Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Bayern" smagsvaru duelī izrauj uzvaru pret "Real"

Agris Suveizda

"Bayern" smagsvaru duelī izrauj uzvaru pret "Real"
Bastians Švainštaigers un Franks Riberī līksmo pēc vārtu guvuma
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadīta pirmā UEFA Čempionu līgas pusfinālspēle. Tajā Vācijas un Spānijas grandu duelī savā starpā tikās Minhenes "Bayern" un Madrides "Real", un cīņa Minhenē noslēdzās ar laimīgu mājinieku uzvaru - 2:1. Uzvaras vārtus bavārieši guva pašā pamatlaika izskaņā, kad pēc lieliska Filipa Lāma reida vārtu priekšā īstajā vietā īstajā brīdī bija Mario Gomess. Atbildes mačs tiks aizvadīts pēc astoņām dienām Madridē.

Abas komandas laukumā varēja doties teju optimālos virknējumos, un lielu pārsteigumu nebija arī pamatsastāvā. "Bayern" galvenais treneris Jups Hainkess nolēma rezervē atstāt Tomasu Milleru, savukārt viņa kolēģis uz "Real" komandtiltiņa Žozē Mourinju aizsardzības kreisajā malā sūtīja savu tautieti Fabiu Koentrau, bet uz soliņa palika muguras savainojumu ārstējošais Marselu. Spēles sākumā nedaudz vairāk ar bumbu darbojās mājinieki, taču tieši pie viņu vārtiem izveidojās pirmais moments - Mesuts Ezils ar teicamu piespēli starp aizsargiem nogādāja bumbu Karimam Benzemā, tomēr Manuels Noiers noreaģēja uz francūža sitienu zem vārtu pārliktņa.

"Real" sekmīgi neitralizēja bavāriešu uzbrukumus, taču "Bayern" ar pirmo piegājienu 17.minūtē izvirzījās vadībā. Madrides aizsardzība netika galā ar mājinieku stūra sitienu, un bumba soda laukuma vidū atleca pie Franka Riberī, kurš sita neatvairāmi (1:0). Turpinājumā laukumā ritēja visai līdzvērtīga spēkošanās, bez nopietnām vārtu gūšanas izdevībām - komandas izveidoja vairākus pusmomentus, bet sitieni no distances lielākoties neradīja draudus. Puslaika izskaņā "Bayern" un "Real" gan apmainījās ar bīstamiem uzbrukumiem. Vispirms 40.minūtē Benzemā meistarīgi apstrādāja tālu Anhela di Marijas piespēli un, apspēlējot Davidu Alabu, izkārtoja sev sitienu, tomēr raidīja bumbu tieši virsū Noieram. Tai pašā minūtē sekoja bavāriešu atbilde - Mario Gomess spēcīgi sita pa vārtu augšdaļu, bet vietā bija Ikers Kasijass.

Otrā puslaika sākumā atkal pie iespējas tika Benzemā, taču francūzis nedaudz nokavēja un Žeroms Boatengs viņa sitienu bloķēja. Pēc trim minūtēm beidzot pie brīvas telpas tika Arjens Robens, kurš savā stilā virzījās uz laukuma vidu un sita ar kreiso kāju - nedaudz pāri. Nākamajā minūtē "Real" panāca izlīdzinājumu. Pēc labas Benzemā piespēles teicamā pozīcijā nokļuva Krištianu Ronaldu, bet portugāļu superzvaigzne sita virsū Noieram. "Real" uzbrukums gan turpinājās, Benzemā ne pārāk veiksmīgi piespēlēja gar vārtiem, tomēr bumba aizkļuva līdz Ronaldu, kurš tālāk to sita uz vārtu priekšu, kur Ezilam atlika tikai trāpīt mērķī un netrāpīt guļošajam Noieram (1:1).

Spēles pēdējā pusstundā notikumus laukumā kontrolēja "Bayern", kas daudz uzbruka, bet "Real" arvien vairāk domāja par savu vārtu drošību. Daudz momentu bija bavāriešu labākajam bombardierim Gomesam. 71.minūtē vēlreiz nepārliecinoši pēc standartsituācijas nospēlēja Ramoss, un Gomess tika pie sitiena no tuvas distances, tomēr no izcilas pozīcijas sita pāri. Tad Gomess divreiz pēc Lāma centrējumiem nesekmīgi spēlēja ar galvu, kā arī, iespējams, tika neatļauti nogāzts soda laukumā. Tomēr pamatlaika pēdējā minūtē saikne Lāms-Gomess beidzot pārvērtās vārtu guvumā.

Lāms kārtējo reizi ārdījās labajā flangā, atstāja jaņos Koentrau un piespēlēja gar vārtiem, kur vārtu priekšā Alvaro Arbeloa nespēja noturēt Gomesu - 2:1 "Bayern" labā! Vēl kompensācijas laika trešajā minūtē nervi neizturēja uz maiņu iznākušajam Marselu, kurš no visas sirds no aizmugures iespēra pa kājām Milleram. Par laimi, vācu futbolists neguva savainojumu, un angļu tiesnesis Hovards Vebs pažēloja brazīlieti, pilnībā pelnītas sarkanās kartītes vietā parādot tikai dzelteno. Spēle noslēdzās ar "Bayern" uzvaru, tomēr izbraukumā gūto vārtu dēļ "Real" mājās var pietikt ar minimālu uzvaru 1:0. Šajā nedēļas nogalē "Bayern" Vācijas čempionātā viesosies Brēmenē, savukārt "Real" sestdienas vakarā viesos gaida cīņa pret niknāko pretinieci un galveno konkurenti cīņā par titulu - "Barcelona". Pusfināla atbildes spēle tiks aizvadīta 25.aprīlī Madridē.

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Bayern – Real Madrid2:1 (1:0)Riberī 17' Gomess 90' - Ezils 53'
Chelsea – Barcelona18.04./21:45
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: siruan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-04-17 23:40, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Ir cerība, ka fināls nenotiks pie pusklusām tribīnēm!
Tik viesos būs jāiesit!
Un vācieši to var!
p.s.
Tiesneši nolaizīja visu pē-pusi Madridei ar dzeltenajām sarkano vietā
Marcelo vispār beigās.... bez komentāriem....

 +13 [+] [-]

, 2012-04-17 23:40, pirms 13 gadiem
fričiem cepums par izvilkto spēli , gaidam atbildes spēli, Ja vien man būtu vara liktu tiesat ari otro spēli Howardam

  +5 [+] [-]

, 2012-04-17 23:40, pirms 13 gadiem
fantastiska spele!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:40, pirms 13 gadiem
Malači bavārieši izmantoja savas izdevības. Nu neko jāgaida atbildes mačs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:40, pirms 13 gadiem
Pelnīta uzvara !
Tiesneši vilka vilka bet neizvilka Real
Par Bayer - Barca Finālu !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:40, pirms 13 gadiem
labiii

  +4 [+] [-]

, 2012-04-17 23:40, pirms 13 gadiem
Spēle aizraujoša. lai arī esmu Real fans kopš atceros, bet Bayern bija tiesīga šodien vinnēt un tā arī notika.
Madridē viss būs savadāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-04-17 23:41, pirms 13 gadiem
ja Real nevar uzvarēt, kā parasti spēle beidzas ar rupjībām un ''masveida kautiņu'''. Apsveicu Bayern.
Slēpts komentārs: mvp2

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:41, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Tas bija 100% 11nieks!!!! Jāuzprasa vai Vebam nav suns kā aklo cilvēku pavadonis mājās!!!!!


Lāms Malacis!!!
Vel jau varēja iedot ari ,kad Gomez izgājienā un pepe ar rokām nogruda viņu..!Tur nebija pilnīgi nekāda spēle uz bumbu!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:41, pirms 13 gadiem
Perfekta spēle. Ja izdosies saglabāt Bayern sastāvu, tad pēc 2-3 sezonām būs vienkārši neapturami. Marcelo - pilnīgs klauns. Žēl, ka neiedeva sarkano.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-17 23:41, pirms 13 gadiem
Apsveicu Bayern un Marcelo iists kraans !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:41, pirms 13 gadiem
Skaista spēle. Un lai Madride vēl kaut ko papukst par tiesnešiem. Čo ta mazie Lāms un Riberī to vien darīja, ka 1. puslaikā Madrides spēlētājus "trauca" pret zemi...Kristīne un Di Marija vien bij ko vērti...

  +5 [+] [-]

, 2012-04-17 23:41, pirms 13 gadiem
Spēle jau bija laba,bet žēļ Ribery diving.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:41, pirms 13 gadiem
Kā man besī, ka pēc katras svilpes ir tāda drāma, bet vēl viarāk tā tēlošana. Neesmu baigais futbola skatītājs, bet nu Messi tā vāļājoties neredz bieži, viņš cenšas izspiest max no epizdoes, nevis krsit gar zemi.
Ja futbolā ieviestu tādu pašu emociju ierobežošanu kā basī, tad tur pusi komandas noraidītu.

