protams, ka lielākā daļa tiešā veidā neminēs vēsturisko momentu. Bet tas nenozīmē, ka tam nav iespaida
Vecais Dinamo iekļustot augstākajā līgā ļoti veicināja hokeja spēles popularitāti, to jau neviens nenoliedz. Jaunais RD izmantoja hokeja spēles popularitāti, nevis izmantoja konkrēti vecā RD auru.

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:09, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Uz ko?
Es nerakstīšu vēlreiz, pirmīt es uzrakstīju, paskaties uz atpakaļ sarunu, jo to postu Tu pats noignorēji, ietiepīgi bīdot savu "nostaļģijas teoriju"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:11, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Runa nav par punktu vēsturē. Vēsture ir nevis datējums, bet kas ap to saistās
Un jo tālāk no šis dienas, jo mazāka loma ir vēstures iespaidam
Kā domā - ko vidējais latvietis vecuma grupā no 25-35 gadiem prastu pastāstīt par veco RD ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 01:12, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Latvijā hokejs tomēr ir sporta veids nr.1.
Basketbols ir izteikts latviešu sporta veids
Turklāt basketbolā nav tik izteikta šī Latvijas - Krievijas pretstāve
Vaaji argumenti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:17, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Uzskati, ka no 5000 80% skatītāju ir spiedzošas meitenes, kuras iegājušas arēnā, lai ieraudzītu sevi kubā?
Neparspīlē - tur iet dažādi cilvēki, bet vairumu vieno viens, viņu maz ko vai neko zina par veco RD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:19, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Vāji ir neredzēt vēsturisko nozīmi RD popularitātē
Vecā RD ieguldījums ir hokeja popularitātē Latvijā, bet Tu stāstīji par mūsdienu Arēnas apmeklētāju nostaļģiju pēc vecā RD un tās ir divas dažādas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:22, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Ja visu gadu notiktu kaut kas neuzrunājošs, jēgas nebūtu
DR ne tuvu nav Latvijas izlase
Tieši izlase visbiežāk tika piesaukta jaunā RD popularizēšanā kad komanda tika izveidota!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:23, pirms 9 gadiem
ImperionaPrieksnieks rakstīja: tu saproti ka so 7 gadu laikaa par RD esmu runaajis ar simtiem cilvekiem, RD ir sekots lidz daudz visadaa veida un dzirdets daudz kas, bet tu esi pirmais kas runaa par nostalgiju,vestures mantojumu un virpuli kas liek cilvekiem iet uz areenu
Tas ir tas komiskākais, man bijušas neskaitāmas sarunas ar cilvēkiem, bet atnāk skals un stāsta ka viņi iet tāpēc, ka Nazarovs kādreiz pa Sporta pili slidojis

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:24, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Hokeja popularitāte un DR ir cieši saistīti
Hokejs ir populārs un populārs ir DR nosaukums
To es bez tevis zinu, tikai tas nebijs sarunas temats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:32, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Atsaukšanās uz izlasi ir tikai viens no mārketinga trikiem
Protams, pamatsauklis bija ka ar Dinamo spēlēšanu KHL elites hokejs būs visu sezonu pieejams, jo spēlēts tak tiek Krievijas čempionātā. Tāda sajūta ka Tu esi vakar piedzimis, es vēl labi atceros kādas sarunas tika bīdītas pie izveidošanas. Pirmais bija lielā skepse, kavispār kaut kas notiks. tad skepse pārauga nākamajā stadijā - ar kaut kādiem baltkrievu rēdlihiem, cipuļiem širokoviem un "neīstajiem" brāļiem Hosu un Petroviski krievu stāri Rd piesmies bez variantiem. Sākās sezona, visi gaja paskatīties kā tas izskatīsies - Koziola komanda un Simsons uztaisīja labu šovu, preses atbalsts, komanda ne tikai nezaudē, bet arī kādu uzvar un Tavs virpulis bija iegriezts. Te pat nav jāstrīdas, pietiek vienkārši atcerēties, ne jau tik sen tas notika

