Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mančestras "United" zaudē arī Bilbao un izstājas no Eiropas līgas

Agris Suveizda

Mančestras "United" zaudē arī Bilbao un izstājas no Eiropas līgas
Fernando Jorente atzīmē fantastiskos vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Noskaidrotas pirmās četras UEFA Eiropas līgas ceturtdaļfinālistes. Šo komandu lokā neiekļuva iepriekšējās sezonas Čempionu līgas fināliste Mančestras "United", kas vēlreiz atzina Bilbao "Athletic" pārākumu - 1:2 viesos un 3:5 summā. Nākamajai kārtai kvalificējusies vēl viena Spānijas komanda "Valencia", kā arī Vācijas "Hannover" un Nīderlandes "Alkmaar". Ceturtdaļfinālu izloze paredzēta rītdien.

Bilbao "Athletic" laukumā devās maksimāli labākajā sastāvā, savukārt Mančestras "United" nevarēja palīdzēt Nani, Andersons un Fils Džounss, bet Kriss Smolings vēl nebija gatavs iziet pamatsastāvā. Lai arī vārti vairāk vajadzīgi bija "United", spēles sākumā notikumus laukumā kontrolēja mājinieki. Bilbao 14.minūtē izveidoja spīdošu kombināciju pa centru – uzbrukumam pieslēdzās centra aizsargs Havi Martiness, kurš ar Fernando Jorenti ar īsām piespēlēm bumbu soda laukumā nogādāja Ikeram Munjainam, bet viesus glāba vārtu stabs. Atlēkusī bumba nokļuva pie Oskara De Markosa, taču viņš netrāpīja tukšos vārtos...

Pēc deviņām minūtēm "Athletic" guva lieliskus vārtus un pelnīti izvirzījās vadībā. Hons Aurteneče izpildīja tālu piespēli no savas laukuma puses, un Jorente uzreiz no gaisa ieraidīja bumbu tālajā vārtu stūrī (1:0). "United" zibenīgi atbildēja – viesi iespieda "Athletic" tā laukuma pusē, bet Raeina Gigsa sitiens no teicamas pozīcijas tika bloķēts. "United" spiediens neturpinājās, tomēr spēles gaita bija mainījusies – mājinieki vairāk domāja par savu vārtu drošību un kontrole pār laukuma vidusdaļu pārgāja "United" rīcībā. Pēc pārtraukuma gan atkal viss nostājās savās vietās. "Athletic" diktēja noteikumus, un 54.minūtē mājinieku malējais aizsargs Andoni Areola ar fantastisku driblu noguldīja divus pretspēlētājus, soda laukumā apspēlēja vēl vienu, bet netrāpīja apakšējā vārtu stūrī...Kas tie būtu par vārtiem!

Pēc 11 minūtēm "United" ielaida otros vārtus. Uz maiņu iznākušais Smolings gaisa divcīņā pieveica Jorenti nomainījušo Gaisku Tokero, bet bumba soda laukuma vidū nonāca pie De Markosa, kurš šoreiz izdevību garām nelaida (2:0). Lai arī uzdevums (gūt trīs vārtus) nemainījās, viesi šķietami neticēja, ka to izpildīt ir iespējams. "Athletic" izveidoja vēl vairākus teicamus momentus, bet tos neizmantoja, un 80.minūtē Veins Rūnijs ar sitienu tālajā vārtu stūrī vienus vārtus atguva (1:2). Lielākiem varoņdarbiem viesi nebija gatavi, un "Athletic" Eirokausu ceturtdaļfinālā iekļuva pirmo reizi kopš 1977.gada.

Kamēr uz PSV "Eindhoven" uzvaru summā netika liktas lielas cerības un intriga Hannoverē izzuda pirmajās 20 minūtēs, Itālijas "Udinese" izdevās sapņu starts un jau 15.minūtē pirmajā spēlē iekrātais deficīts (0:2) bija atspēlēts. Divus vārtus guva "Udinese" bomdardieris Antonio Di Natale, kurš trešajā minūtē realizēja 11m soda sitienu, bet pēcāk no asa leņķa dubultoja pārsvaru (2:0). Turklāt "Alkmaar" jau kopš trešās minūtes spēlēja mazākumā. Tomēr turpinājums nebija rozēm kaisīts - Eriks Falkenburgs 31.minūtē no soda laukuma panāca 1:2, kas nozīmēja, ka "Udinese", lai iekļūtu nākamajā kārtā, bija jāgūst vēl vismaz divi bezatbildes vārti. Pēc pārtraukuma viesi varēja pielikt mačam punktu, bet nerealizēja 11m soda sitienu, tomēr sodu par to nesaņēma - spēle tā arī noslēdzās ar mājiniekiem bezvērtīgu uzvaru ar 2:1.

UEFA Eiropas līga, 1/8 fināli

Pāris1.spēle2.spēleVārtu guvējiSummā
PSV – Valencia2:41:1 (0:0)Toivonens 64' - Ramī 47'3:5
Hannover – Standard2:24:0 (2:0)Abdellaue 4' Kanu 21'(s.v.) Jā 73' Pintu 90'+26:2
Udinese – Alkmaar0:22:1 (2:1)di Natale 3'(11m) 15' – Falkenburgs 31'2:3
Athletic – Man. United3:22:1 (1:0)Jorente 23' De Markoss 65' - Rūnijs 80'5:3
Olympiakos – Metalist1:01:2 (1:0)Markano 14' – Viljagra 81' Devičs 86'2:2*
Man. City – Sporting0:13:2 (0:1)Aguero 60' 82' Balotelli 75' (11m) – Fernandess 33' van Volfsvinkels 40'3:3*
Besiktas – Atletico1:30:3 (0:1)Adrians 26' Falkao 83' Salvio 90'1:6
Schalke – Twente0:14:1 (1:1)Hunterlārs 29' 57' (11m) 81' Džounss 81' – Jansens 14'4:2

* - "Metalist" un "Sporting" ceturtdaļfinālā iekļuva, pateicoties pretinieku laukumā vairāk gūtiem vārtiem.

