Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Nauris Mackevičs

"Arsenal" pendelēs uzvar Romu

"Arsenal" pendelēs uzvar Romu
''Arsenal'' futbolisti
Foto: AFP

UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfinālā iekļuvuši "Arsenal" futbolisti, kuri pēcspēles sitienu sērijā ar 7:6 pieveica "Roma". Spēles pamatlaiks un pagarinājums noslēdzās ar rezultātu 1:0 "Roma" labā. Vienīgos vārtus pamatlaikā spēles devītajā minūtē guva Huans.

"Roma" izmanto viesu aizsargu kļūdu

"Arsenal" izcīnītā uzvara savā laukumā ar 1:0 lika "Roma" šovakar savā laukumā uzbrukt vairāk, taču tieši "Arsenal" pirmajās minūtēs izskatījās mazliet labāki. Nekā bīstama ne viņi, ne mājinieki gan neizveidoja. Nepārāk bīstamu uzbrukumu romieši izveidoja devītajā minūtē, kad no kreisās malas diezgan neveiksmīgi pa zemi centrēja Frančesko Toti, taču viesu aizsargi nemaz necentās skārties šai bumbai, kura netraucēti nonāca pie Huana, kurš to trieca vārtu tīklā. Jāatzīmē, ka jau mača sākumā Huans guva traumu un pēc kāda laika tika arī nomainīts. "Roma" uzreiz ieslēdzās aizsardzībā, bet lielgabalnieku uzbrukumi bija ļoti neveiksmīgi. Pēc pāris minūšu klusēšanas uz brīdi aktivizējās arī "Roma" un tieši viņiem bija iespējas gūt vēl kādus vārtus, taču gan Tadei, gan Motas sitienus Almunia atvairīja. Puslaika otrajā pusē atkal praktiski visu laiku uzbruka "Arsenal", kuriem aktīvs bija Niklass Bendtners, bet par bīstamu varēja nosaukt vienīgi Diabī spēcīgo sitienu ar galvu, kuru notvēra Doni. Pēc pirmā puslaika 1:0 "Roma" labā.

"Arsenal" aktivizējas, bet vārtu nav

Otrais puslaiks līdzjutējiem iesākās jau daudz cerīgāk, jo abas komandas uzreiz izveidoja pa pusmomentiem. Ļoti laba iespēja izcelties bija Žulio Baptištam, bet viņš ar galvu sita mazliet garām vārtiem. Pēc stūra sitiena izpildes izcelties varēja arī Bakarī Saņjā, taču vietā bija Doni. Jāsaka, ka "Roma" sāka kontrolēt vairāk bumbu pirmajās 15 minūtēs, bet tad gandrīz iekrita, jo "Arsenal" noorganizēja lielisku pretuzbrukumu, bet Niklass Bendtners mazliet neaizsniedzās līdz bumbai. Turpinājums gan vairāk atgādināja pirmajā puslaikā redzēto, vienīgais, ka šajā bija vairāk vārtu gūšanas momentu.

Ar katru nākamo minūti "Roma" arvien izteiktāk sāka spēlēt itāļu stilā, pilnībā atdodot iniciatīvu viesiem, bet paši cerēja uz pretuzbrukumiem. Tas atkal padarīja spēli krietni vien garlaicīgāku, bet priecēja, ka vismaz "Arsenal" sāka uzbrukt daudz uzstājīgāk. Par to viņi gandrīz samaksāja 78. minūtē, kad pilnīgi netraucēts izcilu Toti piespēli vārtu priekšā saņēma Hulio Baptišta, bet pamanījās pat neizdarīt sitienu. Kopumā Baptišta šajā spēlē izskatījās ļoti bāli. "Arsenal" arī pamatlaika galotnē izskatījās svaigāk, kas gandrīz deva taustāmu labumu, jo kompensācijas laika otrajā minūtē tuvu vārtu guvumam sākumā bija van Persijs, bet pēc tam arī Turē. Pamatlaikā arī viss.

Toneto norok "Roma"

Jau no pirmajām pagarinājuma minūtēm laukumā bija skatāma abpusēji haotiska un ātra spēle, pie tam komandas ļoti aktīvi arī uzbrukt, izveidojot pāris pusmomentus. Mazliet labāk izskatījās "Roma", kura kontrolēja bumbu mazliet vairāk, bet pirmā pagarinājuma izskaņā neveiksmīgi nospēlēja aizsardzībā, ļaujot pie sitiena tikt van Persijam, taču tas sita pāri vārtiem.

Otrās piecpadsmit minūtes jau kļuva krietni vienmuļākas, vienīgais, kas nemainījās, bija daudzās abpusējās kļūdas. Kā arī bija gaidāms, šī pāra uzvarētājs izšķīrās pēcspēles sitienu sērijā.

Jau pirmajā sitienu sērijā Doni atvairīja Eduardo sitienu, taču mājinieku prieki bija ļoti īsi, jo drīz vien ļoti nesakarīgu pendeli izpildīja Vučiničs, kurš uzsita tieši virsū vārtsargam. Doni bija tuvu tam, lai atvairītu arī Volkota sitienu, taču mazliet pietrūka. Turpinājumā abu komandu futbolisti sita ļoti aukstasinīgi, bet astotajā sitienu sērijā stipri pāri vārtiem uzsita Makss Toneto, tādējādi "Arsenal" izcīnīja uzvaru ar 7:6.

UEFA Čempionu līga, astotdaļfināls

Roma – Arsenal 1:0 (1:0) (Žuans 9')
Divu spēļu summā 1:1
11 m sitienu sērijā ar 7:6 uzvarēja "Arsenal".

Izmantotie resursi:
uefa.com


, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
nabaga Toneto.
atkal 4 angļi iet tālāk.
, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
Anglijas dominance CL ir manaama arii shosezon!
, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfinālā iekļuvuši "Arsenal" futbolisti, kuri pēcspēles sitienu sērijā ar 7:6 pieveica "Liverpool".

kaadu veel Liverpool!!!!!!!!
, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
super, visi 4 anglu klubi tikusi talak
jo talak,jo jautrak
Slēpts komentārs: Barca7
, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
sirmi mati,bet prieks vel lielāks
, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
Vucinic Pendele ir vis vis vis smiekliigaakaa pendele kaadu esmu redzeejis! Ko vinjsh domaaja tai briidii neviens nezin!
Tikai Terry pendele bija reciigaaka! jaa bija...
, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
Njā, Tonetto galīgi garām aizšāva. Žēl, ka neviena itāļu kluba ceturdaļfinālā nebūs.
, 2009-03-12 00:37, pirms 16 gadiem
jje beidzot roma neiesita un arsenal uzvar, apsveicu arsenaalistus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
psc Mirko pendele āāāāā Don't try that at home!!
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
pendeles jau nereaali uz nerviem paspieda

es domaaju, ka Vuchinichu tik pat daudz lamaas kaa Toneto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
Vučiniča pendele!
Yes Arsenal tiek tālāk, tāds prieks!!
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
Vucinic.. galiigi garaam
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
NERVI pa pip......
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
Nja interesanta bija pendeļu sērija
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
Ehh, tik tuvu bija Roma. Labs mačs bija. Roma cīnījās kā varoņi, sevišķi jau tad, kad Huans satraumējās, kas arī atņēma vienu maiņu, kas būtu ļoti noderējusi.

