Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

11 Eiropas klubi pieteikušies Superlīgas projektam, UEFA draud ar izslēgšanu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

11 Eiropas klubi pieteikušies Superlīgas projektam, UEFA draud ar izslēgšanu
Mančestras "United" futbolists Edisons Kavani. Foto: imago images/Sportimage/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas turnīra augšgala komandas Mančestras "United", "Liverpool", Londonas "Chelsea" un Totenhemas "Hotspur" ir 11 Eiropas lielāko futbola klubu starpā, kuri ir oficiāli apstiprinājuši savu vēlmi piedalīties jaunajā Eiropas Superlīgas projektā, vēsta ESPN.

Sarunas par iesaisti Eiropas Superlīgā turpina kopumā 15 komandas. Eiropas futbola grandi turnīru plāno veidot kā aizstājēju UEFA Čempionu līgai. Superlīgas pirmā sezona plānota 2023./24. gadā un tās plānotais budžets mērāms sešos miljardos ASV dolāru (5,01 miljardā eiro).

Eiropas Superlīgas izdošanās gadījumā Čempionu līgas turnīra vērtība krietni saruktu, tāpēc UEFA drīzumā paziņos par plāniem veidot jaunu Čempionu līgas formātu, kura pamatturnīrā piedalītos 36 komandas pašreizējo 32 vietā. UEFA šādas izmaiņas plānojot ieviest 2024. gadā. Formāta maiņas gadījumā Čempionu līgas grupu turnīrā tiktu aizvadītas desmit spēles iepriekšējo sešu vietā, kā arī lielākie klubi saņemtu palielinātas naudas prēmijas.

Pēc ESPN pieejamās informācijas Superlīgā katru sezonu piedalītos 20 vienības, 15 no tām saņemot pastāvīga dalībnieka licenci. Atlikušās piecas komandas par dalību nākamajā sezonā cīnītos laukumā. Paredzēts, ka Superlīgā katru sezonu piedalīsies seši Anglijas Premjerlīgas klubi, trīs Spānijas "La Liga" čempionāta vienības, trīs komandas no Itālijas A Sērijas, divas no Vācijas Bundeslīgas, bet viena - no Francijas "Ligue 1" meistarsacīkstēm. Minēts, ka Itāliju šajā turnīrā, visdrīzāk, pārstāvētu grandi Turīnas "Juventus", Milānas "Inter" un "Milan".

Tomēr sarežģījumus ambiciozajam projektam varētu radīt konflikts ar UEFA un FIFA, kuras neatzītu šāda turnīra leģitimitāti un izvērstu dažādas sankcijas pret tajā spēlējošajām komandām. Itālijas laikraksts "La Gazetta dello Sport" raksta, ka smagākā no iespējamajām sankcijām būtu Superlīgas klubu izslēgšana no visiem UEFA un FIFA sankcionētajiem turnīriem, tostarp pašmāju līgām. Kopēju paziņojumu par draudošajām sankcijām veikušas UEFA, Anglijas, Itālijas un Spānijas futbola asociācijas, kā arī Anglijas Premjerlīgas, Spānijas "La Liga" un Itālijas A Sērijas vadības.

Tāpat vēlmi palikt Čempionu līgā izteicis Francijas grands Parīzes "Saint-Germain", kas noraidījis ielūgumu uz Superlīgu. Kā iemeslu var minēt to, ka PSG valdē esot vairākas UEFA prezidentam Aleksandram Čeferinam pietuvinātas personas, vēsta Francijas medijs "RMC".

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/soccer/uefa-champions-league/story/4363096/man-united-liverpool-among-clubs-in-$6-billion-european-super-league-talks-sources
https://rmcsport.bfmtv.com/football...
https://www.gazzetta.it/Calcio/Seri...

Kāda ir jūsu nostāja par Eiropas Superlīgas projektu?