 +17 [+] [-]

, 2012-03-15 21:56, pirms 13 gadiem
afigekj

 +51 [+] [-]

, 2012-03-15 21:56, pirms 13 gadiem
Athletic vienkarši super , manuprat šogad galvenie favorīti kopa ar Valenciu uz EL titulu.!

bet nu nevajag tagad sākt atkal malt ka MU neuzvēra šo turnīru nopietni.. pretinieki viekārši bija labāki un Mu pilnībā neko nespēja izdarītt.+ kā jau te viens minēja - MU abus mačus aizvadija izbraukumā (tas attiecas uz Odtraford faniem kas pirmajaa mača kā mēbeles vienkārši sēdēja)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-03-15 21:57, pirms 13 gadiem
Man prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-15 21:57, pirms 13 gadiem
bija paredzams, šaubos vai United īpaši pārdzīvos, jo priekšā vēl 10 kārtas iekš EPL un tikai 1 pts pārsvars pār MC, domāju, ka visi spēki tiek veltīti tam, lai noturētu šo pārsvaru

  -4 [+] [-]

, 2012-03-15 21:58, pirms 13 gadiem
istenībā United bez Ranaldo ir nekas.

 +15 [+] [-]

, 2012-03-15 21:59, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: tas jau bija gaidāms.MU galīgi pajāt uz EL,un man arī!
sākās

tu redzēji kautvai kādsu sastāvus izlika Fergusons abās spēlēs??? tas nebija ne tuvu otrais sastāvs , labi ja viena vai divas maiņas no EPL starta sastāva
takā turnīrs tika uztverts pavisam normāli un nekāds pohuj nebija!!!

  +9 [+] [-]

, 2012-03-15 21:59, pirms 13 gadiem
Britos esam kaut kas, Eiropā- nekas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 21:59, pirms 13 gadiem
Pieklaajiigs zaudeejums prieksh taa pishunga abu speelju summaa

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:01, pirms 13 gadiem
joker7 rakstīja: bija paredzams, šaubos vai United īpaši pārdzīvos, jo priekšā vēl 10 kārtas iekš EPL un tikai 1 pts pārsvars pār MC, domāju, ka visi spēki tiek veltīti tam, lai noturētu šo pārsvaru
tad kaapeec shodien laukumaa bija teju vai labaakais sastaavs..?? aa nu jaa veel Ruunijs un evraa bishk ietraumeejaas..

  +4 [+] [-]

, 2012-03-15 22:01, pirms 13 gadiem
kaadam veel kaadi jautaajumi par la ligas speeku?
FCB, RM, Valensija, Bielsas Athletic, Simeones Atletico - lieliska kompaanija.

 +56 [+] [-]

, 2012-03-15 22:01, pirms 13 gadiem
Rūnija gols un kopumā sniegums, protams, kā rozīne uz biezpiena, bet kopumā vērtējot abas spēles, MU izskatījās kā caurstaigājama lauku sēta.

Spāņi parādīja spāņu futbolu, skaisti

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:02, pirms 13 gadiem
izskatījās, ka united īpaši nerūp šis turnīrs

  +5 [+] [-]

, 2012-03-15 22:02, pirms 13 gadiem
Iraolas sologājiens

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:03, pirms 13 gadiem
Tas saucās iedeva mazo pirkstiņu, norāva visu roku.
Maigi sakot neveiksmīga Eiropas turnīru sezona. Tikai EPL čempiontituls spēs to kompensēt.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-15 22:04, pirms 13 gadiem
jebkurš zaudējums ir jauztver kā zaudējums un jaizdara atiecīgie secinājumi...zaudēt divas spēles vienai un tai pašai komandai(kas ne pēc budžeta,ne sastāva nav ar vienādības zīmi)nav diez ko labi....nezinu cik nopietni šo dalību šai turnīrā uztvēra MU pati,bet man kā fanam nav ne mazākā sarūgtinājuma par izstāšanos,vienīgi gribējās redzēt sakarīgāku spēli,ņemt piemēru no pretiniekiem,kas izskatījās ĻOTI pieklājīgi....tagat tik novēlu MCy tikt nākamajā kārtā,kaut uzvarēt šo turnīru,jo tam kad šie piedalīsies ilgāk šai turnīrā ,būs labāk kādam citam es tā domāju

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 22:04, pirms 13 gadiem
tos kuri teiks ka shis turniirs m.u pilniig vienaldziigs u.t.t uzskatiishu par pilniigiem lohiem

  +7 [+] [-]

, 2012-03-15 22:04, pirms 13 gadiem
messibesii3 rakstīja: tas jau bija gaidāms.MU galīgi pajāt uz EL,un man arī!
Pa Ntv sport komentētājs jau teica, ka tādas būs tās atmazkas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-03-15 22:05, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: Pa Ntv sport komentētājs jau teica, ka tādas būs tās atmazkas
pie 2:0 izlaist Pogba , nu tjipa lai jaunais paskrien, taapat nenoziimiigs turniirs.. smaidiit gribaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-03-15 22:06, pirms 13 gadiem
Ja jau MU ir tāds grands un liek mīksto uz šo pasākumu, tad kur bija problēmas novinnēt šo pagrīdes čempionātu?