Apsveicu Arsenal fanus.
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
Itāļu kaprači naak no EPL
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
OncleSam rakstīja: Vučiničš āksts.
Visu sezonu sit, tad kad vajag, izākstās.
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
Dramatiski!!!!!
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
DonsKihots rakstīja: Vucinic Pendele ir vis vis vis smiekliigaakaa pendele kaadu esmu redzeejis! Ko vinjsh domaaja tai briidii neviens nezin!
Tikai Terry pendele bija reciigaaka! jaa bija...
neredzeeju, a kas tur bija?
, 2009-03-12 00:38, pirms 16 gadiem
как я хотел чтоб Рома выиграла только чтоб услышать реакцию итальянского комментатора................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-12 00:39, pirms 16 gadiem
Es ir sirms un pagalam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-12 00:39, pirms 16 gadiem
A Seria - FAIL šosezon!
, 2009-03-12 00:39, pirms 16 gadiem
все Тонето в италии так очернят
, 2009-03-12 00:39, pirms 16 gadiem
Sirds likās, ka apstāsies, bet es jutu, viss labs, kas labi beidzas. Novēlu veiksmi Romai vietējā čempionātā... un lai dzīvo Gunners!!!! 4 EPL klubi tālāk, kas ir vēl jo labāk!
, 2009-03-12 00:39, pirms 16 gadiem
Man tikai prieks par to, ka Itāļi ir izslēgti no turpmākās cīņas...
Un ceru,ka kāds no anglijas klubiem arī šogad uzvarēs !
, 2009-03-12 00:39, pirms 16 gadiem
Noskatījos un redzēju tikai pendeles un pietika ar
Malači Arsenal, Angļi rullē
Man likās ka Eduardo uzsita tizli, bet Vuciničs
, 2009-03-12 00:40, pirms 16 gadiem
špehs 07 rakstīja: kāds nezin kad būs 1/4 fināla pāru izloze???
Teica, ka 20. martā, ļoti cerams, ka katrai no EPL komandām tiks savs pretinieks ne no EPL !
, 2009-03-12 00:40, pirms 16 gadiem
špehs 07 rakstīja: kāds nezin kad būs 1/4 fināla pāru izloze???
20.martā!!
, 2009-03-12 00:40, pirms 16 gadiem
špehs 07 rakstīja: kāds nezin kad būs 1/4 fināla pāru izloze???
20.3
, 2009-03-12 00:41, pirms 16 gadiem
SVINAM!!!
, 2009-03-12 00:41, pirms 16 gadiem
kawich rakstīja: UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfinālā iekļuvuši "Arsenal" futbolisti, kuri pēcspēles sitienu sērijā ar 7:6 pieveica "Liverpool".

kaadu veel Liverpool!!!!!!!!
Njāā, smaga spēle arī autoram...
, 2009-03-12 00:41, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Teica, ka 20. martā, ļoti cerams, ka katrai no EPL komandām tiks savs pretinieks ne no EPL !
Nebuutu slikti.
, 2009-03-12 00:41, pirms 16 gadiem
zinaataajs rakstīja: Itāļu kaprači naak no EPL
La Liga klubi būs turpinājumā!
, 2009-03-12 00:42, pirms 16 gadiem
Ideāli būtu Barcelona- Pool, Bayern-MU, Arsenal-Porto un Chelsea- Villareal!
, 2009-03-12 00:42, pirms 16 gadiem
nez laai gan man patiik arsenal speeles stils
man tomer likaas ka romai bija jauzvar papildlaikaa nebuutu tik daudz kljuudu piespeelees buutu rezultaats cits! pendeles nu jaa ka lai saka liktenis!
, 2009-03-12 00:43, pirms 16 gadiem
Baaciic, negaidiiju tik smagu speeli, domaaju ka iebakstiisim vienus vaartus un lieta dariita! Par to pieziimi Arsenal soda laukumaa: laikam jau tomeer bija sodins, bet nu ko lai citu daru kaa tikai priecaaties ka nefikseeja! jaatziist ka papildlaikaa ne Roma , ne Arsenal vairs taa iisti nevareeja paskriet un tad veel taas pendeles, kaadi tik VOODOO pestelus neizmeeginaaju+ veel savaas domaas metinaaju vaartus ciet kad Roma sita un zaageeju valaa metinaajumu kad Arsenal sita
Tomeer taas pendele ir tik riebiiigas:
Nu riktiigi smaga speele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-12 00:43, pirms 16 gadiem
Rencis rakstīja: Njāā, smaga spēle arī autoram...
Tā izskatās!
, 2009-03-12 00:44, pirms 16 gadiem
Vienīgā itāļu cerība Udinese
, 2009-03-12 00:44, pirms 16 gadiem
Carloz rakstīja: pendeles jau nereaali uz nerviem paspieda

