Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Profesionāļa viedoklis: "Real" un "Juventus" tiesneša lēmumi bija precīzi

Profesionāļa viedoklis: "Real" un "Juventus" tiesneša lēmumi bija precīzi
Vadims Direktorenko

LFF Tiesnešu komitejas vadītājs Vadims Direktorenko sarunā ar portālu Sportacentrs.com paskaidroja vakar UEFA Čempionu līgas spēlē starp Madrides „Real” un Turīnas „Juventus” novērotos tiesneša lēmumus, kuri raisījuši lielu ažiotāžu un reizē arī sašutumu daudzos futbola līdzjutējos. Direktorenko uzsvēra, ka tiesnesis, lemjot par pārkāpuma piešķiršanu, nedrīkst ņemt vērā tos argumentus, kurus izmanto līdzjutēji un arī „Juventus” spēlētāji, ieskaitot Džanluidži Bufonu, kura noraidījumu Direktorenko uzskatīja par pilnībā pamatotu.

„Skaidrs, ka te būs divas puses ar diviem pretējiem viedokļiem,” par „Real” un „Juventus” dramatiskajām pēdējām minūtēm sacīja Vadims Direktorenko, ilggadējs FIFA kategorijas tiesnesis. „Madrides līdzjutēji viss liksies pareizi, Turīnas līdzjutējiem tieši otrādi. Taču tāpēc arī ir spēles galvenais tiesnesis, kuram jāizvairās no tādām emocijām un jāprot pieņemt bezkaislīgs lēmums.”

„No profesionālā viedokļa man ļoti patika, kā Maikls Olivers vadīja vakardienas spēli,” norādīja Direktorenko. „Nosvērti un pārliecinoši pieņemti lēmumi visas spēles gaitā. Un arī beigās viņam bija jāpieņem drosmīgs lēmums. Labi taču zinām, ka, ja pendele nebūtu piešķirta, tāpat kritiķu Oliveram netrūktu, tikai nu jau „Real” nometnē. Jebkurā gadījumā šī bija grūta situācija tiesnesim, un viņš ar to tika galā pareizi.”

11 metru soda sitiens tika nozīmēts kompensācijas laika otrajā minūtē par Turīnas aizsarga Medi Benatijas uztriekšanos Lukasam Vaskesam soda laukumā no aizmugures, traucējot viņam izdarīt sitienu no pašas vārtu priekšas. Direktorenko izteica viedokli, ka noteikumu pārkāpums šeit patiešām bijis, taču to bijis grūti novērot spēles ātrumā.

„Arī es pirmajā brīdī un vēl no atkārtojumiem pārliecināts nebiju,” sacīja LFF Tiesnešu komitejas vadītājs. „Tikai šorīt no rīta redzēju epizodi no cita rakursa, no aizvārtes, kur bija skaidri redzams pārkāpuma mirklis (zemāk attēlā). Līdzjutējiem jau pēc spēles ir radusies sava izpratne, ko vairs nav tik vienkārši mainīt, pat ja redz to, kas nesakrīt ar iepriekš pieņemto viedokli. Pārkāpums tur bija, un tiesnesis pieņēma pareizu un drosmīgu lēmumu, nedomādams par to, kam tas patiks un kam nē. Jā, epizode nebija pilnībā viennozīmīga, nevarēja tā 100% apgalvot, ka cits lēmums nebūtu iespējams, taču tieši tāpēc tas bija drosmīgs lēmums.”


Direktorenko gan norādīja, ka šajā situācijā Benatijam arī būtu bijusi jāpiespriež dzeltenā kartīte: „Tādi ir noteikumi. Aizsargs, mēģinot spēlēt bumbā, no muguras klupināja pretinieku spēlētāju, ar to liedzot acīmredzamu iespēju uzbrucējam gūt vārtus. Tā ka bija mēģinājums spēlēt bumbā, tad arī tikai dzeltenā kartīte, nevis noraidījums.”

Ļoti populārs ir arguments, ka galvenajam tiesnesim Oliveram vajadzējis ņemt vērā, cik ļoti svarīga ir šī pendele, proti, tā pilnībā izšķīra Čempionu līgas ceturtdaļfināla rezultātu. Taču Direktorenko paskaidroja, ka UEFA un FIFA savās rekomendācijās tiesnešiem stingri neiesaka vērtēt spēles pēc to nozīmes, futbolistu uzvārdiem vai citiem apstākļiem.

„Katrs tiesnesis ir citāds, katrs arī savā veidā interpretē spēles situācijas, taču nav tādu vadlīniju, ka kāda epizode ir noteikumu pārkāpums spēles sākumā, bet, ja notiek spēles beigās, tad vairs nav,” sacīja Direktorenko. „Ja liktu tiesnešiem sākt izdarīt papildu vērtējumus par spēles nozīmi vai spēlētājiem, labus tiesnešus būtu grūti izaudzināt. Ideāls variants ir tad, ja tiesnesis iziet laukumā un redz nevis „Real” un „Juventus”, bet komandu A un komandu B. Tad arī var pareizus lēmumus pieņemt visvieglāk. Protams, līdzjutēji var teikt, ka nevajadzēja dot pendeli tādā brīdī, taču tas nav objektīvi. Cilvēki skatījās skaistu spēli, gribēja papildlaiku, vēlējās, lai spēle turpinās. Taču tiesnesis tā nevar domāt, sak, ļaušu lai viss izšķiras papildlaikā, jo komandas rāda skaistu futbolu un līdzjutējiem ir interesanti.”

Jāpiemin, ka Džanluidži Bufons savos pēcspēles komentāros bija paudis pilnībā pretēju viedokli, sakot, ka tiesnesim jāņem vērā spēles nozīme, kas spēlē un kur spēlē.

Taču Direktorenko arī pilnībā atbalstīja Olivera nepopulāro lēmumu noraidīt Džanluidži Bufonu par viņa asajiem protestiem pēc piešķirtā 11m soda sitiena: „Agresīva izturēšanās, fizisks kontakts ar tiesnesi – viss pamatoti. Tiesnesim laukumā jābūt neaizskaramai personai, un, ja viņš uzskata, ka šīs robežas tiek pārkāptas, tad jāparāda sarkanā kartīte. Vai nebūtu bijis iespējams iztikt ar brīdinājumu? Šeit jau atkal jānoliek pie malas emocijas. Bufona pārkāpums bija, tiesnesi viņš ar roku aizskāra un izturējās atklāti agresīvi. Vai tiesnesim viņš bija jāpasaudzē tikai tāpēc, ka viņš ir Bufons? Tāpēc ka sanāktu skaista situācija, ka Ronaldu izšķirošo pendeli izpilda pret Bufonu? Līdzjutēji to noteikti vēlējās, daži arī gribēja redzēt, kā Bufons skaisti savā pēdējā ČL spēlē atvaira pendeli. Bet tiesnesim tādiem apsvērumiem nav jābūt.”