  • 109

  • 504

  • 30


Slēpts komentārs: Lukstins88

  +1 [+] [-]

, 2021-04-18 18:37, pirms 4 gadiem
Tu pārmet nespēju pārlasīt savu paša uzrakstīto un tas klauns izdzēš komentāru

  -3 [+] [-]

, 2021-04-18 18:48, pirms 4 gadiem
Savā ziņā var atbalstīt. Neitrālām līdzjutējam daudz vairāk interesētu Barca vs Juventus vai United vs Real, nevis piemēram, duelis, kur piedalās BATE vai Midtjylland. Līdz ar to TV reitingi augstāki, turnīrs un komandas kvalitatīvākas, nauda lielāka, utml.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-18 19:00, pirms 4 gadiem
Tas sačakarēs Eiropas klubu turnīru, tāpat kā basketbolā

  +9 [+] [-]

, 2021-04-18 19:07, pirms 4 gadiem
sabikas rakstīja: Savā ziņā var atbalstīt. Neitrālām līdzjutējam daudz vairāk interesētu Barca vs Juventus vai United vs Real, nevis piemēram, duelis, kur piedalās BATE vai Midtjylland. Līdz ar to TV reitingi augstāki, turnīrs un komandas kvalitatīvākas, nauda lielāka, utml.
Mm nepiekrītu. Tas vairs nebūtu tas, ka regulāri savā starpā sitās lielie grandi. Tas notiktu pārāk bieži. Es uzskatu, tas kā ir šobrīd ir ideāli. Savs čampis, kauss un Eiropas skatuve. Daudzi zaudēs mīlestību pret šo sporta veidu ar visām šīm pārmaiņām.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-18 19:08, pirms 4 gadiem
sabikas rakstīja: Savā ziņā var atbalstīt. Neitrālām līdzjutējam daudz vairāk interesētu Barca vs Juventus vai United vs Real, nevis piemēram, duelis, kur piedalās BATE vai Midtjylland. Līdz ar to TV reitingi augstāki, turnīrs un komandas kvalitatīvākas, nauda lielāka, utml.
Ja interesē tikai klubi - droši vien. Ja interesē arī izlases - paskaties kas notiek basketā.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-18 19:18, pirms 4 gadiem
Vai ar basketbola eirolīgu nepietiek.Sačakarēs visu ,ko var sačakarēt.Tā kā ,jo stingrākas sankcijas UEFA ieviesīs,jo labāk.

  +9 [+] [-]

, 2021-04-18 19:50, pirms 4 gadiem
Noriebušies tie superlīgu veidotāji.Protams biezie sapērk divus līdzvērtīgus sastāvus un viņiem paliek garlaicīgie vietējie čempionāti.Tas apmēram ir tas pats ka lielveikali izputina mazos veikaliņus.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-18 19:54, pirms 4 gadiem
Tas būtu murgs. Esošā sistēma ir pietiekami laba un arī ienesīga, lai tagad grautu to un būvētu kaut kādas gaisa pilis. Varu piekrist arī tam, ka pārāk bieži lielo klubu dueļi notrivializētu šo grandu maču burvību, pārvērstu to par ikdienas lietu. Cerams, ka UEFA un vadošās līgas to nepieļaus. Basketā šāda tipa līga jau daudz ļaunuma nodarījusi, īpaši izlašu spēlēm.

  +6 [+] [-]

, 2021-04-18 20:03, pirms 4 gadiem
sabikas rakstīja: Savā ziņā var atbalstīt. Neitrālām līdzjutējam daudz vairāk interesētu Barca vs Juventus vai United vs Real, nevis piemēram, duelis, kur piedalās BATE vai Midtjylland. Līdz ar to TV reitingi augstāki, turnīrs un komandas kvalitatīvākas, nauda lielāka, utml.
Man patīk tā pašreizējā ČL burvība, ka jebkuras valsts čempione caur kvalifikāciju var izcīnīt vietu ČL grupu turnīrā. Par sevi pateikšu, ka man ir interese arī par to pašu Midtjyland. Kad šie spēlē ČL vai EL grupu turnīrā, gribas uzzināt kaut ko vairāk par klubu, tāpēc pameklēju info internetā, iepazīstos ar kluba sastāvu, vēsturi utt. Tie paši Midtylland, Slavia, Crvena Zvezda, Zagrebas Dinamo, BATE u.c. ne top valstu klubi jau ne reizi vien pierādījuši, ka var atņemt punktus un pat uzvarēt TOP 5 līgu klubus. Negribu tikai TOP klubu vārīšanos savā sulā. Eirolīgā basketbolā jau ir tā, pārliecinoši lielākajai daļai klubu ir lilgtermiņa licences par spēlēšanu šajā turnīrā, vieta caur savu nacionālo čempionātu nav jāizcīna. Es negribu to redzēt arī futbolā. Man ļoti patīk tas, ka futbolā vieta Eirokausos ir jāizcīna, nevis Tev to piešķir tāpēc, ka esi Barselona, Real vai MU.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-18 20:39, pirms 4 gadiem
Pa plauktiņiem saliekot:
Finansiāli izdevīgi pašiem Superlīgas klubiem
Finansiāli neizdevīgi un sportiski izdevīgi lielajiem klubiem ārpus superlīgas un otrā ešelona klubiem
Finansiāli neizdevīgi top5 valstu profesionālajām līgām
Finansiāli neizdevīgi un sportiski bez izmaiņām Latvijas klubiem
Iespējams (un tikai iespējams), sportiski izdevīgi Latvijas izlasei?