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:42, pirms 13 gadiem
Webs izlaida spēli, viss ko varu pateikt

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:42, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: mazie puņķutapas.ielieciet laicīgi spilvenus Superneto maisiņā, lai nesaslapinātu spilvendrānas!!
vispār nesapratu komentāra jēgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:42, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Tas bija 100% 11nieks!!!! Jāuzprasa vai Vebam nav suns kā aklo cilvēku pavadonis mājās!!!!!


Lāms Malacis!!!
Nebiju tur neviena pendele pajol !

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:42, pirms 13 gadiem
robis133 rakstīja: Skaista spēle. Un lai Madride vēl kaut ko papukst par tiesnešiem. Čo ta mazie Lāms un Riberī to vien darīja, ka 1. puslaikā Madrides spēlētājus "trauca" pret zemi...Kristīne un Di Marija vien bij ko vērti...
ne jau pec Madrides spelem pukst par tiesnešiem , bet gan pēc Barcas un to nu jau vajadzēja iegaumēt!

  +4 [+] [-]

, 2012-04-17 23:42, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Marcelo vispār beigās.... bez komentāriem....
tur sarkano vajadzēja dot..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:43, pirms 13 gadiem
Spēlei atbilstošs rezultāts. Real principā nav ko pārdzīvot viesos iesita tagad tik mājās nevarēs ielaist un būs viens jaiesit - ta jau manīs kas no tā sanāks.
Ribery labs, gaidīju vairāk no Robena. Ronaldo vispār nemanāms. Lahms principā izvilka Bayernu. Pelnīta uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-17 23:43, pirms 13 gadiem
interesanta spēle,malači Bayern ka spēja izcīnīt uzvaru,neizšķirts būtu slikts rezultāts pirms atbildes spēles un zinot,ka Madride daudz iesit savā laukumā,bet visai bieži arī ielaiž,tad viss ir vēl priekšā

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:43, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Gan jau vēl Mauriņš arī kaut ko nesavaldīs
nemāk zaudēt
Barsai šāds niķis tomēr nav
viņi māk zaudēt
Nu vism kaulus nelauž..
Bet sprinkleri Camp Nou, kamēr Inters vēl laukumā, nebija slinkums palaist.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:44, pirms 13 gadiem
Varbūt arī Morinju ir baigais ūbertaktiķis, bet domāju,ka šeit viņš tīri atdeva spēli. Viņam taču ir Madrides real, būtu spēlējuši savu spēli, nešaubos,ka uzvarētu, vai vismaz kāds 2:2, nu 2:3 sliktākajā gadījumā. Bet nē,pusspēlē vajag ierakties aizsardzībā kā tādiem 2. līgas pastarīšiem,kauns.
Nebrīnos,kāpēc Riberī ir 1.vietā pret viņu izdarīto pārkāpumu ziņā. Tāds simulants,ka maz neliekas.
Labi,ka nevienu pendeli neiedeva, tās nu būtu kreisās pendeles bijušas. nesaprotu,ko tie minhenieši tik ļoti sašutuši,nebija tur ne tuvu pendeles.
Real paši vainīgi ar savu tizlo aizsardzības futbolu. Potenciāls būtu nospiest tos minheniešus,bet ja morinju to negrib - pats vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:45, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: Varbūt arī Morinju ir baigais ūbertaktiķis, bet domāju,ka šeit viņš tīri atdeva spēli. Viņam taču ir Madrides real, būtu spēlējuši savu spēli, nešaubos,ka uzvarētu, vai vismaz kāds 2:2, nu 2:3 sliktākajā gadījumā. Bet nē,pusspēlē vajag ierakties aizsardzībā kā tādiem 2. līgas pastarīšiem,kauns.
Nebrīnos,kāpēc Riberī ir 1.vietā pret viņu izdarīto pārkāpumu ziņā. Tāds simulants,ka maz neliekas.
Labi,ka nevienu pendeli neiedeva, tās nu būtu kreisās pendeles bijušas. nesaprotu,ko tie minhenieši tik ļoti sašutuši,nebija tur ne tuvu pendeles.
Real paši vainīgi ar savu tizlo aizsardzības futbolu. Potenciāls būtu nospiest tos minheniešus,bet ja morinju to negrib - pats vainīgs.
Mauram laikam pietika ar neizšķirtu viesos, kas varēja arī iziet, bet tomēr neizgāja, tagad atbildes spēlē būs ko padomāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:45, pirms 13 gadiem
Apsveicu Bayern pelnīti uzvarēja, Mouriņu muļķis noraka spēli pēc gola aizsardzība ielienot.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:45, pirms 13 gadiem
Pelnīta Bayern uzvara. Prieks ka Gomezs guva uzvaras vārtus, visu spēli ļoti centās pie spāņu vārtiem. Madridei ir ko apdomāt pirms otrās spēles, jo ar šadu sniegumu, pat savā laukumā, Bayern nevarēs apspēlēt.

Par Barcelona-Bayern finālu!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:45, pirms 13 gadiem
Atbildes mačā Mourinjo būs jāsauc palīgā Platinī.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:45, pirms 13 gadiem
Runijam 2.speles jaizlaiz cempii par tadu triku tam Marsello knapi dzelteno iedeva. Anglijas futbola tiesnesiem tiesam zems limenis.
Bayern aiziet, laba spele.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:45, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: 1-2 ir labs, bet ne tik labs kā 1-1.

Ja runājam par sarkanajām. Ja nedeva Robenam sarkano, tad Marcelo, tā arī nebija jādod. Bet tā, protams, Marcelo pārkāpums sarkanās kartītes vērts.

Riberī vairāk nodarbojās ar kko citu, nevis futbola spēlēšanu. Ēzelis arī 2HT sākumā bučoja zemi!

Vispār spēle laba bija pirmās 45. minūtes.
FCB = FCB. Bayern = Farca. Pēc katras svilpes gatavi paņemt mutē tiesnesim, lai tikai dod kartiņu!
Vebs tādās spēlēs ar augstām likmēm sarkanās laikam vispār nedod, kaut vai PK finālu vērts atcerēties.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:46, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Tas bija 100% 11nieks!!!! Jāuzprasa vai Vebam nav suns kā aklo cilvēku pavadonis mājās!!!!!


Lāms Malacis!!!
kas,kas??? kur bija 100% 11nieks!? psc,vēl pie tam 100% nebija tur vispār pendeles ne tuvu,idiņ, varbūt skaties epizodi,nevis cik ļoti tur kāds protestē. ja iedotu šādu pendeli,tad vispār lai futbols iet dēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:47, pirms 13 gadiem
mača laikā sēdēju un domāju , kam ir jānotiek lai nomainītu Ronaldo?!?!?!
Real spēles skatos bieži un nepārspiilējot varu droši teikt ka katru otro maču viņš mierīgi varu arī nespēlēt un Reals iztiktu bez viņa , moš pat labāk nospēlētu.!!!

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:47, pirms 13 gadiem
pēc Gomess gola pielecu kājas-vecene domāja beigas ,ugunsgrēks,vai kas briesmigs noticis.KOROČE ,BAYERN GODAM UZVARĒJA!BET TOS SUDA REAL,CIEST ,BLIN NEVARU.NAV SIE PELNIJUSHI TIKT TALAK.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:47, pirms 13 gadiem
Hollywoodas cienīgi personāži arī spēlē Realā?

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:47, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: nu neceri
visi jaunie ir Borusijās
re ku jau Millers regresē
Redzēsi, ka būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:48, pirms 13 gadiem
trakais_v10 rakstīja: titulus nevar nopirkt ejiet paraudiet Kristīnes fani
Tu nu gan esi neaptēsts.Tā vien liekas kad Tu pat spēli neskatījies tikai gaidīji, lai Real zaudē un ieliku savu trulo komentāru. Man tiešām žēl Tevis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:48, pirms 13 gadiem
Baigi aizraujošs mačs! Bayern bija pelnījuši vinnēt un labi, ka tā arī notika. Ja, pirmajā epizode, kur nogāza Ribery bija 50/50, tad tā, kur Gomezu, bija 100% pendele, tikai tiesnesis neiedeva, jo Gomez bija viens 4 real spēlētāju ielenkumā un šim likās, ka tik un tā nekas nesanāktu .

Jāgaida 2 nedēļas līdz atbildes spēlei, būs tikpat interesanta.
p.s
Joprojām smiekli nāk par spāņu aktieriem .

  -2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:48, pirms 13 gadiem
trakais_v10 rakstīja: titulus nevar nopirkt ejiet paraudiet Kristīnes fani
Lohs,mazgadīgais!

