Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Ints Megnis

Eksperts: "Skonto" stadionu vieglāk būtu nojaukt un uzcelt no jauna

Eksperts: "Skonto" stadionu vieglāk būtu nojaukt un uzcelt no jauna
"Skonto" stadions. Foto: rigafc.lv

"Skonto" stadiona uzlabošanā, lai tas atbilstu mūsdienīgām prasībām, būtu jāiegulda tik lieli līdzekļi, ka stadionu izdevīgāk ir nojaukt un uzbūvēt no jauna, atzīst Latvijas Futbola federācijas Infrastruktūras un reģionālās attīstības komitejas loceklis Guntars Indriksons.

"Skonto" stadions tika atklāts 2000. gadā, ilgstoši esot modernākajam Latvijā, tomēr tas ļoti ātri novecoja un tagad jau ilgus gadus tiek runāts, ka tajā nekas neatbilst mūsdienu prasībām. Jauns galējais punkts piedzīvots tagad, jo "Skonto" stadions vairs nav pat pietiekoši kvalitatīvs, lai tajā varētu notikt UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas turnīra trešās kārtas spēles, tāpēc nākamnedēļ gan "Ventspils", gan "Riga" savus mačus aizvadīs "Daugavas" stadionā, kas vienīgais Latvijā kvalificējas šim līmenim. Tas izraisījis bēdas futbola līdzjutējos, jo tiek "Daugavas" stadionā praktiski nav dzirdamas tribīnes, kas liedz izbaudīt īstu futbola atmosfēru.

Ar saviem secinājumiem un skaidrojumiem, ko būtu nepieciešams uzlabot "Skonto" stadionā, dalījies Indriksons, tiesa, jāpiebilst, ka viņa rakstītais ir par UEFA IV stadionu kategoriju, kas ir nepieciešama no kvalifikācijas "play-off" kārtas līdz pat pusfināliem, bet trešajā kārtā vēl vajag III kategoriju.

""Skonto stadions jau ilgstoši neatbilst UEFA prasībām un kādu laiku jau tam nav piešķirta pat III UEFA stadionu kategorija, nerunājot pat par IV UEFA kategoriju. Kas pietrūkst Skonto stadionam? Vieglāk laikam pateikt, kas nepietrūkst nekā kas pietrūkst, bet pietrūkst ļoti daudz no tā, kas būtu vajadzīgs modernam stadionam," saka Indriksons, uzskaitot, ka UEFA prasības galvenokārt koncentrējas uz četrām pamatlietām: drošību, sportistu bloku, mediju darba apstākļiem un skatītāju ērtībām.

Drošība

Lai nodrošinātu drošību Skonto stadionā šobrīd pietrūkst četras būtiskas lietas, raksta Indriksons.

1. Ieejas kontroles sistēma, jeb turniketi, kas kontrolē skatītāju plūsmu, kā arī uzskaita apmeklētāju skaitu;

2. Stadiona kontroles telpa un stadiona novērošanas sistēma, vieta kur uzturas par drošību atbildīgie un spēj sekot līdzi drošībai stadionā, nevis kā šobrīd vai nu stāvēt laukuma malā un ārkārtas situācijā visi skriet kaut kur tikties;

3. Fanu sektoru nodalīšana un ierobežošana izskriešanai laukumā. Kā atzīmēja viens no žurnālistiem, ja poļi gribētu, viņi būtu laukumā;

4. Ugunsdrošība, "Skonto" stadionā ir novecojusi, kā arī visa sistēma jāsavieno ar jau minēto kontroles istabu.

Sportistu ērtības

Pie tām "Riga" komanda pēdējā laikā ir piedomājusi, tomēr tāpat ar to nav pietiekami, saka Indriksons.

1. Sportistu medicīnas telpa, ja spēlētājs gūst traumu ir ārkārtīgi svarīga, taču šobrīd tā nav piemērota un risinājums ar to, ka uz spēles dienu to aprīko izmantojot ātrās palīdzības auto nav līdz galam piemērots;

2. Spēlētāju tunelis ir šaurs un nepiemērots mūsdienu stadionu prasībām;

3 Dopinga telpa - nav īsti piemērota, vēl jo vairāk tā nav nekāda patīkamā procedūra, bet telpām jābūt atbilstošām un atbilstoši aprīkotām, tas nav;

4. Ģērbtuves pēdējā laikā ir piedzīvojušas atdzimšanu, skatoties pēc bildēm, bet labais tonis prasa līdzvērtīgu attieksmi gan pret pretiniekiem, gan tiesnešiem, gan spēles delegātu, tas nu noteikti nav tuvu tam.

Mediju darba apstākļi

Indriksons saka, ka šis ir pat līdz galam neatrisināms jautājums.