Tas pat ir vieglāk izdarāms, nekā PL nosargāt titulu.

Gribas, lai Sers noliek mandātu, tukšas runas un aizmēslotas miskastes ar košlenēm.

 +16 [+] [-]

, 2012-03-15 22:06, pirms 13 gadiem
Var jau būt, ka viņi uzvarēja pelnīti, bet tas sviests ko rāda spāņu klubi, tās simulācijas... Psc, kauns jau paliek futbolu skatīties. Loģiski ka ManU tad ir nospļauties, ja tā spēlē pretinieks... Tas jau vairs nav futbols...

Un kāds teju pirmais sastāvs!? ManU puse pamatsastāva ir lazaretē! Gudrīši...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:07, pirms 13 gadiem
angelos33 rakstīja: tad kaapeec shodien laukumaa bija teju vai labaakais sastaavs..?? aa nu jaa veel Ruunijs un evraa bishk ietraumeejaas..
Vaitad sastāvs visu nosaka ? Uzskatu, ka SAF'a zina ko dara un neviens no mums nezinās, kādus norādījumus viņš deva ģērbtuvē. Varētu būt mazliet smieklīgi, bet ja viņš ipaši pārdzīvos, tad būs sūdzība par tiesnešiem un tiesāšanas kvalitāti...

     [+] [-]

, 2012-03-15 22:07, pirms 13 gadiem
Piekritiishu NTV komenteetaajam. Vai shii speele parāda La ligas speeku? - Pilniigi noteikti ka jaa. Vai šī spēle parāda premjerligas vājumu? - Pilniig noteikti, ka nee...

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 22:08, pirms 13 gadiem
nu nevelk junaitid el limeni. nu galigi nevelk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 22:09, pirms 13 gadiem
kasrim rakstīja: Var jau būt, ka viņi uzvarēja pelnīti, bet tas sviests ko rāda spāņu klubi, tās simulācijas... Psc, kauns jau paliek futbolu skatīties. Loģiski ka ManU tad ir nospļauties, ja tā spēlē pretinieks... Tas jau vairs nav futbols...

Un kāds teju pirmais sastāvs!? ManU puse pamatsastāva ir lazaretē! Gudrīši...
Tik nesaki ka neviens rižais nepavārtīsies pie 2:1 90.minuutee.... Taads ir futbools, visur.

     [+] [-]

, 2012-03-15 22:10, pirms 13 gadiem
Pārāk bezzobaini, Rūnijs vienīgais kaut cik dedzīgi centās, bet nu Atletico super nospēlēja. Tas, ka jakoncentrējas EPL labāk nav attaisnojums, jo tādam klubam jāvar spēlēt vairākos turnīros. Bet baigais rūgtums par zaudējumu galīgi nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 22:11, pirms 13 gadiem
angelos33 rakstīja: Tik nesaki ka neviens rižais nepavārtīsies pie 2:1 90.minuutee.... Taads ir futbools, visur.
Pag, pag... Ja Tu klausījies krievu komentētāju, tad arī dzirdēji viņa izteicienu - "Mana māsa tur pat nenokristu", kur lidoja pa gaisu spāņi!!! Un tas vēl nebija laikā, kad viss jau bija izšķirts!!!

  +9 [+] [-]

, 2012-03-15 22:13, pirms 13 gadiem
makaka2 rakstīja: dranķīgs treneris
tu esi pilnīgi atsaldēts... Parasti draņķīgus trenerus viņa amatā nepatur 25 gadus.
Izrādās, ka viņš arī kaut ko ir izcīnijis, būdams draņķīgs treneris:
Premier League (12): 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11
FA Cup (5): 1989–90, 1993–94, 1995–96, 1998–99, 2003–04
League Cup (4): 1991–92, 2005–06, 2008–09, 2009–10
FA Charity/Community Shield (10): 1990 (shared), 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2008, 2010, 2011
UEFA Champions League (2): 1998–99, 2007–08
UEFA Cup Winners' Cup (1): 1990–91
UEFA Super Cup (1): 1991
Intercontinental Cup (1): 1999
FIFA Club World Cup (1): 2008

  +7 [+] [-]

, 2012-03-15 22:16, pirms 13 gadiem
Baski zvērā. Bjelsa zina savu lietu. Kurš te pirms spēles runāja par vietas ierādīšanu. Tikai realizācija Athletic nekāda, tā varēja rezultāts mierīgi vēl lielāks būt.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-15 22:16, pirms 13 gadiem
joker7 rakstīja: tu esi pilnīgi atsaldēts... Parasti draņķīgus trenerus viņa amatā nepatur 25 gadus.
Izrādās, ka viņš arī kaut ko ir izcīnijis, būdams draņķīgs treneris:
Premier League (12): 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11
FA Cup (5): 1989–90, 1993–94, 1995–96, 1998–99, 2003–04
League Cup (4): 1991–92, 2005–06, 2008–09, 2009–10
FA Charity/Community Shield (10): 1990 (shared), 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2008, 2010, 2011
UEFA Champions League (2): 1998–99, 2007–08
UEFA Cup Winners' Cup (1): 1990–91
UEFA Super Cup (1): 1991
Intercontinental Cup (1): 1999
FIFA Club World Cup (1): 2008
nē nu Tu ar labais ...neraksties uz smieklīgām provokācijām....šis tavs garais saraksts ir pilnīgi lieks...tā pat visiem(vismaz kas reiz redzējis futbolu)skaidrs

  -2 [+] [-]

