Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

"Liepāja" pilnu tribīņu priekšā neizmanto iespējas un dramatiskā galotnē izlaiž uzvaru

"Liepāja" pilnu tribīņu priekšā neizmanto iespējas un dramatiskā galotnē izlaiž uzvaru
Jānis Ikaunieks. Foto: Mārtiņš Sīlis

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas pirmajā kārtā ļoti sāpīgā veidā pilnu tribīņu priekšā uzvaru izlaidusi "Liepāja", kas nospēlēja neizšķirti 1:1 ar Minskas "Dinamo". Mājinieku labā 11 metru soda sitienu 12. minūtē realizēja Jānis Ikaunieks, kamēr kompensācijas laikā minskiešu pendeli atvairīja Valentīns Raļkevičs.

Ja mača sākumā nevienai no koamndām bumbu ilgāk par dažām precīzām piespēlēm noturēt neizdevās un bīstami momenti netika izveidoti, tad visu mainīja spēles galvenā tiesneša lēmums desmitajā minūtē pēc Emekas Fraideja kritiena piešķirt ļoti apšaubāmu 11 metru soda sitienu uz Minskas "Dinamo". Atbildību pendeles izpildīšanā uzņēmās Jānis Ikaunieks, kurš bumbu raidīja labajā stūrī. Sitiena virzienu gan uzminēja vārtsargs Maksims Plotņikovs, taču ar to nebija gana, lai bumbu atvairītu - 1:0 "Liepājas" labā.

Gūtie vārti un teju pārpildīto tribīņu gaviles liepājniekus dzina uz priekšu, mājiniekiem aktīvi presingojot Baltkrievijas komandu, kas noveda pie vairākām mazām kļūdām, ko pieļāva viesi. Izcilu iespēju dubultot "Liepājas" pārsvaru neizmantoja Emeka Fraidejs, kuru vienatnē ar pretinieku vārtsargu izvirzīja Ikaunieks, Fraidejam trāpot pa vārtu stabu. Savukārt pēc sešām minūtēm minskieša sitienu tuvējā stūrī atvairīja Valentīns Raļkevičs.

Arī otrajā puslaikā turpinājās līdzīga cīņa - presingu turpināja veikt liepājnieki, kamēr "Dinamo" atbildēja ar ne pārāk bīstamiem centrējumiem, kuri parasti noslēdzās ar neitralizētiem centrējumiem. "Liepāja" spēja atrast caurumus "Dinamo" aizsardzībā, taču mājinieku futbolisti vairākās epizodes izšķērdēja pārlieku lielas vilcināšanās dēļ. 65. minūtē vienatnē ar viesu vārtu vīru izrāvās Dodo, kurš bumbu šāva krietni virs pretinieku vārtiem.

Par neizmantoto izdevību liepājniekiem bija rūgti jāsamaksā, izcili nokaitētā atmosfērā pamatlaika beigās "Dinamo" izveidojot savu labāko vārtu gūšanas iespēju, kurā viens no minskiešu futbolistiem sākumā sitienā ar galvu trāpīja pa stabu, kamēr viņa partneris Dmitro Bilonogs atlēkušo bumbu ar galvu ieraidīja vārtos (1:1). Minskas "Dinamo" līdzjutēju gaviles bija tika spēcīgas, ka daži no tiem pārrāva nožogojumu un policistu ķēdi, izskrienot laukumā. Tos tikai ar drošībnieku palīdzību izdevās atgriezt savās vietās.

Kompensācijas laika pēdējā minūtē liepājnieki muļķīgā situācijā savā soda laukumā pamanījās pārkāpt noteikumus, šoreiz iespēju izpildīt 11 metru soda sitienu dodot jau pretiniekiem. Tiesa "Liepāju" no katastrofas glāba Raļkevičs, kuš pārliecinoši atvairīja nigērieša Kehindes Fatai raidījumu labējā apakšējā stūrī.

"Liepāja" - Minskas "Dinamo" 1:1 (1:0)

Vārti: Ikaunieks (11 m s. s.) - Bilonogs 88`
Liepāja: Raļkevičs - Žuļevs, Ivanovs, Keitā, Jorkovskis - Strumija, Tobers, Fortešs (Spataru 82`) - Dodo, Ikaunieks, Fraidejs.
Dinamo: Plotņikovs - Zaļeskijs, Gavrilovičs, Ļahs (Tigijevs 46`), Čižs - Trebotičs, Kapļenka, Jahaja - Zubovičs (Vergeičiks 79`), Demčenko (Bilonogs 82`), Fatai.
Brīdinājumi: Dodo 15`, Tobers 60`, Žuļevs 90`+6 - Čižs 18`, Jahaja 49`.
Bumbas kontrole (%):
Sitieni (vārtu rāmī): 6 (2) : 12 (4)
Pārkāpumi: 14 : 18
Stūra sitieni: 2 : 1
Aizmugures: 5 : 0
Bīstamie uzbrukumi: 57 : 85

Latvijas klubu spēles Eirokausu 1. kvalifikācijas kārtā

DatumsSpēleLaiksRez.
10.07.Dundalk – Riga21:450:0
11.07.Ventspils – Teuta17:453:0
Liepāja – Dinamo Minsk20:001:1
Olimpija – RFS21:00
17.07.Riga – Dundalk19:30
18.07.Teuta – Ventspils18:00
RFS – Olimpija19:00
Dinamo Minsk – Liepāja19:30