es domaaju, ka Vuchinichu tik pat daudz lamaas kaa Toneto
Ja ne pat vairāk
, 2009-03-12 00:44, pirms 16 gadiem
Bet palubomu Speles Laika Arsenal speleja bedigi
, 2009-03-12 00:44, pirms 16 gadiem
Jāāāāā!!!!! Arsenaaal. Tas bija karsti. Interesanti cik uzvilkti nervi bija viņiem, ja pat te skatoties pa teļuku sirds sitās kā traka. (whew)
, 2009-03-12 00:44, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ideāli būtu Barcelona- Pool, Bayern-MU, Arsenal-Porto un Chelsea- Villareal!
Jā tas izklausās labi!
, 2009-03-12 00:45, pirms 16 gadiem
medrol rakstīja: neuztraucies pienāks kārta arī Liverpool
gribeešu redzeet
, 2009-03-12 00:45, pirms 16 gadiem
man patika-super
, 2009-03-12 00:46, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ideāli būtu Barcelona- Pool, Bayern-MU, Arsenal-Porto un Chelsea- Villareal!
Barcu pret Pool es tieshaam gribeetu redzeet. Un Arsenal pret Bayern.
, 2009-03-12 00:46, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: gribeešu redzeet
Neredzēsi, Liverpool tik ilgi neaizvilks
, 2009-03-12 00:46, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: La Liga klubi būs turpinājumā!
You'are wrong.
, 2009-03-12 00:47, pirms 16 gadiem
gadalsik rakstīja: Neredzēsi, Liverpool tik ilgi neaizvilks
No tavas mutes Dieva ausī! No Liverpool Šogad jābaidās!!
, 2009-03-12 00:47, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ideāli būtu Barcelona- Pool, Bayern-MU, Arsenal-Porto un Chelsea- Villareal!
Ir labi, tikai ne Pool Barselonai.
, 2009-03-12 00:47, pirms 16 gadiem
Nu pamatlaikā Romai bija vairāk iespēju. Un tas nepiešķirtais 11m sods... It kā Roma kopumā izskatījās labāk, bet Arsenal spēja uzvarēt. Pendeles tiešām bija vienīgais veids, kā izšķirt šo dueli.
, 2009-03-12 00:48, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: You'are wrong.
Diemžēl tā būs, respektīvi viens klubs un tā ir Barcelona, Villareal pie lielajiem puišiem nav ko meklēt!
, 2009-03-12 00:48, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: You'are wrong.
ak tu mans jaukumiņ šovakar negribas ar tevīm strīdēties!
Slēpts komentārs: aivo
, 2009-03-12 00:49, pirms 16 gadiem
labak butu zaudejusi Arsenal, tagad Romas ultras nezhelos.
, 2009-03-12 00:50, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Ir labi, tikai ne Pool Barselonai.
Bet tā būtu varen interesanta spēle , You will never walk alone pret Mes que un club, pārākie brendi !
, 2009-03-12 00:50, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: labak butu zaudejusi Arsenal, tagad Romas ultras nezhelos.
Toneto!
, 2009-03-12 00:50, pirms 16 gadiem
es ieteiktu uefa pieverst uzmaniibu finaala speeles organizeesanaa! vaidzeetu laikam riikot anglijaa lai anglu klubiem nav jaavizinaas pa eiropu un faniem tak ar vieglaak!
, 2009-03-12 00:51, pirms 16 gadiem
aivo rakstīja: Domaaju pret Arsenal nevienai no 7 paareejaam komandaam nebuutu pretenziju uzspeelet, viennoziimiigi vaajaakaa komanda 1/4 finaalaa.
Tur tu gan kļūdies, Arsenal noteikti nav vājākā, pie vājākajām es liktu Villareal un Portu!
, 2009-03-12 00:51, pirms 16 gadiem
Cik liela iespeja, ka 1/4 finala nesakritiis anglju paris?
, 2009-03-12 00:52, pirms 16 gadiem
zinaataajs rakstīja: es ieteiktu uefa pieverst uzmaniibu finaala speeles organizeesanaa! vaidzeetu laikam riikot anglijaa lai anglu klubiem nav jaavizinaas pa eiropu un faniem tak ar vieglaak!
necitēšu tekstu, bet pateikšu ka tavs avatārs ir uz 10 - vislaik kā paskatos nirga parauj!
, 2009-03-12 00:52, pirms 16 gadiem
cereeju ka vismaz 1 itaalju klubs tiks talaak buutu ideaali ja veel pec tam sakristu MAN U - ROMA bet nu tam laikam nebuut
, 2009-03-12 00:52, pirms 16 gadiem
Kas attiecas uz pendeleem, radaas sajuuta, ka Doni min, bet Almunia zin! Nee nopietni, ja Romas GK leekaaja liidzi kustiibaam, blenza vnk virsuu siteejam, tad Almunia izskatiijaas paarliecinaats par to ko dara. Gruuti tagad gan to taa izstaastiit, bet taada sajuuta radaas man. Un cik reizes arii vinjs vispaar izleca pareizajaa virzienaa! Dazi gan prata vinju apchakareet, tas tiesa.
Saskatiiju liidziibu vinjaa ar Jensu un Jenss zin shos nosleepumus! Abu stils staavot kastee, lai atvairiitu pendeli ir praktiski vienaads! Promejot varbuut buus atklaajis naakoshajam!
, 2009-03-12 00:52, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: Cik liela iespeja, ka 1/4 finala nesakritiis anglju paris?
nu vispār 50% laikam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-12 00:53, pirms 16 gadiem
aivo, var redzēt, ka no futbola tu saproti tik pat daudz, cik cūka no aviācijas.
, 2009-03-12 00:55, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: Toneto!
Rīt būs raksts par ultrām!
, 2009-03-12 00:55, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: Italji reaali ierava no angljiem, tris italju klubi tika 1/8 un visi tris kapituleja anglju priek6a, attiecigi, JUVE vs CHELSEA; INTER vs MU; ROMA vs ARSENAL, anglji sabradaja italjus vai tas ir kads naids????
Varētu būt gan, kas to lai zin!
, 2009-03-12 00:55, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: Italji reaali ierava no angljiem, tris italju klubi tika 1/8 un visi tris kapituleja anglju priek6a, attiecigi, JUVE vs CHELSEA; INTER vs MU; ROMA vs ARSENAL, anglji sabradaja italjus vai tas ir kads naids????
tas pierādija Seria A zemo līmeni,jo arī spēles ziņā angļi bij krietni labāki!
, 2009-03-12 00:56, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: Italji reaali ierava no angljiem, tris italju klubi tika 1/8 un visi tris kapituleja anglju priek6a, attiecigi, JUVE vs CHELSEA; INTER vs MU; ROMA vs ARSENAL, anglji sabradaja italjus vai tas ir kads naids????
tā ir īstākā neveiksme Itāļiem! Žēl ka neviens no Itāļu klubiem netika tālāk!
Vispār kur tik zemu AC Milan nokritusi ka vairs netiek! Patīk kā viņi spēlē pret Spāņu un Angļu klubiem! - prieks i skatīties!
, 2009-03-12 00:56, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: nu vispār 50% laikam!
pamaacies varbuutiibas teoriju tad spried!
, 2009-03-12 00:56, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Barcu pret Pool es tieshaam gribeetu redzeet. Un Arsenal pret Bayern.
Un United pret Chelsea!
, 2009-03-12 00:57, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu pamatlaikā Romai bija vairāk iespēju. Un tas nepiešķirtais 11m sods... It kā Roma kopumā izskatījās labāk, bet Arsenal spēja uzvarēt. Pendeles tiešām bija vienīgais veids, kā izšķirt šo dueli.
Diivaini, man atkal biski Arsenal izskatiijas labaaki, bet nu tas taa!
, 2009-03-12 00:57, pirms 16 gadiem
laikam jau vajadzeeja uzreiz pielikt piebildi prieksh Arsenal faniem, ka miinusu skaits pie mana komenta jau to nepadariis par mazaak patiesu. Bet nu par Villareal piemirsu, jaa, tie ar buutu vienaa kategorijaa ar ArseAnal liekami.
, 2009-03-12 00:57, pirms 16 gadiem
es gaidu tikai un vienīgi angļu pusfinālu..bet kāda gan iespēja,ka jau tagad netrāpīsies anglis pret angli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-12 00:59, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu pamatlaikā Romai bija vairāk iespēju. Un tas nepiešķirtais 11m sods... It kā Roma kopumā izskatījās labāk, bet Arsenal spēja uzvarēt. Pendeles tiešām bija vienīgais veids, kā izšķirt šo dueli.