Slēpts komentārs: Maikl30
, 2018-04-12 15:51, pirms 7 gadiem
Vajag video atkārtojumus, tad viss būtu skaidrs. Nu nevar tiesnesis tādā strīdīga momentā visu izlemt sekundes laikā. Cik šogad jau bundeslīgā nav bijuši gadījumi kad strīdīgus momentus noskatās atkārtojumā un pieņem adekvātu lēmumu
, 2018-04-12 15:55, pirms 7 gadiem
Es saku to pašu. Pilnīgi pie kājas vai tas ir 1/4 fināls čempionu līgā vai Staicele U5 vs Lapmežciema U5.
Ja ir pārkāpums, tad pārkāpums jāfiksē.
Nav jādomā - oj, šito jau nedos, citādi nebūs papildlaika. Baigi nozīmīga spēle, labāk nedot.

Tieši šāda domāšana grauj sportu.
Un tie, kuri domā, ka man nav taisnība vienlaikus ir arī tie, kuri čīkst, ka SKA šosezon pietiesāja. Kāpēc tad tas nepatīk?
, 2018-04-12 15:55, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: Skaidrs,velviens auns ierunajas!!!!
Tapec ari tiesasi tikai LV cempionatu,

Nebija tur pendlees,ne tuvu tam,vairakas reizes noskatijos atkartojumu
Klaunada Diparenko
Miška, nomierinies. Biļeti tev uz Ruslandi nopirkšu.
Slēpts komentārs: Mucinja4
, 2018-04-12 16:00, pirms 7 gadiem
jāgaida ko šītais hosee vai ka vinu tur sauca tagad raudaas
, 2018-04-12 16:01, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Esmu Real fans,bet pat es saku,ka nebija tur pendeles. A šim aunam tak uz pieres rakstīts,ka no futbola sajēdz tikai tik,ka bumba ir apaļa. foto vsp spridzina-tas moments ir jau pēc bumbas izsišanas-un nevis mēģināja spēlēt bumbā,bet nospēlēja bumbā. varu momentāli apgāzt jebkuru apgajvojumu šajā rakstā. Vsp nesaprotu,kā šadiem auniem dod licenzes. pilnīga nulles sajēga par futbolu-tāpat kā lielākajai daļai LFF.
kā nebija pendeles? grūdiens mugurā! soda laukumā, vartu gušanas iespējā!!
ko tu murgo kā nebija pendeles
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2018-04-12 16:03, pirms 7 gadiem
Rihardilio izskatās ka tu tikpat gudrs kā intervijas sniedzējs. Auns auna galā. ja esi tik vien kā skatītājs,tad ok saprotu,vet ja kaut nedaudz esi pietuvināts futbolam-tad tu esi pilnīgs debīliķis šito rakstot.
, 2018-04-12 16:04, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Esmu Real fans,bet pat es saku,ka nebija tur pendeles. A šim aunam tak uz pieres rakstīts,ka no futbola sajēdz tikai tik,ka bumba ir apaļa. foto vsp spridzina-tas moments ir jau pēc bumbas izsišanas-un nevis mēģināja spēlēt bumbā,bet nospēlēja bumbā. varu momentāli apgāzt jebkuru apgajvojumu šajā rakstā. Vsp nesaprotu,kā šadiem auniem dod licenzes. pilnīga nulles sajēga par futbolu-tāpat kā lielākajai daļai LFF.
Parādi video, kur ir spēle bumbā? Mēs laikam divas atšķirīgas spēles skatījāmies.
, 2018-04-12 16:05, pirms 7 gadiem
arcsin90 rakstīja: Vajag video atkārtojumus, tad viss būtu skaidrs. Nu nevar tiesnesis tādā strīdīga momentā visu izlemt sekundes laikā. Cik šogad jau bundeslīgā nav bijuši gadījumi kad strīdīgus momentus noskatās atkārtojumā un pieņem adekvātu lēmumu
Tieši tā - īpaši tik svarīgās un strīdīgās epizodēs. Tagad bija tas pārkāpums, viņš uz tām divām sekundēm tur sastinga, no katras puses savā ausī spēlētāji bļauj pendele, līnījtiesnesis kaut ko iekrekšķ mikrafonā, pašam galvā mērkaķis sit diskus.. un tad izlemj - ok pendele.

Un pats Direktorenko tagad saka, ka strīdīga epizode un no vairākām kamerām nevar pateikt - ja strīdīga epizode, tad pendeli nav jāpiešķir.. Tāpat jāņem vērā auguma starpība starp Benetiju un Vaskesu - ja Messi tur no aizmugures būtu piezadzies, tad tā divcīņa vairs tik viennozīmīgi neizskatītos.
, 2018-04-12 16:06, pirms 7 gadiem
Drosmīgi noteikti, bet sarkanā bija izzīsta, tas gan bija ne visai precīzs lēmums.
Slēpts komentārs: Mucinja4
, 2018-04-12 16:08, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Ja katru šitādu grūdienu svilps tad 80% spēļu beigsies pēc 45 min,jo būs pārāk maz spēlētāju laukumā dēļ sarkanajām. ja te visi saka ka bija sods tad iesaku patīt atpakaļ apmēram uz 80 min un paskataties kā aizsargs palīda zem CR7 soda laukumā-tur tādā gadījumā uz 120% bija pendele.
https://www.facebook.com/kunal.das....

KUR IR SPĒLE BUMBĀ????
, 2018-04-12 16:10, pirms 7 gadiem
Drīzāk tu biji pārāk daudz aliņu sasūcies.
, 2018-04-12 16:10, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: https://www.facebook.com/kunal.das....