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas 1. kārta

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Malmö FF (Zviedrija) - Ballymena United (Ziemeļīrija)11.0718.07.
Connah's Quay Nomads (Velsa) - Kilmarnock (Skotija)11.07.18.07.
Kuopion Palloseura (Somija) - Vitebsk (Baltkrievija)2:018.07.
Breiðablik (Islande) - Vaduz (Lihtenšteina)11.0718.07.
Brann (Norvēģija) - Shamrock Rovers (Īrija)11.0718.07.
Ordabasy Shymkent (Kazahstāna) - Torpedo Kutaisi (Gruzija)1:018.07.
Europa (Gibraltārs) - Legia (Polija)11.0718.07.
CSKA Sofia (Bulgārija) - Titograd (Melnkalne)4:016.07.
Gżira United (Malta) - Hajduk Split (Horvātija)0:218.07.
Flora (Igaunija) - Radnički Niš (Serbija)2:018.07.
Maccabi Haifa (Izraēla) - Mura (Slovēnija)11.0718.07.
Debrecen (Ungārija) - Kukësi (Albānija)11.0718.07.
Čukarički (Serbija) - Banants (Armēnija)11.0716.07.
Jeunesse Esch (Luksemburga) - Tobol Kostanay (Kazahstāna)0:018.07.
FCSB (Rumānija) - Milsami Orhei (Moldova)11.0718.07.
Crusaders (Ziemeļīrija) - B36 Tórshavn (Fēru salas)11.0718.07.
Brøndby (Dānija) - Inter Turku (Somija)11.0718.07.
Molde (Norvēģija) - Knattspyrnufélag Reykjavíkur (Islande)11.0718.07.
St Joseph's (Gibraltārs) - Rangers (Skotija)0:418.07.
Cork City (Īrija) - Progrès Niederkorn (Luksemburga)11.0718.07.
Ružomberok (Slovākija) - Levski Sofia (Bulgārija)0:218.07.
Akademija Pandev (Ziemeļmaķedonija) - Zrinjski Mostar (Bosnija un Hercegovina)11.0718.07.
Speranța Nisporeni (Moldova) - Neftçi Baku (Azerbaidžāna)11.0718.07.
Zeta Podgorica (Melnkalne) - MOL Fehérvár (Ungārija)11.0718.07.
Shakhtyor Soligorsk (Baltkrievija) - Hibernians (Malta)11.0718.07.
Olimpija Ljubljana (Slovēnija) - RFS (Latvija)11.0718.07.
Budapest Honvéd (Ungārija) - Žalgiris Vilnius (Lietuva)11.0718.07.
Alashkert (Armēnija) - Akademija GP (Ziemeļmaķedonija)3:118.07.
Radnik Bijeljina (Bosnija un Hercegovina) - Spartak Trnava (Slovākija)11.0718.07.
Fola Esch (Luksemburga) - Chikhura Sachkhere (Gruzija)11.0717.07.
Dinamo Tbilisi (Gruzija) - Engordany (Andora)11.0718.07.
Široki Brijeg (Bosnija un Hercegovina) - Kairat Almaty (Kazahstāna)11.0718.07.
DAC Dunajská Streda (Slovākija) - Cracovia (Polija)11.0718.07.
Kauno Žalgiris (Lietuva) - Apollon Limassol (Kipra)0:118.07.
Ventspils (Latvija) - Teuta Durrës (Albānija)3:018.07.
Ungmennafélag Stjarnan (Islande) - Levadia (Igaunija)11.0718.07.
Cliftonville (Ziemeļīrija) - Haugesund (Norvēģija)11.0718.07.
Riteriai (Lietuva) - KÍ Klaksvík (Fēru salas)1:116.07.
Liepāja (Latvija) - Dinamo Minsk (Baltkrievija)1:118.07.
St Patrick's Athletic (Īrija) - IFK Norrköping (Zviedrija)11.0718.07.
Aberdeen (Skotija) - Rovaniemen Palloseura (Somija)11.0718.07.
Balzan (Malta) - Domžale (Slovēnija)3:418.07.
Laçi (Albānija) - Hapoel Be'er Sheva (Izraēla)1:118.07.
Narva Trans (Igaunija) - Budućnost Podgorica (Melnkalne)0:218.07.
Səbail (Azerbaidžāna) - Universitatea Craiova (Rumānija)2:318.07.
Pyunik (Armēnija) - Shkupi (Ziemeļmaķedonija)3:318.07.
AEK Larnaca (Kipra) - Petrocub Hîncești (Moldova)11.0718.07.

, 2019-07-11 21:59, pirms 6 gadiem
Zulevs tunelis pilnigakais, labi ka pendeli izvilka,!
, 2019-07-11 22:00, pirms 6 gadiem
Spēle jau ļoti interesanta un aizraujoša.' Raļkevičs monstrs, ka izvilka pendeli. Stulbi ir zaudēt vārtus pāris minūtes pirms pamatlaika beigām, bet nu ir tā kā ir. Liepājniekiem izbraukumā noteikti būs jāgūst vārtus.
Eh, kā liepājniekiem pietrūkst spēlētājs, kurš var izdarīt noslēdzošo sitienu. Cik momenti tika sajāti tikai tāpēc, ka netika izdarīts sitiens pa vārtiem situācijā, kurā varēja reāli gūt vārtus.
, 2019-07-11 22:01, pirms 6 gadiem
Pasi vien vainigi. iespejas bija. Pat loti daudz iespeju, bet pasi pudeleja nepartraukti. Neiesittu, iesitis tev.
, 2019-07-11 22:01, pirms 6 gadiem
Pēdējās 15 minūtes puskomanda lokās krampjos, Starkovam maiņas neeksistē.
, 2019-07-11 22:01, pirms 6 gadiem
Negaidīju, ka būšu neapmierināts pēc neizšķirta, bet nu šajā spēlē varēja būt arī 3-0, bet beigās knapi nosargāja neizšķirtu, Raļkevičs - varonis.