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:48, pirms 13 gadiem
Skaists futbols! Lāms izvilka uzvaru bayernam, par to prieks Vispār diezgan loģisks rezultāts. Domāju, ka šoreiz Minhenei ir jāuzspēlē pret barsu jo Real jau cik reizes ir nolohojušies pret barsu.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:48, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Mauram laikam pietika ar neizšķirtu viesos, kas varēja arī iziet, bet tomēr neizgāja, tagad atbildes spēlē būs ko padomāt.
cik mums pašiem Latvijā nav bijis piemēru,ka rezultātu nevar noturēt, pusspēlē jau ierokoties aizsardzībā. būtu spēlējuši savu spēli,uzbrukuši, tur ne tikai 1:1 būtu.

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:48, pirms 13 gadiem
Savā mauriņā paņems ar 3:1 un viss būs ok Riberī par traku slienājās pa zemīti, tas bija smieklīgi un kauns man pie tv ekrāna pat palika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:49, pirms 13 gadiem
bet prieks par Bayern, bija tomēr pārsvars! Kaut nu viss tas saglabātos uz spēli Madridē!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:49, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Un spēlētāji to labi zin un tāpēc tā slaktē
Nu ne gluži, Robens visdrīzāk atcerējās Koentrau sitienu pa kājām puslaika sākumā, bet Marselu vnk dumjš un nesavaldīgs.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:49, pirms 13 gadiem
Mazliet ne pa tēmu, bet vēl 3min un READING ir premjerlīgā!!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:49, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: bija 50-50
kur tur kāds 50-50,ja pirmo izsit bumbu? 0-100 un viss!

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:49, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: Varbūt arī Morinju ir baigais ūbertaktiķis, bet domāju,ka šeit viņš tīri atdeva spēli. Viņam taču ir Madrides real, būtu spēlējuši savu spēli, nešaubos,ka uzvarētu, vai vismaz kāds 2:2, nu 2:3 sliktākajā gadījumā. Bet nē,pusspēlē vajag ierakties aizsardzībā kā tādiem 2. līgas pastarīšiem,kauns.
Nebrīnos,kāpēc Riberī ir 1.vietā pret viņu izdarīto pārkāpumu ziņā. Tāds simulants,ka maz neliekas.
Labi,ka nevienu pendeli neiedeva, tās nu būtu kreisās pendeles bijušas. nesaprotu,ko tie minhenieši tik ļoti sašutuši,nebija tur ne tuvu pendeles.
Real paši vainīgi ar savu tizlo aizsardzības futbolu. Potenciāls būtu nospiest tos minheniešus,bet ja morinju to negrib - pats vainīgs.
Cena ir pārāk augsta, lai tā vienkārši atdotu spēli. Un mourinju nav tas cilveks, kas atdos speles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:49, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Tas bija 100% 11nieks!!!! Jāuzprasa vai Vebam nav suns kā aklo cilvēku pavadonis mājās!!!!!


Lāms Malacis!!!
Tu gan daudz sajēdz no futbola!
tiklīdz kāds krīt no Bayern,tā 11m,ja būtu identiska situācija pie Bayern vārtiem,tad oki,viss pareizi,ne?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MaryJane
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-04-17 23:52, pirms 13 gadiem
žirga rakstīja: ideali un finala bayern salisk barcu grobano
Ja skatamies sho speli tad Real pec gutiem vartiem ierakas aizradziba un tapec Bayer bija tadas izdevibas!

Majas Real uzvares Bayern bez problemam,jo skatoties ka shodien speleja majnieki,tad izbraukuma viniem nav variantu!

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:52, pirms 13 gadiem
bumers17 rakstīja: Cena ir pārāk augsta, lai tā vienkārši atdotu spēli. Un mourinju nav tas cilveks, kas atdos speles!
ne jau speciāli,protams, bet noraustījās un iegāja dziļā aizsardzībā. tā vietā,lai paši kontrolētu spēli.

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:53, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: FCB = FCB. Bayern = Farca. Pēc katras svilpes gatavi paņemt mutē tiesnesim, lai tikai dod kartiņu!
Nu, bet bija vairāki pārkāpumi, kuros "Real" varēja nopelnīt vēl kādu dzelteno, bet Vebs tomēr rīkojās pareizi, jo tas varētu vienam otram izmaksāt nākamās spēles izlaišanu, bet šie pārkāpumi nebija tik vērti. Jā, kāpēc vispār atbildu uz tavu komentāru - "Real" šodien spēlēja visai rupji divcīņās. Varbūt to pārkāpumu nebija tik daudz, bet tie pārsvarā bija ļoti bīstami. Bet, ja kādam "Real" spēlētājam knapi pieskarās, tad mēs zinām, kas mēdz notikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:53, pirms 13 gadiem
uzvara ir un tas ir galvenais..!!

Mir san de Bayern (for ever fcb!!!)
-...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 23:54, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: cik mums pašiem Latvijā nav bijis piemēru,ka rezultātu nevar noturēt, pusspēlē jau ierokoties aizsardzībā. būtu spēlējuši savu spēli,uzbrukuši, tur ne tikai 1:1 būtu.
Es arī pēc 1. puslaika domāju, ka mainīs Ezilu pret Kaka, bet redz, atstāja un pat golu iesita, kaut gan visā pārējā spēlē neko produktīvu neizdarīja - jau kārtējā svarīgajā spēlē.
Nu būtu varbūt atklātāka spēle un 2-2, kas zina, bet īpaši labi ar drošiem momentiem negāja nevienam, ne Bay, ne Real. Gan Benz no labām pozīcijām sit virsū Noieram vai pielaiž klāt aizsargu, gan Gomess vismaz 3 labus momentus neizmantoja..
Madrides fani ar stāžu saka - jebkurš cits Real treneris par tik defensīvu futbolu būtu Marcā noēsts bez sāls, bet tā kā tas ir Mourinju, uz to skatās caur pirkstiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:54, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: 1-2 ir labs, bet ne tik labs kā 1-1.

Ja runājam par sarkanajām. Ja nedeva Robenam sarkano, tad Marcelo, tā arī nebija jādod. Bet tā, protams, Marcelo pārkāpums sarkanās kartītes vērts.

Riberī vairāk nodarbojās ar kko citu, nevis futbola spēlēšanu. Ēzelis arī 2HT sākumā bučoja zemi!

Vispār spēle laba bija pirmās 45. minūtes.
FCB = FCB. Bayern = Farca. Pēc katras svilpes gatavi paņemt mutē tiesnesim, lai tikai dod kartiņu!
Bez uzbraucieniem Barsai jau nekādīgi? Tas nekas, ka Ronaldo plātīja roķeles kā traks kad tika nogāzts un svilpe klusēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:55, pirms 13 gadiem
Svensvens rakstīja: Baigi aizraujošs mačs! Bayern bija pelnījuši vinnēt un labi, ka tā arī notika. Ja, pirmajā epizode, kur nogāza Ribery bija 50/50, tad tā, kur Gomezu, bija 100% pendele, tikai tiesnesis neiedeva, jo Gomez bija viens 4 real spēlētāju ielenkumā un šim likās, ka tik un tā nekas nesanāktu .

Jāgaida 2 nedēļas līdz atbildes spēlei, būs tikpat interesanta.
p.s
Joprojām smiekli nāk par spāņu aktieriem .
nebija tur pendeles,atkārtojumā no augšas bija skaidri redzams,ka Gomezam bumba tika izsista kādas divas sekundes pirms viņam kāds vispār pieskārās,nogāzt viņu nogāza,bet tā kā bumba bija jau sen prom, neviens tiesnesis nedotu pendeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 23:56, pirms 13 gadiem
Bavārija šovakar valdīja. Vajadzēja uzvarēt ar lielāku pārsvaru. Žēl, ka veiksme nebija mājinieku sabiedrotā. Te tev nu bija sagrāve!
19 gadīgais "austrietis" pierādīja, ka pret "zīmuļiem" der tikai "drāšana" Tiešām lielisks talants. Bet komentētājs jau Bundeslīgu šķiet neskatās.
Ja varētu nocitēt visu, kas šīs spēles laikā nāca pār manām lūpām, es tiktu "nobanots" bez brīdinājuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:57, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: mača laikā sēdēju un domāju , kam ir jānotiek lai nomainītu Ronaldo?!?!?!
Real spēles skatos bieži un nepārspiilējot varu droši teikt ka katru otro maču viņš mierīgi varu arī nespēlēt un Reals iztiktu bez viņa , moš pat labāk nospēlētu.!!!
nū jau nū jau! nepārspīlēsim! Jā, Ronaldo ši nebija labākās spēle, bet 41 gols Spānijas līgā ir jāmāk iesist. Viņa lietderiba komandā nav pat apsrpiežama.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-17 23:57, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: kāda vēl mana Kristīne,gej? neredzēju nevienu epizodi,kad CR būtu nosimulējis,kad krita,tad arī viņu nogāza. Bet Riberī krita arī pats bez piepalīdzēšanas
nu sorry,redzēju vismaz pāris epizodes kad Ronaldo nokrita gar zemi,bet tiesnesis parādīja lai spēlē tālāk un Ronaldo sēdēdams ar rokām pa gaisu mahājās
Slēpts komentārs: Modritis

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:59, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Riberī ir žīds, nevis spānis!
Tagad jau musulmanis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Plavec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-18 00:01, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: bija 50-50
Speletu Barsa,tad pendele butu vienozimigi!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:01, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Plātīt rokas ir viens, jo tas neko nemaina. Bet ripot un ķērkt gan ir pavisam kas cits.
Tu neatbildēji uz jautājumu. Ja komentē tad par tēmu nevis aiz lielajiem pārdzīvojumiem jauc vēl te Barsu bezsakarā iekšā.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:02, pirms 13 gadiem
Bayern malači, labi nospēlēja.
Labs futbols ar daudz emocijām. Atbildes spēlē būs graujoša!