KUR IR SPĒLE BUMBĀ????
vot labs video. visu skaidri un gaisi var redzet
Slēpts komentārs: M8archa
, 2018-04-12 16:12, pirms 7 gadiem
Vadims Direktorenko - un tāds auns vada tiesnešu komiteju???Cik reizes REAL spēlētāji simulēja, agresīvi (krāpjoties) vērsās pie tiesnešiem un cik par to dabūja dzeltenās kartiņas??? TIESĀŠANAI IR JĀBŪT VIENĀDAI UN JĀVADĀS PĒC FUTBOLA GARA! Arī šajā bildē redzams, ka REAL spēlētājs jau ir sācis krist pirms sadursmes! Par to pienākas dzeltenā REAL spēlētājam par simulēšanu (ne pirmā šajā spēlē!).
Es neesmu ne Juves ne REAL fans!
, 2018-04-12 16:13, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Vadims Direktorenko - un tāds auns vada tiesnešu komiteju???Cik reizes REAL spēlētāji simulēja, agresīvi (krāpjoties) vērsās pie tiesnešiem un cik par to dabūja dzeltenās kartiņas??? TIESĀŠANAI IR JĀBŪT VIENĀDAI UN JĀVADĀS PĒC FUTBOLA GARA! Arī šajā bildē redzams, ka REAL spēlētājs jau ir sācis krist pirms sadursmes! Par to pienākas dzeltenā REAL spēlētājam par simulēšanu (ne pirmā šajā spēlē!).
Es neesmu ne Ju
Jā, sāka krist, jo iepriekš viņu pagrūda ar roku. Tiešām jūs dzīvojat alā un nemākat atrast video???
, 2018-04-12 16:14, pirms 7 gadiem
kur var redzēt to rakursu no aizvārtes?
, 2018-04-12 16:15, pirms 7 gadiem
Šai gadījumā Oliveram nebija alternatīvas, jo pārkāpums bija pašā vārtu priekšā. Vienkārši pieņemiet to.
Slēpts komentārs: Mucinja4
, 2018-04-12 16:16, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Vadims Direktorenko - un tāds auns vada tiesnešu komiteju???Cik reizes REAL spēlētāji simulēja, agresīvi (krāpjoties) vērsās pie tiesnešiem un cik par to dabūja dzeltenās kartiņas??? TIESĀŠANAI IR JĀBŪT VIENĀDAI UN JĀVADĀS PĒC FUTBOLA GARA! Arī šajā bildē redzams, ka REAL spēlētājs jau ir sācis krist pirms sadursmes! Par to pienākas dzeltenā REAL spēlētājam par simulēšanu (ne pirmā šajā spēlē!).
Es neesmu ne Juves ne REAL fans!
Vai Benatia vadījās pēc futbola gara 90min- noraujot uzbrukumu un traumējot spēlētājus?(saņēma dzelteno)!

Varu uzdot vienkāršu jautājumu: Vai Benatia pārkāpa noteikumus?
, 2018-04-12 16:17, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Lābākā video kvalitāte kāda var būt. bet pat šajā video,domājot par bumbas lidojuma virzienu un ņemot vērā fizikas likumus ir skaidrs ka trāpīja bumbā. savā laikā arī pats esmu nedaudz patiesājis pusprofesionālā līmenī,tāpēc pilnīgi no zila gaisa arī neko neapgalvoju. Pendele bija max uz 10%.
tak visiem poh*j ko tu tur esi pietiesājis. Aizej pie acu ārsta, ja redzi, ka trāpīja bumbā tur kāds.
, 2018-04-12 16:18, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Lābākā video kvalitāte kāda var būt. bet pat šajā video,domājot par bumbas lidojuma virzienu un ņemot vērā fizikas likumus ir skaidrs ka trāpīja bumbā. savā laikā arī pats esmu nedaudz patiesājis pusprofesionālā līmenī,tāpēc pilnīgi no zila gaisa arī neko neapgalvoju. Pendele bija max uz 10%.
Pieskarties bumbai, normāli iepiwot pretiniekam pa krūtīm, neskaitās spēle bumbā, tu pusrprofpajosināl
, 2018-04-12 16:20, pirms 7 gadiem
10% pendele skaitās, ka 1 no 10 gadījumiem- Šeit būtu bijis noteikumu pārkāpums?
, 2018-04-12 16:20, pirms 7 gadiem
Čalis pie savas vecmammas hruščova mājas spēlējot mīnusus pret sieniņu, tēlo ekspertu un saka, ka ir tiesnesis. kur tādi pāķi rodas kā Mucinja4?
, 2018-04-12 16:23, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Lābākā video kvalitāte kāda var būt. bet pat šajā video,domājot par bumbas lidojuma virzienu un ņemot vērā fizikas likumus ir skaidrs ka trāpīja bumbā. savā laikā arī pats esmu nedaudz patiesājis pusprofesionālā līmenī,tāpēc pilnīgi no zila gaisa arī neko neapgalvoju. Pendele bija max uz 10%.
akdievs kur tadi indiviidi rodas
, 2018-04-12 16:24, pirms 7 gadiem
Var kāds konkrēti argumentēt: Benatia nepārkāpa noteikumus, jo ...?
Pārkāpt noteikumus- Automātiski nozīmē 11m soda laukumā!
Slēpts komentārs: Mucinja4
, 2018-04-12 16:25, pirms 7 gadiem
Man kā neitrālam skatītājam būtu labāk paticis, ka stiprāko noskaidrotu papildlaikā 2x15min, nevis viens pārkāpums kompensācijas laikā. NHL playoffos parasti tiesneši ir pielaidīgāki, it īpaši papildlaikos, lai nav tā ka tiesnesis izlemj spēli, bet lai spēlētāji paši to izdara.
, 2018-04-12 16:27, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Spēlēju futbolu jau 25 gadi-tiesāju 10 un ko jūs te dīvānā pirdēji un pults spaidītāji varat zināt bija pendele vai nebija?
Cik tālu esi ticis?
, 2018-04-12 16:28, pirms 7 gadiem
Ak jēzus ko tik nedzirdēsi komentos. Tagad vēl redz lēmumos jāņem vērā arī augumu starpība. Nu wtf vnk.
Liecieties beidzot mierā ar saviem apgalvojumiem.
Tā bija strīdīga epizode, kas jau pēc noklusējuma nozīmē- var dot un var nedot, tā ka 100% taisnība nebūs nevienam. Ne licenzētajiem auniem, ne komentu sadaļas guru.
, 2018-04-12 16:31, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Ak jēzus ko tik nedzirdēsi komentos. Tagad vēl redz lēmumos jāņem vērā arī augumu starpība. Nu wtf vnk.
Liecieties beidzot mierā ar saviem apgalvojumiem.
Tā bija strīdīga epizode, kas jau pēc noklusējuma nozīmē- var dot un var nedot, tā ka 100% taisnība nebūs nevienam. Ne licenzētajiem auniem, ne komentu sadaļas guru.
Strīdīga epizode tur varēja būt (50/50), ja Benatia vietā būtu Mesi vai C. Ronaldo, kuri būtu "tīri" visu spēli spēlējuši un pret viņiem nebūtu pārkāpumi nosvilpti!
Šajā gadījumā tur bija tīra pendele!
, 2018-04-12 16:33, pirms 7 gadiem
rihardilio rakstīja: Es saku to pašu. Pilnīgi pie kājas vai tas ir 1/4 fināls čempionu līgā vai Staicele U5 vs Lapmežciema U5.
Ja ir pārkāpums, tad pārkāpums jāfiksē.
Nav jādomā - oj, šito jau nedos, citādi nebūs papildlaika. Baigi nozīmīga spēle, labāk nedot.

Tieši šāda domāšana grauj sportu.
Un tie, kuri domā, ka man nav taisnība vienlaikus ir arī tie, kuri čīkst, ka SKA šosezon pietiesāja. Kāpēc tad tas nepatīk?
Nevaru pielikt mīnusu, tāpēc jākomentē! Un kā ar simulēšanu? Vai par to nav jādod dzelteno kartiņu! Bildē redzam, ka krist sācis PIRMS kontakta! Un tā nav pirma reize, kad REAL spēlētāji simulēja un agresīvi vērsās pie tiesneša! Ja jau principiāli, jādod dzeltenās!
, 2018-04-12 16:35, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Jā, sāka krist, jo iepriekš viņu pagrūda ar roku. Tiešām jūs dzīvojat alā un nemākat atrast video???
Jā un grūdiens bija tik stiprs, ka jākrīt??? Tad jau pēc katra stūra jādod pendele! TĪRA SIMULĀCIJA !!! Un ne pirmā!
, 2018-04-12 16:37, pirms 7 gadiem
intp rakstīja: Vai Benatia vadījās pēc futbola gara 90min- noraujot uzbrukumu un traumējot spēlētājus?(saņēma dzelteno)!

