Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Bayern" smagsvaru duelī izrauj uzvaru pret "Real"

Agris Suveizda

"Bayern" smagsvaru duelī izrauj uzvaru pret "Real"
Bastians Švainštaigers un Franks Riberī līksmo pēc vārtu guvuma
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadīta pirmā UEFA Čempionu līgas pusfinālspēle. Tajā Vācijas un Spānijas grandu duelī savā starpā tikās Minhenes "Bayern" un Madrides "Real", un cīņa Minhenē noslēdzās ar laimīgu mājinieku uzvaru - 2:1. Uzvaras vārtus bavārieši guva pašā pamatlaika izskaņā, kad pēc lieliska Filipa Lāma reida vārtu priekšā īstajā vietā īstajā brīdī bija Mario Gomess. Atbildes mačs tiks aizvadīts pēc astoņām dienām Madridē.

Abas komandas laukumā varēja doties teju optimālos virknējumos, un lielu pārsteigumu nebija arī pamatsastāvā. "Bayern" galvenais treneris Jups Hainkess nolēma rezervē atstāt Tomasu Milleru, savukārt viņa kolēģis uz "Real" komandtiltiņa Žozē Mourinju aizsardzības kreisajā malā sūtīja savu tautieti Fabiu Koentrau, bet uz soliņa palika muguras savainojumu ārstējošais Marselu. Spēles sākumā nedaudz vairāk ar bumbu darbojās mājinieki, taču tieši pie viņu vārtiem izveidojās pirmais moments - Mesuts Ezils ar teicamu piespēli starp aizsargiem nogādāja bumbu Karimam Benzemā, tomēr Manuels Noiers noreaģēja uz francūža sitienu zem vārtu pārliktņa.

"Real" sekmīgi neitralizēja bavāriešu uzbrukumus, taču "Bayern" ar pirmo piegājienu 17.minūtē izvirzījās vadībā. Madrides aizsardzība netika galā ar mājinieku stūra sitienu, un bumba soda laukuma vidū atleca pie Franka Riberī, kurš sita neatvairāmi (1:0). Turpinājumā laukumā ritēja visai līdzvērtīga spēkošanās, bez nopietnām vārtu gūšanas izdevībām - komandas izveidoja vairākus pusmomentus, bet sitieni no distances lielākoties neradīja draudus. Puslaika izskaņā "Bayern" un "Real" gan apmainījās ar bīstamiem uzbrukumiem. Vispirms 40.minūtē Benzemā meistarīgi apstrādāja tālu Anhela di Marijas piespēli un, apspēlējot Davidu Alabu, izkārtoja sev sitienu, tomēr raidīja bumbu tieši virsū Noieram. Tai pašā minūtē sekoja bavāriešu atbilde - Mario Gomess spēcīgi sita pa vārtu augšdaļu, bet vietā bija Ikers Kasijass.

Otrā puslaika sākumā atkal pie iespējas tika Benzemā, taču francūzis nedaudz nokavēja un Žeroms Boatengs viņa sitienu bloķēja. Pēc trim minūtēm beidzot pie brīvas telpas tika Arjens Robens, kurš savā stilā virzījās uz laukuma vidu un sita ar kreiso kāju - nedaudz pāri. Nākamajā minūtē "Real" panāca izlīdzinājumu. Pēc labas Benzemā piespēles teicamā pozīcijā nokļuva Krištianu Ronaldu, bet portugāļu superzvaigzne sita virsū Noieram. "Real" uzbrukums gan turpinājās, Benzemā ne pārāk veiksmīgi piespēlēja gar vārtiem, tomēr bumba aizkļuva līdz Ronaldu, kurš tālāk to sita uz vārtu priekšu, kur Ezilam atlika tikai trāpīt mērķī un netrāpīt guļošajam Noieram (1:1).