Jaa, Roma kopumaa tieshaam izskatiijaas labaak, paveicaas smagi Arsenal, ka netika iedota taa pendele, bet kopumaa komanda (Arsenal) speeleeja nozheelojami! Ljoti, ljoti nozheelojami!
, 2009-03-12 00:59, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: p.s. un vel interesantak sanak ja sakartot 6is komandas pec pozicijam savos cempionatos tad sanak, anglijas cempionvieniba ir specigaka par italijas cempionvienibu, anglijas patrereiz otras vietas ipa6nieks specigaks par italju otras vietas ipa6nieku un no 6iem pariem tre6ie pari sava starpa kad tikas, atkal anglji, blin, nu tiraka mistika
+1
, 2009-03-12 01:00, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Kas attiecas uz pendeleem, radaas sajuuta, ka Doni min, bet Almunia zin! Nee nopietni, ja Romas GK leekaaja liidzi kustiibaam, blenza vnk virsuu siteejam, tad Almunia izskatiijaas paarliecinaats par to ko dara. Gruuti tagad gan to taa izstaastiit, bet taada sajuuta radaas man. Un cik reizes arii vinjs vispaar izleca pareizajaa virzienaa! Dazi gan prata vinju apchakareet, tas tiesa.
Saskatiiju liidziibu vinjaa ar Jensu un Jenss zin shos nosleepumus! Abu stils staavot kastee, lai atvairiitu pendeli ir praktiski vienaads! Promejot varbuut buus atklaajis naakoshajam!
Tev ir taisnība, Doni ir pilnīgi nespējīgs pendelēs.
, 2009-03-12 01:01, pirms 16 gadiem
Romas līdzjutējiem vel jau būs iespēja maijā redzēt savus elkus no Arsenal!
, 2009-03-12 01:02, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: tas pierādija Seria A zemo līmeni,jo arī spēles ziņā angļi bij krietni labāki!
Ak dies. Kurš šito idiņu te ielaida? Juve un Roma spēlēja labi, par Inter man nospļauties. Un pasaki vēl, ka Arsenal bija labāki par Romu. Tas bija līdzvērtīgs mačs.
, 2009-03-12 01:02, pirms 16 gadiem
Nu iemet kaads interneta guru speeles status, manupraat Arsenalam vajadzeetu buut biski labaakiem raadiitaajiem!
, 2009-03-12 01:05, pirms 16 gadiem
K C D rakstīja: Diivaini, man atkal biski Arsenal izskatiijas labaaki, bet nu tas taa!
Nu nebija, nebija. Romai bija labākas izdevības nekā Arsenal. Turklāt, tā kā Romai ir tonna savainoto, nebija īsti ko laist laukumā. Un bez Huana ar grūti, kas atņēma vēl 3. maiņu. Ja būtu visas 3, tad vismaz pilnīgi nokausētie būtu nomainīti (Vučiničs, piemēram, laikam tik švaka pendele sanāca noguruma dēļ). Plus tā pendele neiedotā, Baptistas laža mača beigu daļā. Ja kāds bija labāks, tā bija Roma.
, 2009-03-12 01:05, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Ak dies. Kurš šito idiņu te ielaida? Juve un Roma spēlēja labi, par Inter man nospļauties. Un pasaki vēl, ka Arsenal bija labāki par Romu. Tas bija līdzvērtīgs mačs.
un cik daudz tu spēles redzēji šajos dueļos vizsmaz pirmajā kārtā Inter,Roma un Juventus spēles ziņā pamatīgi atpalika otrajā kārtā Roma nebija sliktāka ,bet ne vairāk,Inter jau nu točna nebija labāki par Mu un Juventus atbildes spēli neredzēju!
, 2009-03-12 01:06, pirms 16 gadiem
, 2009-03-12 01:07, pirms 16 gadiem
Bet vispaar lielais "fuj", uzlaizh Volkotu, bet praktiski nemaz neizmanto laukuma labo (Volkota) malu, kur visiem praats bija aizbraucis! Zinu, ka viss jau beidzies ar laimiigaam beigaam utt., bet nu tomeer, uzlaist Teo un neizmantot vinju! Bija spiests staaveet un garlaikoties savaa malaa...
, 2009-03-12 01:07, pirms 16 gadiem
K C D rakstīja: Nu iemet kaads interneta guru speeles status, manupraat Arsenalam vajadzeetu buut biski labaakiem raadiitaajiem!
Stati ne vienmēr raksturo patieso spēli. Sevišķi jau šādu, kad abas komandas knapi beigās turējās uz kājām. Roma īpaši izskatījās piekususi, Arsenal laikam labākā fiziskajā ir. Plus arī Arsenal varēja izdarīt visas 3 maiņas.
, 2009-03-12 01:07, pirms 16 gadiem
Mixes pilnībā piekrītu taviem komentāriem! Izskatījās, ka Roma bija pelnījusi uzvarēt. Vajadzēja to pendeli!!!!
, 2009-03-12 01:08, pirms 16 gadiem
yeeeeeee,pateicoties šai spēlei nocēlu piķi TOTO
, 2009-03-12 01:09, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu nebija, nebija. Romai bija labākas izdevības nekā Arsenal. Turklāt, tā kā Romai ir tonna savainoto, nebija īsti ko laist laukumā. Un bez Huana ar grūti, kas atņēma vēl 3. maiņu. Ja būtu visas 3, tad vismaz pilnīgi nokausētie būtu nomainīti (Vučiničs, piemēram, laikam tik švaka pendele sanāca noguruma dēļ). Plus tā pendele neiedotā, Baptistas laža mača beigu daļā. Ja kāds bija labāks, tā bija Roma.
Normaals coms esi, negribu ar Tevi striideeties! Nu loti liidziiga speele! Punkts!
, 2009-03-12 01:09, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu nebija, nebija. Romai bija labākas izdevības nekā Arsenal. Turklāt, tā kā Romai ir tonna savainoto, nebija īsti ko laist laukumā. Un bez Huana ar grūti, kas atņēma vēl 3. maiņu. Ja būtu visas 3, tad vismaz pilnīgi nokausētie būtu nomainīti (Vučiničs, piemēram, laikam tik švaka pendele sanāca noguruma dēļ). Plus tā pendele neiedotā, Baptistas laža mača beigu daļā. Ja kāds bija labāks, tā bija Roma.
eu nu beidz te lažu rakstīt Arsenal ar daudz savainoto un jau pirmajā spēlē Arsenal bij visi jautājumi jānoņem!Labāki ir tie,kas iekļuva 1/4!Tā ka pietaupi savas asaras rītdienas Zenit-Udinese spēlei!Lielais experts! peace!
, 2009-03-12 01:09, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: un cik daudz tu spēles redzēji šajos dueļos vizsmaz pirmajā kārtā Inter,Roma un Juventus spēles ziņā pamatīgi atpalika otrajā kārtā Roma nebija sliktāka ,bet ne vairāk,Inter jau nu točna nebija labāki par Mu un Juventus atbildes spēli neredzēju!
Ne par velti Juve neko smagi nepadirsa Chelsea. Protams, angļi tur bija labāki, bet noteikti ne tik traki kā tu saki. Par Inter jau teicu, tie lūzeri vnk ir metami Eiropā, kurā tiesneši šiem nepalīdz. Un Arsenal - Roma beidzās pavisam godīgā veidā - pendelēs. 1. mačā Arsenal bija labāki, otrajā drīzāk Roma bija labāki, par spīti visām traumām.
, 2009-03-12 01:11, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Stati ne vienmēr raksturo patieso spēli. Sevišķi jau šādu, kad abas komandas knapi beigās turējās uz kājām. Roma īpaši izskatījās piekususi, Arsenal laikam labākā fiziskajā ir. Plus arī Arsenal varēja izdarīt visas 3 maiņas.
Atceros, kaa pagaajushajaa gadaa man te viens centaas iestaastiit, ka Arsenal nebija pelniijushi uzvareet Milan, taisnaa dziives netaisniiba, ka taa notika, jo.... vinjiem esot bijis vairaak offsides, nekaa Milan!
Turklaat autorinjs tas bija! Iemaldiijies ne tajaa sadaljaa...
, 2009-03-12 01:13, pirms 16 gadiem
nu ko jus te buraas vis stokos vineeja tie kam bija jaavinee! un tie bija sipraakie!
, 2009-03-12 01:13, pirms 16 gadiem
Arsenal fani nebrūkat barā virsū Romas fanam..
, 2009-03-12 01:14, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: eu nu beidz te lažu rakstīt Arsenal ar daudz savainoto un jau pirmajā spēlē Arsenal bij visi jautājumi jānoņem!Labāki ir tie,kas iekļuva 1/4!Tā ka pietaupi savas asaras rītdienas Zenit-Udines spēlei!peace!
Es zinu, arī Arsenal nebija labākajā sastāvā, bet salīdzināt nav īsti vērts, jo Roma bija vēl sliktākā stāvoklī. Toti vien bija tikai spiests šodien spēlēt, redzēji taču to saiti šim ap kāju. Un ne jau Roma nemācēja pirmajā mačā iesist elementārus sitienus, paši Arsenal jau vainīgi. Kad tev aizsardzība spēlē Loria, tad labākā komanda pasaulē varētu padirst ikvienam. Šajā spēlē bija nevis Loria, bet Diamuntene un uzreiz bija 2reiz labāk.