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:02, pirms 13 gadiem
Kārtējā antifutbola deva no Real puses 2. puslaikā.
Minhene, kā jau vācieši, efektīva. Lāma - Gomesa saikne fantastiska.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:02, pirms 13 gadiem
Svensvens rakstīja: Baigi aizraujošs mačs! Bayern bija pelnījuši vinnēt un labi, ka tā arī notika. Ja, pirmajā epizode, kur nogāza Ribery bija 50/50, tad tā, kur Gomezu, bija 100% pendele, tikai tiesnesis neiedeva, jo Gomez bija viens 4 real spēlētāju ielenkumā un šim likās, ka tik un tā nekas nesanāktu .

Jāgaida 2 nedēļas līdz atbildes spēlei, būs tikpat interesanta.
p.s
Joprojām smiekli nāk par spāņu aktieriem .
Astonas dienas tu uzskati par divam nedelam? skola macijies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 00:03, pirms 13 gadiem
Klopp>Mourinho?

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:03, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu sorry,redzēju vismaz pāris epizodes kad Ronaldo nokrita gar zemi,bet tiesnesis parādīja lai spēlē tālāk un Ronaldo sēdēdams ar rokām pa gaisu mahājās
redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:04, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: kāda vēl mana Kristīne,gej? neredzēju nevienu epizodi,kad CR būtu nosimulējis,kad krita,tad arī viņu nogāza. Bet Riberī krita arī pats bez piepalīdzēšanas
Tad jau Tev vajadzētu piezvanīt savam optometristam un pieteikt sūdzību Simulēja pilnīgi visi, bet visbiežāk tie bija "Real" spēlētāji (lai gan ar samērā nelielu pārsvaru). Ja netici, noskaties atkārtojumu! Vebs atļāva spēlēt īstu veču futbolu, nevis "pusiju" 11 pret 11, kā to bieži vien dara Spānijā. Tās bija patīkamas pārmaiņas, lai arī galvenais arbitrs reizēm pieļāva arī šādas tādas kļūdas. Bet simulācijas praktiski negāja cauri. Tāpēc arī Ronaldu bija tik nemanāms. Viena no blāvākajām portugāļa spēlēm šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 00:05, pirms 13 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, bet bija vairāki pārkāpumi, kuros "Real" varēja nopelnīt vēl kādu dzelteno, bet Vebs tomēr rīkojās pareizi, jo tas varētu vienam otram izmaksāt nākamās spēles izlaišanu, bet šie pārkāpumi nebija tik vērti. Jā, kāpēc vispār atbildu uz tavu komentāru - "Real" šodien spēlēja visai rupji divcīņās. Varbūt to pārkāpumu nebija tik daudz, bet tie pārsvarā bija ļoti bīstami. Bet, ja kādam "Real" spēlētājam knapi pieskarās, tad mēs zinām, kas mēdz notikt...
tas tak Maurinjo rokraksts,tā Real spēlē katrā spēlē,kad nāk pretī līdzvērtīgs konkurents,ar izklupieniem uz soda robežas,tā ir spēlējušas visas Maurinjo komandas un tāpēc ikpalaikam kāds pārcenšas

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:05, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja
Neatceros nevienu gadījumu, kad Ronaldo būtu nogāzts, bet pretinieks palicis nesodīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:06, pirms 13 gadiem
NilsK
Nu paga, tad tu saki, ka bija izklupiens bumbā un pēc tam viņš nokrita?
Tā jau īsti nebija, izklupiens bumbā nebija, jāskatās vēlreiz!
Kāds no Jums arī dzirdēja citu valstu cilvēku komentārus par tām epizodēm?, vai tikai TV6? .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:06, pirms 13 gadiem
Barcu nesasitis neviens :-)!!
Nu nav reali tik tehnisku komandu sasist,bet uzvaret gan var.Bet ne celsija,ne reals,ne bayer.Nav vienkarshi vel tada komanda izveidota.
Un ipash sveiciens realistiem

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:06, pirms 13 gadiem
Svensvens rakstīja: NilsK
Nu paga, tad tu saki, ka bija izklupiens bumbā un pēc tam viņš nokrita?
Tā jau īsti nebija, izklupiens bumbā nebija, jāskatās vēlreiz!
Kāds no Jums arī dzirdēja citu valstu cilvēku komentārus par tām epizodēm?, vai tikai TV6? .
Es skatījos ar krievu komentētāju. Viņš piekrita Vebam, ka pārkāpuma tur nebija.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:07, pirms 13 gadiem
Plavec rakstīja: Nekad nebiju domājis, ka Riberi ir tāds klauns. Sākot jau ar tām n-tajām tēlošanām, beidzot ar sodu prasīšanu pēc teju katras epizodes. Un cik emocionāli aizskrēja pie tiesneša, kad Pepem bumba atsitās pret krūtīm, likās, kas ta nu ir noticis, Pepe ar roku aizsita bumbu līdz auta līnijai?
vislabākais jau bija tas,ka tajā epizodē Riberī vispār bija Pepem aiz muguras,ka pat nevarēja redzēt kur bumba atsitās
Par spēli. Gan jau tā nav, bet nu neatstāja sajūta par to,ka Real spēlētāji jau zina mača gala rezultātu. Iesitot vienus vārtus, apstājās pilnīgi viss, pasaules labākie futbolisti nekļūdās pilnīgi vienkāršās piespēlēs vairākus uzbrukumus pēc kārtas. Spēles sākumā dod tālās piespēles pāri pus laukumam ar juveliera precizitāti, bet tad, kad spēle ir jānoved līdz galam vai jāpietur bumba, tad nevar īso piespēli vairs iedot. Skats aizdomīgs. Plus pie otrajiem Minhenes vārtiem Pepe lēnā, graciozā pastaigas skrējienā nepaspēj bumbu piespēles brīdī pat aizskart.

Kopumā diezgan neskatāms pasākums divu tik skatāmu futbolu spēlējošu komandu izpildījumā.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:09, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tev nedalec? Es saku, plātīties ar rokām pēc simulācijas ir viens (to, ko Tu saki, darīja CR), bet es atbildu, ka ripot pēc nosimulēta pārkāpuma un censties pardīt tiesnesim, ka ir lauzts kāds loceklis vai norauta kāja, tādā veidā cenšoties izspiest kartiņu, ir pavisam kas cits. (skatīt, Ribery vārtīšanos)
Man viss daleca. Nestreso - tikai jautājums bija pavisam cits. Izlasi vēlreiz ko rakstīju un kuram teikumam beigās ir jautājuma zīme.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:09, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja
Netēloja jau nu tik bieži, cik Di Marija, planētas simulantu karalis, bet bija jau arī pāris simulācijas. Vismaz tiesnesim pārkāpumu prasīja pie mazākās iespējas, pat ja bija nokritis tīrā cīņas epizodē. Tā gan nav simulācija, bet arī godu portugālim nedara.
Bet kāpēc vispār šobrīd runāt par vienu no spēles "flopiem", ja var padiskutēt par tās varoņiem? - Alaba vien bija ko vērts

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:10, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja
nu bet protams,Ronaldo,tak nepietēlo,visi citi pietēlo,pat atkārtojumus var neskatīties,bet Ronaldo ir vienīgais,kuram vienmēr ir pa kājām kāds iemaucis