Spēles pēdējā pusstundā notikumus laukumā kontrolēja "Bayern", kas daudz uzbruka, bet "Real" arvien vairāk domāja par savu vārtu drošību. Daudz momentu bija bavāriešu labākajam bombardierim Gomesam. 71.minūtē vēlreiz nepārliecinoši pēc standartsituācijas nospēlēja Ramoss, un Gomess tika pie sitiena no tuvas distances, tomēr no izcilas pozīcijas sita pāri. Tad Gomess divreiz pēc Lāma centrējumiem nesekmīgi spēlēja ar galvu, kā arī, iespējams, tika neatļauti nogāzts soda laukumā. Tomēr pamatlaika pēdējā minūtē saikne Lāms-Gomess beidzot pārvērtās vārtu guvumā.

Lāms kārtējo reizi ārdījās labajā flangā, atstāja jaņos Koentrau un piespēlēja gar vārtiem, kur vārtu priekšā Alvaro Arbeloa nespēja noturēt Gomesu - 2:1 "Bayern" labā! Vēl kompensācijas laika trešajā minūtē nervi neizturēja uz maiņu iznākušajam Marselu, kurš no visas sirds no aizmugures iespēra pa kājām Milleram. Par laimi, vācu futbolists neguva savainojumu, un angļu tiesnesis Hovards Vebs pažēloja brazīlieti, pilnībā pelnītas sarkanās kartītes vietā parādot tikai dzelteno. Spēle noslēdzās ar "Bayern" uzvaru, tomēr izbraukumā gūto vārtu dēļ "Real" mājās var pietikt ar minimālu uzvaru 1:0. Šajā nedēļas nogalē "Bayern" Vācijas čempionātā viesosies Brēmenē, savukārt "Real" sestdienas vakarā viesos gaida cīņa pret niknāko pretinieci un galveno konkurenti cīņā par titulu - "Barcelona". Pusfināla atbildes spēle tiks aizvadīta 25.aprīlī Madridē.

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Bayern – Real Madrid2:1 (1:0)Riberī 17' Gomess 90' - Ezils 53'
Chelsea – Barcelona18.04./21:45

     [+] [-]

, 2012-04-17 23:59, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Riberī ir žīds, nevis spānis!
Tagad jau musulmanis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Plavec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-18 00:01, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: bija 50-50
Speletu Barsa,tad pendele butu vienozimigi!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:01, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Plātīt rokas ir viens, jo tas neko nemaina. Bet ripot un ķērkt gan ir pavisam kas cits.
Tu neatbildēji uz jautājumu. Ja komentē tad par tēmu nevis aiz lielajiem pārdzīvojumiem jauc vēl te Barsu bezsakarā iekšā.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:02, pirms 13 gadiem
Bayern malači, labi nospēlēja.
Labs futbols ar daudz emocijām. Atbildes spēlē būs graujoša!

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:02, pirms 13 gadiem
Kārtējā antifutbola deva no Real puses 2. puslaikā.
Minhene, kā jau vācieši, efektīva. Lāma - Gomesa saikne fantastiska.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:02, pirms 13 gadiem
Svensvens rakstīja: Baigi aizraujošs mačs! Bayern bija pelnījuši vinnēt un labi, ka tā arī notika. Ja, pirmajā epizode, kur nogāza Ribery bija 50/50, tad tā, kur Gomezu, bija 100% pendele, tikai tiesnesis neiedeva, jo Gomez bija viens 4 real spēlētāju ielenkumā un šim likās, ka tik un tā nekas nesanāktu .

Jāgaida 2 nedēļas līdz atbildes spēlei, būs tikpat interesanta.
p.s
Joprojām smiekli nāk par spāņu aktieriem .
Astonas dienas tu uzskati par divam nedelam? skola macijies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 00:03, pirms 13 gadiem
Klopp>Mourinho?