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:34, pirms 9 gadiem
Mājās pārāk liela putra bija savārīta, lai to šodien izstrēbtu. Reāli jau momenti bija. Ja būtu arī labāka realizācija un ne somu vārtsarga demonstrētie brīnumi, tad vismaz nervus pakutināt šodien somiem vēl varējām. Tagad nekā, vēl viens zāģis un jāatgriežas mājās. Gaidām ceturtdienu un ceram uz Jelgavu un Skonto. Spartakam atbildes mačs pieklājīgi jānospēlē un, kā jau te kāds teica, derētu vismaz neizšķirts kopējam katlam rangā. Tas, ko FKV nespēja sarūpēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:36, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Temats ir par to, ka daudziem augsta līmeņa hokejs un DR iet roku rokā
Izdzirdot nosaukumu DR, vēsture, kas saistās ar augsta līmeņa hokeju, spēlē savu lomu
Protams ka RD un "augsts līmenis" iet roku rokā! Kurš to noliedz? Bet ši Dinamo vēsture ir daži gadi, pat leilākais RD aprakstnieks FUNIS stāstīja, ja RD izjuks, tad skatīsies pēdējo 7 sezonu spēlu ierakstus un kaifos. vecais RD pamatā visiem pie kājas, jo nevar būt nostaļģija pēc tā, ko cilvēki nezin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-22 01:38, pirms 9 gadiem
reikons rakstīja: Mājās pārāk liela putra bija savārīta, lai to šodien izstrēbtu. Reāli jau momenti bija. Ja būtu arī labāka realizācija un ne somu vārtsarga demonstrētie brīnumi, tad vismaz nervus pakutināt šodien somiem vēl varējām. Tagad nekā, vēl viens zāģis un jāatgriežas mājās. Gaidām ceturtdienu un ceram uz Jelgavu un Skonto. Spartakam atbildes mačs pieklājīgi jānospēlē un, kā jau te kāds teica, derētu vismaz neizšķirts kopējam katlam rangā. Tas, ko FKV nespēja sarūpēt.
Ej uz sporta deju sadaļu, ja gribi par futbolu runāt. Vai tiešām neredzi, ka te par futbolu neviens nerunā?

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:39, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Protams, stipri ārēji skatoties tas tā arī bija
Runa ir par iekšējām sajūtām
Tu runā par savām iekšējām sajūtām? Jeb Tev pirmajā sezonā Arēnā visi stāstīja ka nākot uz spēli, no vecāsmammas puralādes paņēmuši vecā RD auru? Ko nozīmē stipri ārēji? Es vienā sezonā praktiski katrā spēlē biju Arēnā, daudz ar cilvēkiem runāju, ko nozīmē "stipri ārēji skatoties"

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:41, pirms 9 gadiem
SKALS rakstīja: Jābeidz man te būs saruna, jo tā ir neauglīga
Būtu vajadzīgs cits formāts, dažādu viedokļu fani utt.
Kāda Sporta veterānu ballē Tev atbalsts būtu, bet ne vidēji statistiskā Arēnas apmeklētāja veidolā

     [+] [-]

, 2015-07-22 01:46, pirms 9 gadiem
Tā, jābeidz celt futbola popularitāte, vēls kā nekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-07-22 08:04, pirms 9 gadiem
Šorīt piecēlos ,ienāku SC un esmu izbrīnīts.Tik daudz komentu par FK Ventspils spēliSāku skatīties.Kā tad ,it kā nejauši pārsviedušies uz hokeju un Rīgas Dinamo.Varu arī es šai tēmai piemest kādu domu graudu,jo par futbolu jau visu uzrakstīju.Nepiekritīšu spriedumam,ka vēsturei nav nekāda ietekme uz RD apmeklētību.Sāksim ar to,ka krievi mūs pielaida KHL ar striktu noteikumu,ka komanda sauksies Rīgas Dinamo un ne citādi.Nosaukums vien jau ir brends ,kuru zina ne tikai Eiropā ,bet arī Ziemeļamerikā.Hokejs bija Latvijā populārs jau sešdesmitajos gados,bet pateicoties Tihonova fanātiskajam darbam un galvenais sasniegumiem,ar hokeja popularitāti jau tajā laikā vairs nevarēja sacensties neviens sporta veids Latvijā. Jaunuzceltā sporta pils bija ievērojami par mazu,lai visi gribētāji tiktu uz spēli.To, ka aukstā ziemā bija jāstāv rindā no trijiem naktī un ik pa stundu bija uzvārdu pārbaude ,kuri nebija pie vietas,tika no saraksta svītroti,šīsdienas paaudze nemaz iedomāties nevar.Savu mīlestību uz hokeju mana paaudze ir ieaudzinājusi savos bērnos un ,tagad jau mazbērnos.Tā tas tiek nodots no paaudzes uz paaudzi.Līdz ar to ,šim sporta veidam ir bagātīga vēsture ar visai labiem rezultātiem,arī skatītāju pieplūdums attiecīgi.Tātad manuprāt tomēr vēsturei attiecīgā sporta veidā kaut kāda nozīme ir.Astoņdesmitajos gados lietuviešiem futbolā izdevās tas pats ,kas mums hokejā.Viņi iekļuva PSRS augstākajā līgā un pat aizcīnījās līdz medaļām.Dabīgi,ka aiz basketbola tas kļuva par otro mīļāko sporta veidu un tieši tāpēc ,vakar skatoties Viļņas Žalgira spēli un viņu fanus ,var redzēt to ,kas mums ir tikai hokejā.Nav labu rezultātu,nav izcilas vēstures,nav arī izaudzināti attiecīgi šī sporta mīļotāji,ar retiem izņēmumiem.Diemžēl Rīgas Daugavai savulaik nedaudz pietrūka,lai ielauztos tā laika futbola elitē.Varbūt tad mums būtu cits līdzjušanas līmenis arī šajā sporta veidā.Bet tas ir no tēmas,kā būtu,ja būtu.Atvainojos par garo penteri,bet īsāk savu domu izlikt nemācēju