Pārāk daudz mīnusi pārāk daudz skartajām pusēm. Nevar atbalstīt 😎

  -1 [+] [-]

, 2021-04-18 20:47, pirms 4 gadiem
Bet tas nemaina manas domas, ka, ilgtermiņā, Superlīgas izveide ir neizbēgama.
Izņemot Angliju, kur vienlīdzīga Līgas ienākumu sadale veicinājusi otrā ešelona pietuvošanos top klubiem, visur citur, ieskaitot Vāciju, faktiski ir vērojams tieši pretējais un milži kļūst tikai par vēl lielākiem milžiem.
Suverēnas, kontinentālas Superlīgas izveide Eiropas futbolā, pēc Amerikas piemēra citos sporta veidos, manuprāt, vnk. notiks agrāk vai vēlāk.

Vai nu ar labu, vai ar ļaunu. Lielie klubi, sliktākajā gadījumā, vnk pametīs ierasto FIFA/UEFA sistēmu un nebūs īsti nekas, ko FIFA/UEFA varēs iesākt.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-18 20:54, pirms 4 gadiem
Briesmīgs projekts. Briesmīgā laikā. Pandēmijas vidū. Tas padarīs visus ārpus līgas par otrās šķiras klubiem. Būs interesanti vērot kā līgas un UEFA pret to cīnīsies. Būs nežēlīgi, jo līgām un UEFA tiks atņemta milzu nauda, ja Superlīga realizēsies.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-18 21:06, pirms 4 gadiem
septembris rakstīja: Briesmīgs projekts. Briesmīgā laikā. Pandēmijas vidū. Tas padarīs visus ārpus līgas par otrās šķiras klubiem. Būs interesanti vērot kā līgas un UEFA pret to cīnīsies. Būs nežēlīgi, jo līgām un UEFA tiks atņemta milzu nauda, ja Superlīga realizēsies.
Noliekot emocijas malā un paskatoties uz visu skaidri un mierīgi... viss plūst un mainās un pasaule pārmaiņām dzīvos līdzi.
Un Eiropas starptautiskais klubu futbols, faktiski, kaut nedaudz, bet jau tagad ir diskriminējošs no sportiskā viedokļa. Ne tik ļoti kā Amerikas sports, kur bagāti džeki uztaisa privāto biznesa klubiņu, bet diskriminējošs ir, jo, pēc sportiskā principa, nekādām garantētajām vietām, piemēram, Čempionu Līgas grupu turnīrā jau tagad nebūtu jābūt.
Jā, var jau teikt... da kāda jēga tādam Chelsea sākt no 1.kvalifikācijas kārtas un visiem braukt pāri? Nu... tad es pretī teikšu - kāda jēga Vācijas izlasei piedalīties Pasaules kausa izcīņas, kur nu vēl Eiropas čempionāta kvalifikācijā? Viņi tāpat pa 95% tiks finālturnīrā. Nafig viņiem ar... Kazahstānu spēlēt? Tas nav viens un tas pats, izlases un klubus salīdzināt, bet... no sportiskām reālijām, pilnīgi un viennozīmīgi ir viens un tas pats.
Ja sportiskais princips, tad līdz galam
Bet Eiropas starptautiskais klubu futbols jau sen ir frankenšteins ar piekāpšanos lielajām līgām.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-18 21:14, pirms 4 gadiem
Eiropas starptautiskajā klubu futbolā jau sen ir sistēma, kurā Latvijas kluba satikšanās ar pasaules grandu ir gandrīz (es nesaku, ka pavisam) neiespējama, jo grandam ir priekšrocība to nedarīt, pagaidot, kamēr mazie gladiatori no citām ne tik varenām līgām to latvju Lāčplēsīti jau ir piežmieguši.
Ja tagad virmotu idejas nevis par Superlīgu, bet gan par esošās sistēmas ieviešanu rīt (ja tāda nebūtu, un visi klubi, vienalga Real Madrid, vai Riga FC, sacensības sāktu vienā un tajā pašā fāzē šodien), tad sašutums būtu TĀDS PATS kā tagad par Superlīgu. Lieku galvu ķīlā 🤭