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:10, pirms 13 gadiem
Deportivo rakstīja: Neatceros nevienu gadījumu, kad Ronaldo būtu nogāzts, bet pretinieks palicis nesodīts.
Man arī likās, ka Vebs tiešām labi notiesāja. Nesvilpa, kur nevajag (iekrita max 2x uz tēlošanu, vienreiz di Marija, otrreiz Riberī, pārējās ļāva spēlēt tālāk) un deva kartītes, kur vajag.
Varbūt var piesieties par sarkano kartiņu nedošanu, bet ar to laikam vienkārši jārēķinās, ka tādās svarīgās spēlēs viņš tās nedod.
Par pendeli arī viņam piekrītu - atkal apsvērums - ja nav 100% pārliecības, tad tādā svarīgā spēlē pendeli nedot. Izsita bumbu un nogāza pēc tam. Cits tiesnesis varbūt iedotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:13, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Hosē, bet nopietni, tev likās, ka Real šodien simulē vairāk par Bayern? Ja, jā, tad - izlasi sava komentāra pirmo teikumu.
Tas ir fakts, nevis manas domas. Vebs tomēr ir viens no labākajiem arbitriem pasaulē. Ja "Real" sāk zaudēt atlētiskā spēlē, tad sākas pārkāpumu prasīšana un vārtīšanās. "Bayern" arī darīja to pašu, bet viņiem bija mazāk iemeslu. Tieši "Bayern" spēlēja agresīvāk un pašaizliedzīgāk. Beigās jau "Real" vairāk atsitās. Bet tas ir Mourinju rokraksts - nekas neredzēts un neparedzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:14, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Man jau likās, ka Vebs tiešām labi notiesāja. Nesvilpa, kur nevajag (iekrita max 2x uz tēlošanu, pārējās ļāva spēlēt tālāk) un deva kartītes, kur vajag.
Varbūt var piesieties par sarkano kartiņu nedošanu, bet ar to laikam vienkārši jārēķinās, ka tādās svarīgās spēlēs viņš tās nedod.
Par pendeli arī viņam piekrītu - atkal apsvērums - ja nav 100% pārliecības, tad tādā svarīgā spēlē pendeli nedot. Izsita bumbu un nogāza pēc tam. Cits tiesnesis varbūt iedotu.
Man arī šķiet, ka Vebs labi notiesāja, vismaz spēle netika sabojāta. Vienīgi bildi sabojāja Marselo sodīšana ar dzelteno, nevis sarkano kartīti.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:14, pirms 13 gadiem
Kādēļ neviens nediskutē par Bayern 1. vārtu guvumu?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:15, pirms 13 gadiem
Real Madrid boss Jose Mourinho: "The second goal came out of context. We were a better team in the first half in the second half the game was a bit broken and I didn't like it so much. It was under control by both teams and no-one believed they could win 2-1 but that's football they scored and we have to play in the second leg at home in a different atmosphere and let's go for it.

"I prefer to have it like we have (playing Barcelona) than not have it like Bayern. They are eight or nine points behind Dortmund. For us it means a lot but we are fighting for a title. We know it's a disadvantage but it's better like this."
====================================
Dīvaini, viņi bija labāki max 15 minūtes 1. taimā.
Un kāda viņam starpība, kurā vietā Bayern ir Bundeslīgā?

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:15, pirms 13 gadiem
Svensvens rakstīja: NilsK
Nu paga, tad tu saki, ka bija izklupiens bumbā un pēc tam viņš nokrita?
Tā jau īsti nebija, izklupiens bumbā nebija, jāskatās vēlreiz!
Kāds no Jums arī dzirdēja citu valstu cilvēku komentārus par tām epizodēm?, vai tikai TV6? .
tv 6 komentētājs vispār neko īsti par to epizodi nepateica un,jā skatījos tv6,jo,darba dēļ knapi uz maču paspēju,tāpēc nebīju izvēlīgs un nemeklēju kur labāks un futbolā zinošāks komentētājs,runāju par to ko pats redzēju,pirmajā brīdī ar likās ka bija pendele,bet kā jau teicu pēc tā atkārtojuma no augšas piekritu tiesnesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:17, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: ev,"pusij", lielākais simulants šodien bija Riberi no "īstu veču" komandas. un vispār,priecājies,ka real ir tāds morinju,kas bayern atdeva spēli
Beidz raudāt! Riberī ik pa brīdim tiešām simulēja. Bet viņu jau arī daudz gāza (vismaz uz pusi reižu vairāk). Ronaldu simulēja krietni mazāk, jo uz Di Marijas raudulīgā fona jebkurš izskatītos pēc "īsta veča"
Un "Real" īstenībā reāli paveicās. "Bayern" atrodoties vadībā vēl spēlēja samērā piesardzīgi, lai arī aktīvi, bet pie 1:1 sāka uzņemt apgriezienus un Mourinju saprata, ka nav labi un, iespējams, pareizi darīja, ka sāka domāt par aizsardzību, citādi varēja būt arī 3:1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 00:18, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: ev,"pusij", lielākais simulants šodien bija Riberi no "īstu veču" komandas. un vispār,priecājies,ka real ir tāds morinju,kas bayern atdeva spēli
vot šitais man patīk,Maurinjo atdeva spēli,tu nopietni????!!!!Man jau vairāk liekas ka Bayern izcīnīja uzvaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:20, pirms 13 gadiem
Deportivo rakstīja: Man arī šķiet, ka Vebs labi notiesāja, vismaz spēle netika sabojāta. Vienīgi bildi sabojāja Marselo sodīšana ar dzelteno, nevis sarkano kartīti.
Nez vai viņam finālu dos, ja tur gadījumā angļi (Chelsea) netiks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:21, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kāpēc piesaucu Barcu? Tāpēc, ka viņi dara tāpat. Lai ir ar ko salīdzināt.
Ķipa tagad nevaru pieminēt faktus, ja kāda saistība ir ar Barcu? Real taču visi noliek kam nav slinkums.
ahaha, nu, kuram te ir " kompleksi"?

p.s. apbriinojami, kaa taa saucamie madrides fani kakaa virsuu robeenam. ei, vinsh paaris gadus gandriiz vienatnee vilka miskasti uz priekshu...

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:21, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kāpēc piesaucu Barcu? Tāpēc, ka viņi dara tāpat. Lai ir ar ko salīdzināt.
Ķipa tagad nevaru pieminēt faktus, ja kāda saistība ir ar Barcu? Real taču visi noliek kam nav slinkums.
tu gadījumā nebiji tas,kas 555 pārmeti,kad viņš kā atbildi uz tavu jaut cik vārtus iesitis Messi no pendelēm,šausmīgi sašuti,ka viņš pievienoja klāt arī Ronaldo statistiku?

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:22, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kāds fakts? Tad lūdzu liec galdā statistiku. Vai tas ir tikai tavs vārds pret manu?

Di Maria noflopja 2HT sākumā kopā ar CR. Bet vārtīšanās un kartiņu prasīšana tur nebija, atšķirībā no Riberī, kurš lauza savas kājas kādas 5x spēlē. Ko vien jau bija vērts Arbeloa spēriens pa gaisu. Kad gaisa vilnis nonesa Riberī un salauza kājas. Labi, ka Riberī kā īsts terminātors, spēja reģenerēties.
Turpinājumā kartītes prasīja vai visa "Real" komanda. Protestu bija vairāk kā uziet, tā ka nevajag. Paskaties atkārtojumu un papēti, ja ir laiks Arbeloa spēriens man šķita tāds aizdomīgs, bet tur arī jāpaskatās atkārtojums, jo no piedāvātajiem leņķiem lāgā nevarēja saprast. Vajag palēninājumu. Bet Tev jāpiekrīt, ka Riberī & co tika "pļauti" pēc klasiskā "Mourinju plāna". Tas nav nekas jauns. Vismaz prieks, ka "Bayern" nekautrējās uzskatāmi parādīt pārkāpumus. Marselu spēriens vien bija ko vērts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:23, pirms 13 gadiem
Reals reaali izzed!

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:24, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kāpēc piesaucu Barcu? Tāpēc, ka viņi dara tāpat. Lai ir ar ko salīdzināt.
Ķipa tagad nevaru pieminēt faktus, ja kāda saistība ir ar Barcu? Real taču visi noliek kam nav slinkums.
Nu tad tu gribi teikt Real nekad tā nav darijuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-18 00:24, pirms 13 gadiem
par ko vispaar cepiens? simulee visi, iznjemot stoke city. vienkaarshi dazhi iztaisaas par baigajiem dartanjaniem

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:25, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nez vai viņam finālu dos, ja tur gadījumā angļi (Chelsea) netiks?
Pēc šīs spēles varētu arī neiedot, lai gan notiesāja bargi, bet samērā taisnīgi. Veba izredzes tiesāt finālu vērtētu kā 50:50.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:26, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Labi bļe, negribēju pieminēt Barcu negatīvā nozīmē saistībā ar viņu simulācijām. Ļoti atvainojos, bet laikam jau kādu tas aizskāra.
nu paskaties pats uz sevi,kā aizsvilies,kad sāka runāt par Ronaldo tēlošanu,iejuties Barcas fanu ādā,kam pēc katras spēles jāklausās tikai tas ka labi nospēlēja tikai dēļ tēlošanas vai tiesnešiem,sen neesu no neitrāliem faniem dzirdējis apsveikumus par skaistu spēli