1. TV kamerām būtu jāatrodas tajā pašā pusē kur žurnālistu darba telpām un darba vietām tribīnē kopā ar komentētājiem, jeb galvenajā tribīnē. Tas ir svarīgi arī vakara saules apsvēruma, jo pat ceturtdienas pārraidē bija redzams, kā vakara saule spīd kamerā. Pārnest kameras ir diezgan sarežģīti jo tas nozīmētu izbūvēt trīs kameras platformas, vienu no tām tieši esošā VIP zonā;

2. Mediju darba vietas būtu jāaprīko ar jauniem galdiem ar atbilstošiem elektrības un interneta pieslēgumiem;

3. Mediju darba telpām būtu jābūt aprīkotām ar galdiem un krēsliem, un, galvenokārt, telpai būtu jābūt lielākai;

4. Stadionā nav divas TV studijas ar skatu uz laukumu, kuras izmanto patiesi reti, bet tā ir būtiska vajadzība televīzijām;

5. Pēcspēles interviju nodrošināšanai uzreiz pēc spēles telpas ir spēlētāju tunelī nepietiek;

6. "Mix" zona kur tiek sniegtas pēcspēles intervijas īstenībā ir lielākā kādu jebkur esmu redzējis, tā ir Skonto halle, bet neuzskatu, ka tā ir atbilstoša;

7. Konferenču zāle - lai arī tāda pastāv, tā nav pienācīgi aprīkota galvenokārt ar atbilstošu audio sistēmu;

8. Visa mediju loģistika ir nepareiza, un to izlabot tā lai tā būtu laba nevis ķeksīša pēc bet pēc būtības, prasītu kārtīgu stadiona pārplānošanu;

9. Komentētāju vietas ir laikam neatbilstošas.

Skatītāju ērtības

1 Tualetes - nu jau ir pienācis 21. gadsimts un plastmasas tualetes būtu ārkārtas gadījumiem nevis norma;

2 Ēdināšanas punkti - tas pats stāsts kas ar tualetēm;

3. Sēdvietas. Tas nav gluži mīnus, kura dēļ nevarētu izmantot stadionu, bet no ērtību viedokļa katastrofāli neērti. Pēc ilgiem laikiem aizgāju uz pilnu tribīni, un tikt līdz savai vietai kas bija sektoram pa vidu bija apgrūtinoši;

4. Ieejas stadionā. Galvenajā tribīnē visa tribīne praktiski ieiet pa vienu eju, rodas sastrēgumi un tas ir arī ļoti slikti no drošības viedokļa, vestibilā noteikti šādās spēlēs nedrīkstētu būt dzērienu tirgotava, tas no pūļa viedokļa ir bīstami;

5. Redzamība. Atkal, bez ironijas novērtēju kluba vēlmi uzlabot spēlētāju soliņus, taču tie tagad ir lielāki par vecajiem un praktiski aprobežo skatīšanās iespējas kopumā gandrīz veselam sektoram, vismaz pusei no centrālā un vismaz ceturtdaļai no blakus esošajiem;

6. Norādes stadionā ir neatbilstošas, bieži gadās, ka skatītāji tā vietā lai dotos uz Hanzas ielu ieklīst Melngaiļa ielā, izstāv garo rindu un viņus aizsūta uz Hanzas ielu. Tāpat ar sektoru un vietu norādēm;

Indriksons uzskata, ka visam klāt nāk arī tas, ka laukumam nav apsilde, ir nepietiekams apgaismojums, nepietiekams, tablo un tā tālāk. "Puse no tiem ir ļoti būtiski, ceturtdaļa būtiski un ceturtdaļa nebūtiski trūkumi. Bet, lai vai kā, lai "Skonto" stadions kļūtu par mūsdienīgu stadionu, to vieglāk būtu nojaukt un uzbūvēt no jauna, tieši tāpat, kā tas bija jādara ar "Daugavas" stadionu," raksta eksperts.

"Novēlu klubam turpināt iesākto, un varbūt ņemot vērā to, ka savest līdz galam kārtībā šo stadionu ir vai nu nereāli vai pārlieku dārgi, domāt ilgtermiņā par jaunām mājām, jo šīs jau ir prasījušas milzu līdzekļus un spēlēt nevar un prasīs vēl un rezultāts tāpat būs tā ar dievu uz pusēm. Taču nevar neapsveikt klubu par centību, un vasarā ar lielu entuziasmu skatījos, kā tiek mainīts laukums. Tomēr ar to vien nepietiek, no infrastruktūras viedokļa tas pat varēja ar kārtīgu kopšanu būt viens no pēdējiem darbiem sarakstā," pauž Indriksons, kurš gan arī kā galveno plusu nosauc, ka "Skonto" stadions ir futbola stadions - tam ir jumts virs tribīnēm un nav vieglatlētikas skrejceliņji, kas rada neatkārtojamo atmosfēru.