, 2012-03-15 22:17, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Baski zvērā. Bjelsa zina savu lietu. Kurš te pirms spēles runāja par vietas ierādīšanu. Tikai realizācija Athletic nekāda, tā varēja rezultāts mierīgi vēl lielāks būt.
mierīgi 4-1

 +21 [+] [-]

, 2012-03-15 22:17, pirms 13 gadiem
Pirmais gads Eiropas liigaa, uztraukums, mandraazha- saprotami!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 22:19, pirms 13 gadiem
Normali kas vairak gribeja uzvaret tas uzvareja un vis nopietni vai nenopietni tas jau ir cits jautajums redz bilbao jau par ko citu nav ko spelet lai uzvaretu atliek eiropas liga tas ari vis.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:23, pirms 13 gadiem
kasrim rakstīja: Pag, pag... Ja Tu klausījies krievu komentētāju, tad arī dzirdēji viņa izteicienu - "Mana māsa tur pat nenokristu", kur lidoja pa gaisu spāņi!!! Un tas vēl nebija laikā, kad viss jau bija izšķirts!!!
Nu labi, nepārdzīvo. Lido jau lido spāņi labāk par māsu..Nu cerams, ka nākamgad sarkanajiem Velniem paveiksies vairāk eiropas līgā.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-15 22:23, pirms 13 gadiem
Šīs sezonas sliktākais zaudējums tieši spēles ziņā. Tādu bezspēcību vēl esmu redzējis tikai pret Barcu abos finālos.
Protams, pēc kaunpilnās izlidošanas no ČL, galvenā prioritāte ir un paliek EPL. Taču arī EL tika uztverta pietiekami nopietni, ko pierāda gan EL sastāvi spēlēs, gan SAF intervijas un jo īpaši spēlētāju izteikumi. Tā kā šeit MU netika paņemta tikai uz plikas motivācijas trūkuma.
MU abās spēlēs tika apspēlēta no sākuma līdz beigām, un es nezinu, kas ir par iemeslu TIK sūdīgam sniegumam. Bilbao spēlēja fantastiski! Nekādas bijības pret MU nebija, lai gan komanda ir ļoti jauna un mazpieredzējusi. Bilbao ir tīrākais Spānijas futbola sistēmas un moduļa panākums! Grūti pateikt, kāda nākotne sagaida Bilbao, jo ir skaidrs, ka pēc šīm divām spēlēm pēc daudziem spēlētājiem varētu būt liels pieprasījums.
Un līdzjūtēji. Esmu redzējis pietiekami daudz dažādu līgu, komandu, izlašu spēles, taču tādus redzu pirmoreiz. Tiešām amazing arī salīdzinājumā ar citiem sporta veidiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:26, pirms 13 gadiem
Banzai rakstīja: Tas saucās iedeva mazo pirkstiņu, norāva visu roku.
Maigi sakot neveiksmīga Eiropas turnīru sezona. Tikai EPL čempiontituls spēs to kompensēt.
Jācer, ka tiks izdarīti pareizi secinājumi un nākamsezon no MU Eiropā tik katastrofālu sniegumu neredzēsim. Katastrofāls vai labākajā gadījumā ļoti slikts - tas ir tas, kas apzīme šī gada Eiropas sezonu.

     [+] [-]

, 2012-03-15 22:35, pirms 13 gadiem
kasrim rakstīja: Var jau būt, ka viņi uzvarēja pelnīti, bet tas sviests ko rāda spāņu klubi, tās simulācijas... Psc, kauns jau paliek futbolu skatīties. Loģiski ka ManU tad ir nospļauties, ja tā spēlē pretinieks... Tas jau vairs nav futbols...

Un kāds teju pirmais sastāvs!? ManU puse pamatsastāva ir lazaretē! Gudrīši...
C'moon. Man arī sāp zaudējums, taču šī ir nepatiesība. Kas tad TIK ĻOTi trūka?Andersons, Fletčers,Ouvens? Spēlētāji, kuri nemaz tik bieži nespēle pamatā, arī tad, kad ir veseli. Džouns? Šaubos, vai būtu palīdzējis šodien. Kā vienīgo lielo zaudējumu varu minēt Valensiju un Vidu, taču bez Vidas visa šī sezona praktiski nospēlēta. Nani? Varbūt pietrūka, taču šaubos, vai pat veselu SAF viņu šādā spēlē laistu laukumā.
Un pat ar šādu sastāvu Bilbao bija jāpaņem, tāpat kā Basel!

  +4 [+] [-]

, 2012-03-15 22:36, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu!!!
joker7 rakstīja: tu esi pilnīgi atsaldēts... Parasti draņķīgus trenerus viņa amatā nepatur 25 gadus.
Izrādās, ka viņš arī kaut ko ir izcīnijis, būdams draņķīgs treneris:
Premier League (12): 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11
FA Cup (5): 1989–90, 1993–94, 1995–96, 1998–99, 2003–04
League Cup (4): 1991–92, 2005–06, 2008–09, 2009–10
FA Charity/Community Shield (10): 1990 (shared), 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2008, 2010, 2011
UEFA Champions League (2): 1998–99, 2007–08
UEFA Cup Winners' Cup (1): 1990–91
UEFA Super Cup (1): 1991
Intercontinental Cup (1): 1999
FIFA Club World Cup (1): 2008

  +6 [+] [-]