  +1 [+] [-]

, 2015-07-22 08:50, pirms 9 gadiem
bimbambolisti smird un lien visur
https://www.facebook.com/video.php?...

     [+] [-]

, 2015-07-22 09:05, pirms 9 gadiem
šorīt piecēlos, ienāku SC un neredzu nevienu ziņu par FKV slavenā trenera demisiju, hm..
Pietiek pļāpāt,uztaisiet plakātu, sarunājiet piketa laiku un kādu žurnālistu pie pilsētas domes (politiķi un ierēdņi gan atvaļinājumos), bet rezonansei jābūt.
Vai arī ventiņiem patīk zaudēt/ futbols vienaldzīgs/ izteikti nelatvisks kluba sastāvs u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-22 10:38, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Šorīt piecēlos ,ienāku SC un esmu izbrīnīts.Tik daudz komentu par FK Ventspils spēliSāku skatīties.Kā tad ,it kā nejauši pārsviedušies uz hokeju un Rīgas Dinamo.Varu arī es šai tēmai piemest kādu domu graudu,jo par futbolu jau visu uzrakstīju.Nepiekritīšu spriedumam,ka vēsturei nav nekāda ietekme uz RD apmeklētību.Sāksim ar to,ka krievi mūs pielaida KHL ar striktu noteikumu,ka komanda sauksies Rīgas Dinamo un ne citādi.Nosaukums vien jau ir brends ,kuru zina ne tikai Eiropā ,bet arī Ziemeļamerikā.Hokejs bija Latvijā populārs jau sešdesmitajos gados,bet pateicoties Tihonova fanātiskajam darbam un galvenais sasniegumiem,ar hokeja popularitāti jau tajā laikā vairs nevarēja sacensties neviens sporta veids Latvijā. Jaunuzceltā sporta pils bija ievērojami par mazu,lai visi gribētāji tiktu uz spēli.To, ka aukstā ziemā bija jāstāv rindā no trijiem naktī un ik pa stundu bija uzvārdu pārbaude ,kuri nebija pie vietas,tika no saraksta svītroti,šīsdienas paaudze nemaz iedomāties nevar.Savu mīlestību uz hokeju mana paaudze ir ieaudzinājusi savos bērnos un ,tagad jau mazbērnos.Tā tas tiek nodots no paaudzes uz paaudzi.Līdz ar to ,šim sporta veidam ir bagātīga vēsture ar visai labiem rezultātiem,arī skatītāju pieplūdums attiecīgi.Tātad manuprāt tomēr vēsturei attiecīgā sporta veidā kaut kāda nozīme ir.Astoņdesmitajos gados lietuviešiem futbolā izdevās tas pats ,kas mums hokejā.Viņi iekļuva PSRS augstākajā līgā un pat aizcīnījās līdz medaļām.Dabīgi,ka aiz basketbola tas kļuva par otro mīļāko sporta veidu un tieši tāpēc ,vakar skatoties Viļņas Žalgira spēli un viņu fanus ,var redzēt to ,kas mums ir tikai hokejā.Nav labu rezultātu,nav izcilas vēstures,nav arī izaudzināti attiecīgi šī sporta mīļotāji,ar retiem izņēmumiem.Diemžēl Rīgas Daugavai savulaik nedaudz pietrūka,lai ielauztos tā laika futbola elitē.Varbūt tad mums būtu cits līdzjušanas līmenis arī šajā sporta veidā.Bet tas ir no tēmas,kā būtu,ja būtu.Atvainojos par garo penteri,bet īsāk savu domu izlikt nemācēju
Tie, kuri bijuši tirdznieciiiibas centra DOMINA 2. STAVĀ (kur naak no auto stavvietaam ), ir redzeejuši kolosālu LR hokejam veltiitu vestures izstaaadi!!! tā novietota uz daudziem STENDIEM. UN loti daudz šeit figureeeeee DINAMO RIIIGA, KAS ir neatnemama sastavdala LR SPORTAA!
Lai dziivo DINAMO!!!
LAI DZIIVO ariii futbols! Jo musm bija daudz teicamu futbolsitu, kas vesturiski, ja butu piedzimusi 20-30 gadus veelak, varetu parstaavet LR FUTBOLA IZLASI un klubus. Taaaas patiešaam bija personiibas un dažas joprojaam ir:
JEVGENIJS Milevskis, Genadijs Šitiks (lai vieglas smilitis), Armands Zeiberliņs, Aleksandrs Starkovs, brāļi Semjonovi, Dainis Deglis un daudzi citi!