  -1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:03, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu sorry,redzēju vismaz pāris epizodes kad Ronaldo nokrita gar zemi,bet tiesnesis parādīja lai spēlē tālāk un Ronaldo sēdēdams ar rokām pa gaisu mahājās
redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:04, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: kāda vēl mana Kristīne,gej? neredzēju nevienu epizodi,kad CR būtu nosimulējis,kad krita,tad arī viņu nogāza. Bet Riberī krita arī pats bez piepalīdzēšanas
Tad jau Tev vajadzētu piezvanīt savam optometristam un pieteikt sūdzību Simulēja pilnīgi visi, bet visbiežāk tie bija "Real" spēlētāji (lai gan ar samērā nelielu pārsvaru). Ja netici, noskaties atkārtojumu! Vebs atļāva spēlēt īstu veču futbolu, nevis "pusiju" 11 pret 11, kā to bieži vien dara Spānijā. Tās bija patīkamas pārmaiņas, lai arī galvenais arbitrs reizēm pieļāva arī šādas tādas kļūdas. Bet simulācijas praktiski negāja cauri. Tāpēc arī Ronaldu bija tik nemanāms. Viena no blāvākajām portugāļa spēlēm šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-18 00:05, pirms 13 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu, bet bija vairāki pārkāpumi, kuros "Real" varēja nopelnīt vēl kādu dzelteno, bet Vebs tomēr rīkojās pareizi, jo tas varētu vienam otram izmaksāt nākamās spēles izlaišanu, bet šie pārkāpumi nebija tik vērti. Jā, kāpēc vispār atbildu uz tavu komentāru - "Real" šodien spēlēja visai rupji divcīņās. Varbūt to pārkāpumu nebija tik daudz, bet tie pārsvarā bija ļoti bīstami. Bet, ja kādam "Real" spēlētājam knapi pieskarās, tad mēs zinām, kas mēdz notikt...
tas tak Maurinjo rokraksts,tā Real spēlē katrā spēlē,kad nāk pretī līdzvērtīgs konkurents,ar izklupieniem uz soda robežas,tā ir spēlējušas visas Maurinjo komandas un tāpēc ikpalaikam kāds pārcenšas

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:05, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja
Neatceros nevienu gadījumu, kad Ronaldo būtu nogāzts, bet pretinieks palicis nesodīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:06, pirms 13 gadiem
NilsK
Nu paga, tad tu saki, ka bija izklupiens bumbā un pēc tam viņš nokrita?
Tā jau īsti nebija, izklupiens bumbā nebija, jāskatās vēlreiz!
Kāds no Jums arī dzirdēja citu valstu cilvēku komentārus par tām epizodēm?, vai tikai TV6? .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:06, pirms 13 gadiem
Barcu nesasitis neviens :-)!!
Nu nav reali tik tehnisku komandu sasist,bet uzvaret gan var.Bet ne celsija,ne reals,ne bayer.Nav vienkarshi vel tada komanda izveidota.
Un ipash sveiciens realistiem

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:06, pirms 13 gadiem
Svensvens rakstīja: NilsK
Nu paga, tad tu saki, ka bija izklupiens bumbā un pēc tam viņš nokrita?
Tā jau īsti nebija, izklupiens bumbā nebija, jāskatās vēlreiz!
Kāds no Jums arī dzirdēja citu valstu cilvēku komentārus par tām epizodēm?, vai tikai TV6? .
Es skatījos ar krievu komentētāju. Viņš piekrita Vebam, ka pārkāpuma tur nebija.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:07, pirms 13 gadiem
Plavec rakstīja: Nekad nebiju domājis, ka Riberi ir tāds klauns. Sākot jau ar tām n-tajām tēlošanām, beidzot ar sodu prasīšanu pēc teju katras epizodes. Un cik emocionāli aizskrēja pie tiesneša, kad Pepem bumba atsitās pret krūtīm, likās, kas ta nu ir noticis, Pepe ar roku aizsita bumbu līdz auta līnijai?
vislabākais jau bija tas,ka tajā epizodē Riberī vispār bija Pepem aiz muguras,ka pat nevarēja redzēt kur bumba atsitās
Par spēli. Gan jau tā nav, bet nu neatstāja sajūta par to,ka Real spēlētāji jau zina mača gala rezultātu. Iesitot vienus vārtus, apstājās pilnīgi viss, pasaules labākie futbolisti nekļūdās pilnīgi vienkāršās piespēlēs vairākus uzbrukumus pēc kārtas. Spēles sākumā dod tālās piespēles pāri pus laukumam ar juveliera precizitāti, bet tad, kad spēle ir jānoved līdz galam vai jāpietur bumba, tad nevar īso piespēli vairs iedot. Skats aizdomīgs. Plus pie otrajiem Minhenes vārtiem Pepe lēnā, graciozā pastaigas skrējienā nepaspēj bumbu piespēles brīdī pat aizskart.