Bet ar esošo esam jau mierā.
Pat vairāk - daži pat teiks, ka esošais ir tuvu ideālam 🤭

  +2 [+] [-]

, 2021-04-18 21:17, pirms 4 gadiem
Cerams tādu kretīnu ideju tuvākā laikā nerealizēs.

  +6 [+] [-]

, 2021-04-18 21:17, pirms 4 gadiem
Noteikti Eiropas klubu futbols jau sen nav godīgs. Tomēr ne tik ļoti kā tas būs Superlīgas gadījumā. Lestera vairs nevarēs vinnēt līgu, apsteidzot MU, Chelsea, City un pārējos. Un slēgtā līgā, atšķirīgā no Čempionu līgas, iekļūs nevis labākās uz to brīdi komandas no katras valsts, bet tās ar vislielāko ietekmi kluba futbolā. Tu vari jau gadiem būt ārpus Čempionu līgas, bet tavu pārstāvi tāpat ievēlē par Superlīgas viceprezidentu. Tas par Arsenal.

  -4 [+] [-]

, 2021-04-18 21:36, pirms 4 gadiem
septembris rakstīja: Noteikti Eiropas klubu futbols jau sen nav godīgs. Tomēr ne tik ļoti kā tas būs Superlīgas gadījumā. Lestera vairs nevarēs vinnēt līgu, apsteidzot MU, Chelsea, City un pārējos. Un slēgtā līgā, atšķirīgā no Čempionu līgas, iekļūs nevis labākās uz to brīdi komandas no katras valsts, bet tās ar vislielāko ietekmi kluba futbolā. Tu vari jau gadiem būt ārpus Čempionu līgas, bet tavu pārstāvi tāpat ievēlē par Superlīgas viceprezidentu. Tas par Arsenal.
Nonāktu pie tā paša, kas jau ir basketbolā - ja Eirolīga nepastāvētu, katru gadu par Eiropas spēcīgāko klubu šā kā tā kļūtu kāds no esošās Eirolīgas klubiem. Pa.kādiem 80-90% tā būtu. Eirolīgā jau ir tieši tas mesidžs, kuru arī futbola Superlīga grasās ieviest - izaudziet līdz mums. Izaudziet un uzspēlēsim! (Ar to es domāju Eirolīgas nepastāvīgo dalībnieku esamību).
Superlīga grasās darīt to pašu. Lesterai jau neviens neliegs iekāpt laivā. Bet... izaudziet 😎

  +3 [+] [-]

, 2021-04-18 21:37, pirms 4 gadiem
Es piekrītu par ČL burvību un sportisko principu. Es uzskatu, ka tas arī ir īstais modelis, ar kuru būtu jāturpina, es vienkārši akcentēju acīmredzamo. Vidējais sabiedrības slānis neskatās spēles, kur piedalās 2. un 3. šķiras klubi, ja vien: tas nav tavas valsts pārstāvošais klubs vai arī pazīstams spēlētājs tur piedalās, kā arī, ir citi iemesli. Bet tur vajadzētu veidot atsevišķu rakstu par to tēmu.