Un es gluži neteiktu, ka uzvarēja labākais. Drīzāk tas, kurš bija labāks pendelēs (gluži burtiski ne?).
, 2009-03-12 01:15, pirms 16 gadiem
EPL:Seria A
3:0
, 2009-03-12 01:20, pirms 16 gadiem
“I wouldn't say there is a lot of difference,” mused the Gunners boss after a penalty shoot-out victory over Roma.

“You saw that Roma, Inter and Juventus are very good teams. Perhaps there is a little more confidence and mental strength in the English sides at the moment.

“For example tonight we missed our first penalty and yet went on to win.”

Roma won 1-0 on the night to level the scores on aggregate and wasted chances to put it beyond doubt, most notably through Julio Baptista.

“I believe Roma defended much better and they were much more determined in the challenges and it was difficult to find our game.

“We couldn't find a way through in the final third and I give Roma credit for that.”

Vengera komentārs. Pat viņš atzīst, ka Roma bija nedaudz labāki, bet tā kā Arsenal bija pašpārliecinātības vairāk, viņi uzvarēja.
, 2009-03-12 01:35, pirms 16 gadiem
Patiesaam jaanopuusaas esam garaam murgiem.Shitas geims bija pats svariigaakais..,iztureet un uzvareet...,izdevaas uzvareet!!!!Naakosaas speele pretinieks buus noteikti speeciigaaks,bet zinot ka buusim atpakal labakajaa sastaavaa(pat neatceros kad Arsenal ir speeleejis ar pilnu pirmo sastaavu)..,jaacer ka neizkritiis araa neviens liidz tam..,tad izskataas kad varam nopietni paciiniities !!!Turaas vechi!!!
, 2009-03-12 01:39, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet tā būtu varen interesanta spēle , You will never walk alone pret Mes que un club, pārākie brendi !
Brendu cīņa, bet Nou Camp stadionā no fanu puses var apsolīt ko grandiozāku par MQUC.
, 2009-03-12 01:41, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Ne par velti Juve neko smagi nepadirsa Chelsea. Protams, angļi tur bija labāki, bet noteikti ne tik traki kā tu saki. Par Inter jau teicu, tie lūzeri vnk ir metami Eiropā, kurā tiesneši šiem nepalīdz. Un Arsenal - Roma beidzās pavisam godīgā veidā - pendelēs. 1. mačā Arsenal bija labāki, otrajā drīzāk Roma bija labāki, par spīti visām traumām.
Itaaļu klubi tiešaam izskatiijaas cieniijami, pat tevis nokritizeetais Inter šovakar pret MU paraadiija labu speeli, tikai nemaaceeja iesist daudzaas izdeviibas. Ja futbola dievs buutu labveeliigaaks pret Itaalijas klubiem, tad tikpat labi 1/4-jaa tiktu Juve, Inter un Roma.
Bet fakts paliek fakts- uz Romu gandriiz visi ceļi ved no Anglijas.
, 2009-03-12 01:55, pirms 16 gadiem
it`s my life rakstīja: Itaaļu klubi tiešaam izskatiijaas cieniijami, pat tevis nokritizeetais Inter šovakar pret MU paraadiija labu speeli, tikai nemaaceeja iesist daudzaas izdeviibas. Ja futbola dievs buutu labveeliigaaks pret Itaalijas klubiem, tad tikpat labi 1/4-jaa tiktu Juve, Inter un Roma.
Bet fakts paliek fakts- uz Romu gandriiz visi ceļi ved no Anglijas.
Tev ir taisnība. Angļu klubiem ir lielāka pārliecība, tas ir diezgan izšķirošs faktors, bet fakts ir fakts - itāļu klubiem pietrūka veiksmes. Sevišķi jau Romai šodien.
, 2009-03-12 02:08, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ideāli būtu Barcelona- Pool, Bayern-MU, Arsenal-Porto un Chelsea- Villareal!
Galīgi garām Bayern-Porto, Arsenal-MU, Barca-Chelsea, Pool-Villarreal!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-03-12 07:33, pirms 16 gadiem
Angļi turpina dominēt
, 2009-03-12 08:22, pirms 16 gadiem
Arseens par iespeejamo pendeli! Runaajot ar presi utt. protams, ka tu meegjini izlociities nedaudz no shaadiem jautaajumiem, bet shoreiz laikam shis viss noziimee tikai to, ka Arseens piekriit, ka bija pendele!