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:26, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Manuprāt tur bija domāts, ka viņiem FCB viss, Bundelsīga galā, bet Real jānotur 1.vieta. (Laikam kontekstā ar 22. datuma spēli)
Nu tas jā, bet nez, izklausās tā plātīgi - sak, viņiem līgā nekas nespīd, kamēr mēs vēl cīnāmies.
Vienalga, kādas Bayern pozīcijas ir Bundeslīgā, daudz vieglāk jau Real no tā nekļūs. Real paši sevi arī tādā pozīcijā nostādīja, bija lielāks pārsvars pirms Clasico, nenoturēja.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:27, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Izskaidro kāds sakars statistikai ar tik ļoti foršo simulēšanu.
izskaidro, kaads sakars Barcai ar to, ka cr7 ir atsaacis vecos nikjus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:29, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Izskaidro kāds sakars statistikai ar tik ļoti foršo simulēšanu.
es tev atbildu uz tavu komentu,kāpēc nevar pieminēt Barcu,ja ir kāda saistība.
P.S.El Clasico ir 21 nevis 22 datumā

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:29, pirms 13 gadiem
Labi, par simulācijām vairs ne vārda. Ja kāds nepamanīja, tad šovakar laukumā bija arī aizraujošs FUTBOLS; varētu pat teikt - īsta Čempionu līgas klasika. Pēc tiem pērnajiem nebaudāmajiem "El Clasico" man tieši šāds futbols ļoti pietrūka. Ceru uz tik pat aizraujošu atbildes spēli Madridē. Lai arī esmu "Bayern" fans, ceru uz intrigas pilnu futbolu un daudz emocijām (jebkādām).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:30, pirms 13 gadiem
Aknas čupā rakstīja: ne jau pec Madrides spelem pukst par tiesnešiem , bet gan pēc Barcas un to nu jau vajadzēja iegaumēt!
diez par ko liecina šāda sakritība?...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:32, pirms 13 gadiem
Visi ir pārliecināti, ka Barsa tiks finālā?
vai man vienam liekas, ka Chelsea viņus var paņemt, labi spēle viņiem bāla, bet tomēr.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 00:34, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: Bayern jau nebūs tas klubs pret kuru nebūs problēmas. Arī savā laukumā. Madridē visticamāk būs niča un jūsu zvaigžņotais klubs varēs atpūsties
Mēģināt kaut ko ieskaidrot Modrītim ir tikai lieka laika tērēšana. Vismaz mesiibesii saprata, ka savās prognozēs ir izgāzies kā veca sēta. Modrītis izrādās ir vēl lielāks stūrgalvis (neteiksim rupji), kurš dzīvo savā sapņu pasaulē. Bet katram klubam jau laikam ir arī šāda līmeņa "fani"

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:34, pirms 13 gadiem
Mourinho on Sky Italia: "Guardiola is an intelligent kid, he knows exactly how he won all those Champions League games..."
===============================
Un treštōlks sākas...
Par šito es ceru, ka viņējiem vīkendā izplēsīs jaunu...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:36, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Okey. 120 minūtes un Kasiljass vs Noiers.
Nekad! "Bayern" pendelēs tomēr nav Korejas izlase. "Pendeles" pret "Real" es nenovēlētu pat savam lielākajam ienaidniekam

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:37, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nē, es gribu teikt, to, ka Bayern piekopa tādu pašu taktiku, kā Barca pret Real. Ja tas tev nepatīk, kad tā es pasaku, tad okey. Samierinies, nevs nāc un centies noskaidrot kkādu patiesību.
Viss ko gribēju lasot tavu pirmo komentāru uzzināt vai nevar bez uzbraucieniem Barsai (jeb kā tu rakstīji farsai) kurai ar šo spēli nav vispār nekāda sakara. Saprotu, ka esi sarūgtināts bet nevajg nolaisties līdz pokemonu līmenim (piem. messibessi ) un brāķēt muti bezsakarā. Fanojam katrs par dažādām komandām, bet varam normāli diskutēt PAR TĒMU bez šādiem nevajdzīgiem uzbraucieniem. Miers mājā un arlabunakti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:37, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Mourinho on Sky Italia: "Guardiola is an intelligent kid, he knows exactly how he won all those Champions League games..."
===============================
Un treštōlks sākas...
Par šito es ceru, ka viņējiem vīkendā izplēsīs jaunu...
vecaas labaad mind-games. la ligaa jau bija miers iestaajies, kopsh vinsh uz presenem suuta karanku un jeeliibas komunicee caur agjenta tviteri.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:38, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Labi, 2-1 un OT izšķir uzvarētāju.
Der

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 00:39, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet es taču saku, ka CR šodien kopā ar Dive Maria pakrita otrā HT sākumā. Nav jau tā, ka tikai redzu skabargu citu acīs.
runa nav jau par to,visi piekrīt,ka gan Real,gan Bayern šodien vairākas reizes pietēloja un mērīt kurš to dara vairāk,tā ir vai nu mērīšanās ar to kas zem jostasvietas vai savas pozīcijas aizstāvēšana līdz neloģiskumam,kad reiz sapratīs,ka tēlošana ir jebkura sporta veida sastāvdaļa,hokeja(Kerču kāds vēl atcerās),basketbola vai futbola,citiem sanāk labāk,citiem sūdīgāk,bet tēlo visi,visi grib uzvarēt un tad visi līdzekļi labi,domā Maradona kādreiz ir nožēlojis Dieva roku vai kāds no Argentīniešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:42, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: vecaas labaad mind-games. la ligaa jau bija miers iestaajies, kopsh vinsh uz presenem suuta karanku un jeeliibas komunicee caur agjenta tviteri.
Nemaz lasīt negribas, ko viņi visi no futbola brīvajā laikā samuld, nevar vienkārši spēlēt un miers? laikam par daudz prasīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:43, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Mourinho on Sky Italia: "Guardiola is an intelligent kid, he knows exactly how he won all those Champions League games..."
===============================
Un treštōlks sākas...
Par šito es ceru, ka viņējiem vīkendā izplēsīs jaunu...
nu Maurinjo varētu paprasīt MU faniem kā viņš ieguva savu pirmo titulu (Skoulza tīri gūtie vārti,kas netika ieskaitīti) un Barcas faniem par spēlēm pret Inter

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:44, pirms 13 gadiem
Es tak teicu ka real sāpēs Tagad jāskatās ko žozijs teiks

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:44, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nemaz lasīt negribas, ko viņi visi no futbola brīvajā laikā samuld, nevar vienkārši spēlēt un miers? laikam par daudz prasīts.
Ģēniji bieži vien mēdz būt ekscentriski. Tas ir tikai normāli. Ja kaut kur kaut kas ir vairāk kā citiem, tad kaut kur jābūt arī mazāk

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:46, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nemaz lasīt negribas, ko viņi visi no futbola brīvajā laikā samuld, nevar vienkārši spēlēt un miers? laikam par daudz prasīts.
manuprāt vienīgais treneris kuru lai kurā līgā viņš trenētu mīl tikai savas komandas fani un ir uz nažiem ar lielāko daļu pretinieku komandu treneriem

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:49, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: manuprāt vienīgais treneris kuru lai kurā līgā viņš trenētu mīl tikai savas komandas fani un ir uz nažiem ar lielāko daļu pretinieku komandu treneriem
Ar nu jau bijušo Hihonas treneri laikam nebija tālu līdz boksiņam stadiona autostāvvietā.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:49, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: manuprāt vienīgais treneris kuru lai kurā līgā viņš trenētu mīl tikai savas komandas fani un ir uz nažiem ar lielāko daļu pretinieku komandu treneriem
spaanijaa pa lielam vinju ieniist pat madrides aviizes. (plus ir izsvilpts pat SB) vispaar peresa apdomiiba un sapraats shoreiz ir apbriinojami.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:58, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: spaanijaa pa lielam vinju ieniist pat madrides aviizes. (plus ir izsvilpts pat SB) vispaar peresa apdomiiba un sapraats shoreiz ir apbriinojami.
nu tāpēc jau viņš nesen teica,ka viņa komandu norok avīžnieki,bet nu treneris apbrīnojams,pat savā klubā spēj ienaidniekus atrast,Valdano piemēram,bet ni ļoti gribētos redzēt kā viņš kādreiz paša izbūvētajam sastāvam veic paaudžu maiņu,nevis kā tagad,atnāk uz klubu,par lielu naudu nopērk pastiprinājumu un tad izspiež to kā citronu un dodas tālāk, par Porto nerunāju,jo nu visi atdzīs,ka Porto un Monaco fināls bija haļava nevis trenera darbs vai likumsakarība

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:59, pirms 13 gadiem
Skaists 1/2finals skaista manas favorites uzvara! jAsaka ka tomer maca varonis- Vebs un ko. tomer man liekas ka spele notiesata lieliski! Mana 2. milaka komanda uzvareja, mana milaka komanda jau 7 gadus rita tiekas pret barsu...
Itka celsa ir pastarisi uz parejo klubu fona un barsa ir barsa, pats uzskatu , ka ja finala bus elclassico-barsa cempioni(mb ir vienigie kas spej objektivi apturet barsu)
Royal blue tomer ir neerts pretinieks barsai!+atceresimies pedejo reizi kad abi tikas 4l 1/2 finala! ari tad lc tika atlaists trenneris (skolari-hidings) (boass-dimateo) ta ka- domaju ka rit vel redzesim karaliski zilo karaliski ciinoties ar pashu barsu! cl 1/2finali vienmer ir aizraujosi!
p.s nez ka jums, bet es ceru uz tikpat labu tiesasanu, jo sii man patika!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 01:00, pirms 13 gadiem
Jā, tagad madridieši klusībā sēž paksī. Kur ir tagad lielie Kristīnes siržulauzēji, un pārējie atstumtie?!