"Un ja reiz par šo tēmu, tad jautājums tiem, kas izdarīja visu, lai Latvijā nebūtu atbilstoša stadiona - vai tas bija tā vērts?" vaicā Indriksons.

UEFA Eiropas līgas trešās kvalifikācijas kārtas pirmajā spēlē "Riga" jau otrdien, 6. augustā "Daugavas" stadionā uzņems Somijas spēcīgāko klubu Helsinku HJK, bet "Ventspils" ceturtdien, 8. augustā turpat tiksies ar Portugāles piekto spēcīgāko komandu "Vitoria".


, 2019-08-02 11:46, pirms 5 gadiem
Skaidrs, ka Skonto stadions ir miskaste jau pēdējos gadus 7, bet skumjākais, ka vienīgā alternatīva ir vieglatlētikas stadions, lai arī modernizēts, bet tomēr tas līdzjutējiem nekad neradīs tādas sajūtas kādas ir radījis Skonto.
, 2019-08-02 12:06, pirms 5 gadiem
Interesanti, ka 20 gadu laikā stadions ir tā nolietojies ka praktiski nekam nederīgs. Ik pa 15 gadiem būs jāceļ jauns stadions?
, 2019-08-02 12:07, pirms 5 gadiem
Skonto stadionam bija kada veida aura. Tur bija krietni patikamak atrasties un verot futbolu gan esot klatine, gan skatoties pie TV ekrana.
+ tur bija loti vienkarsi noklut, neilgs gajiens no centra ar kajam un praktiski esi jau tur, ja slinkums iekap sabiedriskaja uz paris pieturam. Daugavas stadiona nav ta aura, tur ir neomuligi atrasties del ta, ka ta sana tribine vienmer stav pilniba tuksa (uz musu lieliskas kvalitates Deglava tilta puses). Ari tur noklut ir grutak, no centra. Ar kajam iet no centra ari ir krietni garaks gabals. Kada jega dzities uz turieni, ja neesi superfans? Butu LFF beigusi to stulbosanos un atjaunojusi normali Skonkiku jau labu laika atpakal. Bet tagad tas vairs nenotiks....Esmu 100% gan Riga FC gan FKV labpratak speletu Skonto stadiona, nevis Daugavas.
, 2019-08-02 12:08, pirms 5 gadiem
Starp citu, kapec FKV nesples Liepajas stadiona? Ari tas neatbilst nekadiem kriterijiem?
, 2019-08-02 12:13, pirms 5 gadiem
tuvākajā nākotne diez vai arī kkas mainīsies, jo kaut kā tika atjaunots Daugavas stadions un tagad 20 gadus neko necels , no valsts puses, ja nu vienīgi kāds mecenāts, k-gan šaubos, mūsdienās stadiona celtniecības izmaksas ir astonomiskas!
, 2019-08-02 12:17, pirms 5 gadiem
Daugava ir totāla miskaste futbolam.
Kāpēc neviens vairs nerunā par jauna futbola stadiona būvniecību?
, 2019-08-02 12:18, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: Skonto stadionam bija kada veida aura. Tur bija krietni patikamak atrasties un verot futbolu gan esot klatine, gan skatoties pie TV ekrana.
+ tur bija loti vienkarsi noklut, neilgs gajiens no centra ar kajam un praktiski esi jau tur, ja slinkums iekap sabiedriskaja uz paris pieturam. Daugavas stadiona nav ta aura, tur ir neomuligi atrasties del ta, ka ta sana tribine vienmer stav pilniba tuksa (uz musu lieliskas kvalitates Deglava tilta puses). Ari tur noklut ir grutak, no centra. Ar kajam iet no centra ari ir krietni garaks gabals. Kada jega dzities uz turieni, ja neesi superfans? Butu LFF beigusi to stulbosanos un atjaunojusi normali Skonkiku jau labu laika atpakal. Bet tagad tas vairs nenotiks....Esmu 100% gan Riga FC gan FKV labpratak speletu Skonto stadiona, nevis Daugavas.
Pilnīgi piekrītu!
, 2019-08-02 12:26, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Daugava ir totāla miskaste futbolam.
Kāpēc neviens vairs nerunā par jauna futbola stadiona būvniecību?
Tādēļ, ka Daugavā ir iegrūsts pārāk labs cipars, lai tagad no tā vnk atteiktos un investētu vēl jaunā projektā
, 2019-08-02 12:27, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Tādēļ, ka Daugavā ir iegrūsts pārāk labs cipars, lai tagad no tā vnk atteiktos
Tas nav futbola stadions, tāpēc tam būtu jābūt tikai un vienīgi pagaidu variantam.
, 2019-08-02 12:30, pirms 5 gadiem
Kauns pa visu europu!! Nav neviena laba stadiona,kurā valstī tā vel ir? Drošvien āfrikā
kaut-kur!!
, 2019-08-02 12:32, pirms 5 gadiem
Daugavas st. tika restaurēts priekš dziesmas svētkiem,jo valstij ir poh.uz sportu kopumā!!
, 2019-08-02 12:33, pirms 5 gadiem
andromons2 rakstīja: Kauns pa visu europu!! Nav neviena laba stadiona,kurā valstī tā vel ir? Drošvien āfrikā
kaut-kur!!
Leišos
Tiesa gan tur plānojās baigi krutais projekts.
, 2019-08-02 12:38, pirms 5 gadiem
Visi uzskaitītie Indriksona trùkumi ir nolaidība,nedomāšana par futbola attīstību 19 gadu garumā.Neatīstot un nepilnveidojot vienīgo futbola stadionu valstì esam šobrīd nonākuši vietā ko sauc vienkārši..,,dir..ā,, ne tik senā pagātnē Skonto stadionā spēlēja grupu turnīru Eiropas līgā bet tagat vairs nevar aizvadīt 3 atlases kārtu...pilnīgs pizģ..s.
, 2019-08-02 12:48, pirms 5 gadiem