On Roma's penalty claim before half-time…
"It was a very close call. I would like to see it again on the replay. It could have been. Did Gael touch Motta or not? I was worried about that."

Tagad jaaizpeeta, kas nogaaja greizi vakar (un speeles laikaa daudz kas nogaaja greizi, nepaarliecinosh sniegums) un sniegumam ceturtdaljfinaalaa jaabuut daudz, daudz labaakam, nekaa tas bija vakar, savaadaak par 1/2finaaliem aizmirst! Pozitiivi ir tas, ka uz ceturtdaljfinaaliem Adebajors, domaaju, ka noteikti buus atpakalj un veelaakais uz 2. speeli 1/4finaalaa - arii Sesks, manupraat.
, 2009-03-12 08:48, pirms 16 gadiem
labs
, 2009-03-12 08:53, pirms 16 gadiem
Loti interesanti
, 2009-03-12 09:56, pirms 16 gadiem
4 Anglju klubi..
tas priecee..
, 2009-03-12 11:07, pirms 16 gadiem
žēl, ka roma zaudēja, būtu izmantojusi šanses, būtu labāk. par to 11m iespējamo situāciju var diskusēt, jo izskatījās ka arsenal spēlētājs pat aizķeras un krīt, un parauj līdzi romieti.

par pendelēm, romas vārtsargs tiešām vislaik minēja, būtu līdz galam aizsniedzies līdz volkota sitienam, iespējams, Roma vinnētu. Droši vien Doneto nervi neizturēja.
, 2009-03-12 11:35, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: galigi garam, jasadala pari ta, lai 1/2 finala speletu sava srarpa CHELSEA, ARSENAL, LIVERPOOL, MU
Pasaules lielākais iespējamais murgs! Tāpat, pat ja viņus salozētu tādos pāros, domāju, ka vismaz 1 netiktu, moš pat 2i
, 2009-03-12 11:38, pirms 16 gadiem
Anglija 3 Italija 0 .....jhee
, 2009-03-12 12:27, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Angļi turpina dominēt
Drizak Anglu klubi domine!!!
tada Arsenala speletajos ir gruti atrast angli
, 2009-03-12 12:28, pirms 16 gadiem
latgaliits rakstīja: Drizak Anglu klubi domine!!!
tada Arsenala speletajos ir gruti atrast angli
Atkal sākas? Tas pats Volkots kad nav notraumējies ir viens no līderiem! Viens no retajiem angļiem, kura spēle man patīk Volkots ir vienīgais pamatā, tas jā, bet vēl jau ir jaunie daudzi angļi
, 2009-03-12 12:40, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Atkal sākas? Tas pats Volkots kad nav notraumējies ir viens no līderiem! Viens no retajiem angļiem, kura spēle man patīk Volkots ir vienīgais pamatā, tas jā, bet vēl jau ir jaunie daudzi angļi
joptvaju tu tak par Bayern fanoji, ko tad pedeja laika saki dirsu laiziit Arsenalam Pilniigi parzinu Arsenal pamatsastavu un nevajag man veco dziesmu ka Arsenala aug anglju monstri
, 2009-03-12 12:52, pirms 16 gadiem
latgaliits rakstīja: joptvaju tu tak par Bayern fanoji, ko tad pedeja laika saki dirsu laiziit Arsenalam Pilniigi parzinu Arsenal pamatsastavu un nevajag man veco dziesmu ka Arsenala aug anglju monstri
B*e, kāds tu esi lohs, žēl, ka es Arsenal atbalstu jau kādu laiciņu. Paskatoties spēles iepatikās. UN man bija pilnīgi po*uj rezultāti! Rezultāti ļoti interesē Bayern, bet Arsenal, Napoli, OM, Villarreal man patīk dēļ pašas spēles, nu lai ir ko skatīties! Chelsea vispār nekas neaug, nu labi, ir daži jaunie, bet Arsenal jaunatnes sistēma ir daudz labāka
, 2009-03-12 13:09, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: B*e, kāds tu esi lohs, žēl, ka es Arsenal atbalstu jau kādu laiciņu. Paskatoties spēles iepatikās. UN man bija pilnīgi po*uj rezultāti! Rezultāti ļoti interesē Bayern, bet Arsenal, Napoli, OM, Villarreal man patīk dēļ pašas spēles, nu lai ir ko skatīties! Chelsea vispār nekas neaug, nu labi, ir daži jaunie, bet Arsenal jaunatnes sistēma ir daudz labāka
pubertate ir biezhi izplatita nenoteiktiiba
vel pagajshsezon aceros matus plesi Bayern ir labakais pasaulee
Jaunatnes sistema vinjam ir labaka es nezinu, jo augljus ta nedod
vienigais vinjiem ir stadions labaks tas tochna
, 2009-03-12 13:18, pirms 16 gadiem
Mazliet skumdina fakts ,ka ČL ir kļuvusi par noslēgtu klubu kur nabagam ieeja aizliegta.Gadu no gada par titulu cīnās vieni un tie paši klubi.4 angļu,4itāļu,2spāņu+Bayern un Porto.Nav jābūt lielam futbola specam , lai prognozētu ,ka pēc gada ,diviem 1/8 sastāvs būs tāds pats kā šogad ,pagājšgad.[ar minimālām izmaiņām].Bagātie kļūst bagātāki,jo spēlēšana ČLdod labus ienākumus plus izdevīgi reklāmas līgumi u.t.t.Bet pārējiem atliek gaidīt savu Abramoviču vai arābu šeihu.Futbols ČL protams ir ļoti kvalitatīvs,bet nu ļoti gribās kādu gaisa jaucēju,kurš liktu trūkties lielajiem grandiem,jo pat gruppu turnīrs ir kļuvis par formalitāti.
Diemžēl nav nekādu cerību ,ka tuvākajā laikā kaut kas varētu mainīties.
, 2009-03-12 14:06, pirms 16 gadiem
žēl bija Toneto... sanāca skatīties MU - Inter pirmo puslaiku, ko ritīgi nožēloju. otrajā puslaikā skatījos Barca - Lyon par ko biju sajūsmā un iepriecināja, ka bija pendeles. skatījos arī. patika gan Doni, gan Almunia. abi arī atsita pa vienam, prieks. bet ļoti žēl Toneto... kā jutu, ka būs garām, tāds noraizējies bija...
, 2009-03-12 14:54, pirms 16 gadiem
palasiju, ka daži Arsenal fani nopietni savainoti, ari Chelsea fans Turīnā.
, 2009-03-12 15:52, pirms 16 gadiem
Nu bljin tu neapteestais changali, ir Volkots, ir Ramzijs (ljoti tuva rezerve, nesen 18 gadi palika), ir 17 gadus, 2 meeneshus un 12 dienas vecais Jack Wilshere, kuram tu pavisam driiz tupeles vareesi laiziit (uz ekraana savaa pubaa), skatoties Anglijas izlases machus. Ir Kieran Gibbs, kas ir lielisks back-up Clichy! Un peedeejaa laikaa ljooti biezhi tiek pie vaarda!
Nuu un veel ir taadi Randaali, Hoyti, Simpsoni, Lansburiji utt., bet tie jau taadi stipri attaalaaki no pamata, vaardi! Slinkums tagad domaat, vai kaadu neesmu piemirsis!
Taatad 4+4=8! Taadi veeraa njemamaaki vaardi! 4 pamatsastaava speeleetaaji vai pavisam, pavisam tuvu tam! Savas mazaas pieredzes (un gadu skaita) deelj!