Bet nu vispār negaidīti, cik labi izskatās Liepāja, Starkovs izskatās pamatīgi sakārtojis komandu.
, 2019-07-11 22:01, pirms 6 gadiem
Kādu luni nolaida beigās, gandrīz zaudēja, paveicās ka tik švaki uzsita spēlētājs..
, 2019-07-11 22:01, pirms 6 gadiem
Ikaunieks paradija, kapec vinam arzemes nav vietas. Cik momentus vins nocakareja?
, 2019-07-11 22:01, pirms 6 gadiem
Nu drāma baigā, labi ka Minskas mellais pendeli neiesita.
FKL paši vainīgi, ieslēdzās totāli aizsardzībā, es jau nojautu ka nenoturēs.
Un Minskas fani parūpējās par jautrību Kkāds 120kg mužiks izskrēja uz laukuma un kādus 2-3 apsargus ar masu notrieca
, 2019-07-11 22:02, pirms 6 gadiem
Pagaidām taktiski visgudrāk un visprecīzāk izskatās RFS, redzēs kas notiks otrajā puslaikā.
, 2019-07-11 22:03, pirms 6 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ikaunieks paradija, kapec vinam arzemes nav vietas. Cik momentus vins nocakareja?
Ikaunieks švaks, piekrītu. Izteikts divcīņu zaudētājs.
, 2019-07-11 22:03, pirms 6 gadiem
diena bija ļoti cerīga, vismaz LV punktu ziņā izskatījās ļoti labi. un tad sāpīgs aplauziens ..

bet nu skaidrs, ka Starkovs spējīgs izbraukumā sakārtot vajadzīgo autobusu - lai veicas
, 2019-07-11 22:03, pirms 6 gadiem
Ļoti skatāma spēle. Paldies , ka atsargāja pendeli. Beigas bija ļoti neveiksmīgas , bet viss ir labi kas labi beidzās. 1:2 būtu praktiski nereāli atsist atpakaļ Minskā! P.S Baltkrievi tādi paši kā ruškas vatńiki. skriet kko ārā laukumā. cerams izlīmēsies kkur Liepājas ielās šovakar
, 2019-07-11 22:04, pirms 6 gadiem
Maladoys jau pie Minskas pārgājis??!
Nedaudz žēl stjuartu - tā jau viņu maz bija, vēl īsti nezināja acīmredzot, ko no belariem gaidīt. Daži tika labi iebortēti. Interesanti, kurš šādā gadījumā sanems sodu - Liepāja, jo nenodrošināja pietiekamu stjuartu daudzumu, vai Dinamo, kuri kurināja un līda laukumā?
, 2019-07-11 22:04, pirms 6 gadiem
Kas liepajai iekrit ja tiem talak un kas parejiem?
, 2019-07-11 22:04, pirms 6 gadiem
jā, cik Minskas fani bija ieradušies, cik aktīvi?