kriss1111888844 rakstīja: Interesanti, ka 20 gadu laikā stadions ir tā nolietojies ka praktiski nekam nederīgs. Ik pa 15 gadiem būs jāceļ jauns stadions?
Nu tæ jau visur dara katrs stadions pëcs laika ir jaatjauno.
, 2019-08-02 12:55, pirms 5 gadiem
Protams Rïgai vajadzîgs normals futbola stadions uz 10000-15000 vietam, bet nevajag pãrspîlét, kamêr tãds nav uzcelts, nedaudz uzfrizéjot, mierîgi var spêlét Skonto! Mums visur mïl uzskrûvét neadekvatas cenas, nevajag tur nekãdus miljonus!
Daugavas stadions nav futbolam piemérots!!!
, 2019-08-02 13:31, pirms 5 gadiem
Piekrītu, ka atbilstošam stadionam jābūt, bet pēc šī funkcionāra sniegtajiem argumentiem secināt, ka jānojauc un jāceļ jauns, nu nez, tur jābūt neadekvātam vai ieinteresētam uz pēc iespējas lielāku pasūtījumu! Lielākā daļa argumentu, piemēram, turniketi, soli, galdi, drošības sistēmas, telpas utt., tas viss protams prasa ieguldījumus, bet nesalīdzinoši mazākus kā uzcelt jaunu stadionu! A pie tām mazo defektu novēršanas nevarētu izbīdīt sev labumu pārāk lielu! A uz pilnu nojaukšanu un uzcelšanu no jauna jau cipars būtu gan jau tāds, ka daudziem pietiekami atlktu, ko kabatā ielikt, un būtu mums ultra dārgs stadions, ko pēc 15 gadiem vajadzētu jaukt nost un celt no jauna atkal! Izklausās vairāk pēc tāda ieinteresēta būvnieka
, 2019-08-02 13:44, pirms 5 gadiem
Jãspélë péc nedêłas un Skonto IR vienîgais futbola stadions!
Nesaprotami ir argumentI, Daugavas stadionã, kurś vispar nav piemérots futbolam, var spélét, Skonto pêkśñi nevar?!
, 2019-08-02 13:47, pirms 5 gadiem
dzeko rakstīja: tuvākajā nākotne diez vai arī kkas mainīsies, jo kaut kā tika atjaunots Daugavas stadions un tagad 20 gadus neko necels , no valsts puses, ja nu vienīgi kāds mecenāts, k-gan šaubos, mūsdienās stadiona celtniecības izmaksas ir astonomiskas!
manuprāt, bēda ir tā, ka:
1. vietējie biznesmeņi, kas var atļauties uzbūvēt šādu stadiaonu, grib lai tas peļņu nes jau 3 - 5 gadu laikā... bet tas nav iespējams šādai būvei...
2. tiek gaidīts, ka valsts būvēs šo stadionu (manuprāt valstij būtu jāiesaistās tikai tik cik AIZDODOT naudu šādam projektam) un tad uzradīsies visādi interesanti starpnieki, būvnieki... izmaksas tiks uzpūstas 2x lielākas, kā, ja to taisītu privātais pasūtītājs...
3. Latvijā nav futbola (sporta) klubu, ks varētu tādu būvi atļauties... jāņem vērā, ka arī tie vadošie klubi nāk un iet... no pašreizējiem Virslīgas klubiem tikai FK VENTSPILS ir daudz maz gara vēsture... pārējie klubi ir jauni, reorganizējušies, pārorganizējušies...
4. ja runājam par LFF naudu... tad to naudu labāk ieguldīt jaunajos censoņos (8 - 12 gadus vecajos), lai tie iemācās iedot precīzu piespēli, uzņemt un normāli apstrādāt tālās piespēles... lai iemācās, ka, ja grib sasniegt rezultātu, ir smagi jāstrādā... jātrenējas biežāk nekā vecāki liek utt...
, 2019-08-02 13:50, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: Starp citu, kapec FKV nesples Liepajas stadiona? Ari tas neatbilst nekadiem kriterijiem?
Tas laikam būtu tāpat kā prasīt Arsenal uzspēlēt mājas spēli Totenhemā, vai Everton Anfīldā.
, 2019-08-02 13:53, pirms 5 gadiem
Protams no arhitektûras viedokła Skonto IR tizls.
Bieži saka, viss jadara speciãlistiem,profesionałiem, bet dzîvé bieži redzam, ka viñi nav łîmenï. Par Skonto projektétajiem jābrînas, kā kaut ko tik stulbu var uztaisït? Viens gals vispar atklãts visiem véjiem, otrã galã tribïnes kopã ar kaut kãdu celtni,piebûvi??
, 2019-08-02 13:54, pirms 5 gadiem
Vispār tiem mūsu klubu infrastruktūras mīnusiem var likt vienādības zīmi ar apmeklējumu. Mūsdienu cilvēks tomēr meklē ērtības. Normāli ar ģimeni aiziet, kaut ko apēst, sakārtota apkārtne utt.
Hokeja čempim tas pats. Vienīgi mūsu krievu lielklubs ģinama vēl ir spējīgs kaut ko no tā nodrošināt un attiecīgi arī pamanās pa retam piepildīt savu arēnu.
, 2019-08-02 13:57, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Jãspélë péc nedêłas un Skonto IR vienîgais futbola stadions!
Nesaprotami ir argumentI, Daugavas stadionã, kurś vispar nav piemérots futbolam, var spélét, Skonto pêkśñi nevar?!
Te gan nav nekas pēkšņs. UEFA nemitīgi pārskata (ceļ) prasības. Un šī neatbilstība trešajai kategorijai ir ilgstošākas bezdarbības sekas (ne jau valsts, vai LFF, bet stadiona īpašnieku). Ja šo izmaiņu ieviešana nav rentabla, tad tas arī netiek darīts. Pieļauju, ka, ja būtu skaidrāka Skonto stadiona īpašumtiesību situācija, tad arī LFF būtu nākusi pretī un segusi daļu izmaksas, lai tikai saglabātu atbilstošo kategoriju.