     [+] [-]

, 2015-07-22 14:10, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Šorīt piecēlos ,ienāku SC un esmu izbrīnīts.Tik daudz komentu par FK Ventspils spēliSāku skatīties.Kā tad ,it kā nejauši pārsviedušies uz hokeju un Rīgas Dinamo.Varu arī es šai tēmai piemest kādu domu graudu,jo par futbolu jau visu uzrakstīju.Nepiekritīšu spriedumam,ka vēsturei nav nekāda ietekme uz RD apmeklētību.Sāksim ar to,ka krievi mūs pielaida KHL ar striktu noteikumu,ka komanda sauksies Rīgas Dinamo un ne citādi.Nosaukums vien jau ir brends ,kuru zina ne tikai Eiropā ,bet arī Ziemeļamerikā.Hokejs bija Latvijā populārs jau sešdesmitajos gados,bet pateicoties Tihonova fanātiskajam darbam un galvenais sasniegumiem,ar hokeja popularitāti jau tajā laikā vairs nevarēja sacensties neviens sporta veids Latvijā. Jaunuzceltā sporta pils bija ievērojami par mazu,lai visi gribētāji tiktu uz spēli.To, ka aukstā ziemā bija jāstāv rindā no trijiem naktī un ik pa stundu bija uzvārdu pārbaude ,kuri nebija pie vietas,tika no saraksta svītroti,šīsdienas paaudze nemaz iedomāties nevar.Savu mīlestību uz hokeju mana paaudze ir ieaudzinājusi savos bērnos un ,tagad jau mazbērnos.Tā tas tiek nodots no paaudzes uz paaudzi.Līdz ar to ,šim sporta veidam ir bagātīga vēsture ar visai labiem rezultātiem,arī skatītāju pieplūdums attiecīgi.Tātad manuprāt tomēr vēsturei attiecīgā sporta veidā kaut kāda nozīme ir.Astoņdesmitajos gados lietuviešiem futbolā izdevās tas pats ,kas mums hokejā.Viņi iekļuva PSRS augstākajā līgā un pat aizcīnījās līdz medaļām.Dabīgi,ka aiz basketbola tas kļuva par otro mīļāko sporta veidu un tieši tāpēc ,vakar skatoties Viļņas Žalgira spēli un viņu fanus ,var redzēt to ,kas mums ir tikai hokejā.Nav labu rezultātu,nav izcilas vēstures,nav arī izaudzināti attiecīgi šī sporta mīļotāji,ar retiem izņēmumiem.Diemžēl Rīgas Daugavai savulaik nedaudz pietrūka,lai ielauztos tā laika futbola elitē.Varbūt tad mums būtu cits līdzjušanas līmenis arī šajā sporta veidā.Bet tas ir no tēmas,kā būtu,ja būtu.Atvainojos par garo penteri,bet īsāk savu domu izlikt nemācēju
Mazas nianses ilgākā posmā var izrādīties lielākas un ietekmēt vēsturi.
Pieminēšu teorijai vēl ko Puče savulaik izteicās savā sportaavize+ sadaļā, ja Vētra un Miglinieks savulaik nebūtu izdarījuši izvēli par labu NVS, tad varbūt runātu par basketbola, nevis hokeja fanošanas bumu.

     [+] [-]

, 2015-07-22 18:04, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>krokodils
Basketbols ir galīgi nejēdzīgi nerentabls sporta veids Latvijas klubu mērogā.Būtu mana teikšana,es basketbolu Ventspilī meistaru līmenī likvidētu un visu naudu ieguldītu futbolā,jo tur vismaz var nopelnīt.Nezini,cik pagājušo sezon nopelnīja BK Ventspils?
Piekrītu,basketbols ir ļoti kluss,par naudas apritēm.