PIELECA?
, 2009-03-12 15:54, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: palasiju, ka daži Arsenal fani nopietni savainoti, ari Chelsea fans Turīnā.
Ak tad tomeer neizspruka...
, 2009-03-12 15:57, pirms 16 gadiem
rolex rakstīja: Mazliet skumdina fakts ,ka ČL ir kļuvusi par noslēgtu klubu kur nabagam ieeja aizliegta.Gadu no gada par titulu cīnās vieni un tie paši klubi.4 angļu,4itāļu,2spāņu+Bayern un Porto.Nav jābūt lielam futbola specam , lai prognozētu ,ka pēc gada ,diviem 1/8 sastāvs būs tāds pats kā šogad ,pagājšgad.[ar minimālām izmaiņām].Bagātie kļūst bagātāki,jo spēlēšana ČLdod labus ienākumus plus izdevīgi reklāmas līgumi u.t.t.Bet pārējiem atliek gaidīt savu Abramoviču vai arābu šeihu.Futbols ČL protams ir ļoti kvalitatīvs,bet nu ļoti gribās kādu gaisa jaucēju,kurš liktu trūkties lielajiem grandiem,jo pat gruppu turnīrs ir kļuvis par formalitāti.
Diemžēl nav nekādu cerību ,ka tuvākajā laikā kaut kas varētu mainīties.
A kas klubiem liedz pašiem sasniegt kautko? Bayern NAV nekādi šeihi utt, bet klubs pašfinansējās un ienākumi ir TOP4 pasaulē! Tērē naudu arī, viss notiek, pārdod simboliku, izpārdod visas biļetes uz katru Allianz Arena spēli, viss notiek! KAS liedz pārējiem?
, 2009-03-12 16:05, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: palasiju, ka daži Arsenal fani nopietni savainoti, ari Chelsea fans Turīnā.
Galvenais ka visi dziivi, es ceru!
, 2009-03-12 16:48, pirms 16 gadiem
K C D rakstīja: Galvenais ka visi dziivi, es ceru!
viens Arsenal fans smagi sadurts , bet tas pirms speles, Pec speles

Arsenal fanu businjam uzbruka vairakas ultras, izsita stiklus un kka tika ieksaa.. 2 fani slimnicaa ar smagiem ievainojumiem!

;/
, 2009-03-12 17:02, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: viens Arsenal fans smagi sadurts , bet tas pirms speles, Pec speles

Arsenal fanu businjam uzbruka vairakas ultras, izsita stiklus un kka tika ieksaa.. 2 fani slimnicaa ar smagiem ievainojumiem!

;/
Aciimredzot nespeeja dazhi samierinaaties ar zaudeejumu!
, 2009-03-12 17:06, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Aciimredzot nespeeja dazhi samierinaaties ar zaudeejumu!
nu vinji jau ta daris vienmer, vai uzvares vai zaudes.. pret Chelsea rudeni bija tas pats. pret MU ari un pret Boro vispar bija traki, tur kkadi 6 cilveki tika smagi sadurit ja nemaldos.
, 2009-03-12 17:07, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: viens Arsenal fans smagi sadurts , bet tas pirms speles, Pec speles

Arsenal fanu businjam uzbruka vairakas ultras, izsita stiklus un kka tika ieksaa.. 2 fani slimnicaa ar smagiem ievainojumiem!