Man pašam, gan Indriksona nosauktās lietas nešķiet, nekas kosmisks un par salīdzinoši saprātīgām naudām nerealizējams
, 2019-08-02 14:07, pirms 5 gadiem
FIFA dod lielu naudu LFF, kur Indriksons to ir iztērējis? Projektā vien 1 000 000 izsaimniekoja...vai par to nebūtu LFF jāatbild?
, 2019-08-02 14:13, pirms 5 gadiem
balts rakstīja: FIFA dod lielu naudu LFF, kur Indriksons to ir iztērējis? Projektā vien 1 000 000 izsaimniekoja...vai par to nebūtu LFF jāatbild?
Ja par līdzekļu izsaimniekošanu runājam, tad Gorkšs patreiz neizskatās ne ar ko labāks
, 2019-08-02 14:14, pirms 5 gadiem
balts rakstīja: FIFA dod lielu naudu LFF, kur Indriksons to ir iztērējis? Projektā vien 1 000 000 izsaimniekoja...vai par to nebūtu LFF jāatbild?
Visa "lielā" nauda ir mērķdotācijas ar konkrētiem mērķiem. Un lielā nauda ir liela tikai pirms izlemj būvēt stadionu Čīkstējām par 10milj stadionam, bet Bratislavā stadionu tikko uzcēla par 70milj

P.S Tas gan nemaina faktu, ka 1milj tika "pasēts"
, 2019-08-02 14:34, pirms 5 gadiem
backstab rakstīja: Tas laikam būtu tāpat kā prasīt Arsenal uzspēlēt mājas spēli Totenhemā, vai Everton Anfīldā.
Pag, pag, vai tad Spurs nespeleja Arsenal vai Chelsea stadiona CL speles lai iegutu lielaku pelnu no pardotajam biletem. Un tu nevari salidzinat Latvijas klubus ar Anglijas. Domaju, ka atrastos daudz liepajnieki, kuri gribetu aiziet un paskatities portugaliesu top klubu Kurzeme. Tas skiet tuvak neka braukt uz Rigu un atpakl kur tapat tiks spelests kunkurentu stadiona !
, 2019-08-02 14:53, pirms 5 gadiem
Nekādā gadijumā nojaukt !! Tad jau labāk kaut kur pie Rīgas uzcelt jaunu. Priekškam nojaukt, ja tāpat nauda tērēsies. Padomājat loģiski !! Skonto stadions ir palicis laba līmeņa stadions un tad jau labāk kāpēc nevar uzcelt jaunu, bet nenojaukt Skonto stadionu?
, 2019-08-02 15:41, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: Pag, pag, vai tad Spurs nespeleja Arsenal vai Chelsea stadiona CL speles lai iegutu lielaku pelnu no pardotajam biletem. Un tu nevari salidzinat Latvijas klubus ar Anglijas. Domaju, ka atrastos daudz liepajnieki, kuri gribetu aiziet un paskatities portugaliesu top klubu Kurzeme. Tas skiet tuvak neka braukt uz Rigu un atpakl kur tapat tiks spelests kunkurentu stadiona !
Ja domā to posmu, kad šie spēlēja Vemblijā, tad tas ir nacionālās izlases stadions tāpat kā Daugavas stadions Rīgā. Principā neitrāls laukums.
, 2019-08-02 15:48, pirms 5 gadiem
Eksperts izmanto piemērotu brīdi, lai pašūmētos par šo tēmu. Manuprāt, vilks uz publiskā viedokļa ietekmēšanu - tik superīgā vietā stadions, davai LFF vai valsts ieguldiet naudu un atjaunojiet..