Varu uzdot vienkāršu jautājumu: Vai Benatia pārkāpa noteikumus?
Un dabūja dzelteno! Vai kāds ir traumēts??? Vai mira pie pieskāriena kā balerīna?
, 2018-04-12 16:37, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Jā un grūdiens bija tik stiprs, ka jākrīt??? Tad jau pēc katra stūra jādod pendele! TĪRA SIMULĀCIJA !!! Un ne pirmā!
Gribi teikt, ka spēlētājs negribēja gūt vārtus, bet vienkārši nosimulēt 11m?
, 2018-04-12 16:37, pirms 7 gadiem
intp rakstīja: Strīdīga epizode tur varēja būt (50/50), ja Benatia vietā būtu Mesi vai C. Ronaldo, kuri būtu "tīri" visu spēli spēlējuši un pret viņiem nebūtu pārkāpumi nosvilpti!
Šajā gadījumā tur bija tīra pendele!
Tātad tu saki, ka noteikumos būtu jāiekļauj konkrēti sportistu uzvārdi. Tiem jādod, bet tiem nē?
Vēl augstāku objektivitātes pakāpi nevari piedāvāt?
Pareizi jau Direktorenko runā- tiesneši nedrīkst balstīties uz ''kurš'', ''kurā minūtē'', ''cik svarīga spēle'' utt.
Tā futbols ātri vien pārvērstos par lielāku farsu nekā restlings.
, 2018-04-12 16:39, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Jā un grūdiens bija tik stiprs, ka jākrīt??? Tad jau pēc katra stūra jādod pendele! TĪRA SIMULĀCIJA !!! Un ne pirmā!
A cik stipram grūdienam jābūt? Tādam kā WC 2014 gadā, kad Neymaram salauza muguru ? Tad ir normāls pārkāpums ???
, 2018-04-12 16:39, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Tātad tu saki, ka noteikumos būtu jāiekļauj konkrēti sportistu uzvārdi. Tiem jādod, bet tiem nē?
Vēl augstāku objektivitātes pakāpi nevari piedāvāt?
Pareizi jau Direktorenko runā- tiesneši nedrīkst balstīties uz ''kurš'', ''kurā minūtē'', ''cik svarīga spēle'' utt.
Tā futbols ātri vien pārvērstos par lielāku farsu nekā restlings.
Es saku, ka neesmu pārliecināts vai nosvilptu pret Mesi, ja būtu līdzīgs pārkāpums, ja iepriekš pret to pašu Mesi būtu kādi pārkāpumi nenosvilpti!
, 2018-04-12 16:40, pirms 7 gadiem
sākumā tai kristīnei bija par simulāviju pāris kartītes jaiedod, un šajā attēlā spēle ar roku fiksējama
, 2018-04-12 16:44, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Ak jēzus ko tik nedzirdēsi komentos. Tagad vēl redz lēmumos jāņem vērā arī augumu starpība. Nu wtf vnk.
Liecieties beidzot mierā ar saviem apgalvojumiem.
Tā bija strīdīga epizode, kas jau pēc noklusējuma nozīmē- var dot un var nedot, tā ka 100% taisnība nebūs nevienam. Ne licenzētajiem auniem, ne komentu sadaļas guru.
Piekrītu, bet strīdīgā situācijā nevar ČL pusfinālu izšķirt strīdīgs lēmums! Nevar spēlē galvenais uzmanības objekts būt tiesnesis, jābūt spēlētājiem! Tādu tiesnesi vairs nevar ļaut tiesāt! Vēl stulbāk, ka savējie (Direktorenko) neobjektīvi aizstāv...
, 2018-04-12 16:45, pirms 7 gadiem
intp rakstīja: Gribi teikt, ka spēlētājs negribēja gūt vārtus, bet vienkārši nosimulēt 11m?
Jā, uz to vairāk bija tendēts!!! Normāls nostāvētu un varbūt iesistu!
, 2018-04-12 16:45, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Piekrītu, bet strīdīgā situācijā nevar ČL pusfinālu izšķirt strīdīgs lēmums! Nevar spēlē galvenais uzmanības objekts būt tiesnesis, jābūt spēlētājiem! Tādu tiesnesi vairs nevar ļaut tiesāt! Vēl stulbāk, ka savējie (Direktorenko) neobjektīvi aizstāv...
Vispār izlasīji rakstu? Pareizi viņš pateica, ka tiesnesim ir jāvērtē kā A un B komanda, attiecīgā spēles situācija, nevis to, ka "aij te pendeli nedošu, jo var izkrist juve, jo fani grib OT."
, 2018-04-12 16:50, pirms 7 gadiem
Intp,ja ne beigti ceļi jau 15 gados visticamāk kautkur pa virslīgu jau mētātos. a tiesāšana mani neaizrauj-izpalīdzu vienai tiesnešu brigādei kad kāds no viņiem izkrīt-hobija līmenī.
Pendeli iedeva ne par sitienu,bet par uzlikto roku uz muguras kad jau bija kritienā. Ja skatās pēc visiem noteikumiem-pendele bija apmēram 40%. Bet NEVIENS tiesnesis netiesā tīri pēc noteikumiem-arī šis visu spēli tā netiesāja-jebkurā spēlē-jebkādā līmenī kompensācijas laikā pendeles dod tikai ,ja ir 100% pendele-piekasīgāki tiesneši-ja 70-80%. Te ņemot vērā visus par un pret paliek max 10% pendele. Nu nedod tādas. bet nu labi jaunēkļi domājat katrs pats kā gribat. Tāpat katram sava taisnība. Man personīgi nav nekāda prieka,ka mana bērnības sapņu komanda tiek tālāk šādā veidā.
, 2018-04-12 16:52, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: Skaidrs,velviens auns ierunajas!!!!
Tapec ari tiesasi tikai LV cempionatu,

Nebija tur pendlees,ne tuvu tam,vairakas reizes noskatijos atkartojumu
Klaunada Diparenko
Kur biji pazudus pec otardienas speles?
, 2018-04-12 16:53, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Piekrītu, bet strīdīgā situācijā nevar ČL pusfinālu izšķirt strīdīgs lēmums! Nevar spēlē galvenais uzmanības objekts būt tiesnesis, jābūt spēlētājiem!
Nu bet tev ir saprotams, ka lēmums jebkurā gadījumā IR jāpieņem?
Un strīdīgās epizodes tiesnesis vienmēr būs uzmanības centrā.