Lielos brendus (līgas un klubus) skatās arī "svētdienas" skatītāji, kuriem pat sports ikdienā neinteresē, bet tā kā tas ir popkultūras elements, tad tajā iesaistās. Tas ir tas pats iemesls, kāpēc daudzi vairs neskatās pat El Clasico, jo tajā vairs nav zināmākais duelis starp Messi un Ronaldo.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-18 22:13, pirms 4 gadiem
Ja šitais notiks, varēs beigt sekot līdzi futbolam... Inter būs miris. Es labāk skatītos šo komandu Serie B, nekā tajā fake sūdā...

  +3 [+] [-]

, 2021-04-18 22:37, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Noliekot emocijas malā un paskatoties uz visu skaidri un mierīgi... viss plūst un mainās un pasaule pārmaiņām dzīvos līdzi.
Un Eiropas starptautiskais klubu futbols, faktiski, kaut nedaudz, bet jau tagad ir diskriminējošs no sportiskā viedokļa. Ne tik ļoti kā Amerikas sports, kur bagāti džeki uztaisa privāto biznesa klubiņu, bet diskriminējošs ir, jo, pēc sportiskā principa, nekādām garantētajām vietām, piemēram, Čempionu Līgas grupu turnīrā jau tagad nebūtu jābūt.
Jā, var jau teikt... da kāda jēga tādam Chelsea sākt no 1.kvalifikācijas kārtas un visiem braukt pāri? Nu... tad es pretī teikšu - kāda jēga Vācijas izlasei piedalīties Pasaules kausa izcīņas, kur nu vēl Eiropas čempionāta kvalifikācijā? Viņi tāpat pa 95% tiks finālturnīrā. Nafig viņiem ar... Kazahstānu spēlēt? Tas nav viens un tas pats, izlases un klubus salīdzināt, bet... no sportiskām reālijām, pilnīgi un viennozīmīgi ir viens un tas pats.
Ja sportiskais princips, tad līdz galam
Bet Eiropas starptautiskais klubu futbols jau sen ir frankenšteins ar piekāpšanos lielajām līgām.
Kā Superlīga izceļ sportisko principu? Tas ir vēl izteiktāk tendēts uz ne-sportisko bet finansiālo principu, jo lielākā daļa vietu ir ekskluzīvas un atlikušās vietas arī noteikti varēs iegūt ierobežots skaits klubu nevis jebkurš cits Eiropas klubs.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-18 22:56, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kā Superlīga izceļ sportisko principu? Tas ir vēl izteiktāk tendēts uz ne-sportisko bet finansiālo principu, jo lielākā daļa vietu ir ekskluzīvas un atlikušās vietas arī noteikti varēs iegūt ierobežots skaits klubu nevis jebkurš cits Eiropas klubs.
Nesaprotu... es norādīju, ka Superlīga izceļ sportisko principu?
Parādi man zilbi, kur tas minēts 😁🤔
Es tikai teicu, ka vidējam futbola vērotājam nekas nemainīsies.
Tikai nevajag man te d..., ka lielākā daļa futbola vērotāju ir die hard kāda lielā kluba atbalstītāji un vēro ikvienu kāda kluba spēli. Nē, lielākā daļa ir die hard kluba atbalstītāji, kuri pēkšņi par tādiem uzpeld, kad klubs spēlē pret citu lielo klubu.
Kad Barcelona spēlē pret Real, ir viens die hard Barcas fanu skaits, kad pret Eibar... liela daļa to die hard veču skatās... top gear, jo pie pakaļas tā spēle pret Eibar. Paliek tikai patiesie die hardisti 🤭😁
Un tāpat nevajag arī d..., ka neitrālie skatītāji baigi mīl vērot eirokausu spēli starp kaut kādu Dudelange un Linfield (da kā kaut kādu piemēru vnk iemetu) 🤭

Ja Superlīgu ieviesīs, tad kāds bariņš papūcēsies pāris gadus un viss beigsies.
Jo patiesībā, lērumam sabiedrības būs vienalga, ko sabiedrība pierādîs ar saviem maciņiem 🤭

  -4 [+] [-]

, 2021-04-18 23:01, pirms 4 gadiem
Es tikai PAR . vismaz kkas jauns futbolaa buutu