Kopumā diezgan neskatāms pasākums divu tik skatāmu futbolu spēlējošu komandu izpildījumā.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:09, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tev nedalec? Es saku, plātīties ar rokām pēc simulācijas ir viens (to, ko Tu saki, darīja CR), bet es atbildu, ka ripot pēc nosimulēta pārkāpuma un censties pardīt tiesnesim, ka ir lauzts kāds loceklis vai norauta kāja, tādā veidā cenšoties izspiest kartiņu, ir pavisam kas cits. (skatīt, Ribery vārtīšanos)
Man viss daleca. Nestreso - tikai jautājums bija pavisam cits. Izlasi vēlreiz ko rakstīju un kuram teikumam beigās ir jautājuma zīme.

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:09, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja
Netēloja jau nu tik bieži, cik Di Marija, planētas simulantu karalis, bet bija jau arī pāris simulācijas. Vismaz tiesnesim pārkāpumu prasīja pie mazākās iespējas, pat ja bija nokritis tīrā cīņas epizodē. Tā gan nav simulācija, bet arī godu portugālim nedara.
Bet kāpēc vispār šobrīd runāt par vienu no spēles "flopiem", ja var padiskutēt par tās varoņiem? - Alaba vien bija ko vērts

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:10, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: redzēji kaut vienu epizodi,kur viņš būtu NOSIMULĒJIS? jā,bija situācijas,kur tiesnesis nedeva sodu,bet tas tāpēc,ka nebija pārkāpuma,nevis tāpēc,ka viņu nenogāza. saskrējās,zaudēja līdzsvaru,bija gadījumi,kur cr pats vainīgs pie sadursmes, bet visos gadījumos viņš krita tāpēc,ka nogāza,nevis tēloja
nu bet protams,Ronaldo,tak nepietēlo,visi citi pietēlo,pat atkārtojumus var neskatīties,bet Ronaldo ir vienīgais,kuram vienmēr ir pa kājām kāds iemaucis