jo skaidrs, ka Liepājā pietrūkst īstās futbola atmosfēras ..
, 2019-07-11 22:05, pirms 6 gadiem
Vispār šīs spēles parāda, ka Latvijas klubu līmenis nav tik slikts, kā daži te mālē.
, 2019-07-11 22:07, pirms 6 gadiem
Fidels rakstīja: Pagaidām taktiski visgudrāk un visprecīzāk izskatās RFS, redzēs kas notiks otrajā puslaikā.
Kur var redzēt RFS? Ok, atradu.
, 2019-07-11 22:07, pirms 6 gadiem
Interesanta spēle beigās. Žēl, ka nenosargājām uzvaru, bet labi, ka palika neizšķirts. Cirks tur beigās un visiem Minskas līdzjutējiem un pendeli pēdējās sekundēs. Gaidīju, ka Starkovs Askerovu beigās uzlaidīs, bet nu vabūt tiks laukumā atbildes spēlē. Vismaz vieni vārti tur noteikti ir vajadzīgi un Askerovs ir tas, kas to var izdarīt ar vienu pieskārienu. Citādi to, kas tur uzbrukumā demonstrē māņu kustības Liepājai jau tāpat pietiek.
, 2019-07-11 22:07, pirms 6 gadiem
Pagaidām klubi parāda, ka VL līmenis, lai arī ir izlīdzinājies zemāks noteikti tas nav. Ventspilj lieliska realizācija, Rīga - aizsardzība, Liepāja arī kā nefavorīts nesliktus uzbrukumus veidoja. Šobrīd arī RFS turās. Tā kā Virslīgas noliceji vismaz pagaidām šauj garām.
, 2019-07-11 22:08, pirms 6 gadiem
Ehh kā beigās prasījās maiņas. Sajūtas sliktas par izlaisto 1:0, sajūtas labas par noturēto 1:1
, 2019-07-11 22:10, pirms 6 gadiem
Te ir Streams, RFS pendeli iesita - CYFO 6| Cycling Football Streams
, 2019-07-11 22:11, pirms 6 gadiem
Tā ir ,ka neizmanto savus momentus.Cik tad Fortess baros jūs ar labām piespēlēm?Ikaunieks čammājās,Dodo sit mākoņos.Futbola dievs gandrīz sodīja Liepāju,labi ,ka baltkrievs Ralkevičs izglāba.
, 2019-07-11 22:11, pirms 6 gadiem
RAGNARS rakstīja: Kas liepajai iekrit ja tiem talak un kas parejiem?
St. Patrick/IFK
, 2019-07-11 22:12, pirms 6 gadiem
Super spēle,žēl ,tomēr ar uzvaru būtu vieglāk Minskā,bet nu vareja būt arī sliktāk...
, 2019-07-11 22:13, pirms 6 gadiem
Spēle laba. Starkovam to Žuļevu vaig sodīt,nu galīgi glumi nospēleja! Bet var būt tas no noguruma,
Jo tika izdarīta tik viena majņa! Uzbrukums gan pašvaks nau noslēdzošā sitiena,koroče ja tiks tālāk
tas būs brīnums!
, 2019-07-11 22:14, pirms 6 gadiem
Viena no retajām reizēm,kad bija patīkami ,ka pretinieki gūst vārtus.Jo tas Starkova futbols iesist vienus vārtus un cerēt uz pretuzbrukumiem tracina.Arī savlaicīgas maiņas veikt nav viņš iemācījies.Protams arī futbolistu neizlēmība uzbrukumā noslēgumā neizskaidrojama Ikaunieks ar to sevišķi izcēlās ar savu tipināšanu.Un Liepājas fanus nekad neesmu sapratis ja tur atbrauc kāds bariņš vieskomandas fanu ,tad viņi vienmēr ir skaļāki par liepājniekiem.Jāsaka paldies Minskiešu faniem,kuri radīja futbola atmosfēru.Neskatoties uz kritiku Latvijas čempionātā Liepāja ir otrā pēc Valmieras par kuru fanoju.
, 2019-07-11 22:16, pirms 6 gadiem
Tikmēr RFS vadībā pret Olimpiju. Uz Rīgu ar sauso uzvaru braukt būtu lieliski
, 2019-07-11 22:16, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Tā ir ,ka neizmanto savus momentus.Cik tad Fortess baros jūs ar labām piespēlēm?Ikaunieks čammājās,Dodo sit mākoņos.Futbola dievs gandrīz sodīja Liepāju,labi ,ka baltkrievs Ralkevičs izglāba.
Visi te saka žēl, bet es saku, izgāšanās! Varbūt arī spēle kopumā ir sakārtota, bet aizsardzība, kā "labākajos" Latvijas izlases izpildījumos. Un šī nesišana pa vārtiem un vēl labāka momenta meklēšana. Drīzāk žēl, ka nezaudēja! Tā tiešām būtu KARMA.
, 2019-07-11 22:17, pirms 6 gadiem
Fidels rakstīja: Pēdējās 15 minūtes puskomanda lokās krampjos, Starkovam maiņas neeksistē.
Pēc zaudētiem vārtiem vairs nevienam krampju nebija.
P.S. Fraideju gan prasījās pamainīt jau kādas 20 min pirms beigām. Čalis savās kājās pinās no pārguruma.
, 2019-07-11 22:19, pirms 6 gadiem
Dainis1998 rakstīja: St. Patrick/IFK
Paldies Daini! vai tu zini kas iekrīt pārējiem klubiem?
, 2019-07-11 22:20, pirms 6 gadiem
RFS vadībā 1:0, iesita pendeli LiveTV / WebPlayer
, 2019-07-11 22:21, pirms 6 gadiem
RolandsB rakstīja: Pēc zaudētiem vārtiem vairs nevienam krampju nebija.
P.S. Fraideju gan prasījās pamainīt jau kādas 20 min pirms beigām. Čalis savās kājās pinās no pārguruma.
Tas tak Starkovs viņam maiņas vairumā vienmēr bijušas nevis ,lai uzlabotu uzbrukumu,bet lai novilktu laiku spēles beigās.
, 2019-07-11 22:25, pirms 6 gadiem
RAGNARS rakstīja: Paldies Daini! vai tu zini kas iekrīt pārējiem klubiem?
FKV - Hajduk (Horvātija), šie pirmo spēli viesos paņēma ar 2-0.
RFS - Malatyaspor (Turcija)
, 2019-07-11 22:30, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tas tak Starkovs viņam maiņas vairumā vienmēr bijušas nevis ,lai uzlabotu uzbrukumu,bet lai novilktu laiku spēles beigās.
Tas ka komentētājs nepamana maiņas nenozīmē, ka maiņas nebija.
82 min. Spataru nomainija Fortesu.
Godīgi sakot, Starkovam jau īsti nebija arī ko uzlaist laukumā uz maiņu, jo FKL soliņš šodien bija už ļoti īss. Jaunajiem tik lielā mērā diez vai kāds treneris uzticētos, bet Askerovs šai spēles taktikā, kuru šodien spēlēja FKL, viņam vieta īsti nebija.
, 2019-07-11 22:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka komentētājs nepamana maiņas nenozīmē, ka maiņas nebija.
82 min. Spataru nomainija Fortesu.
Godīgi sakot, Starkovam jau īsti nebija arī ko uzlaist laukumā uz maiņu, jo FKL soliņš šodien bija už ļoti īss. Jaunajiem tik lielā mērā diez vai kāds treneris uzticētos, bet Askerovs šai spēles taktikā, kuru šodien spēlēja FKL, viņam vieta īsti nebija.
Vai Liepājā Askerovam būs tādas iespējas izpausties kā Daugavpilī? Šobrīd šķiet, ka nebūs..
, 2019-07-11 22:35, pirms 6 gadiem
Martini12 rakstīja: Vai Liepājā Askerovam būs tādas iespējas izpausties kā Daugavpilī? Šobrīd šķiet, ka nebūs..
To prasi Starkovam.
Gan jau ka viņš tiks laukumā, bet.... vecums tomēr dara savu.
, 2019-07-11 22:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka komentētājs nepamana maiņas nenozīmē, ka maiņas nebija.
82 min. Spataru nomainija Fortesu.
Godīgi sakot, Starkovam jau īsti nebija arī ko uzlaist laukumā uz maiņu, jo FKL soliņš šodien bija už ļoti īss. Jaunajiem tik lielā mērā diez vai kāds treneris uzticētos, bet Askerovs šai spēles taktikā, kuru šodien spēlēja FKL, viņam vieta īsti nebija.
Nu, nu! Askerovs, ar ņuhu uz noslēguma darbību. kā reiz tāda trūka, kurš ir tendēts uz vārtiem, nevis tikai mudīties un meklēt mūžīgi labāko momentu. Kamēr nepamēģināsi, tā arī dzīvosi fantāzijās.
, 2019-07-11 22:38, pirms 6 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nu, nu! Askerovs, ar ņuhu uz noslēguma darbību. kā reiz tāda trūka, kurš ir tendēts uz vārtiem, nevis tikai mudīties un meklēt mūžīgi labāko momentu. Kamēr nepamēģināsi, tā arī dzīvosi fantāzijās.
Nepārspīlē!
Pēdējā likā Vasjam ar vārtu gūšanu nemaz tā nesekmējas, un Minskas Dinamo tomēr ir cita līmeņa komanda atšķirībā no tām pret kurā viņš LFV sezonas sākumā sita vārtus.
, 2019-07-11 22:40, pirms 6 gadiem
ehh, arī RFS beigās ielaiž jānotur vismaz šis 1-1
, 2019-07-11 22:41, pirms 6 gadiem
Askerovs spēles pret Smilteni,tas nu droši! Nākamā spēle.
, 2019-07-11 22:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepārspīlē!
Pēdējā likā Vasjam ar vārtu gūšanu nemaz tā nesekmējas, un Minskas Dinamo tomēr ir cita līmeņa komanda atšķirībā no tām pret kurā viņš LFV sezonas sākumā sita vārtus.
Šādu Minskas Dinamo šodien bija jāuzvar ar 2-0. Šodien neredzēju nekādu baigo līmeni par ko tu runā
, 2019-07-11 22:42, pirms 6 gadiem
Jums arī Twitter nolūzis?
, 2019-07-11 22:47, pirms 6 gadiem
Kas par golu!!!! Kļuškins un RFS vadībā 2-1
, 2019-07-11 22:47, pirms 6 gadiem
Oho,rfs iesmirdināja vēl vienu
, 2019-07-11 22:47, pirms 6 gadiem
Rīga 2:2... Rīga ielaida 90 min :/ bet nu atkal jaasaka ka malachi un iesita 88...
Labaak 2:2 nekaa 1:1
, 2019-07-11 22:47, pirms 6 gadiem
Kas par supergolu Kļuškinam! 2:1
, 2019-07-11 22:48, pirms 6 gadiem
Un momentā dabū atpakal
, 2019-07-11 22:48, pirms 6 gadiem
omg 2-2
, 2019-07-11 22:48, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: jā, cik Minskas fani bija ieradušies, cik aktīvi?