  -2 [+] [-]

, 2021-04-18 23:08, pirms 4 gadiem
Izskatās diezgan nopetni , ka Superlīga tiks izveidota. Bet Vāciešu dūži ir atteikušies piedalīties šajā turnīra
Lasiju , ka 20 klubi varētu startēt tajā līgā un 8 .vietas vēl brīvas esot. Pafantazējot teorētiski tur varētu startēt Celtic , Rangers, Ajax , PSV,, Porto ,Benfica un divi turku milži

  -1 [+] [-]

, 2021-04-18 23:15, pirms 4 gadiem
Pēc 15 min officiāli cik saprotu seši angļu klubi paziņos ,ka officiāli pievienosies šim turnīram

  +1 [+] [-]

, 2021-04-18 23:33, pirms 4 gadiem
Shadas ligas izveidi apshaubu. Premjerligas nakamie ligumi par translacijam tuvosies siem cipariem. Ko daris tas komandas.kas superliga ies pa pedejam vietam? So visu varetu realizet kadi 7 klubi kuru ipasniekiem pa lielam ir nesaprotams pats futbols un taa milzigas popularitates butiba.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-18 23:42, pirms 4 gadiem
Aaziitis rakstīja: Es tikai PAR . vismaz kkas jauns futbolaa buutu
Futbols ir vienigais.kur viss ir ok. Pec sa visa sekos liegumi.lidz pat tam.ka so klubu speletaji nespeles savu valstu izlases.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-19 00:03, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pat vairāk - daži pat teiks, ka esošais ir tuvu ideālam 🤭
Zem šī parakstos.

Pārējam gan piekrist nevaru. Kādēļ?
1) nevienam klubam ne lielam, ne mazam vieta Eirokausos nav garantēta principā (izņemot iepriekšējā gada uzvarētāju), tā ir jāizcīna nacionālajā čempionātā,
2) eirokausu valstu reitings pietiekami objektīvi parāda šo valstu klubu spēku, gan pamatoti dodot piekšrocības, gan vienlaikus visiem dodot iespēju cīnīties par galveno trofeju,
3) par diskrimināciju un sportisko principu. Paņemsim jebkuru TOP čempionātu vidusmēra komandu, kurai ir spēcīgs sastāvs, dauztūkštoši fanu, sakārtota infrastruktūra un finances - no vienas puses, un nosacīto FC Riga, kurai no tā nav nekā - no otras. Pirmie katru gadu sapņo par tikšanu eirokausos, otrie katru gadu spēlē ČL, un tādu galvastiesu pārāku par FC Riga komandu lielajos čempionātos ir biezā slānī. Tad kuri šeit tiek diskriminēti?
Nu un izlašu piesaukšana klubu sakarā nav vietā.

     [+] [-]

, 2021-04-19 00:28, pirms 4 gadiem
Pārlasot ātri komentārus, daudz kas interesansts atklājas Tie paši kadri, kuri nonicina Pasaulas Čempionātu Hokejā, tikpat fanāiski grib to aizvietot ar Kanādas Kausu, kura princips ir tieši tāds pats, kā piedāvātais Futbolā Tikai šķirba ir tāda, ka Ledus Hokeju var un drīkst nonicināt, jo tas ir neformāts vispasaules kontekstā (tajā pasākumā piedalās gandrīz tikai Baltie ), bet Futbolu un, vēl jo vairāk, šeit jau pieminēto pērtiķbolu, bojāt nedrīkst nekādā gadījumā!

     [+] [-]

, 2021-04-19 07:18, pirms 4 gadiem
Noteikti pret. Lūk, kad ČL pienāk tās pašas 1/8 fināla spēles, jau ir pa kādai grandu savstarpējai spēlei un tālāk jau nu skaidrs, ka būs grandu dueļi. Un tomēr ir interesanti, kad krietni mazāks klubs var iekost lielajam, tur arī parādās tā intriga, emocijas.
Ja tagad konstanti bumbos divas lielas komandas, jā, sākumā būs forši, bet tik pat ātri apniks, jo viņas nebūs izcīnījušas savu ceļu, kā tas notiek ČL, lai tad mērotos ar saviem spēkiem. 👍