Ja nebūtu iedevis, tad tautas reakcija tāpat būtu tāda pati, jo tad CL pusfināls tiktu lemts par labu Juvei...
Strīdīgās epizodēs NEVAR pieņemt 100% viennozīmīgu lēmumu. To tā kā vajadzētu saprast.
, 2018-04-12 16:53, pirms 7 gadiem
Kā jums šķiet, ko Direktorenko kā LFF tiesnešu komitejas vadītājs citu varētu teikt?? LFF saņem piķi no UEFA un FIFA, mūsu tiesneši brauc uz semināriem utt. Kritizēt UEFA nozīmēta tiesneša lēmumu būtu tas pats kas zāģēt zaru, uz kura pats sēž. Tā kā šoreiz nav īstais eksperts. Dodiet citu!
, 2018-04-12 16:59, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Lābākā video kvalitāte kāda var būt. bet pat šajā video,domājot par bumbas lidojuma virzienu un ņemot vērā fizikas likumus ir skaidrs ka trāpīja bumbā. savā laikā arī pats esmu nedaudz patiesājis pusprofesionālā līmenī,tāpēc pilnīgi no zila gaisa arī neko neapgalvoju. Pendele bija max uz 10%.
Pie kajas tavs viedoklis,Real 1/2 final, astoto gadu pec kartas!
, 2018-04-12 17:00, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Miška, nomierinies. Biļeti tev uz Ruslandi nopirkšu.
Nu davai atbildi par saviem vardiem,noperc
, 2018-04-12 17:00, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Kur biji pazudus pec otardienas speles?
lidoju no Formula 1 Bahreina
, 2018-04-12 17:02, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Nevaru pielikt mīnusu, tāpēc jākomentē! Un kā ar simulēšanu? Vai par to nav jādod dzelteno kartiņu! Bildē redzam, ka krist sācis PIRMS kontakta! Un tā nav pirma reize, kad REAL spēlētāji simulēja un agresīvi vērsās pie tiesneša! Ja jau principiāli, jādod dzeltenās!
Ar augumu tiek piesegta bumba. Ko tad, to bumbu uzņemot taisnam kā stabam jāstāv?
, 2018-04-12 17:02, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Spēlēju futbolu jau 25 gadi-tiesāju 10 un ko jūs te dīvānā pirdēji un pults spaidītāji varat zināt bija pendele vai nebija?
Speleju futbolu no 1936.gada,tiesaju apmeram 40 gadus,ko tu tads iesacejs man vari aizradit? Pendele 100 %!
, 2018-04-12 17:02, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Intp,ja ne beigti ceļi jau 15 gados visticamāk kautkur pa virslīgu jau mētātos. a tiesāšana mani neaizrauj-izpalīdzu vienai tiesnešu brigādei kad kāds no viņiem izkrīt-hobija līmenī.
Pendeli iedeva ne par sitienu,bet par uzlikto roku uz muguras kad jau bija kritienā. Ja skatās pēc visiem noteikumiem-pendele bija apmēram 40%. Bet NEVIENS tiesnesis netiesā tīri pēc noteikumiem-arī šis visu spēli tā netiesāja-jebkurā spēlē-jebkādā līmenī kompensācijas laikā pendeles dod tikai ,ja ir 100% pendele-piekasīgāki tiesneši-ja 70-80%. Te ņemot vērā visus par un pret paliek max 10% pendele. Nu nedod tādas. bet nu labi jaunēkļi domājat katrs pats kā gribat. Tāpat katram sava taisnība. Man personīgi nav nekāda prieka,ka mana bērnības sapņu komanda tiek tālāk šādā veidā.
Parasti pendeles nedod kompensācijas laikā, jo neviens negrib kļūt par "melno avi" savā līgā!
Anglis turpinās tiesāt EPL un viņam vienalga ko par viņu domās Bufons!
Pendele 100%!
, 2018-04-12 17:03, pirms 7 gadiem
intp rakstīja: Cik tālu esi ticis?
Tur pat kur sacis!
, 2018-04-12 17:06, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Speleju futbolu no 1936.gada,tiesaju apmeram 40 gadus,ko tu tads iesacejs man vari aizradit? Pendele 100 %!
Butu Tu Juventus fans,diezvai vai teiktu,ka Pendele 100%
, 2018-04-12 17:06, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: lidoju no Formula 1 Bahreina
Ar pirkstu pa karti?
, 2018-04-12 17:08, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: Butu Tu Juventus fans,diezvai vai teiktu,ka Pendele 100%
Vakar noteiktu teiktu ka ne,bet shodien,apskatitu visus atkarojumus,veesu galvu,95 % ka teiktu ka ja,pendele bija!
, 2018-04-12 17:09, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Ar pirkstu pa karti?
nee ,reali,atsutit bildes?
, 2018-04-12 17:10, pirms 7 gadiem
"Īstais" cilvēks kura viedoklim nu būtu stabili jāpiekrīt..

https://www.youtube.com/watch?v=gKE...
, 2018-04-12 17:11, pirms 7 gadiem
ziecha16 rakstīja: kā nebija pendeles? grūdiens mugurā! soda laukumā, vartu gušanas iespējā!!
ko tu murgo kā nebija pendeles
Iemet video, kur ir skaidri redzams grūdiens? Pievērs uzmanību nevis epizodei kopumā, bet gan Benatias roku un kāju darbībai, nav tur grūdiena, mazs kontakts, bet tas nav tāda teatrāla kritiena un pendeles vērts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-12 17:25, pirms 7 gadiem
PIEREDZES BAGĀTS tiesnesis:

Vadims Direktorenko (born 31 January 1981) is a Latvian football referee.[1] He has refereed international games featuring Finland, Estonia and Lithuania and in 2013 a World Cup qualifier between Ireland and Kazakhstan.[
, 2018-04-12 17:38, pirms 7 gadiem
Nu taču, viņš kā amatpersona nemaz nedrīkst neko citu teikt, kā tikai to, ka viss bija pareizi
, 2018-04-12 17:41, pirms 7 gadiem
vanagz rakstīja: Iemet video, kur ir skaidri redzams grūdiens? Pievērs uzmanību nevis epizodei kopumā, bet gan Benatias roku un kāju darbībai, nav tur grūdiena, mazs kontakts, bet tas nav tāda teatrāla kritiena un pendeles vērts.
uzmanību jāpievērš arī tam kā Vaskess atrāva kājas no zemes brīdī, kad kontakta nebija, klasisks daivings, arī attēlā pie raksta ir redzams, ka kontakts ir ķermeņa augšpusē, bet kājas tiek atrautas no zemes kā pēc sitiena pa tām
, 2018-04-12 18:03, pirms 7 gadiem
Viss pareizi, tiesnesis parādija stingru nostāju un izdarija pareizu lēmumu. Pats galvenais, ka ar savām darbībām viņš nesabojāja spēli. Ko nevarētu teikt par Juventus spēlētājiem ar Bufonu priekšgalā.
, 2018-04-12 18:10, pirms 7 gadiem
Nu reāli Benatia tur situāciju jau bija zaudējis un vajadzēja visu atstāt Bufona ziņā. Cik reāli ir tīri izsist bumbu izmisīgā lēcienā no mugurpuses?
, 2018-04-12 18:11, pirms 7 gadiem
Lai nu kā tur bija,tad jau sanāk ka galvenais tiesnesis,šo lēmumu ir pieņēmis sekundes laikā uz "cūceni"!Ja jau mūsu "cienījamais" eksperts, tikai pēc vairākiem video atkārtojumiem, sāk domāt par pārkāpuma esamību no bildes kas ir pilnīgi pretēja tiesneša skatu leņķim tai brīdī!Vai tad tas ir godīgs tiesāšanas princips?Drosme tā var būt vai nebūt,bet ja neesi redzējis pilnībā ka ir pārkāpums,tad svilpei jāklusē!
Sak,eu,šis bēg,šauj nost,ta jau vainīgs!Drosmīgi!
, 2018-04-12 18:23, pirms 7 gadiem
Iniesta parcelsies uz Ķinu tomēr
, 2018-04-12 18:29, pirms 7 gadiem
Visa nelaime ir tā,ka parasti ļidzjutēji redz tikai to,ko grib redzēt.Un ne vairāk.Tāpēc jau viņi ir līdzjutēji,nevis tiesneši.
, 2018-04-12 18:49, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Nu bet tev ir saprotams, ka lēmums jebkurā gadījumā IR jāpieņem?
Un strīdīgās epizodes tiesnesis vienmēr būs uzmanības centrā.

Ja nebūtu iedevis, tad tautas reakcija tāpat būtu tāda pati, jo tad CL pusfināls tiktu lemts par labu Juvei...
Strīdīgās epizodēs NEVAR pieņemt 100% viennozīmīgu lēmumu. To tā kā vajadzētu saprast.
Tāpēc jau ir OT, lai stiprākais uzvar, nevis tiesnesis izšķir!
Neesmu ne Juve, ne REAL fans!
, 2018-04-12 18:51, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Vispār izlasīji rakstu? Pareizi viņš pateica, ka tiesnesim ir jāvērtē kā A un B komanda, attiecīgā spēles situācija, nevis to, ka "aij te pendeli nedošu, jo var izkrist juve, jo fani grib OT."
Stulbbs vai tēlo??? Krita apzināti pēc kntakta! Dzeltena par tēlšanu! Tāpēc jau ir OT, lai stiprākais uzvar, nevis tas, kurš laāk tēlo! Te nav cīņa par Oskar! CR vien par tēlšanu 3-4 dzeltenās varēja dabūt, tātad 2x noraidīts!
, 2018-04-12 18:54, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Intp,ja ne beigti ceļi jau 15 gados visticamāk kautkur pa virslīgu jau mētātos. a tiesāšana mani neaizrauj-izpalīdzu vienai tiesnešu brigādei kad kāds no viņiem izkrīt-hobija līmenī.
Pendeli iedeva ne par sitienu,bet par uzlikto roku uz muguras kad jau bija kritienā. Ja skatās pēc visiem noteikumiem-pendele bija apmēram 40%. Bet NEVIENS tiesnesis netiesā tīri pēc noteikumiem-arī šis visu spēli tā netiesāja-jebkurā spēlē-jebkādā līmenī kompensācijas laikā pendeles dod tikai ,ja ir 100% pendele-piekasīgāki tiesneši-ja 70-80%. Te ņemot vērā visus par un pret paliek max 10% pendele. Nu nedod tādas. bet nu labi jaunēkļi domājat katrs pats kā gribat. Tāpat katram sava taisnība. Man personīgi nav nekāda prieka,ka mana bērnības sapņu komanda tiek tālāk šādā veidā.
Precīzi! Ja baigi grib, tad jau pēc katra stūra varētu pendeles dot!
, 2018-04-12 19:33, pirms 7 gadiem
, 2018-04-12 19:37, pirms 7 gadiem
Ja epizode ir strïdïga, pendele nav jãpieśķir, tas attiecas arî Uz aizmugurém, kad bieži neieskaita normãlus golus.
Vislielãkã nelaime kã sportã, tã citur ir akli burta, likuma kalpi!
, 2018-04-12 19:42, pirms 7 gadiem
Un Bufons bija vistuvãk un vislabãk redzéja epizodi.
Tå bija cïñas epizode, nevis kã spéletãjs AR bumbu skrien Uz vãrtiem un viñu no aizmugures nogrûž.
, 2018-04-12 19:43, pirms 7 gadiem
Visiem, kuri saka, ka viņš sāka krist jau pirms kontakta...nu, jā, sāka krist pirms sitiena ar kāju, jo diezgan acīmredzami tika pagrūsts mugurā. Āksti.

https://twitter.com/nealcol/status/...
, 2018-04-12 19:43, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Un Bufons bija vistuvãk un vislabãk redzéja epizodi.
Tå bija cïñas epizode, nevis kã spéletãjs AR bumbu skrien Uz vãrtiem un viñu no aizmugures nogrûž.
Bet situācija taču ir tāda, ka viņu no aizmugures nogrūž

Un KĀ var nedot pendeli, ja tiek izdarīts pārkapums pret spēlētāju soda laukumā, kurš ir reālā vārtu gūšanas pozīcijā?
, 2018-04-12 19:48, pirms 7 gadiem
Paskatieties uz Vazkeza mīmuku - nebija gaidījis, ka kāds uztesīsies no muguras, līdz ar to simulāciju var izslēgt.

https://twitter.com/nealcol/status/...
, 2018-04-12 20:03, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Stulbbs vai tēlo??? Krita apzināti pēc kntakta! Dzeltena par tēlšanu! Tāpēc jau ir OT, lai stiprākais uzvar, nevis tas, kurš laāk tēlo! Te nav cīņa par Oskar! CR vien par tēlšanu 3-4 dzeltenās varēja dabūt, tātad 2x noraidīts!
Speciāli tev, iemetīšu vēlreiz video - https://www.facebook.com/kunal.das....
Grūdiens bja, kontakts bija un tā ir pendele.
, 2018-04-12 20:25, pirms 7 gadiem
intp rakstīja: Var kāds konkrēti argumentēt: Benatia nepārkāpa noteikumus, jo ...?
Pārkāpt noteikumus- Automātiski nozīmē 11m soda laukumā!
A kāpēc Dibala dabūja dzelteno pirmajā spēlē? Soda laukumā bija kontakts un viņš krita, bet pendele nesekoja, bet dzeltenā gan. Aizskart spēlētāja kāju kurš ir ar bumbu nozīmē pārkāpt noteikumus.
, 2018-04-12 20:47, pirms 7 gadiem
tiesnesis jau arī profesionālis.