, 2012-03-15 22:38, pirms 13 gadiem
Nu nav nekāda iemesla apšaubīt Bilbao talantu, azartu un spēlētprasmi! Viņi vairāk gribēja uzvarēt un to arī nopelnija.
Savukārt ieraugot MU sākumsastāvā Parku - spēlē kurā ir vajadzīga uzvara ar divu vārtu pārsvaru!!! Ar vienu uzbrucēju Nu c'mon, tas nebija sastāvs ar kuru komanda mēģina atspēlēties. 2.puslaikā tiek nomainīts centra aizsargs + izlaists Pogba, tas man izraisa vienīgi smaidu un neko vairāk. Tā ir United komandas problēma kādēļ viņi vispār nokļuva spēlēt EL un ar kādu motivāciju viņi tajā turnīrā spēlēja! Zaudējums paliek zaudējums. Bet ja Rio nospēlētu vai vel nospēlēs turpmāk šosezon kaut vienu spēli EPL ar tādu vienaldzību kā to vairākkārt darīja 1.puslaikā, tad vasarā varēs krāmēt čemodānus un braukt uz štatiem. Bet esmu pārliecināts ka tā nenotiks.
Apsveicu Bilbao un spānijas futbola līdzjutējus. Bilbao tiešām atstāj patīkamu iespaidu, lai viņiem veicas turpmāk. Bet MU gan pirms šīs spēles gan pēc spēles tāpat paliek tikai viens galvenais uzdevums šajā sezonā - uzvarēt EPL. Tagad vismaz vairs nebūs jāspēlē ceturtdienās

     [+] [-]

, 2012-03-15 22:42, pirms 13 gadiem
City savā stilā , uzbrukums nullle , lēena tupa saspēle kas neko nedod un tiko ielaida atkal no standartsituācijas..

kā jau te šodien goal.com lasīju šeihi nobrmzējuši jaunā kontrakta parakstīšanu ar Mancīnī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 22:43, pirms 13 gadiem
Kris777 rakstīja: .
Un pat ar šādu sastāvu Bilbao bija jāpaņem, tāpat kā Basel!
Pat pēc 2 pērieniem vēl ir uzskats, ka vajadzēja tik ierasties uz spēli un pārējais viss notiktu pats no sevis?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:45, pirms 13 gadiem
MU 2011-2012 sezona izskatas murgaina Redzes ka beigsies premjerliga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 22:48, pirms 13 gadiem
City 0 - 2 , tādi dauņi...
pēdēja spēle kas bija palikusi mana multilikmē...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-15 22:48, pirms 13 gadiem
Šity jau 0:2 (agg 0:3) kāš portugāļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:50, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: City 0 - 2 , tādi dauņi...
pēdēja spēle kas bija palikusi mana multilikmē...
City jau nemaz negrib speeleet eiropas liigaa, nenoziimiigs turniirs u.t.t un veel tie Portugaalji vaartaas kaa mazas meitenes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 22:53, pirms 13 gadiem
angelos33 rakstīja: City jau nemaz negrib speeleet eiropas liigaa, nenoziimiigs turniirs u.t.t un veel tie Portugaalji vaartaas kaa mazas meitenes.
City fani un spēlētāji moš negrib
a kluba vadībai vajag panākumus - titulus!!
un tas nozīmē ka Mančīni nedrīkst šādi zaudēt.. kro4 tik oaizgāja pēdēja iespēja City kautko vinnēt šosezōn.

 +19 [+] [-]

, 2012-03-15 22:53, pirms 13 gadiem
angelos33 rakstīja: City jau nemaz negrib speeleet eiropas liigaa, nenoziimiigs turniirs u.t.t un veel tie Portugaalji vaartaas kaa mazas meitenes.
Ko tad tadu City ir saniegushi lai varetu likt miksto uz tadiem turniriem?
Es saprastu Barsa,Real,MU,Chelsea,Bayern varetu likt miksto,bet nekada kadijuma City!

     [+] [-]

, 2012-03-15 22:59, pirms 13 gadiem
Tagad 2:0 Sporting vadībā pret City, škiet ka arī Eiropas līgā Mančesteras klubu neredzēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 22:59, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Ko tad tadu City ir saniegushi lai varetu likt miksto uz tadiem turniriem?
Es saprastu Barsa,Real,MU,Chelsea,Bayern varetu likt miksto,bet nekada kadijuma City!
Heh, tas teksts bij parodija par m.u faniem

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:08, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Pat pēc 2 pērieniem vēl ir uzskats, ka vajadzēja tik ierasties uz spēli un pārējais viss notiktu pats no sevis?
Nē, tā es nedomāju, taču es uzskatu, ka tāda līmeņa klubam kā MU šādi mači būtu jāuzvar. Visticamāk ,ka tevis pieminētā MU pašpārliecinātība, kas dažkārt mijās ar vienaldzību(pārfrāzējot tavu rakstīto), ir galvenais iemesls, kāpēc Eiropas sezona ir tāda, kāda tā ir.

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:08, pirms 13 gadiem
PirmsPirmais Austrietis rakstīja: Rūnija gols un kopumā sniegums, protams, kā rozīne uz biezpiena, bet kopumā vērtējot abas spēles, MU izskatījās kā caurstaigājama lauku sēta.

Spāņi parādīja spāņu futbolu, skaisti
Nevis spāņi,bet BASKI.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 23:13, pirms 13 gadiem
Viena bēdu ieleja šodien Mančestras līdzjūtējiem.

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:14, pirms 13 gadiem
labais,MC arī jau 0:2 zaudē

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:17, pirms 13 gadiem
Kris777 rakstīja: Nē, tā es nedomāju, taču es uzskatu, ka tāda līmeņa klubam kā MU šādi mači būtu jāuzvar. Visticamāk ,ka tevis pieminētā MU pašpārliecinātība, kas dažkārt mijās ar vienaldzību(pārfrāzējot tavu rakstīto), ir galvenais iemesls, kāpēc Eiropas sezona ir tāda, kāda tā ir.
Es nepieminēju MU, bet Tavu pašpārliecinātību.
Uz kāda pamata tad būtu jāuzvar? Saprastu, ja to teiktu par Bāzeli, kam pret United arī ļoti paveicās, turpretī baski bija pelnīti labāki abās spēlēs un summā. Ar motivācijas trūkumu aizbildināties ari ir lieki, un tas noniecina Athletic sasniegto šajās 2 spēlēs.