jo skaidrs, ka Liepājā pietrūkst īstās futbola atmosfēras ..
Vai tu esi jucis?
Sodien Liepajaa acimredzot bija kadu 10 gadu Latvijas eirokausu rekords. Praktiski parpildits stadions kas, nemot vera ka vairaki simti staveja arpus tribinem,nozime ka bija 4000 skatitaju. Fantastiska futbola atmosferaun svetki. Tapat ka.jau kads komentejis ari negaidiju ka ar neizskirtu nebusu apmierinats. Bistamo momentu bija vairak,lai ari tie parsvaraa pretuzbrukumos. Vartsargs malacis, ka izvilcis pendeli, bet nu Zhulevs noteikumus parkapa kamer bumba bija pie Ralkevica, ists cirvis
, 2019-07-11 22:49, pirms 6 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Šādu Minskas Dinamo šodien bija jāuzvar ar 2-0. Šodien neredzēju nekādu baigo līmeni par ko tu runā
Jebkurā gadījumā tā nebija Mettas, FKL un Jelgavas līmeņa komanda, kādas tās bija LFV pirmajā riņķī.
, 2019-07-11 22:50, pirms 6 gadiem
RFS 2-3!!!
, 2019-07-11 22:51, pirms 6 gadiem
Petrovičs rullē...
, 2019-07-11 22:51, pirms 6 gadiem
Un 3-2 RFS vadībā. Kas notiek tajā spēlē. Pilnīgs kosmoss
, 2019-07-11 22:51, pirms 6 gadiem
Kas par spēli! Vukmaničs aizskrien un iesit. 3 vārti 4 minūtēs
, 2019-07-11 22:54, pirms 6 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Kas par spēli! Vukmaničs aizskrien un iesit. 3 vārti 4 minūtēs
Kā Slovēnija tiek aizvadīts nacionālais čempionāts?
Rudens-ziema-pavasaris?
, 2019-07-11 22:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Slovēnija tiek aizvadīts nacionālais čempionāts?
Rudens-ziema-pavasaris?
Jā. Olimpijai pirmā oficiālā spēle
, 2019-07-11 22:56, pirms 6 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Jā. Olimpijai pirmā oficiālā spēle
Lūk, arī atbilde kāpēc RFS tik labi sokas pret Olimpiju.
Neviena vien komanda, kuras startē pēc nacionālā čempionāta shēmas rudens-ziema-pavasaris atraujas ČL un EL kvalifikācijas pirmajās kārtās.
, 2019-07-11 22:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk, arī atbilde kāpēc RFS tik labi sokas pret Olimpiju.
Neviena vien komanda, kuras startē pēc nacionālā čempionāta shēmas rudens-ziema-pavasaris atraujas ČL un EL kvalifikācijas pirmajās kārtās.
Tu vienkārši meklē atkal kādu attaisnojumu. Olimpijai sastāva ziņā nebija jāatstāj RFS nekādi varianti, bet paši ņem un ierij. Nedomāju, ka tikai līgas shēma tur ir vaina. Varbūt apsver ideju, ka RFS vienkārši ļoti labi nospēlēja. Protams, skatīsim, kas būs atbildes spēlē.
, 2019-07-11 23:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepārspīlē!
Pēdējā likā Vasjam ar vārtu gūšanu nemaz tā nesekmējas, un Minskas Dinamo tomēr ir cita līmeņa komanda atšķirībā no tām pret kurā viņš LFV sezonas sākumā sita vārtus.
Bet, ja nelaiž laukuma, tad arī nezināsi, vai tajā spēlē būtu ko izdarījis vai nē!
, 2019-07-11 23:01, pirms 6 gadiem
Ikaunieks tāds pagasta zvaigzne, var sist vai dot piespēli uz abām pusēm, bet viņam vajag parādīt savu viduvējo driblu un beigās ne šis, ne tas. Kādos divos izgājienos stabilu bīstamu sitienu nočakarēja sev vai partnerim.
, 2019-07-11 23:01, pirms 6 gadiem
Spec1aL rakstīja: Tu vienkārši meklē atkal kādu attaisnojumu. Olimpijai sastāva ziņā nebija jāatstāj RFS nekādi varianti, bet paši ņem un ierij. Nedomāju, ka tikai līgas shēma tur ir vaina. Varbūt apsver ideju, ka RFS vienkārši ļoti labi nospēlēja. Protams, skatīsim, kas būs atbildes spēlē.
Tu taču esi bremze.
Neiespēlējusies komanda tomēr nav tas pats, kas komanda, kurai aktuālā sezona jau otrajā pusē.
, 2019-07-11 23:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk, arī atbilde kāpēc RFS tik labi sokas pret Olimpiju.
Neviena vien komanda, kuras startē pēc nacionālā čempionāta shēmas rudens-ziema-pavasaris atraujas ČL un EL kvalifikācijas pirmajās kārtās.
Neviens neuzdeva jautājumu,kāpēc RFS labi nospēlēja.Tik tev kautkāda debīla skaudība.
, 2019-07-11 23:02, pirms 6 gadiem
Zhuk79 rakstīja: Vai tu esi jucis?
Sodien Liepajaa acimredzot bija kadu 10 gadu Latvijas eirokausu rekords. Praktiski parpildits stadions kas, nemot vera ka vairaki simti staveja arpus tribinem,nozime ka bija 4000 skatitaju. Fantastiska futbola atmosferaun svetki. Tapat ka.jau kads komentejis ari negaidiju ka ar neizskirtu nebusu apmierinats. Bistamo momentu bija vairak,lai ari tie parsvaraa pretuzbrukumos. Vartsargs malacis, ka izvilcis pendeli, bet nu Zhulevs noteikumus parkapa kamer bumba bija pie Ralkevica, ists cirvis
nesaprati - doma bija, ka pietrūkst ikdienā - tāpēc lielas cerības uz tādiem eirokausu mačiem (kad atbrauc īsti fani - poļi, baltkrievi nevis vārgi liliputu pārstāvji) - un redzam, ka tas/īpašā atmosfēra uzrunā arī liepājniekus - gaida nopietnu futbolu / uzreiz pavelkas uz stadionu!!!
, 2019-07-11 23:03, pirms 6 gadiem
ak68 rakstīja: Bet, ja nelaiž laukuma, tad arī nezināsi, vai tajā spēlē būtu ko izdarījis vai nē!
Ne jau nu pēc vienas aizvadītās spēles FKL krekliņā. EL kauss nav vieta eksperimentiem. Lai vispirms iespēlējas FKL sastāvā, un tad jau var domāt par kaut ko vairāk.
, 2019-07-11 23:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lūk, arī atbilde kāpēc RFS tik labi sokas pret Olimpiju.
Neviena vien komanda, kuras startē pēc nacionālā čempionāta shēmas rudens-ziema-pavasaris atraujas ČL un EL kvalifikācijas pirmajās kārtās.
Nav pārāk daudz UEFA valstu, kur čempis notiek pēc mūsu sistēmas. Man liekas, ka kādas padsmit varētu būt, bet līdz 15.