bet tas nenozīmē, ka profesionāļi nekļūdās ..
, 2018-04-12 21:03, pirms 7 gadiem
VapeNation rakstīja: Visiem, kuri saka, ka viņš sāka krist jau pirms kontakta...nu, jā, sāka krist pirms sitiena ar kāju, jo diezgan acīmredzami tika pagrūsts mugurā. Āksti.

https://twitter.com/nealcol/status/984345474143588352
Āksts jau esi tu! Tāvā video nekādu grūdienu nevar redzēt! Kāds prieks par negodīgu vinni??? NESMU NE JUVES NE REAL FANS! Par tēlošanu vajadzētu diskvalificēt uz kādām 3 spēlēm, tad beigtu nirt, mīkstie...
, 2018-04-12 21:06, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Speciāli tev, iemetīšu vēlreiz video - https://www.facebook.com/kunal.das....
Grūdiens bja, kontakts bija un tā ir pendele.
Kur tur ir grūdiens??? ĀKSTI, NIRĒJI!!!!!!!!! Uz baseinu jāiet nirt! Katrā stūra sitienā ir 10X lielāki kontakti!
, 2018-04-12 21:08, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Kur tur ir grūdiens??? ĀKSTI, NIRĒJI!!!!!!!!! Uz baseinu jāiet nirt! Katrā stūra sitienā ir 10X lielāki kontakti!
Kr4 klauniņ vari neārdīties, pendele bija 100%, visiem tas ir skaidrs. Savu viedokli vari aiziet un nolaist podā, tas tāpat nevienam neinteresē!
100% pendele !
, 2018-04-12 21:10, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Āksts jau esi tu! Tāvā video nekādu grūdienu nevar redzēt! Kāds prieks par negodīgu vinni??? NESMU NE JUVES NE REAL FANS! Par tēlošanu vajadzētu diskvalificēt uz kādām 3 spēlēm, tad beigtu nirt, mīkstie...
tu stulbs esi?
, 2018-04-12 21:14, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Kr4 klauniņ vari neārdīties, pendele bija 100%, visiem tas ir skaidrs. Savu viedokli vari aiziet un nolaist podā, tas tāpat nevienam neinteresē!
100% pendele !
100% pendele tikai gejiem, CR draudziņiem un tupiem REAL faniem. Normāli džeki par godīgu vīriešu futbolu nevis geju teātri jn cīņu par Oskar balvu!
, 2018-04-12 21:23, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Āksts jau esi tu! Tāvā video nekādu grūdienu nevar redzēt! Kāds prieks par negodīgu vinni??? NESMU NE JUVES NE REAL FANS! Par tēlošanu vajadzētu diskvalificēt uz kādām 3 spēlēm, tad beigtu nirt, mīkstie...
Es pat nezinu, ko tev teikt. Varbūt varu ieteikt ārstēt redzi.
, 2018-04-12 21:33, pirms 7 gadiem
>>>balts,sprinteri2
Es taču teicu,ka katrs vienu un to pašu epizodi redz savādāk,bet lēmumu pieņem tiesnesis.Varat pukstēt ,smilkstēt ,lamāties.Nekas no tā nemainīsies.Rezultāts uz tablo
, 2018-04-12 21:37, pirms 7 gadiem
1) soda laukumā jau tā ir pieļaujama agresīvāka spēka cīņa (ko te vispār ar spēli jebkur citur laukumā salīdzināt, stulbums un futbola diletantisms);
2) neviens nepārmestu, ja arī nepiešķirtu šos 11m. Uz pusstundu kāds pačīkstētu;
3) nav ko pārmest arī par to, ka piešķīra. Pamats ir;
4) Jūsu čīkstēšana "uzliec brilles", "geji", "stulbs esi", "nirējs" ir vienlaikus kā komiska, tā arī depresiju un nožēlu uzdzenoša )))

Būtu nu katrs uz sevi spogulī paskatījušies un paprasījuši "ko man šis viss dod"
, 2018-04-12 21:39, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>balts,sprinteri2
Es taču teicu,ka katrs vienu un to pašu epizodi redz savādāk,bet lēmumu pieņem tiesnesis.Varat pukstēt ,smilkstēt ,lamāties.Nekas no tā nemainīsies.Rezultāts uz tablo
Ieliku plusu.
Var redzēt, kurš ir futbola vērotājs ar stāžu un kurš nav, respketīvi, kurš dienām no vietas, putām uz lūpām, strīdas par vienu vienīgu un abām pusēm tiesāt iespējamu epizodi
, 2018-04-12 21:42, pirms 7 gadiem
skrusts rakstīja: A kāpēc Dibala dabūja dzelteno pirmajā spēlē? Soda laukumā bija kontakts un viņš krita, bet pendele nesekoja, bet dzeltenā gan. Aizskart spēlētāja kāju kurš ir ar bumbu nozīmē pārkāpt noteikumus.
A kāpēc Barselonai nenosvilpa aizmuguri, JA dembelis būtu precīzāks, tad būtu
, 2018-04-12 21:43, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Āksts jau esi tu! Tāvā video nekādu grūdienu nevar redzēt! Kāds prieks par negodīgu vinni??? NESMU NE JUVES NE REAL FANS! Par tēlošanu vajadzētu diskvalificēt uz kādām 3 spēlēm, tad beigtu nirt, mīkstie...
Protams ka tu neesi Real fans,tu esi Real heiteris! Atslabsti zemniek,Real 1/2 finala,Bufons brauc majas!
, 2018-04-12 21:48, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Protams ka tu neesi Real fans,tu esi Real heiteris! Atslabsti zemniek,Real 1/2 finala,Bufons brauc majas!
Un Tu, savukārt, esi kārtējais cilvēks, kurš internetā izspļauj to, ko, dzīvē, padomājis, ieturētu 2-3 sekundes, un nepateiktu, jo pietiktu cilvēcīgas pieklājības un empātijas.
Es vismaz ceru...
, 2018-04-12 21:52, pirms 7 gadiem
Vai kāds no pendeles pretiniekiem un "sāka krist pirms kontakta" viedokļa paudējiem varētu pastāstīt, ko, jūsuprāt, viņš būtu darījis ar to bumbu, ja neviens netraucētu? Kādā veidā sistu to bumbu?

Man šķiet diezgan skaidrs, ka būtu sitiens ar galvu, liecoties uz priekšu (vai pat puskritienā). Tobiš, ja patiešām "sāka krist" pirms
a, tad tam nav nekāda sakara ar simulēšanu.
, 2018-04-12 21:57, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Vai kāds no pendeles pretiniekiem un "sāka krist pirms kontakta" viedokļa paudējiem varētu pastāstīt, ko, jūsuprāt, viņš būtu darījis ar to bumbu, ja neviens netraucētu? Kādā veidā sistu to bumbu?