Bija skaidrs, ka Bayern paņems šo spēli, žēl, ka 2:1, bet vajadzēja paņemt ar divu vārtu pārsvaru, bet neko darīt.

Tiesnesim vispār cepums, spēle bija cieta kā dūre, un man patika kā spāņi lūdzās katrā epizodē, kad viņus iepļaukāja.

Skaisti, ar tādu spēli, Bayern tiks tālāk, viņi bija un būs labāki.

     [+] [-]

, 2012-04-18 01:03, pirms 13 gadiem
Un Chelsea arī rītvakar parādīs, kas vāveri ir kulītē.

     [+] [-]

, 2012-04-18 01:13, pirms 13 gadiem
Ipsis Daudzvārdis rakstīja: Un Chelsea arī rītvakar parādīs, kas vāveri ir kulītē.
Diemzheel chelsea kuliitei ir jaabuut taa kaa niilzirga pautam!
paraleeli barsai cl vinjiem ir jaanoker noteikti newcastle un la vai th epl...
+ liva fa kausaa... ja bayern ir stabila vieta un cl ir prioritate,barsa ar real cinas par primeru tad lc ir polija pasaules karaa! gl vinjiem! ja panjems cl, epl 4. vietu + fa...tad man lai nonaktu paradize vajadzes lai ger panjem euro!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 01:17, pirms 13 gadiem
Sporta Eksperts rakstīja: Tu esi nožēlojams. Tiesnesis palīdz Real, jo spēles papildlaikā neiedod sarkano spēlētājam, kas pat nebija sākumsastāvā šodien? Kā tā ir palīdzēšana, nožēlojamais, neizglītotais muļķi?
Ka tikai uzrakstīt kādu nožēlojamu sūdu. Deportēt tevi uz krieviju (jā, krievija ar mazo burtu).
neatradu vinja komentu lai iemiinusotu, tapec ieplusoshu tev, jo shaadu speeli ar video buutu gruuti notiesaat bet vebs ar ko bez video... super! ceru ka vinsh bus elks visiem tieshnesiem...
No pk 10 liekas ka ir labaakais un vins to pieraadiija! ne1 komandas provokacijam neuzkeras!

     [+] [-]

, 2012-04-18 01:24, pirms 13 gadiem
arvids1991 rakstīja: neatradu vinja komentu lai iemiinusotu, tapec ieplusoshu tev, jo shaadu speeli ar video buutu gruuti notiesaat bet vebs ar ko bez video... super! ceru ka vinsh bus elks visiem tieshnesiem...
No pk 10 liekas ka ir labaakais un vins to pieraadiija! ne1 komandas provokacijam neuzkeras!
Webs ir izcils tiesnesis,žēl tikai ka pēc Pasaules kausa fināla daudzi viņu uzskata par antivaroni,lai ar tur notiesāja labi

     [+] [-]

, 2012-04-18 01:36, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ģēniji bieži vien mēdz būt ekscentriski. Tas ir tikai normāli. Ja kaut kur kaut kas ir vairāk kā citiem, tad kaut kur jābūt arī mazāk
Nesauktu to par ekscentriskumu, viņš vienkārši apzināti izturas kā kr.etīns

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 01:45, pirms 13 gadiem
vahtanidis rakstīja: Barcu nesasitis neviens :-)!!
Nu nav reali tik tehnisku komandu sasist,bet uzvaret gan var.Bet ne celsija,ne reals,ne bayer.Nav vienkarshi vel tada komanda izveidota.
Un ipash sveiciens realistiem
ja Tevis nosauktaas 3 nevar to izdariit, tad Bayern var

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 01:59, pirms 13 gadiem
antonio123 rakstīja: Pelnīta uzvara !
Tiesneši vilka vilka bet neizvilka Real
Par Bayer - Barca Finālu !!
kuru komandu tiesnsis vilka realu nezizskatijas bet bayernam vareja paradit vairakas kartites par mutes palaisanu un par riberi simulacijam

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 03:11, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu bet protams,Ronaldo,tak nepietēlo,visi citi pietēlo,pat atkārtojumus var neskatīties,bet Ronaldo ir vienīgais,kuram vienmēr ir pa kājām kāds iemaucis
kāpēc atkārtojumus var neskatīties? kādi visi citi? es konkrēti saku ko redzēju ar visiem atkārtojumiem - ribery nopūta vējš, cr krita pēc sadursmēm. kas nav skaidrs,kur konkrēti nepiekrīti? konkrēti redzēji kādu epizodi,kur cr vējš nopūta? vai arī tev patīk skaisti muldēt bez argumentiem "nu bet protams,visi citi" un tādā garā?

     [+] [-]

, 2012-04-18 03:14, pirms 13 gadiem
Deportivo rakstīja: Neatceros nevienu gadījumu, kad Ronaldo būtu nogāzts, bet pretinieks palicis nesodīts.
bija vairākas epizodes,kur viņš krita pēc sadursmēm, bet tas neskaitījās kā pārkāpums. nebija jau arī jāsvilpj, bet simulācijas tur nekādas nebija.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-18 03:21, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidz raudāt! Riberī ik pa brīdim tiešām simulēja. Bet viņu jau arī daudz gāza (vismaz uz pusi reižu vairāk). Ronaldu simulēja krietni mazāk, jo uz Di Marijas raudulīgā fona jebkurš izskatītos pēc "īsta veča"
Un "Real" īstenībā reāli paveicās. "Bayern" atrodoties vadībā vēl spēlēja samērā piesardzīgi, lai arī aktīvi, bet pie 1:1 sāka uzņemt apgriezienus un Mourinju saprata, ka nav labi un, iespējams, pareizi darīja, ka sāka domāt par aizsardzību, citādi varēja būt arī 3:1.
protams,aizkustinoši,ka tu esi pārliecināts,ka Bayern paši no sevis uzņēma apgriezienus. ja skatītos ar daudz maz neitrēlu aci, tad redzētu,ka real spēlēja ļoti līdzvērtīgi, bet pie 1:1 kā pēc komandas ierakās dziļā aizsardzībā. stulbi protams, maurs bija pelnījis zaudējumu,to arī dabūja,par to pat prieks. nevis Bayern uzvarēja,bet Real zaudēja.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 07:44, pirms 13 gadiem
Malači Bayern, es tikai nesapratu, ko tur Riberī visu laiku vāļājās...

     [+] [-]

, 2012-04-18 07:55, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Nesauktu to par ekscentriskumu, viņš vienkārši apzināti izturas kā kr.etīns
Savulaik papētot viņa biogrāfijas un psiholoģijas nianses, tāda doma arī pavīdēja galvā. Reizēm portugāli saprast ir grūti. Sarežģīts mehānisms viņam tajā galvā.

     [+] [-]

, 2012-04-18 08:03, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: protams,aizkustinoši,ka tu esi pārliecināts,ka Bayern paši no sevis uzņēma apgriezienus. ja skatītos ar daudz maz neitrēlu aci, tad redzētu,ka real spēlēja ļoti līdzvērtīgi, bet pie 1:1 kā pēc komandas ierakās dziļā aizsardzībā. stulbi protams, maurs bija pelnījis zaudējumu,to arī dabūja,par to pat prieks. nevis Bayern uzvarēja,bet Real zaudēja.
Beidz tās savas "atmazkas"! Cik tad "Real" bija patiešām labu momentu. Vienu rupju centra aizsargu kļūdu izmantoja un viss. Bet "Bayern" viesu vārtus šturmēja mērķtiecīgāk un spēlēja plašāk, interesantāk. Uzvara "Bayern" vairāk kā pelnīta, bet neviens viņiem neko nedāvināja. Tā bija spēle viņu laukumā, un bavārieši saprata, ka uz Madridi ar 1:1 kabatā braukt nedrīkst, tāpēc arī pārņēma iniciatīvu. "Bayern" aizvadīja krietni disciplinētāku spēli, neitralizējot arī "Real" līderus. Es teiktu, ka "Real" gandrīz izcīnīja punktu, un Mourinju pie šāda spēles scenārija ar to būtu bijis vairāk kā apmierināts. Atceries, ka šis ir ČL pusfināls, nevis grupu turnīrs, tāpēc nevajag izvērst demagoģiju.

P.S.- Iepriekš domāju, ka Tev vienkārši nepatīk mans komentēšanas stils, bet izrādās, ka esi vidusmēra "Galacticos" fanelis

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 08:33, pirms 13 gadiem
Evgeni Malkin rakstīja: Marcelo 100% bija sarkanai jabut tesnesis atkal palidz Real
bet Robben nebija pelnijis sarkano!?