, 2019-07-11 23:06, pirms 6 gadiem
Pēc spēles Olimpija galvas tiesu parāka par RFS,bet iekrīt rīdzinieku pretuzbrukumos,kuri tika arī veiksmīgi izmantoti.Labs vakars ,ko nedaudz sabojāja liepājnieki,jo tur arī gaidīju uzvaru,bet negaidīti sagaidīju to Slovēnijā.
, 2019-07-11 23:06, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav pārāk daudz UEFA valstu, kur čempis notiek pēc mūsu sistēmas. Man liekas, ka kādas padsmit varētu būt, bet līdz 15.
Piemēram, krievi jau tāpēc pārgāja uz savādāku čempionāta aizvadīšanas shēmu tikai tāpēc, lai UEFA kausos varētu nopietnāk pretoties rietum Eiropas klubu dominancei.
, 2019-07-11 23:10, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemēram, krievi jau tāpēc pārgāja uz savādāku čempionāta aizvadīšanas shēmu tikai tāpēc, lai UEFA kausos varētu nopietnāk pretoties rietum Eiropas klubu dominancei.
CSKA un Zenit paņēma UEFA kausus pēc sistēmas pavasaris-rudens.
, 2019-07-11 23:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu taču esi bremze.
Neiespēlējusies komanda tomēr nav tas pats, kas komanda, kurai aktuālā sezona jau otrajā pusē.
Runa ir spēles ziņā. Tādi brīnumi, ka futbola pundurvalsts komanda izdara kaut ko pret salīdzinoši ļoti labu komandu, protams, notiek, bet ne ļoti bieži. Protams, ir tur daudz dažādu sensāciju, bet tās sensācijas veic parasti stiprākas uz papīra komandas, nekā Latvijas klubi. :/ Nevajag nenovērtēt RFS. Bet tev jau tikai viens prātā, uztirst citam un domāt, ka Liepāja ir labākie.
, 2019-07-11 23:13, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: CSKA un Zenit paņēma UEFA kausus pēc sistēmas pavasaris-rudens.
Jā, bet viņi paši saprot, ka tā bija izņēmuma situācijas, un nekas tāds bieži nenotiks, jo ČL un EL kausu izcīņa atsākas pilnā sparā jau februāra beigās un marta sākumā, ka krieviem čempis vel nebija sācies, un komandas bija bez reālas spēļu prakses.
To neizdomāju es, bet to plaši savulaik aprakstīja Sport-Express.
, 2019-07-11 23:15, pirms 6 gadiem
Spec1aL rakstīja: Runa ir spēles ziņā. Tādi brīnumi, ka futbola pundurvalsts komanda izdara kaut ko pret salīdzinoši ļoti labu komandu, protams, notiek, bet ne ļoti bieži. Protams, ir tur daudz dažādu sensāciju, bet tās sensācijas veic parasti stiprākas uz papīra komandas, nekā Latvijas klubi. :/ Nevajag nenovērtēt RFS. Bet tev jau tikai viens prātā, uztirst citam un domāt, ka Liepāja ir labākie.
Laikam nesen seko futbolam, jo savādāk zinātu ko un kāpēc pērn EL izdarīja kaimiņu Suduva.
, 2019-07-11 23:16, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Pēc spēles Olimpija galvas tiesu parāka par RFS,bet iekrīt rīdzinieku pretuzbrukumos,kuri tika arī veiksmīgi izmantoti.Labs vakars ,ko nedaudz sabojāja liepājnieki,jo tur arī gaidīju uzvaru,bet negaidīti sagaidīju to Slovēnijā.
2 standarti, t.sk., pendele, jo piešķirta pēc stūra izspēles un 1 klasisks pretuzbrukums. Toties cik daudz slovēņi neiesita, ja būtu realizējuši kaut pusi (arī Liepājas tipa mudīšanos pie soda laukuma līnijas, kur varēja droši bliezt), tad rezultāts būtu 6:3 slovēņu labā.
, 2019-07-11 23:16, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet viņi paši saprot, ka tā bija izņēmuma situācijas, un nekas tāds bieži nenotiks, jo ČL un EL kausu izcīņa atsākas pilnā sparā jau februāra beigās un marta sākumā, ka krieviem čempis vel nebija sācies, un komandas bija bez reālas spēļu prakses.
To neizdomāju es, bet to plaši savulaik aprakstīja Sport-Express.
Neko labāku viņi Eirokausos nav paveikuši arī pēc šīs sistēmas... ČL retu reizi tiekot izslēgšanas spēlēs, EL arī, ja nejaucu neko, tad pusfinālā nav bijuši jau kopš laikiem, kad spēlēja rudens-pavasaris.
, 2019-07-11 23:17, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam nesen seko futbolam, jo savādāk zinātu ko un kāpēc pērn EL izdarīja kaimiņu Suduva.
Sūduva uzspīdēja Eirokausos pēdējās 2 sezonas.
, 2019-07-11 23:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neko labāku viņi Eirokausos nav paveikuši arī pēc šīs sistēmas... ČL retu reizi tiekot izslēgšanas spēlēs, EL arī, ja nejaucu neko, tad pusfinālā nav bijuši jau kopš laikiem, kad spēlēja rudens-pavasaris.
Pat rēķinot kādi budžeti ir krievu klubiem.
, 2019-07-11 23:25, pirms 6 gadiem
KoNuKo rakstīja: Pat rēķinot kādi budžeti ir krievu klubiem.
Pārrakstījos - boja domāts kopš laikiem, kad spēlēja pavasaris-rudens.
, 2019-07-11 23:26, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neko labāku viņi Eirokausos nav paveikuši arī pēc šīs sistēmas... ČL retu reizi tiekot izslēgšanas spēlēs, EL arī, ja nejaucu neko, tad pusfinālā nav bijuši jau kopš laikiem, kad spēlēja rudens-pavasaris.
Viņi paši raksta, ka grupu turnīros viņiem šobrīd esot labāki rezultāti, bet tikai izslēgšanas spēlēs tik labi nesokas.
, 2019-07-11 23:26, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam nesen seko futbolam, jo savādāk zinātu ko un kāpēc pērn EL izdarīja kaimiņu Suduva.
Es runāju par biežumu. Bet tu tikai paņemt to, kas tavai acij tīkamāks. Izaudz, puis. Iespējams gados esi liels, bet prātiņš tev ir baigi īss.
, 2019-07-11 23:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To prasi Starkovam.
Gan jau ka viņš tiks laukumā, bet.... vecums tomēr dara savu.
Daugavpilī vecums viņam netraucēja..
, 2019-07-11 23:28, pirms 6 gadiem
nefanojot un neanalizējot sastāvus - tikai atgādinājums - pirms 11 mēnešiem:

Dinamo Minska : miljonāru superklubs Zeņit 4:0
, 2019-07-11 23:32, pirms 6 gadiem
Spec1aL rakstīja: Es runāju par biežumu. Bet tu tikai paņemt to, kas tavai acij tīkamāks. Izaudz, puis. Iespējams gados esi liels, bet prātiņš tev ir baigi īss.
Tu esi prasts idiots ar kuru diskutēt ir bezjēdzīgi, jo novedīsi līdz savam līmenim, un pēc tam uzvarēsi uz pieredzes pamatu.
, 2019-07-11 23:35, pirms 6 gadiem
Martini12 rakstīja: Daugavpilī vecums viņam netraucēja..
Pagājušajā FKL spēlē pret Spartaku bija ļoti labi redzams, ka viņš vairāk par vienu puslaiku nevelk. Tīri fiziski. Ja pirmajā puslaikā bija ļoti pamanāms, tad otrajā (līdz nomainīšanai) galīgi nevilka.
, 2019-07-11 23:36, pirms 6 gadiem
nu labi - ja objektīvi, tad Dinamo 1 kekss (S.Yahaya) no tās izcilās spēles joprojām sastāvā (var jau būt, ka Minska nopelnīja naudu un paņēma spēcīgākus futbolistus)
, 2019-07-11 23:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi prasts idiots ar kuru diskutēt ir bezjēdzīgi, jo novedīsi līdz savam līmenim, un pēc tam uzvarēsi uz pieredzes pamatu.
Tieši to pašu gribēju teikt par tevi. Paldies, uzredzēšanos.
, 2019-07-11 23:48, pirms 6 gadiem
Vai kāds vispār spēj ar Nameju normāli diskutēt ja viedokļi atšķiras. Viņš uzreiz katru kurš izsaka citu viedokli sāk apsaukāt. Tagad atkal redzu ka kāds ir idiots. Kā var diskutēt ar cilvēku, ja viņš uzreiz sāk apsaukāties.
, 2019-07-12 00:02, pirms 6 gadiem
Tikko no stadiona!
Liepāja Latvijas futbola galvaspilsēta.
Atmosfēra lieliska. Tribīnēs tuvu 3000. Belaru faniem talkā FKV fani. 3-4 baltsarkanbaltie karogi. Agresija pret apsardzi. Ļoti krāšņs uzvedums sanāca.