;/
Kas tad ir iists Romietis bez naziisha kabataaa
, 2009-03-12 17:18, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: nu vinji jau ta daris vienmer, vai uzvares vai zaudes.. pret Chelsea rudeni bija tas pats. pret MU ari un pret Boro vispar bija traki, tur kkadi 6 cilveki tika smagi sadurit ja nemaldos.
Arii francuuzhus neliek mieraa?
, 2009-03-12 17:36, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: A Seria - FAIL šosezon!
+
, 2009-03-12 17:38, pirms 16 gadiem
Spēle bija galīgs sūds. Papildlaikā čist man spēle lika aizdomāties, ka tieši papildlaikā spēlētāji spēlēja kā spēlētāji no Virslīgas. Nopietni! Nerunāsim par soda sitieniem jo tā ir tīrākā loterija, nekas viarāk, bet pārsteigts esmu par Vusiniča nenosvērtību sitiena brīdī - KUR TIK NEPĀRLIECINOŠI VAR IZPILDĪT 11-nieku?
, 2009-03-12 17:45, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Arii francuuzhus neliek mieraa?
biju domajis Middlesbrough


bet nu gan jau ari francuzhi ir cietusi.
, 2009-03-13 07:10, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Nu bljin tu neapteestais changali, ir Volkots, ir Ramzijs (ljoti tuva rezerve, nesen 18 gadi palika), ir 17 gadus, 2 meeneshus un 12 dienas vecais Jack Wilshere, kuram tu pavisam driiz tupeles vareesi laiziit (uz ekraana savaa pubaa), skatoties Anglijas izlases machus. Ir Kieran Gibbs, kas ir lielisks back-up Clichy! Un peedeejaa laikaa ljooti biezhi tiek pie vaarda!
Nuu un veel ir taadi Randaali, Hoyti, Simpsoni, Lansburiji utt., bet tie jau taadi stipri attaalaaki no pamata, vaardi! Slinkums tagad domaat, vai kaadu neesmu piemirsis!
Taatad 4+4=8! Taadi veeraa njemamaaki vaardi! 4 pamatsastaava speeleetaaji vai pavisam, pavisam tuvu tam! Savas mazaas pieredzes (un gadu skaita) deelj!

PIELECA?
bla nu kur var buut tads debils cilveks.
Tu gadijums neessi ar Robertu Reiniku no vienas klases?

Valkotam protams ir talants, bet vinsh bija ilgu laiku traumeets ta ka EPL machos jums nebija ne smakas no angliskuma. Tas ka jums aug jaunatne (tev ari laikam veel dazhas vietas aug ) , tad katram EPL klubam plus-minus labi vai slikti aug anglju speletaji, bet tikai tad varesi vavuljot kad vinji speles pamatsastava!!!
Man ir daudzi pazistami anglijas Arsenal atbalstitaji un neviens nenoliedz ka arsenal nepiecashams anglju speletaji un tikai atsaldeti latvju balelinji doma savadak.
, 2009-03-13 07:16, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: nu vinji jau ta daris vienmer, vai uzvares vai zaudes.. pret Chelsea rudeni bija tas pats. pret MU ari un pret Boro vispar bija traki, tur kkadi 6 cilveki tika smagi sadurit ja nemaldos.
angli nevar dzivot, lai kadu neatdauziitu vai nosistu.
Man pagajusha vasara pie manas majas negiri nosita.
Vienreiz man nacas aiziet no viena paba , tapeec ka es iegaju Chelsea krekla un tad chelsea atbalstitaji piegaja pie manis un prasija- no kurienes es esmu? un man savukart vajadzeja atbildet - no Chelseapool! es protams to nezinaju, tad sanaca neliels konflikts un man nacas pazust
, 2009-03-13 07:32, pirms 16 gadiem
Lai Dievs ir ar tavaam nodzertajaam smadzeneem!
Vinji jau savaa zaljajaa vecumaa ir pirmie subs (parasti ar Niklasu vai Velu uzlien), kuri tiek laisti laukumaa (Volkots ir pamatsastaavs!). Runaaju par Gibbsu un Ramziju. Volkots kaa jau teicu ir pamats. Vilsheeram iet nedaudz knapaak, bet vinjs arii ir knapi 17 gadus vecs! Bet ielauzies peedeejaa gada laikaa no Youth sisteemas ar lieliem aatrumiem! Jaapiebremzee nedaudz ir, ka nesanaak atpakaljceljs lejup!
Pagaajusajaa gadaa vareejaat tikai 1 Theo uzskaitiit, tagad jau var 4! Taada tipa youngsters, par ko tu muldi, tie ir tie atlikushie cetri, tjipa no seerijas "vai kaadi smuki jaunieshi te aug"! Paareejie 4 ir pamats/pamats naakoso 2-3 gadu laikaa/ un back up speeleetaajs, kurs sadaliis pa turpmaakajaam sezonaam laiku, ar Clichy!
p.s. Tas ka juus varbuut peerkat vecos nenoziimee, ka shis klubs neizmanto jaunos speeleetaajus! Vinji izmanto vinjus uz laukuma, taa kaa nenjaudi - shie jau tagad tiek pie vaarda, bet tev laikam toc to nesaprast, jo klubaa esoshos jaunos talantus laikam redzi vien pre season!
, 2009-03-13 13:22, pirms 16 gadiem
A kāpēc lai Arsenal vajadzētu angļus? Viņiem ir pārāk uzskrūvēta cena, tāpēc Arsenal viņus nepērk. Ja varētu labu angļu spēlētāju nopirkt viņa īstajā cenā, nevis 5-10m pārmaksājot, domāju, ka viņus pirktu. Arsenal NEPĀRMAKSĀS tikai dēļ tautības, tici man!
, 2009-03-13 14:29, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: A kāpēc lai Arsenal vajadzētu angļus? Viņiem ir pārāk uzskrūvēta cena, tāpēc Arsenal viņus nepērk. Ja varētu labu angļu spēlētāju nopirkt viņa īstajā cenā, nevis 5-10m pārmaksājot, domāju, ka viņus pirktu. Arsenal NEPĀRMAKSĀS tikai dēļ tautības, tici man!
Tieshi taa! Iziet cauri akadeemijai taadi kaa Vilsheers, tiks pie taadiem kaa Ramzijs un buus tie salinieki!
--------------------------------------------------------------------
A vispaar changali, kas tevi vispaar rausta Arsenal situaacijaa ar anglju speeleetaajiem, kuru tu pat nemaz pat druscinj nepaarzini? Nedzimstot un neaugot kaa anglim (savaadaak tu latvieshu valodu nemaz nemaacetu) un nebuudams shiis komandas fans! Gribaas kko iebaazt aciis un vieniigais, ko vari izdomaat ir shitaa pagaatne?
, 2009-03-13 15:06, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: A kāpēc lai Arsenal vajadzētu angļus? Viņiem ir pārāk uzskrūvēta cena, tāpēc Arsenal viņus nepērk. Ja varētu labu angļu spēlētāju nopirkt viņa īstajā cenā, nevis 5-10m pārmaksājot, domāju, ka viņus pirktu. Arsenal NEPĀRMAKSĀS tikai dēļ tautības, tici man!
Tieši tā.
Angļu spēlētājiem ir parasti kādi 1-5 miljoni pie cenas klāt tikai tautības dēļ.
Neiedomājami, ka tāds Bents, kurš pat Spuru pamatsastāvā netiek, būtu tikpat vērtīgs kā Tjerī Anrī.