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:17, pirms 13 gadiem
Kris777 rakstīja: Nē, tā es nedomāju, taču es uzskatu, ka tāda līmeņa klubam kā MU šādi mači būtu jāuzvar. Visticamāk ,ka tevis pieminētā MU pašpārliecinātība, kas dažkārt mijās ar vienaldzību(pārfrāzējot tavu rakstīto), ir galvenais iemesls, kāpēc Eiropas sezona ir tāda, kāda tā ir.
A no kurienes Tev ir tāda pārliecība, ka klubā vispār kādā brīdī ir bijusi tā vienaldzība un pašpārliecinātība? Man vienkārši interesanti, no kurienes Tu to izrāvi? Un kapēc esi tik ļoti pārliecināts, ka tādi klubi MU vienmēr un jebkādā stāvoklī ir jāuzvar? Tas taču ir futbols un ir iespējams sameklēt neskaitāmus gadījumus, kad favorīti "uz papīra" ne vienmēr uzvar laukumā!

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:20, pirms 13 gadiem
Šalke lieliski izskatās
drātē Twenti visos caurumos... vēl tikai vienu banku un šie jau tiek tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-15 23:21, pirms 13 gadiem
Nepatīk, kad MU uzvar...tāpēc šodien esmu laimīgs.. COME ON CHELSEA!!

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:26, pirms 13 gadiem
ZinedinZidane rakstīja: City 0 - 2 , tādi dauņi...
pēdēja spēle kas bija palikusi mana multilikmē...
Skaties labāk uz saviem Mudakiem

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 23:30, pirms 13 gadiem
Kris777 rakstīja: C'moon. Man arī sāp zaudējums, taču šī ir nepatiesība. Kas tad TIK ĻOTi trūka?Andersons, Fletčers,Ouvens? Spēlētāji, kuri nemaz tik bieži nespēle pamatā, arī tad, kad ir veseli. Džouns? Šaubos, vai būtu palīdzējis šodien. Kā vienīgo lielo zaudējumu varu minēt Valensiju un Vidu, taču bez Vidas visa šī sezona praktiski nospēlēta. Nani? Varbūt pietrūka, taču šaubos, vai pat veselu SAF viņu šādā spēlē laistu laukumā.
Un pat ar šādu sastāvu Bilbao bija jāpaņem, tāpat kā Basel!
Vidič, Valencia, Nani, Hernandez, Jones, Fletcher un arī Andersons...
Es jau nesaku, ka viņu trūka un ka dēļ tā zaudēja, bet to, ka te vairums apgalvo, ka ar 1.sastāvu spēlē... Manuprāt tīri pakāsa dēļ sūdīgas centra un uzbrūkošo pussargu spēles... Young, Claverly, Park... Visi bija nulles šodien, nerunājot jau par Pogba, kur varēja būt Fletchers, Valencia, Andersons, kuri ir klasi augstāki un krietni pieredzējušāki... Un Rafaela vietā arī varēja būt Jones... Tas mans viedoklis, ja Tu prasi, kurš pietrūka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 23:43, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: A no kurienes Tev ir tāda pārliecība, ka klubā vispār kādā brīdī ir bijusi tā vienaldzība un pašpārliecinātība? Man vienkārši interesanti, no kurienes Tu to izrāvi? Un kapēc esi tik ļoti pārliecināts, ka tādi klubi MU vienmēr un jebkādā stāvoklī ir jāuzvar? Tas taču ir futbols un ir iespējams sameklēt neskaitāmus gadījumus, kad favorīti "uz papīra" ne vienmēr uzvar laukumā!
Tu gribi teikt, ka ČL spēlēs šosezon Old Trafford to nevarēja manīt? Tur bija tīrākais attieksmes trūkums, par abām Bilbao spēlēm tā īsti gan apgalvot nevar, jo noskaņojums bija diezgan nopietns. Kā MU līdzjūtējs es katrā spēlē no kluba gribu sagaidīt uzvaru un pārliecinošu spēli, taču es neceļu brēku, ja tiek zaudēts. Nav jau Play Station tomēr , turklāt dažkārt ir patiešām objektīvi iemesli, kas traucē uzvarēt, kā traumas vai komandas pārbūves process. Bet pat neskatoties uz to, turpinu ticēt, ka komandai tāpat ir pa spēkam uzvarēt. Manuprāt, normāla attieksme, nezinu, kā tev? MU lielākajā daļā spēļu ir favorīti, it īpaši pret klubu kā Bilbao, tāpēc ir tikai normāli, ka MU tiek prognozētas uzvaras.

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:46, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Es nepieminēju MU, bet Tavu pašpārliecinātību.
Uz kāda pamata tad būtu jāuzvar? Saprastu, ja to teiktu par Bāzeli, kam pret United arī ļoti paveicās, turpretī baski bija pelnīti labāki abās spēlēs un summā. Ar motivācijas trūkumu aizbildināties ari ir lieki, un tas noniecina Athletic sasniegto šajās 2 spēlēs.
Labi, sorry par nepareizo interpretāciju. Motivācijas trūkumu un vienaldzību es attiecinu uz Eiropas sezonu kopumā. Bilbao spēli nevienā brīdī nenoniecinu, tieši otrādi, atzīstu, ka viņi nospēlēja izcili. Tas bija izlasāms jau manos pirmajos komentos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 23:49, pirms 13 gadiem
ēee City 3 - 2 suppper
bet portugāli gan baigie maukas , simulē ka traki...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-16 00:16, pirms 13 gadiem
100% uzsvars tika likts uz kaut ko citu.