Skonto stadionam ir vēl viena aura - shēmu mudžeklis .. kurš ar pārliecību var pateikt, kas tagad ir stadiona reālais īpašnieks? tiešām krustēvam nekāda sakara? vienreiz jau izgrieza izcilu shēmu no valsts iegūstot milzīgo īpašumu izcilā vieta, varbūt vēlreiz par valsts naudu varētu uzcelt (un atceramies blakus Skonto basketbola halli..)
, 2019-08-02 16:37, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: Eksperts izmanto piemērotu brīdi, lai pašūmētos par šo tēmu. Manuprāt, vilks uz publiskā viedokļa ietekmēšanu - tik superīgā vietā stadions, davai LFF vai valsts ieguldiet naudu un atjaunojiet..

Skonto stadionam ir vēl viena aura - shēmu mudžeklis .. kurš ar pārliecību var pateikt, kas tagad ir stadiona reālais īpašnieks? tiešām krustēvam nekāda sakara? vienreiz jau izgrieza izcilu shēmu no valsts iegūstot milzīgo īpašumu izcilā vieta, varbūt vēlreiz par valsts naudu varētu uzcelt (un atceramies blakus Skonto basketbola halli..)
Kā es gaidīju, kautko šādu, domāju, vai tad nebūs, kad to radniecību kāds beidzot vilks ārā?

Nāksies apbēdināt, Jūsu pieņēmumi ir pilnīgi nepareizi, jeb to ko Jūs minējāt vajadzētu apgriezt pilnīgi pretēji un tad tā būtu patiesība par motivāciju.

Vai ir piemērots brīdis runāt par šo tēmu? Pilnīgi noteikti, kamēr problēma nebija aktuāla tas būtu viens no daudzajiem ierakstiem manā FB slejā, un pat neplānoju tā nonākšanu SC lapā.

Lai valsts un LFF iegulda šajā stadionā? Pasarg dievs, bet nu ja teikumā, kas skan apmēram tā - šajā stadionā ieguldīt ir bezjēdzīgi Jūs saskatat aicinājumu to kautkādā formā darīt, tad nu es nezinu.

Par to izcilo īpašumu pilsētas centrā, shēma fantastiska, piekrītu! Ja izbīdīsiet tādu pašu, tur uzbūvēsiet stadionu un kādus 10 gadus apmaksāsiet uzturēšanas rēķinus šajā plaukstošajā biznesā, kurā pēdējos gados pastāv sīva konkurence par to kurš uzbūvēs par saviem līdzekļiem glaunāko stadionu, tad kā minimums paklanīšos un Jūsu priekšā noņemšu cepuri.