     [+] [-]

, 2012-04-18 09:21, pirms 13 gadiem
Mh, nevar bepiekrist komentētājām par Lāmu! tāds dribls, piespēle kā konfekte, vismaz 50% viņam šajā, izširošajā vārtu guvumā!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 09:36, pirms 13 gadiem
Madridē beigsies Bayern čempionu līgas sezona.!

     [+] [-]

, 2012-04-18 09:44, pirms 13 gadiem
domaju 2-1 minhiniešiem ir par maz pirms izbraukuma uz "Santjagu Bernabeu"

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 09:46, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidz tās savas "atmazkas"! Cik tad "Real" bija patiešām labu momentu. Vienu rupju centra aizsargu kļūdu izmantoja un viss. Bet "Bayern" viesu vārtus šturmēja mērķtiecīgāk un spēlēja plašāk, interesantāk. Uzvara "Bayern" vairāk kā pelnīta, bet neviens viņiem neko nedāvināja. Tā bija spēle viņu laukumā, un bavārieši saprata, ka uz Madridi ar 1:1 kabatā braukt nedrīkst, tāpēc arī pārņēma iniciatīvu. "Bayern" aizvadīja krietni disciplinētāku spēli, neitralizējot arī "Real" līderus. Es teiktu, ka "Real" gandrīz izcīnīja punktu, un Mourinju pie šāda spēles scenārija ar to būtu bijis vairāk kā apmierināts. Atceries, ka šis ir ČL pusfināls, nevis grupu turnīrs, tāpēc nevajag izvērst demagoģiju.

P.S.- Iepriekš domāju, ka Tev vienkārši nepatīk mans komentēšanas stils, bet izrādās, ka esi vidusmēra "Galacticos" fanelis
ļoti precīzs coment,paldies!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 09:58, pirms 13 gadiem
Nu ok, ja mēs pieņemam, ka nebija otrā epizodē pendele, bet tik un tā, uzvar stiprākais! Galvenais, ka MU izgāzās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-18 10:36, pirms 13 gadiem
SKatos daudzi saka ka tienseši par labu Real tiesājuši! Iesaku noskatīties primo golu! Pat Bekenbauers atzina, ko golu īstenībā nebūtu jāskaita, jo Luis Gustavo ir aizmugures pozīcijā... traucējot Kasiljisam! Bet nu ņemot vērā, ka nevins no Real neprotestēja, tad jau laikam ir ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 12:13, pirms 13 gadiem
vahtanidis rakstīja: Barcu nesasitis neviens :-)!!
Nu nav reali tik tehnisku komandu sasist,bet uzvaret gan var.Bet ne celsija,ne reals,ne bayer.Nav vienkarshi vel tada komanda izveidota.
Un ipash sveiciens realistiem
ka ta un kas ir tas la ligas komandas no lejas gala kas barcu vinneja taka nesaki ka neiespejami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 12:39, pirms 13 gadiem
Pelnīti, Real pa visu spēli bija tikai trīs bīstami uzbrukumi

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 13:10, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Beidz tās savas "atmazkas"! Cik tad "Real" bija patiešām labu momentu. Vienu rupju centra aizsargu kļūdu izmantoja un viss. Bet "Bayern" viesu vārtus šturmēja mērķtiecīgāk un spēlēja plašāk, interesantāk. Uzvara "Bayern" vairāk kā pelnīta, bet neviens viņiem neko nedāvināja. Tā bija spēle viņu laukumā, un bavārieši saprata, ka uz Madridi ar 1:1 kabatā braukt nedrīkst, tāpēc arī pārņēma iniciatīvu. "Bayern" aizvadīja krietni disciplinētāku spēli, neitralizējot arī "Real" līderus. Es teiktu, ka "Real" gandrīz izcīnīja punktu, un Mourinju pie šāda spēles scenārija ar to būtu bijis vairāk kā apmierināts. Atceries, ka šis ir ČL pusfināls, nevis grupu turnīrs, tāpēc nevajag izvērst demagoģiju.

P.S.- Iepriekš domāju, ka Tev vienkārši nepatīk mans komentēšanas stils, bet izrādās, ka esi vidusmēra "Galacticos" fanelis
Es neesmu real fans. jā,varbūt šo divu komandu spēlē vairāk biju par real,bet arī ne tik ļoti. skatījos diezgan neitrāli, maura pretīgais futbols un dažu labu simulācija ir lietas,kas iekrita prātā. ja es redzu,ka maurs atdeva spēli,ka riberī simulē,bet cr nē - tur uzreiz fanam jābūt? neitrāls to nevar redzēt?
kas tas "vidusmēra fanelis" par tādu formu? baigi nievājošs sajuties? tu pats neesi vidusmēra fanelis savam... kas nu tev tur īsti skaitās?
jā,tavs stils bieži krīt uz nerviem - komentēt komentēšanas pēc.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 13:25, pirms 13 gadiem
un jā,patiešām, kārtīgāk apskatot atkārtojumā 1.golu, tur bija jābūt svilpei jau pēc piespēles ar roku(tas nu noteikti nebija plecs,kā teica tv 6, bicepss vairs nav plecs), plus ja sitiena brīdī tas minhenietis aizmugures pozīcijā nemaisītos kasiljasam pa priekšu, daudz lielāka iespēja būtu viņam noķert to bumbu. bet galvenais jau piespēle ar roku.
bet nu viss ir labi,jo real nedrīkstēja kaut punktu paņemt ar tik stulbu spēli.
nesaprotu,ko te daudzi real fani tik pārliecināti,ka nākamnedēļ sabradās minheni. ja vēl sestdien nebūtu ar barcu jāspēlē,tad jā, bet tagad stipras šaubas - kamēr vieni var atpūsties,otriem pret barcelonu un dzīvību un nāvi... nevar vēl zināt,vai nebūs kāds kritušais... nu nu. bayern ir labas izredzes.

     [+] [-]

, 2012-04-18 15:27, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: SKatos daudzi saka ka tienseši par labu Real tiesājuši! Iesaku noskatīties primo golu! Pat Bekenbauers atzina, ko golu īstenībā nebūtu jāskaita, jo Luis Gustavo ir aizmugures pozīcijā... traucējot Kasiljisam! Bet nu ņemot vērā, ka nevins no Real neprotestēja, tad jau laikam ir ok
Čali, palasi futbola noteikumus..

     [+] [-]

, 2012-04-18 20:55, pirms 13 gadiem
Bayern bija pelnījis uzvarēt, par to nevar būt šaubu, kaut vai beigu spiediena dēļ. Cik Gomezam vien nebija šanses!
Real nospēlēja vienu no sliktākajām spēlēm šogad,jo aizsardzība bija vnk caurstaigājama sēta un neskatoties uz to, ka Reals ir komanda, kas parasti spēle daudz ar bumbu, reti, kad vakar redzēju, ka būtu sanācis vairāk par 5 precīzām piespēlēm, līdz ar to par kādu normālu uzbrukumu veidošanu būtu lieki runāt. Ibio, pat Alonso vakar sev netipiski kļūdījās! Ramoss, Pepe, Kontrau, Arbeloa parādīja, kā jāspēlē sūdīgi aizsardzībā. Katru reizi, kad Bayern tika līdz soda laukumam vai bija soda sitiens, likās, ka briest sūdi! Un beigās arī nobrieda.
Spēli pabojāja simulācijas no abu komandu puses, bet īpaši no Real un Ribery! Ronaldo nemanāms, taču spēles laikā pie bumbas uzbrukumā tika ļoti maz, jo gluži vnk Real sakarīgi centram pāri nevarēja tikt.
Ceru, ka BAernabeu Reāls spēles savu spēli. Ja tā būs, tad vajadzētu tikt tālāk.

     [+] [-]

, 2012-04-18 22:19, pirms 13 gadiem
MaryJane beidzot uzrakstīja vismaz vienu (pat vairāk) sakarīgus un izsmeļošus komentārus, ar to vien pierādot, ka prot kaut ko vairāk par pliku nodi**anu. Ar to arī viņu apsveicu. Šķiet viņa pirmais ieguldījums Sporta centra diskusiju vēsturē Turies, vecais! Mēs ar Tevi

     [+] [-]

, 2012-04-19 13:03, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: MaryJane beidzot uzrakstīja vismaz vienu (pat vairāk) sakarīgus un izsmeļošus komentārus, ar to vien pierādot, ka prot kaut ko vairāk par pliku nodi**anu. Ar to arī viņu apsveicu. Šķiet viņa pirmais ieguldījums Sporta centra diskusiju vēsturē Turies, vecais! Mēs ar Tevi
kādi mēs? Tu un tavs draudziņš messibessi? vērtētājs atradies varbūt kādreiz kādam,kas tevi no*irš, ir arī taisnība? pasaule negriežas tikai ap tevi un cilvēkus nevērtē pēc tā,cik ļoti no* tieši tevi