Spēle ļoti piesardzīga. Liepāja biju tuvu 2-0, bet šis tas pietrūka. Fraidejs skrēja kā traks. Keitā leca kā Točs. Mūsējie arī neatpalika. Tomēr taktiskais gājiens ar centra aizsargu uzbrukumā viesiem beigās nostrādāja.
Labi, ka Raļkevičs nosargāja vismaz niču.

Tādu spēli bija vērts redzēt!
Paldies arī pārējām LV komandām par labajiem rezultātiem.
Paldies komandai un Starkovam, kas darīja, ko varēja!!!
, 2019-07-12 00:07, pirms 6 gadiem
Fidels rakstīja: Pēdējās 15 minūtes puskomanda lokās krampjos, Starkovam maiņas neeksistē.
Raivis jau 55min netika līdzi savējam.
, 2019-07-12 00:07, pirms 6 gadiem
EriksVil rakstīja: Negaidīju, ka būšu neapmierināts pēc neizšķirta, bet nu šajā spēlē varēja būt arī 3-0, bet beigās knapi nosargāja neizšķirtu, Raļkevičs - varonis.

Bet nu vispār negaidīti, cik labi izskatās Liepāja, Starkovs izskatās pamatīgi sakārtojis komandu.
Starkovs ir labākais, kas ar Liepāju noticis pēc Dobrecova!
, 2019-07-12 00:08, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ikaunieks švaks, piekrītu. Izteikts divcīņu zaudētājs.
Gaisā daudz uzvar!
, 2019-07-12 00:11, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Tā ir ,ka neizmanto savus momentus.Cik tad Fortess baros jūs ar labām piespēlēm?Ikaunieks čammājās,Dodo sit mākoņos.Futbola dievs gandrīz sodīja Liepāju,labi ,ka baltkrievs Ralkevičs izglāba.
Ralim bija īpaša motivācija : )
, 2019-07-12 00:11, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Viena no retajām reizēm,kad bija patīkami ,ka pretinieki gūst vārtus.Jo tas Starkova futbols iesist vienus vārtus un cerēt uz pretuzbrukumiem tracina.Arī savlaicīgas maiņas veikt nav viņš iemācījies.Protams arī futbolistu neizlēmība uzbrukumā noslēgumā neizskaidrojama Ikaunieks ar to sevišķi izcēlās ar savu tipināšanu.Un Liepājas fanus nekad neesmu sapratis ja tur atbrauc kāds bariņš vieskomandas fanu ,tad viņi vienmēr ir skaļāki par liepājniekiem.Jāsaka paldies Minskiešu faniem,kuri radīja futbola atmosfēru.Neskatoties uz kritiku Latvijas čempionātā Liepāja ir otrā pēc Valmieras par kuru fanoju.
Kameras ir A tribīnē ; )
, 2019-07-12 00:26, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko no stadiona!
Liepāja Latvijas futbola galvaspilsēta.
Atmosfēra lieliska. Tribīnēs tuvu 3000. Belaru faniem talkā FKV fani. 3-4 baltsarkanbaltie karogi. Agresija pret apsardzi. Ļoti krāšņs uzvedums sanāca.

Spēle ļoti piesardzīga. Liepāja biju tuvu 2-0, bet šis tas pietrūka. Fraidejs skrēja kā traks. Keitā leca kā Točs. Mūsējie arī neatpalika. Tomēr taktiskais gājiens ar centra aizsargu uzbrukumā viesiem beigās nostrādāja.
Labi, ka Raļkevičs nosargāja vismaz niču.

Tādu spēli bija vērts redzēt!
Paldies arī pārējām LV komandām par labajiem rezultātiem.
Paldies komandai un Starkovam, kas darīja, ko varēja!!!
Liela tribine 3000, maza 1000. Liela pilna uz 95% maza uz 2/3. Vairaki simti staveja. Tas nozime ka tribines ap 3500. Un staveja kadi 300. Diezgan drosi ka aptuveni 3700
, 2019-07-12 00:49, pirms 6 gadiem
Galīgi nepatika Ikaunieks, tiklīdz bumba tā pazaudē, uzreiz atgādina kā izlase spēlē
, 2019-07-12 08:53, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai kāds vispār spēj ar Nameju normāli diskutēt ja viedokļi atšķiras. Viņš uzreiz katru kurš izsaka citu viedokli sāk apsaukāt. Tagad atkal redzu ka kāds ir idiots. Kā var diskutēt ar cilvēku, ja viņš uzreiz sāk apsaukāties.
Namejs ir pats gudrākais cilvēks SC. Nu labi otrais, uzreiz aiz abraga.
, 2019-07-12 09:13, pirms 6 gadiem
Zhuk79 rakstīja: Liela tribine 3000, maza 1000. Liela pilna uz 95% maza uz 2/3. Vairaki simti staveja. Tas nozime ka tribines ap 3500. Un staveja kadi 300. Diezgan drosi ka aptuveni 3700
No lielas tribines uz mazo parvacas pec partraukuma. ne?