Vai es zinu kas ir īpašnieks? Galīgi ne, pat gribētos, lai viņš kādreiz parādās un pasaka sabiedrībai, kas tad beigu beigās būs ar to stadionu, lai beidzas spekulācijas, savādāk visi spriež, ko vajadzētu ar to stadionu darīt tik īpašnieks nav paudis savu nostāju.
, 2019-08-02 16:49, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Nekādā gadijumā nojaukt !! Tad jau labāk kaut kur pie Rīgas uzcelt jaunu. Priekškam nojaukt, ja tāpat nauda tērēsies. Padomājat loģiski !! Skonto stadions ir palicis laba līmeņa stadions un tad jau labāk kāpēc nevar uzcelt jaunu, bet nenojaukt Skonto stadionu?
Tas ir privāts stadions! Kā var aizliegt nenojaukt! Domāju, ka stadiona vietā varētu uzbūvēt kādas jaukas daudzstāvu mājas.
, 2019-08-02 17:09, pirms 5 gadiem
Bļin, uzskatīja tik daudz mīnusus, ka liekas tas stadions celts 19. gadsimtā nevis 2000. gadā. Par ko domāja, kad cēla?
, 2019-08-02 17:29, pirms 5 gadiem
backstab rakstīja: Tas laikam būtu tāpat kā prasīt Arsenal uzspēlēt mājas spēli Totenhemā, vai Everton Anfīldā.
Kaut kad 70-ajos gados MU vienu mājās spēli dabūja aizvadīt Anfield, savukārt Everton tur nodzīvoja astoņus gadus, līdz 1892. gadam.
, 2019-08-02 17:30, pirms 5 gadiem
Nesaprotu, vēl 2017.gadā stadions bija piemērots, lai spēlēja Latvijas izlase, šobrīd jau nav variantu ka modernezēt. Nedomāju ka viss ir tik trāki.
, 2019-08-02 18:56, pirms 5 gadiem
Frisk rakstīja: Nesaprotu, vēl 2017.gadā stadions bija piemērots, lai spēlēja Latvijas izlase, šobrīd jau nav variantu ka modernezēt. Nedomāju ka viss ir tik trāki.
Mainijas UEFA noteikumi tapec ari kluva par nepiemerotu, ta biezi vien ir modernizacija izmaksa tik pat cik uzcelt jaunu un jauns ir jauns, ka ari kadam ir jalauj noplenit, nav valsts ipasums un nodoklu nauda tapec vai nav vienalga, kas tiek planots darit.
, 2019-08-02 19:02, pirms 5 gadiem
Njā... stulbi. Skonto stadionā ir īpaša futbola aura,atmosfēra. Uz cik spēlēm tur būts - izlase, klubi, eirokausi...
Jādomā kaut kas futbola investoriem, miljonāriem, uzņēmējiem utt. Valsts necels, jo nacionālā sporta bāze bus Daugavas stadions.
Atliek piepildīt to nākošo 4dien un tad arī būs atmosfēra.
Nez, kad uzliks jumtu Daugavas stadionam, varbūt būs cita atmosfēra, sajūta. Un vēl ir lieta, kas pietrūkst, lai sajūta būtu tiešām kā stadionā. Tribīnes otrā pusē ar jumtu. Nevajag jau tik pat lielas. kaut vēl uz kādi 4-5 tūkstoši vietu, zemākas. Bet lai ir visapkārt stadionam. Vieta pietiktu līdz sliedēm. Cilvēkus var laist zem tribīnēm un aiz nevajag ceļu. Risinājumi visādi.
, 2019-08-02 20:45, pirms 5 gadiem
Tak Skonto stadiona vietā jāuzceļ kārtīgs ap 20`000-30`000 ietilpīgs supermoderns stadions... būs kur izlasei spēlēt un klubam.
, 2019-08-02 20:49, pirms 5 gadiem
guntars_indriksons_10219581807756972 rakstīja: Kā es gaidīju, kautko šādu, domāju, vai tad nebūs, kad to radniecību kāds beidzot vilks ārā?

Nāksies apbēdināt, Jūsu pieņēmumi ir pilnīgi nepareizi, jeb to ko Jūs minējāt vajadzētu apgriezt pilnīgi pretēji un tad tā būtu patiesība par motivāciju.

Vai ir piemērots brīdis runāt par šo tēmu? Pilnīgi noteikti, kamēr problēma nebija aktuāla tas būtu viens no daudzajiem ierakstiem manā FB slejā, un pat neplānoju tā nonākšanu SC lapā.

Lai valsts un LFF iegulda šajā stadionā? Pasarg dievs, bet nu ja teikumā, kas skan apmēram tā - šajā stadionā ieguldīt ir bezjēdzīgi Jūs saskatat aicinājumu to kautkādā formā darīt, tad nu es nezinu.

Par to izcilo īpašumu pilsētas centrā, shēma fantastiska, piekrītu! Ja izbīdīsiet tādu pašu, tur uzbūvēsiet stadionu un kādus 10 gadus apmaksāsiet uzturēšanas rēķinus šajā plaukstošajā biznesā, kurā pēdējos gados pastāv sīva konkurence par to kurš uzbūvēs par saviem līdzekļiem glaunāko stadionu, tad kā minimums paklanīšos un Jūsu priekšā noņemšu cepuri.