     [+] [-]

, 2012-03-16 00:20, pirms 13 gadiem
Kris777 rakstīja: Tu gribi teikt, ka ČL spēlēs šosezon Old Trafford to nevarēja manīt? Tur bija tīrākais attieksmes trūkums, par abām Bilbao spēlēm tā īsti gan apgalvot nevar, jo noskaņojums bija diezgan nopietns. Kā MU līdzjūtējs es katrā spēlē no kluba gribu sagaidīt uzvaru un pārliecinošu spēli, taču es neceļu brēku, ja tiek zaudēts. Nav jau Play Station tomēr , turklāt dažkārt ir patiešām objektīvi iemesli, kas traucē uzvarēt, kā traumas vai komandas pārbūves process. Bet pat neskatoties uz to, turpinu ticēt, ka komandai tāpat ir pa spēkam uzvarēt. Manuprāt, normāla attieksme, nezinu, kā tev? MU lielākajā daļā spēļu ir favorīti, it īpaši pret klubu kā Bilbao, tāpēc ir tikai normāli, ka MU tiek prognozētas uzvaras.
Pirmkārt vari man ticēt uz vārda, SAF nevienam spēlētājam nepiedos attieksmes trūkumu laukumā, īpaši jau ČL spēlēs! Tas, ka bieži vien MU pie derīga rezultāta spēlē it kā miegaini, lēni, tas ir jau vairāku gadu SAF taktika īpaši eiropā. Tikai problēma tāda, ka šogad pārāk bieži aizsardzības centrs ir caurstaigājama sēta ar rupju taktisku kļūdu piedevu. Un tas nav aiz labas dzīves, bet gan traumu + jaunu aizsargu + jauna vārtsarga kopīgs loģisks rezultāts! Abās spēlēs savā laukumā ČL MU izlaida uzvaras dēļ aizsargu un vārtsarga kļūdām! Rezultātā viss izšķīrās izbraukumā Šveicē, un tur pretiniekam veicās un acīmredzot viņi to veiksmi bija vairāk pelnijuši.
Tajā spēlē Šveicē priekš MU arī beidzās nopietna eiropas sezona un nekādas uzvaras eiropas līgā to nemainītu vismaz manā uztverē! Es esmu šosezon tiešraidē noskatījies ap 95% MU spēles, tas ir tikai mans personiskais viedoklis, bet es šovakar nevienā brīdī nemanīju to spēli kādu MU spēlē kad viņiem ir jāgūst vārti. Nerunājot nemaz par komandas sastāvu kāds tika uzlaists laukumā! Šis sastāvs būtu gandrīz 100% kopija kādu SAF būtu izlaidis tradicionāli laukumā ČL izslēgšanas spēlē kad pirmā spēle notiek pretinieka laukumā, kad ir jāgūst pieņemams rezultāts! 5 pussargi un 1 uzbrucējs, Parks - kurš domāts tikai pretinieku plānu jaukšanai, bet uzbrukumā gandrīz nejēdzīgs. Giggs pieredzei. Vienīgi Kleverlija vietā būtu Skoulzs. Šis sastāvs nemaz nevarēja sasniegt nepieciešamo rezultātu. Bet velreiz atkārtojos, ka tas nemazākajā mērā nenoniecina Bilbao sasniegumu, tā nav viņu problēma ko un kā darija MU.
Bet viens ir skaidrs, šīs sezonas švakie rezultāti eiropā nu galīgi nav iemesls panikai. Ja šī sezona būs kā laba mācība un pamats jaunajam sastāvam atkal sasniegt 3 ČL finālus 4 gadu laikā, man nav pretenziju paciesties

     [+] [-]

, 2012-03-16 00:37, pirms 13 gadiem
melnā sezona, tā notiek, ik pa laikam tādas gadās..

     [+] [-]

, 2012-03-16 00:41, pirms 13 gadiem
kasrim rakstīja: Vidič, Valencia, Nani, Hernandez, Jones, Fletcher un arī Andersons...
Es jau nesaku, ka viņu trūka un ka dēļ tā zaudēja, bet to, ka te vairums apgalvo, ka ar 1.sastāvu spēlē... Manuprāt tīri pakāsa dēļ sūdīgas centra un uzbrūkošo pussargu spēles... Young, Claverly, Park... Visi bija nulles šodien, nerunājot jau par Pogba, kur varēja būt Fletchers, Valencia, Andersons, kuri ir klasi augstāki un krietni pieredzējušāki... Un Rafaela vietā arī varēja būt Jones... Tas mans viedoklis, ja Tu prasi, kurš pietrūka.
Pievēršoties šinij konkrētajai spēlei. Fletčeru jēga uz laukuma nebūtu laist. Es nekādā ziņā nenoniecinu Fleču, taču viņš nav ne creator, ne pleimeikers. Andersons labā sportiskā formā varbūt varētu palīdzēt, bet par to man ir liela jautājuma zīme, neskatoties uz to, ka Ando ir viens maniem mīļākajiem spēlētājiem MU rindās. Čiču spēlē, kurā MU nedominē nav jēga laist, jo viņam vajag piespēlētājus, lai iesistu golus. Viņš ir tipisks poacher tipa uzbrucējs, tāpēc Velbeks bija labāks variants. Nedomāju, ka Džouns malā ir ļoti labāks par bračkām, jo uzskatu, ka viņa vietai vairāk jābūt aizsardzības centrā.
TĀTAD pēc visas šīs analīzes , var secināt, ka MU šodien spēlēja ar šai spēlei un pretiniekam vislabāk atbilstošāko sākumsastāvu un uz laukuma patiešām atradās gandrīz viss labākais pirmais sastāvs, izņemot Vidu un Valensiju, par kuru trūkumu es TEV pilnībā piekrītu. Vida būtu varējis spēlēt Evansa vietā, bet Valensija Parka, tad varbūt kāds asums un stabilitāte būtu. Par to, ka mids šodien neko neparādīja arī piekrītu , bet Pogbas uzlaišanu uzskatu par samērā loģisku rīcību. Nedomāju, ka Skoulzijs šodien ļoti palīdzētu. Man liekas, ka visvairāk šodien SAF bija nošāvis garām ar taktiku
Protams, tie visi ir tikai minējumi, kā būtu, ja būtu. Nav jau garantēts, ka pret šādi spēlējošu Bilbao ar to būtu labāk, taču, manuprāt, kkādu negatīvu ietekmi(tieši taktika) uz spēli tas atstāja.