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:10, pirms 13 gadiem
Deportivo rakstīja: Neatceros nevienu gadījumu, kad Ronaldo būtu nogāzts, bet pretinieks palicis nesodīts.
Man arī likās, ka Vebs tiešām labi notiesāja. Nesvilpa, kur nevajag (iekrita max 2x uz tēlošanu, vienreiz di Marija, otrreiz Riberī, pārējās ļāva spēlēt tālāk) un deva kartītes, kur vajag.
Varbūt var piesieties par sarkano kartiņu nedošanu, bet ar to laikam vienkārši jārēķinās, ka tādās svarīgās spēlēs viņš tās nedod.
Par pendeli arī viņam piekrītu - atkal apsvērums - ja nav 100% pārliecības, tad tādā svarīgā spēlē pendeli nedot. Izsita bumbu un nogāza pēc tam. Cits tiesnesis varbūt iedotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:13, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Hosē, bet nopietni, tev likās, ka Real šodien simulē vairāk par Bayern? Ja, jā, tad - izlasi sava komentāra pirmo teikumu.
Tas ir fakts, nevis manas domas. Vebs tomēr ir viens no labākajiem arbitriem pasaulē. Ja "Real" sāk zaudēt atlētiskā spēlē, tad sākas pārkāpumu prasīšana un vārtīšanās. "Bayern" arī darīja to pašu, bet viņiem bija mazāk iemeslu. Tieši "Bayern" spēlēja agresīvāk un pašaizliedzīgāk. Beigās jau "Real" vairāk atsitās. Bet tas ir Mourinju rokraksts - nekas neredzēts un neparedzams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:14, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Man jau likās, ka Vebs tiešām labi notiesāja. Nesvilpa, kur nevajag (iekrita max 2x uz tēlošanu, pārējās ļāva spēlēt tālāk) un deva kartītes, kur vajag.
Varbūt var piesieties par sarkano kartiņu nedošanu, bet ar to laikam vienkārši jārēķinās, ka tādās svarīgās spēlēs viņš tās nedod.
Par pendeli arī viņam piekrītu - atkal apsvērums - ja nav 100% pārliecības, tad tādā svarīgā spēlē pendeli nedot. Izsita bumbu un nogāza pēc tam. Cits tiesnesis varbūt iedotu.
Man arī šķiet, ka Vebs labi notiesāja, vismaz spēle netika sabojāta. Vienīgi bildi sabojāja Marselo sodīšana ar dzelteno, nevis sarkano kartīti.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:14, pirms 13 gadiem
Kādēļ neviens nediskutē par Bayern 1. vārtu guvumu?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:15, pirms 13 gadiem
Real Madrid boss Jose Mourinho: "The second goal came out of context. We were a better team in the first half in the second half the game was a bit broken and I didn't like it so much. It was under control by both teams and no-one believed they could win 2-1 but that's football they scored and we have to play in the second leg at home in a different atmosphere and let's go for it.

"I prefer to have it like we have (playing Barcelona) than not have it like Bayern. They are eight or nine points behind Dortmund. For us it means a lot but we are fighting for a title. We know it's a disadvantage but it's better like this."
====================================
Dīvaini, viņi bija labāki max 15 minūtes 1. taimā.
Un kāda viņam starpība, kurā vietā Bayern ir Bundeslīgā?

     [+] [-]

, 2012-04-18 00:15, pirms 13 gadiem
Svensvens rakstīja: NilsK
Nu paga, tad tu saki, ka bija izklupiens bumbā un pēc tam viņš nokrita?
Tā jau īsti nebija, izklupiens bumbā nebija, jāskatās vēlreiz!
Kāds no Jums arī dzirdēja citu valstu cilvēku komentārus par tām epizodēm?, vai tikai TV6? .
tv 6 komentētājs vispār neko īsti par to epizodi nepateica un,jā skatījos tv6,jo,darba dēļ knapi uz maču paspēju,tāpēc nebīju izvēlīgs un nemeklēju kur labāks un futbolā zinošāks komentētājs,runāju par to ko pats redzēju,pirmajā brīdī ar likās ka bija pendele,bet kā jau teicu pēc tā atkārtojuma no augšas piekritu tiesnesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-18 00:17, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: ev,"pusij", lielākais simulants šodien bija Riberi no "īstu veču" komandas. un vispār,priecājies,ka real ir tāds morinju,kas bayern atdeva spēli
Beidz raudāt! Riberī ik pa brīdim tiešām simulēja. Bet viņu jau arī daudz gāza (vismaz uz pusi reižu vairāk). Ronaldu simulēja krietni mazāk, jo uz Di Marijas raudulīgā fona jebkurš izskatītos pēc "īsta veča"
Un "Real" īstenībā reāli paveicās. "Bayern" atrodoties vadībā vēl spēlēja samērā piesardzīgi, lai arī aktīvi, bet pie 1:1 sāka uzņemt apgriezienus un Mourinju saprata, ka nav labi un, iespējams, pareizi darīja, ka sāka domāt par aizsardzību, citādi varēja būt arī 3:1.