Man šķiet diezgan skaidrs, ka būtu sitiens ar galvu, liecoties uz priekšu (vai pat puskritienā). Tobiš, ja patiešām "sāka krist" pirms
a, tad tam nav nekāda sakara ar simulēšanu.
Parasti no Tevis sakarīgi komentāri, bet šis ir kaut kāds vājprāts
, 2018-04-12 21:59, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Vai kāds no pendeles pretiniekiem un "sāka krist pirms kontakta" viedokļa paudējiem varētu pastāstīt, ko, jūsuprāt, viņš būtu darījis ar to bumbu, ja neviens netraucētu? Kādā veidā sistu to bumbu?

Man šķiet diezgan skaidrs, ka būtu sitiens ar galvu, liecoties uz priekšu (vai pat puskritienā). Tobiš, ja patiešām "sāka krist" pirms
a, tad tam nav nekāda sakara ar simulēšanu.
Es tomēr spēlēju futbolu kā Anglijā, tā vēl joprojām te.
Ko darītu, to zin tikai pats Vaskess.
Bet, ja prasa man... uzņemtu uz krūtīm, ar korpusu aizsargātos pret mugurā esošo aizsargu un izdarītu sitienu kamēr VISPĀR TAS IR IESPĒJAMS
, 2018-04-12 22:01, pirms 7 gadiem
Dažbrīd jau tiek runāts tā, it kā Vaskess būtu bijis viens pret tukšiem vārtiem, nevis ar spēlētājiem priekšā, vārtsargu vārtos un aizsargu mugurā elpojošu
, 2018-04-12 22:11, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet, ja prasa man... uzņemtu uz krūtīm, ar korpusu aizsargātos pret mugurā esošo aizsargu un izdarītu sitienu kamēr VISPĀR TAS IR IESPĒJAMS
Tur jau tā sāls
Te gan daudzi smagi jauc ''sācis krist, lai simulētu'' ar ''izdara kustību, lai apstrādātu bumbu''.
No simulēšanas tur nav ne smakas.
, 2018-04-12 22:22, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Tur jau tā sāls
Te gan daudzi smagi jauc ''sācis krist, lai simulētu'' ar ''izdara kustību, lai apstrādātu bumbu''.
No simulēšanas tur nav ne smakas.
Nu simulēšanu arī es izslēdzu. Nu ne šajā gadījumā ir acīmredzami simulēts.
Bet pie fakta, ka var gan dot, gan nedot, tāpat palieku.

Nu puiši, nu tas ir soda laukums. Tiešām nevienam nav bijuši zilumi, asiņainas kājas pēc atraušanās no aizsarga? (un asinis no nenogrieztiem nagiem getrās + bučos neskaitās )
, 2018-04-12 22:26, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Tur jau tā sāls
Te gan daudzi smagi jauc ''sācis krist, lai simulētu'' ar ''izdara kustību, lai apstrādātu bumbu''.
No simulēšanas tur nav ne smakas.
Starp citu. Es atceros cilvēkus. Bijām Whatsupp, manuprāt

Esi vēlreiz pabijis Old Trafford?
Es, starp citu, neesmu tur bijis, bet nu Mančestrā kā tādā gan, protams. Kas zin, var jau kādreiz pačatot.

Es arī tepat Latvijā... nu jau tepat 10 gadi... esmu bijis tikai Skonto un Daugava Liepāja
49.vidusskola un Hanza, kur esmu ar bučiem bijis uz zāliena, piedod... neskaitu
, 2018-04-12 22:37, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>balts,sprinteri2
Es taču teicu,ka katrs vienu un to pašu epizodi redz savādāk,bet lēmumu pieņem tiesnesis.Varat pukstēt ,smilkstēt ,lamāties.Nekas no tā nemainīsies.Rezultāts uz tablo
Mainīsies, REAL pusfinālā paņems reāli priekšā, karma
, 2018-04-12 23:21, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Starp citu. Es atceros cilvēkus. Bijām Whatsupp, manuprāt

Esi vēlreiz pabijis Old Trafford?
Es, starp citu, neesmu tur bijis, bet nu Mančestrā kā tādā gan, protams. Kas zin, var jau kādreiz pačatot.

Es arī tepat Latvijā... nu jau tepat 10 gadi... esmu bijis tikai Skonto un Daugava Liepāja
49.vidusskola un Hanza, kur esmu ar bučiem bijis uz zāliena, piedod... neskaitu
Jā- kaut kad sen sen atpakaļ bijām vienā čatā, līdz tiku padzīts par sliktu uzvedību
Pagājšgad starp citu gadījās pāris mēnešus pabūt kādus 100km no Mančesteras, bet grafika dēļ tā arī netiku uz nevienu spēli
, 2018-04-13 01:11, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Esmu Real fans,bet pat es saku,ka nebija tur pendeles. A šim aunam tak uz pieres rakstīts,ka no futbola sajēdz tikai tik,ka bumba ir apaļa. foto vsp spridzina-tas moments ir jau pēc bumbas izsišanas-un nevis mēģināja spēlēt bumbā,bet nospēlēja bumbā. varu momentāli apgāzt jebkuru apgajvojumu šajā rakstā. Vsp nesaprotu,kā šadiem auniem dod licenzes. pilnīga nulles sajēga par futbolu-tāpat kā lielākajai daļai LFF.
Tad apgāz kaut vienu argumentu šajā rakstā pirms soli apgāzt jebkuru. Citādi pats esi tas auns, par kuru raksti.
, 2018-04-13 01:26, pirms 7 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Ja katru šitādu grūdienu svilps tad 80% spēļu beigsies pēc 45 min,jo būs pārāk maz spēlētāju laukumā dēļ sarkanajām. ja te visi saka ka bija sods tad iesaku patīt atpakaļ apmēram uz 80 min un paskataties kā aizsargs palīda zem CR7 soda laukumā-tur tādā gadījumā uz 120% bija pendele.
Anglis, kur standarti ir visas spēles sāls, dod 7 pendeles pēc katra otrā stūra sitiena...
Ne tak!
, 2018-04-13 01:29, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tomēr spēlēju futbolu kā Anglijā, tā vēl joprojām te.
Ko darītu, to zin tikai pats Vaskess.
Bet, ja prasa man... uzņemtu uz krūtīm, ar korpusu aizsargātos pret mugurā esošo aizsargu un izdarītu sitienu kamēr VISPĀR TAS IR IESPĒJAMS
Skatos tagad video un bumba ir nedaudz vairāk atpakaļ, neka man atmiņā bija palicis, jā, tāpēc tik viennozīmīgi tas man vairs nav, jāatzīst.
Kaut gan varianta ar galvu sist to bumbiņu pret zemi joprojām šķiet ļoti pieņemams tā vietā, lai kavētu laiku, uzņemot uz krūtīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-04-13 08:56, pirms 7 gadiem
Pavisam vienkārši.

1) Pendele tehniski bija
2) Sarkano tehniski arī varēja dot.
3) Tas bija nežēlīgi
4) PL sekotāji nebrīnās ne par ko. Tipiska Olivera situācija. Cik šitā nav bijis PL spēlēs, kuras tiesā Olivers. Tipisks viņa rokraksts.