     [+] [-]

, 2012-03-16 00:58, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Pirmkārt vari man ticēt uz vārda, SAF nevienam spēlētājam nepiedos attieksmes trūkumu laukumā, īpaši jau ČL spēlēs! Tas, ka bieži vien MU pie derīga rezultāta spēlē it kā miegaini, lēni, tas ir jau vairāku gadu SAF taktika īpaši eiropā. Tikai problēma tāda, ka šogad pārāk bieži aizsardzības centrs ir caurstaigājama sēta ar rupju taktisku kļūdu piedevu. Un tas nav aiz labas dzīves, bet gan traumu + jaunu aizsargu + jauna vārtsarga kopīgs loģisks rezultāts! Abās spēlēs savā laukumā ČL MU izlaida uzvaras dēļ aizsargu un vārtsarga kļūdām! Rezultātā viss izšķīrās izbraukumā Šveicē, un tur pretiniekam veicās un acīmredzot viņi to veiksmi bija vairāk pelnijuši.
Tajā spēlē Šveicē priekš MU arī beidzās nopietna eiropas sezona un nekādas uzvaras eiropas līgā to nemainītu vismaz manā uztverē! Es esmu šosezon tiešraidē noskatījies ap 95% MU spēles, tas ir tikai mans personiskais viedoklis, bet es šovakar nevienā brīdī nemanīju to spēli kādu MU spēlē kad viņiem ir jāgūst vārti. Nerunājot nemaz par komandas sastāvu kāds tika uzlaists laukumā! Šis sastāvs būtu gandrīz 100% kopija kādu SAF būtu izlaidis tradicionāli laukumā ČL izslēgšanas spēlē kad pirmā spēle notiek pretinieka laukumā, kad ir jāgūst pieņemams rezultāts! 5 pussargi un 1 uzbrucējs, Parks - kurš domāts tikai pretinieku plānu jaukšanai, bet uzbrukumā gandrīz nejēdzīgs. Giggs pieredzei. Vienīgi Kleverlija vietā būtu Skoulzs. Šis sastāvs nemaz nevarēja sasniegt nepieciešamo rezultātu. Bet velreiz atkārtojos, ka tas nemazākajā mērā nenoniecina Bilbao sasniegumu, tā nav viņu problēma ko un kā darija MU.
Bet viens ir skaidrs, šīs sezonas švakie rezultāti eiropā nu galīgi nav iemesls panikai. Ja šī sezona būs kā laba mācība un pamats jaunajam sastāvam atkal sasniegt 3 ČL finālus 4 gadu laikā, man nav pretenziju paciesties
Šeit es tev pilnībā piekrītu, ka aizsardzība dēļ traumām un jauniem personāžiem ir diezgan caurumota, un tās stabilitāti ir iespējams panākt tikai ilgākā laika posmā. Kopumā komandā tiešām pašlaik atrodas tādā kā pārbūves procesā, kad vecie un nozīmīgie buki tiek nomainīti. Komandai ir milzīgs potenciāls, tāpēc gan jau nākotnē varēs sagaidīt lielas lietas. Bet tāpātās zaudējums jau nedaudz kremt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-16 07:14, pirms 13 gadiem
Tie kas saka ka komandai nerūp šis turnīrs, nosauc savu atbalstīto komandu par mīkstajiem un automātiski par tādiem arī paši sevi. Nāk rēka par Fergusonu, kas iepriekš nosaucis šo turnīru par sodu, bet izkrīt jau pirmajā kārtā.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-16 09:08, pirms 13 gadiem
Secinājums pēc abām spēlēm: ne jau "United" bija nožēlojami, vienkārši "Athletic" bija labāki. Eirokausus Mančestras klubs šogad ir izgāzis pēc pilnas programmas...īstenībā to var teikt par abiem šīs pilsētas klubiem. "Athletic" spēli bija vienkārši prieks skatīties. "Uited" eirokausus aizvadīja tā pat kā "Chelsea" pēdējās EPL spēles AVB vadībā, respektīvi, nekā. Vai tam var atrast kādus attaisnojumus? Ja nu vienīgi traumas, jo pērnajiem ČL finālistiem par šādu sniegumu būtu pamatīgi jānokaunas.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-16 09:49, pirms 13 gadiem
Labs, prieks par Bilbao. Diez kad beidzot pienāks diena, kad angļu fūža fani sāks domāt citādi, ka tomēr dzīvē tām atmaskām ir jābeidzās .