Vai es zinu kas ir īpašnieks? Galīgi ne, pat gribētos, lai viņš kādreiz parādās un pasaka sabiedrībai, kas tad beigu beigās būs ar to stadionu, lai beidzas spekulācijas, savādāk visi spriež, ko vajadzētu ar to stadionu darīt tik īpašnieks nav paudis savu nostāju.
Un kas ar Daliņa stadionu? Atbildīs kaut kādiem standartiem, lai tur varētu notikt Eirokausu mači?
, 2019-08-02 20:50, pirms 5 gadiem
Banzai rakstīja: Njā... stulbi. Skonto stadionā ir īpaša futbola aura,atmosfēra. Uz cik spēlēm tur būts - izlase, klubi, eirokausi...
Jādomā kaut kas futbola investoriem, miljonāriem, uzņēmējiem utt. Valsts necels, jo nacionālā sporta bāze bus Daugavas stadions.
Atliek piepildīt to nākošo 4dien un tad arī būs atmosfēra.
Nez, kad uzliks jumtu Daugavas stadionam, varbūt būs cita atmosfēra, sajūta. Un vēl ir lieta, kas pietrūkst, lai sajūta būtu tiešām kā stadionā. Tribīnes otrā pusē ar jumtu. Nevajag jau tik pat lielas. kaut vēl uz kādi 4-5 tūkstoši vietu, zemākas. Bet lai ir visapkārt stadionam. Vieta pietiktu līdz sliedēm. Cilvēkus var laist zem tribīnēm un aiz nevajag ceļu. Risinājumi visādi.
Dzelzceļš nav nekāda taciņa. Arī tam ir aizsargjosla.
, 2019-08-02 21:16, pirms 5 gadiem
puslaiks rakstīja: Dzelzceļš nav nekāda taciņa. Arī tam ir aizsargjosla.
Jā. Bet domāju, ka tribīņu gals, siena arī var būt līdz sētai. Tribīnēs ieeja var būt no sāniem vai arī pa vidu. Gājēju kustība apkārt lai notiktu, tad princips var būt kā tagad Mežaparka estrādē, kur zem skatītāju vietām ir telpas, eja, ēstuves, labierīcības. Visu var ierīkot stadiona teritorijas ietvaros.
, 2019-08-02 23:35, pirms 5 gadiem
guntars_indriksons_10219581807756972 rakstīja: Kā es gaidīju, kautko šādu, domāju, vai tad nebūs, kad to radniecību kāds beidzot vilks ārā?

Nāksies apbēdināt, Jūsu pieņēmumi ir pilnīgi nepareizi, jeb to ko Jūs minējāt vajadzētu apgriezt pilnīgi pretēji un tad tā būtu patiesība par motivāciju.

Vai ir piemērots brīdis runāt par šo tēmu? Pilnīgi noteikti, kamēr problēma nebija aktuāla tas būtu viens no daudzajiem ierakstiem manā FB slejā, un pat neplānoju tā nonākšanu SC lapā.

Lai valsts un LFF iegulda šajā stadionā? Pasarg dievs, bet nu ja teikumā, kas skan apmēram tā - šajā stadionā ieguldīt ir bezjēdzīgi Jūs saskatat aicinājumu to kautkādā formā darīt, tad nu es nezinu.

Par to izcilo īpašumu pilsētas centrā, shēma fantastiska, piekrītu! Ja izbīdīsiet tādu pašu, tur uzbūvēsiet stadionu un kādus 10 gadus apmaksāsiet uzturēšanas rēķinus šajā plaukstošajā biznesā, kurā pēdējos gados pastāv sīva konkurence par to kurš uzbūvēs par saviem līdzekļiem glaunāko stadionu, tad kā minimums paklanīšos un Jūsu priekšā noņemšu cepuri.

Vai es zinu kas ir īpašnieks? Galīgi ne, pat gribētos, lai viņš kādreiz parādās un pasaka sabiedrībai, kas tad beigu beigās būs ar to stadionu, lai beidzas spekulācijas, savādāk visi spriež, ko vajadzētu ar to stadionu darīt tik īpašnieks nav paudis savu nostāju.
Vienkārši teksts, komentārs ir tāds, kas rada jautājumus un katrs solis liek domāt kāds būs nākamais solis. Jūs esiet LFF pārstāvis, bet pirmo reizi publiski redzu tik detalizētu vērtējumu par kādu privāto stadionu un aicinājumu ".. to vieglāk būtu nojaukt un uzbūvēt no jauna, tieši tāpat, kā tas bija jādara ar "Daugavas" stadionu.." saprotu burtiski: tātad finansējums Eiropas + Valsts nauda ..
Jūsu kompetence stadio infrastruktūras jautājumos ir neapšaubāma un personiski nekādā veidā nevēlējos aizskart, pretējā gadījumā atvainojos.

Mana komentāra negatīvais raksturs ir vērsts uz Skonto stadiona nu jau gadiem ilgo slikto pārvaldību un neskaidrajām īpašumtiesībām - ka vēl nesen LFF no tā bija atkarīga, zināmi līdzekļi tajā ieplūda, ka kaut kas tāds varētu atkal atkārtoties (jo ir jau izskanējuši arī negatīvi viedokļi par Daugavas stadiona mīnusiem attiecība uz izlases spēlēm).
, 2019-08-07 00:08, pirms 5 gadiem
Sanāk, ka Mežeckis zināja, kā Skonto stadionu "noturēt" par atbilstošu...